מעורב הופס ליום ב' / מנחם לס

1.האם שחקני הכדורסל של היום הם אתלטים טובים יותר מאשר בעבר?

רוב גולשי האתר מאמינים ששחקני הכדורסל של ההווה הם אתלטים טובים בהרבה מאשר בעבר. אני חושב שברוך רבין הוא נושא הדגל שלהם.

ובכן, לדעתי כדורסלני היום – כקבוצה – הם אתלטים טובים יותר מאלה של שנות ה-60 ואולי ה-70 (על שחקני כדורסל משנים יותר קודמות אין טעם לדבר כי הם היו בעיקר לבנים), אבל בשנות ה-70 המדע עשה צעד חשוב קדימה בענייני תזונה, ואם שחקני היום הם אתלטים טובים יותר משחקני שנות ה-70 וה-80, ההבדל הוא קטן ולא משמעותי. אתלטים כדונימיק וילקינס , ד"ר ג'יי, לארי נאנס, ספאד ווב מייקל ג'ורדן, קלייד דרקסלר או דרל גריפית' משנות ה-70 וה-80 היו EVERY BIT טובים כמו האתלטים של היום, ואלה שהזכרתי אפילו טובים יותר.

כמובן שעד עתה הכל סובייקטיבי. מה בקשר לבדיקות אובייקטיביות. גובה הניתור הוא אחד הפרמטרים הטובים ביותר לבדיקה אובייקטיבית כי קפיצה לגובה מהמקום (VERTICAL JUMP) היא יכולת המבוססת על POWER: כוח כפול מהירות, או כמה מהר אתה יכול להשקיע כוח. כל שחקן כדורסל עובר בדיקה כזאת כי זאת סטטיסטיקה שה-NBA שומרת. ישנם חוקים כיצד היא מבוצעת וניתן לומר שהיא שווה לכולם. משנת 1976 כשהבדיקה החלה להתבצע, בין אלה שניתרו 44 אינטש (112 ס"מ) נמצאים רק שניים המשחקים היום ב-NBA – זאק לוויין ואנדרו וויגינס. כל האחרים הם משנות ה-80 וה-90: לארי נאנס, דומיניק וילקינס, ספד ווב, הרולד מיינר, די בראון, שנון בראון, ג'יימס ריצ'רדסון, וג'יימס ווייט. השניים היחידים שניתרו "48.5 היו דרל גריפית' ומייקל ג'ורדן, שניתרו מהמקום ונגעו בקיר 1.23 מ' מהריצפה (https://www.sportskeeda.com/basketball/10-players-with-the-highest-vertical-leap-in-nba-history). ישנם עוד מקורות שמדווחים פחות או יותר אותו דבר.

בואו נעבור לא"ק, מקצוע בו המדידה היא אובייקטיבית לחלוטין. אתמול רצה האמריקאית סידני מקלפלין 400 משוכות כשהיא שוברת את השיא העולמי היחיד (כמדומני) באליפות העולם המתקיימת (ועומדת להסתיים ביוג'ין, אורגון). תארו לכם: איזה 40 מקצועות לגברים ונשים באיצטדיון הא"ק הטוב והמודרני ביותר בעולם עם מסלול ריצה שאין 'מהיר' ממנו, ותנאי מזג אוויר אידיאליים, וכ-2,000 מהאתלטים הטובים בעולם משתתפים בתחרות ורק שיא אחד נשבר?

אם אתלטי היום היו כה טובים בהרבה מאלה של העבר, כיצד תסבירו שיאי עולם העומדים יציבים כבר 20, 30, וכמעט 40 שנה?


*קפיצה לרוחק: מייק פאול – 31 שנה
*קפיצה לגובה – הקובני חבייר סוטומאייר – 29 שנה
*קפיצה משולשת – ג'ונתן אדווארדס הבריטי – 27 שנה
*דיסקוס: ג'ורגן שולט – 36 שנה
*פטיש: הגרמני יורי סידקה – 36 שנה
*כידון: איין זלני הצ'כי – 26 שנה

*1500: אל גורוג'י המרוקאי – 24 שנה (גם שיא המייל שלו בן 24 שנה)

אצל הנשים המצב די דומה, וגם השיאים של יוסיין בולט מתקרבים ל-15 שנה.

I REST MY CASE

2. שאלות ותהיות בקשר לחוזה החדש של הארדן, וויתורו על 15 מיליון דולארים

החוזה החדש של ג'יימס הארדן עם פילדלפיה הוא יותר מדי 'TEAM FRIENDLY'. הארדן למעשה ויתר על 15 מיליון – זה PAY CUT רבותי – כשחתם עם פילדלפיה על 68.6 מיליון לשנתיים.

מי שמעוניין לקארוא את החשד באנגלית אז הנה:

There is a suspicion in some corners of the league that Harden had to have consented to this arrangement because he also secured a wink-wink guarantee about the future — meaning a promise from Morey that would allow Harden to recoup what he left on the table this offseason by declining the player option for next season in his new Sixers deal and then signing a whopper of a five-year deal in the summer of 2023 at almost 34,” Stein wrote, via RealGM. “Such speculation is inevitable given how close Morey and Harden clearly are, but I’ve also heard plenty around the league question whether the Sixers, beyond the fact that these types of arrangements are against league rules, could actually bring themselves to give Harden any assurances.”

לליגה ישנם חוקים ספציפיים נגד 'סידורים' כאלה.

.דעתי האישית? אחד כמו הארדן שהתחביב שלו הוא מכוני רקדניות בערום, ועיסוי למבקש (ומשלם) – 15 מיליון יכולים ללכת דרך ארוכה. לא משנה כמה יש לו, הרקדניות האלה הן במספרים אסטרונומיים ואולי הארדן רוצה לנסות את כל המכונים!

3. האם מאמן הלייקרס HAM שלח מסר 'עדין' לווסטברוק?

המסר ששלח באנגלית הוא SUBTLE MESSAGE. SUBTLE זה 'עדין' אבל יכול להשתמע לשתי פנים.

.הוא היה אורח בתכנית "ALL THE SMOKE" המורצת ע"י שחקני ה-NBA לשעבר מאט בארנס וסטפן ג'קסון, והשאלה אל האם הייתה what fans should expect from the Lakers next season

.הוא אמר, מילה במילה:

“הוא אמר “We’re going to be tough. We’re going to be defensive-minded. That’s the side of the ball where you’re going to see the quickest and most drastic improvement and we’re going to share offensively. Again, we want everybody all in on what we’re doing. We don’t want anybody that’s second-guessing being a Laker or (asking), ‘Am I in the right place?’ or this, that and the third.

הוא לא הזכיר את ווסטברוק בשם, אבל כל מי שכתב על כך בטוח שזה היה מסר מופנה לראסל ווסטברוק. האם דיבר על השינויים בכל משחק הלייקרס, שינויים שראסל – אולי – לא מסוגל אליהם. ראסל לא ביקש טרייד עד עכשיו, אם כי ברור לכולם שהוא מחפש התחלה חדשה במקום אחר. הסוכן שלו עמד על כך שהוא יישאר בלייקרס, וראסל ניפרד ממנו לפני שבוע בגין "שינויי גישה ומחשבה שהם גדולים מדי לגישור". אולי הכוונה היא בין להישדאר בלייקרס (רצון הסוכן) או טרייד לקבוצה חגדשה (רצון ראסל).

4. דוראנט: "איך מפעילים את ה-TIK TOK שיט הזה?" (ואז הוא דיבר כפי שלא דיבר כמה שבועות)

דוראנט עשה השבוע הופעת בכורנ ב-TIK TOK. הנה ההכרה שלו עם הפורמט החדש שאילץ אותו לדבר על 'השיט הזה'.

מה ששמעתם בסרטון זה הרבה יותר מאשר דוראנט דיבר כבר כמה שבועות מאז הוא ביקש טרייד מהנטס. הוא נאלם, מהמילה 'אילם' אפילו מחבריו הקרובים. לא ניתן היה לדבר איתו בטלפון

כמובן שדוראנט הוא לא היחיד להתקשות ולהבין את ה-GEN Z וכל סיבוכין.

TiKTok debut was nowhere near as cringeworthy as this fellow sports figure’s was.

(היכנסו. מה זה מצחיק!)

5. ג'ה מוראנט מציע ל-NBA הצעה מצויינת: לחזור לשמות כינוי על הגופיות

ג'ה מוראנט זוכר שכשהיה בן 14 שחקני NBA שיחקו עם הכינוי שלעם על גב החולצה והוא מציע ל-NBA 'הזקנה' לחזור למה שעשו אז.

The Memphis Grizzlies star took to Twitter this week to express support for the league making one

הוא זועק לאדם סילבר: — "Bring back nickname jerseys"

זה היה בעונת 2013-14 כשלברון לבש גופייה ומאחור כתוב 'KING JAMES'. פול פירס? כמובן – 'TRUTH'. NORRIS COLE? 'COLE TRAIN'. שחקנים שאין להם כינוי יבקשו מוועדת כינויים שג'ה ירכיב לתת כינויים לכאלה שמחפשים משהו טוב. (ג'ה יהיה הראשון שיצטרך עזרה כי כינויו היחיד עד עתה הוא…'G12'

6. עוד על ג'ה מוראנט?

בקיצור נמרץ: ג'ה אמר באותה הזדמנות שהציע כינויים על הגופיות ש"קצת נמאס לשמוע על מייקל ג'ורדן. אפשר לחשוב מי הוא היה (מוראנט? אני אגיש לך מי הוא היה: הוא היה 'אלוהים', מ.ל). חבר שהוא לא משחק היום. I WOULD HAVE COOKED HIM!!" (הייתי מבשל אותו).

7. הנה הטוויטר ששלח KAT השבוע למי שרוצה להקשיב:

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 301 תגובות

  1. אחלה מעורב, תודה.
    ראסל – אין לו הרבה ברירות. הוא ישאר בלייקרס ויעשה מה שהאם מציע לו, כי נראה שאף אחד לא יתלונן אם הוא יספסל אותו.
    הארדן – הוא פשוט רוצה לנצח, אם הויתור (הזמני ? ) על 15 מיל' מצרף לקבוצה את טאקר ועוד שחקן, זה יכול לעשות את ההבדל בפלייאוף. הוא כבר עשיר, אז אם המשמעות היא קבוצה יותר טובה וסיכוי לטבעת עכשיו או בכלל לא, אז עדיף לנסות. זה גם מה שהוא אמר.
    אני מקווה בשביל אוהדי מיניסוטה שקאט יקח את עצמו ברצינות, יתאמץ בהגנה, ויוביל את מינסוטה להצלחה (לעבור סיבוב שני בפלייאוף +) אבל אני לא מהמר על זה.

    1. מסכים לגבי ראס אבל לא מסכים לגבי מיני. הטרייד של גובר הפך להיות פה נושא לשיחה יש כאלה שחושבים שזה נורמלי ובסדר שקבוצה תוותר על 5 בחירות סיבוב ראשון כי ממילא "הן לא יהיו בלוטרי ולא יצאו מהם שחקנים משמעותיים" ויש כאלה שחשבו שלוותר על כל הרבה בחירות עבור שחקן אחד שהוא די שנוי במחלוקת כולל על שחקנים משלימים טובים זה הימור מטורף שיש לו רק משמעות אחת: ללכת עד הסוף. אני הייתי מהקבוצה השניה אולי אפילו הראשון שאמר את זה פה. עכשיו בא קאט בכבודו ובעצמו ואומר שזה championship now or bust !! ברייש גלי בלי למצמצץ. אז מאיפה מגיעות ההנחות האלה שאנשים עושים להם בסגנון לעבור סיבוב ראשון או שני בפליאוף. הוא בעצמו שם את הרף במקום הנכון ומזכיר לך – עליו יש את כל הציפיות לספק את הסחורה שהיא אליפות לא פחות. זו קבוצה שיש בה שני נבחרים ראשונים בדראפט נבחר 2 וגובר שזה 4 שחקנים שהם באול סטאר קליבר. אין צורך לעשות להם הנחות כלשהן. אני לא שולל שזה יצליח באותה אדיקות כמו אחרים פה אבל נראה לי שזה הימור שרחוק יהיה מלהיות משתלם.

      1. קבוצה שיודעת לבחור יכולה להוציא מ5 בחירות דראפט לא בלוטרי כמה שחקנים משלימים טובים. בניתי רשימה קצרה של שחקנים שלא אוספים ברחוב שנבחרו בסוף הסיבוב הראשון (25-30) בשנים האחרונות, והרשימה די מכובדת (למרות שכנראה פספסתי לא מעט):
        דראפט 2011: ג׳ימי באטלר, בחירה 30
        דראפט 2013: רודי גוברט, בחירה 27
        דראפט 2014: בוגדן בוגדנוביץ׳, בחירה 27
        דראפט 2016: פסקל סיאקם, 27, דג׳ונטה מארי, 29
        דראפט 2017: קייל קוזמה, 27, דריק וויט, 29
        דראפט 2019: ג׳ורדן פול, 28
        דראפט 2020: דזמונד ביין, 30
        יש ברשימה 4 שחקני אול-סטאר, בתוספת 2 שחקנים עם פוטנציאל לאול-סטאר.
        גם בקצה הסיבוב הראשון אפשר להשיג שחקנים משלימים טובים מאוד. זה ידרוש בחירות טובות ושליחה לליגת הפיתוח לפעמים, אבל זה לא משהו שאפשר לקרוא לו לא חשוב .

        1. למה ללכת רחוק?
          בוא נבדוק במי בחרו מינסוטה כאשר הבחירה שלהם היא לא מס' 1 הדראפט:
          .
          2019, בחירה 6: ג'ארט קולבר.
          2018, בחירה 20: ג'וש אוקגי.
          2016, בחירה 5: כריס דאן.
          2014, בחירה 13: זאק לאבין.
          2011, בחירה 2: דריק וויליאמס.
          2010, בחירה 4: ווסלי ג'ונסון.
          .
          עכשיו, את הבחירות הגבוהות (טאונס ואדוארדס עם בחירה מס'1) הם עשו יפה.
          כל השאר?
          יש את לאבין,
          אבל הם מתכננים להיות מחוץ ללוטרי.
          אם ועם כל הכבוד,
          היסטורית מינסוטה לא ממש מצליחים עם בחירות נמוכות.
          יתרה מכך,
          היסטורית קבוצות שמשחקות על "לנצח עכשיו" לא מצליחות לפתח שחקנים צעירים, לא משנה מאיזו בחירה הם.
          .
          וזו הפואנטה –
          מינסוטה רוצים לצאת מהבינוניות –
          הם לא רוצים לבנות, הם רוצים לנצח.
          הם מרגישים שיש להם צמד אסים ביד,
          ושנה שחסר להם זו הגנה שתהפוך אותם לקונטנדרים.
          אם הבחירה המקצועית שלהם נכונה,
          ואכן ניתן לשלב את גובר וטאונס בהרכב הראשון (זה "אם" גדול. ע"ע אמביד ואל הורפורד),
          אז המחיר נמוך בהרבה ממה שנכתב כאן בתגובות.
          השחקנים שעזבו ובחירות בינוניות לא שווים יחדיו קונטנדרית.
          היה וגובר יצליח לעשות במינסוטה את מה שעשה ביוטה (הפך אסופת שחקני הגנה בינוניים להגנה טופ 10 בליגה במשך שנים. הפוטנציאל של מינסוטה גבוה יותר מזה של יוטה נטולת גובר),
          אז בהחלט יש מצב שיהיה מעניין לקרוא את התירוצים של המגיבים השונים בסיומה של העונה.
          (להבדיל מדעתם של חלק מהמגיבים, אני חושב שטופ 4 במערב העונה לצד העפלה לסיבוב השני זו התחלה מצויינת. אדוארדס רק מתחיל את עונתו ה-3 בליגה, המנוף להצלחה גדולה יותר בהמשך).

          1. +1
            קונטנדרית לא נבנית תוך יום והגישה של טאונס קצת ילדותית. להגיד שפחות מאליפות זה כישלון יכולות אולי שתי קבוצות בליגה – הדאבס והבאקס. מיני צריכה לתקוע יתד בפלייאוף ולהוסיף תוך שנה-שנתיים את החתיכות החסרות.

            1. איך היא תוסיף חתיכות חסרות אם היא נשארה בלי בחירות ?

            2. ?
              Mle
              וטרן מינימום.
              טרייד.
              .
              בפיינלס השנה, סך הדקות המצטברות של רוקים ושחקני שנה 2 מ-2 הקבוצות לא חצה את 100 הדקות.
              בשנה שעברה המספר לא חצה את 10 הדקות.
              .
              כן, פעם בתקופה יש את במיאמי היא התורנית שמצליחה לשלב רוקים בקונטנדריות.
              הם יוצא הדופן,
              הרוב אלו קבוצות עם גרעין חזק שמתחזקות דרך ה-mle ושחקני חוזי המינימום.

            3. גיא לא מאמין שבם יהיו במצב הזה שזה כל מה שיחסר להם אבל אשמח לטעות ואהיה הראשון להודות בזה אם מיני תעשה ריצה טובה לתוך הפליאוף העמוק השנה. אני לא מזלזל בקבוצה הזאת דרך אגב קאט זה שחקן שאני מעריך ויכול להיות שהם באמת יגיעו רחוק. לא הייתי מהמר נגדם אבל לא הייתי מהמר איתם גם כן. ובאותו מחיר ששילמו לדעתי היו יכולים להביא את דוראנט( בהנחה שהיה מסכים ללכת לשם) ואז זה לא היה עוד חתיכות. אז זה היה קונטנדרית חד משמעית.

            4. עם דוראנט הם קונטנדרים חד משמעית

            5. אני לא חושב שהשחקנים שהם נתנו היו מאפשרים להם להביא את דוראנט. תראה על מה מדברים –
              בראון +ווייט + בחירות. עולם אחר.

            6. גיא מיני נתנה שחקנים טובים על גובר בוורלי ביזלי ואנדרבליט ועוד 5 בחירות סיבוב ראשון (אני מחשיב את ווקר קסלר כבחירה ולדעתי ממה שראיתי הוא שחקן עם פוטנציאל) 3 מהן לא מוגנות בכלל. שון מארקס נתן שנה שעברה את הארדן שדרש טרייד בדיוק כמו שדוראנט דורש היום תמורת אולסטאר פצוע שלא עזר בפליאוף ויש ספק לגבי הערך שלו בליגה + סט+ דראמונד + בחירה וחצי. לדעתי היה נותן את דןראנט ועוד איך על מה שיוטה קיבלה על גובר וזה היה הופך את מיני לקונטנדרים מספר 1 בליגה.

      2. ברור שהנחת המוצא שלהם זה לקחת אליפות אבל אני כנראה בניגוד אלייך לא טוען שהכל בטח אצל מיניסוטה זה 1,0.לוקחים אליפות-1.לא זוכים באליפות-ס.אני רואה פה דווקא קבוצה שלוקחת סיכון. אתה יודע מתי מיניסוטה היו בפליאוף בפעם האחרונה(חוץ מהשנה עם באטלר) זה היה שהיה להם שחקן בשם קווין גארנט וחוץ מעונה אחת הם לא השכילו לבנות שום דבר סביבו עד שבסוף הוא הלך.עכשיו למיניסוטה יש את אחד הצעירים המבטיחים ביותר בליגה+שחקן שאמור להיות בשיאו.לשני השחקנים האלה הם מראים שהנה אנחנו באים לנצח ולהיות מספיק אטרקטיבים שתישארו איתנו ולא תברחו.אם בשלוש שנים הבאות מיניסוטה ידיעו לפחות לסיבוב השני בפליאוף אז כן לדעתי הטרייד ייחשב מוצלח מאוד גם אם לא ייקחו אליפות וזה בטח יפתח להם אופציות לאליפות אחר כך,באמצעות טריידים שפתאום לשחק במיניסוטה לא יהיה הסיוט של כל שחקן כי יש שם קבוצה קבוצה.
        לגבי טאונס מה רצית שהוא יגיד שהוא משחק בשביל סיבוב שני? לי יש הרגשה שאם הוא יילך הביתה בסיבוב שני הוא יהיה מבסוט על העונה

            1. הם יהיו אבל קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהם היו, או היו יכולים להיות עם ההרכב הנוכחי.

            2. איזה אליפות חחחח. לא הרבה יותר טובה. קצת יותר טובה בעונה הסדירה. בפלייאוף אפילו סיכוי טוב לאותו מצב

            3. אליפות הפליי-אין

            4. חחחח גוד וואן לייט
              בהחלט אליפות פליי אין. הם כולה יחליפו את יוטה של השנים האחרונות

            5. אם קרמיט ימשיך לגדול ודריי מידלטון וטומפסון ימשיכו לצנוח אז הם מתקרבים

          1. נכון מאוד וזאת בדיוק הנקודה,הם רוצים שההגעה לפליאוף לא הייתה חד פעמית כמו במקרה עם באטלר אלא יש תשתית חזקה ועליה עוד מוסיפים תגבור.

            1. יניב תראה את מה שכתבתי ליינון. אני פשוט חושב שזה הימור ענק שאין ממנו דרך חזרה כי לגובר אין שוק. בטח לא מה ששילמו עליו מקוה בשבילם שאני טועה.

      3. טרול
        אם הייתי שחקן בקבוצה כזו – ברור שהייתי מכוון הכי גבוה שאפשר. למה לעלות לשחק אם אתה לא מאמין שתנצח?
        אנחנו כצופים מהצד יכולים להבין שמדובר כאן בניסוי של עם הרבה חלקים נעים, שלא בטוח שכולם ייפלו על המשבצת הנכונה כבר בעונה הראשונה. גם לברון לא לקח אליפות בשנה הראשונה במיאמי. יותר מכך, כל שנה יש כמה וכמה קונטנדריות ורק אחת יכולה לזכות. אתה שוכח שיש כאן הימור נסתר על התקדמות מטאורית של אנט לרמת קובי/וייד/מיצ'ל, שלא בטוח שתקרה, ועוד ענייני צוות מסייע שעוד לא ברור לגמרי מיהו ומהו.
        .
        אז ברור שהשחקנים רואים בעיניי רוחם את גביע לארי אובראיין. הייתי מודאג אם זה לא היה המצב. אבל למי שמסתכל מהצד יש את הפריבילגיה לראות את הקשיים האובייקטיביים ולתת הערכה הגיונית יותר, בטח עבור קבוצה שאמורה להשתנות באופן ניכר.

        1. ינון אני לא יכול שלא להסכים עם זה אבל שוב … המחיר ששולם הוא גבוה מידי עבור ההימור הזה. זו דעתי. אני כן הייתי שמח לראות את עצמי טועה במקרה הזה אבל לא נראה לי. גובר אם הטרייד לא יצליח לא יחזיר את כל הבחירות והשחקנים שניתנו עליו. למשל אם הלייקרז היו מוותרים על Ad עכשיו אז הבחירות שנתנו עליו היו חוזרות (נצא מנקודת הנחה שהוא בריא ומשחק – יש מספיק קבוצות בליגה שמחזירות עליו את כל הבחירות האלה) על גובר זה הימור אם הוא לא יצליח זה דן את מיני לשנות הליכה במדבר. אף אחת לא תשלם עליו חזרה את כל הבחירות האלה והשחקנים. לכן מקוה בשבילם שכן. זה הכי אול אין שיש על שחקן שבחיים לא הייתי הולך עליו אול אין.

          1. תראה המחיר היה גבוה זה נכון ולא ברור לי למה גם נתנו שחקנים וגם מלא בחירות דראפט.אין ספק שאיינג עשה להם בית ספר ,יכלו לקבל אותו כנראה במחיר נמוך יותר,יחד עם זאת זה לא אול אין וגם אם זה לא יצליח זה לא מחזיר את מיני אחורה.אם ההתקדמות של אדוארדס תמשיך אז מיני יהיו טובים בלי קשר לגובר.מה עוד שאני לא סגור על החוזה של גובר אבל נראה לי נשארו 3 שנים בחוזה,אז בהנחה ששנתיים בכל מקרה התכוונו לתת לניסוי,אז מקסימום יתקעו עם גובר שנה.
            הטענה העיקרית שלי זה מיניסוטה עשו צעד הכרחי וטוב עבורם וזה קודם כל מילאו את החוסר העיקרי שלהם ובכך נתנו לטאונס הרגשה טובה שהוא יוכל לשחק בתפקיד שהוא רוצה,מה עוד שגובר תכלס נשמע כן מתאים להם,לא דורש את הכדור ישחק הגנה חזקה ריבאונדים חסימות ולובים ויותר מזה הם הראו לאדוארדס וטאונס שההנהלה יוזמת ומנסה להעמיד קבוצה אטרקטיבית כמה שאפשר.האם שילמו מחיר גבוה? כנראה שכן אבל זה בטח ובטח לא אחד הטריידים הגרועים בהיסטוריה

            1. אני כן חושב שזה טרייד לא טוב קודם כל בגלל המחיר ושנית בגלל ההימור על ההתאמות. יכול להצליח או להתרסק. אבל מן הסתם זה שם עליהם רף של ציפיות מאוד משמעותי. נחיה ונראה מה יקרה עם הקבוצה הזאת.

  2. מנחם מעורב מעולה תודה רבה.
    אין דרך טובה יותר להוכיח את זה שספורטאי העבר היו לא פחות אתלטים מלתת את טבלת שיאי העולם באתלטיקה כמו שעשית. מבחינתי ברגע שראיתי את הטבלה הססזעהויכוח תם ונשלם. הליגה התפתחה בהרבה כיוונים מאז – שלשות שריקות אויר וכד' ואולי גם רמת האתלטיות הממוצעת עלתה במקצת אבל בטח לא כשמדובר בקצה ובספורטאים שבדרך כלל אנחנו מדברים עליהם.

      1. תודה מנחם, מצויין למרות שכמה טעויות בידיך.
        1.
        בשנות ה90 בברצלונה שיא העולם בריצא מהירה 100 מטר היה 9.92 . באותה אולימפיאדה רק פעם אחת ירדו מתחת ל10 שניות (9.96) בריצת גמר, היום זה לא היה מספיק לעמוד על הפודיום בשום תחרות. נמשיך לריצת 200 מטר אף רץ באותה תחרות לא ירד מ20 שניות, מקום 1 שם שווה למקום 6-7 בכל תחרות עולם ו3-4 שיאי עולם היו נשברים בקלות וזה נמשך ב90 אחוז מענפים… )מנחם הטעות הגדולה שלך כאן כשאתה מסתכל על שיאים נקודתיים שנשברו אחרי כמויות אדירות של סמים בתקופה בה הבדיקה הייתה מביכה (מייק פאוול היה גורם לפלו גו להסמיק). הרפואה התקדמה פלאים אותו דבר התזונה הטכנולוגיה ולא חשוב מכך חתך הכישרון שהולך לNBA וכל זה גרם לכך שאתלטים טובים משמעותית היום והשחקנים גם טובים בהרבה מנחם היום יש לך מפלצות פיזיות כמו לברון יאניס … וגארדים שטסים במהירות האור ונוגעים עם הראש בטבעת אתלטים שונים לחלוטין מעבר.
        .
        2. הארדן חבר של הבעלים של פילי + הGM הוא ״ויתר״ על כסף רק כדי שפילי יוכלו להתחזק, בפועל הארדן יקבל את הכסף בעונה הבאה או דרך חוזה ביגוד ענק, הליגה לא רוצה ומעוניינת לבדוק את עניין החוזים וההסכמות.
        .
        3. הבובה התורנית בתפקיד המאמן של הלייקרס רק קורא משפטים שלברון רשם לו, הוא ליקק לראסל ווסטברוק לפני כמה שבועות, בפועל אף אחד לא ייגע בגופה של ראס ושנה הבאה יכול להיות שנראה אותו בסין (למרות שיש סיכוי טוב שיעצרו אותו עם התלבושות האלה), הגופה של הנגר לא שחקן ברמת הNBA אסון בשני צדי.
        .
        7. קאט בדיחה, מינסוטה הולכים ליפול חזק בפלייאוף עם הנגר הצרפתי גובר וטאונס לא יכולים לשחק יחד הגנתית מול הגארדים והפווארדים האקפלוסיביים שיש היום, אבל כמובן שזה יהיה הפתעה וחכמה בדיעבד באתר.

        1. ברוך השיאים בריצה זה לא קשור למה שאמרת זה יותר קשור לכמות האויר והטכנולוגיה שיש בנעלי ריצה ולאיכות של המסלולים שעליהם רצים. שום קשר לרמת האתלטיות. רוצה דוגמא לאתלטיות ? זה בדיוק מה שמנחם כתב. תסתכל על קפיצה לרוחק. בדיוק כמו הזינוק הורטיקלי מהמקום שמנחם דיבר עליו. אין פה שטיקים. בניגוד להשוואה שלך לריצות מ 92 להיום אז מהמחצית השניה של המאה ה 20 עד היום השיא נשבר רק פעמיים. 8.90 בוב בימון (באויר הדליל של מקסיקו סיטי) ו 8.95 בגובה פני הים בטוקיו על ידי מייק פאואל. ואף אתלט על היום במשך כל השנים האלה באף תחרות לא מדגדג את המספרים האלה. קאפיש? פה אין אויר בנעליים או מסלול משובח זה אשכרא יכולת ניתור. וזה בדיוק הקונטרא למה שכתבת על מסלולי הריצה שבהם השיא השתפר בעקביות מ 1992. זה רק הנעלים והמסלול לא שום דבר אחר. ואם תסתכל על קפיצה לגובה זה אותו דבר. שיא שמחזיק כבר איזה 30 שנה לדעתי 2.45 כי אף אחד לא מתקרב לסאטו מאיור. ואם דיברת על המסלול ועל פיצוצי סמים אז קך עוד שני שיאים שכנראה לא ישברו לעולם זה של מאריטה קוך המזרח גרמניה וזה של פלורנס גריפית ג'וינר שמתה בגיל 37 מהתקף לב כנראה תוצאה של כמויות הסמים שלקחה. בקיצור … הנקודה ברורה אני עם מנחם.

      1. אשמח לראות. זה נכון שזה מה ששיערתי בהתחלה. מנחם שיכמע אותי אם יש משהו מסודר שמראה משהו אחר אשמח לדעת. שים לב שלא אמרתי שהרמה האתלטית הכללית לא עלתה במקצת אלא דיברתי על הכוכבים.

  3. מנחם, ההספק שלך מדהים, רתי משמע. מקווה שזה לא בא על חבון ג'ייל.
    אני רואה סרטונים של גיילן בראון מתאמן עם משקולות מתחת למים. מחזק את עצמו לקראת השנה הבאה, ג'ימי בטלר עובד על השלשות בלחץ עם יד על הפנים וקולע אותן ברצף ובמהירות. שני מקצוענים אמיתיים. העונה מבחינתם נמשכת וצריך להשתפר לקראת העונה הבאה.

      1. אני בטוח שמאימוני כח והוספת עוד טיפה ביומסת שריר בתחילת הקיץ הוא יעבור לקליעות מכל הסוגים בהמשך הקיץ. יתחיל את העונה אחרי חודשיים אימוני קליעה.

  4. מנחם רוב הליגה אתלטים בהרבה היום אתה לקחת את הטופ שם אין שינוי אבל בבטן יש הבדל עצום היום כל זב חוטם בליגה מטביע מהעונשין בעבר יכלו לעשות זאת בודדים.
    לא יודע מבחני ורטיקל ושטויות ומי עשה או ל א עשה כאלה אבל בשילוב קפיצה לגובה ואקרובטיקה גה מוראנט וזאק לאבין הם בליגה משלהם.
    היום גם הרבה נגרים יכולים לשים 3 פעם הם בכלל לא היו מסתכלים על הסל

  5. תודה מנחם, מצויין למרות שכמה טעויות בידיך.
    1.בשנות ה90 בברצלונה שיא העולם בריצא מהירה 100 מטר היה 9.92 . באותה אולימפיאדה רק פעם אחת ירדו מתחת ל10 שניות (9.96) בריצת גמר, היום זה לא היה מספיק לעמוד על הפודיום בשום תחרות. נמשיך לריצת 200 מטר אף רץ באותה תחרות לא ירד מ20 שניות, מקום 1 שם שווה למקום 6-7 בכל תחרות עולם ו3-4 שיאי עולם היו נשברים בקלות וזה נמשך ב90 אחוז מענפים… )מנחם הטעות הגדולה שלך כאן כשאתה מסתכל על שיאים נקודתיים שנשברו אחרי כמויות אדירות של סמים בתקופה בה הבדיקה הייתה מביכה (מייק פאוול היה גורם לפלו גו להסמיק). הרפואה התקדמה פלאים אותו דבר התזונה הטכנולוגיה ולא חשוב מכך חתך הכישרון שהולך לNBA וכל זה גרם לכך שאתלטים טובים משמעותית היום והשחקנים גם טובים בהרבה מנחם היום יש לך מפלצות פיזיות כמו לברון יאניס … וגארדים שטסים במהירות האור ונוגעים עם הראש בטבעת אתלטים שונים לחלוטין מעבר.
    .
    2. הארדן חבר של הבעלים של פילי + הGM הוא ״ויתר״ על כסף רק כדי שפילי יוכלו להתחזק, בפועל הארדן יקבל את הכסף בעונה הבאה או דרך חוזה ביגוד ענק, הליגה לא רוצה ומעוניינת לבדוק את עניין החוזים וההסכמות.
    .
    3. הבובה התורנית בתפקיד המאמן של הלייקרס רק קורא משפטים שלברון רשם לו, הוא ליקק לראסל ווסטברוק לפני כמה שבועות, בפועל אף אחד לא ייגע בגופה של ראס ושנה הבאה יכול להיות שנראה אותו בסין (למרות שיש סיכוי טוב שיעצרו אותו עם התלבושות האלה), הגופה של הנגר לא שחקן ברמת הNBA אסון בשני צדי.
    .
    7. קאט בדיחה, מינסוטה הולכים ליפול חזק בפלייאוף עם הנגר הצרפתי גובר וטאונס לא יכולים לשחק יחד הגנתית מול הגארדים והפווארדים האקפלוסיביים שיש היום, אבל כמובן שזה יהיה הפתעה וחכמה בדיעבד באתר.

        1. שמעון עדיין לא ענית על אתמול, קיירי עונה קודמת 27.5 נקודות ב55% אפקטיבי (מעל 40 מ3) איך זה פחות טוב מקיירי של קליבלנד?
          .
          איך הסגל המסייע שיש לקרי בו 3 שחקנים של 15-20 נקודות בשינה (פול וויגנס קליי) חלש יותר מהסגל של מילווקי סביב יאניס בלי מידלטון. אני מחכה לתשובה

            1. אז מה, שימון ברוך?
              אפשר לברך על המוגמר? המוסד שב"ר פשט את הרגל?
              לא חבל? הייתם צמד חמד.

            2. ברוך החליף את הפוסטרים של הבחורות במשרד לפוסטרים של השקץ

          1. 15 20 נק זה בגלל שכולם רודפים אחרי קרי והם לבד לגמרי חחח זה לא השקץ פה שהשומר 2 מטר ממנו הוא בורח לצד שיקלע מהאמצע, זה שמירה רצינית.
            ממתי גורדן פול כוכב בקושי הצליח להוציא זריקה נגד בוסטון 😁

            1. גורדן פול לא יודע לייצר לעצמו ?וויגנס לא יודע לסדר לעצמו קליעות (גם במינסוטה קלע 20 נקודות) מה לגבי קליי (לא מעט מהמלהכים שלו זה תנועה מחסימה).דיברנו על יאניס בכלל ועל הסגל המסייע של מילווקי מול גולדן סטייט מה קשור השיקוץ.
              .
              לא הבנתי את הבדיחה אני אשמח שתסביר לי שוב על קיירי איך היכולת שלו נמוכה מזאת בקליבלנד בשני עונות האחרונות הוא שיחק 81 משחקים ( 27.1 נקודות ב56.6 אפקטיבי מדהים מעל 40% מ3), המשוואה ברורה לברון בשיאו + קיירי שווה גמר בהליכה דוראנט לא שם. אני לא מתייחס לשטויות שללברון מוותרים ולקרי לא ברשותך

            2. חחח ב2 העונות האחרונות שיחק 81 משחקים 😁 התשובה מתחבאת שם
              מה היו גם הממוצעים בפלייאוף? 😉

            3. מה מתחבא שם? 81 משחקים זה נותן לך תמונת מבט נספיק רחבה על יכולת של שחקן.

            4. ועדיין לא ענית על ההבדל בין הסגלים סביב קרי ויאניס בלי מידלטון

            5. הולידיי טוב מוויגינס
              פורטיס טוב מגרין
              לופז טוב מלוני
              קליי כנראה עדיף על אלן
              פול הכי טוב מהספסלים.
              לדעתי בלי הכוכבים מילווקי תנצח, גולדן סטייט יתקשו לקלוע סל

            6. וואו איירבול כזה אפילו שמעון לא מסוגל לכתוב, דה שוט אמרתי לאוהדים לשים קסדות.
              .
              הולידיי ווגינס שווים ביכולת שלהם כסקורר (וויגנס בתקופתו במינסוטה קלע יותר באחוז אפקטיבי קטן של 1-2%)
              פרט להולידיי אין אף שחקן במילווקי לצד יאניס שעבר את ה15 נקודות למשחק, פורטיס הוא נגר מעמדת הסנטר.
              לצד קרי יש את קליי שחזר טוב מהפציעה20.4 נקודות ב53% אפקטיבי. וגורדן פול המצויין (במשחקים שפתח הסטטיסטיקה שחו זה 20.8 נקודות במעל 50% אפקטיבי ו37.7 מ3) וזה כשהוא שחקן יוצר (לעומת הולידיי לופז…). עכשיו כשאתה מוסיף את העומק שיש ללוחמים זה אפילו לא קרוב.
              .
              ללא יאניס ומידלטון (שהיא פצוע) וללא קרי מהצד השני וגודלן סטייט טוחנים את הסגל של מילווקי דק דק.

            7. גרייסון אלן שחקן של 11 נקודות וזה כשהוא שחקן חד ממדי של קטש אנד שוט, קליי תומפסון גם בלי רגל טוב משמעותית ממנו.
              .
              לקרי לא היה כוכב על לידו, מה שהיה בגולדן סטייט זה 3 סקוררים מצויינים פרט לקרי והגנה מצויינת שיודעת לנצח משחקים. קרי ענק ונתן פליאוף אדיר אבל הוא לא שבר את כל השיאים ולא סחב שחקנים סוג ב לאליפות אפילו לא קרוב, ואני מצטער דה שוט שהמציאות לא מסתדרת לך עם הנרטיב

            8. ברוך כבר אמרתי אתמול לדעתי זה טעם וריח
              יאניס נתן גמר אדיר מול קבוצה עדיפה (על בוסטון) אבל היה לו את מידלטון והולידיי. בלי הולידיי הוא הפסיד (אולי שכחת)
              קרי נתן גמר לפנתיאון בלי כוכב נוסף לצדו, מול קבוצה חצי קלאץ׳.
              .
              יאניס ענק! איי סטאנד וויז קרי.

            9. מה טעם וריח? בלי מידלטון אתה מתכוון, עדיין סחב את מילווקי לסדרה של 7 משחקים ,הייתה שם את יאניס במקום קרי וגם גולדן סטייט היו מנצחים (;

            10. ברוך מה באת לי עם כל המספרים האלה? אתה יודע שהטקטיקה של טנ"ש מעולם לא עבדה עליי? כל פעם שניסו קיבלו 50 נק על הראש. עליך אני מוריד 60. אתה משווה לי את גס שבלי קרי לא היו בכלל מצליחים להוציא זריקה שתפגע בקרש של בוסטון לבאקס? כל הקבוצה הזאת רוכבת על סטף בגללו קר גדול, דריי HOF, קליי חזר לעצמו, וויגינס "השתפר" ב"מערכת" של גס, פול כוכב, לוני נהיה חצי כוכב, דמיון לי פוטנציאל, בייליצה אגדה וכו וכו וכו..

            11. שמעון אתה מנוגב כאן בערך כמו פיניקס במשחק 7 , ההבדל היחיד שאתה צועק ניצחתי ללא קשר למציאות . ברור שהמערכת פועלת על היכולת והגרויטציה של סטף אבל גם בלעדיו מדובר בשחקנים טובים ממש לא סוג ב.

            12. שמעון אני אשתמש בביטוי של דוקטור פופר – ברוך עבר אל הצד האפל
              😃
              הוא נהיה סית׳ מפציץ אותנו במיספרים חחחחחח
              כשאתה נוסע לראות את ברוקלין תקנה לו עוד כמה פוסטרים
              😂😂😂😂
              אבל יצא גדול עם המשפט ״אתה מנוגב כמו פיניקס במשחק 7״ חחחחח נכניס את זה מעכשיו בתור מטבע לשון, החבר׳ה ממפרץ חיפה יאהבו את זה
              😃😃😃

            13. 🤣🤣 משפט חזק זה נוגבת כמו הסאנס בגיים 7.
              עזוב ברוך מפאת גילו לא מקבל הגנה אני מוותר לו כמו שמוותרים לשקץ יש לו קליר פאת דרך האמצע קוסט טו קוסט אני בורח לצד

    1. מעולה ברוך נקודה 1 אני לגמרי איתך – בעיקר כשמדובר במקצועות שקשורים לכח מתפרץ ולמהירות.
      נקודה 2 חצי קלאץ'.
      נקודה 3 תמחק.
      נקודה 4 תקנה כובע.
      .
      לגבי המיספרים של קיירי – מה נהיית אנאליסט? חחחחח כאן אני לגמרי עם שמעון. קיירי של קליבלנד היה שחקן כדורסל, קיירי של הנטס מזכיר את שלהי הקריירה של דורון שפר. הרבה רוחניות.
      חחחחח, הפוסטרים של לברון בחדר קצת בילבלו אותך… אולי תוסיף גם כמה של סמנטה פוקס
      😂😂😂😂😂😂😂
      לגבי דוראנט+קיירי הכל דלתות מסתובבות. אם ג'ו האריס קולע מהיי-פוסט ג'אמפר שהבן של שמעון מכניס בעיניים עצומות – הנטס עולים ל-0:3 והפרוייקט נראה אחרת.

    2. ב-91 באליפות העולם קבה קרל לואיס שיא עולם של 9.86 שנ', אז שנה אחרי כן חא ייתכןמשהשיא יקד ל-9.92 שנ'…
      במבחנים לברצלונה לואיס חש לא אוב ולא התברג בין ארבעת הראשונים בריצת 100 מטרים. אך בסיום הנפלא שלו בריצת השליחים הקצרה הראה שהיה מנצח ויטרד מ-9.9 שנ' בוודאות ואולי קובע שיא עולם חדש.

    3. ברוך השיאים בריצה זה לא קשור למה שאמרת זה יותר קשור לכמות האויר והטכנולוגיה שיש בנעלי ריצה ולאיכות של המסלולים שעליהם רצים. שום קשר לרמת האתלטיות. רוצה דוגמא לאתלטיות ? זה בדיוק מה שמנחם כתב. תסתכל על קפיצה לרוחק. בדיוק כמו הזינוק הורטיקלי מהמקום שמנחם דיבר עליו. אין פה שטיקים. בניגוד להשוואה שלך לריצות מ 92 להיום אז מהמחצית השניה של המאה ה 20 עד היום השיא נשבר רק פעמיים. 8.90 בוב בימון (באויר הדליל של מקסיקו סיטי) ו 8.95 בגובה פני הים בטוקיו על ידי מייק פאואל. ואף אתלט על היום במשך כל השנים האלה באף תחרות לא מדגדג את המספרים האלה. קאפיש? פה אין אויר בנעליים או מסלול משובח זה אשכרא יכולת ניתור. וזה בדיוק הקונטרא למה שכתבת על מסלולי הריצה שבהם השיא השתפר בעקביות מ 1992. זה רק הנעלים והמסלול לא שום דבר אחר. ואם תסתכל על קפיצה לגובה זה אותו דבר. שיא שמחזיק כבר איזה 30 שנה לדעתי 2.45 כי אף אחד לא מתקרב לסאטו מאיור. ואם דיברת על המסלול ועל פיצוצי סמים אז קך עוד שני שיאים שכנראה לא ישברו לעולם זה של מאריטה קוך המזרח גרמניה וזה של פלורנס גריפית ג'וינר שמתה בגיל 37 מהתקף לב כנראה תוצאה של כמויות הסמים שלקחה. בקיצור … הנקודה ברורה אני עם מנחם.

            1. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
              0:1 לאבו פופי (מה אתה עושה ער?)

            2. חחחח אני פנסיונר מקצועי,אין לי שעות קבועות אני ישן כשאני עייף ואוכל כשאני רעב,אני חי לבד
              כשהבן שלי מגיע אני בפול טיים עבודה ווינק ווינק

            3. שי ימגעיל

            4. חחחחחחחחח דוקטור פופר הטמיר זה מקצוען זה לא כמוני בשר תותחים תזהר ממנו

              😂😂😂😂

            5. שי ,שמור כוחות לעונה הבאה

            1. רק קומבינות וחברות עם הבבון

            2. גם השתייכות לחבורת הבננות עוזרת

    1. אם הכוונה היא לשטויות שהם מפיצים במדינות החברתיות,
      אז כן. דוראנט הוא ה-goat
      .
      בכדורסל?
      30 נק' ב-59% אפקטיבי לצד 8 ריבונדים ו-6 אסיסטים ללברון בעונה שעברה.
      30 נקודות ב-57% אפקטיבי לצד 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים לדוראנט.
      מצא את ההבדלים..

        1. זה כדורסל, כן?
          לא טניס.
          יש קבוצה שהיא יותר משחקן אחד.
          הלייקרס הסריחו, זה נכון.
          אבל מה לעשות, בתוך אותו בריכת סירחון הצליח למרות הכל לברון לסיים עונה עם 30 נקודות ב-59% אפקטיבי.
          זו המציאות,
          אני מתנצל שהיא מתנגשת עם הנרטיב …

            1. זהו, גם אתה נבהל מ-"אחוזים"?
              .
              (אני כאן בשביל לעזור. אחוז אפקטיבי = כמה נקודות שווה כל זריקה שלך לסל. 59 אחוז כמו לברון זה 1.18 נקודות.
              57 אחוז כמו דוראנט זה 1.14 נקודות. 47 וחצי אחוז כמו של יקירך ראסל זה 0.95 נקודות.
              לא יותר לא פחות.
              זה לא "מדד", זו לא "סטטיסטיקה". פשוט נתון,
              כזה שמאפשר לשכלל בקלות הן זריקות מטווח ה-3 והן זריקות מטווח 2.)
              .
              (אם אתה צריך עזרה נוספת, אל תתבייש לבקש)

            2. איפה בתוך האחוז האפקטיבי משתקלל המקום ה-11 שאליו לברון הגיע?

            3. בהגנה הזוועתית שלו ושל הלייקרס.
              עדיין,
              הנתון הוא מה שהוא. 30 נקודות ב-59 אחוז אפקטיבי.
              מה שלברון עשה בגיל 37,
              דוראנט לא הצליח לעשות בשום עונה בקריירה (קרי לצורך השוואה, פעמיים).

            4. דה שוט לפחות עזבת את הטיעון שמוותרים ללברון (: לברון בגילו עדיין סקורר ענק הטענה שלך בהשוואה צריכה לבוא מהנקודה של טרו שווטינג. אתה צודק שהסטטיסטיקה של לברון באה על חשבון ההצלחה הקבוציתית והזיוף המופגן בהגנה.

            5. ברוך,
              אפשר לכתוב על לברון המון דברים רעים. בראש ובראשונה הבחישה שהביאה לקבוצה את ווסטברוק,
              ואז להוסיף את ההגנה הנוראות.
              אבל מי שצפה מעט הלייקרס יודע שהנקודות שלו הן לא על חשבון הקבוצה.
              הדקות שלו בהתקפה היו הדקות בהן הייתה כזו לקבוצה.

            6. לצערי אני אוהד הלייקרס וצפיתי ברוב הגדול מאוד של המשחקים שלהם , כשלברוו משקיע את כל המאמץ בהתקפה וזורק זין בהגנה ועוד מקבל קרדיט על זה זה מחלחל לשאר השחקנים. אם לברון היה מאזן את חלוקת הכוחות שלו בשני צדי המגרש הקבוצה הייתה טובה בהרבה לדעתי.

            7. חד משמעית,
              אם לברון ודייויס היו משחקים כפי ששיחקו ב-2020 (אני מדבר על ההגנה, בראש ובראשונה) –
              אז הלייקרס היו במצב טוב יותר.

            8. ברוך לא עזבתי את הטענה שלא שומרים על לברון. אני מחזיק בה מהיום הראשון ורק מאמין בה יותר. גיא זה עונה גם להערתך בנוגע לסטטיסטיקה המפוארת
              שלו בגיל 700
              בלי הגנה גם אני יכול להגיע למספרים דומים
              🙂

            9. תראה,
              איך מתמודדים עם טענות מתחום הפנטזיה והמדע הבדיוני?
              .
              א. לא, אין לך סיכוי. לא עם הנעליים שאתה נועל.
              ב. לא, אין לך סיכוי. לא מול צוות אימון עוכר ישראל.
              ג. לא, אין לך סיכוי. לא כאשר שחקני קבוצתך החליטו לעשות "דווקא".
              ד. לא, אין לך סיכוי. אתה לא חייזר עם יכולת לשלוט במחשבות ובמעשים של אנשים אחרים.
              ה. לא, אין לך סיכוי. לא כאשר (השלם את החסר. למידע נוסף ארכיון הופס)

            10. חחחחחחחחחחחחח
              מעולה גיא
              אחד הטובים שלך. באמת!
              אתה צודק אין לי סיכוי
              .
              עכשיו ברצינות – לברון הוא מכונת סלים נדירה וזה מעבר ליכולות האדירות שלו במגוון של תחומים (אתלטיות, מסירה, הגנה על הטבעת, מנהיגות). לזכותך ייאמר שהצבעת על זה ראשון ודי מזמן – זה נוטה להתמוסס כשמנתחים אותו.
              אבל,
              זה לא מוריד מהנירטיב שלפיו הליגה לא שומרת עליו. לפחות לא בעשור האחרון. אין סתירה בין הדברים.

            11. אני באמת ממסה להבין את ההגיון, למה על לברון לא שומרים בעוד על דונציץ קרי אמביד וכל כוכב אחר שומרים, האובססיה של שמעון הוציאה אותו מדעתו בעניין של לברון. מי שצפה בלברון גיימס השנה הבין שהנקודות לא בגלל שמוותרים לו/ לא שומרים עליו אלא שהוא פשוט הרבה יותר בפוסט ובטרנזיישן שם הוא בלתי עציר, עכשיו השטויות של הדאבל טים הם לא יותר משטויות לליקרס הההצקפה הטובה בליגה כשחברים מקבל דאבל כיוון שהוא קורא בליצים בשינה.

            12. די ברוך כמה אפשר להסביר? שמעון מנסה כבר כמה שנים – אם ישמרו עליו הוא יהיה עייף!!!!! ואז פתאום העולם נראה הרבה פחות וורוד.
              אם אתה ואחרים כאן לא מבינים את זה אז הביטוי ״רפי הבנה״ מעולם לא היה מדוייק יותר
              🙂🙂🙂

            13. אם שומרים עליו הוא יהיה עייף …

              הרגת, דה שוט.
              איך כל המאמנים היריבים לא מצליחים לראות אמת ברורה כל כך???
              מה שאני שואל, זה, למה?
              למה לא יצרתם קשר עם ספולסטרה, ג'ימי באטלר ופאט ריילי.
              הייתם מלמדים אותם שכל מה שצריך לעשות זה לעייף את לברון…
              .
              אתה מבוזבז, דה שוט.

            14. ענק גיא!!! דה שוט במכבסה רואה בתלת מימד

        1. צחוקים בצד,
          2 השחקנים שחקני על.
          .
          היכולת של דוראנט לקלוע כמעט מכל נקודה על הפרקט היא כמעט חסרת תקדים.
          יכולת ניהול המשחק/ניצול כל מיס מאצ' של לברון (ויש לו לבחור נתונים פיזיים שמייצרים מיס מאצ' מהר מאוד…) גם היא חסרת תקדים.
          .
          לקלוע את הכמות שממש שחקנים אלו קולע, כאשר בחלק גדול של דקות המשחק הם באופצייה המרכזית בהתקפה,
          זה לא משהו שאפשר לשנמך
          (אפשר, אבל אז אין ברירה אלא להפסיק לקחת את המשנמך ברצינות…)

  6. התאוריה שלהארדן "הובטח" חוזה חדש שיחפה על "ההפסד" בחוזה הנוכחי עושה רושם של כזאת עם אחיזה למציאות. לא צריך להרחיק הרבה מאשר לחידוש החוזה של כריס פול ביוסטון.
    אין הרבה שהליגה יכולים לעשות בנידון,
    מורי לא נראה לי טמבל מספיק בשביל להשאיר משהו כתוב.
    הוא גם לא טמבל מספיק בשביל להרוס את המוניטין שלו בכך שלא יעמוד בהתחייבות שניתנה בעל פה (ע"ע כריס פול).
    .
    אני ממש אוהב את מה שעושים במינסוטה.
    הקבוצה מאמינה בסגל שיש לה, והם החליטו להתחזק בשחקן שהוא אולי לא פופולרי כמו חיזוקים אחרים שהגיעו בעבר (באטלר), אבל כזה שיחזק את נקודות התורפה של הקבוצה (הגנת צבע וריבאונד).
    המחיר ששולם, דרך אגב, ברמת החוזים היוצאים לא נורא בכלל,
    ומחיר הבחירות שניתנו?
    תלוי במידת ההצלחה של מינסוטה.
    אם כל הכבוד, בחירות באזור ה-25 לא יהפכו את מינסוטה לקונטנדרים.
    הם מרגישים (מספיק להקשיב לטאונס) שהצירוף של גובר דווקא כן עושה את העבודה.
    נחיה ונראה.
    .
    תודה, מנחם. בוקר טוב.

    1. בדיוק אתמול קראתי פוסט על באסטים, תאמין לי למינסוטה עדיף לא לבחור…
      הם בכל זאת לקחו 2 רכזים במקום 5 ו6 בדראפט שמספר 7 היה קרי…

        1. ואחרי זה יבואו מומחי הופס, ויגידו שמועדון שרוב השנים היה בדיחה ומנסה להיות תחרותי עשה טעות ששלח בחירות בעוד 5 שנים…

          1. אתה מסתכל על העבר וgm שונה ומניח שהעציד יהיה זהה, זה הנחה שרחוקה מהמציאות, לפי ההנחה הזאת גולדן סטייט פעם לא הייתה מגיעה לגדולה כיוון שהם בחרו נורא עד קרי.

    2. נכון.
      היו צריכים לעשות את הצעד הזה כדי לא ללכת אחורה. אני מאוד בעד הבאתו של גובר.
      ימים יגידו אם ההימור שלהם היה מוצלח, לנו יש סבלנות.

  7. מניח שהארדן הגיע לאיזושהי הבנה עם מורי, אולי זה לא חוקי, (למה בעצם?), אבל לא נראה לי בעייתי במיוחד. מה שכן, אין היגיון בחוזה לחמש שנים, חוזים קצרים, או עם אופציות יציאה, יותר מתאים לסידורים כאלה. מעניין מה יהיה עם פילי השנה.
    .
    תודה רבה מנחם

  8. למי שעדיין לא ראה את שבירת שיא העולם לקפיצה במוט, מוזמן לראות פה.
    פשוט לא ייאמן עם טכניקת ההיתברגות הזו של מונדו. אתם רואים שיש לו שם עוד בין 20 ל 30 ס"מ מעל הרף? אולי יותר?
    ראבאק, הוא רק בן 22. סרגי בובקה מרכין ראש בהכנעה.
    https://m.youtube.com/watch?v=o_FnI0kCX7w

  9. מצוין מנחם
    לגבי האתלטיות, צריך לעשות ממוצע או חציון בין כל שחקני הליגה ולהשוות. אי אפשר לקחת כמה שחקנים סופר דופר אתלטים מכל תקופה ולהשוות ביניהם, כי אז 99% מהמדגם שלנו נשאר בחוץ (תודה לאל שסיימתי עם סטטיסטיקה להשנה).
    לגבי הכינויים, מה שג'ה ואתה שוכחים זה שהשם ג'ה בעצמו הוא כינוי. השם הפרטי של מוראנט זה טמריוס בכלל. מזל שקיבל את הכינוי ג'ה. מחכה למומחה הניימולוגיה שיתן את חוות דעתו על השם טמריוס 🙂

    1. לגמרי
      כי צריך קצת סטט פה.
      אני בגישה שהיום יותר אתלטים בממוצע אבל אולי קצת פחות חכמים….
      מי יודע מדוע ולמה?

    2. בכלל לא בטוח שצריך לעשות ממוצע של כל השחקנים בליגה, או שזה מעניין. זה לא החוג לסטטיסטיקה.
      זה גם לא ממש מעניין מה הממוצע של תוצאות הקפיצה במוט, מעניין השיא, ומעניינים הכוכבים, אלה שמשפיעים.

      1. בכדורסל משחקים בכל רגע נתון 10 שחקנים על הפרקט.
        נגיד והשחקן הכי אתלט ב-88 מנתר גבוה יותר מהשחקן הכי אתלט כיום,
        אז מה?
        אם 4 השחקנים שלצדו של הפלא האתלטי מ-88 פחות אתלטים מאלו שמשחקים כיום,
        יש לכך השפעה אדירה.
        הלכה למעשה,
        בהחלט ניתן לראות איך שהליגה הופכת לאתלטית יותר ויותר בכל העמדות.
        לטעמי זה שינוי שמורגש מאוד בסגנון המשחק.

        1. מורגש מאוד, דוק רזי השחקנים גם חכמים משמעותית, זה רק נוסטלגיה שאין לה אחיזה במציאות, זה משחק שונה לגמרי ממה ששוחק בשנות ה90-80

        2. הכל נכון, אבל השאלה היתה אם זה מעניין.
          המשחק היום השתנה כל כך, ששחקנים נדרשים גם ליכולת אתלטית שונה.
          מלבד זה, את הכישרון האמיתי של שחקנים, כמו לדוגמה סטף קרי, לא ניתן למדוד באתלטיות.
          המבחן הזה בעיני הוא יותר כדי לבחון האם פעם היה יותר או פחות כישרון זמין בליגה, בין השאר דרך האתלטיות, והאם יש פערים כאלה גדולים ברמה.
          בעיני הפערים הם בסגנון המשחק, לא ברמת המשחק של הכוכבים.
          כן עלתה הרמה הכללית של השחקנים, אבל גם לפני 30 ו 40 שנה אף אחד לא ניצח משחקים לבד, אולי מידי פעם ג'ורדן.

      2. זה יותר מזה – אותו כוכב שהוא באמת בטופ מכל הבחינות צריך להתמודד עם הממוצע. הוא צריך לשמור על שחקנים שהיום הם הרבה יותר אתלטים מבעבר והוא צריך לקחת עליהם כ"ח, והוא צריך לעבור אותם בכדרור וכ"ו.

  10. מנחם עשית סלט גדול בקשר לאתלטיות. אל תעלב, אבל אם מנחם הפרופסור היה צריך לבדוק את המחקר שביצע מנחם העיתנאי, הוא היה נותן לו ציון F
    🙂
    זה כאילו שאני אגיד "ראיתם מה זה, אתמול באליפות העולם נשברו 3 שיאים. ביום אחד! אפשר להשוות למה שהיה פעם? פעם הם היו חיגרים, עיוורים ופיסחים" (הקרדיט לשמעון).
    דבר ראשון והכי בטוח זה להסתכל על הממוצעים. והממוצע של המהירות והקפיצה השתפר פלאים.
    דבר שני, כשמסתכלים על קצב שבירת השיאים, הדבר הזה אומר מה קצב ההתקדמות. יכול להיות שהיום קצב שבירת השיאים הוא איטי מפני שאנחנו קרובים יותר למגבלות הגוף האנושי. אם תשים את האתלטים של היום במאה ה-19 הם ישברו שיאים בקצב מטורף.
    דבר שלישי, השיאים לא מעידים על הרמה הכללית מפני שהם משקפים outlier, התעלות חד פעמית ונדירה. הם משקפים את הזנב של ההתפלגות ולא את הממוצע או החציון. יותר מזה, אנחנו אפילו לא יודעים את ההתפלגות של התוצאות בענף מסוים היא גאוסיאנית, אני מהמר שהיא בכלל מסוג power law, שמשמעותו היא שהזנב של ההתפלגות הוא מאוד מאוד ארוך. כמו ההתפלגות של רעידות אדמה או מפולות בבורסה (ארועים נדירים – "ברבור שחור").
    בקיצור, כמו תמיד עם סטטיסטיקה, צריך להיזהר מלעשות צ'רי פיקינג.

    1. יש גם מצב שבגלל שהאימונים היום יותר מובנים אז הסיכוי לעשות איזושהי חריגה פוחתת. עובדים על כל תנועה אז אומר שדברים משתפרים בממוצע אבל הסיכוי לסטיות חריגות מהתקן פוחת

    2. כמו עם אלה שמתעסקים בחוקי השכר וחריגות הטריידים ללא הפסקה, גם כאן עגל, אתה מתבלבל. המטרה היא לבחון כדורסל, לא תואר בסטטיסטירה או הסתברות או כלכלה.
      אם כבר ההיפך. בעולם שבו אין אימונים ותזונה ורפואה טובים, להגיע להישגים של כוכבי העבר ביכולת אתלטית, זה יותר מרשים.

  11. דוק רזי דחוף שים שחפץ' ורד למקלט דיווח מהרגע
    ג'יילן בראון מול דוראנט(איזו טעות נוראית) מעבר להכל,דוראנט הוא לא חומר לסלטיקס,תוך עוחצי עונה הקהל ישרוק לו בוז

    https://www.espn.com/nba/story/_/id/34291954/boston-celtics-teams-engage-talks-brooklyn-nets-possible-kevin-durant-deal-sources-say?fbclid=IwAR1Dm1lTxjJrI6GPBOkrrcMwdRcyrDUKkCrxpg20isuagptzeEviqlLt2_4

    1. כן, הבנתי שיש וואחד קשקשת
      שלח בבקשה דחוף חבילת חיתולי אקסטרה אקסטרה פרמיום ותכין את הצנטריפופר האטומי החדש שרכשת לפני יומיים.
      על החיים ועל המוות.

      1. אם ווג' מדווח על זה אז זה יותר מקשקשת, אני לגמרי על האצבעות כרגע. זה מהלך אול-אין קלאסי, אם זה הולך אנחנו חזק בתמונת האליפות. אם זה נופל אז ג'יילן עצבני וטייטום לא מרוצה. אני בטוח שבוסטון ניסו לשמור על זה בסוד, ומעניין מי הקקי שהדליף את זה לווג' (ההימור שלי – מישהו מברוקלין…).

        1. קודם, יש כנראה עוד קבוצות חוץ מאיתנו שמדברות עם ברוקלין, שנית, גם בלי דוראנט אנחנו חזק בתמונת האליפות. את צמד J אתה לא יכול לפרק כי כמו שאמרת, בראון הולך ואחריו טייטום יבקש ללכת. כל השאר סחירים בשביל דוראנט.
          בענייני יציאות, המומחה זה דוק פופרס.

          1. טייטום חתום אצלנו ל4 עונות, ללכת זה לא לגמרי אופציה אצלו. אני גם לא בטוח שהוא יבקש ללכת, הוא בסך הכל ילד טוב וגם ליד דוראנט החיים יהיו יותר קלים. הוא גם לא טמבל, והוא מבין שאם טבעות אליפות זה מה שהוא רוצה אז דוראנט זה הסיכוי הכי טוב שלו.

        2. יפרקו יפרקו, דוק לא יודע כמה אתם קרובים לתמונת האליפות בקושי עברתם את מילווקי פצועה ואת מיאמי, בגמר זה היה כבר לא נעים, דוראנט הופך אותכם לקונטנדרים, התוספות שהבאתם הקיץ אדירות ויחזקו את הקבוצה אם ישחקו ואזה אם גדול בדגש על המתפרק ברוגדון.

        1. טרייד אדיר לסלטיק אם יקרה אין מקום בכלל להשוואה בין בראון לדוראנט, בראון מצויין ואולסטאר בחסד דוראנט זה שחקן בקאליבר של mvp

      1. חחחחחח דה שוט
        אם הוא עובר לסלטיקס הוא יבכה הרבה
        ה-ללל הירוק הוציא צו הרחקה לדה שוט על אי מילוי חוזה "תלמה ולואיז"

        1. 😂😂😂😂😂😂
          אני במערב השנה עם הקליפס ועם לוקה. עורכי הדין שלי שוקדים בימים אלה על הגשת הצעה משופרת לטמיר לעלות שוב על העגלה של הקליפס. צרפנו גם פסיכולוג לצוות המו"מ שכן הוא סובל מטראומת 'תלמה ולואיז' קשה מהפלייאוף האחרון. חכה בסבלנות, ווג' כבר ידווח

            1. די די הרגת זהו אני נכנע
              🤘
              פורש בשפל…
              חחח

            1. 🤣🤣🤣
              איתך ועם דה שוט המדדה ישבור את 2 רגליו 🤣🤣🤣
              מעניין מה יקרה אם אצטרף אליכם😏

            2. ענק!!!!

      2. דה שוט, אתה שוכח שכל קשר בין הסלטיקס לשיטת משחק (בהתקפה) הוא מקרי ביותר. בנוסף, ליד שחקנים חכמים כמו הורפורד וברוגדון, וכשהקבוצה השניה חייבת להתמקד בטייטום = הוא יפרח אצלנו.

          1. טוב, לפי מש שקראתי הרגע הסלטיקס דוחים את הצעת ברוקלין. ברוקלין בעיקרון רצו את בראון וסמארט עם עוד כמה שחקני רוטציה וכמובן בחירות דראפט. אני חושב שאין מה לדבר. הסלטיקס נראיםכרגע מצוין עם ברוגדון וגאלו. הצמד J יתקדמו גם השנה והסלטיקס קונטיינדרים לגמר ומעבר. הקאפקייק יכול להשאר בברוקלין מבחינתי.

            1. מה שכן סטיבנס מתגלה כאחלה GM שבעולם,כל מה שאיינג פחד לעשות,סטיבנס לא מהסס וסחתיין עליו

            2. יניב, איינג' לא היסס לשניה, עשה המון עסקאות סופר ממולחות (איזייה, פעמיים…) ורוב הקרדיט על הקבוצה הנוכחית זה עליו. כמו שדדי כתב כאן פעם, המספר שלו חסום בטלפונים של רוב הג"מ בליגה כי הם ידעו שהם יצאו אצלו בלי התחתונים. בדיוק כמו במקרה הנוכחי, כך היה גם אצל איינג', זה הכל שאלה של האם המחיר מתאים, לא הססנות ולא נעליים. אני מבטיח לך שעל עסקה ג'יילן על דוראנט איינג' היה חותם בלי למצמץ.

          2. שמעון, זה עסק, ובעסק אין סנטימנטים, עושים מה שצריך בשביל לנצח. אני מאוד (מאוד) אוהב את ג'יילן אבל דוראנט זה ליגה אחרת.

            1. אברי המספר של איינג לא חסום אצל אף אחד, אף אחד לא חושש לעשות איתו טריידים, מספיק לראות את כמות הטריידים שעשה/ עושה.

  12. 1) הבעיה עם גובר זה שאני לא חושב שהוא שחקן הגנה טוב. פלייאוף אחרי פלייאוף הוא לא מצליח לשמור לא על סנטרים, לא על פורוורדים, לא על גארדים, מחכה בצבע כדי לעזור והשחקן שלו תופר 30. אולי הבעיה במאמן אבל אני לא בטוח.
    הוא כן ריבאונדר טוב אבל יכלו להחתים מישהו כמו מגי בהרבה פחות
    2) שכחת את פלו ג'ו ברשימת השיאים שלא נשברו עדיין.

    1. גם לא יישברו כמות הסטרואידים שלקחה הייתה גורמת לסוסים ליפול במיוחד פלו גו , שנות ה80-90 היו מפוצצות בסמים במיוחד אצל הנשים.

    2. אפשר להאשים את גובר בהרבה דברים,
      לא בלהיות מגן רע.
      גובר מגן צבע אדיר. נכון, בעיקר בעזרה בהגנה, אבל יש בליגה מעט מאוד "אמביד" שמסוגלים לחגוג עליו.

      1. סנטרים זה לא הבעיה היחידה שלו ואפילו בעיה מינורית (פרט לדנבר ולייקרס אין קבוצה , איך מינסוטה שומרת מול גארדים זריזים שקולעים מ3? איך גובר מסוגל להגן בחילופים? אני לא מצליח להבין לשנייה איך מינסוטה יכולה להאט קבוצה כמו גולדן סטייט

      2. פלו גו היתה כמובן בדיחה
        מודה שאני רואה בעיקר פלייאוף ושם, שנה אחרי שנה גובר שומר רע כשהקבוצה השנייה עוברת לסמול בול, ורע מול סנטרים.
        שחרנים שוליים פתאום קולעים עליו 30 נקודות כי הוא לא יוצא אליהם כמו שצריך. כמו שרשמתי, יכול להיות שזה מה שהמאמן שלו מצפה – לשחק 4 בהגנה וגובר מחכה בצבע, אבל אי אפשר לשמור 4 על חמש ולחשוב רק על חדירות. וגם בחדירות, אם עוצרים מחצי מרחק העזרה שלו לא שווה הרבה. בקיצור הוא שומר פיקנרול טוב, אבל חלש בכל שאר האספקטים. כמו שהליגה מתפתחת, ורסטחליות זה שם המשחק כי ינצלו את החולשות שלך, והוא פשוט לא ורסטילי.
        קבוצות מאומנות ניצלו את היעדר ההגנה שלו פעם אחרי פעם לנקודות קלות.

        1. (תשובה גם לברוך וגם ל-אבג)
          .
          אני חושב שיש הערכת חסר בנוגע לגובר בגלל מי שהקיפו אותו ביוטה.
          הניחוש שלי הוא שנראה את אדוארדס וטאונס עושים הרבה אובר פליי מידיעה שגובר נותן להם גב בהגנה.
          .
          ברור שיש סיכון בטרייד הזה,
          זו לא התאמה קלה, לשחק עם 2 גבוהים כאלו ביחד החמישייה בכדורסל של היום.

          1. כמו שרשמתי יכול להיות שזה על המאמן ביוטה.
            הוא פשוט הלך לאיבוד בהגנה והמאמן לא הצליח לנצל את היכולות ההגנתיות שלו (אם קיימות). לא יודע אם במינסוטה זה יהיה אחרת.
            שחקני הגנה טובים כמו יאניס, קאוואי, באטלר, החמישייה של בוסטון – קל מאוד לנצל את היכולות ההגנתיות שלהם. לא צריך לחשוב הרבה כדי שהם יתרמו בהגנה כי ברוב המקומות הם יתרמו. כמובן שקאוואי יתקשה מול יוקיץ ואולי יאניס מול לילארד, אבל באופן כללי בכל מקום שתציב אותם – אחד על אחד, עזרה, על שחקן זה או אחר, ההגנה שלהם תהיה טובה.
            אצל גובד זה לא נראה ככה.
            אני מתקשה לחשוב על כוכב אחד שאותו הוא ישמור טוב – לא סטף לא דוראנט לא לברון לא באטלר.
            הוא כן ריבאנדר מעולה

        2. פלו ג'ו שילמה בחייה הצעירים על מה שעשתה.
          אם היא היתה מוכנה להרחיק לכת כל כך , אני מרגיש חמלה אליה . בניגוד ללאנס ארמסטרונג.

          1. לא ממש מכיר את הנושא אבל את כל מי שהתחרה בלאנס כמעט תפסו על סמים.
            יכול להיות שצריך פשוט לאשר לכולם דברים פחות מסוכנים ממה שפלו גו לקחה וזהו.
            כל המשחק חתול ועכבר הזה קצת מוזר

            1. כל מי שמשתמש בדברים האלה עושה על חשבון בריאותו ואריכות ימיו.
              כבר רשמתי פה בעבר שספורטאים הם הגלאדיאטורים החדשים.

            1. לא הבנתי מה הכוונה שחיתות מנטלית.
              נניח אדם שבוחר לטפס על האוורסט הוא מושחת מנטלית כי הוא מסכן את עצמו בשביל ריגושים? אם זה לא מה שהתכוונת תצטרך להסביר יותר.
              בכל אופן הדעה שלי היא שרגולציה צריכה לשמור על אנשים במינימום ואם אדם בוגר רוצה לשחק פוטבול או להיות מתאגרף הוא חייב להיות מודע לסיכונים ולהחליט בעצמו.
              סמים זה אותו דבר. כן צריך לחקור את ההשפעות אבל לתת חופש בחירה

            2. אני חושב ששדו מדבר להתחרות עם הסמים, את פלו גו היה צריך לזרוק מספרי ההיסטוריה במקום זה היא שוברת שיאים

            3. אם כן אז לדעתי לאנשים בוגרים צריך להיות הזכות להחליט
              בדיוק כמו שעדיין משחקים פוטבול, מטפסים על האוורסט ומעשנים סיגריות.
              בעיני זה לא שחיתות מנטלית אלא אדם שלוקח סיכונים (מחושבים יותר או פחות).
              זה בתנאי שהמידע ידוע ואין הסתרה אחרת חופש הבחירה לא אמיתי

            4. מושחת מנטלית בין השאר הוא כל מי שפוגע בעצמו עבור האגו שלו.

            5. אתה מבלבל פה בין מושגים, הזכות להחליט לא קשורה ל"איכות" הפעולה עצמה.
              אתה גם יכול להחליט לגנוב או לרצוח.
              מי אמר לך שחופש הבחירה הוא "אמיתי" אולי הוא אשליה? אתה יכול אולי לטעון שיש בחירה(will) אבל ממש לא ברור שהוא חופשי(free).
              בכל אופן בשביל לקבוע אם זה מושחת או לא והאם זה סיכון מחושב או לא, צריך לקבוע על פי אילו ערכים ואילו מטרות.
              אני מניח שאם ננהל שיחה קצרה על ערכים גם אתה תגיע למסקנה שזה מושחת. האם צריך לעשות משהו בנידון זה כבר עניין של העדפה אישית. אני אומר שכל אחד יעשה מה שבא לו זה לא מבטל את האובזרביישן

            6. אפרופו אוורסט, שלא כולל הכנסת חומרים כאלה לגוף (ואולי כן לא יודע), הוא נושא שאפשר לבחון אותו שיש מקרים בהם תהיה שחיתות מנטלית בנסיון להגיע לפסגה וכאלה שלא. זה יותר תלוי בדרך קבלת ההחלטות לגבי ביצוע פעולה. גם השחיתות כמו כל דבר היא על ספקטרום. יש דברים שיהרגו אותך מהר ויש כאלה שלאט, יש כאלה שהאפקט זמני והגוף יכול להירפא ויש כאלה שהם בעלי נזקים מצטברים מעל הטראשהולד של יכולות הריפוי של הגוף ביחידת זמן, מה שנקרא "בלתי הפיכים"

            7. אם הבנתי אותך נכון אתה נגד ההחלטה לקחת סמים אבל מסכים שצריך לאפשר בחירה.
              מה שהופך את הבחירה לחופשית היא ידע

            8. שים לב אני לא נגד ההחלטה אלא רק טוען שהיא מושחתת.
              אני טוען שיש לה השלכות שרצוי שאנשים ידעו אותם לפני. כדי שאולי תהיה להם בחירה חופשית על בסיס ההנחה שלך של מהי בחירה חופשית.
              אני חושב שאם יש דבר כזה בחירה חופשית זה יותר קשור לתודעה מאשר לידע אבל בכל מקרה מטיל ספק גדול בקיומה.

            9. לא הבנתי למה לקחת סיכון זה שחיתות בעיניך.
              אם אני משחק כדורסל יש סיכוי שאנקע רגל או אפרוק כתף
              כשאני נוסע ברכב יש סיכוי לתאונת דרכים
              נחזור למטפסי האוורסט – הם יודעים שזה מסוכן ובוחרים לטפס. כל שנה מתים כמה אנשים בנסיונות הטיפוס. אותו דבר לגבי המון בלאנק והרים אחרים.
              לא מבין למה זה שחיתות.
              גם שחקני הפוטבבול יודעים שזה מסוכן, יש מספיק עדויות. הבחירה שלהם אמורה להיות מודעת.
              אין הבדל בין זה לבין להכניס חומרים מסויימים לגוף בתנאי שאתה מודע לסיכון

            10. תקרא שוב מה כתבתי. נראה לי שלא הבנת.
              השחיתות זה קצת כמו לרמות. כלומר אתה מוכן לעשות דברים שיזיקו לך בשביל האגו שלך במקום לעשות זאת בצורה לא מושחתת ולהנות משני העולמות

            11. כלאמר אם מישהו לוקח סמים כדי לברוח מעוני זה בסדר, אבל בשביל לקחת אליפות זה לא?
              כמובן בהנחה וזה מותר לכולם והסיכון ידוע ולא מאוד גדול

            12. נ.ב.
              .
              מסוכן זה עניין סובייקטיבי. ככול שאתה יותר מיומן במשהו ככה רמת הסיכון יורדת ועדיין זה סובייקטיבי ולכן לא רלוונטי.
              אם לא הרמת 100 קילו זה כנראה יהיה "מסוכן" עבורך להרים 100 קילו בלי להתאמן קודם. זה לא אומר שאתה לא יכול לנסות אבל רוב הסיכויים שתפצע את עצמך כי אתה לא מוכן וזו שחיתות מנטלית. כלומר האגו יגבר על "טובתך" האישית בהנחה ובריאות זה חלק מהערכים שלך.

            13. מה???
              איך הבנת שלקחת סמים בשביל לברוח מעוני זה בסדר?
              מה שזה לא אומר "לברוח מעוני"

            14. הכוונה אם אדם עני חייב לקחת סמים כדי להיע לנבא (שוב בהנחה וזה חוקי וקיים סיכון כלשהוא) אז זה לא מושחת בעיניך, או שלא הבנתי בכלל למה אתה מתכוון.
              אנשים לוקחים סיכונים ביומיום כל הזמן מכל מיני סיבות, לא חושב שעצם לקיחת סיכון היט מושחתת

            15. הסיבות זה מה שמושחת וככל שיש סיכון זה אומר שאתה פחות מוכן וכנראה יכול להעיד על שחיתות.
              בגדול אני טוען שיש מצב בריא של הגוף ויש מצב שבו אתה מזיק לו. זה נושא בפני עצמו אבל על בסיס זה אם אתה מתערב בו כדי לזכות בתהילה(לדוגמא) במקום לעשות עבודה עם הגוף שלך בצורה טבעית (שזו אגב היתה הטענה המקורית) וזה לא משנה אם אתה צובע את זה "בבריחה מעוני", זה מושחת.
              יש הרבה דרכים לצאת מעוני בלי להיות מושחת. על אותה דוגמא אתה יכול להגיד אם אתה עני לקחת ממישהו אחר זו לא שחיתות כי אתה עני ובעיני זו בהחלט שחיתות אתה אולי אומר שיש לה סיבה אבל לא משנה את האובזרביישן שזה מה שכבר אמרתי מקודם. נשים בצד את העובדה שעוני זה קונספט בעייתי מאוד בהגדרתו, אבל הוא לא באמת חשוב להבנת הנושא

            16. לפי מה שאתה אומר כל סיכון הוא שחיתות
              עישון הוא שחיתות
              עודף משקל הוא שחיתות
              נסיעה בכביש היא שחיתות
              מגורים בעיר זה שחיתות
              אין לזה סוף, כל פעולה שאתה עושה יש סיכון לגוף שלך.
              אם אתה מבדיל בין סיכון לצורך תהילה לבין סיכונים לצרכים אחרים (לדוגמא נסיעה לעבודה – אולי יכולתי לגור בחווה ולגדל הכל בעצמי) אין לזה סוף.
              בסופו של דבר אנשים לא חיים בואקום וכולנו לוקחים סיכונים

            17. אתה מתחיל להתקרב ולאט לאט אולי תבין למה העולם נראה ככה. הדברים שאתה חושב שהם ככה כי ככה לא אומר שזה לא מושחת. עיר כמו שהיא בנויה היום היא בהחלט מקום מושחת ביותר אבל גם מפרספקטיבה של הטבע ולא רק של האדם למרות שהם קשורים זה בזה.
              אני חוזר ואומר כל דבר שאתה עושה בצורה מושחתת בהכרח אומר שיש דרך לא מושחתת לעשות אותה. כמו מה שאמרתי על אימון טבעי של הגוף או שימוש בחומרים. זה גם יכול להיות שייק פרוטאין שמשמיד לך את הכיבה והמעים ועוד.
              אז כן עודף משקל זו שחיתות רצינית שבה אתה מזיק לעצמך בעבור מה בעצם? שינאה עצמית, בעיקר, שזה האמא והאבא של השחיתות המנטלית. כל שחיתות מנטלית מקורה כנראה בסוג מסויים של שנאה עצמית.
              תאוות ודחפים לא נשלטים האם הם בחירה חופשית?

            18. אז אני לא מסכים איתך בהגדרה של שחיתות.
              שחיתות חייבת לכלול פגיעה במישהו אחר. אם אתה פוגע רק בעצמך אז זה לא מושחת בעיני.
              אולי לקיחת סיכון לא מחושב או העדפה של הנאה רגעית אבל כל עוד זה רק אני עם עצמי זה לא שחיתות בעיניי אלא מקסימום קבלת החלטות שגויה שלא פוגעת באיש.
              תאוות ודחפים לא חייבים להיות לא נשלטים
              ואני עדיין לא מבין למה אתה מבדיל בין סיכון כמו טיפוס על האוורסט לבין עודף משקל. בשניהם אני פוגע רק בעצמי בשביל הנאה מסויימת

            19. בשביל לפגוע באחר אתה קודם צריך להיות מושחת עם עצמך. ולפגוע בעצמך בטח שזו שחיטתות

            20. מי קובע מה זה פגיעה בעצמך? להנות מסיגריה בשביל הסיכון בסרטן זה פגיעה או שההנאה שווה את זה בשבילך?
              לשחק כדורסל בשכונה תוך סיכון לפציעה זה פגיעה או לא? ועדיין לא ענית על אתגרים פיזיים כמו טיפוס על האוורסט שאין הרבה אנשים שיגדירו אותם כשחיתות, למרות שהסיכון ברור והרווח פחות.
              בסופו של דבר רק אני יכול להחליט מה פוגע בי ומה לא. ואיזה סיכונים שווה לי לקחת ואיזה לא. זה המהות של חופש.
              יש כאילו שיקחו את הסיכונים הנכונים עבורם ויש כאילו שלא. זה נכון בכל דבר שאתה עושה – לימודים, עבודה, משפחה תמיד יש סיכון שלקחת החלטה לא נכונה ושהרווח שאתה חושב שיהיה לך קטן מהמחיר שתצטרך לשלם.
              ממה שאתה רושם משתמע שאתה חושב שחופש זה שחיתות ושיש איזשהי מוסריות בסבל. יש גישה כזו של התנזרות בדתות, אבל באופן אישי קשה לי לקבל אותה

            21. לא יודע איך אתה מצליח להבין את זה. תחזור לקרוא כי עניתי גם על האוורסט וגם על "סיכון" וגם על חופש.
              אני אנסה שוב, אם אתה חושב שסרטן זה סבבה כי מוות מוקדם מסרטן זה סבבה או סבל מסרטן זה סבבה אז מנקודת המבט שלך הכל טוב אבל מנוקדת המבט שלי זו שחיתות.
              אם אתה חותך לעצמך את הורידים או מזריק לעצמך הרואין זה מושחת או לא?
              נראה לי ואולי אני טועה אבל זה עניין של בלבול מושגים כמו עם ברוך והפוטנציאל. אז אני אנסה לחדד גם את זה, זה שיש לך "חופש" לעשות משהו לא אומר שהוא לא מושחת וזה שיש אובזרביישן חיצוני שטוען שזה מושחת לא מבטל את החופש של לעשות מה שבא לך. אני לא ממש מבין איפה זה מתנגש לך.
              .
              נ.ב
              .
              הבעיה עם השוואות היא שהן לא כולן שוות. תפוזים תפוחים.
              הדוגמא של משחק הכדורסל מפספסת קצת כי זה לא כמו לטפס על הוורסט ובטח לא כמו להזריק לעצמך סטרואידים. כדורסל מקצועני לדוגמא במיוחד באנביאיי הוא סופר מושחת. בשביל כסף אנשים מסכנים את הבריאות שלהם והרבה פעמים בידיעה מוחלטת שזה רמה מעל. כמו להכריח שחקנים לעלות פצועים כמו להעדיף ניתוחים והכל בשביל הכסף והתהילה. אם אתה חושב שכסף ותהילה שווים את הבריאות אז אני חושב שזה מושחת אבל חוזר ואומר אתה חופשי להשחית את עצמך. אם תנסה להסביר לעצמך מה אומרים המושג "מושחת" "להשחית" "משחית" אולי זה יהיה יותר ברור.

            22. מבין שחופש זה לא ערך בעיניך
              לא יודע מה הסיכון בסטרואידים כאילו ואחרים אבל מניח שיש הבדל ולא כולם שווים.
              בנוגע לכסף כולם עובדים בשביל כסף כמו שאמר םרידמן – אתה מכיר חברה שלא מונעת מחמדנות?
              בסוף אני מכיר אנשים שעשו הכל נכון ומתו מסרטן בגיל 40 ומעשנים כבדים שחיו מעל 90. הכל זה סיכונים

            23. שמע אני ממש משתדל. חופש זה הערך העליון שאני מאמין בו אבל חופש בלי עוד ערכים הוא חסר תוכן.
              אתה ממשיך לציין את המובן מאליו ומפספס את מה שכתבתי לך. חופש לעשות מה שבא לך זה החופש לעשות "טוב" או "רע", אלה הם דברים שאתה צריך לקבוע על פי הערכים שלך. אם חופש הוא ערך חשוב עבורך האם להשתמש בסמים בשביל ל"לברוח מעוני", זה באמת חופש או שזה "חופש"?, האם לבצע פשע בצורה "חופשית" שמביאה אותך לכלא היא באמת חופש? גם חופש הוא ספקטרום. יותר ברור מזה לא בטוח שאני אצליח להסביר במדיום הזה

  13. לגבי שיאי אתלטיקה הנ חז מ ים שנים רבות, במזרח אירופה הקומוניסטית הייתה מדיניות של סימום ספורטיבי ולכן שיאי האתלטים במזרח אירופה ובעיקר אתלטיות מחזיקים מעמד שנים רבות. לאתלטיות נגרמו נזקים מזה וגרם להן להיות יותר גבריות ממה שרמורות היו להיות ללא הסמים הספורטיביים.

  14. ארה"ב זכתה ב-13 מדליות זהב ו-30 סה"ה באליפות העולם באתלטיקה והיו שתי החמצות של זכיוץ בטוחות: אולמן בדיסקוס נשים ומרוץ השליחים הקצר בגברים כשהאמריקנים לא הפילו את המקל אך החילוף האחרון היה רע.

  15. בעניין השיא בקפיצה לרוחק
    מה הסיבה שאצנים לא קופצים לרוחק יותר?
    בתחושה שלי בולט עם הגובה והמהירות יכל לשבור את השיא בחצי מטר.
    אבל לא רק בולט. בעבר הרבה מהאצנים היו גם קופצים לרוחק וקשה להאמין שבשלושים שנה אף אצן לא היה יכול לקפוץ ברנה עולמית

  16. תודה מנחם. ג'ה צריך לתת לפה שלו לנוח קצת או שיש לנו פה קיירי 2
    לא זכרתי את הקטע של הכינויים על הגופיותאבל זה מתאים לאגו.. ורק ריי אלן שיחק עם ג'יזס שאטלסוורת'…

  17. לגבי שיאי עולם עתיקים, הסיבה העיקרית שרבים מהם מחזיקים מעמד היא שהושגו תחת השפעת סמים שלא לדבר על סטרואידים.
    כנראה שהטור של מנחם נכתב לפני סיום האליפות אתמול נשברו עוד 2 שיאי עול בקפיצה במוט גברים ו 100 מ' משוכות נשים (השיא בגמר נפסל בגלל רוח גבית מעל המותר אך אמוסן שברה את השיא העולמי בחצי הגמר עם רוח חוקית)).

  18. הארדן כנראה קיבל את הגולדן קארד המפורסם של פילדלפיה שמאפשר כניסה חינם ושימוש חפשי במתקנים בכל מועדוני החשפנות בפילדלפיה רבתי(כולל נוריסטאון והסביבה).
    ככה שבחישוב כלכלי פשוט הוא מרוויח יותר משהפסיד.
    וואלה שועל ההאדן הזה
    🤣

  19. 1.הייתי בחנות ספורט לא מכבר, ראיתי חולצות nba משעממות. מקדימה שם הקבוצה מאחורה שם השחקן ומספר. חסר הלוגו של הקבוצה. אני רוצה שעל הגופיה של בוסטון יהיה הלוגו של הלפריקן מסובב כדור על האצבע.
    2. שיא העולם ב- 100 מ׳ משוכות לנשים נשבר אתמול.
    3. לדעתי ג׳ונת׳ן אדוארדס היה מסומם. הוא שבר את השיא העולמי בגיל 29 וחצי, הראשון שרץ לברך אותו היה רוגל נחום, כי עד אז היו להם בערך אותן תוצאות. אני לא קונה את זה, אי אפשר עד כמעט גיל 30 להיות ברמה של רוגל נחום, ואז לקום בוקר אחד ומאותו רגע להיות בפסגת העולם.

    1. בהחלט אפשר, כל מה שאפשר לעשות בעזרת סמים אפשר לעשות בצורה טבעית.
      אני לא אומר שזה שעשה אדוארד אבל בהחלט אפשרי.

            1. קצת פרדוקסלי כי כל הסמים עובדים על הפוטנציאל הגנטי של אדם. אם אין שם פוטנציאל מלכתחילה גם הסם לא יעזור לו

            2. כלומר הסם עוזר לו לממש פוטנציאל, שיש לו, שהוא לא מצליח לגייס תודעתית בצורה טבעית.

            3. הסם לא עוזר לו לממש פוטנציאל, אלא לפתח רקמות שריר שבלעדיו האדם לא יכל גוף האדם לא יכל לפתח אותן עצמאית , כדוריות דם אדומות …

            4. אם הוא יכול לפתח אותם, אז זה חלק מהפוטנציאל שלו אחרת מאיפה הופיעו? יש מאין?
              ואם זה אפשרי עם סמים אפשרי גם בצורה טבעית. העובדה שאתה לא יודע איך לא אומר שזה בלתי אפשרי באופן אירוני הסמים מוכחים שזה אפשרי.

            5. ברוך הוא מפתח רקמות מתוך הפוטנציאל של הגוף שלו אין לו יכולת לפתח רקמות יש מאין.
              מקווה שתבין את ההבדל בין מימוש פוטנציאל לבין שיפור הפוטנציאל עצמו שזה כרוך הרבה פעמים בלא מעט פרדוקסים

            1. רוגל נחום היה סוס עבודה שמיצא את הפוטנציאל שלו באבואבוע.

            2. באמת? איך אתה יודע מה הפוטנציאל שלו ועוד יותר מזה איך אתה יודע שהוא מימש אותו?

            3. אגב סוס עבודה לא אומר כלום אולי אפילו פגע בו.

          1. דבר נוסף לגבי שיאן עולם, הוא מתחרה כנגד אנשים אחרים בעלי פוטנציאל שונה ככה שאולי הפוטנציאל שלם גבוהה יותר והם ממשים אותו או אחרים שהפוטנציאל שלהם נמוך ממשלו אבל ממשים יותר ככה שעברו את הנקודה של המימוש בה הוא נמצא.
            בכל אופן שיאי עולם בתחרויות מושפעות מעוד הרבה דברים שגם קשורים לפוטנציאל נפשי ומנטלי.

      1. שדו מצטער ידידי כאן זה לא נכון, סמים מגדיל את הפוטנציאל הגנטי שלך ומאפשר לך להוסיף שריר שבצורה טבעית לא יכולת לפתח.

        1. תצטרך להסביר הרבה דברים, קודם כל לוגית, בשביל לטעון טענה כזו.
          סמים עובדים על מנגנונים של הגוף עצמו בדרך כלל הורמונים או ניורוטרנסימיטורים. הם בעצמם לא עושים שום פעולה אלה גורמים לגוף לבצע פעולה מסויימת בצורה מוגברת או מופחתת, תלוי מה המטרה. כל פעולה כזו היא בגבולות פוטנציאל היכולות של אותו האדם מנטלית ופיזית ונפשית.

          1. אני אתייחס לסטרואידים אנאבוליים, בקצרה לכל גוף אדם יש פוטנציאל גנטי שקובע את המקסימום האפשרי לגדילת שריר, מה שסטרואידים אנאבוליים עושים בעצם הם מזרזים את יצירת הרקמות בקצב העולה על קצב הפירוק הטבעי של הרקמות, במילים אחרות מאפשרות להוסיף מסת שריר שבדרכים רגילות פשוט לא היה אפשרית.
            .
            בקשר לאיך סמים עובדים אתה צודק , אם זאת לגוף יש מנגנונים שאמורים לאזן את ולהגביל את קצב יצור הטקסטורות כדוריות אדומות… והדרך היחידה לעקוף אותו היא בעזרת חומרים X Y Z שגורמים לשיפור בפוטנציאל הגנטי.

            1. אתה שוב טועה בלוגיקה של השפה.
              גורמים למימוש גבוה יותר של הפוטנציאל ולא של הגברת/שיפור הפונטיציאל.
              אין לך באמת מושג מה הפוטנציאל של כל גוף וגוף כי זה תלוי גם בתודעה שמחוברת אותו הגוף. זה נושא לדיון שלם.

  20. birdman אין לי שמץ של הבנה כל כך בזה אבל תמיד נראה לי שקפיצה משולשת זה ספורט של המון טכניקה ופחות משהו שאפשר להשפיע עליו בסמים , בגלל שכמו שכתבתי אין לי הבנה בזה אשמח להסבר על הטענה כלפי אדוארדס

    1. סטרואידים אנאבוליים מעודדים גידול וחלוקת תאי שריר, כך ניתן לחזק את שרירי הרגליים וכתוצאה מכך לרוץ ולקפוץ מהר יותר. מרכיב הטכניקה קיים והוא חשוב אך הוא שולי ביחס ליכולת הגופנית, אחרת סטיבן הוקינג היה אלוף עולם (דוגמא קיצונית).

  21. מנחם
    שכחת את אחד האתלטים הכי גדולים בכל הזמנים – ווילט צ’מברליין
    הוא גם החזיק בניתור אנכי של 48 אינטש אבל היה 2.15
    אני חושב שהממוצע כיום השחקנים הרבה יותר אתלטים
    בעבר היה משקל לסייז של השחקן, קבוצות שיחקו עם פרונט ליין גבוה (3 שחקנים של 2.05 ומעלה בחמישייה)
    כיום השחקנים הרבה יותר מוכשרים

      1. אם היה שחקן עם נתונים אתלטים כמו ווילט גם בליגה של היום הוא היה מגה-סטאר
        לא בטוח שהיה עושה 20 אלף ריבאונד בקריירה אבל 30 אלף בחורות בקליל

      2. בוא זה על סמך עדות אישית שלו. אם אתה חושב שהוא באמת שכב עם 20000 נשים אז אתה יכול גם לקחת את הנתון הזה ברצינות.

  22. לגבי הנושא של מצב הכושר האתלטי של שחקנים היום ובעבר , אני רוצה להפנות אותכם למאמר נפלא שכתב הביולוג וחוקר האבולוציה הנפלא סטיבן גולד(אנסה למצוא קישור אליו). " העלמותו של ממוצע 0.4 בבייסבול" אוהדי הבייסבול באתר מבינים למה אני מתכוון. זה הממוצע של כל שחקן מבחינת הצלחת החבטות שלו (כוול הום ראן). בתחילת המאה היו מספר לא מבוטל של שחקנים שהגיעו לממוצע הזה, אבל לאורך המאה העשרים מספרם פחת עד שנעלם. הרבה סיבות (לחובבי בייסבול: משחקי ליילה השיפור של הפיצ'רים, שינווים בכדור ובחוקים ועוד). לכאורה השחקנים פחות ופחות טובים או שההגנה השתפרה פלאים. אבל בניתוח סטטיסטי מבריק מראה גולד שהקיצון (0.4 ומעלה) נעלם אבל ממוצע הליגה עלה, ובעיקר הפיזור (זו אותה עקומת הפעמון המפורסמת) קטן , ומרבית השחקנים מתכנסים לביצועים טובים יותר (הרבה פחות חלשים בתחתון) בגלל השיפור הגופני, האימון המתוחכם ועוד. לדעתי, דבר דומה קורה בכדורסל ומעניין לחקור את הנושא גם , פחות אולי מפלצות אתלטיות (או אותו מספר) אבל בממוצע הרבה יותר שחקנים עם כישורים אתלטיים בממוצע. מקווה שתרמתי וממליץ ביותר על המאמר לחובבי הספורט שבתוכנו.

    1. זוית מעולה
      בכללי הבייסבול הולך היום לכייון הרבה יותר טוב
      בעבר מי שניצח הכי הרבה קיבל את הסיי-יאנג. כיום נותנים חשיבות ל ERA ו WHIP

  23. לגבי ניתור אנכי, מה היה הניתור של ד"ר ג'יי, דומיניק וילקינס, וינס קארטר?
    בעחס לגבי המנתר הגדול ביותר היה ווב עם 1.15 מ' כשגובהו 1.70-1.68 מ'.

    1. תגובה נבחרת מהטוויטר:
      @KDTrey5 in 2016:
      Let me join the team that lost in the finals, whom I also just lost a 3-1 lead to.

      @KDTrey5 in 2022:
      Let me join the team that lost in the finals, whom I also just fucking swept by in the first round as the favorite.

  24. הנטס חוץ מהבחירות דראפט הציעו את ג'יילן בראון ודריק וויט.נטס מתעקשים על סמארט עם או במקום וויט.חוץ מבראון וסמארט הם רוצים עוד שחקן מהרוטציה של הסלטיקס

    1. אם הנטס מפילים את זהנ על סמארט במקום וויט אז הם יצאו מטומטמים.לא נראה שהם יקבלו שחקן יותר טוב מבראון על דןראנט

    2. הסלטיקס התחזקו בפגרה, התבגרו ואכלו שכר לימוד רציני בפלייאוף והפסידו רק בגמר. למרות שקשה להגיד לא לטרייד על KD אם אני סטיבנס אני נותן להם לרוץ עוד שנה ככה

    1. בבקשה לא , חלום בלהות לקבל את הקאפקייק הזה במקום בראון , אנשים לא מבינים שהוא פשוט לא שחקן שמביא לך אליפויות , הוא חכם גדול עם סטף וחוץ מזה הוא לא הצליח . יש לו בעיה גדולה שנקראת האישיות שלו. עדיף לבוסטון לרוץ עוד שנה עם הסגל הזה , אחר כך אולי לחפש איזה שחקן עם אישיות יותר נוחה ככוכב שלישי . אם אתה מוותר על בראון תוותר עליו עבור איזה דונצ'יץ לא עבור הבכיין האולטימטיבי.

  25. ננסה, בתקווה שהמפלצת לא תתעורר –
    הניו יורק פוסט, עיתון בבעלות רופרט מרדוק אז לא יודע כמה הכתבה אמינה, מדווח שהברוקלין נטס שכרו בחודש פברואר לוביסט, דובר מועצת העיר לשעבר קורי ג'ונסון, כדי לדחוף את ראש העיר החדש לביטול מנדט החיסונים. הנטס הסכימו להוציא 18,000$ בחודש ל-18 חודשים עד שההחלטה תעבור. ההחלטה עברה תוך חודש.
    כתב הניו יורק טיימס שמביא את המידע מהניו יורק פוסט בציטוט הבא מוסיף גם שקבוצות הבייסבול תרמו בעצמן לדחיפה לביטול המנדט.
    https://twitter.com/SopanDeb/status/1551395473604284416?t=jXGonOpGdRwSd2ttTGJE_g&s=19

      1. לוביסטים? לדעתי זה בוודאי רע. הדרך הכי קלה של עשירים לקנות השפעה על חשבון הדמוקרטיה. מבחינתי זה ברור, לא מעניין ולא לאתר.
        השאלה היותר מעניינת בעיניי היא הפנים נטס-ית. למה סירבו לפני פברואר? מה השתנה והאם רק שמונה ההפסדים הרצופים אחראיים? כמה קיירי ודוראנט לחצו מאחורי הקלעים? והאם בכלל כל זה נכון, כי פאק רופרט מרדוק ואימפריית הפייקס ניוז שלו? והאם וכמה קבוצות משתמשות בטקטיקה הזו לדברים שאנחנו פחות מודעים אליהם?

  26. על כל העסקות סביב דוראנט אומר: ..פגשתי דוכיפת :ושאלתי ?מה שלומך, מה שלומך, דוכיפת לא אכפת, לא אכפת, – אמרה הדוכיפת (מיכאל דשא)

  27. גיא השרשור נהיה אינסופי אז עברתי הנה
    בנוגע להצעתך שאעניק ייעוץ לבאטלר ספולסטרה וריילי איך לעצור את לברון – אני לא בטוח שלא היית ציני…
    בכל מקרה הם לא זקוקים לי הם שמרו עליו מעולה גם בלי הייעוץ שלי
    https://youtu.be/eK2kTEmaxHI

    1. אחד המשעשעים שלך…
      תצפה בסרטון.
      קראודר, איגודאלה, אוליניק, אדבאיו, באטלר,
      כולם מנסים לשמור על לברון. ללא הצלחה.
      היחידי שאפשר לכתוב שניסיונות ההגנה שלו מצחיקים זה דנקן רובינסון (אותו אף אחד אף פעם לא האשים בהיותו מגן טוב…)
      אני מנסה למצוא מילים עדינות שיתארו את הטענה המגוכחת שקרודר "נתן" ללברון לקלוע.
      לטעון טענה שכזו זה להוכיח חד ערכית שהטוען לא צפה כלל בסדרה, או בסדרה שנה אחר כך אז קראודר שיחק במדי הסאנס.
      .
      ועל כך נאמר –
      ירוקים מלאכתם נעשית בידי אחרים…

      1. שמעון שתהיה בריא השנאה גרמה להבנה שלך בכדורסל להתאבד מהחלון כמו המוח של קיירי, הסיבה למה לברון מקבל מטר ולא נצמדים אליו כמו לקרי כיוון שהוא חזק ומהיר מכולם, הצעד הראשון הפלג העליון תצמד אליו וזה שני נקודות קלות (כמו שרואים בכמה מהלכים שפשוט הוא מכניס את קראודר לטבעת ועוד מקבל סל ועבירה)

        1. השתלמות קרובה ברוך אתה עמוק בנרטיב של השקץ. השקץ היום בקושי מכדרר ואיטי חביבי ומתעייף מהר. אם ישמרו כמו שצריך הוא יסיים עם הלשון בחוץ ויש סיכוי גבוה שיפצע בכלל
          אבל היי בוא ניתן לו לגלגל כדור עד קשת ה3

        1. דה שוט רק סיימת חופשה ואתה רץ למכבסה אה? 18 שנה מוותרים רק לשחקן 1 בליגה לא לקרי לא לדונציץ לא לברייאטנ רק ללברון אולי זה בגלל הנעליים?
          .
          מה שרואים בסרטון זה לא שמירה רעה (אותה קבוצת הגנה גרמה ליאנג להראות כמו עובד מכולת השנה). מה שיש בסרטונים האלה זה שחקן טוב מדי שלמיאמי אין תשובה לו ולמיד ריינג של דיוויס. תסתכל על המהירות והצעד הראשון של לברון על הכוח בחלק העליון (מדובר באתלט הטוב בהיסטוריית הליגה), יש לו ייתרון פיזי אדיר על כל שחקן במיאמי הזאת (ועל רובם הגדול מאוד של שחקני הליגה). זה הסיבה העיקרית למה לא נצמדים ללברון בניגוד לקרי לדוגמא ששחקן מדהים אבל לא אתלטי. במקרה של לברון אני אפרו מדובר בחיית אדם ארוכה במשקל 250 פאונד עם מהירות וניתור של גארד וכוח של פאוור פאורד. תראה את הפעמים שבאטלר שנייה לא שם לב ולברון כבר בטבעת.

          1. חחח קרי הרבה יותר מהיר מהשקץ ועובר שחקנים יותר בקלות ברוך אתה צריך לעבור השתלמות לברון בקושי זז איזה צעד ראשון מהיר חח הוא יודע לדחוף את השחקן עם היד או לקבל שרית אוויר.
            השחקנים שומרים ככה כי הם יודעים שהשופטים ידביקו להם עבירות.
            אם היו שומרים על השקץ כמו על טריי יאנג שהם שמרו השנה הוא לא היה מגיע לקרש אפילו והיה עם 10 איב למשחק חח על טריי לחצו כל המגרש והביאו טריפל טים וחסימת זוויות מסירה גם חחח

            אם על טריי היו עומדים ככה 10 מטר ממנו הוא היה שם 60 למשחק

            ברוך תבוא להשתלמות הקרובה.

            אם אני ודה שוט היינו מאמן לברון בקודי היה מגיע ל15 נק עם 30 אחוז מהשדה וגם זה בזכות השופטים והיה חוטף בלואו אאוטים כל משחק

            1. שמעון עזוב אתה לא קשור למציאות אין מה לדבר, כן רק שמעון היה הופך שחקן של30 נקודות ב60% אפקטיבי ואתלט הטוב בליגה (להשוות כאן את קרי זה בדיחה לא מצחיקה

  28. טמטום של הסלטיקס להיכנס לשיחות האלה.
    סתם ימרמרו את בראון (וטייטום).
    יאבדו את הכימיה שנוצרה שם.
    עבור נחש זקן ופציע שעוד עונה ידרוש טרייד למקום אחר.
    ממש הכניסו ראש בריא למיטה חולה.

  29. דוראנט לבוסטון תמורת בראון זה מאד חכם לבוסטון
    מהסיבה הפשוטה שבשנתיים הקרובות דוראנט יהיה יותר טוב מבראון ולבראון יש חוזה רק לעוד שנתיים והייתי אומר שיש יותר מסיכוי טוב שבראון יעבור קבוצה ובוסטון ישארו בלי כלום מכל מיני סיבות

  30. מנחם תודה רבה רק עכשיו קראתי טרם ראיתי את התגובות אז אולי אני חוזר על מה שנכתב כבר לא יודע

    אשר לאתלטיקה אז שנות ה 80 היו רוויות בסמים
    בעיני ג'קסון הגמייקנית היא שיאנית העולם האמיתית ב200 ולא ג'וינר המנוחה שכבר לא איתנו שעשתה תוצאות חד פעמיות שהיא לא התקרבה אליהם לפני ואחרי
    גם השיא של המזרח גרמניה קוך היה עם סמים כנראה
    ועוד רבים אחרים
    אפילו סוטאמייר הושעה על סמים ככה שאני מפקפק בשיא הזה שלו

    2 היום לא שווה להיות אתלט וגם האתלטים עושים זאת לא פעם כתחביב הנה היה כאן אצן אמריקאי שהיה מעומד למדליה ובעוד כמה שבועות יתחיל את קריירת הפוטבול
    הוא אגב נפסל בגמר המשוכות בגלל אלפית מסכן .

    זה עדיין לא מעיד על כלל האתלטיקה

    זהו נושא מרתק ממש
    בשורה התחתונה יש מקצועות שאין בכלל מה להשוות לשנות ה 80
    למשל מוזס הבלתי מנוצח עשה שיא עולם של 47.02 שהיה נראה בלתי עביר והנה היום זו תוצאה שלא תספיק לפודיום

    גם 19.72 ב 200 החזיק 17 שנה עד שבא מייקל גונסון קבע 19.32 זה היה נראה בלתי שביר וממזמן נשבר
    כנגד זה יש מקצועות "תקועים"
    54 שנה בקפיצה לרוחק העולם התקדם ב 5 ס"מ גם זה מלפני 27 שנה
    זה נכון פחות או יותר גם במשולשת
    אתמול גם נשבר השיא במוט ל 6.21 מדהים
    אבל האח של בובקה טען בשנות ה 80 שבובקה היה קופץ קבוע 6.20 באימונים וזה שהוא לא קבע שיא עולם שכזה הוא שבכל פעם שהיה שובר שיא היה זוכה בהטבה כספית משמעותית ( במיוחד בברה"מ דאז)
    בקיצור ובשורה התחתונה
    1 חלק מהשיאים אז מפוקפקים
    2 האתלטיקה פחות מתגמלת היום
    3 חלק מהשיאים כיום כן התקדמו מאד

    1. השיאים שהתקדמו מאוד אלה השיאים במסלול שעשוי מחומרים הרבה יותר קפיציים ו athlets fraindly ומכמויות האויר והקפיציות שנייקי מצליחה לדחוס לנעליים שלה. זו הסיבה שהשיאים על המסלול עליהם נעשים הרבה צעדים וכל השיפורים האינקרמנטליים הקטנים האלה יוצרים דיפור גדול ואילו בקפיצה לרוחק שזו קפיצה אחת השיא תקוע כבר שנים וגם ישאר ככה.

  31. בס"ד
    תודה מנחם.
    מעורב מצויין.
    החתול, נראה מה יבני סביב הרביעייה, צריכים גם משלימים טובים.
    דוראנט, העדיף שירד מהרשתות החברתיות.
    לגבי שיאי העבר, כבר כתבו שהיו מעורבים הרבה יותר סמים.

  32. אין לי מושג אם זה אמיתי או פייקניוז, אבל קראתי שבפודקאסט של דוראנט נרשם שקיירי סיפר לו הכל על בוסטון ושהוא לא מעוניין לשחק שם….
    אם זה נכון, סתם הרגיזו את גיילן בראון בשביל כלום ושום דבר. שלא נגיד בוט-בוט, חזרתו של הסטיבוט.

    1. יש עוד ממקור אחר, קצת מפוקפק, קיימת טענה שבאה מ"סקאוטרים" שמציינת של JB יש אינטליגנציה גבוהה מאד שעשויה לעורר אימה במאמניו ושבתיכון למד סמסטר אחד תחת מלגת אינטרשיפ של NASA כימיה של מגנטים ברמה גבוהה בברקלי UC.
      עוד נטען שמקום שני עבורו הוא לא אופציה…. אם זה נכון קיים חשש שבראון ידרוש מתישהו שיטרידו אותו.
      בכל מקרה דעתי ידועה, אסור היה לנסות לגעת בדואו J, זה לא טוב כי מה שפוגע בבראון פוגע גם בגרופי שלו טייטום.
      עשוי להתברר שסטיבנס זרק אבנים בבית זכוכית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט