מעורב הופס על יום רביעי בבוקר: דומארס פוטר / מנחם לס

 

עם 46 שניות לסיום המשחק קרה משהו שעבורי הגדיר את כל המשחק: הסופרסטאר המעופף, הג'ינג'י החצי שחור שיש לו יותר פרסומות מלכל שחקן NBA אחד כולל לברון, עמד מתוסכל, מיואש, נרגן – והכל עם מבט בזוי וגועלי, משוקץ ונתעב. ואז הוא לקח כוס מים ושפך אותה בסלידה על האנשים שישבו בשורה הראשונה והשנייה. ואתם יודעים מה? נדמה לי שהם לבשו חולצות של גולדן סטייט.

והכי בזוי היא העובדה שהוא עשה זאת כשהוא מחוץ למגרש, מחוץ למשחק, עם פאול ששי. זהו המתחרה ל-MVP של קווין גארנט?

במקום לשפוך מים על אוהדים שלא היה להם חלק במה שקרה, הוא היה צריך לשפוך סלים על גולדן סטייט, דבר שאתה לא יכול לעשות אם בארבע הדקות הראשונות יש לך סטטיסטיקה כזאת: 4 דקות. 4 נקודות. 3 פאולים. ובמקום לשפוך סלים, הדבר האמיץ והמדוייק ביותר שהוא עשה כל המשחק היה שפיכת מים על אוהד הווריורס. אחרי המשחק הוא טען שהוא היה כל כך "OUT" שלא היה לו כלל מושג על מי המים נישפכו. בזה אני מאמין לו.

וויל מלדמן – בוודאי אחד משלנו – אמר: "היי, באתי. שלמתי כסף טוב ($880 למושב בשורה השלישית). כל מה שרציתי זה לראות משחק כדורסל, ועתה אני רטוב מכף רגל ועד ראש. אבל מוטב אני מאשר הקבוצה שלי".

בלייק גריפין שיחק 16 דקות. רוב המשחק הוא ישב על הספסל ולעס מגבת רטובה. זה לא המקום בו יושבים מועמדים ל-MVP באחד המשחקים החשובים בחייהם, ובמיוחד נגד קבוצה הרבה יותר נמוכה וחסרת שחקנים.

בלייק הפך לאחד מהשחקנים האהובים ביותר עלי. אני מאמין שהוא חוזר מחר בגדול, ואני מאמין שהקליפרס ינצחו את הסידרה, אבל ככה לא מתחילים את הפלייאוף החשוב ביותר בחייהם, הוא וכריס פול.

הפאולים של בלייק היו טפשיים. טוב, קורה. אבל כריס פול שוב פישל. אל תסתכלו על מספר נקודותיו, המספר משקר: הוא איבד כדורים, עשה שטויות, ושוב נראה כשחקן שברגע האמת לא מספק את הסחורה.

העונה הקליפרס הוכיחו שהם קבוצה אחרת. בלייק הפך לפאור פורוורד הטוב ביותר בליגה, ועם הסנטר שהתעלה לרמה גבוהה דאנדרה ג'ורדן, והפוינט גארד הטוב בליגה כריס פול, הם היו חייבים לנצח את המשחק הביתי הראשון. כשבלייק עשה את הפאול השני כריס פול צרח לעברו, "היזהר. אני צריך אותך. אני לא יכול בלעדיך!", וזה בדיוק מה שקרה. פול לא יכול היה לעשות זאת ללא בלייק, במיוחד בערב

 

 

 

 

Everyone stood, it seemed, but Griffin, who spent most of the game on the bench biting a towel. It is not a place where MVP candidates spend big moments. It is not how team leaders lead. Yet it was exactly the spot where critics have claimed that Griffin always seems to end up in the spring.

This season it was supposed to be different. This season Griffin took the huge step toward becoming one of the league's elite players. Or did he?

"When our guy only plays 19 minutes, it's tough," Chris Paul said. "I kept telling B, 'I need you, I need you.'"

Griffin seemingly had a greater need to prove his toughness. He began the game as if wanting to personally flatten every Warrior in retaliation for Klay Thompson's earlier assertions that he was a flopper. He had two fouls in the first four minutes, then, early in the second quarter, he drove directly into Marreese Speights, knocking the Warrior on his back and knocking himself out of the game.

The three officials — Mike Callahan, Ron Garretson and Sean Wright — clearly had heard the pregame sabre rattling and were calling the game far too tightly. But they were calling it the same for both teams. Yet Griffin, who has issues with self-control after tying for the league lead with 16 technical fouls, couldn't figure it out.

"I kept putting myself in a hole, in a bad situation," Griffin said. "It affected our team, obviously. I've got to do a better job."

His final foul came after he missed a layup, then missed a tip, then shoved David Lee. It was an act of frustration that was perhaps repeated moment later when he gave the guy in the bright yellow T-shirt a bath.

Said J.J. Redick: "We need him to stay on the court, we need him to play 40 minutes and be involved."

Said Griffin: "Its hard to know what you can get away with and what you've can't. …I've got to be smarter in those situations"

After Griffin left, the Clippers committed two turnovers and missed two free throws in the final 40 seconds to collapse at the brightly colored sneakers of the hustling Warriors.

To win this series, the Clippers must now win at least one game at Golden State's Oracle Arena, the NBA's answer to the Raiders' black hole, a loud and hostile place where the Clippers have lost five consecutive games and 15 of their last 17.

It is a series that will now test the coach, Doc Rivers, who was specifically hired for this occasion. But more than that, it is a series that now begs for the power, and presence, of Blake Griffin.

He needs to make it rain, but he needs to do it on the court.

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. מיץ' מגרי לא מגריידי!!! כמה פעמים עוד תצטרך לכתוב את השם שלו לא נכון?

    השמועות על סטאוסקאס כבר התפטשו שבוע שעבר והוא נאלץ להכחיש רשמית בחשבון טוויטר שלו.

    בכל אופן אחרי הנסיקה שלו העונה טבעי היה להאמין שאין לו מה לחכות לעונת ג'וניור.

    גורדון גם כן יצא, הוא מאותם פרשמנים שלא צריך להמתין להכרזה שלהם.

    אגב,
    קאולי סטיין הודיע היום שהוא חוזר לשנה שלישית בקנטאקי.
    זה צעד מעניין בטח כשיש להם קבוצה מאוד מאוד חזקה לעונה הבאה(ועמוקה בסנטר).
    מצד שני הוא באמת מהכשרונות הבודדים בסיבוב הראשון שאתה יודע בוודאות שהוא לא ממש מוכן לNBA.
    עוד שנה אצל קאליפרי יכולה לעשות טוב גם למניות שלו.

    בקשר לדומארס,
    ברור שהאחריות היא רק עליו.
    הוא זה שהביא את ג'נינגס בעסקה שהרבה מאוד פיקפקו בה מלכתחילה.
    והוא זה שהביא את ג'וש סמית' כדי לשחק SF בקבוצה שכבר יש לה את דראמונד ומונרו.
    וזה על קצה המזלג בלי להתייחס לאינסוף טעויות שעשה בחצי עשור האחרון.

    יפה שהם נזכרו…

    1. K-700
      אתה חייב לבוא ב-25 לאפריל למפגש. את הסקר שלחו 180 איש. לך תדע כמה יגיעו. צריכים שני רועי צאן להשתלט על העדר. אני בעצמי לא אצליח.

  2. הייתי שולח את דומארס לאחר הבחירה יוצאת הדופן דארקו מילציץ שהיא פשלת העשור
    אליפות נפלאה ב 2004 ושש הופעות רצופות בגמר המזרח ומאז רק שממה ושיעמומון

  3. אגב על טורניר פורסמות' כמה מילים.

    אני מקווה שברור לכולם שמי שמוזמן לשם לא הולך להיבחר בדראפט.
    למעשה מי שמגיע דרך הטורניר הזה לראדאר הNBA זה בדרך כלל הזמנה לליגת קיץ ומשם אפשר להכנס עם הרבה מזל ומעט סיכויים לאחת הקבוצות שצריכה לסגור פינה.

    אגב ברנדון דייוויס זה סיפור מדהים למי שזוכר.

    הוא היה הכוכב השני של BYU בקבוצה הגדולה של פרדט מלפני שנתיים זאת שסחפה את אמריקה.
    ואם אתם זוכרים הוא שכב עם חברה שלו בתחומי הקמפוס והורחק ממש שבועיים לפני תחילת הטורניר ואז הסיכויים של BYU שהיו מדורגים גבוה מאוד באותה שנה למעשה נגמרו.

    הרבה חשבו שגם השם שלו יהרס בעקבות זאת.

    אבל נחמד לראות שנתנו לו צ'אנס נוסף גם לא דרך המכללה הפרימיטיבית הזאת.

    למען השם מי חותם ב2014 על קוד אתי שהוא לא יתקכ את חברה שלו, ואיך זה מסתדר במקביל עם תואר אקדמי בעולם חופשי?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט