מעורב הופס וספורט ליום ב': למה טרייד על דונובן מיצ'ל לא טוב לג'אז ולניקס כאחד / מנחם לס

פרטים בדיומא

1.לא מפסיקים לדבר על דונובן מיצ'ל לניקס. הג'אז תהיה מטומטמת לעשות טרייד כזה. הניקס? לא בטוח. תחליטו אתם / מנחם לס

מוזר לקרוא את אתרי ה-NBA השונים ולגלות שכמה מברכים על הטרייד של דונובן מיצ'ל לניקס, וכמה טוענים שזאת תהיה שגיאה גדולה לג'אז לעשות עליו טרייד.

למה בעד? כי הג'אז קיבלה לפני שבוע מתנה שלא תסולא בפז ממינסוטה טימברוולבס: למעשה חמש בחירות דראפט סיבוב ראשון, שלוש לא מוגנות, אחת מוגנת רק טופ 5, ואת הסנטר של אאובורן וולקר קסלר. בנוסף להם הג'אז קיבלה את ג'רד וונדרבילט, מאליק ביסלי, ופטריק בברלי. אתה לא צריך להיות עם דוקטורט בענייני NBA כדי להסיק שהג'אז עשתה זאת כשהיא חושבת על העתיד ולא ההווה.

לג'אז ישנם עכשיו את השחקנים הבאים: ג'ורדן קלרקסון, רודי ג'יי, מייק קונלי, בוגן בוגדנוביץ', ניקל אלכסנדר וולקר, ליאונרדו בולמרו, ג'רד בטלר, טרנט פורסט, אריק פסקל, קסווייר סניד, חסן ווייטסייד, וכמובן דונובן מיצ'ל והמתנות מהוולבס בברלי, ביסלי, ווונדרבילט.

אם יעשו טרייד של דונובן לניקס כמדובר עליו, הג'אז יקבלו מהניקס את אבן פורנייר, קווינטין גריימס, אובי טופין, ועמנואל קוויקלי. אולי אפילו בחירת דראפט.

רגע, שכחתי את שני הרוקיס של הג'אז מהדראפט האחרון ג'וני ג'וזנג מ-UCLA ווולקר קסלר, הסנטר מאאובורן.

אז בואו נספור את שחקני הג'אז מינוס דונובן מיצ'ל: קבלתי 19!!!

מי ינהל אותם? מי יעשה מהעדר הפרוע הזה קבוצת כדורסל, פטריק בברלי העארס עם הקבלות שכל מה שהוא יודע זה 'לעשות הכל בעצמו'? הוא פוינט גארד מצויין אבל רק לקבוצה מלאה כוכבים מסביבו, מה שלג'אז אין. אז מה בקשר למייק קונלי תשאלו? מייקל הוא טיפוס מופנם, שתקן, אפילו ביישן. כל מה שהוא רוצה עכשיו זה לסיים את הקריירה ולהיעלם אל השחור. לא להתעסק עם ערבובייה של שחקני עבר והווה שייקח להם חודשיים רק ללמוד את השמות.

אני לא יודע את מי הג'אז ישחררו או ישלחו לליגת ה-G שלהם. היחיד שהיה מסוגל לעשות קצת סדר בעניינים הוא דונובן מיצ'ל שיש לו את כושר המנהיגות, את הפה, ואת יד הברזל לשלוט על כנופיית השחקנים הזאת.

כמובן שהטרייד הזה – אילו קרה – היה מה שהניקס מחפשת כבר שנים: סופרסטאר שהוא גם מנהיג בעל אישיות ויד יזקה. אבל, קומראדים, ישנה כאן אליה וקוץ בה: אם דראפט כזה היה חלילה קורה, והניקס היו חייבים לתת את קוויקלי, פורנייה, טופין, וגרייס, אז אולי היה מגיע אליהם מנהיג פוטנציאלי גדול, אבל מנהיג שאין לו שחקנים להנהיג מלבד, אולי, ג'וליוס רנדל ואר ג'יי ברט.

אני אומר NO מחלט לטרייד של דונובן מיצ'ל לניקס כי לג'אז יהיו יותר מדי שחקנים ללא מנהיג ולניקס יהיה מנהיג בלי שחקנים.

2. לברון קולע 42 בליגת DREW. קיירי שאמור היה להגיע היה NO SHOW, ודפק את קבוצת Black Pearl Elite שהפסידה ללברון בשתי נקודות

לברון אתמול (שלשום) ב-DREW LEAGUER

אחת מליגות הקיץ המיוחדות לארה"ב – והיא כנראה אחת ויחידה בעולם – היא DREW LEAGUE. זוהי לא ממש ליגה למרות שמה. הליגה נפתחה ב-1973 ע"י אחד, אלבין וויליס, סתם לתת מקום למי שחפץ לשחק כדורסל לבוא ולשחק.

הכל התחיל באולם כדורסל של DREW HIGH SCHOOL, סתם מקום לשחק כדורסל בקיץ. יום אחד הופיע שחקן NBA שנפצע לפני סוף העונה, והוא רק החל בריהביליטציה שלו, ורצה לשחק BALL קצת לחימום ו'להרגשה'. הופיע על זה קטע בעתון מקומי של פרבר לוס אנג'לס שם שכן התיכון, ושבוע אח"כ הופיעו עוד שני שחקני NBA (לא ידועים), וכמה שחקני קולג'.

הלוס אנג'לס טיימס קלט את הידיעה ופרסם את המקום 'לשחק כדורסל בכל הרמות, מ-NBA עד שחקנים חובבנים'

משום מה העניין תפס, ויותר ויותר BALLERS מכל הסוגים החלו להופיע. אלבין וויליס הבין שחייבים להתחיל עם הרשמה למשחקים כי העסק גדל וגדל עד שנערכו 5-6 משחקים בשבת וביום ראשון. וויליס החליט לקרוא לעסק "DREW PRO-AM LEAGUE שכולם יבינו שזה משהו לכל דיכפין עם בקראונד ב-BB.

מי חלם שב-2012 אחד בשם לברון ג'יימס יירשם לשחק. ה'ליגה' גדלה עד כדי כך שהיום יש לה קומיסיונר מתנדב – Dino Smiley – ומשחקיה מכוסים לעתים ע"י ערוץ הכדורסל או ESPN2.

מי שרוצה לשחק חייב לשלוח את הבקגראונד שלו כדי להבטיח שלא יבוא איזה שמקמוק שמן וקרח ששיחק כדורסל ילדים וירצה לראות אם הוא יכול לעצור את ג'ואל אמביד.

מה שעשה מהליגה אטרקטיבית היא העובדה ששחקני תיכון מעולים או שחקני קולג' דיביזיה III ששמם הולך לפניהם יכולים לשחק כאן ולהתחכך עם לברון ג'יימס, דמאר דרוזן, דריימונד גרין, או ג'יילן בראון. הליגה הפכה גם מקום מועדף על שחקנים אמריקאים שמשחקים בחולון או בהפועל י"ם לבלות את חופשת הקיץ כאן תוך שהם מנסים להראות את שוויים מול שחקני ה-NBA שמחליטים לשחק משחק או שניים בדרו-ליג, ותמיד ישנם 10, 15, או 20 שלא מתביישים (ולא חוששים!!!) להראות את יכולתם נגד איזה אמריקאי הקולע 40 נק' למשחק בסין ובא הביתה עם רצון ללמד את טאטום מאיזה צד משתין הדג.

אתמול (שבת), שיחקו כאן בארבעת המשחקים לברון ג'יימס, דמאר דרוזן, דריימונד גרין, מונטרז הראל, קנדריק נאן, וטאלן הורטון טאקר (מהלייקרס). אולי היו עוד פחות מפורסמים אבל רק עליהם ניכתב. גם קיירי אירוינג היה אמור להגיע ולשחק.

אז רק כדי שתבינו איזה טיפוס הוא קיירי שנירשם כדת וכדין אבל כשהגיעה שעת המשחק שלו נגד קבוצת לברון (כך ראשי הקבוצות בחרו את השחקנים) הוא לא הופיע, בלי להודיע.

לברון קלע 42 נק' ונראה קליל ובכושר מצויין והוא הצהיר: "אני בריא לחלוטין!"

הקומיסיונר דינו סמיילי אמר על אי הופעת קיירי:

"sounded like it was going to be a sure bet, but I don't know what happened."

את הקבוצה בה היה אמור קיירי לשחק – Black Pearl Elite – אימן פול הנדי שהיה עוזר המאמן בקאבס כשקיירי שיחק בה חמש שנים. קי.ירי כמובן ידע זאת, ובכל זאת החליט לא להופיע. ללברון הייתה זאת הזדמנות להראות מה יש לו לבן ה-37 הזה אחרי שלא שיחק 3 חודשים, ואחרי הנקע בעקב שמנע ממנו לשחק 26 משחקים בלייקרס, שסיימה את אחת העונות המאכזבות ביותר בתולדות המועדון.

לא משנה שאת לברון שומר מילטון בארט, שחקן עבר של CW POST COLLEGE מהדיביזיה השנייה. אבל הוא 2.03 מ', בנוי כהלכה, ולברון בשום פנים ואופן לא עשה ממנו צחוק. לברון סיים עם 42 נק' ב-18 מ-36 (2 מ-13 מהטריי), 16 ריב', 4 גניבות, ו-3 אסיסטים. בארט עצמו קלע 16 נגד השמירה של לברון. בן קבוצתו של לברון, דרוזן, סיים עם 30 ב-9 מ-23 עם 14 ריב' עבור קבוצתם MMV CHEATERS שהובילה על ה- Black Pearl Elite ב-4 נק' מאוחר ברבע הרביעי.

לברון נח על הספסל עם חיוך של סיפוק על משחקו

עכשיו דרוזן מלעיט את לברון לדאנק בזוג ידיים. 6 הפרש. 1:22 לסיום. נגמר? לא. Black Pearl Elite שמה שלשה, ומיד אחרי זה איבוד כדור של MMV שהוביל לדאנק מצלצל. MMV מובילה בנקודה. לברון, משתתף קבוע ב-DREW שעלול להפסיד משחק ראשון בדרו בעשר שנים. במקרים כאלה DREW הופך ל-NBA פיינל.

MMV קוראית טיים.

הכדור נימסר ללברון ומיד פאול עליו. עם 4.5 טיקים וקבוצתו מובילה 102-103 ללברון יש שתי זריקות.

לפני שלברון זורק מייק נאובוזור (שמשחק OVERSEAS היכן שהוא. אולי בישראל?) מ-Black Pearl Elite שמעולם לא חלם אפילו לפגוש את לברון, ניגש ליריבו לברון ולוחש באוזנו, "כל מה שאני צריך זו החמצה אחת". לברון מחייך וקובר את הראשונה, 102-104.

ALL OF A SUDDEN THINGS GOT INTERESTING.

לברון מחמיץ את השנייה!!!

מייק נאובוזור יורד עם הריבאונד ורואה את איתן (ETHAN) אלבנו על הקשת. הוא מוסר לאיתן…2 שניות… איתן עושה צעד מחוץ לקשת, עולה לשלשת לנצחון, אבל הכדור שניכנס לטבעת קופץ החוצה.

לברון, כמו ילד בן 14 שזה עתה ניצח באליפות בי"ס עממי, מרים זרועו כמנצח וצורח "YESSSSSSSS!!!"

3. בזמן שדוראנט וקיירי אירוינג מתבאסים בבעיותיהם, ג'ואל אמביד רוקד 'הורה' ונהנה מהחיים בחתונה של חברו מייקל רטנר,ה-FILMAKER הידוע

4. גייל מצאה במזוודה: אחד משחקני הכדורגל שלי צייר אותי כשפרשתי מאדלפי יוניברסיטי לים ולגלים של פלורידה

5. אליפות עולם בא"ק בעיר שדה אוניברסיטאית בגודל של חדרה

אליפות העולם ממש עכשיו בא"ק ביוג'ין, אורגון.

Eugene population in 2022 is estimated to be 179,887.

כמה גרים בחדרה אני לא בטוח אבל נראה לי משהו בסדר גודל דומה. שתי הערים – חדרה ויוג'ין – יושבות על שפת הים. יוג'ין היא הבית של אוניברסיטת אורגון וחדרה הבית של אוניברסיטת תל אביב 'נדב מן'.

אז החליטו לקיים את אליפות העולם שתמיד מתקיימת בסופר-ערים מטרופוליטנות בעיר שדה אוניברסיטאית, באיצטדיון הא"ק של האוניברסיטה. טובי האתלטים בעולם נמצאים שם ביוג'ין, כשאני בטוח שמאות – אם לא אלפים – ממשתתפי אליפות העולם מתאכסנים במגורי הסטודנטים.

האיצטדיון חצי ריק. אין מספיק חובבי א"ק ביוג'ין למלא את מושבי האיצטדיון. הצד של מסלול הריצה ל-100 מטרים די מאוכלס (לא ממש; למתבונן בזהירות ישנם מאות רבות של מושבים ריקים. כשהצד הנגדי ריק מאדם).

אין במת מנצחים. לא מנגנים הימנונים. את מדליות הזהב, הכסף, והברונזה נתנו ביום הראשון בני נוער הסובלים מתסמיני 'דאון-סינדרום', למנצחים בעמדת הגמר אם הייתה זו ריצת 100 מטרים (זהב, כסף, וארד לאמריראים) אבל כשנערה אחת נתנה בטעות את מדליית הזהב לרץ שהגיע שני שינו את נותני המדליות למתנדבי האליפות האחרים. אבל זה עדיין מגוחך לראות אדם מבוגר מחפש את מנצח זריקת הפטיש (שלא מדבר אנגלית) ולשאול אותו אם הוא המנצח לפני שהוא מקבל את מדליית הזהב.

שום-כלום מבחינת אווירה. הכל נראה כמו מין אליפות מחוזית בא"ק. מה שכן על רמה גבוהה ביותר הם המתקנים של הא"ק, שהם כמובן מתקני אוניברסיטת אורגון המכונה "TRACK & FIELD UNIVERSITY". התוצאות עד עתה מעולות, אבל לא מתקרבות לשיאי עולם.

6. שכחנו מה זה 'מקלט מדיני

זורקת הכידון הקובנית Yiselena Ballar Rojas עזבה בחשכת הלילה את המלון בו בילתה נבחרת הא"ק הקובנית את הלילה לפני הטיסה לאורגון, ופגשה כמה מהגרים קובנים המתגוררים ב'ליטל הוואנה' שבמיאמי שחיכו לה, ולמחרת הופיעה במשרד ההגירה וביקשה מקלט מדיני.

היא דאגה לשלוח טוויטר לכל חבריה בנבחרת בו היא מביעה את אהבתה לכולם, ומדגישה שהיא החליטה לעשות את הצעד שעשתה כי ברצונה לחיות חיים חופשיים במדינה חופשית כמו ארה"ב.

.

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 109 תגובות

  1. תודה רבה דוק, מצוין.
    מזל שקיירי הצליח להופיע ללידתו.
    מקווה בשביל תושבי יוג'ין שהעיר האוניברסיטאית יותר מעניינת מחדרה.
    הסיסמא של חדרה היא "הפסקה בלי עיר".

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחח חה-דרה
      השם החדש הולם אותך. צריך להחזיר את גיא לרשע ושיחזיר את האווטר עם הזקן.
      שומרים לך מקום בעגלה בבוסטון בתנאי שתתחייב שאחרי שנגמר סאן אנטוניו אתה על העגלה שלנו עד הסוף המר.

  2. דני איינג' במכירת חיסול אחרי שהוא עושה טרייד על מיטשל.
    כל הווטרנים שם ילכו תמורת לבחירות דראפט. הוא ופרסטי יעשו תחרות מי אוגר יותר בחירות בתקווה לדראפט שרק OKC והג'אז בוחרות בו…

  3. מנחם – לא רוצה לקלקל לך את המטאפורה . אבל יוג'ין יושבת על שפת הים בערך כמו שירושלים יושבת. אפילו קצת יותר רחוק…

  4. מצוין מנחם תודה רבה.
    .
    נכון שלג'אז הרבה שחקנים אבל עדיין הייתי מטריד את מיטשל, חלק מהשחקנים אפשר להטריד ואת השאר פשוט לחתוך. העיקר לקבל שחקנים ששווים משהו ובחירות.
    .
    קיירי לא הגיע למשחק?!? "אני בשוק. אני המומה"… איזה טיפוס.
    .
    אמביד רוקד הורה זה מעולה!

    1. קיירי לא הגיע למשחק כי הוא פוחד שכשמגיעים לקצה כדור הארץ השטוח , על שפת הפאסיפי , נופלים לתהום .

  5. תודה מנחם אחלה מעורב
    תופעה מענינת במערב, 3-4 קבוצות שהיו תחרותיות הפכו לבית שימוש תוך שנתיים.
    OKC, יוסטון, הספרס ויוטה בדרך לשם.
    זה קצת מנוגד למה שהיה במערב בשנים האחרנות אז בכל פתיחת עונה 12-13 קבוצות היו פוטנציאל פלייאוף.
    בשנה האחרונה לאחר 12 עונות רצופות שהמערב החזיק במאזן חיובי מול קבוצות המזרח היה מהפך והמערב הפסיד למזרח במאזן הפנימי בעונה הרגילה.
    הימור לא מסוכן, גם בשנה הבאה המזרח יטגן את המערב במאזן העונתי.
    רבותי! לאחר 10 שנים של קריאה בהופס אני גאה להכריז – מ-ה-פ-ך! ( או מנחם צדק!!)

          1. באותה המידה של מופרכות אתה יכול לומר שהכוכבים ברחו למזרח כדי לא לפגוש אותו (דורנט הארדן באטלר)

    1. שטויות במיץ. לא מיני ולא מקצתי . עוד אגדה של מי שמסמן את המעגל ואחר כך רץ פנימה .

      המזרח השיג בשנה שעברה סוף סוף שיוויון עם המערב, אחרי 20 שנים של עליונות מערבית. ביג דיל .
      אם מסתכלים על השחקנים בטופ , רוב הכוכבים הגדולים משחקים במערב.
      בעונה הרגילה משחקים פחות הגנה. אז קבוצה כמו הסלטיקס, שהתאבדה בהגנה, קפצה מעל לגובהה האמיתי. היא לא היתה עוברת בפלייאוף לא את פיניקס ולא את ממפיס (אולי את דאלאס ).

      בשורה התחתונה – הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בעונה הרגילה שהסתיימה באה מהמערב. כך גם השניה והשלישית.
      והטבעות חזרו למערב.

      לגבי העונה הקרובה , על כל נחלשת על הנייר , אפשר למצוא מתחזקת . כך הקליפרס, מינסוטה , דאלאס , דנוור ( הפצועים חוזרים ) .

      אם אמנה את תחתית החבית במזרח, היא ארוכה לא פחות.

        1. רוצה את הנמושות במזרח ? בבקשה :
          לפחות וויזארדס, פייסרס, ניקס, הורנטס , פיסטונס , מג'יק .
          ואם לדעתך בחירות הדראפט הראשונות מוציאות את הפיסטונס והמג'יק מתחתית החבית , למה אתה כולל שם את OKC ?

          דרך אגב, לדעתי גם הנטס בדרך למטה חזק . גם עם קיירי ודוראנט.

  6. בס"ד
    תודה מנחם על מעורב מצויין.
    דונובן מיטשל, נחכה נראה איזה טרייד יהיה.
    קיירי, ממש, לא מפתיע.

    לברון, עדיין נהנה לשחק כדורסל, מצויין.
    וחסרה מאד פינת הטבע.

  7. מנחם אפילו בדרו ליג אין דאבל טים על לברון מפחדים מהכוכבים האחרים שיקלעו שם 🤣🤣🤣🤣🤣
    גם יש כמה קליר פאתס אבל שמרו עליו יותר צמוד מאשר בwwe. השומר לפחות לא נתן 2 מטר עם ידיים על המתניים וניסה להפריע.
    כנראה שהשקץ יראה דאבל טים רק אם הוא יבוא לשחק אצלנו בשכונה

  8. מעורב מהשופרא דה שופרא.
    מוריה, בהמשך לשיחתנו, ראית מה זה?
    היום כבר לא נותנים לצלם מזוודות ויש שמירה שלא תצלם, רק מראה כמה הם אוהבים כשמנציחים את הברדק שלהם….
    לגבי דהב, בפעם אחרת.

    1. רזי, דהב נהיה כמו אילת….. לא יודע מתי היית שם פעם אחרונה.
      אתה נראה לי יותר בסגנון של הקאמפים היותר צפוניים
      😍

      1. פעם אחרונה בדהב לפני 20 שנה. המיגדלור בטח נשאר אותו המיגדלור וגם הילטון דהב.
        מי שהקפיצות עושות לו את זה הולך לגלוש במיגדלור ומי שאוהב לגהץ עושה את זה בלגונה של דהב.

      2. סליחה על הבורות אבל לא הייתי בסיני כבר 18 שנה. שמעתי שהשוטרים בגבול לא נחמדים, מפוצץ באל-קעידה/דעאש/מה שלא יהיה, וכבר לא זול כמו שהיה, אז בשביל מה לסוע לשם. אנשים שאשכרה היו שם לאחרונה, יש טיעונים בעד?

        1. החופים והנוף והסבבה, בעיקר דהב וצפונה.
          בשארם יש שוניות נגד טנקים ומלונות מפוארים ומפנקים. תחשוב שלאילת יש רצועת חוף של 7 ק', אז שם יש פי עשר ועשרים. לא צפוף.
          מה שכן, המחירים אכן עלו. והבדואים אחלה, יש ויש, כמו בכל מקום. אני נתקלתי בכאלה מאוד נחמדים.

        2. כן. זה אותו מקום
          סע מחוץ לעונה (מרץ/תחילת אפריל) אל תצפה לראות אותן כמויות של דגים כמו פעם.
          אני תמיד הסתדרתי עם הבדואים,
          והמחיר עדיין יותר זול מכל מקום אחר.

    2. חבריקו ברצ׳יק צודק סיני נהיה אילת ועכשיו גם המחירים. מלון בשארם עולה יותר מיוון. נסעתי לא מעט בעשור האחרון להכל – קאמפים צפוניים, דהב ושארם. לפני עשר שנים סיני היה ריק! פעם הייתי בביר-סווייר ואיחדו שם קאמפים.
      היום מפוצץ לפעמים יש תור של שלוש מאות מטר במעבר. ועכשיו עם הטיסות לשארם נראה לי שתשמע שם רק עברית.
      עדיין ים סוף זה ים סוף. אוכל את ים תיכון לארוחת בוקר
      🙂
      .
      לגבי המזוודות – טוטו לוטו חצילים הסתדרתי יפה גם בלי המזוודה. החלפת בגדים (ולבנים) זה לחלשים…
      ווינק ווינק
      🙂

      1. אני תמיד, אבל תמיד אעדיף לגלוש בים תיכון (ואיתי כל גולשי הגלים בישראל) כי בים תיכון יש גלי חוף מה שאין באילת….

  9. מעורב מעולה
    נראה לי שאירווינג רוצה להישאר בברוקלין. הוא עושה מה שהוא יכול כדי שאף קבוצה לא תוכל לסמוך עליו וךא תרצה אותו…
    🤣
    אחלה תמונה מנחם. ממש הלוחם בדרכים….

  10. מנחם תן לנו עוד אתלטיקה, ישנה אחלה תחרות. לא צריך יציעים מלאים, רק תן ביצועים של האתלטים עצמם.
    היתה שלישיית פודיום כל-ג'מייקנית בריצת ה-100 מ', אצלנו במשפחה מתרגשים.
    גם השיראלי טאפארי רץ די טוב במרתון.
    .
    "sounded like it was going to be a sure bet, but I don't know happened
    — זה המשפט של הארדן, שון מארקס, ו-KD . . .
    קיירי קלאסי

  11. קיירי נשמע כמו טיפוס שיצליח להסתכסך גם עם עצמו.
    אהבתי את האיור הלוחמני, תודה רבה על המעורב המעולה

  12. למה שקובנית תברח מנפלאות הקומוניזם הקובני למדינה חשוכה וגזענית של לבנים פריבילגים ומתנשאים, "ללא הפלות" שלא "דואגת לחלשים, מיזוגנית זינופובית, הומופובית, טרנוספובית ושכל אזרח יכול לקנות נשק?

      1. "בעיות" זה עניין של השקפה ובוא נגיד "לא אומר שצריך לחיות בשלום" זה אנדרסטיימנט למה שבאמת קורה בפועל.
        ארהב היא באמת מדינה נוראית שהופכת לנוראית יותר מיום ליום ואף אחת מהסיבות הנ"ל היא לא הסיבה.

            1. הוא חיים יבין…
              והמבין יבין אמר השוטר ההונגרי שרבסקי.

    1. מה שהופך את ארה"ב למה שהיא הוא הביקורת והיכולת להכיר במגרעות של השיטה, והרצון לתקן.
      לא יחס ציני לבעיות שקיימות, בבחינת לא משנה כמה אנחנו גרועים, אנחנו עדיין יותר טובים מקובה.

    1. +1
      אולי יחזירו אותו בתשובה?
      יכול להיות המתאזרח הבא ולשחק בנבחרת ישראל, מיני לבן (מלשון לבנייה) מרסר.
      עם עמבה הנבחרת תקח אליפות אירובה בהליכה או ריקוד הורה….

          1. אמביד לא יישחק בנבחרת צרפת, הוא ייפצע באחד המשחקים לפני האולימפיאדה כמו שקורה לו כל שנה בפלייאוף, שלשולים טחורים עציריות הקאות הריון, המפעל שיואל הקים זה בזכותו.

            1. לבחור כמוהו זה בהחלט נשמע דבילי לשחק בשביל צרפת, בעיקר בגלל שהוא לא צרפתי.

  13. אחלה מעורב … תודה
    יוטה יעשו טעות לשלוח את מיטצ'ל, לא ימצאו מישהו יתר טוב.
    יש להם אופציות לטריידים של 2 שחקנים תמורת אחד יותר טוב, 3 טריידים ויש להם אחלה סגל.

    1. יוטה רוצה וצריכה בנייה מחדש, החלטה שהייתה צריכה להגיע לפני כמה שנים ופשוט התמהמהו. הקבוצה עם מיטצל לא מספיק כשרונית כדי לעשות משהו בליגה. דונבון מיצל לא מספיק טוב כדי להיות מספר 1 בקבוצה תחרותית (קונטנדרית) והוא לא מבין את זה.
      יוטה תעשה טוב אם תלך לרבילד ותשיג כשרון חדש וגדול בדראפט ואם הבחירות שהשיגה כבר ממניסוטה המפגרת הבחירות שתקבל על מיצל+ הרבילד שתתחיל לעשות הסיכוי שתשיג כוכב בדראפט הוא גדול.

      1. בפלייאוף לפני שנתיים (או שלוש?) מיצ'ל היה מדהים. לדעתי דווקא מספיק טוב בשביל להיות מס' 1 סטייל בוקר וטייטום (סט, לברון או יאניס הוא כבר לא יהיה). יש לאיינג' מספיק נכסים מהטרייד על גובר ויש לו בהחלט קבוצה תחרותית. טנרקינג זה פחות הסטייל שלו. אני לא הייתי נפרד ממיצ'ל אבך כמו שאברי כתב השאלה מה מיצ'ל רוצה

  14. יוג'ין, אורגון היא אכן עיר אוניברסיטאית קטנה אך מקסימה. מתקני הספורט שלה הם מהמעולים שיש. זוהי עיר שנושמת ואוכלת ספורט. אולי זאת הסיבה שחברת NIKE נוסדה ביוג'ין והיא התורמת הגדולה ביותר לאוניברסיטה. מתקני הספורט שלה הם המילה האחרונה ומי ששם לב, הנתונים הסטטיסטים אותם אנו אנו מקבלים לא נראו מעולם באירועי ספורט משודרים. מתי קבלנו בעבר את המרחק של הקופץ לגובה מהרף? אז נכון שאין הרבה קהל ביציעים אך אין ראויה מיוג'ין לארח אליפותי עולם באתלטיקה.

        1. גדלתי בפרובינציה חבר אפילו יותר ממך
          🙂
          עמק החולה זה דרום לבנון חחחח
          לספורטאים לא כיף מול אצטדיון ריק. לא אכפת להם מכל השאר

  15. דנבר מחתימה את הפורוורד האוסטרלי ג'ק ווייט לחוזה, מה שמעלה את מספר המדינות המיוצגות בקבוצה לשבע.
    פתחנו ממש צבא שבע האומות.

    1. טורונטו השנה: קמרון, סנט לוסיה, בריטניה, גרמניה, קנדה, ארהב, אוקאינה, יפן, וניגריה. גם הג'מ מבריטניה ועוזר מאמן מאיטליה.

  16. תודה מנחם
    אחלה ציור ציירו אותך, כל הכבוד
    אמביד קופץ בטירוף נראה אחלה גבר
    הייתי פעם באליפות ישראל באתלטיקה, לקחתי את הילדים. היה כיף, תמיד נהדר לראות ספורטאי על מתחרים.

  17. אם הג׳אז מקבלים בעד מיצ׳ל תמורה בסדר גודל של הטרייד של גובר, אז שווה. הסטנדרט לקייץ כבר הוצב.
    מחמם את הלב לראות את אמביד רוקד הורה.

  18. מנחם את דני איינג לא מעניין שחקנים מעניין אותו רק בחירות דראפט.הוא רוצה לבנות הכל מאפס.על מיטשל הוא יקבל 8-10 בחירות דראפט (סיבוב ראשון ושני) בתוספת לבחירות שקיבל על גובר.הוא גם ישלח בטרייד 80 אחוז מהוטרנים בסגל כמו בברלי קלארקסון ועוד לפני פתיחת העונה או במהלכה בשביל עוד בחירות דראפט והשנה הוא הולך לעשות טנקינג בשביל הבחירה ה 1 בדראפט ואם לא יהיה מזל בהגרלה אז טופ 5
    יוטה וסן אנטוניו יתחרו השנה על המקום האחרון במערב.
    אוקלהומה ויוסטון יעשו קפיצה קלה ויעברו למקומות 12-13

    1. אלא אם כן אלו שחקנים בני 23 ומטה כפי שלקח ממיניסוטה בנוסף ל 4 בחירות דראפט את הסנטר שמיניסוטה בחרה שבועיים לפני כן בדראפט מה שהופך את זה ל 5 בחירות דראפט ולא 4(אחת פשוט כבר מומשה)

  19. מנחם,
    יש שם אחד שמעניין כרגע חצי מקבוצות הליגה "ויקטור ומבניימה". אין סיכוי שדני איינג' לא יוותר על סיכוי להשיג אותו. אז איינג' לא יעשה טרייד על מיצל שבו הוא לא יקבל מלא בחירות סיבוב ראשון, אבל הוא בטח לא מתכוון שליוטה תהיה קבוצה תחרותית לליגה ב' צפון השנה. אין שום סיכוי. גם מקום שני ושלישי ובכלל בדראפט 2023 מהווים פרסים מטורפים. לניו יורק יש 8 בחירות סיבוב ראשון ביד, 4 שלה ו 4 לא אטרקטיביות אבל סחירות של קבוצות אחרות. היתרון בלקחת בחירות של הניקס, כי מדובר בניקס.
    הניקס רוצים סופרסטאר, לפחות להשיג את הראשון שיוביל לשני, מבחינתם ומבחינת סטיבן אי סמית, מיצ'ל הוא כזה. אז אם לא יצוץ איזה סוס שחור, נגיד סקרמנטו שלה יש בחירות ושחקנים, סביר להניח שמיצ'ל יגיע מוקדם או מאוחר לניקס.

    1. לא יודע כמה הויקטור מבנימינה הזה שווה. ראיתי את המשחקים של מכבי נגד וילרבאן בעונה האחרונה, לא זכרתי שהוא בכלל היה על המגרש. הוא עדיין צעיר, יכול להיות שיתפתח לשחקן ענק, יכול להיות שלא.

      1. לשחקנים מעל 7 פוט יש פוטנציאל גבוה להפצע , ו-וובנמניה קרוב ל5'7 לפי גורמים לא רשמיים. אולי הוא שחקן נהדר ואפילו השפיט את צ'ט הולמגרן בקרב הנודלים הגדול אבל הקריירה שלו עלולה להסתיים הרבה יותר מוקדם ונמוך ממה שמנבאים לו. כולנו רוצים כוכב ענק חדש שיצעיד את הליגה לעוד עשור של ווי אר אול וויטנס אבל אולי כדאי לחכות עם הזיקוקים לשלב ההוכחות הקונקרטיות

        1. הוא הרבה יותר מוכשר מצאט. הוא מאד בוסרי יפתחו אותו בnba יעלו שרירים יש לו עבודת רגליים מדהימה לגובה כזה. הוא יהיה שחקן הגנה טוב מהרגע הראשון. להתקפה יקח כמה שנים כמו אצל יאניס. לא רואה בו משהו אגדי אבל הוא יהיה שחקן מצויין ואולסטאר.

          1. יאניס התחיל לשחק כדורסל בגיל 15 הוא בגיל 6, אם יפתח קליעה וילמד לסיים בצבע יהיה שחקן מצויין (הוא מגן על ואף אחד לא יכול לחזום זריקה שלו), הוא לא יהיה יאניס משודרג או קווין דוראנט גבוה . אלא שחקן שונה לגמרי, הפוטנציאל אדיר צריך לראות אותו השנה.

          2. אפרופו גבוהים, ראיתם איזה משחק נתן היום הסנטר של נבחרת העתודה גלעד לוי (2.18מ')?. 17 נק', 12 ריבאונדים ונוכחות מרשימה בצבע. אהבתי גם שהוא לא החטיא אף זריקת עונשין. גודל לנו פה סנטר ברמה גבוההץ

            1. הבחור גדל במחלקת הנוער של אסטודיאנטיס, הוא כבר בן 20, ונשלח חזרה לישראל.

  20. מהרגע שיוטה שכרו את איינג׳ יש לו חילוקי דעות עם הבעלים לגבי מיטשל.
    איינג׳ רוצה כמובן לפרק הכל ולעשות טנק עד הסוף אבל לבעלים היה חשוב לשמור על מיטשל כדי שיהיה לו כוכב מקומי באולסטאר שייערך השנה ביוטה.
    ההערכות לגבי השינוי האפשרי בעמדת הבעלים אומרות שמה שיוטה הצליחו לקבל עבור רודי גרם לו לחשב מסלול מחדש ולפחות לא לשלול טרייד על מיטשל וטנק עד הסוף – תלוי מה תהיינה ההצעות…
    .
    הניקס יצטרכו לתת לפחות 3-4 בחירות וזו כמובן תהיה טעות כי הרכב גמדים של בראנסון ומיטשל זה הרכב עם תקרת זכוכית ברורה. אם מוסיפים את רנדל זה בכלל בלגן שלם.
    .
    לדעתי מתחילת הקיץ אורלנדו זו הקבוצה הנכונה למיטשל.
    היה להם מספיק כדי לשמור על פאולו ולהטריד עבור מיטשל ואייטון, מקווה שיהיה להם מספיק שכל כדי לפחות ללכת על מיטשל עכשיו…

    1. אורלנד זה יעד מענין. הם יכולים להציע ליוטה את סאגס ליוטה במקום חלק מבחירות סיבוב ראשון שיוטה דורשים. ממילא מיטצל וסאגס זה צמד נמוך מידי.

      1. כן, סאגס, בחירות וממלאי שכר כמו רוס זה מה שחשבתי.
        אורלנדו חייבים עוגן אחד של שחקן מוכח ולא רק פוטנציאל, ומיטשל לדעתי יתאים מאד לתפקיד.

    2. שדי למה לאורלנדו לעשות את זה? הם צריכים לגרין אצ הפארקט העונה ולהביא כשרון הוסף מהדראפט, מיצל לא ייתן להם כלום ויפגע להם בטיימליין, אין לקבוצה שום סיבה להקריב את העתיד שלה בשביל לחיות בבינוניות.

      1. הם מיצו את הטאנקינג. יש להם מספיק צעירים כישרוניים ודדי צודק שלהביא מנהיג עם ניסיון זה צעד נכון. הם חייבים להתחיל לשחק על כניסה לפליאוף. למיטצל יש את הניסיון והשאלה אם יש לו את המנהיגות הדרושה. אני לא בטוח. מצד שני הפתרון למנהיגות יכול לבוא ממישהוא אחר.

  21. אני בדיעה אחת איתך שחבל אם מיטשל יעזוב בטרייד.
    כמה גארדים הג'אז צריכים? כן, מובן לתכנן לעתיד אבל עדיין צריכים רוסטר מאוזן בכדי להתחרות בעונה הקרבה.

    קיירי ודוראנט הם שני ילדים מגודלים. קיירי בטח בכה כבר כמה פעמים, עישן ובלע גומיות טי.אייץ'.סי עד שהוא התפכח מעוד הברזה פוגענית ביותר. הילד קם, נרגע ושוב העביר הכל על הדחילאק. תינוק רגשני אך אהוב.

    כמו שכתבת, הם לא ימצאו סגל ומועדון מוכן כמו בברוקלין באף מקום אם יעבירו אותם בטרייד. סתם נפילים חסרי בגרות שאני מקווה יישארו בברוקלין ויעברו את כל המשוכות עד ההצלחה.

    ידיעה מרגשת משהו על הקובנית. תהיתי אם דברים כאלה עודנם מתרחשים בעולם. מסתבר שכן!

    תודה!

  22. מנחם, אתה גדול.
    הפיסקה הזו-
    "מי שרוצה לשחק חייב לשלוח את הבקגראונד שלו כדי להבטיח שלא יבוא איזה שמקמוק שמן וקרח ששיחק כדורסל ילדים וירצה לראות אם הוא יכול לעצור את ג'ואל אמביד".
    .
    ענק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט