מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

1.פתאום הג'אז מוכנים לדבר על טרייד של דונובן מיצ'ל

דונובן מיצ'ל בתיכון

עד הטרייד הבומבסטי עם מינסוטה, ששלחה לג'אז ס"ה ששה שחקנים על רודי גובר, דונובן מיצ'ל היה מחוץ לכל DISCUSSION על טרייד.. הטרייד עם מינסוטה גרם לג'אז לשנות את דעתם בקשר למיצ'ל.

המחיר של טרייד עליו יהיה גבוה מאד, אבל ה-GM של הקבוצה Justin Zanik אמר הבוקר ש"זמנים ותנאים השתנו והיום אין אף שחקן שהוא UNTOUCHABLE בקבוצה, אם המחיר מתאים". דני איינג' נשיא הקבוצה והמאמן שניידר הינהנו בראשם מלמעלה למטה כשנשאלו אם הם על אותו עמוד עם ג'סטין זאניק.

2. ג'יימס וייסמן עבר את טבילת האש כמו גדול

הפורוורד ג'ונתן קמינגה החל בהתקפה. עכשיו הוא מעביר את הכדור מעל ראשו לג'יימס ווייסמן שהחל לחתוך לעברו ובטיימינג מושלם קלט את הכדור וביצע דאנק שהרעיד את הסל. זה היה בפוזשיון הראשון של הווריורס נגד הספארס, והסל הראשון של וייסמן מאז חודש אפריל 2021, כששיחק וקרע את המיניסקוס

דקה אחרי הוא קבר שלשה.

הוא אמר:

""It felt good out there. There are a lot of things for me to work on, I mean, my timing was pretty off. But this was my first game. I had fun out there."

הוא שיחק 4 דקות ראשונות בכל רבע. ס"ה 16 דקות בהן קלע 5 מ-7, קטף 2, חסם 2, וסיים מצויין למרות שטען שהוא היה מעט OFF בטיימינג שלו. מאמנו בליחגת הקיץ – Jama Mahlalela סיכם:

"For him to be able to come out and play in a summer league game like today with good composure and playing at the rim, blocking some shots, he just looked like a really good basketball player," Warriors summer league coach Jama Mahlalela said. "That first outing is all we wanted, and we told him to come out, have fun, enjoy the game and let it come to him."

המאמן חסך במילותיו. אני ראיתי אותו ברבע הרביעי והוא נע מצויין, תפס מקום, עשה סקרינים מצויינים, וחסם זריקה שהיה קשה מאד להגיע אליה. אני ראיתי שחקן טוב מאד – הרבה יותר טוב מאשר ראיתי לפני הפציעה. גם גופו נראה לי גדול ומלא יותר בשרירים. כף יד עצומה בגודלה. אין לי ספק שהווריורס יכולה עכשיו להתגאות בעוד צעיר, סנטר שיכול להתפתח לדבר האמיתי.

3. "הנטס נגד הלייקרס": מי ימצמץ ראשון?

אתם מתפלאים למה מאומה לא קורה בטרייד של קיירי אירוינג עבור ראסל ווסטברוק?

פשוט מאד: הנטס רוצה את ראסל ושתי בחירות דראפט סיבוב ראשון, והלייקרס מוכנה לתת את ראסל ורק בחירת דראפט סיבוב ראשון אחת. למה הנטס מתעקשת על שתיים? כי היא רוצה מיד להעביר את ראסל עם בחירת דראפט אחת לקבוצה מעוניינת (לנטס יש כבר שתי קבוצות מעוניינות).

לי נראה שהנטס ימצמצו ראשונים. למה? כי הלייקרס נראית מוכנה יותר להישאר עם ווסטברוק מאשר הנטס מוכנה להישאר עם קיירי.

4. טוני פרקר תמיד נראה לי כשועל מתוחכם ומסוכן

מסתבר שטוני פרקר, אקס ספארס, הוא שחקן פוקר ברמה עולמית. הוא השתתף השבוע ב-53rd annual World Series of Poker, וכבר הוזמן לאליפות העולם שתתקיים בלייק טאהו בחודש ספטמבר.

5. קווין דוראנט מסרב לעבור בטרייד לקבוצה שהוא יכול היה להיות מנהיגה הגדול, ולקחת אותה רחוק

דוראנט באוניברסיטת טכסס

מייקל סקוטו מ-HOOPDHYPE מדווח שהפרונט אופיס של הנטס היה מעורב בצורה די אינטימית עם הפרונט אופיס בקשר לטרייד בין קווין דוראנט ו…(לא היה כלול בהודיה אבל אני מאמין שזה היה כנראה ברנדון אינגראם, ואולי בחירת דראפט), ודוראנט חתך את המגעים כשהודיע שלפליקנס הוא לא מוכן לעבור.

למה?

ניו אורלינס היא אחלה עיר (אם אתה מתגורר בשכונה הנכונה) ויש לה קבוצה צעירה שדוראנט יכול היה להוליך רחוק: זאיון ויליאמסון, (ברנדון אינגראם), ג'קסון הייז, חוזה אלברדו, הרברט ג'ונס, טריי מורפי (כולם תחת גיל 24) ואז הוותיקים סיג'יי מקולום וג'ונאס ולנצ'וינאס. מלבד זאת המאמן ווילי גרין היה עוזר בווריורס כשדוראנט שיחק שם. אז מה הבעייה של דוראנט?

6. לברון: "אנחנו כולנו בריטני גריינר"

בריטני גריינר היא שחקנית הכדורסל האמריקאית ששיחקה בקבוצה רוסית, ובחזרה הבייתה להצטרף לקבוצת ה-WNBA שלה ניתפסה בשדה התעופה במוסקבה עם שקית ממתקי מרחואנה.

היא טוענת שהיא כלל לא ידעה שה'ממתקי מרחואנה' אסורים. הרוסים מחזיקים אותה במאסר כבר כמה חודשים, כמעט בטוח 'להחזיר' לאמריקאים על הנשק שהם שולחים לאוקראינה.

לברון שואל (בתכנית The Shop: Uninterrupted): Now, how can she feel like America has her "back?"

ואז: "I would be feeling like, 'Do I even want to go back to America

הוא, לברון, דאג גם לכמה תריסרי TEE SHIRTS הקוראים "WE ALL ARE BG"

7. כרמלו אנטוני אומר שיש הבדל גדול בינו לבין לברון ג'יימס

קיניאן, בנו בן ה-14 של כרמלו, שמתפעלים כבר ממשחקו

אני לא עומד להישאר ב-NBA עד שבני Kiyan ישחק איתי. לא יהיו אנטוני ואנטוני יחד ב-NBA. רק שתדעו שקיאן הצעיר הוא פרוספקט גדול שכבר מדברים עליו ב-NBA. "מי רוצה שבנו יתעלל בו על הפארקט?", אומר כרמלו.

BOARD OF GOVERNORS OF THE NBA.8 הצביע הלילה בלאס ווגאס אם להשאיר את ה-PLAY-IN TOURNAMENT כשיטה לבחירת הקבוצות לפלייאוף

שני דברים ברגע האחרון:

1)

הליגה אישרה: הפליי-אין הוא כאן להישאר לעתיד

2)

בקשר ל-TAKE FOUL בטרנזישיון:

The take foul — in which the defender does not make a play on the ball — is what the league classifies as one that occurs either "during a transition scoring opportunity or immediately following a change of possession and before the offensive team had the opportunity to advance the ball." The exception is in the final 2 minutes of the fourth quarter or overtime.

The new penalty for such a foul is one free throw — which may be attempted by any player on the offended team in the game at the time the foul was committed — and continued possession.

9. התמונה של רגלו הרזה של צ'ט הולמגרן, והנעל שהוא נועל במשחק הלכו VIRAL. מישהו הציע לעשות ממנה את הלוגו החדש של ה-NBA...

10. פינת הטבע

ה-SWALLOWTAIL …הפרפרים המיוחדים במינם שנהנים ממציצה של NECTAR. הם מבורכים בכל גינה גם בגלל ה-POLLEN שהם מעבירים מפרח לפרח וגם כמובן בגלל יופיים. ישנם יותר מ-500 SPECIES של פרפרי SWALLOWTAIL.

bout three-quarters of all flowering plant species need the help of animals to move their heavy pollen grains from plant to plant for fertilization. While bees and butterflies are famously prolific pollinators, they're far from the only creatures to serve this vital function. Other insect pollinators include wasps, ants, flies, moths, and flower beetles

A

Pollinating animals are our unheralded heroes, traveling from plant to plant carrying pollen on their bodies in an interaction that allows the transfer of genetic material critical to the reproductive system of most flowering plants. These plants provide us with food and innumerable resources. Without hardworking pollinators, humans would soon be an endangered species.

"'"

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 174 תגובות

            1. ומגש פיצה

  1. תודה מנחם
    אני רואה את המשחק בין בוסטון לג"ס בליגת הקיץ ונהנה מהחבורה החביבה שמובילה כרגע ב 12 על ויסמן ושות.
    הפרפרים האלה נקראים בעברית זנב סנונית. בעוונותי הגדולים גידלתי את אחד המינים בבית בשנות השמונים ועקבתי אחרי הגלגול שלהם מביצה לפרפר. הזחלים אוכלים צמחים "רעילים" ממשפחת הסוככיים והפיגמיים. למשל פיגם מצוי המכונה גם רודה, למזרחיים שבינינו. צמח שיש שעושים אתו את ההבדלה. הזחלים גם הם יפים ופולטים במגע בלוטות ריח באיזור הראש שמפרישות ריח שמקורו ברודה.

      1. יש שם משפר שחקנים ששווה לעקוב אחריהם.
        הערב אהבתי את מפיונדו קבנגל'ה.
        זה לא רק הדאבל דאבל אלא היכולת שלו לחסל את וויסמן…
        שימון היה משתמש במילה אחרת מתחום הפלילים….
        🙂

  2. תודה מנחם פנטסטי כרגיל,
    1. אחרי שהבעלים של יוטה קלט מדני איינג שיש כמויות בלתי נאמנות של פראיירים בליגה כולם על הפרק, הבעלים כמו אף אחד אחר בעולם לא האמין שיש איזה מפגר שישלם על הנגר הצרפתי בעל חוזה המקס כל כך הרבה והוא חושב שאם זה מה שיוציא מגובר מה הוא יוציא מיצטל.
    .
    2.גיימס וויסמן נורא חלוד הוא אתלט על, אבל המיקום שלו גרוע הוא לא חוסם נכון ייקח לו כמה חודשים לחזור לכושר, אני לא חושב שהוא יכול לפרוח בלוחמים ומצד שני הוא גם לא יכול לבקש טרייד אחרי העבר הסופר בעייתי שלו ועובדה שכמעט ולא שיח, אם הוא יסכים להיות נגר והווריורס יתנו לו זמן להתבשל למרות הטעויות הגנתיות יהיה להם סנטר מצויין .
    .
    3. לא מסכים הלייקרס חייבת להיפטר מראס כמה שיותר מהר גם, קיירי אסון שהוא לא מוכן לשחק, ראסל אסון שהוא משחק והוא חייב לפתוח בחמישייה (הלקקן הצורן בתפקיד המאמן לא יוריד את האפס לספסל), הנטס צריכה להיות מטומטת בשביל להחליף קיירי בראס תמורת בחירה האופציה, אני לא מבין למה דאלאס לא קופצת על קיירי המחיר שלו נמוך, קיירי ליד דונציץ זה קונטנדרית. דונציץ גם לא כמו דוראנט אותו מעניין רק הנצחון וקיירי לידו יתיישר כמו שהוא היה פלס ליד לברון.
    .
    5. דוראנט לא מנהיג ולא יכול להיות מנהיג אין לו את האופי לזה אחרי שהבטיח את החוזה שלו וחירב את הנטס מבפנים הוא רוצה לעבור לקבוצה שתיתן לו את הסיכוי לזכות באליפות הגדול ביותר, הוא ראה את הווריורס לוקחים אליפות בלעדיו, הוא לא מאמין שלברון הגיע עם קיירי בשינה שנה אחר שנה לגמר וזוכה באליפות, בעודו הוא מודח בסוויף בסיבוב ראשון ורוצה לקחת עוד תואר שיחזיר לו את הגדולה ההיסטורית.
    .
    6. בריטני גריינר תשוחרר בקרוב בעסקת חילופי שבויים, למרות שהמעצר שלה פוליטי לחלוטין, ואדם אחר היה חוטף קנס ומשתחרר ממזמן היא יצאה די מטומטת בתקופה שהיחסים עם הרוסים גרועים מתמיד.

      1. כן היא גם הודתה באשמה לא מעט מביאים את הוופוריז לטיסות, , היה עליה 0.4 גרם שמן קנאביס זה כלום צעיר אחר היה יוצא בקנס אבל עדיין זוהי עבירה.

        1. כן ברוך רק שלעשות את זה בדרך לרוסיה במתיחות שיא בין שתי המעצמות כמו שנכתב פה זה טמטום. גריינר נפלה שעירה לעזאזל אבל אם אכן לא עשתה את החיבור ועלתה למטוס במודע עם סמים היא די הביאה את זה על עצמה.

      1. קיירי צריך מנהל משחק לידו, לוקה הוא בן זונה חסר מעצורים שיש לו את האופי המתאים של המנהיג ליישר את קיירי ומצד שני לתת לו להתפוצץ על המשחק, ליד לוקה קיירי ארווינג חוזר להיות שחקן פנטסטי ומתיישר בדיוק כמו שהוא היה ליד לברון.

        1. בס"ד
          חלומות. קיירי כבר לא יתיישר.
          ועוד מלוקה שמשמין בכל קיץ….
          הבחור קיירי הודיע שהוא בן כל הדתות.
          בקרוב יצטרף לחייזרים.
          כשרון ענק, אבל הברגים קצת רופפים.
          ולא לשכוח שהנגיף חזר לפעול…

        2. זה הימור ששווה לדאלאס לקחת; המחיר על ארווינג ברצפה והוא כשרון התקפי הרבה יותר גדול מברונסוו, איזה נגיף חזר לפעול בטקסס? טקסס היו הראשונים שהסירו את החובה ללבוש מסיכה עוד במרץ שנה שעברה. אדם מקום שיחייב אותך ללבוש מסכה ויסרב לתת לך שירות עומד בפני קנסות.
          .
          קיירי דפוק רציני בראש אבל לגמרי הקורונה הוא צדק עונה קודמת.

    1. דאלאס חייבים עוד סקורר אחרי שכבר חיזקו את נקודת התורפה העיקרית שלהם שהיא הגנה על גבוהים.
      קיירי זו אופציה מעולה, אבל אם יכולים שיכוונו לדוראנט
      לוקה תותח וקיירי יבין את זה מהר מאוד. אם הוא עדיין רוצה לשחק כדורסל תחרותי זו הזדמנות מעולה בשבילו להוכיח את זה. כשלון כאן והוא יאלץ לחתום על חוזים הרבה יותר נמוכים. כמובן יכול להיות שהוא רק רוצה להיות כוכב ואז ההימור מבחינת דאלאס לא גדול.
      חד משמעית קונטנדרית

            1. בדיוק ..פרץ העונה בגליל העליון … סנטר טוב לליגת העל , אולי יתפוס בעתיד איזה קבוצת דרג ביניים באירופה.

  3. הליגה ממשיכה ומחזקת את מדיניות הקליר פאת מעכשיונגם אסור לעשות עבירה ששחקן במתפרצת צריל לברוח הצידה ולתת לו להטביע אחרת זה זריקה וכדור נשאר שלו 🤣🤣🤣🤣
    השנה נראה שיאי קוסט טו קוסט מטעם המלך
    Wwe במיטבו

    אני מחכה שיכניסו את חוק השמירה מהחצי

    1. אתה יודע שהם סך הכל מיישרים קו עם אירופה.אז זה קצת מבלבל כי עד כמה שאני זוכר באירופה משחקים כדורסל אמיתי לא הWWE כמו בNBA

      1. כן קודם באירופה החוק הזה דבילי גם אבל בnba השריקות שיהיו לא קרובות אפילו לאירופה חחח שם יהיה קליר פאת נהדר למלך. זה חוק שאשכרה נכנס לתוקף כדי לתת לשקץ עוד נק קלות לקוסט טו קוסט דרך האמצע חח
        כל עבירה ישרקו קליר פאת 😂😂
        שנינו יודעים מה יהיה ולמה זה נותן פתח

        1. לא מסכים,אני חושב שזה חוק טוב וכן הוא מיועד שהמשחק יזרום יותר ויהיה שוטף ולא כל הזמן יעצרו אותו.בכל מקרה עוד לא הבנתי איך זה קשור לWWE אם זה כבר מיושם באירופה וכן מעדיף מתפרצת שמוראנט מתעופף לסל במתפרצת מאשר שיעצרו אותו בעבירה בחצי

          1. יניב, אתה מדבר לקיר, שמעון עמוק בתוך הדיסוננס לגבי קליר פאת. ברגע שעימתת אותו עם ההשוואה בין אירופה לאן בי אי ל wwe בהקשר הזה הוא נכנס ללופ. בכל מקרה אני איתך. יש קליר פאת ששורקים עליו באירופה ובצדק לטובת שטף המשחק, ויש את הקליר פאת ששמעון נשאב עמוק לתוכו, זה שני דברים שונים, והאן בי אי עושים צעדים נכונים להתיישר עם אירופה לגבי הראשון.

      2. כן קודם באירופה החוק הזה דבילי גם אבל בnba השריקות שיהיו לא קרובות אפילו לאירופה חחח שם יהיה קליר פאת נהדר למלך. זה חוק שאשכרה נכנס לתוקף כדי לתת לשקץ עוד נק קלות לקוסט טו קוסט דרך האמצע חח
        כל עבירה ישרקו קליר פאת 😂😂
        שנינו יודעים מה יהיה ולמה זה נותן פתח
        באירופה אין למי לתת לנפח סטט זה בא מתמימות חח

      3. כן קודם באירופה החוק הזה דבילי גם אבל באירופה אין למי לתת לנפח סטט זה בא מתמימות חח.
        בnba השריקות שיהיו לא קרובות אפילו לאירופה חחח שם יהיה קליר פאת נהדר למלך. זה חוק שאשכרה נכנס לתוקף כדי לתת לשקץ עוד נק קלות לקוסט טו קוסט דרך האמצע חח
        כל עבירה ישרקו קליר פאת 😂😂
        שנינו יודעים מה יהיה ולמה זה נותן פתח

    2. לא מסכים איתך. אם אתה עושה עבירה ברורה לעצור מתפרצת אז זה אנטי כדורסל. אם אתה שווה משהו רד להגנה ותנסה להתמודד עם המתפרצת. פאול שם זה כבר פאול רגיל.
      הקליר פאת' יפסק כאשר יפסיק לתת לשחקני התקפה לדחוף למיקום עם הכתף והיד הנגדית (יש טריק שעושים קרוסאובר וכאילו מחזירים את היד למקום אבל בדרך דוחפים את המגן). בנוסף חייבים לבטל את הקו המקווקו ואת ה-3 שניות ההגנתיות. אם ההגנה רוצה להחנות גבוה שם שיבוסם להם. שיכריחו שחקני התקפה למיד ריינג' ופלוטרים. המשחק הבינלאומי הוא הכי כיף. נכון שהסקורים ירדו אבל הסקיל יעלה

      1. עבירה ברורה למה שיהיה אסור? לא בלתי ספורטיבית אלא רגילה? זה חלק מהדיל. רוצה להעניש סתם תן 2 זריקות למה סריקה וכדור?
        אבל שנינו יודעיםצשזה לא בשביל זה אלא על כל דבר ישרקו ויעני יבדקו את סה גם על ניסיון חטיפת כדור לגיטימית שתהיה עבירה בטעות מה אסור לנסות לחטוף? אז ששחקן רץ אמורים לברוח לצדדים?
        שנינו יודעים עבור מי החוקים האלו יועדו.
        זה לא היה קיים לפני שנתיים היה משהו לא בסדר עם הכדורסל? הכל היה טוב.
        למה להוסיף עוד חרא לאקלים השיפוטי של הwwe שכולם יודעים מה יקרה. איכסה פיכסה

        1. שמעון אתה בלופ (כנראה מתוך אגו). אם שחקן עושה עבירה מכוונת במתפרצת כדי לעצור את המשחק, הוא צריך להיענש בחומרה, זה אנטי כדורסל, עוצר את שטף המשחק, פוגע בהנאה גם של הצופים וגם של השחקנים.
          .
          כל מה שכתבת בתגובה שלך זה סתם בילבולי ביצים, הסחות דעת.
          .
          סורי, מה שנקרא, giving you tough love. ❤️

        2. סל במתפרצת זה 95% סל. עבירה זה בין 70-80% לרוב. כל מתפרצת יהיה לך עבירה או על השחקן שדוהר לסל לבד או על שחקן ללא כדור (או כמו עכשיו לפעמים אחרי ששחרר את הכדור לשחקן בדרך לליאפ\דאנק. אופציה אחרת זה לגנוב לכדורגל את היתרון. פעם הפאול הזה היה נעשה מלא בכדורגל. לפני 20 שנה נתנו את חוק היתרון. גם כאן אם העבירה נעשתה רחוק מהאקשן או שניתן להשלים את ההתקפה בלי לעצור, שיתנו יתרון וישרקו פאול לאחר סיום ההתקפה
          .
          למה לא דיברו עד עכשיו? כי זו ליגה לומדת. היום זה כבר הפך לפעולה שכיחה.
          כמו שפעם שחקנים היו נזהרים מלשים רגל מתחת לזורק כדי שינחת על הקרסול. היה לך אולי 10 שחקנים מלוכלכים שניסו לעשות את זה. אחר כך זה הפך למגיפה במקביל לעליה בזריקות לשלוש. מסתובבים על הצד וכאילו נמנעים ממגע עם הזורק אך הרגל הולכת קדימה ובום הזורק מגלגל קרסול. אז היום מנסים להרוג את התופעה. בסוף זוהי ליגה של כוכבים.

            1. זו לא הסטטיסטיקה הנכונה. לא מדובר על "מתפרצת". מדובר על פאול שנשרק כאשר שחקן הגנה גורם למגע עם התוקף מאחור או ליצידו כשאין שחקן מגן נוסף בין שחקן ההתקפה לסל. זאת אומרת שללא הפאול השחקן במתפרצת 1 על 0. זה דאנק 95% מהפעמים. עצירת מתפרצת סתם כך נגיד 3 על 2, לא תגרום לשריקה. וגם אז המגע צריך להיות באופן ברור לא טבעי. ממש נסיון ברור של המגן לעצירה ולא סתם התנגשות בין שחקנים בסיטואציה הזו. אם אני בא לראות כדורסל ממש לא בא לי לראות עצירה של שחקן שחטף כדור ובדרכו לדאנק מהדהד בדיוק כמו שלא הייתי רוצה לראות שחקן גרוע מהעונשין עומד 35 פעם על הקו. המשחק הוא לא רק תחרות. החלק האסטטי חשוב גם.

      2. לא מסכים לגבי 3 שניות ההגנתי, אחלה חוק.
        אם לגבוהים אסור לחנות בהתקפה שיהיה אסור לחנות שם בהגנה,שלא נדבר על זה שבמקום לגרום לגבוהים ללמוד לשמור (כמו עכשיו בליגה) פשוט נותנים להם להיות עמוד חשמל ואז המשחק הרבה יותר משעמם.
        לגבי החוק החדש מסכים, אחלה חוק אין סיבה שלא היה עד עכשיו.

        1. זה גורם להכחדה של הגבוהים המאסיבים והחזקים. וחבל. כולם מחפשים את אותם רים ראנרס ניידים שיכולים או לבצע חילופים או ולסגור שטחים רחבים. אני חושב שיותר מדי הומוגניות זה גם רע. אשמח לקבוצה שמעמידה גבוה מכללות עצום שסותם את הרחבה ומכריח את היריבה לחשוב

          1. אפשר לעשות את זה אם משחקים דרופ, או שיש לפחות שלושה שומרים מצוינים בוינג וגארד.
            אני חושב שהבעיה עם הגבוהים המאסיביים והחזקים בליגה היא התקפית ולא הגנתית, אם הליגה הייתה יודעת להשתמש בשחקנים האלו אז הם היו שחקן שישי מצוין גם בחוקים של היום אבל המאמנים היום בליגה לא יודעים או לא רוצים לאמן שחקני פוסטאפ.
            כמו מה שקרה עם אייטון לדוגמא

  4. אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
    .
    אני הייתי מעיף את דונובן מיטשל ומתחיל מחדש, נראה מה איינג' יעשה, ומתי.
    .
    ברכות לוייסמן, נקווה שישאר בריא.
    .
    דוראנט נכשל בלהיות לברון. גם כרמלו. מראה עד כמה לברון חכם ומיוחד, כי כדורסל נטו גם לשניים האחרים יש לא מעט, אבל כדי להצליח כל כך צריך גם שכל ואופי.
    .
    טוני פארקר דוגמא הפוכה – רבע עוף צרפתי, אבל חריף ותחמן, ועשה קריירה מפוארת בליגה.
    .
    הפלייאין רעיון טוב, בעיקר ליצר קצת תחרותיות בבטן של הקונפרנסים, אבל במקביל צריך להוריד את מספר המשחקים או להפסיק לקטר על לואד מנג'מנט.

    1. אני רואה את זה קצת אחרת אבל זו השוואה נכונה בין לברון לדוראנט.
      דוראנט מנסה לעשות מהלכים בהנעת סופרסטארים אחרי האסון שהיה בצירוף של ראס ללייקרס וחוסר ההצלחה של ברוקלין למרות שהביאו את דוראנט וקיירי ואז את הארדן. יש שלבים שבהם הדברים הכי טובים לקריירה זה פשוט לעשות את העבודה ולא להתלונן.

  5. תודה דוק לס!
    זה כבר עלה בתגובות לפני כמה ימים (לא זוכר מי) אבל אני מרגיש שלא קיבל את תשומת הלב הראויה-
    יכול להיות שהטרייד בין סימונס להארדן יאלץ את דוראנט להשאר בנטס.
    הסיבה היא שיש חוק נבא בשם
    designated rookie rule
    שקובע שלקבוצה מותר להחתים עד 2 שחקנים שנמצאים בחוזה רוקי לתוספת של של 5 שנים במקום 4 (אני לא מבין גדול בדיני חוזים בליגה ומתרגם מונחים מעורפלים מאנגלית אז רחמו עליי קפדני האתר). לחוק יש גם סעיף שאוסר על קבוצה מלרכוש דרך טרייד יותר משחקן אחד שנמצא בהארכת חוזה כזאת.
    בגלל שלנטס יש את סימונס שכבר חתם מול פילי על חוזה כזה ב2019 זה מגביל אותה מאוד מבחינת השחקנים שהיא יכולה לקבל בטרייד על דוראנט. הנטס הצהירו בהתחלה שהם יחליפו את דוראנט תמורת 2 אולסטארים וכמה בחירות דראפט (עאלק מי הם הם חושבים שהוא, רודי גובר?) אבל לא יכולים לקבל תמורתו רשימה ארוכה של שחקנים, למשל:
    אמביד, וויגינס, בוקר, מיטשל, מארי, יאנג, טייטום, דונצ'יץ ועוד ועוד.
    זה ממש מסנדל את הנטס ומקטין מאוד את האופציות לטרייד שיהיה משתלם עבורם.
    זה יהיה מאוד סמלי ולא תלוש מהמציאות אם בסיום הקריירה של סימונס יתברר שההישג הכי גדול שלו בנבא היה להיות נטל בירוקרטי על הברוקלין נטס ודוראנט

    1. אף אחד לא ייתן את אמביד בוקר יאנג טייטום … על דוראנט קבוצות לא מטומטות. אני אחד מהמקטרגים הגדולים של סימונס ובצדק אבל החוזה רוקי שלו לא מגביל כמעט שום דבר, הנטס לא מעוניינים בחבילה סביב אדאביו מארי וויגנס …ואת הכוכבים הצעירים הקבווצות לא יתנו. עדיין אפשר להטריד את סימונס די בקלות אם היה איזה כוכב צעיר בקנה שמערבים קבוצה שלישית.
      .
      ההנהלה של הלייקרס בראשות לברון וקלאץ הביאה אליפות, כולם יודעים שזה המחיר שאתה משלם עם לברון טפיל שמשתלט על הקבוצה ומחזק אותה בזמן הקצר ומחריב אותה בטווח הארוך אחרי שחורך כל חזקה טובה.

  6. מנחם לגבי השחקנית שעצורה שם אולי זו הזדמנות לפוסט רציני על הכהונה המדהימה של ביידן.
    יש סיכוי שהוא לא שורד עד 2024.

      1. פוטין?🤣🤣
        הבנאדם סנילי דמנטי ובהתדרדרות קוגניטיבית רצינית. אם כבר, נראה לי, שמישהו מהמפלגה שלו יעשה לו את זה. הדמוקרטים בדרך להשמדה עצמית וכבר מזמן עברו את נקודת האל חזור.

          1. ביידן זה בובה על חוט הבן אדם גמור מבחינה גופנית ושכלית, רואים את זה בכל צעד שלו, אם תתן לו להיות לבד שעה בציבור יהיה קטעים. דונלד כמה רמות מעל השלטון הזה. זה לא באמת ממשלה זה כל מיני ארגוני פשע וPC כמו BLM BDS וכל מיני זבל שמנהלים שם את המדינה. אני רואה את זה וצוחק לאיפה הם הדרדרו ולאיפה עוד ידרדרו

            1. סקיי ניוז זה שידורי מרדוק אמין כמו הביביטון שלכם.
              אני מסכים עם שמעון למעלה שגייסו זה חבובות על חוט שמשהו מפעיל. מסך עשן.

            2. גם אתה מסתכל רק על העטיפה מה יהיה.
              הנתון המטריד שם זה הסקר שטוען ש92 אחוז מהדמוקרטים יצביעו לביידן בבחירות הבאות אם טראמפ יהיה נגדו🤦🏻‍♂️
              אתה מבין כמה המצב קשה? וזה לא שאני חושב שטראמפ הוא ידיאלי אבל חוסר היכולת של אנשים לצאת מהתכנות הפוליטי שלהם פשוט מדהים.

            3. סקיי ניוז כבר האלו לשידור סקרים מחדר האוכל שלהם. אני לא קונה מהם כלום.

            4. שדו יקירי זה כמעט בכל מדינה ככה, הנבחרים נאבקים על ה10-20% המתנדנדים, בכללי רוב האמריקאים עצמם הם רובוטים בכל תחומי החיים מהגר שבא לשם עם טיפה חריפות מצליח די בקלות.

            5. שמע עידו אם גם לךבא לדבר עם עצמך בכיף אבל מי דבר על סקר שלהם? אולי תעצור שניה לפני שאתה שוב מדבר על העטיפה.

            6. ברוך המצב הרבה יותר קשה מזה. לגבי תיכנות אני מגיע למסקנה שישראלים הם האנשים הרובוטיים בעולם. הכי מתוכנתים שיש. במחשבה זריקה קופצת צפון קוריאה כמדינה של אנשים מתוכנתים אבל שם לפחות אני מאמין שרובם רק זורמים עם העניין בגלל הסיטואציה. בארץ אנשים מחבקים את זה. ישנים שנת ישרים

            7. צל – בבחירות האחרונות לדמוקרטיה היו מועמדים הרבה יותר חזקים מביידן. בכמה סיבובים הראשונים הם גם הובילו עליו.
              אבל, המושכים בחוטים שמו את ביידן למעלה והוא עשה את העבודה וניצח את טראמפ.
              אז בוא נשים לב מה היה פה. את טראמפ הוא מנצח.
              את המושכים בחוטים הדמוקרטים הוא גם הנבחר העדיף.
              מי שואל בכלל את הבוחר. יש להם רק 2 אפשרויות! וכמו שברוך רשם לך רק מעטים עוברים צד.
              סקיי ניוז האלו את הכתבה שלהם רק להראות כמה ביידן סנילי. התשובה שלו היתה בסדר גמור. הוא מבין יופי את המשחק.

            8. ישראל זה דוגמה מצויינת, ביבי הנוכל יכול לרצוח אדם ועדיין יקבל 30-34 מנדטים בשינה, הCDU בגרמניה… אנשים רוב האנשים מתייחסים למפלגה בדומה לקבוצת כדורסל.

            9. shadow איו לי הוכחה לזה אבל לדעתי הנתון שהבאת על הקושי של אנשים לצאת מהתבניות הפוליטיות בהרגלי הצבעה רלוונטי לרוב העולם. תסתכל בביצה המקומית שלנו, כמה אנשים זזים בהצבעה בין הגושים לאורך שנות המדינה ? (ימין ושמאל / רק ביבי- רק לא ביבי) לדעתי מעט מאוד.. טבע האדם באיזשהו אופן שאנחנו מקובעים בין תפיסות , הרגלים, חינוך שקבלנו ורכשנו בשלבים המוקדמים בחיים וקשה לנו לשחרר אותם ,חלקם בצדק וחלקן לא.

            10. ברוך תודה על הדוגמא בהקשר של מפלגה וקבוצת ספורט. מתמצת את כל החפירה שלי …

            11. עידו שוב אתה מדבר על העטיפה?
              אני חוזר ומדגיש דיברתי על הסקר שמופיע שם והמסקנה שלי ממנו. אני לא צריך את סקיי ניוז שיגידו לי שביידן סנילי וסובל מאיזו שהיא דעיכה קוגניטיבית, זה ברור ממזמן ורק מחמיר.

            12. אסף אני מסכים איתך זו בדיוק המסקנה שאני מגיע אליה מהסקר. זו אחת הסיבות שאני כבר לא מאמין במערכת. לגבי החלק השני הכוונה שלי לא הייתה לתיכנות מנטלי רק במישור הפוליטי אלה על הנרטיב והציות למערכת באופן עיוור והנרטיב כולל דברים כמו תרבות, חברה, מיתוסים, אמונות, היסטוריה וכו
              טבע האדם זה נושא מורכב מאוד שהוא דיון בפני עצמו אבל זה שיש בו נטייה למשהו לא אומר שהוא צריך להיכנע לה.
              בשביל לא להיכנע לה הוא קודם כל צריך לגבש לעצמו מערכת ערכים איתנה שהוא יודע להסביר לעצמו מדוע הוא מאמין בה ואז הוא יכול לקחת החלטות ערכיות לגבי הנטיות שלו ואם הוא מזהה שיש לו נטיות מסויימות שסותרות את ערכיו, יוטב לו אם יעשה משהו בנידון.

            13. ברור צל. אתה מדבר ביידן סנילי כי סקיי ניוז מתוך אלפי שעות טלויזיה מראים לך את השתי דקות שבהן הוא עייף וו לא מרוכז, ועל זה אתה חוזר כמו כלבון מאולף.
              בזמן האחרון אחרי שעלו על פוקס והחד צדדיות, מעלים קליפים של סקיי אוסטרליה בתור איזה חדשות… זה אותו בוס. רק פוסטר חדש.
              —-
              יש לי גם חדשות טובות. בבחירות האחרונות אצלנו אחרי שנתיים מאסר בית שלנו ,האזרחים. מפלגת השלטון ירדה ב20 אחוז והאופוזיציה ירדה בחמש אחוז. עצמאיים לקחו את המתנדנדים. זה כבר לא בחירה ב-2 צדדים.

            14. כן הלייבור עלו לשלטון , המפלגה הרעה שהביאה אליכם את אסון הקורונה (כל ההתנהלות הבזיונית, שלא רק הרסה את הכלכלה גרמה גם לנזקים חברתיים ופסיכולוגיים שיימשכו עשורים).

            15. אני מהשמאל, אז אני אדגיש שמפלגת השלטון היתה הליברלים השמרנים, והכלכלה זה ברמה הפדרלית. הם עפו.
              הבאים בתור זה ברמת המדינה שם הלייבור בשלטון. זה יהיה יותר קשה כי בבחירות הקודמות היה לו יתרון מטורף.

            16. עידו אל תיקח את זה אישית אבל אין לי מושג על מה אתה מדבר, כלומר יש לי בערך מושג אבל זה קשור רק בעקיפין למה שכתבתי.
              אני לוקח את המידע שלי מעשרות אם לא מאות מקורות וחלקם הם אישיים ולא תלויים בכלל במדיה כזו או אחרת.
              כל המידע בעולם מהונדס בצורה כזו או אחרת ולכן זה תפקידו של כל אדם לסנן אותו או חלקים ממנו ולהפיק ממנו ערך.
              אני לא צריך את הנרטיב וההגשה הצינית והמלגלגת בשביל לגבש דעה על משהו.
              מה לעשות שבעידן של היום זה הסיגנון, אני לא מתחבר לזה אבל לא אמנע מאינפורמציה מסויימת בגלל זה אבל לוקח את זה בחשבון.
              אם ארגיש שההגשה הצינית הביסה את התוכן אשקול לוותר על אותו מקור אינפורמציה ובוודאות אמצע בא פחות אמון וערך

            17. צל – אני פה בשביל לעזור 🙂👍❤️🎈💘🎷🎹🍄🍄🍄

            18. עידו לדעתך הממשלה החדשה תתמודד יותר טוב עם משבר האקלים? זוהי אחת מהבעיות הקשות ביותר ורעה חולה שטראמפ זירז, אני לא רואה אותם מצליחים לשנות משהו בכלכלה אצלכם.

      1. קווינדרי זה בור בלי תחתית, מודי וקומינגה מייצרים בעיקר לעצמם. זורקים 40 זריקות יחד וטוב שכך. זו מעבדה עבורם. אבל גבוהים שלא מייצרים לעצמם מצבים סובלים לא מעט בליגת הקיץ. וויסמן יתקשה לקבל הרבה זריקות כשישחק בחמישייה השנייה. פול ימדד שנה הבאה ביכולת שלו לייצר לאחרים. כולם יודעים שהוא יודע לירות מבחוץ ולהגיע לסל. הוא יהיה חייב להיות הדבק של הצעירים האלה. אחרת אין להם מספיק יוצרים מהספסל.

  7. מנחם תודה תודה על המעורב שבימים אלו הופך מצרך סופר חשוב שהליגה בפגרה. אני כל בוקר מקווה שכתבת.
    אני כאוהד לייקרס לא מוכן לוותר על בחירת דראפט סיבוב ראשון בשביל קיירי נתנו כבר את כל עתידנו בשביל לברון ודיוויס ומספיק לי.

  8. מנחם
    קריירת הפוקר של טוני פארקר לא כזאת מרשימה…
    להשתתף במיין איבנט לא צריך שום הזמנה, 10 אלף דולר ואתה קונה לעצמך כסא
    הטורניר מתחיל עם מעל 8600 משתתפים (השני הכי גבוה בהיסטוריה)
    נותרו כ 60 שחקנים שיתחרו על שולחן הגמר (9 שחקנים)
    השנה אגדת הפוקר הישראלית אלי אלעזרא זכה בצמיד ה 5 שלו, הוא גם HOF של הפוקר.

    1. מידן פוקר זה משחק שאף פעם לא קלטתי לבושתי… נתקעתי במשחקי קלפים ביניב ובלאק ג'ק… לאחרונה בעקבות ילדי אני עולה ברמה במשחק האגדי "חתולים מתפוצצים" ובעקבות אחד התלמידים שלי אני על הגל במשחק הקלפים של "פוקימון"..

      1. פוקר זה אחד המשחקים הכי מדהימים שיש
        יש אלמט חברתי (שעלול לההרס בעקבות המשחק)
        אלמט של סקילס ואלמנט של מזל.
        יש לא מעט משחקים כהולדם, אומהה (על סוגיו השונים) ועוד
        בסבב ה WSOP חולקו כבר כ 70 צמידים, יש עוד מספר טורנירים לסיום השנה
        והמיין איבנט קרוב לסיום

            1. גם וגם
              פעם הייתי רואה קליפים שלהם כל יום עד שעבר לי

  9. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    מעורב משובח, כמו הכותב שלו….
    פינת הטבע יפהפייה.
    מיצ'ל חתיכת שחקן, השאלה מה הג' אז מצפים לקבל עליו.
    ויזמן הוא חלק מהעתיד של הלוחמים, עם פול וכל השאר.
    דוראנט, מחפש אליפות, וזכותו, לפחות הוא מבין שהוא לבד לא מספיק בשביל אליפות.
    קיירי וראס, כבר נמאס 😅

      1. ביחד עם טרייד אפשרי על מיטשל (שהצליחו יפה לשמור את הערך שלו גבוה כשהצהירו שהוא לא למכירה ואז בשקט בדקו) – יכול להיות שמח שם במדינה שאסור בה ג'אז.

  10. תודה דוק. עד שביוטה נפטרו מגובר למה לתת את מיטשל ותמורת מה בדיוק? הוא שחקן נהדר שיכול להיות אלפא וסהכ נשאר להם חומר טוב בקבוצה גם בלי רודי והמון בחירות כנכס לטריידים אז למה לפרק את זה

  11. לדעתי איינג' רוצה לעניין קבוצות כאופציה לטרייד משולש. אם מיצל על המדף קבוצות שרוצות להיכנס לטרייד על דורנט וחסר להם נכסים יחפשו אופציה שלישית.
    הדיווח על דורנט כל כך לא אמין, יכול להיות שהיו מגעים עם הפליקונס אבל מה האינטרנס של הנטס להוציא דיווח כזה החוצה ולהכניס את דורנט לאנטי גדול ממה שהוא נמצא בו עכשיו. כמות השטויות שנאמרות עכשיו ע"י עיתונאים\פרשנים כדי למלא את המדיה היא הזייה.
    אתמול פרקינס אמר שלוקה לא יזכה במספר אליפויות בדאלאס, וזה שנה אחרי שאמר שסטאף לא ייזכה בעוד אליפות ופרקינס הזה מקבל יותר ויותר במה להשמיע את דברי החוכמה שלו מבלי לקחת שום אחריות מעבר לרצון ליצור רעש במדיה בכל מחיר.
    ESPN הוציאו רשימה של 10 ה QB הכי טובים בליגה, את מי זה מעניין בכלל מעבר לעובדה שהם כל הזמן מפמפמים את זה כדי ליצור רעש ובלאגן (אכן הצליחו, מיד לאמר ג'קסון הגיב ומכאן בולטימור תצטרך להגיב…).
    נראה שפשוט יש רצון במדיה לייצר רעש בכדי לגרום לנזק בכדי שיהיה על מה לדבר בתקופה שאין על מה לדבר.

    1. espn בנויים כמו תוכנית ריאלתי. יש שם דמויות שתמיד מוחלפות בדמויות דומות. פרקינס יושב על הדמות של פול פירס. שחקן "נשמה" עם חשיבות עצמית גבוהה ומודעות קטנה, שמדבר שטויות אבל אי אפשר לכעוס עליו כי הוא סוג של שוטה הכפר. קרי, מבדר. התפקיד החשוב שלו זה לגרום לסטיבן איי סמית' להיראות חכם יותר בקונטרס. יש את המנחות של תוכניות הפאנל שנעות בין וויב של פקידה פלוגתית (מולי קרים) לבין מש"קית חוויה (מליקה אנדרוז המנחה השחורה היהודיה של NBA TODAY). יש את הקולים של הכיתה מהסוג החכם, אלו שמתעצבנים שתוקעים לידם נודים כי הם בוגרים מדי בשביל הקטע (טים לגלר, ג'יי ווילאמס) ויש את היהודי הניו יורקי שלא נרתע להיות יותר פרוגרסיבי וקשוח בו זמנית (גרינברג, מקס קלרמן). חוץ מזה הם מביאים אגדות עבר עבשות המספקים להם יוקרה אך אין סיכוי שיוציאו מילה שתגרום לרעש כלשהו כמו החברים מ-TNT.
      ויש את ריצ'ארד ג'פרסון וג'יי ג'יי רדיק שאני לא יודע מה הם עושים בערוץ זבל הזה. הם היחידים שכיף לי להקשיב להם.

  12. תודה על המעורב.
    הפרפרים יפים … זה קיירי ודוראנט עפים מברוקלין ?
    וייסמן אם יבריא וייכנס לכושר הוא אחלה שחקן וייתן לג"ס עוד אופציות בהתקפה.

  13. מצד אחד
    The beat ability is availability. כך שכוכב שלא משחק את כל המשחקים או כוכב שרוצה החוצה כי לא בחר להיות שם זה חתיכת קוף על הגב.
    מצד שני
    מכירת כרטיסים וחולצות זה עניין אמיתי. הראפטורס אמנם נהנו מקוואי עונה אחת בלבד. עם דרוזן לא היו מגיעים לכלום. אבל התועלת היתה אדירה. כמות עצומה של אוהדים חדשים הגיעו והובילה לעליה במחירי הכרטיסים ומכירת סחורה. זו הסיבה שטורונטו שרדה את הכניסה לליגה וונקובר התאיידה (וינס קרטר לבדו כמובן).
    כל קבוצה שיש לה את הנכסים והיא לא על המפה, צריכה את KD כדי לעלות על המפה. אפילו אם ישאר שנתיים. מה גם שבלי קיירי הנחש הוא יוכל לחזור לשחק כדורסל

    1. תודה גון אני חולק על דעתך כאן, לא חושב שאפשר להפיל על קיירי את ההתנהגות של דוראנט. דוראנט בן 34 הוא בחר לפרק את הקבוצה ולשחק בשיטה שלו, הארדן בא אליו באמצע העונה ואמר לו שיבחר צד קיירי או הוא והוא צודד בקיירי. טורנטו לקחו אליפות והם היו קבוצת פלייאוף שנים לפני קוואי, כמה דוראנט יועיל לקבוצה בכך שיקח לה את כל הנכסים? אני לא רואה קבוצה שיכולה להיות קונטנדרית אם התמורה שברוקלין מבקשת על דוראנט .

  14. דונובן מיטשל זה ברור כבר מקיץ שעבר שהוא יעזוב.
    איינג במרדף אחרי בחירות דראפט.פחות מעניין אותו השחקנים שיקבל בטרייד.לפחות 6 בחירות דראפט ידרוש על מיטשל(4 סיבוב ראשון 2 סיבוב שני זה המינימום).
    מיאמי כמובן תלך עליו.מיאמי חייבת לצאת מהקיץ הזה או עם דוראנט או עם מיטשל אחרת אין לה מה לחפש מול בוסטון ומילווקי במזרח.הניקס הם הסוס השחור.השיגו מלא בחירות דראפט בדראפט האחרון ויתנו לדני גם 8 בחירות דראפט.

    1. פלוס כמובן טנקינג העונה של יוטה להשיג את הבחירה הראשונה בדראפט או לפחות בחירה גבוהה אם המזל לא יאיר פנים בהגרלה

      1. זה לא מזיק שוויד נמצא שם אבל בלי שום קשר השם של מיטשל מוזכר כבר שנה שלמה בהקשר של מיאמי והניקס ובאחת הקבוצות הללו לדעתי ישחק שנה הבאה

      2. יוטה ידרשו הרבה יותר (הם קיבלו על גובר 5 בחירות דראפט ראשונות ואפשרות להחלפת בחירות) מיאמי בחיים לא תשלם על מיטצל כזה מחיר עם כל הכבוד לדעה של וויד, מיצטל לא באמת מתאים למיאמי , גארד נוסף שלא מגן וצריך את הכדור ביד כדי להיות אפקטיבי? מיאמי תלך רק על דוראנט אבל זה יהיה טרייד סבוך בגלל שמינסוטה המפגרת שינתה את כל עניין הטריידים.
        מינסוטה שילמו על גמלוני כמו גובר כל כך הרבה? מנגר שיעשה טרייד פחות טוב על שחקנים טובים יותר יצטייר כמנהל משא ומתן גרוע ומצד שני אף קבוצה לא תעמוד בדרישות האסטרונומיות שברוקלין/ יוטה דורשת.

        1. שון מארקס לא יכול להצטייר יותר גרוע ממהשהוא מצטייר כבר עכשיו. מקבוצה שהיתה צריכה לקחת טבעת בהליכה שנה אחרי שנה נשאר לו ההתעסקות עם הזבל הזה ועיי חורבות. גם אם הוא יתן את דוראנט על פינצטה זה כבר לא יכול לפגוע לו בשם. כל הליגה תקועה בגלל הדביל הזה.

  15. קיירי לדאלאס זה השילוב הכי גרוע בשביל לוקה.
    גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית.
    היה סיפור אתמול שאחד מהמנהלים של דאלאס התנגד בזמנו להביא את פורזינגיס ואמר שזו תהיה טעות.זמן מה אחרי זה ג'רו הולידיי היה על המדף וזה היה השילוב הכי מתאים ללוקה.
    ברונסון לא התאים ליד לוקה וקיירי עוד יותר לא מתאים מהרבה יותר סיבות.
    לוקה צריך לידו גארד כמו שלקרי היה את קליי(של לפני הפציעה-2 way שלא צריך את הכדור אצלו כל הזמן)
    לוקה וגרו הולידיי יכל להיות שילוב מצויין אבל זה כבר עבר.צריך למצוא ללוקה את הגארד הבא שישחק לידו

    1. גרו התאמה הגנתית טובה, אבל בהתקפה צריך עוד שחקן יוצר. קיירי יכול ליצור לייצר ספייסינג ולתת ללוקה לנוח חלק מההתקפות או לשחק בפנים.
      בהתקפה זה נראה השלמה מעולה (כמו שהיה עם לברון).
      כמובן הרבה תלוי בהאם קיירי רוצה לשחק כדורסל או לצייץ

    2. ברונסון דווקא היה מצויין ליד לוקה מאיפה הבאת שלא התאימו, גרו הולידיי דווקא לא מתאים גארד בלי קליעה שיחסום את הצבע לדונציץ מצד אחד ומצד שני לא יוריד הרבה עומס התקפית.
      לוקה הוא דומה ממש ללברון ביכולת ההתקפיות שלו, יש לבן זונה המוכשר כל סקיל בספר המהלכים, קיירי יפרח ליד מנהל משחק.

      1. קיירי ליד לוקה שילוב מפחיד. אבל צריך להיות ממש אמיץ בשביל להכניס את קיירי לקבוצה שלך, האגו שלו הורס כל מסגרת שהוא היה בה.

          1. ממש לא.
            קיירי שחקן הגנה מצויין, חוטף הרבה כדורים ורץ מאחורי חסימות. לוקה הוא גארד גדול שעובד מתחת לסל. שנה שעברה קיד בנה בדאלאס יופי של הגנה לא נראה לי שהשילוב בין השניים הגנתית יהיה בעיה. הראש של קיירי כן.

            1. קיירי מגן זבל בין הגרועים בליגה, הבעיה שגם דונציץ ככה עציץ

            2. לא יודע, בקבוצה שברונסון היה כינור שני, לא נראה לי שלקיירי תהיה בעיה לתת תפוקה גבוהה יותר.
              מה עוד שבפלייאוף האחרון שהיה גרוע לו ולקבוצה קיירי עמד על קרוב ל 2 חט' ו 1.3 גגות!!! למשחק.

              בפנטסי ליג' המרחק בין לקחת את קיירי בטופ 5 לבין סיבוב 7 נמצא רק בין האוזניים שלו, כי המספרים שלו במיוחד בהגנה לגארד תמיד גבוהים ביחס לגארדים אחרים.

            3. הגנה מזמן לא סופרים על פי חטיפות וגגות אחרי זה ווסטברוק, וויטסייד … היו מגנים טובים. קולעים על ארווינג בקלות הוא לא קורא חסימות העבודה בהגנה שלו זוועתית. אין לי מושג לגבי פנטזי ליג, אבל כן קיירי אחד השחקנים המוכשרים בליגה (הוא לא פרנצייז וטופ5 אבל הוא נכנס ל20 הראשונים בשינה), מסכים איתך הבעיה שלו תמיד הייתה בראש

    3. עידן אני מסכים מאוד, ולא מבין את כל האנשים שחושבים הפוך. זה לא אולסטאר או פלייסטיישן שאתה אוסף כמה שיותר כוכבים.
      ללוקה כבר יש גארד יוצר ברמה גבוהה על הספסל (דינווידי). הוא צריך 3&D שלא צריך את הכדור ביד, ושיהיה מוכן לטווח שלשות פנויות אחרי דאבל טים/עזרה על לוקה.
      קיירי זה לא אותו סוג שחקן, וגם יוותרו בשבילו בטח על הרבה נכסים

  16. אני רואה שאיינג' מתנהג כמו בבוסטון .אבל שם הוא נתן את גארנט ופירס אחרי השיא תמורת בחירות דראפט כי הוא הבין שברוקלין תיכשל איתם וזו הייתה עקיצת המילניום . מה הלחץ להטריד את מיצ'ל ?, העפתם את גובר ,תנסו לבנות קבוצה נמוכה ואתלטית סביב מיצ'ל .לא הייתי מסתמך יותר מדי על בחירות דראפט.

    1. אגב מה אתם אומרים על הטרייד הזה שמצאתי באיזה אתר, פותר לכולם את הבעיות:

      NETS RECEIVE: G Donovan Mitchell (via UTA), F Bojan Bogdanovic (via UTA), F Mikal Bridges (via PHX), F Cameron Johnson (via PHX), 2023 first-round pick (from IND, via BOS),

      SUNS RECEIVE: F Kevin Durant (via BKN), C Myles Turner (via IND)

      JAZZ RECEIVE: F Joe Harris (via BKN), F Ben Simmons (via BKN), G Cam Thomas (via BKN), G Buddy Hield (via IND), 2023, 2025 & 2027 unprotected first-round picks (via PHX), top-5 protected 2029 first-round pick (via PHX), 2026 & 2028 first-round pick swap

      PACERS RECEIVE: C Deandre Ayton (via PHX), G Mike Conley (via UTA)

      1. יצירתי ומעניין מאוד.
        צד הפייסרס – משיגים את אייטון. קונלי – כמה עונות נשארו לו בחוזה? אם אני סופג אותו אני צריך לקבל בחירה ולא לתת בחירה, בטח לא סיבוב ראשון, הוא לא בטיים ליין וידרוך להאלי על האצבעות – נפטרתי מברוגדון צעיר יותר על חוזה יותר טוב בשביל קונלי? דבר אלי בבחירות.
        צד הסאנס – אני מפסיד פה, אמנם הרווחתי דוראנט אבל גם ברידג'ס, גם אייטון, גם ג'ונסון וגם את כל הבחירות האלה? זה יותר מדי גם עבור דוראנט בקבוצה במוד של win now. עובר עם קראודר במקום ברידג'ס.
        ג'אז – לקחתי, פרויקט אוקלהומה 2.0 עם הסיכוי הגבוה ביותר לוובאנימה וממתק בדמות קאם תומאס, סופג את סימונס שמגיע לו כעונש ללכת למדינת המורמונים.
        נטס – לקחתי, מיטשל ברידג'ס וג'ונסון זה גרעין צעיר שיכול לרוץ לי שנים ארוכות, תמורה הולמת לדוראנט ואני גם נפטר מסימונס.
        מחשבה ממש יפה אבל, כיוון מעניין מאוד

        1. אני מסכים בנוגע לפייסרס ,בנוגע לסאנס הם בכל מקרה מאבדים את אייטון ויש דיווחים שיקבלו תמורתו את מיילס טרנר . בכל טרייד עם דוראנט הם יאבדו את ברידג'ס אבל האפשרות להעמיד חמישייה של פול בוקר דוראנט קראודר ומיילס טרנר היא מטורפת.

      2. טרייד מעניין, הדיבורים כרגע שאינדיאנה מקבלים את אייטון ובחירת דראפט סיבוב ראשון על טרנר, למה שהם גם ייתנו את טרנר יספגו את קונלי ולא יקבלו מינימום שני בחירות?

        1. זו חבילה פרועה שני חוטף בשתי ידיים אתמול, מה שאתה אומר כאן.
          הספיגה של קונלי היא כי אני נותן את הילד, אבל אני צריך לקבל כאן בחירת סיבוב ראשון ולא לתת (אפשר עם הגנות שיהפכו אותה בסוף לשתי בחירות סיבוב שני)

          1. אני ואתה באותה דעה אם אתם מקבלים את קונלי תמורת הילד אתם זכאים לבחירת סיבוב ראשון , אבל גם בטרייד על אייטון אתה מוצאים בחירת סיבוב ראשון. המינימום זה 2 בחירות סיבוב ראשון בטרייד כזה או שמבצע כל טרייד בנפרד

  17. מנחם אחלה בחלה של מעורב תודה רבה. אני במקום שון מארקס מעיף את קיירי תמורת ראס ובחירת דראפט אחת בלי למצמץ בכלל ואז אומר לדוראנט שחקו ביחד אתה וראס.באותו רגע דוראנט מוכן ללכת לכל מקום כולל לניו אורלינס כולל לטיחואנה ואפילו הפועל עמק יזראל יכולה להיות אופציה מבחינתו. רק בשביל הצחוקים הייתי עושה את זה אם הייתי שון מארקס ממילא לא נשאר לו הרבה יותר מזה איזה עלוב הוא.

  18. מסתבר שהיום זה היום האחרון שבו ה-QO של שארלוט למיילס ברידג'ס יכול להיות מבוטל חד צדדית על ידי שארלוט. אחרי היום כדי לבטל את החוזה מיילס, שמואשם שתקף וחנק את אישתו, יצטרך להסכים.
    כולנו עוצרים את נשימתנו עד שבשארלוט יעשו את המעשה הנכון.
    וכך התחלתי את כת ההתאבדות הראשונה שלי. כלומר, אם מישהו אי פעם היה מקשיב לי.

    1. אתה לא חושב שהוא זכאי לחזקת החפות? שארלוט עושים נכון שלא מבטלים את החוזה עדיין ולא מוותרים על שחקן מצויין רק על פי האשמות . במקרה שיואשם לשארלוט יש את הזכות לבטל את החוזה אוטמטית לפי הCBA הוא שהוא יחטוף השעייה מהליגה לתקופת זמן ללא תשלום . אף קבוצה גם לא תגיע למיילס ברידגס חוזה עכשיו עד שהחקירה תסיים.

    2. האמת חבל שאני מבזבז זמן עלייך, אני רק מנסה להציג לעולם תמונה נורמלית במקום העיוותים שאתה מנסה לצייר שבו כל אדם על סמך טענות מאבד את העבודה שלו מיידית.

      1. ביי טרול
        תחזור כשיהיה לך מושג על מה אתה מדבר ותפסיק לעוות הכל. בעצם גם אז לא, כי כבר הוכחת מעל צל של ספק שאתה גזען, מיזוגן וטרנספוב שאין שום סיכוי לדבר איתו כי הוא לא מבין כלום, צורח את חוסר ההבנה שלו בכל מקום ומעוות כל דבר שנאמר.

          1. ביי טרול
            תודה שאתה פעם נוספת טורח גם לזלזל באנשים שבאמת צריכים טיפול פסיכולוגי על הדרך.
            אנשים לא צריכים טיפול רק כי הם אומרים לך שאתה אדם גרוע והם לא רוצים שום קשר אלייך, במיוחד כשאתה באמת אדם גרוע.
            אה, וגם תודה שהרסת כל סיכוי לדיון אמיתי עם אנשים אמיתיים (זו הפעם האלף שלך שאתה הורס דיון? להפיל את הבלונים?). כי אם כל אדם אחר היה שואל אותי שאלה כזו, הייתי עונה. היה שיח. אבל לא איתך, טרול.

  19. בנוגע למיטשל – יש שלוש קבוצות שגם יכולות וגם צריכות אותו לדעתי: מיאמי והלייקרס זה ברור. אבל הגעה שלו לקאבס יכולה להפוך אותם לקונטנדרים (ויש להם מספיק בחירות בשביל זה)

  20. הבאת רעיון טוב.
    יש להם המון בחירות לתת ואפשר כמדומני להעביר את לאב שישלים את השכר מול מיטשל והוא כמובן לא בתכניות העתידיות.
    גארלנד,מיטשל,לבארט,מובלי,אלן זו חמישייה של סיבוב שני מינימום.
    רק נקווה שמיטשל לא ישתלט על הקבוצה יותר מדי וייתן לכישרונות הצעירים לבוא לידיי ביטוי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט