מעורב הופס ובייסבול ליום ג' / מנחם לס

1.אייטון הוא ברגל וחצי באינדיאנה פייסרס

דיאנדרה אייטון, שחקן חופשי מוגבל, יחתום אולי כבר היום חוזה מקסימלי עם אינדיאנה פייסרס. אלא אם כן פיניקס תשווה את ההצעה – ועד עתה היא סירבה להציע לו את המקס. בגלל סרוב הבעלים – הוא יהפוך לשחקן הפייסרס, שעם עזיבתו של מלקולם ברנדון לבוסטון סלטיקס, לאינדיאנה יש בדיוק את המקום תחת התקרה להכיל את הסנטר הצעיר והמצויין הזה.

הערה שלי: והיה והסאנס תשווה את המקס של הפייסרס ואייטון ייאלץ להמשיך ולשחק בסאנס זה יהיה מקרה של שחקן החייב לשחק בקבוצה על אף כעסו שהיא – הסאנס – לא רצתה בו במקס TO BEGIN WITH. זה מקרה של שחקן DISGRUNTLED – מאוכזב ומלא רגש טינה נגד הקבוצה בה הוא נאלץ לשחק.

2. דנילו גלינרי הוא שחקן הסלטיקס. חיזוק משמעותי לספסל הירוק!

צעיר ויפה בנבחרת איטליה

אחרי שדנילו גלינרי CLEARED WAIVERS, השחקן החופשי הסכים לשנתיים חוזה ירוק על 13.3 מיליון. זהו חיזוק משמעותי לספסל של בוסטון שעד עתה לא היה לה שחקן גבוה הקובר שלשות כמו הטובים שבהם.

השנה השנייה שהיא מובטחת לגלינרי היא שנת אופציה עבורו.

אם בוסטון תעשה טעות גדולה ותוריד את מלקולם ברוגדון לספסל, אז עם גרנט ויליאמס, ברוגדון, גלינרי, דריק ווייט, ופריצ'רד יש להם את אחד הספסלים החזקים בליגה.

גלינרי בן ה-33 קלע עבור ההוקס 11.7 נק' למשחק עם 38.3% מהטריי. ב-13 שנות NBA הוא קלע 15.6 וקטף 4.8 ריב'. גלינרי הוא החתמה משמעותית מאד לבוסטון שהייתה חלק מהדיל עם ברוגדון.

Gallinari has made 1,426 career 3-pointers, the fifth-most by a player 6-foot-10 or taller all-time, according to ESPN Stats & Information research. He trails only Dirk Nowitzki (1,982) Rashard Lewis (1,787) Kevin Durant (1,770) and Peja Stojaković (1,760).

3. ג'ון וול על חתימת החוזה עם הקליפרס: "סוף-סוף אני לא חייב להיות BATMAN כל לילה כדי שקבוצתי תנצח"

ג'ון וול בכיתה י' בתיכון

ג'ון וול, שישחק יחד עם קוואי לינרד ופול ג'ורג' סוף-סוף מדבר אחרי שחתם חוזה בסך 13.2 מיליון לשנתיים עם הקליפרס: "סוף סוף לא אצטרך להיות 'בטמן' כל ערב כדי שננצח".

ג'ון וול הוחתם בקליפרס להיות הפוינט גארד של שני הסופרסטארים האלה, תענוג שלא היה לו אולי אף פעם בקריירה. תמיד הוא היה לא רק הרכז המחלק כדורים אלא באותו זמן המוציא לפועל הראשי. הוא אמר אתמול שהוא מרגיש 'מאושר' לשחק עם רוסטר של שחקנים שאף פעם לא יצא לו לשחק ברמתם.

על הנייר לקליפרס ישנו עכשיו צוות שיתמודד כשווה בין שווים עם הקבוצות הטובות ביותר בליגה. הוא אמר:

"I don't have to do it every night, I don't have to be Batman every night for us to win," Wall said on Saturday at the Las Vegas Summer League. "That's the ultimate goal for me is [at] this part of my career, I don't want to have to be the Batman every night to try to win. On our team that we have, I think anyone can be Batman."

וול שיהיה בן 32 בספטמבר לא שיחק מאז אפריל של השנה שעברה. בעונת 2020-21 הוא שיחק רק 40 משחקים עם יוסטון. הוא החמיץ גם את כל עונת 2019-20 עם גיד אכילס קרוע. הוא שיחק רק 73 משחקים בעונות 2017-18 ו-2018-19 בגלל פציעות.

-"האם אתה זוכר איך לשחק כדורסל?", הוא נשאל בלאס ווגאס.

"זה כמו רכיבה על אופניים. זה בדם שלי. למעשה אני מרגיש עתה בכושר משחק עליון לכל מה שהרגשתי בעבר כי גופי עבר אוברול כלל ואני מה-זה רעב!"

הוא הוסיף:

"When I get between those four lines, I don't have an injury, I don't think about it," Wall said of past i "I go out there and compete. I work hard every day to try to get back to this position to be back in the league.

ואז הוא מדבר על שלוש השנים האחרונות כתקופה הגרועה ביותר שהוא התנסה בה אי-פעם בחייו. "DARKEST PLACE I HAVE EVER BEEN. איבדתי את אמי…איבדתי את סבתי…קרעתי את גיד האכילס…לא שיחקתי חודשים על גבי חודשים...

"', going through all that adversity and just trying to find myself and then getting some of that love more than anything taken away from me."

The five-time All-Star, who averaged 20.6 points and 6.9 assists in 2020-21 for the Rockets, said he was looking to join a team with which he wouldn't have to carry the load and could thrive alongside talent.

"I really didn't care about all the other teams," Wall said about those that were interested in him before he decided to join the Clippers. "The other teams are great, and I'm glad teams wanted to come after me, but I kind of looked at the picture of like, where can I go [where] I don't have to be the John Wall from 2016 and have to carry the load and do all those [things] and have the pressure on me. I think [LA] was missing a piece of having a point guard, and it's a great situation for me to be there."

אני רק אומר:

רג'י ג'קסון…ג'ון וול…קוואי לנארד…פול ג'ורג'…איבקה זובאק…

4. לילארד: "לנצח את האליפות עם קבוצה אחרת לא ירגיש לי טבעי"

דמיאן לילארד בתיכון

דמיון לילארד דיבר לראשונה מאז חתם על חוזה ההארכה שלו על סך 122 מיליון לשנתיים, עובדה שעושה ממנו נכון להיום שחקן של 5 שנים על 270 מיליון בפורטלנד. רק בפורטלנד. הוא אמר שהוא ישחק עד סוף הקריירה בפורטלנד, כפי שעשו קודמיו בקבוצותיהם: ביל ראסל, לארי בירד, מג'יק ג'ונסון, מייקל ג'ורדן, טים דנקן, קובי בריאנט. "אני מודע כמובן שכולם זכו באליפויות. זה בדיוק מה שאני מקווה, ומתעתד לעשות, שיקרה בבלייזרס".

5. מאמן הלייקרס דווין האם אומר שהוא 'EXCITED AS HELL' לראות את ראסל ווסטברוק 'בשיטה החדשה שלנו'

מאמן הלייקרס דווין האם:

Ham was asked about Westbrook during the NBATV broadcast of the Lakers’ Summer League game against the Charlotte Hornets on Sunday. He had nothing but high praise for the 33-year-old and said he is “excited as hell” to see what Westbrook can do in a new system.

סוף סוף איש כדורסל המבין כמוני איזה אוצר הוא ראסל ווסטברוק, אם משחקים איתו נכון, ומתווים לו את הדרך: מה רוצים ממנו ומה לא רוצים ממנו. חבל שאין לי מספיק אצבעות להכניס לאוזניים של עשרות גולשים באתר שלא משכילים להבין שראסל ווסטברוק הוא סופר-סופר סטאר, שאכל מרורים בלייקרס. זה היה שם, בלייקרס הפרועה וחסרת היד השלטת בעונה האחרונה, שראסל הלך לאיבוד. הוא עומד לחזור בתור הפוינט גארד הפותח של הלייקרס, ותוך 5-6 משחקים עשרות הייטרס באתר יסמיקו במבוכה ולא יידעו בדיוק כיצד להסתדר עם כל הרפש שזרקו עליו ללא כל בושה וכלימה.

6. צ'יפ אנגלנד, "THE SHOT WHISPERER" ו-"רופא החובטים" החליט לפרוש ממעמדו כעוזר של פופ בספארס

צ'יפ אנגלנד, הנחשב למאמן הקליעות הטוב ביותר מכולם, ועוזרו של גרג פופוביץ' זה 17 שנים, החליט לפרוש. הוא ידוע כמאמן שהפך את קוואי לנארד מקלעי גרוע לקלעי מעולה, ועשה אותו דבר עם טוני פרקר. גראנט היל נותן לו את כל הקרדיט מהימים שהוא היה עוזר בדטרויט. הוא נחשב לגורו קליעות בליגה.

איזה כינויים לא נתנו לו? הוא היה "THE SHOT WHISPERER" ו-"רופא הזריקות". ייתכן והוא יודע משהו על תכניותיו של פופ לפרוש, ובן ה-63 הזה החליט להקדימו במקצת.

7. יותר לא נראה את פאולו בנצ'רו בליגת הקיץ

אורלנדו מג'יק אומרת שהיא ראתה אותו מספיק, והיא מפנה את מקומו בליגת הקיץ בלאס ווגאס לשחקנים אחרים עם סכוי כלשהו לעשות את הקבוצה או את קבוצת ה-G שלהם.

8. בייסבול

הניו יורק מטס הגיעו לאטלנטה כשהם משקשקים. אטלנטה הורידה את ההפרש ביניהן במשחקים מ-5.5 ל-3.5 ושם זה נשארשבועיים שלמים. המטס והברייבס של אטלנטה מובילות ב-NL – EAST DIVISION. בימים האחרונים הברייבס – אלופת הוורלד סרייס מהשנה שעברה – הקטינה את ההפרש ל-1.5 משחקים. אם המטס מפסידה הערב (אמש כמובן) ההפרש קטן ל-5. משחק, והמשחק היום – עם נצחון לברייבס – היה עושה יתרון לברייבס בחצי משחק.

מקס שרצר, הפיצ'ר של המטס שלא זרק מחודש מאי, עלה על הגבעה וחנק את הברייבס. הוא נתן 7 אינינגס מעולים בהיותר כשכל חובטי הברייבס הגדולים רק פוגעים באוויר או מסתכלים על הכדור. הוא הרשה רק ראן אחד בשתי חבטות. הוא לא הוליך אף אחד, ושרף בסטרייקים 9 ב-93 זריקות. הוא-הוא היה גיבור הנצחון 4-1 של המטס על הברייבס ששוב העלה את ההפרש ביניהן ל-2.5 משחקים.

אני מה זה התלהבתי מה'סוגר' של המטס אדווין דיאז. אני מזמן לא ראיתי סוגר כמוהו ששרף את שלושת הברייבס האחרונים ב-15-16 זריקות. UNBELIEVABLE

 
 

9. פינת הטבע

בחודש מאי, תקופת הגשם בסיומה בדרום סרנגטי, ועדרים של זיברות המונים מאות אלפים (כן, מאות אלפים!) מתחילים לנדוד צפונה מערבות טנזניה לעבר אזור מסאי מרה שבקניה. העדר שבתמונה הוא עדר קטן מרבע מיליון הזיברות – שוב, כן, 250,000 – שיבלו חודשיים-שלושה ברמה הצפונית של הלולאה השנתית שהזיברות עושות בהליכה אחרי הגשמים והירק, הדשא, והחציר שצומחים בעקבות הגשמים. אל הזיברות יתלוו כמיליון וחצי BLUE WILDBEEST (גנו) שיעשו את אותו LOOP. לא כל זיברה תשרוד את מסע ה-LOOP הזה של ה-800 ק"מ. אלה ששרדו יחזרו למסאי מרה שבקניה ביולי רק כדי לעזוב שוב בנובמבר ולהתחיל במסע לעבר טנזניה בנובמבר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 234 תגובות

  1. לדעתי אייטון פשוט רוצה מקס (או לפחות להוציא את המקסימום מהסיטואציה שנקלע אליה) ולא ממש משנה לו באיזה קבוצה לשחק.
    גם השנה הוא אמור היה להיות מתוסכל מכך שלא קיבל הארכת חוזה, ועדיין זה לא נראה ככה כשהוא על הפרקט, והוא המשיך לשחק עבור הסאנס (ולא ממש נשמעו טענות ממנו על העניין הזה).
    .
    ג'ון וול מן הסתם די "נשכח" ויש סימן שאלה באיזה מצב פיזי הוא נמצא, אבל הוא היה רכז שהוא מנהל משחק ומחפש את המסירה (בנוסף להגנה לא רעה בכלל). לצד ג'ורג' וקוואי זה מה שהוא אמור לעשות, למרות ששני החברה האלה צרכים את הכדור ביד (קוואי יותר וג'ורג' פחות).
    .
    לילארד הוא אולי אחרון המוהיקנים שרוצים לשחק בקבוצה אחת כל חייהם (יחד עם ביל כנראה, ואצל שניהם כנראה שגודל החוזה הוא סיבה נוספת מאוד טובה).
    .
    הכל טוב ויפה עם הדיבורים לגבי ווסטברוק. השאלה מה יקרה שהעונה תתחיל ואיך זה יראה. מבחינת ווסטברוק זה כמה הוא מוכן להתחיל לעשות תנועה וחיתוכים ללא כדור ולוותר על הזריקות הפרועות שלו.

  2. שחקן חופשי. מוגבל. אני מבין את הצורך בעוד כמה מיליונים אבל לעבור מהקבוצה הטובה בליגה בשנתיים האחרונות לקבוצה שלא תנצח יותר מעשרים וחמישה משחקים לאורך החוזה חייבת להיות החלטה בעייתית שמעידה גם קצת על אופי בעייתי. Just saying. גם אינדיאנפוליס לא איזה עיר שיש בה משהו טוב. גרידי.

    גלינארי חטיאר ולא שומר. לא יכול לעזור בפלייאוף ובשביל לקושש עוד נצחונות ליגה זה לא שווה.

    #dame4life.

    1. באמת ,אז קבוצה אחת רוצה לתת.לך 120 מליוןן דולר כי היא מאמינה ביכולת שלך.וקבוצה אחרת מוכנה לתת לך רק 60 מליון כי הם לא באמת מאמינים שאתה שווה את הכסף .
      למי אתה היית הולך ?

        1. ממש תלוי מי אתה, מולטי מיליונר כמו קרי יכול לוותר על כמה מיליונים בשביל קבוצה חזקה יותר וסיכוי לטבעת, אבל שחקן כמו איטון שעוד לא הביא את המכה ישחק גם בהפועל בור השיקוע אם יציעו לו חוזה מרובה מיליונים, וכל אחד כאן היה עושה בדיוק אותו הדבר

            1. הרוקיס שחתמו על מקס עכשיו כמו ציון קיבלו מינימום 191 מליון ל 5 שנים , ממוצע של 38 מליון לשנה

            2. אין תקרה לעושר, תמיד יהיו עוד דברים עצומים ונוצצים שאפשר לשפוך עליהם מיליונים (או לחילופין יוזמות חברתיות מדהימות שעולות ביוקר), ותמיד יהיה מישהו שיש לו קצת יותר משיש לך, ובתרבות אמריקאית היפר קפיטליסטית אתה בסוף תשאף למקסם את הכשרון שלך לכמה שיותר ירוק.
              דווקא משחקנים ותיקים שקצת עברו את השיא (אהם אהם ווסטברוק) הייתי מצפה להגדיל ראש ולהקטין חוזה אבל הרוב לא שם, אפילו לא בכיוון

            3. ב NBA יש תקרה, קוראים לה מקס קונטרקט

            4. אשך זה נכתב למעלה ע"י סמיילי אבל לדעתי יותר מהכסף יש כאן את התחושה של איטון על מקום שרוצה אותי ומוכן להראות לי את זה לעומת מקום שרוצה אותי אבל לא מוכן להכריז שאני האבן יסוד שלו בעתיד (יחד עם בוקר שכבר עכשיו כזה) . החברה האלה בליגה גם בעלי אגו בסוף, איטון ישב בשקט שנה שלמה בלי שביתול איטלקיות ובלי סנקציות , בעיניי במקרה הזה למרות שמבחינת הסיכוי לתואר במיידי פיניקס הרבה יותר הגיונית המשקל של היחס שקיבל בחזרה מסארבר כנראה היה גדול יותר.

            5. כולנו גיבורים גדולים כשמדובר בלוותר על כסף של אחרים.

          1. זה נכון. אייטון עוד לא עשיר מספיק חשוב קודם לנעול מקס.
            אשך יש הבדל בין 25 מיליון ל30. זה הבדל גדול. זה חשוב קודם כל מבחינת יוקרה וסטטוס בליגה, דבר שני הם מבזבזים המון כסף אז צריכים כמה שיותר.

            1. זה פחות משמעותי אם יש לך בקריירה 455 מיליון או 460. בתחילת הדרך ההבדל הזה הרבה יותר חשוב, ולכן לחלוטין מובן הצעד שלו.

            2. ינון, אתה סתם מביא מספרים שיתאימו לטיעון שלך. הוא הולך לקבל את החוזה הגדול הראשון שלו ואין לו שום סיבה לוותר על חלק ממנו מה גם שלאורך כל החשודה ההבדלים יותר גדולים ממה שאתה מתאר. אח"כ גם יכולים לקרות לו כל מיני דברים כמו פציעות

            3. לאורך כל החוזה*
              .
              תראה לי שחקן אחד שויתר על כסף בהארכת החוזה הראשונה שלו

            4. לברון…

            5. עכשיו תראה לי עוד אחד..

            6. אתה יכול להרחיב לגבי לברון.
              הוא לא האריך את החוזה בקליבלנד? אז למה הוא לא חתם על מקס?

            7. טוב נראה לי שנזכרתי,הוא חתם על חוזה קצר יותר כדי שיהיה שחקן חופשי שנה קודם

            8. אתה רואה – הסתדרת לבד…

    2. לוותר על אגורה שחוקה בשביל הסאנס זה צעד שהיסטורית לא מוכיח עצמו.
      הסאנס הבטיחו לאחים מוריס שישאירו אותם ביחד,
      ואז פירקו את החבילה כי זה "ביזניס".

            1. פיניקס רצו אותו אייטון אמר להם בפירוש שפרט למקס אין להם על מה לדבר בכלל, ופיניקס לא היו מעוניינים להציע לו משהו שקרוב לכך

    3. אינדיאנה אין בכלל שאלה, הערכה כלכלית ואישית הרבה יותר חשובה מתפקיד מוגבל בקבוצה. אייטון עשה מצויין שעבר.

    4. אדון א.מנור
      נניח שאייטון מוותר על כסף בשביל הסאנס ואליפות וכו', ועונה אחר כך נפצע, ולא מגיע לפוטנציאל שלו. האם הסאנס יזכרו את זה ויהיו נאמנים לו, או יעבירו אותו בטרייד ברגע שישתלם?
      צריך לקטוף את הפירות כשאפשר. חוזה ארוך טווח מקסימלי הוא מחוייב, לפני שמדברים על כל דבר אחר.

          1. אמרו שהוא לא שווה מקס ולא היו מוכנים להציע לו מקס, מדברים על סיין אנד טריד, איך אתה מגיע למסקנה שישוו כל הצעה על פי איזה אינדיקטור?

            1. על פי האינדיקטורים הבאים: 1. אין בשוק תחליף יותר טוב כרגע, ו2. אם הם מאבדים אותו הם מאבדים את הסטטוס של קונטנדרית (ששווה להם הרבה כסף), 3. הם מאבדים את היכולת לבנות גרעין חזק וצעיר לעוד הרבה שנים. אפילו הסאנס לא כאלו מפגרים.

            2. הם לא ישוו במקס.
              מחכים כנראה לראות כמה יציעו לו.

  3. תודה דוק על מעורב מצוין 🙏🏽
    השנים נוקפות והעזיבה של קוואי את טורונטו עדיין לא עושה שכל. יכול היה להיות מלך העולם בקנדה ואפילו להתחיל שושלת, במקום זה תקוע בקבוצה מקרטעת ששוברת שיאי "כמעט" ו"מה אם" מדי עונה. פול ג'ורג' עדיין לא הוכיח את את עצמו ככוכב לגיטימי בליגה, איכשהו הוא תמיד מגרד את הציפיות ממנו מלמטה. האם ג'ון וול זה המרכיב הסודי שיהפוך את התבשיל התפל הזה לשלושה מזלגות מישלן? הלב ממש רוצה אבל הראש נוטה לפקפק

      1. אפילו יותר קרוב , קוואי מקורונה שזה 45 דקות נסיעה מזרחה ממרכז לוס אנג'לס, ופול ג'ורג' הוא מפאלמדייל אותו מרחק בערך צפונית ממרכז לוס אנג'לס.
        קוואי שיחק קולג' בסאן דייגו סטייט אבל הוא לא משם במקור

          1. פעם ראשנה שאתה צודק , זאת הסיבה שפילי עשו טרייד על הבחירה ברגע שהוא ירד מהלוח שתי מקומות לפניה בחירה שלהם
            אמרתי פה במהלך הדראפט שהוא יהיה שחקן מצוין

            1. נחכה להכרעת המומחה

            2. בטח שעובר קל.

              מלאך שלי זה סבבה
              ברנהם שם מושלם.

              הכרעת מומחה: אין מניעה מהיותו אולסטאר

            3. מצחיק איך הניימולוגיה משתנה לפי מצב הרוח…

            4. מקבל שניימולוגיה זו כנראה לא הבעיה, פשוט מלאכי זה תמיד שם של שחקן קצה רוטציה כזה

      2. מה שכן השנה כפייה בראפס אם תשאל אותי היום עדיין הייתה ההחלטה הכי גדולה שי'וגירי לקח בתפקידו שם..
        הביא אליפות היסטורית שהחזירה את ההשקעה במדדה גם אם רק לשנה ( כן..כן..אוהדי גולדן באתר הייתם פצועים…מה לעשות זה חלק מהעסק). אגב גם לקוואי השתלמה מאוד ומיצבה את מעמדו בליגה כסופרסטאר..

        1. דווקא יש לי תחושה כזאת שהאליפות בטורנטו פעלה כהפוך על הפוך עם קוואי,כי כמו שכתבת האליפות הזאת מיצבה אותו כסופרסטאר מהבודדים שיכולים באמת לסחוב על הגב קבוצה לאליפות מצד שני מאז האליפות זה מרגיש לי שווקאע נמצא במוד של עשיתי את שלי ועכשיו אני משחק ליד הבית,הכל סבבה והכל בצ'יל(כן אני מודע לפציעות אבל ההרגשה היא שזה מעבר,כל הלואד מנגמנט)

          1. ויש גם את העניין הפעוט הזה שקוואי היה בעיקר פצוע מאז אבל בוא לא נתבלבל עם העובדות כי היי, יש פה נראטיב ממש טוב!

            1. מה אברי? קראת מה שכתבתי או שהגבת על אוטומט?
              זה הציטוט למקרה שפספסת "(כן אני מודע לפציעות אבל ההרגשה היא שזה מעבר,כל הלואד מנגמנט)"
              ועכשיו אני יסביר יותר לעומק כי כנראה זה דורש הסבר.כן קוואי היה פצוע לא מעט בתקופה שלו בקליפרס אבל גם שהוא לא היה פצוע,הוא שיחק משחק כן משחק לא,לא בימים של יום אחרי יום ולא בימי שלישי(סתם סתם).ושוב ההרגשה שהרבה מעבר לפציעות הוא לוקח את הזמן ורמת ההשקעה והתשוקה שלו למשחק פחתה מאוד.ועכשיו גם נזכרתי שחלק מהתקופות שהוא היה פצוע ולא משחק הוא אפילו לא הגיע למשחקים של הקליפרס.הקיצר כל ההתנהלות מעבר לפציעות לי משדרת חוסר איכפתיות והרגשה של את שלי כבר עשיתי

            2. אבל אני שמח שאתה נגד,כי הרגיש לי מוזר לאללה שאתמול נאלצתי להסכים איתך 🙂

            3. ראיתי את הדיסקליימר המגוכך הזה – יצרת נראטיב מומצא לחלוטין שמבוסס על ההתרשמות המאוד לא מבוססת שלך, ובסוף התייחסת בביטול לעניין הכי חשוב. כן, באמת קצת הסתובב לי הראש אתמול כשהסכמת איתי. אל דאגה, נראה שהיום חזרת לעצמך וסדרי העולם יחזרו למסלולם :-).

            4. קודם כל אני שמל ומאושר שאתה כל כך מחזיק ממני עד שאתה נותן לי קרדיט כיוצר נארטיב. תאמת לא ידעתי שאני כזה .
              וכן רשמתי וציינתי שזאת ההתרשמות שלי חוזר שוב למקרה שפספסת התרשמות שלי מכל מה שאני רואה וקורא.
              האם זאת האמת-אולי?
              האם זאת עובדה?-לא זאת התרשמות שלי.
              ההתרשמות שלך שהוא רציני ומחוייב ורק חוסר מזל נוראי גורם לו להיפצע כל כך הרבה-ליגטימי כי זאת הדיעה שלך וההתרשמות שלך.
              אני התרשמתי אחרת בעיקר מכל מה שמסביב ומה שאופף אותו.זאת ההתרשמות שלי ובטח ובטח לא נארטיב שמארטיב

            5. סופרסטאר אמיתי לוקח אליפות גם פצוע.

            6. הבנתי, אתה כמו שמעון, טוען שהוא עושה את עצמו ו"נפצע" בעיקר כי אין לו חשק לשחק. לגבי היכולות שלך להמציא נראטיבים – אל תזלזל בעצמך, אתה אחד הטובים בשוק.

            7. איפה ראית שאמרתי שהוא עושה את עצמו "נפצע"? אתה לוקח את הדברים שאני אומר ונותן להם משמעות אחרת שבכלל לא כתבתי. אני דברתי על העובדה שגם שהוא משחק הוא נראה לי הרבה יותר אדיש מהאדישות הרגליה שלו,עצם העובדה שמשחקים לא מעטים הוא אפילו לא בא לשבת על הספסל שהוא פצוע.הלואד מנגמניט שלו שאפילו דיוויס החרסינה לא עושה כזה לואד מנגמנט. כל הדברים הללו הביאו אותי למסקנה שזה נראה לי שאחרי שהוא הגיע לשיא בטורנטו הכדורסל הפך להיות משני בעיניו.
              האם האמת המוחלטת אצלי-ממש ממש לא
              האם האמת המוחלטת אצלך – אתה כנראה בטוח שכן.
              האם נדע איפעם מי צודק-כנראה שלא
              בכל מקרה זאת ההתרשמות שלי חוזר (שלא תבלבל כי אתה קצת מבולבל) התרשמות שלי בלבד,לא עובדות ולא נעליים,התרשמות בלבד

            8. ברור שנדע מי צודק: גם כשאני טועה התשובה היא אני.
              גם נראה שאתה מסכים איתי שהנפצת מחשבות שלא מבוססות על כלום ושום דבר ועכשיו אתה קורה לזה 'האמת הסובייקטיבית שלך'.

            9. נראה לי שאתמול שהסכמתי איתך ממש ערערתי אותך כי אתה תוקף ותוקף בלי שאני מבין מה אתה רוצה ממני באמת.
              בוא נלך על משהו אחר.
              אתה רואה שחקן אפטי ושלא איכפת לו כל כך מהמשחק-אתה תתבוא ותגיד לי שמע אני רואה את השחקן הזה,הוא מגלגל עיינים,נראה שהוא ממש לא רוצה לשחק בקבוצה הזאת-האם גם אז תשתמש בהנפצת מחשבות שלא מבוססות על כלום ותקרא לזה 'אמת הסוביקטיבית שלך" סביר להניח שאתה פשוט תגיד ממה שראיתי וממה שהתרשמתי השחקן הזה לא משחק טוב ולא רוצה להיות בקבוצה.אני יכול שלהסכים איתך ויכול שלא להסכים איתך.עכשיו לעניינו
              קוואי נראה אדיש הרבה מעבר לאדישות הרגילה שלו,נראה שממש לא איכפת לו אם הוא מנצח או מפסיד,הלואד מנגמניט הזה מראה לי שהמחוייבות שלו לא גבוהה-איפה פה אמת סוביקטיבית,איפה פה מחשבות שלא מבוססות על כלום????
              רוצה עוד דוגמא יש פה מישהו שנמצא בויכוח אחר לגבי האם סארבר ישווה את ההצעה על אייטון או לא.
              אותו מישהו בטוח שהוא צודק וכל השאר טועים-האם הוא מנפיץ מחשבות שלא מבוססות על כלום?מאיפה אותו אדם יודע מה סארבר יעשה או לא יעשה? ה אם אותו אדם קורה לזה 'האמת הסוביקטיבית שלו" כי לא יתכן שסארבר כזה מטומטם ?
              האם אותו אדם מפיץ פה נארטיב שאם סארבר לא ישווה את החוזה הוא מטומטם שלא מבין בכדורסל???

            10. לגבי קוואי – זה לגמרי הכל הנפצה שלך כי כשהוא שיחק הוא היה נהדר ואין שום אינדיקציה להראות שהוא 'חסר חשק'. יצאה לך איזו אמרה מופרכת ואתה כהרגלך בקודש מתעקש עליה. אתה הרי מודה שאתה מבסס את זה על כלום ושום דבר.
              לגבי סארבר/אייטון – יצא לך דמגוגי. ברור שזו ההתרשמות שלי ואני מבסס את זה על כלום ושום דבר, ואין לי שום בעיה לומר זאת ומעולם לא טענתי אחרת. אבל כאן, להבדיל ממקרה קוואי, זה מקרה אחר: זה עוד לא קרה, זה ויכוח צופה עתיד, וכולם כולל כולם, ווג' אינקלודד, דופקים הערכות/ניחושים שלא מבוססים על שום ידע אמיתי (טוב, דדי אקסלודד).

            11. אתה שם לב דרך אגב שאתה שוב מחליט בשבילי מה אמרתי ומה לא אמרתי.בשום שלב לא טענתי שקוואי משחק הוא משחק בחוסר חשק(זאת סתם הייתה דוגמא להמחיש לך) כל מה שאני אומר ואכן זה מבוסס על תחושות שלי ותו לא(כמו מה לעשות 90 אחוז מהדברים שאנחנו כותבים פה-ראה את הדוגמא שלך למטה) אני מדבר על המסביב לא על המגרש-על המגרש אכן לא זיהיתי אצל קוואי משהו שונה אבל כן זיהיתי באווירה מסביב ושוב פעם נחזור על זה,אדישות יותר מהרגיל שהוא לא משחק יותר מדי משחקים שהוא מפסיד ולא על פציעה,עצם זה שהוא לא הגיע בכלל לראות משחקים של הקבוצה-כל אלה גרמו לי לתחושה הזאת.זה כל מה שאמרתי,אתה זה שהחלטת לתקוף אותי וסוג של להתעצבן.אני עדיין עומד מאחרוי מה שאמרתי כי מה לעשות זה מה שאני מרגיש….

            12. יניב, כמה שזה משעשע להתווכח איתך כבר קיבלתי סחרחורת מרוב שינויי הכיוון שאתה דופק על ימין ועל שמאל. אני מציע שלהבא תחשוב טוב טוב מה העמדה שלך, תסגר על הטיעון שלך, ותעמוד מאחורי זה. אחרת זה כמו לריב עם ברוך רובין, או להאבק עם חזיר בבוץ, או מה שזה לא יהיה.

            13. בבקשה אברי זה בדיוק מה שכתבתי "מצד שני מאז האליפות זה מרגיש לי שווקאע נמצא במוד של עשיתי את שלי ועכשיו אני משחק ליד הבית,הכל סבבה והכל בצ'יל(כן אני מודע לפציעות אבל ההרגשה היא שזה מעבר,כל הלואד מנגמנט)"
              בוא תגיד לי איפה אתה רואה שקבעתי עובדה?
              איפה אתה רואה שאמרתי שהוא משחק כדורסל הוא משחק בכאילו?
              איפה אתה רואה שכתבתי שהוא מזייף פציעה?
              איפה אתה רואה את כל הטענות שאתה מייחס לי?
              כל מה שאתה רואה פה זה מה שהסברתי לך שוב ושוב ושוב ושוב ושוב ואתה טוען שאני עוד משנה את העמדה שלי???
              הרגת אותי …

            14. התשת. לא יודע מה יותר גרוע, שאתה לא מבין את מה שאתה בעצמך כותב או הצ'רי פיקינג שאתה משתמש בו תוך כדאי שאתה מחביא את השיחה השלמה שעברה כאן. העמדה שלך כנראה כל כך מלאה בניואנסים שאי אפשר להבין כבר מה אתה רוצה.

            15. אברי,אולי התשתי אבל זה כי אתה לא עונה לי על השאלות ששאלתי אותך.
              איפה ראית במה שכתבתי משהו מהדברםי שהאשמת אותי בהם?
              אני לא מבין מה הבעיה שלך לכתוב סליחה לא הבנתי למה אתה מתכוון וחשבתי משהו אחר.
              במקום זה אתה מנסה להגחיך אותי ולטעון דברים שלא אמרתי בכל השרשור הארוך איתך.
              נ.ב אני עדיין עומד מאחרוי מה שאמרתי וכל מה שאמרתי זה אותו הדבר שוב ושוב

        2. מעבר לנצחון על גולדן בגמר היתה שם גם סדרה לפנתיאון עם סיום איקוני נגד פילי של באטלר.
          יש כאן יותר מטרייד מוצלח, זה חיבור והתעלות של כל השחקנים שאיפשרו להם לגבור על קבוצות שעל הנייר היו עדיפות. וכן, גם לא להפצע צריך לדעת

      3. אם רצה ל.א למה לא לליקרס ביחד עם לברון?
        התשובה היא כבוד רגשות חברים ושאר ירקות של אנשים שחושבים ממקום ספציפי שהוא לא הראש

  4. עוד שאלה. מה הם צריכים את וול הגמור והשיקוצי כשיש להם את רג'י ג'קסון שנתן יכולת מעולה ותצוגות מדהימות במדיהם וסחב את הקבוצה כשצמד הפצועים לא משחק?
    הוא לגמרי סגר להם את הפינה של הרכז.
    הבעיה לא הייתה שם, אלא בהיעדרות המתמשכת של הצמד.

      1. הפציעות בכללי הרגו את הקליפרס עונה אחרונה ,
        זה היה נראה כמו בית חולים שדה. באלמר צריך לשים את קאווי ופול ג'ורג' בניילון נצמד ולקוות לטוב.

    1. לדעתי הם בכלל חותרים למשהו אחר- חיבור של ארבע חתיכות פאזל שכבר הוכיח את עצמו בעבר כמוצלח מעבר לכל דמיון-
      היה להם כבר את פול וג'ורג' ועכשיו מצרפים את ג'ון. לא יודע אם יש רינגו בליגה אבל אני מניח שאפשר להחשיב את קוואי בתור הסטאר האמיתי היחידי כאן.
      זה נשמע תלוש ועלול להכשל כשלון חרוץ, אבל אם זה יצליח כמו המקור זה יהיה מדהים באופן חסר תקדים

    2. הם צריכים את וול כי כשאתה קושר את עתידך בקאווי וגורג אתה יודע שאתה בעצם מתחייב להם וגםםםם לחברים שלהם לנצח או שהם יבקשו טרייד כי פגעו להם ברגשות ולא נותנים להם כבוד, וול התכתב בווטסאפ עם קאווי וגורג והם אמרו לו אתה יודע מה? יש מקום אצלנו – ככה הקליפרס נתקעו גם עם וול (הימור שאם יצליח יהיה על חשבון ג'קסון המצוין)
      פשוט מגעיל מה שנהיה עם זה…הקליפרס, בנטס והלייקרס פשוט בתי שימוש ציבוריים לחברים של הכוכבים לשעבר

      1. במה ג'קסון עדיף על וול ומאיפה החלטת שג'ורג' וקאווי אלה שכפו להביא את וול?
        אם הוא חוזר בריא אין סיבה שלא יתפוס את עמדת הרכז הפותח. אם לא אז מן הסתם ג'קסון יאייש אותה.

        1. ג'קסון עדיף על וול בזה שהוא כבר מבין את הדינמיקה הקבוצתית, פלוס זה שהוא שיחק בשנתיים האחרונות כדורסל.
          וול לא שיחק באופן סדיר כבר שלוש שנים כך שאיש לא יודע איך הוא חוזר ומתי יחזור אם בכלל להיות הטורף שהוא היה.
          נקודה נוספת ווול אמר אותה על עצמו שהוא יודע להיות הגיבור שמנצח, אף אחד לא יודע אם הוא יצליח לשנות הילוך ולשתף את הכדור…(בשפה אחרת ללחוץ על הx בשלט במקום על הריבוע) הנסיון מוכיח שכוכבים בקליבר שלו לא הצליחו לשנות את עצמם ככה (כן אני מדבר עליך ראסל)
          נקודה אחרונה לגבי הגעתו בגלל/בזכות חברים, אז כן,נכון לא פורסם שהם לחצו להביא אותו וברור שאני הייתי ציני אבללל כוכבים לשעבר כמוהו מגיעים רק לקבוצות חברים כאלה, כמו שקיירי מנסה לעבור לליקרס זה פשוט מקומות כאלה של חבר מביא חבר

          1. מסכים לגבי הדינמיקה – אבל כרכז (ולא כסקורר דווקא) וול תמיד היה טוב ממנו.
            לגבי ההבאה שלו – כל קבוצה הייתה שמחה להביא את וול במחיר כזה.

            1. אין ספק לגבי היכולות של וול בזמן עבר, השאלה היא בזמן הווה. והאם כדאי לדחוק רכז מצוין בשביל סימן שאלה.
              באופן כללי האם כוכב בדעיכה הצליח לחזור לעצמו בליגה הזאת? התשובה היא כמו משחק ההתקפה של דריימונד….לא כל מה שעבד בעבר יכול לעבוד בהווה ולא משנה כמה טוב זה עבד בעבר

            2. אם הוא לא בכושר הוא לא ידחוק אותו.
              ומשחק ההתקפה של דריימונד הוא דוגמא לא טובה.

        2. 1. שהוא משחק
          2. שהוא משחק טוב. (כמעט 17 נק' למשחק בתור הרכז הפותח והמון דומיננטיות וקלאץ')
          3. עונה שעברה קלע 43% משלוש שזה משהו שוול לעולם לא יעשה. בכל מקרה קלע עדיף.
          4. מחובר לקבוצה ומנהיג שלה
          .
          וול – הבנאדם לא שיחק כדורסל תחרותי כבר שנים, להביא אותו בתור הרכז הפותח על חשבון ג'קסון זה רע, והוא גם אישיות שלילית.

          1. הוא משחק טוב לפרקים. הוא רכז שחושב קודם כל על הסל ולא על מסירה (בניגוד לוול)
            וכן זה שהוא משחק לעומת וול שלא שיחק זו נקודה מאד חשובה.

            1. תבדוק לפני שלוש. בעונה האחרונה הכל היה עליו ליצור ולכן ירד באחוזים.

            2. נו בחיאת הייתה לו עונה אחת שפגע מבחוץ ואתה בונה על זה הרים.
              הוא קלעי שלשות פחות מהממוצע (שזה עדיין הרבה יותר מוול).

  5. שמעון מעלה כאן שאלה מענינת, האם חוזה מקס שווה יותר מאליפות? לשחקנים, לא לאוהדים)?
    אני גם חושב שכן,יגידו מה עם כל השחקנים ב 40 השנה האחרונות אן בשנות ה 80\90 , ואני אומר שאז לא היו את הסכומים שמתגלגלים עכשיו , לא היה פרי אייג'נסי ושחקן שהיה מבקש טרייד היו שולחים אותו לקטוף תותים בסנטרל קליפורניה יחד עם כל המקסיקנים
    אם היה את זה כולם כולל לארי בירד,מג'יק וג'ורדן היו עוברים קבוצה בשביל סכומים כאלה

    1. ייתכן, אבל אל תשכח שהשכר שלהם בקבוצתם המקורית גם היה עצום ביחס לאז, אולי במנטליות של התקופה ההיא היו מסתפקים בסכומי עתק בקבוצתם במקום עתק+ בקבוצה אחרת?
      היום באמת כמעט כל שחקן מנסה לממש רווחים למקסימום בלי קשר לאיפה.

    2. השם שלך הוא מספר על כדור פינג פונג.
      או שורה ברשימת טרייד. אפילו את המספר על החולצה יכולים לשנות לך. הדבר היחיד שנשאר לך בפרישה זה חשבון הבנק.

    3. טראסט זה די ברור תביא כל שחקן צעיר או רוקי היום ותן לו לבחור חוזה מקס או אליפות הוא יקח חוזה מקס (בהנחה שלא הגיע מבית עשיר אבא שחקן nba וכאלה כמו סטף).
      אחרי החוזה מקס כבר אולימיהיו לו שיקולים אחריםמאבל אני בדעה שהרוב גם יעדיפו חוזה מקס שני מאשר טבעת לאחר החוזה הראשון

      1. גם קרי לא ויתר על חוזה מקס (פעמיים) כשיכול היה לקבל. לא נתן שום הנחה בחוזה האחרון שלו. לא מכיר אף שחקן שויתר על חוזה גדול, ראשון, עבור תהילה. מעבר לכך לא היו רבים, כמו דיויד ווסט, שויתרו על כסף משמעותי עבור אליפות.

    4. שכר זה לא רק שכר. זה גם כמה הקבוצה בונה עליך.
      האם עדיף להיות שחקן משלים בקונטנדרית או כוכב בקבוצה בבנייה.
      אם אתה צעיר ומאמין ביכולת שלך תהיה כוכב ותקווה שבהמשך תוביל קבוצה לאליפות. מבוגרים שמבינים שהם לא כוכבים בוחרים ללכת לקונונדרית

    5. אנשים פה קצת מתבלבלים ושוכחים שזה ביזנס והמטרה בביזנס זה לעשות כסף. חושבים על המועדון האוהדים והסמל? תתקדמו, השנה היא 2022 וחיים זלוטיקמן פרש כבר מזמן. מה אתם חושבים שהמועדון והאוהדים יעשו לכם אחרי חצי עונה גרועה? למי שזה לא ברור התשובה היא יטרידו אתכם בשביל 2 בחירות סיבוב שני, איש סמית' וארגז מנגו עם זה בעונה. יש להם 10-15 שנה גג להתפרנס, ולרוב זה אומר גם לסדר את המשפחה הקרובה והרחוקה. קל לכם להגיד יאללה שיוותרו על 5 מליון לעונה אבל 1. לא כסף שלכם מה אתם נכנסים לו לכיס, ו2. 5 מליון לעונה זה מצטבר לדי הרבה כסף. קיצר, דיון הזוי, צאו מהסרט.

        1. הכל עניין של סדרי עדיפויות. קודם כל פרנסה. מורשת זה ליחידי סגולה כמו לברון שיש להם הכנסות שלא מכדורסל ויכולים להרשות לעצמם להתעסק בזה. שלא תבין לא נכון, פה ושם איזה חתיאר שהתעשר מעל ומעבר יוותר על מליון וחצי בשביל עונה עם סטף, אבל פה זה נגמר.

          לגבי מה עדיף – סטט בנמושה או הישגים בקבוצה, זו שאלה אחרת. אבל גם לזה הייתי עונה: עדיף איפה שמשלמים יותר.

        2. "מורשת" בימינו זה משהו שתלוי בציוץ ויראלי של איזה ליצן שיכול לשכנע את כולם שאתה כן גדול או לא גדול… עדיף כסף בבנק על לחשוב מה יגידו הראשים המדברים.

            1. כן, אבל אז אנשים מתחילים לספר סיפורים על האם היו לא היו כוכבים ליד השחקן ופתאום שחקנים עוברים לנטס ומאחדים כוחות עם קיירי אירווינג. ופתאום הלגאסי שלהם נראה כמו סובארו.
              עדיף להתמקד בצ'ק ובלנצח בטווח הקרוב יחסית. כל השאר זה רעשי רקע.

            2. אין חבר נאמן כמו כסף מזומן

            3. מה קרה לך? הוא הראשון שינטוש אותך לאנחות…

            4. תהיה אחלה מורשת עם הברינקס לילדים, לנכדים, לנינים, לנשים, לחשפניות.

    6. הייתי בסדר גמור עם זה אם כל אחד מהשחקנים האלה היה עובר קבוצה.
      ג'ורדן במערב נותן סדרות מול יוסטון או הספרס של רובינסון… לארי ומג'יק מחליטים להתחבר…
      אחלה שכתובים.

  6. הסאנס אומרים לאייטון "אתה לא שווה מקס, ואנחנו לא רוצים לתת לך תפקיד גדול יותר במשחק בץהקבוצה"
    ואייטון לא בסדר על כך שהוא בוחר לנסות למצוא קבוצה שכן מוכנה לשלם לו ולתת לו תפקיד מרכזי במשחק הקבוצה?
    לא ברור.
    (התגובה מתייחסת לביקורת על בחירתו של אייטון)
    .
    איך שלא הופכים את זה, הסאנס נחלשים משמעותית השנה.
    בשנה שעברה הם היו הקבוצה העמוקה בליגה בעמדת הסנטר,
    עכשיו אייטון ומגי בחוץ. מה שיש זה את הילד מסך אנטוניו ואת ביומבו. גם אם טרנר מצטרף,
    זה פשוט לא מספיק.
    פול לא נהיה צעיר יותר. עכשיו, אני האמנתי שיהיה תהליך שיעביר בהדרגה את משקל המשחק לכיוון בוקר ואייטון (כפי שהיה כאשר פול נפצע. זו התקופה שנראתה בדיוק למה אייטון שווה מקס).
    אבל, ובכן, סרבר. קמצן.
    הרי המשמעות של חוזה מקס לאייטון ברמת יכולת הסאנס להתחזק היא אך ורק הכיס של סרבר.
    מה לעשות, אי אפשר להיות קונטנדרים בלי לשלם מס.
    סרבר מנסה קודם לצמצם את החשבון, ולא קודם להתחזק.
    זכותו. כיס שלו, קבוצה שלו.
    כבר לא ממש הקבוצה שלי.
    באסה.

    1. אני אתן לך את הסקופ על מה שקורה בפיניקס כדי שתדע הליגה הולכת להכריח את סארבר למכור את הקבוצה והוא כבר מבין או יודע את זה , סארבר לא רוצה את המקס של אייטון כדי למקסם רווחים, הוא יודע שהוא לא זה שיהיה לקטוף את הפירות , הוא רוצה כמה שיותר לצמצם הוצאות לפני המכירה.

    2. אין לך מושג מה יהיה. אבל אם היו כאלו טובים היו מקבלים הארכת חוזה.
      אייטון שחקן מצויין אבל המאמן שלכם עובד אחרת ולא ממש צריך אותו.

      1. באיזשהוא מקום זו ביקורת קטנה שיש לי על מונטי.
        חיסל אספקט כמעט שלם במשחק של פיניקס, שאני לא יודע אם היה מנצח להם את המשחק מול מילווקי או יותר סיכוי את המשחק מול דאלאס, אבל היה נותן יותר פייטינג צ'אנס.

        1. בהרגשה שלי קבוצות של כריספול המאמן הוא מישני. כריספול צריך את הריווח שלו והגבוה מגיע מבחוץ ללוב. או שהוא עומד על השלוש.
          בכל דרך אחרת הגרביטי של הגבוה בצבע לא טוב לחצי מרחק של כריספול.

    3. בוא נראה איך ייראה הרוסטר שלכם בסוף.
      בגזרת הסנטרים, טרנר בריא + לנדייל נותנים לך ריווח מטורף משלוש, הגנת טבעת (טרנר), ומהלכי פוסט (לנדייל – סנטר סקורר).
      לדעתי התחזקתם בעמדה ובגרושים

        1. הבעיה של הסאנס שבוקר, כמו קלי בג"ס, לא יכולים להיות מספר 1 בקבוצה שרצה לאליפות. קבוצה של בוקר ואיטון לא תזכה באליפות

          1. אית זה מסתדר עם המציאות הם היו רחוקים 2 משחקים משם? בוקר בהחלט הוכיח שהוא פרנצייז פלייר הוא סקורר טוב מקליי תומפסון במיוחד ביכולת יצירת נקודות במיוחד כשהמשחק תקוע.

    4. מצויין חלק מהערכה של עובד נוגעת בשכר שלו, אני יותר ממבין ומסכים למה אייטון לא מוכן לשמוע על הסאנס ומעדיף מקום אחר שבו מעריכים אותו תפקידים וכלכלית, הסאנס לדעתי נחלשו, אייטון טוב יותר מטרנר. אני חושב שאינדיאנה זה אופציה מצויינת עבורו

          1. הסאנס נהגו בטמטום עוד בקיץ שעבר כשלא סגרו את הסיפור הזה אבל זה לא אומר שהם לא יעשו בסוף את המתבקש.
            זה קצת כמו ויכוחים עם אשתי. אני יודע שהפסדתי את הויכוח כבר לפני שעה אבל צריך לשמור על פסאד אז אני ממשיך להתעקש עוד חצי שעה למרות שברור לי מראש איך זה יסתיים.

            1. חחח, אז אתה מבין מה זה להיות אוהד סאנס…

            2. אני לא מחובר.אה הא.

          2. הנחה שגוייה בהתאם למציאות, הרי הסאהס יכלו להציע לו מקס ולסגור את הסאגה לא מעוניינים יכול להיות בגלל קמצנות של סארבר יכול להיות שהם לא מאמינים שהוא שווה חוזה כזה בהתאם ליכולת והתפקיד , מה שלא ניתן לשנות זה את המציאות ובפועל הסאנס לא מעוניינים באייטון במקס.

            1. אין מישהו שאני אשמח יותר להאכיל אותו עם כובע מאשר את מר רובין היקר. הגיע הזמן להתחיל לחשוב על איזה רוטב אתה רוצה ברוך, הכובע מתבשל כרגע במטבח.

            2. נדבר עוד יומיים אחרי שאייטון יעבור לאינדיאנה (:
              מאיפה אתה מגיע למסקנה שהסאנס יביאו לו מקס? איך זה מסתדר עם המציאות והדיווחים?
              Woj says Phoenix is “very motivated” to find a sign-and-trade for Deandre Ayton.

              “They do not value [Ayton] on a max contract.”

            3. הם ישוו כל הצעה, ולצערם זה יהיה מקס.

        1. גם אתה וגם אברי טועים. אין:
          לי מושג אפילו איך אפשר לטעות כך.
          לגבי איטון:
          1. הוא הגיע כבחירה מספר 1.
          2. הוא לקח את הסאנס מקבוצה ששנים לא עשתה פליאוף לקבוצה שהגיע שנ משחקים מהתואר שנה לאחר מכן לקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה שהגיע עד לחצי גמר מערב.
          3. הוא כמעט לא פצוע ומשחק את כל המשחקים.
          4. הוא שחקן יעיל ביותר מגן טבעת טוב מאוד ויעיל להפליא בהתקפה נמצא קבוע בעשירה הראשונה של אפקטיבי בליגה.
          5. בליגה ששחקן כמו ציון שבכלללא שיחק בן בימונס עם 35% מעונשין ובראדלי ביל מעמיסים משאיןת אין לו שום סיבה לוותר על זה. שחקן יעיל שמשחק באופן קבוע והביא גם תוצאות בשטח הכי ברורות לקבוצה שלו. בלעדיו פיניקס לא יזכו בשום טבעת הם לא שווים את זה.
          6. אין פלא שהוא מבקש מקס והוא הראשון שצריך לקבל מקס בודאי ביחס לכל האחרים.
          7. הרבה רטאים בו רכרוכי אני ממש לא חושב ככה. אני חושב שהוא לא טופח כמו גורילה על החזה אבל הוא מתחרה אדיר מעין כמוהו יעל עושה את העבודה שקט אבל בתוכו בוערת אש. אש של אלוף.
          מי שקרה כתבות ומאמרים עליו יודע את זה. הוא חיה רעה במסווה של חתלתול נחמד.
          דוקא העמידה האיתנה שלו מול הסאנס וזה שהוא מסרב להתפשר מחזקות אצלי את התחושה כמה הבן אדם תחרותי בוגר ומעל הכל ווינר.
          הסאנס מטומטמים שהם מוותרים עליו הוא סיפק את כל הקבלות שרק אפשר לספק.
          הסאנס אכן ארגון מטומטם.
          יש שיגידו שזה סרבר. שיהיה.
          ליבי עם עידו וגיא והאוהדים האחרים של הסאנס באתר.
          אליפות הם לא יראו בשנים הקרובות.

          1. נ.ב. ואם בכל רחבי הליגה הדבילית הזאת לא תמצא קבוצה שתעריך ותראה את כל היכולות הללו ולא תמצא קבוצה שמוכנה לשלם לו את מה שמגיע לו מעבר לכל ספק אחרי שדביל כמו ציון קיבל מקס – אז זה מעיד יותר על הליגה מאשר עליו.
            WWE

        2. נראה לי שלא הבנתי את אברי ואותי.
          שנינו חושבים כמוך על אייטון. אני מאוד מחזיק ממנו מקצועית וגם ברמה האישית, זה שהוא לא עושה רוח ושמר על יצר תחרותי כל השנה בלי להפיץ שמועות וכולי.
          מה שאברי אמר, ואני הסכמתי איתו, הוא שבסופו של דבר גם הסאנס מבינים את זה ולכן הם ישוו כל הצעה שהוא יקבל, כולל חוזה מקס.
          רוב השמועות עד כה אומרות שהם ישוו חוזה "סביר" אבל אם הוא יקבל מקס הם יתנו לו ללכת.

          1. הבנתי מצוין. אני אומר שאין מצב שהם משווים מקס. רק בזה אני חולק עליכם. ואם כן אז הם פשוט בדיחה מהלכת. אתה לא נותן לפרנצ'ייז פלייר לעבור כזאת מסכת יסורים כדי לקבל את מה שברור שמגיע לו.

  7. ההצטרפות של וול לקליפרס תרחיב את רוטציית החשק של קוואי וג'ורג' , כל אחד משלושה יוכל לבחור הרבה יותר משחקים כדי לנוח . גם איבקה הגיש מועמדות להצטרף , מה שאומר ששוב הכל יפול על הכתפיים לוק קנארד .

  8. תודה
    עם גלינרי האופנס יהיה טוב אבל הדיפנס על הפנים.
    לא דואג כי יודוקה ישלב אותו מהספסל כשצריך.

    1. האמת קצת לא ברור לי ההחתמה של גלינארי.בעוד שהפאר של ברוגדון הוא 9 (רק בגלל שהוא עלול כמובן להיפצע זה לא 10) הרי אצל גלינארי זה פאר במקרה הטוב=3.

      1. אתה משווה מי שאמור להיות שחקן 6 ברוטציה על 22 מיליון לשחקן 8-9 על 6 מיליון?
        הסלטיקס היו קצרים בעונה שעברה ושיוועו לשחקן שיכול לתת נקודות מספסל – גלינארי תפור בול.

        1. ברור שלא אבל מבחינת ההתאמה זה נראה לי הכי לא בוסטון במתכונת הנוכחית.בוסטון היו קבוצת הגנה מדהימה לאורך כל המשחק,ברגע שאתה מעלה את גלינארי אתה מחליש משמועתית את ההגנה.לדעתי הוא יקבל דקות בעיקר בתחילת השנה ואחר כך ייעלם בספסל.
          אני מצפה מקבוצה שהזהות שלה זה הגנה הגנה הגנה לא להביא שחקן שגם אם הוא מאוד רוצה לא יכול לשחק הגנה,אבל הצדק כנראה איתך הוא יהיה בשולי הרוטציה(מודה שנתתי לו יותר קרדיט משחקן של סוף רוטציה בעיקר בגלל ההיסטוריה)

        2. השאלה שלי כמה הוא יתרום כספק נקודות מהספסל? הייתה לו ירידה חדה באטלנטה אני יודע שבוסטון זה מועדון שמחזיר שחקנים מהקבר השאלה אם הקסם שפעל להורפורד יפעל גם כאן? יהיה גם מעניין אם הם יצליחו למנוע מהגוף של ברוגדון להתפרק במהלך השנה אם כן מדובר בשיחוק אדיר

        3. בדיוק כמו שגילרי אמר, לתפקיד המיועד גלינרי זה החתמה בובה. חסרים לנו שחקנים יוצרים מהספסל. מספיק שייתן איזה התפוצצות באיזה רבע במשחק פלייאוף חשוב, יכניס פה ושם איזה שלשה במומנטום טוב, וזה כבר היה שווה את הכל.

  9. תודה מנחם.
    חוזה מקס לא קשור בכלל לכסף. זה הכל עניין של יוקרה. שווה פי 4 מאליפות. זה הישג אישי. שחקן בחיים לא יוותר על האפשרות להיות מוגדר ״שחקן של חוזה מקס״.
    .
    גלינארי זה פניני. ממש לא החיזוק שבוסטון צריכה. אבל אני אוהב אותו אז סבבה.
    .
    ראס בתגובה : אני כבר לא יכול לראות את האם משתלב בשיטה שלי…

        1. הבן אדם בן 34 עם 0% שומן נאדיה קומאנצ׳י
          כנראה אוכל נכון.
          איפה דוקי פופר? אני בברלין – בטח שם קסדה וירד למקלט…
          😈

            1. 😂😂😂😂😂😂

            2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              איך נפלו הגיבורים?

  10. "גון וול ישחק עם קאווי וג'ורג'" זה ווישפול. אני לא סגור על זה אם שלושתם ישחקו משחק אחד ביחד. אולי קלפים בחדר ההלבשה או רביעיות עם הגיליון הרפואי.

  11. מסתבר שזה מעורב גם על בייסבול, הענף הזה שמסרב משום מה לקבל את הצעתי להחליף את השדה החיצוני בטרמפולינות כדי שלפחות יהיו כמה תפיסות יפה, אז יש חדשות בייסבול שאני לא יודע אם איש הבייסבול של האתר הקדים אותי אליהם או לא.
    עובדי איצטדיון דודג'ר הצביעו ב-99% לאשר שביתה לפני משחק האולסטאר המתקרב. הודעה על שביתה ככל הנראה תצא בקרוב.
    עובדי המסעדות ודוכני האוכל בדודג'ר נאבקים כדי להשיג משכורת שמאפשרת מחייה, בהמשך למאבק של העובדים באיצטדיון סופי(?) שהצליחו ככה להגיע להישג והתאגדו כדי להשיג משכורות והטבות ראויות.
    בכל ענף אחר הייתי אומר שהמאבק שלהם ראוי, אבל אפשר לקיים את המשחק בלי דוכני אוכל (מותר בארצות הברית להביא אוכל ושתייה מהבית?). אבל זה בייסבול, גדמת. בזבוז הזמן הלאומי של אמריקה. למשחק הזה כמעט ואין זכות קיום בלי הנקניקייה.
    אבל זה בייסבול, הענף מפוצץ בתיאורים של שחקנים ששברו שביתות שונות. לא אתפלא לראות בסוף את שחקני היאנקיז מאיישים את הדוכנים, חותמים בקטשופ על הנקניקיות.
    https://twitter.com/UNITEHERE11/status/1546583547359637504?t=AsuUIvFpNVis-C2vd-SrxQ&s=19

    1. סתם תהיה, בהינתן/בהנחה שלא מדובר במקצוע שדורש הכשרה ממושכת בעלי המסעדות/דוכנים לא יכולים לפטר את כולם ולגייס עובדים חדשים?

    2. אבנר הם מקבלים את שכר 15$-22$ לשעה המינימום וטיפה יותר מהמותר בחוק בהתאם לוותק של העובד אצלם, לצייר את המעסיק כאכזר למרות שבפועל הוא יוצר מאות ואלפי מקומות עבודה זה הזוי ועצוב בו זמנית ומתאים לתקופה של היום, יש לציין שכר מינימום או משהו שטיפה מעליו לא מספיק בשביל לחיות בLA בפרט או בקליפורניה (אני לא חושב שזה מספיק כדו לחיות באיזה מדינה אבל זה דיון לנושא אחר).

      1. ממש לא צריך לצייר את המעסיק כאכזר, אבל אפשר וגם רצוי להפעיל כל כלי לחץ אפשרי וחוקי בשביל להתפרנס יותר טוב. אחרי הכל, זה בדיוק מה שהמעסיק ניסה לעשות כשהוא משלם להם משכורות כל כך נמוכות. קיצר, עסק כמו מועדון ספורט שמרוויח מליונים ומתבסס על מוניטין וקשר עם הקהיליה המקומית יעשה בחכמה אם יפתח את הכיס ויתן תנאים טובים.

        1. אין צורך לשחק את המשחק של הטרול.
          אף אחד לא צייר שום דבר, מה שהוא אומר לא באמת קשור למה שנאמר ובא סתם בניסיון לסתור בלי שום יכולת הבנת הנקרא או ידיעה על מה הוא מדבר.

            1. שו?

            2. 🤣🤣🤣🤦🏻‍♂️ אתה מתעקש לצאת ליצן בכל הזדמנות. למה לא ענית על השאלות ששאלתי אותך?

            1. יש נקודות משותפות איתך, כן.
              יש לכם גורואים קצת שונים, כמובן.

  12. אחלה מעורב
    הרבה כבוד יש לי ללילארד ואני שמח שקיבל מקס. לדעתי מגיע לו.
    ולו רק בשביל הנאמנות לעיר ולקהל האוהדים.
    כבר אין את זה היום. כל כוכב ותיק מנסה לקפוץ על איזו עגלת אליפות. כל כוכב בודק אם הוא יכול להרוויח עוד 2 לירות במקום אחר.
    ליילארד לא עשה את הדברים האלו.
    אז אם יש "מגיע" אז מגיע לו
    🙂

  13. אני בטוח שווסטבריק עובד קשה הקיץ על המשחק אוף דה בול שלו ועל השלשות. כזה הוא ראסל שלנו – חסר אגו ופתוח לביקורת. שחקן קבוצתי מעל לכל. רק נצחונות בראש שלו. השמועות אומרות שהוא גם עובד חזק על ההגנה שלו באימונים אישיים.

      1. שלוש ארבע פעמים בשבוע שעה אימון ולאכול נכון וגם לך יהיה גוף כזה (כמובן שזה תלוי בגנטיקה גם) , לא חושב שלראסל ווסטברוק יש מוסר עבודה מצויין או משהו שקרוב לכך הוא לא הוסיף שום אלמנט למשחק שלו, לא למד מאומה במהלך שנותיו בליגה, איך בדיוק מוסר עבודה מצויין מסתדר עם העובדה שהקליעה שלו נהיית גרועה יותר ויותר?

        1. שלוש ארבע אימוני שעה בשבוע + לאכול נכון? כולנו היינו מתים. ראס מתאמן הרבה יותר מזה – חיפוש קצר בגוגל יתן לך קצת יותר מושג.

            1. הסיבות לירידה מהקו ידועות – והוא היה צריך כבר למצוא דרך להתגבר על זה (אבל זה מנטלי ולא קשור לכושר בכלום) – אבל זה לא הסיפור. כשמדברים על קליעה מדברים על זריקות במשחק חי.

          1. עכשיו ראיתי את הסטט של ווסטברוק לאורל השנים:
            אחרי עליה במדדים בשנים הראשונות, הוא די התייצב באחוזים מהשדה, אחוזים מהשלוש (היו ונשארו נוראיים) ואפקטיבי.
            ב-5 השנים האחרונות האחוזים מהקו לא משהו 🙂

      2. נמאס כבר מהנארטיב השקרי הזה שלראס יש מוסר עבודה מצויין.מאיפה הבאת את ההנפצות האלה ???? אתה סתם מנפיץ מחשבות שלא מבוססות על כלום ?? חבל אברי לא מתאים לך להנפיץ כאלה מחשבהת ולימור נארטיב שקרי שעאלק לראס יש מוסר עבודה מצויין.

  14. בס"ד
    תודה מנחם.
    מעורב נהדר.
    פינת נטבע קשורה לכדורסל הפעם( זברות )….
    אייטון והדאנס, אנחנו לא יודעים כמה פיניקס הציעו לו, אז אי אפשר לשפוט.
    באי די הוא בהחלט יכול להתפתח לכוכב, ולקבל יותר מקום וכדורים.
    לגבי וול, אני שמח בשבילו, אבל לא מעריך את העובדה שהוא דגש לפתוח בחמישייה ברוקטס.
    לגבי הקליפרס, כל עוד קוואי ימשיך להיעדר כל כך הרבה, יהיה קשה להם לפרוץ.

  15. 1. פיניקס יכולה להחתים את אייטון ואח״כ להטריד אותו.
    2. גלינארי שומר איום, לפי מה שקראתי, בפלייאוף הוא ישחק מעט מאד כי קבוצות יסמנו אותו כחוליה החלשה ויעשו עליו בידודים.
    3. ג׳ון וול באטמן? ג׳ון וול זה הג׳וקר.
    4. ראס ווסטברוק זה נגר בין נגר, הוא ג׳פטו המקורי, רק אדם אחד יסמיק במבוכה, זה מישהו עם פרופסורה בביומכניקה. המנג׳ר שלו אמר כמה שהוא טוב… זה מה שמאמן צריך להגיד.

      1. זה לא מדוייק.
        .
        הם יכולים להטריד אותו אחרי השוואת ההצעה אבל למשך שנה הם יהיו חייבים את ההסכמה שלו לכל טרייד.
        וזה לא ממש שנה מלאה כי הם לא יוכלו להטריד אותו לפני ה 15 לינואר.
        .
        הטרייד היחיד שהם לא יוכלו לעשות למשך שנה מההשוואה בכל מקרה הוא טרייד לקבוצה שהחתימה אותו – במקרה זה הפייסרס.
        .
        בקיצור זה הימור מסויים שיוכלו להשיג טרייד מתאים, ואני לא רואה את סארבר מהמר כשהפסד משמעותו תשלום מס מותרות.

  16. לברוך, בוקר שחקן מצוין אבל בדומה לקלי הם לא שחקנים שיהיו הגורם שמוביל קבוצה לאליפות. הם עשויים להיות הגורם שמנצח משחק אחד או שנים אבל לא לשים את הקבוצה על הכתפיים ולנצח סדרה ובפרט לא שדרת גמר. יש מעט שחקנים כאלו. קרי, יאניס, לברון כמובן, קוואי, נוביצקי (פעם אחת ויחידה), דנקן, קובי. פספסתי מישהו באלף השלישי?

  17. איברי זה נכון. ראס עובד קשה מאד. תמיד עבד. אני בטוח שהוא גם אחלה טימייט. לכן זה עוד יותר מוזר שהוא לא עושה אף פעם התאמות. אולי בכלל זה לא אגו. (הוא נראה בחור חביב האמת). לא יודע. חבל על הקריירה שלו. לי זה נראה שהוא משחק כדורסל לא חכם, מלא כדרורים לא שומר לא זז בלי הכדור. לא אוהב לראות כדורסל כזה. בבתחלה שלו אהבתי אותו והוא נראה לי לוחם אמיתי. היום פחות.

    1. מכל השחקנים שהצטרפו לגרעין של ג"ס רק אחד התקשה לעשות התאמות למשחקו – קלי אוברה – גם הוא הראה שיפור לקראת סוף התקופה. תמיד היתה לי דעה חיובית על המחויבות של ראסל. מכאן ששינוי בצורת המשחק שלו נופל בעיקר בתחום היכולות של המאמן. אף פעם זה שחור או לבן אבל למאמן יש השפעה גדולה.
      .
      דיברו כאן על היתו של גלינרי שחקן הגנה חלש. שוב, זה על המאמן. אני בטוח שבבוסטון הוא ישפר את משחק הגנה שלו.

      1. כפי שכתבתי אתמול ( וג'ונתן חלק עלי ) – במפרץ היו הופכים את ראס לשחקן של 15 עד 20 דקות למשחק שהיה תורם ביעילות מהספסל . היו מגדירים לו לקיחת ריבאונדים ומסירת אסיסטים , בלי הובלת כדור ובלי זריקת שלשות , והופכים אות לשחקן קבוצתי.

        אולי עוד שנה או שנתיים – בשכר מינימום .

            1. ראית את ראס משחק בחמש שנים האחרונות?

            2. בהחלט.

            3. אז הגנה זה לא הצד החזק שלו ורודמן הוא לא יהייה.
              ראס טוב עם הכדור בידיים שלו – זה לא מתאים לכם. לקבוצות אחרות בהחלט

            1. חחח רשמתי, זה טוב.

            2. ענק!!!

            3. אתם הופכים אותו לבדיחה. נחמד לצחוק. אני לא מחסידיו כיום.
              אבל אם הוא יגיע יום אחד לאירגון רציני ( לאו דווקא הווריורס) שיידע לרסן אותו ולהפיק ממנו רק את החלקים החיוביים , הוא יוכל לתרום לא מעט מהספסל. ואז תאכלו כולכם את הכובע.
              את כמויות הדברים והתחזיות שנכתבו כאן על שחקנים ( לטוב ולרע ) ואחר כך הוכחו כשטויות אפשר לאגד בדיסק שמן.

            4. הייט אדביק , ווסטברוק לא מוכן לעלות מהספסל, לא מוכן לשנות את משחקו (אנחנו כבר 14 שנה בסרט הזה ) ראסל לא יעשה תנועה בלי כדור לא ישנה את בחירת הזריקות שלו ולא יישחק הגנה, הדבר החיובי היחיד שאפשר לעשות עם ראסל זה לדרוס ולהוציא כסף מהביטוח

            5. זה לא אנחנו. הוא הפך את עצמו ביזע ודמעות. בזכות מוסר העבודה הגבוה שלו…

        1. שכנעת אותי.עד עכשיו התפללתי שיעבור לבוסטון בזכות אברי שאמר את אותם הדברים שנה שעברה,עכשיו אני באמת מתפלל שיעבור לגולדן.

            1. שזה בא ממך ברוך… בחיי שאני מבסוט. מה עם ג'יילן הנגר שלנו?

            2. בן סימונס מוסר דש!!! איפה קראתי לבראון נגר? לא התלהבתי ממנו לפני הדראפט וטעיתי

            3. טוב, אם אתה מחליט פשוט לשקר אז עזוב, בוא לא נמשיך.

            4. אברי לא מתאים לך, תביא קישור אחד שקראתי לגיילן לבראון נגר, אתה מאשים אותי ואז לך תוכיח שאחותו לא זונה, חשבתי שהוא בחירה רעה לפני הדראפט ואכלתי את הכובע, אבל מפה ונגר השמיים וארץ

  18. אני חושב כמוך מנחם שווסברוק שחקן סופק מוכשר ואם ישחק בשיטה הנכונה לו קבוצה גם אם מוגבלת תגיע לפלייאוף (ראה מקרה וושינגטון).
    אני גם חושב שהלייקרס עם סגל השחקנים שיש לה ולברון בראשם לא מתאימים להכיל שחקן כמו ווסטברוק. הוא הלך לאיבוד שם שנה שעברה ויילך לאיבוד גם השנה אם הוא לא יהיה זה שיוביל את הכדור ומסביבו קלעים.

      1. כשהמח זוכר איך עושים תנועה שהגוף לא מאפשר יותר. בשביל זה יש צוות מאמנים. לעזור לשחקן להבין את המציאות הפיזית ולשנות אלמנטים במשחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט