פריוויו + סקירת משחקי יום שני – ערב חג

 

 

 

לפני: העונה הסדירה אוטוטו מסתיימת, ובמחזור הגדול הלפני אחרון של העונה (ביום רביעי כל הקבוצות ישחקו), יימשכו מאבקי המיקום השונים.

עם שני משחקים לכל היותר לכל קבוצה, חמש קבוצות בלבד יודעות את מיקומן הסופי (ספרס, ת'אנדר, קליפרס, ברוקלין, אטלנטה), מה שהופך משחקים רבים לבעלי חשיבות גבוהה.

בנוסף, היום בלילה נסגור את סקר נבחרי העונה לשנת 2013/2014 של אתר הופס, ולאחר חישוב התוצאות  נפרסם את התוצאות בפוסט חגיגי וכשר לפסח.

למי שעדיין לא נכנס (הייתה הענות מדהימה) ורוצה להשתתף, מצורף הלינק הבא: סקר סיום העונה של אתר HOOPS

אחרי: לאחר ערב משחקים ארוך כמעט כמו ההגדה של פסח, תמונת הפלייאוף מתחילה להיסגר. אינדיאנה הבטיחה את יתרון הביתיות במזרח מבלי לשחק, יוסטון תארח את פורטלנד, גולדן סטייט תתארח אצל הקליפרס, והוכרע כי פיניקס תסיים את העונה בעוד יומיים.

ברמה האישית, שלושה שחקנים הזדהו עם בני ישראל שנדדו במדבר, וקלעו לפחות 40 נק'. שחקן אחר, שבניגוד לשלושתם גם יהיה בפלייאוף, לקח את זה רחוק יותר (או שלא…)

 

פילדלפיה  (63-18) 113 –  בוסטון (55-26) 108

לפני: אפשר מכת חושך במקום?

בוסטון שניצחה יותר מדי לאחרונה מבלי לשים לב, תמשיך להריץ בחמישייה את קלי אוליניק ופרסלי, ולהימנע מהפסד שלישי העונה לפילי.

לקבוצת הדי ליג של פילדלפיה יש מס' שחקנים שרוצים להוכיח שמקומם בליגה, ואין זמן יותר טוב לעשות זאת מאשר בגארבג' טיים של העונה.

פילדלפיה עם ניצחון אחרון לעונה.

אחרי: זה התחיל צמוד, אך ברבע השני ביצעה פילדלפיה בריחה גדולה עם רבע של 17-34. בירידה למחצית היה לסיקסרס יותר מדי זמן להיבהל מיתרונם, והם אכן איבדו את כולו. איבוד כדור טיפשי של בוסטון בפיגור 3 סמוך לסיום הכריע את המשחק.

בפילדלפיה בלטו כל שחקני הכדורסל של הקבוצה, שהם הרוקי קרטר-וויליאמס, טוני וורטן ות'דאוס יאנג.

בבוסטון קלי אוליניק המשיך בסיום העונה הטוב שלו (שיסדר לו מקום בחמישייה השנייה של הרוקיס') עם שיא קריירה של 28 נק', גרין נזכר לקלוע עם 27 נק', וראז'ון רונדו פלירטט עם טריפל דאבל, אבל כמו בחיים האמיתיים, רק עם נשים שלא יודעות שהוא שחקן כדורסל, נכשל להשיג את מטרתו עם 8 נק' 11 ריב' ו 14 אס'.

טורונטו (33-48) 110 – מילווקי (66-15) 100

לפני: בדרך לעונתה הטובה בהיסטוריה (עוד על העונה המעולה של טורונטו), לאחר התחלה חלשה של העונה, טורונטו הפכה לקבוצת צמרת וסמל ליציבות במזרח לאחר הטרייד הגדול בו הגיע ואסקז היעיל תמורת רודי גיי.

גם מילווקי שמרה על יציבות לאורך כל העונה, אך יציבות מהסוג הרע. זו שלמרות רצף הפסדים היסטורי של פילדלפיה, מילווקי בעונה הגרועה בתולדותיה (והיו לא מעט) תגיע להגרלת הלוטרי עם הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות בבחירת הדראפט הראשונה (ויפסידו בגדול גם כאן ויבחרו במקום ה 4).

לטורונטו אסור למעוד בקרב על המקום ה 3 במזרח, והיא תנצח גם היום כדי להשלים 0-4 על הבאקס העלובים בדרך להבטחת המקום ה 3 במזרח.

אחרי: טורונטו היציבה בדרך הבטוחה להבטיח את המקום ה 3 במזרח ורשמה שיא מועדון עם ניצחון מס' 48. פייר? מגיע להם, למרות שאירגנו מוקדם יותר השנה ערב מחווה ל"אמן" דרייק (יהודי טוב וכשר דרך אגב, השירים פחות). את טורונטו הוביל עם 25 נק' מחליפו הארעי של דרוזאן בחמישייה, ואסקז המצוין שהסתדר יפה עם קייל לאורי (24 נק') בקו האחורי והתעלה על צמד הרכזים שעלו ממול, ברנדון נייט (18 נק'), ומלך הגארבג' טיים של הליגה, ראמון סשנז (21 נק'), שחזר השנה לקבוצה בה פרץ לתודעה עם אותו שיא מועדון מדהים של 24 אס', והפגין בה יכולת טובה.

וושינגטון (38-43) 114 – מיאמי (27-54) 93

לפני: לראשונה בקריירה, ג'ון וול מצעיד את קבוצתו לפלייאוף. היום הוא וחבריו יארחו את האלופה המוזרה שאיבדה את ראשות המזרח ועוד עלולה לשלם על כך ביוקר.

כדי להימנע ממפגש עם ההיט או בפלייאוף, הויזארדס צריכים לנצח כדי להימנע מהסתבכות עם שארלוט על המקום ה 6 במזרח, ויעשו זאת עם הצגה של בראדלי ביל.

אחרי: בלי לברון ג'יימס וכריס בוש שקיבלו מנוחה, דווין וויד נשאר לבד במערכה, מיאמי קיבלה בראש ברבע השני (43-22), והובסה בפעם השנייה העונה ע"י וושינגטון, אותה הוביל עם 25 נק' טרבור אריזה בעונת חוזה (נגמר) טובה מאוד בה היה אחד מקלעי השלשות הטובים בליגה, והשאיר פירורים לרוקי המאכזב אוטו פורטר. סייעו לו ננה שחזר חד מאוד עם 18 נק' מהספסל, אל הרינגטון הותיק עם 16 וכן אנדרה מילר עם 9 פינוקים לחברים. וול היה רגוע מאוד עם 4 נק' אך פיצה עם 13 אס'. במיאמי, שהעניקה מתנת חג פסח לפייסרס בדמות המקום הראשון במזרח ומפגש אפשרי בסיבוב השני עם שיקגו או ברוקלין, ניתן לציין לטובה רק את ביזלי וג'ונס עם 18 ו11 נק' בהתאמה, בתקווה שקנו להם כמה דק' לפלייאוף.

מבחינת ההימורים, באופן מפתיע, אני עומד על 0-3 מפתיע. האם אסיים כמו פילדלפיה?

אטלנטה (44-37) 93– שארלוט (39-42) 95

לפני: פול מילסאפ לא האמין שזה קורה לו. לאחר שעזב את יוטה, הוא חיפש קבוצת פלייאוף לגיטימית עם סיכוי לאליפות. מסיבות לא מובנות, מעט מדי קבוצות הביעו עניין רציני, והוא בחר להגיע להוקס. כשנכנס לחדר ההלבשה, הוא ראה כמה פרצופים מוכרים, כגון קייל קורבר ודמאר קארול. בנוסף, הוא גילה שאת עמדת הסנטר מאייש פאוור פאוורד טבעי שמסתובב כשקוראים לו "אל". כאשר הניקס נשפו בעורפם, מיסלאפ התחיל לחשוד שמשהו לא כשורה, ושלמעשה חתם במקבילה המזרחית ליוטה של השנים הקודמות. לאחר הניצחון הביתי הגדול על מיאמי והזכייה של מילסאפ בתואר הלא רשמי של "גבר-גבר השנה",היום הוא יארח את חברו לשעבר לקו הקדמי של יוטה, אל ג'פרסון הנפלא ואחד השחקנים הטובים בליגה בשנת 2014, שגם הוא הוביל קבוצה לפלייאוף עם עזרה של רכז תזזיתי.

בסיום המשחק ג'פרסון יודה למילסאפ על האירוח, הם יאחלו אחד לשני הצלחה בפלייאוף, ושארלוט תצא עם ניצחון חשוב.

אחרי: כמחווה לא רשמית, לא חוקית ובעיקר לא נכונה, שלושת חבריו לשעבר של אל ג'פרסון (ביג אל עם עוד משחק נהדר עם 27 נק' ו11 ריב') מיוטה, מילסאפ, קארול וקורבר, קיבלו מנוחה. אטלנטה בראשותו של מייק סקוט האתלטי והמפתיע שרגיל לעלות מהספסל (קלע 20), שלטה במשחק בינוני ביותר של שתי הקבוצות, עד שהגיעה מיני התפוצצות של השחקן הלבן בליגה, לוק רידנאור, שקלע ברבע האחרון את כל 10 נקודותיו וקיבל חיזוק מגארי ניל שסיים עם 17ק'. לאחר שלו וויליאמס נזכר לקלוע לזכות ההוקס, שארלוט הכניסה את אחד המוסרים הגבוהים הטובים בליגה, ג'וש מקרובטס, כדי שיכניס כדור בחוכמה לאחד הגארדים. כריס דאגלס רוברטס המוזר קבר פלוטר על הבאזר כדי להותיר סיכוי לחבריו לסיים במקום ה 6 במזרח.

שיקגו (33-48) 108 – אורלנדו (58-23) 95

לפני: באורלנדו כבר סופרים את הימים עד למפגש סיכום העונה בדיסנילנד ומפנטזים על הדראפט.

הבולס איכזבו קשות עם ההפסד המיותר לניו יורק שכרגע מסדר לה מפגש חוזר עם ברוקלין המאיימת.

שיקגו בבאנקר של הערב מול קבוצת החוץ הגרועה בליגה (4 נצחונות חוץ בלבד למג'יק).

אחרי: אין יותר מדי מה לכתוב. הבולס עם 22 של דאנליבי, נואה בפעם המי יודע כמה עם עוד כמעט טריפל דאבל (18 10 ו 8) וגיחה מבטיחה של תופעת המכללות לשעבר, ג'יימר פרדט, שבלט עם 17 נק' וחיפה על היעדרו של אוגוסטין, גברו בקלות על אורלנדו החלשה, בה בלטו קייל אוק'ווין האלמוני ניסה לדלג על קורס (ליגת) קיץ עם 20 נק' ואנדרו ניקולסון, שפתח נהדר את העונה ונעלם, עם 19 נק'.

יוסטון (27-54) 104 – סן אנטוניו (19-62) 98

לפני: לפני מפגש אפשרי בחצי גמר המערב, כדי להגיע לשם, יוסטון רוצה להשלים 0-4 עונתי בדרבי הטקסני כדי להבטיח כבר עכשיו את יתרון הביתיות בסיבוב הראשון מול פורטלנד. לסן אנטוניו זהו משחק חסר חשיבות על הנייר, מה שאומר הזדמנות נוספת לפטי מילס לזרוק כמה שהוא רוצה. היום הזריקות שלו ייכנסו, והספרס יפתיעו וייצאו עם נצחון.

אחרי: גרג פופוביץ' משבית השמחות נתן פס לפטי מילס, הותיר את השלישייה הגדולה על הספסל ברגעים המכריעים של המשחק, וראה את הווארד עם 20 נק' ו 17 ריב' מוביל את יוסטון לסוויפ עונתי ראשון בדרבי טקסני זה 26 שנים. סייעו לו פארסונס עם 21, ג'ונס עם 20 ו11, והארדן שלמרות ערב פושר עם 16 בלבד התעלה ברבע הרביעי, ובשורה התחתונה, יוסטון תחזיק ביתרון הביתיות בסיבוב הראשון נגד פורטלנד. אצל הספרס, מלבד בלינלי שניצל את העדרותו של גרין ל 17 נק', אף אחד לא בלט ביום בו פופוביץ המשיך להטריל את הליגה כשעלה עם ארון ביינס ודיימיאן ג'יימס בחמישייה.

ניו אורלינס (48-33) 101 – אוקלהומה (23-58) 89

לפני: משחק לפרוטוקול עבור שתי הקבוצות. הפליקנס מסיימים עונה מאכזבת למדי ואנטוני דיוויס כבר הצטרף לאנדרסון, הוליידי ואריק גורדון שכבר סיימו את העונה. מנגד עומדת אוקלהומה שתשמח למשחק קל אחרי שני משחקים לאחרונה באווירת פלייאוף מול הקליפרס ואינדיאנה. אוקלהומה לא תתקשה לנצח.

אחרי: במשחק לפרוטוקול בלבד, לא ברור מדוע מצד אחד, סקוט ברוקס העניק מנוחה מתבקשת לראסל ווסטברוק, ומצד שני העניש את דוראנט (25 נק' באחוזים רעים) ואיבאקה (22 נק' ו 16 ר') עם 43 ו 41 דקות. בניו אורלינס הפצועה וחבולה, ראה טייריק אוואנס כי הוא עולה עם סגל אלמוני למדי, קיבל פלאשבק לימי עונת הרוקי בקינגס וכיכב על הפרקט עם 41 נק', 9 כדורים חוזרים ו 8 זריקות מוזרות שסווגו כאסיסטים לחבריו לקבוצה. כאחד מהרוקיס' הטובים בהיסטוריה של הליגה (מוזמנים לבדוק), לאחר אינספור הביקורות המוצדקות נגד הקבוצה על החתמתו על חוזה ארוך וגדול, טייריק היה מעולה בחלקה השני של העונה, ובוודאי סיפק לראשי הקבוצה חומר למחשבה בקיץ הקרוב לגבי מה עושים עם ג'רו הולידיי ואריק גורדון, שלא יכולים לשחק איתו ביחד.

יוטה (57-24) 104 – לייקרס (55-26) 119

לפני: לפני שנה בדיוק, שתי הקבוצות התמודדו על כרטיס כניסה לפלייאוף, כאשר יוטה במפגן לוזריות כמו שרק היא מסוגלת, איבדה את מקומה לטובת הלייקרס (שסיימה לבסוף במקום ה7). כרגע שתיהן מתמודדות על מס' הכדורים בדראפט, כאשר שתיהן מפנטזות על ג'בארי פרקר, שמאוד ישמח לשחק במדיהן (המורמוני הגבוה התבטא לא מזמן שהיה שמח להיות "לייקר").

בצד החיובי, לאחר התחלה מבישה של העונה יוטה התאוששה, וזה אמנם לקח עונה שלמה, אבל נראה שדריק פייבורס והסנטר הטורקי קנטר סוף סוף למדו לשחק ביחד. הלייקרס? בזכות משחק אחד הזוי בו עלו עם סגל חסר במיוחד וסבלו מבעיית עבירות, למדנו שאי אפשר להישאר עם 4 שחקנים על המגרש, וראינו את רוברט סאקרה בשיאו במשך הדקות שנשארו במשחק.

הלייקרס "תנצח" ותפסיד את המשחק, בדרך לזכייה בבחירה מס' 1 בדראפט (אתם יכולים לדמיין את מספר הכתבות והתגובות הזועמות אם זה יקרה?)

אחרי: ניק יאנג מסיים את העונה בקול תרועה עם תצוגת ענק נוספת מהספסל עם 41 נק' ב 14 מ 20 מהשדה.  הבנאדם פשוט לוהט בתקופה האחרונה, ובסוף העונה יוכל לטעון בצדק גמור, שבדומה לענקים דוגמת ג'רי ווסט, צ'מברליין,ביילור, מג'יק, עבדול ג'אבר, שאק וקובי, גם הוא היה השחקן הטוב ביותר של הלייקרס לעונה בודדת. בנוסף ליאנג, מארשל שהתחיל את העונה בדי ליג וסיים אותה כרכז הבכיר של הלייקרס, סיים עם 15 אס', והמעודד הגבוה בליגה, רוברט סאקרה, חגג עם 12 נק' ו 9 ריב'.

אגדה בעיקר בפני עצמו, אבל אחלה שחקן
אגדה בעיקר בפני עצמו, אבל אחלה שחקן

ביוטה, קנטר,היוורד ובורקס היו לא רעים, אך לשאר החברים אין במה להתגאות, בערב בו יוטה הבטיחה את המקום האחרון במערב.

פיניקס (34-47) 91 – ממפיס (32-49)  97

המשחק המרכזי של הערב. מכל המאמני השנה הראשונה בליגה, הורנסק רשם את עונת הבכורה המרשימה ביותר. זה יהיה כל כך יפה אם הקבוצה הסימפטית שרבים צפו שתהיה מהחלשות בליגה תגיע לפלייאוף, אך את ממפיס כל זה לא מעניין. עם מאזן 0-3 מול הסאנס, הדובים רוצים להשלים סוויפ עונתי בדרך למפגש ראש בראש עם דאלאס על ה"זכות" לפגוש את אוקלהומה במקום ס"א מולה ממפיס מתקשה מאוד מאז אותה סנצנציה שחוללה כשהדיחה אותה מהמקום השמיני. לאחר ההפסד הכואב כל כך מול דאלאס, סיכוייה של פיניקס לעלות לפלייאוף נפגעו דרמטית, שכן גם במצב של שוויון בין 3 הקבוצות, היא תמצא את עצמה בחוץ.

ממפיס תתקשה מאוד, אבל תסיים לפיניקס את העונה באופן רשמי.

אחרי: קרב פלייאוף לכל דבר בין שתי קבוצות ראויות. הניסיון והעוצמה של ממפיס מול ההתלהבות ורוח הנעורים של פיניקס. המשחק היה מותח לכל אורכו (גם כשממפיס פתחה חזק הייתה הרגשה שפיניקס תחזור), ובדק' הסיום, שתי הקבוצות קלעו סלים גדולים אחד אחרי השני, והיתרון עבר מצד לצד. במצב של 90-91 לזכות פיניקס, רנדולף הצליח להתמודד בכוח עם דאבל טים והוציא כדור לקונלי שלא מוערך מספיק, והאחרון צלף שלשה אדירה. בהתקפה הבאה, דראגיץ', האיש של פיניקס כל העונה הלך פנימה, הוציא כדור החוצה, אך זה נחטף ע"י זי בו הגדול (במשחקו הטוב העונה, בדיוק בזמן, עם 32 נק') שנתן ספרינט בצעדי דוב אל הסל, קינח בהטעייה והעלה את ממפיס ליתרון קריטי של 4 נק' 47 שניות לסיום.

אני ממשיך לכתוב בעודי צופה במשחק. פריי מחטיא לשלוש, מלחמה על הכדור החוזר, כדור ביניים. פיניקס משתלטת על הכדור, דראגיץ מסתדר לשלשה פנויה מהפינה, לא עומד בלחץ ומשחרר כדור בקשת גבוהה מדי שלא פוגעת בטבעת. קונלי עם 2 החטאות מהקו משאיר את פיניקס בחיים. עכשיו זהו תורו של מוריס להחטיא לשלוש עם זריקה קשה וקצרה מדי. ממפיס מגדילה את הפער בנקודה מהקו, ובפיגור 5, בלדסו מוותר על ניסיון שלשה, חודר פנימה באין מפריע, ומחמיץ ליי אפ פשוט, שמסמן את סוף העונה של הפתעת העונה. שחקני הגריזליס מנחמים את שחקני הסאנס המאוכזבים, הקהל המקומי מודה לשחקניו על כל שעשו העונה, וגם אנחנו. תודה לך פיניקס!

מייק מילר הבלתי נגמר סייע לראנדולף עם 21 נק' גדולות מהספסל (5 שלשות) וגאסול תמך בו עם 18. בפיניקס מרקיף מוריס היה יוצא מן הכלל בהתקפה עם 21 נק', אך מלבדו אף אחד לא התעלה.

גולדן סטייט (31-50) 130– מינסוטה (41-40) 120

בשנה שעברה יוסטון הידרדרה למקום השמיני בסיום העונה, אחרי שנדמה היה שהמקום השישי שלה. גולדן סטייט תנסה להימנע מתרחיש זה שיכול לסדר לה מפגש עם אוקלהומה או סן אנטוניו במקום נגד הקליפרס.

מינסוטה שמסיימת עונה נוספת באכזבה, תמשיך להציג לראווה את חברם החדש של קווין לאב וריקי רוביו, ג'ורג'י דיאנג הנפלא. אני מהמר על הפתעה וניצחון של מינסוטה שיסבך את העניינים במערב.

אחרי: לפני תחילת המשחק נאלצה גולדן סטייט להתמודד עם החדשות הרעות לגבי חומרת הפציעתו של הענק האוסטרלי השביר, אנדרו בוגוט. האוסטרלי שכנראה סובל מבריחת סידן חמורה, החל לחוש כאבים לטענתו לאחר מרפק מקנת' פאריד, והצילום שעבר הראה על סדק בצלעות, מה שאומר שככל הנראה, הוא יחמיץ את כל הפלייאוף, ויותיר את דיוויד לי המתאושש אך בעיקר את מה שנשאר מג'רמיין אוניל (ונשאר) להתמודד עם בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן.

המשחק עצמו אופיין בקצב מהיר. דיוויד לי הוכיח כי הוא כשיר עם משחק התקפי מצוין (25 נק' ו 9 ריב' ב 12 מ 14 מהשדה) שהתאפשר גם בזכות ההסכם הסודי בינו לבין קווין לאב העונה לשם "תקלע ותן לקלוע" בהשראת "חיה ותן לחיות",  קרי היה נהדר עם 25 נק' (כולל 7 מ 13 מחוץ לקשת) ויום אחרי השלשה הגדולה והמפתיעה שכפתה הארכה נגד פורטלנד, עלה מהספסל דיימונד גרין כדי להראות לכולם שקרי מסר לו כי ראה אותו צולף באימונים ולא כי הסתבך, צלף 4 שלשות מ 5 ניסיונות, בדרך ל 20 נק', 12 כדורים חוזרים ו 2 חסימות. יופי של תרומה.

במינסוטה, קווין לאב שאהב את הרעיון של לסיים טריפל דאבל, היה קרוב מאוד גם הפעם, ורשם יום עבודה אישי מוצלח ביותר עם 40 נק', 14 ריב' ו 9 אס'. ניקולה פקוביץ המשיך לעקוב בדאגה אחרי ג'ורג'י דיאנג שפורח בגארבג' טיים של העונה עם דאבל דאבל נוסף של 14 ו 11. מלבדם קורי ברואר סייע עם 23 נק' באחוזים טובים, אבל כאן זה די נגמר.

מעל כולם, היה סטפן קארי, עם 25 נק' (כולל 7 מ 13 מחוץ לקשת),  15 אס',  וקעקוע חדש (ותודה ל Tragic Bronson כאן למטה בתגובות על הידיעה + הקישור)

tumblr_inline_mo16fjE54O1qz4rgp
מחווה לעם היהודי לכבוד פסח?

בריחה של גולדן סטייט לקראת סוף המשחק לאחר שלאב הוריד בשלשה ל 119-116, סגרה את המשחק ושולחת את גולדן סטייט להתכונן לסדרה חמה מול הקליפרס.

אז איפה תסיים כל קבוצה ומי תפגוש את מי?

d790גילוי נאות: עם התואר הלא רשמי של "המהמר הגרוע במזרח" (התיכון), שסיים בוודאות בחמישייה האחרונה באתגר בראקט המכללות של האתר (העדפתי שלא לבדוק את מיקומי הסופי), אני מציע שתתעלמו בנימוס מניחושיי,השאירו כוס יין על השולחן ותחכו לאליהו הנביא.

ותעדכנו כמובן.

ניפרד עם מחווה היסטורית למס' מכות

ric-flair-43608
מכת דם. ריק פלייר בפוזה אופיינית.
מכת צפרדע. מצא את ההבדלים.
מכת צפרדע. מצא את ההבדלים.
מכת כינים.
מכת כינים. ג'ואקים נואה מסרב לחפוף
מכת בכורות. אנטוני בנט
מכת בכורות. אנטוני בנט מסרב לקלוע

 

חג שמח לכולם!

 

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. רון, פנטסטי ממש.
    איזה כיף בארץ!
    יושב בבית של בתי עם הנכדות בחדר האוחים הגדול, שולחן מוכן ל-18 איש לסדר, ואני קורא פריוויו נהדר.
    מה יכול להיות טוב מזה?
    חג שמח לכולם!

  2. הורנסק לטעמי מאמן העונה גם אם פיניקס לא יהיו בפלייאוף.הקבוצה הזו אמורה הייתה להיות הגרועה במערב, ובמקום זאת היא נאבקת על הפלייאוף כשבלדסו היה פצוע חצי עונה.
    החלום שלי שפיניקס יביאו את לאב בקיץ בבלוקבסטר טרייד, ויהיו קבוצה מטורפת.

  3. מאמן העונה חייב להיות ת'יבודו אם כבר מדברים על זה..
    כל שנה ישנה קבוצה שמגיעה משום מקום ואין ספק שפיניקס נותנת לכול התחזיות בראש..
    אבל מה שת'יבודו עושה בלי רוז ואחרי הטרייד של לואל דנג זה להוציא מים מהסלע ולהפוך אותם לזהב..

    1. פרסונס כנראה ישחק. יוסטון צריכה ניצחון כדי להבטיח ביתיות. אני רק מקווה שישחק מעט ולא ישחטו אותו כרגיל

      1. אגב אני ממש לא מאמין שפופוביץ׳ יתן לשחקנים לנוח. עניין של גאווה טקסנית. הפעם האחרונה שיוסטון עשו סוויפ בעונה הרגילה על הספרס היתה ב1988. הייתי בן 6

  4. חג שמח לכל צוות הופס והדוק לס
    נהנה מכל פוסט שלכם
    * מרגיש שיהיה פליאוף שיכנס לספרי ההיסטוריה
    האלופה הבאה צריכה לאכול חול לירוק דם ולהכ\גיע לפסגת האוורסט בשביל האליפות

  5. גורטאט יכול היום לעשות שיא קריירה נגד האין סנטרים של מיאמי,
    אם וושינגטון נופלים למקום שביעי הם ימררו למיאמי את החיים

  6. לברון נח, הגיוני מאוד.

    אתם קולטים שבוסטון מעלה את רונדו למשחק מול פילי שאם היא מנצחת היא בעצם עולה מעל לליקרס???

    מדהים פשוט, היה להם לפני שבוע בחירה 4-5 כמעט סגורה.

  7. סקירה נהדרת. אבל ממש נהדרת! כמה דברים:

    1. בעונה הבאה כבר כנראה לא ארבה לעשות את נסיעת השעה וחצי לאטלנטה (דרומה) או שעה וחצי לשרלוט (צפונה). אעשה זאת רק למשחקים ניבחרים פה ושם, נניח 7-10 פעמים משך כל העונה. אבל משחק "דרבי" אחד באטלנטה נגד שרלוט, ואחד בשרלוט נגד אטלנטה, אעשה בטוח.

    2. ניק יאנג הוא שחקן-שחקן! אחד האתלטים הסוערים בליגה שיש בו הרבה מראסל ווסטברוק, דוויין ווייד, ומונטה אליס!

    3. אולי סתם החמצתי. של מי הטאטו? חשבתי אולי כספי או מקל?

  8. איזה קרב הולך להיות במשחק האחרון בין דאלאס לממפיס!!!
    המנצחת תשחק מול OKC, המפסידה מול סן אנטוניו.
    אני מניח שאף אחת מהן לא רוצה לשחק מול סן אנטוניו, לשתיהן יש סיכוי טוב ביותר מול OKC.
    בתור אוהד אוקלהומה, אני מאוד מקווה שממפיס תפסיד ותשחק מול הספרס…
    ממפיס קבוצה בעייתית מאוד!

    1. אם קליפרס מנצחים את השניים הנותרים ואוקלאומה מפסידה את המשחק שלה (מול דטרויט בבית) אז אומנם לא סביר, אך עדיין אפשרי שקליפרס תסיים שנייה.
      לא בטוח שכדאי לה, עקב האפשרות הסבירה למפגש מול ממפיס לעומת מפגש מול גולדן סטייט נטולת בוגוט.מצד שני, אם מסתכלים על חצי הגמר הביתיות שווה הכי הרבה…

  9. סחתיין על הקומבינה של ההיט. שאפו. אינדיאנה יצאו כאן חבורה של מפגרים שניצחו את אוקלהומה ולקחו את המזרח. מיאמי נתנו כאן מהלך גאוני.

    1. זה גועל נפש של מהלך. הם הפסידו לאטלנטה במכוון. אם הם ממש היו רוצים את המזרח הם היו מורידים עליהם 30 הפרש.

      1. הם לא הפסידו במכוון פשוט העדיפו לתת לגופות לנוח אחרי ההפסד באטלנטה והניצחוו של אינדי נגד okc. ההפסדים לא התחילו אתמול אלא בשבועיים האחרונים.
        הביתיות לא חשובה להם כמו המנוחה.
        כנראה יצאו מנקודת הנחה שהפייסרס לא יפסידו לאורלנדו.

  10. בעולם מושלם שיש בו צדק, פיניקס לא עולה לפלייאוף אמנם ברגע האחרון, אך זוכה לבחירה הראשונה בדראפט כנגד כל הסיכויים וגורמת לכל הנמושות לאכול את הכובע 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט