מעורב הופס ליום א' / מנחם לס

1.דרווין האם, מאמן הלייקרס: "אני אוהב את ראסל ווסטברוק. אני נגד הטרדה שלו, או של כל אחד אחר שברוסטר!"

ראסל ווסטברוק בתיכון

'אני לא מעוניין בהטרדות. אותי מעניין רק דבר אחד: למקסם את הכשרונות שיש לי!. ראסל ווסטברוק "WILL FLOURISH" אצלי (Darvin Ham: I think Russell Westbrook is 'going to flourish' | Yardbarker)

האם אמר שישנה לו תכנית "TO TURN THINGS AROUND" עם ראסל ווסטברוק שייטיבו עם הקבוצה ועם ראסל כאחד. הוא כל כך מתרגש להראות לכולם שזה יקרה שהוא בקושי יכול לחכות.

Westbrook, 33, averaged 18.5 points, 7.1 assists and 7.4 rebounds during the 2021-22 season, well behind the 22.2 points, 11.7 assists and 11.5 rebounds he averaged during his 2020-21 season with the Washington Wizards. The Lakers missed the playoffs in its first season with Westbrook, but are now on the hook for his $47.1 million salary next year.

"I AM JUST EXCITED TO BEGIN WORK WITH RUSSELL WESTBROOK". לי משפט זה הוא קריאה בתרועה לבוסים בלייקרס לא ללכת על הטרייד של ראס. הנה מה שהוא אמר למרק ספירס מאדרסקייפ https://andscape.com/features/darvin-ham-is-bringing-his-philosophy-and-a-saginaw-toughness-to-the-lakers/:

"I love Russell Westbrook, man, "Just his mentality, his approach. Just to see him, a guy of that magnitude and everything he's done in the league to get hated on. But being me, I got a wholehearted plan, a clear plan on how I'm going to use him. I showed it to him, sat down, brought stuff up for him. I think he's going to flourish. We ain't going to try to curtail his .energy. We're just going to diversify it, redirect it."

ביום ששי האם חזר על דבריו שהוא רוצה את הצוות כפי שהוא ושהוא נגד כל טרייד. הוא חזר על מה שאמר ביום חמישי כשהוא אומר עתה לדייב מקמנמין מ-ESPN , וסיים, "WE LOVE EVERYONE ON OUR ROSTER"

https://www.espn.com/nba/story/_/id/34214985/los-angeles-lakers-darvin-ham-trade-buzz-love-everyone-our-roster

2. תפסו את מאמן הלייקרס דרווין האם בוידיאו אומר דבר שהוא לא היה רוצה שיישמע ברבים

דרווין האם לא מפסיק לחשוב ולדבר על מה שהקבוצה צריכה. בסושיאל מדיה הופיע סרטון מליגת הקיץ בו הוא ניפדש עם הסווינגמן מאט בארנס והוא נשמע אומר למאט בארנס שהוא צריך בלייקרס מישהו כמוהו, מישהו ש-"somebody to slap the s..t out of somebody.” האמריקאים נעשו כאלה הגונים שאפילו את המילה SHIT כבר אסור לכתוב.

לפי הדיווחים דווין שכר את בן וולאס כעוזר מאמן הלייקרס, אולי במטרה להכניס קצת TOUGHNESS ורוע בקבוצה הנחמדה הזאת הנקראית לייקרס.

3. מרק קיובן מדבר אל קבוצתו בקשר לעזיבת ג'יילן ברונסון. FAIR ENOUGH!

זה מה שמרק קיובן אמר לשחקניו:

It really wasn’t about the amount of money,” Cuban said of Brunson’s decision to his players, per Steve Popper of Newsday. “We really didn’t get a chance to make an offer. It was Jalen’s choice. And I understand it. He knew those guys [the Knicks] his entire life. He grew up there. It makes perfect sense.”

Cuban did also say that he has no hard feelings over Brunson’s exit.

I wish him nothing but the best,” said Cuban. “You bust your [butt] and you have that choice. He deserves it. It happens. It’s the way this league works. It’s a business. You trade a player, you say it’s a business. You lose a player, it’s a business. It’s just the way it goes.”

4. אני לא מבין מה בוער למאמן המבריקס ג'ייסון קיד להודיע עכשיו על החמישייה הפותחת

אז הוא הודיע: he Mavs’ starting lineup will be Luka Doncic, Dinwiddie, Dorian Finney-Smith, Christian Wood, and JaVale McGee.

5. סטפן קרי מכניס כדור גולף בחור מחבטה מ-95 מטרים באליפות הסלבריטים. ONLY STEPH!

הנה חבטה שנכנסה לחור מכמעט 100 מטרים. חבטה של 1 למיליון. רק סטף קרי.

6. פינת הטבע

A seagull is silhouetted against a supermoon, in Rome, Wednesday, June 15, 2022. The moon reached its full stage on Tuesday, during a phenomenon known as a supermoon because of its proximity to Earth, and it is also labeled as the "Strawberry Moon" because it is the full moon at strawberry harvest time. (AP Photo/Andrew Medichini)
TOPSHOT – The full "Strawberry moon" is seen past the US Capitol in Washington, DC, on June 14, 2022. (Photo by Stefani Reynolds / AFP) (Photo by STEFANI REYNOLDS/AFP via Getty Images)

TOPSHOT – The waxing gibbous moon rises in the countryside of the village of Tal Sallur in the rebel-held Afrin region of Syria's northern Aleppo province on June 13, 2022, a day ahead of the June "strawberry supermoon". (Photo by Rami al SAYED / AFP) (Photo by RAMI AL SAYED/AFP via Getty Images)
The full moon rises as the June 2022 "Strawberry Supermoon" in Singapore on June 14, 2022. (Photo by ROSLAN RAHMAN / AFP) (Photo by ROSLAN RAHMAN/AFP via Getty Images)
TOPSHOT – This photograph shows a full moon, known as the "Strawberry Moon", behind the Temple of Poseidon at Cape Sounion, south of Athens, on June 14, 2022. (Photo by Angelos Tzortzinis / AFP) (Photo by ANGELOS TZORTZINIS/AFP via Getty Images)

אם יש לכם תמונות או איורים שניתן להכניס לפינת הטבע כאן, אנא שילחו לי ל- meless1937@gmail.com

7. היום לפני…בספורט

1978: Willie McCovey becomes 12th MLB player to hit 500 home runs

1991: Wimbledon breaks 114 years of tradition by playing on middle Sunday of tournament

1994: Diego Maradona kicked out of World Cup by FIFA after failing drug test

זה קרה אחרי נצחון ארגנטינה על ניגריה באיצטדיון פולקסבורו במסצ'וסטס

1995: Eddie Murray becomes second switch-hitter, 20th MLB player to reach 3,000 hits

2002: Ronaldo scores both goals to lead Brazil to record fifth World Cup title

בראזיל ניצחה את גרמניה 0-2 במשחק הגמר

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 108 תגובות

  1. ווסטברוק פשוט לא מתאים בלייקרס, שני הצדדים ירוויחו מפרידה. האם פשוט מנסה לצאת בסדר עם כולם, וגם זה בסדר.
    .
    מה עם הארדוואי ג'וניור? עדיין פצוע? מתי יחזור?
    .
    סטף לא יאמן, אני לא מכניס את זה גם במיליון ניסיונות.
    .
    התמונות של הירח מדהימות, תודה רבה מנחם.

    1. תודה מיקי,אני אתקן ברשותך אין קבוצה בליגה שראס מתאים לה, הוא פשוט לא ברמה של הNBA שחקן חילוש בשני הצדדים, על תקן סטאר שלא מוכן לרדת לספסל, שנה הבאה בשעה טובה ניפטר מאפס האוברייטד. הבובה התורנית של הלייקרס עושה את עבודתו ועל מה ששילמו כסף וזה ללקק, כולם יודעים מי זה הGM והמאמן בפועל.
      .
      הארדוואי גוניור יחזור עונה הבאה השבר החלים, אני במקום מארק קיובן המצויין מנסה להחתים את קיירי ארווינג זה הימור שווה לכולם הוא כמה רמות מעל ברונסון התקפית , ראינו בעבר כבר מה ארווינג שווה ליד מנהל משחק איתני ואגרוף הכפול שהוא ודונציץ ייצרו להגנה זה אוטמטית קונטנדרית, המחיר שלו עכשיו ברצפה.

      1. זה ברור שכסף מביא כבוד והכרה ואיתו והכוח לשנות נרטיבים, אבל לא מבין איך אפשר לשים את הזיטונים על אדם כמו קיירי שכל מקום בו דרך השאיר אדמה חרוכה??? כמה סטירות עוד צריך לקבל בשביל להגיד די לאיש, או שתמיד יימצא האדם שחושב שיש לו את הכדור הנכון לאיזון שלו?!

  2. מנחם אתה פשוט פנומן שאתה מצליח לספק לנו מעורב אטרקטיבי כל יום בעונת המלפפונים המשמימה. תודה!
    וכיף שחזרה פינת הטבע.
    אני אשמח עם ראס ישאר אבל לא הייתי מתנגד שיעשה הארדן ויוריד מעט בשכר תמורת עונה נוספת בחוזה בשביל לאפשר סיכוי להחתמה נוספת. לא מבין את הכוכבים האלה שרוצים לגאסי אבל להקריב הגנה וכסף זה מעל ליכולתם

    1. יש לו עכשיו חוזה, הוא לא יכול להוריד ממנו. הארדן היה חופשי לפני שחתם על פחות ממה שהיה יכול, זה משהו אחר

      1. עכשיו אולי כבר לא אבל בתחילת הקיץ הוא וקיירי היו באותו מצב כמו הארדן (לשלשתם הייתה אופציית שחקן לשנה).
        לא נראה לי שהלייקרס היו נותנים לו חוזה על 30+ ליותר משנה כמו שפילי עשו עם הארדן כי אז גם כלכלית זה היה עדיף לווסטברוק ללכת על זה.

    2. ברגע שהלייקרס נותנת לו וויאבר הוא לא יכול לחתום שום בקבוצה, לגסי שמגסי ראסל ווסטברוק לא יוותר על 47 מליון דולר מי כן? עשה חכם שחתם תמיד יוכל לחרטט קונטנדרית שהוא השתנה ולבוא על חוזה מינימום

    3. +100 על מנחם (הצמד חמד מהתפוח הרקוב עוד נתנו משב רוח קל אבל עכשיו גם זה כבר גווע).
      .
      באמת הייתה משאיר את ראס יותר משנה על 30+?
      לא נראה לי שזאת היתה אופציה בשום שלב מהצד של המועדון.
      אולי הדבר היחיד שמשותף לכל ההנהלות שלכם (קלאץ', ג'יניס, פלינקה) שכולם היו מתים להיפתר מראס (האם אומר מה שהוא צריך להגיד).

      1. אף אחד לא היה משאיר את ראס על יותר מ30 מליון לדעתי הוא בקושי יקבל מינימום עונה הבאה, ראס לא יכול למאת מהחוזה ולחתום ב30 מליון בלייקרס, השאלה אם זה לוותר על 47 מליון דולר מצדו וצריך להיות מפגר כדי לעשות את זה .

        1. הוא לא היה צריך לצאת מהחוזה רק לא לקחת את האופציה – כמו הארדן.
          כמוך אני גם לא חושב שמישהו בלייקרס היה נותן לו עוד שנים תמורת ירידה למשהו סביב ה30 מיליון.
          מסכים שבשלב הזה שייקח כל דולר שהוא יכול.

  3. תודה רבה דוק.
    האם הזה חתיכת יצור הזוי. יהיה שמייח בלייקרס.
    ומהלילה בליגת הקיץ, אני ממשיך להתרשם מבנקרו. אני מזהה בו קובי מנטליטי (החלק הטוב שבה. בנוסף הוא גם מוסר משובח).

    1. דווקא האם צודק – בין אם ראס נשאר או מוטרד עדיף מבחינתו להגיד כמה ראס שחקן אדיר וכו'
      (לא נראה לי שהוא באמת מאמין למה שהוא אומר, אני מקווה..)

  4. מהלך נכון של האם. הוא מרגיע את המערכת ומשדר כלפי חוץ שהוא מרוצה ממה שיש. לגמרי win-win.
    קיד צריך להעלות את מגי מהספסל ולשחק עם בולוק או הארדוואי בחמישיה כשווד ישחק 5

  5. תודה דוק
    מה שדרווין האם אמר זה בחזקת הכלבים נובחים והשיירה עוברת, אם הוא חושב שעל פיו ישק דבר בלייקרס הוא טועה ומטעה, בעיקר את עצמו. אולי הוא הדמות השלישית בחשיבותה שם אחרי לברון ומי שלא יהיה שמקבל את ההחלטות אחריו.
    בחמישייה של המאבס אין לי בעיה עם שני הגבוהים אך בולוק צריך לפתוח במקום דינוודי

  6. דרווין האם לא דיבר אנגלית, הוא דיבר אמריקאית.
    באמריקאית אני אוהב את כל הרוסטר שלנו, הכוונה אני אסתדר עם מה שיש ואהיה מרוצה, ואתן להנהלה את החופש להחליט. כשיעשו טרייד, אם יעשו, הוא שוב יגיד שהוא אוהב את כל הרוסטר, ולא יכול לחכות, ובלה בלה בלה.

  7. תודה מנחם.
    תיקון קטן לתגובות מעליי: ראס לא כוכב. הוא שחקן מזיק שלא מוכן להקריב הגנה או כסף. האם סתם מברבר. מה עוד יש לו לעשות? ראס לא סופר גם אותו. השינוי היחיד שצריך לעשות עם ראס הוא לספסל אותו. למרות שאני אהנה מאד מאד לראות את הלייקרס כושלים עוד שנה. מאד מאד.

    1. למה שהוא יוותר על כסף? ועוד לקבוצה שרק מנסה להיפתר ממנו?!
      אני גם אשמח לראות אותם מתפרקים שוב אבל מבחינתם הייתי מעביר אותו לחמישיה השניה, או פשוט לא יחד לברון.
      והייתי מנסה להוציא ממנו קצת יותר מאמץ בהגנה.
      בסופו של דבר זה ישחק לטובתו אם קבוצות יראו שהוא יכול להיות שחקן משלים מועיל, כי אף אחד כבר לא ייקח אותו להוביל קבוצה.

      1. לא הבנתי מה ווסטברוק כן יודע לעשות, לקחת ריבאונדים?
        הוא לא קולע טוב, לא מריץ טוב את הקבוצה, לא יעיל בהגנה, לא ממש מנהיג.
        שיתן משהו על ה 47 מיליון שלו, ואף אחד לא יבוא אליו בטענות.
        זה כל כך הרבה לבקש מכוכב כמוהו לנצל מצבי 1:1 ולקלוע בקאץ' אנד שוט?
        אולי איזה פיק אנד רול יעיל?
        לא לאורך כל המשחק, לא ככוכב ראשי, לא נגד החמישיות הטובות בהכרח, רק שיהיה יעיל.

    2. לא מבין את הירידות על ווסטברוק . זה שהוא סוליסט יודעים כבר שנים . מי שהביא אותו לליקרס בטרייד עם הוויזארדס הוא האשם .
      ולשיקוץ , שמאשר כל דבר, יש חלק בזה .

      אגב , אני לא משוכנע שלווסטברוק אין מקום על הספסל של קונטנדרית , בצירוף צוות אימון שילמד אותו את תפקידו בתרומה לקבוצה מנצחת.
      ברור שהלייקרס, אירגון ביזיוני מאז שג'יני באס קיבלה אותו לידיה, הוא לא המקום המתאים.

      1. למה בזיוני? הם לקחו אליפות ב-2020. נחשבו לרציניים גם ב20-21 אבל באמת שזו הייתה שנה עמוסת פציעות. הטעות בניהול בשנה שעברה היא הדבר הכי משעשע שקרה בליגה בהרבה זמן אבל אי אפשר לשפוט אותם רק לפי עונה אחת. הלוואי על כל הקבוצות להסתכן מידי פעם כדי לתת עונה גדולה.

        1. האירגון של הלייקרס ביזיוני. לא מנסים אפילו לבנות קבוצה מלמטה. הכל אינסטנט. אז הצליח להם בבועה. ואיך נראה ההמשך ?

      2. כולם אשמים זה ברור.לדעתי אפילו גיא שהוא אופטימי מטבעו ותמיד רואה את חצי הכוס המלאה לא האמין כל כך שזה יכול לעבוד.
        לגבי החלק השני נשאר לי רק לאחל לך שווסטברוק יחתום אצלכם שנה הבאה ובוא נראה אם גם אז תהיה כזה סלחן.
        ולחק השלישי אז כן אולי ארגון ביזוני אבל אליפות אחת יש ב2020 ואני אקח תחזית מופרעת שאליפות הבאה של הלייקרס תגיע הרבה לפני אליפות ראשונה של לא מעט קבוצות בליגה

        1. הלו הלו
          נראה לי שגם הוא אוהד של הווריירס. אנחנו מעבר למכסת פרוייקטי השיקום שלנו, אל תשלח את ווסטברוק אלינו.

          1. הוא אכן אוהד גולדן,מזכרוני אחד הראשונים פה באתר.
            ואני סך הכל הקשבתי לעצתו שווסטברוק יכול בהחלט להתאים לספסל של קונדיטורית.אתם קונדיטורים אז מן הראוי שהוא יחזק את הספסל שלכם 🙂

            1. אנחנו מלאים. תודה.
              🤣

        2. לא שאני רוצה את ראס במחירים שלו היום וכשחקן חמישיה.
          אבל אם אפשר היה לקבל אותו בעלות של רול פלייר ושיעלה מהספסל, אני בטוח שהוא היה יכול לתרום לדאבס .
          היית רואה תוך שנה אחת שחקן שונה לגמרי באופי המשחק שלו. זה תלוי רק באירגון.

          1. הזיכרון שלי מספיק טוב כדי להיזכר למשל איך בכל הליגה לעגו לג'אבאל מקגי, עד שהגיע אלינו. והוא לא היחיד.

          2. ברור שדיברתי על חוזה מינימום ולא על החוזה שהוא נמצא בו עכשיו..הייט שמע גולדן כרגע הארגון הטוב בליגה אין ספק אבל לדעתי אתה קצת נגיד את זה מתלהב יותר מדי מדברים שלא יכולים להיות.אף אחד בגולדן לא יוכל להשתלט על ווסטברוק ולהפוך אותו פתאום לשחקן יעיל.ואם אתה חושב שבגולדן יש קוסמים שיכולים לעשות מה שאף אחד אחר בליגה לא הצליח אז אתה מעריך את הארגון שלכם כמשהו שבחיים לא היה בליגה ובחיים לא יהיה.ודרך אגב עד כמה הארגון שלכם הוא טוב זה אנחנו עדיין לא יודעים ואת זה נראה רק שקרי יפרוש ואז נראה.
            ואני מקווה שלא באמת השוות את מגי לווסטברוק.מה עוד שהירידות על מגי באו בעיקר בלגלל שאק אפול שהוא גמר אותו שם ולא על המשחק הנוראי שלו.
            לסיום הלוואי הלוואי ששנה הבאה ווסטברוק חותם אצלכם בחוזה מינימום(סליחה יונתן)

            1. אני לא חושב שראס שיחק עד עכשיו באירגונים טובים , ולא חושב שג"ס הוא היחיד. גם במיאמי ובבוסטון יש טובים . ובטח עוד .
              אבל לא אוקלהומה, הרוקטס , וושינגטון והלייקרס.
              אתה ממש מגזים . אין לי בעיה שיגיע בחוזה מינימום ויעלה מהספסל . אם הוא ינסה להשתולל ולחרוג ממה שיבקשו ממנו הוא לא יקבל דקות. לדעתי , באירגון טוב עם סיכוי לטבעת הוא ישתנה.

  8. במידה ודאלאס לא מחתימה מחליף הולם לברונסון, הם די נשארים במקום, למרות הצירוף של ווד ומגי.
    חייב עוד גארד יוצר ליד לוקה שיודע לשמור.

      1. הארדוואי גוניור זה תוספת נחמדה שלא הייתה שנה שעברה, הכוונה שלי לכוכב משנה אמיתי.
        לוקה צריך לידו אחד כזה.

            1. אני לא בטוח שמישהו חשב על ברונסון שהוא "כוכב משני"עד הפלייאוף הזה. ואז לוקה פשוט לא עלה לשחק בתחילת הפלייאוף.
              בכל מקרה, גם עדיף להם שמישהו ייצמח ליד לוקה, רוב הכוכבים בליגה לא יכולים לעשות את "הדבר שלהם" כשהוא מנהל את כל המשחק.

            2. זה לא מדוויק,ברונסון כל השנה היה מצויין ושיחק נהדר לצד לוקה וגם שלוקה היה על הספסל.זה נכון שבפליאוף הוא הקפיץ את המניות שלו אבל לאורך כל העונה הוא היה טוב,אפילו טוב מאוד.

            3. קלע 16 למשחק.. חסרים כאלה? זה ממש להרחיב את המושג "כוכב"

            4. זה לא רק הנקודות שהוא קלע,זה שהמשחק של דאלאס בעיקר לא נפגע שהוא ניהל את המשחק ולא לוקה.הם צריכים למצוא את השחקן שיעשה את זה והווארודואי הוא לא השחקן שיעשה את זהץבכלל ההחתמה של ברונוסן תהיה גרועה לכל הצדדים המעורבים.
              ברונוסון לדעתי לא יהפוך לסופרסטאר כפי שהניקס מקווים ודאלאס גם יפגעו.זה קצת מזכיר את הסיפור עם גרמי גרנט רק שפה השחקן השני היה כבר של ברונוסון.

            5. מסכים עם הכל. לגמרי.
              הם באמת צריכים עוד רכז.
              רק לא חושב שמה שייפתור להם את הבעיה זה דווקא עוד כוכב.

          1. שלא תבין אותי לא נכון, טוב שברונסון הלך, הוא פחות מתאים לצד לוקה ובמיוחד לא בסכומים שהוא קיבל.
            לוקה צריך כוכב משני שייקח את המושכות שלוקה על הספסל וגם שישלים אותו בהגנה סטייל מידלטון.

            1. דווקא פה אני פחות מסכים איתך.לי חבל שברונסון עזב והוא בהחלט השלים את לוקה בצורה טובה מאוד.

    1. בהחלט יכול להיות שלברון קמצן, אבל זאת כותרת נטו לכותרת כדי להביא טראפיק שלכתבה ריקה מתוכן.
      הבנאדם מחזיק שקית של אוכל בריא, שקדים ואגוזים, ולא פופקורן מלא בשמן.
      לפעמים עיתונות הספורט בארץ היא בדיחה

    2. אף אחד לא התגעגע ללברון
      אבל אם כבר אז אני בעדו כאן, הביא אוכל בריא מהבית במקום לבזבז על אוכל מעובד ורע במחיר מופרז.
      אבל מה שכתוב בהמשך הכתבה מראה עוד דימיון מדהים לביבי, כמו שתמיד ציינו בין השניים:
      "האיש הזה לא שילם על שום דבר מאז שהוא בן 12. כשכל השחקנים היו אוכלים יחד במסעדות והיה מגיע השלב שצריך לשלם, הוא פתאום היה נעלם. כשהחשבון מגיע לשולחן, פתאום הוא לא בסביבה. אני נשבע, כדי לגרום לו לשלם על ארוחה, היית צריך להתערב על כרטיס האשראי שלך", אמר.

      1. היה סיפור אי שעם ב2008 שהוא השאיר 10 דולר טיפ על 800 דולר חשבון התמא, אשך אני גם בעד לאכול בריא אבל זה לא המקרה עם השיקוץ הוא אוכל גאנק פוד כל היום יכול להיות שהשתנה?

      2. גם הזכיר לי את ביבי המשפט הזה ((:
        על מה שאתה צורך תשלם, אבל בשאר הדברים אני לגמרי איתו, בין אם מסיבות בריאותיות או הרגלי צריכה יותר נכונים.
        בטח עדיף על ה'לא קמצנים' שמסיימם בסוף מרוששים (AI סטייל).

    3. האמת שזה מתחבר לי עם חלק מהתגובות למשפט של דארווין האם. קרה משהו נטול דרמה לחלוטין. לברון, ספורטאי, שמר על עצמו ואכל אוכל שהוא מכיר מהבית. האם, מאמן חדש, אמר משהו לא שלילי על שחקן שהוא אולי יאמן השנה. אבל עם התעקשות הצליחו איכשהו להפוך אותם למשהו עמוס דרמה.

  9. תדוה מנחם.
    אני מתחיל לחבב את דארווין האם. לא הכרתי אותו כל כך אבל זה מרענן החיוביות והאופטימיות שאיתה הוא נכנס לבלגן שנשאר מהעונה שעברה.

      1. חחח… קרלין הענק. הי"ד.
        תזכור שאני עם המועדון שהאמין בג'אבל מגי, גארי פייטון 2, ויגינס… ואפילו עשה מהם משהו.
        ראס זה כבר לקחת פרוייקט מסוג אחר ואנחנו את שלנו עשינו, תודה רבה… אבל מותר לפרגן.

      2. מה יש לו להפסיד?!
        כבר ראינו שיש GMים מפגרים, אולי זה ישכנע מישהו לקחת אותו.
        גם אם לא, הוא על תקן 'השוטר הטוב' מבחינת ראס ואולי יצליח להוציא ממנו משהו..

  10. בוא נראה כמה חיוביות ואופטימיות ישארו אצלו אחרי תכלס אני מתלבט האם הוא ישבר כבר אחרי משחקי קדם עונה או רק אחרי תחילת העונה

    1. דארווין האם "השמיים הם הגבול"
      דארווין האם "אנו מייבאים את שמעון בתור עוזר מאמן מומחה לניגובים"
      https://giphy.com/gifs/Bubble-Witch-cats-pets-3oKIPCSX4UHmuS41TG

      דארווין האם "אנו חוטפים את דה שוט כוכב הצנטרישוט בתור מוטיבטור אישי לקלינגון,ומאמן כושר מומחה לטיפוס"
      https://giphy.com/gifs/motivation-8IW0OKHmLv7kk

      1. 😂😂😂😂😂😂😂😂
        דוקי פופרס אתה מגיע לשיא בליגת קיץ מה יהיה בעונה?
        תודה מנחם אחלה מעורב.
        סטף מדהים. למומחים שבינינו – הכדור שלו מסובב לאחור?

      2. פופרס עזוב את שמעון הוא עדיין לא סיים בצנטרישטוט הוא עדיין מחכה שגולדן סטייט תפסיד לממפיס בפלייאוף (:

          1. הוא טבח בכמה ילדים אתמול 🤣🤣
            שיחקתי נגדו 1 על 1 אחרי זה הוא כנראה הרגיש חם הציע בעצמו לא באמת שמרתי הוא דפק איזה 30 מיד ריינג כולל 7 רצוף 😂😂😂.
            אבל ניצחתי אותו שמתי כמה שלשות יפות להיילייטס ואחרי זה טיטרשתי עליו הוא התעצבן חחחח

            1. הוא מחזיר בטראש טוק שלא תחשוב אמרתי לו שאני אשלח אותו חזרה לכיתה א אחרי כל שלשה ואחרי שהוא קלע הוא אמר לימשלחתי אותך לגן 😂😂

            1. לילד שלך יש את זה ללא ספק

            2. חחח גם אני הייתי קצת בהלם למרות שהוא מתאמן כבר על קרוסאובר ולעלות לשלשה ישר כי ראיתי שהוא מגיע די בקלות

          1. ענ!! דוראנט קאפקייק אני כבר סקין שהייתי צעיר הייתי מעיף את האטרייה הזאת, דרך אגב במקרה כזה הייתי קונה 30 חולצות של קרי מחלק לכל מי שמסביב וכמה טבעות אליפות וקורה לו ביץ!!!

  11. אני מת על הגישה של דרווין האם
    אני לא חושב שהיה מעולם MVP שהתדרדר ברמת השיח (ולא בגלל פציעה) כמו ראסל ווסטברוק.
    ווסטברוק יכול להפיק יותר מעצמו עבור הקבוצה, הגישה של האם תעזור לו להפיק יותר מווסטברוק שיכול לתרום בעיקר כאוף גארד
    הבעיה של הלייקרס – לברון לא רוצה לרכז, דוויס לא לשחק סנטר והאשמה נופלת אל ראסל

  12. הבעיה של ראס ושל כל הארגון הזה היא בראש ולא בכדורסל. מדהים שאנשים עדיין מקווים שראס ישתנה. כן…וגם ביבי יהפוך לדמוקרט שאכפת לו מהפרדת רשויות. יש פה עגל (סליחה עגל לא אישי) שמעוניין רק בסטטיסטיקות אישיות, עוד עגל רך שלא מוכן לשחק סנטר ואת לברון שעושה מה שהוא יכול אבל לא יכול לבד. כן האשמים הם אלה שהביאו את ראס (לברון כנראה). שורה תחתונה אין פה קבוצה יש אוסף אינדיבדואלים מפוצצי אגו שלא יגיעו שוב לשום מקום למצהלות ללל המוצדקות מאד. רק לראות את אינגראם בפליקנס כדי להבין מה זה שחקן שבא לעבוד ולא מזיין כל היום בשכל אכלו לי שתו לי קראו לי ווסטבריק. גם חמישיה רביעית ווסטברוק לא יכול להוביל לכלום. זה יעבוד בליגה ויקרוס בפלייאוף כמ זה לא כדורסל זה ראש בקיר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט