חם מהתנור: הארדן עושה לסיקסרס הנחה

שאמס צ'ארניה מהאתלטיק מדווח כי ג'יימס הארדן והפילדלפיה סבנטי סיקרס סיכמו על חוזה חדש בגובה 32 מיליון דולר לעונה למשך שתי עונות כשהעונה השניה היא אופציית שחקן. המשמעות היא שהארדן מעשית חתם על חוזה לעונה אחת הנמוך ב-15 מיליון דולר מהחוזה עליו היה חתום רק לפני כמה שבועות. ההסכם התאפשר בזכות האמון והקשר הקרוב בין הארדן לדרל מורי המנג'ר של הסיקסרס ומייקל רובין (בעלות חלקית על הקבוצה).

הארדן הסכים לצעד מתוך כוונה לאפשר לסיקסרס להתחזק כדי להתמודד על האליפות. הויתור אפשר לפילדלפיה שהייתה מעל סף המס לרדת לאזור בו הם יכולים להשתמש בשתי חריגות מהתקרה על מנת להחתים את פי ג'יי טאקר ודניאל האוס.

כזכור הארדן הגיע לפילדלפיה באמצע העונה לאחר שהתייאש מהסיטואציה בנטס. מה שאפשר את הטרייד הייתה כמובן הסיטואציה הסבוכה של הסיקסרס עם השביתה של בן סימונס שעשה את הדרך ההפוכה.

*

האטלנטה הוקס החתימו את פרנק קמינסקי על חוזה מינמום לשנה אחת. קמינסקי שהיה פצוע רוב העונה שעברה נחתך לקראת סופה מהפיניקס סאנס.

*

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. שום תזוזה מכיון ג"ס. כרגע יש להם רק 12 חוזים. חייבים 13 מלאים פלוס אחד שצריך למלא במהלך העונה. כרגע יש להם רק 2 שחקנים בעמדת הסנטר.לוני וויסמן. גרין יישחק גם הוא בעמדה 5 בחלק מהמשחקים וגם קמינגה יכול לתת כמה דקות אבל זה לא מספיק לעונה שלמה.

    1. גולדן סטייט משאירים את איגודלה בתור מעודדת? הוא פרש על הפארקט לפני כמה שנים היה מביך לראות אותו בדקות המועטות שקיבל בגמר. אני לא חושב שגולדן סטייט צריכה חיזוק רציני בספסל יש לה צעירים סופר כשרוניים שצריכים לקבל דקות, דיוונצזו אחלה החתמה

  2. חוזה מדהים שבו שני הצדדים מרוויחים. הארדן הוכיח שהוא לא גריידי ומצד שני יהיה לו אפשרות לרדוף אחרי המקס באמת אם הפציעה זאת ששיתקה אותו כמו שהוא טוען, יכול להיות גם שהם יפצו אותו בעתיד בחוזה נוסף בדומה למה שקורה בדאלאס עם נוביצקי, בכל מקרה וויתור יותר מרשים של הארדן.

    1. פילי אחרי כל כך הרבה חוזים גרועים בשנים האחרונות סוף סוף למדה את המשמעות של חוזה קצר טווח, אני לא מבין למה לא יותר קבוצות משתמשות בזה מאשר לזרוק ולהציע חוזים הזויים בלי הפסקה.

        1. לא בדיוק חוזה אבל שילם על ווסטברוק 4 בחירות דראפט ראשונות (2 אפשרות החלפה) ראשונות, והרס את הקשרים הכלכליים של יוסטון וסין.

          1. בפילדלפיה, לא ביוסטון , בלי קשר ווטסברוק היה טילמן , כולם יודעים את וזה לא חדש.
            ממש לא מעניין אותי הקשרים הכלכליים של יוסטון וסין

  3. אם זה קשור לאמון בין הארדן למורי אז זו לא הנחה – זו קומבינה.
    .
    נכון לעכשיו נראה שאם יהיה טרייד של קיירי ללייקרס זה יהיה בעזרת סאן אנטוניו (מקדרמוט, ריצ׳רדסון).
    הלייקרס והפייסרס מדברים, אבל מדברים על טרנר ובאדי תמורת ווסטברוק ובחירה/ות בלי קשר לקיירי. לדעתי הגיוני שגם מקולום יגיע, אבל זו כבר סתם ספקולציה שלי.

      1. טוב, אז הקומבינה היא כזאת –
        .
        הוא מקבל פחות העונה כדי לאפשר להם גמישות, טאקר וכו׳ וגם לא מעט חיסכון במס.
        בתמורה הוא יוצא מהחוזה בקיץ הבא ויקבל איזה 130/3.
        ״אמון״.

            1. תודה

    1. שיט דדי למה ככה מה הפייסרס עשו לך רע?
      יש לי שתי בעיות עם ווסטברוק – הפגיעה בהאליברטון ותוספת הניצחונות שהוא יביא איתו. מחרב לי חלק בבנייב מחדש המתבקשת.
      אם זה קורה זה עונש טהור של לברון לראס

  4. דדי אם אתה כבר כאן – למה הטרייד על ברוגדון עוד לא עבר?
    האם יש דיבור על להוסיף קבוצה שלישית והאם יש לזה קשר אלינו?

      1. התשובה שקיבלתי – ״לא ברור נכון לעכשיו״.
        .
        סתם ניחוש אבל זה יכול להיות או שינויים/תוספות לטרייד כמו שאמרת, או אולי בעייה בבדיקות הרפואיות ?

  5. אז הדיווח של הארדן ב-109 ל-3 שנים היה שגוי?
    .
    תיבס וה-BFF תיבס טאג' גיבסון נפרדו סופסוף לאחר שהאחרון נופנף ע"י הניקס

    1. אני אמרתי את זה וזה היה מה שזה אמור להיות שזה אותה חלוקה כספית ,הראדן בסוף.החליט לוותר על השנה השלישית ולהמר על עצמו

    1. חולק על דעתך במקרה הזה מהלך נוראי של פורטלנד, לילארד עונה שעברה היה נוראי (עוד מאולימפיאדה יש ירידה חדה ביכולת
      ) פציעות בטן שינוי חוקי המשחק… , בסוף הוא בן 32 עם חוזה ל3 שנים נוספות (עד גיל 35) מה הסיבה של פורטלנד לתת לו הארכה מעכשיו עד שיהיה בן 37 ? ולא לחכות עונה או שתיים ולראות אם הוא שומר על היכולת?

      1. פורטלנד נתקעת עם העבר במקום לבנות על העתיד,יש סיבה למה זה מועדון כושל, מי נכנס מעכשיו עם שחקן בן 32 אחרי עונה נוראית שלא מעט מהמשחק שלו מתבסס על נוכליות וזריזות שחתום על 3 שנים נוספות להארכת חוזה?

  6. החוזה של הארדן הוא קומבינה אבל לא הקומבינה שאתם חושבים
    מייקל רובין הוא הבעלים של אתר פנטיקס שמוכר הכי הרבה הלבשת NBA ודברים אחרים בספורט , למייקל רובין עד לפני חודש היה חלק קטן בבעלות של פילדלפיה, מייקל רובין הוא אחד החברים הכי טובים של הארדן.
    רובין רצה לתת להארדן חוזה דוגמנות\שיתוף פעולה\ווטאבר תראו לזה מה שאתם רוצים , אדם סילבר אמר לפילדלפיה שכדי שזה יקרה רובין חייב למכור את אחוזי הבעלות שלו בקבוצה , ובעצם נתן להם פיתחון חוקי לתת להארדן חוזה יותר נמוך והוא יקבל את הכסף בחוזה עתק שיגיע מפנטיקס.
    רמאות חוקית עם חתימה של הקומישינר

  7. תותח הארדן
    גם אם זה נחתם על מפית כמו באימפריה הצהובה זה סבבה….
    הייתי מוכן לתת כליה ובן זכר כדי שפי ג'יי טאקר האליל יגיע לקבוצה השניה שאני אוהב בעולם והנה זה םלא
    זה קרה לבד
    🕺👊🤙

    1. חוזים על מפיות זה המצאה של משה דדש כבר לפני 40 שנה..
      אבל תכלס עם הארדן סגר כזו קומבינה להשלמת השכר שיחק אותה לגמרי. גם לא נפגע כלכלית וגם יוצא "צדיק" שוויתר לפילי בשכר ונתן צ"אנס להתחזק.. מי אמר שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה??

    1. כן כן, זבל וטרייד נוראי…
      חייבים להושיב אותך עם הטרול בחדר סגור עד שתתקבל שם החלטה למי הטרייד הזה יותר גרוע

    2. טאקר רבע גופה אבל עדיין 3/4 ווינר. הארדן לא אותו זבל, הוא זבל שהחליטו לא לפנות בשנה הקרובה, מה שאומר שרוב הסיכויים שיהפוך פשוט לזבל יותר מסריח, אבל יש סיכוי שמעל הזבל הזה יפרחו פרחים, עצם העובדה שהסכים להנחה מחזקת את הסיכויים שהוא עשה הסבה מזבל לדשן.

  8. גם על החוזה של כריס פול אמרו שהוא נוראי ודווקא בגיל 37 כריס פול היה קרוב מתמיד לקחת טבעת.
    לא יודע כמה שחקנים יש ב NBA שיש להם נתונים סטאטיסטיים כמו שהיו להארדן השנה וזאת היתה שנה רעה שלו.
    גם אם ייתן את אותם מספרים (אין ממש סיבה שלא) אני עדיין לא מוצא יותר מדי שחקנים בתפקיד שלו שהייתי לוקח כאן ועכשיו ומאמין שיעזרו לאמביד יותר מהארדן. גם ככה המשכורות בשמיים וצריך לשלם בכל מקרה למישהו, אז מה עדיף, לשלם לביל? לקיירי? ווסטברוק? אולי הארדן לא לוקח אליפות אבל הוא בטח יכול להביא אותך עד לכניסה ומשם כבר אמביד ומקסי יצטרכו לעשות את העבודה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט