מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

1.כמה מילים על צ'ט הולמגרן

1) הרוקי מאוקלהמה סיטי ת'אנדר זרח ב-PROFESSIONAL DEBUT שלו. משחקו ענה על כל שאלה ששאלו בקשר לגופו הדק, יכולתו לשלוט בצבע, ובכלל – אם יש מקום לאיטרייה כמוהו ב-NBA.

2) ב-24 דקות משחק הוא קלע 23 נקודות מקרוב ומרחוק ושבר שיא NBA לליגת הקיץ.

3) ב-24 דקות ששיחק ועם ה-23 נק' שקלע הוא קטף 7 אשכוליות, חילק 4 בונבונים, ועשה 6 גגות בנצחון OKC 77-98 על יוטה ג'אז

4) השיא שהוא ריסק היה 5 גגות ו-4 שלשות. הוא עשה 6 ו-4.

5) אני ראיתי מין קשר מיוחד בין שני בני ה-19 צ'ט הולמגרן וג'אש גידי האוסטראלי. ברור היה לי כשמש שיש כאן מין קומבו של העבר "מג'יק לקארים". 'מג'יק לקרים' היה 2.06 מ' ל-2.19 מ' (2'7). 'גידי לצ'ט' זה 2.03 מ' ל-2.16 מ'

6)כאן עלי לעצור: בדראפט צ'ט הולמגרן הופיע כ-0'7. בליגת הקיץ הוא נמדד רשמית וגובהו הרשמי ב ליגת הקיץ הוא 1'7, הווה אומר ניתן למתוח את האיטרייה בעוד שלושה סנטימטרים.

7) עלי לחזור על ההצגה של צ'ט וגידי: היה ברור שישנו 'קונקשיון' מיוחד בין הגארד האוסטרלי הזה שיש משהו מיוחד במשחקו שאין לאף גארד אחר בליגה. אני לא מסוגל להגדיר את מיוחדותו אבל יש בו מין טאץ' של מג'יק. הוא סיים עם 14 נק' ו-11 אסיסטים בדקות המעטןות שהוא שיחק, ובסיום המשחק צ'ט סירב להתראיין אלא מביאים לצידו את גידי, כשהוא זועק ממש אל המייק, Shout out to this guy right here," he said, pointing to Giddey. "Double-double with assists. Great night for him, and that helped me out a lot."

8) גידי אמר על צ'ט:

"Being a high pick like that, there's a lot of pressure coming in, and he handled it as good as he could've. It makes my job easy playing with someone like him. He can stretch the floor, finish at the rim. He protects me, he's got my back on the defensive end. So love playing with him. It's been one game, and it will get only better and stronger"

.9) אני יודע שזה היה רק משחק אחד. אני יודע שלי יש אופי כזה שמתלהב יותר מדי לפעמים. אבל אני משוכנע שנתגלה כאן קומבו מיוחד של 'אחד-שניים' של שני לבנים ששניהם שונים מהשטנצה, ושהם יהפכו להצגה שאסור להחמיץ במשחקי הת'אנדר. והיי, הכל היה ללא שי גילגואוס אלכסנדר!!!

10) כמעט שכחתי: הבחירה מס' 12 בדראפט ג'יילן ויליאמס הוסיף 17 נקודות במשחק מצויין שמאד הפתיע אותי, ועזר TO SPOIL את הדביו של מאמן יוטה וויל הארדי.

2. חשיבות ה-SUMMER LEAGUE

מי שחושב שליגת הקיץ היא רק לרוקי'ס או לשחקנים שלא ניבחרו בדראפט ורוצים SECOND CHANCE, או לנבחרים נמוכים מהסיבוב השני הרוצים להוכיח שכולם שגו בכך שניבחרו כה מאוחר – טועים.

הקשיבו למקס סטרוס, שחקן חמישייה חשוב של מיאמי היט:

.

"Summer league was everything for me last season," Strus says. "It provided all the .confidence in the world for me to do what I did last season, honestly."

הוא הוכיח בקיץ שעבר שהוא בדיוק מה שמיאמי היט חיפשה: שחקן צעיר שיעלה בחמישייה – או שיהיה הראשון או השני להיכנס כרול פלייר כשהקבוצה צריכה דם חדש – ומיד להכניס אנרגייה וחיים בשלשה או כניסה לסל.

הוא אומר:

"I didn't really play that much when I was on a two-way," Strus says. "They were like, 'All right, we think you can take a next step in your career,' and they believed in me."

הקיץ הזה, בינתיים, הוא סיפור הצלחה לדנקן רובינסון ממיאמי ודריק ווייט מהסלטיקס שהפרודוקציה שלהם עד עתה בליגת הקיץ פוערת בוודאי את עיניהם של אריק ספואלסטרה ממיאמי, ואמי אודוקה מבוסטון שאומרים לעתמם, 'אם רק ידענו בפלייאוף האחרון…'.

מקס:

"I think, yes, I would be the guy that people can look at and say, 'He was in his third year in the NBA, he probably shouldn't have played summer league, but he went and did it,'" Strus says. "'And it was the best thing for him. And now look where he is.'"

3. טורונטו מוכנה לדבר על כל שחקן בקבוצה מלבד אחד שהוא מחוץ לתחום

גם קווין אייטון ודריימונד אייטון הוזכרו כטריידים אפשריים לטורונטו.

לפי ג'ייק פישר מהבליצ'ר דטרויט טורונטו פתוחה לדכבר על כל שחקן בקבוצתה מלבד סקוטי בארנס.

4. דונובן מיצ'ל אינו פעיל בסושיאל מדיה, אבל כשהוא כבר ניכנס, הוא מופיע עם CRYPTIC MESSAGE שניתן להסבר בשתי פנים

הנה ה-CRYPTIC MESSAGE (לא ניתן להבנה; 'סודי'):

5. הסרטון הזה שקווין דוראנט שלח שוב בסושיאל מדיה גרם לכל העיר טורונטו ללכת VIRAL

6. שהחיינו וקיימנו: עכשיו חוזים מובטחים לנבחרי סיבוב שני בדראפט

שמס צ'רנייה מדווח על קנדי צ'נדלר שהצצפיס גריזליז נתנו לו חוזה רוקי מובטח לארבע שנים על 7.1 מיליון. החוזה כולל את המשכורת המובטחת הגדולה מכולן – 4.94 מיליון לארוקי שניבחר בסיבוב השני של הדראפט (הוא ניבחר מס' 38, מטנסי).

צ'נדלר , פוינט גארד, קלע בעונה שעברה 13.9 נק' וחילק 4.7 אסיסטים, כשהוא קובר את השלשות ב-38.3%

מנכ"ל ממפיס סיכם:

"So we were very excited to extend that one beyond the amount of picks we had coming into the night because we felt really strongly about adding Kennedy to this group."

7. הסלטיקס ומיאמי יכולות להטריד עבור קווין דוראנט, אבל האם ה-PRICE יהיה גדול מדי?

מיאמי הייתה אחת הקבוצות שקווין דוראנט הזכיר כקבוצות שנהוא היה רוצה לעבור אליהם. משום מה הוא לא הזכיר את הסלטיקס, אבל אני מכניס את הסלטיקס כאפשרות. שתיהן הקבוצות החזקות במזרח. חסרו לג'ים באטלר כמה סנטימטרים לשלשה שלו שתיכנס ואז מיאמי הייתה בגמר ולא הסלטיקס.

אבל זה לא חשוב ל-DISCUSSION, כמו שאומרים החברים שלי מקרית חרושת.

מה שכן חשוב הן שתי עובדות:

1)קווין דוראנט רוצה טרייד מהנטס

2( קווין דוראנט הוא עדיין השחקן הטוב בעולם, לדעת רבים.

אז מה תגיד הסלטיקס אם הנטס תציע לה את קווין דוראנט במקום ג'יילן בראון? או במקום ג'ייסון טאטום?

ומה תגיד מיאמי אם ההטס תציע לה את קווין דוראנט עבור ג'ימי באטלר?

קווין בן 34 אבל אני רואה אותו עם הסלטיקס בעונה שעברה במקום בראון, או טאטום, מנצח את הווריורס.

ואני רואה את מיאמי עם קווין דוראנט במקום ג'ימי באטלר לוקחת את הווריורס אף היא.

אז מה? יהיה או לא יהיה אחד מהטריידים האלה?

8. בראדלי ביל סחט את הויזרדס עם החוזה הגדול ביותר שכולל גם PROVISION – תנאי חשוב!

בראדלי ביל בתיכון

כנראה שחוזה בסך 251 מיליון ל-5 שנים לא הספיק לבראדלי. הוא ביקש – וקיבל – תנאי שהויזרדס לא יכולים להטריד אותו ללא הסכמתו, עד סוף החוזה. לא ידוע לי על תנאי כזה שהוסכם עליו לפני חתימת החוזה עם בראדלי ביל.

9. לפי MSN קיירי אירוינג הוסיף היום את פילדלפיה לרשימת הקבוצות שהוא מעוניין להיות מוטרד אליהן

קיירי אירוינג בכיתה י' בתיכון

קיירי אירוינג הוסיף את הסיקסרס ללייקרס ולקליפרס, כקבוצות שהוא מעדיף לעבור אליהן. מה יש לומר? תהיה זו הצגה לראות את ג'יימס הארדן וקיירי אירוינג יחד בבק-קורט.

10. המחיר שהוולבס נתנו כדי להביא את רודי גובר היה יקר מאד. ENORMOUS!

פטריק בברלי

בנוסף למשכורת המקסימלית שהוולבס צריכה לשלם עבור רודי גובר בארבע השנים הבאות, הם שלחו ליוטה שחקנים מצויינים:

1) פטריק בברלי – הפוינט גארד שהוא אולי קצת עארס מדי עבור מינוטה הנקייה, אבל זה היה הוא ששינה אתצ כל ה-CULTURE של הקבוצה והפך אותה לקבוצה לוחמת שלא נותנת יותר לאיד לדרוך עליה. חובה לציין שהוא היה על חוזה לעונה אחת, אבל לפני גובר הכל היה מוכן איתו להארכת החוזה בכמה שנים.

2) מייק ביזלי הוא אחד מה- league’s best volume 3-point shooters. ישנם איתו ISSUES וזה ידוע, אבל בחודשיים האחרונים של העונה נראה היה שהוא נרגע והחל להתרכז רק בכדורסל.

3) וונגדרבילט הפך העונה למנוע האנרגטי של הקבוצה. הוא הביא עוז, עוצמה, אגרסיביות, ואנרגיה בלתי פוסקת.

4) קסלר היה בחירת דראפט מס' 22 בדראפט האחרון שהוולבס האמינו בו ביותר ולא האמינו שהוא נפל עד 22 שהגריזליז העבירו להם. הוא סנטר בעל MOBILITY מצויין שהוגדר כ-RIM PROTECTOR מס' 1 במכללות. הנה:

Walker Kessler is a long, mobile big man with a solid frame whose rise as the nation’s best rim protector was key to Auburn’s return to prominence this season.   Emerging as a prospect very early in his prep career, Kessler finished his senior year at Woodward Academy (GA) ranked among the consensus top-20 prospects in the high school class of 2020 while earning McDonald’s All-American honors.  Starting his collegiate career at North Carolina, Kessler averaged 4.4 points, 3.2 rebounds, and 0.9 blocks over 8.8 minutes per game as a true freshman in a deep frontcourt rotation. 

.5. ליאורנדו פלמרו הספרדי, סמול פורוורד שניבחר מס' 20 בדראפט של 2020 ע"י הניקס והועבר לוולבס. הסמול פורוורד הזה לא קיבל צ'אנס להראות מה יש לו כי מהרגע שהגיע היו לוולבס סמול פורוורדים שבלעו לו את כל הדקות.

11. קולין סקסטון – RESTRICTED FREE AGENT שבינתיים אין עליו קופצים

קולין סקסטון מעריך את עצמו כשווה בערך 20 מיליון ל-4 שנים. הקאבס נעריכה אותו בסביבותצ ה-15. הוא החליט להיכנס לשוק השחקנים החופשיים המוגבלים והקאבס יכולה להשוות כל הצעה שהוא יקבל.

בינתיים אף קבוצה לא הציעה לו את מה שהוא הודיע בסושיאל מדיה שהוא 'שווה'.

אם הוא לא יקבל כל הצעה, תהיה לו ברירה להודיע לקאבס שהוא הולך על 15 ל-4 שנים, או לחתום על QUALIFYING OFFER בסך 7.2 מיליון לעונה הבאה, שאחריה יהיה שחקן חופשי.

12. ברייס ג'יימס, בנו הצעיר בן ה-15 של לברון, יהיה גדול וגבוה מאביו (בנו הצעיר לברון ג'וניור בן ה-17 יהיה נמוך מהאב)

הבן הצעיר ברייס הוא כבר 2.03 ושוקל 91 ק"ג והוא רק בן 15!

13. קווין דוראנט 'WENT DARK' (בשפתנו – נעלם ואיננו) מאז הבקשה לטרייד

בפודקסט Posted Up” podcast released Wednesday שהושמע היום עם כריס היינס ווינס גודוויל מיאהו ספורט, שניהם אמרו ששחקנים רבים – כולל חברים קרובים – ניסו להתקשר אליו ומקבלים רקורדינג האומר "הלקוח אינו AVAILABLE". כאלה שמכירים אותו טוב מוכנים להתערב שהוא התחפש לתייר הודי ומסתובב להנאתו במדינה המועדפת עליו אחרי ארה"ב שהיא ספרד.

פיג'יי טאקר שולח באינסטגראם מסר מלא אהבה למיאמי היט. ג'ימי באטלר עונה לו "FUCK YOU"

.פיג'יי, אחרי ששיחק עונה אחת במיאמי וזה עתה חתם עם הסיקסרס על חוזה ל-3 שנים עבור 33.3 מיליון, שולח באינסטגראם מסר מלא אהבהמרוחה בשושנים ותודה על השנה הנפלאה. הנה:

What a year…True underdogs that really got it out the mud and went against all odds,” Tucker wrote. “Miami you will forever be my home and heat nation i can’t thank you guys enough for the love you’ve shown all year. Though our journey together has come to an end the love will forever remain the same.”

ג'ימי באטלר, מלא כעס כמו שאר הנהלת מיאמי ושחקני הקבוצה שולח מסר קצר חזרה:

"FUCK YOU!"

(אני לא מבין מספיק בסושיאל מדיה אבל נדמה לי שבאטלר כולל את אמביד ב-FUCK YOU. הנה, בדיוק, מה שבאטלר שלח בטוויט):

“f— you and @joelembiid yeah I brought him into this,” Butler wrote.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 134 תגובות

  1. צאט היה נחמד ראיתי את הסלים בתקציר קלע שלשות יפות מאד. לפחות הוא לא איטי ומסורבל כמו פורזי זה גם בשורות טובות.
    אבל לחגוג על טאקו פול זה לא כזה שוס.
    היום השלשות מול ממפיס פחות נכנסו לו והוא ניגר עם 3 מ11 מהשדה וקלע 11 נק (כנראה המעורב שלך היה כבר מוכן מסכן הבחור אפילו כמה ימי חסד לא נתת לו)

  2. אתמול הלכתי לראות כמה קטעים של ויקטור וומנייבה הזה בעקבות ההמלצות פה וואלה שהבן אדם יותר שרוך מצט אבל הוא נע מדהים לגובה שלו בהגנה נדהמתי מזה בסרטונים איזה זריזות רגליים הוא לדעתי הולך להיות כמו יאניס בnba אם יוסיף מסה, מצד שני זה יכול להאט אותו בהגנה.

  3. את ה-no-trade clause היה כבר לכמה וכמה שחקנים,
    האחרון שהיה בדיון ציבורי זה כרמלו במדי הניקס.
    גם ללברון לנוביצקי ולדוויין ווייד בין היתר היה סעיף כזה.
    לא כל שחקן יכול לדרוש סעיף כזה בחוזה,
    צריך ותק בן 8 עונות בליגה וותק בן מינימום 4 עונות בקבוצה ממנה רוצים את יישום הסעיף בחוזה החדש.

  4. תודה דוק
    עזוב את צ'ט, מבחינתי מי ששיחק מצוין זה ג'יילן וויליאמס, עם דומיננטיות מוחלטת בתוך הרשת למרות משחק קליעה לא משהו, אך הוא סגר אותו עם שלשה לקינוח
    https://youtu.be/Bl8TTLN8MLE
    ארוך, אתלטי, יכול לעשות מהלכים עם ובלי הכדור, אינטליגנטי וכיף לראות. אולי מצאתי את השחקן האהוב עלי (חוץ מדווין ואסל, השם יברך וישמור).

    1. מסכים עושה רושם של אחלה שחקן. לפי המוקים הוא היה אמור להיבחר בסביבות ה 20 וגם זה הופיע רק לקראת הדראפט ובסוף נבחר 12 בצדק לפי מה שראיתי. מעניין איך הם יהיו בליגה

    2. מוסיף שבוידאו הוא נראה נגר עם כל ההחטאות האלה מהקו אבל במכללות הוא היה 80% מהקו ו 40% מהשלוש. הלכתי לבדוק את הסטטיסטיקה שוב אחרי שראיתי את הלינק.

  5. פאק ג'ימי באטלר שלא יודע לפרגן למי שנתן לו גב וזכה סוף סוף לחוזה המיליונים המיוחל. כמה אפס אפשר להיות?

          1. אמביד זה החבר הכי טוב של באטלר ב NBA וגם טאקר חבר מאד טוב שלו
            בסך הכל שלושה חברים טובים צוחקים אחד עם השני

            1. זו דוגמא מעולה לאיך בקלות אפשר לשתול לאנשים מידע בראש בטח שהם רואים את המקור כמו נביא.
              זו קודם כל ביקורת עצמית

            1. אשקול בחיוב ואענה בשלילה 😉
              מנחם, הבעיה זה החוסר דיוק או פרשנות לא נכונה לפעמים שסתם מיצר כותרות שלא קיימות

  6. קיירי אירוינג הוסיף את הסיקסרס ללייקרס ולקליפרס, כקבוצות שהוא מעדיף לעבור אליהן – אם זה נכון, זה פשוט גדול… עכשיו נשאר רק שסימונס ידרוש טרייד, ויציין גם הוא את פילי בין הקבוצות המועדפות עליו, וזה יוכרז כקיץ הכי נטול מודעות בהיסטוריה של הליגה.
    .
    הימים חולפים וחדשות בגזרת דוראנט אין. יכול להיות שמארקס לוקח את הזמן, כמקובל בבית ספרו (ב-2018 עבר כחודש בין דרישת הטרייד של קוואי לבין ההכרזה על הטרייד עם טורונטו), ויתכן שהקבוצות לא יוצאות מגידרן מהמלפפון הארוך והמפתיע הזה. אני יכול להזדהות עם האפשרות השניה – האם בוסטון, עם דוראנט במקום טייטום/בראון הייתה גוברת על הלוחמים בפיינלז? סבירות גבוהה לדעתי. האם זה אומר שאני עושה עכשיו טרייד כזה? ממש לא מרגיש לי נכון. משהו בטח ישתבש בדרך. מיאמי, לדעתי, בפוזיציה יותר מתאימה להטריד עבור דוראנט, גם כי הסגל פחות מוכשר, ופחות צעיר, וגם כי ריילי ובאטלר לא יאפשרו שם בלגן. מצד שני, ומאותן סיבות, יש סיכוי גבוה יותר שיהיה שם פיצוץ והוא ירצה לעוף גם משם.
    .
    מאד מעניין מה יקרה באוקלהומה, ובאיזו מידה שרגא יהיה מעורב בזה.
    .
    תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

    1. Despite Durant's trade request from Brooklyn—mere hours before free agency commenced on June 30—the Nets are not operating with any sense of urgency to move Durant, sources told B/R.
      .
      There's no pressure on Brooklyn. Durant has four more years remaining on his contract. And it will prove challenging, maybe even impossible, to find a trade partner that can meet Brooklyn's lofty asking price for Durant, which is perceived to be at least one All-Star caliber talent and a surplus of draft capital, all while Durant's new team still has enough firepower to support his championship aspirations. An All-NBA superstar requesting a trade, while still considered to be a top-five player in the league, is a virtually unprecedented event in league history.

          1. ההישגים של בארקלי בכמה עונות לפני הטרייד היו גם הם יותר מרשימים מאלה של דוראנט בכמה שנים האחרונות מאז שנפצע.
            לגבי העונה הבאה – אני חושב שבזמן שידעו שהסאנס יהפכו לקבוצה רצינת עם בארקלי (לא רק ב-1993), השילוב של דוראנט בכל קבוצה כרגע מהווה דווקא סימן שאלה. אלא אם הם ייתנו תמורתו בעיקר בחירות דראפט.

          2. בארקלי בשיאו היה בפיניקס היה טופ 3 בעולם, יש כמה הבדלים מהותיים, הראשון זה השוק החופשי והבנה של שווי של שחקן היום יש אינפלציה בשוק שעל כל נגר כמו גובר משלמים הרבה יותר מדי , העובדה השנייה והלא פחות חשובה זה השתפרות הרפואה התזונה…. פעם גיל 32-33 היה נחשב שחקן שנשאר לו שנה שנתיים ועומד להגיע לירידה תלולה בטח אחד שמנמן כמו בארקלי, היום הרפואה מאפשרת לשחקנים כמו דוראנט לברון קר פול למשות את הקריירה גם בגילאים שנחשבו לא אפשריים בעבר.

  7. אחלה מעורב מנחם.
    .
    איכשהו יש לי תחושה שכמעט כל קבוצה שדוראנט יעבור אליה בטרייד הוגן תיחלש כתוצאה. קשה להאמין שהוא יימסר תמורת פחות מחבילת רולפליירז רצינית ובחירות דראפט – וראינו מה ריקון סגלים תמורת כוכבים עשה ללייקרס ולנטס עצמם העונה.
    תמורת כוכבים ברמה של דוראנט? כמה כאלה כבר יש וכמה קבוצות נכונות לוותר עליהם?
    צד שני, הנטס כבר ירו לעצמם ברגל מספיק פעמים עם שלהם אז אולי הם בכל זאת יעבירו אותו בהרבה פחות מערכו.

  8. אחלה מעורב
    לא מאמין שמיאמי תביא את דוראנט. פט ריילי לא אידיוט וחושב קדימה. לא one and done.
    והציוץ של דונובן מיצ'ל היה על מינסוטה לדעתי….
    🙂

  9. וושינגטון מכרו את העתיד שלהם עם ההחתמה של ברדלי ביל. זה לא יאפשר להם להביא שחקנים טובים לצידו. לגבי הולמגרן וגידי, אכן יש מה לצפות מאוקלהומה העונה. להערכתי הם יגיעו לפחות לסיבוב הראשון בפלייאוף.

    1. ווריורס, סאנס, מאבס, גריזליס, נאגטס, קליפרס, וולבס, לייקרס, פליקנס, בלייזרס.
      את מי מאלה בדיוק הם יעברו? הזמן של התאנדר יגיע אבל לא השנה.

  10. טוב נגמר המורטריום והחוזים הופכים לרשמיים.
    לאט לאט מטפטפים הפרטים בחוזים – זה שלא טפטף ומתחיל להתגנב חשש לגבי זה הוא החוזה של זאיון. הפליקנס אמרו רשמית שאין אופציית שחקן על השנה האחרונה. אבל לא התפרסמו שום פרטים על התניות בחוזה כמו שהיה במקרה המקביל של ג'ואל אמביד. אם הם נתנו לו באמת חוזה מקס מובטח זה הזוי ברמות.

      1. המפגר הזה בנה קבוצה שיש מצב שתרוץ לאליפות בשנה הבאה.
        לא סותר את העובדה שכן – זה נראה מופרך לחלוטין.

            1. גם אדיוט יכול ליפול בבחירה ה42 על יוקיץ נטו מזל, הוא לא האמין לשנייה שיצא מהשמנמן הסרבי משהו, אני לא חושב שדנבר יהיו קונטנדרית יותר מדי אם ובעיה קשה הגנתית. אחראי לטרייד אולי ההזוי בהיסטוריה לא זוכר ששילמו מחיר כזה על שחקן ללא שוק.

            2. דנבר למיטב זכרוני לקחו בבחירה ה16 את נורקיץ אחרי טרייד מאחת הקבוצות, זה שהוא נפל וזכה בפואר בול אם יוקיץ לא הייתי קורה לזה עבודה נכונה

            3. חחח, מה קרה לאיך אתה היית בוחר את פורטר בדראפט? וגם מורי סתם בטעות הגיע לשם.
              כמה ביקורת היתה כשהוא החליט לתת לנורקיץ' ללכת לטובת יוקיץ'. תמיד יש אלמנט של מזל בהצלחה אבל תן קרדיט איפה שקרדיט מגיע.

            4. אפשר להסתכל על האלמנט של מזל כסקאלה, אצלו היא ברמה הגבוהה ביותר כמה רמות מעל כולם, הקבוצה נראתה טוב יותר כשנורקיץ נפצע וכשחזר הם לא שיחקו טוב ביחד. הוא בהחלט פגע עם מורי ועם פורטר אבל הבחירות שלו בדראפט סך הכל די בינוניות (מודאי הרננדס ביזלי) אני מסרב לתת לו קרדיט על הבחירה ביוקיץ נטו מזל. וניהול טרייד וערכת שווי של שחקן הוא נוראי כמו שהבנו במינסוטה.

            5. אני גם חושב שדריל מורי כשלון בבניית קבוצה ונהנה הרבה יותר מדי מקרדיט שלא בצדק ,יש לא מעט GM נוראיים בליגה שפועלים ללא מחשבה וזה אחת הסיבות למה הקבוצות שלהם כל כך מסריחןת במשך שנים, מי שעושה עבודה פנטסטית זה הgm של סאנס ווריורס בוסטון ולברון גיימס, טים קונלי נמצא ליד הgm של הקינגס אצלי טיפה מעליו.

            6. על הכל אתה יכול להגיד שזה נטו מזל ואתה היית עושה עבודה טובה יותר – אהה כן… שכחתי, אתה כבר עושה את זה.

            7. ממש לא הסאנס בנייה חכמה גולדן סטייט בנייה סופר חכמה בוסטון בנייה פנטסטית… כן בהחלט הייתי עושה עבודה יותר טובה ממנגר וושינגטון ניקס … (כל אחד היה עושה). הקטע שהייתה להם דוגמא יותר מוצלחת בדמות הינקי איך לבנות קבוצה מאפס תוך שנתיים ומדהים שאף אחד פרט למעטים לא משתמש בה.

            8. אז איינג' ששנים כיסחת לו את הצורה עשה עבודת בניה טובה?לגבי ג'ונס נראה איך תדבר בקיץ הבא (ולהזכיר לך איך דיברת על הטרייד על כריס פול).
              גם לגבי הווריורס יש לך זיכרון קצר…
              בכל מקרה תמיד הרבה יותר קל כשיש לך צ'ק פתוח.

            9. ורק כדי לדייק כי זה מנוסח ממש לא טוב לגבי כריס פול – התכוונתי לאיך דיברת על החוזה הנורא שלו ואז חוזה זוועה כזה הופך לצעד מצוין של הסאנס.

  11. תודה מנחם על המעורב. לחשוב כמה אנשים שנה לאחור התפלאו איך טורונטו בחרו את בארנס במקום סאגס.האיש תפור לטורונטו כמו כפפה ליד מסתבר. אם באמת זאיון מקבל חוזה מקס בלי התניות גריפין צריך לקבל מכתב פיטורין.

    1. לפני גריפין עדיף לפטר את המנגר של מיני חח
      לא מבין מה אנשים מופתעים כאילו לא ראו דברים מופרכים בליגת הwwe🤣🤣
      הפליקנס מפחדים שציון יברח לכן ציון עושה ועשה שם מה שבא לו הוא יודע את זה. הם גם יודעים שאף אחד לא יבוא אליהם.
      טרייד של ציון וחוסר רצון זה רק עניין של זמן אולי אפילו פחות מעונה אחת. ציון לדעתי יתחיל חזק בתחילת העונה יביא מספרים יפים ואז שוב תהיה איזה פציעה או משהו כזה ויתחיל הששו ושימחו.

  12. תודה על המעורב!
    אין שום דבר שצ'ט עשה שהפתיע אותי. לטובה או לרעה. אלו מהלכים שהוא עושה כבר מהתיכון. באסט הוא לא יהיה ואין שום דבר שישכנע אותי אחרת.
    הלילה מול ממפיס אולי המספרים פחות יפים והקליעה פחות נכנסה, אך הוא עדיין מגן עילית. קנת' לופטון ג'וניור, חברו לנבחרת האמריקאית לא נבחר בדראפט כי מתקשים לראות כיצד בחור שמן בגובה 2 מטר יכול לשחק כסנטר ב-NBA המודרני. אבל הוא יוצר לעצמו פוזיציה לקבל צ'אנס להיות 2 ווי בגריזליס או לחתום במקום אחר. לופטון התעלל בצ'ט בכמה מהלכים אך גם צ'ט הקשה עליו במהלכים אחרים. היכולת לדחוף אותו תחת הסל תנוצל על ידי לא מעט גבוהים ב-NBA. צ'ט יאלץ לתת להם לעבור ולחכות להם מהצד או מאחורה. לפחות עד שיוסיף מספיק משקל.
    גם ג'יילן ווילאמס (זה שנבחר 12 לא זה מהסיבוב השני), הראה המון הבטחה. אך חשוב לזכור שהליגה הזו היא ליגת הקיץ של ליגת הקיץ. ליגת הקיץ האמיתית בה נראה סגלים קצת יותר רציניים ומגוונים תהיה בווגאס החל מהלילה.
    הגריזליס עשו דראפט מצויין עם קנדי צ'נדלר. הוא בחירת סיבוב ראשון ליגיטימית עם הגנה טובה וידיים נהדרות. אחלה בק אפ.

    1. גון אתה חושב שהוא צריך לשחק בהגנה כמו מובלי? האיטרייה הזה נראה לי שנייה מסכנת פציעה, אני מנסה לדמיין אותו עוצר את החיות אדם שבליגה ולא מצליח

      1. מובלי היה במיטבו ב-4 בהגנה השנה. ג'ארט אלן התעסק בעיקר בחיות האדם. מובלי היה יותר חיפוי על הצבע ויציאה לקשת. השילוב שלו עם אלן היה מדהים. כשאלן נפצע גם ההגנה של מובלי נפגעה.
        צ'ט לא סנטר בשלב זה ובטח לא אמור לשמור על שחקנים עם יתרון של 100 פאונדס עליו כמו קופי קוקבורן שלשום וקנת' לופטון אתמול.
        אגב לופטון יכול להיות כוכב יורוליג מטורף. הוא פשוט לא יכול לשחק בחמישיות ווינגס בליגה כי הוא יתורגט בפיק אנד רול עד לכניעה.
        צ'ט בסכנת פציעה תמידית לאו דווקא בגלל הגודל, אלא בעיקר בגלל סגנון משחק. הוא משחק כווינג עם שינויי כיוון ויציאות לכיוון הקשת. אבל חוץ מסגנון ופיסיקה חשוב לזכור שפציעות זה גם גנטיקה. יש כאלה אם צפיפות עצם נהדרת וגידים אלסטים שכמעט ולא נקרעים.

    2. אני מהמר שצ'ט יהיה שחקן טוב. לא חושב שהוא יוכל לעשות את הדאווינים בכדרור שהוא ניסה לעשות במשחק 1 מול הגנת פלייאוף, אבל יש שם מספיק יכולות אחרות.
      עדיין מדלגים על שחקני פנים נמוכים בליגה שיש בה את מונטרז הארל, זאיון ולפעמים את דריימונד?

    3. השילוב אצל לופטון של גופיית גריזליס + המימדים + היותו שמאלי ישר הקפיצה לי את דמותו של זיבו… השוואה מופרכת כמובן אבל נראה מהחומרים הללו שבשנים האחרונות ממפיס מוציעים מהם זהב אם במקרה יצליח לקבל חוזה.

      1. יש לו כבר חוזה טו וויי – יותר מזה הוא לא יקבל.
        מה שהוא צריך זה שלא יצוץ מישהו אחר שיגרום להם לחתוך לו את החוזה הזה…

    4. אני יודע שהוא שחקן טוב יותר, אבל לממפיס אין על המשבצת של לופטון כשחקן נמוך ועבה עם המון רצון, כוח והתלהבות בהגנה את דייויד רודי? זה שהיה שחקן פןטבול?

  13. אחלה מעורב,
    לא מבין את הטרלול סביב דוראנט, לפי המחיר שלו, הוא מפרק כל קונטנדרית שהוא עובר אליה, אז למה לקבוצה לבצע טרייד כזה ? ראינו כבר שלבד הוא לא יכול. למרות היותו אחד השחקנים הטובים בעולם, הוא גם בא עם דרישות להרבה תשומת לב ותחזוקה, אחרי פציעות.
    צ'ט הולמגרן – לא רואה איך הוא שומר על סנטרים / פאוורים בNBA,

  14. בס"ד
    תודה מנחם מעורב נהדר כרגיל, אהבתי את התמונות.
    ואם קיירי מגיע לפילי, אני לא אתפלא אם הארדן יבקש טרייד גם משם.

  15. דוראנט וקיירי זה בסך הכל עוד מוצר שקונים מאליאקספרס. הקונה ייספר שהוא קנה אותם במחיר מציאה ושזה לגמרי הדבר האמיתי ותוך חודשיים הם יישברו ויפסיקו לעבוד.

  16. המדד והחשיבות של הסאמר ליג היא ברמה נמוכה מאוד ולא יותר מביטחון עצמי לשחקן,
    בפוטבול עוד משחקים עם הרכב פותח בחלק וזו הכנה רצינית אבל בכדורסל
    הרמה ירדה עם השנים כי הקבוצות מבינות שאין להם למה לסכן שחקני סגל בכלל (בטח שלא מובילים)
    כדי לשלוח אותם לשחק בנגריה שמחפשים בה בעיקר חוזים בג'יליג,סין או ביורוליג.

    לארווינג אין מה לחפש בפילדלפיה, רק לפני חצי שנה הוא שיחק ביחד עם ארדן ולא היו שמה נפלאות
    היעד היחיד שצריך להיות לו הוא הלייקרס או שביתה בסגנון של קוואי.


  17. מדהים לראות איך שחקן ברמה של בראדלי ביל מרזיק את הפרנצ'יז,
    ביל אפילו לא היה אולסטאר בשנה האחרונה .
    מדובר בשינוי של השנים האחרונות בו השחקנים מנהלים את הקבוצות

    1. וושינגטון רוצה לבנות תרבות ארגונית כושלת וביל הוא דוגמה לכך, עדיין עשו טוב שהחתימו אותו ,תמיד אפשר לדחות אותו למפגרת אחרת עבור בחירות דראפט. זה ליגה שמלאה בפראיירים ורק צריך לתפוס את הבא

      1. בכללי אתה צודק,
        אבל מפגרים או לא, הם עובדים שם ומקבלים ים כסף על זה. אז אולי הם בעצם לא מפגרים ?והקללות סתם מיותרות.
        אל תשכח שיש לו סעיף שקובע שהוא מחליט לאן אפשר להטריד אותו.

            1. חחחח צודק

      1. תן לי אותו אפילו רק לשנה… אבל הסטורית זה פשוט לא נכון. הוא עזב את אוקלהומה וגולדן סטייט רק שנגמר לו החוזה, ומעולם לא עשה שביתות איטלקיות. מה שקורה כרגע זה די מובן מאליו, הוא בגיל שהוא כבר לא יכול להקריב עונות על פארש וכשקיירי די הלך פייפן די הגיוני שהוא ידרוש טרייד.

        1. אני מסכים חלקית.
          יש לי תחושה שבקשה הזו לטרייד הייתה התעצבנות ספונטנית ואולי גם הוא קצת מתחרט עליה.
          הייתה להם עונה הזויה עם העזיבה של הארדן וסימונס שמגיע רק בגופו וקיירי עם מלחמתו ברפואה המודרנית… הוא מצידו נאלץ לשחק 37 דקות למשחק שזה הכי הרבה שלו מאז עונת 13-14.
          .
          יש סיכוי שממש עושים לו עוול עם הביקורת.
          .
          הבעיה היא מה יישאר מקבוצה שהוא יגיע אליה תמורת טרייד שאינו תמורת הכוכב העיקרי שלה. הוא וטייטום (או בוקר, או באטלר, או סטף) יהיו שכפול של הנטס. קצת יותר שפיות בלי קיירי, אבל זהו זה בגדול…

  18. השמועות הן שהפייסרס קרובים מאוד להצעה לאייטון.
    יש להם את המקום מתחת לתקרה השכר,
    ויש בהחלט מצב שהסיטואציה עם דוראנט רק מגדילה את הסיכוי לכך שהסאנס לא ישוו את ההצעה.
    .
    (למרות שאין בן אדם שמסוגל לחזות את מלוא המנעד של יכולתו של סרבר לבעוט בדלי)

      1. א. אייטון באינדיאנה יכול בקלות להפוך לאייטון סיים אנד טרייד באינדיאנה.
        ב. לסאנס יש את ברידג'ס ובחירות דראפט כעוגן לטרייד + החוזים של קראודר וסאריץ' להשלמת פערי שכר.
        .
        תאורטית אפשר להביא את דוראנט ולשמור את אייטון.
        מעשית,
        סרבר.

        1. אם מרקס שולח את דוראנט לסאנס תמורת אף אחד מהטופ 3 של הקבוצה אז הוא לא יכול להיות אפילו מש"ק שלישות.
          אבל הוא עשה מספיק טעויות עד כה…

          1. את כריס פול ואייטון ברוקלין לא רוצים.
            בוקר?
            הסאנס לא מטומטמים.
            זה משאיר את ברידג'ס וקמרון ג'ונסון + בחירות דראפט.
            האם יהיו לנטס אפשרויות טובות יותר?
            אין לי מושג.
            אבל נכון לרגע זה (לדעתי),
            זה המצב.

            1. שני אלה ביחד קולעים פחות נקודות מדוראנט…

            2. נראה לי שהסלטיקס, הווריירס או ההיט מנצחים אתכם בקלות

            3. דעתי ידועה. אני לא רוצה טרייד,
              ומאוד רוצה שאייטון ימשיך.
              .
              לצערי, דעתי שווה קליפת שום שנדבקה לסוליית כפכפי הבית הישנות של אחותו החורגת של דוראנט.

            4. לך תוכיח שלדוראנט אין אחות חורגת
              .
              .
              *מציע לא לחפש בגוגל דוראנט ואחות חורגת

            5. תודה, המון תודה.

    1. אני לא מבין מה אתה נלחץ. פיניקס ישוו כל הצעה, תם הטקס.
      מצד שני, רק אתמול אמרתי לחבר בהחלטיות רבה שאין מצב שבוריס ג'ונסון יתפטר…

      1. בוריס ג'ונסון פרש?! ואני שומע על זה בהופס מכל המקומות?
        וואו. הצליחו לבייש אדם גרוע חסר בושה עד כדי פרישה. אם זה הצליח, אז יש לנו עוד סיכוי.
        או שכמו שהולך הביטוי הידוע: התנפלויות בדרכים. בוזזים שודדים. המבין יבין. חחחחחח

    2. מחד, זה טוב ואנחנו אוהבים לעשות עסקים עם פיניקס
      מאידך – זה פוגע לי במירוץ לוובאנימה
      הכרעה – מוכן לפנק את פיניקס בטרנר על שאריות ובחירת סיבוב שני, מעדיף שאייטון לא יגיע ולו כדי שיישמר הסיכוי לויקטור. כרגע, להערכתי, המובילות במירוץ לתחתית הן סן אנטוניו וסן אנטוניו של המזרח (הפייסרס, מינוס האליפויות השושלת והכבוד), ואני מעדיף לשמור כרגע את עמדותינו שם, ולו רק בשביל לשחזר את ימיו של טי ג'יי מקונל בקבוצת פרוסס.

          1. עובר על הסגלים בראש, ולאור התחזקות כלל הנמושות שאמורות להתחיל קצת לממש – אורלנדו, דטרויט, אוקלהומה, יוסטון, סקרמנטו, ו-וושינגטון שמנסה לבנות קבוצה ולא מצליחה, והניקס שהם ניקס ולא יצליחו להפסיד מספיק והלייקרס שיכוונו גבוהה גבוהה ויגיעו בינוני בינוני, ובהתחשב בכך שכל הקונטנדריות קבוצות הפלייאוף והפלייאין התחזקו או שמרו על כוחן למעט יוטה שעדיין יש אצלה אחד דונובן מיצ'ל – רק שתי קבוצות נחלשו במכוון והן יורדות נמוך מטה מטה, הספרס והפייסרס. לפייסרס יש הליברטון ומאת'ורין, לספרס יש פופוביץ'. מי יצליח להפסיד יותר – אני לצערי חוזה שגם אם נפסיד יותר לא נקבל את הבחירה הראשונה.
            אגב, אם אני לא טועה, שני המאמנים הוותיקים בליגה, פופ וקרלייל, ראש בראש במירוץ לתחתית ומובילים כרגע שניים מהסגלים הצעירים ביותר בליגה.

            1. דוק ריברס יותר ותיק מקרלייל

            2. זה תלוי למה אתה קורא ותיק.

      1. א. מקבל את התחרות באהבה – מאד אוהב את אינדי, ואני לא זוכר מי כתב כאן לפני דראפט או שניים – שבסוף אתה רוצה שהקבוצות שהתחרו בעוז כל השנים יקבלו בחירה ראשונה ולא כל הטנקיסטיות המקצועיות – אבל אינדי לגמרי שם.
        .
        ב. עם כל הכבוד – קיבלתם בחירה 6/7 השנה? אנחנו רק 9, ועוד לקחנו, כרגיל, את זה שלא חשבו שניקח? תן איזו שנה גם לנו.
        .
        ג. עם כל הכבוד לויקטור הזה – אני מעדיף את אייטון, שלפחות הוכיח שהוא שווה משהו בליגה, על פני ויקטור/אימוני בייטס שלך תדע מה בסוף יצא מההבטחה שלהם. עדיף ציפור אחת ביד וגו'.
        .
        ד. לדעתי נהיה יותר טובים ממה שניתן לצפות. זה בדרך כלל המצב. בלי להיכנס לסוגיה מי אשם בזה…

            1. הפיתרונים לג'ון

        1. מאנו, חברי לכינוי ע"ש שחקנים שנבחרו בדראפט 99', מאז דראפט 89' לא הייתה לנו בחירת טופ 10, בעוד שלכם יש בהיסטוריה פחות או יותר מאז שתי בחירות ראשונות, נא לא לפתוח עיניים 😉
          מעבר לזה, עם נעשה ממוצע של השנתיים האחרונות, קיבלנו בחירות 6 ו-13 ואתם קיבלתם 9 ו-12, אבל שנה לפני קיבלתם ואסל ואנחנו לא קיבלנו כלום (נתנו את הבחירה למילווקי בעסקת ברוגדון והיא הייתה מחוץ ללוטרי). בחשבון ההיסטורי, קיבלתם יותר, הרבה יותר.
          מעבר לזה, עשיתם איתנו את עסקת חייכם עם קוואי, מה הבעיה לפרגן לנו קצת גם 😁 אנחנו קיבלנו מזה שני גמרי מזרח למיאמי (ואפילו יריבות מיתולוגית עם לברון לא קיבלנו, טורונטו לקחו לנו ("לברונטו"), אתה קיבלת אליפות וגמר ליגה.
          לוקח את הדיל שס"א לוקחים את אייטון (גבוה שנבחר בחירה ראשונה בדראפט, אתם יודעים מה לעשות איתם), והפייסרס מקבלים את הבחירה הראשונה ולוקחים את וובאניימה עם חבילת מקרונים.

    3. שים לך כוכבית ליד זה שצייץ את זה – הוא מקבל את האינפורמציה שלו מסארבר עצמו.
      .
      הפייסרס תמיד היו פיתרון הגיוני וקל לטרייד של אייטון.
      מה שמעניין אותי זה אם יוסיפו גם את הלייקרס והנטס לתוך הטרייד במהלך שעקרונית יהיה הגיוני מאד לכולם.

        1. לדעתי האפשרויות הכי ריאליות לקיירי זה ווסטברוק ובחירה 27 לא מוגנת לפייסרס או ספרס, ואז באדי+קיירי או מקדרמוט+קיירי ללייקרס.
          (הלייקרס כמובן מנסים שזה יהיה קרי או ריצ׳ארדסון והנטס מנסים שזה יהיה האריס…).
          .
          אייטון נשמע שבדרך לאינדיאנה תמורת טרנר ואולי בחירה ? לא יודע מי ינצח בדו קרב מצמוצים הזה.
          .
          וכמובן יש את העניין של דוראנט לסאנס תמורת מי יודע ? (ברידג׳ס, ג׳ונסון ובחירות ?).
          .
          איך שהוא כל הסיפור הזה יכול וצריך להתחבר לדעתי, ויש כל מיני דרכים לעשות את זה, בחירות שהולכות לפה במקום לשם וכו׳.
          .
          בדרך כלל הכלל הוא תמיד להמר על התסריט הפשוט – נגיד טרייד פייסרס סאנס, ואז הסאנס מתפנים להתעסק עם הנטס.
          אבל כל כך הרבה אלמנטים מתחברים כאן שאני בכל זאת חושב שהפעם זה כן יכול להיות איזה טרייד משוגע של לפחות 4 קבוצות שמן הסתם לוקח הרבה זמן לתפור.
          .
          בקיצור, אין לי מושג מה אומר הקפה.
          שותה שוקו.

          1. תודה דדי , למה לדעתך הנטס יסכימו לקבל את ווסטברוק בטרייד ישיר כמעט על קיירי? עדיף את הקוקו שמשחק 30 משחקים בשנה מאשר האפס שמחריב 70 משחקים (יכול להיות שייקבל באי אאוט), הנטס גם רוצה לקחת את הזמן עם דוראנט למה שתביא לו את ווסטברוק על הראש? אני גם לא רואה את קייירי עושה בלגן בקבוצה ויותר נזק ממה שעשה בעונות קודמות, קיירי בשנת מבחן יודע שהוא יכול לשכוח מחוזה מקס עונה הבאה עם אחת מקבוצות הליגה אם יעשה בלגן .
            .
            אני לא רואה את הסאנס משיגים את דוראנט, רוב הסיכויים שיש בווגאס מידע פנים אבל ברוקלין לא מעוניינת וסירבה לחבילה של אייטון ברידגס ובחירות, אז אני לא רואה סיכוי שהיא תתעניין בברידגס לבדו, בטח שהמחיר ששילמו על גובר זעזע את השוק והציב רף ציפיות לא הגיוני בברוקלין בשביל דוראנט, ההימור שלי שדוראנט יינחת בפורטלנד יש להם אחלה חבילה להציע עליו + בחירות .
            .
            טרנר על אייטון זה טרייד הגיוני לשני הקבוצות למרות שאני במקום אינדיאנה הולך לפירוק ובונה דרך הדראפט, למרות שאייטון לא יהפוך אותם לקבוצת פלייאוף הוא שווה להם כמה נצחונות בעונה .

            1. בתסריט שאני רואה כהכי הגיוני הנטס לא מקבלים את ווסטברוק.
              אינדיאנה או סאן אנטוניו מקבלות אותו (ועושות ביי אאוט מיידי) ביחד עם בחירה לא מוגנת ב 2027 והיפטרות מחוזה לא רצוי (כנראה אחד מהדו שנתיים – הילד או מקדרמוט).
              הנטס יצרו חריגת טרייד חסרת תקדים של 37 מיליון וגם ירדו מתחת לסף המס – מה שיכול לאפשר להם גמישות שאולי יזדקקו לה בטרייד של דוראנט.
              .
              יכול להיות שדוראנט בכלל לא יגיע לסאנס אבל בגלל שאני חושב שטורונטו לא יתנו את בארנס (ובצדק), לדעתי הסאנס עדיין חזק בתמונה.
              אני חושב שעבור פורטלנד זה הימור גדול מדי וגם לא יכולים להטריד את סיימונס עד ינואר אז לא נראה לי סביר אבל זו סתם הערכה שלי.

  19. למרות היותם חברים טובים, לא נראה לי ש PJ רצה להישאר במיאמי אחרי התקרית המוזרה של באטלר עם ספולסטרה. בסרטון PJ נראה די המום ממה שקרה שם אבל נראה שאין אהבה גדולה בין המועדון ל באטלר אבל יש נחיצות. מה עוד ש באטלר פנה ל PJ באופן אישי וביקש שיישאר ודחייה תמיד דוחפת ל FU.
    שמעתי באחד הפודקסטים ש ר'גי בולוק מסתובב לו בחוץ ומספר לכולם שהוא תכף הופך להיות סיקסר. האם מארי יצליח לשגר את מאתייאס לדאלאס תמורת בולוק?

      1. יכול להיות.. זה על תחושות והכל אז לך תדע, אבל יש כאן איזשהו חיזוק של הקו של הנטס יעבירו את השניים האלה תמורת הדיל הטוב ביותר… זה יכול להיות גם לקינגס…

        1. ביום שנתחיל להתייחס לדעות של ביל סימונס כחיזוק אפשר יהיה לקחת את סטיבן איי סמית' כמגשר סכסוכים

            1. אתה אומר ווינהורסט כאילו זה משפר את מצב האמינות במשהו

            2. הם כולם ככה?
              אני תכף אתחיל לצטט את סטיבן איי סמית כמקור, לפחות הוא נותן הצגה.

            3. תצטט את סוואגי ש

            4. רק אם הוא מתחיל להישמע כמו מטיף כשהוא מתלהב. מאלה שיש מאחוריהם מקהלת גוספל.

  20. כמה קשה המצב שכשהחדשות הגדולות הם חוזים לקונצ'אר וקנצ'אר…(וסימס דובי, לא שוכח אתכם רק שזה פחות מתחבר).

  21. NBA Retweet
    @RTNBA
    ·
    Follow
    The Nets sent this proposal to the Timberwolves:

    T-Wolves get:
    Kevin Durant

    Nets get:
    Karl-Anthony Towns
    Anthony Edwards
    4 draft picks

    Timberwolves rejected the offer.

    (Via @VinceGoodwill)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט