ערב בלתי נשכח במייק פלייס / מנחם לס

IMG-20140413-WA0023

מימין לשמאל, שורה עליונה: גולש פסיבי ששכחתי את שמו (הזהות האמיתית של מומי?), DJ דוד סגל (דדי), עידן (היה כתב של משחקי מכבי לפני שנה וחצי), דקסטר, מנחם לס, מידן (Mbk), איל ספיר (בתמונה גרועה).

שורה תחתונה: אורי88 (תמונה של מאיר אריאל), גולש ששכחתי את שמו, איל (גנזה, מגיב אחת לכמה זמן), רועי ווינברג, שי המנכ"ל (אבן-צור)

מנחם לס:

באנו לראות משחק כדורסל ויצא מיפגש הופס מהנה ביותר.

ישבנו, שתינו, אכלנו, צחקנו, חזינו, שמענו.

מה חזינו? ב-OKC שבאה במלוא הרכבה, מלוא כוחה ואונה, ועשתה להפתעת כולנו הכל לנצח את אינדיאנה בביתה. אבל כמובן שהפסידה. את הסיבה כולנו יודעים: בס"ה של 16 מערביות נגד 16 מזרחיות,  המערב הפרוע ינצח 13 מה-16. אבל הנצחונות של המערב יבואו מקבוצות המדורגות 16 עד 4.  ארבע הראשונות במזרח תנצחנה את ארבעת הראשונות במערב 1-3: אינדיאנה על OKC; מיאמי על הספארס; שיקגו על הקליפרס, ורק גולדן סטייט תנצח את ברוקלין.

טוב. הנצחון של אינדיאנה ייתן לה טונות של בטחון עצמי כקבוצה עם יתרון הבית במזרח, ומיאמי המסכנה תצטרך – לצערי – להיפרד העונה מכתרה. המשבר הפסיכולוגי-מנטלי-רוחני-אמוציונלי של הפייסרס עבר, והיא שוב מלכת המזרח.

 

טוב. עם הקדמה משעממת זו אפשר לתאר את הערב במייק פלייס. אני כבר לא זוכר את שמות כולם שהגיעו. בגילי אני זוכר דקה-דקה מה קרה במשחק מסויים לפני 50 שנה, אך שוכח מה קרה אתמול.

אז היו שם המנכ"ל שי אבן צור -שהוא מנכ"ל רק בבית, וכנראה גם שם לא – שהוא איש טק בתפקיד מנהלתי/מקצועי חשוב הטס ברחבי העולם כל שבועיים שלושה להקים 'מערכות' (שמתם לב שכשאנשים לא יודעים להסביר מה הם עושים – או אולי הם בעצמם לא יודעים בדיוק מה הם עושים – הם משתמשים במילה 'מערכות'?). הוא כורע ראשון משמאל. לידו רועי ויינברג סגן העורך בן ה -14.5 שבא עם אביו. מידן – עוד איש היי טק הטס בעולם הגדול לעשות מה? "להקים 'מערכות'". אשך המקורי שם אותו פאור פורוורד של אנשי האתר. הוא קלע בול. 3'6, אולי 4'6, עומד שני משמאל, וגם הוא סגן העורך. הוא עושה רושם של אחד שיקלע כמה נקודות בפאולים תוקפים במפגש של ה-25.

אני לא מזהה את העומד לימינו של מידן. האם זה איל ספיר הצעיר השני באתר בן ה-14.5? שחקן בילדים של הפועל י"ם. כמו רועי – צעיר מקסים, פיקח, ויודע כדורסל תיאורטית ומעשית. שימו לב אליו ב-25; פוינט גארד מהסרטים.

אני עומד משמאלו של מידן ואני נשבע שאני לא כל כך שמן כמו בתמונה.

טוב, לא אלאה אתכם עם עוד הסברי תמונות. היו שם דקסטר, אופיר, עופר, ORI88, עוד איל, וכאלה.

אבל אז באה הפתעת הערב. איזה ענק, משהו בסביבות 150 ק"ג, גובה 4'6 לפחות, עושה 'פו' והורג גורילה. עם ראש ע-נ-ק, הייתי בטוח שהוא איזה ליינבקר בסן פרנציסקו פורטי ניינרס, איי אם נוט קידינג יו! כשאמרו לי מי הוא הלב ירד לי לתחתונים ומיד קפצתי והתחבאתי תחת השולחן. מסתבר שזהו הוד כבודו, הוא מלכותו, ד…ד…ד…ד…ד..דדי! אני ציפיתי למין יורם רזה ממושקף בגובה 1.50 מ' המדבר בגיצגומים, ומי מופיע? מתאבק סומו פור גאד סייק! היה שם יד עלי והיה מועך אותי ואת האתר שלי אחת ולתמיד לא לגורמים. לאטומים. איי אם נוט קידינג יו. מפלצת עם קבלות.

הדבר האחרון בעולם שהייתי מצפה שכך הוא נראה אוהד הלייקרס ואינפיקלופדיית הלייקרס מס' 1 במזרח התיכון ואירופה, אם לא בעולם כולו.

מה מסתבר? שהמפלצת הענקית הזאת העומדת שנייה מימין והיא דדי הגדול אינה אלא פוסי-קאט חמודצ'יק כזה. בסוף הערב בא לי לחבק אותו ולומר לו שאני LOVE HIM! ענק שקט ומנומס, אבל כשהוא מדבר – כולם שותקים כי רוצים לשמוע מה יש לו לומר.

מה שהוא נתן לנו זו "תכנית חומש" לבניית הלייקרס שהוא החליט להרצות עליה במקום לכתוב עליה. "תכנית חומש"מיי אס. לפי תכניתו הלייקרס אלופה לכל המאוחר ב-2016. תכנית מהממת שהחלטנו לשמור בינתיים בסוד עד המיפגש הבא ב-25.  היו שם כמה וכמה חולי לייקרס דפוקים כמו דקסטר ומידן שנעמדו כמו שמוקים ומחאו לו כפיים – STANDING OVATION פור גאד סייק – משך 3 דקות מינימום כשסיים.

אתם שואלים אותי? אחת התכניות ההזויות ביותר בהסטוריה, אבל דדי הוא כזה בחור נחמד ועדין (שבמקצועו? DJ בחתונות צ'אחצ'אחים באור עקיבא, ובר ובת מצוות בסביון וכפר שמריהו) שהחלטתי לא לבאס אותו עם דעתי, ולתת לו להמשיך לחיות עם הזיותיו עד שנת 2022, השנה הראשונה שהלייקרס תראה אור.

בקיצור, ערב מקסים, אוכל טוב, בירות קרות, ולילדים ולקשישים לימונדה או דיאט קוק.

נפרדנו עם חיבוקים. נולדה משפחה חדשה. משפחת הופס.

לפחות לי היה זה ערב מקסים בו פגשתי אנשי צוות חדשים, גולשים יקרים, וסתם חברים שבאו. מידן היה אחראי על המיפגש הזה שיהפוך למסורת אחת לשנה לפני "המפגש הגדול".

לילה טוב!

לפוסט הזה יש 57 תגובות

      1. כשמנחם בחדר מפלס הצניעות מתפוצץ מפחד.
        אני מת על האוואטר שלך- מקור הוויכוחים מספר אחת ביני לבין אשתי, מי פינקי ומי המוח

        1. :-), תודה, הייתי אומר לכם, אבל לא הורסים לזוג את מקור הויכוחים שלו, זה יכול להיות הרסני.. עדיף ויכוח על שתיקה יודע כל נשוי..

    1. מומי היה מעלה את מפלס היופי אבל היה מוריד את מפלס ה – IQ
      לפחות אוהדי הלייקרס עשו שמיכה לאוהדי מיאמי ?

  1. סחתיין עליכם!
    נהדר לראות ולשמוע.

    דדי, כמה שילמת לגורילה כדי שיבוא במקומך להפחיד את באי האתר?..

  2. צחוקים דדי איזה ענק!

    ואני חשבתי שאני גדול…

    נבצר ממני להגיע אתמול וב25 אני לא אוכל כנראה, אבל דוק אני אשמח להזמין אותך בהוד השרון.[אי אשלח לך במייל]

  3. היה סבבה לגמרי!
    בירה, נשנושים, משחק טוב, חבר'ה שאוהבים את המשחק ויודעים המון בראשות מנחם הגדול.
    מי צריך יותר?

    1. למה לא באת אתמול?
      תגדל ביצים, תבוא ותגיד "אני טרונצ'ו".
      זה בטוח יותר קל להתחבא מאחורי המקלדת אבל זה כ"כ עלוב.
      ליבי ליבי עליך

    2. טרונצ'ו.
      אתה פשוט מגעיל אותנו. כנראה לא יהיה לך אומץ להזדהות ב-25, אבל אם אתה מגיע ומזדהה, אני ועוד שלושה חברים כבר החלטנו לעקוב אחריך אחרי המפגש, ולרסק אותך במכות כשתגיע למכוניתך. מציעים לך להיעלם מהאתר הזה אחת ולתמיד. ראה, הוזהרת.

  4. איזה כיף לראות קהילה שצומחת סביב האתר. חבל שנבצר ממני להגיע, אבל ערב פסח זה זמן לחוץ, והגעה מאזור י-ם לוקחת זמן.
    בכל מקרה נחמד לגלות כמה פרצופים מאחורי השמות באתר.

  5. ואגב אני מציע פשוט להתעלם מטיפוסים כמו טרונצ'ו שבמקום לתרום באופן חיובי בוחר סתם לקנטר ולעצבן – פשוט חבל

    1. מה אתה עושה צחוק רועי, קיבלת דרך של מלכים עד לגמר. בובקאטס ושמוקאטס אנא ערף איזה דברים עוד שמו לכם שם בדרך. קיצור אין ברוקלין ואין שיקגו.

      יותר טוב מזה?

      וכל זה בגלל שהפסדתם להוקס ואינדי ניצחו את OKC

  6. אבל כל הארועים השנתיים הללו הם ארועים חברתיים גרידא שמי שבא לו – בא, ומי שלא בא לו (או רחוק לו) – לא בא. אין כאן כל צורך להתנצל. ההפסד הוא כולו של אלה שהחמיצו ערב של כיף וצחוקים.

  7. מנחם להיפך גם אני הייתי שמח מאד לבוא למפגש, אבל ערב לפני ליל הסדר זה זמן די לחוץ אצל רבים. בכל מקרה אי אפשר למצוא זמן שמתאים לכולם ואני מבין זאת. נותר לי רק להצטער שלא יכולתי להגיע. בכל מקרה אני שמח שהיה ערב מוצלח ושזו תהיה רק התחלה של מסורת ארוכה.

  8. מפגש יוצא מן הכלל ומהנה
    מתבשל מפגש נוסף בבית חב"ד עם החברים של מנחם בגרינוויל
    בלוג חי הטוב ביותר בתולדות הופס ערב מהנה ואני מריח כאן תחילתה של מסורת

    חג שמח

  9. כל הכבוד למי שהגיע היה כיף לראות את כולם!
    (למרות שדדי הסתיר לי חצי מכם..)

    עצם זה המפגש הנוכחי והבא מראה את העוצמה של האתר בראשות מנחם האגדי!

    כמו כן נקבעו הכוחות למשחק במפגש הגדול:
    אוהדי הלייקרס נגד אוהדי שאר העולם..

  10. פספסתי בשל פנצ׳ר בגלגל האחורי!
    את המשחק דוקא ראיתי .

    יפים אתם כולכם אבל במיוחד הדוקטור וקצת רועי שיש סיכוי שיום אחד ייראה כמו הדוקטור 😉

  11. טוב, ברצינות- היה ממש נחמד, למרות שקצת רועש ולא הרגשתי שהצלחנו תמיד לשמוע מספיק את הדוק.

    לדעתי, לטובת אלה שפספסו, לא צריכה להיות שום בעיה לעשות ערב כזה שוב – באותו מקום או במקום דומה, ולאו דווקא צריכים לחכות עד ה 25 שגם בו הבנתי שקשה לחלק מהאנשים להגיע.

    בכל אופן,היה כיף לשבת עם כמה מרפי ההבנה באתר ולהסביר להם איפה הם טועים.

    ומוזר, אבל הפעם סוף סוף אף אחד לא התווכח איתי !

    כנראה שכל המאמצים שלי באתר סוף סוף נושאים פרי, וכולם לפתע הבינו שכדי להפוך ל"בינוניי הבנה", הם פשוט צריכים להקשיב, להסכים ולהנהן !

    כבר אמרתי שהיה ממש ממש כיף ?

    1. דדי, אני יותר לעולם לא אעיז להתווכח אתך. נותרו לי כמה שנים ולא שווה לזרוק אותן לעזאזל בגלל ויכוח אתך. YOU ARE JUST TOO GODDAMN BIG!!!

      אבל לראות אדם נעים הליכות ורגוע כמוך אחרי כל התגובות שלך מהגיהנום היה הדבר הכי לא רגיל שקרה לי בחיי הקצרים. אם היו מביאים את כל גולשי האתר והייתי צריך לנחש מי הוא דדי, אותך הייתי בוחר אחרון.
      זה עדיין לא מסתדר לי בראש.

      נ.ב: הפתעה נעימה ביותר!

  12. אני גם מהגולשים שלא מגיבין הרבה, אבל הקהילה המדהימה שנוצרה פב, זה משהו שלא ראיתי כמותו בארץ ואני לא חושב שיש הרבה אתרים כאלו בעולם! פשוט נהדר לראות ולשמוע

    1. אכן משהו מיוחד! שאני אומר לאנשים שאני אולי נוסע למפגש של אתר כדורסל שאני קורא בו זה נראה להם ממש מוזר בזמן שלי זה לא רק נראה
      מובן מאליו אלא גם ממש מרגש. מנחם, המגיבים והאתר הזה הם סוג של
      קאלט.
      אני הפסקתי לקרוא ספר לפני השינה- אני קורא פוסטים ותגובות בהופס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט