חם מהתנור – טי ג'יי וורן בברוקלין

על פי הדיווחים, טי ג'יי וורן חתם לעונה בברוקלין. וורן, הבחירה ה-14 בדראפט 14, שיחק 5 עונות בפיניקס בהן הוא קלע 14.4 נקודות למשחק ב-49.7% מהשדה, 34% לשלוש ו-76.6% מקו העונשין. משם הוא הועבר בטרייד לאינדיאנה, שם הוא שיפר את ממוצעיו ל-19.8 נקודות ב-53.6% מהשדה, 40.3% לשלוש ו-81.9% מקו העונשין בעונת 2020, אבל נפצע אחרי 4 משחקים בעונה העוקבת ולא חזר לשחק מאז.

כמה ידיעות נוספות מהימים האחרונים:

מייק לונגאבראדי יהיה עוזר מאמן באטלנטה אחרי שג'ו פרונטי קודם לתפקיד העוזר הבכיר כשהוא עצמו מחליף את כריס ג'נט שיהיה בצוות של דרווין האם בלייקרס.

גורג'י ג'נג יחזור לספרס לעונה נוספת, שם הוא שיחק 16 משחקים בעונת 2021. ג'נג נבחר בבחירה ה-21 בדראפט 2013 ושיחק במינסוטה 6 וחצי שנים, ומאז הוא נדד בממפיס, באן-אנטוניו, אטלנטה ושוב אצל הספרס כעת.

סרג' איבקה חתם לעונה נוספת במילווקי. אלוף 2019 עם טורונטו הגיע לבאקס במהלך הטרייד דדליין, סבל מפציעה ולא ממש הצליח להשתלב ברוטציה, ויקווה העונה לתרום יותר מהניסיון שלו לאלופת 2021.

גוראן דראגיץ' בשיקגו. הרכז הסלובני, שבמהלך השבוע האחרון שיתף פעולה עם לוקה דונצ'יץ' במדי נבחרת סלובניה ורבים האמינו שהם גם ישתפו פעולה בדאלאס במהלך העונה, בחר לחתום על חוזה לעונה אחת בשיקגו תמורת 2.9 מיליון דולרים. דראגיץ' נבחר לשחקן המשתפר ולחמישייה השלישית של העונה ב-2014 ולאולסטאר ב-2018, והיה לו חלק משמעותי בהגעה של מיאמי לגמר ב-2020. עד כה, דראגיץ' שיחק בפיניקס ומיאמי בעיקר, כשאחרי שהוא הועבר לטורונטו בקיץ שעבר הוא לא שיחק עד שהגיע לברוקלין במדיה הוא סיים את העונה.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. וואו שנתיים שהוא לא שיחק מעניין איך הוא יחזור. מקווה שיהיה יותר קליי ופחות אולדיפו מבחינת החזרה מהפציעה

  2. מאחל לוורן המון בהצלחה ובעיקר שיהיה בריא, שנה וחצי היה בחוץ עם דיבורים על פרישה ונקווה שהוא השתקם וחזר לפחות לקו הבריאות. יופי של שחקן

      1. הגיע עם לאמב לפני 3 עונות, שניהם הגיעו עם חוזה ל3 שנים
        כמות פציעות פסיכוטית, מכף רגל ועד צוואר
        מהשישייה המובילה שסימנה עתיד בבועה נשאר תוך שנתיים רק טרנר וגם הוא עם רגל בחוץ (ורגל שנייה בפציעה)
        אצל וורן זה באמת היה כשהוא רגע לפני השיא שלו, אחרי הופעות נהדרות בבועה, בפתיחת העונה הבאה הוא יסגור כמעט שנתיים בלי כדורסל
        מקווה בשבילו שיעשה קאמבק כמו אולדיפו, גם אם לא יחזור להיות בדיוק מה שהיה הוא שחקן ליגה טוב.

  3. ההוספה של רויס אוניל ,טי גי וורן והחזרה של בן סימונס נותנת לברוקלין עומק וורסטיליות .יש מצב ברוקלין מנסה לשדר לדוראנט שכדאי לו להישאר ?

    1. כן אה, הוא וקיירי פשוט אטומים.
      גריפין נשאר? אולדריג'? שיצרפו גם את מילסאפ…
      יכול להיות שהם יעברו בטרייד אבל לבסוף יחלישו את הרוסטר שהם יגיעו אליו…מה שיצריך עוד עונה או שניים של בנייה כדי להעמיד קבוצה מועמדת לאליפות.

      חחחח, ממש ככה…יכול להיות שהם יעברו אבל יצאו טיפשים יותר משניתן לתאר.

    1. אולי פשוט הציעו יותר כסף? או שבגילו…היה שרוף על שיקאגו כילד וללבוש את המדים של השוורים יהיו בגדר הגשמת חלום?
      לא יודע, בעיניי דראגיץ' כבר לא ממש שיחק שנתיים…לא מבין איך המניות שלו בליגה עדיין גבוהות.

        1. צ'רלס סאמנר הוביל את הרפובליקנים הרדיקלים, בתקופה בה זה אמר שהם התנגדו לעבדות וניסו לבטל אותה.

            1. מ-1854, רגע הקמת המפלגה הרפובליקנית, ועד מותו ב-1874 (שלוש שנים לפני שהאגף הרדיקלי התמוסס בעצמו)

          1. לא מדוייק, צ’ארלס חונך במוסד לטיני שהתנגד לעבדות,גם אביו היה מתנגד ידוע לעבדות, הוא אחד מאנשים שבגללו הדיון על העבדות בא בכלל לתודעה, הוא לא הוביל שום רפובליקניים רדיקליים להפך הוא תמך בשוויון זכויות בחינוך…

            1. הסיבה היחידיה שקראו להם רדיקליים, זה בגלל שהם התנגדו לעבדות בצורה חדה, שומה לגמרי ממה שהולך היום כשמדברים על רדיקלים

            2. 🤦‍♂️

          2. אחחח… כשהרפובליקנים הובילו את המלחמה בעבדות… 100 שנים לפני "האסטרטגיה הדרומית". כלשמדתי את זה בפעם הראשונה זה כל כך לא הסתדר עם התפיסות שלתוכן נולדנו.

            1. לפני האסטרטגיה הדרומית, לפני שהעשירים בלעו את הנצרות והיא הייתה מאוד חברתית, לפני ולפני ולפני. עולם כל כך שונה.

            2. רק שזה לא היה כל כך מזמן. אולי לפני שנולדתי אבל היישום התחיל בסוף הסיקסטיז… המושל ג'ורג' וולאס היה דמוקרטי… זה חתיכת שינוי בתוך כ50 שנים

  4. החתמה טובה. לא שיחק שנתיים אבל יכול להיות אחלה סקורר מהספסל, כמו שדוראנט אמר זו ליגה של ווינגים. מניח שסימונס יפתח ב1
    כל יום שעובר נראה שדוראנט יישאר בסוף, הרוסטר השתפר בצורה משמעותית, הבעיה כרגע זה בעמדת המאמן

    1. מי לדעתך יצליח לאמן את השניים האלה? מכיר מאמן שאין לו בעיה עם שחקן שלו שמחליט לקחת פסק זמן סתם? או לנסוע ליומולדת של אחותו במדינה אחרת בלי להודיע? אולי כדאי לפרסם ג'וב דיסקריפשן עם כל הדרישות המיוחדות האלו ולראות מי מגיש קורות חיים מותאמות – "יש לי ניסיון רב עם שחקנים שמשתינים עלי בקשת… בעל מיומנות גבוהה בחיפוש שחקנים נעדרים בקנדה… לתפיסתי עיקר תפקידי הוא לשבת על הספסל ולבהות בכוכבים הולכים לבידודים אינסופיים"…

  5. לא ראיתי בשום מקום שוורן הבריא, הוא די תעלומה כמו ג'ונתן אייזיק, שחקנים שנפצעו לפני שנתיים ואף אחד לא יודע מה בדיוק הבעיה.
    יכול להיות שהבעיה אצלו מנטלית, במקרה הזה המאמן צריך להיות פסיכולוג.

    1. אוי ואבוי אם זה נכון ויש לו בעיה מנטלית, כי זה בדיוק מה שחסר לנטס עכשיו עוד אחד עם בעיה מנטלית,
      חמישיה של
      סימונס
      קיירי
      וורן
      דוראנט
      ו….? רק חסר סנטר עם בעיה מנטלית אשכרה הברוקלין קלונקס.

      1. מעבר לזה שזה מצחיק אז צריך לסגור שלנטס יש בהחלט סנטר עם בעיה מנטלית קלקסטון שקולע 3 מ 22 בפליאוף זה ממוצע של פחות מ 15%. היות ומדובר בשחקן שמתיימר להיות שחקן כדורסל סביר להניח שאחוזים כאלה מהקו הם בעיה מנטלית.
        דאך אגב הוא האחראי הישיר לזה שבוסטון העיפה את פילי. אם 80-90 אחוז מהזריקות שלו היו נכנסות הנטס היו מגיעים לפחות ל 2:2 והיו מדיחים את בוסטון.
        חפרתי.

    2. לא שמעתי על שום בעיה מנטלית לוורן, לקח לו הרבה זמן להתאושש מהפציעה. ג'ונתן אייזק זה מקרה שונה, הוא גם נוצרי אדוק וגם אם אני לא טועה השמין מאוד בתקופת הפציעות, השילוב הזה יכול להיות זה שיוביל אותו להפסיק לשחק…קצת כמו דארן קוליסון שפרש כדי להיות עד יהוה

  6. פאק, אישתי קיבלה הודעה שעובדת שיושבת איתה באותו חדר וכל היום התעטשה והיתה מצוננת ואמרה שזה סתם, תופים , חולה בקורונה.
    .
    אנשים, אתם מצוננים, מתעטשים, משתעלים או שסתם יש לכם חלוש'ס. תשארו בבית. לא חייבים להדביק את כל העובדים שסביבכם.

    1. קודם כל, שתרגיש טוב.
      דבר שני, בלי קשר לקורונה, אנשים חולים צריכים לנוח ולהשאר בבית, ומכל כך הרבה סיבות. אבל לא תמיד זה אפשרי.
      דבר שלישי, בכל הקשור לקורונה, זה די בכל מקום כרגע ( יש לך ילדים? הצלחה…) וחוץ מסגרים שאף אחד לא רוצה אין שום דרך להימנע מזה. זה יתפוס אותך אם תרצה או לא, במוקדם או במאוחר. זה חתיכת חרא כשזה תופס אותך, אבל אם אתה צעיר ומחוסן אז יהיה בסדר, הרווחת עוד חיסון לווריאנט הנוכחי. אם אתה מבוגר, שמעתי שהגלולה עושה פלאים.

      חבורת קיירי, קדימה, כנסו לעמדות… קדימה, להתקפה.

  7. הוא שחקן שעבר תהליך שיפור שמעטים בליגה עוברים מ 25% ממוצע מהשלוש למשהו מעל 40% (כותב מהזכרון לא בדקתי). ואז פיניקס משום מה הטרידה אותו. הוא המשיך להשתפר באינדי ואז נפצע. לדעתי זו הפציעה הפעילה הכי ארוכה בליגה לדעתי הוא לא שיחק קרוב לשנתיים. מעניין אם הנטס בדקו אותו או כמו סימונס שבעצם הביאו את דוגמן הבית שיושב על הספסל אז הביאו מחליף לדוגמן הבית למשל לימים שהם מתחשק לדוגמן הבית לנסוע לבקר את החברים מפילי שאותם הוא כל כך אוהב.

  8. דוראנט, קיירי, סימונס, וורן, קלאקסטון, ועל הספסל קרי והאריס ועוד צעירים, ואולי כמה דקות מהקשישים למרכוס וגריפין – אחלה קבוצה. אם כולם בריאים הם שווים גמר מזרח לפחות.
    אני במקום דוראנט בוחר בין ברוקלין לפיניקס. השאלה מה באמת הולך מאחורי הקלעים. אין לי מושג.

  9. הנטס לא מעוניינים בחבילה שבנוייה סביב העגל אייטון וברידגס, חשבתי שזה לא יספיק הם הביאו את העתיד שלהם ליוסטון וצריכים כשרון שיוביל אותם לפלייאוף, ברידגס סימונס ואייטון זה ההתקפה הרעה בליגה.
    .
    השוק נתן בעיטה לעגל בפנים, בNBA לא מאמינים שהוא חוזה מקס ולא מוכנים לתת לו אחד.

  10. The Memphis Grizzlies and rookie guard Kennedy Chandler have agreed to a four-year, $7.1 million rookie contract ($4.9 million guaranteed).
    .
    Chandler's agent, Ryan Davis, revealed the news to Shams Charania of Stadium and The Athletic. The ex-Tennessee star will receive the most guaranteed money ever for an American second-round draft pick on a rookie contract.
    .
    Chandler was the No. 38 overall pick in the 2022 draft.

      1. מרגיש די סטנדרטי – פרוספקט של סיבוב ראשון שנפל להם לסיבוב השני אז הם סוגרים אותו במינימום לשלוש שנים +אחת לא מובטחת. זה די אותו דבר שהם עשו עם טילמן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט