מעורב הופס ליום ג' / מנחם לס

1.אולי נמאס לשמוע אבל השמועות על האפשרות של דוראנט בווריורס מתגברות ביתר שאת. עכשיו גם ב-ESPN

היינו בין הראשונים לעלות על האפשרות של דוראנט לנחות בקבוצתו האחרונה לפני הנטס, ולמרות מחאות גהינומיות, מפי – או כתב היד – של כמה אוהדים טהורים של הלוחמים המתנגדים לכך בכל תוקף, היום האפשרות שרק שלשום נראתה כאפשרות מעולם אחר, חוזרת לעמודי האתרים, אפילו שבכל אתר המדבר על האפשרות (ואפילו מציע אותה: "10 סיבות למה דוראנט צריך לחזור לווריורס"), מודה שהטרייד לא יהיה קל. לדוגמא – https://www.nbcsports.com/bayarea/warriors/why-kevin-durant-sign-and-trade-between-warriors-nets-u.

https://larrybrownsports.com/basketball/report-likelihood-kevin-durant-returning-to-warriors/600099

https://www.msn.com/en-us/sports/nba/ten-reasons-kevin-durant-should-return-to-the-warriors/ar-AAZ37aD

כל מה שכתבתי אתמול על האפשרויות השונות (ג'ורדן פול ואנדרו וויגינס? רק אחד מהם? מי משניהם?) חוזר על עצמו היום בפרטים יותר מורחבים, וכן אפשרויות אחרות.

מצד שני שחקן אחד מהווריורס אמר בעילום שם: "אנחנו לא צריכים אותו; ניצחנו בלעדיו ונמשיך לנצח בלעדיו". אילו הייתי צריך לשים כסף על מי אמר זאת הייתי מצביע על דריימונד גרין, שעוד כשדוראנט שיחק בווריורס, היו לו חיכוחים איתו, והעובדה ששניהם לא סובלים אחד את השני ידועה בציבור.

2. מרק קיובן מחזיר "LIKE" על כל מסרי ה-'FUCK U' על שלא הצליח לשמור על ג'יילן ברונסון, ואז הפסיד את דראג'יק לשיקגו בולס

בין הטוויטרים: “failure,” a “bozo,” the “worst owner in the NBA,” or simply just a “f–k you.”

הוא ענה:

hu

3. הטרייד בין ההאוקס והספארס – ציונים

הספארס קיבלו את דנילו גלינרי , בחירת דראפט ראשונה ב-2023, 2025, ו-2027

ההאוקס קיבלה את דג'ונטה מוריי

אטלנטה האוקס

התוספת של דג'ונטה מוריי העלתה מחדש את השאלה כיצד טריי יאנג יכול לקלוע ולככב כפי שעשה העונה בלי שהכדור יהיה בידו כל הזמן. ה-8.7 דקות למשחק שהכדור בידו הוא השלישי בגובהו ב-NBA. ה-3,730 פיק-אן-רול שהוא הריץ הוא ראשון בליגה וב-11% יותר מהשני אחריו, לוקה דונצ'יק.

מוריי הוא שחקן נוסף שהוא HIGH VOLUME BALL HANDLER שהוא ששי בפיק-אן-רול (2,608) ושביעי בזמן של פוזשיון אישי (7.4 דקות למשחק).

היו שחקנים לפניהם שכיכבו בקבוצות שונות ואיחודם הוריד את הסכום של כל אחד. אבל היו כמה מקרים בהם החיבוק של שני HELIOCENTERS כמוהם הביא רק להתעצמות הסכום של שניהם כמו המקרה של וולטר פרייזר בניקס של 1973 שהוסיפו לו את הסופרסטאר אירל מונרו, והסכום של שניהם יחד עלה בהרבה על הסכום של כל אחד בניפרד לפני האיחוד.

ציון להאוקס:: "A" אם הניסוי יצליח וההאוקס מגיעים לגמר המזרח.
"D" אם הניסוי לא יצליח, וההאוקס מוכרים את עתידם למען הצלחה מיידית.

ציון לספארס: "B" – נתנו שחקן מצויין של ההווה למען העתיד

4. האם ג'יני באס כיוונה את הטוויטר הזה לעבר לברון?

ג'יני:

העיתוי של הטוויטר הזה לא משאיר מקום לספק: הוא היה מכוון ללברון ג'יימס.

הוא דוחף לאחרונה לקראת סידור שיביא את קיירי אירוינג ללייקרס. זה ששניהם מיוצגים ע"י KLUTCH SPORTS (שללברון יש חלק בביזנס), מוסיף לחשד שג'יני התכוונה ללברון, כשהיא אומרת לו, 'לקובי הדבר החשוב ביותר היה הקבוצה. לך הדבר החשוב ביותר הוא לברון ג'יימס'.

ג'יני תמיד זהירה ביותר בבחירת מילותיה, ובתזמון של מה שיש לה לומר. קשה להאמין שמה שהיא כתבה והטיימינג הם סתם COINCIDENCE. זאת הייתה אשכרה פנייה ללברון שיחשוב על הקבוצה לפני שהוא חושב על עצמו.

5. הרבה בהנהלה ובין השחקנים קיבלו בהפתעה גמורה את ה-DEPARTURE של גארי פייטון ג'וניור

גארי פייטון ג'וניור, ילד בתיכון, עם האבא

כשהידיעה שגארי פייטון חתם לשלוש שנים עם פורטלנד התפרסמה, היא הפתיעה רבים, כולל FRONT OFFICE PEOPLE ושחקנים כאחד. כולם ידעו שהווריורס יאבדו הקיץ כמה שחקנים אבל גארי פייטון לא היה אחד מהם.

מה שהפתיע במיוחד הייתה העובדה שבשעה שחוזים ברבע ביליון נחתמים פעמיים ביום, הווריורס בסירבה לחוזה על 9 מיליון לשנה (אמנם זה היה עולה לבעלים הרבה יותר בגלל מס המותרות).

According to Anthony Slater of The Athletic, several in the Warriors organization were “stung” when Payton signed with Portland. Payton was viewed as a valuable member of Golden State’s championship core. For a team that has essentially ignored the luxury tax in !recent years, not re-signing Payton was somewhat surprising

6. ג'יימס ווייזמן אחרי ה-5 על 5 הראשון שלו אחרי תקופה כה ארוכה: "ההרגשה מצויינת!"

After missing his entire second season in the NBA, James Wiseman is on track to soon be back in game action and show why he was the No. 2 pick in the draft two years ago. “Today felt great,” Wiseman said on June 29. “I feel good out there with the guys and just everything about it. I’m speechless. I feel good just playing again.

– via Dalton Johnson

7. אוי וויי. לוקה הוסיף MOVE שאין אפשרות לעוצרו

לוקה דונצ'יק אמר לפני שעזב את ארה"ב לארץ מולדתו, שהוא מתכונן לחזור ל-NBA עם "MOVE" חדש שלא תהיה אפשרות להגן מפניו. כנראה שלקראת סיום העונה ובפלייאוף הוא הרגיש שעליו לחדש כמה דברים כדי להמשיך להיות הסופרסטאר שהוא הפך להיות.

במשחק סלובניה נגד שבדיה לקראת אליפות העולם ב-2023 הוא הראה אותה. ביצוע מושלם. אני מת על השחקן הזה:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 383 תגובות

  1. תודה מנחם.
    גם אני הופתעתי שפייטון לא המשיך באוקלנד.
    במיוחד אחריי טבעת. אני מאמין שימשיך להשתפר ודווקא אחריי גיל 30 יגיע לשיא.

    מקווה שדוראנט יישאר בנטס. נמאס ממנו ומקיירי.
    הם עושים רע לליגה, למועדונים שלהם.

    איבדתי אלייהם את הכבוד האנושי. נותר רק להשתאות מהיכולות שלהם.

    4 שנים בחוזה? הלוואי שפשוט ייתקע שם בנטס.
    נמאס מאיך ששחקן אחד יכול לשנות סדריי עולם לעשרות אם לא מאות או אלפיי עובדים ופועלים אחרים. לא מכבד את זה.

    1. פייטון קיבל הצעה של מהווריורס 6.4 מיל' לעונה אחת אבל העדיף את החבילה של פורטלנד ל 3 שנים .

      האוהדים בסן פרנסיסקו לא יסלחו לג'ו לייקוב אם יחזיר את דוראנט . יש להם זיכרון רע מאוד מכריס כוהן הבעלים הקודם שהיה שנוא נפשם על כל הבחירות והההחתמות בתקופתו . אני באמת לא רואה מצב שבו הווריורס יוותרו על שחקנים שהקהל מאוד אוהב כמו פול ,אנדרו וויגנס וקומינגה שאמורים להוות דור המשך ,תמורת דוראנט .

      1. לא יסלחו לבעלים שבזמנו המועדון זכה ב-4 אליפויות מתוך 6 העפלות לגמר בפחות מעשור?
        בחיי, מפונקים שם בסן פרנסיסקו..

        1. בובי ,
          אני מתקן , האוהדים יסלחו ללייקוב אבל לא יקבלו באהבה צעד כזה .
          ולא בגלל האיכויות של דוראנט שהוא באמת בטופ שבטופ ,אלא האישיות שלא מתאימה למרקם החברתי בקבוצה .

    2. הלוואי שיתקע בנטס?! הלוואי שיתקע בסקרמנטו, ואם כבר אז שקיירי יתקע בדטרויט
      ולברון יתקע באותה קבוצה עם ראסל ווסטברוק

  2. פייטון שיחק על הכרה בליגה וחוזה ועשה את זה בצורה הטובה ביותר. ככל שהעונה התקדמה היה די ברור שהוא יקבל חוזה שהווריורס לא ממש יהיו יכולים לתת.
    הבנאדם שיחק כמו שצריך והרוויח כל דולר בכמעט 30 מיליון שהוא הולך לקבל בבלייזרס ב-3 שנים הבאות. הוא הפך לרול-פלייר לגיטימי בליגה הזו.
    .
    העניין עם דוראנט הוא שרק לנטס יש מה להפסיד בטרייד הזה. כל הקבוצות יודעות שהוא רוצה לעזוב ולכן לא בטוח שיהססו לשלם את המחיר העצום שהנטס דורשים. מדובר עדיין באחד השחקנים הטובים במשחק, אבל הוא עדיין בן 34 עם גיליון רפואי בשנים האחרונות, וכל ההתנהלות שלו עם הנטס לא ממש הוסיפה למוניטין שלו.
    לדעתי הטס צריכים לחזור לדוראנט ולהודיע לו שהם מחפשים טרייד, אבל לא בכל מחיר וההצעות לא גבוהות כמו שהם מצפים, אז עכשיו הוא צריך להמשיך הלאה ולשחק העונה עם קיירי בברוקלין.
    הנטס עדיין קבוצה חזקה ומועמדים לאליפות (הם רק צריכים להיות בריאים).

  3. תודה מנחם
    איזה חפירה של ג'ני
    פור גוד סייקס,את הפאקינג בעלים של השלייקרס,תתנהגי כמו בעלים לא כמו איזה פחדנית בלי אופי.
    איזה הגזמות על קובי,אבל בתור מסר עם בעיטה לבייציות זה הגיוני
    ה-ללל מאוד חושש שאם הקרקס ימשיך עם שני הליצנים נאבד את שי לצד האפל

  4. בעקבות שיח שהיה לא מזמן (וחוזר על עצמו מידי כמה חודשים בצורה כזו או אחרת) אני רוצה לכתוב משהו שאולי יסביר קצת לחלק מהקוראים.ות (וכן – יש כאן גם קוראות).
    .
    קודם כל אני רוצה להגיד לכם תודה – לעידו בעיקר אבל באמת שלכל מי שהראו שאני ושכמותי רצויים ורצויות כאן – מרגיש לי קרינג'י לעבור אחד אחד (אפילו שאני זוכרת את כולכם) אבל אתם מקסימים ואני מודה לכם – כל פעם שיש 'דיוני' (אם אפשר לקרוא להקאת רפש דיון) 'קהילה' בהופס אני נוטה להפסיק לקרוא מטעמי בחילה והיותי בעלת חיים שאני מעדיפה לחיות אבל לפעמים אני בודקת אם יש בכלל מקום להגיב ולנסות לנהל דיון (מעולם לא ראיתי פתח לאחד כזה) והתגובות המחזקות שלכן משאירות אותי כאן.
    .
    אז למי שלא יודע קוראים לי לילי, עוקבת וקוראת אדוקה באתר קרוב ל8 שנים (מ2014) כשמידי פעם כותבת ומגיבה ו…. גם אישה טרנסית. גאה כמובן ואפילו אחת אקטיביסטית קהילתית כי מה לעשות יש צורך, אנחנו לא בדיוק אוכ' חזקה ויש הרבה למי לעזור.
    אוסיף שממש לא כל הזמן הגבתי תחת הכובע הזה כי בואו – לא סתם אין כאן נשים אז טרנסית? אבל קצת אחרי הקורונה החלטתי לצאת גם כאן מהארון וסך הכל קיבלתם אחלה אז לא מתלוננת. בעיקר מי שהיו חשובים לי.
    .
    עכשיו: פה זה לא המקום בו אפתח דיון על טרנס* בספורט, בעיקר כי אין לי זמן כרגע ולכן לא אענה לשום תגובה בנושא – אם תרצו ואני רצינית לגמרי, אשמח לכתוב פוסט מגובה שמסביר את המורכבות בנושא ולנהל דיון שם, כי מדובר בדיון רציני שיצריך ממני פנאי בשביל לענות לכל תגובה בצורה מגובה ומדוייקת – זה לא יקרה בשבועות הקרובים אבל אם יהיה רצון אעשה זאת בשמחה.
    .
    אבל אני כן רוצה להגיב לשני מגיבים ספציפיים הם לא היחידים שהייתי שמחה להגיב להם אבל אלה שדורשים זאת מעל ומעבר ובעיקר כי אני לא יכולה לחזור באמת להגיב על כדורסל לפני שאעשה זאת – ניסיתי אבל זה לא עובד וכמו שלהם מותר להוציא רפש עליי ושכמותי, כי מצטערת, לדבר באוויר על אנשים ששומעות – זה לדבר עליהן, אז גם לי מותר לענות:
    ………………………………………………………………..
    שאדו: אני קוראת את מה שאתה מגיב כבר שנים ועצוב לי על האנשים בחייך – באמת, אתה פשוט נשמע לי אדם נורא לחיות בחברתו. אתה לא מפסיק לרדת, להעליב, לשנמך, לפגוע וקלל כל דבר שהוא לא אתה ועוצמת ידיך, אתה מזלזל בכל ידע שהוא לא שלך, משנמך כל מה שמישהו אחר אומר ולא מתאים לאג'נדה הזמנית שלך ומתיימר לדעת יותר מכולם לגבי כל דבר – לא סתם מעטים כאן אם בכלל מתייחסים *ברצינות* לשטויות שהמקלדת שלך מוציאה. אתה פשוט לא שווה את זה.
    .
    מעולם לא ראיתי אותך תורם לדיון בלי להנמיך דעה של אחרים, לא קראתי אפילו לא פעם אחת תוכן שיצא לך מהמקלדת והיה בעל תועלת אחרת מהאדרת האגו האישי שלך וגיחוח על כל מי שלא מתאים למה שאתה חושב.
    היומרה, התנשאות והנרקיסיזם שנוטפות מכל תגובה שלך דוחות אותי ובאמת – באמת ובתמים – שאני מרחמת עליך.
    אין לי ערך בדיון עם אנשים כמוך.
    לא עכשיו ולא אי פעם.
    .
    (ואני כבר רואה את נהמות הגזלייטינג, ההתייחסות לגופו של אדם מצידי וההתבכיינות על זה שמשתיקים אותך או אין לי מושג מה תוציא הפעם – בהצלחה עם זה בטוחה שאתה ממש גאה בעצמך, באמת אין כמוך – רק הייתי ממליצה לא להגיב, אל תבזבז עליי זמן הרי אני גם ככה חושבת שאני חתול אז לך תעשה מיאו למישהי אחרת, אני לא מעוניינת).
    ……………………………………………………………………………………………..
    עכשיו לפופרס או אדון "אני יודע רק לשנוא" (זה לא קצת עצוב? רק לשנוא? לא עדיף לאהוב? – רק אומרת):
    .
    אני לא כזאת זקנה, לקראת סוף ה20, אבל בחיי לא פגשתי אדם שלא יכול לנהל דיון רציני אחד למשך תקופה כל כך ארוכה של שנים.
    רק רפש וגועל יוצאים לך מהמקלדת וזה אפילו בלי ניסיון לאיזה שהוא צלם אנוש או בגרות בסיסית.
    בכל מקום אחר היית נבעט מזמן וזה כבוד עצום למנהלים ולעורכים של האתר המדהים הזה שהם מצליחים לשמור על איפוק ועל חופש הביטוי כאן אפילו שאתה מנסה בכוח כל פעם מחדש למתוח את הקו יותר כדי לראות אם ישתיקו – ובאופן מודע ואכזרי פוגע במכוון במקום שנותן לך את הפלטפורמה הזאת.
    ואתה זה שקורא להם צבועים. הזיה.
    אז תסלח לי ילד (כי גם אם אתה כפול מגילי, אתה ילד) אבל מעולם לא השתיקו אותך.
    עובדה אתה כאן מפזר קקי נון סטופ – זאת לא השתקה.
    אתה בהחלט מקבל ביקורת. כי ככה זה בחופש ביטוי.
    כשאתה מתנהג בצורה דוחה – יגידו לך את זה. ולא זאת לא השתקה.
    זכותך להיות דוחה.
    .
    אז אני מאתגרת אותך לניסיון ראשון בלהיות אדם בוגר (כאילו אתה יכול, הרי ברור לשנינו מה תגיב כבר מתחילת הפוסט):
    .
    לא רוצה להשתיק – ההפך, בוא, שפוך – דבר על מה כל כך קשה לך בהומואים ושכמותם – כי בניגוד לטרנס* כאלו קוראים כאן והמון, בכל זאת כ10% מהאוכ' הגברית בארץ הם הומואים ולסביות כשהרבה הרבה יותר ביסקסואלים. לא חבל לשנוא כל כך הרבה אנשים?
    רק בוא נראה אותך מסוגל לדבר ולא לקלל, לתקשר ולא לרפש – בוא נראה אם אתה באמת 'גבר'? (ככה אתם קוראים לזה, לא?)
    אני כאן, מחכה.
    .
    ושוב, אני רוצה לבקש סליחה ממך מנחם וממכם שאר הקוראים על ההתפרצות – לא מגיע לכם ההפרעה הזאת, אז אני מצטערת אבל לא הצלחתי לעצור את עצמי.
    .
    שיהיה לילה טוב\ בוקר טוב ויום מקסים לכולם.ן

    1. אני לא הגבתי הרבה זמן למרות שאני קורא תמיד מהרבה סיבות שרשמת כאן,

      זה לא הפרעה ואל תחשבי על זה כהפרעה
      אשמח לקרוא פוסט שלך בנושא

      1. גם אני אשמח לקרוא פוסט בנושא כי קצת פספסתי כנראה את המקור לתגובה שלך ותכלס אני גם לא מכיר אף אחד אחר שאוהד את הג'אז…

      1. תודה מנחם, אני אעשה זאת.
        זה ייקח לי זמן לסדר את כל המידע ולנסח – בעיקר כי אני בתקופה עמוסה מאוד כרגע אבל בסוף זה יקרה, אני רואה שזה חשוב מאוד ואם אתה אומר שתשמח אז באמת שאין שום סיבה שלא.
        .
        ותודה על המעורב מנחם – אל תפסיק אפעם, אני תמיד נהינת לקרוא.

    2. חלש מאוד.
      אף אחד לא העליב אותך אישית וזו החלטה שלך בלבד להיעלב מדעות ויציאות כלליות של אנשים אחרים.
      אם רק היית מגיבה למי מהם, אני טרנסית וזה פוגע בי, הוא היה ישר מתנצל ומסביר עצמו.
      מצד שני, את מרשה לעצמך להשתלח אישית ולרדת נמוך-נמוך.
      למה? כי לך מותר. את "אוכלוסייה חלשה".
      את מייצגת נאמנה את דור הנפגעים והנעלבים המקצועי החדש, והגרוע מאוד, של האנושות.
      את בעצם לא מנסה ליצור דיון. זה או להיעלב ולהשתיק או לרדת נמוך ולפגוע אישית בכאלה שבכלל לא עשו לך את זה (רק בראשך).
      בתחילה שמחתי כשראיתי שבחרת לכתוב בעצמך במקום לתת למשתלחים שמקבלים קיק מ"להגן על כבוד האישה החלשה במצוקה" לתקוף בחמת זעם בשמך, אבל כשאני רואה לאיזה כיוונים הלכת אז זה מאכזב מאוד.
      בהצלחה עם יוטה, תהיה לכם קבוצה מצוינת.

      1. אשך יקר.
        לכתוב "מופרעים" "גנבים" "נוכלים" "חולי נפש" "מופרעי נפש" "בוזזים" ועוד שאר מחמאות במקומות שונים ובצורה רפטטיבית זאת העלבה אישית כלפי קהילה די להיתמם – למי אכפת אם היה חוזר בעצמו? זה לא עובד ככה וזה לא לרמתך להיתמם בצורה כזו.
        .
        לפעמים כשיורקים על אנשים הם יורקים בחזרה – לא גאה בזה אבל אל תעיז להגיד שזה לא היה בדיוק במקום אחרי מה שהבחור הזה כתב על אחי ואחיותיי רק לפני שבוע.
        .
        אז אני הגבתי באותו המטבע, שאולי זה לא לרמתי אבל מותר לי.
        עם שאדו אין לי עניין ליצור דיון. מסכימה בהחלט.
        .
        איתך ועם אחרים כן, כי לכם יש יכולת לנהל אחד כזה ואם תרצה אדבר איתך על איזה נושא שתבחר להעלות.
        חוץ מטרנס* בספורט אבל באמת שזה כי אין לי זמן, אני מתחילה עבודה עוד מעט ובדובר בנושא מורכב מאוד.
        .
        לגבי אדון פופרס שקרא לקהילה דוחים, סוטים, מגעילים ושלל ברכות – מה לעשות שהוא מדבר דוחה.
        זה מה שהוא עושה, וזכותו, אבל שיעמוד מאחורה.
        והינה הצעתי לו דיון. רק בלי קללות.
        למה הוא לא מגיע?
        הרי כבר הגיב פעם אחת היום.
        מה קרה?
        איפה חופש הביטוי נעלם?

        אשכוס.
        אותך אני עוד מעריכה.
        .
        אה וסלח לי, אבל המתקרבן היחידי כאן הוא אתה.

        1. לילי את נהדרת.
          ענית יפה ורגוע אבל לטעמי עדין מדי.
          הבחירה של ה"אשך" לצאת להגנת אנשים (או טרולים, מה שזה לא יהיה) שמוכנים להדיר ולהעליב אוכלוסייה שלמה היא עלובה ונמוכה (אם כי לא מפתיעה).
          בשם 'חופש הביטוי הקדוש' הוא מגן על אפלייה, הדרה ושנאה חסרת מעצורים. מעניין אם הוא חושב שגם לאנטישמים יש זכות להתבטא איך שהם רוצים כלפי יהודים…

        2. אף אחד לא כתב לך אישית את המילים האלה. את בחרת לנכס את זה לעצמך.
          יש פה אדם אחד שהתייחס לכך שהתחרות של טרנסיות בספורט נשי זה כמו מעשה נוכלות משום שזה לא הוגן.
          אין כאן שום ירידה על טרנסים אלא עם ההוגנות בספורט.
          הוא הסביר את עצמו היטב אחרי שירדו עליו חזק.
          אדם אחר באמת מעיד על עצמו ששונא הומואים.
          אבל – מדובר באדם מהפתוחים, וההוגנים, שיש כאן.
          (הוא הזדעזע כשהבין שיש כאן טרנסית ושאולי פגע בה בלי שידע שאת קוראת זאת)
          כאן דווקא הייתה לך הזדמנות פז ליצור דיון פתוח איתו ואולי גם לשנות משהו, בתחום שאכפת לך.
          אבל זה לא מה שעשית.
          לא הצעת דיון, אלא הגעת מ-blind side ותקפת ישר אישית את שניהם, נמוך מאוד.
          עכשיו את רוצה דיון? (אגב הם עדיין יעניקו לך אותו מתוך כבוד)
          .
          מתקרבן? ממש לא. רק אומר לך את האמת. אני בכלל לא צד בעניין.
          שוב את בוחרת לא להגיב עניינית ולעשות acting out.
          אבל אני מאמין שיש לך את היכולת להתבגר ולהתפתח עם הזמן.
          בהצלחה

          1. "אדם אחר באמת מעיד על עצמו ששונא הומואים.
            אבל – מדובר באדם מהפתוחים, וההוגנים, שיש כאן.
            (הוא הזדעזע כשהבין שיש כאן טרנסית ושאולי פגע בה בלי שידע שאת קוראת זאת)"
            "אם רק היית מגיבה למי מהם, אני טרנסית וזה פוגע בי, הוא היה ישר מתנצל ומסביר עצמו."
            .
            וואו איזה בנאדם פתוח והוגן, רק צריך שמישהו שהמאוכלוסייה שהוא שונא על אוטומט בלי שום דבר שעשה לו יגיד לו "סליחה אני משתייך אליה" ואז הוא ישר יתנצל. אתה מבין כמה מגוחך אתה נשמע?
            .
            ואז הם ינהלו דיון פתוח – על מה? למה היא צריכה להגן על מי שהיא בפניו? ואיזה דיון פתוח הוא מסוגל לנהל, על פיפי וקקי?

            1. אור אתה באמת בן אדם סתום

            2. דיי אור, לא מתאים לך ליפול לשיח של הנפגעים הזה.

            3. בטח כשזה בא ממך.. קקי פיפי, ווינק ווינק

            4. כבר התאוששת מאיך שטינפנו עליך בכייני צבוע?

            5. 😂😂😂😂
              אין ספק מהפותחים (((:
              .
              אין לי בעיה עם ירידות אישיות יותר או פחות על דמויות ציבוריות שבחרו להיות כאלה, וממילא אין שום סיכוי שקוראים בהופס קו איל.
              השלכת רפש על סגמנטים באוכלוסיה לא צריכה להיות מקובלת או שיגנו עליה.
              איכשהו די ברור לנו שלא צריך לתת לגיטימציה לאמירות בסגנון 'יהודים אני שונא' 'יהודים מלוכלכים' וכו' (מותר להגיד, אבל לא צריך לתת לגיטימציה), אז לא כזה מסובך להבין.

            6. חחחחחחח מפגר

            7. חחחחחחחחחחחחחח
              .
              שמע פופרס, לא הרבה יודעים עליי אבל אני שונא מזרחים, ככה אני לא סובל אותם.
              אה רגע, יש פה מישהו כזה? מי זה? נו תענו לייי
              ותפסיקו לטנף עליי, נו די כבררר
              אם יש פה מזרחי שיגיד, אני מזועזע שפגעתי במישהו!!
              למה אתה לא מציע דיון? אני בנאדם הוגן ופתוח!
              אני מתנצל, זה סתם הומור שחור כזה אתה יודע, לשעשע את עצמי, מי שלא מבין את זה הוא סתם סתום ומשעמם
              .
              שי שי שי תאשר לי את התגובה
              אתה חייב לראות איך נופלים עליי
              מעריך את ההתערבות אוהב אותך

          2. אשך,לגבי שאדו אז רק אחרי שלא מעט מגיבים התעצבנו והגיבו לו הוא נזכר להגיד שהכוונה שלו רק בספורט.לאורך שנותייו באתר,הדיעות שהוא מציג פה והתגובות למגזרים שונים באוכולסייה אז הייתי אומר לגבי האבחון של לילי שהוא די מדוייק וגם אני מרגיש הרבה מאוד פעמיים את מה שלילי מתארת.יכול להיות שזאת הפרנסואנה האינטרנטית שהוא סיגל לעצמו ובמציאות הוא נופך צופים שאוהב כל אדם באשר הוא,אבל לפחות לפי הדמות שלו פה,בלי קשר למקרה שלילי מתארת אז הוא בהחלט בצד הלא נכון של המשוואה מבחינתי.
            לגבי יואל אז חייב להגיד שדווקא אותו אני כן רואה את ההומור ולא חושב שהוא באמת גזען או בן אדם חשוך אבל בחיאת לכתוב משפט כמו שכתבת.
            הרגת ,מי שמעיד על עצמו כשונא הומואים בהגדרתו לא יכול להיחשב בן אדם פתוח או הוגן.זה פשוט לא עובד ביחד

            1. יניב זה פשוט לא נכון, אני השתתפתי בדיון הזה ואני זוכר שהתגובה הייתה במדוייק על טרנסגנדרים שמשתתפים בתחרויות נשים, הוא גם הסביר את העניין של הערעור נפשי למרות שלא הייתי בוחר במילים האלה מכיוון שאנשים נותנים פרשנות שונה לכתוב.

              אני באופן אישי חושב ששדו תורם המון לאתר, הוא פותח אפיקי מחשבה הוא נוהג לדבר על נושאים שאנשים לא מרגישים בנוח לדבר עליהם ומשם מגיע התקפיה האישית עליו הנסיון לצייר אותו כשלילי פשוט מצחיקה בעיני, אני לא זוכר שראיתי אותו תוקף מגיב אישית .

            2. יש הבדל בין אם היא הייתה מגיבה לו לבין כל מיני שמוקים חוכמולוגים שמגיבים לו בתוקפנות.
              אם היא הייתה מגיבה לו, הוא היה עונה מייד וביתר עדינות.

            3. אשך "כל מיני שמוקים חוכמולוגים שמגיבים לו בתוקפנות" אני מבין שהכוונה אלי. אי התייחסות או תשובה עקיפה יתקבלו כתשובה חיובית

            4. ברוך אני זוכר טוב את הדיון הנ"ל ומודה שגם אני ממש לא הבנתי שהוא מתייחס רק לטרנסים בספורט,זה היה בהחלט משתמע שהוא מדבר על כל הקהילה ובתור אחד שנחשף לא פעם ולא פעמיים לדיעות שלו לגבי נושאים שונים ומשונים אז זה בהחלט תאם את הדיעות שהוא מציג לגבי שלל הנושאים.רק אחרי שלא מעט התרעמו והגיבו לו הוא נזכר להסביר שהוא מתכוון רק לטרנס בספורט.אני באופן אישי ניהלתי איתו פעם ויכוח נדמה לי על הקורונה וההרגשה שקיבלתי ממנו במהלך הדיון הייתה מאוד מאוד לא נעימה ובהחלט תואמת את מה שלילי מרגישה.עכשיו אני פשוט דפדפתי את זה הלאה והתעלמתי כי זכותו של כל אדם לעשות מה שבא וזכותי פשוט לא להיכנס איתו לדיונים כי ההרגשה הוא נותן שוב היא ממש ממש לא נעימה,אז להגיד שלילי סתם התפוצצה עליו זה לתת לו הנחה מאוד מאוד גדולה.
              אשך אתה מאוד מאוד מחזיק משאדו וסבור שהוא היה לוקח את דבריו חזרה אז קודם כל לדעתי לא(שוב אני מתבסס אך ורק על התגובות והדיעות שהוא מציג פה באתר ולא מעבר לזה)ובכל מקרה זכותו וחובתה להעיר למגיבים במידה והיא לא מרגישה בנוח

            5. תודה יניב, החוסר הבנה של הטקסט ופרשנות שלהם זה בדיוק הבעיה במרשתת. זה פשוט לא נכון באותה תגובה שדו התכוון במפורש לטרנסגדנים בספורט שזה נושא שצריך לנהל עליו דיון מעמיק, למה שייקח את הדברים שלו?
              מה קשורה דעה של אדם בנושא אחד לדעתו בנושא אחר? שדו הוא אחד מהמגיבים המבריקים שיש באתר הפסילה האוטמטית היא די מצחיקה.
              .
              אתה הרגשת לילי הרגישה הבעיה ברגשות ואמוציות שהם פרשנות אישית לכתוב משפיעות על השכל הישר ולא נותנות לנהל דיון כמו שצריך. במקרה של לילי לא הייתה פה הערה לכתוב אלא תקיפה אישית, תוך כדי התחמקות מהנושא שעליו דובר באותו דיון. נקודה האחרונה למחשבה אם היינו מגיבים ככה לכל נושא שאנחנו מרגישים לא בנוח לא היה דיון

            6. אני מנסה להבין למה אתם חושבים שזה שהוא התכוון להתייחס רק לטרנס בספורט הופך את ההתנסחות שלו לבסדר.
              גם ביקורת יש דרך להעביר.
              .
              ותסלחו לי. אני לא קניתי.
              לטנף ואז לבקש סליחה לא עובד.
              סורי.
              בעיקר כשזה סיסטמטי.

            7. ושוב – לא קונה את זה שהתייחס רק לטרנס* בספורט.
              סלחו לי אבל לא נולדתי אתמול ויש לי קצת ניסיון חיים.
              לכו תערבלו אחרים בבלנדר, אני חסינה.

            8. תודה לילי, אני הגבתי באותו פוסט לאותה תגובה והיה לי ברור שהוא התייחס לטראנסגנדרים בתחרויות ספורט , אני לא חושב שהניסוח היה היה נכון בטח בכל הנושא של הערעור נפשי ואני בהחלט מבין למה זה מעלה אמוציות וגועל לחלק מאנשים (הוא הסביר את עצמו למטה לגבי זה באותו דיון שוב לא הייתי בוחר באותן מילים). אני מסכים איתך לגבי ביקורת יש דרך להביע אותנ. אשמח אם ננהל דיון שתסיימי את יום העבודה.

            9. "לגבי השחייה אפשר לציין גם את אירגון FINA שהתעשת על עצמו ואסר על השתתפות של גברים כושלים נוכלים ומעורערי נפש להשתתף בתחרויות נשים."
              .
              אני לא מצליח להבין איך זה נתון לפרשנות.

            10. ברוך שאדם מדבר על שלל נושאים שלכולם יש מכנה משותף והוא בדרך כלל גזענות או אתה יודע מה גזענות זאת מילה קשה,נקרא לזה יכולת לצחוק ולגחך מיעוטים שונים.עכשיו רוב האנשים שאני מכיר שבדרך כלל יש להם דיעות מוצקות ונחרצות על העולם ורק הם יודעים ורק הם צודקים אז ברוב המקרים הדיעות שלהם פחות פלורלוליסטיות ויותר צרות אופקים נקרא להם.ולכן הדיעות שלו על נושאים אחרים בהחלט קשורה.שאני יודע שמולי בן אדם שלפי תגובות אחרות שלו נקרא לזה לא מכבד ולא מקשיב לדיעות ששונות מהדיעות שלו אז כן שהוא כותב דבר כזה בהחלט יש קשר למה שהוא כתב ואמר לפני זה.אני לא פוסל אותו אוטומטית דרך אגב כפי שאני לא פוסל אף אחד אוטומטית אבל בהחלט לאור התגובות שלו בעבר אני משתדל לא להגיב לו ולא להיכנס איתו לאיזשהו ויכוח או דיון

          3. תודה לילי, האמת התאכזבתי מאוד מהתגובה שלך אני עם הדעה של האשך במקום לנהל דיון רציני אמיתי ופתוח בחרת לשבור את הכלים ולצאת לפוסט שמתקיף מגיבים באופן אישי תוך כדי דחיקה של הנושא שעליו היה כל הדיון הקודם, שהוא טרנסגנדרים בספורט, שזה מה ששדו התייחס אליו בפוסט הקודם (גם אם לא הייתי בוחר באותם מילים כי לא מעט אנשים יקחו אותם לפרשנות שונה ולא יבינו כראוי) .

            יואל שהוא מגיב מצויין הסביר את עצמו למטה (ואני גם התנגדתי לתגובה שלו באופן בוטה באותו באותו יום ) הבעיה בהומור במרשתת בטח בהומור שחור שהוא לא מובן, בטקסט חסר את האלמנט של הטונתיה/ הבעות פנים ולא מעט יכולים לפרש טקסט לא נכון.

            1. ברוך יש שלב שהנושא המקורי (טראנסים בספורט) הופך להיות משני – נניח שמישהו מצהיר שהוא שונא הומואים ככלל או קטלוג של (ספורטאים?) טראניסים כחולי נפש.
              אתה אכן התנערתה מדבריו של יואל באופן ברור ויותר מפעם אחת. אני לא זוכר שראיתי שיואל חזר בו באיזשהו שלב.
              אני לא בה לחלק ציונים למגיבים, כל אחד עם הסגנון שלו, אבל צריך להיזהר עם אמירות פוגעניות מכלילות. ביקורת כלפי אוכלוסיה שלמה זה בעייתי אז לפחות שיעשה בצורה עניינית ומנומקת.
              .
              אגב לגבי הנושא המקורי, אני חושב שזה בעייתי וכרגע לפחות מתנגד לזה.

          4. החלק הראשון של התגובה הוא אחת ההיתמויות המבישות שלך אבר אדון אשך.
            בעיקר הניסיון לצייר את הסיטואציה המעידה מקרית וחד פעמית של הבחור.
            בחיאת על מי אתה עובד כאן חוץ מעצמך?
            .
            לברוך – אני אכתוב פוסט בהזדמנות ואנהל שם דיון באהבה.
            כאן באתי לענות לאנשים שמתירים את דמי.
            משעשע אותיי שאתה מגן על אנשים שמדברים כמו חלאות באופן תכוף ואותי אתה צולב על תגובה חוזרת אחת.
            כאילו אתם מנסים בכוח לא לראות.
            .
            לגבי פופרס עניתי לו למטה.
            .
            חוזרת לעבודה – אגיב בהמשך.

            1. תודה לילי, בהצלחה בעבודה והמשך יום נעים, אני בהחלט אשמח שתכתבי על הנושא הזה. אף אחד לא צלב אותך/ התיר את דמך, האני מאמין שלי שכל תגובה שפונה למגיב במקום לתוכן הכתוב חוטאת למטרה שלה. שוב תודה

            2. ברוך ואשך יקרים, אני לוקח בקלילות ובכיף את הבדיחות, אבל לפעמים צריך לדעת פשוט להקשיב, להראות אמפטיה, לחשוב פנימית מה ואיפה להשתפר ולהמשיך הלאה. אני מוצא בתגובה הראשונה של האשך נוסח חלש מאוד ומתקרבן. עיקר הבעיה של לילי זה בתרבות הדיון, יכולת להגיב באופן חיובי שבונה את הדיון, ברוך אתה אחלה.

      2. אני אשאיר את ההסברים או העצבים לאחרים.
        אבל האמירה שיואל וshadow היו מתנצלים אם רק היו פונים אליהם גרמה לי לצחוק בקול. שתדע.

          1. תודה אשך מעריך את ההתערבות
            רק עכשיו ראיתי את השיח
            הגבתי למטה
            ווינק ווינק
            איפה דה שוט כשצריך אותו

            1. אני לא הולך לענות בשם לילי או מישהו אחר.
              אבל כתבתי שאתה לא היית מנתצל ואז זה הגיע: "על מה שנפגעת מהאמירות האנטי לסב\הומו אני מתנצל ומוציא את הנושא מהבדיחות".
              בין אם ראית או לא ראית את התגובה שלי לפני – אני מופתע לטובה מהמשפט. וינק וינק.
              עדיין צחקתי חזק כשקראתי את התגובה של אט"ה. תמיד יהיה לי הרגע הזה.

            2. מה זה אט"ה?

            3. אוקידוקי הבנתי
              אט"ה=אשך

            4. אהבתי איך יואל שאל מה זה אט"ה ואט"ה הסתער פנימה עם הקורה הגדולה שבין עיניו.

          1. ראיתי,משעשע מאוד אבל לא משנה את דעתי שבהחלט הייתי רוצה לשמוע את כל הצדדים ולהבין את הנושא הזה לעומק לפני שאני משחרר הצהרות חד משמעיות בנושא שאני פחות מבין בו וכל מה שיש לי זה השטחיות של הנושא.
            נשים טרנסיות בספורט-ייתרון בלתי הוגן ולכן אסור להן בשום פנים ואופן להתחרות.נקודה זאת דעתי והיא יצוקה מברזל.ארפופו אני לא חד משעתית גם למשל בנושא של האתלט הדרום אפרקיאי שנכנס לכלא והתחרה עם פרוטזות-גם שם הסוגיה לא מוחלטת לטעמי

            1. אתה סתם מסבך דברים פשוטים.
              מורכבויות אתיות, שאלות חברתיות ופילוסופיות? יש, אפשר לנהל דיון לנצח.
              הגינות בספורט? שזה התנאי הבסיסי בספורט –
              רק אם טרנסיות שהיו גבר יתחרו מול גברים או בקבוצה נפרדת.
              זה באמת פשוט עד כדי כך.

            2. ברור כתבתי על זה בעבר, יש הבדל ברור בין שלד של גבר בוגר לשלד של בחורה (אורך גפיים גובה אגן צר גב רחב ובלא מעט מקצועות כמו בשחייה טניס… זה נותן ייתרון אדיר משמעותי ולא הוגן, לא הכל זה רמת טוסטרון בגוף.

            3. * אישה בוגרת

            4. כמו שאבנר כתב למטה אתה יכול לטעון על שחורים בריצות קצרות,או בוא נלך על ריצות ארוכות יש יתרון עצום לאתלטים שבאים מאפריקה גן בגלל הבמנה הפיזיולגי שלהם שמותאם לריצות ארוכות.אז איפה פה ההגינות ספורט?? שיהיה מקצה אחד ל3000מטר מכשולים לקניה שהם יתחרו שם נגד עצמם ומקצה אחד לכל שאר העולם בשביל שיהיה הוגן.או בוא נלך יותר קיצוני.בוא נעשה עוד ליגת כדורסל כי לשחורים יש מבנה פיזיולוגי עדיף למשחק הכדורסל וכן הלאה והלאה.

            5. אתה צוחק כן? אנחנו רוצים לראות את הטובים בעולם במינם הביולוגי, יש הבדלים פיזיים ברורים בין גבר לאישה. יש הבדל בין ייתרון הוגן ומולד, לייתרון שנוצר על ידי שינוי קטגוריה ותחרות בקטגוריה שונה על ידי ניצול של ייתרונות פיזיים שלא היו לך באותה קטגוריה שלך (לא הייתה ביקורת אם טרנסג’נדר היה מנצח בתחרויות גברים ובצדק) . בדיוק כמו שלא הוגן שגבר יתחרה מול ילדים, או לצרוך סטרואידים בספורט, במחית עין אתה גומר את כל הספורט הנשי השברירי גם ככה. תחשוב על בן סימונס עובר שינוי מין לדעתך מישהי בכדורסל נשים יכולה לעצור אותו 2.10 ארוך פי שניים מכל אישה חזק ורחב יותר קופץ גבוה גם משמעותית יותר.

            6. שוב ברוך אתם מפספסים את הנקודה בהתעקשות שלכם.חוזר ואומר פעם חמישית כבר בגדול אני גם חושב שיש בעייתיות גדולה עם טרנס שמתחרה בתחרויות נשים,מה שאני כן אומר שזה לא שחור או לבן כפי שאתם מתארים וזה לא חד חד ערכי כמו שאתם מציירים,יש כאן בהחלט צד שני גם והייתי יותר משמח להבין את המניעים שלו,את ההסברים שלו ומה עומד מאחורי זה.כמו למשל אני די בטוח שאף טרנס לא רוצה לזכות בכל הגראנד סלאמים בטניס בלי הפסקה רק כי הוא הפך מגבר לאישה-יש שם שיקולים אחרים ודברים שאנחנו לא יודעים וכן הייתי שמח שירחיבו לי על הנושא ולראות את כל המורכבות שיש בזה.

            7. שוב יניב אתה מפספס את הנקודה בהתעקשות שלך.
              זה שחור ולבן מבחינת ההוגנות בספורט, שזה הדבר היחיד שאנו מדברים עליו.
              אתה מדבר על מניעים, הסברים, שזה כבר דיון אחר לגמרי, פסיכולוגי, פילוסופי וחברתי, ששם אפשר להמשיך את הדיון שנתיים והוא בכל מיני צבעים.
              אנו מדברים על חוסר ההוגנות בהתחרות גבר ביולוגי מול אישה.
              ולא, מה שאבנר אמר זה לא תופס, להגיד "בין גבר ואישה יש הבדלים, וגם בין גבר לגבר / גבר ותפוז יש הבדלים ולכן זה אותו דבר וצריך להתדיין על כך!" זה סתם טהרנות אידיוטית.
              כאילו, זה הבדלים, וגם זה הבדלים! אאוריקה!
              קצת שכל ישר.
              הבדל בין גבר ואישה זה לא כמו הבדל בין גבר וגבר, ממוצאים שונים.
              זאת טהרנות קלאסית (שמאפיינת את המחשבה של רוב השמאל וזו הבעיה של הצד הזה של המפה הפוליטית אגב).

        1. כן בהחלט, להביא את סאות'פארק בתור טיעון.
          מה אומר ומה אדבר, עכשיו ניצחתם – זהו אין לי מה להגיד יותר, ממש טיעון מנצח.

            1. שהוא לא טיעון. הוא בדיחה על טרנסים בלי שום בסיס של שיח מבוסס בתוכו – רק ניסיון להעליב ולפגוע.
              .
              זה עד כדי כך קשה להבדיל?
              לא מבינה למה אני עדיין מופתעת – אבל תבין, אתה לא יכול לצחוק על בת אדם ולצפות שהיא תענה לך ברצינות – אני לא שטיח וממש לא נעים לי כשדורכים עליי.
              .
              רוצה לנהל דיון? זאת לא הדרך.
              אבל כמובן שאני זאת שלא יודעת להתייחס לגופו של עניין ולא תרבות דיון.

            2. אף אחד לא מנסה להעליב ולפגוע, זה רק בראש שלך.
              הם עושים ביקורת חברתית דרך סאטירה בשלל נושאים.
              כאן זה העליונות הגופנית הברורה של טרנסית שהייתה גבר שמתחרה מול נשים.
              לוקחים את הנקודה ומקצינים ומגחיכים כדי להעביר את המסר.
              חוזר לשאלתי.
              מה לא בסדר בטיעון הזה? (שטרנסית עליונה גופנית על כל אישה מולדת)
              תנסי בלי להתקרבן הפעם

            3. שי
              איך הקצנה והגכחה של נושא תורמים בהבנה שלו ובקיום שיח פורה בעניינו?
              כל מה רידוד שמרחיק אנשים מהבנה של הנושא וזורק אותם לפינה של בורות.
              אני מניח אז שאתה מסוגל לבטא בצורה לא מקצינה ומגוחכת את מה בפועל היתרונות הגופניים של טרנסית שהייתה גבר שמתחרה מול נשים ואיך הם רלוונטים לספורט כלשהו?
              תבחר דוגמה אחת בלבד בבקשה. אתה הרי מאוד מעוניין לנהל את הדיון הזה בצורה עניינית לחלוטין.

            4. אמרתי לך כבר – לא אכנס לדיון הזה היום.
              אין לי את הזמן כרגע, זה כזה פשוט.
              כדי לענות לך אני צריכה לכתוב לפחות 1000 מילה, להביא קישורים למאמרים אקדמיים שלא את כולם יש לי כרגע בהישג יד – מה שצריך ממני זמן לחפש ולתת הסבר פיזיולוגי וביולוגי על האנטומיה האנושית שמורכבת הרבה יותר מרק זכר ונקבה.
              יש עוד לפחות 2% מהעולם שנמצאים על רצף שלם באמצע שנקרא אינטקסקס (2% זה שווה לאחוז הג'ינג'ים לשם השוואה).
              .
              זה משעשע כי כדי שמישהו בכלל יקשיב לדעה שלי היא צריכה להיות מנומקת להפליא, מגובה במחקרים, דעות ומאמרים רלוונטיים ובמנוסחת למשעיי – וזה רק בשביל שבכלל יהיו מוכנים להקשיב.
              .
              אתם לעומת זאת? סאטירה שמראה טרנסיות כגברים שעירים שרק מחפשים לגנוב ולבזוז אליפויות בספורט נשי.
              .
              עזוב את זה שלטרנסיות מותר להשתתף באולימפיאדה כבר מאז 2004 כשיש היום רק אחת עמדה בקריטריונים והשתתפה כשהיא נפסלת ללא ניקוד (הרמת משקולות).
              .
              עכשיו – גם בתור טרנסית אני מודה שיש מורכבות בנושא ואני מוכנה גם לנהל דיון – אבל מה לעשות שכרגע הוא לא יכול להתנהל.
              אולי זה מפתיע חלקכם אבל גם כטרנסית יש לי חיים די ענפים ומשמעותיים, כדי לנהל דיון כזה שהוא גם אצטרך לענות למס' רב של אנשים בזמן יחסית קצר – אני צריכה חופש פעולה רב משמעותית יותר משיש לי בחודש הקרוב.
              אבל אל תדאג, אני אחזור לנושא הזה – לא סיימנו כאן ואני ממש לא חוששת משיח.

          1. העניין שהם מצביעים בדיוק על הבעיה, מה ההגדרה של טראנס? מי את שתחליט למישהו.י אם היא אשה, מה גבר כמו בסרטון לא יכול.ה להיות אשה? בגלל זקן ושרירים? אם היא מרגיש.ה כמו אשה, אז למה הוא צריך ניתוח או הורמונים בשביל זה?

            שיעשו כמו בשחמט, קטגוריית כללית וקטגוריה של נשים.

            1. הם לא. הם מייצרים מצג שווא גמור. לתחרויות ספורט יש קריטריונים למי יכול להשתתף ויש סיבות לקריטריונים האלו, אפילו שהם לא מושלמים ויש בהם בעיות.

            2. יש הגדרה ספורטיבית מדוייקת מאוד מה הדרישות סף שאישה טרנסית צריכה לעמוד בהן כדי להיכנס לתחרויות נשים.
              החלק העצוב הוא שבשנים האחרונות ככל שמגבילים יותר – ככה יותר נשים שאינן טרנסיות נפגעות מכך.
              זה הזוי לגמרי כמה ההדרה שלנו מעוותת לכם את המוח עד לרמה שכמעט כל אישה שיש סנטר טיפה רחב כיום עוברת בדיקת כרומוזומים ואחוז טסטוסטרון – גם אם נולדה נקבה/ זוויגים נקביים דומיננטיים כאינטרסקס.
              .
              והחלק המצחיק באמת הוא שאין לכם מושג בכלל על מה אתם מדברים בכזה ביטחון.
              זה פשוט קורע – כי לי יש.
              ואתם פשוט חוזרים על מנטרות שדחפו לכם לראש בלי שום ביסוס עובדתי (וחלק ממש מודים בכך).

              אישית דיברתי עם רופאים רבים על הנושא לקראתי מחקרים רבים – כי מה לעשות, הוא רלוונטי לי מאוד כחובבת ספורט שתאמינו או לא – ההוגנות חשובה גם לה מאוד.
              .
              אבל אני שוב נסחפת לבור חסר תחתית אז אעצור כאן.
              לילה טוב.

      3. תראה איזה יופי כל המתחסדים בהופז, מישהי כותבת משהו בהופס וכולם יוצאים להגן ולפרגן לה.
        אם זה היה גבר או חס וחלילה גבר מתנגד חיסונים או חס ןחלילה סומסום כל הנאורים היו יוצאים עליו.
        לפחות אתה עקבי..

        1. כן ההתמסכנות הקבוע – אני בטוחה שזה ממש קשה לך להיות ככה גבר מסכן שלא עשה כלום לכולם יוצאים עליו, נשמע לי ממש קשה.
          .
          אנשים מגיבים לדעות. כנראה שאת שלי מקבלים קצת יותר מאשר של כאלו שמטנפים את המקלדת (לא שאני שושן צחור – עומדת מאחורי הלכלוך שכתבתי ומודה שהוא נמוך) אבל לפחות אני ניסיתי.
          מעל שלוש שנים שאני מנסה להבליג, אבל מתי שהוא נשבר הגב. מה לעשות.
          יש גבול כמה ידרכו על הקהילה שלי בלי שאוציא מילה.
          כואב לך?
          איך אתם אוהבים להגיד – אתה לא חייב לקרוא ומוזמן להמשיך הלאה (כמו שאני עושה לתגובות של שאדו שאין לי שום כוונה לקרוא כי אני יודעת כבר מה מתחבא שם).

          1. וואי וואי אם את הייצוג של הטראנסים אז מה הם כולם פתטים כמוך? אתה בטוח שאתה הנציג הכי טוב שלהם? אולי את בעצם עושה נזק? מישהו שם אותך לדבר בשם מישהו?
            מה שבטוח אתה נשמע מגלומן רציני הרבה זמן לא ראיתי טנטרום כזה מבן אדם בוגר.
            .
            מה שמצחיק זה איך השתלשלו האירועים. אני כתבתי את דעתי בלי לפנות לאף אחד. אגב אני לא אחראי להחלטות של FINA אבל עושה רושם שהם דווקא הבינו את הבעיתייות גם אם מאוחר קצת.
            גילרי לוחם הצדק המוסרי והרמטכל של האגף ההומני החליט שהוא הגיבור שיצא להגן על המקופחים ועל לילי ואז לילי בעצמה הפכה להיות המגן של כל הקהילה. מדהים סך הכל.
            .
            זריקת מציאות שני מגיבים שרוב העולם לא שמע עליהם או על האתר הזה או עלי והתגובה שלי אבל הם בשלולית שלהם, כרישים.😅😅🤦🏻‍♂️🤷‍♂️

            1. אין לי מושג מה כתבת וממש לא אכפת לי.
              אתה משעמם אותי ואני בזה לך.
              .
              לך חפש ציפור אחרת לנבוח עליה – בטוחה שהן יקשיבו יותר.
              אני לא מעוניינת.

            2. את נשמעת מאוד כועסת מקווה שיבור לך יום אחד ותביני שלא כולם חייבים לחשוב כמוך.
              לבוז לאנשים אחרים אומר בעיקר עלייך.
              ילדותיות זה לרשום למישהו שאת לא תקראי מה הוא כותב לא תשמעי מה הוא אומר אבל בסוף כן ואז שוב לא 🤷‍♂️
              רק בריאות

          2. אני מספיק שנים בהופס, את מוזמנת למצוא הזדהות כזאת עם מישהו שהוא לא מזדהה כמו אשה (אמרו שג׳וג׳ו היה מידן אבל אני כולל גם אותה)

      1. יהלי אני לא לילי כמובן אבל אנסה לענות דווקא כגבר שמגיב וקורא כאן לא מעט. לייצר סביבה שמאופיינת כגברית ושנשים מרגישות בה בנוח דורש מאתנו כגברים לשים לב מה יוצא לנו מהמקלדת ולעתים קורה שתגובות פה לא ממש עוזרות לזה. סתם דוגמאות שעולות לי בראש, שמנחם לעתים כתב במעורב נקבה במקום אישה, אז נכון זו הגדרה ביולוגית של מין אבל זה לא ממש עובר ,בטח שעל גברים לא כותב במקביל זכר ( ואין לי ספק שמנחם לא עשה את זה בכוונה רעה). אנסה לנבור בארכיון פה אולי אבל כאשר קובי ברייאנט ז"ל הלך לעולמו והיו פה מגיבים (מעטים מדי לטעמי) שהזכירו שהוא לא קדוש מעונה וגם את אותו ערב אפל בחייו בקולרדו בה יש שיגידו תקף אישה ואני אבחר באנס הם קבלו תגובות שגבלו בהאשמות הנפגעת שלא לומר מיזוגניה מכוערת. עכשיו אלו רק שתי דוגמאות שקפצו לי לראש אבל אם הייתי קורה אותן כאישה לא הייתי מרגיש פה בנוח כלל.

        1. יש מצב שגם פחות איזכורים של קקי בבלוג החי יעזרו אבל מה אני יודע, אולי נשים בכלל אוהבות לקרוא על קקי במהלך משחק נבא

      2. נשים לא מתעניינות בספורט כמו גברים. דנים בסוגיה הזאת כבר שנים, והפתרון מאוד פשוט.
        דווקא האתר מאוד התמתן בשנים האחרונות(מי זוכר את הפוסטים של מומי על "רקדניות"), מי שנפגעת(באמת??) שאגם מבוגר שלא גר בארץ 60 שנה כותב נקבה, עדיף שלא תהיה פה.

        1. זה עניין סטטיסטי.
          כמה מבין הקוראים מגיבים? מעט מאוד.
          כמה מבין כלל הקוראים הן נשים? מעט מאוד (כאמור את רוב הנשים זה פשוט לא מעניין).
          אז הסיכוי שמישהי מבין המעטות שבכלל קוראות תגיב הוא קטן מאוד.
          הייתה את ג'וג'ו המיתולוגית.

          1. מה פתאום אם נכתוב רק עם דברים בסגנון מישהו.י ודברים כאלה יהיה פה רצף של בנות.

            בפייסבוק הפתוח והמכיל יש כמות שווה של נשים וגברים בתגובות, גם בקבוצות טלגרם של הספורט יש מלא נשים, רק פה שממה(ציני)

            1. חחחחחחחחחחחח איך התאספו סביב שאדו ופופר חחח. זכותם לחשוב שטרנס שמשתתף בתחרות נשים הוא רמאי. מה כולם מתממים פה? ולא הבנתי מה זה בכלל קשור לדיון פה שמישהו החליט להעלב מזה שקראו לטרנס רמאי?
              חזקו ואמצו ידידיי לא להיכנע ליו טו?

              יואל מריץ פה צחוקים, מי שזה לא מצחיק אותו מוזמן לא לקרוא. מי שכן שיהנה ויצחק. הוא אחלה בתור סטנדפיסט פה בבלוג. הוא ודה שוט צריכים להרים מופע יחדיו

              חחח אשך הרגת עם המרחב הבטוח

            1. אני ראיתי את ג'וג'ו לחצי שניה באחד המפגשים שהיו לפני הרבה שנים ומידן היא בטוח לא…

            2. מהההההה?
              יש סנטה?

            3. כן יש סנטה ואם אני לא טועה גם עגל ראה איתי אותה ואפילו מנחם

      3. מעבר לייחצון מסיבי מה שלא יקרה?
        יצירת 'מרחב בטוח' מה שיפגע ישירות בחופש הביטוי.
        ההנהלה פה קיבלה את ההחלטה הלגיטימית לגמרי שלא לעשות זאת ואני מקבלת ומבינה אותה לגמרי.
        אבל לא רואה איך תיווצר כאן קהילה נשית כשרמת השיח היא כזו – ששוב, זה בסדר.
        זאת ההחלטה שהתקבלה והיא לגיטימית לגמרי.
        אולי מידי פעם יבואו וילכו – אבל קהילה נשית בקשה למי להאמין שתיווצר כאן ככה.
        זה מקרה בוא אי אפשר לאחוז את המקל בשתי קצותיו.

          1. אתה קורא רק מה שנוח לך ומתעלם בהפגנתיות ממה שלא – בהחלט בוגר ונראה על יכולת לנהל דיון ענייני.
            .
            שאלו שאלה עניתי את תשובתי, אולי זה יפתיע אתכם – אבל יש לי חברות נשים שאינן טרנסיות ומאוד נהנות משיח על מי יותר טוב – לברון או מייקל, כן אני יודעת שזה הזוי אבל הן קיימות.
            נכון שהן משמעותית פחות מגברים סטטיסטית אבל זה לא הופך אותן ללא קיימות.

    3. חזק מאוד
      גם אותי הרפש בתגובות די דוחה.
      היו כמה כתבים מוכשרים מאוד שעזבו את האתר בגלל זה.
      סתם חבל
      תודה על התגובה
      🙏

    4. רוב הזמן אני פשוט מתעלם ממי שאני מאמין שלא ניתן לנהל אתו דיון.
      זה בתחילה לא ממש היה קל (ocd והכל…) אבל מתרגלים.
      .
      אותו "דיון" היה מקום בו לא ניתן היה לשתוק יותר.
      .
      יאללה,
      שהפלטפורמה הבאה לדיון תהיה הקפיצה שלי לעגלת יוטה, רגע אחרי שאייטון מצטרף…
      (זה יהיה הרגע בו אפנים שלאהוד קבוצה בבעלותו של סרבר זה מתכון לאולקוס)

      1. בתור מישהי שחולקת איתך ocd מבינה את הקושי – הפעם זה היה חזק ממני.
        היה לי חשוב לוודא לאיפה ולמה אני נכנסת לפני שאני חוזרת להגיב הופס.
        .
        ואייטון אצלנו זה החלום שלי ללא ספק.
        סרבר הביתה.

        1. רק אומר שזה לא רק OCD.
          יש נזק ממשי ומוכח בהשארת דעות כאלו באוויר ללא קונטרה. זה מנרמל אותן.
          אבל יש גבול כמה אפשר לחרוך את המוח על אותה אש מטופשת.

    5. תודה על השיתוף לילי.
      אני יודע שמנחם כבר הקדים אותי, אבל אנחנו נשמח לפוסט שלך, בנושא הזה או בנושאים אחרים, ואנחנו שמחים שאת חלק מהאתר הזה, למרות הקשיים שזה כנראה מסב לך.
      באופן אישי, אני משתדל להגיב כמה שפחות בנושאים שלא קשורים ישירות לספורט, אבל בדיון ההוא נאמרו כאן דברים שפגעו בך ובאחרים (אני מאמין שלאף אחד מהמגיבים אין כאן כוונה לפגוע באחרים, אבל לפעמים צריך לדון בנושאים מסוימים בזהירות יתרה, וזה לא נעשה מספיק), ובאופן אישי אני מתנצל על זה שהיית צריכה לקרוא תגובות שפגעו בך.

      1. התגובה ההיא היתה על החלטה של FINA בפוסט שדיבר על שחייה מי שהסיט אותו זה גילרי וכל העדר שרץ אחריו ומשם הגענו עד הלום.
        נראה כמה זמן העדר ירוץ עד שיתעייף.

    6. לילי תודה על הפתיחות והכנות. המילים חשובות ולפעמים באמת יש שיח ותגובות שצריך לסנן למרות שזה לא פשוט כאשר נוגע בנימי ליבך ורגשותיך . אם באמת תחליטי שמתאים לך אני ממש אשמח לקרוא על טרנס בספורט. ותמשיכי להגיב פה קצת יותר, לי לפחות תמיד מהנה לקרוא את התגובות שלך.

    7. לילי את אלופה.
      תמשיכי להגיב באתר ולהיות חלק מהקהילה פה.
      לעניין פוסט של טרנס וספורט אני יותר מאשמח שתכתבי.זה נושא מעניין ומורכב ששווה לעשות דיון אמיתי ולנסות להבין את הסוגיה.

        1. אני חושב שזה יותר מכותרת של חוסר הוגנות בספורט וזה מבחינתי אכן נושא מורכב כי מצד אחד אני מבין את היתרונות שיש לטרנס על אישה רגילה,מצד שני למנוע ממישהו לעסוק במשהו רק כי הוא החליט לשנות את מינו זה גם סוג של חוסר צדק,כמו כן אני מאמין שיש עוד טיעונים שמסבירים את הצד השני ולכן זה נושא מורכב שצריך לבחון.

            1. זה בדיוק הסיבה למה צריך לנהל דיון ולנסות להבין את המורכבות של הדבר.אתה ברחת כמובן לדמגוגיה שהיא הכי קלה במקום לנסות לראות מה יש מעבר.
              האם אני חושב שטרנסים צריכים להתחרות מול נשים-כרגע לא כי יש להם יתרון לא הוגן.
              האם אני חושב שבכך נגמר למעשה הדיון ואין צורך לשמוע את הצד השני או מה מוביל אותן לנסות להתחרות-לא אני חושב שצריך להיות דיון ואני יותר מאשמח להבין מה בדיוק הצד השני חושב ואולי יצליחו לגרום לי לשנות את דעתי.
              למדתי בחיים שכמעט בכל נושא אין רק שחור או לבן יש הרבה מורכבות בכל דבר בחיים.

            2. אני לא בורח לשום דבר, מי שמתחיל עם טיעונים רגשיים בורח.
              הבעיה כשיתנהל הדיון הזה(אם בכלל), יתחילו רצף טענות אי רציונלית שאת חלקן אתה יכול לראות פה.

              הבעיה שמי שנפגע מזה זה הרגילים והחלשים(במקרה הזה הנשים), אני פחות מתחבר להקריב אוכלוסיות מסויימות לעבודה הזרה התורנית(במקרה שלנו קבלת האחר)

            3. יניב, הוא ברח להוש הומור.
              חייב להודות שאני צחקתי ועדיין קצת מגחח.

          1. הספורט צריך להיות נקי משיקולים זרים.
            למה מפרידים בתחרויות בין נשים מגברים?
            כי גברים חזקים יותר פיזית, וזה לא הוגן.
            מי שבוחר לשנות את מינו שיתמודד.
            אם כבר שיתחרה מול גברים, או בקטגוריה נפרדת מול טרנסים אחרים.
            לא מול נשים שיש לו יתרונות פיזיים מובנים עליהם.

            1. הקטע שאתה ממשיך לפנות במגדר הלא נכון די מראה מאיפה אתה מגיע.
              כאילו, אחי, תכבד.
              אנחנו מזדהות כנשים.
              גם אם אתה לא מקבל, שזו זכותך – תהיה בן אדם ערכי, זרוק עצם ותתיחס במגדר שבחרנו.
              .
              אתה כמובן לא חייב – אבל איך אתה רוצה שאנהל איתך דיון ככה?
              זה כבוד בסיסי בן אנשים, לא יותר.

            2. תזדהי איך שאת רוצה, אל תגידי לי איך לדבר.
              שיחדש לא בבית ספרנו.
              שימי לב שהמשפט מתחיל בגבר שמשנה את מינו.
              הגבר בחר לשנות את מינו, ולא בחרה.
              אח"כ הוא הפך לבחרה.
              אני נשארתי בזמן הווה ברגע שגבר כזה בוחר לשנות את מינו ולהחליט להתמודד בתחרויות ספורט.
              אגב, לא זכור לי שפניתי אלייך בלשון זכר עד כה.
              תתחילי להתרכז בעיקר ולא לחפש מתחת לבלטות את הטפל כדי להיעלב ולהיפגע.
              אני כבר לא כ"כ בטוח שיש עם מי לדבר.
              את יותר מדי בראש של הדור החדש עם המחשבה העקומה, כנראה גדלת לתוך עולם ה-PC וזה חלק ממך.
              לא נורא, שיהיה לך בהצלחה

            3. אפשר גם לטעון שלשחורים יש יתרון פיזיולוגי על לבנים בריצות קצרות נניח, אז צריך לעשות מקצים נפרדים.
              אני סה"כ כן מסכים איתך בעניין הזה, אבל אם יש למישהו טיעונים אחרים כנראה שיש על מה לדבר..
              .
              יהיה מי שיגיד 'חיסונים מגינים עלינו, ומונעים מאיתנו גרימת מוות של אחרים – אין פה שום דבר מורכב' אבל אם אחרים חושבים אחרת אולי זה כן מורכב.

            4. אפשר אבנר אבל אז צריך לחזור לבחון תורות גזע למינהן מזל שלפחות בעניין של נשים גברים זה קצת יותר ברור או שלא🤦🏻‍♂️

            5. אתה מערבב בין דברים לא דומים כדי להוכיח בכוח נקודה לא קיימת.
              הפער הפיזי בין גבר לאישה הוא עצום ומובנה ולא קרוב בכלל ליתרונות גנטיים כלשהם שקיימים לגזעים מסוימים בענפים מסוימים.
              יש סיבה למה גזעים מסוימים מצטיינים בענפי ספורט שונים באופן כולל, למשל יתרונות גובה, חוסן מבני, יכולת קפיצה… זה לא דומה להבדל התהומי הגורף בין XX -XY.
              אתה רוצה להתחיל עם הבדלים קטנים בכל תחום, לעולם לא תסיים…
              כאן זה לא הבדל קטן. זה הבסיס.
              לגבי המשפט האחרון, שטות מוחלטת שלא קשורה לכלום.

            6. אתה צוחק כן? אנחנו רוצים לראות את הטובים בעולם במינם הביולוגי, יש הבדלים פיזיים ברורים בין גבר לאישה. יש הבדל בין ייתרון הוגן ומולד, לייתרון שנוצר על ידי שינוי קטגוריה ותחרות בקטגוריה שונה על ידי ניצול של ייתרונות פיזיים שלא היו לך באותה קטגוריה שלך (לא הייתה ביקורת אם טרנסג’נדר היה מנצח בתחרויות גברים ובצדק) . בדיוק כמו שלא הוגן שגבר יתחרה מול ילדים, או לצרוך סטרואידים בספורט, במחית עין אתה גומר את כל הספורט הנשי השברירי גם ככה. תחשוב על בן סימונס עובר שינוי מין לדעתך מישהי בכדורסל נשים יכולה לעצור אותו 2.10 ארוך פי שניים מכל אישה חזק ורחב יותר קופץ גבוה גם משמעותית יותר. המשפט האחרון שטות מוחלטת שלא קשורה.

        2. זה בהחלט עניין מורכב גם מעבר להאם נשים טרנסיות צריכות להשתתף בספורט תחרותי.
          אתה תהיה מופתע לשמוע שגם נשים לא טרנס* (למשל נשים אינטרסקס) נפגעות מהחוקים נגדנו.
          אוסיף גם שאחרי שלאחרונה הרשת געשה וקצפה מרכז כששתי טרנסיות ניצחו במקצה חובבני שנעשה *בשביל* הקהילה ספציפית (ממש המוצהר) – אני כבר סקפטית לגבי זה שטהרת הספורט היא בראש מענייני המתנגדים הרועשים.
          .
          בכל מקרה – מדובר בנושא מורכב שלכל הפחות יש דיון עמוק מאוד לנהל בוא.
          אני לא אעשה זאת עכשיו וזאת התגובה האחרונה שלי בנושא כי באמת שאין לי זמן כרגע אבל מתחייבת לנהל את הדיון בפוסט שאפרסם בעתיד.
          זה ייקח לי זמן אבל זה יקרה בהתחייבות.

        3. אני יכול להעיד על עצמי בלבד. בליגה המקומית בטניס במועדון שלי יש אמא אחת שהייתה בנבחרת אוסטרליה עד גיל שמונה עשרה יחד עם סטוסר . היא בת שלושים וקצת. משחקת מושלם.
          אני הרמתי רקטה לפני שש שנים. גבוה ממנה ב12 סנטימטר עם מלא חורים במשחק, הרגליים זקנות. היא לא הצליחה לשים רקטה על הסרב שלי.

            1. 🙂
              את הורגת אותי

          1. האם בדקת מה היה נדרש ממך בפועל כדי לשנות את מינך ולהתחרות בתור אישה?
            באם וכאשר תבדוק, האם אתה חושב שעדיין היית הורג את הסבב?

            1. קח עזרה
              file:///C:/Users/eweng/Downloads/WTA-Gender-Participation-Policy.pdf

    8. יופי לילי… 💯
      הצעה כללית לחיים… לא להתבאס ממי שלא צריך להתבאס ממנו ולא לקחת ללב את מי שאין מה לקחת אותו ללב. נסי את המתכון הזה זה משפר פלאים את איכות החיים.
      אני גם לא הבנתי בהתחלה את ההתפוצצות של גילרי זה היה בהחלט דיון מיותר.
      אני דרך אגב נגד הרחקות. כי כשמתחילים עם זה בסוף זה מגיעים להרחקת המרחיקים צמם. מאמין בפלורליזם שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה מאמין שיש פה בקהילה הזאת מספיק מנו⁸ת משכל לאנשים כדי לסנן דעות נחותות והרוב הדומם בחלקים ניכרים מאוד ממנו לגמרי איתך.

      1. מעולם לא ביקשתי ומעולם לא אבקש להרחיק מישהו.
        אני גם נגד הרחקות והשתקות. זה לא פלורליזם.
        להביע ביקורת זה דווקא כן.
        לגבי לקחת ללב – אל תדאג, זה לא חוזר איתי הביתה או יוצא איתי ממסגרות האתר אבל כדי לחזור להגיב הייתי צריכה להוציא את הנושא מהמערכת ולוודא שאנשים יודעים איפה אני נמצאת.
        יכול להיות שטיפה הגזמתי, אבל אני עומדת מאחורי כל מילה שיצאה לי מהמקלדת היום.
        תודה על התגובה! 💜

      2. שמת לב איך פתאום הגעת ל"דעות נחותות"? כלומר לך יש דעות עליונות או צודקות? ואיך אתה יודע את דעתו של הרוב הדומם(אם יש בכלל דבר כזה) ואם יש, אז דעת הרוב היא הקובעת?
        שים לב שכל ההטיות הקוגניטיביות האלה הן השורשים של דיקטטורה לא של פלורליזם של טיראניות ולא של חופש אמיתי.
        כלומר האם תצא להגן על הדיעה הנחותה שלי מכיוון שהיא לא "פופלרית"? ואם הדעה שלי לא "פופלרית" האם זה הופך אותי למיעוט נירדף שזקוק להגנת "הנאורים"?
        קצת מבלבל כל העניין הזה של קורבן

        1. שחרר שדו.
          תהיה מה שאתה תגיד מה שאתה חושב
          מי שירצה יאהב ומי שלא לא.
          מציע לך כמו שכתבתי לא לקחת אף אחד ללב כולל אותי. לשכנע אותך פה מה ז דיעה חשוכה ומה זה ה"אורים והתומים" אני לא אעשה אתזה פה. אין לי לזה לא זמן לא סבלנות לא חשק וגם.. לא אשכנ אותך. איש באמונתו יחיה ואתה תחזיק בדעות שלך ותחשוב שהם הכי נכונות בעולם.
          זה באמת לא מעניין אותי. אני פה בשביל הופס. זהו. בהצלחה.

    9. תודה לילי, האמת התאכזבתי מאוד מהתגובה שלך אני עם הדעה של האשך במקום לנהל דיון רציני אמיתי ופתוח בחרת לשבור את הכלים ולצאת לפוסט שמתקיף מגיבים באופן אישי תוך כדי דחיקה של הנושא שעליו היה כל הדיון הקודם, שהוא טרנסגנדרים בספורט, שזה מה ששדו התייחס אליו בפוסט הקודם בלבד לא על קהילה שלמה (גם אם לא הייתי בוחר באותם מילים כי לא מעט אנשים יקחו אותם לפרשנות שונה ולא יבינו כראוי).
      .
      הרבה יותר קל לתקןף מגיב באופן אישי מאשר לנהל דיון מעמיק על נושאים בטח שנוגעים ברגש.

    10. תודה רבה לילי,
      אני פחות מתחבר להתרגשות מתגובות, ונגד לצאת על מגיבים.
      נאמרו פה דברים מזעזעים וקשים על מגיבים -ישירות- ועדיין כולם פה.
      אז על דיון כללי על סוגיה שפוגעת באוכלוסיות מסויימות? נו באמת.
      למרות זאת אני לא מתחבר כלל לסגנון ההזוי הזה
      נ.ב
      שאדו לא גם ממחנה המקופחים?

    11. רק בריאות לילי, אני מעסיק טראנסים בניגוד אלייך ואני תוהה אם יש פה עוד מישהו שיכול לכתוב על עצמו דבר כזה אפילו אחד ניהל בעבר את אחת החברות שלי. מוזר שהוא לא ראה בי את מה שאתה רואה וזו לא שלא היו לנו שיחות. אולי רק אולי אין לך מושג?
      מה שאני חושב על אדם זו דעתי ואני יכול להגיד אותה מתי שבא לי בדיוק כמו המניפסט המוזר והמתקרבן והצבוע הזה.
      אני לא רשמתי עלייך שום דבר. במקרה הזה לא דיברתי לגופו של אדם ורוב הזמן מדבר על תופעות והדעות שלי לגביהן, גם במקרה הזה ספציפית דיברתי על הספורטאים ואני חושב שזה די היה ברור למי שהקצף מהפה לא הסתיר לו את המוח. וגם אם לא היה ברור מה זה באמת משנה? גם ככה מי שבוחר להיפגע ממילים זה על אחריותו בלבד, שוב שואל מה זה גנון?
      אז מה אני אשב עכשיו ואפגע מכל הקשקשנים פה?
      אם נסתכל על הדברים כמו שנרשמו על ידייך ניתן לראות תקיפה ישירה שלי ושל האופי שלי ומיד מלווה בצביעות של "אני אשפוך עלייך ואחרי זה לא מעוניין לשמוע מה אתה אומר" הרבה חוסר יושרה ובעיקר ילדותיות.
      אז מה ניכנס ביחד לבריכת הבוץ ואני אתחיל לזרוק עלייך רפש באופן אישי? זה ממש פתטי.
      אם כל כך מפריע לך מה שכתבתי על מקרה מאוד ספציפי שלא קשור אלייך באמת, כנראה שאתה לא שלם עם הבחירות שלך.
      אני כבר רגיל שמשקרים עליי ועל אחרים פה חופשי, כמה טינפו על שמעון וברוך(עדיין) בזמן שרבים מצטרפים לחגיגה, לזכות שמעון וברוך יאמר לזכותם שרוב הזמן לקחו את זה באיזי.
      .
      לסיום, אני אמשיך להגיד את דעתי עם השתדלות להתמקד בנושאים עצמם ולא במגיבים פה. בעיני אפשר להגיד הכל בטח בין אנשים בוגרים. בעיני אפשר לדון על הכל בטח בקטע פילוסופי.
      בעיני כל אחד רשאי להגיד מה שבא לו. אני מוכן להסביר כל טענה שלי ומה עומד מאחוריה בדיוק כמו שמי ששאל אותי ספציפית קיבל תשובה מפורטת.
      עצה ידידותית מי שרואה תגובה ממני שלא באה לו טוב יכול לדלג. מה שעשה גילרי באותו היום הוא לשפוך שמן למדורת קפה ואז כולם צורחים למה היער נשרף. צריך שנים לטנגו.
      .
      נ.ב
      .
      אם טראנסים הם נורמלים אז אפשר לבקר ואפילו לצחוק עליהם כמו עם כל בנאדם אחר. יש איזו הנחה שטראנסים הם רגישים יותר מאנשים אחרים?
      .
      נ.ב2
      .
      כשאני מדבר על צביעות אני מדבר על זה שפה טינפו חופשי על טראמפ על רפובליקנים על ימנים על שמנים כמו ציון על גמדים על דוראנט על לברון על אמריקאים על ביבי על שחורים על שמאלנים וכו אבל משום מה יש קבוצה מסויימת שלה מותר והיא לקחה לעצמה את תפקיד השוטר. כלומר הם יטנפו כשבא להם ויבקרו כשבא להם ואחרים צריכים להתיישר או להמשיך לספוג מדי פעם כשהם אומרים דעה לא פופולרית(בברנז'ה שלהם) או חס וחלילה לא עומדים באיזו שהיא איכות כתיבה או מחשבה. "יודעי הכל" ישר ישפטו אותם לרעה, אפשר לקרוא למשל את התגובה של יניב שחושב שאני חייב לו הסברים כי הוא! לא הבין, גם חגי לא הבין באותו היום אבל היו גם כאלה שהבינו.
      .
      נ.ב 3
      .
      דיון על טראנסים הוא דיון שיכול לעורר אמוציות לא בטוח שהאתר ישרוד את האימפלוז'ן שיקרה פה אבל בהצלחה.

      1. רק דבר אחד שאדו.לי בטח אתה לא חייב שום הסברים וזה שלא הבנתי זה יותר בעיה בהתנסחות שלך לטעמי ,ודרך אגב באותו עניין עד עכשיו אני לא בטוח בכלל שהכוונה המקורית שלך הייתה אך ורק לטרנסים בספורט אבל בסדר,אמרת שזאת הכוונה שלך ואני מאמין.
        כמו שכבר כתבתי למעלה,יכול להיות שבמציאות אין בן אדם יותר אוהב בריות ודואג לזולת ממך.אני לא מכיר אותך ולא יודע מי אתה באמת.מה שאני כן יודע ומכיר זאת הדמות שלך שאדו ולי היא מצטיירת מהתגובות שלך כדמות לא נעימה שלא אוהבת את הזולת ומזלזלת בכל מי שחושב שונה ממנו.מה אתה צריך לעשות אם זה? כלום ושום דבר,אין לי בעיה שתמשיך להתנהג איך שבא לך אני פשוט ברוב המקרים מדלג וממשיך הלאה.

        1. יניב אתה שובר שיאים של אבסורד. אתה מאשים אותי בחוסר ההבנה שלך? באמת עדיף שתדלג.
          גם אם אתה חושב משער מדמיין שאולי זה בכללי ויכול להיות מאוד שכן אבל במקרה הספציפי הזה דובר על ספורט, במפורש כתוב שם FINA.
          עכשיו תבין כשאתה בא לתת לי הסברים על מי אני ומה הדמות האינטרנטית שלי משדרת את חושף בעצם את עצמך את התודעה והמחשבות שלך לטוב ולרע. אז תחשוב שזה גם עובד הפוך. אתה מצטייר כאדם מאותגר מוחית שלא מסוגל להבין שלושה משפטים קצרים למרות שהיו גם כאלה שהבינו. אתה אפילו עכשיו מודה עדיין!(למרות ההסברים) שכנראה מבחינתך! הבנת משהו אחר.
          כלומר לך מותר לפגוע באחר כי זה מה שהבנת גם מתגובות אחרות(כאילו שזה משנה).
          האם אתה אדם שמזכיר לסובבים אותו את כל הדברים הרעים שעשו בעבר? כנראה שמסוכן לעשות לידך טעות.
          אז דלג חבריקו שלא תיפגע, בטעות כמובן.

          1. קודם כל אני לא מאשים אף אחד ובטח לא אותך.עובדה שההתנסחות שלך הייתה ברורה עד כמה שאני זוכר לברוך ואולי לעוד אחד שניים,הרוב חשבו כמוני אז אני מניח שהבעיה לא הייתה בי אבל בכל מקרה לא האשמתי ולא מאשים.
            שוב אני גם לא בא לתת הסברים,אני תיארתי לך מה אני רואה ומבין מהדמות האינטרנטית שלך שנקראת שאדו.מי אתה במציאות אין לי מושג וכמו שאמרתי בהחלט יכול להיות שאתה הפוך לגמרי מכל מה שאתה מצייר לנו פה.
            לגבי עובד הפוך,אין לי שום בעיה זכותך לחשוב שאני בן אדם מאתוגר מוחית שלא מסוגל להבין שלושה משפטים(מעניין ששוב כדי להוכיח את טענתך ירדת לתחום של לגמד את הבן אדם ולהגחיך אותו)אני לא מנסה לשנות אותך או אפילו להשפיע עלייך.
            עכשיו אם פגעתי בך בצורה כלשהי אז אני באמת מצטער,אני לא מתכוון לפגוע באף אחד ובטח ובטח לא בכוונה,משתדל תמיד להיות כמה שיותר ענייני וכמה שפחות מגעיל ולא נעים.אז אם פגעתי בך בצורת התנסחות שלי אז אני באמת מצטער כי לי אין כוונה לפגוע באנשים.

            1. לא פגעת בי ולא ניסיתי לפגוע בך רק לתת לך דוגמא לכמה זה אבסורד.
              וחזרה לאבסורד אתה כנראה לא מודע למה אתה כתוב אז אצטט.
              "זה יותר בעיה בהתנסחות שלך לטעמי"
              בעיה? שאתה רואה כן? אתה מבין לוגיקה של שפה?
              מה לגבי "יכול להיות שאתה הפוך מכל מה שאתה מצייר פה"
              תבין לוגיקה של שפה אומרת הרבה על מה אתה חושב כלומר אתה רואה בעיה בניסוח שלי ובעיה במה שאני מצייר, לטענתך. אם לא הבנת זה הכל מסקנות שלך מהראש והמחשבות שלך שאתה מדמיין עלי ובסאבטקס אם לא הבנת את מעביר את האחריות ממך אליי. זה נקרא גאזלייטינג.
              אם לא הבנת משהו ואתה מניח שהבעיה היא במישהו אחר שבכלל לא פנה אלייך זה בורדר ליין נרקסיזם.
              אתה חושב שניתוח האופי שלך יקדם אותנו?
              היה עדיף שלא תניח מה הבנת ואם היה לך ספק היית שואל אבל אתה אפילו אומר שגם אחרי ההסבר לא השתכנעת לגמרי. שמע זה כבר נהיה מעגלי אז מקווה שהבנת את הנקודה אם לא זה בטח כי יש לי בעיה בהסבר.

            2. מצטער שאדו הפעם באמת הצלחת לבלבל אותי.
              לגבי זה יותר בעיה בהתנסחות שלך לטעמי אז כן חזרתי עוד פעם לקטע שכתבת וגיא העלה וסורי זה ממש לא ברור ומובן שרק אלה שמנסים להתקבל לתחרות שחייה הם כל מה שתיארת.אני שוב בפעם החמישית שאני קורא בהחלט רואה פה התייחסות כללית לכל מגזר הטראנסים אבל עזוב,בדרך כלל אם לא מבינים מה בן אדם אומר הוא מסביר ונגמר הסיפור(מודה שהערה האחרונה שלי שעדיין לא השתכנעתי לא במקום ואם זאת באמת הייתה הכוונה שלך אז בסדר).
              לגבי כל החלק השני באמת שלא מצליח להבין אותך.יש דמות שנקראת שאדו,הדמות הזאת מגיבה במגוון רב של נושאים,על כל נושא יש לו דיעה ודיעה מוצקה ומוכחת שברוב המקרים אי אפשר לשנות את דעתו על X וY.עכשיו מכיוון שגם אתה וגם אני לא נמצאים פה באתר מהיום אז כן גיבשתי עלייך דיעה על סמך ההתבטאיות והתנהגויות שלך באתר כי מה לעשות שאין לי דרך אחרת לגבש עלייך דיעה.וכן כל דבר שאתה כותב אני מתייחס לדמות שאני מכיר מהאתר,בדיוק כפי שאני מתייחס לאשך,גיא ואחרים.
              לדוגמא בבקשה תיקח רק מהדיון עכשיו.
              פעם ראשונה התייחסת אלי כאדם מאותגר מוחית שלא יודע לחבר שלושה משפטים קצרים
              פעם שנייה אתה משתמש בנרקזים וכמובן מסיים בעקיצה שאם לא זה בטח כי יש לי בעיה בהסבר.
              עכשיו זה לא מפתיע אותי או מעליב אותי אבל אילו בדיוק הנקודות שעליהןן אני מדבר.זאת הדמות של שאדו טוב או תשנא אבל אתה כמעט תמיד תנסה להשםיל והגחיך את מי שמנהל איתך דיון וכמובן כמובן כמובן אתה יודע הכל ולעולם לא טועה.

          1. לגיטימי לגמרי.אתה יודע כל אחד הוא טיפוס מורכב ואתה מתחבר לצדדים אחרים של שאדו או רואה בו צדדים אחרים מאשר אני.הכל טוב

            1. הכל טוב
              אבל לא באמת עושה רושם שהבנת את הנקודה ואתה רושם לא מעט אבל לא באמת מקשיב.
              בכל מקרה נראה לי שמיציתי את הדיון על עצמי דרך עיניו של יניב. לא תבין, אולי בהמשך יפול לך האסימון

      2. אנשים פה מתבלבלים בין "לטנף" לבין לקחת אחריות על הדברים שיוצאים לך מהמקלדת ולא להתבכיין איך שמגיבים לך חזרה. לעומת זאת לרשום שאתה שונא X ו-Y או שאוכלוסייה כזו או אחרת היא ככה וככה *זה לטנף*.
        לפחות מי שעושה את זה שתהיה לו "יושרה" ויתמודד עם ביקורת במקום להתקרבן, וכן הביקורת תהיה לגופו כי הוא זה שרשם את הדברים האלה!
        .
        לשם הבהרה "אנשים", "לך", "אתה" זה למי שעושה זאת ולא דווקא אתה המגיב shadow

        1. סבבה אור אבל זה כאילו אתה לא מנסה להבין את העניין ובכוח מנסה לעקם את זה לצרכייך אז אסביר שוב.
          אם מישהו כותב תגובה זו דעתו ושם זה נגמר אם אתה חושב להגיב עליו! בגלל שזו דעתו פה זו הבעיה. אתה מצליח להבין? תראה כמה כתבו עליי לא על מה שכתבתי, עליי. ניתוחי אופי מפה ועד יפן. על זה אני מדבר. בנוסף אני מדבר על שזה שתוך כדי דיונים פה אנשים מטנפים על אחרים כולל מגיבים באופן אישי. תגיד כמה פעמים אמרו לברוך שהוא פיקטיבי? מה עם שמעון? מה עם הגמדים והשמנים מלפני כמה ימים? אתה לא רואה את האבסורד?

          1. עצוב לצערי , הקטע היותר עצוב שגם מפרשנים תגובה לא נכון ומשליכים אותה על הבן אדם, ככה לא מתנהל תרבות דיון.

            1. מה זה משליכים על הבן אדם? למה שאדו זה מגיב לא קבוע שפעם אחת זרק איזה שהיא הערה ועל זה נכנסים בו? או שאדו הוא דמות שהדיעות שלו ידועות וברורות ומאוד מאוד תואמות את מה שנאמר שאותו דיון?

            2. שמע יניב אתה הזוי לחלוטין לא בטוח שאתה באמת מצליח להבין את ההבדל בין אדם לבין דעותיו ובטח לבין מעשיו וגם חושב שכל אחד נשאר אותו הדבר במשך שנים? לא משתנה?
              אולי זה אתה שלא משתנה? כבר שאלתי אותך אתה זוכר לכל הסובבים אותך את כל הכשלונות שלהם(בעינייך) ואז שופט אותם על זה לנצח? אתה נשמע כמו אדם שלא נעים להיות לידו לאורך זמן או שאולי זו רק הדמות האינטרנטית שאתה מצייר או בעיות בניסוח שלך בעיקר🤦🏻‍♂️
              .
              בהצלחה בהמשך

            3. שמע קודם כל בהחלט יכול להיות שהבעיה היא בי.לא שללתי את זה אף פעם.
              דבר שני לא הבנתי איפה ראינו שינוי שלך? בינתיים בכל התגובות שאני זוכר אתה מגיב את אותה הדבר ואותם הדברים בכל דיון שנתקלתי בך.
              האם אני בן אדם שלא נעים להיות לידו? מקווה מאוד שלא וחושב שאני כן דמות חיובית בחיים שלי אבל לך תדע .
              לגבי הדמות האינטרנטית אז אם ככה אתה תופס אותי זה בסדר גמור כי הדרך היחידה שלך לתפוס מי אני ומה הדיעות שלי זה דרך התגובות שלי ואם אני נשמע לך כמו אדם לא נעים אז זה מה יש מה אני יעשה.
              ההבדל ביננו דרך אגב שאני לא מסתיר את הזהות שלי ומי אני ומה אני גם מחו. לאתר אתה יכול לדעת ברגע,בניגוד אלייך

            4. לא הבנת כלום ועושה רושם שיש לך בעיית הבנה רצינית. אני לא מסתיר כלום אולי התכוונת לא משתף שזה לא אותו הדבר אבל תראה אפילו אתה לא שואל אלה קובע אז איך תדע משהו על מישהו או משהו? כאילו שאני באמת יודע מי זה יניב.
              אם תשים לב יש מוטיב חוזר בתגובות שלך על פי הודעתך, שאתה לא יודע, לא היית מודע, כותב ברבים, לא ראית וכו. משום מה,או שלא, אתה כותב שאולי הבעיה בך אבל כל התגובות שלך מעבירות את הבעיות שלך לאחר ככה שאתה לא באמת חושב שהבעיה בך וגם מראה שלא הבנת כלום מהדיון שלנו.
              הסיפא שלך בדיוק מוכיחה את זה.

            5. שוב אתה מיד יוצא נגדי ואז טוען שלי יש בעיה 🙂
              שים לב לא הבנת כלום-בבקשה תסביר את עצמך בצורה שאני יבין.עושה רושם שיש לך בעיית הבנה רצינית (כרגיל לעקוץ ולהנמיך את מי שמולך)
              אני לא מסתיר כלום-פועל תחת כינוי של שאדו עם אווטר של מג'יק-ממש ספר פתוח אתה
              לגבי המוטיב החוזר אז כן פה אני בדיוק הפוך ממך בעוד אתה יודע הכל וכל האמת אצלך,אני לא מתבייש בכך שיש הרבה דברים שאני לא יודע ולא מודע אליהם ולכן אני מתדיין עם אנשים על מנת לפחות לנסות להבין-יכול להיות שזה באמת תכונה גרועה שלי ואני צריך להגיד שכל האמת אצלי ולכו חפשו -יכול להיות
              לגבי הבעיות והשורה התחתונה אז האמת שכבר הלכתי לאיבוד כי לא באתי אלייך בתלונות או טענתי שהבעיה היא בך(חוץ מהקטע של ההתנסחות שאם אתה עדיין שם אז בסדר)
              אני יעשה לך סדר טוב לך מעולה לא טוב תזרוק עוד איזה הערב מקטינה וזה גם יהיה טוב.
              לסיכום אני לא בא אלייך בטענות וזה אמרתי לאורך כל הדיון.אני פשוט הגבתי לדברים שאמרת ולדברים שאמרו עלייך.מההיכרות שלי איתך באתר מצאתי בן אדם שלי אישית לא נעים לנהל דיון ומרגיש מאוד לא נוח עם הדיעות והתגובות שהוא כותב פה באתר וזה לארוך לא מעט שנים שאתה מגיב כאן.גם אפקופו בדיון הזה שאני חייב לציין שאתה הפעם יחסית מאופק עדיין אתה כמובן מבטל אותי ואת מה שאני אומר וכמובן שלא נשכח מקטין.על זה כל התגובה שלי ועל זה הדיונים האינסופים פה.אתה לוקח את זה למקומות שבסופם אני כמובן הזוי/בעל בעיית הבנה רצינית/וכמובן מאותגר מוחית.
              נראה לי שפה ייפרדו דרכינו.
              אני פשוט ימשיך לדלג על התגובות שלך ואתה כמובן תמשיך לכתוב מה שבא לך.
              המשך יום טוב

          2. הנה דעתי בגדול
            .
            מצטער לא מסכים איתך לגבי שמעון וברוך, מן הסתם גם הגיבו להם לגופם כי אין 100% בחיים אבל רוב הזמן זה היה כתגובה לדברים שהם רשמו. כיוון שהוא קורא את זה אגיד בקצרה שברוך היה אוהב לרשום כל מיני דברים ואח"כ להיתמם ש"מפרשנים תגובה לא נכון" ולהתנצל, זה לא קרה פעם אחת ולא פעמיים אבל כבר מזמן אין לי שום בעיה איתו. אני יכול לפרט לגבי שניהם בדיוק למה אני מתכוון אבל לא רוצה לעורר את זה מחדש אז בסדר לא חייבים להסכים. לגבי יואל כבר רשמתי מספיק. לגביך אני כבר לא יודע אם אתה רוצה שאתייחס או לא אז לשיקולך. גמדים ושמנים לא ראיתי או ברפרוף ולא זוכר על מה מדובר.
            .
            בקיצור מה שנראה לי שקורה זה שמגיבים מסוים עוברים מסה קריטית של תגובות בעייתיות ו/או מבקשים מהם להפסיק או להרגיע וזה לא קורה אז גם מגיבים לגופם, מצטער אבל קשה לי לשמוע אותם מתלוננים על זה אח"כ כי שורש הבעיה מתחיל בהם. מזכיר לי שאשתי מעצבנת אותי ואני עונה לה אז היא רק נתפסת ל"מה אתה צועק" והמהות של הדברים כבר לא מעניינת אותה

            1. למה אתה צועק על אשתך?

            2. מספיק לי לשמוע את זה ממנה

            3. חלש מאוד

          3. אגב גם כל התגובות בסגנון (לזה התכוונת?) "אסור להגיד פה גמדים שלא יתחילו להיעלב" זה מביך ולא מוכיח או מקדם שום דבר ואתה יודע את זה

            1. מה שזה מוכיח זה bais וצביעות זה לא באמת מעניין אותי, רק כשאותם אנשים מסטים את הדיון לשם. אתה לא רואה את המעגליות?
              כשמישהו מגיב זו זכותו אף אחד לא ביקש ממך או מאף אחד אחר תגובה. התחושה שלך כאילו יש לך זכות מוסרית או הצדקה היא רק בראש שלך. אם אותו מגיב שהגיב לראשונה הגיב תגובה כלפי מגיב אחר זה עניין אחר. אבל אם דיבר על נושא שלא בא לך טוב זה כבר עניין שלך. נראה לי שיותר מדי זמן בפורמים כאלה מייצרים אצל אנשים הפרעות רציניות בתקשורת בסיסית.
              אם שמת לב אני כבר כמה שבועות מנסה לדבר יותר לעניין ולייצר שיח יותר מכיל וענייני אפילו עם תוג.
              כמו שאתה רואה זה לא באמת משנה לאף אחד כולם כבר יודעים עלייך הכל אפילו דברים שאתה לא ידעת על עצמך ורושמים את זה פה כאילו זו אמת אבסולוטית. פשוט הזיה מוחלטת.
              ביננו שים לב באמת מי הדליק את המדורה איזה ברכות ותמיכה למרות פוסט הרבה יותר קשה ממה שאני כתבתי. אתה מאמין בעין תחת עין? כי נראה שאתה מנרמל את מה שאתה כביכול יוצא נגדו. האם אתה מריץ אותי שוב במעגלים כי אני מרגיש שעשיתי כבר שני סיבובים מלאים.

            2. אור חשפת פה פן אישי מאוד שאומר לא מעט. מפאת כבודך אשאיר את זה שם.
              מקווה בשבילכם שתפתרו את זה.

            3. לא יודע מה אתה משאיר אבל תודה על הדאגה

            4. מנסיון אומר לך טפל בזה אם הזוגיות חשובה לך ,אין לי מושג בן כמה אתה וכמה זמן אתה נשוי אבל זה לא משתפר בעתיד אם לא פותרים זה. גם אם זה נראה זניח זה לא.

            5. הכל בסדר תודה

            6. מודה שלא ראיתי אותך מנסה לשנות את הסגנון דיונים.בדרך כלל שאני רואה תגובה שלך אני פשוט מדלג,אבל אם באמת אתה מנסה לדבר יותר לעניין אז קודם אז זה משמח(אותי אותי) ונחזור לקרוא את התגובות שלך בהחלט יכול להיות שאני יחכים

            7. זה נשמע כאילו אתה מדבר עם עצמך.
              תקרא את התגובה הזו שכתבת שוב ותבין שלא הבנת כלום ממה שכתבתי עד עכשיו

        2. אור לא צריך לחפש בכוח מילים. הרבה פעמים מילים נאמרים תוך כדי המשחק. למשל במשחק כדור אם מישהו אומר הוא משחק כמו איזה הומו זה אומר שהוא שונא הומואים או נגדם? אם אתה חושב שכן יש לך בעיה 🙂

    12. לילי קודם כל תודה על גילוי הלב.
      .
      יותר מאשמח לקבל ממך פוסט על טראנס וספורט, יש לי דעה אבל היא לא מבוססת על כלום ולכן מאוד אשמח לשמוע ממישהי שיודעת.

  5. תודה מנחם,
    מבין את פייטון. גולדן סטייט קבוצה עם הרבה רולפליירז בעמדות דומות לשלו שמתחרים על דקות. הוא ייקבל יותר זמן וחופש בבלייזרס, אולי אם הוא היה יודע שדוראנט רוצה לבוא וגולדן סטייט שוקלים לוותר על חצי קבוצת אליפות אז היה נשאר.
    .
    אני לא אנטי דוראנט, אבל בחייאת… שיישאר בנטס ומי בכלל מוותר על קבוצה שבנויה לאליפות ועשתה את זה עם שחקנים צעירים שעוד לא סיימו להתפתח?
    KD שיישאר בנטס ויעשה את העבודה שלו שם.
    .
    קובי ברייאנט העמיד את הקבוצה לפני עצמו? זו דרך חדשה להסתכל עליו… מעבר לזה שהוא היה כל הזמן בלייקרס לא הייתי מאפיין את המשחק שלו בקבוצתיות.
    ומג'יק הוא הלייקר הגדול אי פעם. די כבר עם היחצ המנופח הזה לקובי.

    1. לא חושב שההחלטה המרכזית של פייטון זה המקום שלו ברוטציה (אם כי אני מניח שיש כוונה לתת למודי יותר דקות בעונה הבאה) אלא אורך החוזה והסכום.
      פייטון בעבודה קשה חצב לעצמו דקות משחק והרוויח את החוזה הגדול שלו, שלדעתי הווריורס פשוט לא יכולים לשלם (ואם כן, אז הוא כנראה היה נשאר).
      הוא קיבל חוזה בבלייזרס של שחקן רוטציה מן המניין, למרות שהתפקיד שלו מאוד נישתי. הוא לא יהפוך פתאום לסקורר מהספסל (אתפלא אם זה יקרה), והוא נותן לחץ על הגארדים עם קליעה וחיתוכים לסל. ויותר חשוב, הוא שחקן שלא צריך את הכדור ביד כדי להיות אפקטיבי והוא ניזון מהתנועה ללא כדור ומהעובדה שהוא משחק לצד גארד יוצר.
      .
      הבלייזרס הציעו לו חוזה שעליו הוא חלם, ואני מניח שהוא גם קיבע את עצמו כשחקן רוטציה חשוב.

    2. שכחת את צ'מברליין ,קארים , וורתי , שאקיל ועוד כמה שמדורגים אצלי לפחות לפני או ליד קובי…..
      לא לשכוח את שנותיו האחרונות בלייקרס כשהחריב כל חלקה טובה וגזר על הקבוצה שנים שחונות לאחר פרישתו.

      לא רואה איך אירגון מופתי כמו הוורירס משחררים את כל הצעירים בשביל דוראנט הזקן והפציע. מדהים איך גם בנו קבוצה אלופה וגם יש להם רוסטר מלא צעירים מעולים שרק התחילו להתפתח …אם זה קומינגה , פול ,וויסמן , מודי וגם קצת וויגנס…..

      1. לא נראה לי שדוראנט יגיע לווריירס. להבנתי הוא פשוט משתעשע עם החברים מהקבוצה בהתכתבויות בטלפון, אבל ההנהלה של ג"ס אמרה שזה highly unlikely שיצליחו לעשות טרייד כזה.

  6. וויגינס לא יכול לעבור בטרייד כל עוד סימונס בקבוצה. אבל לגולדן יש הנכנסים בשביל דוראנט רק חייבים להשאיר את קיריי בכל מחיר.

  7. אני לא חושב שיש צורך שתתנצלי.

    את אדם חופשי ויש לך זכות דיבור.

    מזמן הבנתי שהשיח התכף כאן בתגובות הוא כזה שאסור לי לקחת ברצינות. לא פעם עזבתי את האתר בשל קשקוש כזה או אחר שלקחתי באופן אישי.

    אמנם יש פה המון מוחות מיוחדים ואנשים כשרוניים אך לעיתים הלשונות פוגמים ומוזילים מן המהות הזו.

    את הטובים והשקולים שימי לצידך ואת הליצנים תזניחי לחירותם. הרי כי גם מעבר לטעם הטוב, מותר גם להיות דביל, ערס או פשוט מנייאק. אין בזה פשע אמיתי, אך ראוי שלא להגרר או להשאב אל תוך מעוזם של אנשים כאלה.

    עבור רבים הופס הוא רק תחביב אחד מן רבים. לא המושא המרכזי או החשוב ביותר של חייהם. לא המקום בו הם מעצבים את אופיים או מבלים את זמנם באריכות.

    גם זה, מותר. להיות דבעה.
    מייעץ לך לעטוף עצמך באנשים אנרגיה שעושה לך טוב…האחרים? פשוט אל תקראי. תתעלמי. הכח היחיד שיש להם, הוא הכח שאנו מעניקים להם.

    מילים על גבי מסך.
    מי יודע, שהחיים…הם הרבה יותר ממילים…
    ולבטח, עמוקים יותר ממסכים.

    👍🏼

      1. בום. הכל בדיחות וצחוקים. החיים זה לא דבר רציני וספורט בטח שבטח לא. יאללה קיריוס תביא לנו 🏆.

        מי שבוחר להעלב שיבדוק קודם כל את עצמו.

        1. קול ההיגיון.
          החיים עצמם הם אבסורד ולכן צריך לקחת דברים בפרופורציות בטח דעות של אחרים אבל גם את המציאות עצמה, הכל הצגה. מי שעוד לא הבין את זה פשוט דן את עצמו לסבל מתמשך.
          הייתי שם ואני יכול להבין את אלה שעדיין תקועים
          קצת כמו משל המערה של אפלטון.

            1. אני אוהב לצטט את סיינפלד.
              כשיש לך משהו מצחיק , אתה פשוט חייב להגיד אותו.

  8. מצוין מל
    דוראנט לווריורס זה כל כך מופרך שזה אולי אפילו יקרה. פייטון הפך את עצמו תוך שנה משחקן קצה ספסל לשחקן רוטציה טוב, הוא יהיה בליגה הזאת לפחות עוד חמש שנים טובות, במיוחד אם ימשיך לשחק עם גארדים בעלי טווח עצום כמו סטף/דיים. יש לפורטלנד יותר הגנה משהיה לה אי פעם, עם ליטל, הארט, גראנט ופייטון, שכולם יכולים לשחק בהתקפה ולא נחשבים כחורים בצד היפה של המגרש. אולי הם יזכירו את מה שעשו ב2019.

  9. גולדן חייבת להביא את דוראנט, שחקן כזה יש פעם בחמישים שנה, הוא הביא להם 2 אליפויות (אם הוא לא היה מגיע קליבלנד היתה זוכה 2017 וקיירי לא היה עוזב את קליבלנד),
    גורדן פול הוא אוברייטד ברמה הזויה מדובר בשחקן שהפוטנציאל שלו לא יותר מסף אולסטאר
    וויסמן הוא סימן שאלה גדול וענק ובמיוחד שהם לקחו אליפות
    וויגינס לא יקבל חוזה שנה הבאה ולכן הם חייבים להטריד אותו עכשיו
    להם הייתי מוסיף 2-3 בחירות סיבוב ראשון מוגנות
    הנטס משיגים את הרול פליירים והפוטנציאל שימנעו מהם לקרוס.
    הווריוס משיגים את kd ואם ממש בא אפשר להביא גם את אח של
    ויחד עם ראס וtht הם בהחלט יכולים להיות אחלה קבוצה עם פוטנציאל אדיר

  10. האמת לילי לא היה לי מושג שיש לנו טרנסית בקבוצה
    רוב מה שאני כותב פה נועד לשעשע אותי (הומור שחור)
    יש כמה נושאים שהם באמת רציניים בעיני(השנאה ללברון+חבורת הזבל\פוליטיקה\אוכלי חינם וניצול בעזרת כוחנות)
    אני כבר שנים מדליק את האחיינית שלי כל פעם מחדש עם אמירות אנטי הומו\לסב,היא מתחרפנת ואני משתין מצחוק בפנים ונשאר רציני כלפי חוץ.
    זה מצחיק אותי כי אני מאמין שאין פרות קדושות,כולל דת\מדינה\אנשים\חשיבות עצמית
    אם תקראי באמת מה שאני כותב תראי שאני צוחק על עצמי גם באותה מידה.
    על מה שנפגעת מהאמירות האנטי לסב\הומו אני מתנצל ומוציא את הנושא מהבדיחות
    ממליץ שתמשיכי לא לקרא אותי כי קקי\פיפי\טיטולים\בבונים הם לעולמים….(עד שיבוא בבון להתלונן)
    עדיין אומר שקרדשיין זה פוסי מהלך ועומד מאחורי ההצהרה.
    אין יותר ירידות וצחוקים בנושא של הומואים\לסביות
    נ.ב ממש לא מלא שנאה 99% מזה זה הומור עצמי שחור.

        1. היחידי שבאמת עובד פה. כל השאר מובטלים אחרת אין הסבר לאיך יש לכולם כל כך הרבה זמן להפגע ולהגיב מניפסטים שלמים כאילו הם בפריים טיים טי וי

    1. בכנות?
      קצת מבאס אותח שאתה צריך לדעת שיש מישהי טרנסית בקבוצה כדי לא לצחוק על חברי הקהילה אבל מקבלת את ההתנצלות, זאת זכותך ולדעת לבקש סליחה ולתקן זאת מעלה שאני מעריכה מאוד.
      .
      ואתה תהיה מופתע. אין לי בעיה בעיה עם בדיחות כשהן בדיחות.
      אם היית מכיר אותי היית מבין. אני צוחקת על הכל.
      אבל צריך להיות גבול מסויים והגבול הזה הוא מתי שהצחוק הופך לעלבונות על רקע…. מה בדיוק?
      ועוד לאוכ' שאותן כביכול בדיחות נאמרות לעברה באותן תדיר כחלק מהדרה סיסטמטית.
      .
      אתה שואל למה זה משנה?
      למשל – כי פיטרו אותי מהעבודה שלי בגלל שאני טרנסית כשיצאתי מהארון. לא שום סיבה אחרת – עובדת מצטיינת.
      והשיח הזה הוא מה שמוביל לכך. לא פחות.
      ועובדה שביחד עם הניסיון לשנות אותו – גם ההדרה פוחתת.
      כשבשבילכם אנחנו סוטים/ מופרעים/ בוזזים וכו' רק כמובן לא מולנו (יודעת שאלו מילים שברובן לא אתה השתמשת) – אתם עושים לנו דה-הומיניזציה ובכך מתירים את דמנו. זה כזה פשוט.
      ולא אני ממש לא מגזימה.
      אז רוצה לספר בדיחה? שתהיה אחת בטעם עם פאנצ' שהוא לא 'חחחח הומואים' או 'שיזדהה כחתול מבחינתי' (השני לא ציטוט שלך') – יש בדיחות גאות מצויינות. שלא מדירות אותנו אפילו בתוך הבדיחה עצמה.

      1. אל תתבעסי
        יש מספיק על מה לצחוק חוץ מג'נדרס
        את צודקת,אני ילד בן 56,ככה אני אוהב את זה
        הכל בסדר נתרכז יותר בקקי\פיפי ובבונים

            1. לך תקרא למטה
              הוא דפוק עם קבלות

            2. אפשר לסנן ולהתעלם כשהוא פולט שטויות ולהישאר עם הרגעים כשמצחיק

            3. גם נכון

        1. + 100
          מעולללללללה!!!!
          לא הכרתי.
          לא יכולתי לתאר את זה טוב יותר.
          זאת המהות של הצנטרישוט והוא פתוח לכולם, כדברי הנביא ישעיהו
          כִּי בֵיתִי בֵּית תְּפִלָּה יִקָּרֵא לְכָל הָעַמִּים.

            1. מופיע גם בסרט "החולמים" עם אווה גרין המהממת, כולל קטע מהסרט המקורי freaks

  11. תודה מנחם.
    וויגינס וסימונס לא יכולים להיות יחד בברוקלין, ואין לווריורס דרך אחרת להשלים שכר בלי לוותר על סטף/קליי/דריימונד, אז זה לא יקרה. ב-2016 דוראנט התאים לגולדן סטייט גם בסגנון המשחק וגם בשקט שאפיין אותו אז, אבל כנראה שמשהו השתנה אצלו והוא מנסה להתנהל כמו כוכבים מהסוג שלא ימצאו את עצמם ליד סטף וחבורתו. היה טוב וטוב שהיה, ואין טעם או יכולת לנסות לשחזר.

    1. אין סיכוי שדוראנט מגיע לגולדן
      הם לא ינגעו בו עם מקל
      לא יקרה
      הרי הבעלים לא העביר צעירים תמורת חיזוק ב-2022,גם כשהכוכבים לחצו עליו.
      למה שיעשה את זה עכשיו תמורת סחורה מקולקלת

      1. אני מוכן להמר על כל רכושי שדוראנט לא יגיע לגולדן
        הם הוכיחו שהם יותר מדי חכמים בשביל לעשות צעד כזה שמצד אחד ימחק את זהות המועדון ויעמעם את המורשת של השושלת ומצד שני ימנע את ההמשכיות שלה

  12. לגבי ג'ני באס אז נראה לי שהיא נזכרה קצת מאוחר מדי לעשות שרירים מול לברון,הייתה צריכה לעשות את זה שנה שעברה עם ההחלטה המטומטמת להביא את ווסטברוק.דווקא עכשיו הרעיון של לברון הוא טוב ויכול למזער נזקים ואולי לעשות קבוצה סבירה+ השנה.
    דל"פ אני חושב דווקא שאם זה אפשרי על גולדן סטייט כן להביא את דוראנט ואני יסביר.קודם כל גולדן בטוחים שהם יצליחו לעשות את המעבר מקבוצה של סטף,קלי וגרין לקבוצה של פול,קמינגה וויסמן,העניין הוא שאני לא בטוח בכלל שאפשר לעשות את זה.השחקנים הצעירים של גולדן הם טובים אבל להוביל קבוצה להיות שוב אלפוה אני לא בטוח שהם מסוגלים.מה עוד שבוא נודה על האמת האליפות הזאת בהחלט מוצדקת אבל ללא ספק היה להם המון מזל ודרך יחסית פשוטה לעבר הטבעת.אם אני צריך להמר עכשיו עוד לפני הסגלים הסיכוי של גולדן לעשות ריפייט הוא לא גבוה בכלל.עכשיו יש להם אפשרות להביא את דוראנט,זה אוטומטית שם אותם שוב כמועמדים מספר אחת לאליפות וקבוצה עם דוראנט זה פתח לעוד 2-3 אליפויות,מה עוד שדוראנט חוזר אליהם מה שנקרא עם הזנב מקופל בין הרגליים.
    מצד שני אחרי שכתבתי את כל זה אני הייתי מאלה שאחרי פתיחת השנה הטובה של גולדן הייתי בטוח שהם חייבים לעשות טרייד על השחקנים הצעירים בשביל סיכוי לאליפות אז מה אני מבין…

  13. בקשר לווריירס דוראנט אתמול חרכתי את הרשת בשביל רסיסי מידע.
    עד לפני שלושה ימים חשבתי שיש 0 אחוז סיכוי
    לפני יומיים חשבתי עד 5 אחוז סיכוי
    אתמול והיום בבוקר אני כבר מעלה ל15 אחוז סיכוי.עדיין מתחת לפיניקס טורונטו ומיאמי.
    לפי מה שהבנתי ההנהלה של הווריירס עדכנה את סטף קליי ודריי שיש כזאת אפשרות ושאלה לדעתם ושלושתם הסכימו.שלושתם כבר הספיקו לדבר עם דוראנט.
    בן סימונס תוקע טרייד לנטס על דוראנט לחצי מקבוצות הליגה בגלל החוקים אז בלי שום קשר לווריירס רוב הסיכויים שהוא יוטרד לפני כן או יהיה מעורב בטרייד של קבוצה שלישית על דוראנט.
    הצטרפות של קיירי ללייקרס תעלה את האחוזים לפי דעתי של דוראנט לווריירס.
    לגבי פיניקס ברוקלין רוצה את בוקר וזה לא יקרה ושם יתכן טרייד משולש עם יוטה או אפילו טרייד מרובע שבסופו דוראנט בפיניקס מיטשל בברוקלין ויוטה עם מיליון בחירות דראפט(כמובן צריך להטריד את סימונס כי אי אפשר חוקית להביא את בוקר או מיטשל שסימונס בקבוצה)
    טורונטו גם לפני הווריירס ושם החבילה תתחיל בסקוטי בארנס.
    מיאמי גם לפני הווריירס ושם זה יהיה אדבאיו (אחרי שיטרידו את סימונס) הירו ועוד.
    החבילה שהווריירס יציעו תכלול את פול וויגינס שלהם הווריירס צריכים לשלם סכומי כסף גדולים קיץ הבא ועל השחקן השלישי יש התלבטות.הווריירס היו מעדיפים לשלוח את וויזמן אבל נראה לי שהנטס יעדיפו את קומינגה.
    עדיין זה לונג שוט והווריירס מאפשרות לא קיימת הפכו למועמדת הרביעית להנחית את דוראנט אחרי פיניקס טורונטו ומיאמי.
    95 אחוז לפחות מהתגובות של אוהדי הווריירס שקראתי אתמול היו נגד הטרייד גם משנאת דוראנט וגם מאהבת פול וויגינס והיאנג קור של הקבוצה

    1. תוכל להסביר לי את העניין עם סימונס… למה אי אפשר להעביר שחקנים לנטס בגלל שהוא שם?
      כמי שאוהד את ג"ס אני בצד של 95% מהאוהדים לגבי דוראנט

    2. השאלה הגדולה זה מי לעזאזל ירצה את סימונס? זה לא שהוא חוזה נגמר יש לדבע הזה עוד 3-4 שנים בחוזה וזה הולך לתקוע את הקבוצה שתיקח אותו, גם קבוצות ריבלד כמו הספרס או דטריוט לא ירצו לגעת בו עם החוזה הנוכחי, הנטס תקועים איתו לעוד הרבה זמן לפי דעתי.

          1. דייוויס עובר לקבוצה שלישית.
            הצעתי טרייד כזה שעובר (דייוויס לאטלנטה).
            לייקרס גם מתחזקת בבוגדנוביץ' מהנטס.
            https://i.ibb.co/wKbYwnN/fanspo-nba-trade-machine-snap-7-2-2022-10-46-30-AM.png
            דייוויס גם אכזבה בלייקרס וכבר דיברו על להטריד אותו אחרי העונה הנוראית שנתן וחוסר החשק המופגן להשתפר.

    3. עידן, אם סימונס שוב מותרד הוא לא יותר משק תפוחי אדמה במחיר סופר מופקע.
      מי תרצה לקחת את החוזה שלו?

      1. 99 אחוז שהוא יהיה מוטרד.
        הוא חוסם לנטס כל כך הרבה אפשרויות בטרייד על דוראנט.
        ימצאו קבוצה.לא חסרות קבוצות פראייריות בליגה.

        1. אני אומר שק תפוחי אדמה, אולי לא הסברתי למה התכוון המשורר, מתי סימונס שיחק פעם אחרונה?
          הוא הפך לשק תפ"א….

      2. לקחו את גובר עם החוזה ההזוי שלו ושילמו 4 בחירות דראפט ראשונות + הבחירה הראשונה של הסיבוב ושחקנים משלימים מצויינים, ישלמו גם על סימונס. המזל שהליגה מלאה בדבילים עם כסף שאפשר למכור להם הכל במחיר מופקע בקלות. אני לא רואה את הנטס מטרידים את סימונס.
        .
        המטרה של הנטס היא להיות בפלייאוף מכיוון שעתיד שלהם בדראפט שייך ליוסטון, שהנטס לא יסתפקו בנגר כמו אדאביו על חוזה מופקע + בחירות, גובר נתן פרשנות חדשה לשוק ולערך שאפשר לקבל סביב דוראנט .

  14. לא מבין מה רוצים מהלוחמים בדרגת מס שהם נמצאים כל דולר שכר עולה להם פי 5 או 6 במס מותרות לא בדקתי. פייטון שחקן נחמד השיג חוזה יפה הלוחמים לא ישלמו לו אאוט אוף פוקט 50 – 60 מליון. שלום תודה ולהתראות יגיע מישהו אחר סומך מאיירס.

  15. יש מצב דוראנט לוויזארדס? הוא מהאיזור של וושינגטון וזה המקום היחיד חוץ מהסוניקס שדוראנט יוכל להגיע לשם ולהגיד:I'M Home , יש להם נכסים (סוג של) אולי פרוזינגיס ושתיים מתוך:קוזמה, הצימורה, קיספרט או דני פלוס ים בחירות, יכול להיות מעניין.

      1. הדיבור בנתיים זה על טילר הירו ודנקן רובינסון פלוס בחירות או אייטון וברידגס/גונסון פלוס בחירות אף אחת מהאופציות לא נשמעת לי וואו. אבל אם אני הנטס אני לוקח את איטון וברידגס ומוצא דרך לדחוף את סימונס ליוטה איכשהו.

  16. דוראנט לא יגיע לדאבס. לא יקרה וטוב שכך. אני רק מקווה שהשמועות יעלו את ערכו עבור מחזרות אחרות. בפרט אם זאת פיניקס, שתיאלץ לתת את בוקר בשביל טרייד.

    1. אני לא רואה את הסאנס נותנת את בוקר בשביל הנחש,אחד צעיר שחתום על חוזה של 6 שנים בקבוצה, דוראנט בן 33 שביקש טרייד אחרי שנה

  17. כשעושים צעד כזה ונכנסים לכאב ראש, מנסים להבין מה עומד בפניך. דוראנט עזב את גולדן סטייט אחרי שנה שהיו בה סכסוכים, הסתכסך עם הנטס ועכשיו בודק אפשרות לחזור. הוא גם עדיין נוטה לפציעות. ובא עם דרישות כמו "להישלח לקבוצה אחרת יחד עם קיירי".
    זה ייצטרך להיות טרייד ממש מפתה לגולדן סטייט (כלומר, קצת פחות מפתה לנטס) כדי שהם יעשו שינוי רציני ויביאו את דוראנט.
    אני באמת לא רואה את זה קורה.
    הימור שלי זה שהנטס פשוט יימצאו דרך לרצות אותו ואת קיירי.

    1. לא אמרתי שזה יקרה אמרתי שמאפשרות לא קיימת הווריירס הפכו לדעתי למועמדת הרביעית ברשימה לטרייד על דוראנט.
      נכנסתי עכשיו לכתבה הכי עדכנית ביחס לסיכויי דוראנט ביחסי ההימורים לעבור בטרייד ושם הווריירס נמצאים לפני מיאמי אבל עדיין במקום הרביעי

      1-פיניקס
      2-טורונטו
      3-נשאר בברוקלין
      4-ווריירס
      5-מיאמי

      1. גם ראיתי את הכתבה.
        רוב התוכניות לטריידים שראיתי כוללים קבוצה שלישית שתצטרך להיות מעורבת ומן הסתם תבוא עם דרישות משלה. מסכים שיותר כיף לדון ב"לאן דוראנט הולך" אבל לדעתי הפתרון הכי פשוט לכולם זה שהוא והנטס יימצאו דרך להתגבר על המחלוקות.

    2. השניים טיפסו על עץ גבוה מדי והנטס אמרו "עד כאן".
      לא רואה את השניים יורדים ממנו, ולא את ברוקלין מעוניינת עכשיו שיירדו ממנו.
      הנטס עברה הלאה ורוצה לחזור להתנהלות תקינה, בלעדיהם.

      1. אני בטוח שהם מתים להיפטר מהם ושהרגשות בין הנהלת הנטס לצמד חמד הם הדדיים.
        אבל ערך הטרייד של קיירי הוא כרגע נמוך בהרבה מהכישרון שלו וגם דוארנט פגע בעצמו – לפחות קצת. הם כולם יעשו טובה לעצמם אם הם יישחקו כדורסל במשך שנה ואז ייפרקו את החבילה. עם כל הכבוד ליצר של הרס עצמי – יש להם המון מה להרוויח מסתם לשחק שנה.

      2. מקווה שנראה את ברוקלין מורידים אותם מהעץ עם מקלות.
        דוראנט לא יכול לעשות שביתה 4 שנים, וגם קיירי צריך לשחק בשביל החוזה הבא.
        שייתנו לקיי להעלות קצת את הערך ובמקביל בקבוצות אחרות יעלה הלחץ ואז מקסימום ייטרידו אותו.

  18. תודה מנחם.
    לא נמאס לכם לדבר על דוראנט? חחחח איך אומר הרבי מברצ'יק – שכוייח!!!
    .
    לילי תמיד כיף לקרוא את התגובות שלך ויהיה מעולה אם תגיבי יותר. לדעתי הפעם טיפה נסחפת. אני נוטה לכיוון של הטמיר כאן אם כי חצי קלאץ'. בכל מקרה אני תמיד נגד דיונים לגופו של אדם.
    שאדו ויואל הם מגיבים שאני מאוד אוהב ואם הם אמרו משהו פוגע – תמיד אפשר להעיר להם והם יתנצלו. אני בטוח. כמו (כמעט!) כולם כאן.
    (כתבתי "כמעט" כי יש כאן חבר'ה שמעולם לא טעו ווינק ווינק).
    היופי של האתר הוא שאין כאן כמעט סינון, ובכל זאת קהילה מגוונת ולא-מחוייבת (פורמלית) מצליחה לשמור על תרבות דיון. איפה עוד יש דבר כזה?
    תחפשי – לא תמצאי!
    🙂
    ומילה אחרונה לדוקטור פופר – אתה מותח את החבל כאן חבריקו, הצנטרישוט זה עיר מקלט לכל החלכאים והנדכאים אבל כמו שאומר חבר שלי שאוהב לנסוע הרבה לסיני: לא לעולם חוסני מובארכ…
    חחחח
    שכוייח
    🙂
    יאללה חבר'ה קחו בקלות אל תתנו לעונת המלפפונים להפוך אותכם לחמוצים

    1. לך לצנטרישוט
      תכין מזרון זוגי,תערוך את השולחן אני מגיע עם נקניקוס בשר+צמחוני(ווינק ווינק)

        1. חחחחח מה אתה חושב הכינויים האלה מזיזים לי? איך אמר אבא שלך האשך, "תתבגר"
          .
          אני אולי מעייף ומשעמם אבל מה יושב לך חזק בתוך הראש

            1. אחלה, תשאיר

            2. אתה מוזמן לנקות

            3. קבוע

        2. חחחחחח
          אור מגיב יקר נכנס גבוה מאוד בכל הטבלאות שחקן חמישייה באולסטאר תחליף מיד את הכינוי (תשאל את רזיאל הוא מעולה בזה, אולי אבו-פופי? חחחח)

            1. חחחח בוצה גוד וואן

            2. הכי מסריחה שאי פעם הרחתי. אי שם ב 1980….
              מה זה הרחתי. חזרתי עם הריח הזה הביתה ואמא שלחה אותי עם אקונומיקה ישר לאמבט.

      1. מה פתאום לברון עם קיירי הגיע לגמר המזרח בהליכה, דוראנט עף בסוויף משפיל בסיבוב ראשון וביקש טרייד שנייה אחרי שחתם על חוזה ארוך טווח תוך שהוא פירק את הנכסים של הקבוצה, דוראנט שיקוץ גדול מלברון.

    2. דב שוט – אליך עוד יש לי הערכה אבל ההיתממות הזאת מתחילה לעלות לי על העצבים אז אני בוחרת לא לענות.
      .
      למי פאק*נגד אכפת אם שאדו יתנצל?
      .
      אם יבוא מישהו ויקלל את כל המשפחה, חברים וקהילה שלך בצורה בוטה ומכוונת כשל מטרתו להנמיך ולזלזל – ובצורה סיסטמטית – הרי זאת לא הפעם הראשונה, היו כבר מקרים בעבר של התבטאויות דומות מאוד, האם אתה תסלח לו רק אל יבקש סליחה?

      לקרוא לטרנסיות בספורט "בוזזים" "נוכלים" "מופרעי נפש" וכו' זה מעשה שגובל בהסתה והוצאת דיבה לא פחות מזה, זה שאתם לא מצליחים להבין כמה נזק שיח כזה גורם לי אישית בחיי היום יום שלי זה ברור לי, אבל לפחות אל תצדיקו את הגורל נפש הזה ותגידו "רק תיתני לו להתנצל".
      תסלח לי. אבל מי שמסית נגדי ונגד המשפחה שלי – אענה לו.
      .
      יש דרך להעביר ביקורת.
      .
      ואוסיף עוד משהו – את תגובותיו של שאדו לא קראתי, אבל עברתי על חלק מהמגיבים שענו לו, ומה אגיד לך.
      נראה לי שהייתי מדוייקת למדי במה שכתבתי.
      אולי לא נעים לשמוע. אבל מדוייקת non the less.
      .
      טוב אז בסוף בחרתי שכן. צחוקים.
      אבל עכשיו אני באמת שפורשת – יש לי עוד דברים לעשות הערב.

      1. אם לפחות היית מצטטת נכון את מה שכתבתי עוד היתה נשארת טיפת אמינות אבל "בוזזים" "ומופרעי נפש" אלה המצאות פרי דמיונך

      2. לילי מאחל לך כל טוב והצלחה גם בדרכך החדשה וגם בהכל. אני לא מצדיק את הדברים ששאדו אמר. אני בטוח שהתבטאויות כאלה לא מקלות עלייך, אבל הוא הבהיר אחר כך למה בדיוק התכוון ולקח צעד אחורה. אני חושב שמכאן אפשר לקחת צעד קדימה.
        🙂
        נ.ב.
        אשתי טבעונית ואני טבעוני ימי-ביינימי. זה זרם חדש. אז שיהיה בהצלחה בעבודה החדשה
        🙂🙏

        1. דה שוט הוא לא הבהיר כלום.
          אפילו לפנות אלי במגדר בו אני מזדהה הוא לא מסוגל – ניסיתי לקרוא אחת מתגובותיו ובשניה שראיתי שאפילו את הכבוד הבסיסי הזה הוא לא מסוגל לקיים – ניתקתי מגע סופית.
          ד"א – הוא התנצל איפה שהוא? שואלת בכנות אפילו שיודעת את התשובה בלי לבדוק אפילו.
          כי זה די בסיסי.
          ולא – אהה לא הבנתם אותי לא נכון זאת לא התנצלות. זאת ההיתממות והשלכת אחריות.
          .
          דה שוט – אתה עיוור כלפיו, שזו זכותך, אבל לא. אדם שמתנסח ככה, שאגרסיבי במרשתת בצורה כזו ושמשנמך את כל מי שלא הוא…
          סלח לי אבל לא אתקדם איתו קדימה לשום מקום.
          .
          ושים לב ליחס שפופרס קיבל ממני אחרי שהגיב – אני יודעת לסלוח למי שמגיע.

        2. דה שוט אני לא חושב שלקחתי צעד אחורה כי לא הייתי צעד קדימה. אני איפה שאני נמצא שזה פה.
          מי שחיפש הבהרות קיבל ואני לא חושב שהיה שום דבר יותר מדי קונטרוברסלי.
          אם תחזור לאותו שירשור תראה שכמעט לא הגבתי כי אף אחד לא באמת שאל כלום ומי ששאל עניתי.
          מי שמוצא רוע באחר, בז לו, לא מוכן להקשיב לו, מבטל אותו, שונא אותו, לכאורה, כנראה רואה את זה בעצמו כל פעם שהוא מסתכל במראה.
          אם באמת תרצה הסבר על מה נרשם אין לי שום בעיה לפרט. אם תשים לב לא רשמתי בתגובה בכלל טראנסים רשמתי גברים. אם רק תחשוב על זה תראה כמה בעיות לוגיות נובעות מכל הויכוח ההיסטרי שנוצר אחרי זה כשאף אחד לא באמת תקף הטענה כדי להפריך אותה אלא תקפו אותי כדי להפריך אותי או עשו לי פאסיב אגרסיב גם בשירשור הנוכחי.
          מכיוון שאני חושב שזה כן דיון מעניין אחרת לא הייתי כותב עליו, יש הרבה על מה לדון במקום לזרוק בוץ אבל תראה שאפילו פה לילי העדיפה לזרוק בוץ קודם ולחכות עד סוף אוגוסט כדי לדבר על העניין עצמו.
          .
          תראה גם את הלוליינות הלוגית של השפה שצריך לעשות כדי לדבר על בני אדם שעברו שינוי מיגדר(אין דבר כזה שינוי מין – sex לפחות לא כרגע) בלשון עבר הווה עתיד ותבין שאם נכנס לעובי הקורה לא בטוח שהמסקנות שאנשים קפצו אליהן, יישארו במקומן אבל כל עוד צועקים אף אחד לא שומע כלום.

          1. באמת שלא רציתי להגיב לך יותר כי מיצינו את העניין אתמול.אבל בחיאת אתה מדבר על להסתכל במראה:
            ""לגבי השחייה אפשר לציין גם את אירגון FINA שהתעשת על עצמו ואסר על השתתפות של גברים כושלים נוכלים ומעורערי נפש להשתתף בתחרויות נשים." באיזה מציאות שאתה חי בה משפט כזה הוא בכלל לגיטימי ועוד שצריך לדון עליו????.
            מילא היית באמת מתנצל אז אפשר לדון בטענה ובנושא אבל היי איך לא דנו בטענה של היטלר שכל היהודים מוצצי דם ושותים דם של ילדים נוצרים קטנים וכל בעיות העולם בגללם? כולם תוקפים את היטלר ואף אחד לא התייחס לטענה שלו.

            1. יניב תודה לך – ממש – אתה איש עם לב רחב.
              .
              שאדו – לא חבל על הזמן שלך? אני באמת שלא קוראת את מה שאתה כותב, עדיף שפשוט תפסיק כי אתה סתם מבזבז זמן.

            2. כן בהחלט אותו דבר גבר כושל ואנשים שמוצצים דם של יהודים אתה מבין לאן הלכת בראש שלך עוד מעט תאשים אותי ברצח. אתה שוב עושה פה גאזלייטינג גם אם אתה לא מבין. בגדול כנראה שאם היה אפשר לדון עם היטלר על העיניינים אולי היה אפשר לשנות את דעתו ויש עוד הרבה דברים להגיד על ההשואה ההזויה הזו אבל ככה בדיוק מסיטים את הדיון מהנושא שזה מה שלא הבנת מאתמול.
              .
              אתה מבין שאם אתה טוען שמגדר ומין הם דברים שונים אז גבר שמגדיר עצמו אישה שינה את מיגדרו ולא את מינו ולכן אין לו מה לחפש בתחרות שהמין שמתחרה בה הוא המין הנשי. ההפרדה בספורט לפי הבנתי היא לפי מין ולא לפי מגדר ככה שאין מה לזכר ביולוגי שהוא אישה מגדרית לחפש בתחרות הזו בתנאים הנוכחים. אם תקרא את ההחלטה של FINA תראה שהם לא אסרו על טראנסים להשתתף אלא התנו את זה בהתחלת התהליך לפני גיל 12(מטורף בפני עצמו אבל זה כבר לדיון אחר).
              זה קצה המזלג, ממה שרשמתי פה ועולה מהנושא הזה צריך להתחיל להגדיר גם מה זה מין נשי ומין גברי וכולי וזה לא נגמר אז יכול להיות שאתה כועס פשוט על דברים שלא הבנת ואתה גם מודה שאינך באמת רוצה להבין שזה שוב אבסורד.
              .
              מקווה שתצליח להבין הפעם את הנקודה.
              .
              עוד דבר אחד, אם אתה רוצה שאני אתנצל, זה כשל לוגי לבקש ממני לעשות את זה לפני שתצליח לשכנע אותי בטעותי. אם איני חושב שטעיתי לא אתנצל עד שתשכנע אותי אחרת ואם לא השקעת אפילו שניה בלשכנע אותי אחרת איך אתה יכול לצפות ממני לחשוב אחרת ולהתנצל.
              התנצלות באה ממקום של הבנה.
              עכשיו כמו שכתבתי אתה יכול, אם אתה רוצה, עם דגש על רוצה, אתה לא חייב.
              .
              אחרון כשאתה שוקל שוב אם להגיב לי למרות שאמרת כבר שלא תגיב, אם אולי כדאי שנדבר על הנושא ולא עליי או על התחושות שאני מייצר בך. זה לא שלא איכפת לי ממה אתה מרגיש פשוט שאני לא רואה איך אפשר באמת במדיום כזה לנהל שיחות בעלות ערך על רגשות. אין צט בלייב וגם ככה כולם כבר מחופרים בעמדות שלהם אז עדיף להתרכז בעניין. אם מישהו פלט משהו שלא מוצא חן בעינך אבל הוא לא דיבר ישירות אלייך, לא רואה סיבה להפוך את זה לאישי או רגשי. אתה לא חייב להיפגע בשם אחרים גם אם אתה יוצא להגנתם. להיפך אם אתה באמת רוצה להגן עליהם לך יש את האופציה לבוא מנקודה ערכית ולא רגשית כי הפגיעה(לכאורה) לא הייתה ברגשות שלך אלא של אחר אבל כן הייתה (אולי) פגיעה בערכים שלך. זו דעתי

            3. לא חבל לי על הזמן כי זה מה שאני מעוניין לעשות אולי חבל על הזמן שלך?
              .
              פאסיב אגרסיב את יודעת מה זה?
              .
              שוב מגאלומנית שרוצה לקבוע לי מה לעשות עם עצמי זמני והמחשבות שלי באצטלה של התחשבות, שוברת שיאי פטתיות.
              בנתיים מסתבר ששני האנשים שהגיבו לי הם שני אלה שאמרו שלא יגיבו לי ואת ספציפית כבר כמה פעמים שאת אפילו לא קוראת🤦🏻‍♂️
              רק בריאות מכל הלב מאחל שתהיי מאושרת ושלמה במה שבחרת ככה שלא תצטרכי להיפגע יותר מדעתו של אחר.

  19. אני מוכן להמר על כל רכושי שדוראנט לא יגיע לגולדן
    הם הוכיחו שהם יותר מדי חכמים בשביל לעשות צעד כזה שמצד אחד ימחק את זהות המועדון ויעמעם את המורשת של השושלת ומצד שני ימנע את ההמשכיות שלה

    1. למה לעזאזל גם שהוא ירצה לחזור אחרי ששרף אותם? הוא רוצה הפוך, להוכיח שהוא יכול לנצח אותם.
      לחזור שוב למקום שהרגיש בו זר? ועוד אחרי שלקחו אליפות? הוא בחיים לא יעשה את הצעד הזה שיקטין אותו עוד יותר מפעם שעברה!

      1. אני אתך שי
        אם אני במקומו, הייתי מחפש קונטיינדרית שיכולה להעיף את ג"ס, למשל בוסטון, אבל המחיר יהיה גבוה מדיי…

            1. כנראה שיש שם איזשהם כישורים חברתיים מעבר לפרסונה הציבורית

  20. אני החלטתי היום שאני נעלב מכל מי שיורד על הקהילה שלי.
    הקהילה שלי היא בני האדם.
    אז אוי ואבוי למי שיעליב כל אדם אחר על פני כדוה"א, מכל סיבה, אני אעלב עד לעמקי נשמתי ויש לו עסק איתי, אכנס באבי אביו.
    בעצם אני רוצה כאן מרחב בטוח, אז אז אני מרחיב את זה לכלל ממלכת החי.
    אוי ואבוי למי שיעז להעליב את הקהילה שלי, אני אקח את זה אישית ואחזיר לו כהוגן, לנבלה חסר הרגישות והפוגעני.
    יואל תיזהר זה כולל בבונים, אתה על הכיסא החם.

    1. אם אתה חושב שהתגובות פה מוציאות אותך טוב אתה טועה. מוציאות אותך מצחיק? עוד פחות…
      רגישות זה פשוט ממך והלאה. פחות התנהגות של אשך, יותר התנהגות של מה שמחזיק אותו

        1. אתה לא. אתה הרי לא דופק חשבון לאף אחד. וחי בסרט שאתה משהו מיוחד.
          אפס ברגישות, אפס בהסתכלות במראה.
          אפילו לא עלה על דעתך לכתוב ללילי שהצטערת לשמוע שככה היא מרגישה, רק להתקרבן ולהתבכיין ולהאשים אותה.
          אחר כך תספר לכולם שאתה אוהב אדם. אתה מיזנטרופ בנאדם. מהזן העלוב ביותר

  21. קליעת הוו היא מהקשות שיש במשחק כי לשחקן אין קשר עין עם הכדור כשהוא משחרר אותו. בכל תולדות הליגה היה רק שחקן בודד שהשתמש בה דרך קבע, הוא שחרר את הכדור מעל גובה הטבעת וממרחק קרוב למדי. הקליעה של לוקה נראתה כמו פוקס מארץ הפוקסים.

    1. זה עניין של אימון כמו כל דבר. אני דווקא קולע לא רע וו מהשלוש. לא מושלם כמו של קרים אבל גם כשאתה זורק זריקה רגילה אתה כבר עושה את זה בעיקר על אוטומט אף אחד לא באמת מסתכל על הכדור כשהוא עולה לסל. מסתכלים על הסל.

      1. ׳באמת להסתכל על הכדור׳ ו׳קשר-עין׳ הם דברים שונים. הדוגמא של עצמך כקלע וו מהשלוש, לסטף קרי יש 42% קריירה מהשלוש וזה עוד בג׳אמפ.

  22. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    מעורב נהדר.
    דוראנט מעניין, אבל אני מסכים איתך, הנטס צריכים להסכים רק אם יקבלו מחיר הולם.

    1. אכן, עוד מישהו החליט שהוא יורה לתוך קהל בארה"ב. מתי האמריקאים יילמדו שלא סתם הולכים ברחובות ומקיימים שגרת חיים או חוגגים חגים? לצעירים האמריקנים יש מנטליות גון ויין ושכל של אפרוח והם לוחצים על ההדק ישר לא כל דבר זה גזענות.

      1. בוקר אור תוג התעוררת, לא חסר מפגרים אצלנו כמו שלא חסר בכל מדינה ההבדל זה חופש הנשק, באוסטרליה הראו איך להתחיל בתופעה בשנות ה90 בצורה מדהימה, פשוט פה יש כמה פנאטים ממונים שמבלבלים את המוח על התיקון השני. מה עם השחור שברח שוב ממעצר וחורר על ידי השוטרים? מתי יקלטו שלא בורחים משוטר לא משנה אם אתה לבן שחור היספני… השוטרים גם דבילים ומלמדים אותם לירות ישר בלי להפעיל מחשב לא בגלל שהוא שחור לא כל דבר הוא גזענות

            1. זה מאוד קל לבקר כמה מצב קיים דפוק אבל באותו זמן לא לרצות/לדרוש לשנות שום דבר שעשוי לשנות מערכתית את המצב לטובה ופשוט להסתפק בלדרוש מאנשים להתמודד עם המצב כמו שהוא ברמה האישית.

            2. רוצים שינוי, אף אחד לא רוצה שינוי קיצוני כמו שקורה בקליפורניה, צריך להכשיר וללמד את השוטרים מחדש ללמד אותם מהם הנהלים של פתיחה באש, לא להרוס לחלוטין את המערכת.

            3. הבנתי שהוא ירה עליהם קודם. אם כן, הם פעלו לגמרי כפי שהיו אמורים

  23. לילי
    מציע לך לא לבזבז זמנך בלכתוב על הנושא עבור האתר.
    קודם כל מדובר בפועל בnon issue בשטח, ומטרתו היחידה של הצפת הנושא הוא ליבוי טרנספוביה בשביל גיבוש תמיכה פוליטית.
    שנית, אף אחד מהאנשים כאן שמתבטאים על כמה זה לא הוגן, לא בחן לאפילו עשר דקות מה הדרישות עבור טרנסג'נדרים/ות שמעוניינות/ים להתחרות בספורט ומה המחקרים מראים על כמה קיימים היתרונות הלא הוגנים שהם משוכנעים מראש שקיימים ואיך הדרישות והמחקרים מתקשרים אחד עם השני.
    .
    למי שבכל זאת מעוניין בפחות משעה השקעה –
    https://www.youtube.com/watch?v=HdT1PvJDRo4&ab_channel=MiaMulder

    1. זה פשוט לא נכון ולא קשור למציאות , אפשר לדבר על טרנדים בספורט ללא טרנספוביה, ההגדרה של רמת טוסטרון בגוף לבדה רחוקה מלספר על הייתרון במקצועות מסויימים, אתה מתעלם מאורך ידיים מרוחב אגן וגב שמשפיע מאוד במקצועות מסויימים כמו שחייה לדוגמא.

        1. קראתי לא מספר מחקרים על זה, שמעתי טענות של אלופי עולם לשעבר… אני אצפה בסרטון בשבילך, אני מסכים איתך לגבי נקודה אחת, קשה מאוד לקיים דיון מקצועי-רפואי על הנושא במיוחד בגלל הסווח הפוליטי שהוא מייצר במיוחד בתקופה האחרונה . כחלק ממאבק של הימין הקיצוני בעולם נגד להט״בים … הסוגייה של הטרנסגנדרים בספורט הפכה לכדור אש. לא מעט שטויות שטוענים שמרנים בטיעון דבילי של ״הגנה של ילדות ״ הם בפועל חוקים הזויים ולא צודקים נגד טרנסג'נדרים.

          1. אני מתנצל אבל באמת שלא יהיה לי זמן להגיב הערב ולמעשה אני צריך גם לא להגיב עכשיו ואני בעצם מבצע כאן פשע מתמשך נגד עצמי בכך שאני נגרר להגיב

    2. זמן לזה יש לך אני מבין. מאיפה אתה יודע מה השקיע כל אחד?
      כמה זמן אני אמור לחכות לפני שאני מתחיל לחשוב שאתה מורח אותי? אפילו על "הגורויים" לא ענית ואתה בכלל העלת את זה?
      קצת כמו לילי פה שיש לה זמן לענות לכולם אבל על הנושא היא תכתוב עד אוגוסט😅🤦🏻‍♂️
      אין האתר הזה הוא בידור משובח

    3. עוד שאלה תוג לא בקטע רע. אתה חושב שהחיים זה מחקרים? אתה כל דבר שאתה עושה בודק לפני אם יש מחקר?
      מה עם אינטואיציה לוגיקה נסיון אישי ועוד?
      .
      שמע קטע עשו פעם מחקר על מחקרים בעניין אכילת ביצים. מצאו שזה בערך חמישים חמישים בעד ונגד.
      .
      מחקר זה טוב לדברים מאוד ספציפים כמו הנדסה, חומרים וכו אבל בענייני בני אדם זה די מפוקפק.
      .
      שוב לא בקטע רע, לי עושה רושם שאין לך באמת שום ידע אמיתי מנסיון, לפחות לא ברוב הנושאים עליהם אתה מדבר ולכן אתה בטוח שאיזשהו מחקר מחזק את הטענות שלך.

      1. הקטע גם שהמחקרים לא תומכים בטענה שלו , הוא מתבסס על מחקרים שמתייחסים רק על רמות טוסטרון בלי התייחסות לשלד של האדם ומתעלם לחלוטן ממרחקים אחרים שמכניסים את הכל למשוואה, יש מקצועות שאורך ידיים גובה רוחב הגב משפיע עליהם מאוד (כדורסל זה דוגמה טובה כמו שדיוויס יהפוך לשחקנית).
        .
        אף אחד לא בא בהאשמות לאיזק היניג שלקח את האליפות הIVY ליג לא מזמן (אישה שהפכה לגבר בלי לקחת תוספים ועדיין מתחרה בקטגוריית נשים) אלא רק לספציפיים כמו ליה תומאס שמשלימים בינוניים נהיו בטופ הקטגוריה על ידי ניצול יתרונות לא הוגנים .

          1. קודם כל מדובר בפועל בnon issue בשטח, ומטרתו היחידה של הצפת הנושא הוא ליבוי טרנספוביה בשביל גיבוש תמיכה פוליטית.
            שנית, אף אחד מהאנשים כאן שמתבטאים על כמה זה לא הוגן, לא בחן לאפילו עשר דקות מה הדרישות עבור טרנסג'נדרים/ות שמעוניינות/ים להתחרות בספורט ומה המחקרים מראים על כמה קיימים היתרונות הלא הוגנים שהם משוכנעים מראש שקיימים ואיך הדרישות והמחקרים מתקשרים אחד עם השני.
            .
            היה לנו דיון על זה באתר בעבר אני אקח את הטענה שלי בחזרה

            1. ואשמח שתביע את דעתך, אני אצפה בסרטון עד הערב, יש לי עוד יומיים טיסה ואני כרגע נהנה מהחוף ים בישראל

            2. מכיוון שאני רואה שזה לא ברור לך (ואני לוקח את זה עלי)
              כשאני אומר שזה non issue בשטח אני מתכוון לכך שאין כמות משמעותית כלשהי של טרנסג'נדרים בספורט שמנצחת תחרויות ושוברת שיאים. זה פשוט לא מתרחש. אפילו ליה תומאס המהוללת לא הגיעה לשום הישג יוצא דופן שמצדיק פרומיל מהרעש התקשורתי שעשו על גבה.
              כשאני אומר שמטרתו היחידה של הצפת הנושא הוא ליבוי טרנספוביה בשביל גיבוש תמיכה פוליטית אני לא מדבר על האנשים כאן שפשוט נגררים אחרי האנשים שעושים זאת אלא על האנשים שמציפים את הנושא בכוונה זו בדיוק(באופן מוצהר) וגוררים לדיונים רדודים ושטחיים כאלה כאן.
              לגבי האבחנה שלי לגבי זמן ההשקעה של אנשים שמגיבים כאן על למידת הנושא. יכול להיות שאני טועה אבל אם הם יודעים יותר זה לא מתבטא במה שהם אומרים כאן באתר.

            3. ת'וג אתה צודק אני באמת לא העמקתי בנושא.
              מכיר את הסיפור על השחיינית, על ההחלטה שהייתה לא מזמן ואם הכרתי עוד אז שכחתי.
              זה לא מונע ממני להשתמש בקומון סנס שפיזיולוגית טרנס תהיה עליונה על נשים בצורה לא הוגנת.
              כמה טרנסים יש בכלל בספורט הנשי ככלל כשאתה אומר שאין כמות משמעותית כלשהי של טרנסג'נדרים בספורט שמנצחת תחרויות?
              לצערי הרגלת אותי לפקפק בצורת החשיבה שלך אז סלח לי מראש שאני לא מקבל את דברייך כפשוטם.

            4. שי
              אל תקבל. תבדוק. אולי אני מזיין את השכל בשביל לבזבז לך את הזמן על מידע שבסופו של דבר אמור להביא אותך לאותה מסקנה בדיוק, ואולי לא, אבל לא תדע אם כבר קיבלת את ההחלטה ואין לך שום כוונה להחשף לנקודת מבט רחבה ומורכבת יותר.

            5. זה דווקא דיון מעניין, לאו דווקא ברמה המעשית.
              להגיד שבגלל שזה לא מעשי(כאילו מי יותר גדול לברון או קארים זה פרקטי), לא צריך לדון בו זה מוזר.

              סך הכל מדובר בדיון ובגבולות של הגדרות, מה יותר כיף מלדון על דברים לא ברורים כאלה (לכאורה).

            6. אגב, ההחלטה של FINA לא הייתה שאסור לטרנסג'נדריות להשתתף במשחים של נשים.

    4. לא רואה בזה בזבוז זמן.
      זה אתר עם מאות קוראים ואם אצליח לגרום אפילו לאחד להבין את המורכבויות מאחורי הדברים – עשיתי את שלי.
      תודה ת'וג. מעריכה מאוד.

  24. המעורבים שלך מעוררים פה את העסק דוק, תמשיך ככה!
    הכי פשוט שדוראנט וקיירי יודיעו שהם משאירים את הטאלנט שלהם בגארדן סטייט ונגמור את העניין. עם סימונס האריס סת' והצעירים יש להם יופי של רוסטר

  25. טוב קודם כל צריך לומר שיש כאן חבורה אלימה סותמת פיות ומגלומנית שהשמוק חגי ניסני לוקח בה חלק משמעותי מאוד. מולם יש חבורה של אנשים שתמיד רואים את האמת לוחמים עבור חופש הביטוי ואף פעם לא מתנצלים. חבורה שמנסה לפקוח את עייני הכבשים. חבורה שתמיד דבריה מוצאים מההקשר והם תמיד יודעים לצפות מראש הכל
    .
    צריך לבחור לאן אתם שייכים אלא אם כן אתם רוצים להצטרף לצד של השמוק ואז אין צורך לבחור צד מבחינתו.

  26. סליחה ממי שציפה שאני לא מתערב בדיון. הפלתם את זה עליי ביום עמוס.
    כמי שככל הנראה משיג את הקיק שלו מלצאת נגד תגובות פוגעניות להחריד שמנסות להפוך את האתר לסניף של 4chan הישראלי, אני מאוכזב מעצמי ומבטיח להשתפר. לפחות מנה אחת של סם ביום.
    אמרו לי שההאשמות האלו גורמות לאנשים לפחד לדבר. חבל, איזה מרגליות בטח הם היו מפיקים אם אני ואחרים לא הייתי פה. כולנו הפסדנו.
    אבל משמח לראות שיש פה עוד כמה שנאחזים נגד הגל (פאן אינטנדד) וההתקרבנות שלו לגבי האלימות שלו. תודה לכם, באמת.

  27. טוב, סוף סוף סיימתי עבודה אבל יש לי עוד דברים הערב ואני ממש לא רואה עניין בלהמשיך את הדיון הזה כרגע.
    הוצאתי את מה שהיה לי להגיד, מי שהסכים הסכים מי שלא לא, אבל לפחות עכשיו אני יודעת פחות או יותר מי זה מי.
    בהחלט תודה למי שחיזק – זה בהחלט מוערך ותודה.
    .
    אשמח לנהל דיון על הרבה דברים שעלו כאן, רק בעתיד, בצורה מסודרת ועם סימוכין שאביא – כי יש – אבל זה יקרה כשיהיה לי יותר זמן בחיים ולא אצטרך להגיב בחצאי הפסקות שיש לי בעבודה, כי זאת לא דרך לנהל דיון מורכב (אני צ'קרית במטבח טבעוני מצליח אז באמת שזה מחוסר זמן ולא שום סיבה אחרת וכשיש לי יום חופש יליד בשבוע, לא אבזבז אותו כאן, עם כל האהבה שיש לי למקום ולרמת השיח).
    .
    שיהיה לכם לילה טוב, עזבתי את השירשור הזה וממחר אדבר אך ורק הופס עד לפוסט ייעודי שיבתקווה יעלה בנושא כשיהיה לי זמן לכתוב אותו.

    1. מה זה צ'קרית במטבח טבעוני?
      .
      מאחל לך כל טוב עם בחירתך האמיצה. עם ובלי קשר – אחרי הכל מדובר פה באתר הופס שהוא אתר פתוח לכל אחד ואחת. לטעמי, הופס הוא לא המקום לצפות לאחידות מחשבה (וטוב שכך), ובטח לא לשינוי עמוק של דעה ותודעה. בואי נגיד שלא ראיתי פה מצביע ליכוד שהפך למצביע מרצ ולא ראיתי אוהד טראמפ שחצה את הקווים ודואג לבריאותו של ביידן.
      כמו שלא ראיתי פה אוהדי לייקרס שפתאום מעדיפים שקבוצתם תפסיד (רגע, זה דווקא קרה פה).

      1. צ'קר־ית = מנהל/ת משמרת במטבח. טבעוני זה טבעוני.
        לגבי לשכנע – אני לא באה לשכנע אף אחד וגם כשאפתח את הדיון לא אבוא לשכנע אף אחד.
        אבל כן לפעמים חשוב לי להביע עמדה – כמו כל השאר כאן והיום עשיתי זאת.
        לא נעים למישהו?
        מה לעשות, חופש ביטוי – לא?

          1. לא חייבים את ה"לא מקום לצפות לאחידות מחשבה" ואחיותיה. אף אחד לא אמר ולא ציפה לדבר כזה.
            רק אומרים שאם השיח אמור להיות על, נגיד, "האם דאנקן היה צריך לשחק במהלך האחרון מול מיאמי או לא", אז השיח בחלקים מהאתר כרגע הוא "האם דאנקן היה צריך לשחק או שכל השחקנים השחורים משוגעים וצריך לתלות אותם בכיכר העיר, למה אתם מטנפים עלינו, מה כבר אמרנו, אתם לא יכולים לנהל שיח". אנחנו לא באותו עולם של שיח. מה שלילי עשתה, ואחרים כולל אני מנסים לעשות, דומה לתגובה של משרד הבריאות לשטויות החדשות של פייגלין – להצהיר שמדובר בשטויות בידיעה שהמידע והמדע מאחורינו אל מול אדם שאין לו מושג על מה הוא מדבר אבל חשוב לו להעביר את חוסר הידיעה שלו. ולנסות להגיד על זה משהו מקפיץ כל פעם מחדש את כל הסנואופלייק הרגישים מדי שנפגעים מכל דבר.
            ויפה שהאתר פתוח לכל אחד ואחת, בפועל ההתנהלות ה…קולנית הזו של כמה מהמגיבים יוצרת חומה שמרחיקה הרבה א.נשים.
            אולי לא ראית אנשים באתר משנים את דעתם, אבל אני כן. אנשים משנים את דעתם והבנתם על העולם בעקבות קהילות התרבות שלהם, והופס היא אחת כזו, גם אם די קטנה ופחות משפיעה מאחרות.

            1. פאק, יש שטויות חדשות של פייגלין שהחמצתי? מאז שהוא חסם אותי בפייסבוק אני לא מעודכן יותר.

            2. אין דבר כזה בעברית ״א.נשים״ ודרך ההתבטאות החדשה הזאת היא לגמרי פוליטית.
              כל אלה שמקדמים.ות את זה יודעים.ות את זה, והרבה א.נשים תמימים.ות משרתים.ות את האג׳נדה הזאת בכלל בלי לדעת את זה.
              😉😉

            3. ת'וג – לא משהו שהוא לא אמר בעבר. על מה נחסמים אצל פייגלין? אתה מפספס עולם שלם של הנאה.
              .
              דה שוט – שפה מתפתחת, עובדה שהבנת. אז יש בעברית, אם מספיק אנשים ירצו. כמו שלאחרונה האקדמיה הסכימה לקבל הגייה מזרחית של מילים, אבל לאף אחד לא היה אכפת כי המון כבר דיברו ככה. ובאמת מצטער שאני מנסה לקדם את הרעיון שנשים וטרנס* קיימות והם חלק לגיטימי מהחברה.
              או שתגיד את החלק השקט בקול כדי שאדע בדיוק עם איזו תיאוריית קונספירציה הזויה אני צריך להתמודד הפעם. כי יש לי השערה בעקבות התבטאויות עבר שלך (רמז – האשמת את השחקנים בקידום של זה), אבל היא ממש ממש (ממש ממש ממש) לא מוציאה אותך טוב. אני לא רוצה סתם להאשים אותך בדברים נכונים שוב, הרי זה דבר יותר חמור מכל מה שקורה באתר כמו שאנחנו רואים בפוסט הזה ("נו, תעשי צעד קדימה. הוא אמר משהו טרנספובי נורא ואז תיקן ואמר משהו טרנספובי נורא אחר, נו למה את לא סולחת לו ועוד מאשימה אותו שהוא אמר משהו טרנספובי נורא? אנשים רעים שלא טועים אף פעם". כי אם אולי פעם התעצבנתי על מישהו ורציתי לתת לו סטירה, אז מותר לרצוח, נכון דה שוט? זה ההיגיון שלך?), אז בבקשה ממך. תסביר.

            4. דרך ההתבטאות הזאת (א.נשים או א־נשים וכו') הומצאה והתחילה על ידי נשים (לא טרנסיות) שביקשו הכלה כחלק מהשפה העברית שמדירה אותן באופן קבוע.
              נכון הקהילה הגאה תפסה על זה טרמפ – אבל זה התחיל בכלל מנשים סטרייטיות.
              רק אומרת.

            5. לפייגלין יש שקר קבוע שהוא אוהב למכור שהמשמעות של ישראליזציה זה מחיקת הדת היהדות והוא מדביק לזה ציטוט של רון פונדק על זה שמבחינתו הישראליזציה היא התוצר החשוב ביותר בהסכם אוסלו ומשם יוצר נראטיב שמטרתו של הסכם אוסלו הוא בכלל בעצם מחיקת הדת היהודית מהמדינה.
              מסתבר שאם אתה קורא לו שקרן בפייסבוק על זה ומסביר מה זה ישראליזציה ולמה זה שקר, בצירוף של קישור שמראה למה בדיוק פונדק התכוון בציטוט שלו אז אתה זוכה להחסם על ידי פייגלין.

  28. אחרי יום עבודה מתיש אני פותח מעורב ורואה 356 תגובות. הלב ירד לתחתונים והמוח שלי אומר:
    ah shit, it's going down!!!!
    פיניקס? הווריורס? חזר לנטס? איפה חתם?
    תגובה 6 כמעט שברה פה שיא.
    העניין בשילוב נשים טראנסיות בספורט הנשי הוא מרתק ואשמח לשמוע עוד טיעונים. יש כאן 2 אוכלוסיות מוחלשות ולא בטוח שהתערובת הפוליטית-אידיאולוגית חשובה מהפיזיולוגית. בעיני משם צריכים לבוא הטיעונים כי מראש זו הסיבה המרכזית לקיום הספורט נשי. כי לא הכול עניין של "רמה" בספורט. זו הסיבה שמשחק מכללות או בפיב"א לעיתים יותר מעניין ממשחק NBA או שקבוצת הבנות של יוקון שיחקה כדורסל מענג גם אם דאנק אחד לא היה שם.
    אותי מצחיק דיון אמריקאי כל כך סוער סביב שחיינית טראנסית כאשר רוב האוכלוסיה שמה קצוץ על שחייה, כאשר בריטני גריינר עדיין יושבת בכלא הרוסי (על בקבוק שמן קנביס) וצריכה לכתוב מכתבים קורעי לב לביידן שיפעל לשיחרורה. אני רק מדמיין איזה רעש היה אם אנטוני דיוויס או זאיון ווילאמסון היו כלואים בכלא רוסי על כלום ושום דבר והיו דורשים עבורם חילופי שבויים. מזכיר את הבדיחה הישנה של דייב שאפל ששחורים שיושבים במטוס חטוף כבני ערובה מחייכים אחד לשני בגלל שכולים יודעים שהם חרא של קלפי מיקוח…

  29. גם אני לא בתקופה של זמינות, היה מעניין לקרוא את התגובות.
    לילי חזק ואמץ, לא פשוט להיות טראנסית בעולם הנוכחי ועוד יותר קשה זה בישראל.
    הייתי שמח לקרוא על טראנסים בספורט, על פניו גם לי נראה שיש לספורטאי כזה יתרון מובנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט