מעורב הופס ל-4TH OF JULY האמריקני: מה בקשר לחזרה של דוראנט לווריורס? / מנחם לס

1.אחת הקבוצות ברשימה שדוראנט נתן לנטס היא גולדן-סטייט

מרק ספירס דיבר היום ב-ESPN רדיו על האפשרות שקווין דוראנט חוזר לווריורס. הם הקבוצה שיכולה לתת לנטס חבילה מעניינת מאד עבורו ועדיין להישאר הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA. החבילה כוללת את ג'ורדן פול, אנדרו ויגינס, אנדרו קמינגה, וג'יימס ווסרמן. ייתכן שיצטרכו להוסיף כאן בחירת דראפט.

קווין מכיר את העיר, יודע היכן טוב לו לגור, והוא יודע שהוא יכול לנצח עוד אליפות אחת או שתיים שם. לפי ספירס, "הווריורס הביעו עניין".

אתם יכולים לשמוע את כל טענות ספירס לטובת הטרייד כאן: (לדעתי לתת את ויגינס ואת ג'ורדן פול יחד זה מחיר יקר מדי. אולי אחד מהשניים, פלוס היתר בעיסקה)

2. האמינו או לא, אחת הקבוצות המעוניינות בקווין דוראנט היא הגולדן סטייט ווריורס

החיפוש של קווין דוראנט לבית חדש עלול להביא אותו למקום שהוא מכיר די טוב: סן פרנציסקו. כתבתי על מה שכתב מרק ספירס בקטע הראשון. עכשיו, לפנות ערב, הופיעה ידיעה שלא רק דוראנט מעוניין בגולדן סטייט, גולדן סטייט מעוניינת בו באותה מידה.

קונור לטורניו כותב ב-Connor Letourneau of the San Francisco Chronicle שכל טרייד שיהיה מעורב בו ג'ורדן פול חייב לקחת בחשבון שהוא יהיה ELIGIBLE לרוקי אקסטנשיון שיהיה בסביבות 100 מיליון לארבע שנים. הטרייד של דוראנט נגד החבילה שהווריורס הייתה – או עדיין – מוכנה לתת עבורו חייבת להתחשב בחוזה הקיים של כל אחד ואחד. החבילה של ג'ורדן פול, אנדרו ויגינס, ג'ונתן קומינגה, וג'יימס וייסמן נראית לי – אולי – מתאימה לטרייד עבור דוראנט (אם כי הייתי מעדיף את 'החבילה' ללא ג'ורדן פול, אבל זאת דעתי שאינה משנה דבר) אבל אני לא יודע כיצד העסק יסתדר מבחינה כספית.

מצד שני דוראנט הוא אחד מה-GAME CHANGERS הגדולים בתולדות המשחק אז אולי 'החבילה' הכוללת את פול וויגינס אינה גדולה מדי:

Durant is still one of the biggest difference-makers in the NBA when he plays. The 12-time All-Star averaged 29.9 points, 7.4 rebounds and 6.4 assists per game in 55 starts for the Nets in 2021-22.

טוב. זה לא קורה היום אבל ישנם דיבורים על כך ודברים בגו.

3. רגע...HOLD EVERYTHING!!! דוראנט החליט לעזוב את הנטס 'כי הוא לא APPRECIATED' את הצורה שהנטס התנהגו עם קיירי אירוינג! (???)

חכו רגע. אלה לא היו שימון, אשך, ודוק לס שכתבו שהחברים הטובים דוראנט וקיירי לא מדברים אחד עם השני כבר כמה חודשים?

כן, הדוק כתב זאת כי הוא העתיק מה שקרא בכל האתרים. אז אני שואל את ווג'ו, שאמס צ'רניה, וכל האחרים שכתבו על 'המשבר ביחסים בין KD ןדוראנט, מאיפה הם ידעו על 'משבר' כזה? הם הקשיבו בסתר לשיחות טלפון בהין השניים? הם שלחו בלשים אחריהם לבדוק אם הם ניפגשים או לא אחרי משחקים וכדומה?

ברור שלא.

כך נראה היה כאילו השניים לא מתחבקים כמו בעבר. כן? אז אולי הם עושים זאת בכוונה לבלבל את האוייב וליצור אווירה כזאת כדי…כדי…כדי…לא יודע. אולי הם משועממים וסתם רוצים לשגע את העתונאים המעצבנים.

בקיצור ולעניין השניים לא רבו. השניים הם עדיין החברים הטובים ביותר, למעשה כל כך טובים שהיחס של הנטס לקיירי גרם לדוראנט לרצות לעזוב את בור השופכין הזה הנקרא נטס.

כיצד הסביר וכתב האורד בק ששוחח עם השניים בספורטס אילוסטרייטד?

Durant disapproves of the way the Nets have handled the Kyrie Irving situation. As Beck described it,

"Durant is unhappy that his friend is unhappy”

4. אתמול בן סימונס מחק את החשבון שלו מאינסגראם. אני שואל כאן ועכשיו את שימון והאשך מה זה אומר

זה לא סתם קרה. זה קרה בדיוק בזמן התסבוכת עם קיירי אירוינג וקווין דוראנט בנטס. יש קשר בין הדברים אבל אני לא בסושיאל מדיה מספיק להבין את המשמעות של הדבר!

5. לברון לוחץ – אוקיי, ROOTING, "מעודד" – את הלייקרס להנחית את קיירי אירוינג

לברון אף פעם לא הסתיר את רצונו לשחק 'עוד פעם אחת' עם קיירי אירוינג. מרק בסטיין מדווח (https://marcstein.substack.com/p/kd-kyrie-and-whats-next שגם לברון רוצה לשחק עם קיירי, וגם קיירי הביע את רצונו לשחק עם לברון ג'יימס.

לפי מרק סטיין לברון IS ROOTING HARD – ולא מסתיר את רצונו – שהלייקרס ימצאו דרך להנחית את קיירי.

James, I’m told, wants to see Irving in Lakerland more than anyone,” Stein wrote, via Bleacher Report’s Rob Goldberg.

זוהי הודעה שחשוב לקחת ברצינות לאלה המאמינים שלברון הוא המנכ"ל דה פקטו של הלייקרס. אבל…אַלְיָה וְקוֹץ בָּהּ כמו שאומרים החברים שלי מפרדס כץ. כל דיל שיביא את קיירי ללייקרס חייב חהביא את ראסל ווסטברוק לברוקלין. אני מת שזה יקרה אבל אני אחד היחידים היודע שראסל הוא אחד הגארדים הטובים ביותר ב-NBA. אני מקווה שמנהלי הנטס יודעים מה שאני יודע בקשר לווסטברוק ושהם ימהרו לחתום על דיל. לקיירי חייבים בעונה הבאה 37 מיליון. לראסל חייבים 47 מיליון.

שראסל יוותר קצת, ושקיירי יוותר קצת – ואת הויתור של קיירי מוסיפים למשכורת של ראסל, ויש דיל. אולי אז גם דוראנט יסכים להישא, ועם בן סימונס מחודש יש על מה לדבר.

.

6. בחרתי כמה טריידים שנראים לי חשובים ביותר, ואתן ציונים לכל קבוצה מעורבת

יש כאן באתר בעייה: יותר מדי גולשים (כולל אנשי צוות; כולל בעל האתר) מכנים את נשיאי הקבוצות והמנכ"לים שלהן בכינויי זוועה, חגא, ופלצות. אני אומר לעצמי, לברוך רובין, לשימון, ולאשך, שכל אחד מהמנהלים יודע בדיוק מה הוא עשה ולמה, למרות שלנו כמה מצעדיהם נראים כצעדים בטוחים לגיהנום.

אלה אנשים מקצוענים המכירים כל פרור בליגה, ולכל אחד מהם ישנן את הסיבות שלו לעשייה שעשה. לנו, הרבה פעמים, אין מושג לסיבות שהחלטות הוחלטו וצעדים שנעשו. אין לנו מושג ב-INS וב-OUTS של ההחלטות. כמובן שיש לנו זכות ורשות לבקר, אבל אנחנו עושים זאת מבלי לדעת את התמונה הגדולה, את הוראות הבעלים מבחינה כספית, ואם מה שנעשה נעשה לתקופה העכשווית או במין "תוכנית חומש" לעתיד.

הייתי מציע לגולשים חובבנים (וזה כולל את עצמי) להיזהר מעט בלשוננו לפני שאנחנו מכנים את המנהלים דבילים, לקויים, ומפגרים. מה שלא מונע מאיתנו להביע דיעה על מה שנעשה, מבלי לדעת את ה-INS וה-OUTS של ההחלטות.

עם ההקדמה הזאת אני אביע דעתי על כמה טריידים לפי התור, והפעם על הטריידים בין הוולבס והג'אז, בין הסלטיקס והפייסרס.

7. הטרייד בין מינסוטה וולבס ויוטה ג'אז

הוולבס מקבלת: רודי גובר
הג'אז מקבלת: מליק ביזלי, פטריק בברלי, וולקר קסלר, ג'רד ונדרבילט, ליאונרדו בולמרו, 4 בחירות דראפס סיבוב ראשון.

אתם הטח מסתכלים על הטרייד הזה ולא מאמינים למראה עיניכם. גם אני לא. הרעיון של מינסוטה היה – אני לא יודע אבל אני מניח – להזיז את TAT מעמדת הסנטר למספר 4; לפאור פורוורד שם הוא יכול לנצח את קליעת השלוש שלו טוב יותר. כמובן שחלק מהרעיון היה להביא את אחד הסנטרים הגבוהים מכולם שייתכן – רק ייתכן – שביוטה הוא לא הגיע לכל הישג משמעותי כי הג'אז הייתה איתו קבוצה של דונובן מיצ'ל ושאר הגארדים והסמול פורוורדים.

בגלל שגובר אינו מכונה התקפית של 25-30 נקודות כמו הסנטרים הגדולים של העבר (רק נזכיר שקיל אוניל, חאכים אולג'ואן, פטריק יואינג, וכאלה), הסטיגמה ביוטה הייתה "נתקיף עם נמוכים; נגן עם הגבוה". הייתכן שזה היה נכון רק ביוטה ובמינסוטה נראה גובר אחר לחלוטין?

אני לא מאמין. פשוט אין לו את זה התקפית. הוא יכול היה לעזור מאד בפיק-אן-רול עם אנטוני אדווארדס או ד'אנג'לו ראסל אם הוא היה מהווה סיכון כפיק, אבל הוא לא. בפיק-אן-רול איתו אתה מתרכז בשחקן עם הכדור (ה'רול') כי גובר אינו שחקן יעיל כמו אלה שהזכרתי. אם ה'רול' מחזיר לו את הכדור הוא בעל יעילות רק כמטר, מטר וחצי מהסל. הוולבס איבדו את השחקן החשוב מאד שלהם, פטריק בברלי. הם לא ימצאו תחליף לשחקן הנשמה הזה. החמישייה של מינסוטה תמשיך לתפקד אבל הם מפסידים יותר מדי הרבה ROLE PLAYERS, ולתת ארבע בחירות דראפט סיבוב ראשון בנוסף לבברלי והשאר? נראה לי מקרה אבוד.

ציונים:

מינסוטה: "D"

יוטה: נכון להיום "C". בחירות הדראפט העתידיות מסוגלות להרים את הציון עד "A".

8. הטרייד בין בוסטון סלטיקס ואנדיאנה פייסרס

הסלטיקס מקבלת: מלקולם ברוגדון

פייסרס מקבלת: ניק סטאוסקס, מליק פיטס, חואן מורגן, דניאל ת'איוס, ארון נסמית'

הצורך מספר אחד של הסלטיקס היה פוינט גארד, והיא קיבלה בטרייד שעשתה עם הפייסרס את הפוינט גארד הטוב ביותר שהיא יכולה הייתה לקוות לו – REALISTICALLY כמובן; אנחנו לא מדברים על סטפן קרי – אחרי דג'ונטה מוריי. ברוגדון הוא מהשורה הראשונה של השחקנים שהחליפו קבוצות באוף-סיסון. אני לא חושב שבוסטון חלמה בחלומותיה הוורודים ביותר לקבל פוינט גארד גבוה (1.95 מ') שהוא רכז מצויין, מגן מצויין, וקולע שלשות מצויין (ב-CATCH-AND-SHOOT הוא קולע בדיוק של 42%, הטוב בליגה).


עם דנילו גלינרי שיעבור לסלטיקס אחרי שהוא יהיה WAIVED ע"י הספארס, מס המותרות של הסלטיקס יהיה גבוה, אבל הבעלים נתנו אור ירוק (וזה ללא ארבעת המקומות האחרים שעליהם למלא עתה לרוסטר אחרי שנתנו כל כך הרבה לפייסרס).

הנקודה היא שעם אחד כמו ברוגדון, לווריורס היה קשה הרבה יותר נגד הסלטיקס.

למעשה האתגר הגדול ביותר של אימה אודוקה העונה יהיה למצוא מספיק דקות ל-8 שחקנים שלכל אחד מהם "מגיעות' 35 דקות…

הפייסרס קיבלו בוכתה של שחקנים טובים שבבוסטון הם לא זכו בכל דקות. לבוסטון לא היה כל צורך בהם אבל כל אחד מאה יכול לפרוח עם דקות משחק שיינתנו לו.

ציונים: בוסטון סלטיקס "A" (הסיבה היחידה שאני לא נותן להם 'A+' היא מס המותארות שייצטרכו לשלם)

אינדיאנה פייסרס: "B-"

9. דונובן מיצ'ל הוא 'מחוץ לתחום' לטרייד

אחרי הטרייד הבומבסטי ששלח את רודי גובר לרעות בשדה זר, חשבו כולם שיוטה החליטה לנקות את השולחן ולהתחיל הכל מחדש. המטרה הראשית היה כמובן דונובן מיצ'ל, עד שיוטה הפסיקה לקבל צלצולים בקשר לדונובן.

למעשה הוא-הוא האיש שמסביבו יוטה הולכת להיבנות באדרת חדשה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 165 תגובות

  1. לאאא !!!

    לא מעוניינים , ולא יקרה. אני לא מאמין שהדאבס רוצים אותו ..

    1. דוראנט משנה את כל סגנון המשחק של הקבוצה, ולא לטובה. הוא לא משפר את מי שסביבו – רק מנוון את משחקם . עם ה-ISO שלו הוא גורם לאחרים לעמוד ולהסתכל . הוא איננו שחקן קבוצתי, ורוצה את הכדור אצלו. הוא בוודאי מוריד מהיעילות של סטף . נמאס מבידודים .

    2. הוא לא גורם חיובי בחדר ההלבשה. זאב בודד, לא יוצר יחסים קרובים עם האחרים , וכל הזמן נוטה להיעלב. לא רוצים בובת חרסינה שצריך לתחזק

    3. דוראנט יהיה בן 34 .בספטמבר. לא ממשכנים חצי קבוצה עבור אף שחקן בגיל הזה – בוודאי לא קבוצה שמתקתקת טוב כל כך בלעדיו.

    4. דוראנט פציע , בוודאי בגילו. אז נכון – מותר להיפצע . קרה גם לסטף , דריימנוד , קליי. אבל אם זה יקרה, כמה עוד יישאר לו לשחק ברמה הגבוהה אם וכאשר יחלים ? ועם מה תישאר ג"ס אחרי שתתרוקנן מהסגל שלה ותמשכן את עתידה כדי להביא אותו ?

    5. בכל מקרה, ג'ורדן פול, אנדרו ויגינס, ג'ונתן קמינגה, וג'יימס ווייסמן הם הרבה יותר מדי לתת עבורו , אפילו בלי הוספת בחירות דראפט. הדאבס לא השתגעו . אנדרו ויגינס הוא בחירה מס' 1 בדראפט, והפך כבר לאולסטאר . תמורת דוראנט, בהתחשב בסעיפים שמניתי ובכך שוויגינס על המשבצת שלו , הייתי נותן את וייגינס , בחירת הדראפט מהשנה במקום ה-29 , ועוד אחת של השנה הבאה. לא כלום יותר. יותר מזה הוא לא שווה.

    אני יודע שאקבל תגובות שדוראנט אלפא מטורף ושווה הרבה יותר. אז לא – לא מפרקים קבוצה בשביל שחקן אחד. אלה בדיוק סוג השטויות שעושות הנהלות מפגרות חסרות מושג , וב-NBA יש לא מעט כאלה.

    1. אני מתנגד נחרצות. מכל הסיבות שהייט מנה. אני גם לא רואה את ליקוב זורק את התוכנית להתגלגל הדרגתית מדור א (קרי, קלי ,גרין) לדור ב (וויסמן, פול, קמינגה) רק בגלל הקפריזה שקפצה על דוראנט. ראינו איך זה הצליח לנטס. יש לו מספיק סיוטי דורנט בזכרון.

        1. עידו, גם אנחנו בהופס צריכים להתחיל להמציא שמועות.
          יוקיץ' ללייקרס תמורת ווסטברוק וAD?
          דני אבדיה לניקס תמורת אובי טופין?
          בסוף נהיה צודקיפ במשהו ונמנף את זה.

            1. זה כבר כמעט חתום וסגור. מנסים להבין איזה עוד שחקן הנאגטס יוסיפו לחבילה כדי לאזן את המשכורות.

            2. חחחח
              בוא לטיפול מחזק בכפר

            1. חחחחח קניתי…..שחרור אחורי לדה שוט

      1. אני גם מתנגד לטרייד עם דוראנט
        רק שעניין הגיל קצת פחות פקטור מכיוון שגם קרי וקליי לא ילדים

        דוראנט ייצא 0 מאופס בפעם השנייה בקריירה .

    2. לא יקרה. גולדן מחזיקה במפתחות לעשות דיזולב נדיר מ"השלישיה" המזדקנת לשחקני עתיד ולשמור על השושלת. הסיכוי שהם יזרקו הכל לפח בשביל פוטהד בגיל העמידה, סקורר ותו לא שבכל רגע יכול לחטוף פציעה מסיימת קריירה – אפסי. בוב מאיירס עושה לאטריה טובה שהוא מנפח קצת את המניה שלו בשוק ההעברות, זה כל הסיפור.

    3. אתה צודק אבל זה צרות של עשירים.
      אתה מדבר על הנהלות מפגרות חסרות מושג, אבל לא לכל הנהלה יש קבוצה אלופה/קונטנדרית ביד. זה לא חוכמה לוותר על טרייד כזה מעמדה של כוח.

      1. כל הנהלה שנותנת תמורה כזאת עבורו היא מפגרת. זה מחליש כל קבוצה – לא משנה אם היא אלופה, קונטנדרית או סתם מזדנבת באחורי הליגה.

  2. מנחם, לא קיירי ולא ווסטברוק יכולים לוותר על סכומים בחוזה שלהם כדי לבצע טרייד. זה פשוט לא עובד ככה. הויתור על המשכורת של אחד השחקנים יהיה במקרה של ביי-אאוט מהקבוצה (כמו וול שוויתר על 6 מיליון מהרוקטס כדי לקבל ביי-אאוט).
    .
    דוראנט כנראה רצה לסדר לקיירי חוזה ארוך טווח, אבל הנטס סוף סוף חשבו בהגיון ולא רצו לסנדל את עצמם עם שחקן שאי אפשר לדעת בכל ערב נתון אם מתחשק לו לשחק.
    .
    לא יודע כמה אמין זה דוראנט לווריורס בשביל החבילה שלהם, ואם הם בכלל מוכנים לותר על השחקנים הצעירים הללו. אולי מדובר בעוד שמועה כדי להזיז משהו עם טריידים במקומות אחרים.

  3. תודה רבה דוק
    ==
    קשה לי להאמין שדוראנט יחזור למפרץ
    יותר מדי כוכבים צריכים להתיישר בקוו אחד כדי שזה יקרה
    כולל כל הצעירים הנפלאים שרק זכו באליפות.
    ==
    בוסטון נראת ומרגישה חזקה מאד לשנים הקרובות

  4. תודה רבה דוק
    אתה ומאנו היחידים שטענו שדוראנט רוצה לעזוב כי קיירי נשאר.
    יחזור לגולדן סטייט? כשהגיהנום יקפא
    הטרייד של גובר זה A+ ליוטה ו-F (כמו FUCKED) למיני.
    טרייד שעבר מתחת לראדאר זה לנדייל לפיניקס. אם אייטון יעזוב ויתפנו דקות תראו מה הבחור הזה שווה. האמת, בכל מקרה תראו.
    סנטר מרווח עם יד מצוינת, משחק צבע, והאסלר. פופ פשוט ייבש אותו סתם.
    אגב אייטון – אפשר להודות כבר שצדקתי לגביו? אני אומר מתחילת דרכו שהוא לא שחקן מקס או יכול להוביל קבוצה.
    כעת ברור, שגם הקבוצה שלו, וגם קבוצות הליגה, חושבות את אותו דבר.
    מספיק הוכחה?

    1. איך מספיק הוכחה אם הוא עוד לא קיבל שום חוזה?
      באותה מידה אני יכול לטעון שהוא לא שווה בכלל חוזה בליגה.
      זה קצת דומה להוכחות שאלוהים קיים בגלל שאף אחד לא הוכיח שהוא לא קיים ולדעתי אתה לא שם.
      אני לא שולל את זה שאתה צודק, הוא יקבל חוזה בקרוב ואז נדע מה הוא שווה בליגה הזאת.

        1. +1
          חיכינו להצעות ואלו לא באו. אם קבוצה אחרת הייתה מתעניינת בו בשביל המקס כבר היינו שומעים.
          יכול להיות שעכשיו יגיעו הצעות נכבדות (סביבות ה 30 לשנה) אבל לא מקס.

    2. מדוייק אשך לגבי הכל , לגבי אייטון בכלל לא מעט קבוצות תחת תקרת השכר ולא מעט זקוקות לסקורר שקולע נקודות, נכון דוראנט השפיע על השוק אבל עם זאת ל90% מקבוצות הליגה זה לא משנה הם לא יכולות/ לא צריכות את דוראנט לבדו והוא לא מעוניין בהם).
      כשמיילס ברידגס המכה יצא מהלוח העגל נשאר האופציה הטובה ביותר ללא מעט קבוצות, עד עכשיו אין הצעות. הרי כל מה שקבוצה צריכה לעשות זה להציע מקס לאייטון והוא שלה.

    3. שמע פיצחת את המטריקס.מדהים אין תחזית שלא פגעת בה.לאורך שנותיי באתר מעולם אני לא זוכר מישהו שדייק בכל כך הרבה תחזיות.כל מה שאמרת התממש.
      מסקנות שלי זה אחת שאוקי הבנתי שקייד קנהיגם פלופ ענק ובדרך להיות שיקוץ,מקבל ולא מתווכח.
      שתיים-מחכה לתחזיות של העונה הבאה ואולי נעשה קצת כסף ממך ונהמר על מה שאתה אומר.
      תותח!!!

      1. חחחח "תחזיות". היות והאשך נעלב אני לא אתחיל להפנות לכל הבולשיט שהוא שפך כאן במהלך השנים (והאמת שאני לא זוכר הכל אבל אני זוכר שיש מלא). אבל אסתפק בזה שהוא אמר על הלייקרס של 2020 שהם לא עושים פלייאוף ואז אמר מקום 8 (ונראה לי שגם הדחה בסיבוב הראשון) הבעיה היא שכאשר התחזיות של האשך פוגעות אז הוא נביא וכשהן לא פוגעות זה כי השופטים והשיקוץ משחד ומה לא.

      2. אתה מדבר על העבר,אני מדבר על השנה האחרונה.אף אחד לא התקרב לאשך בשנה האחרונה,כל מה שהוא אמר קרה-תאהב את זה תשנא את זה תלגלג על זה אבל זאת המציאות של השנה האחרונה(ולפחות לפי אייטון הוא ממשיך גם השנה)

            1. תפרגן זה טוב. מוסיף קארמה טובה לעולם.

            2. בטח יותר מאשר לא לפרגן ולהקטין אנשים ובכלל לתת אווירה לא נעימה…

  5. תודה מנחם. דוראנט בווריורס היה כיף גדול שהניב את הקבוצה הטובה בהיסטוריה לטעמי, אבל היה ונגמר והווריורס לא יוותרו על העתיד בשבילו, בניגוד לסטף, קליי או דריימונד.

  6. אין לי בעחה עם דוראנט בווריירס. אבל לא הייתי מוותר על שחקנים מרכזיים לזכיה טריה באליפות ועושה שינוי כזה. בשבילו או בשביל כל כוכב אחר. זה שהוא שיחק רק 90 משחקים בשתי העונות האחרוות וכבר רוצה לעזוב זה גם סוג של סיכון.
    נראה כמו הימור פרוע. אז מידיף שלא.
    אבל לא מתוך טינה.כלפיו.

  7. אני שמעתי שגולדן סטייט כל כך מעוניינים בדוראנט שהם מוכנים לתת את קארי, תומפסון ודריימונד תמורתו וגם להחליף את שמות המשפחה של הסטיבים שמאמנים אותם ואולי גם את הלוגו.
    אם כבר החלטנו שהקבוצה שמנוהלת הכי טוב בליגה החליטה לירות לעצמה ברגל, אז עד הסוף…

  8. אז מה שאני מבין זה ששני כוכבים שהיו על גג העולם דוראנט בווריורס וקיירי בקאבס ועזבו בגלל אגו מנופח אחרי אליפות רוצים לחזור לאקס/ אקסית
    מנחם תודה על עוד מעורב משובח. אתה הדוור שלנו. תמיד מספק את הסחורה

      1. הם לא דיברו, קיירי הדליק מרווה מחוץ לבית של דוראנט ואז 69 חשבונות טוויטר מזויפים צייצו שדוראנט צריך להיות חבר של קיירי, בסופו של דבר אחד מהחשבונות הפקטיבים צייץ: "אוקי חוזר להיות חבר שלו"

  9. ים מדר עם 2 נקודות בלבד.
    זה לא ירשים את הסלטיקס בכלל.
    החלטות יכולות לקבוע כיוון של קריירה.
    התחזית שלי היא שתוך שנתיים שלוש הוא יחזור להפועל תל אביב וישחק שם לפחות 8 שנים.
    נחייה ונראה.

    1. גם אם נניח שהוא לא יהיה ברמה של NBA, ואני חושב שיש לו את הפוטנציאל והוא מקבל את ההזדמנות בבלגרד, יש פער משמעותי בין לא להיות ב-NBA ובין לחזור להפועל. משחק נבחרת כזה או אחר לא אומר כלום בכלל, במיוחד כשזה בא אחרי משחק שבו הוא היה טוב

    2. אני יעשה רגע "שמעון"
      ים מדר שחקן שלא מתאים לא רק לנ.ב.א אלא גם לא לנבחרת ישראל יש לו קבלת החלטות רעה מאד אי קיו כדורסל גרוע מאד וזה אחרי שנת השתלמות אצל השועל .
      לדעתי אין לו את זה הוא יהיה רחוק מאד מהנבא והיורוליג .
      אולי יהיה שחקן סביר בהפועל תל אביב גם בזה אני לא בטוח ( לאורך זמן )
      ראיתי אותו רק בנבחרות ישראל והוא כישלון גדול ואכזבת ענק
      גודס אמר אתמול שיכולנו להגיע לעוד 2 ניצחונות במאזן לקראת החלון המכריע והוא צודק
      אך הוא אשם כי אם רק היה מחליף את מדר במישהו אחר ( טימור למשל ) היינו היום בעמדת נגיעה משם .

        1. +1
          לדעתי המשחק אצל השועל החלטה מעולה.
          הוויתור על ליגת הקיץ בווגס, עוד 3 ימים, החלטה גרועה ביותר!
          איפה דני? לא בליגות קיץ וגם לא בנבחרת…. הוא מתאמן עם מאמנים פרטיים על חשבון הנבחרת, גם ים יכול.

            1. מזתומרת לא ממנו? מי מחליט בשבילו?
              האם הסלטיקס שלחו לו הודעה לא לבוא? לא נראה לי.

            2. סיכום בין איגוד הכדורסל הישראלי ובין הסלטיקס לדעתי

            3. איפה קראת על סיכום כזה?

            4. אין שום מקור לזה וזו רק השערה. הסיבה להשערה שלי היא שמי שפרסם את ההודעה הזאת זה האיגוד ולא מדר עצמו, אחרי שראיתי דיווחים שהוא התלבט בעניין ההעדפה שלו

            5. טוב זו כבר ספקולציה ממש פראית.

            6. האפשרות האחרת היא להניח שמדר עצמו החליט לא ללכת לליגת הקיץ, ואני יודע שלפני שבועיים דעתו הייתה אחרת

            7. ולא יכול להיות פשוט שהוא שינה אותה?
              כאילו מה בדיוק הסיכום? מה הסלטיקס מבטיחים לו?

            8. יש לנו עיתונאי של ערוץ הספורט שגדל באתר, אולי הוא יכול לברר 🙂

            9. אם יש כזה סיכום זה וואחד סקופ כי הדבר היחידי שהם יכולים להבטיח לו זה מקום בסגל.

            10. לא נראה לי שמדר היה שואל את איגוד הכדורסל. הוא לדעתי הרגיש,שאין לו סיכוי אמיתי ובצדק.
              ולכן נשאר בנבחרת

        2. עמיחי אתה חושב שמדר כיום שווה רכז שלישי בסגל של קבוצה? יש באירופה לא מעט רכזים אמריקאים יותר טובים (לדעתי לדעתי..) שלא שם. לדעתי עם כל הצער זה לחלוטין הייפ שלנו

            1. אין לו פועטציאל להיות רכז 3 בנבחרת

  10. ג"ס תסיים את הקייץ עם הוצאה של 365 מיליון דולרים פלוס מינוס עבור שכר (191 מיליון) ומיסים. זה בערך 40 מיליון פחות ממה שהערכתי וממה שרמזו שיוציאו. מה גרם לשינוי? האם תחזית ההכנסות לשנה הבאה, בצל המשבר הכלכלי שרק החל, דחפה אותם להידוק החגורה? בכל מקרה בשנה הבאה, אם ישלמו לוויגינס ולפול את מה שהשוק צופה הם יהיו ברמת הוצאה של 600 מיליון דולרים. זה לא אפשרי. דוראנט עבור וויגינס, פול, ויסמן וקמינגה מקטין את ההוצאה כמעט בחצי. מצד שני, ויתור על החוזה של קלי יחסוך יותר כסף ולא יפגע בתוכנית הכללית.

    1. סביר להניח שהם תכננו לשלם סכומים מסוימים על פייטון ופורטר (או אחד מהם) ובאו קבוצות אחרות ושילמו יותר ממה שהם חשבו. אני מאמין שלא תהיה להם בעיה לשלם גם 600 מיליון לעונה אחת כשהם ישיגו הסכמה מדריימונד וקליי על חוזים נמוכים אחרי 2024.

      1. כמה נראה לך קליי שווה להם? גם היום הןא שלקן טוב הוא יקבל בליגה 25-30 מליון בשינה, אני מאמין שהחוזה הבא שלו בווריורס יהיה סביב ה100 מליון ל3 שנים (עדיין מדובר במס מותרות עצום) כבר ביום גולדן סטייט משלמת משכורות יותר מכל קבוצה באיזה ספורט מקצועני (השכר של פריז סן גרמן 300 מליון יורו) קשה לי לראות אותם קופצים למחוזות ה600 מליון, האפשרות היחידה שחוזה הטלוויזיה החדש ישנה את תקרת השכר ויקפיצ אותה בחצי

        1. אנחנו מדברים בעוד שנתיים. נדמה לי לא סביר שקליי יהיה שווה 25-30 מיליון, ואני מאמין שהוא ודריימונד יחד יסכימו לקבל 30-35 לעונה, ואולי אפילו קצת פחות.

          1. למה? שחקנים כמו קליי החיים שלהם ארוכים בליגה והוא ייכנס רק לגיל 34 עם הרפואה של היום הוא להמשיך לשחק ברמה גבוהה עוד כמה שנים, קלע מצויין שנע בין חסימות הוא יהיה רק בן 34 ועדיין בגיל הזה שווה כסף, אין מצב שהוא ודריימונד ייקחו 30-35 מליון לעונה ביחד, בטח שכמעט כל פחות שמסתובב בליגה מקבל דומה או גבוה יותר. אני מאמין שדריימונד גרין יצא מאופציה בסוף השנה ויקח גם הוא חוזה דומה למה שלקח פעם שעברה

            1. ברוך "הרפואה של היום" היא כבר מזמן אינה רפואה בטח לא באנביאיי.
              זה הרבה יותר האימונים והתזונה מאשר "הרפואה" ומאיך שקליי נראה לא נעשתה שם עבודה טובה

          2. פה אני חולק עלייך חלקית יקירי, רפואת הספורט היום מגלגלת מילארדי דולארים בשנה זה לדעתי התחום שמתפתח הכי מהר מכולם ומושקע בו מאמצים עצומים, פציעות אכילס כמו שעברו דוראנט וקליי היו בעבר מסיימות קריירה. תזונה נכונה ואימונים גם הם עברו מהפכה עצומה והם בהחלט אחד הגורמים שמשפיעים על אורך קריירה..
            .
            גם לגבי קליי אנחנו חלוקים האיש לא שיחק שנתיים וחצי אחרי שני פציעות קשות זו אחר זו רצועות ואכילס, העבודה שעשו איתו מצויינת לדעתי.

            1. בגלל שהיא מגלגלת מילארדים אין לה שום רצון לרפא. כשתבין את זה אולי תוכל להבין מה הבעיה.
              קליי היה שנתיים בחוץ? כמה שנים הוא צריך להיות "בחוץ" כדי לחזור לכושר?
              ברוך אתה חיי על מיתוסים של העבר כמו מנחם ועוד לא מעט פה.

            2. יש תהליך החלמה שלוקח זמן לגידים לרצועות… אכילס זה עונה להתאושש וגם קרע ברצועה, לפי מה שידוע לי מקריאה באינטרנט אין דרך לזרז את זה. חייב להגיד שהבנה שלי בפציעות ספורט מוגבלת. לגבי החלק הראשון אני מסכים איתך אבל זה בכל תעשייה לא?

            3. בינגו לגבי הסוף זה הקטע אין באמת דבר כזה זמן החלמה זה משתנה בין אדם לאדם ותלוי בהרבה גורמים שהעיקריים הם תזונה ואימון ומכיוון שהיתה התערבות רפואית אז השאלה כמה מוצלחת או כמה גרועה היא הייתה

            4. רפואת ספורט מאריכה קריירות של שחקנים. צריך רק לראות מה היה לפני עשרים ושלושים שנה לשחקנים בירד, גרנט היל ועודד קטש היו משחקים עוד 5 שנים לפחות היום.
              זה לא אומר שהרפואה היא מדע שלם ולא אומר שלא עושים טעויות. בטח יש הרבה מה לשפר.
              אבל היא עוזרת בגדול.
              האמת לא רק רפואת ספורט אלה רפואה בכלל אבל זה לדיון אחר

            5. *צ"ל אלא

            6. איך אתה קובע אם זו "הרפואה" או האימונים? אולי גם העובדה שהם נחים על המגרש ובחוץ ולא ממש מתאמצים כמו פעם. המשחק הרבה פחות פיזי. מלא פלופים עצירות ריוויו ועוד.
              אין ספק שניתוחים, תוספים, זריקות ושיקויים מערכים את הקריירה אבל מקצרים את הבריאות והחיים ברוב המקרים.
              אני חושב שרוב "הרפואה" העכשיווית מיותרת לחלוטין ודרושה מהפכה בתפיסה בכלל של מה זה ריפוי ואיך בכל מגיעים למצב שצריכים עזרה מבחוץ אבל זה גבר לדיון אחר כמו שאמרת🙂

            7. תודה שדו וגיא , כיף לנהל דיון ככה לגבי הפיזיות של הכדורסל, הקהל דרש דם בפלייאוף והליגה סיפקה, בפלייאוף אפשרו הרבה יותר פיזיות מהליגה הרכה שהייתה בשנים האחרונות, אני מקווה שימשיך כך

            8. שדו לגבי לא מתאמצים כמו פעם, אני חולק על דעתך כאן המשחק הרבה יותר אתלטי ומהיר , שחקנים היום בהגנה צריכים לכסות שטחים אדירים הרבה בגלל הקליע ה ולבצע תיאום ביניהם, בהתקפה המשחק טס שיותר ויותר קבוצות מנסות לתפוס הגנה לא מוכנה, השחקנים בשנות ה90 היו צריכים משאף בשביל לסיים משחק כיום.

  11. אני מציע את דוראנט למכבי תל אביב (כאילו שיש מכבי אחרת…). אחלה מזג אוויר, עיר טובה, גראס סביר פלוס, ואם ניקח את היורוליג כל הקרדיט יהיה שלו. אפילו ללברון אין תואר ביורוליג, רק אומר.
    תודה רבה על המעורב המעולה

    1. דווקא חשבתי על מכבי אחרת, כי יש כזו. אבל לא בשביל דוראנט.
      יושב?
      קיירי אירווינג במכבי פרדס חנה. המון גראס ורוחניקיות, מעט חיסונים ולאף אחד לא אכפת אם הם משחקים או לא.

    2. צריך לחיות בסרט אימה ממש גרוע כדי לקרוא למזג האוויר בתל אביב אחלה.
      העיר הכי דוחה בעולם שגם חיה בהכחשה מוחלטת לגועל נפש שהיא

  12. אני לא מבין את ההצעות של קיירי על ווסטברוק. למה שהנטס יסכימו? אני לא לוקח את ווסטברוק גם אם מביאים לי אותו בחינם, אז למה שאתן עליו משהו?

    1. תראה ברמת העיקרו אני מסכים איתך אבל לזכותו של ווסטברוק זה שהוא תמיד בא לעבוד אמנם עובד חרא אבל לפחות עובד בעוד קיירי זה יום כן יום לא יום למה לא,אז אם ברוקלין כבר תקועים שנה אחת עם מישהו מהם יש מצב שהם פשוט מעדיפים מישהו שלפחות יינסה ויתאמץ

      1. גם הבן של שמעון מנסה ומתאמץ תשאל את שמעון הוא מתאמן שעתיים ביום הוא פשוט לא לרמה של הnba, ווסטברוק זה נזק על המגרש ב40 מליון דולר הוא גם חושב שהוא כוכב ולא מוכן לרדת לספסל, אני לא מדבר על העובדה שווסטברוק לא באמת מתאמץ הוא מחפף בהגנה ומתאמץ רק בשביל לקחת ריבאונד. הנטס באמת צריכים להיות מטומטים לקחת אותו על קיירי.

      2. אני מעדיף קיירי לא עובד בכלל על פני ווסטברוק עובד.
        ווסטברוק בזה שנמצא במגרש גורם לנזקים. לא רואה מה הטעם לקחת אותו (עם תמורה עבורו או בלי תמורה)

      3. שוב אני גם לא הייתי עושה דיל כזה אבל כן מצליח לפחות להבין למה ברוקלין חושבים על דיל כזה.מה עוד שווסטברוק היה נורא ואיום בלייקרס אבל לזכותו זה שחלק לא באשמתו מכיוון שמראש השילוב שלו עם לברון פשוט לא נועד להיות נקודה.ווסטברוק אמנם לא משחק הגנה ועושה הרבה נזק אבל עדיין יכול לתרום בטח לקבוצה שלא הולכת לשום מקום.מהצד השני יש לך שחקן שעשה נזק בעצמו לקבוצה ולך תדע מה הוא עוד עלול לעשות בשנה הזאת,מה עוד שאם דוראנט באמת עוזב אז אתה משאיר אצלך את קיירי מתוסכל.ראינו מה קורה עם הבחור הזה שהוא לא מתוסכל אז מה לעזאזל הוא יעשה להם שהוא מתוסכל?

  13. תודה דוק
    עכשיו דוראנט מתקשר ממגרש החניה בברוקלין לדריימונד, שמנתק לו בפרצוף. 6 שנים עברו וכמה דברים השתנו מאז.

  14. יהיה מעניין אם קיירי יעבור ללייקרס.יהיה קרנבל זה בטוח.הקבוצה תגיע בקלות לפלייאוף אבל אליפות לא תצא מזה
    אין שום סיכוי בעולם שבפלייאוף לפחות אחד מהשלושה לא יהיה פצוע והדגש הוא על המילה לפחות.
    קיירי ו ad מתחילת הקריירה שלהם נפצעים בלי הפסקה.
    לברון שהיה איש הברזל,מאז שעבר ללייקרס נפצע ב 3 מתוך 4 העונות.העונה היחידה ששרד הייתה הבועה שהיה לו הרבה חודשים לנוח בין לבין.

      1. אמרתי אחרי הטרייד על הארדן שהבעייה העיקרית של פילי זה הגנה בעמדות הכנף וריבאונדים על ידי שחקנים שמסוגלים לעשות את זה וגם לתת קצת התקפה ולא להיות חד מימדים, לפילי היו יותר מדי שחקנים חד מימדים בשנה שעברה(טייבול,קורקמז,שייק,גרין) בלי אתלטיות .
        הקבוצה הייתה בנויה על היכולות של סימונס בהגנה,בריבאונד והיו להם יותרמדי שחקנים שלא עושים כלום חוץ מלקלוע כי זה שסימונס היה צריך.
        הם שיפרו את זה ואני מאמין שיש להם עוד דברים בקנה.

  15. תודה דוק.

    דוראנט לגולדן יהיה אחד הדברים המצחיקים אי פעם. לא חושב שיקרה כי דוראנט יעדיף לא לזכות בקבוצה אחרת מאשר עוד טבעת איתם.

    לגבי סימונס – שמח שמחק. מקווה שגם יעוף מהליגה. לא מגיע למישהו כמוהו לשחק לצד קיירי ודוראנט ולהגיע רחוק

  16. אני לא מבין את הנטס הם בסיטואציה של לנצח עכשיו ולכן הם חייבים להטריד את קיירי תמורת ווסטברוק אני אישית הייתי מוסיף את tht במקום קלאקסטון.
    ווסטברוק הוא איש עבודה וtht הוא ברוס בראון עם פוטנציאל
    קיירי הוא הסקורר שחייבת הלייקרס וקלאקסטון הוא הרים פורטקטור שזקוקה הלייקרס
    לגבי גולדן סטייט ודוראנט אני הייתי הולך על זה אני ממש לא חושב שהדור הבא של גולדן הוא for real פול הוא סקורר חמוד אבל הוא לא סטאר ונראה כמו טיילר הירו לעניים וויסמן הוא פוטנציאל שלא מתאים לקבוצה וקומינגה ישאר לדעתי כי וויגנס יילך בטרייד הזה ומודי הוא פוטנציאל שלדעתי לא יפרוץ מעל הרול פלאייר
    והיות שגרין קליי וקרי מתבגרים וממש לא משתפרים ולכן הם חייבים להיכנס למוד של לנצח עכשיו ולכן אני הייתי הולך על זה
    גולדן סטייט: דוראנט ומילס
    נטס: וויגנס, וויסמן, פול מודי ו2 בחירות ראשונות מוגנות

  17. תודה מנחם אבל קליקבייט מיותר. מצחיק שכמעט כולם מתייחסים לזה פה ברצינות. לגבי "לוותר קצת על השכר" אז מה שסמיילי רשם בתגובה 2

    1. כבר אי אפשר לדעת עם הליגה הזאת. אם מבחינה כספית ומשכורות למינהם זה אפשרי אז לא הייתי פוסל כלום.. ראינו דברים יותר מוזרים

  18. מעורב נהדר. כיף
    אחרי האליפות כנראה הכי קלה שהייתה לה, לא רואה סיבה להחזיר את דוראנט שיכול להחליט בסוף השנה שעוד פעם רוצה ללכת..
    .
    ברוגדון באמת שיחוק ענק. אין יותר מתאים מזה..
    .
    הטרייד על גובר לא ברור ל2 הכיוונים..
    גם לא לטאונס שיהיה 4 ויצטרך לצאת הרבה יותר מהצבע, וגם ליוטה ומיצ'ל שלא ברור איך הם ממשיכים מפה אחרי החבילה הלא משהו שהם קיבלו לטווב הקרוב

    1. אני אזרוק כאן את ההימור נטול הסימוכין שלי –
      יוטה תביא את אייטון.
      יש להם אחלה נכסים לסיין אנד טרייד,
      ואייטון מתאים בול,
      הן בשביל לכסות את תפקידו של גובר בהגנה,
      והן בשביל להתאים לצדו של מיצ'ל בהתקפה כאופציה מס' 2.
      כרגע ממתינים לדוראנט
      (הסיבה המרכזית לקיפאון כרגע בליגה).

        1. דוראנט עוצר לא מעט שיחות על סיין אנד טרייד פוטנציאלים היות והוא כרגע מקושר לסאנס כיעד מועדף.
          למן הרגע בו חידת דוראנט תגיע לפתרון (או שיהיה ברור שדוראנט לא על הכוונת של הסאנס) ניתן יהיה להתקדם בחזית אייטון.

      1. אייטון ליוטה זה אחלה דבר.עדיין יצטרכו עוד מהלך אחד כדי להביא שחקן נוסף כי קונלי ובוגדנוביץ זה כבר לא זה

  19. ובכלל לא ברור מה הסיפור של דוראנט. עד לפני כמה חודשים הוא היה עצבני על הארדן שנטש אותם (בגלל התנהגות קיירי היו דיווחים) ועכשיו הוא החליט לפרק את החבילה?!
    הוא לוקח את הדמות שהדביקו לו (או שזה פשוט הוא) לשיאים חדשים… אחת ההחלטות היותר מוזרות
    לפחות אנחנו מרוויחים מהבאלגן המעניין

  20. אם גולדן סטייט תחזיר אליה את דוראנט, לי כאוהד זה יהיה עצוב מאוד מאוד.
    אנדרו וויגינס, בעיניי, בתוך השיטה הייחודית של גולדן, שחקן יותר טוב מדוראנט.

  21. בפודקסט האחרון שלו הסביר ביל סימונס בצורה ברורה את דרך קבלת החלטות של GM לאורך תקופת זמן.
    זה תלוי במספר גורמים הראשון עם הגיע בעלים חדשים לקבוצה וכמות הרעש הוא רוצה לייצר. בדרכ בעלים חדשים רוצים לעשות גלים עם כניסתם. יש בעלים חדשים ביוטה ויש GM חדש ביוטה שעשה כברתרגיל דומה בבוסטון לנאטס.
    השאלה בטרייד הזה באם גובר שווה אפילו גמר מערב? אם לא אז למה למשכן את העתיד עליו ועל טאונס.

    1. דווקא פה אני לא מסכים איתך.אם הטרייד הזה יביא את מיניסוטנ להיות חבורה קבועה בפליאוף ,כמו נגיד פורטלנד בשנים קודמות אז זאת תהיה הצלחה ענקית למועדון הזה.לא כל מועדון חושב רק על אליפות או כלום ולתקוע יתד בפליאוף יכול לגרום לשינוי המועדון והנארטיב שלו וממועדון כושל שמגיע פעם בעשור בערך לפליאוף למועדון קבוע בפליאוף שאולי אם עוד חיזוק או שניים יוכל להגיע גם לגמר המערב

      1. המהירות בין להיות מועמד לפלייאוף לבין מועמד ללוטרי כל כך חד היום שאין קבוצה שיכולה לתכנן כל כך הרבה שנים קדימה. מה גם ששחקן כזה או אחר נעלב פתאום ובום, הכל מתפרק. מה שנשאר זה לשחק בהסתברויות. נתת 6 או 7 בחירות סיבוב ראשון ואת כל יכולת התמרון שלך על רודי גובר וכרגע השחקן הכי טוב שלך הוא טאנוס שלא נראה יודע איפה הוא נמצא בפלייאוף האחרון. אדוארדס רק בן 20, מה הסיכוי שהקבוצה תעבור סיבוב אם בכלל תגיע לפלייאוף בליגה שהולכת נמוך ושהחיזוק שלך הוא גובר.
        קשה לי להאמין שבעלים שמשקיע מליונים מסתפק רק בלהגיע לפלייאוף, זה לא מחזיק שחקנים וגם ראה מקרה יוטה או פורטלנד לא מחזיק קבוצה.
        השחקנים רוצים מורשת ואליפויות וככה גם בעלים של קבוצות, בטח בעידן של היום שכולם מסתכלים על כולם כל הזמן.

  22. אחלה מעורב אבל אני לא מבין איך מישהו רוצה להכניס את דוראנט או אירווניג לחדר ההלבשה.
    באמת מופלא בעייני
    היחיד שיכול להשתלט עליהם הוא פט ריילי האגדי אבל לא נראה לי שהוא ירצה
    🤣

  23. כל השחקנים שאינדיאנה קיבלו הם נגרים, הדבר החיובי היחיד שהם קיבלו הוא בחירת הדראפט של בוסטון שנה הבאה. בנוסף, לאינדיאנה יש את טייריס האליברטון שמייתר את ברוגדון.

    1. כל הזמן אומרים שהאליברטון מייתר את ברוגדון. מה רע בשני גארדים גבוהים קבוצתיים שגם שומרים, למה לא להשאיר את שניהם? ואם כבר טרייד על ברוגדון אז למה תמורת כלום? לא ברור העניין

      1. זו שאלה מעניינת,
        כמה ביקוש היה לברוגדון?
        הוא היה פצוע המון בקריירה שלו. זה הימור רציני, לבנות על שחקן כל כך פציע.
        בגלל עומק הסגל של הסלטיקס הן יכלו להרשות לעצמם את ההימור (לבוסטון יש מספיק גארדים בשביל לעטוף את ברוגדון בפצפצים ולהגביל את הדקות שלו בעונה הרגילה. רוב הקבוצות צריכות ששחקני ה-20 פלוס מיליון שלהם ישחקו דקות של שחקן חמישייה).

      2. הוא שיחק פחות מ 50 משחקים בעונות האחרונות, ממה שהבנתי מילווקי לא נתנו לא הערכת חוזה בזמנו בגלל שחששו שהוא שביר (מה שנכון) , מניח שלא היו לאינדיאנה יותר מדי מחזרים עליו, אז בחירה 23 בדראפט חזק נשמע לא רע.

  24. אם מיני היו עוצרים בבחירה עתידעת אחת, מקסימום 2, הייתי אומר מילא. אבל 4 בחירות עתידיות??
    כלומר לא מספיק שבמבחן ההווה גובר יצטרך להוכיח שהוא אכן עדיף על שחקני הרוטציה שנשלחו עבורו, הם גם משכנו את העתיד לחצי עשור הקרוב.
    בקיץ 2017 יוסטון עשו טרייד דומה עם הקליפרס, כששלחו מספר שחקנים, ביניהם בברלי, סוויט וטרז עבור כריס פול. אבל לא היו מעורבות שום בחירות. יוסטון קיבלו סופרסטאר שני לצד הארדן, שילוב לא מושלם אבל כזה שהביא לכמעט אליפות, והקליפרס קיבלו אחלה שחקנים לסגל שהשאירו אותם רלוונטיים גם בפוסט עדין פול-גריפין.
    מה שיוטה עשו למיני עם הבחירות דראפט זה שוד לאור יום. כל עוד מיני לא לוקחים עם גובר אליפות, זה ציון F עבורם. כן כן, לא פחות מאליפות. העפלה לחצי גמר אזורי לא תספק, כי בניגוד ליוסטון 2017, מיני גם משכנו ים בחירות. היה וזכו באליפות, לאף אוהד מינסוטה לא תהיה בעיה שאפילו עשור שלם הם לא יבחרו בדראפט.

    1. שוב בובי,נכון המחיר גבוה אבל בוא ניקח סנריו שלא אליפות,אלא הטרייד הזה עכשיו שם את מיניסוטה 5-6 שנים רצופות בפליאוף,בדרך כלל עפים סיבוב שני פעם אחת נגיד גמר המערב.אז קודם כל הבחירות שהם נתנו יהיו בחירות נמוכות ולא גבוהות,דבר שני אתה בכלל יודע מה זה למועדון כושל כמו מיניסוטה להגיע 5-6 שנים רצופות לפליאוף,זה משהו מדהים מבחינתם ותסריט כזה ייחשב להצלחה גדולה בטרייד הזה גם אם לא ייקחו אליפות.

      1. אולי, אבל באמת שגם עם הסגל הנוכחי יכול מאוד להיות שזה היה המצב..
        מה גם שלא הייתי מזלזל בבחירות אמצע/סוף סיבוב ראשון – מתוך 4 כאלה, אתה בכיף יכול להוציא 2 רול פליירס סבירים שיחזקו אותך לשנים הבאות.
        מה אני אגיד לך? מאחל למיני שקא״ט יעשה חיל בעמדת הפאוור.

      2. בשום עולם קבוצה שמגיעה לפלייאוף 5-6 שנים ברציפות מרוצה.
        יש סף התקדמות, תגיד אחרי 3 שנים בגמר מערב ואח"כ גמר NBA , מקובל. אבל זה לא יקרה, בטח לא עם גובר וטאונס, אולי הבלחה אחת.
        זאת לא טעות קולוסלית, אבל המרחק מפה לכישלון טואטלי גדול בהרבה מלהצלחה מזערית (דיינו פלייאוף)

        1. למה לא? המודל שאני לוקח זה פורטלנד למשל. עכשיו שוב הוא שילם יותר מדי בחירות זה ברור ואני גם לא רואה איך זה כל כך יעבוד עם גובר וטאונס. מה שאני כן אומר שזה לא טרייד כזה גרוע שעשו( זה לא בוסטון- ברוקלין). מיניסוטה יש קבוצה טובה יש לה כוכב שהולך לפרוץ ולהיות עוד יותר טוב יש לה עוד כוכב שמתאים לו להיות כינור שני וגובר יכול לעזור להם. בכל מקרה זאת קבוצה שתדבר חזק בשנים הברות אמנם לא לאליפות אבל שוב אתם שופטים באליפות או כלום. לקבוצה כמו מיניסוטה לתקוע יתד בפליאוף ולהיחשב אחרי כל כך הרבה שנים כקבוצה מכובדת שווה לא פחות מאליפות ואפילו בטווח הארוך אולי יגיעו לאליפות

          1. זה הטרייד הכי גרוע שהיה בשנים האחרונות חוץ מהטרייד של הארדן על סימונס שהיה הכי גרוע לברוקלין (עובדה שחיסל אותה).

            1. זה בן סימונס, כל דבר שהוא נוגע בו נהיה שחור

    2. איך יקחו אליפות עם גובר? זה סיכוי כל כך נמוך וכל כך לא הגיוני, אני פשוט לט מבין איך משלמים כל כך הרבה על שחקן שה USAGE שלו כל כך נמוך והוא לא פקטור התקפי. מה בשביל ההגנה היוצאת דופן שלו? פשוט לא הגיוני, למעט הגמחה של GM שמנבה להראות שרירים.

  25. ג'יני באס השתבשה עליה דעתה והתחילה לדבר שטויות
    אני חושב שזה סוף סוף מגיע אליה שלברון וריץ' פול עשו לה השתלטות עוינת על הקבוצה וכל מה שהיא עושה זה לחתום על הצ'קים ואז מחזירים אותה לבית אבות

    1. היא צודקת שקובי ברייאנט היה הלייקר הגדול בכל הזמנים. לברון והשמוק השני עשו השתלטות עויינת כבר מזמן על הקבוצה. לברון בכלל עסוק בבחור שחורר על ידי המשטרה. תגיד לי טראסט מתי שחורים יילמדו שלא בורחים ממעצר? לשוטרים יש מנטליות של גון ויין ושכל של אפרוח והם לוחצים על ההדק ישר לא כל דבר זה גזענות.

  26. לא רואה את דוראנט חוזר לגולדן.
    א. הם הוכיחו שוב שהם יכולים לזכות בשתי אליפויות בלעדיו.
    ב. לא רואה את קרי מוריד עכשיו מעצמו בשביל דוראנט כמו שעשה בסיבוב הקודם.
    ג. זה ויתור על עתיד שנראה מבטיח, קרי גם בן 34 ויש עתיד על הספסל.
    ד. דוראנט הוא גורם לא טוב בחדר הלבשה
    קשה לראות את זה קורה

  27. דוראנט חוזר לגולדן זה כמו לחזור לאישה שהתגרשת ממנה.
    לא יעבוד.
    אני גם לא מאמין שהוא ביקש לחזור לשם. הוא גם לא ישחק שוב עם ראס.

  28. בנתיים את התקופה הזאת מי שצלח הכי טוב זה ברוקלין ששמה יד גם על קלקסטון לא רק על בן סימונס. שני נגרים של 20%-40% מהקו (45% ביום פצצה) וכמוכן שחקנים עם ממוצע ששואף לאין סוף מהשלוש. (כל מספר שמחלקים באפס שואף לאין סוף ככה אני זוכר).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט