1.הלייקרס מסרבים להצעת הנטס לעשות טרייד של אנטוני דייויס בקווין דוראנט
זאת הכותרת שהופיעה הרגע ב-TOTAL SPORT עם ההודעה הבאה:
Los Angeles Lakers Refusing To Trade Anthony Davis To Nets For Kevin Durant
Total Pro Sports | Jul 2
ג'וון בוהה מדווח ב'אתלטיק' שהנטס הציעו ללייקרס טרייד בין קווין דוראנט לאנטוני דייויס והלייקרס סירבה.
אם אתה מנכ"ל הלייקרס רוב פלינקה, אתה מקבל את ההצעה או דוחה אותה? (לפני שאתה מצביע, ברצוני להזכיר לך שללברון ג'יימס ישנן שנתיים מקסימום של תרומה ברמה גבוהה)
2. מה הטרייד של רודי גובר לוולבס עושה לדונובן מיצ'ל?
לא הרבה מעל ומעבר ההשפעה המעשית – המתמטית אם תרצו – של מה שדונובן הפסיד 'כדורסלנית' ומה הוא הרוויח בטרייד הזה.
"אנשים מגזימים כשהם מדברים על הריב בינינו", אומר דונובן. כשנדבקתי ממנו – אני בטוח שממנו – בקוביד 19, הייתי 'BESIDED MYSELF'. אמרתי לעצמי שחוסר האחריות שלו בכך שלא גילה שהוא חיובי יכול היה להדביק את כול הקבוצה. אז רתחתי מאד וזה נכון שלא דברנו זמן רב. "כמה זה פגע במשחק הקבוצה? את זה אני לא יודע".
גובר, מצידו, התנצל על חוסר האחריות שלו אבל טען לזכותו שאז עוד לא ידעו הרבה על הנגיף ועל הסכנות הכרוחות בהידבקות. הוא התנצל ובזה הוא מרגיש שהעסק ניסגר. "דברנו לפני זמן לא רב על השאיפות של כל אחד מאיתנו ועל עתיד הקבוצה ואני מאחל לג'אז שהיא עדיין הקבוצה בלבבי את כל הטוב, והצלחה בעתיד".
רודי סיים:
"There's no fight," Gobert said. "It's all about thousands of people are dying every day, and it's all about what we can do to help, what we can do to bring some positive. That's what my focus is on now."
3. לסנטר של שיקגו ניקולה ווצ'צ'יק התמזל המזל שזה מינסוטה וולבס ולא שיקגו בולס
בתחילה דובר על דיל שהולך להחתם בין הג'אז והבולס כ-DONE DEAL. כשנודע לווצ'צ'יק שזה מינסוטה ולא שיקגו הוא שלח טוויטר לעולם:
Glad my offer for the house I found in Salt Lake got rejected then
— Nikola Vucevic (@NikolaVucevic) July 1, 2022
4. הניקס יורדים מהעגלה המנסה להחתים את דונובן מיצ'ל
רבים וטובים (ואני ביניהם) טוענים שהדבר החשוב ביותר לניקס הוא להשיג שחקן שיהיה גם מנהיג הקבוצה ודוברה הראש, ובאותו זמן גם השחקן החשוב בקבוצה שאיתו עולים ונקברים דברים. כתבתי שאין מתאים לתפקיד יותר מדונובן מיצ'ל. הניקס החלו לשלוח מסרים על העניין הגובר והולך ב-D.M.
לפתע הבלון התפוצץ כשיוטה גילתה את המחיר: 4 בחירות דראפט בלתי מוגנות סיבוב ראשון. הניקס עשו חושבים שהקבוצהה תתייעל יותר עם 4 שחקני סיבוב דראפט ראשונים מאשר עם מיצ'ל אחד.
5. לפטריק בברלי ישנה תגובה 'בריאה' וחותרת קדימה, להבדיל משאר התגובות של שחקני חילוף אחרים
הוא שלח את הטוויטר הבא כשנודע לו על הטרייד:
Always business. Wolves 🐺 Thank You❤️. Time to take another team 2 Playoffs
— Patrick Beverley (@patbev21) July 1, 2022
"כל הטריידים האלה זה עניין של ביזנס. תודה לך מינסוטה וולבס. הגיע הזמן להוביל קבוצה אחרת לפלייאוף"!
6. הסנטר חוזר למרכז העניינים
כריסטיאן ווד, 2.10 מ' צעיר וחזק ועם קליעה טובה מהטריי, אשכרה סנטר ביוסטון, אמר שיהיה לו "כבוד לשחק 4 בדאלאס". ג'בל מגי, 2.14 מ', ישחק סנטר. שניהם RIM PROTECTORS אבל כריסטיאן ייצא מדי פעם החוצה לטריי איד או שניים. לוקה יגיע מאחור כ-3 עם ה-2.01 מ' שלו. ההגנות מול דאלאס תיאלצנה להיפתח. בגלל לוקה שני הגבוהים ייצמדו לצבע הרבה יותר מאשר מספרי 4 ו-5 אחרים לליגה. לדעתי השניים מסמנים שהסנטר חוזר למרכז העניינים.
7. לקווין הוארטר הייתה תגובה קשה מאד על הטרייד שלו לקינגס שבסקרמנטו
My official welcome to the NBA moment
— Kevin Huerter (@KevinHuerter) July 1, 2022
מעורב ספורט שאינו כדורסל
1.UCLA ו-USC (יוניברסיטי אוף סאות' קליפורניה) עזבו את הביג-12 והצטרפו לביג 10
המעבר הזה הוא מכה קשה ל-ביג 12 קונפרנס, ומוסיף עוד כוח לביג-10 שהוא, ברמות, הקונפרנס הגדול, העשיר, והחזק בין כל הקונפרנסים האחרים – עוד לפני הצטרפות UCLA ו-USC. הביג-10 היה תמיד 'קונפרנס מזרחי'. בשנים האחרונות הוא התפשט מעט למיד-ווסט, ועתה אשכרה למערב.
למעבר הזה ישנן השלכות רבות מבחינת כוח, עושר, כיסויי טיווי, ובחירות סוף עונה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
3 יול 2022 04:26:30מאמין שלנטס יש הצעות טובות יותר מאשר דייויס של ימינו אנו, אבל נגלה בקרוב. תודה רבה מנחם.
שמול
3 יול 2022 06:21:29זה הקטע, הטרייד נפל מהצד של הלייקרס, הנטס הם אלו שהציעו אותו…
עידו גילרי
3 יול 2022 06:55:27הנטס לא הציעו טרייד כזה הם מחפשים החזר גבוה יותר עבור דורנט.
ברוך רובין
3 יול 2022 07:14:00גילרי אתה רואה חבילה שהסאנס יכולים לתת להם והנטס יסכימו? גובר שבר את השוק בתמורה עליו ולדעתי העלה את רף הציפיות של הנטס הרבה מעל ההתחללי.
חשבתי על העגל אייטון ברידגס 3 בחירות ראשונות ו2 החלפות בחירות אבל לדעתי הסאנס יסרבו לתת הצעה כזאת.
עידו גילרי
3 יול 2022 07:15:28אני חושש שנסכים…
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2022 07:33:49יסכימו גם יסכימו דוראנט הופך אותם לקונטנדרית חזקה ומסוכנת. ביומבו יפרח.
איזה מיד ריינג יהיה שם דוראנט בוקר ופול חסר רק שיביאו את דרוזן
שמול
3 יול 2022 21:49:52לא התעמקתי בחדשות על הנושא. מהכותרת של מנחם נראה שאם הלייקרס סירבו סימן שהנטס הציעו, לא?
עידו גילרי
3 יול 2022 21:51:04לא
תום
3 יול 2022 04:29:24הולי שיט לגבי הנטישה של USC ו-UCLA. המהלך הזה הוא תוצאה ישירה של החלטות מפגרות של הפאק-12 עוד אי אז ב-2010.
ב-2010, אחרי שטקסס Aַַ&M ומיזורי נטשו את הביג-12 לטובת ה-SEC, לפאק-10 הייתה הם הזדמנות למעשה להרוג את הביג-12 ולקחת 6 אוניבריסטאות (שטקסס, אוקלהומה וקנזס בראשן) אבל זה בסוף לא יצא לא פועל.
לאחר מכן הביג-10 הציע להם הלכה למעשה חצי מיזוג שהיה מבטיח את קיומה של הפאק-12 ומעלה את ערך זכויות השידור שלהם באופן משמעותי (כמדוני כל קבוצה הייתה משחקת 2 משחקים בשנה נגד קבוצות מהקונפקנס השני, ככה שבכל שנה היינו מקבלים לפחות משחק אחד בין אוהיו-סטייט/מישיגן/פן-סטייט/וויסקוניסין/מישיגן-סטייט לבין אורגון/USC/סטנפורד.
מנחם לס
3 יול 2022 05:01:05תודה תום. יש לי מושג על מה אתה מדבר אבל הבהרת זאת מצויין
MacLeod 1
3 יול 2022 06:30:33לא הייתי מחליף גמור צעיר בגמור זקן 🙂
תודה דוק, אחלה מעורב, שיהיה אחלה שבוע
Avri
3 יול 2022 09:34:57דוראנט שיחק העונה כגמור זקן?
ברוך רובין
3 יול 2022 09:43:43הוא מדבר עם הפלייאוף ששם נראה גרסה חיוורת של עצמו הרבה בגלל ההגנה של הסלטיק ולא מעט בגלל שהוא אהבל אגואיסט שמנסה לזרוק על שמירות כפולות במקום למסור
ברוך רובין
3 יול 2022 06:50:49מה הנטס תעשה עם אחד כמו דיוויס, אין מצב שהם ביקשו את הרכרוכי על דוראנט שגם הוא עונה להגדרה.
.
אני לא חושב שהסנטר חוזר למרכז הבמה,הרבה יותר פשוט קל ומוצלח לבנות סביב גארד/ ווינג יוצר מאשר סנטר, הניסוי של פילי ודנבר עד עכשיו נכשל בענק, שבדנבר זה בכלל מצחיק הקבוצה שתמיד תהיה רחוקה שנה מלהיות קונטנדרית, ויוקיץ שצריך אולסטאר לידו כדי להגיע לגמר המערב (גם הסאנס עונה קודמת וגם גולדן סטייט ניגבו איתו את הפארקט).
Smiley
3 יול 2022 07:18:06הניסוי של דנבר פצועים עד עכשיו… אם מארי עוד יחלים, לא בטוח שההימור על חוליות הגב של פורטר ישתלם
ברוך רובין
3 יול 2022 07:35:37פורטר שיחק עונה שעברה, הפציעה של מורי לא מצדיקה סוייפ משפיל מול הסאנס, בטח שדונציץ אם סגל דומה ניצח את הסאנס טובה יותר, דרך אגב הפציעות לא מצדיקות ותא פותרות את הבור ההגנתי ( האופנסיב רייטינג של גולדן סטייט הסנאס ויוטה 124 נקודות ל100 פושיזונים).
עידו גילרי
3 יול 2022 07:46:18חחח – אתה לא יכול לקרוא לזה שיחק.
עידו גילרי
3 יול 2022 07:46:53אהה הבנתי אתה מתכוון לעונה לפני.
ברוך רובין
3 יול 2022 09:42:38כן כמובן לעונה קודמת, מצחיק באתר שהארדן נחשב ללוזר פה למרות שסחב קבוצות חלשות משמעותית רחוק יותר ומתעלמים מכשלונות של יוקיץ שנה אחר שנה, האם אפשר לבנות הגנה סביב יוקיץ אני לא חושב, הרבה יותר קשה להסתיר סנטר בהגנה מגארד
Havlicek stole the Ball
3 יול 2022 12:24:49יוקיץ׳ נבחר ב-2014, הארדן ב-09.
אחרי שמונה עונות, הארדן 'סחב' את יוסטון להפסד בגמר המערב, 4-1 (2015). יוקיץ׳ הגיע לגמר מערב בבאבל, והפסיד 4-1. איזה 'משמעותית יותר רחוק'?
ברוך רובין
3 יול 2022 13:08:04ליד יוקיץ היה את מארי ששיחק כמו סופרסטאר וגם אז הם בקושי הגיעו לגמר המערב , מי היה ליד הארדן ב2015?
ברוך רובין
3 יול 2022 13:11:54אבל אני אעזור לך שהיה ליד הארדן שחקן בקליאבר של מארי, הם היו מרחק יריקה מלהגיב את הקבוצה הטובה בהיסטוריה
עידן
3 יול 2022 14:20:27אף סנטר בעידן הנוכחי שיהיה סופרסטאר ככל שיהיה לא יכול לקחת אליפות בלי ג'ארד אולסטאר לצידו.גם בפלייאוף שדנבר הגיעו לגמר המערב ג'מאל מארי היה יותר טוב מיוקיץ ובלעדיו הם עפים סיבוב ראשון ליוטה.גם לפני העידן הנוכחי(חוץ מאולגואן) סנטרים לא לקחו אליפויות בלי ג'ארד אולסטאר/סופרסטאר לצידם.
שאק קארים ועוד לקחו אליפויות עם קובי בראיינט דוויין וויד בשיאו אוסקר רוברטסון ומגיק ג'ונסון
עידן
3 יול 2022 14:25:17לעומת זאת ג'ארד או סמול פוורד לא צריך סנטר כוכב בשביל לקחת אליפות.
אפשר לקחת אליפות עם בוגוט אזילי מו ספייטס פאצוליה מק'גי לוני טריסטן תומפסון האוורד אחרי השיא מארק גאסול אחרי השיא וגם עם ברוק לופז שהוא יותר טוב מכל מי שהזכרתי אבל הוא לא אולסטאר
yaniv
3 יול 2022 14:33:19עידן זה קצת דמוגגי להגיד את זה כי בוא אף כוכב בין אם הוא יהיה גארד/סמול/PF/סנטר לא יכול לקחת אליפות לבד וחייב עוד סופרסטאר לצידו.למעט מקרים חריגים.
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2022 14:58:19מורי היה טוב מיוקיץ באותו פלייאוף
עידן
3 יול 2022 14:59:45מה שאני מנסה להגיד שהסנטר זו העמדה הכי פחות חשובה בנבא.
העמדות הכי חשובות הן 1 ו 3
אם אנטוני דייוויס בשיאו בעמדה 4 בלי פציעות משחק ליד אמביד או יוקיץ הם עדיין לא לוקחים אליפות.צריך ג'ארד אולסטאר או סמול פוורד אולסטאר שיודע גם להוביל כדור
yaniv
3 יול 2022 15:21:32לדעתי הם בהחלט יכולים לקחת אליפות.מספיק שתשים גארדים טובים ולא אולסטארים ואותו דבר פווארדים אז בהחלט יש לך קונדיטיורית שתיקח גם אליפות.אליפות לוחקים כוכבים ואם תשים לידםשחקנים טובים הם ייקחו אליפויות או לפחוצ יתמודדו על אליפות בלי קשר לתפקיד שלהם במגרש
Havlicek stole the Ball
3 יול 2022 13:14:35הווארד בשלהי ה'פריים'.
אבל זה לא רלוונטי. מה זה 'בקושי הגיע'? הגיע!
שניהם הגיעו להישגי שיא קבוצתיים כשחקנים מובילים (להארדן גם היה את אוקלהומה 2012) זהים בפרק זמן דומה. רק שליוקיץ׳ יש גם 2 mvp , בעוד שהארדן קיבל את הבודד שלו רק בעונתו התשיעית בליגה (העונה שיוקיץ׳ יתחיל בקרוב).
Havlicek stole the Ball
3 יול 2022 13:17:00לצורך העניין, גם על יאניס שלפני 2021 אפשר להגיד את זה. לדעתי יש לדנבר אליפות (במידה וכולם בריאים) עד 2025.
ברוך רובין
3 יול 2022 14:12:40איזה שלהי פריים הווארד היה ב2015? אתה משווה אותו למארי ( 26.5 נקודות ב59 אפקטיבי בפלייאוף שהגיעו לגמר המערב יכולת של סופרסטאר).
.
יוקיץ לא הגיע לכלום כשחקן מוביל. לשנות את ההיסטוריה לא יהפוך אותה לנכונה יאניס סחב קבוצה לגמר המזרח תוך כדי שהם הקבוצה הטובה בליגה בעונה הסדירה בקלות ברגע שליאניס היה אולסטאר לידו וגארד מצויין הוא לקח אליפות (ולא היה רחוק העונה מבק 2 בק ללא פציעה של מידלטון ) יוקיץ לא שם ולא קרוב בכלל.
Havlicek stole the Ball
3 יול 2022 14:20:25יוקיץ׳ הגיע לגמר מערב. גם הארדן, באותו שלב של הקריירה, הגיע לגמר מערב. יאניס אמנם זכה. ב-2021, אבל תסתכל במה שנכתב עליו לפני שזכה – הרבה הסתכלו על 2019, ובייחוד על 2020 – כאכזבה.
.
לא חושב שיוקיץ׳ הוביל את קבוצתו להישגים יוצאי דופן – אבל דומים לאלה של יאניס עד 21 ושל הארדן עד 2018.
גיא הירוק
3 יול 2022 14:24:22ברוך,
יוקיץ' משחק ברמה של טופ 10 בליגה ב-4 השנים האחרונות.
בכל אחת מ-4 שנים אלו קבוצתו משחקת בפלייאוף –
פעם אחת סיבוב שני,
פעם אחת גמר מערב,
שוב סיבוב שני,
ושנה שעברה סיבוב ראשון.
.
מה לעשות,
בשנתיים האחרונות דנבר סבלו מחוברים משמעותיים.
.
גם בלי קשר לחיסורים הנ"ל
ההישגים לא רעים בכלל,
בטוח כאשר לוקחים בחשבון את עומק הקונפרנס המערבי.
.
דרך אגב,
מול גולדן הוא היה אדיר.
31 נקודות ב-60% אפקטיבי.
תחזיר מנהל משחק שיוריד ממנו את הלחץ,
ותקבל שוב קונטנדרית.
ברוך רובין
3 יול 2022 14:42:44סטטיסטיקה לא תספר לבדה את הסיפור, על כל זיג שהוא קלע גולדן סטטיט קלעו זג, איך מנהל משחק בדיוק ישפר את ההגנה?
האווי לאסוף
3 יול 2022 08:09:17דוראנט וג'יימס בקבוצה אחת זה אחלה פוטנציאל קומי, אני בעד הטרייד.
תודה רבה על המעורב המעולה
MacLeod 1
3 יול 2022 08:24:07בקשר לדוראנט, ברוב האתרים ההימור הוא על הסאנס בהרבה לפני כל אחת אחרת
Avner
3 יול 2022 10:34:45לא נראה לי שהסאנס יותרו על בוקר ובלעדיו לא בטוח שיש להם מה להציעה (את אייטון הם יכולים להביא גם לא במסגרת הטרייד).
ההימור שלי שהוא נשאר בנטס, יש את הבעייתיות עם החוזה של סימונס ולKD יש לו עוד 4 שנים בחוזה ככה שאין לחץ.
גם לקיירי יש אינטרס להפציץ העונה בשביל החוזה הבא, לא בטוח כמה הוא יכול לעשות להם שביתה איטלקית.
.
אם בכל זאת טרייד, זאת צריכה להיות קבוצה שרוצה לנצח עכשיו אבל מוכנה לעשות שינויים משמעותיים (לוותר על כוכב) ושעדיין תשאר שם קבוצה.
בנוסף יש את המגבלה של הרוקי אקסטנשן שמסבכת עוד יותר.
גם אם נניח רגע בצד את מגבלת הרוקי אקסטנשיין, לא בטוח כמה קבוצות כאלה יש.
פיניקס תוותר בוקר? בוסטון על טייטום\בראון? גולדן סטייט על ג'ורדן פול ושאר הצעירים?
אם יוטה מותרים על מיטשל נראה לי זה רק לבניה חדשה, KD לבד שם לא יספיק לריצה עמוקה..
מיניסוטה הייתה יכולה להיות אופציה טובה (לפני גובר) אבל כנראה לא הסכימו לותר על קאט\אדוארדס.
.
נראה לי האופציה הכי ריאלית זה ניו-אורלינס, משהו סביב אינגרם והרבה בחירות (משאיר לניו אורלינס שלישייה של CJ,KD והשדוף).
Eddie
3 יול 2022 08:25:00הלייקרס יודעים שאין להם שום סיכוי לכלום כל עוד ווסטברוק אצלם, ויסכימו לטרייד על דייויס רק אם יהיה כרוך גם בווסטברוק בחבילה. חוץ מזה, הם לא יפרסמו שהם מוכנים לטרייד על דייויס גם אם מוכנים, ויכחישו את זה, בשביל לא ליצור דמורליזציה אצלו…
asaf
3 יול 2022 08:31:39בווסטבורק תגע רק איזה קבוצת טנקינג שלא אכפת לה לספוג את החוזה שלו לעונה אחת והוא לא יפריע לבנייה שלה..
MBK
3 יול 2022 08:25:42אסור ללייקרס להסכים לטרייד כזה.
האכות של דייויס תחת הסל היא גיים ג׳ינג׳ר. הנבלה הסרוחה הזאת השליך 18.6 אחוז מדאון טאון.
ביום שדיוויס ילכלך את הידים שלו וישחק כסנטר זה יהיה בלתי אפשרי לעצור את הלייקרס.
אין קבוצה בליגה עם 2 מגינים שיכולים לשמור את דיוויס ואת לפלופ.
לברון בשלבי גסיסה ו KD עם כל הכבוד, נוטה להפצע
פציעה שלו באמצע העונה הורידה את הנטס ממקום 1 למקום 8 ופירקה את הקבוצה לחלוטין.
אם אני הלייקרס אני נותן את הפלופר ולא את דייויס שיפרח לצד שחקן כמו דוראנט.
etayef
3 יול 2022 09:14:23הלייקרס לא יכולים לעשות טרייד על לברון, אבל לברון יכול לעשות טרייד על הלייקרס.
asaf
3 יול 2022 08:28:52כל מילה מידן. לברון וקיירי רוצים לשחק יחד שיעשו את זה בנטס. מצד שני בתור אוהד לייקרס קצת התייאשתי מלהאמין שקרסולי החרסינה יבין שהוא צריך להתחיל להתלכלך בצסע הרבה יותר.
דוקטור רזי הופמן
3 יול 2022 08:30:08https://hardwoodhoudini.com/2022/07/02/boston-celtics-durant-trade-brown-smart/?a_aid=40179&fbclid=IwAR0JmY5TjYtFgUxK_x46X_wY4VUpaB8zBF-tFvx64LGCOUOUNDb7mP9zl80
TRIP
3 יול 2022 08:45:17לא מדמיין את הקבוצה בלי קיריי, תן עוד עונה אחת
יהלי אולמר
3 יול 2022 08:46:17תודה דוק
יו.אס.סי ויו.סי.אל.איי בביג 10 של פוטבול המכללות. בכדורסל יוסטון, סנטרל פלורידה (המכללה של טאקו פול) ועוד אחת מקונפרנס האמריקן יעברו לביג 12 עוד שנה.
הייט אשברי
3 יול 2022 08:47:21הצהרות של סנטרים כאלה או אחרים לא מחזירות ולא יחזירו את תפקיד הסנטר למרכז העניינים .
זה יקרה רק אם סנטרים יביאו אליפויות או לכל הפחות גמרים . בינתיים , מי שעושים את זה בעשור האחרון באופן הרבה יותר דומיננטי הם גארדים ומספרי שלוש.
רן הנרגן
3 יול 2022 10:56:24מספרי 4 ורסטילים. לברון, קוואי,יאניס, דרימונד (לא כטופ דוג)
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2022 11:14:40חחחחח מצחיק שהכנסת את דריי הנגר לרשימה של יאניס קאווי ולברון 😂😂😂😂😂
אחד הטובים שלך נרגן
דררי ורסטילי בטראש טוק שלו זה הדבר היחיד. תראה אם דוראנט מגיע לסאנס איזה כוכב ביומבו נהיה אם לא ינחיתו לו סנטר על הראש יתן יותר מדריי.
עגל
3 יול 2022 14:34:50+1000
צורם/מצחיק לראות את גרין ברשימה הזאת
thetroll
3 יול 2022 23:19:51מה ההבדל בין גרין ליאניס? במונחים האלה שניהם נגרים
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
3 יול 2022 11:44:05שני הראשונים מספרי 3 לדעתי.
חגי "התותח" ניסני
3 יול 2022 09:19:57יאניס שנה שעברה. דיוויס ב20 חולקים על התאוריה שלך. אה ומשום מה נעצרת בגמר. אני סופר גם גמר איזורי. אז יוקיץ׳.
Assafof1
3 יול 2022 09:28:20מסכים ביותר, ההשפעה של הגבוהים גדלה מאוד כמעט כל האלופות בשנים האחרונות שיחקו עם שני גבוהים והגבוהים שלהם היו שחקנים דומיננטים מאוד בקבוצה
והרבה קבוצות נבנות על שני גבוהים גם צעירות וגם כאלה שבמוד של לנצח עכשיו
ישנה איזה תחייה של הגבוהים
ברוך רובין
3 יול 2022 09:36:27הייט איברי צודק, פעם אחת גמר איזורי, סנטרים כיום לא רלוונטיים ולא מסוגלים לסחוב קבוצה לבדם.
.
דיוויס לא הוביל קבוצה לבד לשום דבר כמו שראינו בפליקאנס היה לידו את לברון, יאניס הוא שחקן חוץ שמסוגל מצד אחד לשחק כשחקן פנים ובלי חולשות הגנתיות בניגוד ליוקיץ ומצד שני לא צריך שיפיעלו אותו בדומה לדיוויס הוא ממש לא סנטר.
.
יוקיץ עד עכשיו בתוצאות כשלון הוא פשוט טפלון באתר ובגלל שהסגנון שלו יפה מפחדים להגיד את האמת, יוקיץ הגיע פעם אחת לגמר אזורי עם אולסטאר לידו (מארי נתן תצוגות של סופרסטאר ) , דונציץ יאנג הארדן … סחבו קבוצה רחוק יותר עם סגל חלש יותר.
דוקטור רזי הופמן
3 יול 2022 12:35:37יוקיץ לא טפלון אבל להגיד שהצוות המסייע שהיה לו, עם הפציעות, יותר טוב מזה שהיה לדונקיץ זה לא נכון. לגמרי לא!
ברוך רובין
3 יול 2022 13:09:47הארדן 2015 סחב פחונים לגמר המערב, לברון 2017, יוקיץ אוברייטד הצוות שהיה לו מול הסאנס עונה קודמת לא נופל ממה שהיה לדונציץ העונה ( שפגש סאנס טובה יותר), ההבדל זה שדונציץ ניצח בעוד הMVP הפסיד בסוויף משפיל
הייט אשברי
3 יול 2022 09:52:57חגי – אני חושב שברוך ענה לך נכון .
חוץ מזה , הכל יחסי . כל התפקידים חשובים . אבל לראיה – אפשר להגיע עד הסוף , או כמעט עד הסוף , ללא סנטר דומינטי . אי אפשר לעשות את זה בלי קלעי-על אחד לפחות , ובלי שחקן כנף דומיננטי.
עידן
3 יול 2022 14:33:38יאניס לא הסנטר של מילווקי.הוא 3 שעשה הסבת תפקיד ל 4.ברוק לופז הסנטר של מילווקי.
אנטוני דייוויס יכול לשחק סנטר אבל מעדיף את עמדה 4.
דווייט הווארד וגבאל מק'גי היו הסנטרים של הלייקרס בעונת האליפות.
אף סנטר לא יכול להוביל קבוצה לאליפות בלי שיהיה לצידו גארד אולסטאר/סופרסטאר בניגוד לגארדים או סמול פוורדים שיכולים להוביל קבוצה לאליפות עם סנטר עציץ
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2022 14:56:04אמת
thetroll
3 יול 2022 23:20:15++
golan
3 יול 2022 09:38:15אחלה מעורב. תודה רבה
לא מבין את מינסוטה…
בברלי בתגובה הכי הגיונית. רק שיוטה כבר בפלייאוף…
Assafof1
3 יול 2022 09:45:30הלייקרס עושים את הmove הנכון אם הם משיגים את קיירי במקום ראס אני מאמין שזה יקרה.
אז הם יהיו קבוצה אדירה (קיירי משחק עבור חוזה, לברון הוא לברון וAD שהוא בריא הוא טופ 10 בליגה )
ובכללי המערב מאז גולדן הגדולה הפך להיות over achievement, לפיניקס חסר הסטאר ואייטון לא יהיה שם השנה , גולדן זכתה בהגרלה קלה מאוד השנה ומולה עמדה קבוצה שעברה התעללות רצינית ולדעתי לא שווים מול מערב רציני יותר מחצי גמר אזורי, ממפיס צעירה מאוד והפציעה של JJJ, דאלאס היא הדוגמא המושלמת לover achievement, יוטה כבר לא איתנו, דנבר וקליפרס תלוייה באיך הקבוצה שלהם חוזרת, NOP היא כמו ממפיס רק במקום JJJ זאיון
ולאף אחת מהן את האופציה להגן מול דיוויס בטח שלברון וקיירי לידו
Avner
3 יול 2022 10:39:00למה שהנטס יעשו כזה דבר?
עדיף כבר להשאיר את קיירי או לשלוח אותו לאינדיאנה תמורת החוזים שהם רוצים להיפתר מהם.
Jonathan
3 יול 2022 10:47:10להגיד שכולם לא רציניים זה הרבה יותר קל מלהבין מה המנצחים עשו נכון.
הייט אשברי
3 יול 2022 13:47:49פלוס 1000
Berch
3 יול 2022 10:52:09תודה על המעורב
כולם מדברים על טרייד ווסטברוק-קיירי והנה בכלל בשטח בודקים דוראנט-דיוויס.
איזה בלגאן בברוקלין… קשה לצפיה
🙂
Jonathan
3 יול 2022 10:55:24באמת קשה לצפיה. נורא. תעביר את הפופקורן.
דוקטור רזי הופמן
3 יול 2022 12:37:23ביסלי טוב?
Jonathan
3 יול 2022 12:48:09מה שהולך בברוקלין זה סרט הוליוודי. ביסלי תשאיר להפקות מקומיות.
בכלל טענתי פעם שהיו צריכים להעביר אותם שכונה ולקרוא להם "ברודוויי נטס". זה פחות תפס, כנראה כי זה לא מצחיק. אבל עכשיו אפשר למתג את בדיחת האבא הזו מחדש כנבואה.
Avner
3 יול 2022 12:49:03😂
shadow
3 יול 2022 11:51:58דווקא אם מתרגלים לזה שהליגה הפכה לקרקס נודד ובאים מהפרספקטיבה הזו, אפשר להנות מהדבר הזה כמו כל ראליטי אחר, יש לך אפילו קרדשיאן בחלק מהפרקים. זה שלא שאי פעם מצאתי הנאה בראליטי אבל פה לפחות זה קשור בצורה מסויימת לספורט שאני מתעניין בו
אשך טמיר המקורי
3 יול 2022 14:50:49אני דווקא כן. אפשר להנות מטראש טוב. ממליץ על fboy island
shadow
3 יול 2022 16:34:19עזוב אותך בלונג טרם זה הופך לך את המוח לפירה ומשיחת לך את הנפש גם אתה לא שם לב.
Jonathan
3 יול 2022 10:54:28דעה לא פופולארית – אם הנטס לא בטוחים שקיירי בכלל יעלה לשחק הם ירוויחו יותר מלקבל את ראס מאשר להשאיר את קיירי.
.
מה שכן, אני לא יודע מה לקבוצה יש לעשות עם שילוב של ראס וסימונס יחד. יש גבול לכמה אסיסטים אפשר למסור וכמה ריבאונדים אפשר לקחת כשאין לך מישהו שייזרוק.
etayle
3 יול 2022 11:11:48בכללי אתה צודק, הבעיה העיקרית של המטס שאין להם בחירות, ולכן טנקינג לא כזה בא בחשבון, אז זה לא נוראי כמו שנראה.
Jonathan
3 יול 2022 11:45:01אם קיירי לא משחק הם בכל מקרה בטאנקינג וכל מה שיוצא החוצה מראה שהוא ממשיך לפורר אותם מבפנים.
golan
3 יול 2022 11:30:48הנטס לא ירויחו מטרייד כזה … עדיף להם לקבל כמה שחקנים שיאזנו משכורות ואיזה בחירות דראפט מאשר את ראס כי זה נוח ללייקרס.
Jonathan
3 יול 2022 11:52:45זה לא טרייד טוב.
אבל אף אחד אחר לא באמת רוצה את קיירי והוא מאותת שהוא יישחק רק בשביל הלייקרס. הכי טוב לליגה ולאנושות אם הנטס ייבשו את הנרקיסיסט הזה לעונה… אבל בהנחה שהנטס לא יכולים להרשות לעצמם טאנקינג – יש מצב שזה הולך להיות נוח להם לא פחות ממה שזה נוח ללייקרס.
דוקטור רזי הופמן
3 יול 2022 12:38:07חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
thetroll
3 יול 2022 23:23:17הדחעה נשארת לא פופלרית
The Pro
3 יול 2022 11:23:23התנאי הראשון שהלייקרס צריכים להציב בכל עסקה: אם ווסטברוק
לא נמצא בתוכה אז אין עסקה,
–
אחרי העזיבה של מונק,
הספסל של הלייקרס הוא מהגרועים בליגה חסר להם עומק יותר מהכישרון של דורנט.
אם פלינקה חכם אז חוץ מארווינג הוא צריך להכניס לעסקה את מילס,קורי האח וג'ו האריס שיכול להיות נכס.
אבג
3 יול 2022 11:49:21בוואללה רשמו שהם לא הסכימו לגו האריס ורצו את האח.
לי זה לא ברור האריס שחקן מעולה אלא אם כן חוששים מהםציעה שלו
thetroll
3 יול 2022 23:29:02צודק. לדעתי אם הלייקרז יסכימו לוותר על ראס אז הנטס צריכים לתת עליו את דוראנט קיירי קורי מילס ג'ו האריס וגם 3 בחירות סיבוב ראשון . זה גם יחזק את הספסל של הלייקרז במקום מונק שעזב וגם יקל על לברון לקחת עוד טבעת.
הבעיה היחידה בטרייד הזה זה שהלייקרז בחיים לא יסכימו ובצדק.
The Pro
3 יול 2022 11:30:07דונובן מיצ'ל הוא שחקן מערכת נחמד אבל לא אחד שיכול להוביל בניקס.
בטח שלא בהשוואה לכרמלו בפריים שלו.
–
יותר מדי שחקנים צעירים בליגה מקבלים חוזה מקסימום ולא עומדים בציפיות ביחס לתוצאות.
NBA בדם
3 יול 2022 11:36:09זה מצב שנוצר של יותר מדי חוזי מקסימום אפשריים ליותר משחקן אחד.
ברגע שיהיה הגבלה של חוזה מקסימום אחד בצורה כלשהי, לא תראה שחקנים סף אולסטאר מקבלים אחד כזה.
זה הכל היצע וביקוש.
פחית שימורים צמיגית של Ljos
3 יול 2022 14:37:08אם נגיד יגבילו חוזה מקסימום אחד לקבוצה. ואיכשהו גם ימנעו מעבר של חוזה מקסימום לקבוצה אחרת כדי שלא יהיו שניים באותה קבוצה. שאלה רעיונות לא טובים ולא אפשריים בעיניי, אבל זו הדרך שלי לפרסם את מה שהצעת, תקן אותי אם אני לא בכיוון.
זה לא אומר שבכל רגע נתון יהיו 30 חוזי מקסימום בליגה, שזה פי שניים מהאולסטאר? בהגדרה סף אולסטאר יקבלו מקסימום. שלא נדבר על שחקנים באולסטאר שלא יקבלו חוזי מקסימום רק כי הם בטעות בקבוצה עם אחד אחר וחייבים לשמור על ההיררכיה הנוקשה החדשה.
אור
3 יול 2022 15:02:33יש לי פתרון – תקרת שכר. רעיון מהפכני אני יודע
פחית שימורים צמיגית של Ljos
3 יול 2022 15:34:03חושב ששמעתי על זה פעם משהו.
NBA בדם
3 יול 2022 18:42:15יש לי רעיון יצירתי שקבוצות יוכלו להחתים 2 שחקני מקס, אבל מצד שני יחשבו פעמיים אם המהלך משתלם להם.
נגיד ותקרת השכר היא 120 מליון.
שחקן שסיים חוזה רוקי וקבוצתו רוצה לתת לו חוזה מקס(לפחות 4 עונות) , החוזה יהיה 40 אחוז מהתקרה.
בחוזה השני ואלך(לפחות 4 עונות) לאחר חוזה הרוקי וקבוצתו רוצה לתת לו חוזה מקס, החוזה יהיה 50 אחוז מהתקרה.
במידה וקבוצה תחתים 2 שחקני מקס, אחד אחרי חוזה הרוקי ואחד בחוזה השני ואלך מחוזה הרוקי ישאר לקבוצתו (מכיוון שנותרו לה 10 אחוז מהתקרה), זאת אומרת שישארו לה 12 מליון לשאר הסגל עד התקרת השכר. (כמובן שאפשר לחרוג, אבל לא לסכומים משמעותיים מדי).
לדוגמא: לברון ודייויס שחקנים וטרנים ששוויים 100% במקסימום.
האם שווה לקחת סיכון של לסמוך על 2 כוכבים ולהיות תלוי בהחתמות של כמעט ורק שחקני מינימום.
או שאפשר להחתים שחקן מקס אחד ויישאר לך מספיק כסף להחתים 3- 4 שחקני איכותיים.
לשחקנים יש בצע כסף(כמו לכולנו), ובמידה ויהיה אפשר לתת להם 60 מליון, הם לא יתפשרו על 40 ויילכו לקבוצה שתציע להם יותר.
במצב הקיים לא יהיו חוזי מקס לשחקנים שהם סף אולסטאר, אלא כמעט ורק לתותחים מהשורה הראשונה.
פחית שימורים צמיגית של Ljos
3 יול 2022 19:35:50בקיצור, אתה מציע ש-95% מהליגה יהיו באנדרפיי מטורף וכרוני כדי שרק העילית (?) בכל קבוצה (תלוי סיטואציה, כמו כמעט כל דבר בחיים) יקבל קצת יותר כסף ממה שעכשיו? להקצין את דרגות השכר לכוכב או לא וזהו? זה לא טוב בעיניי ובטח לא שיפור.
NBA בדם
3 יול 2022 20:07:05זה ייצור מצב שכל קבוצה תשלם מקס רק לכוכב עליון אחד.
שחקנים לא משני משחק כמו גובר,קיירי,דרוזן ומקולום ועוד לא יקבלו אותו סכום כמו הכוכבים הגדולים באמת.
אפילו שחקנים כמו טייטום ומיטשל שהם מעולים אבל לא בטוח שהם שווים 40-50 אחוז מהגג, קבוצות יחשבו פעמיים אם לתת להם חוזה כזה.
המטרה העליונה של השיטה היא ליצור שוויון בצורה שתהיה כמעט בכל קבוצה סופרסטאר,אולסטאר ו2-3 שחקנים איכותיים גג.
קבוצה שבמקרה תדוג 2 שחקנים טופ 15 -10 יצטרכו ללקט שחקני מינימום או קרוב לכך והרבה לא ייקחו את ההימור הזה.
קבוצה שלא יהיה לה סופרסטאר ביד תוכל למשל ליצור קבוצה מרתקת ומעולה שכוללת של 3 אולסטארים טובים ו2שחקני משנה טובים: ג'רוי הולידיי,מקולום,רויס אוניל,פסקל סיאקם ויונאס וולנצ'יונאס.
אור
3 יול 2022 20:29:51אפשר פשוט לבטל את המקס וכל אחד יקבל כמה שיוכל להוציא מהקבוצה שלו
Tamir
3 יול 2022 21:12:14בעייני הפתרון הכי ריאלי הוא לבטל את הסופר מקס להשאיר רק מקס לארבע שנים,ולהתחיל לעבוד בחוזים קצרים יותר על הרבה יותר כסף לשחקני הביניים (לא סופרסטארים)ואז לשחקנים וגם לקבוצות תהיה ברירה בין כסף גדול עכשיו לבין חוזה מובטח זול יותר.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
3 יול 2022 11:47:53לאן כרמלו הוביל את ניו יורק בפריים שלו? תמהני….
thetroll
3 יול 2022 23:31:47++
אבג
3 יול 2022 11:30:42הנטס יכולים לדחוף את סימונס בטרייד על קיירי?
ככה הם יוכלו באמת להתחיל מחדש וללייקרס גם ככה אין בחירות כדי לפצות על ווסטברוק
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2022 11:53:54מרקס צריך להיות בכלא
אשך טמיר המקורי
3 יול 2022 14:52:44מרקס מעולה. טופ 5 בליגה
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2022 14:54:53חחחחחחחחחחחח אדם בושה נתן להם לעשות בית זונות. עבר את בילי קינג אגדה אחרת אם הוא מסיים עם סימונס ביד והארדן קיירי ודוראנט בחוץ חחחחחחחחחחחחחחחחחח.
thetroll
4 יול 2022 07:22:11פששש סחטיין שמצאת 4 יטתר טובים ממנו. מבחינתי הוא מספר 1.
🙂
Jonathan
3 יול 2022 11:55:15מדהים שמה שהפך את הנטס לכאלה חסרי ישע זה להביא את הארדן מיוסטון. נתנו את כל בחירות הדראפט שלהם ועכשיו הם לא יכולים לעשות טאנקינג ואין להם גמישות בטריידים.
סופרטימז צריכות איזשהו כלל לגבי מתי הן מביאות כוכב אחד יותר מידי…
ברוך רובין
3 יול 2022 13:14:10הלך המחשבה היה נכון, דוראנט הנמושה הבטיח להם שישאר לחוזה ארוך טווח וחתם עליו לכן הטרייד בכלל בוצע.
Jonathan
3 יול 2022 13:30:11דוראנט בדיוק עזב קבוצה שניה ב3 שנים.
קיירי עזב קבוצה שניה בשנתיים.
שניהם עם היסטוריית פציעות שגם אם יש שם רצון טוב יש סיכון שלא יישחקו.
ואז מביאים את הארדן מיוסטון שמחליפה בשבילו שחקנים כמו גרביים אבל עכשיו הוא עושה להם שביתה. תמורתו נותנים את כל בחירות הדראפט ונעלמת כל אפשרות לטאנקינג אם המהלך ייתפוצץ.
ובמהלך הבא מגיע סימונס, השובת, בטרייד על הארדן.
אין שם שום שלב שהלך המחשבה היה נכון.
ברוך רובין
3 יול 2022 14:16:00דוראנט עזב קבוצה שנגמר לו החוזה ושגרמה לו לפציעה באכילס , קיירי ארווינג נגמר לו החוזה אין שום פסול בזה, המטרה הייתה אליפות והארדן היה טרייד שעל הנייר היה אמור להביא אותם לשם (לצערם הם לא שיחקו ביחד בפועל) אז להארדן נמאס מהשטויות של קיירי וזה שדוראנט צידד בו, תוסיף את העובדה שהלייקרס לקחה אליפות אחרי שהביאה את העתיד שלה בשביל דיוויס ותגלה שזה טרייד שהיה נו בריינר בטח שהכוכב שלך דורש לטרייד הזה.
Jonathan
3 יול 2022 14:41:32ברור שמאשימים את גולדן סטייט בהכל. את כולם פצענו.
הטרייד בהחלט היה נו בריין.
ברוך רובין
3 יול 2022 14:45:01הדמעות תנין של מאיירס היו מצחיקות אחרי הפציעה, אי אפשר לשנות את ההיסטוריה הם שמו את הבריאות של דוראנט במקום השני ולחצו עליו לשחק הקרע באכילס זה נטו אשמה של גולדן סטייט
Jonathan
3 יול 2022 14:52:02דוראנט אומר שאתה מדבר שטויות
Hell, no. How can you blame (the Warriors)? Hell, no. I heard the Warriors pressured me into getting back. Nobody never said a word to me during rehab as I was coming back. It was only me and (director of sports medicine and performance) Rick (Celebrini) working out every day. Right when the series started, I targeted Game 5. Hell, nah. It just happened. It's basketball. S— happens. Nobody was responsible for it. It was just the game. We just need to move on from that s— because I'm going to be back playing."
ברוך רובין
3 יול 2022 15:00:43חתמו לו שהוא בריא ועלו אותו לשחק פצוע, כמה דקות אחרי קרע את האכילס, זה לא שיט אפנד ופציעה של מזל רע (כמו שקרה לו העונה לדוגמא) , זה כשלון ברור של הצוות הרפואי ושל הארגון של הווריורס
Jonathan
3 יול 2022 15:02:17אוי היהירות
ברוך רובין
3 יול 2022 15:15:34https://youtu.be/a1DBvuhrv0Y
הפציעה 10 דקות ששיחק בפועל, שוב עלה לא כשיר לשחק ונפצע בגלל זה, בדיוק כמו שהטיים לורד עלה העונה. מי נתן לו אישור לעלות לשחק פצוע? מי שיבץ אותו בהרכב ? יש פציעות של מזל רע זאת של רשלנות רפואית
Jonathan
3 יול 2022 15:20:33חושב שיוהרה היא מונח יותר תקני מיהירות
🤔
ברוך רובין
3 יול 2022 15:23:39מה לדעתך קרה למה דוראנט נפצע 10 דקות אחרי שחזר מפציעה? הקרע באכילס נגרם ללא מגע או תנוע לא נכונה? תסביר לי בבקשה
Jonathan
3 יול 2022 15:32:22בניגוד אליך, אין לי יומרות להיות דוראנט או להיות רופא
Avner
3 יול 2022 18:17:55זה קצת כמו האמירה של דה-שוט מאתמול בסגנון 'אנחנו לא יודעים מה קורה מאחורי הקלעים אז אי אפשר לשפוט את דוראנט'.
אם ככה אי אפשר לשפוט אף אחד ואז לשם מה בעצם התכנסנו?! 😇
עזוב רגע אשמים או לא, הוא נפצע, חזר לשחק ומיד נפצע בדיוק באותו מקום, לא יותר מסביר שיש קשר בין הפציעות?!
.
לגבי כל טעוני "אולי תקשיב למה שהשחקן\מאמן\GM אמרת כי לדעתו אתה מדבר שטויות" אלה טעונים חסרי משמעות. אותם אנשים הם חלק מהסיפור עם אינטרסים ברורים יותר או פחות ולכן כל קשר בין מה שהם אומרים לאמת הוא די מקרי. תכף גם נצטרך האמין בפיות ושכדור הארץ שטוח.. אה אמ.. לא משנה בעצם.
כמו שאמר לאחרונה הבחור עם הזקנקן והקרניים:
"What I say vs. what I think are two totally different things. I would say 90 percent of what I say is probably not what I'm thinking, which is challenging. I really admire people that actually can do that and say what they think because they invite a lot of other things into their life. I think there's part of me that doesn't like conflict. So in the end, I just always try to play it super flat. From a strategic standpoint I never want to give away what we're doing. I usually say the opposite. If they got a (expletive) corner, I'll be like, 'That guy's unbelievable! I don't even know how to complete balls over there!' And in my mind, I'm thinking, 'I'm going at that mother-(expletive) all day.' Because I don't want to give them any(thing)."
Jonathan
3 יול 2022 18:53:43לגבי הפציעה – די ברור שדוראנט נפצע באותו המקום. אבל יש גבול ליוהרה של להניח שהוא לא נבדק בצורה הראויה, לא התאמן לפני או שהדעה בדיעבד של צופה מהצד היא עם איזושהי חשיבות גבוהה יותר מזו של הפציינט או של הרופאים שבדקו אותו. יופי שבאינטרנט אוהבים תיאוריית קונספירציה, לדחוף את האף ולשחק עם הגבול בין דעה לגיטימית לדיבה. זה עדיין לא אומר שהדעות האלו שוות משהו.
ברוך רובין
3 יול 2022 19:17:30אין קשר ליהורה, מצחיק אותי העצימת עיניים שלך, הפציעה היא פציעה חוזרת שקרתה בגלל שהוא עלה פצוע לשחק ואזור הרגיש היה בסיכון לפציעה. זה עובדה שאין דרך לשנות אותה יש פציעות של מזל רע שקוראות מתנועה לא נכונה חבלה החלקה מגע זאת לא אחת מהם. הייתה פה רשלנות רפואית שהוא קיבל אישור לשחק ועלה לפרקט גם על זה אין וויכוח בליגה.
.
פעם אחר פעם אתה רואה בNBA מקרים שהנצחון יותר חשוב מבריאות השחקן בטווח הארוך (רוברט וויליאמס הקיץ זה המקרה האחרון, למה אתה חושב שבווריורס אין מקרים דומים בטח שבהיסטוריה שלהם שחקנים חזרו מהר יותר מפציעות (קרי בפלייאוף 2016)..
https://healthfitinc.com/blog/2019/6/24/was-kevin-durants-achilles-tear-preventable
Jonathan
3 יול 2022 19:38:06זה מה שאומרים בכתבה שהבאת:
At the end of the day, none of us know the specifics of the original injury, how it progressed, and the decision-making process made by his medical team and technical staff.
So could they have prevented his achilles injury???… We may never know.
.
אתה אומר שזו לא יוהרה, אבל בינתיים כל איש מקצוע אומר שהוא לא יודע ואתה מחליט להיתפס לטענה שלך.
גם רופאים טועים, אולי יום אחד יידברו על זה שמה שנעשה לדוראנט ורוברט ויליאמס הוא רשלנות, אבל בינתיים זה המילה של הפציינט ושל הרופאים מול אנשים עם ויי פיי.
ברוך רובין
3 יול 2022 19:42:48מסבירים לך בכתבה בפירוש שבספורט אחר מחכים יותר עם חזרה מפציעה כזאת, אבל הרבה יותר קל לעצום את העיניים
Jonathan
3 יול 2022 19:50:57לעצום עיניים למה? איזה מידע אתה מציע אם לא היית שם?
בוא תספר לי גם מי באמת רצח את ארלוזורוב ואת קנדי.
thetroll
3 יול 2022 23:39:01מעניין. מי זה הבחור עם הזקנקן והקרניים? יש לו שם?
ברוך רובין
4 יול 2022 00:55:58טום בריידי
Avner
4 יול 2022 18:36:46🐐🏈
פחית שימורים צמיגית של Ljos
3 יול 2022 12:13:13יומן הקריפטו, סטרדייט 300497.26-. המשקיעים איבדו קשר עם ספינת החלל הדיגיטלית וויאג'ר, השותפה הרשמית של דאלאס מאבריקס. אוהדי הקבוצה שהשקיעו כספים ב"מטבע" שנקרא וויאג'ר, בתיווך המאבריקס, נשארו ללא יכולת למשוך את ההשקעה שלהם לזמן לא ידוע. לא ידוע אם בכלל יראו משהו ממנו בחזרה, כי כסף בקריפטו הוא ללא שום ביטוח. החיפוש אחר קיובן מתחיל.
מנחם לס
3 יול 2022 14:35:46???
פחית שימורים צמיגית של Ljos
3 יול 2022 14:54:06דאלאס מאבריקס התחברו למטבע קריפטו ותיווכו אותו לאוהדים שלהם. ה"מטבע" קרס והאחראים עליו נעלו את האפשרות של האנשים למשוך בחזרה את הכסף ולהציל משהו ממנו.
מנחם לס
4 יול 2022 04:12:36לא ידעתי
shadow
3 יול 2022 16:32:02פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים
shadow
3 יול 2022 16:32:52וגם הנוכלים כמובן. זה בא ביחד
פחית שימורים צמיגית של Ljos
3 יול 2022 22:45:02לכל אחד מאיתנו יש איזו סוג נוכלות שעובד עליו. המוח שלנו בנוי ככה. לכל אחד יש איזו נקודה עיוורת שלנוכלים קל ללחוץ עליה. רק מה היא אותה נקודה משתנה לפי האישיות וניסיון החיים שלך. זה כמו כריזמה. אני רואה בטראמפ תינוק בכיין, אבל יש כאלה שרואים בו מנהיג כריזמטי ובנו כת שלמה סביבו. יש שיראו בדייוויד טנאנט חנון בריטי מוזר, ואני אשתה כלור אם הוא רק יבקש ממני. דברים שעובדים בצורה שונה על אנשים שונים.
אף אחד לא חסין. אולי יהיה לאדם מזל ולא יתפסו אותו אותם נוכלים, אולי מה שעובד עליו איזוטרי מספיק כדי לא להיות שווה לנוכלים להיכנס אליו, אולי מה שתפס אותו זה משהו בלתי מזיק יחסית ואפשר להתעלם ממנו. אבל לכל אחד יש משהו. בין אם זה תחושת עליונות אישית על אחרים, תחושת גיבור שמציל את העולם לבדו או משהו אחר לגמרי שפחות נפוץ בקרב הקונספירטיבים של העולם המערבי היום.
השאלה העיקרית זה מה אנחנו עושים עם אותם נוכלים וכמה תמיכה אנחנו מספקים ל"פראיירים". אני חושב שאנחנו לא רוצים להיות חברה כמו צופי אמריקה, ולהעביר הכל מתחת לשולחן.
shadow
4 יול 2022 08:42:55זו עדיין בסופו של דבר אחריותו של כל אדם על עצמו. אם הוא פרייאר הוא גם קצת נוכל ולהיפך וזה קודם כל עליו. כשאני אומר "עליו" אני מתכוון אלי.
המחשבה שאפשר להציל מישהו מלבד עצמך היא לא רציונלית.
אני מציע כמה דרכי מחשבה אחרות אם תרצה אפשר להמשיך בפוסט אחר
הייט אשברי
3 יול 2022 13:49:58אם אני הנהלת הנטס , אני אומר לדוראנט וקיירי TO CUT THE BULLSHITS , ולהתייצב למחנה האימונים לעונה החדשה .
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2022 14:03:48אני אומר את זה לקיירי. על דוראנט אני מקבל מקסימום רווח אז מוכר בשיא.
קיירי כבר במחיר תחתית עדיף לי אותו ביציע מאשר מחזק את השיקצה בחינם/כמעט חינם. ככה אני גם דופק לו את החוזה הבאה אחרי היעדרות של שנה נוספת.
אם תגיד להם כמו שאמרת הם בכלל לא יגיעו חחחחחחחחחח יעשו לך הארדן, קיירי יגיד לך שהוא ראה את המשיח
birdman
3 יול 2022 14:24:43אני מסכים עם הייט אשברי, לא בין איך אנשים שמקבלים כ״כ הרבה כסף יכולים בכלל לעקם את האף על משהו. באמריקה משפחה שיושבת לאכול ארוחת ערב אומרת תודה על האוכל שיש להם על השולחן.
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2022 14:53:28גם אני מסכים אבל המציאות שונה ובמציאות קיירי ודוראנט לא יגיעו כי יש להם 500 מיליון בבנק.
יודע מי יגיע? משפחה שיושבת לאכול ארוחת ערב אומרת תודה על האוכל שיש להם על השולחן.
Avner
3 יול 2022 18:23:05+100
לא רוצים לבוא לא יקבלו כסף, ראינו כבר שאפילו קיירי לא ממהר ככ לוותר על 30 מיליון וזה גם יעלה לו בחוזה הבאה.
אם לדוראנט לא מתאים שיתחיל לחפש מתלה לנעליים.
birdman
3 יול 2022 14:21:33קווין דאודורנט שחקן שדי דומה ללברון ג׳יימס. ללייקרס באמת עדיף את דייוויס. אבל השלייקרס היו מוכנים להחליף את לברון תמורת דוראנט, רק שהצעה כזאת מעולם לא הגיעה.
birdman
3 יול 2022 15:02:15ללייקרס כדאי להטריד את דייוויס תמורת קוראנט, ואחרי זה להטריד את לברון.
פחית שימורים צמיגית של Ljos
3 יול 2022 14:23:43הב לי צ'ק, זוכר מה ביקשת מרובנו?
Havlicek stole the Ball
3 יול 2022 14:33:04להביא מזומן? או dftt? מוכן להזכיר?
פחית שימורים צמיגית של Ljos
3 יול 2022 14:49:59אני תמיד שמח למזומן, אבל השני יותר קרוב.
Havlicek stole the Ball
3 יול 2022 14:52:25מודה ועוזב טלאהאסי (מהי ירוחם האמריקנית?)
Jonathan
3 יול 2022 15:06:21תבקש NFT שמעתי שזה הדבר הבא
😉
פחית שימורים צמיגית של Ljos
3 יול 2022 19:31:53שמעתי משהו על קוף משועמם שכולם מתלהבים ממנו. לבקש כזה?
Jonathan
3 יול 2022 19:39:19נשמע כמו משהו שהערך שלו ימשיך לעלות ולעלות.
אתה יודע מה באמת מעניין? אם גם הפירמידות היו תרמית פירמידה.
TRIP
3 יול 2022 14:26:52דיוויס לא נגע בכדור מאפריל, הכל רק לא ווסטבריק
אשך טמיר המקורי
3 יול 2022 14:37:18דוקטור, במעורב של אתמול נתתי פיתרון לכל התסבוכת. זה כולל גם את דייוויס וסימונס.
https://i.ibb.co/wKbYwnN/fanspo-nba-trade-machine-snap-7-2-2022-10-46-30-AM.png
תוסיפו בחירות לנטס משתי הקבוצות.
דוראנט יעבור בטרייד אחר (פיניקס).
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2022 14:51:14הנטס קיבלו זבל רציני. הם יצטרכו הרבה בחיות דראפט בשביל זה חחחח.
רן הנרגן
3 יול 2022 17:42:00צודק.לא מבין איך קבוצות ממשיכות עם השטות של להביא כוכב תמורת ים של בחירות. כמעט בכל מקרה כזה הקבוצה שנתנה את הבחירות אכלה אותה. הראשון שהתחיל עם המנהג הזה היה דון נלסון שנתן 3 בחירות עתידיות תמורת כריס וובר וקבר את ג"ס להרבה שנים אח"כ
מנחם לס
3 יול 2022 14:37:29תודה לכולם.
380 הצביעו עד עתה. לא רע
עגל
3 יול 2022 14:44:56381
onetwo3
3 יול 2022 18:10:5480% בעד הטרייד
ברוך רובין
3 יול 2022 19:21:57בריגדס החולרה לא יקבל חוזה משארלוט והם ישחררו אותו בחינם, יש בעיה קשה של אלימות (נגד ילדים בחינוך, נגד נשים) אצל האפרו אמריקאיים
etayef
3 יול 2022 20:42:03חולמנים, הזויים והייטרים יקרים.
איך יעשו טרייד על לברון?
ברוקלין היו שמחים להישאר עם דוראנט,יש להם חוזה איתו, ומחפשים לו טרייד רק כי ביקש.
על הכוכבים הגדולים באמת בליגה אי אפשר לעשות טרייד, כי הם לא מאויימים ממנו. לא צריכים את הכסף, ולא את החוזה. רק לקבוצה יש מה להפסיד.
כל מה שאפשר, הוא לנסות לייצור סנריו טוב בשביל לברון כדי שיסכים לעזוב לקבוצה אחרת, אבל את זה אף אחד לא רוצה, לא?
עידו גילרי
3 יול 2022 20:47:41אף אחד לא חייב לשאול אותו. זה ממילא לא יקרה אבל נניח והלייקרס היו יכולים לשלוח ארבע בחירות סיבוב ראשון עם לברון. אז יש מצב שברוקלין לוקחים את זה.
ברוך רובין
3 יול 2022 20:56:14אף אחד לא ישלך 4 בחירות סיבוב ראשון ולברון על דוראנט. ברוקלין הייתה חוטפת טרייד כזה בעיניים עצומות
עידו גילרי
3 יול 2022 20:57:21סתם מתאר מצב היפותטי. כי הוא אומר שאי אפשר לעשות טרייד על לברון.
ברוך רובין
3 יול 2022 21:08:13הלייקרס מנוהלת על ידי קלאץ ולברון בפועל במצב היפותטי שגני באס מטרידה את לברון ללא רצונו דיוויס מבקש טרייד למחרת רק לקבוצה מסויימת
עידו גילרי
3 יול 2022 21:08:56שיבקש
עידו גילרי
3 יול 2022 21:09:26כל זה ייגמר ברגע שיפסיקו להיעתר אוטומטית לדרישות הנ"ל.
ברוך רובין
3 יול 2022 21:19:32אז דוראנט שרוצה טרייד בשביל לעבור לקבוצה תחרותיות, יגיע לקבוצה לא תחרותית ועוד לליקרס? הקפאקייק יתפרק אחרי חודשיים
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2022 22:08:48זו ליגה שנתנה לארגוון גרילה אלים של פושעים בשם BLM שעובדים על שחורים כאילו הם לטובתם לשלוט בה אז מי יטריד את לברון חחח לברון יטריד אם כבר את גני באס. האיש שולט שם ומתכנן השתלטות עוינת בעתיד. הוא לא יזוז סנטימטר מאל איי. ולגני אין ביצים.
Avner
4 יול 2022 11:04:05היפוטטי כי אין להם בחירות אבל..
לברון מסיים חוזה בסוף השנה ואף אחד לא יודע לאן הוא ייקח את הכשרון שלו אח"כ.
לא בטוח כמה מהר AD יבקש טרייד, נניח שכן, הלייקרס יכולים להגיד לו לא ויהיה להם כמה שנים של AD&KD, אח"כ AD מוזמן לעזוב.