פרי אייג'נסי 2022, היום ה-III – דריוס גארלנד חתם על הארכת מקסימום

פרי אייג'נסי 2022, היום ה-III – דריוס גארלנד חתם על הארכת מקסימום

עדכונים שוטפים

דריוס גארלנד חתם על הארכת מקסימום עם קליבלנד: 193 מיליון דולר ל-5 שנים. זו העסקה הגדולה בתולדות המועדון.

*

קודי מרטין ימשיך בשרלוט כשהוא חותם על חוזה חדש בשווי 32 מיליון דולר לארבע שנים.

*

בינתיים על פי מספר דיווחים יש מגעים מתמשכים בין הלייקרס לנטס על החלפה של קיירי אירווינג בראסל ווסטברוק.

*

ביסמאק ביומבו שמצא את עצמו בסוף העונה שעברה בפיניקס ימשיך לשנה נוספת במדי הסאנס.

הסאנס גם מחתימים את ג'וש אוקוגי לשנה ומביאים תמורת מזומן את ג'וק לנדייל שעבר להוקס בעסקת דג'ונטה מארי.

מי פנוי באלנבי?

רכז: , קמבה ווקר (דטרויט), דניס שרודר (יוסטון), גוראן דראגיץ' (ברוקלין), די ג'יי אוגוסטין (לייקרס), פקונדו קאמפצו (דנבר), רייג'ון רונדו (קליבלנד).

שוטינג גארד: קולין סקסטון (R, קליבלנד), ג'רמי לאמב (סקרמנטו), אוסטין ריברס (דנבר), לו וויליאמס (אטלנטה).

סמול פורוורד:  קיילב מרטין (R, מיאמי), ג'ורדן נווארה (R, מילווקי), טי ג'יי וורן (אינדיאנה), קסלר אדוארדס (R, ברוקלין), רודני הוד (לוס אנג'לס קליפרס), אנדרה איגואדלה (גולדן סטייט).

פאוור פורוורד: מיילס ברידג'ס (R, שארלוט), כרמלו אנתוני (לייקרס), מרקיף מוריס (מיאמי), בלייק גריפין (ברוקלין), פול מילסאפ (פילדלפיה).

סנטר: דיאנדרה אייטון (R, פיניקס), מונטרז הארל (שארלוט), תומאס ברייאנט (וושינגטון),  למרקוס אולדרידג' (ברוקלין), חסן וויטסייד (יוטה), מייק מוסקלה (אוקלהומה), סרג' איבקה (מילווקי), דמרקוס קאזינס (דנבר).

מה עדיין לא קרה?

פרשת דוראנט טרם הגיעה לכדי סיום, וכך גם גורלו של קיירי. יהיה מעניין לראות מה יקרה ביוטה בהמשך השבוע וכיצד הקבוצה תראה מעבר לוויתור על גובר. דיאנדרה אייטון טרם סגר בפיניקס, או במקום אחר, אולי זה קשור לדוראנט, אולי לא. לספרס ולאוקלהומה יש מקום לחוזה מקסימום – יכול להתאים לאייטון, למיילס ברידג'ס כל עוד לא נכנס לכלא, ואולי גם לספיגת חוזה מת (ראסל? קיירי? אחר?). יעקב פולטל, השחקן האוסטרי הראשון, האחרון והיחיד בתולדות הליגה עדיין על המדף – אל תחמיצו את ההזדמנות.

עיקרי היום השני

מיניסוטה שילמה ליוטה מחיר מפולפל על מנת לצוות את גובר לטאונס וחבר מרעיו -מאליק ביזלי, פטריק בברלי, הסנטר הרוקי ווקר קסלר, ג'רד ונדרבליט ו-4 בחירות סיבוב ראשון כמעט לא מוגנות יצעדו כל הדרך עד לסולט לייק סיטי. האם העסקה הזו תהפוך לעסקה הטובה ביותר של דני איינג' בכל הזמנים? כולל שליחת הזקנים לברוקלין ב-2013? כולל לשלוח לפילי את הבחירה הראשונה ומרקל פולץ עבור הבחירה השלישית, ג'ייסון טייטום ועוד בחירה בשנה העוקבת? או אולי מיניסוטה רואה משהו שכולנו מפספסים? ימים יגידו, וכנראה שכולנו נשמע מה הם יגידו.

הסלטיקס הצליחו להנחית את ברוגדון במחיר סביר להפליא – בחירת סיבוב ראשון ב-23, דניאל תייס, ארון נייסמית' ועוד כמה שאריות, והוסיפו אליו את גלינארי במחיר צנוע. הגולש מרקוס סמארט לא בהכרח מרוצה מכל העניין הזה אבל נראה שבוסטון ערוכה ומוכנה לעונה הבאה.

הקאבס החזירו את רוביו 18/3 ומוסיפים עוד קצת גובה, לא שהיה חסר להם, עם רובין לופז.

נשארו במכורתם – זאק לאבין בשיקגו על 215/5 שנים. זאיון בנ"א על 193-231/5 שנים. נורקיץ' בפורטלנד 70/4. מיטשל רובינסון בניקס 60/4, והאיש, האגדה, וריבאונד ההתקפה – קוון לוני בלוחמים 25/3.

לא כולם נשארו בגולדן סטייט – אוטו פורטר סגר בטורונטו, דמיאן לי בסאנס, פייטון בפורטלנד, ואנדרסון בלייקרס, אבל דווינצ'נזו הצטרף.

ההוקס נפרדו מהוארטר שעבר לסקרמנטו והוסיפו את ג'סטין וארון הולידיי.

ג'ון וול סיכם על באיאאוט ביוסטון וסגר עם הקליפרס 13/2 – אם כולם שם יהיו בריאים זו תהיה קבוצה גדולה. אם כולם שם יהיו בריאים זו תהיה הפתעה גדולה.

בפינת סנטרים אלמונים מהספרס – ג'וק לנדייל עבר לאטלנטה ודרו יובנקס נשאר בפורטלנד. לא תזכרו איפה קראתם את זה לראשונה.

עיקרי היום הראשון

שמשון ויובב דורשים טרייד מברוקלין, שבינתיים מצליחה לשמור על מילס וקלקסטון, ולגייס את רויס אוניל. כוכבים חתמו על הארכות חוזה בהמון כסף (יוקיץ', ביל, בוקר, טאונס ומוראנט). הניקס מימשו את תאוותם הגדולה והחתימו את ברונסון (גם זה ניוז, סוג של, בכל אופן). יקיר המערכת, פי.ג'יי טאקר, שמשך שנים קיבל שכר זעום יחסית ליכולתו, עקץ סוף סוף את המערכת ב-33 מיליון דולר ל-3 שנים בפילי, ואינגלס, פצוע או לא, סגר במילוואקי. אולדיפו נשאר בהיט. הלייקרס החתימו את לוני ווקר, דמייאן ג'ונס וחואן טוסקנו אנדרסון, וג'אבל מגי החביב עזב את פיניקס לדאלאס.

לפוסט הזה יש 384 תגובות

  1. אני מבין את הביקורת על קונלי והטרייד של גובר אבל הצד השני של זה הוא שיש בליגה התמכרות מוגזמת לבחירות דראפט והתקןוה שהן מביאות איתן. מחליפים שחקנים מוכחים בבחירות דראפט באיזה שהיא אובססיה לא מוסברת ומחשבה לא תמיד נכונה שכל קבוצה יודעת לבחור את השחקנים הנכונים. ואז בוחרים שחקנים חדשים בדראפט ואחרי שנתיים מחליפים אותם בבחירות דראפט כי הם לא מספיק טובים…
    הטוב מאוד הוא האויב של הטוב ומה שמינסוטה עושה הוא בהחלט סביר, יש להם קבוצה טובה לעוד הרבה שנים עם 3 שחקנים שהם בסיס מעולה (אדוארדס, טאונס ומקדניאלס) וגובר יחזק דברים שאין להם ואולי עם רכז קצת יותר סימפטי מדונובן מיטשל גם יצליח להתשלב במרקם הקבוצתי. זה סיכון סביר מאוד וסיכוי לא רע שמהטימברוולבס תצא סוף סוף קבוצה שעוברת שלבים בפליאוף שנה אחרי שנה ב3 שנים הקרובות. בשביל הטימברוולבס זה המון אחרי שנים של בינוניות ומסכנות אז אני לגמרי מבין למה קונלי הלך על זה.

    1. אני מסכים עם מה שאתה אומר בנוגע לבחירות דראפט ועדיין הטרייד לא טוב בגלל מי שהמחיר הזה שולם עליו.הקבוצות הכי טובות במערב הולכות נמוך , ווריורס דאלאס קליפרס ,פיניקס שכנראה תוותר על אייטון בשביל דוראנט. הטרייד הזה מזכיר לי את ההחתמה של הורפורד בפילי שאמרו עליו שהוא נהדר גם בפורום הזה וראינו בסוף מה הוא היה שווה. אפשר להצליח עם סנטר דומיננטי אבל בשביל זה צריך קבוצה ורסטילית עם קלעים שמרווחים. קארל אנטוני טאונס היה צריך סנטר אתלטי שמחפה עליו גם ביציאה על גארדים , גובר מחפה טוב בצבע אבל נורא ביציאה על גארדים וזה פוגע בפלייאוף. פיק אנד פופ והנעת כדור תפרק אותם. בנוסף מה יקרה בהתקפה? , טאונס רק יעמוד על הקשת ויזרוק הוא יודע לעשות דברים בצבע אבל לא יוכל בגלל גובר שיסתום את הצבע.

      1. אני מסכים איתך שגובר יסתום את הצבע אבל לטאונס יש יכולות נהדרות גם עם הפנים לסל ומבחוץ וגובר לא כזה נורא ביציאה לגארדים, צריך לדעת איך משתמשים נכון בהגנה על פיקנפופ. מיני מכוונת לתקוע יתד בפלייאוף ועם השיפור של אנט יש מצב שהם יצליחו או שיעיפו את קאט ודי-לו תמורת רכז אמיתי

        1. זה לא שגובר נורא בפרימיטר, זה שהוא מזעזע בפרימיטר. הטימבס קיבלו רים פרוטקטור כנראה הכי טוב בליגה, אבל אחד כזה שהחולשה שלו זה סמול בול. הקליפרס לפני שנה הביכו אותו עם הרכב סמול בול ללא סנטר. באותה עונה גובר זכה בDPOY, ועדיין ההגנה של יוטה דאז לא הצליחה להתמודד עם הסמול בול של הקליפרס ללא קוואי הפצוע. במערב יש לך את הווריורס, הקליפרס, ודאלאס שכולן משחקות סמול בול, ופיניקס שמספיק ורסטילית בשביל להריץ גם הרכב כזה (על אחת כמה וכמה אם דורנאט ישחק שם בעונה הבאה על חשבון אייטון). מול הרכבים כאלה גובר לא טוב, וההגנה המעולה שלו בצבע לא באה לידי ביטוי בזה שקבוצות פשוט ילכו עליו וכמעט רק עליו בפיקים.

          1. לא חושב שאתה צודק. נכון שההגנה האישית שלו על גארדים לא טובה (איזה סנטר בגודל הזה כן מגן טוב על גארדים?) אבל כמו שכתבתי הגנה נורמלית צריכה לדעת איך להתמודד עם פיקנפופ/רול וההתמודדות היא לא רק של שחקן ספציפי אלא קבוצתית. גובר לא סנטר איטי אז איך בדיוק סנטרים יותר כבדים כמו יוקיץ אמביד נורק וכאלה מתמודדים עם מצבים דומים "בהצלחה"? צריך לבנות את ההגנה נכון

    2. לא מסכים באופן מוחלט.
      גם אם קונלי צדק והוא בנה פה קבוצה שתרוץ אפילו לתוך הפליאוף העמוק.
      למה?
      1. כי הוא שילם פה מחיר מטורף . הוא למעשה נתן 5 !!!! בחירות סיבוב ראשון (כולל את קסלר שנבחר השנה) בלי הגנות בכלל. גם למישהו שסולד באופן מוחלט מרוקיס זה הימור הכי כבד שיכול להיות.
      2. הוא הביא שחקן ששיחק תמיד סנטר כשיש לו שחקו שהוא סנטר. אחד הוא סטרץ' 5 השני 5 קלאסי אבל עדין זה שני שחקנים שמשחקים שנים באותו תפקיד. האם טאונס יוכל לשחק 4 ככה בלי תקופת לימוד? עוד הימור מטורף.
      3. גובר הוא שחקן מוגבל והרבה פעמים היתה תחושה שקיבל את המקס ללא קשר ליכולת.
      4. לא תמצא בעל רחבי הליגה שחקן יותר נחמד מדונובן מיטשל. אם הוא לא הסתדר עם גובר זה נקודה אדומה לגביו.
      בקיצור הטרייד הזה הוא הימור לכל אורך הדרך ואם הוא לא יצליח בשל כמות הנכסים שהושקעה בו זה יכול לדון את מיני לגורל אכזרי של שנים של אי הצלחה.

      1. בניגוד לשנים של ההצלחה של מינסוטה שהיו עד כה??
        בשביל מינסוטה כמה שנים טובות בפליאוף, לא אליפות, אבל לעבור סיבוב או שניים זה חלום. בטח הרבה יותר מכמה בחירות דראפט שאלוהים יודע מה יצא מהן. מבין היטב את ההחלטה הזו שגם אם היא נועזת היא לא נעדרת הגיון.
        והזלזול של כולם בגובר שעשה לבדו הגנה חזקה ביוטה, פשוט לא לעניין.

        1. זה לא זלזול בגובר. זו איזושהי הכרה במגבלות שלו (לרוב השחקנים יש איזשהן מגבלות) ואיך הן משתלבות בתוך מינסוטה. על הנייר, הן לא. אבל לך תדע.

          1. הקטע הוא שמעבר למחיר המופקע שהם שילמו עבור גובר, על פניו הייתה להם אופציה לא פחות טובה בדמות אייטון שגם הייתה זולה בהרבה…

            1. למה שאייטון ילך למינסוטה ? יש שם את קאט על הבלטה שלו, ומנהל המשחק זה אדוארדס.
              אבל המחיר ששלימו על גובר הוא מוגזם ולא תשאר להם רוטציה בכלל, ו4 בחירות סיבוב ראשון אומר שאין לה דרך להתחזק דרך הדראפט והיא תאלץ לשלם סכומים יותר גבוהים לשחקנים כדי שיישארו ו שיבואו

        2. מה זאת אומרת כמה בחירות דראפט שאלוהים יודע מה יצא מהן? דראפט טוב יכול לסדר קבוצה לשנים קדימה. אתה מדמיין את יוטה בלי דונובן? בחירה 13? את הלוחמים בלי קליי 11? את בוסטון בלי טייטום? את מיניסוטה בלי טאונס ואנטוני אדוארדס?? מהדראפא מגיעות התקוות החדשות לא כולן מתגשמות זה נכון אבל :
          קבוצה בלי בחירות חדשות היא קבוצה בלי תקוות חדשות.
          ובעייני לוותר על זה במחיר עסקה אחת ועוד כזו מפוקפקת?
          יש גבול לקרדיט שאני מוכן לתת למישהו גם אם הוא GM בליגה הכי טובה בעולם. כשאני רואה משהו בלתי הגיוני בעליל אז בדרך כלל זה בלתי הגיוני בעליל וזה נכשל. בכל מקרה זה הימור גדול מידי . זה כמו בהשקעות. אתה תמיד מפזר. לא קונה מניה אחת כי העתיד לא ידוע. העסקה הזאת היא עסקה רעה בהגדרה ללא קשר אם תצליח או לא כי קנו פה מניה אחת בלבד מניה שרבים אומרים שהיא מפוקפקת במחיר שהוא בטוח שערורייתי ומישכנו את כל העתיד של הקבוצה עבור המניה הבודדת הזו. לא טוב ידידי. לא טוב.

          1. די נו, כבר לא ברור איך העסק הזה עובד? כל עוד יש לך כוכבים בגיל סביר לא משנה כמה בחירות דראפט מישכנת אתה בסדר ויכול לצאת לריבליד מתי שיתחשק לך. לא יודע אם הטרייד הזה ישדרג את מינסוט אבל יש לה את KAT ואדוארדס ואם יש זמן בו הם יכולים להרשות לעצמם לעשות הימור משוגע על 4 בחירות דראפט זה עכשיו – כי גם אם זה יהיה כישלון טוטאלי זה לא ישאיר אותם עם שוקת שבורה כמו הטרייד הנורא של ברוקלין ששמו הכל על שחקנים בשלהי הקריירה.

            1. תודה בועז… נחיה ונראה
              🙂

    3. מסכים איתך לגבי ההתמכרות דראפט שמזכירה את הבהלה לזהב, הרבה פעמים האופטימיות היא מוגזמת ואחרי שנתיים "הזהב" עובר לקבוצה הבאה בלי שנעשתה שום בנייה.

          1. שניהם ייחסרו. GP2 הבריק הגנתית והשיג כמות מרשימה של חטיפות בזמן שהיה על המגרש. אם ייקבל יותר דקות בפורטלנד הוא ייתן מספרים ממש מרשימים.
            אני מקווה ששחקני השנה השניה (כולל וייסמן) ייתנו קפיצה ואז העזיבות פחות יורגשו.

            1. אם היית יכול להשאיר אחד (במחיר זהה לשניהם לטווח נגיד של שלוש שנים) את מי היית משאיר ומאיזה שיקולים?

            2. האמת שgp2.
              הוא בשום פנים ואופן לא היה יותר טוב או חשוב מפורטר לאליפות הזו אבל מדובר בתכנון לעונה הבאה…
              אז גם הגיל וגם זה שאני רואה משהו ייחודי ביכולות ההגנה שהוא מביא.
              צד שני, היה מה זה כיף לראות את וילט צ'מברליין בשורותינו.

            3. גם אני במבט קדימה מעדיף את פייטון בגלל היחודיות ובגלל ההתאמה לקבוצה. אבל אז אני חושב על הדקות מאחורי שלושת הגארדים. מצד שני גם הדקות של פורטר יאכלו על ידי האחרים.
              לגבי הגיל- תחשב מסלול מחדש (לך תבדוק זה ישעשע אותך).

            4. די. היה לי בראש שGP בן 24…
              זה מצחיק כי דווקא עם פורטר זכרתי בדיוק בן כמה הוא.
              מה שכן, פורטר נראה כבר כבד וחבול וגארי פייטון לא. עכשיו אני רואה שהעונה הוא שיחק 71 משחקים, שזה בדיוק מה שהוא שיחק עד כה בשאר הקריירה – כנראה הרוויח מזה.
              .
              קומינגה ומודי הם שניהם סווינגמנים כשהראשון יכול להיות בשתי עמדות הפורוורד והשני יכול להיות שוטינג גארד או SF. היינו מוצאים מקום לפייטון או לפורטר. לזה אני לא דואג.
              .
              בכל מקרה, אני אאשים את הקורונה מאפריל שאיבדתי זיכרון לטווח בינוני, או את עודף המשימות של 3 השנים האחרונות.

      1. היה ברור שהם לא יוכלו להחזיק את כל הרוסטר של השנה כי כולם יקבלו הצעות שלא עוכלו להשוות להזכירך הם בגבול העליון של מס המותרות זה אומר שכל דולר שכר עולה להם 5 או 6 דולר במס אז אין להם שום דרך להתחרות . לא פורסם מה פורטר קיבל אבל אם למשל הוא קיבל 4 מליון לעונה מקבוצה אחרת הלוחמים היו צריכים לשלם מהכיס 24 מליון כדי להשאיר אותו על 4 מליון.
        אבל שים לב לעבודה המצויינת שהם עשו:
        הליבה של הקבוצה נשארה : סטף קליי דריי ואני מוסיף לזה את פול וויגינס ולוני. קומיהגה אדיר נתנו לו להתבשל בפלעאוף הזה הימור שלי בפליאוף הבא הוא משכיח את GP2. לא תזכור אותו בכלל. וייסמן חוזר. הביאו אתדה ויצ'נזו ואני בטוח שאחרי שהסערה תשכח הם יחתימו עוד 2 שחקנים שהליגה החליטה לדלג מעליהם על חוזי מינימום ובזכות המערכת שלהם וסטיב קר יוציאו מהם זהב. בדיוק כמו פורטר GP2 השנה.
        אני דוקא מבסוט.

        1. להשלים… בעייני זה ניהול ברמה הגבוהה ביותר שאפשרית בדיוק ההיפך ממה שקורה בברוקלין… ניהול שפשוט הרס קבוצה לשנים על גבי שנים.

  2. הלייקרס יכלו להציע עסקה יותר טובה על ברוגדון בנוסף לטרנר/הילד עבור ווסטברוק בחירה 27 וTHT
    לא מבין איך לא הלכו על זה. כנראה קיריי ללייקרס

    1. יעד סביר לטרנר יכול להיות פיניקס, הן כגיבוי לאייטון והן במקומו. שתי בחירות סיבוב שני והוא שלכם (וכמובן שאריות להשלמת משכורות, לנדרי שאמט נניח)

    2. ג׳פרסון, לא מבין איך נתתם את ברוגדון עבור כלום ושום דבר. פשוט טרייד רע. לטרנר אתם כבר שנתיים לא מוצאים טרייד למרות שהוא סחורה חמה ואולי כדאי להטריד קודם את וורן לפני הילד (או שבעצם שווה לתת לו לשחק קצת שיעלה ערך 🧐)

      1. הערך בטרייד של ברוגדון היה שימת הכדור בידיים של הליברטון, הוא לא מתאים לטיימליין. האם ניתן היה להוציא ממנו משהו יותר טוב? לדעתי כן, אם כי הנהלת אינדיאנה יודעת לעשות עסקים ככה שיש מקום להאמין שלא הייתה הצעה טובה יותר.
        לטרנר לא ממש חיפשנו טרייד – הוא סוג של שחקן בית ועד הטרייד דד ליין האחרון, כשהיה ברור שהעסק לא עובד, ניסו את סאבוניס וטרנר ביחד. בנוסף, הוא סבל במרץ לדעתי מפציעה מסיימת עונה שיכול להיות שחמורה משחושבים, והוא חוזה נגמר. אם אני מוציא עליו שתי בחירות סיבוב שני אני מבסוט (פינוי שלו ייתן מקום לגוגה, לאייזיאה ג'קסון ואולי גם נוציא משהו מג'יילן סמית').
        וורן חופשי ומקווה שבריא, שיחתום במינימום באיזשהו מקום, אפילו מחדש אצלנו ויהיה סוג של גיבוי למאת'ורין.
        הילד זו שאלה, החוזה שלו יורד והוא יכול להשתלב טוב בקבוצת פלייאוף כשחקן שישי בזכות הקליעה. צעיר ובחירת סיבוב ראשון רחוקה מחיר טוב עבורו.
        והכי חשוב – אחרי שנים ארוכות ארוכות ארוכות, הקבוצה עושה טנקינג ראוי לשמו ותופסת עמדה מובילה במירוץ לתחתית, כל נמושות המזרח חזקות לעומת הפייסרס, כולן התחמשו בבחירות גבוהות, גם יוסטון ואוקלהומה יעבו את עמודת הניצחונות, מה שייתכן וישים את הפייסרס במקום טוב לוובאנימה. מוביל כדור יש לך (האלי), סווינגמן סקורר פוטנציאלי יש לך (מאת'ורין), תשיג את הגבוה היוניקורן שלך ויש לך קונטנדרית לשנים.

        1. הערך בטרייד היה לשים את הכדור בידיים הליברטון? בכלכלה הערך של מוצרים נקבע גם (בעיקר) על ידי הקונים ומה הם מוכנים לשלם עבורו.

          1. וול, בפעם האחרונה שבדקתי אנחנו לא עוסקים בכלכלה 😉
            אם אני מחפש את ההיגיון המאסדר מאחורי העסקה, זה היה לפנות את המקום להליברטון שיוביל את הקבוצה וברוגדון יושב לו על המשבצת. מסכים שהתמורה נמוכה ממה שציפיתי, יכול להיות שהפציעות באמת השפיעו משמעותית על המחיר

            1. אז אני מנחש שכרגיל יש משהו שאנחנו לא יודעים

      1. חחחחחח
        א. צודק לגבי אי השתלבות
        ב. צודק לגבי הבגידה בשבר – אבל אני כמו קיידי – נאמנות של חתול סיאמי
        ג. לזכותי ייאמר שאני לא באמת חתום בשבר, רק תומך נלהב מבחוץ. אני רוברט דה נירו

            1. אפילו על פי העדויות האישיות שלך קשה לי להאמין שזה נכון (ולא שהוא כזו יד זהב)

            2. תאכלס אצלכם הוא היה די טוב כשעזב אותכם התחיל לרדת, לא יודע אם זה מגובה במספרים, רק לפי מראה עיניים

    1. דה שוט ישתלב בטנש מצויין. כל קבוצה צריכה איזה וויילד קארד שיעלה מהספסל במשחקים כשהכל חרב, ואו שיתפוצץ או שיחרב.

  3. ברוגדון לסלטיקס הולך להתברר אולי כטרייד המדויק והמשפיע ביותר על העונה הבאה. מספיק שהוא מוריד את כמות האיבודים שלהם ב3-4 למשחק והם כנראה לא יפסידו כבר משחקיי פלייאוף צמודים. זה שהוא יוריד את סמטרט לספסל זה בכלל בונוס.
    כיף לראות שאיינג" השועל הזקן לא איבד את זה ועדיין הוא שחקן הפוקר הטוב בליגה. אבל עדיין ההגנה של גוברט וההתקפה של קאט הולכת ליצור קו קידמי מעניין מאוד. מינסוטה כבר לא נמושה והבחירות דראפט לא יהיו בטופ (לפחות בתאוריה) אם אדטארס ימשיך בנסיקה שלו.

    1. הטרייד של בורגדון נראה אדיר אבל תכלס גם קצת הימור: קודם בוא נראה שהוא לא נפצע. קצת פריך הבחור.
      הטרייד של איינג' נראה טוב שלי הקבוצות, בעיקר אם איינג' ממש את הבחירות כחבילה בשביל אייטון.

      1. לא צריך 'חבילה' בשביל אייטון, רק לשלם לו. אין לו יותר מדי אפשרויות בסכומים שהוא רוצה, אם המקס מפיניקס מה שיעשה את ההבדל יכולים לזרוק להם בחירה אחת ואיזה חוזה (נדמה לי שעדיין אין להם מספיק מקום מתחת לתיקרה).

        1. לא מבין בזה כלום, אבל אופציה של סיין אנד טרייד לא עדיפה לאייטון? אם זה נכון אז צריך חבילה בשביל שיצא לפניקס משהו מזה. אם דיברתי שטויות אז פשוט תתעלם.

          1. אין פה עדיף או לא עדיף.. אם לקבוצה הקולטת יש מקום לחוזה מקס אז בשביל מה שישלחו משהו חזרה, ואז לא אז צריך סיין אנד טרייד (ואז פוטנציאלית להתחרות בקבוצות אחרות כאלה)

    2. מצוין לגבי החלק הראשון.
      מסכים לגבי איינג'.
      לגבי מיני – שאלוהי ההופס יעזור להם נקוה שאתה צודק כי את כל מה שיש להם הם נתנו על הטרייד הזה ולקחו גם הלוואות ומינוף הכי קיצוני שיכול להיות ומשכנו את כל העתיד שלהם בהימור הזה. סביר שהאול אין הזה לא יצליח. לרוב הם לא מצליחים.
      אני שונא התנהלות כזאת.
      שילך להמר בוגאס אם כל כך בא לו.

      1. יש לך הערכת יתר לערך הבחירות האלו. אלה אם כן ידפק שם העסק בצורה קיצונית (סטייל ברוקלין) הבחירות האלו לא יהיו גבוהות.

        1. אברי אין גבול הא? 5 בחירות על גובר?
          שמח שזה נראה למישהו סביר. בהצלחה.
          דרך אגב מה אתה אומר על סטיבנס?
          שמע את הבכיונים שלי על סמארט הביא את ברוגדון?

  4. הסיפור הטראגי של הפרי אייג'נסי הוא מבחינתי בן סימונס, עד שהייתה לו הזדמנות להוביל קבוצה לאליפות קיירי ודוראנט הרסו לו

      1. הזווית ממש לא שונה מהותית – להגיד שבגלל זה קיירי יתקשה למצוא חוזה זו כבר פרשנות שהבסיס שלה לא שונה צמה שכבר דסקסנו.

    1. דוראנט אחד השחקנים האהובים עלי אבל ההתנהגות שלו טיפשית. מרגיש כאילו הוא חושב שהוא עובד בעיריה ומדובר בחבר מביא חבר.
      קיירי שרף את הקבוצה בעונה שעברה עם השטויות שלו. מה ההיגיון שלו שהוא כל כך רוצה שהוא ישאר?
      מסכנים הנטס. קיירי הרס להם שנים של הכנות לרגעים האלה (וכנראה גם את השנים הקרובות, אם הקבוצה תתפרק מנכסיה ותקבל רק בחירות דראפט). אני מקווה שבסיום העונה אף קבוצה לא תחתים אותו יותר.

  5. אני רואה שלאיינג' עדיין נשאר 17 מליון TPE לעבוד איתם.
    אבל יש עוד יותר משבועיים בשביל להחליט מה עושים עם זה.
    https://heavy.com/sports/boston-celtics/celtics-have-no-plans-with-tpe-report/?fbclid=IwAR0V6cnPIEu6l2p4jEoVpTdGZbKCuOb_4xYw27kKKGavNgHblOs1FoNJ7JQ
    הרוסטר כרגע עם 14 שחקנים
    חמישייה ראשונה, טייטום בראון הורפורד וויליאמס III וסמארט
    שניה, ברוגדון וויט וויליאמס לאלו ופריצארד
    שלישית, קורנט (טו ווי), האוזר ועוד בחור (גארד) ששכחתי את שמו וכמובן JD הבחירה סיבוב שני בדרפט. אולי יביאו את ים בכל זאת?

    1. רזי בחייך אני עובד כל כך קשה כדי לעזור לכם ואין שום התייחסות…
      .
      פולטל ידידי, פולטל – סנטר מצוין מהספסל, 9.5 מיליון, נכנס בחריגת הטרייד, מכיר את אודוקה ואת וייט, וחוזה מסתיים – לא טוב, לא ממשיכים, כן טוב – אין בעיה להשאיר.
      .
      לי זה עולה יותר.

      1. סליחה מיקי.
        אני מתנצל ומעריך מאד את הזמן שאתה משקיע פה.
        רק אזכיר לך שכבר אמרתי קודם שאשמח לקחת את פולטל ולהשתמש ב TPE. פולטל יכול להיכנס לחמישייה שניה או ראשונה.
        השאלה היא איך מביאים אותו? פופ לא יתן לו ללכת בשביל כלום…

    2. מצטער לאכזב אותך , אבל לאחר חיפוש לא מעמיק במיוחד כנראה והם לא ישתמשו בחריגה הכספית. ינסו להחתים סנטר במינימום , בכל זאת הרבה מסים לשלם , אולי ימצאו דרך יצירתית להעביר את החריגה או חלק ממנה לשנה הבאה?
      Over the past couple of weeks the Celtics explored possibilities with using their $17.1MM traded player exception, per Himmelsbach, but nothing came to fruition and the team currently doesn’t plan to use it after acquiring Brogdon, who will make $67.6MM over the next three seasons, including $22.6MM in 2022/23.
      https://twitter.com/Murf56/status/1542950058060021762

    3. רק מזכירה שפירגנתם לנו עם איינג' ואנחנו די מרוצות בנתיים בסך הכל, אבל מצד שני סטיבנס כרגע עושה לכל הליגה בית ספר לג'י אמים ככה שנראה לי ששני הצדדים יצאו מורווחים.

  6. עם הכסף הייתי מביא סנטר נחמד , גיבוי לרגליים של וויליאמס . במקום שנותר בסגל מביא את ים מדר..נמאס לעקוב אחר אבדיה .תנו לקהל הישראלי שידורים של בוסטון

      1. אני בעד שיחתימו את מדר כדי שיפסיקו להתבכיין פה עליו. מצד שני זה יתחלף ב"למה אידיוטיקה לא מכניס אותו??" אז בעייתי

  7. רמת הטמטום של דוראנט היא מדהימה
    הם רוצים טרייד ביחד הצמד… אבל הם עכשיו משחקים ביחד! בקבוצה מצוינת שתהיה קונטנדרית מובילה אם רק ישחקו!
    בקבוצה שנכנעה לכל רצונותיהם ונתנה להם הכל! (עד החוזה הארוך טווח לקיירי שעשה הכל כדי להראות שאינו ראוי לו)
    אז במקום לשחק ביחד, כמו שהם רוצים, ושבסה"כ קיירי יוכיח את עצמו וישקם את שמו, והם יתחרו על האליפות… הם בוחרים לפרק הכל ולדרוש שניהם טרייד.
    ועוד הם מספיק מטומטמים לחשוב שיש סיכוי שהם יוטרדו יחד… ואז עוד לקבוצה שתוכל לתת עליהם את כל הערך ועוד להישאר קונטנדרית.
    פשוט, רמת הטמטום של הצמד הזה, ביחד עם האגואיסטיות, השחצנות, וחוסר המודעות, זה ליגת העל של השיקוצים.
    https://youtu.be/PrXyygxNzrc?t=502

            1. אני לא יודע למדוד יהירות…
              אבל זה ללא ספק יהיר

            2. מעולם לא היה כזה כוח אבסולוטי לכל כך הרבה שחקנים, ודווקא העונה שעברה הייתה השיא, וסימונס שלא מרגיש כשיר רגשית לשחק אבל כן כשיר לחגוג במסיבות היה רק סימפטום

            3. זה היה הדובדבן הענקי על העוגה המחורבנת הזאת שכל הדייוויסים, ההארדנים והסימונסים הכינו.
              להסכם הקיבוצי הבא בעלי הקבוצות יגיעו כמו ערס עם סכין ונבוט ששרטת לו את האוטו.

      1. הייתי אומר שילחו אותם למינסוטה אבל תכלס זה כבר לא כזה עונש, יש שם יופי של קבוצה. את קיירי הייתי שולח כעונש ליוטה אבל יש מצב שהוא גומר שם כמנהיג מורמוני עם שבע נשים. את דוראנט הייתי מטריד לדאבס, סתם בשביל שיתקע כל בוקר עם דריימונד ושירגיש לו מוזר.

            1. אמרה מצויין – מקווה שאיינג' מכיר אותה.

      1. הבעיה היא שביחד עם הכסף לא מגיע….כלום.
        אפילו לא שיעורים בהתנהלות פיננסית נכונה.
        עם קצת ליווי נפשי צמוד הכל היה ניהול להיראות אחרת.
        .
        מדינה הזיה ארהב. פשוט מדינה הזיה.
        יש להם הכל שם אבל הם דב פאקטו לא מבינים בכלום.

        1. חוץ מהאמור לגבי ההתנהלות הפיננסית, דווקא דוראנט הוא אחד מאלה שהגדיל את הונו הרבה מעבר למה שהרוויח מכדורסל וחסויות. ובכלל לא כזה הבנתי למה איך שהם מתנהלים עם הכסף קשור להתנהגות שלהם מול הקבוצות

      2. הטרמינולוגיה שלך שגויה. לגבי עניין התרבות אפשר להתווכח, אבל להגיד ״נותנים יותר מדי כסף וכוח לילדים מטומטמים״ מעיד על חוסר הבנה, שלא לומר ״רפות הבנה״ חחחחח
        הילדים האלה מייצרים את הכסף שהם מקבלים. בפועל, הם מייצרים הרבה יותר ממה שהם מקבלים. הם כשרונות נדירים ועוסקים במקצוע הכי נחשק והכי נערץ בעולם.
        האדם הכי נעקב ברשתות החברתיות זה רונאלדו. אם לא הייתה תקרת שכר באנ בי איי הכוכבים היו דורשים וגם מקבלים הרבה יותר כסף. מה היינו עושים בלעדיהם?

    1. דוראנט הוא אידיוט של ממש . הוא רוצה לחתום בקבוצה מסודרת עם הנהלה ומאמן איכותי. אבל כל קבוצה שתביא אותו , תצטרך לוותר על חלק משמעותי מהסגל שלה למיאמי ישארו רק עם באטלר ולאורי ופיניקס אם יחתימו אותו ישארו רק עם פול ובוקר .שלא לדבר עם כל הבחירות דראפט שיתנו עבורו.
      כלומר הוא בסוף יעבור לקבוצה שתהיה כמו ברוקלין -ללא סגל עמוק ותלויה לחלוטין בכוכבים שלה. האופציה הכי טובה שלו זה להישאר בברוקלין , לקחת אחריות ,לומר לקיירי לעוף ובמה שהקבוצה תקבל עבורו פלוס השחקנים הקיימים(סימונס ,מילס,רויסס אוניל) לנסות להוביל אותם לריצת פלייאוף כמו ששחקן ברמתו צריך . האירוניה הייתה שהוא בא לקבוצה עמוקה והוא העיף את כולם בשביל הארדן שעזב אותו. הבעיה שלו לאורך הקריירה זה שהוא מחפש קיצורי דרך , לא לוקח מנהיגות ועושה חצי עבודה.

      1. הוא רוצה לחתום בקבוצה מסודרת עם הנהלה ומאמן איכותי – כדי שיוכל להעיף את המאמן להטריד את השחקנים (מי שעוד ישאר) ולהביא את חברו ה'אומן' בטור gm.
        .
        מקווה שיעיפו את קיירי לאיזה דטרויט או משהו כזה ושיגידו לkd שאין טרייד וזה מה יש, לא רוצה לשחק 4 שנים? בהצלחה. בסוף יתקפל כמו החבר שלו.

    2. מסכים עם כל מילה. הכי חצוף ויהיר פה זה קיירי שאחרי שנה שלמה של טירלול של מערכת שלמה בהתחלה בסירוב להתחסן ואחר כך בצום באמצע הפליאוף (הסיבות לא משנות – השורה התחתונה כן) עוד מעז לבוא ולדרוש חוזה ארוך. מרקס היה צריך להעיף אותם לכל הרוחות אבל גם את זה הוא מפחד לעשות כדי שכוכבים אחרים לא ישקצו את ברוקלין. אז עכשיו הוא נכנע לתכתיבים שלהם ומחפש להם קבוצה ביחד. אני במקומו.. עדיף שלא נרחיב לא יודע איך הבן אדם מסוגל להסתכל במראה…

  8. מדברים פה הרבה על פציעות וכשירות כרגע בעיקר בהקשר של ברוגדון ונקודת המבט שלי בכללי היא שפציעות הן קודם כל מצב מנטלי שבסיסו היא חוסר מודעות.
    בשביל מודעות צריך לשבור הרבה מיתוסים זה קטע כזה
    אין באמת דבר כזה "נוטה להפצע", זה מיתוס. גוף האדם לא אמור להיפצע, אם הוא נפצע זה או שהפעילות לא מתאימה לו(לא ממש מאמין שיש כזו) או שרמת האימון/הכנה לא מתאימה לו או שהעזרים(במידה ויש) לא מתאימים(נעליים לדוגמא) או הכל ביחד.
    לי אין ספק שרמת האימון והעזרים לוקים בחסר ואת התוצאות רואים ויש כאלה שמשלמים בגופם לחינם, בעצם לא לחינם, מכרו עצמם בשביל מליונים.

    1. תודה שדו, פה אני מסכים חלקית, יש שחקנים שהגוף שלהם לא מתאים לNBA העומס והפיזיות של המשחק נותן את אותותיו על הגוף ולא משנה מהי כמות האימונים (כמו במקרה של קובי ברייאנט).
      אני מסכים איתך שיש בעיית מקצוענות בליגה וזה אחד הגורמים המשמעותיים לפציעות (דיוויס זה דוגמה טובה שלא נגע בכדורסל מעל חודשיים למרות שבקושי שיחק העונה) עד כמה זה חל על כל שחקני הnba אני לא יודע להגיד.
      .
      אני לא חושב שאפשר להאשים מאמן שגיימס הארדן או זאיון וויליאמסון או קיירי ארווינג… לא מוכנים להתאמן ולאכול לפי הוראות. למאמנים אין כמעט כוח בליגה בטח למאמני ספורט ולתזונאים אחד שיזרוק מילה לשמנמן יסיים את תפקידו בקבוצה לאלתר.

      1. חושב כמוך, הגיוני שיהיו סוגי גוף שונים, מבנים שונים, ונטיות שונות לפציעות מסוימות (חוזק עצמות, נטייה לדלקות גידים, וכדומה).
        לא פוסל את מה ששדואו אומר אבל זה בהחלט גם משהו.

        1. אשך זה הרבה יותר מורכב ממה שאני רושם אבל העובדה שיש אנשים עם גוף שונה לא אומר כלום פשוט שצריך להתאים לאותו הגוף.
          .
          ברוך כמות האימונים משנה אבל ברור שיותר חשוב היא איכות האימון ולא הכמות. מה אתה עושה באימון זה עולם שלם. אפילו אפשר להגיד שאם תתאמן יותר מגבול היכולת שלך אז תפצע ואם באמת תחשוב על זה גם באימון אפשר להיפצע והסיבה היא חוסר מוכנות לאימון עצמו. אתה יכול לראות פה חוקיות? חוסר מוכנות.
          בעצם חוץ מההגדרה גם משחק הוא בעצם אימון. אימון בעצימות גבוהה ועם מעט בבקרה ולכן אפשר להיפצע כמו בכל אימון שבו תרים יותר ממה שאתה מוכן וכו.
          .
          לא דיברתי על מאמנים להם אין שליטה על אנשים בוגרים זה אחריותו של כל אדם לעשות בגופו כרצונו. מצד שני בכל מקרה לרוב המאמנים האלה אין מושג כי מלכתחילה בריאות השחקנים לטווח ארוך לא נמצא במקום הראשון ברשימה. כשירות מידית הרבה יותר חשובה לכן ניתוחים זריקות כדורים ועוד זה משהו שבשיגרה.

        1. אגב ברוך המקרה של קובי הוא בדיוק הדוגמא לאובר טריין. הוא שחק את עצמו למוות.
          תחשוב על זה ככה כמו כל דבר בחיים גם אימון זה משהו שדורש fine tuning בדיוק כמו נגינה ריקוד התעמלות ועוד. אנשים מתרכזים רוב הזמן בפן האגרסיבי של האימון וזונחים חלקים אחרים ואזכיר משהו שכבר דיברתי עליו – תזונה. מה זה נטייה לדלקות שברים וכו? גוף האדם זה גוף של אל תשחית אותו מילדות ואז תחשוב שאתה סמרטוט כי גם השחתת את המיינד והספיריט. עזוב תראה פה באתר את התגובות של אנשים לנושא הזה. כמה התנגדות והכחשה.

          1. תודה חברי, אני אתייחס בכמה נקודות ואתחיל עם האחרונה, מסכים לחלוטין כמו כל דבר בחיים איזון חשוב ויכול להיות שקובי ברייאנט בהחלט שחק את עצמו למוות, באותו תקופה גם המודעות לאורך הקריירה הייתה בחשיבות משנית . אותו דבר אתה רואה כיום בקולג ובשלבי הפלייאוף המאוחרים שבריאות השחקנים לא חשובה לטווח הארוך (כמו במקרה של דוראנט עם האכילס שחזר מהר מהמומלץ) , הקטע שזה במקרים מאוד ספציפיים ויותר יותר קבוצות התחילו להבין את החשיבות של אורך קריירה ובריאות השחקן על חשבון פיק רגעי.
            .
            אני מסכים לגמרי לגבי תזונה זה בעיה קשה שהולכת בליגה ומרכיב רציני בפציעות, התגובות באתר פשוט מביכות בחלק מהמקרים התייחסות לכותב ללא התעניינות בתגובה .

            1. רוברט ווליאמס זו דוגמא יותר טריה

    2. יש לנו דוקטור חדש פה, אני רק ממליץ להחליף שם. "גוף האדם לא אמור להפצע…" אני לא יודע מה האגנדה שלך אבל הפעם באמת הרמת פה מסקנות כל כך מוזרות שאפילו קיירי אירוינג לא מאמין להן.

      1. אז אם אתה לא יודע למה אתה מבלבל בשכל? אתה מרגיש מאויים ממשיהו שאומר לך שאתה לא אמור להיפצע ושאתה יכול להיות יותר בריא וחסין ואתה מציג את זה כאילו אמרתי משהו שלילי ולא חיובי. אתה מבין כמה זה הזוי?
        אם תשים לב כמו אלה שמשליכים את הפחדים והחרדות שלהם על זה שאני הולך יחף או אפילו מדבר על ללכת יחף ככה אתה עכשיו עם הפציעות. לא נורא לפעמים לוקח זמן להפנים דברים. בכל מקרה שתדע זה לא מחייב אותך, זו דעתי וניסיוני.

      2. נ.ב
        .
        בהזדמנות, אם תרצה, נדבר על למה אתה נותן חשיבות כזו לתואר דוקטור או כל תואר אחר שהומצא על ידי בני אדם.
        וסתם בקטנה אם אני זוכר נכון אתה חקלאי לא?

        1. לגבי הדוק זה היה בצחוק כמובן. רק נראה לי טבעי להפצע, כמו כל דבר בחיים גם המוות יגיע בסוף. להשליך מזה על בעיות נעליים אימונים תזונה וכיוב נראה לי כמו מקרה קלאסי של סימון מטרה מסביב לחץ. באמת שלא רציתי לזלזל פשוט התיאוריה הזו שלך קופצת לי לעין כל פעם מחדש. עדיין חקלאי והולך יחף במקומות מסויימים.

          1. כנראה שהטעות שלך במילה "משליך" אני לא משליך כלום. מדבר מלא מעט נסיון שלי ושל אחרים מאות אם לא אלפי שעות של קריאת מאמרים ספרים צפיה בתוכן רלוונטי ואימונים.
            נראה שפספסת לא מעט מידע במהלך הזמן אם ככה אתה עדיין חושב.
            כמה דברים למחשבה בכל צחוק יש קצת אמת במקרה שלך זו הערכת יתר לתארים. השאלה לגבי חקלאי היתה לא בקשר של היחף (למרות שהכל קשור) אלא בקשר לתארים אני די בטוח שאתה לא דוקטור לחקלאות אבל איכשהו מצליח לגדל גידולים. תואר זה מגניב (אולי) אבל זו לא ערובה לידע או נסיון.
            זה שזה נראה לך "טבעי" להיפצע זה רק כי זה מה שאתה רגיל אליו וטוב שנתת את הדוגמא של מוות כי לא כולם מתים באותו הגיל וגם לא תמיד חיו עד הגיל זה. תחשוב טוב מה זה אומר.
            .
            עוד משהו אנחנו מדברים על צעירים שהגוף שלהם בפריים לא על אחוזת ראשונים ולא רק שהוא בפריים כביכול אלה חברה שאמורים להיות בעלי נתונים של סופרמנים. אתה שם לב לחוסר הראציונליות בהתנגדות שלך למה שאני אומר?

      1. אגב התיאור העצמי שלו לחשבון הטוויטר גם הדהים אותי:
        IM ME, I DO ME, AND I CHILL.
        אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני
        סתלבט סתלבט סתלבט סתלבט סתלבט
        יש יותר נרקיסיסט מפונק מזה?

            1. קיירי: מצא את השבט שלך, היזהר מהאויבים, רק כך תגלה את האמת!
              דוראנט: בדיוק! ונראה את בארקלי קולע שלשות תוך כדי שהוא נוהג באוטובוס!
              מלצר: רק שאלתי אם תרצו להזמין קינוח

            1. שיווווווווווווווו פאק איזה דפקט

      1. הוא בשנה אחרונה בחוזה , הם ירצו לקבל עליו משהו. הרגשה שלי מילווקי יביאו אותו במקום ברוק לופז ובחירות דראפט

          1. מיילס טרנר יכול לקלוע משלוש , ברוק לופז מזדקן ומילווקי ממילא רצה לראשות המזרח אז לבחירות דראפט שלהם אין מבחינתם משמעות.

            1. היו להם נתונים די דומים, החוזה של לופז אאל"ט מסתיים גם הוא בשנה הבאה ובניגוד לטרנר – לופז כבר הביא קבלות של להיות במעמד של זכיה באליפות. הוא גם קולע את ה-12~ שלו בקבוצה חזקה בניגוד לטרנר שעושה את זה בקבוצה מדשדשת.
              אולי יוטה יוכלו לשלוח איזושהי בחירה דראפט עכשיו כשיש להם אוסף ולהביא את טרנר לעמדת הסנטר שהתפנתה…

    1. הוא על המדף כבר 8 שנים והוא בליגה רק 7…
      .
      אבל תכלס, טרנר ואינדיאנה זה הטרייד הכי קל והכי הגיוני תמורת אייטון.

        1. למה שלא יעזור אם למשל אינדיאנה נותנים איזו בחירה או שתיים ?
          .
          קשה מאד מאד להשתמש באייטון בטרייד ישיר על דוראנט.
          אפשר לומר שבלתי אפשרי היום.
          אז אלא אם כן היתה איזה תכנית להביא עוד נכסים עבור דוראנט מקבוצה שלישית בעזרת אייטון – אז זה לא יפריע.
          אבל אולי יש תכנית כזאת – אין לי מושג.

      1. פאק טעיתי
        חשבתי extension= הצעת היענות
        קליבלנד בעטו בדלי חזק עם גארלנד
        אם יטרידו אותו אז אחלה
        הוא רק נזק למרקם שם

            1. לא היה לו אף תקופה ממושכת שהוא ישב בחוץ והם נראו די טוב וקובצתיים גם איתו

            2. חחחח יכול להיות שהתבלבלתי עם הגמד (אסור להגיד גמד שי….. מאותגר גובה)

            3. אף אחד לא ישלם לסקסטון מקס בדיוק כמו שאף אחד לא אמר לך שאסור להגיד דברים.

  9. דוראנט הוא שחקן הכדורסל הכי טוב שדרך אי פעם על מגרש כדורסל.
    הקריירה שלו "התפספסה" במונחים של עזים וכאלה מכל מיני סיבות.
    הפציעה של ראס בפלייאוף של 2013, הפציעות שלו בהמשך, האופי הנוח שלו גואוט-וויז שמנע ממנו להיפרד מראס בשלב הרבה יותר מוקדם, הפציעה בגולדן סטייט, הפרידה השגוייה מסטף, הבחירה בקיירי שהתבססה על חברות ופחות על מקצועיות, הפציעה של הארדן לפני שנה, ההחטאות של ג'ו האריס, הפציעה של קיירי והדריכה על קו השלוש במשחק 7, והקורונה שפירקה את מה שנשאר מברוקלין החבוטה.
    כל זה לא משנה את העובדה שאני חושב שהוא אדם טוב עם רמת מוסר מהגבוהים ביותר. במי הוא פגע? את מי הוא העליב? במי הוא בגד? את מי הוא דפק? מיי הוא גנב?
    הוא תמיד נתן על המגרש את כל מה שיש לו ותמיד ניסה לעשות הכל למען המועדון שבו שיחק. את אוק' סיטי הוא לקח לגמר כללי וגמרים איזוריים, את גולדן סטייט הוא הפך לקבוצה היסטורית, בברוקלין הוא הפיח תקוות גדולות ועם קצת יותר מזל היה לוקח אותם רחוק.
    במה חטאו?
    .
    היום הוא בגיל שחלון ההזדמנויות שלו לקחת אליפות כשחקן מוביל הולך ונסגר. הוא הבין שבברוקלין הוא כנראה לא יצליח לעשות את זה, אז הוא מבקש לעבור לקבוצה אחרת כדי לתת לעצמו הזדמנות יותר טובה. הוא יעבור בטרייד וברוקלין יקבלו עבורו תמורה הולמת. אייטון וברידג'ס ובחירות זה כל כך נורא? הם הגיעו לגמר כללי ואיזורי בשנתיים האחרונות.

    1. דה שוט
      מצאתי קריירה #2 בשבילך
      מספר אגדות או דובר מקצועי לברנז'ה
      קישטה לצנטרישוט למדיטציה
      התחרפנת,דוראנט ארגן את הקרקס בנטס,כשהיה צריך להתערב ,שתק
      כשהיה צריך לדרבן את "השטוח"שתק
      בינתיים רב עם כל העולם ואחותו במדיה
      בפלייאוף נבל כמו לולב במדבר
      בסוף הוא יוצא לתקשורת ודורש טרייד.
      מי הצהיר שהם מאמנים עם נאש?
      מי הצהיר שהם מנהלים עם הג.מ?
      מי שתק כמו אילם חירש ועיוור תוך כדי
      פה דוראנט אחרי חתימת החוזה עם הנטס
      https://giphy.com/gifs/rats-swarm-NiJK3BJvnvWMw

      1. קודם כל – חחחחחח – הגיפי מעולה.
        לגבי השאלות שהעלית – שמע – יכולת לככב באגדה של פסח חחחחח
        מי הצהיר שהם מנהלים עם נאש ועם הג'י אמ? קיירי
        🙂
        הדבר היחידי שנכון במה שכתבת זה שהוא נבל בפלייאוף. עם זה אני מסכים. אבל זה מקצועי, ולא על זה הדיון.
        בקיצור – בוא לצנטרישוט, נעשה לך סיור מודרך, החופשה בכפר זה לא בשבילך, אתה צריך את האקסטרים.

            1. חחחחחחחחחחח
              די די הרגתם
              שלושת בני בגדו בי השנה אבדו לי הכוחות
              כל מה שנשאר לי לעשות זה מה שדוקי פופר הציע בגיף
              אוי אוי
              רק תיזהרו שלא יתהפך עליכם, מטבעי אני פיצ׳ר, נוט קצ׳ר
              ווינק ווינק

    2. אני רק אדביק מה שכתב מרק פררטי
      The Brooklyn Nets paid Kevin Durant to sit on the sidelines and rehab for an entire season on the understanding that he was in it for the long haul.
      Instead, Durant demanded a trade after playing just 90 games for the Nets.
      Durant was also the one who urged Brooklyn to sign Kyrie Irving, the man who pushed James Harden away and set the wheels in motion for this whole thing to fall apart.
      KD also played a major role in pushing Brooklyn to sign a completely washed Deandre Jordan to a ridiculous $40 million contract.
      The Nets did everything Durant asked for, and he repaid them by setting the team up for failure and then quitting on them.
      איש חמוד

            1. מתוך הפוסט של דסקל:
              בראיין ווינדהורסט מה-ESPN מדווח שמערכת היחסים בין קיירי אירווינג לסטיב נאש "בלתי ניתנת לתיקון". אחת מהסיבות לכך היא שאירווינג הוזמן לארוחת ערב אצל נאש במרץ האחרון ואז, לפי ווינדהורסט, שאל את נאש: "איפה תארי ה-MVP של קובי בראיינט". סטיב נאש זכה בשני תארי MVP על פני קובי בראיינט, גיבורו של אירווינג.
              וואו

            2. זה קיירי. לא קיידי

    3. מסכים להכל חוץ מלחלק האחרון.אני מאד אוהב את דוראנט אבל הסאגה האחרונה אפילו לי קצת גרמה לסלוד ממנו.
      הוא קיבל כל מה שרצה בברוקלין.הוא וקיירי בפועל ניהלו את הקבוצה.
      האליפות של הווריירס שיחקה לו בראש וכבר רשמתי בזמן הפלייאוף שאם הווריירס יקחו אליפות דוראנט ינסה לעלות על העגלה של פיניקס ל revenge tour(עם הכדורסל של קיירי לא לוקחים אליפות אלא אם קוראים לך לברון).

      1. קיירי מוכשר אבל זה כדורסל שכונתי.לא כדורסל שמביא אליפויות.גם אם קיירי ישחק עם עוד 4 שחקנים אולסטרים הוא לא יקח אליפות.הקבוצות שלו תמיד פחות טובות כשהוא משחק.היחידי שהצליח איכשהו להשתלט עליו זה לברון ג'יימס.רק עם לברון הוא יכול לקחת אליפות.
        הכדורסל של קיירי<הכדורסל של פול ובוקר

      2. מסכים שהמהלך עם ברוקלין בעייתי אבל יש כאן שני צדדים ואנחנו לא יודעים הכל.
        למען ההגינות אוסיף שגם התרגיל שהוא עשה לאוק' סיטי היה בעייתי אבל גם שם אנחנו לא באמת יודעים את כל השיקולים והכוחות הפועלים.
        זאת תשובה גם לרזי.
        הטקסט שהבאת מציג אותו כמו נוכל, אבל אולי ברוקלין לא עמדו בהתחייבויות שלהם? מה אנחנו יודעים? הם הפילו את כל התיק של הסוויפ על קיירי, אתה לא חושב? בגלל שהוא לא התחסן והבריח את הארדן וכו' וכו'. ואולי יש צד שני? אולי הובטח להם שקיירי יקבל הארכה?
        מציע לחכות לטרייד שיבוא ואז לשפוט.

        1. נו באמת.. על דברים שאין קשר בינם לבין המציאות אתה ממציא תיאוריות ועל המקרה הזה "יש כאן שני צדדים ואנחנו לא יודעים הכל"?
          .
          אני לא רואה שום דבר שאנחנו לא יודעים ויוציא את דוראנט פה בסדר לצערי

          1. אתה באמת חושב שאתה יודע מה קרה שם?
            פששש
            סחטיין על הצניעות
            אני לפחות לא לוקח את עצמי יותר מדי ברצינות. בניגוד לאחרים שמשתוללים כאן
            🙂

        2. דה שוט לא אובייקטיבי לגבי דוראנט, אהבה מעוורת. דוראנט לקח צעד קדימה את מה שבן סימונס הנבלה עשה חתם מקס וביקש טרייד ישר לא לפני שהרס את הקבוצה והכריח אותה להקריב את העתיד שלה בשבילו.

    4. דה שוט במי הוא פגע? בברוקלין הקבוצה שנתנה הכל בשבילו פירקה את העתיד שלה בשביל גחמותיו והוא פשוט אחרי שלקח את הכסף מחליט לא לעמוד בהתחייבות, יש לו אפס רמת מוסריות ץ/ תחרותיות. איזה אופי נוח יש לדוראנט בדיוק עם הפאסיב אגרסיב שלו? באותה מידה אפשר להגיד שללברון יש אופי נוח

      1. לא לקח כלום. הכסף יילך למי שיבוא בטרייד. גם פילי קיבלו את הארדן על סימונס. הגנבים אלה בעלי הקבוצות שמתעשרים על הגב של השחקנים. מאז לברון – הכוכבים הגדולים מחזירים מלחמה.

        1. מתעשרים על הגב של השחקנים, אתה שוכח שהבעלים נתנו לשחקנים את הבמה להצליח, זה לא מלחמה זה לירוק לבאר שאתה שותה ממנה ולפגוע בהסכם שחתם עליו (בקשה פומבית לטרייד זה הפרת חוזה), לברון עמד בחוזה שלו עד השנייה האחרונה, ברוקלין הקריבה את העתיד שלה בגלל חתימת החוזה של דוראנט ואז הוא פשוט זרק אותה לפח שונה לגמרי.

    5. חבל רק שלא הי לו שכל ללכלת לפסיכולוגית הכי טובה בסביבה. הבחור לא מסופק. שום דבר שהוא עושה ושום השג לא גורם לו לאושר שנמשך יותר משתי דקות.

    6. אני בצד של דוראנט ומבין ומתחבר כמעט לכל מה שכתבת ובכל זאת ההתנהגות שלו כלפי ברוקלין היא לא פחות מנבזית. זה שאין מולו GM שמסוגל לעמוד מולו יציב ולאפס אותו לא פוטר את דוראנט מאחריות. אני גם לא מבין איך הוא מסוגל להתייחס ככה למועדון שקיבל אותו פצוע פרס לו שטיח זהב ונענה לכל הגחמות שלו כמו שרזי כתב.

  10. דוראנט נמצא במצב של קובי אחריי האליפות של שאק. ראה את קרי לוקח אליפות בלעדיו התחיל להבין שלא נשאר לו עוד זמן בשיא
    כרגע עד הטרייד על דוראנט קבוצות לא יעשו כלום

  11. מבחינת כישרון לטעמי דוראנט נמצא באופן 3 בכל הזמנים עם מייקל ולברון אבל כדורסלן גדול זה לא רק כישרון זה הרבה מעבר לזה ולכן אם לא יקח עוד אליפות אחת לפחות יסיים את הקריירה מחוץ לטופ 10

  12. ציטוט מהכדור הכתום מאתמול
    "ג'ק מא הבעלים של הנטס אומר שנמאס לו מצמד הכוכבים,
    והוא מעדיף קבוצה שמגיעה ל-40 נצחונות אבל מתאמצים וניתן להתגאות בהם."
    יחי השפיות

          1. תהיתי אם זה הלך הרוח, נראה שלכל המעורבים במועדון – בעלים, הנהלה, מאמנים, שחקנים, כל הצוות מסביב ואפילו האוהדים היה יותר כיף לפני שהגיעו זוג הפרימדונות. לפעמים זה יותר חשוב מהצלחות, שגם עם זוג הגאונים לא ממש הגיעו.

  13. כל מי שבא בטענות לדורנט בטענות שעשה ככה ועשה ככה לברוקלין שיבוא בטענות להנהלה ולבעלים של ברוקלין. שחקנים צריכים לשחק, מנהלים לנהל ובעלים לתת כיוון. מנהל שלא עומד על קיום הכללים האלו ולא הולך הביתה שלא יבוא בטענות. כנ"ל בעלים.

    1. בעולם אידאילי.
      זה קל להגיד כשהכל התפוצץ, בזמן אמת זה כנראה אמר עזיבה של שניהם מה שהופך אותם ממועמדת מובילה לאליפות לקבוצת סף פלייאוף, וכנראה היה משפיעה על האטרקטיביות שלהם בעיני פרי אייג'נטס בעתיד.

    1. וואייייייייייייי
      שאלת מליון הדולר
      כלב זקן בא יומו(הבבון)
      כלב צעיר עושה פוקים בקשת ובחשק
      קשה קשה
      הם בשיוויון

            1. הוא לא תקוע להם בשום מקום

    2. ברור רמב שונה לגמרי , לברון תמיד היה טפיל גורם לקבוצה להקריב את הנכסים שלה בשביל נצחון בזמן הקצר (אליפות) ואז משאיר חורבות אחריו, צמד הדבילים אפילו את זה לא הביא, חתמו על חוזה ולא התחייבו בו גרמו לקבוצה להחריב את כל העתיד שלה ואז ביקשו טרייד.

        1. אוי וויז מיר
          מהר לכפר לתא לחץ
          מכין את צוות הטיפול הפולשני
          בגדת בירוקים ועכשיו אתה בורח לדרק סייד

        2. אשך השתגעת? לברון זה הגואט הניצחי הוא כל כך בודד בפסגה. התהיות שלך נובעות מזה שאכלת יותר מדי חריף ונראה לי שפופרס עסוק מדי עם גילרי ואור למה לפני כמה ימים גם ברוך יצא מאיזון והוא לגמרי איבד שליטה על הכפר. גש בדחיפות לטיפול אקספרס

            1. זה העונש אבל זה כלום בכפר יטפלו בך טוב ייעשו לך ניקוי רציני

    3. בביטחון אני אומר לך שכן . לברון מביא אליפויות . גם אם הרס את הלייקרס יש להם אליפות . מה יש לברוקלין חוץ מאולקוס?

    4. ברור לברון גם עמד בחוזה שלו, אלה חתמו הבטיחו את עצמם הרסו את הקבוצה (ואז ברחו) דוראנט שיקוץ הרבה יותר גדול מלברון.

      1. אני רק רוצה להדגיש שבקשת טרייד רחוקה מאד מאד מאי עמידה בחוזה. שחקנים גדולים מאד בהיסטוריה ביקשו טרייד ועדיין עמדו בחוזה שלהם.

        1. איפה היה בהיסטוריה בקשת טרייד שנייה לאחר שנחתם חוזה המקס (המקרה היחיד לדעתי זה סימונס) ? אתה חושב שברוקלין עושה את הטרייד על הארדן אם דוראנט לא מתחייב להם לזמן ארוך טווח? זה בהחלט אי עמידה בחוזה והפרה של ההתחייבות שלו כלפי הקבוצה.

            1. Under the NBA’s collective bargaining agreement, players cannot make public demands for a trade

            2. כי זה טמפרינג… זה לא משהו ששחקנים לא עשו בעבר וזה כמו כל פעולה אחרת שגוררת קנס – נניח כמו להתחצף למאמן.
              זה עדיין לא אי עמידה בחוזה – כלומר לא לשחק.

          1. הבנתי אז כמעט שום דבר לא נחשב הפרת חוזה בNBA גם מה שסימונס עשה שסירב להגיע לאימונים/ משחקים זייף פציעות. הייתי בטוח שאם אתה מתחייב לשחק בקבוצה מסויימת ומבטיח מצד אחד את העתיד הכלכלי שלך אתה צריך לשחק באותה קבוצה.

            1. ועל זה סימונס לא קיבל את הכסף. וזו בדיוק הנקודה שלי – זה שדוראנט ביקש טרייד לא אומר שבמקרה ולא יקבל אותו יסרב לשחק.או במילים אחרות בוא לא נאשים אותו במשהו שהוא עוד לא עשה (בלי עין הרע לא חסר על מה להתלונן לגבי ההתנהלות שלו).

      2. מה נסגר ברוך? לא עברת בכפר? פופרס אתה לא בעיניינים שחרר את הפסיכולוגיה וחזור לכפר אשך וברוך הלכו לאיבוד.

            1. חחחחחח גנבים שודדים

  14. טוב, אני חייב לרשום את זה.
    נתקלתי בתגובות מוזרות פה למעלה של ׳׳חבל שGP2 הלך׳׳, ׳׳החסרון של פורטר׳׳ ובלה בלה בלה.

    מי אלה בכלל? עוד שחקני ג׳י ליג שפרחו בגולדן סטייט כמו עוד 100 לפניהם ו100 אחריהם.

    כמו שוויגינס אמר, ברגע שקרי נכנס מיד שומרים עליו 4, לכן קל מאוד לפורטר להכניס שלשות פנויות ולאנדרו וויגינס לשמור כוחות בהגנה.

    פסטוס אזילי 2 בפורטלנד ופטריק מקאו 2 בטורנטו. מי?

    1. יש בזה משהו.אף שחקן משלים שעזב את הווריירס לא הצליח בקבוצה אחרת אחר כך אם זכרוני אינו מטעה אותי.מלאנדרו ברבוסה דרך בוגוט מו ספייטס איאן קלארק ועוד רבים וטובים

      1. אפשר לחשוב כמה השמות הללו הצליחו בווריורס. היו שחקני אמצע – סוף רוטציה. למעט בוגוט, שפשוט נפצע.

            1. הסאנס…

        1. האמת שלא בדקתי כלום – רק ראיתי את התגובה כאן של עידן.
          יכול להיות שיש התניות שהופכות את זה לפחות מופרך. צודק.

          1. זה שהקאבס היו צריכעים לתת לו זה ברור. אבל גארלנד הוא שחקן סף אולסטאר, לא איזה כוכב גדול או פרנצייז פלאייר

        1. שהוא לא כזה טוב? שכשחקן השני הכי טוב בקבוצה שהגיעה לפלייאין במזרח לא צריך לשלם 200 מליון דולר? שבמקרה הטוב בעונה מוצלחת הוא יכנס אולי לחמישייה שלישית?

          1. איזה אוסף של שטויות.
            .
            הוא היה השחקן הכי טוב שלהם.
            הוא אולסטאר.
            הוא בן 22.
            וחמישייה שלישית זה ממש לא הקריטריון למקס, אבל אם כבר – אחד מ 15 השחקנים הטובים בליגה זה מקס קלללללללל.
            וכן, הוא היה כזה טוב.

            1. בוא נראה מה הם יעשו ומה יהיה תפקידו בכח. בכל אופן, לדעתי מובלי היה חשוב ממנו, בקבוצה נחמדה מינוס. הלגיטימיות של חלוקת מאות מליוני דולרים לשחקנים סבבה דוחה בעיני. מבין שזה הליגה היום, but still..

            2. אין בכלל מה להשוות מובלי רוקי שזמנו עוד יגיע. גארלנד כבר כוכב או על הסף.

          2. זה לא שאני לא מבין את החברה הקפיטלסטית – ברור שהם מכניסים יותר ממה שהם שווים ויאדה יאדה..
            .
            אבל מבחינתי, יש שלושה שחקנים מדראפט 18-9 ששווים סופר-מקס — לוקה, טריי, ג׳ה. כל השאר יכולים להסתפק גם ב-27.5 מליון לשנה, או 33. לשלם לפאקינג גארלנד (או גובר בשעתו, או כל הבואכה אולסטאר בעונה מוצלחת) סופר מקס זה פשוט דפוק, ונדיר שמצליח, אם בכלל.
            .
            אין גם מה להאשים את הקבוצות – the game is the game. וושינגטון (למשל) יודעת שלא תשלם לביל (לדוגמא) את כל החוזה השערורייתי – אז מה אכפת לה בעצם? למעשה, אפשר אולי לבטל את החתימה של הקבוצות עם השחקן, ושהליגה פשוט תחתים אותו. בכל מקרה החוזה הוא התחייבות כספית, לא התחייבות לקבוצה/שחקן, כמו שראינו תמיד מצד הקבוצות (טריידים) ולאחרונה מצד השחקנים (חותמים על 200+ מליון ואז מודיעים שהם לא מוכנים לשחק שנה אחרי).
            רוצה לומר – the game is the game, yes; but the game is rigged.

            1. אם שחקן עומד בקריטריון לסופרמקס אז כנראה שהוא שווה אותו לא?

            2. לא מסכים עם הקריטריון (לא שזה עוזר מדי..)
              מבחינתי – סופר כסף זה לשחקנים סופר.

            3. המילה סופר היא מה שמפריע לך?

            4. מה הקריטריון שלך לסופר? ואל תזרוק משהו לא מדיד.

            5. מסכים. מקס לאמור להיות לשחקנים כמו יאניס, בוקר, מיטשל.. לא לגארלנד. אבל שוב, ברור שאלו חוקי המשחק..

  15. עידו, ממשיך כאן –
    אין לי קריטריון מדיד, אך אני חושב שהשיטה בעייתית. רוצה לומר – לא חושב שביל ואמביד צריכים להרוויח אותו דבר. לא חושב שסופר מקס הולם גם שחקני על וגם שחקנים טובים+. לדעתי צריך חלוקה אחרת, גם לפי רמת השחקן (שוב, לא מדיד ולא הוגן בין הקבוצות וכל זה. כבר כתבתי למעלה – אין לי קריטריון). זה שג׳ה וגרלנד מקבלים את אותו החוזה, למרות שאחד הראה פוטנציאל mvp והשני שחקן חמוד מאוד, או שאייטון ולוקה יכולים לקבל אותו חוזה, ועוד אלף דוגמאות – זה לא נכון בעיני.
    .
    תגובתי הייתה פשוט קובלנה וטרוניה, לא הצעה לעתיד טוב יותר. כפי שכתבתי, shit is fucked, אבל אתגבר.

        1. ה'ראוי' זה אכן יותר פרטי שלי, ולא טיעון הגיוני, אלא רגשי. ב'ראוי' אני מתכוון לכך שאנשים לא צריכים לדעתי להרוויח ככ הרבה מלשחק בכדור (שוב, את ההגיון מאחורי זה מבין). אם אתה כבר כן מרוויח כך, אז שלפחות תהיה העילית שבעילית, ואם אתה לא, אז תרוויח קצת פחות (שזה עדיין עשרות מליונים בשנה). שלסופר-מקס תהיה הגבלה חזקה יותר למי ראוי לו.
          לזה אני מתכוון בראוי.

            1. לא – שישקיעו הכסף בתשתיות, בג׳י ליג, בקהילה, במשכורות יותר גבוהים לצוותי האימון והאופרציה וכו'.
              זה שזה לא ריאלי לא אומר ש-a boy can't dream

            2. אתה מבין אבל שזה טיעון לגמרי לא מחובר לטיעון המדרגות?

            3. משכורות יותר גבוהים זה יפה.. גבוהות

            1. אבל לוקה יקבל סופרמקס בעוד שגארלנד כנראה לא.

            2. מה שאתה רוצה אפשרי רק אם אין שכר מקס. מה גם שאין לך באמת דרך להחליט מי שווה כמה. זה עניין סובייקטיבי. בגלל זה אתה נותן לכל קבוצה להחליט בשביל עצמה.

            3. אוקיי, אז לוקח חזרה – לא מספיק בקיא בחוזים. בחוזה השלישי+ (ביל, יוקיץ׳ ועד סטף, פול) גם יש תנאי בין המקס לסופר, או שהם מקבלים את הסופר מובטח?

            4. זה רק בחוזה שלישי (שני שהוא לא רוקי). אבל כן אותו עיקרון. כל מה שזה עושה זה למעשה להקדים את מדרגת הוותק של השחקן שמוסיפה עוד 5% למקסימום שהוא יכול לקבל.

    1. יש שני טיעונים –
      הראשון, העיקרי יותר, שמשכורות הספורטאים מטורפות לגמרי.
      השני, שאם זהו המשחק התקציבי, לדעתי יש לשחקו אחרת (מדרגות).
      אבל נמשיך מחר או בחוזה השערורייתי הבא..

    1. די מפתיע אותי.
      לדעתי הנתיב הכי הגיוני זה להיעזר באינדיאנה או בסאן אנטוניו בשביל טרייד של קיירי ללייקרס.

      1. טוב בדקתי, באמת מדברים על טרייד ישיר ונכון לעכשיו הלייקרס החוצפנים מבקשים את קרי עם קיירי וכמובן שהנטס מתעקשים על האריס שזה התסריט ההגיוני לדעתי.

        1. חחח איזה אהבלים הנטס 🤣🤣🤣 שוב נותנים חינם ללברון חיזוק.
          רוצים את קיירי? תביאו ריבס ובחירה יחד עם ראס אם לא פאק אוף חחח זה מה שהייתי אומר.
          אבל אהבלים יש בלי סוף בליגה ושון מרקס הוכיח שהוא האידיוט הגדול בהיסטוריה.

    1. נבר אנדראסטמייט דה תאגיד. זאת ליגה מושחתת ורקובה שתעשה הכל להוציא את המלך מהבוץ אמן לי ספק שהתאגיד דוחף לקיירי שם. ומרקס בקלות יכול לתת את קיירי על ראס.
      אני הייתי שם את קיירי שנה ביציע

  16. צפיתי אתמול בערב במיקסטייפ של גארלנד מהעונה האחרונה שהעלו ליוטיוב וזה נראה כמו המיקסטייפ של אוון מבלי מרוב ההאליופים שהוא זרק לו.
    לא כוכב ולא נעליים, ג'ה מוראנט לעניים של העניים, פשוט לקאבס אין ברירה והם חייבים לשפוך את הכסף איפשהו ואין כמו לתת את המקסימום לשחקן "בית" שגדל במועדון.
    כן הוא צעיר, כן הוא כשרוני אבל לא איזה סופרסטאר.

    1. עזוב מיקס טייפ.
      קליבלנד היו בשנה שעברה ה-go to שלי בשעות "המזרחיות" של הלילה.
      גארלנד רכז אמיתי, מהזן שפחות ופחות רואים בליגה.
      שחקן שהוא קודם כל מנהל משחק,
      מפעיל את חבריו לקבוצה,
      והכי חשוב?
      יודע לתפעל שחקני פנים (במסירה לצבע היא המסירה הקשה ביותר).
      זה לצד היכולת שלו לקלוע מבחוץ ויכולתו ליצור מצבי קליעה הופכים אותו לשחקן מקס.
      .
      או במילים אחרות –
      אחד השחקנים הטובים בעמדה החשובה ביותר בכדורסל כיום.

  17. לכל מי שתוהה למה דורנט לסאנס תמורת אייטון+בחירות+? לא קרה עדיין צריך לזכור שיש כאן כמה בעיות שצריך לפתור מה שכנראה יצריך קבוצה שלישית.
    דבר ראשון זה יהיה חייב להיות סיין אנד טרייד על אייטון מה שאומר שהנטס חיייבים לרדת מתחת לאפרון. בעיה – הנטס כרגע מעל וגם במקרה של התאמת משכורות אפילו רק תמורת ג'ונסון עדיין יהיו. החיים היו יותר פשוטים בלי הטרייד על רוייס אוניל וההתחייבות למילס וקלאקסטון.
    במקרה והנטס מתעקשים על ברידג'ס זה מצריך גם להעביר לסאנס מישהו חזרה ואז צריך לראות מי הם יסכימו לקבל כך שהשכר יתאים.
    פשוט זה לא יהיה – ובכל מקרה צריך לערב כאן לפחות עוד קבוצה. אבל זה בהחלט בר ביצוע.

    1. יש בעיה נוספת בטרייד של אייטון והיא שהוא יהיה שחקן byc וכתוצאה מזה הערך שלו בחישוב משכורת יוצאת לפניקס יהיה רק 50% מהמשכורת החדשה שלו.
      למרבה המזל חישוב שלו + ברידג׳ס נופל בדיוק על התחום הקטן שבו טרייד כזה יעבוד.
      .
      אבל העובדה שהנטס מדברים עם הלייקרס על טרייד ישיר גורמת לי לחשוב שאולי הם בכלל לא בעניין של אייטון כי עקרונית היה אפשר די בקלות להוריד אותם מתחת למס אם היו מערבים קבוצה שלישית (ווסטברוק ובחירה לא מוגנת 2027 לאינדיאנה, הילד וקיירי ללייקרס, חריגת טרייד של 36 מיליון לנטס וירידה מתחת ל apron לדוגמא).
      .
      אפשרות נוספת ודי סבירה היא שאייטון כן יהיה מעורב בטרייד, ביחד עם ברידג׳ס כאמור כדי לפתור את נושא ה byc, אבל אייטון ילך לקבוצה שלישית שכן יכולה לקבל אותו בסיין אנד טרייד, ואותה קבוצה תשלח שחקנים/בחירות לנטס…

      1. תודה על התיקון, באמת שכחתי את זה.
        במידה מסויימת זה קצת מפשט דברים.
        זה די בודאות אומר שברידג'ס חלק דיל ורק צריך למצוא על מי להפיל חוזים (מה שאולי יקטין קצת את תמורת הדראפט של הנטס).
        אם הם לא רוצים את אייטון זה בכלל יכול להיות פשוט יותר כי עם דוראנט על העגלה יהיה לחץ עצום על סארבר גם לסגור את עמדת הביגמן ואז אולי הוא מונטי וג'ונס ישברו ויתנו לאייטון את המקס כשהעסקה תכניס גם את קאם ג'ונסון ואת סטריץ' או שאמו.

          1. זה נועד במקור למנוע חתימת חוזים רק לצרכי התאמת משכורות. פה זה עובד קצת הפוך.
            המשמעות היא שאם החוזה החדש שלך גבוה ב 20% (בסיס שנה הראשונה לעומת האחרונה) או יותר אז לצרכי חישוב משכורת יוצאת נלקח בחשבון חצי מהמשכורת החדשה או המשכורת הקודמת – הגבוה מבין השניים).
            לצרכי משכורת נכנסת בצד השני נלקח כל החוזה.

            1. תודה, אבל נשמע מוזר "חוזה רק להתאמת משכורת" – בסוף גם הקבוצה וגם השחקן מעוניינים בחוזה הזה אז למי זה מפריע..

            2. לקבוצות האחרות…

            1. די ברור שהם גם ירצו עוד צעירים ממכם ויקבלו קרוב ל 7 בחירות דראפט. אוהדי פיניקס בעד דבר כזה? זה יהיה על חשבון בנייה של שנים

            2. אף אחד לא ייקח את ברידגס לבדו בברוקלין אני בספק גם אם יקחו את אייטון איתו והמון בחירות, הבעיה בברוקלין נעוצה בטרייד שעשו לפני שנה וחצי ובו וויתרו על העתיד שלהם בשביל יוסטון ואין להם דרך להתחזק מהדראפט. ברידגס וסימונס לא שווים 30 נצחונות לבדם ואני לא חושב שגם אם אייטון הם קבוצה שמגיעה לפלייאוף ההגנה תהיה מצויינת אבל ההתקפה תגרום לזאת של אוקלוהמה להיראות היסטורית.
              אני באופן אישי חושב שאייטון יעזוב בחינם, בטח אחרי שמיילס ברידגס החולה פירק את אשתו במכות, הסאנס לא ישוו לו חוזה מקס

            3. אין אוהד סאנס שלא חותם על טרייד ראש בראש של ברידגס וקראודר בדוראנט ושילך העתיד קבוצה של דוראנט פול בוקר ואייטון היא קבוצה שלליגה אין דרך להתמודד נגדה, שוב אני לא רואה את זה קורה

            4. אנחנו בחלון שאנחנו לא יכולים לוותר עליו.

  18. אני לא חושב שהנטס רוצים לתת לדורנט ללכת מה גם שבאמת אין עסקה טובה בשוק (אלא אם טורונטו תרצה לתת את בארנס פלוס מיליון בחירות). יבואו אליו יאמרו לו ניסינו ואין. שחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט