מעורב הופס לשבת: זאת האחריות של יאנג לדאוג שהזיווג עם דג'ונטה מוריי יעבוד / מנחם לס

עכשיו הם חברים לקבוצה. גם על אירל מונרו וולטר פרייזר אמרו אז שלא לא יעבוד. זה עבד מצויין עד אליפות 1937

1.לטריי יאנג ישנו סוף-סוף פרטנר בבק-קורט שאף פעם לא היה לו!

על הנייר זה זוג מוצלח ביותר. אני הולך אחורה שנים רבות והצמד המזכיר יותר מכולם את מה שטריי יאנג ודג'ונטה מוריי יכולים להיות. במילים אחרות, אחד הצמדים 1-2 בעמדת הגארד הטובים בהסטוריה. מוריי – אותו גובה, מבנה גוף, וצורת משחק של וולטר 'קלייד' פרייזר, לדעתי השחקן הטוב ביותר שהיה לניקס מאז ומעולם – הוא שחקן מסוגו של קלייד: שחקן הגנתי מעולה ושחקן התקפה מעולה בכניסות אל תחת הסל ומשחק פרימטר מעולה. מוריי איננו 'קלייד' עדיין אבל הוא בדרך הנכונה.

טריי יאנג מזכיר את אירל 'דה פירל' מונרו. כן, הפנינה שהגיעה מבולטימור קולטס לניקס – שהייתה כבר אלופה בלעדו ב-1970, והוא היה בורג חשוב ביותר לצידו של 'קלייד' בקסמיו, שליטתו בכדור, להטוטיו, והכשפים שעשה. אבל 'הפנינה' עשתה את השטיק שלה ביעילות ותמיד עם מטרה לנצח תוך שהוא מלהטט, עד אליפות 1973 כשהצמד-חמש הזה מטרף את העיר ניו יורק. לי היה הכבוד (והמזל!) להיות בתוך הקלחת הזאת ועד היום יש לי GOOSEBUMPS – צמרמורות – כשאני נזכר בצמד האלוהי הזה.

אני מאמין שטריי ודג'ונטה מסוגלים להביות הצמד הראשון שניתן לומר עליו 'מזכיר את קלייד והפירל'.

זהו אתגר חדש ליאנג, אתגר שלא היה לו קשה כמוהו עד עתה הקריירה הקצרה שלו. עליו יהיה ללמוד לשחק עם דג'ונטה כך שהסכום של שניהם יהיה גדול מהסכום של כל אחד לבדו, בדיוק מה שקלייד ופירל עשו בשנים הראשונות של שנות ה-70' כשהניקס הציגה את המשחק הקבוצתי הנהדר ביותר שנראה עד אז, או מאז. עם וולט פרייזר ואירל מונרו מאחור, ביל בראדלי בסמול, דייב דהבושר בפאור, וויליס ריד בסנטר זאת הייתה הקבוצה האינטיליגנטית ביותר שניצחה הרבה תודות ל-IQ שלה ומשחקה הקבוצתי. גם המחליפים הנרי ביבי, דיק ברנט, פיל ג'קסון, וג'רי לוקאס ניכנסו בלי שהרגשת הבדל משמעותי ביעילות המשחק.

האם אני טוען שלאטלנטה האוקס ישנה אפשרות להיות ניקס שנייה? מאחור הם כבר מסודרים עם טריי יאנג ודג'ונטה מוריי.

טריי יאנג הוא קוסם עם הכדור. דג'ונטה הוא בעל שליטה לא פחות טובה. טריי יאנג יצטרך להבין ששיתוף נכון של דג'ונטה ישפר את משחקו הוא. לטריי לא היה אף פעם פרטנר מהסוג של דג'ונטה שהוא ריבאונדר טוב בהרבה מטריי, והגארד החוסם הטוב ביותר ב-NBA (2.1 חבסימות למשחק!!!). דג'ונטה הוא גם מגן הרבה יותר טוב מיאנג. בקיצור ליאנג יש לפתע פרטנר הקולע 21.1 נק' למשלק עם 8.3 ריב', 9.3 אסיסטים (!!!) ו-2.1 גניבות – מבס' 1 בליגה. למעשה דג'ונטה מוריי הוא הראשון בהסטוריה לסיים עונה עם 20+ בנקודות, 8.0+ בריבאונדים, 9.0+ באסיסטים, ו-2.0+ בגניבות. הוא אוצר להאוקס ועל טריי יהיה ללמוד להשתמש בו בצורה החיובית ביותר במקום להתחרות עמו. אני משוכנע שטריי הוא פיקח מספיק לדעת זאת.

דג'ונטה, 4'6 (1.94 מ'), הוא FINISHER מצויין גם בטבעת וגם מהטריי, ויש לו "FEEL" למשחק ברמה שלטריי אף פעם לא היה פרטננר שהבין והרגיש את משחקו כמו שדג'ונטה ירגיש ויבין את משחקו של טריי.

ההאוקס העבירו את דנילו גלינארי לספארס כחלק מהדיל, וכן שלוש בחירות דראפט סיבוב ראשון העונה, ואז בארבע השנים הבאות. אבל ההאוקס עתה צעירה, מוכשרת, והיא הוסיפה סנטר כלל לא רע – ה-11'6 ג'וק לנדייל האוסטראלי.

ישנה לי הרגשה טובה מאד בקשר להאוקס העונה.

2. הנטס בונים על "HISTORIC HAUL" עבור קווין דוראנט

הנטס לא עומדים לתת את קווין דוראנט בחינם. בינתיים קבוצות שולחות הצעות לטרייד עבור דוראנט, והנטס לא מצלצלת חזרה. אז הקבוצות מוסיפות עוד, ובינתיים אין אף תשובה, לאף אחת, עבור דוראנט.

מה קורה?

פשוט:

There’s never quite been a player of Durant’s stature at this point in his career available for a trade, certainly in the modern era,” Wojnarowski said,

לכן הנטס מצפים להחזר שלא היה עדיין כמוהו ב-NBA.

אגב, ווג' אמר בתכנית ESPN "GET UP" שההחלטה של דוראנט התבשלה בשעה שהוא חזה בווריורס מנצחת את אליפות ה-NBA, וההבנה שלו שחייבים מצב מושלם כדי לנצח אליפות: שחקנים מתאימים, מאמן מתאים, הנהלה מתאימה, ובעל קבוצה מתאים. הוא הבין שבנטס לא קיימים התנאים האלה, ואז הוא הגיע להחלטה שברצונו 'TO CHANGE SCENERY'

3. מאומה לא יקרה עם הטרייד של קיירי אירוינג עד שקווין דוראנט לא יעזוב רשמית

בריאן וינדהורסט אמר היום בתכנית של "ESPN "KJM שדוראנט רוצה לעזוב ובעל הנטס Joseph Tsai נתן את האוקיי למנהלי הקבוצה לבצע טרייד "שיהיה הוגן לשני הצדדים". בינתיים קיירי אירוינג הודיע שהוא מוכן לעבור "רק ללייקרס". כדי שזה יקרה הנטס יצטרכו לקבל את ראסל ווסטברוק, שמשכורתו היא ב-11 מיליון מעל זו של קיירי.

4. מה עושים שחקני כדורסל באוף סיסון? משחקים גולף או 'TOUCH FOOTBALL'. השבוע אנטוני אדוורדס הראה איזו יד יש לו לפוטבול!

תום בריידי, שראה את הסרטון, מיד הלך לטוויטר:

"אני יודע שהכסף אצלכם הוא טוב, אבל, אחי, אתה בספורט הלא נכון!"

5. זאק לוויין, כמו ליאונרדו דיקפרי: "I'M NOT F-KING LEAVING"…

זאק לוויין החליט לאשר את חוזה המקס עם הבולס עם פוסט ש'מימיק' את הסצינה בסרט המצויין "THE WOLF OF WALL STREET" כשהוא 'שם' את ראשו על גופו של דיקפריו כשהוא משחק את ג'ורדן בלפורא המודיע בהתלהבות לחבריו בוול סטריט, "I"M NOT FUCKING LEAVING" ובוודאי תכירו את שאר הקרקטרס באינסטגרם המתאים כל כך לרגע המאושר של לוויין:

View this profile on Instagram

Zach LaVine (@zachlavine8) • Instagram photos and videos

6. כמעט כל כתבי ה-NBA של האתרים הגדולים מאמינים ש-KD יהיה שחקן פיניקס סאנס בתחילת העונה

7. המנצח האמיתי בטריידים של הג'אז והוולבס

8. כריסטיאן ווד IS QUITE WILLING TO…

בוסטון סלטיקס מקבלת את מלקולם ברוגדון עבור "חבילת צ'יפס"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 148 תגובות

  1. המנג’ר של מינסוטה צריך לשבת בכלא לכל החיים, לא זוכר טרייד רע יותר מזה בהיסטוריה של הכדורסל, 4 בחירות ראשונות ושחקנים מצויינים על הנגר הצרפתי שהיה חוזה שלילי ובלי שוק ממשיי פשוט לא להאמין, מה שאני קלטתי מהטרייד הזה שאין חוזים רעים תמיד יהיה מפגרים כמו מינסוטה דטרויט קינגס ניקס… שישלמו מחיר לא ריאלי על זבל. כשאמרתי לעידו במשך שנים שהכלב של הקאבליר שלי היה עושה עבודה טובה יותר אין הוכחה טובה מזאת.
    .
    אני דווקא אוהב את השילוב של יאנג ומארי, ההוקס היו צריכים מגן ליד יאנג ומישהו שידע לעשות משהו עם הכדור שיש בליץ, אני הייתי מכניס את ג’ונסון שהוקפא בספסל ובגי ליג להרכב הוא עוד שחקן שיודע להוביל כדור וליצור ומגן מצויין, ההוקס לא מבינים שהתקפה ללא תנועה לא עובדת בפלייאוף לעונה הרגילה זה יספיק שוב ישחקו כמו יוסטון, לפחות הם נפתרו מהפחון הורטר ועוד השיגו עליו בחירה ראשונה מטומטים בליגה כבר אמרנו
    .
    אם מקבלים 3 בחירות דראפט על מארי ו4 בחירות דראפט על הנגר הצרפתי על דוראנט צריך לקבל אחוזי החזקה במועדון ואת האישה של הבעלים.

    1. אני מצטרף לקריאה להושיב אותו בכלא לא לפני שבודקים אם יש לו חשבונות בנק סודיים בשוויץ שאליהם זרמו ביטקוינס :).
      זה טרייד שמתקרב בהחלט לטרייד הנורא בתולדות הליגה טרייד הארדן על סימונס – זה שאת תוצאותיו ההרסניות אנו רואים עד לרגע זה ממש בברוקלין קבוצה שהולכת לחיסול כחלק מההשלכות של הטרייד הנורא הזה. מעניין אותי אם דני אינג' לא אוסף את כל הבחירות האלה כדי לתרגם אותן בסופו של דבר לדוראנט (שבטח לא יסכים להגיע ליוטה אבל זה כבר נושא אחר).

      1. אין בכלל קשר בין הטריידים הטרייד של סימונס הארדן פגע בשני הצדדים, זה לא מה שהוביל לתוצאות ההרסניות בברוקלין אלא השתעבדות לגחמותיהם של שני דפוקים בראש.

        1. איך זה בדיוק פגע בפילי? לא משנה אם או בלי הארדן כשאמביד נפצע לא היה להם סיכוי לעבור את מיאמי
          אם אמביד משחק בשני המשחקים הראשונים נגד מיאמי אז פילי מנצחים 4-2 וזה עם הארדן חצי מת
          דראמונד סוס מת שהלך לגלו פקטורי בשיקאגו, וסת קרי זה בדיחה שלא מסוגל להיות על המגרש בפלייאוף ובן סימונס זה בן סימונס
          בוא נראה מה יהיה עם הארדן השנה

      2. איך הטרייד פגע בפילי… הארדן, גם בכושרו, עדיף על סימונס עם חוזה מקס שלא משחק.
        הארדן נותן שחקן חוץ ומנהל משחק שיוצר לעצמו ולאחרים, אופציה שלא היתה בסיקסרס מלבד האריס.
        איבדו את קארי שנתן עונה אץטובה מאוד, אבל זה לא שחקן משנה גורלות שצריך שחקנים טובים לידו.
        דראמונד… תעשו לי טובה. נכנס לקטגוריה עם קאזינס של גבוהים שפעם היו שווים משהו והיום מקוששים חוזי מינימום.

  2. אני די בטוח שכל שנה יש בליגה תחרות של המנהל האהבל ביותר .
    דטרויט שלקחה את הפרס בעונה הקודמת פתחה את הקיץ בסערה והביאה לבאגלי 37 מליון דולר.
    וושינגטון: ככה אז אני אביא לברדלי ביל רבע מליארד
    סקרמנטו: ככה אז אני אביא את הורטר וישלם עליו בחירת דראפט:
    מינסוטה: אני אביא 4 בחירות דראפט ושחקניים מצויינים על גובר
    .
    הטמטום שהולך בליגה בעמדות הGM זה משהו שחייב תחקיר.

    1. בוא נסתכל רגע על חצי הכוס המלאה…
      באגלי עם 37 ל-3 שנים אחרי שחזר לחיים בפיסטונס והתחיל להראות את הפוטנציאל שעליו כולם דיברו.
      4 שמסוגל להוריד כדור לרצפה, לרוץ את המגרש ולקלוע מכל בלטה. מחיר סביר ל-3 עונות לפני המקס לקייד וכל השאר.
      מינסוטה: היה ברור שצריך גבוה ליד טאונס והם קיבלו את הסנטר היחיד בליגה שמסוגל להחזיק הגנה (אולי גם AD בריא נכנס לקטגוריה) ומזיז סופית את טאונס לשחק בחוץ כמו שהוא אוהב.
      השחקנים שעזבו, מלבד וונדרבליט בעל הפוטנציאל (שהדקות ירדו כי טאונס עובר ל-4 והוא חייב דקות כדי להתפתח) לא ממש אבידה גדולה.
      ביזלי לא רלוונטי שם עם אדוארדס והוא לא ממש יעיל ומקבל חוזה גדול מדי בשביל מעט דקות. בברלי נתן האסל וכל זה, אבל גובר הגיע עכשיו להחזיק את ההגנה, אז הוא ילך להשתולל ביוטה (וכנראה ימשיך לקבוצה אחרת באמצע העונה), ככה ש-4 בחירות זה אולי נראה יותר מדי, אבל מינסוטה היו צריכים להציע משהו כדי שאיינג' ילך על זה כדי לקבל את גובר, שאני מניח שרצו ללכת עליו.
      עכשיו הטימברוולבס מכוונים פלייאוף, ויש להם סגל שאמור להגיע לשם, ככה שהבחירות לא אמורות להיות גבוהות.
      בנוסף, טאונס האריך חוזה, ככה שהבסיס אמור להספיק לפלייאוף בשנים הקרובות.

      1. אין צד חיובי בטרייד הז, אתה לא נכנס לטרייד בכל מצב ויש פעמים שפשוט אומרים לא, ההגנה של יוטה מחוררת בפלייאוף שנים שמתקיפים אותם עם שחקני חוץ. עם זאת אני חושב שההגנה שלהם התחזקה עם זאת המחיר פשוט הזוי, הוא לא האופציה היחידה בשוק.

        1. אבל כסנטר הגנתי הוא האופציה הכי טובה.
          ההגנה של יוטה מחוררת, אבל זה גם בגלל מי אמר שהם עשו את הטרייד בכוח?הגארדים שלה ואי אפשר להפיל הכל על גובר.
          הוא מגיע לסיטואציה בקבוצה עם יותר כשרון ממה שהיה לו ביוטה.
          אדוארדס משתפר כל שנה (נניח מתקזז עם מיטשל) ויש את טאונס, שלא היה ביוטה שחקן ברמתו.
          הטימברוולבס זאת קבוצת פלייאוף, הבחירות לא אמורות להיות גבוהות.
          .
          השאלה אם הטימברוולבס מסוגלים לבנות רוטציות התקפיות והגנתיות.

          1. אני דווקא מאמין שהשילוב שלו הגנתית ליד טאונס יעזור מאוד בעונה הרגיל וגם התקפית הוא לא פוגע מדי (חוץ מלחסום לאדוארדס את הצבע) השאלה איך הם מגנים מול פיקאנדרול גבוה קבוצות יעמידו 5 קלעים ויתקפו את שניהם. לא ככה מחשבים חוזק של קבוצות אחרי זה ברוקלין ולייקרס היו אלופות, עדיין זה לא משנה את העובדה שאצה לא נכנס לטרייד שאתה מנסה להשיג שחקן בכל מצב, במיוחד לא את גובר הנגר כל החודשיים האחרונים אנחנו שומעים על דיווחים שהוא רב עם מיצל, ובטח לא משלם עליו כל כך הרבה

            1. הגנתית הוא יעזור כי הוא מסוגל להחזיק הגנה לבד, זה מה שהוא עשה ביוטה.
              התקפית הוא לא כזה נורא כי הוא בעיקר חוסם מתגלגל.
              יוטה היו קבוצת עונה רגילה טובה מאוד.
              במינסוטה יש יותר כשרון למה שהיה ביוטה, הם ראו את הבעייתיות של גובר בפלייאוף וצריכים למצוא לזה פתרון.
              העומס ההגנתי על גובר היה עצום כי הוא שמר בשביל כל החמישיה.
              דיווחים תמיד צריך לקחת בפרופורציות. יש הרבה אינטרס מאחוריהם ולא תמיד הם מדויקים. גובר לא מסתדר עם מיטשל… בסדר, אבל הוא עדיין הסנטר ההגנתי הכי טוב בליגה ובגלל זה המחיר שלו גבוה.
              הטימברוולבס לא עשו אול-אין מבחינת ההצעה שלהם, אבל היא גבוהה כי הם רצו להביא את גובר אליהם, אז כנראה הם מוכנים לשלם יותר ממחיר השוק.

            2. הרבה יותר ממחיר השוק, על שחקן שהוכיח שהוא לא שווה את זה+ המנייה שלו בשפל אחרי פלייאוף עלוב.

    2. ברוך, לא יודע אם זה יגרום לך להוריד קצת את הווליום טנטרום על הוארטר שאתה קודח עליו כבר יום שלם, אבל הבחירה שנתנו עליו די מוגנת.

  3. אחלה מעורב מנחם תודה רבה. מאד מעניין הקישור שעשית לניקס.
    .
    האמת שהתבאסתי שלאנדייל נכלל בטרייד, לא ברור לי בדיוק למה ומדוע, ומה זה אומר ? פולטל נשאר? אייטון מגיע? לא זה ולא זה? גם זה וגם זה?
    .
    הוא כוכב אמיתי האנטוני אדוארדס הזה. ממש חמוד. היה מצוין גם בסרט של אדם סנדלר.
    .
    אאל"ט המנג'ר החדש של מיניסוטה הגיע מדנבר. האם יתכן שהרעיון של לצוות את גובר עם ביג שיודע לקלוע מבחוץ ולא מצטיין בהגנה עלה במוחו עוד בתפקידו הקודם? עם יוקיץ' כל דבר כמעט יכול לעבוד, כי הוא יודע לעשות הכל, אבל עם טאונס? לא יודע אם זה ילך, וזה באמת חתיכת הימור לעשות בשבועות הראשונים שלך בתפקיד. אני באמת לא מבין את הקטע.

    1. המנג'ר של מינסןטה הגיע מהנאגטס?
      כשתכתבתי את הפוסט על פחיות השימורים עשיתי חיפוש של מחקרים על איזו קבוצה בוחרת הכי טוב בדראפט. הקצת שראיתי הגיעו לתוצאות די שונות אבל הרוב הסכימו שהנאגטס של השנים האחרונות היא קבוצה שבוחרת ממש טוב.
      אולי בדנבר טובים בלבחור יותר מאשר בלנהל עסקאות…

  4. מנחם תודה רבה, יצרת הלחם מילים לא אפשרי – טרה יאנג ואחריות, השחקן האוברייטד בתולדות הספורט, לא יגיע לכלום בקריירה

  5. תודה דוק.
    השילוב של טריי ומוריי די מוזר לי למען האמת, אבל מקווה בשבילם שזה יעבוד כי אטלנטה קבוצה עם פוטנציאל.

    לגבי דאלאס – אני מקווה שמקגי ישחק הרבה. הוא פשוט מצוין בשנים האחרונות, בוחר את הקבוצות שלו בחוכמה, ולדעתי פיניקס הייתה צריכה לעשות הכל כדי להשאיר אותו. בטח אם אייטון עוזב

  6. וואי וואי אין מצב שזו ליגה של כאלה אהבלים. בדוק הלבנת הון וכל מני תעלולי כספים. מה שבטוח ככל שהליגה מתעשרת ככה האזרחים באמריקה מתרוששים, קטע כזה של הדפסת כסף בלתי נגמרת. הבלון עומד להתפוצץ ואז אולי גם הליגה תחזור לשפיות.

  7. טריי יאנג חרא של בנאדם. אישיותו הפתלתלה לא תאפשר לאף שחקן לידו לצמוח.
    .
    מקצועית אני אוהב את הטרייד של גובר ציד טאונס(למרות שזה וואחד הימור על השילוב הזה). 4 בחירות על גובר זה 2 בחירות יותר מדי.

    1. מה נשמע חגי חשבתי על מה שכתבת לי פעם קודמת ונתתי לך בתשובה רק את הצד הנגטיבי של הכוח וזה לא שהוא לא נכון, באמת אין לך מושג לגבי זו פשוט המציאות אבל בצד הפוזיטיבי של הכוח שתדע שאם אי פעם תצטרך עזרה, מקום לישון אוכל טרמפ עצה, כל דבר ואין לך למי לפנות אתה יכול לפנות אלי בכל רגע ומה שבכוחי אעשה.
      .
      שבת שלום

  8. יאנג ומאריי – אפשר להוציא מהנפתלין את בדיחות השילוב של הארדן ו-ווסטברוק. אני שמרתי את שלי.
    .
    מינסוטה זה החבר'ה שבחרו מישהו לפני סטף ושלחו אלינו את ויגינס+בחירת לוטרי תמורת דיאנג'לו ראסל. הם לא למדו. או שאנחנו מפסםים משהו ויש דם איזשהו רעיון גאוני.
    .
    קליפרס בריאים יהיו קבוצה ענקית. לא יודע מה הסיכוי שזה ייקרה.
    .
    לא מכיר קבוצה שיכולה להציע חבילה מספקת עבור KD ולהישאר קונטנדרית, או עם בחירות דראפט בעשור הנוכחי. באמת שעדיף בשבילו ובשביל הנטס שיימצאו סידור ביניהם.
    .
    תודה מנחם. אחלה מעורב.

    1. הקבוצות שמתאימות לטרייד עם ברוקלין הן
      טורנטו – יכולים לתת את בארנס פלוס מרובות
      מיאמי- יכולים לתת הירו /אדביו פלוס בחירות מרובות
      פליקנס – זאיון / אינגרם פלוס בחירות מרובות.
      (מקווה שהפליקנס לא מנסים ללכת על דוראנט, אוהב את הפרויקט שלנו כמו שהוא).

  9. מיניסוטה קבוצה שרוצה לנצח עכשיו. ראו את הפוטנציאל של קליבלנד עם הרכב גבוהים אם הכל יתחבר אף אחד לא יזכור כמה בחירות העבירו תמורת גובר. קבוצת שוק קטן הרגישו קצת פלייאוף והלכו אול אין. כל שחקן בליגה רוצה להיות ליד אדוארדס בשנים הקרובות

  10. המנגר של מינסוטה זה לא אותו אחד שנתן לג"ס את וויגינס פלוס בחירת דראפט תמורת ראסל וגם לא אותו אחד שבחר בגוני פלין לפני קרי (שאלת טריוויה לנצח, מי נבחר לפני קרי) וגם הבעלים אחרים אז אולי זו השפעת האקלים?

    1. זה לא המנג'ר. זה המועדון.
      הטרייד על גובר יכול להתגלות כגאונות אבל לכולם זה נראה כרגע כמו עוד מאותו הדבר.

        1. אליפות זה כבר בכלל כוחות על…
          מקום 4 במערב וסיבוב שני בפלייאוף זו גאונות.
          משמרים את המקום שהגיעו אליו – טרייד סביר.
          נופלים – DNA.
          מתאים?

            1. לא רואה אותם מגיעים הרבה יותר רחוק בהרכב שאיתו הם סיימו את העונה הקודמת.
              סאנס, נאגטס, מאבריקס, גולדן סטייט, יוטה של לפני הטרייד, קליפרס בריאים, ממפיס, פליקנס – כולם היו יותר טובים.
              אבל זה כבר היפותטי כי הטרייד כבר התבצע.

    1. היה שחקן חמישייה לפני שנפצע לתקופה ארוכה וכשחזר היה פחות טוב וכבר מילווקי התבססה עם הרכב אחר עבר בטרייד לסקרמנטו שנה שעברה ועכשיו בא בתזמון מצויין לווריירס.כשחקן שבא לשקם את עצמו בלי ציפייה להרכב ראשון.לפני שנה שנתיים הווריירס לא יכלו להשיג את דיויצ'נזו אבל נפלה הזדמנות טובה

            1. מסכים.גם אני מעדיף את פייטון אבל ברגע שאיבדנו אותו דיויצ'נזו זה שיחוק.

            2. פיטון רק להזכיר נוטה לפציעות. בחצי השני של העונה הוא היה פצוע / לא משהוא וגם בפליאוף היה פצוע (ממש לא באשמתו) חצי מהזמן וזה לא הפריע לג"ס. אבל לדעתי הסיבה העיקרית לאי ההחתמה היתה השפעת החוזה על העלויות בשנים הבאות.

            3. רן אני מזכיר שלטובתכם משחקת קפיצה צפויה של עוד עשר מיליון בעונה הבאה.

  11. יאנג יצליח לחרב גם את זה, הבן אדם לא יודע לחלוק את הכדור.
    גם לפני שנתיים כשהם ניצחו את פילי בפלייאוף הרגשתי שזה יותר הפסד של פילי מאשר ניצחון של ההוקס.
    שום דבר טוב לא יצמח בקבוצה שיאנג נמצא בה. אוברייטד רציני.

  12. לי יש את התחושה שמינסוטה הגיעו למסקנה שיש להם את צמד הכוכבים שיהפכו אותם לקונטנדרים בעתיד:
    אדוארדס וטאונס.
    .
    עכשיו השאלה היא "מה הלאה?"
    .
    הם משום מה הגיעו למסקנה שמדובר יכול להיות הכוכב השלישי שיהפוך אותם בעוד שנתיים לקונטנדרים.
    אפשר להבין חלק מהלך הרוח –
    גובר הוא עוגן הגנתי בצבע, ריבאונדר מצוין, והכי חשוב –
    לא צריך את הכדור ביד בשביל להיות אפקטיבי.
    .
    עכשיו, אני לחלוטין מבין את הביקורת.
    זה הימור ענק, הרכב של טאונס ב-4 וגובר ב-5. הן בצד ההגנתי, והן בצד ההתקפי.
    .
    ועדיין,
    היה ויצליחו הצוות המקצועי לגרום לטאונס להיות אפקטיבי ב-4 ולברון להגנה לתפקד הפרימטר,
    מדובר על פוטנציאל אדיר.
    פיק אנד רול של אדוארדס עם גובר כאשר טאונס מרווח?
    קשה לעצור את זה. פועל יוצא של משחק שכזה זה מיסמאצ' תמידי בהגנה על טאונס בעמדה 4.
    .
    אין לי מושג מה יהיה
    (אלו מינסוטה. להפסיד זה ב-dna שלהם. בדיוק כמו הסאנס),
    למעט שיהיה מעניין.

    1. גיא, דעה לא פופולרית, אבל אני לגמרי מסכים. הם חושדים שאנט זה הריל דיל ומבינים שהגנה וקשיחות זה דבר חשוב. שילמו ה מ ו ן, אבל אם זה הופך אותם אפילו לקבוצת טופ 4-6 במערב לשנים הקרובות (ולדעתי זה מה שיקרה) זה היה שווה את זה כי הם חייבים ליצור שם תרבות של קבוצה מנצחת. קצת חבל לי שבוורלי שוחרר – יש לי הרגשה שזה לא היה מחוייב מהמציאות והוא נתן להם הרבה אופי.

    2. למרות כל השבחים שחולקו כאן לאדוארדס… חייב להביע את דעתי. שחקן מצויין מבחינה אישית.. צעד ראשון מהמהירים בליגה קליעה טובה מכל מרחק.. אתלטיות.. החסרון (ובכך מזכיר מאד את וויגינס בשנותיו הראשונות שם) – אידיבידואליסט ברמות.. כמעט על גבול האגו.. תחנה אחרונה לכל כדור.. תשימו לב אליו.. יכולותיו מסתירות את הנקודה הזו אבל הוא ממש לא שחקן קבוצתי.כמו וויגינס בעברו ועד שלא ישפר את הנקודה הזו כמו שוויגינס שיפר בגולדן.. הוא וגם הקבוצה ישארו מוגבלים.

    1. כמו שהנרגן אמר, הם חייבים לפנות דקות לקמינגה מודי ובשאיפה וייסמן. אלו שחקנים שהפוטנציאל שלהם הרבה יותר גבוה מכל אלו שעזבו. קצת מזכיר את המצב של בוסטון שבנו על ההתפחות של כל חבורת הרוקיז שלהם שתסגור חורים על הספסל וחצי הצליח להם, רק שלצעירים של הדאבס יש פוטנציאל הרבה יותר גבוה.

        1. שיחזור לקלוע 11 נקודות ו5 ריבאונדים כמו שעשה בעונת הרוקי וכל עוד הוא עושה את זה ביעילות – זה שיחוק לקבוצה.

  13. לא ברור לי משהו.
    אם הנטס ודוראנט חתמו על חוזה והוא רוצה לעזוב את הקבוצה – מדוע החוזה לא מבוטל?
    פילי וסימונס – לא רוצה לשחק? החוזה מבוטל.
    .
    הרי אם חתמתי חוזה במקום העבודה שלי ו*אני* רוצה לעזוב, הרי שהחוזה מבוטל.

    1. מה אתה מציע באופן ספציפי? כי אם על כל מלמול של שחקן הקבוצה תוכל לבטל חוזה זה כח עצום בידי הקבוצות.

      1. לא מלמול – אלא רצון לעזוב. ואז מפעילים משהו בחוזה שמבטל את ההתקשרות, בטח לא להיתקע עם שחקן שלא רוצה לשחק בקבוצה בה חתם חוזה בשביל לקבל כסף על שהוא משחק בה..
        הרי אם בעוד שנה וחצי בראדלי ביל ירצה לעזוב את הוויזארדס. אז וושינגטון נדפקו עם חוזה שהם מחוייבים לשלם לשחקן שלא רוצה לשחק אצלם ושרוצה לעזוב. פשוט מאוד – רוצה לעזוב? החוזה מבוטל.

          1. סוג של.
            שוב ביל והוויזארדס לדוגמא –
            חתם על חוזה זה עתה. אם עוד שנה וחצי ירצה טרייד, כלומר יפנה לפרונט אופיס הוא או מי מטעמו – החוזה מבוטל על המקום.

            1. אין בעיה לעשות את זה גם כיום. נדיר מאד רק שתראה את שני הצדדים מעונינים.

            2. אם אתה רוצה שהשחקן יוכל לבטל את החוזה כי לא מתאים לו – זה גבר לא הוגן מהכיוון השני.

            3. לא לבטל חוזה. להודיע שהוא לא מעוניין לשחק בקבוצה ולבקש טרייד. במקרה כזה החוזה מבוטל.

            4. בקיצור אני צריך שתפרט בהסכמת מי הביטול ובאיזה סיטואציות. כי לפחות מה שתיארת לגבי ביל פתיר אם שני הצדדים מסכימים (מה שבודאי לא יקרה)

            5. לא כל כך מבין למה צריך לפרט.
              קח דוגמא-
              קווין דוראנט מבקש מהנטס טרייד. יופי. החוזה מבוטל, הנטס לא חיייבים לקווין דוראנט אגורה. קווין דוראנט מחפש קבוצה.

            6. האם זה אוטומטי ברגע שהוא מבקש טרייד? האם דורנט צריך להסכים לביטול החוזה?

            7. האם הנטס צריכים להסכים?
              בקיצור מה שאני שואל הוא מי מחליט על ביטול החוזה.

            8. במקרה ששחקן דורש טרייד באופן רשמי – נגיד הסוכן שלו מבקש זאת מההנהלה – החוזה החתום מתבטל.
              סימונס ביקש לא לשחק יותר בפילי – החוזה מבוטל, לך תחפש קבוצה. דוראנט ביקש לעזוב – ברגע שהקבוצה מחליטה (אולי ירצו לשכנעו להישאר, או אולי יצליחו להעבירו בטרייד) החוזה מבוטל ולא נחשב בחישובי תקרת שכר.

            9. אתה מבין שלמשל דורנט היה שמח לזה מאד עכשיו?
              אז בגדול מה שאתה אומר זה ששחקן ממורמר לא יבקש טרייד מהקבוצה ויראה להם את זה בדרכים עקומות – מה הרווחת בזה?

            10. ברוב המקרים השחקן הוא זה שיהיה מעוניין בביטול – פחות הקבוצה.

    2. NFS, ממש לא. הכל תלוי באיזה חוזה חתמת עם מקום העבודה שלך. מבלי להכנס לדיון הזה ליתרונות/חסרונות, בוא לא נשכח שהשחקנים גם נהנים מזה – דוראנט ישב איזה שנה בחוץ עם משכורת כי היה לו חוזה.

      1. לזה לא התכוונתי. גם לא למקרה כמו תומפסון שנפצע וקיבל כסף בלי לשחק.
        אני מתכוון רק למקרה שבו שחקן תחת חוזה מבקש לעזוב את הקבוצה. מבקש לעזוב – החוזה מבוטל.

    3. מה שכולם שוכחים כאן הוא שמקום העבודה שלהם הוא הנב"א.
      ניו ג'רזי זה סניף אחד של התאגיד, ל"א זה סניף אחרת ואלה הטובים.
      יכולים לשלוח אותך לעבוד גם בסניף בסקרמנטו . . .

        1. ברוך, לא לגמרי מדויק. לפחות לא בכל הקשור להגדרת מעסיק. הקבוצות לא יכולות להכניס מה שהן רוצות שם וחייבות לעשות מה שארגון הגג שלהן מכתיב להן, כשתנאי ההעסקה מוכתבים מלמעלה. בגלל זה מותר להעביר שחקן בטרייד, להבדיל נאמר, מרואה חשבון שאי אפשר להבעיר בטרייד לפירמה מתחרה.

  14. מתחיל להתגלגל לי בראש פיתרון לכל התסבוכת הזאת של הלייקרס וברוקלין.
    הסצנריו הוא כזה:
    קיירי יעבור ללייקרס תמורת ראס והורטון-טאקר (אפשר להוסיף בחירה).
    בגלל שהפיצוי הזה אינו מספיק לנטס עבור קבלת ראס, הם יכללו בעסקת החבילה את הבעיה שלהם – בן סימונס וחוזהו לשלוש שנים.
    בעיה (ראס) תמורת בעיה (סימונס).
    עכשיו, כדי שזה יעבוד צריך קבוצה נוספת להטריד אליה את דייוויס (מיני בעיה של הלייקרס).
    הנטס לא ירצו את דייוויס, משום שיודעים שהוא חסר חשק ופציע ולא ירצה להגיע לקבוצה בבניה.
    אז צריך פראיירית שתקבל את דייוויס שיש לה שאיפות של כאן ועכשיו.
    הפראיירית המתאימה בעלת הנכסים היא ההוקס.
    בתמורה לדייוויס, ההוקס מעבירים את קולינס לנטס, ואת בוגדנוביץ' ללייקרס (שבטח ירצו אותו מאוד).
    הוקס יקבלו "ביג 3" (פחחח), לייקרס את קיירי שרוצים, ייפטרו מראס, את סימונס ובוגדנוביץ' על AD.
    והנטס נפטרים מ-2 בעיות אדירות בדמות קיירי וסימונס, ומקבלים את הורטון-טאקר, קולינס, החוזה של ראס לשנה בלבד, ובחירות שבטח יצטרפו מאחת מהאחרות או שתיהן.
    https://i.ibb.co/wKbYwnN/fanspo-nba-trade-machine-snap-7-2-2022-10-46-30-AM.png

          1. למה? אתה נפטר מראס, ומוותר על הורטון-טאקר ו-AD שגם הם הבינו שהוא פציע מדי וחסר חשק מדי להסתמך עליו, ומנצל את חלון ההזדמנויות הקצר שנותר לך עם לברון יחד עם קיירי, בוגדנוביץ', וסימונס שזה הלקרדה שיצטרכו לבלוע, אבל הוא גבוה נייד, מגן ומוסר ובחסות השיקוץ יעשה מה שאומרים לו – בטח ישחק בעיקר כגבוה אבל נותן להם גם אופציה לעוד מוביל כדור.
            נשמע לי משתלם מאוד.

            1. הלייקרס כרגע מפורקת ובדרך לעוד עונת צואה.
              אני נותן להם צ'אנס רציני לעשות משהו העונה.

            2. אתה מוכר את זה נהדר האמת אבל מי יעשה שם הגנה? קיירי? שקץ? בוגדנוביץ? 😁

          1. הנטס מקבלים גם בחירות ונפטרים משתי הבעיות הענקיות שלהם.
            ושחקן טוב על חוזה ארוך (קולינס), וצעיר משופשף שיכול להיות מצוין (טאקר), ועדיין יתפנה להם מקום לחוזה מקס בעונה הבאה.

    1. אשך זה שהתבצע שוד במינסוטה לא אומר שתבצע שוד גם אצלנו, תשכח מזה מה נעשה עם האפס סימונס ליד לברון וקיירי הדפוק שעוזב בראש עוד שנה.

      1. אתם מתים להביא את קיירי יקירי.
        ומתים להיפטר מראס.
        אני נותן לך את שתי המשאלות, ומחזק אותך בבוגדנוביץ' לריצה העונה, ועוד פוטר אותך מהגרופי הפציע וחסר החשק שלא מעוניין להשתפר או להתאמץ.
        והכל תמורת כולה בן סימונס, שתכלס יעזור לכם על המגרש, ואולי הבחירה של 27.
        זוהי עסקת החלומות עבורכם

        1. הווזלין אני מביא מהבית? לא מחליף את הרכרוכי דיוויס בסימונס ובוגדוביץ. מה סימונס יעשה ליד לברון ? וקיירי עוזב תוך שנה. אני לא מהטרייד את AD על פחות מ10 בחירות דראפט ראשונות (אם מישהו היה מספיק מפגר לשלם על גובר 4 יהיה מספיק מפגרים כדי לשלם על דיוויס 10)

          1. אתה קצת חי בסרט.
            הערך של AD ירד מאוד, ערוותו נחשפה והוא מאוד דודג'י לרוב הקבוצות.
            בנוסף, אתה מפספס את התמונה הגדולה.
            זה לא רק דייוויס תמורת סימונס ובוגדנוביץ'.
            אתה מקבל שתי מתנות עצומות (להיפטר מראס ולקבל את קיירי), וצריך לשלם מחיר איפשהו.
            קיירי יישאר אצלכם אחרי העונה כי אין לו לאן ללכת. אף אחת אחרת לא תרצה אותו, והוא יסתדר יופי בעיר עם הפינוקים, ויהיה מבסוט. גם לא יעזוב את השיקוץ שוב.

            1. מסכים איתך, אותו דבר חשבתי על גובר שערך ברצפה ועדיין שילמו ככה , ראס עוזב עוד שנה ברוך שפטרנו, קיירי לא יציב בראש. לא רואה איך אנחנו מתחזקים בטרייד שכזה מעדיף לבעוט את דיוויס בשביל בחירות דראפט במקרה הכי גרוע.

            2. העדפה מקובלת, אבל אתם עדיין מנסים לנצח בחלון הקטן שנותר לשיקוץ, שנה זה המון במצבו.

            3. דיוויס יחזור אחרי חופש ארוך ויציאה ממלעותיו של השקץ יפרח דיוויס בלי יד ורגל שווה יותר מסימונס ובוגדנוביץ

  15. קצת ניפחתם את דז'ונטה יותר ממה שהוא שווה.
    הוא לא בין 10 ה- PG הטובים בליגה, אולי אפילו לא ב – 20
    הוא שיחק בקבוצה חלשה בלי אף כוכב והוא לקח את ההזדמנות לתת שורה סטטיטית מנופחת, אבל מרשימה.
    משהו ברמה של דרק ווייט + . אטלנטה יהנו ממנו כי הוא יפנה את משרת הריכוז מטריי, אבל בכל זאת אטלנטה לא יהפכו בגללו לקונטנדרים, אולי אולי יעברו סיבוב בפליאוף. זה הגבול גזרה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט