מעורב הופס ליום ו': אני גאה בדוראנט שהחליט שדי לו לשחק עם דפוק בראש כקיירי (וניתן להוסיף את סימונס). ביל בויזארדס במקס / מנחם לס

1.קווין דוראנט החליט שעדיף לו לעזוב מאשר לשחק עם דפוק בראש כקיירי אירוינג (וניתן להוסיף את בן סימונס)

קווין דוראנט החליט שדי, מספיק, הוא סבל את קיירי אירוינג די ומספיק. יום וחצי אחרי שקיירי החליט שהוא לוקח את האופציה שהייתה לו – 37.5 מיליון לעונה הבאה – ולהישאר בנטס (כאילו שהייתה לו ברירה: היום ידוע כבר שבנוסף לסרובו להתחסן, הוא העליב, הכלים, ופגע ברוב שחקני הנטס, ובצוות המאמנים – ולא רק עוזרי המאמנים! – וכשמידע כזה מסתובב בליגה, איזו קבוצה תרצה בו?) קווין דוראנט הודיע לפרונט אופיס שדעכשיו הוא רוצה אאוט.

המנכ"ל שון מרקס היה הראשון להבין את דוראנט והוא כבר פנה לפיניקס סאנס ולמיאמי היט – שתי הקבוצות שדוראנט מעדיף לעבור אליהן עם החדשה האחרונה. זה לא יהיה קל: לדוראנט ישנו חוזה על ארבע שנים בנטס בסך 198 מיליון לעונה. הוא בן 33, וחוזהו מסתכם בכמעט 50 מיליון לעונה. איזה ערך יכולות הסאנס או ההיט לתת לנטס שיישווה ל-50 מיל. לעונה? ברור שזה לא יקרה. האפשרות היחידה היא שדוראנט יסכים לוותר על חלק גדול מכספו, ושהסאנס (או ההיט) יסכימו – בנוסף להעברת 2-3 שחקנים מהשורה הראשונה לנטס, למכור את עתידם בצורת 3 בחירות דראפט סיבוב ראשון עתידיות.

קשה לי לראות סצינריו כזה מתממש אבל לך תדע.

הבוטום ליין הוא שדוראנט הביע את חוסר רצונו לשחק עם מי שהיה חברו הטוב ביותר, ועתה השניים פסקו לתקשר אחד עם השני. אני בטוח שדוראנט גם שלח מסר לנטס שגם לשחק עם עוד בורג מוזר כבן סימונס המסתובב שמאלה כדי להתהדק הוא לא דבר שהוא מסתכל קדימה שיקרה.

קשה לי להאמין שתהיה קבוצה שתסכים לדרישות הבסיסיות לטרייד אפשרי של דוראנט. מה שזה אומר לי הוא שדוראנט ימשיך לשחק בנטס עם פוינט גארד שפעם היה חברו הטוב ביותר, והיום הם אפילו לא מדברים אחד עם השני.

כותרת הפוסט הזה הייתה "אני גאה בדוראנט שהחליט שדי לו לשחק עם דפוק בראש כקיירי". השאלה היא אם תהיה קבוצה שתסכים להמר על עתידה ב-4-5 השנים הקרובות עם קווין דוראנט, שלא כמייקל ג'ורדן או לברון ג'יימס, חייב סופרסטאר לצידו כדי להצליח.

2. בראדלי ביל נשאר בויזרדס (גם אני הייתי נשאר עבור 251 מיל. ל-5 שנים; בינינו? לא מגיע לו 50 לעונה. 32-35 מקס!). ליוקיץ' מגיע מקס. לבוקר? אולי.

לאן הגענו? מדברים על מיליונים כאילו היו גרושים. חמישים מיליון לעונה לחמש עונות, מובטח? לאן הגענו בשם אלוהים?

3. אתם בוודאי רוצים לדעת מדוע הספארס הסכימה לוותר על דג'ונטה מוריי

אני התפלאתי בדיוק כמוכם כשהסן אנטוניו ספארס הסכימו להטריד את אחד השחקנים הצעירים הטובים ביותר בליגה.

היום בריאן וינדהורסט הסביר ב-"THE HOOPS COLLECTIVE" שהייתה זו שאלה אם לאבד אותו עתה עם קבלת ערך צסויים עליו עכשיו, או לאבדו יותר מאוחר עבור כלום. מסתבר שלמוריי (דרך סוכנו ריץ' פאול לא הייתה כל כוונה לחתום על הארכת חוזה עם הקבוצה (https://bleacherreport.com/articles/10040458-windhorst-dejounte-murray-told-spurs-he-wouldnt-sign-contract-extension-this-summer). למוריי נשארו שנתיים מחוזה ארבע השנים שלו על 64 מיליון, חוזה שהוא חתם עם הספארס ב-2019. הוא זכאי לחתום הקיץ על חוזה חדש – הארכת חוזה לשלוש שנים בסך 75 מיליון. בן ה-25 הזה לא היה מוכן לחתום על הארכת חוזה כזה – לא אם הספארס בכל מקרה – וכאן בא הרצון לטרייד.

וינדהורסט מציע שלא היה בכאן כל דבר 'אישי'. לפי דוריק סאם מהבליצ'ר רפורט (https://bleacherreport.com/articles/10040458-windhorst-dejounte-murray-told-spurs-he-wouldnt-sign-contract-extension-this-summer) החוזה הקיים שלו הוא בערך על 16 מיליון לעונה (64 ל-4 שנים). כשאתה מאריך את החוזה הקיים שלך אתה מוגבל בהעלאת המשכורת שאתה זכאי לה, שהיא די הרבה מתחת לערכו בשוק. הוא בוודאי אמר לפופ, "קוץ', איי לייק יו באט איי אם נוט גואינג טו סיין אן אקסטנשיון. עכשיו או בקיץ הבא".

הספארס סיימו עם שלוש בחירות דראפט סיבוב ראשון, בחירה עתידית מוחלפת (SWAP) ודנילו גלינרו בטרייד עם ההאוקס. אם לא היו עושים זאת, הספארס היו עומדים בפני בעייה גדולה יותר בעוד שנתיים, אז כדאי היה להם לבצע את העיסקה בשעה שערכו הוא גבוה מאד: הוא קלע העונה 21.1 עם 9.2 ריב' ו-8.3 אס' – אחת הסטטיסטיקות הטובות בליגה לגארד. אבל פופ כנראה אמר לעצמו 'למרות הסטט שלו ניצחנו רק 34 משחקים ולא עשינו את הפלייאוף. איי אם גוינג טו לט הים גו!'

4. מי ניכנס יותר לראש של השני – דריימונד גרין לראשו של ג'יילן בראון או להיפך?

דריימונד גרין טוען היום שהיה רגע בסידרת הפיינלס בין הווריורס והסלטיקס שהוא ידע שהוא תקע יתד בראשו של ג'יילן גרין, ושמאותו רגע הוא 'ידע' שג'יילן הוא מאותו רגע בשליטתו המחלטת. הסלטיקס טוענים שגרין MISINTERPRETED את הסיטואציה.

אולי אתם זוכרים את הרגע בו גרין עשה פאול על בראון בשעה שהיה בנסיון לקליעת שלשדה (במשחק ה=88-107 – המשחק ה-2). בראון נפל וגרין בכוונה שם רגליו על ראשו של בראון כשהשניים היו על הקרשים. בראון טען אח"כ לעתונאים שגרין ניסה להוריד את מכנסיו:

גרין דיבר על כך בפודקסט של ג'ייג'יי רדיק “The Old Man and the Three” ואמר שהוא לא ניסה להוריד את מכנסיו של גריו, אבל נאחז בהם כדי להתרומם. הוא טען גם שכששמע שג'יילן בראון טען שהוא – גרין – ניסה להוריד את מכנסיו, הוא "ידע" שהוא ניכנס לראשו של בראון.

בראון ירה בחזרה עם הטוויט הזה בו הוא טוען ש-GREEN HAS LOST HIS MIND":

5. הווריורס נאלצים להיפרד משני שחקנים כדי להקטין את מס המותרות עם החתמת וויגינס

Anthony Slater of The Athletic is reporting on Wednesday that the Warriors have declined to extend qualifying offers to forward Juan Toscano-Anderson and guard Chris Chiozza, making them unrestricted free agents. Slater adds that both players are unlikely to return to Golden State.

זה בקושי יספיק. כנראה שהווריורס לא רוצים להטיל פצצה גדולה אחת, ומעדיפים להטיל פצצות קטנות, והנה הם התחילו עם שתיים – טוסקנו-אנדרסון וכריס צ'יוזה.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 270 תגובות

  1. דוראנט ירוויח בשנה הבאה 44 מיליון.
    לסאנס בהחלט יש מספיק מה לתת –
    ברידג'ס + קראודר + סאריץ' מכסים את הטרייד פיננסית.
    .
    האם זה כדאי להם?
    למן הרגע הוא החליטו לוותר על שירותיו של אייטון,
    מדובר על קבוצה שבונה על חלון ההזדמנויות של כריס פול.
    וזה אומר גג השנתיים הקרובות.
    במקרה כזה,
    טרייד כמו זה הנ"ל,
    שמביא לסאנס את אחד השחקנים הטובים בליגה,
    סקורר על –
    זה נו בריינר.

        1. זה לא זה. האשך מעולם לא טעה, לכן מרגע ששחרר נפיחה לעולם הוא יחפור לנצח.

          למרות שתכלס הוא יותר צודק מטועה 😊

    1. סכומים שלא יאומנו.קיירי למד שהעולם שטוח ומרופד ב$ ולכן ניצל את חוזהו המופרך והאחרון.יותר לא ישלמו מעל 8 מליון לשנה-הורס קבוצות.דוראנט מקווה שילמדו אותו שהוא “יאלץ” להישאר עם 200 מליון עם “חברו״ קיירי.וכן הלאה כל “הבכירים” – סימונס הארון ואז אולי לא תשלמו 600 דולר למרחק 200 מטר מהסל במשחק פלייאוף

  2. דרך אגב –
    במחי דוראנט אחד,תחילת הפרי אייג'נסי שותק (מהמעלה "שיתוק") בגלל שקבוצת כרגע ממתינות לראות איך הצ'יפים נופלים.
    .
    מי שנראה לי שתסיים את השבוע הקרוב המנצחת הגדולה היא הלייקרס (קיירי).

  3. מחד הסרטון מראה בבירור ניסיון להוריד מכנסיים (לא להתרומם) בזה בראון צודק, מאידך מהרגע שבו הרגליים של גרין היו על הראש של בראון הראשון נכנס עמוק עמוק לראש של בראון ולא יצא משם. השופטים היו חייבים להעיף שם את בראון אבל בחרו להתעלם מעבירה טכנית. זה רק מראה כמה שיפוט יכול להיות לא הוגן באן בי איי, לפעמים זה אפילו נראה חשוד, סטייל WWA.

    1. בראון בסך הכל בחור רגוע ושקול וקשה לי להאמין שגרין אכן נכנס לו לראש. בלי שום קשר, גרין זה בנאדם/שחקן דוחה בטירוף, לא מבין איך הוא מאותרג כל כך על ידי התקשורת. היה צריך לעוף על המהלך הזה.

      1. לפעמים זה אפילו נראה חשוד.
        זו היתה טכנית שהיתה צריכה להרשם עבור שני הצדדים. גרין היה צריך לעוף בטכנית שניה. השופטים לא רצו לקחת על עצמם אחריות שג"ס יפסידו בגלל שהעיפו את גרין.

  4. דוראנט לא יכול לוותר על כסף, זה פשוט לא עובד ככה.
    אבל פיניקס היא אולי הקבוצה היחידה (יחד עם ההיט) שיכולים בטרייד להעביר נכסים ועדיין להיות תחרותיים, בטח שאייטון עושה קולות של עזיבה.
    מצד שני, יצאה ידיעה שכל מהלך של הנטס מול הסאנס מבחינתם זה לקבל את בוקר, ככה שאי אפשר באמת לדעת לאן זה הולך.
    .
    דוראנט די הרים ידיים לגבי הפרוייקט שלו בנטס. פרוייקט שעדיין יכול להסתיים כמו שצריך, רק שכולם צריכים להיות בריאים, דבר שהנטס לא ממש חוו מאז הגעתם של הצמד דוראנט-קיירי.
    הנטס בריאים הם עדיין עם סגל חזק במזרח, בטח שקיירי מתרכז בכדורסל. אבל יש פה שני סימני שאלה גדולים מאוד בדמותם של קיירי וסימונס.
    .
    בראדלי ביל סיפר כמה פעמים שהוא לא אוהב שינויים ונראה שטוב לו באזור הנוחות של וושינגטון (וכל הדרך לעשות קולות של לא מרוצה…). אבל דבר ראשון הוא הבטיח לעצמו את הכסף העצום, ועכשיו הוא תמיד יכול לבקש טרייד.
    .
    הווריורס נפרדים משני שחקנים שוליים (אנדרסון היה טיפה יותר משמעותי אבל לא ממש ברוטציה בפלייאוף) שבמקומם מגיעים שני רוקיס שהם בחרו בדראפט.

    1. בנטס זה לא בעיה של בריאות גופנית, זה בעיה של בריאות בראש.
      הוכחה ניצחת שאסור להיכנע לגחמות של כוכבים, ובמיוחד לא כאלה עם אישיות בעייתית.
      חיזוק לדרך של הספרס שקודם כל מביאים שחקנים עם אישיות מתאימה.

      1. ראינו לאן קבוצות שלא נכנעו לגחמות של כוכבים הגיעו בשנים האחרונות. ספרס זה לוטרי שמאז שהיא לא נכנעה לגחמה של הכוכב שלה היא מגרדת את הפלייאוף או נשארת בבית. אוקלהומה זה לוטרי ואולי עוד כמה שנים יהיו תחרותיים. יוטה ניסתה לא להיענות לגחמות של הכוכבים שלה ונראית כמו קבוצה שלא תעשה כלום. הבאקס היו מספיק חכמים להביא את הולידיי. חוץ מהווריורס שכמעט הפסידו את האליפות בגלל המאמן הדפוק שלהם, מי עוד מצליח באופן עקבי מבלי להיענות לגחמות של הכוככבים שלו?

        1. הכוכב של הספרס נמצא בקבוצה שכן נכנעת לגחמות שלו, ואיכשהו, המצב שלה לא יותר טוב.
          .
          אתה לא יכול להיות במלחמות עם הכוכב שלך. זה ברור.
          אבל יש מצבים שצריך להבין ששחקן מזיק לארגון, ועם כל הרצון לרצות אותו – שעדיף שהוא ילך. אחרת תצא קירח מכל הכיוונים.

          1. הכוכב של הספרס לשעבר הביא אליפות נדירה לעיר ידועת אכזבות וברגע שהוא יחלים הקבוצה הנוכחיתי שלו היא היא קונטנדרית. חבל שהשמטת את החלקים הללו.

            1. קוואי שחקן על. גם בספרס.
              לא צריך את טורונטו בשביל לדעת את זה.
              .
              לאיזה גחמות נכנעו טורונטו?
              .
              בנו את הקבוצה הכי טובה שיכלו, ושיחקו אותה.
              לאף אחד אין מחלוקת על כך שצריך לבנות את הקבוצה הטובה ביותר סביב כוכבים. במיוחד חד פעמיים.
              חוץ אולי מלברון, עוד לא היה שחקן שהוכיח שלהקשיב לו יוביל את הקבוצה לשם.

      2. ניסני, בזה לשם שינוי האשך צודק ואפשר להוסיף שצריך גם לחשוב טוב טוב על איזה כוכב הולכים. יאניס סטף יוקיץ לוקה ואמביד זה נו בריינר (אמביד קצת פרימדונה אבל הראש שלו במקום הנכון), קיירי KD קאווי ואני חושד בעוד כמה… יכולים לפגוע לך במרקם הקבוצתי וצריך לבנות מסביבם בזהירות. אני מעדיף אפילו כוכבים דרג ב׳ נורמליים (בראון מידלטון קליי ואן ליט הולידיי וכאלה) ולא פרימדונות

        1. דור כנראה שהיית מביא את הקבוצה שלך לשום מקום. לא משנה איך תסתכל על זה הנטס היו קרובים שנה שעברה לאליפות הכי קרוב בעשור האחרון שלהם ובטח ובטח הרבה יותר קרוב ממה שהם היו מגיעים אם הם היו ממשיכים עם דילו לאוורט דינווידי ושאר החבר'ה. הזיכרון שלנו בהופס נורא קצר וצובע ברומנטיקה את האנדרדוג אבל קבוצה פוטנציאלית עם סימונס קיירי ודורנט. גם עכשיו שהם החליטו לפרק, עם הסגל מסביב ועם הבחירות שהם קיבלו מפילי + ים הבחירות שהם יקבלו על דורנט וקיירי, הם תמיד יכולים לבנות מחדש. (ולי לא ברור למה הם עושים את זה) אתה חושב שמידלטוןו קליי ואן פליט הולידיי או כל אחד אחר יכול להביא את הקבוצה לאן שקיידי יכול להביא את הנטס?

          1. אם כל הכוכבים (בשמים) והברגים בראש מסתדרים גם טורונטו יכולה לקחת אליפות עם קאווי בשיאו ושחקני משנה מעולים. KD קאפקייק אבל שחקן טופ 5 בוודאות גם כיום וברור שאני לוקח אותו לפני מידלטון וכאלה אבל ברור לך שהוא מגיע עם שק של נחשים על הגב ואתה צריך להיות מוכן לקבל גם אותם והפעם הנטס חטפו את כל הנחשים בפרצוף. אין ל KD (ולקיירי כמובן) טיפת נאמנות לקבוצה או לאוהדיה למרות שהקריבו לא מעט כדי להביא אותו ומבחינתו שילכו קבינימט, הוא ימשיך הלאה לסיכוי הבא שלו לקחת אליפות. זה חרא של בנאדם. אתה רואה את סטף/יאניס/יוקיץ עושים דבר כזה גם אם אין מסביבם קבוצה לאליפות?

            1. בצורה פחות דרמטית – כן אני רואה. אם טימי כמעט עבר למג'יק כל אחד יכול לעזוב. תאר לך שדנבר היו מחליטים שהספיק להם עם מארי ולא מאריכים לו חוזה, או שהבאקס לא היו מביאים את ג'רו או שהווריורס היו מטרידים את דריי עבור ערך שוק כלשהו. אתה בטוח שהם היו נשארים כל כך בשקט? אני די בטוח שהיה שם פיצוצים וטריידים.

            2. בוודאי שכל GM ינסה לבנות קבוצה מסביב לסופרסטאר שלו אבל לא בכל מחיר וכמו שכתבתי – תלוי עם מי אתה מתעסק

    2. זה חלומות באספמיה לחשוב שהנטס יכולים לקחת אליפות. השחקנים שם לא אוהבים אחד את השני אין מחוייבות ואין כימיה ויש כמה הזויים.
      דוראנט הולך בצדק משם אין לו מה לשרוף עוד שנים גם אני הייתי עוזב ודוראנט צודק פה.
      את קיירי הייתי מושיב בחוץ כמו סימונס אלא אם כן מקבל עליו משהו נורמלי זה גם מה שהוא ישמח ועונה הבאה שיעוף. בטח לא שולח אותו ללייקרס חחחח.
      את סימונס מעיף תמורת כל מה שיציעו לי.
      לוקח את אייטון ברידגס ו3 בחירות על דוראנט ויש לי אחלה קבוצה ביד

        1. עזוב. עוד מעט קיירי יעלה לדרגת קדוש שג"א סטייל על הלחימה שלו במכונת הרעל והשקר ששמה חיסונים. מאוד דיפוזי שם במי טוב ומי רע.

    1. קבוצה כזאת מפגרת לא מובן לי איך הם לא עומדים למשפט.
      הארדן בן סימונס… פתחו תיבת שרצים שלליגה אין מושג איך להתמודד איתה, דוראנט זה רק המקרה האחרון, יותר ויותר שחקנים לוקחים את החוזה הגדול מצד אחד ומבטיחים את עצמם ומצד שני לא עומדים בו.

            1. אם יורשה לי. הלוחמים של אטקינסון + דוראנט היו יכולים לאיים על אליפות.

            2. לא ניתן לדעת.
              הם היו רק בתחילת העלייה ועם אופציות רבות

            3. לא יודע, תלוי איך ומתי היו מתחזקים. ההימור על דוראנט וקיירי התברר ככושל וזה מבאס.

            4. מה אתה מגדיר ככישלון? יש לך ספק שהקבוצה הנוכחית הגיעה הרבה יותר רחוק ממה שהקבוצה ההיא הייתה יכולה להגיע? אגב יכול להיות שהם היו משתפרים ויכול להיות בדיוק להיפך. שהם היו מתרסקים סטייל מה שקרה בניקס. נראה לי שהסרנריו הזה בכלל לא נלקח בחשבון מבחינתך.
              אני פשוט לא מצליח להבין אותך לאור אמירות שלך מהעבר שמצביעים על כך שבשביל אליפות חייבים שחקן טופ 5 או משהו כזה ועוד סגל משלים טוב. זה בדיוק מה שקרה והיה גם יכול להמשיך אם הנטס היו נותנים לקיירי את החוזה שהוא רצה.
              זה מרגיש לי כאילו אתה מסמן את המטרה מסביב לחץ

            5. לא בטוח שהבנתי אבל ננסה
              .
              להבנתי, הקבוצה של דוראנט וקיירי נבנתה כדי ללכת עד הסוף, והטרייד על הארדן אמור היה לחזק אותה עוד יותר. בפועל, הקבוצה לא הגיעה לגמר האזורי, ושלושת השחקנים המובילים דרשו לעזוב. עבור הארדן הם נאלצו לאכול את החוזה של סימונס, מה יקבלו עבור קיירי? אולי את ראסל? ונראה מה יקבלו עבור דוראנט. כלומר הם לא הגיעו להישגים, ונאלצו לספוג חוזה/ים גרועים. לדעתך זה לא כשלון?
              .
              אני לא חושב שאפשר לומר שהקבוצה הזו הגיעה הרבה יותר רחוק ממה שהקבוצה ההיא הייתה יכולה להגיע, בעיקר מכיוון שהקבוצה ההיא לא המשיכה להתפתח. אני לא אומר שהיא כן הייתה מצליחה, אבל בטח שאי אפשר לקבוע שהיא לא הייתה מצליחה.
              .
              לא הבנתי למה אתה מניח שהקבוצה הצעירה הייתה יכולה להתרסק, ולא ברור לי איך זה קשור לניקס, אם כבר, הקבוצה הנוכחית היא "ניקסית" במובן זה שהכוכבים לא מסתדרים שם (רנדל, זינגר, כרמלו ועוד נמשכת השרשרת).
              .
              אני בהחלט מסכים שבשביל אליפות צריך סופרסטאר, ושגם כדאי ואפילו צריך לקחת סיכונים עבור סופרסטאר, בגלל זה גם הבנתי את ההימור של ברוקלין שהוא קרה. אבל אי אפשר להגיד שהוא לא התפוצץ להם בפנים.
              .
              "זה… היה גם יכול להמשיך אם הנטס היו נותנים לקיירי את החוזה שהוא רצה" – לא מוצא שום בסיס להנחה הזו. הם נתנו לקיירי את החוזה שהוא רצה כשהוא הגיע לברוקלין ומאז קיבלו ממנו קדחת, למה אתה חושב שאם היו נותנים לו, שוב, את מה שרצה, זה היה מצליח?

        1. גם אני אהבתי את הנטס של אטקינסון. אבל בוא, היתה שם קבוצה 6-7 במזרח לכל היותר, סימפטיה זה טוב אבל לא קונים עם זה במכולת.

            1. צ'יפ שוט, וחכמת בדיאבד. אין מנג'ר (כולל שניכם) שלא היה מפזר חבורה (בהחלט חביבה) של דינווידי לבארט וכיוב בשביל שני שחקני טופ 10.

            2. אברי, לא יודע למצוא את הפרי נו מור של עומר על העסקה הזו, אבל היו שם לא מעט אנשים שחשבו שזו עסקה גרועה, אי אפשר להגיד על כל דבר שקרה שזו חכמה שבדיעבד. היו שם, כבר אז, סימני שאלה בגודל של הר.

            3. כן מיקי אבל סימן השאלה העיקרי שהיה: איזה דורנט יחזור קיבל תשובת חד משמעית בכיוון החיובי

            4. סימן השאלה העיקרי של מי?
              .
              סמיילי – קיירי הוא אניגמה – יכולות כדורסלניות מהרמה הגבוהה ביותר ואישיות בעייתית. סטטיסטיקה מרשימה, אבל בסוף יש קבוצה ומה שקרה בסלטיקס (כולל הדיבורים של השחקנים) הם בהחלט לרעתו. הוא מקבל פה שנה אחת להיות אלפא במערכת הבריאה שמארקס בנה בנטס, ויש לו מחליף כמו דינווידי שיכול לעשות דברים יפים עם הכדור.
              .
              האווי לאסוף – בגדול, מסכים עם כל מה שכתבת. לגבי השורה 'כתלות בבריאות של דוראנט ובראש של קיירי', חייב לציין שגם אם הופכים את הסדר, הנטס עדיין בסכנה
              .
              אברי – מרקס היה חייב לקחת סיכון וללכת אול-אין, בלי שום ספק. השאלה אבל היא האם הוא שם את הז׳יטונים שלו על הקלפים הנכונים. זה יותר מידי מזכיר את הסיטואציה של בוסטון כשהביאו את קיירי + הפציעה של הייוורד ואיך זה נגמר כולנו יודעים. והמחיר של ההחתמות הזו ברור – קיירי יחריב את הגרעין הצעיר של הנטס (גם כי הוא ילד כאפות וגם כי הוא ייבש אותם בלי כדור) ודוראנט לא יחזור לעצמו אחרי פציעה כזו ובגיל כזה. זה נכון שבלעדיהם (ועם ראסל) התקרה של ברוקלין היתה די ברורה (חצי גמר מחוזי) אבל לדעתי גם עם השניים האלו הם לא יעברו את אותה התקרה. בתור אוהד הייתי מעדיף להמשיך עם ראסל והגרעין הצעיר והמלהיב שבנו שם, ככה שלפחות תהיה קבוצה שמחה שעושה כיף לאוהדים. פאר 4. הייתי נותן אפילו פחות אבל צריך להשאר פתוחים לאפשרות הקלושה שדוראנט חוזר לעצמו.
              .
              מה שאני כתבתי, כשאני מתייחס להחלטה על העסקה הזו ** לפני הפציעה ** של דוראנט – מצד שני, אני לא יכול להשתחרר מההרגשה שהצמד דוראנט וקיירי לא באמת יכול להוביל קבוצה לאליפות. גם אם נניח שיש בסיס להרגשה הזו, אפשר בהחלט לשאול "אם לא הם, אז מי?", כלומר על כמה צמדים אפשר ברצינות לטעון שהם, כשלעצמם, מספיקים להוביל קבוצה לאליפות? לברון וקיירי נזקקו לכמעט נס ב-2016, וגם הם לא היו לבד, כנ"ל קרי וקליי ב-2015, וכו', כלומר אפשר לטעון שמלכתחילה הדרישה ל"צמד שיכול להוביל לאליפות" היא כמעט לא הגיונית. ועדיין, משהו שם לא מרגיש לי נכון – קצת האופי שלהם, קצת הפציעות, לא יודע. אז מצד אחד, כנראה שההחלטה הרציונלית, בוודאי לנוכח האפשרויות בכלל, והאפשרויות של ברוקלין בפרט, היא ללכת על זה, גם אם זה לא יביא אליפות, ומצד שני, הכוכבית האינטואיטיבית עדיין נמצאת שם.
              וגם:
              "גיים צ'יינג'ר – האם קיירי ודוראנט יהיו גיים צ'יינג'ר לברוקלין? כן. האם זה יספיק לאליפות? לדעתי לא.
              האם לברוקלין הייתה אפשרות אחרת? תיאורטית כן, בעיקר להמשיך ולהיבנות על הצעירים. האם זה היה מביא את אותו באז? לא. האם זה היה מספיק לאליפות? עם כל הכבוד לראסל וללברט – כנראה שלא. יתכן והם היו הופכים לאיזו גרסא של אטלנטה 2015 או משהו כזה – קבוצה "קבוצתית", שכיף לאהוב, אבל לא מגיעה עד הסוף. מצד שני, לדעתי גם עם קיירי ודוראנט לא יזכו, אז מה עדיף? לא יודע, אבל למרות הספקנות שלי אני נוטה להאמין שהתקרה עם קיירי ודוראנט גבוהה יותר. לא תתממש לדעתי, אבל עדיין גבוהה יותר.
              מה הסיכוי שקיירי ודוראנט יעזבו/ידרשו טרייד לפני סוף החוזה? לא יודע, לא מדובר בשני אנשים יציבים במיוחד, אבל איכשהו לא נראה לי שיעזבו – הם בחרו את המועדון, הם בחרו אחד את השני, אין סיבה להניח שירצו לעזוב. יכול להיות מצב שבו אם דוראנט לא מצליח לחזור, אז קיירי ירצה להמשיך הלאה ולנסות לזכות באליפות שניה בקריירה, אבל מצד שני יתכן שגם ישמח להיות הכוכב הבלעדי. מה שכן – דרישת טרייד שלהם בהחלט יכולה להרוס את כל העסק, ולכן אטקינסון ומרקס צריכים להגות יומם וליל בדרכים שונות ומשונות לשמר תקשורת רציפה עם שני החברה-ליצים, ולוודא שהם מרוצים. לא בטוח שזה יהיה כל כך פשוט".

              בקיצור, אצל חלק גדול מהגולשים זה לא נבע בעיקר מהפציעה של דוראנט אלא ממה שאנחנו יודעים, וידענו אז, על שני החברה האלה.

        1. בחייך, אם ממש היו רוצים, היו יכולים שניהם לשחק את העונה הזו בברוקלין, לקיירי אין ברירה אחרת מרגע שחתם על האופציה, ואם דוראנט היה מאמין בקיירי היה לפחות מחכה עם בקשת הטרייד עד לחורף, אבל הוא לא חיכה, ולדעתי זה בהחלט קשור לזה שגם הוא הבין שמקיירי כבר לא יצא לו שום דבר טוב. מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא.

          1. תפריד, אם קיירי היה רוצה הוא היה משחק את העונה הזו בברוקלין, אחרי שלא השאירו לו ברירה אלא לממש את האופציה הזו, או לוותר על 30 מיליון בשביל האגו ולחתום בלייקרס ב-6.
            אז כמה שקיירי הזוי, הוא החליט שעדיף לו 36 מיליון ביד לעונה מאשר 6 ואז לקוות לחוזה חדש גדול איפשהו.
            אני מצדיק לחלוטין את הצעד של מרקס שלא היה מוכן לתת לו חוזה גבוה ארוך טווח על סמך מה שהראה להם עד עכשיו.
            אז קיירי החליט לקחת את הסטפה שנשארה בחוזה ולנסות להכריח טרייד איתו לאנשהו (לא היו לו אופציות לקבוצות קולטות עם מקום לשכר גבוה בתור שחקן חופשי).
            הוא רוצה לחזור לשיקוץ ולייקרס תמורת ראס. ככה גם הלייקרס נפטרים מהצרה הכי גדולה שלהם, גם מוסיפים סקורר שמוכח שעבד לצד השיקוץ, ובינינו אין מקום מקצועית לקיירי + שיקוץ + ראס ביחד בהרכב, 3 חורים שחורים?! ראינו ש-2 זה מספיק לחסל קבוצה.
            ודוראנט, איך שהבין שזה הכיוון, ומתוך מרמור ליחס לבסטי שלו, ומתוך רצון אולי להפעיל לחץ ולאפשר טרייד על ראס, הודיע שהוא בחוץ.

  5. ברוקלין למעשה מעולם לא רצו את קיירי.
    הם החתימו אותו רק כי זו הייתה הדרישה של דוראנט.
    עכשיו כשהוא לא מעוניין להישאר ורק רוצה לחזור לחסות שיקוצו המקורי (אחרי שלראשונה הציבו לו קצת גבולות) דוראנט לוחץ על ההדק של האקדח שכיוון להם לראש מההתחלה.

    1. תתנחם בזב שגם את הפרנצ'ייז הבא הוא יפרק מבפנים.זבובים אוהבים פוקיפ ופוקים אוהבים זבובים
      מתאים לי שפיניקס תיקח אותו

        1. 2 חוקי שיקוצים שחרוטים בכיכר הכפר על הפסל של הקלינגון
          שיקוצים תמיד מספקים את הסחורה
          ול-ללל יש סבלנות לשיקוצי על

            1. אידו,לך תקרא במעורב לפני יומיים איך הוא ואור מטנפים את הפה עלי.
              זאת התגובה הכי עדינה בספר שלי לשני היוצמחים יפי הנפש.
              אני אשנה את הכינוי כשיתאים.
              ואם קראת כבר ואתה עדיין חושב שאני מגזים,אז נסכים לא להסכים הפעם

            2. יואל, הכינוי שלך הוא בריוני. זה מיותר.

            3. חחחחח וואו איזה בכיין, לא רק שלא "טינפתי" עליך (או שבבקשה תרשום על מה אתה מדבר כדי שכולם יידעו, קדימה) אלא שגם פתאום מפריע לך איך שמדברים פה לנפש העדינה והצבועה שלך?

            4. חחחחחחחחחחח אשך,איך פיספסת את החגיגה שלי ושל שני המומחים

            5. אור לך לנענע לולב ,איפה אני בוכה ואיפה אני צבוע
              חחחחחחחחח

            6. יש לי אחלה רעיון,שי, לך תקרא בבקשה את המעורב הנלוז
              אם תגיד שהכינוי ששמתי מוגזם, אני אשנה מיד,אם תסכים שלא היגזמתי ושאני עדין כמו פרח,אשנה כשארצה.
              (אבל תהיה אוביקטיבי,או שאותך לגננת) ווינק ווינק
              שני הליצנים הללו ירדו לזנות איתי………אם אתה רוצה לרדת אז אין בעיה,אפשר להתלכלך בכייף.

            7. מה נדלקתם כולכם זה לא כינוי בריוני מקסימום בכייני (אני אגב לוקח 250 ש"ח לשעה – וזה מחיר מבצע).
              יואל – אף אחד לא טינף עליך בסך הכל ציינתי את הדברים שאתה אומר בעצמך אז תחליט איזה צד של המקל אתה רוצה להחזיק (מה גם חשבתי שזה לא מזיז לך). אם יש משהו שכואב לך ספציפית במה שאמרתי תגיד ואני אבדוק אולי חרגתי.

            8. 250 ש"ח זה של פסיכולוג מתחיל גילרי

            9. בסדר אני רק פתחתי את העסק ככל שיהיו יותר לקוחות נעלה את המחיר. תקרא לזה מחיר השקה.

            10. כמה לשעה יכול לקחת מטופל מנוסה?

            11. אה, כמטופל מנוסה?
              תגיד שתמורת פחות מ-1,000 ש"ח אתה לא קם מהספה.

            12. בכיין – "אבא לך תראה איך הם מטנפים עליי! וואה וואההה" (אתה גם חייב אישור מהאשך לכל מה שאתה עושה כמו ילד קטן)
              .
              צבוע – "אני אטנף ואפגע פה כמה שבא לי אבל מה אתם מטנפים עליי אני כל כך רגיש למה שאומרים עליי פתאום וואהההה"

            13. חושך מה זו העוינות הזו? השנאה המבעבעת והקצף מהשפתיים? מי משלם לך על ההתנקשות ב-fmvp? האיראנים? טנ"ש? גל"ל?

            14. טוב, קראתי. לא מעניין. אני בדעה שהטרול הציג שם.
              לא צריך להתייחס לכל שטות שמישהו פולט ולהיעלב בשם אחרים זו באמת תכונה דוחה במיוחד של אנשי ה-PC.
              carry on, nothing to see here
              https://youtu.be/aKnX5wci404?t=35

            15. בדיוק.
              אדם שנעלב בשם אחרים זה תסביך רציני וזה כבר מספיק הזוי שאדם בוגר יבחר להעלב ממשהו שמישהו אמר. מה זה גנון?

            16. באמת גנון לקרוא את התגובות של הבכיין הצבוע, בנאדם מבוגר שצריך אישור ממישהו באינטרנט שהוא לא מכיר המכונה "אשך" לכל מה שהוא עושה אחרת הוא יושב בשקט כמו ילד טוב וממושמע

            17. אגב, אם אתה חושב שהכינויים האלה מזיזים למישהו.. גנון כבר אמרנו?

            18. אין כמו עונת המלפפונים, בידור חול

            19. אור אתה הגנון היחיד פה, לא יודע בן כמה אתה על פניו נראה שאתה צעיר משמעותית מאיתנו (בוא נגיד שאם הרוב הדומיננטי בתגובות פה בני 40+ אז אני נותן לך 25).
              נראה שיש לך עוד הרבה להתבגר.
              בכל מקרה אתה מתנהג כמו ילד קטן לרוב

            20. תודה על תגובתך מר "שיקוץ קקי פיפי", עוד בנאדם מבוגר שמביך את עצמו למוות וחושב שהוא מצחיק.
              לפחות אני מוכיח כל מה שאני מדבר עליו ולא מתבכיין אחר כך על איך שמדברים עליי כמו חברך הבכיין הצבוע שממש נוגע ללב איך שמטנפים עליו פה

  6. תודה מנחם.
    1. מישהו הכניס לדוראנט לראש ךפני כמה שנים שהוא צריך להתנהג כמו לברון, וזה הסיפור מאחורי ההתנהלות שלו בשנים האחרונות – הוא מנסה להיות משהו שהוא לא. אם הג'וק הזה יצא לו מהראש, אני מאמין שהקבוצה הבאה של דוראנט תקבל שחקן שיוכל להשתלב טוב במערכת קבוצתית, אבל זה בתנאי שדוראנט לא יחשוב שהוא מעל לקבוצה.
    2. לגבי דריימונד – הוא לא מהסס להודות בדברים בעייתיים שהוא עושה, אז אני נוטה להאמין לו.

    1. 1 לא רלוונטי, הוא לא ימצא יותר אירגון שהיה במצב של הנטס ושגם יאפשר לו לעשות ככל העולה על רוחו ולהחליט הכל.
      הוא כבר לא בגיל הזה, הנטס היו במצב מאוד מיוחד, ובטח אחרי האפיזודה הזו אף אירגון אחר לא יתן לו ככה את המפתחות.
      יסיים בפיניקס אני מאמין, ויהיה שם בורג סוליקו במע' משומנת, כמו שהיה בגולדן.
      .
      לצערי, זה כנראה אומר שאייטון יעשה את הדרך ההפוכה, מה שיפסיד לי את ההתערבות עם גיא.
      אני מאמין שבלי הפצצה של דוראנט, אייטון היה נשאר בפיניקס בחוזה מופחת ממקס. הסתבר שלא היו עליו קופצות כמו שנטען.

      1. מה שאני אומר זה שדוראנט הוא לא אדם מלא בחשיבות עצמית, אבל הכניסו לו לראש שהוא צריך להיות כזה כדי "לשפר את מעמדו ההיסטורי". אני לא מתיימר לחזות את העתיד.

        1. זה משעשע, הצורך למצוא תירוצים להתנהלות של שחקן.
          .
          דוראנט עשה משהו שלברון עד כה לא עשה
          (לטעמי, הדבר שהורס יותר מהכל את הליגה) –
          דרש טרייד.
          .
          לא הייתה לי בעיה עם הבחירה שלו לעבור לגולדן סטייט,
          הוא שיחק על פי הכללים. סיים חוזה, והוא יעד חדש.
          לגיטימי.
          .
          לדרוש טרייד?
          אם אתה לא בטוח ביעד בו אתה חותם,
          תחתום על חוזה קצר.
          לחתום על חוזה של מאות מיליונים עד 2026 ואז לדרוש טרייד,
          זה בעיני דוחה.
          זה נכון לגבי דוראנט, זה נכון לגבי הארדן, וזה נכון לגבי דייויס.

            1. זה לא שהוא תקוע שם כבר עשור…
              חתם על מאות מיליונים,
              והוא דורש טרייד דקה אחר כך.
              .
              הכיר את הנפשות הפועלות –
              לברון אצל גילברט חתם על חוזים קצרים.

            2. אם הוא היה נשאר שם עוד עונה ורואה את הספינה שוקעת עוד קצת… היה יותר טוב?

            3. לטעמי,
              שחקן צריך לשחק את החוזה שלו עד תומו.
              אף אחד לא הכריח את דוראנט לחתום על חוזה ארוך.

            4. לטעמי, אם לקבוצה מותר להעביר שחקנים, אז גם לשחקן מותר לדרוש שיעבירו אותו. גם ככה לקבוצה יש המון כוח (ויש מי שיאמר יותר מדי)

            5. עמיחי,
              תנועת ה-"דורש טרייד" לא מעבירה כוח לשחקנים.
              רק לחזקים ביתור מביניהם.
              להפך –
              אם לפני כן היה שיווי משקל בין חופש בחירה לבין ביטחון (חוזה קצר מול חוזה ארוך) כאשר כל שחקן יכל כשחקן חופשי לנסות ולמצוא פתרון לתעדוף שלו,
              עכשיו היעדר הביטחון בחוזה ארוך טווח של כוכב פוגע ביכולת של שחקני הביניים להשיג חוזים מובטחים ארוכים יותר.
              .
              ההסכם הקיבוצי, זה שכל השחקנים חתומים עליו,
              הוא זה שמוביל את שכרם של השחקנים למשך כל תקופת החוזה שלהם,
              והוא זה שאמור היה להגן על יכולתן של הקבוצות לבנות.

            6. אני מסכים שתנועת ה"דורש טרייד" רחוקה מלהיות אידיאלית, אבל ביחס לדברים האחרים שמתרחשים שם זה לא נראה לי נורא כל כך. זו יותר שאלה של איך (עד כמה השחקן נותן לקבוצה אפשרות להיערך בהתאם) ופחות האם (לפחות עד שיקחו את זה בחשבון בהסכמי שכר – הייתי מציע שתהיה מגבלה כמה פעמים מותר להעביר שחקן בטרייד במהלך החוזה ללא הסכמתו).

            7. מסכים לחלוטין גיא, עמיחי שחקני NBA מתחייבים לעמוד בתנאים מסויימים זה הסיבה למה הם מקבלים את המשכורות האלה הם יכולים לעבוד במקדונלדס או משהו, מצד אחד מקבלים את מלוא המשכורת ומצד שני לא עומדים בהתחייבות של החוזה זה בדיחה שהליגה צריכה לחשוב איך להתמודד איתה,.

            8. עם זה אני מסכים – הליגה צריכה למצוא פתרון אחר. אולם, צריך למצוא פתרון גם לזה וגם למצב שבו שחקנים הופכים לסחורה בשוק. גורם מאזן יכול להיות מגבלה כמותית, ואולי גם להגביל את החוזים המאוד מוקדמים האלה – אל תחתום שנתיים לפני סיום החוזה הנוכחי על עוד 4 שנים, ואז תגלה שיש לך 4 שנים ואתה לא רוצה להיות פה.

            9. שחקנים רוצים להבטיח את העתיד הכלכלי שלהם, ומצד שני לשים זין על הקבוצה ושמשלמת להם זה בדיחה, איזה שחקן לא יחתום על חוזה ארוך טווח שהוא יודע שתוך שנה הוא יכול לעבור לכל קבוצה שנפשו חופצת בא. הפתרון הוא מאוד פשוט השעייה של השחקנים האלה, הליגה הייתה צריכה להפוך את בן סימונס או את קודמיו לדוגמה. דוראנט זה רק אחרון ברשימה הבא לדעתי זה זאיון וויליאמסון

            10. המצב בנטס לא קשה, הם יכלו להיות קונטנדרים רציניים השנה אם רק קיירי היה מוכן לתת עונת הוכחה אחרי הזבל שהאכיל אותם עד כה.

            11. מאוד פשוט לפיתרון – אופציית ביטול הסכם.
              רוצה החוצה? החוזה מבוטל.
              סע לשלום.
              הנבלות רוצים גם את הכסף וגם לשבור את הכלים.

          1. אין לי בעיה עם הבחירה של דוראנט לעבור לגולדן סטייט (הקבוצה הטובה בהיסטוריה לטעמי, שהיה לי התענוג לצפות בה במשך כמעט 3 שנים) או לברוקלין. זאת זכותו המלאה. הסיטואציה הנוכחית גם מאפשרת דרישות טרייד, וכל עוד יש לשחקן ביקוש במקומות אחרים אני לא חושב שזה כל כך נורא. מה שמפריע לי זה יח"צ עצמי כמו שהקמפיין של ברוקלין עושה בשנים האחרונות וכמו שלברון עשה במעבר שלו במיאמי, שהיה מעבר הגיוני מאוד, אבל נעשה בדרך שמגעילה אותי.

            1. אפשר להגיד הכל על לברון ובצדק, אבל הוא לפחות עמד בחוזים שלו. הליגה חייבת למנוע מקרים כמו דוראנט סימונס… לקרות על תדירות יומית דוראנט לפני דקה וחצי התחייב לנטס ל4 שנים, למה ה200 מליון צריכים להיות מובטחים אם הוא לא עומד בחוזה שלו? בעלי הליגה חייבים לשנות את הכללים בהסכם הבא.

          2. מדוייק להפליא גיא, הליגה לא יודעת להתנהל עם הקופת שרצים דוראנט זה רק המקרה האחרון, שחקן מצד אחד יכול להבטיח את העתיד שלו ומצד שני לא לעמוד בהתחייבות של החוזה זה בדיחה עצובה

          3. גיא עם יד על הלב, מי מאיתנו לא היה חותם על חוזה של כמה מאות מיליונים, ואם היית במצב כזה לא היית מבקש טרייד? דוחה זה לא, זה ביזנס

            1. הליגה מאפשרת לזה לקרות,בעלי הקבוצות צריכים להלחם בשחקנים שפשוט יורקים לבאר שממנה הם שותים. הפתרון הפשוט היה השעייה של השחקנים (כמו בכל חוזה מקבלים שכר תמורת עבודה). ברוקלין גמורה אין להם בחירות דראפט עד 2027 הם לא היו מבצעים את הטרייד על הארדן ללא התחייבות וחתימה של דוראנט לחוזה ארוך טווח. הליגה הייתה צריכה לשים לזה סוף עם סימונס אבל נתנו לזה יד ודוראנט זה רק המקרה האחרון.

            2. מי לא היה חותם על הסכם של מאות מיליונים, ואז אומר שהוא לא באמת מעוניין בתנאים של החוזה ודורש לבטל אותו, אבל להשאיר את התמורה הכלכלית? רוב האנשים.
              .
              זה הכל חוץ מביזנס.
              .
              רוב האנשים היו סופגים שנתיים – שלוש מהחיים כדי לקבל את מאות המיליונים, או עובדים בעבודה/תפקיד שהם אוהבים, תמורת שכר מופחת.
              .
              מצד שני, לרוב האנשים אין יכולת להונות את המערכת, ולקבל את השכר שנים קדימה ללא קשר לערך האמיתי שהם יתנו.

            3. זה ביזנס בכך ששחקן מנצל את מעמדו להפר חוזה ללא מחיר נלווה.
              אלו יהיו השחקנים שהם לא כוכבים בסדר הגודל של דוראנט שילמו את המחיר.

            4. רוצה לעזוב? ותר על שארית החוזה!
              מה יותר בסיסי מזה?
              לך תרוויח במקום החדש שאתה רוצה להגיע אליו.

            5. אשך אתה און פייר רוכב על גלי המתאן מהפלייאוף.
              לפעמים אני נדהם כמה אנשים אוהבים לסבך לעצמם את החיים. העולם כזה פשוט. סובלים מהסרטים שרצים אצלם בראש לחינם.

  7. חשבתי הרגע על עוד משהו.
    אם קיירי רוצה רק לייקרס, וטרייד ללייקרס אפשרי רק עבור ראס (?), ודוראנט יודע שברוקלין יודעים שאם ראס מגיע אז הוא הולך, אז כדי לעזור לקיירי לקבל את הטרייד שהוא רוצה הוא כבר מודיע מראש שהוא עוזב, כדי לאפשר את הטרייד על ראס.

    1. אני לא יודע מי תפסיד יותר מהטרייד הזה.
      כלומר, ווסטברוק לפחות מגיע.
      איכשהו ממש בא לי לראות עונה של קיירי וראס ביחד.

  8. כדי להיות קבוצה תחרותית ולהחזיק שחקן כמו דוראנט למשך 4 שנים בעלי הקבוצה צריכים להכניס את היד עמוק לכיס. האם הבעלים של הסאנס יהפוך חברבורותיו ויתחיל לעשות זאת?

  9. גרין צודק לגמרי לגבי בראון. לעמוד מעל מישהו בתנוחה מאיימת ואז להתבכיין על הדרך שבה הוא קם זה באמת מצחיק.
    .
    "דוראנט, שלא כמייקל ג'ורדן או לברון ג'יימס, חייב סופרסטאר לצידו כדי להצליח."
    מנחם, הרגת את פיפן, את וייד ובוש, את קיירי ולאב ואת דייויס.
    זה שכמה מהסופרסטארים עברו להראות פחות טובים ליד לברון זה נושא אחר לדיון.
    .
    מה שהעונה הזו הוכיחה זה את מגבלות השיטה של לחבר בין הרבה כוכבים. נקווה בשביל דוראנט שיפסיק עם לחפש ציוותים כאלה.
    .
    שמח שJTA מצא קבוצה מהר. הייתה לי תחושה שהוא גם יירצה להישאר בקליפורניה. על הנייר, הוא מה שהלייקרס צריכים.

      1. אלא אם כן אתה מתכוון להגיד "דושבאג שמנסים למכור לו תדמית/למחוק את פשעי חברות הסיגריות", אז אין דבר כזה אלפא.
        אם אתה מתכוון להגיד שהוא לא מנהל משחק מעולה ברמה של לברון וזו תכונה חשובה לסופרסטאר היום, אז נכון. אבל גם סטף קרי לא בדיוק עילית בתחום ועדיין הוא הפך לשחקן ההתקפה אולי הטוב של דורנו, שחקן שבונים מערכת סביבו. את המערכת שעובדת הכי טוב בעידן המודרני של הכדורסל. שחקן מעולה לא חייב להיות גם מנהל משחק מעולה, זה פשוט השיטה הכי קלה לשחק בה היום.

    1. אתה אמיתי? לעמוד מעל מישהו בצורה מאיימת? שכחת למה הוא נעמד מעליו בצורה מאיימת? מישהו ישים לי רגליים על הראש ככה ועוד ינסה למשוך לי את המכנסיים בשידור מול כל האומה – גרין צריך להודות לאל הטוב שהוא לא חטף בעיטה ישירות לאף.

      1. עוד לפני שבראון סיים לקום טייטום קפץ להפריד. לכולם על המגרש, כולל השופטים היה ברור שבראון הופך נפילה ומגע לאירוע של מכות ואגו.
        ולפי התגובה שלך – אם בראון היה נעמד מעליך ככה אז כנראה שהיית מנסה לבעוט לו ישירות באף. קצת מפתיע אותי אבל נראה שיש אנשים שגרין הוא דובון אכפת לי בהשוואה אליהם.

        1. הבנאדם שם לו רגליים על הראש – זה לדעתך היה בטעות? הוא בעצמו הודה שהוא משך לו את המכנסיים, שוב, טעות? ובכלל, אתה מכיר את גרין מאתמול? יש לך בכלל ספק שהוא עשה את כל זה בדיוק בשביל מה הוא אמר – להכנס לבראון לראש?

          1. ממה שהבנתי גרין אמר בשיחה עם רדיק שכשבראון התחיל לדבר על זה שהוא ניסה להוריד לו את המכנסיים ואז אמר "אנחנו לא מפחדים מגולדן סטייט" אז הוא הבין שהוא נכנס לו לראש.
            בין הקטע שגרין נפל על בראון לדחיפת הרגליים על ידי בראון עברה פחות משניה. בראון מזנק עליו, טייטום מגיע להפריד, גרין מתרומם למעלה… זה עוד 3-4 שניות…
            כולם נותנים לזה אלף פירושים ותכנונים ונאחזים בכל מילה בראיונות של אחרי המשחק… שחקני כדורסל חושבים מהר אבל גרין ובראון הם עדיין לא סופרמן והפלאש. אם גרין טען שכל האירוע היה מתוכנן ולא בלהט הרגע אז הוא מחרטט חופשי (לא נראה לי שזה מה שהוא טען)

            1. ויותר מזה – גרין גם מחרטט לגבי זה שהוא הבין שהוא בראש שלהם או של בראון ממשפט וחצי. בראון נתן מספרים טובים במשחקים 3-6.

            1. בלי קשר – אתה ציינת עובדה…אז ההחלטיות לא רלבנטית.

  10. עכשיו אני רואה בטרייד משין שמישהו עשה שיש אפשרות להביא את דוראנט לבוסטון עם בראון וטייטום אבל צריך לוותר על ווייט תייס גראנט פריצארד וטייטום הטי פי איקס וכמה בחירות דראפט. ברור שהנטס לא יסכימו לזה.

  11. ״סימונס הוא דפוק מהסוג של בורג שמסתובב שמאלה כדי להתהדק״
    אחד הטובים.
    מנחם אתה כישרון גדול, מניח שקווינט היה הראשון שעלה על זה.
    התעוררתי בבוקר לצאת למחנה הקיץ של הצופים ועל הפצצות נופלות, וואו. אחכה בסבלנות לראות מי הרוויחה.

  12. וושינגטון וברוקלין הם דוגמא לאירגונים כושלים ,כמו הרבה אירגונים בליגה הזו.
    המעטים הנורמליים שיש , גם מגיעים לגמר בדרך כלל. ולכן סביר להניח שגם בעונה הקרובה גולדן סטייט ובוסטון יגיעו לשם.

  13. תודה מנחם אחלה מעורב.
    הפרוייקט של דוראנט בנטס התחיל מצויין, ג'אמפר מהיי-פוסט של האריס וזה 0:3 על הבאקס
    משם כולם נפצעו. בשנה שעברה עם האריס פצוע, קיירי לא מחוסן והארדן עובר בטרייד הזוי – ברור שאי אפשר להצליח. מה אשם דוראנט? כולם כאן גאוני-בדיעבד.
    מה שכן, קיירי הוא באד ניוז. חבל שלפני שלוש שנים, מכולם, דווקא איתו דוראנט החליט לקשור את גורלו. הבן אדם לא מחוייב למשחק. כאן אני מסכים עם מנחם, אם דוראנט אכן עושה הכל כדי להיפרד ממנו, זה מהלך ראוי להערכה.
    לגבי בקשת טרייד – אם לקבוצות מותר, למה לשחקנים אסור?
    אם הקליפרס יכולה לבעוט את בלייק גריפין עם המשפחה שלו לדטרוייט דקה אחרי שהבטיחו לו שיהיה פרנצ'אייז, אם הליגה יכולה להעביר את איש סמית' בין 13 קבוצות כמו מטבע עובר לסוחר – למה אסור לשחקן לבקש טרייד? מה ההבדל?

    1. למה לשחקנים אסור? כיוון שזה חלק מהתנאים ששחקן מסכם עליהם שהוא משחק בNBA הם יכולים לעבוד במקדונלדס, השחקנים מקבלים תמורה כלכלית גדולה מאוד בשביל זה, מה שקרה זה פגיעה אנושה בליגה זבל כמו דוראנט סימונס הארדן… מצד אחד מבטיחים את החוזה מצד שני מסרבים לעמוד בו, הפתרון הוא מאוד פשוט כמו בכל חוזה שקיים בעולם שמסרבים לעמוד בו, להשעות אותם בלי שכר, שחקן שחותם על חוזה ארוך טווח צריך להתחייב לעמוד בו ולשחק בקבוצה בא חתם.

    2. כי היחסים לא סימטריים.
      בניגוד לקבוצות, שחקנים לא יכולים לעבור בטרייד מיוזמתם.
      רוצים לשנות את זה, שיתכבד האיגוד שדואג להם למשכורות של עשרות מיליונים, וישנה את זה בהסכם.

      אם דוראנט ימשיך לתת 100%, למי אכפת אם הוא מבקש לעבור בטרייד?
      הסיבה היחידה שיכולה לגרום לנטס להעביר אותו בטרייד לאור הבקשה – זה חשש משביתה איטלקית. ואז מדובר בהפרת חוזה.

      1. זה הכל תיאוריה לך תוכיח משהו לך תוכיח שביתה איטלקית.
        אי אפשר לכפות על מיליונר כבד להישאר איפה שלא טוב לו. אין לו לחץ כספי.
        זה אפשר לכפות על עובד פשוט שחייב פרנסה.
        אם היה לך 500 מיליון דולר דולר בבנק היית עושה בחיים משהו אחד קטן שאתה לא אוהב? 😂😂😂
        אני בטוח לא

          1. זה לא סותר. לא שאלתי אם לא היית מחפש אתגרים אלא אם היית עושה משהו אחד קטן טיפה שאתה לא אוהב שיש לך 500 מיליון דולר? לא היית עושה. הייתי עושה מה שבא לי בכל דקה נתונה.
            אז אתה חושב שהוא סימונס וכל אלו יהיו מוכנים לסבול?
            זה לא עובד שמרוויח שכר ממוצע עם משכנתא ודאגות זה אדם עם 500 מיליון דולר

            1. בדרך כלל נהוג לומר שאנשים עשירים משתמשים בכסף שלהם כדי לעשות מה שבא להם.
              פה אפילו את זה הם לא עושים. עושים מה שבא להם + משאירים את הכסף.

            1. אסור לו פומבית – זה טמפרינג.

            2. שזו אגב עילה לקנס לא לאי תשלום שכר.

            3. זה שני דברים שונים.

            4. אחרי בחינה נראה לי שזה גם בכלל לא נחשב טמפרינג. נראה שזה נופל תחת התחום של התנהלות שפוגעת בליגה. שזה בגדול אומר שלסילבר יש שיקול דעת שהוא יכול תחתיו להטיל קנס של 50K על כל מי שבא לו.

    3. הוא לא עובר בלי תמורה.
      אי אפשר לצפות משחקן שחתום לחמש שנים (אצל דוראנט זה אפילו שש) שישלים בכוח חוזה כזה ארוך אם לא טוב לו.
      לגבי הסכומים שהם מקבלים – תמיד הצחיקה אותי כאן צרות העין – האנשים האלה מייצרים פי 5 ממה שהם מקבלים. במקרה של לברון, דוראנט וסטף – זה פי 10
      רונאלדו בזמנו עבר ליובה בסכום עתק, גם ניימאר – הם החזירו חצי מזה ביומיים הראשונים של מכירת החולצות.
      דוראנט נתן לנטס 3 עונות (בראשונה לא שיחק אבל הביא להם את קיירי שנחשב אז כוכב-על). הביא לנטס גם את הארדן. אלה דברים שלא הולכים ברגל. עכשיו יש תחושה שזה התפספס, אז הוא מבקש להמשיך הלאה, החלון שלו תיכף נסגר. את החוזה הענק הוא היה מקבל מכל קבוצה, הנטס לא קורבנות כאן. זה קרה גם לקליפרס ותאכלס – אפילו ללייקרס.

      1. מישהו הכריח אותו לחתום?
        .
        ממש לא צרה עיני על שכר השחקנים –
        תקרא מה כתבתי במהלך השביתה. זה הכישרון של השחקנים שהוא המוצר שמרוויח את הכסף, ולכן בצדק הם מרוויחים.
        .
        זו בהחלט הפרת חוזה.
        בקשה פומבית לטרייד זו עילה לסנקציות מצד הקבוצה. זה הסכם שחתומים עליו השחקנים.
        .
        מוזר לי שאתה מתעלם מהשחקנים שהולכים לעקור מקבוצותיהם בעקבות הדרישה של דוראנט.
        נגיד ודוראנט מגיע לסאנס,
        אז ככל הנראה ברידג'ס ימצא עצמו בדרכו לנטס, רגע אחרי שהחוזה החדש שלו נכנס לתוקף.
        הרי הוא נתן לסאנס אחלה חוזה, וזה היה כאשר הוא האמין שזה הבית שלו. הוא לא ייפגע בגלל הדרישה של דוראנט?
        איך זה מסתדר לשיטתך?

        1. דוראנט לא יכול לחשוב על ברידג׳ס, עם כל הכבוד והצער.
          הוא מרגיש שהחלון שלו נסגר. המהלך על הנטס לא הבשיל. בפיניקס או במיאמי יש לו סיכוי טוב יותר. זה לא שהוא משאיר את ברידג׳ס במדבר בלי מים.
          זאת שיטת הטריידים הנוראית שאתם כל כך מעריצים

      2. הציפייה היא שאדם (ולא רק שחקן), שמתחייב לשנים קדימה, יבין את המשמעות של המונח התחייבות.
        .
        אף אחד לא צר עין לגבי הסכומים. רק לגבי קלות הדעת, והמחשבה שהכל מגיע לך.

  14. מה יש להיות גאה בדוראנט ? הוא צריך להתבייש . הוא זה שדרש מהנטס להביא את קיירי. אז עכשיו הוא זונח אותם לאנחות , למרות שקיירי לא הודיע שהוא הולך , ומימש את אופצית השחקן.
    דוראנט שחקן גדול ( היה – לדעתי כבר החל בירידה , לפחות בהגנה ) , אבל עם אישיות של ילד שלא התבגר.

    1. הוא גם דרש מהם לבצע את הטרייד על הארדן אין מצב שהנטס עושה את הטרייד הזה אם הם יודעים שדוראנט עוזב תוך שנה וחצי ומרסק אותם לחלוטין, כל הבחירות שלהן שייכות ליוסטון עד 2027 (ליוסטון יש זכות להחלפת בחירות) גם במקרה שהם יבריחו הסיכוי שיקבלו כוכב מהדראפט אפסי במקרה הזה

        1. אייטון צריך להסכים לסיים אנד טרייד (אין עליו קופצות בחוזה הזה ויכול להיות שזה אפשרות), עדיין הנטס אכלו אותה בענק עם אייטון ברידגס וסימונס לאן הם יגיעו? קבוצה שאין לה סיכוי לעשות את הפלייאוף ובלי בחירות דראפט משמעותיות.

      1. זה בדיוק העניין הקרקס התפשט לכל חלקה.
        .
        נ.ב
        .
        מותר לך להזכיר באתר הזה את המילה גמדים? אין אף אחד שנפגע בשמם? איפה האגף ההומני ישן? גילרי מה קורה נרדמת על האף? בניגוד לאחרים גמדים אשכרה נולדו ככה.

          1. לא זכור לי ששחקנים השתתפו בקרקס הזה בכזו רמה ותמרנו את הקבוצות שלהם אבל בהחלט יכול להיות שזה תמיד היה ולא ראיתי
            .
            בעיני מותר להגיד הכל אבל עושה רושם שאם זה לא תואם את האג'נדה של מיניסטריון "האמת" של האגף "ההומני" בהופס צפה לאיזו שטיפה קרה על איזה אדם רע אתה.
            שיעשע אותי שבשם גמדי הופס אף אחד לא נפגע ויצא להילחם בדרקון.

            1. ומי יגן על גמדי העולם לא מגיע להם קול?

            1. מה לעשות סיממו אותי

            2. בעיניני "שיחדש" יש לפנות להנהלה.
              אתה אחראי לשמור אותה בקו הבריאות.

            1. מעוטי גובה בטוח יתקבל ע"י יפיי הנפש👏

  15. מעניין שאף אחד לא חושב על אפשרות שהנטס יגידו לו לחפש מי ינענע אותו ושיכבד את החוזה
    כן, אני יודע שכוכב מתוסכל זה לא בריא למערכת בלה בלה בלה אבל, מצד שני, זה החוזה הגדול האחרון של הקאפקייק והוא עד 2026 אז בואו נראה אותו מעז להתנהג כמו קקה ומתחיל להיות פצוע או דופק שביתות איטלקיות על הפרקט

    1. לא חושב שהנטס יעשו עסקה רק כי הבחור דורש. הם לא חייבים. ראינו במקרה סימונס שהערך של השחקן לא יורד, לפחות לא ביחס למה שהשוק היה מוכן לתת בראשית התהליך.

  16. די ברור עכשיו שהארדן צדק
    הוא רצה לברוח מהספינה השוקעת של הנטס
    ובעוד הארדן מתאמן כמו חמור ולקוח פחות כסף כדי שפילי יחתימו שחקנים אחרים רואים מה דוראנט וקיירי עושים

    1. הארדן נראה כמו חמור לא מתאמן כמו חמור. דרך אגב דוראנט עושה מה שהארדן עשה חתם על חוזה וביקש טרייד מביש.

  17. המשמעות של הצדקת כוכב שדורש טרייד היא שקבוצת פח לעולם ישארו קבוצות פח.
    .
    0 תחרות.
    .
    בעולם שכזה, בתרבות ארגונית שכזו, שחקנים מצוינים בסיטואציות של קבוצה לא תחרותית פשוט חותכים וממשיכים ליעד הנחשק.
    גולדן לא יכולה הייתה לצמוח למה שהיא היום,
    בגלל שקרי (שברור שהיה כוכב על בהתהוות) עף מהקבוצה אחרי שנתיים. הבולס של ג'ורדן לא הופכים להיות מה שהם (לפני ג'ורדן הם היו ארגון שלא הגיע לכלום) בגלל שזה ב-87 חותך ללוס אנג'לס.
    .
    שחקן שרוצה לשלוט בגורלו יכול לחתום על חוזה של 1 + 1 עם אופציית שחקן.
    שחקן שחותם על חוזה ארוך, כזה שמבטיח לו משכורת גם אם יפצע (ע"ע ג'ון וול),
    זוכה לביטחון.
    המחיר של הביטחון הוא העובדה שבמשך החוזה ניתן להעבירו בטרייד.
    .
    רוצים השחקנים לשנות את הכללים?
    בשביל זה יש הסכם קיבוצי.
    המשמעות תהיה כמובן שיהיה לזה מחיר,
    בגלל הפגיעה ביכולת של הקבוצות להתחרות.
    לצורך העניין,
    אני לא רואה את הקבוצות מסכימות גם להקשות יכולת הטריידים וגם לגמישות תקרת השכר (זו מאפשרת לשחקנים להרוויח הרבה יותר).
    .
    השורה התחתונה –
    ארגון השחקנים לא ישנה את ה-cba,
    בגלל שדורשי הטרייד הם מיעוט של כוכבי על שמנצלים סיטואציה זמנית לטובתם.
    .
    כאוהד –
    לתפשיתי דורשי הטרייד הם הפוגעים הגדולים ביותר ב-nba.

    1. בעולם החופשי אתה לא מחזיק עובד בכוח.
      בעולם החופשי אתה לא מעביר אדם מעיר לעיר כמו סחורה.
      בלי כל ההגבלות דוראנט היה מוצא 29 קבוצות שהיו מוכנות לשלם לו את החוזה שלו ולפטור מכך את הנטס, כולל קנסות.
      שיטת הדראפט והטריידים הוכיחה את עצמה כלכלית – אבל ברמה המוסרית טוב היה אם הייתה עוברת מזמן מן העולם.
      כל מי שפוגע בה – בכל דרך – הוא בחזקת "גונב מגנב פטור"

      1. השיטה נועדה למקסם את הרווח שהליגה מפיקה. היות ולשחקנים אחוז קבוע מהרווח הנ"ל,
        יש להם אינטרס לשמר את השיטה,
        ולראייה העובדה הברורה שהם חותמים בכל פעם מחדש על ההסכם, כאשר שינוי שיטת הטריידים אף פעם לא היה סלע מחלוקת.

            1. אז איך הם כל הזמן עושים את זה?

      2. בעולם החופשי בן סימונס היה חי על דמי אבטלה, ואחרי חצי שנה מתחיל לעבוד כמתדלק.
        .
        אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
        .
        מספיק לראות כמה שחקנים משתחררים מהשנה האחרונה בחוזה שלהם (איך אופציית העסקה רק לצד אחד מסתדרת עם העולם החופשי?), כדי לכבול את עצמם בחוזה ארוך טווח "דרקוני", ולהבין שלא מדובר באנשים תמימים שנוצלו ע"י המערכת.
        .
        ועוד יותר דוראנט, שקבוצות מתיישרות לפיו, והדבר האחרון שאפשר להגיד עליו זה שהוא קורבן של המערכת.
        מה הייתה הסיבה שהוא לא חתם על חוזה של שנה/שנתיים והשאיר לעצמו את הגמישות התעסוקתית?

            1. חחחח עשו מהם דורשי אבטלה עובדים במקדונלדס ומתדלקים (בלי להעליב חו"ח) האנשים האלה מולטי-מיליונרים בגיל 22

    2. הבולס לא היו צומחים למה שהם אם שחקנים יריבים היו יכולים לחבור יותר בקלות מולם. חוץ מבארקלי עם הסאנס וההיט של הארדוויי אחרי הפציעה ולונזו כמה מיזוגים רציניים הם כבר פגשו?
      על כל סטף קרי יש לך לילארד, אמביד, יוקיץ', טאונס שכרגע מסיימים עוד עונה בלי לבקר בגמר.
      .
      אבל בגדול – לך תדע מה הולך בנטס. גם בחוזה מקס לדוראנט יכול להיות ממש רע שם. גם יאניס איים לעזוב את הבאקס בסוף חוזה והם ישר הגיבו ברצינות ראויה, מה שהביא לאליפות.

        1. לא טענתי שזה דבר חדש. גיא דיבר על הבולס – הגבתי לזה.
          יש מצב שהתופעה של מעברים בין קבוצות הפכה ליותר נרחבת בשנים האחרונות. זה כן. אבל האם עדיף שככל קבוצות הליגה ישבו בצד בזמן שהקבוצה שבחרה כמה פעמים היטב בדראפט מסיימת ריצת אליפויות של עשור? לא בטוח.

    3. או לבחור כוכבים עם אופי נח כמו יאניס למשל, שאמר שהוא רוצה להביא אליפות בדרך הנכונה. הקבוצות יצטרכו להשקיע יותר בלהבין את השחקנים שלהם.

      1. בסופו של דבר אלה ארגונים של אנשים שצריכים לעבוד ביחד. זו גם סביבת עבודה שבה הטאלנטים הם גברים צעירים מלאי טסטסטורון ואגו. ושיש להם הרבה פיתויים מבחוץ של מתחרים שמנסים למשוך אותם אליהם. תמיד יהיו מתחים ואינטרסים שונים.
        צריך לחיות עם זה שזה הולך לקרות. להציג את זה כאילו מישהי הוא הטוב ומישהו הוא הרע זה לפשט את העניין ולא יעזור לפתור אותו.
        מה שכן – אמרת ממש נכון, אפשר לחפש את החבר'ה עם האופי הנוח יותר. לחבר בין דוראנט, קיירי ואז להביא את סימונס כ… לאור כל מה שכבר ידוע להם… זו באמת איוולת.

  18. מצטער לא ממש רואה את דוראנט ובוקר מסתדרים וגם פול. יותר מידי כוכבים בקבוצה אחת שהיו שמחים לכדור ברבע האחרון. דוראנט לא מבין שרק קרי היה מוכן להוריד מעצמו בשביל כולם

  19. איך שהוא "אנשים" שמרוויחים מלא כסף מלזרוק כדור לחישוק נעלבים כי הבוס טיפה כועס עליהם בגלל שהם עושים מה בראש להם, לא באים לעבודה כי מסוכן (לשאר האנשים ביקום זה לא מסוכן) וזה נמשך ונמשך, מצליחים לשנות את הנרטיב של הסיפור שייתרכז בהם ושהם אלה שנפגעו ועכשיו הם רוצים לקחת את עצמם ושק מלא כסף למקום חדש ולהשאיר את גל החורבות מאחור.
    ואנחנו צריכים לתפוס מהם כוכבים, אלילים, אני מתגעגע לתקופה שלא היתה תקשורת חוצת גבולות ולא היינו יודעים על כל החרא שמסתובב מאחורי הקלעים. עכשיו לך תראה משחק של דוראנט שהוא אחד המדהימים מבלי לחשוב על כל החרא שהוא יצר.

  20. אחלה מעורב
    אותי לא מפליאות הקפיצות בשכר
    יוקר המחיה עולה בכל העולם, היום עם מליון דולר אתה קונה בקושי שני סובארו…..
    🤣

  21. מארי בן 25, הספרס היא קבוצה צעירה ומארי מזדקן מדי בשבילה. הטרייד הגיע בשביל להתחיל לגמרי מחדש ולהשיג כמה שיותר בחירות דראפט כולל טנקינג מאסיבי העונה, הכל כדי לבחור ראשונים בדראפט הבא בשביל להשיג את וומבניאמה. זה בדיוק שחקן מהסוג שהספרס אוהבים. גבוה, יוניקורן ובעיקר – לא אמריקאי.
    דוראנט במהלך דוראנט טיפוסי. הוא הבין שבנטס אין לו מה לחפש והקבוצה לא תגיע לכלום, אז הוא עוזב לסופרטים חדש. כרגיל רוצה לחבור לקבוצה מובילה בליגה שהיא קונטנדרית גם בלעדיו אבל איתו הם ישברו את הפלייאוף, בוחר בדרך הקלה.
    לדעתי מיאמי יותר תתאים לו כי הוא בדיוק מה שההתקפה הלא מתפקדת שלהם הייתה צריכה בפלייאוף השנה. לדעתי למיאמי יהיה יותר קל גם להביא אותו בטרייד מאשר פיניקס מבחינת מי שיכול להגיע לברוקלין ולקזז את השכר.
    הסופרמקס של ביל – מביך בטירוף. זה לא שחקן ששווה 50 מיליון דולר בעונה (ואחרי העונה האחרונה שנתן, 30 מיליון גג). הוא גם במילא הולך לדרוש טרייד לקונטנדרית בעוד שתי עונות אחרי שהויזארדס יעופו בסיבוב ראשון בפלייאוף שתי עונות, אבל החוזה שלו יהיה לא שכיר ולא שווה לאף אחד. מצב די דבילי.

    1. ממתי גיל 25 זה גיל זקן מדי בשביל להיות שחקן מוביל.
      הספרס הוא ארגון נכשל כולל המאמן שהיה צריך לפרוש ב-2014 והמנג'ר ביופורד שנזכר עכשיו שהולכים לבנייה מחדש.

      מורי הוא בדיוק המקרה ההפוך מבראדלי ביל. שחקן שמוכן להגיע לקבוצה וארגון שמכוון גבוה.
      הספרס יכלו להיות היום קבוצה מנצחת אם היו מצליחים להשאיר את כל השחקנים הטובים שלהם אחרי פוסט דאנקן.

      1. חוץ מקוואי לא איבדנו אף שחקן שהיה עושה את ההבדל. קוואי בהחלט היה עושה את ההבדל, ולכן אנחנו כושלים רק מ-2018 ולא מ-2014. מסכים איתך שמאז התנהלנו באופן לא מוצלח, אבל בעיקר בגלל שלא הלכנו לריבילד, כלומר אם היינו מתנהלים נכון, אז לפחות עד עכשיו 2018-2022 כנראה שהיינו כושלים עוד יותר.

    2. דוראנט לא מבין כלום, הוא פועל מרגשות.
      ועכשיו זה נקמה באירגון על "מה שעשה" (אלוהים ישמור!) לחברו הטוב – לא נתן לו חוזה ארוך טווח וגבוה אחרי שהוכיח שלא ניתן לסמוך עליו!
      וגרם לו לקחת מהם 36 מיליון לעונה אחת בלבד כדי להוכיח את עצמו…
      איזה אירגון נלוז !!!

  22. לחדשות מעניינות אשתו של מיילס ברידגס פרסמה תמונות קשות לצפייה של המכות שחטפה מברידגס, סרטון של הילדה שלהם אומרת שהוא חנק אותה

  23. מנחם,
    קווין דורנט יכול להיות מחליף מושלם לדיוויס. זאת לא הפעם הראשונה או השניה שהוא לא מצליח לבנות
    קבוצה מסביבו והשילוב תחת לברון יכול להביא לו לפחות עוד טבעת.

    2.הפספוס של ביל שהוא מעדיף את הדולרים במקום לשחק בקבוצה תחרותית.מדובר בכשרון דומה לגארד מבוסטון הם גם שיחקו ביחד.
    3.הבעיה של הסלטיקס הייתה שלאף אחד מהם אין את זה. גריימונד מעבר לשיא שלו במשחק ההגנה ונשאר באותו כיוון רק ברמת הטראש.

    1. תתרכז בשני המלעונים וחצי שלך(קאפקייק \שובר הטבעות וחצי אבו מנדבושקס)
      איך יש לך זמן לחשוב על פופ בכלל
      ווינק ווינק

      1. צודק צודק
        חחחחח
        אני חוזר למקום הנוח…
        🙂
        נ.ב.
        אני גם תמיד עם וושינגטון, לא יודע למה, לבן שלי יש גופיה אורגינל של ג'ון וול, הנוכל שודד בוזז הגדול בכל הזמנים

        1. באיזה רמאות ו/או חוסר יושר בדיוק וול היה מעורב?
          מה ואיך בדיוק הוא גנב?
          הגדול ביותר בכל הזמנים? על פי איזה מדד ולמי אתה משווה כאן בדיוק?
          האם למילים אין משמעות יותר באתר הופס?

          1. הבנתי פה לאחרונה ששינו את המשמעות של המילה "נוכלים" ל-"משתתפים באופן הוגן בתחרות ספורטיבית" וזה ידוע לכולם חוץ מלי.
            אז הכל בסדר.

            1. ותודה לטרנספובים שחושבים שדעותיהם בנושא שאין להם מושג בו וטועים בדברים בסיסיים (עם "מחקרים" של טאקר קרלסון או משהו מטומטם כזה) כל כך חשובות שהם חוזרים עליהן בכל הזדמנות בשפה הכי טרנספובית ודוחה שיש להם להציע (קראו להן "נוכלים" כי הן משתתפות בספורט. איך אפשר לפרש את זה אחרת?).
              You da real mvp

          2. וול לא נוכל, לא אשמתו שיש מפגרים שנתנו לו חוזה כזה, הוא עדיין עמד במלואו. אין שום דבר הוגן בטרנסגנדר שעבר תהליך גדילה של גבר ושיש לו מבנה פיזי של גבר שמשתתף בתחרויות נשים.

            1. מחקרים של מאות עמודים שמגבים טענה זאת טרנספוב חחחחח מילה יפה.

          3. תוג תהיתי למה לא קיבלתי ממך תגובה?
            לא בקטע עוקצני, אולי בקטנה, האם זה שנעלמת מהדיון זה אומר שברחת? שואל בעיקר כדי להבין.
            דווקא היה מעניין

            1. מתכוון לכתוב לך תגובה. פשוט דורש זמן שאין לי כרגע לצערי.

            2. 👍

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אני מבין שיש לך מקצוע חדש ורק שני לקוחות בינתיים.
      מציע שתגדיל את הקליינטורה אחרת תפשוט רגל.
      🙂
      אגב, רבי יהודה (בני ברק) היה נותן בהם סימנים: דצ"ך עד"ש באח"ב.

      1. זה עדיף על הזרם הטבעוני שייסדתי (טבעוני ימי-ביניימי). לי יש כרגע רק לקוח אחד.
        דוקטור פופר מתרחב, התחיל עם כפר קטן, בנה צנטרישוט מודרני, עכשיו נכנס לתחום הטיפולים, בקרוב יעניק מסז' תאילנדי ווינק ווינק

  24. אז אולי דג'ונטה מוריי יחזור לספרס עוד שנתיים?🤔
    לא באמת חושב שכן/לא או שמישהו בכלל חשב על זה, אבל יש אפשרות שבחוזה החדש והמוגדל שלו יהיה אצלם …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט