מעורב הופס, וחם מהתנור: קיירי נשאר בנטס / מנחם לס

ממש דקות לפני שעמדתי לפרסם את כל המעורב שניכתב אחרי הקו המקווקו הגיעה ההודעה הבאה:

"1"

Kyrie Irving says he's opting into $36.5 million option with Brooklyn Nets

עוד מעט בקטע באנגלית יתורגם

.

קיירי אירוינג, שרצה חוזה מקסימלי ארוך שנים שהנטס בסירבה לתת לו, החליט לפני זמן קצר להשתמש באופציה שיש לו לעונה הבאה בסך 36.5 מיליון דולארים. את זה הוא אמר ממש לפני דקות ל-'אתלטיק'. הוא הוסיף:

"Normal people keep the world going, but those who dare to be different lead us into tomorrow," Irving told The Athletic. "I've made my decision to opt in. See you in the fall. A11even."

The 30-year-old guard averaged 27.4 points, 5.8 assists and 4.4 rebounds last season. But Irving was only able to play in 29 regular-season games in a year defined by his decision not to get the COVID-19 vaccination, which meant he was ineligible to play in New York City because of a city vaccination mandate for employees.

כשהוא שיחק הוא הראה לכולם איזה שחקן אדיר הוא יכול להיות. הוא הראה זאת בחודשי מרץ ואפריל כשקלע לפחות 40 בארבעה משחקים, כולל אחד של 60 נקודות במרץ 15 נגד אורלנדו. אבל היו הפסקות מתי הוא יכול היה לשחק ומתי לא (במשחקי בית) עד שהאיסור בוטל.

A seven-time All-Star and three-time All-NBA selection, Irving has averaged 27.1 points and 6 assists while shooting 49% from the field and 40.6% from 3 over the last three seasons. But due to a variety of injuries and other issues off the floor, Irving has played in just 103 regular-season games over that span.

**********************************************

כל מה שניכתב מכאן ואילך היה אמור להיות מפורסם בשעה 02:15 שעון בני ברק, לפני שקראתי את ההודעה מפי קיירי אירוינג שהתפרסמה ב-"1", אבל מה? זה כבר ניכתב, אז אני מכניס זאת. חוץ מזה, קיירי עלול לשנות את דעתו!

2. לקיירי אירוינג ישנה רק קבוצה אחת בראש – הלייקרס

אף פעם לפני כן לא עשיתי זאת, אבל הפעם אני רוצה להיות בטוח שלא אחסיר אף מילה ולא אכתוב כל דבר שאינו נכון, אז אכניס את כל הידיעה כפי שפורסמה:

Kyrie Irving Reportedly Has Mutual Interest With Only 1 Team

Kyrie Irving giving an interview

The Brooklyn Nets have reportedly given Kyrie Irving permission to seek a trade, but that does not mean there is much interest in the star point guard. If Irving does choose to leave the team, it may be with one specific destination in mind.

Kristian Winfield of the New York Daily News was told by sources that the Nets have given Irving the green light to pursue sign-and-trade scenarios. Irving has until Wednesday to decide if he will exercise his $36.9 million player option for next season. He could opt in and agree to an extension with the Nets to facilitate a sign-and-trade, but where?e

According to ESPN’s Adrian Wojnarowski, the Los Angeles Lakers are the only team that has shown interest in potentially trading for Irving. They do not have the salary cap space to sign Irving if he declines his option, though there has been some talk of Kyrie taking the $6 million mid-level exception to reunite with LeBron James

The interest between the Lakers and Irving is said to be mutual. Sam Amick of The Athletic reported on Monday that there are people “very close to the situation who strongly believe Irving is trying to make his way to the Lakers here and everything else is just (necessary) noise.”

Of course, the Lakers still have to figure out what to do with Russell Westbrook. The idea of Westbrook going to Brooklyn in some sort of trade involving Irving has been floated, but a Westbrook-Kevin Durant reunion seems unlikely. Though, the two seem to have settled any beef they had previously.

Speaking of beef, Irving has been openly critical of LeBron in the past. The two won a title together with the Cleveland Cavaliers before Irving decided he did not like being the second option behind James. He later came to appreciate how difficult it is to lead a team and apologized to LeBron. At the very least, all indications are that the two have not closed the door on playing together again.

3. הנטס סירבו לבקשת קיירי אירוינג להארכת חוזה מקסימלית עם כסף מקסימלי

ישנן שתי אפשרויות להארכת חוזה מקסימלי: 248 מיליון לחמש שנים, או 198 ל-4 שנים. זאק לאו מדווח שהנטס סירבו (או מסרבים) לכל אחת מהבחירות 'כי הם לא מוכנים להיות שבויים בחצרו של קיירי אירוינג ואז קווין דוראנט יעקוב אחריו…'

זה לא אומר כמובן שהנטס לא יציעו לו חוזה ארוך ימים עבור פחות $$ עם כמה וכמה תנאים, שהחשוב שבהם יהיה קשור למספר המשחקים שהוא ישחק לשנה והמשכורת בהתאם.

4. מה בקשר לקווין דוראנט בבוסטון סלטיקס?

בזמן שמשך כל יום אתמול (א) ג'יילן בראון התלונן שאוהדי הקבוצה נטולי 'רספקט' לגביו, ו-(ב) בריאן סקלבריין מסכים עם בראון, וטוען שעם כל הזבל שהאוהדים שופכים עליו, הסלטיקס היו 2 נצחונות מאליפות, ואז אותו סקלבריין טוען שהסלטיקס היא מקום אידיאלי עבור קווין דוראנט לנחות בו!

5. זוהי הצעת סקלבריין: ג'יילן בראון, דניאל ת'איוס, ו-3 בחירות דראפט סיבוב שני, עבור קווין דוראנט

בריאן סקלברייט מסביר:

Jaylen Brown, three picks, two rights to swap and Daniel Theis, the money works,” said Scalabrine.“You’re getting the All-Star caliber player, and you’re getting picks moving forward, and you have to understand that there is a connection. The Al Horford connection with Kevin Durant, they were kind of linked during that free agency when he went to Golden State. He loves Marcus Smart as a player, the Hamptons visit, all that stuff. Ime Udoka, he coached him, and he’s always chatting it up with Udoka on the sideline during the game, and you get a chance to play with Jayson Tatum, a guy he’s played on the Olympic team with him, where they worked out together and stuff like that. So, there is a connection. It’s not crazy to think that something like that could happen if, if and only if, Kevin Durant decides, ‘Alright, I want to be out of here.'”

6. ועכשיו הוא הזמן לחזור ל-"???KD TO PORTLAND"

זה לא סוד שבאולימפיאדה האחרונה בטוקיו נולדה חברות חמה בין קווין דוראנט ודמיאן לילארד. היו אפילו לחישות בין השחקנים שלילארד מעדיף את דוראנט על שאר השחקנים, טענה שאולי היא נכונה לאלה הבודקים את האסיסטים של לילארד, ולאיזה ידיים הם הגיעו.

מאחר והקומבינציה הזו 1-2 עבדה מצויין באולימפיאדה, איש לא העז לפתוח פה ולהתלונן.

קבוצת NBA בה ישחקו KD ולילארד יחדיו הייתה לא יותר מחלום רטוב של עכברי כדורסל בפורטלנד. ובכן, החלום הרטוב עלול להסתיים כמציאות. תארו לכם חלומות רטובים כשהייתם בני 16 שלפתע הופכים למציאות…

דמיאן ויוסוף נורקיץ' ARE ACTUALLY RECRUITING HIM NOW TO RIP CITY, ודמיאן לא מהסס להודות בכך. למעשה הוא לא צריך להודות בכך: ה-DIRECT APPEAL לדוראנט הוא אול אובר הסושיאל מדיה.

איך אומרים "(משהו) וקוץ בה"? הקוץ הוא שהם לא SPECIFIED מה פורטלנד ייתנו עבורו. היש לפורטלנד סחורה שהנטס תסתכל עליה מבלי לירוק?

היי, מה שפורטלנד תציע יהיה טוב יותר מכלום, אם קיירי עוזב את הנטס לאנחות, ו-KD מחליט שגם הוא הולך לחפש שדה יותר ירוק.

ענפי ספורט אחרים

פוטבול

7. אחד הקוורטרבקים הטובים ב-NFL, דשון ווטסן, נאשם בהטרדות מיניות ואפילו אונסים

דשון ווטסון, הקוורטרבק המפורסם של היוסטון טכסנס מה-NFL מואשם ע"י 25 נשים בתקיפות מיניות, והוא – וקבוצתו שידעה על התפרעויותיו המיניות, כולל כמה מקרי אונס ולא נקפה אצבע בדבר – נאשמים בכמה וכמה LAWSUITS.

התביעה טוענת שעוד לפני התביעה המשפטית, תלונות מכל הנשים המותקפות מינית הוגשו לבעל הקבוצה, הג'נרל מנג'ר, והמאמן הראשי, ואיש לא נקף אצבע בנידון.

לפי ברוק קובנה מהכרוניקל (Brooks Kubena of the Houston Chronicle) "הקבוצה" היא PARTNERED עם מכון המסז'ים GENUINE TOUCH, ושם – ודרך שם – דשון ווטסון פגש את רוב קורבנותיו.

כמה ממעשיו נעשו במכון עצמו עם "טרפיסטיות" העושות מסאז' לקליינטים אבל לא מעבר לכל עבודה שעושה מסג'יסטית בכל מכון אחר. למרות תלונות מכמה מסג'יסטיות, ווטסון הורשה לבקר במכון כרצונו. נודע שהוא פגש נשים גם דרך INSTEGRAM והקבוצה "PROVIDED HIM" עם NDA'S – שזה NON DISCLOSURE AGREEMENT (מסמך 'הסכמה') שהקבוצה סיפקה לו להגנתו, ושכל טרפיסטית שטיפלה בווטסון חתמה.

השאלה היא על מה היא חתמה.

ווטסון הגיע להסדר עם רוב המתלוננות, אבל כמה לא מוכנות ללכת לכל "הסדר" והן תיפגושנה בו בקרוב בבית המשפט.

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 164 תגובות

  1. זה רחוק מלהגיד שהוא נשאר.
    לנטס יש עכשיו כוכב שמרוויח 37 מיליון דולר בשנה האחרונה בחוזה, שלא רוצה להיות שם.
    ברוב המכריע של הפעמים זה נגמר בדרך אחת בלבד…

        1. אוהדי הלייקרס חלמו שקיירי יפתח את הרגליים ןיקח 6 מליון לעונה במקום 36
          עכשיו הם מקווים שהנטס יפתחו את הרגליים ויתנו את קיירי תמורת גלו פקטורי ווסטבריק אני בסוף יגמרו עם בלייק גריפין בחוזה מינימום

    1. המציג אינו רופא, כלומר השחקן המדובר אינו כוכב.
      .
      להערכתי חוץ מהלייקרס, ותמורת ווסטברוק, אף קבוצה לא תיקח את התיק הזה, שלא עבור תשלום גבוה בבחירות עתידיות.
      .
      אאל"ט לברוקלין יש מעט בחירות משלה, בגלל הטרייד על הארדן מיוסטון, וקיבלה מעט מפילי על אותה סחורה. האם שווה לה לשלם בהן כדי לשלוח את קיירי לאוקלהומה/יוסטון/ספרס/קבוצה אחרת עם מקום מתחת לתקרה שתחתוך אותו מיידית? לא בטוח בכלל.
      .
      הבחור בינכה לא ממש רוצה לשחק, אז שלא ישחק בברוקלין, ככה לפחות הבחירות נשארות בברוקלין. גם משהו בסיטואציה הנוכחית.

  2. מוזר. קיירי העביר את כל הlevearage לידיי הנטס. אבל מוזר זה הריי שם המשפחה האמצעי של הבחור. בכל אופן ככה יהיה לנטס הרבה יותר קל לשלוח אותו בטרייד. עם חוזה לעונה אחת בלבד לקבוצות יהיה יותר קל להמר עליו ועל הקפריזות שלו.

    1. ממש לא מוזר, בלי טרייד אין לו שום קבוצה שהוא יכול לחתום אצלה (חוץ מאולי דטרויט כאלה שלא באות בחשבון) וגם אף קבוצה לא רצתה שיחתום לטווח ארוך אז זה היה צפוי

    2. ממש לא מוזר – מבעד לטשטוש הקוגניטיבי אפילו קיירי מבין שזה החוזה הגדול האחרון שלו ולוקח את הכסף כל עוד הוא יכול. החוזה הבא יהיה בין מינימום לבין mle, ואז כבר יהיו קצת יותר קבוצות שמוכנות לקחת את הסיכון הזה.

      1. מינימום? MLE? אתה רציני?
        קיירי שווה לפחות 30 מליון לשנה ב 5 השנים הקרובות.
        בוא נראה איזה קיירי מגיע לתחילת העונה הבאה לפני ששופכים אותו לביוב.
        לדעתי הוא יהיה מעולה ואחרי כן ימצא היכן לחתום על חוזה גדול.

        1. הוא שווה 30 מליון בפלייסטיישן שם אתה רק נהנה מהאיכות הנדירה שיש לו בידיים בלי לסבול מהראש שלו. בעולם האמיתי אתה קודם סובל מהראש שלו כל אימון הוא יכול לבוא בלי חשק או לא לבוא בכלל ואז הוא ידליק מרווה כדי לרפא את האווירה שנוצרה בגלל הטמטום שלו, אם תכעס עליו אז קיידי יעלב איך לא סומכים עליו בבחירת חברים והוא יתקוף אותך מ36 חשבונות פיקטיביים שהוא מנהל על כמה לא מעריכים אותו כמחאה 2 מבריזים מהמשחק הקרוב של הקבוצה מה שגורר לכאבי גב חוזרים לסימונס כי הוא (שוב) יאלץ להוביל את הקבוצה. נשארנו עם סת קרי שיהנה סוף סוף מכדור בידיים וישחיל את ה30 שלו.
          פלא שהארדן שהוא הזיה בפני עצמו העדיף לברוח משם

          1. כן הוא פרימדונה אבל כישרון נדיר כזה לא גדל על העצים. כשהוא בזון הוא בלתי עציר ובהחלט שווה המון אפילו שהוא בעייתי. יש לו עוד 4 או 5 שנים לשחק ברמה הכי גבוהה לפני שנדבר על MLE או מינימום.
            רק נזכיר שלפני שנה פלוס הוא היה בגמר המזרח….

            1. לחלוטין מסכים שיש לו 5 שנים בטופ
              השאלה הראשונה היא כמה מהחמש שנים האלה יתחשק לו לשחק…כל חוזה שהוא יקבל יהיה חייב להיות תלוי בכמות משחקים
              השאלה השניה היא מה קורה עם שחקנים אחרים בקבוצה בגללו – אם הוא מגרש איכות מהקבוצה אז זה כנראה מתקזז מהאיכות שהוא נותן.
              ואגב לא מסכים שהוא פרימדונה…הארדן הוא פרימדונה – תשכנע אותו להיכנס לעניינים יתקבל כוכב
              קיירי הוא מטומטם תשכנע אותו עד מחר, תן לו הר של כסף, תביא את כל החברים שלו לקבוצה אבל מה לעשות שכוכב נוגה מאפיל על כוכב שבתאי שזה סימן אינדיאני עתיק ללא לשחק הערב ולהבריז מהאימון של שלשום

            2. DUDE
              אני חושב שקיירי כבר הבין טוב שהוא חייב להיות הרבה יותר טוב השנה. הוא דיי הבין השנה שהוא חייב להשתפר גם בצד החברתי כדי לקבל את חוזה המקס. הבחור אולי מעופף אבל לא חושב שהוא טיפש. הוא דיי הבין שמה שעשה השנה גרם לכך שאין עליו קופצות. אני מעמין שישקיע כדי לקצור את הפירות של חוזה מכובד מאד.

            1. מסכים, לכן העניין כאן הוא לא אופציות עתידיות כאלה ואחרות שנוגעות להיכן ועם מי ישחק, אלא וודאות אחת, בהווה, והיא 36 מיליון דולר בבנק.

            2. לא רק

          1. מינימום או mle לא יקרה לא לשחקן בן 30 בעל יכולת קליי ויצירת מצבים כזאת, ארווינג יקבל טרייד ואז מקס או משהו שקרוב לזה.

  3. אני לא יודע מה דשון ווטסון עשה או לא עשה
    אני כן יודע שבעלי הקבוצה או המאמן אין קשר לזה.
    כל הבחורות האלו התלוננו במשטרה והמשטרה החליטה שאין בסיס להעמיד אותו לדין .
    התביעה הנוכחית היא תביעה אזרחית שמטרתה להוציא כסף מווטסון .
    בכל מקרה הוא כנראה יקבל הרחקה של שנה מהליגה

  4. הסיפור של דשון ווטסון די מזעזע. ההתנהלות של הליגה והקבוצה, שהגנה עליו בכל דרך אפשרית, איומה (כאילו, קפרניק נזרק מהליגה כי פגע ברגשות כמה עשירים זקנים, ודשון ווטסון עוד משחק?). ההתנהגות של עורך הדין שלו (אחד עם היסטוריה של שחיתות), ששיחרר מידע שלא ידוע אם יש בו בכלל אמת לציבור (חלק פורסם כבר שאין בהם שמץ של אמת, אבל מאוחר מדי והנזק כבר נעשה) כדי שיתקפו את המתלוננות עד לכניעה, אכזרית – ומקשה עלינו לוותר לווטסון חברתית.
    https://www.nytimes.com/2022/06/07/sports/football/deshaun-watson.html

      1. מודה שכתבתי הפעם יותר מזעזוע ראשוני (ועייפות נוראית) (ורצון לתת קונטרה לתגובה שמעל) מאשר ידע מעמיק, אז אשמח לשמוע.

        1. קונטרה על מה ?
          אני לא אמרתי שווטסון עשה או לא עשה.
          אמרתי שמאמן או הבעלים לא קשורים לזה כי זה נעשה מחוץ.לשעות העבודה.
          המשטרה עשתה חקירה ומצאו שאין בסיס להעמיד לדין.
          כל מה שרשמתי עד עכשיו זה עובדות .
          ולמרות זאת הוא יקבל כנראה שנה השעייה בחוץ.
          ואם מדברים על עורכי דין. תעשה קצת מחקר על העורך דין של הבחורות ותגלה שהוא pos מושחת , גנב ובדיוק כל הדברים הרעים שאפשר לאמר על עורכי דין

          1. רוב המקרים הגיעו להסדר כבר (20 תלונות), ווטסון לא ייקבל שום השעייה לדעתי. טראסט העובדות שציינת מדוייקות, יש כאלה שמתבלבלים איתם.

          2. אם כבר עובדות, רק נדייק קצת – לא המשטרה מחליטה לא להגיש כתב אישום פלילי במקרה כזה.
            ואם כבר לדייק אז מה שמנחם כתב למעלה עושה עם ווטסון עוול – אין שום תלונה על אונס.

            1. לא המשטרה מחליטה , התובע המחוזי מחליט אבל בשורה התחתונה זה אומר שהמדינה החליטה לא הגיש כתב אישום פלילי, זה לא בהכרח כי הוא לא אשם, יכול להיות שאין להם הוכחות ויודעים שיפסידו במשפט.
              חלק גדול מהתלונות הן התנהגות לא הולמת לדוגמא כמה בחורות מתלוננות שבאמצע המסג' הוא ביקש שיעשו לו הנד ג'וב, הן סירבו והוא לא הכריח אותן , אז אין כאן עבירה פלילית אבל אני מניח שבמשפט אזרחי הן יוציאו ממנו כסף

            2. עדיין לא מדויק – זה גרנד ג'ורי. לא נכנס לשאר הטיעונים מסביב.

            3. אין לי מושג מה היה שם אבל במנותק מהמקרה הספציפי הזה – לבקש הנד ג'וב במסגרת העבודה שלך זו הטרדה מינית במקום העבודה ויש להם בהחלט קייס אזרחי מולו. אני לא בטוח אם זו עבירה פלילית- לדעתי זה עניין של חוקי המדינה הספציפית שם.

      1. די ברור שהמאסז'ים האלה היו דרך בשבילו לייצר אינטרקציה מינית.
        נדמיין סיטואציה – אישה נוהגת ללכת כל שבוע לדוכן שווארמה שונה כדי להתחיל עם המוכרים בדוכן. לפעמים הם בעניין, לפעמים זה גם הופך לאינטרקציה מינית ולפעמים לא.
        בכל המקרים אותה אישה קונה ומשלמת על השווארמה ללא קשר למידת הזרימה של המוכרים.

        האם זה בפני עצמו בעייתי?
        במידה והציעה למי מהם הצעות מיניות, המוכר בחר לסרב, והצדדים נפרדו כידידים (וללא השלכות על הפרנסה של אותו עובד) האם זה הופך לבעייתי?
        .
        לגבי הטקסנס, הטענה שהם סיפקו לו חדר במלון ששימש לאותם מסאז'ים ומי מטעם המועדון נתן לחלק מהבנות לחתום על NDA (אולי רק סיפקו את הטפסים למי מטעם וואטסון). המועדון יטען שלא היה מעורב ולא ידע למה משמש אותו חדר, ושחתימה על NDA היא פרקטיקה מקובלת כשנותני שרות חיצוניים באים במגע קרוב עם הקבוצה ועלולים להחשף למידע פנימי כזה או אחר.
        .
        התאוריה שלי – מס' נשים אכן נפגעו מהפעולות של וואטסון (בין אם חוקיות/לגיטימיות או לא) אבל לא מעט שוכנעו ע"י עורך הדין להצטרף כדי לעשות כמה גרושים.
        הטקסנס ידעו, וברגע שדשון דרש טרייד הם דאגו להציף את המידע (נכון שהם מפסידים מזה מיידית אבל בגישת 'לא לתת לאסירים לנהל את הכלא' – כפי שצוטט הבעלים הקודם ואביו של הנוכחי). ממה שהבנתי העו"ד של הנשים שכן של בעלי המועדון ויש טענות על הכרות מוקדמת ביניהם.
        .
        לכל הדואגים, הוא יקבל השעיה מהליגה השאלה רק עד כמה (מעריך שבין 8 משחקים לשנה). ההשעיה היא על פגיעה בתדמית של הליגה ללא צורך בהרשעה.
        .
        לפני כמה שנים רוברט קראפט, הבעלים של הפטריוטס, נתבע על שידול לזנות ב'ספא' שהתבצע בו סחר בבני אדם (לטענת המשטרה קיימות עדויות מצולמות של הפעילות). בסופו של דבר הוא לא הואשם, אבל גם לא היתה שום סנקציה מהליגה על פגיעה בשמה הטוב.
        מה זה אומר על דשון? כלום. אבל הכלי הזה בעייתי והליגה די מלוכלכת (וגם סניידר, גרודן – לטוב ולרע ועוד).

    1. דרך אגב לגבי קפרניק, ב2016 קפרניק היה שחקן גמור שהביא רק רעש תקשורתי שלילי ובעיות לקבוצה שפשוט לא שווה להחתים קוורטבק מחליף בשביל הבלאגן הזה, וזוהי הסיבה העיקרית למה לא החתימו אותו.
      דרך אגב קפרניק ניצל את זה טוב הנוכל ולקח מהתביעות והפרסומות הרבה יותר ממה שהיה מקבל כשחקן, כל הנסיון לסובב את זה לנזקק מהליגה בגלל פגיעה ברגשות פשוט מצחיקה) אילו קפרניק היה מהומס ביכולת הוא עדיין היה מקבל חוזה חסר תקדים בליגה

      1. גם במצבו הוא עדיין היה שווה כעשור של קווטרבק גיבוי. מה בדיוק אתה חושב שהוא הרוויח כתוצאה מהאקטיביזם שלו שהכניס לו סכום שהיה מתקרב למה שהיה מרויח כמחליף בליגה?

        1. זה פשוט לא נכון מצטער כיום הקוורטבק המחליף הטוב ביותר מקבל סביב 12 מליון דולר בעונה עם חוזה פרסום עלוב, קפרניק קיבל מנייק הסכם חסות של סופרסטאר + מליונים פיצויים מהליגה (הדיווח הנמוך ביותר 10 מליון כש דיווח הגבוה ביותר מגיע ל60-80 מליון דולר רוב הסיכויים שזה סביב ה40 מליון אחרי זה הוא היה הולך למשפט וזוכה) ועכשיו בוא נגיע להסכם חסות שלו עם נייק שאף מחליף לא מקבל .

          Details on Kaepernick and #Nike:

          – It’s wide endorsement. He’s going to have his own branded line. Shoes, shirts, jerseys, etc. There will be Kaepernick apparel.

          – Contract is a “star” deal on par with a top end #NFL player. Millions per year. Star deals also include royalties.

          יש סיבה למה לא מעט קבוצות לא רוצות לגעת בקיירי ארווינג, אז בטח אחד כמו קפרניק שמביא הרבה שליליות ובלאגן לקבוצה, דרך אגב הוא לא מצא חוזה בליגה רק 5 שנים.

          1. א)איפה אתה רואה דיווחים על הסכם פיצויים עם הליגה של מעל 10 מיליון? הדיווחים בדיוק ההפך ואומרים שהסכום נמוך מ10 מיליון.
            ב) 1. אתה יכול לקרוא לזה גם הסכם חסות של אל נורדי או הסכם חסות של מגהדופלוסטאר, זה לא אומר כלום על כמה הסכום של החסות של קפרניק מנייק.
            2. למה ההסכם עם נייק נחשב בכלל בהתחשב בזה שהם החליטו להמשיך את החוזה עמו למרות המחאה ושאולי היה מקבל אותו גם אם היה ממשיך לשחק במקום להיות מוחרם?

            1. מציינים בפירוש שהוא קיבל הסכם מנייק של כוכב, אין גרט שהשחקן המשלים שהיה היה מקבל חוזה כזה והוא נהנה מהרעש התקשורתי ורכב על גלי המחאה וקיבל מליונים מנייק.
              2. הדיווח זה לפי הכתר של ביוצר ריפורט

            2. אני לא מבין למה זה כל כך מסובך.
              השאלה היא בגדול אם הוא הפסיד כסף מהמחאה שלו או הרוויח.
              בשביל להעריך את זה יש שני צדדים למשוואה כמה סביר שהיה מרווח אלמלא היו מחרימים אותו (שזה כנראה 5-10 שנים בהן הוא מרוויח 4-10 מיליון משכורת לשנה) אל מול כמה הוא הרוויח בפועל במקום.
              עכשיו אתה בוחר בגדול די להתעלם משני הצדדים מבחינה מספרית ברורה בפועל, מנפח את ההסכם פיצויים של הליגה בלפחות פי 4, ומדבר על החסות שלו מנייקי בלי לתת שום מספרים אלא רק מדבר על זה שזה מיליונים ללא שום הערכה מבוססת כלשהי. (וזה כשלא מתייחסים לכך שחסות מנייקי יכולה הייתה לו והייתה גם להיות לו בלי שהליגה תחרים אותו, אז לא מדובר על מה שהוא לא מקבל מנייקי מול כלום, למעשה נייקי בכלל שקלו להפרד ממנו בגלל המחאה אבל בסוף החליטו אחרת).
              עכשיו, מבחינת אובדן הכנסות ממשכורות בליגה כשחקן אפילו בניכוי של הפיצויים שקיבל, ברור שהוא הפסיד עשרות מיליונים, ולעומת זאת בכלל לא ברור שהחסות מנייקי מכסה על ההפסדים האלה וספק רב אם היא מוציאה אותו ברווח מהסיפור. החסות מנייקי כנראה מכניסה לו מיליונים אבל על פי מה שכוכבים אחרים בליגה מקבלים מחסויות סביר ביותר שלא מדובר באפילו מיליון לשנה.

  5. תודה על המעורב
    פורטלנד חייבת בנייה מחדש
    חייבים להטריד את לילארד עכשיו כשהערך עדיין גבוה

    בעוד שבוע וחצי יוסטון נגד אורלנדו בלאס וגאס- שווה לראות

  6. קיריי שוב הוכיח שהוא שם את הקבוצה לפני הכל. המחשבה על עזיבה לקבוצה אחרת לא ריאלית מבחינתנו. יכל לעזוב אחריי היחס שיקבל משון מרקס והעביר לו את הכוח לידיים אין אף כוכב בליגה שיממש אופציית שחקן במקום לקבל חוזה אורך טווח
    מהלך מעולה לשני הצדדים. קיריי יוכיח את עצמו העונה ויוביל יחד עם דוראנט לאליפות.

    1. די נו.. 'חשף את המדיה' 'הקבוצה לפני הכל' 😂 קוראים לזה ניתקע בלי אופציות ונאלץ להתקפל ולחזור לנטס.
      לאן בדיוק הוא יכל לעזוב?
      כמו שסיימילי כתב, כנראה שאפילו קיירי לא מספיק הזוי לוותר על 30 מיליון דולר.
      מקווה שהוא יבין שחוזה מקס לא מובטח לו ויתן שנת חוזה גדולה (או לפחות שהנוכחות שלו על המגרש תהיה קיימת ותתרום לניצחונות – שני דברים שלא ממש התקיימו עד עכשיו)

      1. להזכירך מדובר בשחקן פציע ביותר שלא בדיוק שמר על עצמו בכושר משחק בשנה האחרונה ושיחק גרוע פליאוף חוץ מזה שאם יגיעו לפליאוף הוא יצטרך לצום.
        עתידו מאחוריו.
        נקןה בשביל קיידי שלא.

        1. לא בטוח לגבי הצום, השנה החפיפה הייתה ממש קצרה נדמה לי (בערך כמו ההופעה של הנטס בפלייאוף 😂) אז שנה הבאה כנראה כבר לא יחפפו

    1. הארדםן במקום לזיין את השכל ולבכות כבר עובד יום יום באימוניםף כבר הוריד משקל רציני
      https://twitter.com/maxeysznn/status/1540437219785285635?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1540437219785285635%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fforums.realgm.com%2Fboards%2Fviewtopic.php%3Ft%3D2018802start%3D1160

      והארדן בניגוד לקיירי הולך לעזור לקבוצה שלו , הוא הולך לעשות אופן אאוט מחוזה של 47 מליון דולר לשנה הבאה ולחתום חוזה של 3 שנים באזור 100 מליון כדי שפילי יכלו להחתים שחקנים יותר טובים.
      יש לקיירי הדפוק הזה הרבה ללמוד מהארדן

      1. חחחחחחחחח
        סימונס משחרר סרטונים שהוא קולע
        הארדן רזה ורץ בגבעות
        מסימני העונה.
        אם הארדן יחתום זה בגלל שהוא יודע שאין לו כלום בטנק ושכדאי לו לקבל עכשיו כמה שיכול להוציא מפילי לשנים הבאות.

        1. קליעות אפשר לערוך פנימה רק מקבצים טובים ואז כל אחד הוא קלעי.
          משקל לא ניתן לעריכה.
          הארדן עדיין קלעי טוב ומנהל משחק טוב עם הרבה נסיון גם אם יותר איטי.
          באמת לטירלול של קיירי לא הוגן להשוות אף אחד.

        1. דריל מורי כבר עבר שהוא הולך לחתום חוזה יותר קטן כדי לעזור לקבוצה
          במקום 5 שנים 270 הוא יחתום 3 שנים באזור 100-120 וה אחרי שהוא מוותר על שנה של 47 מליון שיש לו לשנה הבאה

          1. James Harden is headed toward opting in to that 47 million player option, and then extending by perhaps as many as two more years, at a significant number with the Sixers. Likely something short of a max contract, but still a significant commitment"

            מקס ל3 שנים זה מה שככל הנראה מדובר, דרך אגב אני גם חושב שהוא ייראה יותר טוב ממה שהיה עונה שעברה לכריס פול לקח שנתיים להחלים מהפציעות האמסטרינג

            1. זה לא משנה אם הוא חותם על 47 או יוצא וחותם על 100 ל-3 שנים (בטח ובטח 120 זה 40 לשנה). הארדן סוס מת, פרזיט, לא מקצוען, אגואיסט, לא שומר, הטרייד עליו היה טעות מלכתחילה, כל כסף שפילי ממשיכים לשלם לו היא טעות פטאלית. טראסט מדבר מתוך משקפיו של אוהד שרוף, משמע – עיוור..

            2. השאלה מה האלטרנטיבה שיש לפילי לשחרר אותו בחינם? בטח אחרי שהבטיחו לו חוזה מקס בטרייד וזה יהיה קו אדום לכל סוכן בליגה לא להתקרב לפילדלפי.
              .
              באתר hoops יש הערכה לא נכונה להארדן קיירי (שחלק פה משווים אותו לטאקר)…
              הארדן כיום עדיין שחקן טוב +, הוא לא שחקן שלילי הארדן עדיין מנהל משחק מצויין הוא פשוט לא יוצר ברמת עילית (לכריס פול לקח שנתיים להתאושש מאותה פציעה האמסטרינג שהארדן סובל/סבל ממנה), אולי הוא לא שווה מקס אבל הנזק שלא לעמוד בהתחייבות שניתנה פשוט עצום+ העובדה שפילדלפיה חלשה יותר בלעדיו.
              .
              לא חושב שהטרייד שלו היה טעות לפילי הערך של בן סימונס נמוך כעת מאי פעם, ובפילדלפיה בניגוד לברוקלין הוא לא היה מוכן לשחק.

            3. הוא חייב לוותר על ה 47 כדי שפילי יצליחו להחתים את טאקר
              כדי לקבל את ה MLE המלא פילי חייבים להיות מתחת ל TAX APRON וזה לא יכול לקרות אם הארדן אופט אין לשנה הבאה

            4. טראסט הארדן לא מוותר על כלום הוא סיכם איתם חוזה מראש, הוא רק יוצא האופציה כדי לאפשר להם גמישות כלכלית שיתחזקו יותר.

            5. מסכים לגבי הארדן שרת אבל עדין לפילי היה עדיף ה 47 הקצר שלו מאשר המקס הארוך לבן סימונס. לגבי הארדן הם יכולים לבחור והבנ כבר מתחילים להוריד אותו מהעץ. ברוקלין דפוקה עם סימונס חוזה לא סחיר. והארדן יכול לחזור לעצמו. הוא עוד לא בגיל שאם ירצה הוא לא מסוגל.

          2. גם אני מרוויח שכר מינימום במקום 270 מליון דולר לחמש שנים..
            רוצה לומר כשזאת לא אופציה אין פה שום 'במקום'.
            במחשבון שלי 100 גדול מ47, אף אחד לא מבטיח שמישהו יציע לו יותר מ53 לשנתיים בסוף השנה, והמגמה שלו בשנים האחרונות לא נראית מבטיחה.

    1. Report: John Wall Plans to Sign Clippers Contract After Agreeing to Rockets Buyout
      .
      John Wall is planning on signing a contract with the Los Angeles Clippers once he becomes a free agent, though other teams are expected to pursue the veteran point guard, according to Adrian Wojnarowski of ESPN.

  7. אני מוכן לשחרר את ברוקלין מחוזהו של קיירי, שיבוא לספרס בכיף תמורת פולטל וריצ'רדסון:
    https://ibb.co/H47WpdY
    אנחנו משוועים לסקורינג ולגו-טו-גאי, קיירי ימצא את האור והשקט תחת פופ במדבר ויילך לדבר עם קקטוסים.
    ייתן עונה טובה ואז ניתן לו חוזה ארוך יותר וסביר ויוכל להגיע למנוחה ולנחלה במקום שפוי לקראת סוף הקריירה, בעוד הצעירים שלנו משתפרים בקבוצה מתחרה שיכולה לעשות דברים יפים איתו.
    אני לוקח, ואפילו לא צוחק.

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          חשבתי שאתה אח"ם בסוף נהיית פרסונה נון גרטה והכל בגלל הפאיוטה של קיירי.

  8. 1. אני מאמין שקיירי בכל זאת יעזוב בטרייד אולי קצת לפני הטרייד ליין, אולי אפילו ללייקרס במידה והם יצליחו לנגן לOkc על מיתרי הנוסטלגיה (אל תזלזלו, זה רגש חזק) ולשלוח את ווסטברוק חזרה "הביתה", ווסטברוק בשביל פרסטי זה כמו הארדן אצל מורי, בכל מקרה אם הנטס לא יהיו ב6 המקומות הראשונים בקונפרס סביר להניח שהם יפוצצו הכל וילכו לסוג של ריבליד
    2. במידה והנטס הולכים לבנייה מחדש אז פורטלנד יכולה לתת אחלה הצעה לנטס על דוראנט:
    סימונס( לא הדבע עם הבעיות בגב אלא הצעיר של פורטלנד)
    +נאסיר ליטל
    + אם זה אפשרי גם אז גם שארפ שנבחר 7 בדראפט פלוס עוד כמה בחירות שהנטס ינסו לעשוק מהם ובתמורה פורטלנד תיקח גם את סת' קרי כי הוא לא יתאים לטיימלין של הבנייה מחדש
    , ואז לנטס יהיה בסיס נחמד של, אנפרני סימנוס, קאם טומאס, נסיר ליטל,שארפ,בן סימונס וקלנסטון. זה לא וואו אבל מצד שני הכל כבר עומד להיתחרבן להם גם ככה.
    3. לילארד
    סת קרי
    דוראנט
    גרמי גראנט
    נורקיץ
    נשמע לי כמו קבוצה שיכולה לעשות צרות בליגה ונגד הלוחמים זה בכלל יהיה כיף לראות.

  9. גון וול- סופר מקס של 165 מיליון (קצת פחות בגלל קיזוזי הפסדי שנות הקורונה), 40 משחקים, 11 ניצחונות. כן יש לנו מנצח – החוזה הגרוע בתולדות הליגה.

    1. הסופר מקס זה דופק את כל הקבוצות ,גם את אלה שלא יחתימות כי השחקן לא מוותר על הסופר מקס וגם את הקבוצה שהחתימה כי השחקן הסכים לסופר מקס

      1. רחוק מלהיות מדויק שלא לאמר קשקוש. כל מקרה לגופו. במקרה של סטף למשל הסופר מקס עובד נהדר.
        ואני די בטוח שג'והן וול לא החליט לקרוע את האכילס ולהעדר שנתיים בגלל זה. כלומר לדעתי הוא לא לקח סכין וחתך לעצמו את האכילס כדי להחשב חוזה גרוע.

      1. שיחק יותר והיה עליו אמנסטי.
        בוא נגיד שביחס של דולרים לתפוקה יש פייט אבל גם בפרמטרים כאלה של וול מנצח.

        1. מה אם ראס?! חוזה דומה ושיחק יותר!
          .
          ** הכל בצחוק, אין צורך להתייחס ברצינות. במידה וראס מגיע להופס קו איל וקורא את התגובות ברצוננו להבהיר שאין כל כוונה לטעון שהוא לא תרם ועדיין תורם על מגרש הכדורסל ומחוצה לו. אם הוא, אשתו, ילדיו, או מי ממשפחתו ומקורביו נפגע מהכתוב כותב הדברים מתנצל מראש ומבקש להבהיר שלו היתה שום כוונה לומר או לרמוז דבר עליו, על אשיותו או יכולותיו.

            1. האמת יכול נחמד פרויקט כזה "טופ 10 [דברים לא סטנדרטיים הקשורים ל-NBA]" כמו "החוזים הגרועים בהיסטוריה", "תסרוקות הכי הזויות בהיסטוריה" וכו' (כמו ב-whatculture אם אתה מכיר)
              גם לא צריך להשקיע ממש ולדרג את העשיירייה, רק לכתוב אותה וכבר יהיו כאלה שידרגו בתגובות
              .
              כמובן שאני לא מחפש לכותבים עבודה, סתם זורק רעיון

            2. עמיחי יעבור מתישהו ויאסוף את זה.

            3. מי הקוסם עכשיו…

            4. חחח

            5. זו היתה תגובה רצינית לחלוטין…

            6. אוקיי עכשיו אני תוהה איך עשית את הקסם הזה עמיחי – שתגובה מאוחרת יותר גבוהה יותר בהיררכיה.

            7. קסמים של עורך ראשי… (כלומר – אני עובר על תגובות בלוח הבקרה ומגיב משם לפעמים. אני חושב שזה קשור לזה).

            8. קוסם אמיתי לא מגלה את סודות המקצוע

            1. אתה חושב שהוא היה מגיע אילו היה יודע שהולכים לייבש לו את הצורה? הוא לא הגיע לקבוצת טנקינג, הם נהיו כאלו רק אחר כך.

            2. הוא ביקש טרייד מהנקודה הזו זה אחריות שלו.

            3. הוא לא בפוזיציה לאשר גם לאן מעבירים אותו.

            1. שביתה פולנית…

            2. יחסית הוא בהחלט ישב בשקט. לא יודע מה היה מצב התאורה.

      1. הוא נפצע באכילס מיד אחרי שחתם על החוה מה בדיוק הופך אותו לסימונס או לקיירי ? זה מקרה אחר לחלוטין. זה השבית אותו שנתיים ולאחר מכן חזר לסיטואציה לא מוצלחת עם ביל הוטרד ליוסטון ושם יובש על ידי הקבוצה כי רצתהלהפסיד והוא לא בטיים ליין שלהם. אין שום קשר לחוזה הגרוע שנתנו לסימונס וברוקלין הואילה בטובה להעמיס אותו על עצמה או לקיירי שסובל מטפשת

  10. משער שקיירי בדק את השוק וגילה שהקבוצות לא יוכלו לתת לו הצעה יותר טובה?
    יכול להיות שהשנה הוא ייתמקד יותר בלשחק ופחות בתיאוריות קונספירציה וניו אייג'. כולנו נרוויח מזה.

  11. תודה דוק, אין דרך טובה יותר מלפתוח את היום הולדת שלך עם מעורב על הבוקר!
    מה שבטוח, עוד כמה ימים הכל כבר סגור וחתום. אולי ברוקלין מתכננים להעביר את דוראנט וכך להעניש את קיירי על הצרות שעשה להם…

  12. בס"ד
    תודה רבה.
    השנה הזו גורלית לקיירי.
    אם הוא ימשיך להיעדר מהרבה משחקים, החוזה הבא יהיה נמוך יותר משמעותית, אבל ממש לא מינימום.
    ואל ת'רחו' הנגיף חזר לפעולה אולי נראה עוד הגבלות.

  13. התחושה שלי היא שצריך לבדוק חוזים גדולים רק מול דבר אחד וזה לא הצלחה קבוצתית – אלא מכירת חולצות, מנויים וכרטיסים. זהו.
    הרי קיירי כבר חמש שנים (מאז שעזב את קליבלנד) הוא שחקן עם ערך שלילי ברור. כלומר, בנטו, ג'ו האריס או מאט ריבס או רויס אוניל יותר תורמים ממנו, וזאת משום שהם אשכרה תורמים קצת, בעוד קיירי רק תורם נזק. רק מה, הם מוכרים הרבה פחות חולצות ומנויים.

  14. אני מאוד אוהב את דוראנט, אבל לא נראה לי שכדאי להכניס אותו לסלטיקס. יותר מדי צעירים שיכולים ללמוד ממנו דברים לא נכונים. זה יכול להיות מחיר כבד מדי, אפילו בשביל אליפות.
    תודה רבה על המעורב המצויין

    1. איזה דברים לא נכונים שחקנים צעירים ילמדו מדוראנט? אחד השחקנים הכי מקצוענים שיש בליגה (שהקריב מעשית עונה שלמה עבור הקבוצה שלו).

  15. רק תזכורת לכל מקטרגי ובכייני החוזים:
    אנחנו חיים בעולם קפיטליסטי, אף אחד לא מנצל אף אחד.
    הקבוצות מנוהלות ע"י ביליונרים שכל מה שמעניין אותם הוא רווח כלכלי – חבורה מצומצמת של אנשים שבסופו של יום, תקבל את מלוא הרווחים.
    אם היו יכולים להעסיק שחקנים בשכר מינימום, ושינקו את השירותים בסוף היום, היו עושים את זה בכיף.
    להיות אוהד של קבוצה, ולחשוב מה טוב לקבוצה ומה רע לקבוצה, זה לשחק את המשחק של הביליונרים האלה, משחק שח שבו אתם הפיונים.
    גם היום שחקן שאין לו כוח, נחתך, מועבר בטריידים וחי ללא קביעות, למעשה רוב השחקנים שעברו בליגה קיבלו יחס כזה.
    לשום דבר שאתם משלמים עליו אין ערך אמיתי, רק ערך יחסי של השוק.

    1. נכון . והצד השני הוא שכלומניקים מקבלים הון בשביל להמשיך ולא לעשות כמעט כלום .
      זה השיווי משקל .
      כמעט כל אחד מאיתנו היה מוכן לקבל MLE לענה אחת , ואפילו פחות . היה מסדר אותנו יפה…

      1. באותו מידה אפשר לקרוא לכל מנהל בגוגל/ בנק בכיר כלומניק… מצחיק שאנשים שטובים בעולם במקצוע שלהם נקראים כלומניק.

  16. ראיתי אתמול, בעצם כבר שלשום את רעיון הטרייד של ברון תייס ובחירות עבור דוראנט וקראתי כל מיני הסברים כמו אלה של מנחם, בתכלס ברון דיי נעלב מהרעיון ולפי מה שהבנתי מצייץ נגד אוהדי הסלטיקס שעושים לו אנראסטימיזיישיאון….

  17. אחלה מעורב. תודה. מזל טוב …
    הדיון על קיירי ודוראנט מיצה את עצמו עוד בכותרת הראשונה לפני שבועיים.
    עד שלא מתחילה העונה – כלום איתם לא נסגר.
    הסלטיקס לא צריכים את דוראנט. הם צריכים מנהל משחק וקלעי אמין מהספסל. לדעתי, לא שווה לפרק את הקבוצה בשביל הימור כזה.

  18. קיירי שחקן ענק, אבל הוא כל כך סובל משגעון גדלות ומהעובדה שאנשים פשוט לא רואים בו את המנהיג והאדם המיוחד שהוא כל כך מאמין בכל ליבו שהוא. הוא אכן צודק לגבי "אנשים שמעיזים מובילים…" אבל מי באמת רוצה שקיירי יוביל אותו לאן שהוא.
    זה נראה שעולם הספורט (ואפשר להגיד את זה על העולם כולו מאז המצאת הטוויטר) מתעסק במי אומר, מה אומר, למה אומר ואיך נאמר ופחות במשחק עצמו. כל מיני סקיפים בלייס, א. סמיתים ופרקינסים יורים כל כך הרבה שטויות מתוך חשיבות עצמית פלצנית שמפלצת התקשורת מאכילה ללא הרף ותוך כדי כך בונים מפלצות משנה כמו קיירי, דורנט, גרין שכל מה שאנחנו הקהל רוצה זה לראות אותם משחקים כדורסל ולא להיחשף ל "חצר האחורית שלהם" ולכמות הזבל שהם אוגרים שם.
    אז תודה לך קיירי השחקן שבחרת לשחק שנה הבאה, אבל בחייאת "סתום קצת את הפה" ותן לנו להנות ממה שחשוב באמת וזה משחק הכדורסל שאנחנו כל כך אוהבים.

  19. מהחברה של האת'לטיק: https://twitter.com/josephmdurso/status/1541679056541949954?t=vHINVg_hQ2otL9bCDqKWqA&s=19
    איך נפילת הקריפטו השפיעה על כל אחד מהמועדונים בפרמייר ליג ואוהדיהם. איך הקבוצות דחפו מזימות קריפטו חסרות רגולציה, בלתי יציבות ובהרבה מקרים – רמאויות, לאוהדים והרבה איבדו כסף.
    ב-NBA בטח אפשר לראות את זה סביב לוס אנג'לס קליפרס והקריפי.קום שלהם והפרסומות של סטף קרי.

  20. וואו אין רגע דל… היה יום ארוך רק עכשיו התפנתי. כנראה הבין שאין ביקוש בשוק לשרותי הטירלול שלו. שמח שברוקלין לא נכנעו לו שון מארקס מקבל אצלי כוכבית חיובית ראשונה. סוף סוף עומד על שלו. אולי בכל זאת יצא ממנו משהו. אני מבסוט שהאפס הזה התקפל. מת עליו ככדורסלן אבל הוא כזה דפוק. טוב ששמו לו גבול. איזה יהירות וחוצפה נדרשת כדי לבוא ולדרוש משהו אחרי כל מה שהוא עשה להם בשנה שעברה.

  21. פינת ג"ס: במידה ו לוני, GP2 -שניהם – בסבירות גבוהה – ופורטר חוזרים בשנה הבאה לג"ס רק אחד מבין השלושה הבאים יחזור: איגואדלה, ליי ו JTA. להערכתי זה יהיה האחרון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט