מעורב הופס ושאר הספורט ליום שני / מנחם לס

1.קווין דוראנט וה-FRONT OFFICE של הנטס לא שוחחו מאז הנטס הפסידו בפלייאוף!

קווין דוראנט בכיתה י"ב בתיכון

אני לא מבין. הנטס היא קבוצת כדורסל שהיא לא יותר מקישוט – קולאז' – של עסק השווה לפחות 2.35 ביליון. זה היה הסכום ש-Mikhail Prokhorov קיבל כשמכר את "הנטס". אני משער שמאז ערכה עלה לרבע ביליון (רבע מיליארד).

זה לא 'ערך השחקנים'. את השחקנים ניתן להחליף ב-12 שערכם אלפית מערך "הנטס" ובמשחק של 48 דקות הם כנראה יפסידו ב-8-10 נקודות. הערך הוא בשם, ביקרה, בפוטנציאל ה-$$, ובעובדה שהם 1/30 מליגה שאת ערכה אין לשער בדולארים.

אז ארגון שלם כמו 'הנטס' לא מוצא לנכון להרים טלפון לקווין דוראנט ולשאול, לפחות, לשלומו? אין ב'נטס' כל עניין לדעת היכן דוראנט גר בימים טרופים אלה? מה הרגשתו? מה דעתו על הדראפט הקרוב? מה עם שוק השחקנים החופשיים הניפתח ביום רביעי? אין לו כל המלצות ל-FRONT OFFICE על מי כדאי ללכת ועל מי לא?

כשאימנתי כדורגל באוניבאסיטת אדלפיי ערך הקבוצה היה קטן ביותר, אם היה לה ערך בכלל. אולי ערך מסויים כי דרך אדלפיי סטודנטים בתיכון מסוגלים לזכות בסטפנדיה שתשלם להם לימודים, מגורים, וכלכלה, ואלה שכבר בקבוצה, והם טובים מספיק – זהו ה-AVENUE למקצוענות. ועדיין בסיום העונה ידעתי בדיוק מה תכניות כל שחקן שלי לסמסטר האביב. האם הם נשארים באדלפי? טסים חזרה לארץ מולדתם? (היו לי שחקנים שזה מה שעשו ולכן סיימו את לימודיהם ב-5 או 6 שנים). אז אני באדלפי הקטנה יודע בדיוק מה קורה עם כל שחקן, ול-CEO של הנטס (כולל המאמן סטיב נאש) מהנטס הענקית אין מושג מה התכניות לקיץ (ואחריו) של כוכביו הגדולים ביותר???

לי הקצר בתקשורת אומר דבר אחד: דוראנט מתכנן מה לעשות בעתיד. מה לדרוש מהקבוצה? טרייד? בייאאוט? מה הקבוצה מצפה ממנו? חוסר התקשורת הוא הסימן הרע ביותר לטיב היחסים בין המעביד והעובד.

 לוגן מורדוך מה-RINGER אמר בפודקסט "MISMATCH" שנאמר לו בפרוש שלא היה כל קשר בין 'הקבוצה' לבין קווין דוראנט מאז ההפסד האחרון. הוא מכנה את היחסים "GHOSTING". האם קווין מחכה לראות מה יסתיים עם קיירי אירוינג שידוע, כעובדה, שהוא מחפש סידור בקבוצה אחרת (https://www.netsdaily.com/2022/6/26/23183359/murdock-i-dont-think-kevin-durant-is-confident-in-the-front-office-right-now). לפי ה-Nets Daily קווין איבד כל בטחון במריצי הקבוצה – הפרונט אופיס – והוא מחכה לשמוע בעתונים או בסושיאל מדיה מה קורה עם קיירי, ואז הוא יחליט מה הכי טוב עבורו.

המצב הגיע לרמת מסתוריות כזו שאיש אפילו לא יודע את מהות היחסים בין קווין וקיירי שפעם היו חברים קרובים. היש קשר ביניהם? האם הם מתכננים יחד את הצעד הבא? האם הם פסקו לתקשר אחד עם השני?

איש לא יודע ולאיש אין מושג.

לוגן מורדוך כותב שייתכן והיעלמותו של דוראנט מהווה איתות ברור לנטס שקווין מחכה לסידור עם קיירי והבאת שחקן רציני מהשוק החופשי. תהרגו אותי אם אני מבין את היעלמותו כאיתות בכיוון הזה לנטס.

ביני לבין שימון, אולי הוא באיזה מלון סופר-יקר במונקו, משחק רולטה, ומעשן בסיגר בז'קוזי, ולא שם זיין על מה שהולך בנטס כי כל מה שמעניין אותו הוא היום (והשעה) בו עליו להתייצב למחנה האימון!

2. אני בטוח שבראדלי ביל נשאר בויזארדס

בראדלי ביל בתיכון, שנת הסניור

לברדלי ביל ישנה אופציה לעונה הבאה בסך 36.4 מיליון. הוא בוודאי לא ייקח את האופציה הזאת להישאר עונה נוספת בוושינגטון ולהיות שחקן חופשי אחריה.

הוא אמר לפני שבועיים שהוא "החליט את החלטתו, אבל לא יגלה אותה עד שהיא תתממש". איזה קבוצות לא הסגירו עבורו?

לדעתי הוא יעשה את הצעד הנכון ויישאר בוושינגטון. מה שיקרה, לדעתי, הוא יסרב לאופציית השחקן על 36.4 מיליון, אבל יחתום עם וושינגטון הארכת חוזה מקסימלית של 5 שנים על 250 מיליון. קבוצה אחרת לא תוכל לשלם לו יותר מ-180 מיליון ל-4 שנים. 250 זה 70 יותר מ-180, ובן ה-28 הזה יהיה עוד 5 שנים בן 33. מלבד זאת בוושינגטון ישנה קבוצה טובה מאד שבעונה שעברה עשתה כמה טעויות בצורה שהיא שיחקה עם ביל. אני מאמין שהכל ישתנה העונה.

תמיד רודפות אחריו שמועות שהוא רוצה לשחק עבור קונטנדרית. אולי, אבל אם תבדקו בעתונים ובאתרים תמצאו דבר מעניין: הוא אף פעם לא ביקש טרייד מוושינגטון!

3. תראו את אנדרו מקצ'ן מחקה את סטפן קרי אחרי הום-ראן!

אנדרו מקצ'ן, ה-DH (DESIGNATED HITTER) של מילווקי, מחקה את ה-'GOOD NIGHT' של סטפן קרי עם ההום ראן הזה!

4. מה שיעזור לניקס להביא את ג'יילן ברונסון הוא חברו המבוגר דריק רוז

ג'יילן ברונסון וחברו המבוגר הטוב, 'UNCLE DERRICK ROSE'

הניקס דלוקים על ג'יילן ברונסון. לפתע מצד שמאל בלי שאיש ידע מסתבר שאחד מגיבורי הכדורסל של ברונסון – שהפך גם לידידו – הוא דריק רוז המשחק בניקס, והוא יכול לתרום הרבה לחיבור בין הניקס וברונסון.

מהניו יורק פוסט:

The veteran guard is yet another link between the Knicks and coveted point guard Jalen Brunson, their bond tracing back to Brunson’s formative years in Illinois when Rose was the Bulls’ star point guard and Brunson had dreams of playing in the NBA one day.

Jalen would go over to the Bulls facility and practice with the Bulls players,” Pat Ambrose, Brunson’s coach at Adlai Stevenson High School who remains close to him, told The Post in a phone interview. “That’s where he became good friends with Derrick Rose. So your story gets deep with the Knicks. Derrick saw that young Jalen was a very, very good player and Derrick was a Chicago kid, and really started to mentor Jalen basketball-wise.”

5. האם בייאאוט של ג'ון וול הולך ומתרקם?

ג'ון וול בג'וניור היי (כיתה ח' או ט')

מרק סטיין מדווח שממש כשאני כותב זאת מתנהל משא ומתן בין הרוקטס וסוכנו של ג'ון וול (וכמובן ג'ון עצמו) על בייאוט למקרה כמובן שיוסטון לא תצליח למצוא טרייד עבורו.

אני מגיב למרק סטיין: עם משכורת של 47.4 מיליון שהיא משכורתו מיוסטון לפי החוזה בעונה הבאה, כמה מכסף זה – אם בכלל – ג'ון וול יצטרך TO SURRENDER לרוקטס בבייאאוט לשכנע אותם שישחררו אותו להפוך לשחקן חופשי?

6. מה יש למרק פיו, מאמנו של צ'ט הולמגרן בגונזגה, לומר על הענק הרזה הזה?

2.14 מ' גובה. 88.6 ק"ג. אלה המידות.

כל אוהדי אוקלהומה ת'אנדר חוששים: כיצד הרזה הזה יצליח לשרוד תחת הסל. מאמנו בגונזגה מרק פיו מציע לכל אוהדיו להסיר חשש מליבם. צ'ט מסתדר טוב מאד תחת הסל, תודה. הנה כמה דברים שהוא אמר עליו אתמול לוושינגטון פוסט:

"אוקלהומה ת'אנדר היא המקום הטוב ביותר עבור צ'ט. זוהי קבוצה צעירה מאד שמוכנה לקחת את הזמן בהתפתחות של צעיריה, וזה נכון גם לגבי שתי בחירות הלוטרי שלהם, אוסמן דיאנג וג'יילן ויליאמס.

צ'ט הוא שחקן של "ALL BALL, ALL THE TIME". הוא ימצא את הזמן לפתח את יכולותיו כפי שהוא עשה זאת אצלנו בגונזגה. הוא FINISHER – 'מסיים' תחת הסל מהיעילים בנמצא, ועם גארדים כשי גילגיאוס-אלכסנדר וג'אש גידי הוא יסיים תרגילים בצורה היעילה ביותר. הוא טיפוס 'DIE-HARD'. לוחם פר-אקסלנס. הוא לא מוותר על דבר, ולמרות רזותו הוא חזק הרבה יותר מאשר אנשים מתארים לעצמם.

מעורב ספורט

7. שחייה

כלב דרסלר – השחיין האמריקאי מס' 1 (שחלה שבוע לפני סיום האליפות)

1.ארה"ב הגדילה בגדול-פלוס את שליטתה בשחייה העולמית. באליפות העולם בשחייה בבודפסט שהסתיימה שלשום, האמריקאים זכו בשיא 45 מדליות שניפץ את השיא הקודם שלהם של 37 מדליות. גם ה-17 מדליות זהב הוא שיא עולמי באליפות העולם בשחייה. ואם כלב דרסלר לא נפל למשכב שבוע לפני סיום התחרויות, לאמריקאים היה עוד זהב אחד לפחות, ואולי שניים (בשליחים)

8. א"ק

אומרים פרד קרלי שהוא הראשון עם סיכוי לדגדג את שיאו של יוסיין בולט

גם בא"ק נראה שארה"ב חוזרת בגדול, בעיקר במרוצים הקצרים:

1.פרד קרלי ניצח את ריצת 100 המטרים בתוצאת השנה (ואחת הטובות מאז שיאו העולמי של יוסיין בולט) – 9.77 שניות

2. נואה ליילס ואריו נייטון סיימו את ריצת ה-200 מ' בתוצאות השנה – 19.67 ו-19.69

9. NCAA

גראנט היל

לראשונה אי פעם נבחר אדם לחבר הנאמנים של ה-NCAA – הגוף שהוא למעשה השולט ב-NCAA – שאינו נשיא אוניברסיטה. החבר שניבחר הוא כדורסל דוק וה-NBA לשעבר גראנט היל

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 331 תגובות

  1. האמריקאים שחטו בשחייה הציגו עליונות מוחלטת לחלוטין.
    איך אומרים ניגבו בשחייה? הטביעו במים? שלחו אותם לאמבטיה?

    הנטס לדעתי יעשו טרייד ותחושת בטן של הנביאים זה שדוראנט מגיע לטנש והם ששו ושימחו.
    לא מבין איזה ביי אאוט יש לגון וול לעשות במינימום הוא יוכל להצטרף גם לעונה הבאה.

    לגבי הויכוח שהיה פה אתמול לגבי שון מארקס איזה קבוצה הוא בנה בדיוק לפני דוראנט? דינווידי ודיאנגלו? לאיפה הם היו מגיעים? הוא מנגר עם פרסי הרזי של עונת 21 22.
    עשה את כל הטעויות האפשריות כי לא היה לו ביצים לשלוח מסר לקיירי. היה צריך לעשות לו סימונס.
    והדביל הזה עוד הביא סימונס פצוע חחח אם דוראנט ילך מה הוא יעשה עם סימונס? יקיף אותו בקלעים? 🤣🤣🤣

          1. כדורסל נגבו את הפרקט ולכל…
            כדורגל. כיסחו! (כיסחו את הדשא)
            ריצה. השאירו אבק.
            שחייה. האכילו בועות (זה אשכרה מה שקורה לשחיין האחרון).
            אבל בטניס כשמנגבי9 אותנו אז אנחנו מקבלים 💘 אהבה! נחמד לא?

          2. לקרצף זה למשטח.
            במים אתה יכול לערבל, לעשות בועות, להשרות, להרתיח… בקיצור, כמו מכונת כביסה.
            עם כל הכימיקלים ששחיינים רוסים לקחו הם היו כמו קפסולה של אריאל אולטרה בבישום מיוחד.
            כיבסו מנצח.

            1. רגע, אנחנו מדברים על לנצח בתחרויות שחיה או על ערב רומנטי?

      1. אשך נכנסת לאי ליגל גארדין פוזישן על שון מארקס.
        בכל מקרה לא נראה לי שיש שיא יותר גדול מזה של איזה שהוא GM בליגה אי פעם. להגיע תוך חצי שנה ממצב של קונטנדרית מספר 1 עם שלושה סופר סטארים דוראנט הארדן וקיירי למצב ששלושתם הלכו ובמקומם יש את החוזה הכי גרוע בליגה שחקן המקס המהולל בן סימונס שתכלס שווה מינ שיקבל כל שנה 30 מ' על קליעהמחצי מטר במידה וישחק. ולהביא את סימונס פצוע ולא תורם בכלל על הארדן? זה נראה לך סביר ? כמה שאתה לא סובל את הארדן.
        במבחן התוצאה זה כשלון צורב. הוא לא היה צריך לוותר על הארדן באותו ערב כמה שהארדן היה עושה לו פרצופים ומאיים שלא משחק וכ' . הוא לא לקח פיקוד על הקבוצה לא ניהל אותה ונתן לשלושת הכוכבים שלו לעשות ככל העולה על רוחם וככה זה נראה בסוף.זה ניהול ברמה של גן ילדים אני מקוה בשבילם שיצאו מזה.

        1. אשך סטיב ג'אבי גם טוען שזה פלגריינט 2 אתה עלול להיות מורחק למשחק אחד השופטים בודקים את הריפליי מזל שיש לך את טוני בארדרס שם. אולי תתחמק מהעונש.

            1. ממה הוא התחיל ואיפה הוא סיים? עשה בית ספר לשיקום ובנייה מחדש.
              הם היו רק בהתחלה

        2. יותר מדי שטויות על הבוקר.
          ראשית אתה מכחיש מציאות, מרקס עשה עבודת שיקום אולי הכי מרשימה ומהירה אחרי ההריסות של בילי קינג, מקבוצה מרוסקת בלי שחקנים או בחירות הוא יצר קבוצה מגובשת, תחרותית ועם אופק תוך שתי עונות.
          שנית, ברוקלין היא המנצחת הברורה של הטרייד על הארדן.
          סימונס זה רק להשלמת שכר ובונוס, הם נפטרו מרעל על ומחוץ למגרש שלא רצה להיות שם ופגע בהם מקצועית וחברתית, והצליחו להחזיר את רוב ההשקעה שלהם בטרייד הכושל שהביא אותו – קיבלו את קארי, דארמונד ובחירות.
          ובצד השני, פילי רק איבדו נכסים בטרייד הזה.
          לא רק שלא קיבלו כלום עבור סימונס, אותו החזיקו שנים כקלף הזהב, אלא גם קברו את קבוצתם הנוכחית כשויתרו על עומק ושחקנים חשובים, סינדלו את עצמם להמשך עם הרקוב הזה, ועוד איבדו בחירות.
          עכשיו הם במצב של לא להקיא ולא לבלוע.
          מה יעשו עם הארדן? אולי הסופרסטאר הכושל בהיסטוריה (לצד ראס כנראה).
          חוזה ארוך ויקר שיהווה תעודת פטירה?
          הארדן הביא אותם בדיוק לאן שהביא אותם סימונס.
          ואני שוב אומר שבלי הטרייד הם לפחות היו נראים טוב יותר ותחרותיים יותר בפלייאוף.
          זה הלוזר והצ'וקר המושלם, כמה תרועות ניצחון היו פה מאוהדי פילי שריירו עליו עוד לפני שהגיע, "קובי ושאק".
          איפה הם היום כל המריירים והמריעים לטרייד?
          "קונטנדרית מס' 1 עם הארדן"

          1. אשך איך אתה עדין טוען שברוקלין היא המנצחת של הטרייד?? בהתחלה היה לך קייס (נניח) לאמר את זהכי סימונס יביא הגנה ועניינים וכח מיני דברים כאלה שנראה לי שגם אתה לא מאמן בהם. אבל אחרי שראית שמארקס הביא סימונס פצוע ??? שלא שיחק בכלל??? שנאתך את הארדן מעבירה אותך על דעתך אני גם לא סובל אותו אבל אין ספק שהארדן על המגרש עדין מסימונס על הספסל כן או לא דראמונד (מרגש) וסת (שחקן נחמד לא יותר). והבחירה בנאש? תקשיב הבן אדם לא בעינייני אימון אין לו שום תחושה למשחק להפסיד 4:0 לבוסטון כשיש לך דוראנט וקיירי וסט ודרמונד המרגש? נו בחיאת. מה יש לדבר פה בכלל? ברוקלין ניצחה את הטרייד? חוששתני שאתה מגזים (במקצת) חחחח

            1. אם אתה מבודד את הטרייד הזה ומתעלם מכל השאר, אז פילי הרוויחו יותר. אולם, ביחס לאפשרויות האחרות שעמדו בפני הקבוצות, ברוקלין היו יכולים לוותר על הכל ולהישאר בלי כלום, והם לפחות הרוויחו את סת' ובחירות (ותיאורטית גם סימונס שיכול להתברר כשחקן שהוא לא נזק מוחלט, אבל אני בספק לגבי זה). פילדלפיה היו בסיטואציה שהיו להם הרבה אפשרויות, והם בחרו באפשרות שלדעתי התבררה כלא נכונה, אחרי שראינו את הארדן בפלייאוף האחרון.

            2. מעולם סימונס לא היה חלק מהמשוואה שלי.
              הוא רק הבונוס האפשרי, כמו שטענתי כל הזמן בטרייד הזה.
              עדיין – אם כבר סימונס איפשהו אז לצד קיירי ודוראנט זה היה הגיוני.
              כן, עדיף סימונס על הספסל בפילי בהמתנה לטרייד אחר מאשר הארדן על המגרש.
              נאש זה כבר לא תלוי במרקס, מרגע שדוראנט הגיע הוא איבד כל יכולת החלטה במועדון (קיירי ונאש אלה נספחים).

            3. בקיצור טיפסת על עץ גבוה עם "מרקס לכלא" ו"הטרייד הגרוע בהיסטוריה" ואתה נחוש להגן על טרייד מחריד לפילי בכל מחיר, גם אחרי שכל מה שחזיתי להארדן בפילי הסתבר כנכון (דה. זה היה ברור מאליו. לא היה צריך להיות גאון גדול בשביל לראות את זה בא).

            4. פילי נפלו בפליאוף בגלל הפציעות של אמביד לא הוכח דבר למעט זה שברוקלין עפו בסוויפ עם סט ודראמונד והדוגמן על הספסל.

      2. מרקס עשה עבודה מעולה שאפשרה לנטס להחתים את דוראנט וקיירי ולהגיע לשם עם צוות מסייע. בדיעבד, את 2021 הם הפסידו בגלל הטרייד של הארדן שהותיר אותם בלי עומק, יחד עם הפציעות שלו ושל קיירי. בלי לספור את סימונס, שנכנס רק בתור משלים שכר, סת' קרי ובחירות זו תמורה לגיטימית עבור הארדן בסיטואציה שנוצרה.
        אני אחדד – בסיטואציה של ברוקלין הטעות הייתה העיקרית, בדיעבד, הייתה להביא את הארדן. היתרונות שלו התקזזו מול החסרונות שלו והויתור על עומק שהתברר כקריטי במיוחד בשנתיים האחרונות.

          1. דוראנט לא היה מודיע שהוא מגיע אם מרקס לא היה עושה את הדברים הבאים:
            1. מפנה מקום.
            2. משיג צעירים ובחירות.
            3. הקבוצה מראה פוטנציאל ומתקרבת למאבקי הפלייאוף (הם גם הגיעו לשם, אבל זה באמת פחות רלוונטי).
            בסיטואציה שבה ברוקלין היו, מרקס עשה את זה נהדר ואפשר סיטואציה שתגרום לדוראנט לרצות להגיע.

            1. מרקס לא היהמפנה מקום אם דוראנט לא היה מודיע לו על כוונותיו (טמפרינג חלילה :))

            2. הרבה קבוצות פינו מקום בלי דוראנט. ברוקלין היו במצב הכי בעייתי ועשו את זה הכי טוב.

            3. לפנות מקום כולם יכולים, זה הדבר הכי קל בעולם להעיףפ שחקנים על חוזים נגמרים 🙂
              המנגר של הניקס עשה את זה כל הזמן 🙂

          1. לדעתי, הערך של סימונס כשחקן כדורסל לא שווה את הסכום שהוא מקבל בפועל וגם לא קרוב לזה, כשהערך מבחינת כדורסל שברוקלין קיבלו בטרייד הוא בעיקר סת' קרי הבחירות דראפט וקצת דראמונד. לכן, כשאני מנסה לנתח את הטרייד אני מסתכל על סימונס כמשלים שכר, על אף שכנראה הציפיות של הנטס ממנו הן אחרות, מכיוון שאלו הציפיות שלי ממנו.

            1. שני שליש מהליגה לא ממש שווים את מה שהם מקבלים, אבל השוק של ה-NBA מתגמל אחרת (או יותר היסטורית ופוטנציאלית) מאשר בהווה.
              אתה באמת חושב שהטרייד הזה היה קורה עם סימונס כמשלים שכר (לדבריך) כדי לקבל את קארי (שהוא שחקן חביב לכל הדעות, אבל לא באמת נותן את הטון) ודראמונד (שפחות או יותר כמו מגזין נשיונל גיאוגרפיק… מופיע פעם בחודש) עבור אחד משחקני ההתקפה הגדולים בהיסטוריה?
              אני די בטוח שהנטס עדיין רואים שסימונס את הפוטנציאל שרוב הליגה רואה בו, על אף כל הבעיות על ומחות למגרש.
              השרה התחתונה בטרייד הזה (וחוכמה בדיעבד) הוא שכרגע שני הצדדים הפסידו… פילי לא ממש התקדמו כי הארדן לא ממש היה בכושר משחק, והנטס לא קיבלו את סימונס משחק.

            2. עם העיקרון אני מסכים, אבל במקרה של בן סימונס הפער בין חוזה המקסימום שהוא מקבל ובין יכולת המינימום שלו, וזה כשהוא לא פצוע/שובת, הוא כל כך גדול שזה לא משנה.
              התמורה שברוקלין קיבלה לא שווה לערך של הארדן כשחקן שהיה MVP בעברו, אבל זה נכון כמעט באותה מידה גם אם אתה מוסיף את סימונס, וגם אם אתה מאלה שמאמינים בפוטנציאל שלו (אני לא מאמין בסימונס, אבל כנראה שיש עדיין מי שמאמין).
              ברוקלין עשו את הטרייד כי הארדן רצה לעזוב והם העדיפו להרוויח קצת נכסים ולא לחכות ולאבד אותו בחינם, ובמובן הזה הם כנראה עשו נכון, אלא אם אתה מניח שהיה קורה משהו שהיה מביא את ברוקלין להישג משמעותי בפלייאוף או לכך שהארדן היה בוחר להמשיך.

            3. אני מניח שמרקס לא היה עושה את הטרייד הזה עבור קארי ודראמונד… הוא כנראה אפילו לא היה טורח להרים את הטלפון למורי (ועוד קיבל סימונס כמשלים שכר…).
              הוא רצה את סימונס כי הוא עדיין אול-סטאר צעיר עם חוזה ארוך.
              בשורה התחתונה, כנראה היה שווה לו לשחק עם הארדן ממורמר, כי פוטנציאלית איתו המצב שלהם יכול היה להיות עדיף לעומת איך שנגמר

            4. סמיילי הנטס הביאו את סימונס לדעתי כמשלים שכר ועושה הגנה. לא חושב שמישהו שם חשב שהוא כוכב. לא באמת היה להם ברירה בלי סימונס הטרייד עם הארדן לא יכל לעבור מבחינת המשכורות

            5. עמיחי – חוזה מקס !!!! אני חוזר – מקס !!! – זה משלים שכר??? ברצינות? תכלס ברוקלין תקועה עם החוזה מקס הכי גרוע בליגה כשהם ממש אבל ממש לא היו צריכים להיות שם. היה צריךלהגיד לא להארדן אתה לא הולך לשום מקום להחזיק עוד כמה דק מעמד והארדן ידלג. אחר כך הרץארדן היה רואה שדוראנט חזר במלוא הכח זו היצה קבוצה לאליפות. אני הימרתי על הלומים בבראקט רק בגלל שברוקלין התפרקה אחרת הייתי מהמר עליה.

            6. 1. משלים שכר זה מתמטיקה, ולא משנה מה הגודל של החוזה.
              2. אתה מניח שדוראנט היה חוזר, ברוקלין היו מתחברים והארדן היה בוחר להישאר או שהם היו מגיעים רחוק בפלייאוף. אני לא חושב שהם היו עוברים את הסיבוב השני (או הראשון אם הם היו נתקלים בבוסטון / מילווקי ואולי גם מיאמי או פילדלפיה), וראינו שהארדן לא היה כזה טוב בפלייאוף, ובעצם גם דוראנט וקיירי (אבל להם יש תירוץ שהם היו רק נגד ההגנה של בוסטון).
              3. באופן עקרוני, קבוצות מעדיפות (ובצדק) להעביר את הכוכבים כשהם רוצים לעזוב, כי אחרת אתה נוטל סיכון שאף אחד אחר לא ירצה לבוא אליך.

            7. דוראנט צודד בקיירי והארדן עזב , הבטיחו לו קונטנדרית בסוף קיירי לא שיחק בגלל השטויות של הקורונה דוראנט פצוע ופציעת האמסטרינג החמירה

            8. אפשר בהחלט להבין את הארדן שהוא רצה לעזוב, למרות שאני חושב שהיה לו יותר קל להחביא את החסרונות שלו בברוקלין

            9. אני חושב שגם עם הארדן הם לא היו זוכים באליפות, אבל לא עפים בסוויפ. הקבוצה הזו הייתה פצועה מידי (או מועדת לפורענות בגלל פציעות) כדי ללכת עד הסוף.
              סימונס היה בטרייד כי זה השחקן הכי טוב שהנטס היו יכולים לקבל. אול-סטאר צעיר עם חוזה ארוך טווח, בטח לא כדי לקבל את קארי ודראמונד במרכז טרייד שכזה. קארי עם כל הכבוד זה לא שחקן משנה גורלות ודראמונד לא ממש רלוונטי מאז שהפיסטונס החליטו להיפטר ממנו.
              היה ברור שיש סיכון עם סימונס, בריאותית ומנטלית, אבל זה עדיף עם הארדן לא מרוצה שיכול לברוח בחינם בסיום העונה. לפחות לקראת עונה הבאה יש סיכוי שהם מקבלים סימונס בריא.

            10. סימונס בריא זה שחקן של 34.2% מהעונשין בפלייאוף ואחד שמסרב לזרוק ממרחק של יותר מ-2 מטר מהסל. סת' קרי ודראמונד עדיף על הארדן לא מרוצה שעומד לברוח בחינם, עם או בלי סימונס.

            11. אני לא חושב שקארי + דראמונד עדיפים על הארדן לא מרוצה, כי בפלייאוף דוראנט חזר (וגם קיירי), ככה שהתקרה שלהם איתו הייתה גבוהה יותר בניסיון לריצה אחרונה. בסוף הארדן היה הכי שפוי אולי בטריו הזה, והוא בסך הכל רצה שכולם ישאו בנטל, מה שלא קרה ואז הוא ביקש לעזוב.
              אני לא אומר שזה יצליח גם עם סימונס, אבל גם וויגינס היה על הפנים בטימברוולבס והגיע לסיטואציה נכונה בווריורס.
              סימונס רצה התחלה חדשה וקיבל אותה. אני מניח שהוא יגיע לעונה הבאה עם מוטיבציה.

            12. שיהיה לו בהצלחה. בעיני, יש ביניהם הבדל מהותי, והוא שוויגינס הוא שחקן שיודע "טו פוט דה בול אין דה סל".

            13. עם הארדן הם לא היו יוצאים מהפליי-אין.
              המשפט הכי מצחיק בשרשור הולך לסמיילי – "הוא בסך הכל רצה שכולם ישאו בנטל"

            14. מזכיר לך שהארדן, בניגוד לקיירי ודוראנט, נשא בנטל את יוסטון לאחת התקופות הכי טובות שלה מאז הקבוצות של האקים.
              קיירי בעיקר נשא את עצמו, ועל דוראנט והווריורס לא באמת צריך להרחיב

            15. סמיילי ברוקלין עם הארדן גם במצב של עכשיו הייתה טובה משמעותית בפלייאוף החסרון של מנהל משחק היה קריטי, הארדן עדיין מנהל משחק מצויין הוא פשוט לא סקורר על יותר.

            16. חחחחחח ברוך אתה ראית איזה זבל היה הארדן בפילי בפלייאוף?
              וזה כשהוא מגויס ורוצה ומשקיע…
              בברוקלין תיקח את היכולת המקצועית העלובה שלו ותכפיל בחוסר חשק מוחלט, פרצופים, שביתות איטלקיות והשמנה יזומה… הם לא היו יוצאים מהפלייאין עם הרעל המזוקק הזה.
              מה שגמר אותם זה 3 דברים:
              1. נאש שהוא בדיחה ולא קיים בתור מאמן
              2. קיירי שהצום חיסל אותו לחלוטין
              3. העובדה שהגיעו ממקום 7 ונאלצו לפגוש בבוסטון החזקה על ההתחלה.

            17. כן הארדן היה זבל בפילי בגלל שהצטרכו ממנו להיות סקורר והוא כבר לא מה שהשמנמן עדיין יכול זה לנהל משחק ולקלוע מצויין בקטש אנד שוט והניהול משחק זה מה שהיה חסר כל כך לצמד הדבילים בפלייאוף

  2. לא שאני רוצה להדאיג מישהו, אבל גם איתי דוראנט לא דיבר מאז שהסתיים הפלייאוף. אני שוקל את צעדיי הבאים.
    תודה רבה על המעורב המעולה

  3. מנחם בוקרהטוב אחלה מעורב … יש שמועות שהקראשיאן זרקה את את בוקר.
    וחוץ מזה שהדרקסלר הזה נראה כמו אחד שיש לו גג שלושה אחוזי שומן בגוף איזה חיה.

            1. גורדון הייווארד כבר ברוך השם עם ארבעה ילדים

            1. והיא לא בשלו, הוא אוהב אותן שוקולדה מנופחות ומוגזמות, היא חלב דל-שומן

  4. תודה מנחם. הזכרת את אליפות העולם בשחייה, אז ישראל רשמו שם כמה הישגים יפים – בראש כמובן אנסטסיה גורבנקו עם מקום 5 ב-200 מעורב (פעם ראשונה שנציגות ישראלית בטופ 5), והיו עוד כמה כמעט גמרים ותוצאות יפות – רון פולונסקי, אביב ברזלי, כריס פיצ'וגין, גל כהן גרומי ועוד. בימים הקרובים יש את המשחים במים פתוחים, שם נראה בין השאר את מתן רודיטי שסיים רביעי במשחקים האולימפיים.

    1. אליפות בינונית למדי של המשלחת הישראלית למעט התעלויות ספורדיות של שחיינים.
      אני מקווה מאוד שגורבנקו לא עברה את השיא.

        1. 🙂
          בגדול שניכם צודקים במידה מסוימת, אנחנו עדיין רחוקים מאוד מהרמה העולמית והרוב לא התקרבו לשיאים האישיים שלהם (למרות שככה זה היה גם אצל רוב המתחרים האחרים לדעתי) אבל ביחס לכל המשלחות הקודמות זו הייתה האליפות הכי מוצלחת

  5. תודה רבה דוק
    ==
    מאד מוזר לראות ארגון כל כך גדול ועשיר כמו הנטס
    מנוהל באופן כזה חובבני, או בעצם כלאחר יד.
    איך זה שאין שם איזה פסיכולוג ילדים, אחד שיסביר להם כיצד להתנהל
    מול המיליונרים עדיני הנפש ועתירי הזכויות.
    פשוט עסק תמוה ולכן גם טלנובלה מוצלחת.

    1. מה בדיוק מוזר בזה? חצי מארגונים בליגה מנוהלים בצורה פושעת וחובבנית כאשר בניקס ובלייקרס יש נפוטיזם.
      אני מבין את החשש של הנטס לשלם מקס לשחקן בעייתי כמו קיירי שבקושי משחק (104 משחקים ב3 עונות) הבעיה הגדולה שהוא חבר טוב מאוד של דוראנט והם באו כעסקת חבילה+ העובדה הפשוטה מאוד שאין להם דרך להתחזק דרך הדראפט עד 2027 (ליוסטון יש חצי מהבחירות שלהם + זכות להחליף בחירות על החצי השני). לנטס אין באמת אלטרנטיבה ומה שהם צריכים לעשות זה להשאר תחרותיים שנתיים ואז לבעוט בדוראנט ובקיירי ולבנות מחדש.

  6. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
    .
    דוראנט אכל אותה, אבל זה בעיקר באשמתו, נראה מה יצא מזה, לדוראנט ולברוקלין.
    .
    שמועות על טרייד של דזונטה, בעיקר לאטלנטה, לא מבין מה יש לאטלנטה לעשות עם דזונטה, אבל הזדמנות טובה להעלות שוב את הרעיון של דזונטה לפיניקס, עם או בלי פולטל, עבור קמרון ג'ונסון ואייטון, עם או בלי כריס פול, ובחירות – פיניקס תזכה באליפות, דזונטה גם, ולנו יהיה פוטנציאל לעתיד. תודו לי אחר כך.
    .
    יאללה שתתחיל כבר הפרי אייג'נסי, ונראה מה קורה.

    1. דגונטה מארי מצויין לאטלנטה שצריכה עוד מוביל כדור בדחיפות ליד יאנג ושחקן שגם מצויין הגנתית אני בכל מקרה לא רואה טרייד כזה קורה מכיוון שהדרישות של הספרס על מארי מצחיקות.
      .
      לאייטון אין דרישה בליגה כשחקן מקס, דטרויט חושבת פעמיים ושאר הקבוצות פשוט לא מפנות לו מקום, בחוזה של 100 מליון ל4 שנים אני מתקשה לראות את הסאנס מוותרים עליו

            1. מה שקרה בפלייאוף היה בליץ על יאנג והיה חייב מוביל כדור נוסף

            2. הוא אול-סטאר בשיא כושרו, לא מתאים.
              שיביאו איזה וטרן.

  7. מנחם ה״לילה טוב״ של סטף קרי הוא משהו שסי אם פאנק מעולם הרסלינג עושה כבר 20 שנה וזה סוג של הסמל שלו.

    בתמונה של המאה מטר רואים את לאמונט ג׳ייקוב האיטלקי אמריקאי

  8. לגבי השחייה אפשר לציין גם את אירגון FINA שהתעשת על עצמו ואסר על השתתפות של גברים כושלים נוכלים ומעורערי נפש להשתתף בתחרויות נשים.

    1. בניגוד לארגון הופס שממשיך לאפשר לגברים(?) כושלים, נוכלים ומעורערי נפש להקיא על כולנו את הגועל נפש שלהם.

            1. ההבנה שלך לא מעניינת אותי וגם אתה לא האמת.

            2. חבל שאתה מדרדר במורד חברייך לאגף ההומני ולא מסוגל לנהל דיון על נושא מסויים. חשבתי שאיתך אפשר, שיהיה.
              אם תשים לב באופן לא מפתיע התגובות הלא ראויות היו שלך ושלך חגי.
              אני כתבתי את דעתי אני לא חושב שהאמת שלי היא יותר אמת משל אף אחד הפוסל במומו פוסל, גזלייטינג. דווקא התגובות שלך מראות שאתה חושב שהאמת אצלך ואני טועה. בנוסף אני לא חייב דין וחשבון על האמת שלי חוץ מלעצמי. אני מסוגל להסביר את הדעות שלי טוב מאוד ואם מישהו חושב שאני טועה יתכבד וינסה לשנות את דעתי, כבר שיניתי אותה לא מעט פעמים וכנראה שאשנה אותה שוב בעתיד.

            3. אתה מדבר על אמת? אנשים שלא פגשת לשניה הם בשבילך נוכלים, ומעורערים נפשית ואתה עוד מדבר על גזלייטינג.
              שמעתי אותך מספיק ואין לי שום ענין בלדון איתך בדעות שלך. הדבר היחידי שחבל לי הוא שאנשים שאני דווקא כן מעריך צריכים לקרוא אותן (ואני יודע שאת קוראת אותן למרות שכבר הפסקת להגיב – אז אני מתנצל שעשינו סוג של בחירה ב"חופש דיבור" שכל יום אנחנו משלמים עליה).

            4. 🤦🏻‍♂️

            5. עידו כל הכבוד על התגובה.
              אתה צודק 100%,חבל שבימינו עוד משתמשים בביטוים כאלה נגד אנשים שהחליטו לחיות אחרת מהם

      1. למה גועל נפש גילרי לא כל דבר זה הומופוביה/טרנספוביה… (לא מעט מחבריי הם הומאים ואני חושב שהם זכאים לשווין זכויות מלא) עם זאת יש הבדלים פיזים ברורים בין גברים לנשים שעברו את גיל ההתבגרות וזה ממש לא רק כמות טוסטרון בגוף גברים חזקים יותר גבוהים וארוכים יותר, בעל נפח ריאה גדול יותר, אחוז השומן נמוך יותר האגן צר יותר והגב רחב יותר. בשחייה הבדלים הגופניים בין גברים ונשים משפיעים על התוצאות בצורה משמעותית, ולתת לטרנסגנדר להתחרות מול נשים זה פשוט לא הוגן והורס את הספורט.

          1. מסכים לגבי ההחלטה לפסול אותם מהתחרויות,לגבי טרנאסגנדרים שמשתתפים בתחרויות אני חושב שהם נוכלים

            1. קודם כל נוכלות (כי אני מניח שהכיוון השני לא מטריד אותך). אבל זה בסדר אני חושב שמי שמייחס לאחרים זיוף של פציעות ולא חוזר בו אחר כך הוא נוכל.אז כל אחד והנוכלים שלו.

            2. אתה עדיין תקוע על זה חזרתי בי הרי, אני עדיין חושב שהשפעת הפציעה שהייתה לאמביד באצבע הייתה שולית אבל טעיתי בקשר אליה.

            3. כנראה שלא ראיתי.
              ואך אחד לא אמר שהיא הייתה משמעותית ביותר. (הוא שיחק לא?)

            4. בhoops יש מנהג להתייחס לשחקן שלא שיחק טוב כפצוע טייטום הוא לדעתי המקרה אחרון ברשימה, יש פציעות שמשפיעות יותר על היכולת של השחקן והזמן התאוששות ממנה וגם שהוא על המגרש זה לא אותו שחקן (פציעת האמסטרינג לדוגמא) או השבר בארובת העין שאמביד סבל ממנו.

            5. ולך יש מנהג להגיד ששחקנים מזייפים פציעות.

      1. למה גועל נפש גילרי לא כל דבר זה הומופוביה/טרנספוביה… (לא מעט מחבריי הם הומאים ואני חושב שהם זכאים לשווין זכויות מלא) עם זאת יש הבדלים פיזים ברורים בין גברים לנשים שעברו את גיל ההתבגרות וזה ממש לא רק כמות טוסטרון בגוף גברים חזקים יותר גבוהים וארוכים יותר, בעל נפח ריאה גדול יותר, אחוז השומן נמוך יותר האגן צר יותר והגב רחב יותר. בשחייה הבדלים הגופניים בין גברים ונשים משפיעים על התוצאות בצורה משמעותית, ולתת לטרנסגנדר להתחרות מול נשים זה פשוט לא הוגן והורס את הספורט.

        1. ברוך איזו התממות לתפארת הופס לדורתיה.. לקרוא לטרנסים "כושלים נוכלים ומעורערי נפש" זו הבעיה לא עצם ההשתתפות או אי השתתפות.. נו יללה רוצו תבכו על זה שסתמו לכם את הפה ודרדרו את השיח כאן והכל נהפך לאישי.

          1. אני לא התייחסתי להכל אלא רק להחלטה, דרך אגב שדו התכוון בפרוש לטרנסגדרים שמשתתפים בתחרויות נשים למרות שאני לא מסכים עם כל ההגדרה הייתי לוקח רק את הנוכלים

          2. אני דברתי ספציפית על כאלה בתחרויות ספורט. אתה לא משהו בהבנת הנקרא אבל אני אקח את זה על עצמי, בנוכלים כושלים התכוונתי לאלה שבופעל משתתפים בתחרויות האלה ולא שטראנסים הם נוכלים וכושלים. את מעורערי נפש הסברתי ליהונתן.

      2. דרך אגב שדו טעית בקשר לחולה הקיצונית קוני ברט, הדת שיבשה לה משהו במוח חשבתי היא תוכל לבצע הפרדה בין הדת להליך אבל היא פשוט מפגרת שגרמה לפגיעה בזכויות האישה באופן כמעט חסר תקדים, השמרנים פשוט איבדו את זה נשק לכולם ואיסור הפלות.

        1. עזוב שטויות ברוך אל תתרגש ממה שאומרים בתיקשרות. חבל להיכנס לעוד נושאים לא רלוונטים שסתם יוצרים ויכוחים מיותרים. עוד חודשיים אף אחד לא ידבר על זה וזה גם לא ישנה כמעט שום דבר בפועל. יאכילו את האנשים בלוקש חדש העיקר שימשיכו לריב

          1. אל תתרגש ממה שאומרים בתקשורת, תתרגש מטרנסג'נדרים בספורט (ע"ע מה שאומרים בתקשורת יוטוב גורואים שאגו שברירי צורך)
            אם היית פארודיה זה היה מצחיק.
            לצערנו אתה רציני אז זה סתם פאתטי ועלוב.

      1. התכוונתי שאדם שמטיל מום בעצמו מכל סיבה הוא מעורער נפש. במקרה הזה טראנס ג'נדר אבל גם ניתוחי "יופי" מעידים על עירור נפשי.
        כמו כל דבר ערעור נפשי זה ספקטרום.

          1. אני חושב שכמעט כל בנאדם סובל מערעור נפשי כלשהי, בטח בעולם של היום שזירז את התופעה מצד אחד ומצד שני סיפק ומגלה רגישות ומודעות לדברים האלה.

            1. וטוב שכך

            2. בינגו ברוך. אתה צריך לחשוב על הסווה למרצה בטכניון. 😉

            3. הסבה*

            4. הסוואה?

    2. תגובה מגעילה שבאופן מאוד לא מפתיע הגיעה בלי קשר לכלום.
      אם ההחלטות של אנשים אחרים על הגוף שלהם לא מוצאות חן בעינייך אל תסתכל.

      1. על אותו משקל, אם הדעה שלי לא מוצאת חן בעינך אתה יכול להתקדם.
        כל אדם יכול לעשות בגופו מה שבא לו ואני יכול להביע על זה את דעתי.

  9. בלי להתעמק יותר מידי בהנחה שקיירי ודוראנט(שגם איתם הנטס לא יקחו אליפות-עברו פעם אחת סיבוב ראשון ב 3 שנים) עוזבים אני בקלות מרכיב קבוצה שתגיע לפלייאוף.
    קיירי בהנחה שלא ילך לניקס יש 2 קבוצות רלוונטיות והן לייקרס ופילי.
    אם זו תהיה הלייקרס אז יהיו צריכים לקחת את ראסל ווסטברוק בגלל החוזה אבל זה חוזה נגמר אז פחות נורא ועליו מוסיף את tht ובחירות דראפט עתידיות
    אם זו פילי אז על קיירי לוקח את טובאיס האריס ומאטיס טייבול(הם לא ישחררו את מקסי)
    את דוראנט מטריד לפיניקס על ברידג'ס וטייטום ועוד בחירה-שתיים סיבוב ראשון עתידיות.
    בהנחה שהלייקרס לוקחים את קיירי אז צריך למצוא עמדה 4 בפרי אייגנסי מישהו כמו פי ג'יי טאקר או להשתמש בברוס בראון ב 4
    בהנחה שזו פילדלפיה אז:
    סימונס
    קארי
    ברידג'ס
    האריס
    אייטון

    והכי חשוב לפתח את 3 הרוקים משנה שעברה שהראו קצת ניצוצות:
    קאם תומאס
    קסלר אדוארדס
    דיי'רון שארפ

    על קלקסטון או טרייד או שחקן מחליף

  10. דמיאן לילארד ופורטלנד צריכים לקבל קנס על טמפרינג רודפים אחריי כל שחקן אפשרי. דוראנט לא אוהב להתערב בהחלטות של שחקנים אחרים
    ממקור מאד אמין שלי קיירי נשאר בברוקלין. האפשרות הכי טובה לשני הצדדים.

    1. 'האפשרות הכי טובה' לא בהכרח מנבא הרבה במקרה הנ"ל.
      האפשרות הכי טובה של קיירי הייתה לקחת זריקה קטנה, לקבל 17 מיליון דולר, כנראה לשמור על השלד עם הארדן ואולי אפילו להצליח טיפה יותר בפלייאוף.
      אני לא בהכרח שופט אותו על זה (ובכלל שהוא לא בוכר ב'אפשרות הכי טובה') אבל זה המצב.
      .
      אין הרבה קבוצות רלונטיות עם מקום מתחת לתיקרה, ולא בטוח כמה קבוצות יתאמצו לפנות בשבילו מקום.
      הוא יכול לשחק שנה בסכום מופחת (שמועות הלייקרס) בתקווה ששנה הבאה יהיה לקבוצות יותר גמישות, אבל במצב כזה עדיף כבר לעשות את זה ב30 מ' בברוקלין מ6 בלייקרס.. אבל שוב זה קיירי..
      .
      אני יכול לחשוב על כל מיני סיין&טרייד (הארדן, דנוידי+הארדאווי, אייטון), אבל לא בטוח איזה קבוצה תרצה לתת לו מקס אפילו בלי מה ש'מאבדים' בטרייד.. כנראה שרק קבוצות נואשות – לייקרס וניקס.
      אולי הניקס אופציה אם הם יורדים מברונסון. ללייקרס הייתי נותן אותו רק תמורת AD, זה גם הימור מצד הנטס ולא בטוח שהלייקרס יעשו צעד כזה מצידם, אבל אין להם שום דבר אחר מעניין.
      בקיצור יהיה מעניין… :))
      .
      KD חתום ללא מעט זמן (4 שנים?) גם אם הוא ידרוש טרייד הנטס יכולים לקבל עליו קצת יותר מחצי חבילת גרעינים כמו שאנשים פה מציעים (ראה ערך פול ג'ורג'/AD).

  11. לפתוח את הבוקר בחיוך כשאתה חושב על המשוואה של:
    נטס ויתרו על הארדן עם חוזה קצר
    והחתימו את דראמונד וקרי על חוזה מקסימום להרבה שנים + החוזים של שניהם.
    עכשיו יש שני קרי ששווים מקסימום לפי התגובות פה 🙂

  12. בסדר, אין תקשורת בין הנטס לאף אחד. אבל התקשורת הכי מעניינת כרגע היא בין קיירי לבין טוויטר.
    הוא בזמן האחרון התחיל לכתוב כל מיני דברים קריפטיים. טוב, הוא תמיד כתב כל מיני דברים קריפטיים. אבל בדרך כלל הם היו מתלהבים חמודין כאלה בסגנון "הפרצוף שלנו הוא מסיכה. עם עיניים" שאם מישהו היה אומר לכם במציאות הוא היה בטוח שהעיניים המזוגגות שלכם הן בעצם סימן שהוא פוצץ לכם את המוח.
    אבל עכשיו הוא כותב דברים על מלחמת עולם שלישית, על מאבק בין אמת לשקר, חיים בעולם ללא סודות ועל הצורך למצוא את השבט שלך ולהתנתק.
    אז… זה קיירי. זה יכול להיות על הכל. אולי הוא מדבר על המאבק שלו בחוזה מקסימום בנטס. אולי על רו v ווייד. אבל זה קיירי, אז אולי מדובר בעוד תיאוריית קונספירציה שהוא נפל בה. אולי הוא התחיל להאמין בכרונולוגיה החדשה, זו שמוחקת אלפי שנות היסטוריה אנושית כדי להוציא את רוסיה בצורה טובה יותר. אולי גילה שכדור הארץ דלתוני. אולי זה בולשיט אנטי מגדרי שתופס אצל חלק מהאנשים (והנה גם פה באתר. תודה, טרנספובים). אולי גילה שנאש, כמו שבוודאי ידוע לגבי קר – אנטי ישראלי. מי לעזאזל יכול לדעת?

    1. קיירי כנראה יצא למסע בעולם , התקדם , התקדם וראה שהוא לא חוזר לאותה נקודה . ואז התחזק באמונתו שכדור הארץ שטוח , ושאם זה כך אז חייזרים הציפו אותו . ואולי הוא בכלל לא על כדור הארץ אלא על מאדים .
      לא יודע מה חושבים בהנהלת הנטס . אולי לא שכדור הארץ שטוח , אבל כנראה שהם כן מאמינים שאין גרביטציה בעולמנו , ושמי שמגיע אליהם יכול לעוף בלי לנחות.

  13. מרקס עשה עבודה מעולה, וגם אם קיירי יעזוב ודוראנט יבקש טרייד, יהיו לו את הכלים להחזיר את הנטס למסלול מהר מאד.

  14. המומחיות שלך לס לסחוט את הלימונים הכי יבשים למיץ מרענן
    עושה אותך מומחה מיצים מדופלם
    פאק קיירי\אבו מנדבושקס\סימונס
    בכדורסל-ניגבו
    בבריכה-הרטיבו
    חחחח ביל עושה כיפה אדומה לוושינטון…….מיסכין דני
    חחחח גם לוין עושה כיפה אדומה
    דחוף לשלוח את הג.מ לסטרטאפ+טיפול היפנוטי פולשני ….איך לנהל עסק של מליונים בלי להפסיד את התחתונים
    ובלי לקבל הרד און מכל נוד ופוק משוקץ שרצים בWWE
    דה שוט אם אתה קורא את התגובה הזאת,מיד חזרה לצנטרישוט,נגמר האפטר

      1. חחחחחחחחחח
        יצנטרי מהלך
        חולה על החבובות
        עכשיו אני מבין למה בוקר תפקד עם דגל בחצי תורן בצורת לולב שסרח
        בטח קיובן שילם לה מתחת לשולחן ווינק ווינק
        האמת בוקר ילד טיפש,
        פוסי מהלך כמו הקרדשיין זה לפאן ואקשן וקצת דוואווין בציבור כל השאר זה נו פליי זון
        ווינק ווינק

  15. קראתי כל תגובה,
    וסיימתי את התהליך עם בחילה.
    .
    מציק הרבה יותר ממה שנכתב זה מה שלא נכתב –
    כל כך הרבה תגובות בעד ונגד בכל פעם שמוזכר לברון/קובי/ראסל/ג'ורדן/השלם את החסר.
    אבל בפעם שבאמת צריך להגיב על פגיעה במישהי שהיא חלק מקהילת הופס,
    יש בעיקר שקט.
    .
    מבאס.

            1. למה לילי נפגעה? מהשפה הציורית שרצה פה ?

            2. כי כמה שאתה רוצה לדמיין שהיא ציורית בפועל מדובר בשפה מדירה שמשתיקה אנשים.

    1. עקרונית אני חושב שראוי היה להגיב לגועל הזה גם אם לא הייתה לנו חברת קהילה.
      אבל חוץ מזה – לגמרי.
      (רוצה גם לציין שאפילו הגרסא ה"מרוככת" שהם הגיעו אליה בסוף היא טרנספובית ונוראית להחריד)

      1. פחית + רשע
        אני חייב להבין יש לנו טרנג'נדר או לסבית ?
        אם יש ,טוב לדעת,נזהר עם הבדיחות ההומופוביות שלי

            1. מה זה משנה בכלל. פתאום נזכרת להתחשב באחרים?

            2. גילרי אנחנו רגישים היום?
              לפעמים (הדגש על לפעמים) אני מתחשב באחרים
              לא מעניין אותי מי זה,רק הסוג
              אני מאוד בעד לסביות הומוהים ממש לא

            3. דוחה מהרגיל – לא מפתיע.
              לך תחליק כיפים עם כל החברים.

            4. נו אתה רגיש היום
              אני לא דוחה, אני פרח

  16. אני נפגעתי שהמטומטמים שמנהלים את ענייני משפט ושחרורים שחררו את קסטיאל היום
    מדינת פוקים מהלכים
    אם אותי היו אונסים והיו משחררים את הפוץ אחרי 9 חודשים בלי עונש
    אני לא הייתי עובר לסדר היום בלי עונש אישי
    שונא ומתעב את הניהול של מדינת ישראל,
    לא נשארה לי הרבה סימפטיה לחור העולם השלישי הזה

  17. פופרס, תדייק. ועדת השיחרורים שהחליטה לשחרר אותו שחרור מוקדם היא גוף של שירות בתי הסוהר. מבחינת שירות בתי הסוהר קיצורי עונש זה הכלי הכי חזק שיש לו מבחינת ניהול האסירים וכל עוד יש להם יכולת הם יעשו בו שימוש. קיצור מאסר זה דבר שקיים בחוק הישראלי ואם מישהוא חושב שיש להפסיק את זה אז בבקשה שישנה את החוק (רמז, זה לא יקרה). אישית אני חושב שיש להרחיב את השליש לחצי ואף יותר מתקופות המאסר על רוב העברות. אפשר בעברות מסוימות להשאיר מקום לשיקול דעת של השופט.ת . במקרה דנן הקיצור שהוא קיבל קטן מהתקופה המקסימלית בצורה די משמעותית (נידול ל 57 חודשי מאסר. שליש זה 19 חודשים והוא קיבל קיצור של 12 – 13 חודשים.
    .
    אם אתה רוצה לבוא בטענות לענין העונשים על עבריני מין תבוא בבקשה למשטרה ולפרקליטות. 14 נשים התלוננו על קסטיאל אבל הוא הואשם רק בארבע מקרים. הגורם השני לתלונות זו מערכת המשפט שמאפשרת לעורכי הדין של הנאשמים חופש מאד נרחב בחקירת המאשימות.
    .
    קים קרדשיאן לא חברה של אף אחד מאיתנו ובכל זאת היה טעם לפגם בדיון שהתנהל פה לגופה של ענין. עדיף שלא היה.

    1. נרגנובסקי, אתה צודק ברוב הדברים אבל הטענות לגבי הענישה לא לפרקליטות וביהמש אלא למחוקק שלא קבע עונשי מינימום לדוגמא. ועדות שחרורים הן אמנם גוף של שבס אבל תחת משרד המשפטים לדעתי וכיום כל אסיר שמתנהג נורמלי מקבל קיצור ולחומרת העבירה שביצע בדרכ אין השפעה מה שבעיני טעות קשה

      1. הטענות לפרקליטות רלוונטיות בהקשר של בחירת המיקרים להיא לוקחת למשפט ואלו שלא. הטענות לבית המשפט רלוונטיות במקרים שבהם הענישה נמצאת במחצית הנמוכה של טווחי העונש שקבע המחוקק. כתבתי ששחרור מוקדם הוא כלי של שב"ס לניהול החיים בבתי הכלא, בלעדיו יהיה של מתח בלתי נסבל של אנשים ללא תקוה. עדין, המחוקק יכול לשנות את זה. אבל אם זה קיים, שב"ס ישתמש בזה. דרך אגב זה לא אוטומטי ויש תנאי שהאסיר חייב לעמוד בהם מעבר להתנהגות טובה.

        1. אתה תמים ידידי. יש ראיות=יש כתב אישום, גם במקרים שהם לא הרמה להנחתה (אלא אם כן זה תיק פוליטי). הפרקליטות תמיד תיקח תיק למשפט/עסקת טיעון (על זה באמת יש גם לי ביקורת אבל זה לרוב תלוי ראיות). טענות לביהמש על ענישה – אכתוב לך שוב – פשוט קובעים רף מינימום וכך אין לשופט שיקול דעת שמושפע לרוב מנסיבות מקילות. שחרור מוקדם ממש לא אוטומאטי אבל אם תתנהג יפה + תשתף פעולה עם תוכניות שיקום = תשוחרר בוודאות

    2. רן לא היה שום טעם לפגם בדיון על קים. היא גוף ציבורי היא חשפה את עצמה הכי עד הסוף שיש היא לא יכולה להנות רק מהיתרונות שזה נותן. יש גם חסרונות. אם כבר גישה צדקנית ולטעמי מתחסדת (אני נגד) יש טעם לפגם בהתנהגות של בחורה ששמה לה למטרה לעבור על כל האן בי אי. כמובן שמבחינתי אין שום בעיה עם זה זכותו של כל בן אדם לעשות בגופו כרצונו זה גם מתקשר לויכוח השני שהיה פה. אבל לצחוק על זה? ( על קים… הכי בכייף שיש כי זה פשוט מצחיק).

        1. אז?
          אנחנו מדברים על קים קרדשייאן,זאת שהשקיעה מאות אלפים בניתוחי גוף\שמכרה את כל הג'יפה על המשפחה שלה בלייב טיווי
          ששכבה עם מלא שחקני נ.ב.א
          אני מחשיב אותה כפוסי מהלך,איפה הבעיה?

          1. יש לי שאלה, אם הייתי אומר משהו ממש מגעיל על אנשים שאתה חושב שלא יפה להעליב. על אשכנזים, מזרחים, אוהדי כדורסל, תבחר בעצמך אמירה שהיא לא נאותה בעיניך.
            בהנחה שבא לך להעביר מסר ולא סתם לקלל או להתעלם – הייתה לך דרך להסביר לי למה ההתנהגות שלי בעייתית?

            1. אין לי בעיה עם אמירות מגעילות יונתן
              לא יכול לחשוב על מישהוא שהייתי נעלב בשמו……מעניין

          2. גם לי קשה לחשוב על מישהו שהייתי נעלב בשמו. עדיין מנסה להבין אם מישהו היה שואל אותך "מה הבעיה באיך שאני מדבר" אחרי נאום של שנאה, איך היית מסביר לו. מודה שאני לא יודע איך להסביר בצורה שתעבור כאן.

            1. מבין אותך
              לא יכול לעזור לך עם זה
              אני רוב הזמן צוחק פה(גם על עצמי)
              אני מנסה להבין איך מישהוא\היא נעלב כשאני קורא לקרדשייאן "פוסי מהלך"
              היא שמה את הפוסי שלה לפני כולם על פלטה,ומצהירה שהוא בשימוש 24\7 לקידום עצמה (לא רק בסקס)

            1. תודה שבר

            2. השפיות של שמעון הגיעה

            1. טוב… הקור.שיהיה.

    1. חחחחחח זה אשמתך מה אתה מתחיל איתם?
      בגדול אני נגד פגיעה ברגשות של אנשים. לפעמים זה קורה – צריך לבקש סליחה ולנסות להימנע מזה כמה שיותר.
      בכל מקרה אם אתה במצוקה בוא לצנטרישוט שם תמיד נקבל אותך, זה כמו משפחה.

      1. כן תמשיך להחליק כיפים עם מכונת השנאה אבל להיעלב כשמישהו אומר לך שאתה מזיין את השכל.
        אהה כן אני ממשטר לך את המחשבות עכשיו?

        1. עזוב הוא נמשך בלשונו אני לא חייב להסכים עם מישהו בהכל כדי "להחליק איתו כיפים"
          גם עם זה שאמר לי אני מזיין את השכל אין לי בעייה "להחליק כיפים"
          אל תהיה כזה דרמטי.
          חוץ מזה – אנשים פה מאשימים אחרים בהרבה דברים ולפעמים זה בהחלט מגביל את השיח.
          להזכירך – בגין תיאוריית הנעליים שלי הואשמתי כאן בגזענות ובגילנות.

          1. הוא נמשך בלשונו? אתה לא אמיתי – הוא מצהיר כל פעם מחדש על כל השנאות שלו ובלי עין הרע יש לו הרבה (ואני כבר לא מדבר על לברון שכאילו זה ברור מאליו באתר הזה). כשאתה מחליק איתו כיפים בדיוק בהקשר הזה אתה תומך בו אפילו כשאתה שם כוכבית קטנה של "אני נגד פגיעה ברגשות של אנשים" (וכן זו זכותך המלאה).

            1. עידו צא מהסרטים שלך איתי
              את העצבים שלך תלך להוציא על מישהוא שבאמת אכפת לו
              עד עכשיו הייתי באיזי וצחוקים

            2. חופשי מצהיר על השנאות שלי
              חחחחחחחח

          2. זה היה או או, ואתה בעצמך הודית שזה נכון.
            כמו שאר "ההאשמות המגבילות" (שאני לא רואה שהגבילה פה מישהו. ואם זה אחרי ההגבלות, איי קראמבה), אני עומד מאחורי כל "האשמה" שלי. מצטער, אם אתם לא מוכנים לקחת אחריות על הדעות שלכם זו לא אשמת מי שמצביע על זה.

            1. זה היה שניהם וקיבלתי, עם הסתייגויות.
              א. הפוסל במומו וגו…
              ב. סתם שאלה – אתה טהור?
              (פעם שלמה שרף אמר משהו על זר כהה עור לשים אותו בכלוב ולשלוח לאפריקה או משהו בסגנון. אז מישהו באולפן אמר לו מיד "אתה גזען" אז הוא אמר לו אני רק אמרתי כך וכך אם אתה חושב שזאת גזענות אז אתה זה שגזען… לא מגן על שלמה שרף, אבל תחשוב על הדברים שהוא אמר. זה מעניין)

            2. אני זוכר או או. וגם אז כש"האשמתי" זה היה עם הסתייגות. ואם קיבלת, אל תתבכיין שאמרו את זה עלייך ותיקח את זה כדוגמא להאשמת שווא.
              אני לא מחזיק באידאולוגיה של שנאה טהורה, אם זה מה שאתה שואל. בניגוד לכמה פה. או במילים אחרות – מה קשור טהור? אנשים פה עוברים את הגבול המינימלי האנושי כל פעם מחדש ואתה אומר שאלה בקצה השמאלי אשמים כי אולי יש איזה מקרה אחד שאולי אפשר אולי? די עם ההתחמקויות.
              כן, שלמה שרף במקרה הזה, והרבה אחרים, גזען. נקודה. אין דרך להתחמק מזה. וזו נטו שיטת התחמקות ואחת די עלובה האמת. אין פה איזו פילוסופיה עמוקה. רק עליבות.

            1. קראתי עכשיו האמת את השיחה שלכם למטה, לא הייתי לוקח את זה ברצינות.

            2. לא היום. בכללי. נניח כל פעם שהוא מצהיר כמה הוא שונא הומואים ומוסלמים ומי שאתה לא רוצה.
              או שזה לא נחשב?

            3. חחחחחחחחח גילרי מוציא עלי את העצבנות שלו
              טנש נו

            4. באמת מתעב מוסלמים והומואים
              מה אסור?
              או שחייבים להיות צבועים ןלשחק ב LOVE LOVE כל היום

            5. אנחנו בשבר לא מחליפים נוזלי גוף
              גילרי אתה גזעני
              העלבת את נוזלי הגוף שלי

            6. לא מקבל תגובות של שנאה, צריך להוקיא אותם לא ראיתי אותו מתאר כל הזמם

            7. חחח ברוך אתה מלך ההיתממות אפילו כאן זה מול העיניים שלך.
              יואל אף אחד אחד לא דיבר על גוף תלמד לקרוא.

            8. גילרי די עם הגזענות שלך
              עכשיו אתה פוגע באיכויות הקריאה שלי

            9. חלש

            10. ראיתי עכשיו אני מוקיא ומגנה את התגובות האלה חושב שהן גועליות, לא ראיתי את זה בפוסטים אחרים

            1. בוא, גם את ברוך שם אין באמת איך לפרש לא נכון.

            2. למה כולם כל הזמן מבקשים שנפרש אותם? הפכו אותנו לרש"י. לא הובנת נכון אז תסביר.
              כמו קיירי. אוף.

            3. מה יש לפרש איפה כתבתי שאני מוקיע קהילה שונא אותה? אני בעד שוויון זכויות מלא לכולם תומך בקהילה הגאה עם זאת אני נגד טרנסגנדים בתחרויות נשים מסיבה ברורה ומדעית מאוד לא כל דבר זה טרנספוביה…

            4. ברוך הם כל היום מחפשים אותך חחח מה אתה עונה להם על השטויות האלה בכלל😂😂😂

            5. ברוך, תודה על התגובה הברורה כאן.
              שמעון, למה שמישהו ייחפש את ברוך כשיש אותך?

            6. אתה קונה את זה, יונתן?
              גם אם יש מקום לדיון בקשר לטרנס* בספורט שלא קשור לטרנספוביה (ויש) ושברוך (שכל פעם אומר או מסכים עם משהו ממש נורא ואז לכאורה חוזר בו צעד אחורה, צעד שלא מספיק בשום צורה, וטוען שלא הבינו אותו. זו כבר תופעה קבועה) מסוגל לעשות אותו. אתה חושב שמה שכתוב כאן מפצה וקשור ללקרוא "נוכלים" לנשים שמתמודדות במסגרת היחידה שיש להן? ושלא נדבר על המיסג'נדרינג? זה עדיין טרנספובי להחריד.
              היה רוצה להגיד דברים לא טרנספובים, היה יכול מההתחלה לא להגיד דברים טרנספובים (ולא להסכים איתם) או לחזור בו בכל דבר שהוא אמר תוך כדי התנצלות.

            7. יודע מה? כן, אני קונה את זה. ברוך הוא לא כזה חלק גדול מחיי שאצטרך לחשוב הרבה לפני שאני מקבל את הדברים שלו כפשוטם.

            8. פשוט מקומם Ljos מה שאתה כותב וזה מצחיק ועצוב בו זמנית הנסיון שלך לדחוף מילים לפנ . מיסג'נדרינג אתה פשוט מצחיק הרי ציינתי טרנסג’נדר שמחזיק בפיזיות של גבר?שוב לא אמרתי שום דבר שהוא טרנספובי בתגובות. איך קוראים לאדם שמנצל ייתרון לא הוגן בתחרות? אני חושב שנוכל זה הגדרה מתאימה.

            9. ברוך, הבעיה בלקרוא לה "נוכל" זה שאתה מניח שכל השינוי הזה נעשה כדי לנצח בנות בשחיה. יש כאן משהו שהוא בהחלט פוגעני וזה לא דומה לדיון בהבדלים יזיים והאם צריך להתחשב בהם או לא.
              ושים לב שאני מרגיש צורך להסביר את זה בעדינות כי הבטחתי ללחוס שאני קונה את דבריך.

            10. לא הבנתי מאיפה הגעת להנחה הזאת

            11. ברוך המלצתי לך על הסבה למרצה לא לטוחן מים. יש לך צד מזוכיסטי חבוי גש לכפר נראה שיואל און פייר יעשה לך המרה אקספרס

            12. כן אני פשוט חייב להבין מאיפה מגיעים למסקנות הללו? זה מצחיק אותי שאדם כותב X וטוענים שהוא כתב Y ומגיבים אליה.

            13. יהונתן הנוכלות הוא עצם ההשתתפות לא השינוי. מי שרוצה לחשוב שהוא אישה זו זכותו הוא יכול גם לחשוב שהוא חתול זה לא מעניין.

            14. "חייב"?! גש גש לכפר ויפה שעה אחת קודם ותבקש בנוסף גם טיפול פולשני לדחיית סיפוקים. אמרתי לך לבוא לקריביים נראה לי אכלת כמה טאקוס מקולקלים בצד השני

            15. יונתן, בגלל הניסיון שלי עם הגזענות והמיזוגניה של ברוך (וההתקפות האישיות שלו והביטול והזלזול בכולם ועוד ועוד, אבל זה סתם אני מכניס על הדרך בשביל הכיף), ואולי אתה לא חושב עליו יותר מדי אבל הוא כאן בכמעט כל תגובה שלישית, אז אני לא חושב שאפשר להאמין לו באיזושהי צורה. זה משחק ידוע שלו, להגיד דברים ממש ממש גרועים ואז כשיש התנגדות לברוח לעמדה שיותר קל להגן תוך כדי האשמות, אבל להתכוון תמיד לעמדה הגרועה יותר ולחזור אליה מתי שרק אפשר.
              אבל מקבל את מה שאתה אומר.

            16. "איך קוראים לאדם שמנצל ייתרון לא הוגן בתחרות? אני חושב שנוכל זה הגדרה מתאימה."
              החוקים מאפשרים לה.
              הם אולי לא הוגנים. זה בר דיון.
              אבל "נוכלת" מניח שהיא עשתה עוול. זו לא ההגדרה המתאימה.

            17. כן האמת אני בחופשה בארץ הקודש עד שבוע הבא, אני יקפוץ לכפר ברגע שאצא מהצנטרישטוט מסתבר שהיא בתפוסה מלאה בקיץ ואני לא רוצה לוותר על התור. אני חושב לסוע לקנקון עוד כמה חודשים שיירגע החום במקסיקו.

            18. יונתן החוקים אפשרו לה להשתתף גם בתחרויות גברים כמו שהיה עם ליה תומאס, שם הוא היה שחיין בינוני אחרי השינוי שבר שיאים בגלל ניצול ייתרונות פיזיים לא הוגנים (שלד של גבר) ויש כאן משהו לא אתי.

            19. Ljos פשוט מביך אור אתה מבין למה לא ניתן באמת לקיים דיון באתר? מתקיף מגיב וטוען להתקפה, פשוט לא שווה תגובה.

            1. 🥱

            2. רגע שמרתי את זה לרגע מיוחד:
              🤮

            3. חחחחחחחחחחח

    2. בוינא כולם התחרפנו פה היום יאללה להרגיע.
      בנתיים זה רק איזה שבועיים בלי כדורסל מה יהיה בעוד חודש?
      נא להרגיע רבותי ולהפסיק לקחת את הדברים יותר מידי ברצינות.

            1. מה זה אמבוש
              הכניסו לי טיל מונחה מאחור

            2. חחחחח :)))

            3. חחחחחחחחחחחחחחחח

      1. שבנאדם שונא אחרים באופן מוצהר וצוחק על זה בגלל דברים מסוימים כמו מוצא ונטייה מינית אז לקבל את זה ולומר "הלו כולם להירגע" זה לא בדיוק הפתרון

            1. כל הכבדים האלה. שיקלילו קצת.

        1. נו ואתה חושב שמשהו ישתנה באותו בן אדם עם כל טנש תתנפל עליו? הרי שום דבר לא יעזור. סתם מעכיר את האוירה אבל כל אחד שיעשה כרצונו הכל טוב.

          1. אף אחד לא התנפל עליו – הוא יזם את זה.
            ומעניין שלו אתה נותן אור ירוק להעכיר את האווירה על בסיס יומי.

            1. תיזהר, אתה עכשיו מתנפל גם עליו. תרגיע

            2. למי אני נותן אור ירוק? לא סובל את הדעות האלה ההומופוביות וכ'. לא סובל את הדיעה שלו על חיסונים. אבל מה נכנסתי פה למוד של לשנות את העולם? בכל קבוצה אין אחידות בדעות יש כאלה ואחרות. אני לא מתאים לי להתווכח איתו על זה… בא לך לתוווכח איתו בבקשה. יו וולקם ולבריאות לכולכם.

            3. אני איתכם בזה צריך להוקיא תגובות של שנאה, ממש לא מקובל. באופן אישי לא ראית את התגבות על הקהילה הגאה בסוף, יש קו אדום ועבה מאוד ואני חושב שהוא נחצה בתגובות האלה.

              טרול זה לא להתווכח יש תגובות פוגעניות שאין להם מקום בתרבות הדיון.

            4. לא נכנסתי למוד של לשנות את העולם. נכנסתי למוד שזה יהיה מקום שלפחות כל מי שהיה גולש כאן בעבר יוכל להמשיך מבלי להרגיש שרומסים אותו.
              זה הכל.
              אתה מוזמן להמשיך להחליף איתו כיפים כמו שעשית מתחת העיקר שאתה מוקיע את הדברים שלו.

            5. תקשיב זה שיש לבן אדם דעות שאינן מתאימות למה שאני חושב זה פוסל אותו? הוא מוקצה? החברים הכי טובים שלי בחיים שאיתם אני מחליק כיפים זה אנשים שהדעות שלהם בנושאים מסויימים מחליאות אותי. מה לעשות. זה המצב. פלורליזם היה ותמיד יהיה שכל אחד יחשוב ויגיד מה שהוא רוצה הזכות שלי לבחור צד. זה הכל. מאמין שאני בצד הנכון.

            6. זה שאתה יוצא נגד מי שלא מוכן לתת לזה יד זה לתת רוח גבית בדיוק לאותן דעות.

            7. אני לא רואה בזה פסול מצד אחד להוקיא חלק מהתגובות ולגנות אותם באופן שלא משתמע לשני פנים שהן יוצאות ומצד שני להנות משאר התגובות.

            8. וכשאתה מחליק עם מישהו כיפים בזמן שהוא מעלה את הדעות שאתה כל כך לא מסכים איתן אז כן אומר גם משהו עליך. סוג של הסכמה בשתיקה עם תרצה.
              כיפים תחליק איתו בכל הזדמנות אחרת.

            9. אין בזה פסול ברוך.

            10. אם תשים לב לסדר הכרונולוגי בתגובות בכלל לא דיברנו חילקנו כיפים אחרי התגובות האלה והגבתי אליהן בגינוי ברגע שקראתי אותן, אין לי מכונת זמן אני לא יכול לדעת שמשתמש יכתוב תגובה גועלית x זמן אחרי.

          2. כן, בוא נאשים את מי שיוצא נגדו ב"סתם להעכיר את האווירה", "מתנפלים עליו", גם התיוג כטנש מיצה את עצמו אבל זה לא העניין. אתה מודע לזה יש מגיבים ומגיבות שכנראה לא רוצים לבקר פה אם ככה זה נראה? אולי נהפוך לאיזור התגובות כמו של one, וואלה וכו' וזהו? צחוקים לא?

            1. אני איתכם בזה צריך להוקיא תגובות של שנאה, ממש לא מקובל. באופן אישי לא ראית את התגבות על הקהילה הגאה בסוף, יש קו אדום ועבה מאוד ואני חושב שהוא נחצה בתגובות האלה.

            2. אור שאלה – אתה באמת מאמין שזה יעזור?. הדעות האחה חשוכות נכון אבל לתת ביקורת על דעות חשוכות צריך לדעת איך. אפשר להעביר ביקורת בצורה פחת אגרסיבית ממה שזה נעשה כאן גם נגד דעות בעייתיות מאוד בלשון המעטה.

            3. אם אתה חושב שזה ביקורת בצורה אגרסיבית.. אין לי מה לענות לך

            4. אז איך אתה מצפה שנגיב לו כשהוא שואל אם גולשים באתר הומואים טרנסים או לסביות, כי עם לסביות הוא סבבה אבל הומואים וטרנסים הוא מתעב?
              או שגם לגולשים מוסלמים אין כאן מקום?
              ובכלל לכל מי שהוא לא קליל ומגניב כמוהו וכמוך.

            5. עידו תגיב על מה שאתה רוצה זה זכותך. הכל טוב. אני פשוט לא נכנס לויכוחים האלה לא כי זה לא מעניין אותי או כי אין לי דיעה פשוט למדתי שלעיתים רחוקות זה משפיע על מישהו בדרך כלל אנשים בדיעה שלהם מהבית וזה סתם לשרוף אנרגיה. אז מה נעשה נריב ונתווכח פה כל היום? אתה יודע כמה דברים יש פה שלא מוצאים חן בעייני? הייתי יכול לבלות את כל היום שלי פה בויכוחים עם אנשים. לי- אין כח לזה. לך יש? סבבה תתווכח. הכל טוב.

            6. אם אתה חושב שיש לי איזושהי אשליה של כוונה לשנות אותו אז לא קראת מילה ממה שכתבתי.
              לא מגיב בשבילו.

            7. אני מבין שאתה לא מגיב בשבילו. אבל אתה חושב שאת מישהו זה באמת מעניין הדעות האלה ? אני רואה ומדפדף זה מעיד יותר על המתקיף מעל המותקף. וככה נראה לי הרוב הדומם פה. יחד עם זאת אם נראה לך באופן אישי נכון לא לשתוק ולהגיב.. אז בבקשה אף אחד לא אמר לך לא לעשות את זה. כאמור… הכל טוב. שיהיה ערב טוב. התעייפתי. מודה.

            8. ברור 'מתקיף' ומותקף' לא נסחפת בכלל. אני לא בטוח שאתה מבין מי המותקף כאן. אבל אולי גלישה בהופס KKK תעזור.

  18. קיירי לא מעניין , שילך לאן שהוא רוצה
    מה עם הטרייד על דוראנט
    נותן להם את מקסי,טוביאס,טייבול ועוד בחירת דראפט אם ירצו

      1. אני אסתכן בלהיות "רציני מדי", "חסר חוש הומור", "מגזים" ו-"pc / cancel culture"
        אבל דווקא בתור אחד שצוחק איתך על כל מיני דברים פה ולעיתים קרובות, שתדע שכל אתר נורמלי היה מרחיק אותך מזמן, בלי שאלות ודיבורים מיותרים. צחוקים או לא תגיד תודה ש"מתקיפים" אותך וזהו בצורה הכי רגועה ומנומקת שאפשר להעלות על הדעת. ממש מסכן

      2. האמת לא היתה לי כל כוונה אבל פה זה לא משנה אתה לא זכאי לדעתך אם היא אינה תואמת את מיניסטריון "האמת" של האגף "ההומני". בעצם לפעמים אתה זכאי לה אבל גם זכאי לקורטוב של עלבונות אישיים. בדרך כלל לא תשמע איזו התייחסות למה שרשמת אלה בעיקר לאיזה אדם נחות ולא מוסרי אתה. בכל מקרה זכותם גם להגיב ככה, מבחינתי היא לא מעניין, אם לא בא להדיין הכל טוב אפשר גם לשיר לה לה לה עם אצבעות באוזניים.

        1. פה אני לא מסכים ידידי אני תמיד בעד חופש דעה השאלה איפה הגבול אני חושב שתגובות נאצה/ שנאה הם הגבול. באופן אישי אתה לא תשמע ממני מתקיף מגיב אלא מתייחס לתגובה.

        2. חחחח, איפה העלבונות האישיים? ולמה אתה משתיק פה אנשים שמנוגדת לאחר? ומה יש להסביר בכלל שיוצאים נגדו, חוץ מזה שכולם מסבירים את זה בכל זאת? מביך

            1. נראה לי מצחיק ההתבכיינות הזו פתאום רק על איך שמגיבים אליך או לאחרים ש"בצד שלך", אם צריך שאני אהיה שיציין את זה אז סבבה יכולים לקרוא לי איך שרוצים בתמורה. חוץ מזה לא קיבלתי תשובה לאף אחת מהשאלות הנ"ל אז שיהיה

            2. אני לא עונה לך כי אתה עושה גזלייטינג וגם אין שם ממש שום שאלה אלא דברים שאתה הנחת עליי למרות שאין קשר ואז מבקש ממני לענות אבל ניתן צאנס לשאלה וחצי שיש שם.
              עלבונות אישיים תקרא את חגי ושוב לא דיברתי בהכרח עליי דבר עם שימון או ברוך דה שוט פופרס ועוד. אם לא הבנת העלבון עצמו לא מעניין אותי פשוט משם אי אפשר להתקדם כי אין בעצם דיון וכמו שאמרתי גם זה סבבה אם לא רוצים דיון לכן לא ברור לי את מי אתה חושב שאני מנסה להשתיק כתוב במפורש "בכל מקרה זכותם להגיב ככה" אני מקווה שזה ענה על השאלות שלך ושחרר אותי מדיונים מעגליים.

            3. מסכים בתגובה הזאת צל

            4. לשם שלמות הדברים שלי
              אני ניסיתי להבין מה הבעיה שלך עם "האגף ההומני" ואיפה זה מתבטא בתגובות *בצורה וואו כזאת גרועה מאיך שה"אגף השני" מתבטא*.
              "לא זכאי לדעתך…" אומר שמנסים להשתיק אתכם אבל זה די שקר ואם אסור ל"אגף ההומני" לענות לזה אז הוא זה שמושתק עכשיו. סבבה מקבל שאח"כ רשמת "לפעמים זכאי…" ו"זכותם" אז תשכח מה"משתיקים" שלי אבל אז מבחינתך זה כבר לא מעניין
              בנוסף גם אתה וגם פופרס קיבלתם מלא התייחסויות למה שנרשם גם עכשיו וגם בעבר
              .
              בבקשה פירטתי הכל, זה דברים שאתה רשמת והגבתי אליהם במפורש (חוץ מהפספוס שלי עם המשתיקים) אז מה הקשר גזלייטינג

            5. כנראה שאנחנו רואים דברים שונה אין לי באמת עניין בסייד קווסט.

        3. אם אתה מדבר על הדיון שקשור אליך, אז אני לא איכנס לזה אבל מה קרה שאסור לאנשים לענות לך? תלמד לקבל ביקורת, ממש cancel culture מצדך

  19. "נכנסתי למוד שזה יהיה מקום שלפחות כל מי שהיה גולש כאן בעבר יוכל להמשיך מבלי להרגיש שרומסים אותו."
    ציטוט שלך למעלה גילרי
    גילרי אתה באמת לא שפוי,את מי בדיוק רמסתי חחחחחחחח

    1. אחי, מה הקשר בין שני הדברים? הדמוקרטים מטומטמים כי נתנו לרפובליקנים לעבוד עליהם עם מינוי השופטים ולא עשו אותו דבר בחזרה כשהיו יכולים, סוף הסיפור. זה בכלל לא מעניין את שופטי העליון שם מה הציבור רוצה (ראה כל סקר אפשרי בנושא) או מי בדמוקרטים אמר מה, הם עושים את זה כי הם יכולים.

    2. אם ניצמד לביל מאהר כפי שביקשת, הטענה ש"הדמוקרטים מטורללים והלכו רחוק מדי" נראית לי כמו הכללה גסה ולדעתי גם שגויה, אבל אני לא ממש חי שם ביומיום. בכל מקרה לקשר את זה להפלות זה ממש לא לעניין (וכן, כבר צפיתי בהכל אז קשה להתעלם מזה ש"בואו נעשה להם דווקא" זו לא ממש סיבה לחוקי הפלות כאלה שמזכירים מדינות דת ודיקטטורות גם אם זה לא בחלק של מאהר).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט