מעורב הופס ליום א' / מנחם לס

1.היחסים בין קיירי אירוינג לנטס הם עתה ACRIMONEOUS ("מרים"; "חריפים")


לפי ווג'ו, היחסים בין קיירי אירוינג לנטס הגיעו למבוי סתום, כמו שאומרים החברים שלי מתל עדשים, והיחסים בוערים כמו פלפף חריף הגדל ממש עכשיו, כן, בתל עדשים:

ואיך אומרים החברים שלי מתל השומר?

By all accounts, an ugly divorce with added ramifications appears to be looming

היי, קיירי רוצה מהנטס חוזה ארוך-ימים (בואו נקרא לילד בשמו: 'שנים') עם יותר כסף. הנטס רוצים חוזה קצר-ימים עם פחות כסף. הפתרון? גירושין (אלא אם כן קיירי יהיה מוכן ללכת שמאלה והנטס ימינה, דבר שלא יקרה).

לקיירי ישנה אופציה על 36.9 מיליון לעונה הבאה, אופציה שהוא כבר פרסם שאינה 'לטעמו'. הוא נתן לנטס רשימה של 6 קבוצות שהוא 'מעוניין בהן'. הוא יסכים ללכת לאן שהוא – לדעתי – עם 32-35 מיליון אבל לחוזה של לפחות 3 שנים. מעניין מי תיקח עליו צ'אנס.

לקיירי יש עד יום רביעי לקחת, או לדחות, את האופציה.

2. אם קיירי הולך – והוא יילך – דוראנט לא נשאר אף הוא. מה יהיה עם הנטס, 'קבוצת הסופרסטארים'?

דוראנט לא נשאר בשום פנים ואופן בנטס אם קיירי הוא OUT. אתה לא מצפה מאחד כדוראנט להסכים להיות רועה של צאן המורכב מצעירים ושחקני דרגה ב', והנטס משום מה לא הצליחה לרומם את עצמה להיות 'הקבוצה של התפוח הגדול', אפילו שברוקלין היא יותר מחצי התפוח הגדול בשטח ובאוכלוסייה. למה? כי המילה הנרדפת לברוקלין היא תמיד 'קוני-איילנד'. ואם לא אז "NATAN'S" (ההוט-דוג מס' 1 בעולם), או שכונת האימים בדפורד סטייבסונד. "התפוח הגדול" היא מנהטן ושם משחקת תת-קבוצה הנקראית 'ניקבוקרס' – שם המתאים יותר לחברת הובלה מאשר לקבוצת כדורסל ב-NBA.

בקיצור, קומראדים, מצב ביש ולא משנה מאיזו זווית תסתכל עליו.

3. הבה ונשוחח מעט על מצבו של דוראנט: הקבוצות נעמדות בתור

קווין דוראנט איננו, אולי, העפרון המחודד ביותר בקלמר אבל הוא יודע לקרוא, והוא קורא שקיירי בבעייה בנטס והוא עומד לברוח מהקן כבר ביום רביעי הקרוב (קח או תן שבועיים לעסק עם קיירי להיות חתום וגמור). אז דוראנט החליט שהגיע הזמן ל- consider his own future

כמובן שאיש לא יודע מה יחליט דוראנט, אם כי כל הסימנים ההגיוניים מפנים אצבע 'החוצה', ולכן הקבוצות הבאות בחשבון החלו לעשות מתמטיקה.

"אגיד לכם מה", אמר זאק לאו בפודקסט שלו (https://podcasts.apple.com/us/podcast/bobby-marks-and-jonathan-givony/id986595124?i=1000567620260) – הקבוצות מתחילות לעבוד תחת ה-ASSUMPTION שדוראנט יהיה AVAILAVLE ביום רביעי לטרייד, או משהו כזה.

וכשאתה מדבר על דוראנט אתה מדבר על אחד משחקני ההתקפה הטובים ביותר, ואני יודע בדיוק כמוכם בן כמה הוא. לשחקנים אקטומורפים כמוהו הזיקנה משפיעה הכי פחות מאשר על כל סוג גוף אחר.

לדוראנט ישנו חוזה שהוא חתם ב-2021 ויש לו עוד ארבע שנים בנטס. את העניין הזה יהיה פשוט לסדר. את הנטס יודעת שעליה להתחיל הכל מחדש היא לא רוצה אחד כמו דוראנט להישאר. ESPN’s Adrian Wojnarowski said this אומר זאת כך:

There are teams rooting for Irving to opt-out and walk away from the Nets, believing it would give them a chance to cobble together trade packages to acquire Durant,”  “As much as Durant asking out hangs over the Nets, there’s also the reality that four years on his contract will mean he has little, if any, voice on when or where he would be traded. This would be a small-market team’s dream, robbing a goliath of an MVP-level talent whose contractual circumstances would leave him little choice but to play for them.”

"ולכן", אומר ווג', "כל קבוצה חייבת להיות מוכנה לטרייד על שחקן ששמו קווין דוראנט".

המצחיק (או 'עצוב'?) בכל העניין הוא שלקווין דוראנט אין מה לומר בקשר לקבוצה אליה ייפול. אבל איש לא רוצה 'קווין דוראנט מבואס על טרייד לסקרמנטו', אז דוראנט פירסם רשימה של קבוצות חמות שהוא היה 'מסכים' לשחק עבורן, ועם מאחת מהן הדיל ייעשה.

4. מסתבר יותר ויותר שאחרי ההצלחה בדראפט דטרויט ויתרה על רעיון דיאנדרה אייטון

אייטון בן 17

גם James L. Edwards III of The Athletic וגם דטרויט פרס מדווחים שאחרי שדטרויט TRADED FOR ג'יילן דורן, הסנטר של ממפיס, העניין בדיאנדרה אייטון ירד בדטרויט, והעניין ירד מהפרק. נצטרך לחכות עד יום רביעי לדעת מי קופץ עליו.

5. האם הניקס מצאו כוכב בן 18 שלא היה בדראפט?

לפי https://dailyknicks.com/2022/06/25/knicks-undrafted-steal-signing-jean-montero-exhibit-10-deal/ הניקס החתימה שחקן בן 18, ג'ין מונטרו מהרפובליקה הדומיניקנית ל-EXHIBITION 10. הווה אומר חוזה לשנה במשכורת מינימלית שבעוד שנה יוכל להפוך לחוזה לכל דבר. הוא פוינט גארד, 1.94 מ', ששיחק בשנה שעברה עבור TEAM OVERTIME ELITE והסיפורים עליו הם ניסים ונפלאות. הוא יעשה הסטוריה כשיהפוך לשחקן ה-NBA הראשון מהתכנית הזאת. כל מה שנותר עכשיו לעשות זסה לרשום את שמו בפנקס ולחכות שנה ולראות אם הניקס מצאו את הוולט פרייזר החדש שלהם.

6. שאק ודניס סמית' מעוניינים לקנות את אורלנדו מג'יק

שקיל ודניס סקוט דברו ביניהם שחייבים לקנות את אורלנדו מג'יק ולהחזיר עטרה ליושנה.

הם ניפגשו עם מנהל העסקים של DeVos family דניאל ברקברוף, שבין השאר הוא מנהל גם את האורלנדו מג'יק.

באנו אליך לשאול על האפשרות לקניית אורלנדו מג'יק!

ברקברוף:-יפה. יוטה ג'אז ומינסוטה וולבס נימכרו לאחרונה וזה נותן לנו מושג על ערך המג'יק. כמה כסף יש לכם אם מותר לשאול.

: "לי יש 400 מיליון קח או תן עשרה או עשרים", אומר שאק.

ברקברוף:-ולך מיסטר סקוט?

"לי יש בערך 24-26 מיליון" מכיב דניס סקוט.

ברקברוף:-הג'אז נמכרו ב-1.4 ביליון. מינסוטה ב-1.3 ביליון. כשיהיו לכם 1.35 ביליון/מיליארד חזרו לדבר אלי.

7. דמיאן לילארד מזמין את KD להצטרף לבלייזרס דרך סושיאל מדיה

8. בפודקסט של ג'יי ג'יי רדיק לקנדריק פרקינס היה וידוי לדורות (ב-NBA כולם חושבים על זה אבל אף אחד לא מודה בזה)

כאן הוידוי: The Old Man and the Three with JJ Redick and Tommy Alter on Apple Podcasts

והנה מה שהוא אמר:

I got a confession,” Perkins said. “We played the Cleveland Cavaliers in 2008 and it was a Game 7. We just had lost Game 6. And I’m not going to lie, man. I was scared as hell going into that Game 7 against LeBron James. And this was the only time that I actually prayed that something happened to him at practice.

I was like, ‘let us get breaking news that LeBron has torn his ACL or something.’ I did, bro. I’m not even lying and I’m not even exaggerating … this is real. That’s how terrified I was of LeBron.”

בקיצור ולעניין, הוא התפלל שלברון יקרע את רצועת ה-ACL...

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
121 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
סוסמעץ
26/06/2022 5:53:38

תודה רבה דוק
==
הדוד דרוז יחבור לשיקוץ בשלייקרס
==
הולך להיות מעניין

רן הנרגן
26/06/2022 5:56:53

תודה מנחם. שוק ההון במשבר. יהיה הרבה פחות כסף חופשי לקניות, כולל קבוצות כדור סל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
.
קיירי – ברוקלין צריכה לתת לו ללכת, גם אם זה אומר שדוראנט עוזב. מקסימום יתחילו מחדש, כמו שעשו לפני עשור. התרחיש הזה היה שם מהרגע שהם הלכו על הצמד הזה, ואין להתפלא שהוא מתממש, אלא רק, מבחינתם, להצטער שלא הסתיים באליפות קודם לכן.
.
דוראנט – לדעתי לא יעזוב גם אם קיירי הולך, אבל בכל מקרה אין לו אלא להאשים את עצמו, שהרי הוא בחר אותם, את קיירי והארדן. כנראה שהוא צריך לפרוש מתפקידו כג'י אם ולהתרכז בלהיות שחקן.
.
בהנחה שלא יעשה את זה, וירצה להמשיך לשחק עם גארדים טובים – פיניקס זו אופציה, כשמאמי וקמרון ואולי אפילו אייטון עושים את הדרך חזרה. לא יודע אם כדאי לפיניקס, אבל זה משהו ששווה לשקול. גם מיאמי יכול להיות מעניין. אם הוא רוצה לספרס אני מוכן, כרגיל, לתת את לוני ווקר, מקדרמוט וריצ'רדסון.

ברוך רובין
26/06/2022 6:33:39

מיקי כל הבחירות דראפט של ברוקלין אצל יוסטון (אפשרות להחלפת בחירות עד 2027 ), אין להם דרך להתחיל מחדש, להיפרד מקיירי זה אסון לקבוצה אני לא מושב שקיירי שווה מקס אבל בהחלט משהו שקרוב לשם. דוראנט וקיירי חברים טובים מאוד אתה לא יכול לקחת את הסיכון שהוא יעזוב, מצבה של ברוקלין כמו מצב הזכויות פה לצערי בשפל.

רן הנרגן
26/06/2022 6:40:56

נטס נדפקו חזק אבל ככה זה – מי שהולך לישון עם כלבים, שלא יתלונן על פרעושים. המסקנה שלי, שיחתימו את קיירי על הארכה מקסימלית אבל יכניסו סעיפי מינימום משחקים, קנסות על העדרויות וכדומה, כמו שהסאנס עשו בחוזה של כריס פול. מי יודע, אולי בשנה הבאה הברגים יסתובבו אצלו במוח למקום הנכון. עוד שנה שנתיים יהיה קל יותר לסחור בחוזים שלו ושל דורנט.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

לא יאמן, איזה אסוציאציות קיירי מביא לאנשים…
:-))))))

עידו גילרי
26/06/2022 7:12:52
הגב ל  רן הנרגן

מאיפה אתה מביא את זה שבחוזה של כריס פול יש סעיפים על מינימום משחקים וקנסות על העדרויות?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדמה לי שהוא התבלבל עם החוזה הראשון של אמביד.

trusttheprocess
trusttheprocess
26/06/2022 9:31:52

בשום חוזה של אמביד לא היה קנסות על שום דבר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדמה לי שהתבלבלתי עם החוזה הראשון של הלן קלר.

רן הנרגן
26/06/2022 13:51:15

קנסות לא שייכתי לפול רק מינימום משחקים. זה המנגנון שהבנתי (אולי בטעות) שפניקס הכניסו לחוזה כדי להבטיח עצמם. קנסות ז יחודי לקיירי.

עידו גילרי
26/06/2022 15:28:54
הגב ל  רן הנרגן

אין שום תנאי על מינימום משחקים בחוזה שלו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כמו שלפני עשור כל הבחירות שלהם היו אצל בוסטון. ההיסטוריה לא חוזרת אבל לעתים היא מתחרזת (מארק טווין). מי שחי על קיירי גם ימות על קיירי (סון-טסה), מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתפלא שהוא קם עם פשפשים (אט"ה).

ברוך רובין
26/06/2022 6:50:38

הנרגן אני מסכים חייבים לתת לקיירי מקס, מאנו איזה קבוצה תסכים להיות בשפל ב5 -8 שנים הקרובות רק בשביל לא לתת מקס , זה החלטה לא רציונלית. קיירי קוקו אבל מבחינת יכולת הוא שווה משהו שקרוב למקס והוא עדיין בגיל ששוה חוזה אחד גדול (בן 30).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קבוצה שמאמינה שהיא תהיה בשפל גם אם תיתן לו מקס. בעיות לא נפתרות בגלל שנותנים להן חוזי מקס.

ברוך רובין
26/06/2022 9:17:04

ברוקלין לא תהיה בשפל אם תיתן לו חוזי מקס, הסיכוי של ברוקלין עם דוראנט וקיירי לא להגיע לפלייאוף אפסי לעומת זאת ללא דוראנט וקיירי ללא בחירות דראפט היא נכנסת לבור כמעט חסר תקדים. קיירי שחקן מצויין ויותר חשוב מזה חבר טוב מאוד של דוראנט.

Ohad
26/06/2022 9:45:51

קיירי שווה מקסימום. אין פה בכלל שאלה. בכל מקרה, בסיטואציה של הנטס זה בכלל נו בראיינר.
אבל גם אם הם יפרקו את העסק ויעבירו אותו ואת kd, אין לי ספק שהם ישיגו לעצמם לפחות 3 בחירות סיבוב 1 וגם איזה פרוספקט צעיר.
למשל קיידי לבלייזרס בתמורה לסימונס, שתי בחירות ומשכורות להשוואה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא הייתי נותן לקיירי מקס. הייתי מעיף אותו או סיין אנד טרייד תלוי מי מה מו אני מקבל. ככה סתם להחתים אותו על מקס?
פחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפלייאוף הם יכולים להגיע גם בלי קיירי

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 17:40:23

ממש לא שווה מקס

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 17:41:08

קיירי שווה כמה שסוויט לו קיבל בשיאו. כמה זה? אין לי מושג. מנחש שלא מקסימום.

thetroll
thetroll
26/06/2022 18:40:53

החידה אם הוא שווה מקס או לא שווה מקס תיפתר תוך כמה ימים.
נראה.

דוקטור רזי הופמן
26/06/2022 7:04:35

מצטרף למחשבה שלברוקלין לא כדאי להיפרד מקיירי ומדוראנט.
הם צריכים לבנות את הקבוצה מחדש סביבם.

רן הנרגן
26/06/2022 7:23:07

לא ממש מחדש. יש להם 8 חוזים וחמישיה של סימונס, דורנט, האריס, קיירי וקרי זו לא חמישיה רעה כלל ועיקר. יחתימו מחדש את בראון ויוסיפו שחקן ספל או שנים בעזרת MLE. ישלחו הביתה את המחלקה הגריאטרית גריפין ואולדריג ובמקומם יחתימו 2 ותיקים על מינימום והם מסודרים לשנה הבאה. זה בהנחה שהברגים של קיירי במקום ושהגב של סימונס נרגע. מומלץ להביא מאמן חדש אם כי המצאי בתחום דל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

כלומר כדי להצליח הם צריכים ש:
.
א. הברגים של קיירי יהיו במקום
.
ב. הברגים של סימונס יהיו במקום.
.
ג. דוראנט לא יפצע
.
ד. האריס יחזור מהפציעה בכושר
.
ה. לא יקרה שום דבר רע אחר.
.
הסבירות שכל הנ"ל יתממשו נראית לי נמוכה ביותר. לדעתי הם פשוט אכלו אותה קשה וצריכים לחתוך הפסדים, ובעיקר להתחיל את התקופה הקשה מוקדם ככל האפשר ולנסות לקצר את זמן ההתאוששות.

ברוך רובין
26/06/2022 9:18:40

מה שאתה מציע זה לא לחתוך הפסדים אלא לקפוץ מהחלון, לברוקלין אין בחירות דראפט מה עדיף להיות קבוצת פלייאוף בשנים הקרובות או להיות קבוצת תחתית?

דוקטור רזי הופמן
26/06/2022 9:52:50

+1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עדיף להם לקבל הרבה בחירות דראפט על דוראנט וקיירי. תאמין לי דעל דוראנט הם יקבלו ימבה בחירות כולל טופ 1.

ברוך רובין
26/06/2022 10:06:54

שמעון אתה מדבר שטויות סליחה, קיירי עוזב בחינם, איך בדיוק ייתנו על דוראנט בחירות ט1 קבוצה שהוא עובר עליה היא כמעט אוטמטית בפלייאוף אז יקבלו בחירות נמוכות. גזר דין מוות לנטס שהם בלי בחירות דראפט. מה שהם צריכים זה להשאר עם דוראנט וקיירי לשנתיים שלוש הבאות ואז למכור אותם ולהתחיל מחדש עדיף להיות בפלייאוף מאשר להיות קבוצה בלי כוכבים ובלי בחירות דראפט.

Ohad
26/06/2022 10:58:32

ברוך, אם הנטס מציעים לקינגס את דוראנט בתמורה לקיגן מורי ועוד בחירה, הקינגס לוקחים בלי להסס.
קיירי זה אירוע קצת יותר מורכב, אבל החלפה שלו עם ווסטברוק + בחירה מהלייקרס זה לגמרי ריאלי.
ואז יש לנטס את קרי ואת מילס שזה גם נכסים נחמדים בהחלט בשביל לקבל בחירות. בקיצור הנטס לא במצב כזה גרוע לדעתי. מה שכן, אם אני הנטס אני לחלוטין מנסה ללכת פעם נוספת עם הצד קיירי ודוראנט.. זה אחד הצמדים הטובים בליגה

ברוך רובין
26/06/2022 11:11:46

אני אלך לגבי התרחיש שאמרת ואוסיף 4 בחירות ראשונות לנטס בטרייד הזה; קיגן מורי הוא לא פרנצייז פלייר ולא קרוב להיות הוא לא שחקן יוצר הוא שחקן שמתאים לסיטואציה בקינגס הוא יגלה מהר מאוד שאתלטים בליגה זה לא ילדים בני 18 שיש לו ייתרון פיזי אליהם (הוא בן 22), עכשיו הקינגס עם דוראנט במערב הנוכחי מגיעה לפלייאוף שנה אחר שנה והבחירות דראפט שלהם יהיו סביב ה15-16 הסיכוי להשיג כוכב בבחירות האלה הוא אפסי.
.
ווסטברוק חתום על חוזה לעונה נוספת והוא השחקן הגרוע בליגה, אין שום סיכוי שברוקלין בכלל נוגעת בגופה שלו שילוב שלו ושל הנגר סימונס יהיה מצחיק. גם בסיטואציה הזאת הנטס נצקעת בלי שחקנים שיכולים לשים את הכדור בסל והופכת לקבוצת התקפה נוראה יותר מאוקלוהמה וקבוצת תחתית לשנים הבאות. ההבדל הגדול בין הנטס לאוקלוהמה זה הבחירות דראפט, אוקלוהמה זכתה בבחירה ה2 השנה הבחירות של הנטס שייכות ליוסטון עד 2027 (אפשרות להחליף בחירות).

Ohad
26/06/2022 12:02:49

לגבי קיגן אני לא יודע. אבל בחירה מס 4 זה לגמרי שחקן עם פוטנציאל. לנטס יש גם בחירה של פילי וחשוב יותר את הבחירה שלה (גם אם יוסטון תחליף איתה, זו עדיין תהיה בחירת לוטרי גבוהה). עוד בחירה של הקינגס ויש פה כבר עם מה לעבוד.
לגבי ווסטברוק, הנטס יהיו במוד של טנקינג, אז מבחינתם גם לשלם לי ולך – זה לא באמת משנה (ע"ע גון וול).
אני עדיין חושב שהדבר הנכון מבחינתם זה לתת לקיירי את החוזה שמבקש (נניח לשלוש שנים ואופציית קבוצה), אבל גם לפרק את העסק לא יהיה כזה קטסטרופלי כמו שאתה מתאר..

דוקטור רזי הופמן
26/06/2022 12:41:33

אוהד, אם קיירי סוגר בברוקלין גם דוראנט כנראה יישאר.
אתה לא נפטר משני טאלנטים כאלה אלא מחפש צלע שלישית בפרי אייג'נסי.

Ohad
26/06/2022 13:04:39

רזי אני מסכים. אני בכלל חושב שקיירי שווה מקס בלי קשר לסיטואציה.
פשוט התייחסתי לטענה שויתור של הנטס על השניים ישאיר את הקבוצה בלי עתיד..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך דוראנט תכף בן 35. יקבלו עליו 8 בחירות מאוחרות וצעיר מוכשר בקלות. יש לו חוזה ארוך וכל קבוצה תיקח אותו. זה לא קיירי 🙂

Berch
26/06/2022 9:13:11

הם יכולים לרצות כמה שהם רוצים…אם קיירי ודוראנט לא רוצים זה לא יעזור.
🙂
פעם רציתי לעזוב עבודה כי הסתיים לי שם הפרוייקט.
איש הכספים של החברה האם הסביר לי שאני צריך להתפטר אם אני רוצה. הוא לא יפטר אותי.
אז הסברתי לו שכלכלית לא שווה לי… אז אני אשאר בעבודה… חסר חשק… חסר מוטיבציה… חסר רצון…. אבל אשאר.
הוא שאל אותי אם אני מאיים בשביתה איטלקית
אמרתי לו שכמובן שלא. אני פשוט מתאר מצב טבעי של עובד שנמצא היכן שלא טוב לו.
הוא נתן לי מכתב פיטורין
🙂

עגל
26/06/2022 12:52:44
הגב ל  Berch

נראה לי שזה מה שדוק ריברס עושה
רק שההנהלה לא מבינה את הרמזים שלו

Guy d
Guy d
26/06/2022 20:23:04
הגב ל  Berch

זה נראה לך הגיוני שאתה רוצה לעזוב והמעסיק צריך לשלם לך?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/06/2022 8:50:16

תודה רבה על המעורב המעולה

Berch
26/06/2022 9:05:48

לפחות סטיב נאש יוכל להנחיל את פילוסופיית האימון שלו לצעירים שירצו להקשיב וללמוד….
🙂
ואני מתחיל לחבב את פרקינס…. אמר את האמת שיש לכל אחד בלב….. הרג אותי.
אחלה מעורב

י פ
י פ
26/06/2022 9:27:01

כאחד -כמו כל אחד מהמגיבים – שמרוויח 40-50 מליון דולר בשנה לא הייתי בוחר בוודאי קיירי – אותו הייתי שולח לבדוק האם העולם שטוח – ואת דורנט לענות לי בתגובות ונותן להם להתפייס עם המשכורות שלהם עד שיתחננו לשחק

Alex Rabino
26/06/2022 9:28:38

כל קבוצה שתציע לקיירי חוזה של יותר מ 37 מיליון דולר לעונה תעשה את ההשקעה הגרועה בתולדות ה NBA. הבן אדם פשוט לא יציב. נקודה

דוקטור רזי הופמן
26/06/2022 9:55:58
הגב ל  Alex Rabino

אני חושב שהוא יתפשר עבור חוזה של 4 שנים. פשוט כדאי להם לנסות דוראנט קיירי וסימונס אחרי שנפטרים מהזקנים הפסחים.

ברוך רובין
26/06/2022 10:59:25
הגב ל  Alex Rabino

בסוף קיירי ארווינג משחק מצויין ובגיל מתאים היכולת שלו לקלוע וליצור על כל שומר באפקטיביות מרשימה תוך איום מכל טווח זה מה שלחופו שחקנים בליגה יש, ליד מנהל משחק הוא חוזה מקס בשינה ( גם בלי מנהל משחק הוא חוזה שקרוב למקס).

.
השאלה שברוקלין צריכה לשאול מה האלטרנטיבה, לאבד אותו בחינם ואת דוראנט שאין להם בחירות דראפט גבוהות והסיכוי שלהם להשיג כשרון אפסי? עדיף להיות קבוצת פלייאוף מאשר להיות בבור הצואה בלי עתיד.

Alex Rabino
26/06/2022 18:23:09

אין בכלל שאלה שקיירי שחקן מצויין. אבל השנה הוא שיחק רק 29 משחקים בעונה הסדירה בגלל סירובו להתחסן לקורונה. לא כדאי לשלם סכומים כאלה על שחקן שנעדר מלמעלה מחצי המשחקים. מה גם שיש לך עוד שחקן בקבוצה שהנכונות שלו לשחק לא ברורה כמו סימונס.

Ohad
26/06/2022 9:47:57

מישהו יכול להסביר לי למה הבלייזרס לא הולכים על אייטון? יש שם בעיה של תקרת שכר שאני לא מצליח להבין?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Ohad

מי אמר שלא הולכים?

Ohad
26/06/2022 10:21:26

לא קראתי על זה כלום ברשת.. וזה נראה לי מושלם עבורם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Ohad

זה שלא מדברים על זה ברשת לא אומר שזה לא הולך מאחורי הקלעים 🙂

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 17:48:14
הגב ל  Ohad

כולם יודעים שאייטון לא שווה מקס.
גם הנמושות.
ובעיקר הקבוצה שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני עם מאנו פה. אליפות כבר לא יצא בנטס. השחקנים מזדקנים גם. בדביל אליפות יותר מידי דברים צריכים להתחבר להם.
עדיף להם למקסם את התמורה על דוראנט וקיירי. קבוצות יתנו עליהם הרבה בחירות וצעירים.
הייתי מעיף את שניהם.

ברוך רובין
26/06/2022 10:05:00

קיירי עוזב בחינם, על דוראנט לא יקבלו הרבה, יקבלו כמה בחירות דראפט מקונטנדרית (שכנראה יהיו נמוכות) גזר דין מוות למועדון לאבד שני כוכבים שאין להם בחירות דראפט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיעזוב חינם. מה יש לעשות איתו? הוא פצוע כל הזמן כמו ניימר. אתה רוצה לשלם לו חוזה ארוך ומלא כסף?

ברוך רובין
26/06/2022 19:30:58

הבעיה שדוראנט עוזב איתו להחתים אותו ולהיפטר מהחוזה עדיף מאשר לאבד בחינם, עדיין קבוצות שילמו על קיירי נכסים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנהל שלא יודע לשכנע את דוראנט שעדיף לו בלי קיירי מגיע לו שדוראנט ילך.
צריך להביא את אמא של דריי שתתן לדוראנט כמה סטירות וזהו

golan
golan
26/06/2022 9:56:41

תודה על המעורב,
נטס תקועים עם קיירי ותלויים בהחלטה של דוראנט … לא מצב מזהיר,
אין להם בחירות, ואין להם קבוצה בלעדיו, שיהיה להם בהצלחה.

דה שוט
26/06/2022 10:15:38

תודה מנחם.
הנטס צריכים להשאיר את כולם!
דוראנט, קיירי, האריס, חתול בשקית, קלאקסטון (שחוץ מעונשין הוא נהדר ועוד ישתפר), קרי, בראון, ורענון של המשלימים המזדקנים (דראמונד, גריפין, למרכוס, דראגיץ'). זאת קבוצת צמרת.
אם זה אומר מקס לקיירי – תנו לו – הוא בן 30 והוא כוכב ענק. שנה שעברה הטירלול הטבעי שלו בשילוב עם הטירלול של הקורונה יצא טירלול בריבוע. השנה הדברים עשויים להיראות אחרת.

ד"ר פופרס
26/06/2022 12:16:15
הגב ל  דה שוט

קישטה לצנטרישוט
איפה היית כשהיינו צריכים תלמה ולואיז?
עכשיו אתה עושה תלמה ולואיז לנטס……….ככה?
בושה וחרפה למקצוע

דה שוט
26/06/2022 12:38:07
הגב ל  ד"ר פופרס

אי אפשר לעשות תלמה ולואיז כשאין לך בקבוצה שחקן אחד שמסוגל לעבור את המגן שלו בכדרור
🤷‍♂️
לא אשמתי
🙂
יאללה בוא לעגלה של הנטס יהיה שמח כולם שם מטורללים
בינתיים מצרף כאן סרטון פפרצי שלך ושל החברה של לייקוב
עושים חיים בכפר חחחחח
https://giphy.com/gifs/bad-6BZaFXBVPBtok

ד"ר פופרס
26/06/2022 12:44:04
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחח רואים שאני אוהב אותה
לא יכול לעלות על העגלה של הנטס
הפוקים של קיירי מסריחים

דה שוט
26/06/2022 13:01:34
הגב ל  ד"ר פופרס

חחחחחחחחח
תבוא תבוא יהיה קטעים יש גם את חתול בשקית AKA בן סימונס

ד"ר פופרס
26/06/2022 13:03:07
הגב ל  דה שוט

איכס אני מקיא באמת
שכחתי מהחננה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחח

MBK
MBK
26/06/2022 12:23:16

דוראנט עם לילארד זה אגדי
יהיה מרתק לראות את זה קורה
קיירי זה סיכון עצום, טרייד שלו יביא לפירוק של הנטס. צריכים לחשוב על דרך להוציא את המקיסמום מהסיטואציה.
לחפש כשרונות צעירים ובחירות דראפט או שישארו תוך שנה עם בן סימונס כשחקן המוביל של הקבוצה.
KD צריך להיות גבר ולהשאר בנטס. יהיה מצחיק אם ישדכו לו את ראסל בתמורה לקיירי

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 17:49:38
הגב ל  MBK

מצד שני גם בלתי אפשרי לתת לו חוזה גבוה ארוך טווח.

ברוך רובין
26/06/2022 12:28:48

ענק!!! הרגת אותי מצחוק נכנס לאחד הקטעים הגדולים בhoops

דוקטור רזי הופמן
26/06/2022 12:43:45

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עידן
עידן
26/06/2022 12:49:53

חחח

דה שוט
26/06/2022 12:57:49

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
חחחחחח
יאללה שיחזור כבר משמעם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

מה אתה לא אוהב את ההפעלה של הטרייד מאשין? זה נראה לי דומה לצנטרישוט. עכשיו הטרייד מאשין מחמם מנועים. יש מצב לטריידים בהילוך גבוה שלא יהיה לך משעמם

דה שוט
26/06/2022 17:48:22

הרגו אותי השנה פלייאוף שממה ראס בחוץ דוראנט עף מיד הארדן שמן, אם לא דוקטור פופר והגיפים שלו לא יודע מה היינו עושים חחחחח

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/06/2022 13:39:13

הטא לבן, לא יכול להיות ראס. בכל מקרה ראס יותר טוב מזה.
זה בן סימונס שמאמן את הילדים והוא יוץר ברצה הזו מאשר ראס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
26/06/2022 13:39:39

*והוא יותר ברמה הזו?

NFS
NFS
26/06/2022 17:19:39

ענק

Jonathan
26/06/2022 17:54:56

חחחחח

thetroll
thetroll
27/06/2022 1:22:59

חחחחחחחחח :)))))

עידן
עידן
26/06/2022 12:59:32

אני לא הייתי נותן לקיירי חוזה ל 4 עונות.
מעבר לזה שהוא סרטן בחדר ההלבשה של כל קבוצה אף אחד לא מדבר על הצד המקצועי.גם בבוסטון וגם בברוקלין (בעונה הראשונה בלי דוראנט) כשקיירי היה על המגרש הקבוצה הייתה פחות טובה מאשר שהיה פצוע והקבוצה הייתה בלעדיו.היחיד שיכול להשתלט עליו זה לברון.חוץ מלברון אני לא רואה את קיירי בשום קבוצה לא משנה כמה כוכבים יהיו לה מביא אליפות.
עכשיו אחרי שברוקלין הבינו שעם קיירי לא תהיה אליפות ובהנחה שהוא רוצה ללכת לקבוצה קונטנדרית ולא לוותר על הכסף נשאר רק דבר אחד וזה סיין אנד טרייד.
במצב כזה ברוקלין צריכים לשאול את דוראנט אם ישאר ועל פי זה לדעת אילו שחקנים לקחת בסיין אנד טרייד (שחקנים שיעזרו לדוראנט או שחקנים לבנייה מחדש).
לברוקלין גם יש leverage כי הם יכולים לסרב לסיין אנד טרייד אם השחקנים שמוצעים לא מוצאים חן בעיניהם.קיירי לא ילך לשחק על חוזה מיד לבל בקבוצה קונטנדרית.

עידן
עידן
26/06/2022 13:06:04
הגב ל  עידן

ברוקלין עושים בשכל.
צריכים להגיד לקיירי תעשה opt in על השנה האחרונה ותוכיח שאתה מסוגל לקחת לשחק רציף ולקחת אליפות.אם תיקח אליפות נאריך את החוזה ב 4 שנים אם לא אז ביי ביי.אם לא לקחנו אליפות איתך ב 4 שנים הראשונות אז גם לא ניקח איתך ב 4 שנים הבאות כשדוראנט יהיה כבר בן 35 בקיץ הבא

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 19:55:34
הגב ל  עידן

100+
מרתיח שהקקה הקטן לא נתן להם כלום, ועוד דורש חוזה ארוך טווח כשיש לו עוד שנה.
תן ת'שנה, ונראה. הכי בסיסי.

thetroll
thetroll
26/06/2022 18:34:58
הגב ל  עידן

צודק ונוסיף על מה שאמרת שגם אם הוא בא פול קאפסיטי ועם מלוא הרצון עדין צריך מזל גדול שהוא לא יפצע במהלך העונה וכנל בפליאוף. הבן אדם צם בתקופת הפליאוף פצוע כרוני ושם זין על קבןצה שלמה ועל האוהדים שלה עם הסירוב הדפוק להתחסן. שחקן מגעעיל מה שמדהים זה שיש לו את הוחצפה לבקש כסף אחרי כל הנזקים והרע שעשה להם השנה. איזה אפס. ומה שעוד יותר מדהים זה שאין איזה מישהו בברוקלין סמכותי שיכול לאפס את הבן אדם הזה.

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 19:56:40
הגב ל  thetroll

לא ניתן לבוא אליו בביקורת על סירוב להתחסן בחיסון הזה.

עידן
עידן
26/06/2022 21:23:39

השנה האחרונה עם החיסון זו הפעם היחידה שהצדקתי אותו.אני מדבר על השנתיים הראשונות בברוקלין והשנתיים לפני כן בבוסטון.
אני עצמי התעוררתי במרץ 20 בתחילת הסגר הראשון 9 חודשים לפני שהגיעו החיסונים אז כמובן שלא התחסנתי אפילו בחיסון הראשון ולא הייתי מתחסן גם אם היו מציעים לי מיליארד דולר.

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 19:54:14
הגב ל  עידן

צודק לגמרי וגם אמרתי את זה עליו

עידן
עידן
26/06/2022 13:14:38

חוץ מהלייקרס ואולי פילי אף קבוצה מהוויש ליסט של קיירי לא רוצה אותו.
מיאמי לדוגמא מתה שקיירי יעזוב את ברוקלין כדי ללכת על קווין דוראנט.אין להם שום רצון בו כמו גם לדאלאס קליפרס ושאר הקבוצות בוויש ליסט לפי מקורות ב espn
גם ברוקלין לפני 3 שנים לא רצתה אותו אבל בגלל שזה בא עם קווין דוראנט העסקת חבילה היא לקחה אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

את דוראנט כולם יקחו ויביאו עליו המון כולל בחירה 1 בדראפט

thetroll
thetroll
26/06/2022 18:29:35

מדויק. בחירות זה הדבר האחרון שיהיה חסר לברוקלין אם דוראנט ילך.

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 19:57:15
הגב ל  עידן

נכון

דדי
דדי
26/06/2022 13:39:06

הוא חייב לעשות opt in בכל מקרה, אחרת הוא מוריד 3-4 קבוצות מרשימת ה 6 שלו.

Pistons
Pistons
26/06/2022 16:17:29

הנטס צודקים בזה שהם לא רוצים להשאיר את קיירי בחוזה ארוך טווח עם משכורות גבוהה.
בעונה הסדירה הוא בקושי משחק.
בפלייאוף הוא לא נותן את מה שמשלמים לו עבורו – עונה שעברה נפצע (והוא פציע באופן כללי) העונה למעט משחק אחד, שיחק חרא. הוא נראה כל כך חלש כאילו הוא לא אכל שבוע.
אהה רגע, הוא באמת לא אכל.

הוא שחקן דביל שמזמן פרש. כל המטרה שלו היא לתפור איזו קבוצה עם חוזה ארוך ואז הוא יתחיל עם משחקי ההיעלמות שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Pistons

אמת. יעשה קאווי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Pistons

ולפעמים גם צריך להעביר מסר למיליארדרים הבכיינים האלה כמו קיירי ופה יש מקום למסר.

thetroll
thetroll
26/06/2022 18:28:00
הגב ל  Pistons

צודק כל מילה

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 19:58:22
הגב ל  Pistons

הוא יחתום על חוזה ארוך ואז יחליט שבכלל לא בא לו כדורסל והוא רוצה להיות צייר.

דה שוט
26/06/2022 17:50:20

חחחחחחחח חתול בשקית שמע קיידי בתור ג׳י אם כנראה לא משהו בנה שם קן הקוקיה

אור
אור
26/06/2022 19:17:56

comment image

דה שוט
26/06/2022 19:26:30
הגב ל  אור

חחחחח זה כיכב בקורונה 😂😂😂😂
טרול למטה צודק עקרונית אבל הכל שם היה מאוד ״כמעט״
שנה שעברה היה חסר גרוש ללירה
השנה אם משחק 1 בבוסטון נגמר אחרת אין לדעת לאן זה היה הולך
הרבה מאוד ביש מזל סביב הקבוצה הזאת

ברוך רובין
26/06/2022 19:33:10

אגדי!!! והאמת זה יותר ממה שהוא עש בפילי ב3 שנים

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 20:00:07

חחחחחחחחח

thetroll
thetroll
26/06/2022 23:43:52

ענקקקק

thetroll
thetroll
26/06/2022 18:23:30

מה שהכי מצחיק אותי זה שגם אחרי הטרייד ההזוי בתולדות הליגה שהטריד את הארדן עבור סימונס וגם אחרי שהתברר שסימונס הגיע פצוע (!!!!) ולא שיחק דקה בפליאוף ולא עזר לברוקלין בכלום והם היו חייבים שחקן כאן ועכשיו – וגם אחרי כל הברדק הזה שקורה שם עכשיו אף אחד עוד לא מבין את הדבר הכי פשוט. הקבוצה הזאת מנוהלת כמו גן ילדים. בבית הספר שבוא למדתי בעין כמונים הסבירו לי שכשכל הארגון מנוהל בצורה מבורדקת מי שאחראי על זה זה ההוא שעומד בראשו. שון מארקס צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה. הוא לא יודע לנהל – חלק מהעניין בניהול (בטח בליגה הזו) זה ניהול אגואים. הוא לא מסוגל להתמודד והתפקיד הזה גדול עליו. מורי השחיל אותו. וצריך להיות עילוי אמיתי כדי להגיע ממצב שחצי שנה אחרי שאתה על סף הפליאוף ומועמד כמעט ודאי לאליפות עם שלושה כוכבי על – אתה עומד לאבד גם אתהשני והשלישי ולהישאר בלי כלום.
מי שלא חושב כמוני – ובכן… פשוט לא חושב.

עידו גילרי
26/06/2022 18:29:52
הגב ל  thetroll

טוב בעין כמונים לומדים רק GOATs…

thetroll
thetroll
26/06/2022 18:38:49

עכשיו נזכרתי מאיפה אני מכיר אותך
🙂

עידו גילרי
26/06/2022 18:39:11
הגב ל  thetroll

touche…

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 20:01:41
הגב ל  thetroll

שון מרקס עשה עבודה מופלאה אבל הכניעה הטוטלית לדוראנט הביאה עליו את החורבן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שון מארקס לא עשה כלום דוראנט הודיע לו שהוא חותם בנטס
זה דומה לעבודה הנהדרת של פלינקה

אשך טמיר המקורי
26/06/2022 20:38:06

שון מרקס לקח קבוצה מרוסקת בלי עתיד ובחירות ובנה תוך איזה 2 עונות קבוצה לתפארת, עם צעירים מבטיחים, מאמן צעיר משובח, משלימים לוחמים טובים, החזיר בחירות.
הכל הלך פקקט מרגע שדוראנט הגיע.

עידן
עידן
26/06/2022 21:47:54

+1

thetroll
thetroll
26/06/2022 22:59:55

האדרה של כלום.
קבוצה שלא היתה מגיעה לשום מקום. קבוצה נחמדה שאחרי כמה שנים של נסיונות אולי היתה מגיעה לפליאוף ואחר כך היית מוצא איזה מישהו להשמיץ שם על זה שהם לא עושים כלום.
עם דוראנט קיירי והארדן זו היתה קבוצה לאליפות. לא אני אומר את זה וה לא משנה מה אתה אומר. מי שאמר את זה זו דעת הקהל הכללית שחשבה שזו קבוצה לאליפות. הוא ויתר על זה. הוא המשיך להיות היחד הטוב של דוראנט ואחר כך של הארדן להתחנף לכולם ולנסות לרצות את כולם במקום לתפוס שליטה על הקבוצה. כשלון טוטאלי. והטרייד על הארדן שהביא סימונס פצוע !!!! שלא יכול לתרום מאום למאבק האליפות היה שיא השיאים.

thetroll
thetroll
26/06/2022 23:34:43

ועוד משהו… אם מה שמנחם מתאר פה יקרה וגם קיירי יעזוב וגם דוראנט… אז ברוקלין מכח הסיטואציה המעולה שהיתה בה קונטנדרית ברורה נשארת בלי כלום בסופו של דבר ולא רק זה עוד יש לה את החוזה הכי גרוע בליגה של בן סימונס ארוך כבד לשחקן שהוא מנימום. אם זה יקרה אז במבחן התוצאה הבן אדם ישאיר בברוקלין איי חורבות ששנים הם לא יצאו מהם. מקוה בשבילם שלא.

אור
אור
26/06/2022 23:08:41

חחח שמעון
חייב להסכים איתך כאן גם אם אתה מעביר "מכחול עבה" כהרגלך

thetroll
thetroll
26/06/2022 23:13:05

מדויק שמעון קצר וקולע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

אמת

שי אבן צור
26/06/2022 20:17:35

אני ממש אוהב את הכנות של קנדריק פרקינס!

thetroll
thetroll
26/06/2022 23:42:18

מנחם תודה על המעורב המצוין אני כרגיל באיחור. לגבי דטרויט חוץ מאייבי הם לא השיגו הרבה בדראפט. אין להשוות בין איטון לבין דורן שהוא אכן גבוה ומפלצתי אבל חסר כל יכולת לקלוע ממרחק של יותר ממטר. סתם גוש בשר גדול. איטון זה משהו אחר לחלוטין.

אשך טמיר המקורי
27/06/2022 6:15:49
הגב ל  thetroll

נכון, אייטון זה גוש בשר גדול ורך במיוחד, נימוח בפה