מעורב הופס לשבת: "F" אחד ושני "+A" בדראפט שלשום / מנחם לס

1.הניקס פישלו שוב. בגדול. "F" גדול!

הכותרת הראשית ב-בליצ'ר רפורט:

New York Knicks Blow Draft Night on Another Hopeless Bet

דן פבייל נתן את הכותרת הטובה ביותר שקראתי היום בבליצ'ר רפורט. הניקס הם ארגון חסר תקנה, נטול תקווה, המנוהל ע"י צוות ליצנים.

אתם יודעים למה הניקס חתרו בליל דראפט מצויין זה? כל מה שהם עשו זה לפתוח CAP SPACE. במקום שחקנים הם פתחו קאפ ספייס. הגדילו יותר את הבועה בהם הם חיים.

וכל זה למה? לחסוך איזה 10 מיליון כי להביא גמד בשם ברונסון שיציל אותם מכל הצואה בה הם תקועים.

הנה תגובה להחלטת הניקס:

בואו נסכם מה הניקס עשו:

הניקס לא עשו TRADE UP או TRADE DOWN עבור ג'יידן אייבי. הם TRADED OUT מהסיבוב הראשון כולו, הכל בשביל לתכנן את הבאתו של ג'יילן ברונסון. 1.84 מ' שהניקס בונים את כל עתידם עליו. הם אפילו שכרו את אביו להיות עוזר מאמן של תום ת'יבודו. הם הוסיפו בחירות שהן PROTECTED בעתיד הכל כדי לפתוח CAP SPACE.

היו דיווחים שהניקס היו במצב נואש ממש להשיג את ג'יידן אייבי, הגארד הסופרסטארי מדטרויט פיסטונס שבחרו בו בחירה חמישית. הניקס סיימו בטרייד של הבחירה ה-11 שלהם, שחקן הפינה הצרפתי אוסמיין דיאנג לת'אנדר עבור שלוש בחירות דראפט מותנות (CONDITIONAL). האתלטיק מדווח שהבחירות המותנות הן של דראפט 2023 והן שייכות לויזרדס, פיסטונס, ונאגטס. הבחירה של הויזרדס היא TOP 14 PROTECTED ושל הפיסטונס מותנית בכך שהיא לא בטופ 18. הקטע הבא הוא חשוב ביותר:

They – THE KNICKS – then acquired the 13th pick, Memphis center Jalen Duren, from the Hornets in exchange for several future picks — the 2023 first-rounder belonging to the Nuggets and four future second-rounders — and sent him to the Pistons along with Kemba Walker to free up approximately $9 – 10 million in salary cap space

זה ה-CAP SPACE שהניקס צריכים עבור ג'יילן ברונסון!

כחלק מהעיסקה עם הפיסטונס, הניקס רוכשים גם את בחירת הבאקס ל-2025 שהיא TOP 4 PROTECTED. תעשו חשבון אז לניקס יש 11 בחירות דראפט ראשונות (רובן מוגנות) ו-11 בחירות דראפט סיבוב שני.

הניקס לא למדו מקהלת "אכול ושתה כי מחר נמות" (אני חושב שזה מקהלת). במילים אחרות הניקס מכרו את ההווה שלהם עבור העתיד ועבור הסיכוי להביא גמד בשם ברונסון אליהם.

ג'יידן אייבי מימין וג'יילן ברונסון משמאל

במילים אחרות עבור הניקס זה "ברונסון או BUST"!!!

הגורו של ה-CAP ב-ESPN, שהיה אחד ממנהלי הנטס – בובי מרקס – מדווח שמה שהניקס עשו משאיר את הניקס עם 104 מיליון לחוזים מובטחים כשהקאפ יעלה, כמצופה, ל-122 מיליון. כדי להביא את ברונסון הניקס צריכה איכשהוא להגיע ל-25 מיליון תחת הקאפ כשהיא עתה רק 18 תחת הקאפ, או לשלם מס מותרות שדילן לא אוהב לעשות.

לא רק זה. אין כל בטחון שהניקס ידוגו את ברונסון מהמבריקס. לבן ה-25 הזה היה פלייאוף חלומי בו הוא קלע 21.6 נק למשחק. הוא גם הצליח למלא את מקומו של לוקה בתחילת הפלייאוף כשכוכב המבריקס היה פצוע כשהוא ממטיר 41 נקודות נגד הג'אז במשחק השני.

בקיצור, אני נותן לניקס "F" גדול בדראפט הזה. הם שוב ה-LAUGHING STOCK של כל הליגה!

2. דטרויט, אחת משתי המנצחות הגדולות בערב הדראפט שלשום עם אייבי ודורן

את מי מזכיר ג'יידן אייבי? נסו ג'ה מוראנט!

ג'יידן אייבי

דטרויט פיסטונס עשתה זאת בגדול. הג'נרל מנג'ר שלה טרוי וויבר הוציא מהשרוול שלו דראפט מצויין שעשוי לשפר את מעמד הקבוצה מיידית ממש. יהלום שבכתר הוא כמובן ג'יידן אייבי, הגארד המצויין של פורדו יוניברסיטי, ואז עם טריידס טובים עם שרלוט והניקס הוא דג עוד לוויתן שמן – הסנטר הטוב מאד של ממפיס ג'לן דורן בבחירה ה-13. דטרויט הוסיפה את האיטלקי גבריאל פרוסידה בסיבוב השני בבחירה ה-36.

לג'יידן אייבי יש את הצעד הראשון מהמהירים – אם לא המהיר ביותר – מכל באי הדראפט, ואפילו בליגה הוא לא יעמוד שני מאחורי אף אחד. הוא תוקף את הסל ללא לאות, ומגיע לקו יותר, אולי, מכל DRAFTEE אחר. המשחק שלו יחד עם קייד קנינגהאם כבר גורם להרבה-אתם-יודעים-מה בדטרויט. זאת יכולה להיות קומבינציה שתזכיר את הימים ההם של אייזיה תומאס וג'ו דומארס, עם מייק אגווייר.

להגדיר את אייבי – IV – במילה אחת המתאימה יותר מכל מילה אחרת? TENACITY. רוח התחרות שלו היא שנייה לאף אחד. COPTETETIVE SPIRIT ברמה הגבוהה ביותר. אם ישנה נקודה לעקוץ בה אותו היא תהיה ה-"3". ה-35.8% מהקשת הקרובה יותר של המכללות היא לא דבר להתגאות בו, אבל מה ששומעים מחבריו היא העובדה שהוא טוב יותר משני צעדים מאחורי הקשת, אם להאמין לדבר בלתי הגוני זה אבל היי, עובדה שמהמיד-ריינג' כל הקלעים הגדולים עושים במכנסיים.

למי משווים את האתלטיות והוירטואזיות שלו? לג'ה מוראנט, ולראסל ווסטברוק לפני עשר שנים. ההבדל הוא שהוא ישחק OFF THE BALL הרבה יותר מאלה שהזכרתי. בקיצור, קומראדים, ה-1.94 מ' הזה כבר מטריף את עיר המוטורים המרגישה ששנות ה-90 המוקדמות עומדות בפתח לחזרה שתרעיד את הטפחות, כמו שאומרים החברים שלי מלב הפארק, רעננה.

ג'יילן דורן

Report: Knicks Trade Kemba Walker, Jalen Duren to Pistons

עוד נצחון גדול לדטרויט הייתה הבחירה מס' 13 שלהם, ג'יילן דורן, שהיה עוד הפסד גדול לספייק לי וסטפן A ששניהם עשו הצגה של נידונים למוות כשזה קרה.

אחרי שג'יילן דורן ניבחר ע"י שרלוט, HIS RIGHTS WERE TRADED לניקס. הניקס העבירה אותו לדטרויט בחבילה שכללה את קמבה וולקר. בינתיים לא ידוע לי מה הניקס מקבלת חזרה עבור העברת דורן לדטרויט. מה שכן ידוע הוא שהניקס עשו צעד זה כדי לנקות CAP SPACE כדי לדוג את ג'יילן ברונסון כפי שהזכרתי קודם.

לפי אדריאן ווג'נרוסקי, קמבה וולקר לא יישאר בדטרויט כששני הצדדים ידסקסו בייאאוט שיעשה ממנו שחקן חופשי.

נחזור לדורן.

ה-2.11 מ' הזה בגוף של 114 ק"ג עם מוטות ידיים של 2.22 מ' ימלא את מקומו של ג'רמי גראנט. בדטרויט מחזיקים ממנו כסנטר של העתיד. דורן הוא ילד ממש. בן 18 שיהיה בן 19 רק בנובמבר. בינתיים הוא לא זורק שלשות כך שהפיסטונס לא ישתמשו בו כ-4 גבוה לפתוח את ההגנה.

הילד הזה קלע 8.1 נק' לאונ' ממפיס, עם 2.4 חסימות למשחק כשניבחר ל-AAC 'פרשמן העונה'. כל מה שיש לי לומר לאלה הרוצים לדעת יותר עליו זה שהוא מזכיר את דיאנדרה אייטון גבוה. האם זה אומר שדטרויט לא תלך על אייטון כדי לחסוך SALARY CAP?

אבל לדטרויט יש 30 מיליון תחת הסף. היא בקלות יכולה להביא אליה את דיאנדרה אייטון בפרי א'ייג'נסי המתחיל ב-30 ליוני.

אם כך, אז דורן יהפוך ל-UNDERSTUDY של אייטון. וואללה שלדטרויט יהיה בשר צעיר לשנים הבאות, ועם IVY וקנינגהאם מתפתח שם משהו רציני.

דטרויט בחרה במס' 36 את גבריאל פרוסידה בבחירה שהייתה חלק מהדיל עם הבלייזרס של ג'רמי גרנט. אני לא יודע הרבה עליו.

אני נותן לדטרויט "A+" גדול בדראפט הזה. הם ממש, אבל ממש שיחקו אותה!

3. יוסטון רוקטס – HUGE WINNER בדראפט שלשום

יוסטון רוקטס זכו במתנה גדולה כשאורלנדו מג'יק לא קראו בשמו של ג'ברי סמית' מאאובורן כבחירה מס' 1 שלהם.. אז היה ברור שהת'אנדר הולכת על צ'ט הולמגרן, מה שהשאיר את השחקן הטוב ביותר בדראפט, ג'ברי סמית' להיחטף ע"י הרוקטס. הבחירות של טארי איסון מ-LSU וטייטיי וושינגטון מוושינגטון רק השלימו את הבחירות של הקבוצה שרצה ראש בראש נגד הפיסטונס של דטרויט בקשר לקבוצה הצועדת בראש כמנצחת הדראפט הזה.

1st Round:

1. Magic draft Paolo Banchero (Duke)

2. Thunder draft Chet Holmgren (Gonzaga)

3. Rockets draft Jabari Smith (Auburn)

הרוקטס ניצחה רק 37 משחקים בשתי העונות האחרונות אך עתה נראה שהגלגל מסתובב, והרוקטס הזריקו לגופם דש חדש, טרי, ומוכשר ביותר. למעשה הם צדו את השחקן הטוב ביותר בדראפט כשגם אורלנדו וגם הת'אנדר ויתרו עליו מסיבות הידועות רק להן.

אכתוב על יוסטון רוקטס בקיצור נמרץ כי המעורב הזה מתחיל להיות ארוך מדי.

הבחירה של טייטיי וושינגטון אופשרה כשהרוקטס שלחו את כריסטיאן ווד למבריקס עבור שחקנים, ובחירת סיבוב ראשון מאוחרת (פלוס בחירת סיבוב שני בעתיד).

ג'ף בורזלו, איש ה-ESPN למכללות מסכם (SPN's college basketball insider Jeff Borzello said): יוסטון NAILED את הבחירה שהיא קיבלה עבור הטרייד של כריסטיאן וודס כשאורלנדו ויתרה על ג'ברי סמית'. סמית' עם ג'לן גרין יהוו מכונת קליעה 1-2 יעילה ביותר, אם כי עם KPJ (קווין פורטר ג'וניור) הוא לא יהיה חייב לתת 30 נק' כבר מהיום הראשון. זה יבוא בעתיד – – הוא עד כדי כך טוב.

אחריו יוסטון הוסיפה את טרי איסון בבחירה 17 שהוא אחד המגינים הטובים בהיותר בדראפט, ובמספר 26 טייטיי וושינגטון (מאונ' קנטקי) היה גניבה, כי עד פציעתו בעקב הוא נחשב לבחירת לוטרי. רק להזכיר שהוא קלעי 40% מהטריי.

אני נותן גם לרוקטס ציון של "+A" בדראפט הזה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. זה נראה שהמטרה של דטרויט היא לא אייטון אלא מיילס ברידג׳ס.
    סביר להניח שיצטרכו לתת לו משהו קרוב למקס כדי להרתיע את שארלוט מלהשוות.
    אולי אפילו זה ייגמר באיזה סיין אנד טרייד עם באגלי.
    אבל בכל מקרה אם גם זה קורה – זו תהיה קבוצה עם אתלטים מפחידים ומטרות ללובים של קייד.
    .
    הניקס יודעים שברונסון מגיע.
    הכל מתחיל מסוכנות caa שהמנהל לשעבר שלהם מנהל את הניקס,
    זה לא מקרה שרנדל, ברונוסון, טיבודו ואחרים כולם מיוצגים שלה.
    הכל שם מכור מראש.
    הניקס כן יצטרכו להיפטר מעוד שכר, ולא – הם לא עשו דראפט מחריד – יצאו עם 3 בחירות עתידיות, ופינו כסף שהיו צריכים בשביל ברונסון.
    הבעיה היא שלתת כזה כסף גדול לשחקן שלעולם לא יהיה אולסטאר זה פשוט לא המהלך הנכון עבורם כרגע כשהם גם תקועים עם החוזה של רנדל שיהיה קשה להיפטר ממנו.
    בקיצור, לא אהבתי אבל גם לא F.

      1. א. זה לא נכון.
        ב. גם אם זה נכון – האם זה מונע מלחוות דעה לגיטימית על הניקס?
        ג. לפחות יצאה מזה אליפות, מה שקשה להגיד על לא מעט קבוצות אחרות בליגה.

      2. המרחק בין מה שקורה בניקס למה שקרה לתקופה קצרה בלייקרס וכבר מזמן לא קורה, הוא עצום.
        אבל זכותם של אנשים לא להבין את זה.

  2. מנחם תודה רבה.
    יש דברים בגו כמו שאומרים החברים שלי מנאות דקלים. הניקס הם ארגון מגוחך כמו שאומרים הידידים שלי מנווה עוז.
    לגבי אייבי אתמול עוד הייתי די משוכנע שהוא השחקן הטוב ביותר בדראפט היום אחרי חקירה מדוקדקת אני פחות בטוח בכך (אזרוק הטרלה- לדעתי קיגן מרי שסקרמנטו בחרה ב 4 לא פחות טוב ממנו (נגיד). אני מסכים שדטרויט עשתה דראפט מעולה ויש לה עכשיו קו אחורי נפיץ ביותר.דורן עדין חידה בעייני היות ויש בו קצת פוטנציאל לנגר.
    אני מסכים עם מה שכתבת לגבי סמית אני חושב שהוא השחקן הטוב בדראפט הזה ויתכן שאורלנדו טעו.

  3. על הניקס אני מאמין לכל דבר רע, אבל אני חושב שנהיה יותר חכמים אחרי הפרי אייג'נסי – אם יצליחו להנחית מישהו טוב בטרייד, או בסיין אנד טרייד זה יכול לשנות את התמונה. לדעתי אם יצליחו להפוך לקבוצת פלייאוף ומעלה זה לא מעט בכלל במצבם.

    1. נלחץ לי
      זוהי שעתן של הקבוצות הקטנות ושל פוטנציאלים שלך תדע איך יתפתחו אז מגיע להם קצת shine לפני שוק השחקנים החופשיים

  4. אחלה מעורב מנחם
    הניקס, כמו הניקס, בועטים בדלי ברגע שיצא מהמחסן, לא מחכים אפילו שיתמלא חלב
    🤣
    אבל בכללי זו בעיה. הנבחרים הראשונים הרבה פעמים מאכזבים כשמגיע הזמן לשחק עם גברים ולא עם ילדים.
    נראה מה יהיה
    והמשפט שצרם לי השבוע:
    "אכתוב על יוסטון רוקטס בקיצור נמרץ כי המעורב הזה מתחיל להיות ארוך מדי"
    באמת מנחם? באמת???
    רק שתדע שהמעורבים שלך תמיד קצרים מדי.
    אתה סובל מעודף ידע וגם כישרון כתיבה – שילוב קטלני.
    ולכן תרשה לעצמך להגזים ולחפור
    בי נשבעתי שאני אהיה זה שיאמר לך אם תתחיל להגזים…
    עד אז
    תרגיש בבית
    😍

  5. מזלנו שהניקס מנוהלים כמו שהם, יש מספיק מועדונים מסודרים והגיונים בליגה. תהליך קבלת ההחלטות שלהם זה כמו הפרוסס שרץ אצל ווסטברוק בראש בהתקפה מתפרצת, שום דבר שידוע למדע המודרני לא יעזור לחזות מה יקרה בצעד הבא.
    תודה רבה על המעורב המעולה

  6. הניקס אולי רצו את אייבי, אבל גם הפיסטונס וכנראה עוד קבוצות.
    דווקא השינוי בהנהלה אצלם לטובה ועושה רושם שיש מישהו שחושב שם ולא שולף מהבטן.
    אני בטוח שהם ניסו להגיע לבחירה גבוהה, אבל כדי שזה יקרה צריך שהצד השני יסכים.
    לדעתי דווקא הקינגס פספסו פה הזדמנות לצאת עם השחקן שרצו בבחירה ה-5 בנוסף לנכס, שהיה ברור שהפיסטונס יבחרו באייבי.
    הפיסטונס וההורנטס בחרו סנטרים כתעודת ביטוח אם לא מצליחים להנחית את אייטון, או במקרה של הפיסטונס, כמו שדדי רשם, שהם בכלל מכוונים לברידג'ס, אם כי קשה לי לראות את ההורנטס מוותרים עליו.
    המג'יק קיבלו פרנצייז בקו הקדמי. סוף סוף שחקן שמסוגל לקלוע וליצור לעומת כל אסופת הגבוהים ההגנתיים שהיו שם. עדיין צריך לראות מה יעשו עם אייזק.
    יוסטון משלימים שלישייה אדירה עם סמית לצד גרין ופורטר, אם כי אני לא בטוח כמה זמן פורטר יחזיק מעמד שם לפני שיתחיל להפציץ בסין

  7. תודה מנחם
    אחרי בדיקה מעמיקה עם וועדת המומחים לענייני פוקים
    היגענו למסקנה שרואים על פני "הקצב" טיבודו כמו אצל ששבסקי שהפוק משתגע
    אחרי ריוויו וזכוכית מגדלת ,מצאנו הבדל,הפוק של הקצב עשה 360 מעלות

  8. ההימור שלי היום,
    לצערי –
    אייטון בדטרויט.
    בחירת סנטר צעיר עם המון פוטנציאל יכול לשמש הן כגיבוי והן ככלי משמעותי בסיין אנד טרייד.
    .
    תודה, מנחם.
    בוקר טוב.

  9. סיכום הדראפט של ג"ס: הדבר המשמעותי ביותר מהחינת השחקנים של ג"ס בחרה הוא מה הם לא – סנטר. ג"ס מהמרת שלוני ישאר אצלה. כבר כתבתי שלהערכתי מוקצב סכום של כ 18 מיליון עבור שכר ללוני ו GP2 יחד ולוני הוא בעדיפות עליונה. הערכה שלי היא שלון יקבל בין 12 ל 15 מיליון ולא ישאר די כסף ל GP2.
    .
    ג"ס רכשה את הזכוית על הבחירה 44 מאטלנטה ב 2 מיליון (פלוס בחירה 51) ולקחה את ראין רוללינס , פוינט גארד בגובה של קרי עם זרועות של תמנון. מאיירס אמר שהוא יהיה אחד מ 15 החוזים וזה מרמז על ציפיות גבוהות (יחסית, יחסית)
    .
    במקום ה 28 נבחר פטריק בולדווין גוניור להלן PBJ. שחקן כנף גבוה. כמיטב המסורת (לוני, דמיין גונס) הוא פצוע (קרסול) וכנראה יצטרך לעבור שיקום יסודי. בתיכון הוא נחשב לאחד מהחמישה הטובים במחזור ואז נפצע ולא טופל נכון. הייתה לו שנה מזעזעת בקולג אבל יש לו קליעה יפה והבנת משחק – בן של מאמן. לא ברור איך הוא בהגנה, אבל גם לון לא היה כזה כשנבחר. נדבר עוד שלוש שנים.
    .
    חוץ מזה נבחר גם גוי סנטוס מברזיל. אף אחד פרט לליאנדרו ברבוסה לא מכיר אותו. גם הוא שחקן כנף גבוה.
    .
    סה"כ התנהלות צפויה. לא לוקחים שחקנים מתחת ל 190 סמ, לא לוקחים יותר סנטרים פוטנציאלים. מתרכזים בשחקני כנף, רצוי גבוהים. השחקנים שהיו במוקים השונים באזור הבחירה של ג"ס ואהבתי (לה-רביה, בראון, דילון טרי) נבחרו במקומות 18 – 21.
    .
    סה"כ ביחס לאפשרויות ובשקלול הפוטנציאל אני נותן ציון B מינוס.

      1. לו אני דטרוייט, שכנראה החליטה לרדת מאיטון, אני מציע ללון 20 מיליון לשנה ראשונה בחוזה יורד לשלוש שנים. מביא שחקן בוגר , נבון, שגדל באזור ( מילוואקי) ממערכת מנצחת שיהיה עוגן הגנתי לשנתיים שלוש עד שהצעירים יגדלו. ג"ס לא תוכל להשוות את זה.

    1. שאלה – מה האפסייד של בולדווין? להיות מעין גלינרי? ואם הוא לא באסט אז הריאלי זה ביאליצה 2?
      הוצאנו זהב מבחירות סביב ה30 בעשור ומשהו האחרון – גרין זה קצת ישן אבל גם פול ולוני. אבל איכשהו אני לא יודע למה לצפות מהרוקיז האלה ואיפה יישתלבו.

      1. בולדווין – אם הוא יממש את הפוטנציאל שראו בו לפני שנתיים? כל דבר שבטווח שבין לוני עם קליעה משלוש למיקל פורטר. רוללינס? במיטבו יהיה PG מחליף עם הגנה

  10. פרופורציות. בממוצע, רק פעם אחת ב 10 שנים, שלושת הנבחרים במקומות הראשונים מגיעים למשחק האול-סטאר. ב 20 השנים האחרונות לא היה מצב שהגיעו כל הארבעה הראשונים.

  11. אחלה מעורב
    בנקרו בצדק מס 1
    הוא מזכיר לי קצת את טרי קאמינס שזכור לי לטובה מהשנים היפות של הבאקס באייטיז.
    הוא יתן תפוקה מיידית (כל עוד הכדור לא יהיה בידיים של קול אנטוני)

  12. אחלה מעורב מנחם!
    אני יודע שבהתחלה היו קולות שהניקס יביאו את קיירי. יש מצב שאחרי הרבה זמן הםהתייאשו מהסיכוי למצוא כוכב רציני בדראפט ומעדיפים לשלם לשחקן מוכח. למרות שברונסון הוא כנראה לא התשובה.

  13. הניקס פינו מקום כדי לבנות יסודות יציבים לעתיד ( אולי ). להביא את ברונסון ולנסות ללכת על הרבה בחירות לעומת שחקנים עכשוויים בינוניים יכול להשתלם אבל לוקח זמן. הבינוניות זה גם מה שלא מאפשר להם בחירות גבוהות.

    ראיתי את דורן בשבוע שעבר מתאמן בשביל הבלייזרס. הוא היה גבר על יד ילדים בקולג' אבל לא בטוח שיוכל להיות גבר בין גברים בליגה. יש פוטנציאל נגרות. מה שכן הוא מאוד נחמד ואולי רק בן 18 אבל יש לו גוף ופרצוף של בן 30.
    אני מאוד בעדו אבל הוא לא זה שיהפוך את הפיסטונס למשהו טוב.

  14. 1- הניקס עשו ניקס, לוותר על הדראפט בשביל שחקן בן 25 זה די טיפשי בטח שזה לא סופרסטאר מהשורה הראשונה.
    2- הדראפט של הפיסטונס נראה טוב על הנייר אבל אם הם לשים את דורן ואייטון על אותה משבצת נראה לי קצת עקום, שניהם צעירים ויצטרכו הרבה דקות להיתפתח למשהו וזה לא שאיטון הוא השחקן שאתה רוצה שהסנטר היותר צעיר ילמד ממנו, כאילו מה הוא כבר יכול ללמד ממנו? איך להיות פאסיבי? איך לשחק בפליסטיישן עד 3 לפנות בוקר? לא טוב, עדיף אחד מהשניים וסנטר קצת יותר מנוסה שיעלה מהספסל.
    3. אפשר לראות על השם משתמש שלי מי אני חושב שהוא השחקן הטוב בדראפט הזה, לגאברי יש גאמפשוט יפה והוא שחקן הגנה טוב, ועם כל הכבוד לאנדרו וויגנס זה לא שווה בחירה 1 בדראפט, אני מאמין שכמה חודשים לתוך העונה כבר תראו שפאולו השחקן הטוב ביותר בדראפט הזה רק שיתנו לו להוביל את הקבוצה ולרסן את קול אנטוני בבחירת זריקות שלו (אני מאמין שפואלו ידע להוציא לו את הכדור מהידיים שצריך) ויש פוטנציאל טוב לעתיד.
    4.פאולו זה השחקן היחיד בדראפט הזה שברגע שהמשחק מתחיל לברוח לך המאמן פשוט צועק לו:
    פאולו!!!! קח את הפאקינג משחק על הגב שלך! והוא פשוט מסתכל עליו, מהנהן בראש ועושה את זה.
    ששבסקי ידע שיש לו את היכולות הזאת ובקרוב גם גמאל מוזלי יגלה שיש לו את היכולת הזאת, ולא אין את זה לאף שחקן אחר בדראפט כולל גבארי וצט, וזה מה שנקרא בימנו סופרסטאר, וזה מה שמבדיל אותו משאר הדראפט של השנה.

    1. מה שאייטון צריך זה את הכדור,
      לסיים הוא יודע מצויין.
      .
      למעשה, למעט יוקיץ' ואמביד אין בליגה סנטרים שיודעים לסיים מהמיד ריינג' על השומר באותה יעילות כמו אייטון.
      .
      דרך אגב,
      כמנטור גם אני לא הייתי מעסיק את אייטון.
      כסנטר שהוא מנייה בטוחה ל-20/10 סופר יעילים לצד הגנה חזקה (גם על הצבע וגם על הפרימטר)?
      בהחלט.

  15. 1.דטרויט עם דרפט מצויין, לקחו את האופציה הטובה על הלוח בבחירה שלהם, לאייבי ודורן יש אפסייד גבוה.
    יחד עם קייד ביי ו סטיוארט יש להם בסיס טוב שיכול להתקדם ולהמשיך לבנות.
    אם יצליחו להחתים את איטון או בריגס בכלל הגנרל מנגר שלהם יצא ענק.
    2.יוסטון יצאה המנצחת הגדולה של הדרפט, סמית יותר אולארונד מבאנקרו ויתור מתאים לפרויקט ביוסטון, איסון גניבה רצינית יכול להיות שילוב של שני הבריגסים וטיטי בבחירה 29גניבה.
    צריכים למצוא מחליף ל פורטר, מישהו עם ניסיון שיעשה סדר בקבוצה.
    3.אורלנדו קצת לא ברורה שפתאום החליטה ללכת על בנקרו, בפועל יותר מתאים לה, צריכה סקורר
    4. אוקלהומה עשתה דרפט בעיקר אפסייד גבוה אבל גם סיכוי לנפילה.
    5.סקמנרטו נשארו סקרמנטו ושוב ויתרו על שחקן שכולם רצו בשביל מישהו שיכלו לקחת יותר נמוך.
    נראה כמו מקרה באגלי 2.0, פשוט פשע ההתנהלות של הקבוצה.
    6.ספרס עם בחירות טובות, לא מאמין כוכבים אבל שחקנים מצויינים והנכונים ביחס לבחירה
    7.פליקנס עם דרפט מצויין, בחרו את השחקן הטוב שנשאר וגם זה שהכי מתאים.
    דאנילס הוא סוג של לונזו 2.0 רק בלי הפוזות
    לידל גניבה ב41 השאלה איך יפנו מקום בסגל שמלא..
    קירה לואיס הייז וגרהם מועמדים לעזיבה.

  16. אגב, דיברו על זה שאם KD עוזב הוא רוצה או להצטרף לבוסטון הסגנית או לפניקס שסיימה עם המאזן הכי טוב. בגולדן סטייט סיפקנו לו 2 במחיר 1…

    1. מה שהיה הכי כיף לכתוב בזה זה המחשבה על זה שזו הייתה שנה שבה ג"ס אלופה, הסאנס מסיימים ראשונים בליגה, סלטיקס בגמר…
      כל מה שרציתי כטינאייג'ר בניינטיז. טוב, לא כולל סינדי קרופורד.
      גם הניקס והפיסטונס ששימי ריגר המאיס עליי בערוץ הספורט בכלל לא בתמונה… תענוג. וואק וושת.

  17. אני לא חושב שברנסון הוא שחקן ברמה שמצדיקה את רמות השכר שמנחם מדבר עליהן ביחס לניקס. נכון שהוא הצליח להוביל את דאלאס ללא לוקה לנצחונות על יוטה, אבל זו יוטה של הפליאוף. כל קבוצה מנצחת אותה בפליאוף.

  18. תודה מנחם. מעורב נהדר. אומנם זו הניקס ושום מהלך משונה שעושים לא מפתיע אבל הייתי באמת מחכה איזה שבועיים ולראות מה מהלך ההמשך שלהם, אם זה באמת יסתיים רק בברונסון הקטילה תהפוך למוצדקת.

  19. הגאונות במה שאוקלהומה עשו זה שהם הצליחו להוסיף לפחות 3 כשרונות נהדרים (כולל השחקן הכי מוכשר בדראפט), אבל לא כאלה שימנעו מהם להישאר במירוץ הטנק לויקטור מקורימלו (אם ישביתו את שגא בפברואר כמו תמיד), שאחריו הם כנראה כבר יתחילו לייצב קבוצה תחרותית באמת.

    1. בקיצור טנקינג כמו שהינקי עשה(בחר את הכשרון הכי גדול בדראפט אמביד) אבל לא כזה שיפריע לו להמשיך להפסיד כדי לקבל את הפרוספקט הגדול הבא(בן סימונס,ואני לא מדבר על מה שהוא יצא אלא איך חשבו שהוא יהיה בתקופה ההיא)
      מתי סילבר מפטר את פרסטי ומכריח את OKC להביא את קולנג'לו?

      1. הרבה עשו ועוד יעשו טאנקינג. הנקי קצת חגג את זה יותר מדי.
        תראה את אורלנדו עם 9 בחירות לוטורי בתשע שנים האחרונות מתוכן 8 בעשירייה הראשונה…
        מה עשתה הליגה? הענישה עם בחירה ראשונה בשנה העשירית

        1. הינקי לא חגג כלום ומעולם לא דיבר עם זה , זה הכל התקשורת דחפה
          פילי היא גם אחד מרכזי התקשורת והכסף הגדולים בארה"ב, זה לא אורלנדו או אוקלהומה מקומות שלאף אחד לא אכפת

          1. מה זה משנה אם ועל מה הינקי דיבר, המעשים היו קיצוניים, היה את ה'פרוסס' ששם לעצמו למטרה להשיג כמה שיותר נכסים ( שעדיף שלא ישחקו ) לאורך שנים בלי תחנת יציאה נראית לעין. אני חיבבתי את ה'פרוסס' כי היה סופר מסקרן אבל היה דבר חסר תקדים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט