אירועי דיומא – 25.06.2022 – אופניים

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות הארץ ברכיבת כביש

אחרי האליפות בנג"ש אתמול, בה זכו עומר גולדשטיין אצל הגברים ועומר שפירא אצל הנשים, אנו מגיעים לאליפות הכביש, שתיפתח בשעה 6 בבוקר. גם כאן האליפות נערכת על כבישי רמת הגולן, כשהפורמט הוא של מירוץ הקפות (על מסלול מירוץ "טור התפוח" למי שמכיר), בו כל הקפה אורכת 19 ק"מ עם טיפוס מצטבר של 283 מטרים. אצל הגברים מדובר ב-7 הקפות של 134 ק"מ סה"כ, ואצל הנשים מדובר ב-5 הקפות של 96 ק"מ. בכל הנוגע למשתתפים, אזי אצל הגברים נוכל לראות בין השאר את ארבעת חברי קבוצת IPT – עומר גולדשטיין, איתמר איינהורן, גיא ניב וגיא שגיב, ואת אלוף הארץ המכהן, ולאד לוגינוב. אצל הנשים נראה בין השאר את אלופת הארץ בשנים האחרונות, עומר שפירא, וכן את רותם גפינוביץ'.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

    1. אגב בכל הקשור לניקוד של הקבוצה במאבק הירידה, זאת כנראה התוצאה הטובה ביותר. אני אנסה להסביר למה בפוסט שאכתוב על זה במהלך הטור.

      1. הנקודות מהמירוצים הלאומיים נחשבות? זה נשמע קצת דפוק (לפחות אנחנו שולטים בשתי מדינות).
        עדיין אבל לא רואה איך זה עוזר.

            1. אני אסתפק בלא לצאת במינוס מהסופש הזה.

      1. מניח שנשמע על זה עוד בימים הקרובים, אבל בהחלט יש מצב שהיו כאן הנחיות קבוצתיות שקשורות לדיון שלנו מעל (לפני המירוץ – במהלכו אמצעי קשר אסורים). סך הכל אין לגולדשטיין ושגיב שום אינטרס להביא את איינהורן לקו – הוא ספרינטר עדיף על שניהם בהרבה, והמירוץ די מתאים לו (אין טיפוסים קשים מדי).

  1. לפני החתונה המתקרבת שלהם ליאן עם ארד נוסף וצחי ניצח בקטגוריה שלו כפי שהבטיח לי אחרי האכזבה שנה שעברה

  2. נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל משלימה את העלייה לחצי גמר אליפות אירופה למרות הפסד 1-0 לאנגליה, ובכך גם מבטיחה את ההשתתפות במונדיאל הנוער בעוד שנתיים באינדונזיה.
    בחצי הגמר יפגשו בשלישי את צרפת שקרעה את הבית השני כולל 4-1 על איטליה השנייה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט