מעורב ספורט ליום ד' / מנחם לס

1.בליצ'ר רפורט מדווח שמתבשלים כמה טריידים שיהיו מעורבים בהם בחירות דראפט של מחר

מדובר על טריידים שלא הולכים 'אחד-נגד-אחד' אלא שבחירות דראפט נוספות כדי לנסות להשוות את ערך הטרייד כך שיהיה מקובל על שתי הקבוצות המעורבות.

2. מיאמי מקבלת את אריק גורדון ובחירת סיבוב שני ב-2024. יוסטון מקבלת את בחירת מיאמי מס' 27 ואת דנקן רובינסון

אני שואל את עצמי מה הבעייה עם מיאמי שהיא מסכימה לדיל כזה כשיש לה את ג'ימי באטלר, כלב מרטין, גיה וינסנט, טיילר הירו, קייל לאורי, ויקטור אולדיפו, ומקס סטראס? לאן יכניסו את אריק גורדון עם ה-1.90 שלו? דנקן רובינסון הוא קלעי השלשות הטוב ביותר ב-NBA מבין השחקנים שהם 2.00 מ' ומעלה. למעשה הוא קלעי השלשות הטוב ביותר ב-NBA מכל השחקנים שהם רבע סנטימטר מעל גובהו של סטף קרי. העובדה שאריק ספואלסטרה לא ידע כיצד לשתף אותו וכיצד להכין עבורו 2-3 פלייז בהם הוא נשאר חופשי רק הורידה מגדולתו.

או, דבר נוסף: אריק גורדון בן 33. דנקן הוא בן 28. ומיאמי עוד נותנת עבור גורדון בחירת סיבוב ראשון אפילו שהיא 27? כל מה שיש לי לומר זה שפט ריילי מזדקן ומתחיל לאבד את זה.

3. אטלנטה מקבלת בחירה 6 מאינדיאנה, את אייזיה ג'קסון, ואת פיג'יי מקונל, ואינדיאנה מקבלת את ג'ון קולינס ואת בחירה 16 של ההאוקס

שיידון שארפ. אני מת שהוא יהיה באטלנטה בעונה הבאה כתוצאה מהטרייד עם אינדיאנה

הכוונה של אטלנטה היא לעלות מהבחירה מס' 16 שלהם לאזור הלוטרי ואינדיאנה נמצאה כפרטנרית מצויינת לטרייד ביניהן. אם מיילס טרנר נשאר באינדיאנה, ג'ון קולינס שפשוט לא מצא את עצמו באטלנטה ובמשחקים רבים ממש התחבא ולא נראה, יחר עם טרנר הוא יהפוך ל-4 גבוה או 5 נמוך שייתן 22-25 נק' ו-10 ריבאונדים למשחק.

ההאוקס מקבלים את PJ MCCONNEL – הפוינט גארד הלבן שאני אוהב כל כך ויהיה מחליף מצויין לטריי יאנג, ואייזיה ג'קסון שהוא ענק בגובה 2.11 מ' , מעט רזה אבל אחד 'מילדי קנטקי', הווה אומר אחד הצעירים הטובים. אבל להאוקס ישנה עתה בחירה 6. ב-6 אני מאמין שדייסון דניאלס האוסטרלי עדיין יהיה AVAILABLE. הוא 2.03 ששיחק העונה ב-G-LEAGUE ולפני כן בנבחרת אוסטרליה. הוא שחקן לוחם מהג'ונגל, בעל זריקת ג'אמפ מצויינת ויכול לשחק סמול בול כפאור פורוורד, או סמול פורוורד. אם לא הוא אז שיידון שארפ הקנדי, 1.97 מ' שהבטיח ש-"תוך 5 שנים אהיה השחקן הטוב ביותר ב-NBA". גם הוא שיחק את שנת הפרשמן בוויילדקטס של קנטקי. הוא-הוא השחקן שאטלנטה חייבת ללכת אחריו אם העסק עם אינדיאנה נחתם.

4. והיה וקיירי אירוינג לא נשאר בנטס, דוראנט עוזב גם הוא

5. ג'ואל אמביד לווריורס ליצירת SUPERTEAM שלא הייתה כמוה

פילדלפיה סיקסרס יודעת טוב-טוב שהיא לא הולכת לשום מקום עם ההרכב הנוכחי. לי יש רעיון שיכול לעזור לה, ובאותו זמן לעשות מהסן פרנציסקו סופר-טים שלא הייתה כמוה.

ג'ואל אמביד לסן פרנציסקו ווריורס.

סן פרנציסקו נותנת לפילדלפיה את דריימונד גרין, קוון לוני, אוטו פורטר, יונתן קמינגה, את בחירת הסיבוב הראשון שלהם מחר, ואת שתי בחירות הסיבוב השני שלהם מחר.

פילדלפיה יכולה להתחיל תקופה חדשה עם 7 שחקנים צעירים מצויינים, וזה יסתדר גם כ-WASH עם המשכורת של אמביד שתשלם את משכורות כל ה-7 החדשים. לווריורס נשארים סטף קרי, קליי תומפסון, אנדרו וויגינס, ג'ורדן פול, גארי פייטון, ג'יימס ווייסמן, וגואל אמביד.

6. דיאנדרה אייטון מציע רמז על עתידו

אלה המשתתפים במשחק הסופטבול לצדקה שמארגן ג'בל מגי:

מי חסר? דיאנדרה אייטון. זה כמו לשים שלט על FOOTPRINT ARENA – האולם של הפיניקס – "אני, אייטון, לא אשחק כאן בעונה הבאה"

7. קווין דוראנט מחזיר שוב לצ'ארלס בארקלי אחרי שסיר צ'ארלס עולה עליו שוב

צ'ארלס בארקלי לא מפסיק לרדת על קווין דוראנט. באפיזודה האחרונה של "GET UP!" הוא שוב מכנה את דוראנט 'טרמפיסט על אוטובוס של אלופה' (had dismissed Durant as a “bus rider).

היום דוראנט כתב (Durant wrote. ):

All this shit is nasty, another terrible analogy from a hatin old head that can’t accept that we making more bread than them, “It’s just timing Chucky, don’t hate the playa.”

8. אביו של אנדרו וויגינס לכתב בכדורסל הבכיר של ESPN לאו: "גם עכשיו יש לך דברים שליליים לכתוב על בני?"

באפיזודה שלשום של זאק לאו, כתב בכיר של ESPN הוא מספר שאביו של אנדרו וויגינס – מייקל (שחקן NBA 6 שנים בעצמו) הוא ניגש אליו אחרי משחק 6 ושאל:

“, ‘Are you gonna start writer nicer things about my boy now?'” ."

לדוגמה?

9. שקיל אוניל מתנגד שבנו שריף יילך לדראפט. הבן מגיב: "אני בן 22…" קראו את הקטע הבא:

airaj-USA TODAY Sports

Shaquille O’Neal is apparently not seeing eye-to-eye with his son Shareef on one significant matter.

Shareef, who is eligible for the NBA Draft this year, revealed to reporters on Tuesday that he has butted heads with his Hall of Fame father over the predraft process because Shaq wanted him to stay in school.

I’m a grown man,” noted Shareef, per Bill Oram of The Athletic. “I’m 22 years old. I can make my own decision.”

The 6-foot-10 forward Shareef had some college eligiblity left, having been a redshirt junior for the LSU Tigers last season. But Shareef decided to forgo that eligibility and is now working out for some notable NBA teams.

Shaq has gone viral before for his wise parenting, so it makes sense that he wanted Shareef to graduate from school instead, especially since Shareef averaged just 2.6 points per game over three college seasons. Hopefully though, Shareef’s bet on himself ends up paying off.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 140 תגובות

  1. הפריצה של מקס סטרוס הפכה את דאנקן רובינסון למיותר. סטרוס גם מגן יותר טוב. ההבאה של גורדון היא לא בגלל הכדורסל שלו אלא כדי להיפתר מהחוזה הארוך ומופרז של רובינסון. לגורדון חוזה קצר יותר וגם עדיין בתור שחקן ספסל גורדון כן כנראה יכול לתרום יותר. הטרייד גם טוב ל רובינסון שיוכל למצוא מחדש את מקומו בקבוצה בלי שאיפות. וכרגיל כל הכבוד לריילי שיודע לתקן טעויות בלי סנטימנטים.

  2. אם הפייסרס הולכים על זה, אני שורף את המועדון.
    זה לא אייזיאה ג'קסון שעוד לא הראה דבר מהפוטנציאל ולא סתם הוא נבחר סיב' עונה שעברה
    זו גם לא הבחירה השישית
    זה מקונל
    מי יעז לקחת את טי ג'יי מקונל מאינדיאנה? מתאים לשם כמו טראמפ למהומות בקפיטול.
    ורגע ברצינות – רע מאוד לאינדיאנה, רע מאוד. ניתן להשתדרד בטירוף עם הבחירה ה-6, ועוד לפני זה – קולינס זה קלוריות ריקות, אין לי מה לצוות אותו לטרנר. טרייד רע מאוד לפייסרס, אם שמעון מאשר בשל אהדתו להוקס – הוא מפוטר

  3. תודה מנחם מצויין, בטרייד של פילי שהצעת פילי מביאה את הווזלין מהבית או שגולדן סטייט מוסיפה את זה במתנה, הערך של אמביד כיום גבוה משמעותית מהתמורה בטרייד הזה GM שיחתום על דבר כזה יסיים את תפקידו בליגה לאלתר.
    אמביד זה שחקן בקליאבר MVP עם חוזה של 4 שנים, בהתאם לתרחישי העבר זה מסתכם לרוב ב6-7 בחירות ראשונות שמתוכם חלקן זה (החלפת בחירות)… בטריייד הנוכחי אין פה שום פוטנציאל שפילי מקבלים בחזרה.
    .
    אני לא רואה את קיירי עוזב את הנטס, אבל אי אפשר באמת להניח הנחות לגבי קיירי ארווינג הראש שלו לא אפוי הוא מחר יכול לקום ולחשוב שהוא ציפור אז לך תדע, בכל מקרה מדובר הסקורר מצויין שיועיל כמעט לכל קבוצה, לדעתי הוא לא שווה מקס אלא טיפה פחות, הנטס נחלשת משמעותית אם מאבדת אותו בחינם.
    .
    טרייד שעולה לי בראש שמשלב שני קבוצות שהזכרת זה אטלטנה וסאנס, שאטלנטה נותנת את קפלה וקולינס ומקבלת בחזרה את אייטון. הסאנס במצב הזה לא מאבדת את אייטון בחינם ומקבלת תחליף הולם שישתלב מצויין בשיטה של מונטי וויליאמס, ההוקס מקבלת את הפוטנציאל והסייז שחסר לה ליד טריי יאנג (האפשרות שישוו הצעת מקס נראית קטנה וקטנה יותר אם כל יום שעובר).

    1. ברור שטרייד כזה בין פילי והווריוורס לא ריאלי, במיוחד שאין שם סיכוי שגולדן יוותרו על גרין
      הייתי מחליף את וויגינס בגרין ביחד עם כל השחקנים שנכתבו – וויגינס עם חוזה ענק ואמביד ישלים את כל מה שוויגינס ה
      נתן

  4. תודה על המעורב,
    מה אינדי יעשו עם קולינס ?
    פילי לא יעבירו את אמביד תמורת כ"כ מעט וללא דרישת טרייד שלו. הבעיה שלהם זה מאמן. ואז הם תקועים עם הארדן שלא בטייימליין.
    שקיירי יהיה מנטור של בן סימונס … ילמד אותו לזרוק בכל מחיר. בכל מקרה, הם יעשו מה שדוראנט רוצה. בטוח תהיה דרמה-קומית

    1. פילי לא תקועה עם הארדן, יש לו הארכת חוזה לשנה בנתיים גוש האריס לא מוכן בכלל לשמוע על הארכת מקס ובצדק, ואיזה טיימליין אתה מדבר? הארדן גמור לא בגלל גילו אלא בגלל חוסר מקצוענות שנפוץ כל כך בליגה (סטף קרי מבוגר ממנו בשנה וחצי)..
      פילי מתפללת שהארדן יעשה כריס פול, לא מעט שוכחים שפול סבל מפציעת האמסטרינג דומה ולקח לו שנתיים להחלים ממנה והוא נאלץ לשנות את משחקו המזוקן צריך לעשות אותו דבר אם הוא רוצה לקבל חוזה שקרוב למקס בהמשך ולא להיות גופה כמו ראס.
      .
      אני לא חושב שריברס לבדו זה הבעיה היחידה של פילי, אמביד הוא לא השחקן שיוביל קבוצה הוא לא מנהיג. כל פעם שהוא מפסיד הוא מטיל רפש על האחרים הארדן השנה חטף את האש.

    2. בכללי כל המושג טיימליין השתנה בגלל הרפואה ואימונים של היום, קרי בן 34 לברון חוגג 38 בדצמבר ועדיין עילוי אתלטי ואחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה,דוראנט בן 34 ונראה שיש לו עוד כמה שנים בקנה, כריס פול חזר לתודעה בגיל 33, גימי באטלר משחק את כדורסל הטוב בחייו שהוא חוגג 33 בספטמבר וזה לא רק כוכבים הורפורד בן 36 טאקר בן 37. הבעיה של הארדן נובעת מתזונה לא נכונה חוסר רצון ואימון בדומה לניימאר בכדורגל, שחקנים לא אמורים לחוות היום ירידה כל כך תלולה בגיל כל בך מוקדם (הארדן כבר שנתיים בירידה חדה).

  5. דיכאון.
    לא ברור לי מה לעזאזל הסאנס עשו/עושים.
    אם בקיץ שעבר הם הגיעו למסקנה שהם לא מוכנים לשלם לו 31 מיליון בשנה,
    ועדיין מתכוונים לשמור אותו לעונת חוזה הרוקי האחרונה,
    הם היו חייבים לתת לו חוזה מקס,
    ואז להעביר אותו השנה בטרייד.
    יכלו לקבל תמורה מלאה.
    .
    עכשיו,
    הם יכולים לקבל בסיין אנד טרייד חוזה של 19 מיליון בחזרה.
    (הסיבה היא הכלל שמגביל את היכולת "להרוויח" מסיים אנד טרייד של שחקן חופשי מוגבל)
    לקחו את היכולת להתחזק בשחקן ששווה מקס
    או בעומק מרשים לפח.
    .
    תודה, מנחם.

    1. חחחחחחחחח מחכה לראות מי ההדיוט שנותן ל 00 הזה ברינקס
      1..2..3 מהמר על וושינטון.בטח ניסו להחתים אותו על פחות ממקס
      ביל מכין כיפה אדומה לאיזה ג.מ טיפש

    1. פילי צריכה שחקנים בעמדות הווינג בדחיפות פווארדים ארוכים מעניין כמה יציעו לטאקר (אמביד יותר מרמז שהוא ירצה אותו). אחרי פווארדים יש גם את הבחירה ה23 בטרייד על גרין שלדעתי יביאו איזה מגן ארוך או את הארדן , מה שחסר זה גארד מחליף העומס על הארדן העונה היה גבוה מדי

  6. NBA Retweet
    @RTNBA
    ·
    Follow
    The Lakers and Pacers discussed a trade that would send away Russell Westbrook, Talen Horton-Tucker, and a 2026 first rounder for Malcolm Brogdon as a possible return. The talks reportedly ended. (Per @DraftExpress on The Lowe Post)

  7. וואו כמה אקשן
    טי ג'יי מקונל ,
    מחכה לצרחות של שי
    עכשיו שי יעלה על העגלה של העכברוש?
    https://giphy.com/gifs/gvlfPIw77beaA
    ריילי עשה בשכל,תיקן טעות של החתמת דאנקן על אובר פיי ענק
    אינדיאנה מחורפנים לגמרי,מי שמחליט שם מסובב לחלוטין
    חולהעל בארקלי אמין כמו יין ישן. גם כשהוא טועה ומקשקש הוא אמיתי ב 100%
    אוי אוי דוראנט….. כל כך הרבה כישרון,
    כל כך מעט שכל\בגרות כל עונה האמינות שלו וחוסר המנהיגות שלו צועקים קצת יותר.

    1. אף אחד לא מסובב ואף אחד לא מחורפן. אף אחד מהטריידים האלה לא קרה, אלו רק שמועות וככאלה צריך להתייחס אליהן

      1. כן כבוד המנהל,
        גילרי תפסיק להדליק את 1983
        עם כזאת החלטיות,הוא לא צריך חיזוק
        חכה חכה מה שיקרה עם הטוויל שלכם

  8. אמביד לווריורס ?

    רק המחשבה על הטיסה מפילדלפיה לסן פרנסיסקו תעייף אותו .
    ולמה בכלל להרוס מרקם אנושי מצליח וכימיה נהדרת שחוברה לה יחדיו בצ'ייס סנטר ??? זה כמו שהפילהרמונית תצרף אליה את עומר אדם או למשל , שמירי רגב תצטרף לרשימת הכותבים של הסדרה היהודים באים .

    1. אמביד בווריורס מבטיח אליפות ל4 שנים הקרובות, תוספת אדירה למה שפילי יסכימו לטרייד כזה, אני רק מדמיין את קריי פול וקליי טוחנים מ3 ואמביד בצבע

      1. אמביד הוא לא צ'מפיונשיפ מטיריאל והוא בטח שלא מתאים לווריירס שבמיטבה משחקת כדורסל זורם והרמוני בזמן שהוא כבד וחד מימדי. לשים אותו בגולדן זה כמו להשחית את המונה ליזה בשביל פרסומת לצבע קיר של טמבור

        1. אתה צריך לצפות במשחקים, ההתקפה של גולדן סטייט נתקעה בסדרת הגמר וזה היה הקסמים של קרי היא נצחה על הגנה, מצד אחד מביאים סקורר התקפי מדהים שלא יאפשר שמירה על קריי קלי ופול ומצד שני את אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה בשיא הקריירה בחוזה ל5 שנים.

          1. ברוך אני צפיתי במשחקים לכל אורך הפלייאוף, ראיתי אמביד כבד ועייף שבקושי מצליח לנתק רגליים מהרצפה כשהוא מנסה לרוץ.
            אנשים כל הזמן אומרים שלווריירס יש בעיה כזאת או אחרת, חבל שהגולדנים לא מצלילים לשמוע את זה דרך הרעש של ארבע אליפויות בשמונה שנים, אולי הם היו סוף סוף מתקנים את מה שלא עובד. כמו שהוכח ממש עכשיו זאת הקבוצה הכי שלמה בליגה, ולכל הפחות פיינליסטית קונפרנס בעונה הקרובה, פשוט הזוי להביא כוכב לוזר מפרנצ'ייז כושל בשביל "לחזק" אותה.

            1. הייתי שמח לראות איך אתה היית נראה על המגרש עם גיד קרוע בבוהן יד אחת וגיד קרוע באצבע אמצעית יד שניה ושלושה שברין בארובת העין

            2. טראסט, זה שכל שנה יש לו פציעות אחרות לא ממש מחליש את הנקודה שלו

            3. הווריורס זה קבוצה שונה לחלוטין מאלו שלקחו אליפות ב2017 2018, הקבוצות עם דוראנט הסתמכו על טהרת ההתקפה, האלופה לקחה דרך ההגנה

            4. ברוך מסכים אייתך שללוחמים אין התקפה . המזל שלהם היה שהם שיחקו בגמר נגד אחת מהקבוצות הכי גרועות בהגנה בליגה ולכן החולשה ההתקפית שלהם לא באה לידי ביטוי.
              מסכים שאין להם התקפה כל הזכיה שלהם זה על ההגנה בלבד.

        2. אמביד בשום פנים ואופן לא חד גוני או כבד (ביחס לגודל). הוא גם יכול לפרק קבוצות מהשלוש ומתחת לסל באותה הקלות.
          לא יודע אם זה טרייד טוב לשום צד וגם לא לאמביד – פילי עדיין קבוצה מאיימת במזרח ונראה שלגולדן סטייט בכל זאת הולך לא רע בהרכב הנוכחי… אבל זה כבר עניין אחר.

          1. גולדן סטייט מקבלת את 1 מהשחקנים הטובים בליגה בשני צדי המגרש בשיא הקריירה עם חוזה ל5 שנים קדימה שכל קבוצה הייתה משלמת על דבר כזה 6-7 בחירות דראפט ראשונות ונכסים.

            .
            נותנת תמורתו את גרין המזדקן בן ה32 קומינגה שהוא שחקן ספסל בחירת סיבוב ראשון (30 ושני בחירות סיבוב שני) טרייד חלומי לווריורס מאז המונה ליזה לא היה שוד כזה. הווריורס היו חוטפים דבר כזה

            1. אין לי שום ספק שזה טרייד הרבה יותר טוב לווריירס. אצל הווריירס השאלה היא סיכון של פירוק של נתח גדול מקבוצה שלקחה אליפות לפני פחות משבוע וסידור הקבוצה כדי לשלב שחקן חדש שהגיע.
              אם פילי מסכימים לטרייד כזה אז הם משוגעים. זו פוזיציה שונה לחלוטין.

            2. איזה פירוק הקבוצה מאבדים את קומינגה וגרין, ומקבלים שחקן בקלאיבר של mvp, נשארים עם קרי פול קליי וויגנס אמביד פייטון וויסמן, מביאים עוד ווטרן 1 מהספסל והם לוקחים אליפות בקלות. מי יכול לעצור בכלל שילוב של אמביד עם קרי.
              פעם אחרונה שגולדן סטייט וויתרה על עומק בשביל שחקן בקליאבר הזה זה נגמר בשני אליפוית ו3 גמרים (והם היו 5 דקות מריפיט), גולדן סטייט יודעת שבטרייד כזה בשנייה היא מבטיחה את העתיד שלה 5 שנים קדימה וכמה וכמה אליפוית

            3. קראתי שוב. איכשהו קראתי שמנחם מציע לשלוח קצת יותר.
              זה בכל מקרה לא משהו שפילי ייקחו.

    2. גם אם הווריירס יתנו את אשתו של ג'ו לייקוב,המתחזה של קליי תומפסון וגארי פייטון סיניור הם לא יקבלו את אמביד

      1. לא רוצים . הדאבס לא צריכים אותו . הוא לא שווה את החבילה המוצעת – עם ובלי התוספות שלך. שיישאר עם אבו-זקן לטחון מים בפילי.

      2. דווקא נשמע כמו אחלה דיל, אבל אם אתם רוצים את גארי פייטון סיניור תצטרכו גם להוסיף בחירת דראפט. אנחנו לא פראיירים.

  9. תודה רבה דוק.
    אני חושב שגורדון יכול להיות משמעותי למיאמי יותר מרובינסון.
    הוא גם חודר, גם קלאץ', גם מאוד מנוסה.
    יתאים לו לעלות מהספסל בגילו, ואם רוצים לנצח כאן ועכשיו (שזה הטיימליין של מיאמי) אז הוא עדיף.
    בנוסף, נפטרים מהחוזה הגדול והמעיק של רובינסון.
    טרייד טוב למיאמי.
    מקווה מאוד שמקונל לא יגיע לאטלנטה. יהיה מבאס מאוד עבורי לראות יהלום בערימת חרא.

    1. 😂😂😂😂😂😂😂
      פורצה אבו פופי
      .
      ברוך כתב יפה למעלה על הגיל של השחקנים – מה שסטף עשה ב-34 הוא לא עשה ב-24 מדהים
      גיא תודה על ההסבר בעניין החוזה של אייטון, מעניין. באמת מוזר שעשו את זה, אין להם יועצים? לא מבין
      הטמיר השנה בכוננות ספיגה אחרי שנת הניגובים הגדולה – הוא ה-טים טו ביט
      שמעון יחזור (עם יאנג) אחרי פלייאוף רגוע וייתן השנה בראש, כבר התחילו רינונים על טריידים באטלנטה
      לי כבר אין תקנה, הכסף שלי על ראס ועל סימונס AKA חתול בשקית – רק גמר מודניאל צרפת/גרמניה/ברזיל/ארגנטינה/בלגיה יוציא אותי מהסלאמפ
      .
      תודה מנחם אחלה מעורב כרגיל כיף לקרוא

        1. מר אדון חבריקו הנכבד,
          כדורגל זה לא כדורסל צורני (wwe בשבילך)
          יש בעולם שתי קבוצות שאני שם תמיד מעל שחקנים: מכבי ת"א וריאל מדריד
          להזכירך, ריאל מדריד ניצחו השנה את ארבע הקבוצות הכי טובות בעולם בדרך לגביע הקדוש הגדול והחשוב מכולם.
          (דרך קצת יותר קשה משל גולדן-אנחנו-אלופים-בלנצח-קבוצות-פצועות-וגם-לוקה-פתח-לנו-את-הדרך-ועכשיו-אנחנו-זחוחים-ויורדים-על-כולם-סטייט)
          בקיצור, אם אתה עוד רוצה סיכוי לברזיל, שצרפת וגרמניה חזקות ממנה, אז כדאי לך מאוד שאהיה על העגלה שלכם (יותר נכון שניתן לך לעלות על העגלה שלנו).
          https://www.youtube.com/watch?v=Bq0H1p2zejg

          1. אתה אומר ספורט אחר חוקים אחרים.. קיבלתי (מסכים לגבי ריאל וגולדן)
            עדיין מצחיק שאתה מתפעל 6 עגלות שבמקרה אלה כל הקבוצות הגדולות של השייחים והנבחרות

            1. סבבה
              ריאל מכבי צרפת גרמניה
              קח את ברזיל
              🙂
              נ.ב. אחרי הגרלת השמינית אף אחד בעולם כולל אנצ׳לוטי ודוקטור רזי לא נתן לריאל סיכוי לזכות בגביע

            2. מה אתה יורד מהעגלה, אמרתי חיובי 🙂

            3. חחחח צודק אני בנהיגה לא שמתי לב אבל לא פייר כל העגלות האלה מסכים למרות ששמעון גנב את היורו עם איטליה בחסות דידייה דשאן נוכלים בוזזים שודדים

            4. שכחת פה מישהו.. וגם כל הגדולות שלך הודחו מוקדם או על ההתחלה
              אז בסוף אני זה שצריך לעשות לך מקום על העגלה של ברזיל חח

            5. תעשה לי מקום ליד ניימאר

            6. לקחתי את שני המונדיאלים האחרונים כדאי לך. זה לא כמו בכדורסל צורני שבאתי אליכם עם ראס וכמעט ירדתם כקבוצה לג׳י ליג חחחחח

            7. חחחחחח צודק הרגנו אותם אור התחיל
              😂😂😂
              אתה לקחת יורו עכשיו תבחר עגלה למונדיאל

  10. תודה על המעורב .

    הטרייד המוצע לדאבס על אמביד רע לנו מאוד ואין כל סיכוי שיתקבל.
    לא מפרקים קבוצה עבור שחקן אחד, טוב ככל שיהיה.
    אמצעי התקשורת מלאים בשבחים לשיטה של הווריורס ולכך שחלק ניכר מההצלחה שלה הוא בהמשכיות , בחינוך ובטיפוח של הדור הבא על ידי הותיקים. מהלך כזה הוא בדיוק הפוך לתרבות הקבוצה.
    דריימנוד יסיים את הקריירה במפרץ . הוא לב הקבוצה והווינר הגדול . אני מאחל דריימנוד אחד לכל קבוצה בליגה.
    קומינגה חלק מהעתיד שלנו, ויעשה השנה את קפיצת השנה השניה. בכל מקרה , לא ממשכנים קבוצה עבור שחקן יחיד, ומה אם אמביד נפצע שוב ?
    בנוסף , אנחנו יודעים להסתדר מצויין גם ללא אלפא בעמדה 5 , שהיא הפחות חשובה בכדורסל של המאה ה-21. ובשנה הקרובה חוזר וויזמן.

    1. גודלם סטייט הייתה חולמת לטרייד כזה, מביאה שחקן בקליאבר MVP בפריים של השריקה שלו בשביל כלום פחות או יותר, מי שלא תסכים לטרייד כזה זה פילי ובצדק

      1. די נו, אל תהיה מגוחך, הוא מתאים לגולדן כמו כפפה לטלסקופ החלל ג'יימס ווב, כלומר בכלל לא. לכל היותר הוא יכול להתקע בין חלקים נעים ולגרום נזק בלתי הפיך למשהו הרבה יותר מתקדם ממנו

      2. ברוך , גם אם אמביד הוא mvp , אירגון כמו גולדן סטייט מתסכל דבר ראשון על האישיות של השחקן , ואמביד הוא חרא אישיות ופילדלפיה לא תגיע איתו לשומקום והתוספת של הארדן רק מעצימה את העניין .

      1. כמות השטויות שנפלטת פה באתר זה משהו, אני רק מדמיין מנסים לשמור על קרי כשאמביד בצבע , אבל אני אלך לכיוון שלך גם אם הוא לא מתאים גולדן סטייט מוצאת לו קונה בשנייה ומקבלת שווי גדול בהרבה.

        מה שמנחם הציע בטרייד זה גרין המזדקן (שראינו לאן הוביל קבוצה ללא קרי) + בחירה מקום 30 שני בחירות בסיבוב שני ושחקן ספסל על שחקן בקליאבר mvp בפריים שלו אם 5 שנים בחוזה, פורטר ולוני חופשיים. גולדן סטייט הייתה לוקחת טרייד כזה בלי למצמץ בשנייה. בפילי היו תולים את הGM

            1. גילרי מה אתה חושב על הטרייד שמנחם הציע?

            1. אתה שואל אותי על טרייד שלא יכול לקרות?
              קצת כמו לדבר על פציעות שלא היו אתה לא חושב?
              אבל נניח גם אם היה אפשר לא – בווריורס קודם דואגים שסטף יהיה מרוצה ודריי ה-BFF שלו.

      1. מעניין אם הסלטיקס נמצאים במצב שבו ג"ס היו לפני סטיב קר.
        חבורה של שחקנים מאד טובים עם סופרסטאר-שניים, שרק צריכים מאמן שיריץ את השיטה הנכונה.
        קשה לדעת, אבל הגיל, הניסיון והאופי של הכוכבים נותנים תקווה.

        1. יודוקה היה המאמן הכי טוב על המגרש העונה. לפחות עד אמצע הגמר.
          בהרכב יש כמה תפקידים שאף אחד לא ממלא טוב… הם צריכים פליימייקר יותר טוב מכל מה שיש להם בסגל.

            1. גאון

            2. אצל אבו פופי אני פרוקטולוג.
              יעני רופא מנת-חת….

            3. פרוקטופתולוג.
              רופא מן-ה-תחת של גופות.
              זכית בהעלאה בדרגה.

  11. עגל נמצא בכנס ולא עוקב אחרי הופס, עגל מתעורר בבוקר ומה הוא רואה, מנחם שוב כתב פוסט המערב את לברון כדי להגדיל את מספר התגובות.
    עגל חושב שמנחם שוב הצליח וכל הכבוד לו.
    עגל חוזר לעסוק בענייני הכנס עד הכתבה הבאה.
    עגל אאוט.
    .
    גדול אתה מנחם

            1. אני מאוד אוהב כלבים ונביחות

  12. אם דוראנט מחפש קבוצה לעבור אליה, יש אופציה לא רעה במערב. זו קבוצה שרצה כמה שנים ביחד, ככה שיהיה קל יותר לשלב אותו במרקם החברתי. אולי כדאי שדריימונד גרין ירים לו טלפון, את הטרייד כבר יסגרו אחר כך.
    תודה על המעורב המעולה

  13. הסיקסרס וטאקר זה רציני מאד.
    בכלל יש להם הרבה יותר גמישות משרוב האנשים חושבים.
    שומע שמציעים את טייבול ואת 23 תמורת בחירה עתידית או משהו דומה.
    .
    נשמע שקולינס בוודאות בדרך החוצה מאטלנטה.
    .
    והרבה בחירות לוטרי זמינות למי שרוצה.
    לא בטופ 3, אבל כמעט כל השאר.
    .
    שווה לשים עין על הספרס – יותר מדי בחירות.
    ההורנטס – הייוורד ? פייסרס ? בחירות 13/15, טרנר, עניינים ?
    וגם הת׳אנדר עם יותר מדי בחירות וקאפ ספייס משמעותי שהולך לאיבוד בסוף החודש…

      1. סיין אנד טרייד ישאיר לסיקסרס את ה mle למטרות אחרות, מצד שני יחזק יריבה ישירה ויצור לפילדלפיה תקרה קשיחה. לא יודע. אולי – תלוי מה מיאמי יתנו בשביל זה.

  14. אין סיכוי שפילי יטרידו את אמביד עבור אסופת השחקנים הזו מהווריורס. טרייד שאפילו בחלומות הכי ורודים של הווריורס לא קורה.
    כל השטויות שרצות פה שאמביד לא מתאים לווריורס זה כמו כל אסופת השטויות שנכתבו שהווריורס לא צריכים את דוראנט.
    ההצעה הזו עבור אמביד היא כמו לקבל אותו בחינם…

  15. גם אתה בלי מושג לגבי מהות האירגון של הווריורס.

    את דוראנט הלוחמים קיבלו בלי תמורה ( חוץ מהכסף שהוא עלה ). והוא היה fit מושלם לעמדה 3 , שם היה האריסון בארנס הלא יציב, שלא רצה לחתום על חוזה בלי מקס.

    אמביד אינו דוראנט . הוא בעמדה 5 הפחות חשובה ואפשר להסתדר בלעדיו . טובים השניים מן האחד. יש את לוני ווייזמן שיכולים לחלק ביניהם את הדקות ביעילות לא פחותה ממנו. שלא לדבר אם הוא נפצע.

    1. לוני וויסמן טובים מאמביד, טוב הבדיחה הזאת לא נגמרת. אמביד עונה שעברה 30.6 נקודות ב53.5 אפקטיבי שהוא מקבל הכי הרבה דאבל טימס בליגה, ליד קרי והצלפים דבר כזה לא אפשרי, הוא גם טוב משניהם משמעותית הגנתית.

      1. שניהם ביחד – אם משקללים את הכל – ניידות – התאמה חברתית – סיכון של פציעה – אז כן . בהחלט. השלם גדול מסכום חלקיו. ואמביד לעומתם הוא תאונה שמחכה לקרות.

        מי שסופר שמות לפי דירוגים של עיתונאים, שיסתכל על יוסטון של המזוקן או הנטס של הזוג שחושב שהם לא צריכים מאמן . או על המשוקץ והדייסה שהוא בישל בהוליווד.

  16. אמביד שחקן אדיר אבל לא רוצה אותו לגולדן סטייט.
    כפי שהייט רשם פה בפוסט וכפי שאני רושם כבר שנה שלמה אין צורך בסופרסטאר בעמדה 5 בליגה הזאת
    אם הווריירס יצליחו לשמור על השלד של ה 10 שחקנים הראשונים לשנה הבאה זה יהיה קיץ מצויין בשבילי:
    סטפן קארי
    ג'ורדן פול
    גארי פייטון
    קליי תומפסון
    מוזס מודי
    אנדרו וויגינס
    אוטו פורטר (אם לא יצליחו להחתים אותו שיחתימו מישהו בסגנון של ניק באטום)
    ג'ונתן קומינגה
    דריימונד גרין
    קוואן לוני

    בתוספת של וויזמן שיחזור בייליצה שאולי יחתום שוב על מינימום איגי שיחתום על מינימום ויעשה אדוניס האסלם ולא יפרוש וכמובן דמיון לי וטוסקנו אנדרסון.
    את לי וטוסקנו הייתי מטריד רק עבור סנטר סביר שיצטרף ללוני ווייזמן (גם בייליצה וגרין משחקים הרבה ב 5).אם לא הייתי משאיר אותם כמובן ובוחר סנטר באחת משלוש בחירות הדראפט שיש לווריירס מחר.

    בעונה הבאה חשוב לי שפול קומינגה ומודי יקבלו הרבה דקות וכל אחד יעלה מדרגה מאיפה שהוא נמצא כרגע.
    שקליי יחזור אחרי קיץ שלם של מנוחה+עבודה על הגוף אחרי שהשנה הוריד חלודה ובעיקר אין לו כבר את המחסום הפסיכולוגי והפחד לעלות למגרש אחרי שנתיים וחצי בחוץ.אולי לא להיות קליי של פעם אבל יהיה יותר טוב ממה שהיה השנה

    1. אין עמדות בליגה כבר שנים. מה שיש זה תפקידים.
      אין דבר פחות מתאים מאמביד לווריורס, לא מבחינת אישיות, לא מבחינת סגנון משחק, ולא מבחינת סיטואציה.
      אם כבר, הווריורס צריכים להבין איך לשלב את ג'ורדן פול, כי הוא עוד שניה בורח להם. הוא שיחק כמו כוכב, וגם אם יסבול עוד שנת חוזה רוקי, הוא לא יאהב את זה וירצה ללכת. אלה מותרות גדולים מידי להחזיק שחקן כזה במחליף, או משנה מומנטום.
      אין לו את האופי של איגי, או את המוגבלויות ההתקפיות של גרין, בשביל להישאר במקום.
      אם איגי יחתום על תקן האסלם זה יכול להיות שיחוק של ג"ס, הוא תופס פחות מקום בספסל וגם אוכל פחות נראה לי.

  17. לא מצליח להבין את ההשוואה המצחיקה בין ליגת המיליארדרים לבין ה-nba.
    ליגת האלופות היא פונקציה של כסף,
    והתוצאה היא 5 זוכו ב-12 השנים האחרונות.
    הקבוצה האחרונה להפתיע היא פורטו,
    ובכלל,
    לפורטו/מונקו/דורטמונד של הכדורגל כבר אין סיכוי.
    זו או אחת מצמד ספרדיות, או אחת מ-4 אנגליות, או איזו קבוצת מאות מיליונים תורנית (פריז). אפילו האיטלקית כבר לא פונקציה.
    עם כל התלונות על ה-nba,
    לא צריך להרחיק בשביל לזהות הטרוגניות שכוללת את טורונטו ומילווקי לצד גולדן והלייקרס.

    1. 1. למה לבחור דווקא 12 שנים?
      .
      2. נתת רשימה של 7 קבוצות. שכחת להוסיף את באיירן, ויובנטוס הגיעה לגמר פעמיים ב8 השנים האחרונות, למרות שהאיטלקיות הן "לא פונקציה".
      כמה קבוצות יכולות לזכות לדעתך בליגת ה-נ.ב.א?
      .
      3. בליגת האלופות יש אופציה להמון קבוצות לזכייה (כמות הליגות, כפול כמות הקבוצות בליגה), כך שנראה שבאמת רק מועדון מצומצם מחזיק את השחקנים הטובים ביותר, והוא אכן מושפע מכסף.
      ב-נ.ב.א מראש יש מעט קבוצות שיכולות לזכות.
      הקבוצות האיטלקיות בכדורגל לא יצליחו לשמור את השחקנים הטובים כי הן יעברו לליגה/קבוצה טובה יותר? רמז – בכדורסל לא יהיה לאיטלקיות יותר קל לשמור על השחקנים הטובים שלהן.
      .
      4. טורונטו ומילווקי הן באמת הבלחות נחמדות. אבל הווריורס והלייקרס מסמלות את הדו קרב ששולט בליגה כבר עשור (טוב נו, לא הלייקרס. לברון).

      1. קח 10, זה לא משנה.
        כמות המתחרות על התואר האירופי גדולה בהרבה,
        ועדיין מועדון הצמרת מצומצם מאוד מוגדר על ידי עומק הכיס.
        .
        ב-nba כל קבוצה יכולה לזכות.
        מה שצריך זה ניהול נכון.
        ע"ע טורונטו.
        ע"ע מילווקי.
        ע"ע גולדן סטייט.
        .
        רק להזכיר –
        גולדן היו קבוצת פח עד לבעלות הנוכחית שברצף של החלטות ניהוליות מבריקות בנו שושלת.

        1. זו אשליה, בגלל שה-נ.ב.א חוסם את הכניסה להרבה מהקבוצות, בזמן שליגת האלופות כביכול פתוחה לכל האירופאיות.
          השחקנים הטובים בעולם עוזבים את הקבוצות שלהם והולכים ל-נ.ב.א מאותה סיבה בדיוק ששחקני כדורגל עוברים לריאל ולסיטי. כסף, ומשחק על הבמה הגדולה בעולם.
          .
          טורונטו היא היוצא מהכלל שמעיד על הכלל. למרות הניהול הנהדר (בלי ציניות), היא בסך הכל לקחה הימור עצום, שהצליח. אבל שנה אחרי מה נשאר מזה? מישהו חשב שיש לה סיכוי לזכות שוב?
          לסטר זכתה בפרמייר ליג. אתה רואה בזה דוגמה לכך שכל קבוצה יכולה לזכות באליפות אנגליה?
          .
          הווריורס בנו שושלת מדהימה. הם לוקחים לדעתך את האליפות האחרונה בלי לחרוג מתקרת השכר?
          או לחלופין – הם לא הלכו וצירפו את דוראנט, אחרי שביססו את מעמדם כאימפריה?
          .
          .
          שלא יובן לא נכון, יש הרבה דברים רעים בליגת האלופות, והיא מונעת נטו על בסיס כסף ורצון לתהילה.
          .
          אבל זו תמימות לחשוב שה-נ.ב.א שונה. גם אם יש חוקים שמקשים טיפה יותר.
          .
          ניהול טוב זה בעיקר מחמאות בדיעבד, לאור הצלחה. הלייקרס זוכה באליפות בכל עשור, ותמיד צעד מלהפוך לקונטנדרית, לא משנה כמה גרועה היא עונה לפני, וזה ממש לא בגלל הניהול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט