מעורב הופס ליום ג': למה לא טרייד בין לברון וקיירי? / מנחם לס

1.קיירי אירוינג עומד להתגרש, ולבדוק את השוק החופשי?

למרות העובדה שק'ירי אירוינג הודיע אחרי שהנטס נמחקו מהמשך הפלייאוף שתכניתו היא להישאר בנטס ולהשתמש באופציה שנשארה לו לעונה הבאה בסך 36.9 מיליון, לאחרונה נתגלו 'SOME ISSUES' בינו לבין הקבוצה וחתימתו כבר אינה אוטומטית כפי שחשבו. בכל מקרה יש לו עד ה-29 ביוני זמן להחליט לכאן או לכאן.

ה-IMPASSE ביניהם? קיירי רוצה חוזה ארוך שנים עכשיו כי הוא לא מוכן כנראה לשחק על EXPIRING CONTRACT, והנטס לא מוכנים לתת לו חוזה חדש. היה להם מספיק איתו AS IS!

לי יש רושם לפי המסרים מכאן לשם ובכיוון השונה, שהנטס מקווים שהוא יחליט לא להשתמש באופצייה שישנה לו. יש לי עצה עבורם: אל תחדשו לו את החוזה והוא עף מכם כמו טיל.

בכל מקרה, ישנו עכשיו קרע בין שני הצדדים כפי שדווח ע"י שאמס צ'רניה מהאתלטיק (https://theathletic.com/3373269/2022/06/20/nets-kyrie-irving-nba-news/) וישנו סיכוי רב שקיירי יחליט לנסות את השוק החופשי.

קווין דוראנט הוא על חוזה עד 2035-6. היו זמנים שהוא וקיירי היו חברים קרובים מאד ואז לא הייתה כלל שאלה אם קיירי יעדיף להיות היכן שדוראנט נמצא. ימים אלה חלפו ואינם עוד. עתה ישנם הרינונים על משבר בנשואים של קיירי וכנראה גרושין בזמן הקרוב. בקיצור ההרגשה בנטס היא שעם קיירי תמיד קורה משהו, ובנטס מתגעגעים כבר לימים שקטים ללא בומבות מג'יימס הארדן, ביל סימונס, או קיירי אירוינג.

2…..והיה – כמו שאומרים החברים שלי מצפת – וקיירי הופך לשחקן חופשי ישנן 3 (אולי 4) המחכות לטרף

ככה כתוב ואני מעתיק: Sources told Charania (למה תמיד מדברים עם סאמש צ'רניה מהאתלטיק, הצעיר מהודו המתגורר היום ב-D.C ולא עם אחרים אין לי מושג. אולי יש לו SUPPLY בלתי פוסק של אבקות הודיות שמלבבות את הנשמה? יש מצב, אבל אני לא הולך לחקור, רק שומע ;אוקיי, קורא) ומעתיק. אז 'נאמר לו' שהלייקרס יעשו הכל כדי לדוג אותו. השנייה היא הקליפרס, והשלישית היא קליבלנד. התחילו שמועות גם על הניקס.

דבר אחד אני יודע: הוא לא אוהב להיות אופציה שנייה אפילו ללברון. בנטס הוא ודוראנט התחלקו באופציה הראשונה. בלייקרס יש כמובן את לברון. בקליפרס רג'י ג'קסון, פול ג'ורג', וקוואי לינארד. מוטב שקיירי יתרגל ויסתגל לעובדה שהוא כבר לא יעיל כמו פעם, וכלל קבוצה בה הוא ינחת ישנם בעלי בית שלא יראו בעין טובה קיירי שפתאום בא ללבן עניינים. פעם זה היה חלום של קבוצה להביא סקורר כזה שהוא SELFISH וחוצפן. היום זה מביא למרידות.

וכמובן שקבוצה שתרצה אותו תצטרך להיות מוכנה לשלשל 40 מיליון (קח או תן שניים) לעונה לשיקן הטוען שהעולם שטוח.

3. אז יש לי רעיון שיפתור את בעיית קיירי אירוינג, ואולי גם את בעיית הנטס

תראו. אל תחשבו חלילה שאני חושב יום ולילה על הופס. אני חושב גם על בייסבול והוקי קרח. אז הבוקר כשלגמתי כוס קפה מהביל כמו שאומרים, חשבתי שאני יכול לפתור את בעיות קיירי אירוינג, את בעיות הלייקרס, ואת בעיות הנטס כולן בטרייד אחד.

אל תחשבו חלילה שאני זורק שמות סתם לאוויר. עגל בוודאי יכתוב כתגובה שאני מציע את הצעתי הגאונית כדי להגדיל את מספר התגובות למעורבים שלי בעונת מלפפונים זו. אז שעגל יגיד מה שהוא רוצה. אני רגיל לשמוע דברי קיבוצניקים: הייתה לי אחות בקיבוץ גבת, מרנינה ז"ל, והתרגלתי לתמלולים של הקיבוצניקים (בליל ששי הם תמיד היו מדברים בחרוזים) אז אני רגיל לשמוע הערות של קיבוצניקים, במיוחד מהקיבוץ המאוחד, אז שעגל יפציץ כרצונו.

אני מבסס את הרעיון שלי על העובדה שהלייקרס היו העונה הזאת עלובים ממש, ואין להם כל ברירה אחרת מאשר להציג את אותה עונה מחורבנת בעונת 2022-3. לברון לא מסוגל לשחק עם אנטוני דייויס, וה-48 מיליון שישלמו לו זה כסף אבוד לכולם מלבד ללברון.

אז אני מציע טרייד, אחד-על-אחד, בין קיירי אירוינג ולברון ג'יימס

(עם החוזים שלהם והכספים שמגיע להם).

זהו טרייד חכם מאד לאלה המסוגלים לחשוב כמוני: לברון לא הצליח להניע את הלייקרס בחור שהם נמצאים וקיירי אירוינג לא הצליח להזיז את הנטס מהחור בו הם נמצאים.

אירוינג מסוגל-יכול-כשיר-עלול לעשות מ-AD את השחקן הטורף שתמיד חשבו שיש בו אבל אף אחד לא הצליח להוציא זאת ממנו. קיירי יכול. אני מתאר לעצמי את הזוג אירוינג-אנטוני כקומבינציה אחת-שתיים הגדולה ביותר מאז סטוקטון-מלון. הגעת אירוינג לעיר המלאכים תעשה ממנו את המלאך האמיתי שכולם חיכו לו.

לברון בנטס??? זה קומבינציה של לברון וקווין דוראנט, ONE-TWO שאיש לא יוכל לעצור. לא רק זאת: אני רואה את ביל סימונס הופך תחת ה-COURTSHIP של לברון לסופרסטאר שכולם יודעים שחבוי בגופו אבל רק אחד כמו לברון יכול להוציא את היכולת המופנמת הזאת מהגוף האוסטרלי הזה. לנטס לא איכפת גילו של לברון. כל מה שהם רוצים זו אליפות אחת כדי להצדיק את הרעיון המקורי של ג'יימס הארדן-קווין דוראנט- קיירי אירוינג.

קיירי לא מוכן לשחק על EXPIRING CONTRACT. זה מצויין! הלייקרס יחתימו אותו על חמש שנים. ולברון? לברון רוצה דבר אחד: לשבור את שיאו של קרים עבדול ג'באר אבל עתה הוא יוכל להתחיל לחשוב על אליפות נוספת כ-SIDE-KICK. ולך תדע: אולי שתי אליפויות ולהשתוות למייקל?

ההבדל במשכורות של לברון וקיירי אינו משמעותי. הלייקרס ייתנו לקיירי חוזה ל-5 שנים על פלוס-מינוס 40. לנטס לברון יעלה 10 מיליון נוספים אבל בעל הקבוצה הוא בין עשרת עשירי העולם.

אם זה קורה שקד יעקובי יתחיל ללכת לכל משחקי הנטס ולדווח לנו, אישית, מפלאי השלישייה סימונס-דוראנט-לברון.

אני את שלי אמרתי.

4. אינדיאנה מציעה את שני כוכביה לטרייד

אינדיאנה פייסרס היא קלוב גאה. רק לפני 30 שנה היו להם שחקנים כרג'י מילר. לפני איזה 18 שנים הם היו אלופי ה-NBA עם קבוצה חסרת סופרסטארים אבל היו לה שחקנים כצ'ונסי ביליאפס, ריפ המילטון, טשון פרינץ, או בן וואלאס שהיו לא יותר מחיל רגלים – סוג של עובדי אדמה – שסחטו את המיץ מכל הליגה.

הם רוצים לחזור לגדולה אבל הגיעו למסקנה שעם הצוות הנוכחי זה לא יילך. הם רוצים ניקוי בית מהסרטים, ולפי שאמס צ'רניה שני הדגים הגדולים שהם רוצים להטריד הם מלקולם ברוגדון ומיילס טרנר (https://theathletic.com/3373269/2022/06/20/nets-kyrie-irving-nba-news/).

זה בערך זה. אין לי הרבה מה להוסיף בנידון, כמו שאומרים החברים שלי מכפר מכבי.

5. פיג" טאקר יוותר על 7.6 מיל. ויילך לבדוק את השוק החופשי

6. טרייס ת'ומפסון, האח המבוגר של קליי, לדודג'רס

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 210 תגובות

  1. מנחם תודה רבה על המעורב.
    לגבי הפייסרס – האליפות ההיא היא של דטרויט, אליפות שהייתה אמורה להיות של הפייסרס לולא נשרף שם פיוז אצל ארטסט שהוביל להצתת תבערה רבתי בפיוזים המועדים גם כך לשריפה שהיו שם בשפע בקבוצה.
    בוודאי שרוצים להטריד את ברוגדון וטרנר – אחד לא מתאים להאליברטון והשני לא מתאים לטיימליין. טרנר נכנס לעונה אחרונה בחוזה, 18 מיליון, מקשיב לכל הצעה הכוללת בחירה. על ברוגדון והחוזה שלו לשנתיים נוספות, והנוח יש לצייו – יש על מה לדבר.
    אם נשיג נכסים ביחד עם הבחירה ה6 שלנו בדראפט (מאת'ורין בוא), אלו יהיו היסודות לקבוצה הגדולה הבאה של הפייסרס
    תודה מנחם

  2. אין שום הגיון לקיירי לא לממש את אופציית השחקן שלו.
    אם הוא יהפוך לשחקן חופשי הוא מוותר על אופציות לטרייד לחלק מהקבוצות, וזה לא שהוא מוצף בהצעות…
    .
    די הופתעתי מפי ג׳יי טאקר, אבל סביר להניח שהסוכן שלו כבר יודע משהו.
    .
    והכי חשוב (ולא מהמעורב) – אני שומע דברים שהם חדשות רעות מאד לרוברט סארבר וחדשות טובות מאד לאוהדי הסאנס…

        1. כן הליגה רוצה לקחת ממנו את הקבוצה בכוח, שמעתי את הטענה האחרונה פשוט מגוכחת לצערי מה שקורה התרבות הpc המקוללת של היום שהיא לא מבחינה ומבלבלת בין שוויון הזדמנויות ליכולת.

            1. אנחנו כבר יודעים מה היה שם, הנושא טחון.
              אמר למישהו שמן ולא החזיק לטרנסג'נדרית את הדלת.

          1. More than a dozen employees recalled Sarver making lewd comments in all-staff meetings, including discussing times when his wife would perform oral sex on him. Four former employees said that in several all-staff meetings Sarver claimed he needed to wear Magnum or extra-large condoms. Former employees said he asked players about their sex lives and the sexual prowess of their significant others.

            “Women have very little value,” one female former staffer said she felt. “Women are possessions. And I think we’re nowhere close to where he thinks men are.”

            Through his legal team, Sarver denied talking about his sex life with employees and said he had “absolutely not” talked about condoms.

            Among the claims:

            A Black basketball operations staffer told ESPN he has heard Sarver say the N-word multiple times.

            Sarver once used the N-word when trying to explain to a staffer why he preferred hiring Lindsey Hunter over Dan Majerle as head coach in 2013, according to a high-level executive who heard the remark. Hunter was a first-year Suns player development coordinator while Majerle was in his fifth year as a Suns associate head coach.

            “These [N-words] need a [N-word],” Sarver told the staffer of his largely Black team, according to the executive.

            רק לציין הgm בסאנס והמנהל כהי עור, הם טענו שלא שמעו מילה על גזענות, בדיחה קראתי את המאמר של espn הטענות מבישות

            1. איך אני יודע שברוך זה דמות פיקטיבית שלא באמת חי בארה'ב? כי ברוך לא יודע שבקורפורט אמריקה של ה20 שנה האחרונות מנהלים שמדברים על זיונים בישיבות עם העובדים שלהם, ששואלים אותם על זיונים ומבררים איך הנשים שלהם במיטה – אנשים כאלה עפים על טיל, פי-סי או לא פי- סי. ואגב, טוב שכך.

            2. מי מעיף על זיונים אני לא יודע איפה הבאת את השטות הזאת? ועל זה שהוא אמר את זה? השחקנים מדברים כל הזמן בחדר הלבשה. שוב שום דבר נורא וכמובן זה רק טענה מגוכחת

    1. לגבי טאקר הוא נתן עונה פנטסטית, הוא יקבל חריגת מיד לבל כמעט מכל קבוצה בליגה, במקרה שירצה לחזור למיאמי מיאמי יכולה להביא לו חוזה של 8.4 מליון.

  3. הבעיה עם קיירי היא לא על המגרש, אלא מחוץ למגרש, וכל קבוצה יודעת שהוא נטל של כאב ראש עם המצבי רוח שלו.
    הוא מחמיץ משחקים על דעת עצמו ולאורך השנים הוא לא היה הגוף הכי בריא שיש… לא רואה סיבה שיוותר על אופציית השחקן שלו כי אני לא רואה אותו מקבל חוזה גדול מקבוצה אחרת, בטח לאור המוניטין שנוצר לו.
    אפילו ביקום דמיוני אני לא רואה טרייד של לברון-קיירי… לברון, גם כרגע, טוב יותר לקבוצה מקיירי.
    .
    טאקר כנראה יקבל חוזה ארוך טווח מההיט.
    .
    הפייסרס במכירת חיסול טיפה מאוחר מדי עם טרנר, שבילה הרבה בחוץ בגלל פציעות, וברוגדון שגם הוא החמיץ משחקים ולא ממש הפך לשחקן שכולם היללו שעזב את הבאקס.

    1. מסכים למרות שאני חושב שהבלון של קיירי התפוצץ גם על המגרש,כשחקן מוביל קיירי כיום לא שווה מקס, לווין טוב וצעיר ממנו וגם הוא לא שווה מקס. קיירי מסוגל לשחק רק בדרך אחת, לא מעורב במשחק הקבוצתי

  4. יאללה,
    הלוואי וטרייד כזה יקרום עור וגידים –
    יוסיף עניין לעונת המלפפונים.
    .
    שחקן שיכול לעניין מאוד קונטנדרית שמוכנות לקחת הימור זה ברוגדון.
    כאשר הוא בריא מדובר על מנהל משחק סולידי שיודע לתת הגנה טובה ולקלוע מבחוץ. שחקן מושלם לשחק לצד כל כוכב שזה לא יהיה (יכול לעזור מאוד ל-דאלאס לדוגמה, או ללייקרס להם אין איך להביא אותו. הכוונה ברורה).
    הבעיה טמונה במשפט הפתיחה –
    כאשר הוא בריא.
    זה מתרחש מעט מדי,
    וקשה מאוד באמת לסמוך על תפוקה יציבה שלו לאורך זמן.
    .
    הלוואי, הלוואי, הלוואי ודדי צודק.
    סיבה מוצדקת או סתם pc אמריקאי שגרתי,
    לא אכפת לי.
    רק שילך.
    .
    תודה, מנחם.
    בוקר טוב
    (רגע של ווישפול ת'ינקינג)

    1. קראת את הדיווחים על סביבת העבודה שיצר סארבר?
      מה שאנשים קוראים לו "pc אמריקאי שגרתי" (שזה ממזריזציה מעצבנת של שנות התשעים למה ש-pc אמור להיות. זה אמור להיות שפה שחושפת את המקור של הדברים וגורמת לאי נוחות. בדיוק ההיפך מניסיון לגרום לכולם להרגיש בנוח) זה ממש לא. אי אפשר לחשוב אחרת אלא אם כן כל ההגות הכדורסלנית והפוליטית שלך היא פנטזיה. יש שם רעל, אלימות, גזענות ומיזוגניה לרוב ברמה שלא אמורים לאפשר גם בסביבות הכי אלימות שעוד מנסות להעמיד פנים שהן חלק מהחברה. ואולי גם יותר, כי הסיפור עוד נמשך ונחקר וכל הזמן יוצאים דברים חדשים.
      אי אפשר להכריח את סארבר למכור את הקבוצה ("העונש הנוראי" של סטרלינג שמכר את הקבוצה במיליארדים. הסיבה היחידה שסטרלינג מכר זה כי אישתו הכריזה עליו חוקית כלא כשיר מנטלית לניהול והיא חתמה על ההסכם). אם זה יהפוך לתיק פלילי זה יהפוך דברים ליותר מעניינים.

  5. קיירי, להערכתי, סיים את תפקידו ככוכב בליגה. יתכן שימצא מי שישלם לו, משיקוליו שלו, שכר מפולפל, אבל גם זה יפתיע אותי. נראה לי שהוא במסלול כרמלו/דוויט הווארד – יוכל לבחור בין מספר הצעות של שכר מינימום מצד קבוצות שיקוו שהוא יקום על הצד הנכון מספיק פעמים בעונה כדי להביא ערך.
    .
    נראה לי שגם בן סימונס בכיוון הזה, פשוט הטיימליין קצת צעיר יותר.
    .
    לא רואה סיבה שטאקר לא יקבל חוזה נאה, גם אם קצר, ממגוון קבוצות בליגה.
    .
    תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

      1. נחיה ונראה, אבל למשל – אם קיירי דופק על הדלת של ג'יימס ג'ונס ומוכן לשחק עבור MLE, אתה ממליץ לג'ונס להחתים אותו? בוא נניח שעל אותה דלת, ואותה MLE, מתדפקים גם פאטי מילס ופי.ג'יי טאקר, אתה יכול ברצינות לטעון שכדאי להחתים את קיירי?

        1. ברור שכן. איזו מין שאלה זו – כאילו כולם כאן שכחו באיזה שחקן מדובר. לא הוא זה שהחליט לא לשחק בעונה שעברה. נכון הוא עשה את הבחירה שלו אבל ההחלטה לא לשחק לא הייתה שלו.
          אתה חי בסרט שהוא בכלל יהיה בדיון בסכומים כאלה.

          1. נו באמת – הוא זה שהחליט לקחת פסק זמן על דעת עצמו באמצע משחק, הוא זה שהחליט לנסוע לקנדה ליומולדת של אחותו, והוא זה שהחליט שכל אחד יכול לאמן את הקבוצה שלו, וכל זה קרה בלי קשר לקורונה. ואם ללכת יותר אחורה – הוא זה שהחליט לעזוב את קליבלנד, ואחר כך את בוסטון, ואם לא יחדש את החוזה עם ברוקלין, אז גם את ברוקלין. מה גורם לך לחשוב שהוא לא יעשה בעיות ב, ויחליט לעזוב את, המקום הבא שלו?

            1. הוא גם מתקשה להישאר בריא, מתעקש לזרוק רק זריקות קשות (וקולע אותן אולי הכי טוב בהיסטוריה) ובכלל בעיקר פעולות מסובכות מה שהופך אותו לשחקן התקפה לא יציב ויוצר די בינוני ויש אינפלציה שלא קשורה למציאות בקשר לחיבור המשפט הזה לשחקנים אבל הוא באמת שחקן הגנה די שלילי.
              ועדיין – הוא אחד השחקנים הטובים בליגה. הוא לא סטף. לא באטלר. אולי הוא אפילו לא טריי יאנג. אבל הוא מהטובים שיש לליגה להציע כרגע.

            2. לא מבין אתכם, בחיי – כל יתרונות הכדורסל שלו תלויים בכך שהוא ישחק, מה שהוא לא עושה יותר מדי. מה שהוא עושה, גם בלי לשחק, זה לגרום לאווירה שלילית במועדון שלו, כך שהוא מזיק כל הזמן, ומועיל רק חלק מהזמן. קשה לי לראות איפה כאן ההחזר על ההשקעה. אם זה חוזה מינימום אז ניחא – תמיד אפשר לחתוך אותו ולהביא חוזה מינימום אחר, כל שקל מעבר לזה נראה לי סיכון לא סביר. אבל נחיה ונראה.

            3. כן בדיוק כמו שבכלל לא ברור למה הבולס החזיקו את דניס רודמן. אי אפשר לנצח עם שחקנים כאלה.

            4. אין מה להשוות בכלל – דניס רודמן היה איש מוזר עם המון בעיות, אבל נתן 159 אחוז מעצמו בשביל הקבוצה. קיירי הוא איש מוזר עם המון בעיות שנותן 11 אחוז מעצמו בשביל הקבוצה ועוד נעלב שלא מכירים בערכו. שניהם על הספקטרום של הטרלללה, אבל בקצוות שונים לחלוטין שלו.

            1. מתי בדיוק הוא באמת סיפק את הסחורה בפעם האחרונה?!? כי אחרי השלשה ההיא בגמר 2016 הוא הפך מנהג בכיר ב ups לעובד מצוי בדואר ישראל..

            2. כן , רק אפס ואחד יש כאן בהופס.

            3. מה קשור אפס ואחד, קיירי כישלון טוטאלי מאז אותה שלשה, אבל אם אתה מתעקש אז קיירי איפשהו בין 0.1-0.2 בטווח שבין 0 ל-1

            4. לרחת שחקן שבמקרה הגרוע הוא 0.7-0.8 ולהגיד שהוא 0.1-0.2 זה לא רחוק מלהפוך את זה לבינארי.

        1. דוגמא מצוינת – טאקר מוסיף לכל קבוצה שהוא משחק בה, והקבוצות שלו מגיעות רחוק בפלייאוף ואף זוכות בטבעת. שום קבוצה של קיירי, בלי לברון, לא הגיעה לשום הישג – לא קליבלנד, לא בוסטון, לא ברוקלין. בחירה קלה מאד.

          1. נובמת, אתה משווה שחקן רביעי- חמישי מקסימום בחשיבות שלו לשחקן 2-3.
            כי עם טאקר ובלי מידלטון או הולידיי הבאקס היו לוקחים אליפות?

            1. כמובן, בעיקר כי אני לא חושב שאפשר להגדיר את קיירי כשחקן 2-3 – זו הגדרה שהייתה נכונה ב-2017, ומאז עברו כבר חמש שנים. אתה מניח שהכשרון והרצון עדיין שם, אבל זו הנחה שלדעתי אין לה על מה להתבסס.

            2. עידו, שאלה: קיירי תמורת כריס פול. היית לוקח?
              חושב שגולדן סטייט היו צריכים לקחת קיירי תמורת ויגינס למשל?

            3. אני חושב שההנחה שלך היא חסרת בסיס מיקי.

            4. יונתן לכל קבוצה הסיטואציה שלה.
              קיירי עדיין שחקן שני מעולה לכל קבוצה.

            5. איך שני המשפטים האלה יושבים ביחד?

            6. מצחיקים יש פה בהופס, קיירי עדיין סקורר מצויין שהוא מועלה כמעט לכל קבוצה , איפה הוא איפה כרמלו ואיפה טאקר שעונה על ההגדרה של שחקן משלים, קיירי גם היום אם כל הבעיות שלו שווה 25-30 מליון דולר בשינה.

              .
              יונתן אתה יודע שזה שאלה דמגוגית יש את בוקר כסקורר בסאנס והיה צריך מנהל משחק (שקיירי לא כזה), באותה מידה אפשר לשאול אם הייתה לוקח את קיירי או כריס פול לקבוצה כמו דאלאס (קיירי התשובה ברורה).

            7. כי השאלה על מה אתה מוותר. אולי ניסוח של יכול להיות מספר שתיים בכל קבוצה מתאים יותר

            8. ברוך, הכוונה לא הייתה להשוות בין כריס פול לקיירי. השאלה על פול הייתה כי עידו אוהד של הסאנס.
              תשאל את אוהדי המאבריקס (הרבים שיש פה באתר?) אם הם היו מוותרים על חלקים משמעותיים מהסגל שהביא אותם עד גמר המערב בשביל קיירי? לא בטוח מה וכמה הם היו נותנים תמורתו. אולי במקרה שלהם כן את ברונסון כי גם הוא גארד קטן – אבל צד שני, הבעיה עם קיירי היא שהוא גם לא ממש מגיע לשחק.
              .
              קיירי לגמרי שווה 25 מיליון דולר. הבעיה היא שהוא מקבל 35…

            9. ויונתן נבהיר לגבי הסאנס.
              האם אני חושב שעדיף לנו את קיירי על כריס פול? לפחות בהרכב והיכולת הנוכחית – לא (בחשיבה קדימה זה כבר הרבה יותר בעייתי).
              האם אני חושב שאם קיירי במקום פול אנחנו יכולים להיות קונטנדרים בהרכב הנוכחי? בהחלט כן.

            10. גם הנטס נחשבה לקונטנדרית העונה. להיחשב לקונטנדרית זה כבר לא מה שהיה פעם.

            11. וואלה להזכיר לך איפה הייתם בשנתיים האחרונות ואת כל הדברים שנאמרו עליכם?

            12. איכשהו המוטו הפך להיות what they gonna say now אז לא חייבים להזכיר אבל אפשר…
              זו לא הייתה ירידה על הסאנס או על הנטס. פשוט לא יודע מה מצפים שקיירי יעשה. מאז שהוא עזב את קליבלנד ב-2017 לא קרה המון עם הקריירה שלו.

            13. זו בדיוק הנקודה… כמו הקולות שחזרו וזרקו שמאז שדורנט עזב את הווריורס לא קרה איתם המון.

            14. אבל עידו, גולדן סטייט כן עבדו על בניה מחדש.
              קיירי לקח את הכסף ויצא להילחם בפארמה. והיה קצת פצוע. וקצת נעלם.

            15. קיירי קיבל החלטה אישית – לא יצא להילחם באף אחד.
              להזכיר לך גם מה אמרו על ה"בניה" מחדש של הווריורס? איך שלחו אותם לאבדון?
              ובכל מקרה זה לא רלבנטי. יכולת המשחק שלו עדיין שם ולא הלכה לשום מקום.

            16. מה זה משנה ששלחו אותם לאבדון? הדיון הוא לא על קבוצה והחלטות הנהלה מול בנאדם אחד. כבר 5 שנים שקיירי הוא יותר סימן שאלה מכוכב. השאלה היא מי ייסתכן בטרייד גדול תמורתו…

          2. יונתן אתה מצחיק לגולדן סטייט יש סקורר כקרי ברור שהם לא צריכים קיירי בטח לא על וויגנס מגן העל, לדנבר הנוכחית הייתה לוקח את פול או קיירי? אותו דבר מילווקי בלי מידלטון מיאמי… יש דבר כזה שנקרא איזון שלנטס היה חסר כל כך. העונה

            .
            פול הוא מנהל משחק בקבוצות שיש סקורר איכותי (סאנס גולדן סטייט)… לא צריך את קיירי על אותו משבצת בטח שההגנה נפגעת.
            .
            בטקסס אין את חוקי הקורונה הדבילים שהיו השנה בני יורק.

            1. לאיזו קבוצה היית לוקח את קיירי? אבל תמורת נכסים שהיא צריכה לוותר עליהם (כאלה שהנטס יוכלו לכבד בחבילה, לא לשלוח להם את הפצועים של הנאגטס)

            2. אתם מתעלמים מהחשוב ביותר.
              יש לו יכולת אישית מזהירה אבל השפעה קבוצתית שלילית על ומחוץ למגרש.
              ביחד עם העובדה שלעולם לא תדע מתי יהיה זמין לשחק (משלל הסיבות), הוא פשוט לא שווה ת'כסף.
              אולי 15-20 לעונה בחוזה קצר טווח בתור איקס-פקטור.

            3. אט"ה ביטאת את מה שניסיתי להגיד.
              זה אמור להיות החשש של כל מי שמנהל קבוצה ולא רק אוסף כוכבים.

            4. אני מסכים שהוא לא שווה מקס אבל 25-30 מליון לעונה בשינה. יונתן לנטס אין באמת שום לברג על קיירי הוא יכול לעזוב בחינם אם רוצה, סיין אנד טרייד זה האופציה היחידה שלהם להשיג עליו משהו רלוונטי, כמו שציינת הערך שלו לא גבוה עכשיו בחירה שניים דראפט ראשונות יעשו את העבודה.

            5. לא מבין את השינמוך שעושים כאן לקיירי. אני אולי לא אוהב את האינדיבידואל, אבל כשחקן כדורסל הוא בטופ 15-20 שיש לליגה להציע. אולי אפילו טופ 10. אתם משווים אותו לשחקנים משלימים?!

            6. מסכים עם ינון, קיירי בנאדם הזוי אבל כדורסלן עצום.

            1. מצטער, אני אישית לא חושב שהוא שווה את הבלאגן.
              יקרה איתו מה שקרה בבוסטון ומה שקרה בנטס לפני דוראנט = כלום.
              הוא לא יוביל אף אחד לשום מקום, הוא עסוק בשטויות ולא בכדורסל.

            2. מצחיק ששוכחים אליפות ושני גמרים לשחקן, הוא לא פרנצייז פלייר ולכן לא שווה מקס לטעמי (בדומה ללאבין) אבל שחקן שני שלישי רוב קבוצות הליגה היו לוקחות אותו בשינה, בסוף אין הרבה סקוררים כמוהו בליגה.

            3. כתבתי מעל שהוא כדורסלן עצום אבל גם לדעתי הוא לא שווה את הבלאגן. גם הגיל פקטור, בייחוד לבחור שמסתמך על הזריזות שלו.

            4. הוא בן 30…

            5. ואתה מחתים את קיירי על חוזה עתק ארוך טווח בגיל הזה?

            6. עד גיל 34? ברור.

            7. פייר אנף. לדעתי, שחקן כמו קיירי, מספיק שהוא מאבד רבע צעד וזה כבר לא מה שהיה. ועם כל הבלאגן שהוא מביא מסביב, לא תודה.

            8. מאנו אני איתך
              נסכם זאת כך
              ללא הבעיות השונות שלו הוא שחקן טופ 10 ואפילו פוטנציאל טופ 5 ומעלה
              בפועל כל הבעיות מביאות לכך שלא ניתן לסמוך עליו וזה סתם לשים את הכסף על קרן הצבי .

  6. לא ידעתי שטרנר כזה כוכב….
    קיירי אירווינג? מי רוצה לגעת בו היום?
    אין חכם כבעל ניסיון. אם היה לי איזה עניין בקיירי כשהיה בבוסטון, זה התנדף בסוף העונה שעברה כשעשה מה שעשה בפלייאוף ועם כל המשחקים שלו השנה כולל החיסון והרמאדן אין על מה לדבר.
    למי שווה להשקיע בחוזה ארוך טווח לטאלנט הבעייתי? אולי לניקס? חחחחחחח

  7. יש 2 כוכבים בליגה שעושים קבוע יותר נזק מתועלת והורסים כל קבוצה שהם משחקים בה, קיירי וווסטברוק, לשים אותם, שניהם ביחד בקבוצה אחת יכול להיות מחזה משעשע.

    1. זה רעיון לא רע בכלל, השאלה איזו קבוצה תיקח על עצמה את הקרקס הזה, והתשובה היא רק מי שאין לה ברירה אחרת, וכרגע קשה לי לחשוב על קבוצה כזו. אפילו המועמדות הטבעיות – הניקס ומיניסוטה – לא ילכו על דבר כזה. כנראה שנצטרך להמשיך לחלום.

            1. בינגו

  8. פינת ג"ס:
    אתמול הסתימו החגיגות הרשמיות במצעד הנצחון ועכשו לעבודה:
    .
    האם איגואדלה ישאר עוד שנה? 2.85 מיליון פלוס מינוס עבור תפקיד של עוזר מאמן על הספסל. זה שלו אם ירצה. יש דיבורים על קרן הון סיכון שהוא מתכנן להקים. עד עכשו לא נזרק שום רמז לאוויר.
    .
    האם יהיו קבוצות שירצו להתבסם בניחוחות התרבות האירגונית שלג"ס בדמותם של דימין לי וחואן טוסקנו אנדרסון? כל חוזה מעל למינימום וליותר משנה אחת יעשה זאת. הם יקבלו את ברכתו של מאיירס ויחסכו ממנו את הצורך לחתוך אחד מהם.
    .
    ביאליצה ופורטר. אני מעריך שתהיה קבוצה שתציעה לפורטר חוזה באזור של 5 מיליון לשנה לשנתיים שלוש. הוא לא יכול לסחוב יותר ממה שנתן השנה. 60 פלוס משחקים עם ממוצע של 22 דקות. בג"ס הוא יקבל 2.8 מיליון לשנה. הוא כבר הרוויח כ 100 מיליון בקריירה ולכן אני מעריך שהוא יעדיף להמשיך בג"ס. ביאליצה להערכתי לא יקבל מעבר להצעת מינימום מקבוצה אחרת והוא לא ביזמור. יעדיף להשאר.
    .
    לוני. אני מעריך שיסכם על חוזה של 10 מיליון פלוס מינוס לארבע שנים. לא רואה קבוצה שתציע לו סכום גבוהה משמעותית בצורה שג"ס לא תוכל להרשות לעצמה להשוות. בסופו של יום לוני יחליף את איגואדלה בתור זקן השבט ונושא דגל התרבות האירגונית בסגל.
    .
    GP2. לג"ס יש זכויות בירד מוקדמות (אינה מוגבלת ל MKE כפי שחשבתי). נראה לי שיסכם על חוזה של 7 – 8 מיליון לארבע שנים. מעט קבוצות יכולות להציע לו מעבר ל MLE.
    .
    בחירה 28. לו אני ה GM אני עושה הכל כדי להחליף אותה בבחירה בשנת 2024 (הבחירה בשנה הזו עברה לממפיס בעסקה על איגואדלה). אני אפילו מרפד אותה בבחירה 55 בסיבוב השני. אם בוחרים מישהו אחד מ איגואדלה / ליי/ JTA חייב לפנות מקום (בהנחה שפורטר, ביאליצה, לוני ו GP2 ממשיכים) חייב לפנות מקום בסגל. ההנחה שלי שג"ס ישמחו אם שנים מהם יפנו מקום כדי שיוכלו להתחיל את העונה עם 14 חוזים. יחסוך כמה גרושים במשכורות אבל כשכל גרוש מוכפל ב 7 זה משמעותי.
    .
    בניגוד להערכה שלי מלפני שבועיים ג"ס לא הולכת לחסוך 200 מיליון דולר ולא מתכננת לפרוק את החוזה של קלי.
    .
    להארכה או אי הארכה של החוזים של פול וויגינס הקיץ אין השפעה של התשלומים בקיץ הזה. אבל, משמעה שבשנה אח"כ הקבוצה תחצה את רף 500 מיליון הדולרים בשכר ותשלומי מס.
    .
    העלאת רף תשלום המס בשני מיליון ביחס לתכנון המקורי חוסכת לג"ס 14 מיליון דולרים.

    1. די הרבה קבוצות יוכלו להציע ל-GP2 עשר מיליון. האם הם יעשו את זה? לא יודע אבל אם כן האם הווריורס ישלמו לו את זה?

    2. לגבי הבחירה ה-28 ולהחליף אותה בבחירה מ-2024 שאצל ממפיס – לא רואה את זה קורה. לממפיס יש את הבחירה ה-29 בדראפט הקרוב, אין היגיון בשתי בחירות במיקום הזה, במיוחד כשממפיס רוצים לעלות בדראפט.
      אולי אולי אם יש קבוצה שלישית, כמו אטלנטה, ניקס, שארלוט או קליבלנד שירצו לקחת שחקן מגולדן ומממפיס בתמורה לבחירות שלהן (11-15).

      1. אתה צודק אבל עדין חסרות לכם 2 חתיכות: רכז ושחקן כנף מחליף. לעומת זאת יש לכם שחקנים שלא תרמו מספיק: גראנט וויליאמס וארון נייסמיט.

        1. גראנט תרם מספיק, אם פייטון פריצ׳ארד ייקח צעד קדימה בניהול המשחק אז יש גם רכז מחליף ואת ארון נייסמית׳ ובחירה אפשר להעביר תמורת שחקן כנף מחליף כלשהו

  9. לא אתעלם מהפיל שבחדר כי האליפות של הפייסרס זה כבר לא צחוק. מכבוד, אהבה והערצה לדוקטור אני מקווה שהטורים שלו יעברו עוד עין לפני הפרסום.

    1. אם כבר מעורב ….
      הדוק ערבב בין האליפות של הפיסטונס לאינדיאנה שמעולם לא זכתה באליפות
      היו בגמר של 2000 וב 2004 הפסידו לפיסטונס בגמר המזרח

            1. חחחחחחחחחחחח

          1. כן האבו פופים שכר את שרותי וישלם כסף מלא על עבודת פיקוח על הצנטרישוט. כמו כן, שי, שימון ומוריה יעבדו כבוחני חיתולים מיוחדים אותם ייאלצו ללבוש. להלן הליין החדש: בין היתר חיתולים שהם קינים של נמלת האש הקטנה לחובבי הסאזו מזו. חיתול מיוחד משוקולד, פרי פיתוח של יואל עם קונצרן השוקולדים מילקה, עם 50% אגוזי לוז. אבל הפיתוח הכי גדול חיתולים לת'מנים עם חילבה וסחוג הישר מרחוב הכובשים בתל אביב. יואל היה חייב את הפיתוח לבני משפחתו שעלו על כנפי נשרים היישר מרמות חבן. נרשם פטנט במשרד הפטנטים.

            1. טיטולי חילבה וסחוג ……….ליין אדיר
              אתה גאון רזי

  10. תודה רבה דוק
    ==
    הלוואי שדוד דרוז (הוא מוסלמי עכשיו) פשוט יעבור ללייקרס
    יחד עם השיקוץ והצ'יטה בדימוס – זו תהיה החגיגה הכי יפה שיש

        1. אתה צודק עקרונית, בגדול אני תמיד בעדו בעיקר בעניין החיסון אבל אחרי הטירלול של שנה שעברה (שחלקו אמנם לא באשמתו) וחוסר המחוייבות שלו למשחק, אני לא מתכוון להרים בריקדות בשבילו. אם יישאר בנטס סבבה, אני בכלל בונה על חזרה לחיים של בן סימונס (AKA חתול בשקית).

            1. כמה קלאסה יש לבחורה.
              לפתוח מייד במהלך להדחת לייקוב!

            2. איכסה
              בואנה ירד לי לחצי הדגל

            3. אני מתפלא עליכם, חשבתי שאתם מבינים קצת יותר טוב את החיים. אתם לא יודעים להעריך, תראו את התיק שלה עולה בטח איזה 15 אלף דולר, היא לגמרי ״פייסטי״, לייקוב הרגע לקח אליפות רביעית בשמונה שנים, לא פשוט לאתגר אותו…
              ווינק ווינק

            4. חחחח התכוונת לאוינק אוינק
              עשית לי נזקים שדורשים טיפול

            5. פוקים על שניכם
              סוטים רוצחים שודדי אליפות ירוקה

            6. וואלה, כמה חורים כבר פתחת?
              זה מהחווייג'
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              חרמן שכמוך

            7. אגב' חווייג' השיננית שלי לא מרשה אז הפסקתי לקנות כל שנה חצי קילו חווייג מרק ברחוב סנהדרין אצל משפחת תם בראש העין. הכורכום בחווייג, כמה שהוא בריא, צובע את השיניים בגוון חום צהבהב….

  11. קו אחורי של ראס וקיירי זה חלום שהתגשם
    לכל קבוצה עם גארד התקפי טוב.
    סטף עשה את השיא 62 שלו על לילארד ומקולום. לדעתי אבל בוקר יהיה זה שיישבור את השיא של וילט במפגש עם הלייקרס.
    .
    ברוגדון יכול לעזור להרבה קבוצות.
    טרנר שחקן חביב אבל בחוזה שלו ובמה שהוא יכול לתת, הוא שווה לפייסרס יותר כבחירות דראפט. שיציעו אותו לפופ, הוא אוהב סטרץ' 5ים.
    תודה מנחם.

    1. תם זמנם בטל קורבנם. הליגה שייכת היום לג'ה, לוקה, ניקולה וטייטום (בדרך למעלה), וויגינס ויאניס (בטופ שלהם). לברון וראס בדרך לפנסיה, דוראנט, קיירי והזקן לגמרי דאון היל. גם השלישיה הגדולה של גולדן מעבירה את המושכות. בקיצור התחלף דור.

      1. כל עוד ג"ס מעבירה את המושכות כמו שקארים העביר למג'יק בתחילת שנות השמונים (יענו בדרך לעוד כמה אליפויות) – אני מרוצה

  12. בס"ד
    תודה מנחם.
    מעורב מעניין.
    קיירי לפי דעתי יקבל לפחות איזה 15 מיליון לעונה, וכנראה גם יותר.
    אבל כדאי לו לקחת את האופציה.
    ואני לא אתפלא אם הגבלות הקוביד יחזרו בעונה הבאה, לפחות בחלקן….
    ואפילו הלייקרס לא יעשו טרייד של לברון עליו, אולי יתנו את ראס.
    לברון דווקא הוציא את הטוב של דיוויס, הבעיה ש'יוויס לא ממש הרבה על המגרש.
    הוא וקיירי, האם יצליחו לשחק יותר מ 5 משחקים בעונה ביחד?

  13. אם הנטס מוותרים עליו זו טעות כי הם לא יכולים לתת עוד חוזה מקס לשחקן שהוא לא קיריי. ואני לא מדבר על היותו בוקס אופיס הכי ריווחי בליגה. שון מרקס יעשה טעות ענקית בוויתר עליו והוא יודע שאין לו מיקוח במשא ומתן
    לקיריי יש הרבה אופציות על השולחן.
    1. לחתום על הארכה ולתאם חוזה עם דוראנט ביחד.
    2. להכנס לאופציית שחקן ולהישאר כשיר העונה
    3. סין אנד טרייד עם הקליפרס. באלמר יילך מתחת למס אן צריך בשביל אליפות. ללייקרס אין שום דבר לתת בתמורה.
    4. קיריי הגאוט של הNBA

  14. יופי של מעורב. תודה
    קיירי לא שווה סכומים כאלה, אפילו לא חצי ,
    הוא יעשה בדיוק מה שעשה בבוסטון ובנטס לפני דוראנט

    1. תודה מנחם אחלה מעורב. לברון ודוראנט יחד זה סבבה אבל לא נראה לי ריאלי.
      קיירי לקליפרס יהיה מגניב – עם קאוואי וג׳ורג׳י בוי זה פוטנציאל אדיר אבל בטח יהיו פצועים כל הזמן.
      קיירי עדיין כוכב על. שכחו שכמעט ניצח את בוסטון במשחק 1

            1. חחחחחחחח

            2. אני בעד שיתוף פעולה
              את המלחמות אני משאיר לכם ודה שוט

            3. מלחמה זה שלום ושלום זה מלחמה

  15. אחת הבעיות של קיירי והנטס לדעתי היא, נקרא לזה מחסור ברגולציה. אני די בטוח שכל שחקן בטוח שהוא טוב, אבל הכמה שחקני עילית של הליגה מאוד בטוחים בזה. מאמינים שכל הזמן הם יכולים לתת את השיא שלהם.
    אבל קבוצה צריכים לבנות תוך כדי מחשבה על שונות. לפעמים דוראנט לא יצליח לקלוע הכל. לפעמים יסגרו אותו טוב. הבעיה שקיירי (האמ'אמא של השונות) ודוראנט בנו קבוצה עם המון ביטחון עצמי, אבל בלי אף אחד שיגיד להם שאולי כדאי למצוא תוכנית ב'. כאן היה היתרון של הקבוצות כוכבים שנבנו סביב ובתמיכת לברון, אומן בלדעת מתי לנוח (זה לא עילבון), שידעו לבנות על הנפילות הצפויות האלו במודעות מרשימה ומפתיעה יחסית ללברון האדם.
    ובפלייאוף שיותר מהכל הראה את החשיבות של הקבוצה על פני כוכב זה או אחר, כל החולשות של הנטס נחשפו.
    בבירור המצב הזה מפחיד את הנטס, ובצדק. רק שאין לי מושג מה הם יכולים לעשות מפה. להיכנס לריב עם קיירי לא בהכרח יפתח לו מודעות חדשה, בטח לא כשיש מספיק קבוצות שיקפצו עליו בסכום מרשים.

  16. קיירי יישאר בנטס. כל השאר רעש. אם הוא לא נשאר זה כי הנטס עשו עליו טרייד. כולם שכחו איזה קבוצה קיירי ו-KD היו כשהיה להם הרכב מלא. מי שטוען שכול שנה הוא ימצא סיבה להיעדר מהמשחק…אז סבבה. אני לא נביא. אבל הערך שלו כשהוא משחק מאוד גבוה. הנטס היו קונטנדרים עם הארדן וג'ו האריס. אחר כך דיברו קצת על בן סימונס. ועדיין ההרכב הזה לא ממש שיחק. שנה הבא אין סגר קורונה והרמדאן יוצא מה-22.3 כך שהוא כבר יהיה לקראת סוף הצום כשהפלייאוף ייחל. הנטס חייבים לתת לצעירים לפרוץ אחרת יתקעו כמו הסלטיקס עם שחקנים שמפספסים זמן משחק בגילאים קריטיים. קלקסטון היה נהדר אחרי שנאבק עם פציעות וגם סת' קרי היה סה"כ חיובי. אך קסלר אדוורדס, דיירון שארפ וקאם תומאס לא קיבלו מספיק דקות אחרי שהראו הרבה בזמן הפציעות של KD וההיעדרות של קיירי

    1. העניין עם הרמאדאן קצת מנופח. חוץ ממשחקים מוקדמים (שבתות וראשון?) רוב המשחקים מתחילים לאחר שקיעת החמה. אז כבר אוכלים ארוחת ערב ושותים. לפי מה שהבנתי מחברים מוסלמים לוקח איזה שבוע לווסת את המערכת ומשם זה הופך ליחסית שגרתי.
      לפי האתר הזה הממוצעים של האקים, למשל, אפילו עלו ברמאדאן:
      https://thesportologists.com/hakeem-olajuwons-dominance-during-ramadan/

      1. חוזר על זה שוב צום זה לא דבר רע אם יודעים מה עושים. להיפך יכול להציל לאנשים את החיים בלא מעט מקרים וצום רמאדאן הוא בכלל לא צום מלא אלא צום לסרוגין שזה משהו אחר.
        אני לדוגמא צם לסרוגין כל יום מ8 בערב עד 2 לפעמים 4 בצהריים של יום המחרת. צום עם שתיית מים.

        1. אני עדיין מקווה יום אחד לגלות שמדובר בפארודיה איזוטרית במיוחד על ברנארר מקפאדן.

        2. אם זה מה שעוזר לך לווסת את הצריכה הקלורית שלך למצב שבו אתה מרגיש בריא אז סבבה שזה מה שעובד עבורך אבל מחקרים מראים שאין לצום כזה שום השפעה על הבריאות אל מול צריכה קלורית ותזונתית זהה שפרושה באיזה צורה שלא תהיה על פני היום.
          רק שתדע, שאתה לא חייב לחיות על פי השיטות של הגורו.

    2. אני מסכים ואמרתי את זה גם אחרי ההדחה שלהם.
      שנה הבאה הם חוזרים ובהינתן בריאות הם קונטנדרים בכירים במזרח, לצד מילווקי ובוסטון, ללא כל שינויים.
      הרמדאן גמר את קיירי השנה.
      הבעיה שנראה שנמאס לברוקלין ממנו, אז יש מצב שיהיה טרייד.

  17. אם או בלי אהדה לקיירי על שלל מוזרויותיו,
    בעולם ללא הגבלות על לא מתחסנים הוא שווה מקס בלי למצמץ.
    בסופו של יום,
    יש מעט שחקנים מיומנים יותר בלהכניס את הכדור לסל.

    1. נכון, אבל. היית בונה קבוצה סביבו? יודע מה, היית מביא אותו להיות מספר 2 בקבוצה שאתה בונה מחר? כל הברדק מסביב, היחסים עם הקולגות, המועדון והמשחק בכלל, הכל רלוונטי לדיון.

      1. כמספר 2?
        בקבוצה חזקה מרחק סקורר מהמלחמה?
        .
        בלי היסוס.
        להזכיר –
        בעונה שעברה (כמעט רק משחקי חוץ) הוא קלע 27 נק' ב-55% אפקטיבי יותר מ-40% מטווח השלוש.
        יש מעט שחקנים שיודעים לייצר התקפה כמוהו.
        שים אותו לצד לוקה דונצ'יץ', ולדעתי זו קונטנדרית משמעותית.
        שים אותו בדנבר לצד יוקיץ',
        ולדעתי מדובר על קבוצת התקפה מפחידה.
        עבר קצת זמן,
        אבל קליבלנד גרסת קיירי ולברון הייתה קבוצת התקפה נדירה.
        השילוב של האיום של קיירי באחד על אחד עם יכולת ניהול המשחק של לברון יצרו התקפה אדירה.
        נכון לשנה שעברה,
        קיירי עדיין שחקן התקפה יוצא דופן.
        השילוב

  18. השוק של קיירי נראה לי מצומצם עד לא קיים – בטח אם גם מצליבים עם הקבוצות שהוא ירצה לשחק בהן.
    אבל בכל מקרה הוא חייב לממש את האופציה לעונה הבאה כדי לתת לעצמו מקסימום אפשרויות.
    לדעתי אם דוראנט לא מתעקש עליו – הנטס מטרידים אותו בשנייה, ויכול להיות שהלייקרס היחידים שמספיק נואשים ללכת על זה.
    .
    ורוצה לחדד משהו לגבי סארבר – אפילו לא התעניינתי לעומק מה בדיוק קרה שם, אבל מה שנאמר לי ללא פרטים נוספים הוא שהליגה חושבת שהבדיקה שלה העלתה מספיק כדי לעשות מסארבר סטרלינג.
    ֿבמילים האלה.
    אז נשמע שזה רק עניין של זמן למרות שאין לי מושג כמה זמן…

  19. לגבי אוטו פורטר – אם המצב בלייקרס נשאר ככה שהם רק יוכלו להציע את ה 6.4 מיליון ומונק עוזב עבור יותר כסף – אז פורטר צריך להיות המטרה שלהם.
    הרבה יותר כסף ומקום מובטח בחמישייה = את גולדן סטייט הם ינצחו במאבק הזה.
    השאלה אם מישהו יציע לו יותר.
    לדעתי הוא השחקן החופשי הכי טוב שהם יוכלו להשיג בנתונים ובצרכים של הקבוצה היום.

      1. זה שיקול, אבל לא משהו שעוד קצת ג'ובות לא יכולות לסדר. וכמה שאני שונא את זה, ללייקרס יש איזה ערך מוסף ששחקנים אוהבים ומוכנים להקריב בשביל לשחק שם.

            1. כן.. אבל בלי קשר לפורטר יש משיכה ללייקרס למרות הויתור הכספי

        1. זאת היתה שנת השיקום שלו על חוזה מינימום, והוא גם הצליח לסמן וי על אליפות.
          זו גם לא היתה סיטואציה שאף קבוצה לא רצתה אותו (אוטו) והווריורס היו היחידים שהאמינו בו וכו… הוא היה שחקן חופשי מבוקש, בטח עבור חוזה מינימום, והוא בחר לחתום שם.
          בין אם השם של הלייקרס עושה לו משהו או לא, יותר מכפול כסף ודקות מובטחות שאמורות לעזור לקבל את החוזה המשמעותי הבא בהנחה שיישאר בריא – נראה לי יותר אטרקטיבי עבורו – בטח אחרי שלקח אליפות.
          אבל זה רק ניחוש, ואלה רק 2 קבוצות מתוך 28.
          אני עדיין מקווה שמונק יקח את הכסף הזה, אבל במקרה הזה אני הרבה פחות אופטימי.

        1. אני לא הנרגן אבל לדעתי לא, לייקוב עונה שעברה אמר שהוא כבר הגיע לתקרת התשלומים שלו, 10 מליון לפייטון זה עוד 55 מליון דולר במיסים.

            1. אני לא דדי, אין לי מקורות. הכל הערכות שלי או ממידע באמצעי התקשורת . בשלב זה לא שמעתי השערות ממישהו עם גישה לקבוצה.
              .
              הגורם העיקרי שזורק מספרים לגבי ההכנסות של ג"ס זה טים קווקאמי שעורך את הסניף של האתלטיק במפרץ. הוא מדבר על הכנסות ברמה של 600 – 700 מיליון מהצייס והקומפלקס. הפודקסטים בתקופת הפלייאוף נאמר, על ידי עיתונאים אמינים, שג"ס מכרה בקיץ שעבר 5 אחוז מהקבוצה עבור 300 מיליון לגולדמן סאקס ואחוז דומה מהאולם עבור כ 200 מיליון. הסכומים האלו נדרשו כדי לכסות על הפסדים בשנתיים של הקורונה (כולל הטעות הקולוסלית בהחתמה של קלי אוברה) ואולי גם כדי להקטין את החוב.

        2. להערכתי יש קשר בין השכר ללוני ול GP2. אם שניהם יקבלו 18 מיליון (יחד) ג"ס תעמוד ברמת הוצאה של בערך 420 מיליון ואני מניח שזה סביר בעינהם. בעיני לוני חשוב יותר כי יהיה קשה להחליף אותו יותר מאשר את GP2 – אם אם לא באותה רמה. GP2 חמס השנה את הדקות של לי, JTA ומודי.
          .
          בכל מקרה אני מתקשה לראות שג"ס נותנים לשניהם ללכת
          .
          נקודה שאני לא בקי בה, עד כמה ג"ס עשויה לבחור בדרך של פיצוי אפור / שחור למי מהם. אפשרות אחת, באמצעות ניתוב כספי מפרסמים אליהם, זה דבר שלהערכתי תמיד קורה. אפשרות שניה, הקצאות בקרנות השקעה ראשוניות וכו. הסיבה העיקרית שאיגואדלה רצה להגיע לג"ס היתה נגישות להשקעות סיד. זה אזור אפור אבל קיים.

          1. שזה אומר שהם לא ישמרו את שניהם. בהינתן זה שווייזמן אמור להיכנס לעניינים אני לא בטוח שלא עדיף להחזיק את פייטון ג'וניור. תסלח לי על הקלישאה – הוא תפור עליכם כמו כפפה ליד. מגן מעולה שיודע לתזמן חיתוכים מעולה ולדפוק את השלשה מהפינה. דמיון לי סיים את דרכו אצלכם ו-jta מחזיק את קצה הספסל.

            1. לי מרגיש שלוני הכי חשוב מהשלושה אבל מי יודע מה השיקולים התקציביים.

            2. מסכים עם דדי

            3. אגב, מה העמדה הטבעית של מודי ? 3 ?

            4. TBD

            5. אני חושב שהוא יהיה SG רוב הזמן אבל לפעמים ישחק SF

            6. אני עם גילרי כאן פייטון אדיר שד של אנרגיות שחקן הגנה מצויין, שקולע באחוזים נפלאים שלושות מהפינה, השאלה אם וויסמזן יסכים למלא את תפקיד הנגר כסנטר. הוא בחירה 2 הווריורס הוא לא ייקבל הזדמנות לפתח איזה סקיל התקפי ובגיל הזה זה קריטי

  20. וואו, קיילב סווניגן החזיר ציוד. מאיפה זה בא.
    זיו עוד לא הספיק לוותר על התקווה שהוא עוד יהיה שחקן משמעותי בליגה.

  21. סתם בשביל הכיף ״ארגנתי״ טרייד אפשרי של קיירי ללייקרס (שחייב לקרות לפני הדראפט וקיירי חייב לממש את האופציה לעונה הבאה בשביל שיקרה) –

    אוקלהומה נותנים – ג׳מייקל גרין, ד. פייבורס
    אוקלהומה מקבלים – ווסטברוק, בחירת סיבוב ראשון, כנראה לא מוגנת (?) מהלייקרס ב 2029.
    .
    הלייקרס נותנים – בחירות סיבוב ראשון (לא מוגנות ?), ב 2027, 2029, קנדריק נאן, ווסטברוק
    הלייקרס מקבלים – קיירי, פייבורס.
    .
    הנטס נותנים – קיירי
    הנטס מקבלים – ג׳מייקל גרין, קנדריק נאן (כנגד חריגות טרייד קיימות), בחירת סיבוב ראשון לא מוגנת מהלייקרס ב 2027, חריגת טרייד חסרת תקדים של 37 מיליון.

  22. וסטברוק בתור זקן השבט? היה יכול להיות רעיון טוב לו רק היה מסוגל לקחת צעד אחורה ולתת לשגא וגידי להריץ את ההצגה. אבל אני חושש שהוא לא מסוגל ואז הוא יגרום נזק.

    1. השאלה מה אוקלוהמה תעשה עם הגופה של ראס שתפגע בצעירים, לגבי השאלה שלך רק לראות את התגובה שלו כשעיתונאי שאל אותו אם הוא יהפוך לשחקן ספסל.
      https://www.si.com/nba/lakers/.amp/news/lakers-russell-westbrook-laughs-off-idea-of-becoming-bench-player-ee21

      הבעיה שהסמרטוט התורן בתפקיד המאמן מלקק לאפס ולא בועט אותו לאלף עזאזל.

  23. אני מאוד מתפלא שהרבה כאן חושבים שקיירי כבר לא יקבל שכר של סופרסטאר. הוא עדיין שחקן ברמת עילית בליגה, גם אם ברור שמדובר במקרה ראש חסר תקנה. יש לא מעט קבוצות שמשוועות לקצת אבק כוכבים ויעוטו עליו עם הצעות מקס בשנייה שיעזוב את ברוקלין. מה, וושינגטון לא תשמח לתת לו חוזה? הניקס? פורטלנד? וכמובן הקבוצות מלוס אנג'לס כמו שפורסם שישמחו להזדמנות להביא שחקן חופשי.

  24. עגל נמצא בכנס ולא עוקב אחרי הופס, עגל מתעורר בבוקר ומה הוא רואה, מנחם שוב כתב פוסט המערב את לברון כדי להגדיל את מספר התגובות.
    עגל חושב שמנחם שוב הצליח וכל הכבוד לו.
    עגל חוזר לעסוק בענייני הכנס עד הכתבה הבאה.
    עגל אאוט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט