1.קני אטקינסון החליט להישאר עוזר בווריורס ולוותר על משרת המאמן הראשי בהורנטס
בינתיים קני אטקינסון לא הסביר מדוע הוא החליט לוותר על משרת המאמן הראשי בהורנטס ולהישאר עוזר מאמן בווריורס.
אני אסביר עבורו:
1)ישנם רבים המעדיפים להיות זנה לאריות מאשר ראש לשועלים
2) מה צריך מאמן בן 56 להתחיל להפסיד שעות שינה, לסבול מלחץ דם גבוה, אולקוס, ובעיות מנטליות בראש? שסטיב קר יאכל את כל המרורים, והוא מסתפק ב-3.2 מיליון מאשר 7 או 8 שההורנטס היו נותנים לו.
3) להשוות אתן סן פרנציסקו לשרלוט זה כמו להשוות את ת"א לחדרה או את אילת לעפולה
4) למאמן הראשי ישנו כאב ראש מתמשך יחד עם המנכ"ל מעתה ועד תחילת העונה בענייני דראפט, טריידים, הארכת חוזים, ומה לא. עוזר המאמן יכול לבלות את ארבעת החודשים הבאים באקפולקו או מונטה קרלו. כן, יש לו סלולרי ולעתים הטלפון יצלצל וישאלו לדעתו על מי או מה, אבל הוא יענה מכסא הנוח על החוף או שולחן ההימורים.
2. אני לא מבין מה יש לג'ו לייקוב להיכנס לעניינים של הוולבס ממינסוטה
הבנאדם זה עתה זכה באליפות ה-NBA. אמנם הוא משלם על האליפות יותר מכל בעל קבוצה אחר ברמות – זאת כבר בעייה שלו – אבל מה פתאום להלל את אנדרו וויגינס ועל התרומה הגדולה שלט לאליפות (עד כאן הכל עובר!) ואז לשלוח אצבע מכוונת כלפי מינסוטה שעדיין מלקקת את פצעיה ולזרוק כותרת שהופיעה מיד בכל האתרים ש'הסיבה היחידה שוויגינס לא הראה את גדולתו במינסוטה היא ששם "לא הייתה את תרבות המשחק", והקולטורה המתאימה עבורו להראות את מה שהוא יכול לעשות.
בנאדם, זה עתה זכית בגביע האליפות. לך הביתה לאונן כמה שאתה רוצה אבל מה פתאום להתנפל על איזו קבוצה מקרטעת ומסכנה?
3. אווופפפההה…צ'ט הולמגרן מצייץ לאורלנדו שהוא מקווה שלא יבחרו בו ראשון…
באפיזודה בפודקסט של 'הרינגר', ריאן רוסילו סיפר שהולמגרן 'מעדיף' שאורלנדו לא תיבחר בו ראשון. לדבריו, נאמר לו (I HAVE BEEN TOLD") שסוכנו של צ'ט בי דאפי וצ'ט מקווים שאורלנדו לא תיבחר בו, ואז הוא ייבחר שני ע"י אוקלהומה.
זה כבר מראה לי איזה לוזר הוא הצ'ט הזה. האם גם שקיל בזמנו 'קיווה' שזאת לא תהיה אורלנדו שתיבחר בו? לא ולא! הוא ניבחר על ידיה והוא הביא אותה רחוק באליפות ה-NBA ויחד עם פני הרדאוויי העלה את הקבוצה ברמות והפכה לקבוצה שאף אחד לא אהב לשחק נגדה, בביתה.
צ'ט כנראה יודע שהוא לא שאק ושאין לו את זה כדי לקחת את הקבוצה ולרוממה.
4. הסלטיקס חייבת פוינט גארד. יש לה ארבעה לבחירה
מה שהיה חסר לסלטיקס נגד הווריורס היה פוינט גארד. דברנו על כך ודסקסנו זאת. אלא אם כן היא תצליח להגריל איכשהוא פוינט גארד בדראפט, או תעשה טרייד של אחד משחקניה עבור פוינט גארד, ישנם לה ארבעה פוינטים וותיקים לבחירה בשוק השחקנים החופשדיים: גורן דראג'יק, דריק רוז, אלפריד פייטון, ו…ראז'ון רונדו.
היו ימים שראז'ון כיכב שם. קרה מה שקרה והוא עזב בכעס וחרון. אבל זה היה בפרה-היסטוריה. וואללה שיהיה שמח לראות את רונדו שוב במדי הסלטיקס…
5. לברון הוא עתה REUNITED עם עוזר המאמן שלברון נותן לו את כל הקרדיט על הג'אמפ מה-3 המעולה שלו
כריס ג'נט הוא המאמן שלברון נותן לו את כל הקרדיט על הג'אמפ שלמד לזרוק מהפרימטר. הלייקרס זה עתה החתימו אותו על חוזה, והוא ישוב להיות המנטור של ג'יימס. הוא היה עם ג'יימס גם כמה שנים בקאבס.בשנות העשור הקודם עד 2012.
6. הבלייזרס מציעים לפיסטונס לקחת את הבחירה של פורטלנד (בחירה 7) עבור ג'רמי גראנט
7. סטיב קר ניכנס לחדר ההלבשה עם וידוי מהלב
אחרי שבילה חצי שעה על הפארקט לוחץ ידיים ומרים כוסית, הוא ניכנס לחדר ההלבשה ומיד הודיע" "רבותי, אני שיכור!"
“I’m not going to lie, I’m hungover” – a Hall of Fame quote from Steve Kerr. pic.twitter.com/NGwTnTVnZ1
— Madeline Kenney (@madkenney) June 18, 2022
.
.
golan
19 יונ 2022 04:27:53אחלה מעורב
מכל הרכזים שהזכרת : רונדו כבר לא שחקן שיעשה הבדל וסתם כאב ראש, דרק רוז לא ממש מנהל משחק גם כשהוא בריא, והיחיד שהייתי לוקח לקבוצה שלי הוא דראגיץ.
אני גם מבין למה אטקינסון לא עוזב את סן פרסיסקו בשביל שרלוט … לעזוב קבוצה אלופה בשביל לאמלו והבריאות של הייוורד ?
לייקוב צודק, אמנם לא PC אבל מינסוטה אכן מועדון חסר תרבות של כדורסל, או צוות אימון טוב, וויגינס התבזבז שם, הוא וקאט לא ראו פלייאוף. ופתאום הוא כ"כ טוב ?
Dor
19 יונ 2022 10:36:41לא מסכים איתך בכלל. אני לא מבין וויתור על משרת מאמן ראשי על פני עוזר אפילו אם זה במפרץ. תוך שנתיים-שלוש ומהלכים נכונים שארלוט יכולים להיות יותר טובים מג"ס. לדעתי החלטה שגויה אבל אולי יש משהו שאנחנו לא יודעים.
התרבות במיני אכן לא משהו אבל גם ג"ס לא היתה משהו לפני עשור. ברור שוויגינס זה לא שחקן 1 או 2 ובקונטנדרית אלא סוג של משלים במשכורת מוגזמת. ההצלחה שלו בג"ס קשורה אמנם גם לשיפור שלו אבל בעיקר לכך שהוא פשוט שיחק בקבוצה הרבה יותר טובה שלא דרשה ממנו להוביל אותה (שנה שעברה הוא היה בינוני..) ושיש לה את סטף
Avri
19 יונ 2022 16:31:27לגבי אטקינסון, זה עניין הרבה יותר אישי ממה שאתה עושה את זה. לעניין וויגינס, מבלי לקחת כלום מהסדרה הבאמת עצומה שלו, אתה צודק.
אבי טרכטמן
19 יונ 2022 04:44:23מעולם לא הייתי בשארלוט (רק בדורהאם, כלומר דיוק, הייתי) אבל סן פרנסיסקו היא עיר פשוט מגעילה. קשה להיות גרוע יותר מהררי הומלסים, הקקה והפיפי ברחובות
IDO
19 יונ 2022 07:23:14מתרגלים להכל.
ותל אביב עם המליארד חתולי רחוב. זבל בכל מקום ומסטיק בשבעים שקל יותר טוב?
Avri
19 יונ 2022 16:32:37גם ניו יורק אחרי הכל, עיר די דוחה.
אבי טרכטמן
19 יונ 2022 19:03:12ניו יורק היא עיר סופר מדהימה עם כמה אלמנטים מגעילים.
ספ היא עיר בינונית למדי שעליה העמיסו סחי ורפש והפכו אותה לאיכס
רן הנרגן
19 יונ 2022 05:11:52אני אכתוב את זה שוב. אנדרו וויגינס, אול סטאר, היה השחקן השני בטיבו בקבוצה שזה עתה זכתה באליפות הנבא.
M-AIR-J
19 יונ 2022 06:11:47+100
onetwo3
19 יונ 2022 09:05:16לא מסכים איתך. דריימונד גרין חייב להיות שם.
יש לי ויכוח קבוע עם צמד החבובות כאן (באהבה, שימון את ברוך בע"מ) על גדולתו של הנ"ל, אבל לפחות מבחינתי – הערך והחשיבות של גרין לווריירס לא נופל משל קרי. אולי במעט.
אני יודע שאני בדיעת מיעוט מובהקת בעניין הזה אבל ככה אני חושב. אני מבסס את זה על אינספור שעות משחק פיזי ואינספור שעות צפייה במשחק, התבוננות בכל הפרמטרים האפשריים on and off the court, תשומת לב לדברים שלא מופיעים בסטטיסטיקה, ועוד.
ברוך רובין
19 יונ 2022 09:38:04אתה מבסס את זה על גחמות אישיות, גרין חשוב ללוחמים כמו קרי, זה משפט שאפילו מאמא של גרין לא אומרת, ולא תומך במציאות ראינו מה קרה כשקרי נפצע ואיך גרין סחב את העגלה. קרי זה מגה סופרסטאר התקפי , התשומת לב ששחקן בקאליבר שלו מקבל מהגנה זה מה שנותן לווריורס לפרוח התקפית , תוציא אותו והלוחמים לא מצליחים לקלוע נקודות, גרין חמוד נתן שני משחקים מצויינים אבל יש לו עשרות תחליפים בשוק.
עמיחי קטן
19 יונ 2022 10:10:09אמא של גרין יורדת עליו לא מעט
IDO
19 יונ 2022 14:22:16חופשי. קראה לו דריימונד. למה אהבה גם את ריימונד וגם את דיימו.
רן הנרגן
19 יונ 2022 10:40:02שמע, אני לא אחד שימעיט בחשיבותו של גרין. בלעדיו אין אליפות. אבל בפליאוף האלו וויגינס לא זייף בהגנה אפילו לא במשחק אחד (טוב אולי במשחק הרביעי בממפיס) וגרין כן. על גרין לוני ופורטר יכלו לחפות במידה מסויימת. על וויגינס לא היה לג"ס אף שחקן שיחפה. הוא נתן הגנה על הכוכב של היריבה בכל אחת משלוש הסדרות האחרונות (יוקיץ גדול מידי).
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 יונ 2022 05:50:16תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
.
אטקינסון עוד עשוי לסגור בקבוצה שלישית… ואז התמונה תתבהר.
.
נראה לי שרביעיית הפוינט גארדים שציינת כבר קשישה מדי, פצועה מדי, וחלשה מדי בהגנה, מכדי לסייע לבוסטון. מה שכן, סתם מחשבה – אולי כריס פול? לא יהיה קל לארגן דבר כזה, כנראה עם קבוצה שלישית ורביעית, אבל נדמה לי שלבוסטון יש כמה חריגות טרייד שיוכלו לעזור בעניין.
.
לא יודע מה פורטלנד מנסים לעשות, אבל לא נראה לי שיגיעו רחוק, מתישהו, אם יטרידו את הבחירות גבוהות שלהם. לא חושב שגרמי גרנט יקח אותם רחוק עם הסגל הנוכחי.
דוקטור רזי הופמן
19 יונ 2022 08:13:24מיקי, נו באמת????
את מלך הפלופים אתה רוצה להביא לבוסטון?
את הגנרל?
לא, תודה, שישאר במקום בו הוא נמצא ויסיים שם קריירה.
Avri
19 יונ 2022 16:34:01לדעתי אין שום סידור שיביא את כריס פול לבוסטון.
M-AIR-J
19 יונ 2022 06:12:58אני מוחה על כבודה של חדרה!
בתור חדרתי אני יכול לומר שהיא הרבה יותר מתל אביב.
כנ"ל לגבי עפולה. אתה משווה את אילת לעפולה?
רואים שלא היית הרבה זמן בארץ…
עגל
19 יונ 2022 08:29:01צודק.
ואני מוחה על כבודה של עפולה.
עיר בכמה דרגות מעל אילת, לא היייתי מהסס לבחור בה בין השתיים
Yinon Yavor
19 יונ 2022 11:07:43אני הייתי מהסס… ואני לא רחוק ממנה
עגל
19 יונ 2022 13:38:45חח
אני אספר לך שבתור אפיקופניק העיר שלנו היתה טבריה. כמה שטבריה לא משהו, בלשון המעטה, אז בית שאן זה אפילו גרוע יותר. אז סידורים פשוטים כאלה אתה עושה בטבריה. אבל אם היית צריך משהו רציני, כמו לךמשל לקנות מערכת סטריאו לחדר, או דברים כאלה, היית נוסע לעפולה. אח – זאת כבר עיר אמיתית!
ואם היית צריך משהו ממש רציני, כמו מערכת ישיבה לסלון, מקרר או כדומה – זאת כבר חיפה, המטרופולין האמיתי.
אבל זה היה נדיר. כשהיינו ילדים בקייטנה בבת גלים היו לוקחים אותנו לראות סרט בחיפה וזה היה חוויה, כמו לבקר בהוליווד.
IDO
19 יונ 2022 14:24:27אותנו ליומולדת היו לוקחים לפלאפל בחיפה. ואז רכבת לתל אביב. היה למה לחכות.
Avri
19 יונ 2022 16:37:57מעולה, ככה היה גם אצלי. מהקיבוץ הכל נראה גדול. עפולה אכן עוברת סוג של התחדשות אבל עדיין יש הרבה לאן לשאוף…
Yinon Yavor
19 יונ 2022 18:52:59הזכרת נשכחות…
אצלנו מגדל העמק היתה הדיפולט, עפולה זה כבר כשיש משהו רציני כמו אם שברת את היד או צריך לקנות טלוויזיה, וחיפה זה הטופ. היו לוקחים אותנו לסרט בחיפה במרוכז, והיה לך 12 שח לסרט ועוד 12 ל"בזבוזים", כולל לחמניה בנקניקיה. הרגשנו על גג העולם…
M-AIR-J
19 יונ 2022 06:14:07לגבי עוזר מאמן. לא נשמע לי הגיוני. הרי כל מי שעוסק במקצוע מכיר את לחצי העבודה. וכל עוזר מאמן חולם להיות על ההגה. כנראה ששרלוט ספציפית לא נחשבת להצעה ששווה לעזוב עבורה את ג"ס
Don
19 יונ 2022 06:55:32עוזר מאמן מקבל 3.2M$?
אלוהים ישמור לאיפה הגענו
עידו גילרי
19 יונ 2022 07:14:10אל תדאג הוא לא מתקרב לזה.
Don
19 יונ 2022 07:17:05אני כבר לא יודע תאמין לי, המספרים האלה פשוט הזויים. אני עובד בהייטק אבל חשבתי להגיש מועמדות לזה ששוטף את הפרקט ששחקן מחליק – משרה שבטוח מקבלים בה מעל 100k לשנה! פשוט טירוף כבר. אני שואל עצמי מה הגבול.
Avri
19 יונ 2022 16:38:47חחח… הייטקיסטים מתלוננים עם משכורות של אחרים. האירוניה התאבדה.
רן הנרגן
19 יונ 2022 11:26:11לא יודע כמה אטקינסון מקבל אבל קח בחשבון שהוא היה מאמן ראשי וקר מאד אוהב חברה כאלו סביבו כנראה מנקודת מוצא שהם לא יחששו לומר דברים מנוגדים למה שהוא רוצה לשמוע. מנקודת המבט של הבעלים, אחרי 2020 זה הספציפי של ג"ס הבין שרצוי להשקיע בצוות המאמנים.
Don
19 יונ 2022 11:28:53הבנתי את זה כבר
פשוט הסכומים האלה הם אאוט אוף פרופורשן ובעיקר לשחקנים. מעניין האם גם בפוטבול/בייסבול/הוקי זה אותו דבר? יש למישהו איזה מדד להשוואה?
אור
19 יונ 2022 14:49:24חסרי פרופורציה ביחס למה? בכל הענפים הנ"ל חוץ מבייסבול (שאין בו תקרת שכר אז הסכומים לפעמים עוד יותר גבוהים) החלוקה בין הבעלים לשחקנים היא בערך 50-50, זה פונקציה של הכסף הנכנס לקבוצות וככזה תמיד יש אותה פרופורציה
Don
19 יונ 2022 15:05:06175M לצרלי ברונסון ל5 שנים זה לא חסר פרופורציה? זה רק אני חושב שכבר אין פה גבולות? את אותה משכורת מרוויחים גם שחקני פוטבול?
yaniv
19 יונ 2022 15:07:23כמו שאור כתב לך.זה לא חסר פרופורציות כי אלה הרווחים של ליגה.עדיף שהבעלים יקבל את הכסף ולא השחקנים?
Avri
19 יונ 2022 16:42:45הבנתי אותך דון. אתה לא רוצה שהשחקנים האלו יפתחו את הפה ועכשיו גם לא מתאים לך שירוויחו טוב. שידעו את המקום שלהם האפסים האלו, מיהם בכלל.
IDO
19 יונ 2022 07:26:26בהנחה שבוסטון אכן תמצא רכז.
זה מזיז את סמארט לאנשהו שיזיז את בראון לאנשהו, אני לא בטוח שזה יותר יוסיף מעסיק.
אולי פשוט כדאי לתת לסמארט ווייט לשחק עוד שנה במערכת הקיימת?
דוקטור רזי הופמן
19 יונ 2022 08:14:12זה רעיון
yaniv
19 יונ 2022 07:55:13תודה מנחם.
לגבי אטינקסון אז יש כאלה שיותר נוח להם מאחורי הקלעים מאשר בפרונט,לא נראה לי שיש קשר לעיר שבה הוא נמצא.
לגבי צ'ט תגובה ראשונה שלי הייתה של פישר חוצפן שלא קרע עוד זוג נעליים כבר מתחיל בפסילת קבוצות,והוא לא הראשון שעושה את זה,מצד שני אחרי קצת מחשבה זה דווקא לא רע וזה גם נותן סוג של פתרון נוסף לתופעת הטנקינג שאולי יגרום לקבוצות להבין שזה שתסריחו את הפארקט ותקבלו בחירה גבוהה בסופו של דבר לא יעזור כל כך ששחקן שתרצו לא ירצה לשחק אצלכם.
לגבי דטריוט חוטף את הדיל מיד בלי להסס
האווי לאסוף
19 יונ 2022 08:04:21תודה רבה על המעורב ושבוע טוב לכולם
Kobv
19 יונ 2022 08:11:18ג׳ימי באטלר עזב את מינסוטה בגלל שוויגנס וקאט היו רכים מדי. קבוצה היא יחידה שמודבקת ע"י מאמן והדבק של הוא השחקן הטוב ביותר. כאשר כל החלקים נפגשים (למעט הלייקרס בבועה) יש אליפות.
אם אתה לא השחקן הטוב ביותר ואין לך את היכולת אז תמיד תבוא בטענות לשחקנים הצעירים לארגון ולמאמן.
אה ג׳ימי?!
Smiley
19 יונ 2022 10:17:17ג'ימי לקח אותם לפלייאוף. הוא דרש רמת מחויבות והשקעה מהצעירים שיהיו כמו שלו.
הוא היה חד משמעית השחקן הכי טוב שלהם, כמו שהיה בשיקגו וכמו שהוא במיאמי. רק בפילי היה את אמביד לפניו וראינו איזה שינוי הוא הביא לפילי (שלא ידעו להשתמש בו כמו שצריך ולכן עזב).
עגל
19 יונ 2022 13:40:14סמיילי כרגיל צודק
דוקטור רזי הופמן
19 יונ 2022 08:16:47אני יודע את מי אני הייתי רוצה לראות בשנה הבאה בבוסטון, רמז, הוא ישראלי ונבחר בדראפט הקודם על ידי הסלטיקס, אבל אף אחד בבוסטון לא שואל לדעתי. לא חושב שהסלטיקס יעשו מהפיכות וים לא יבוא על חשבון שחקנים כמו נייסמית או פריצארד. חבל.
yaniv
19 יונ 2022 08:24:52בוא זה לא שים מדר יבוא ויפתור לכם את עמדת הרכז בשנה הקרובה
עגל
19 יונ 2022 08:28:21אתה רואה את ים מדר משתלב בפיזיות המדהימה שבוסטון הציגה בפלייאוף?
אני לא.
Om3r
19 יונ 2022 08:59:38תן למדר להשתכשך ביורוליג שנה, ואז אולי לסטליקס יהיה אינטרס להחתים אותו, וגם אז הם עדיין צריכים רכז פותח (דרק וויט יכול, אבל אני לא יודע כמה זה יעבוד להם והאם הוא ברמה לזה).
אור
19 יונ 2022 09:34:10חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Avri
19 יונ 2022 16:44:26כן, כי ים מדר שמפציץ 10 נקודות למשחק בליגה פקקטה היוגוסלבית זה בדיוק מה שבוסטון צריכה.
יהלי אולמר
19 יונ 2022 08:22:49אחלה מעורב מל
תראה, ימיו של אלפרד פייטון בליגה ספורים, רונדו מנהיג אבל לא השחקן שהיה, דראגיץ גם איבד צעד ורק רוז הוא אופציה טובה אבל ספק אם הניקס יוותרו עליו כל כך מהר. הוא חצב לעצמו נישה יפה שם בתפוח הגדול כמנטור לצעירים ואפילו הציע נישואין לארוסתו+ארוחת ערב רומנטית מתחת לאחד הסלים בגארדן (אמיתי לגמרי).
Jonathan
19 יונ 2022 08:49:51אחלה מעורב מל,
לגבי לייקוב וגודלן סטייט בכלל: זה איכשהו לא זכה לסיכום עדיין אבל הם האלופים הכי עצבניים שאני זוכר. הייתה הרבה ביקורת עליהם העונה, אני לא רוצה להשוות להאם זה יותר או פחות מקבוצות שוק גדול אחרות, אבל מהפריזמה של אוהד זה היה מרגיז ומהפריזמה שלהם זה כנראה היה בלתי נסבל.
לאחרונה למשל הביקורת על זה שהם מחזיקים בחוזים ממש גרועים כמו ויגינס, אבל גם קליי הפצוע ודריימונד המתדרדר כביכול – התחלפה ב"הם מנצחים כי הם הקבוצה שהוציאה הכי הרבה על שחקנים". מהמצבים האלה שאי אפשר לנצח בהם, Damned if you, damned if you don't. עד שלב מסוים אפילו דיברו על זה שהם צריכים להביא סופרסטאר כדי להשיג לסטף עוד אליפות או לשחרר אותו לקונטנדרית (ללייקרס, לא פחות).
אז הם עצבניים.
עמיחי קטן
19 יונ 2022 08:52:15תודה מנחם. הטריו של סטף, קליי ודריימונד הוא מועמד ראוי לטריו הגדול ביותר בהיסטוריה (או לפחות בין הטובים), והם לא מוערכים מספיק, כל אחד מהם בנפרד וכולם ביחד. אפשר בהחלט להבין אותם.
ברוך רובין
19 יונ 2022 09:43:04השנה זה לא היה הטריו שלקח אליפות, זה היה קרי המגה סופרסטאר וויגנס היה השחקן השני בחשיבות שלו בפלייאוף הנוכחי ובמיוחד בסדרת גמר, פול היה פנטסטי בדקות המעטות שקיבל. גרין היה גרוע בגמר פרט לשני משחקים אחרונים שהיה מצויין, מהספלאש ברודרס נשאר רק השם הם כבר לא שווי ערך או כמעט שווי ערך קליי לא שם.
רפיקי
19 יונ 2022 09:55:04מסכים.
אבל הייתי מחכה עוד כמה חודשים לפני שאני חורץ את גורלו של קליי.
מעניין אותי לראות איך הוא יחזור אחרי כמה חודשים של חופשה,חיזוק הגוף וחזרה לכושר קליעה.
ברוך רובין
19 יונ 2022 10:01:35קליי עדיין שחקן טוב הוא פשוט לא אולסטאר, הוא לא מסוגל להיות המגן שהיה
עמיחי קטן
19 יונ 2022 10:11:49מסכים איתך שהטריו לא היו 3 השחקנים המובילים בגמר, או בשלב אחר של העונה. בעיני זה לא מוריד מהם – לכל אחד מהם היו רגעים טובים ופחות טובים, והם כולם התעלו כשהיה צריך אותם.
ברוך רובין
19 יונ 2022 10:16:46איך בדיוק קליי התעלה בגמר כשהיה צריך אותו? דריימונד גרין הסריח את הפארקט גם הוא 4 משחקים ראשונים… גולדן סטייט הנוכחית שונה לגמרי מזאת של 2015 -2016, זה קרי הרבה מעל כולם כאשר וויגנס השחקן השני בחשיבותו שם.
עמיחי קטן
19 יונ 2022 11:01:30הגנתית הוא היה מעולה אחרי משחק 1 והתקפית הוא היה היחיד מהחמישייה שקלע שלשות במשחק 5
Jonathan
19 יונ 2022 08:55:23אם כבר גולדן סטייט פורקים עצבים אחרי זכיה – אז גרין ממש נכנס כאן בפרקינס:
https://www.youtube.com/shorts/C2QwmtXeL_M
אני לא מסוגל לפרגן לזה.
רפיקי
19 יונ 2022 09:04:09עקרונית לא רואה בזה בעייה.
אנשי תקשורת יודעים להשתלח יפה בשחקנים פעילים כי זה מביא להם רייטניג.
שילמדו גם לחטוף חזרה (זה טוב להם אגב).
הבעייה פה שבחלק גדול מהסדרה הווריורס היו טוב למרות דריימונד ולא בגללו אז מסכים שכדי שישתוק קצת.
onetwo3
19 יונ 2022 09:09:59גרין הוא מאסטרקלאס on and off the court. מבחינתי אחד הגדולים אי פעם ותרומתו תוערך בהתאם כעשור או שניים לאחר פרישתו.
Jonathan
19 יונ 2022 09:26:14אני מאוד מעריך את גרין.
הוא גם אומר דבירם מוצדקים. כולל הביקורת שלו כאן אגב, אני לא מתווכח עם התוכן.
פשוט הרגע שבו היא נאמרה והצורה – זה קצת צרם לי. ביום אחר חושב שאפשר להגיד על פרקינס ו(על סטיבן איי סמית') דברים אפילו יותר חריפים. הם שם בשביל הרייטינג, לא כדי לפרשן כדורסל.
עידו גילרי
19 יונ 2022 09:25:30מכל התוכנית דווקא לזה נתפסת?
דריי הרוויח ביושר את הזכות להכניס בחזרה לכל אלה שנכנסו בו על הבמה הגדולה שהם מקבלים.
בתכלס הדברים שהוא אומר אגב הם נכונים – התקשורת היום לצערנו מכוונת ליצירה של מחלוקות ועימותים ולא ללדיון בכדורסל.
אור
19 יונ 2022 09:35:44והוא משתף עם זה פעולה כדי להשתלב בה בעתיד
עידו גילרי
19 יונ 2022 09:47:03מקווה שלא. בתכלס לרוב הוא מדבר לעניין .
הוא ציין שם את ג'יי ג'יי רדיק שהוא הדוגמא הכי טובה כרגע לכאלה שלא הולכים בקו ה"מקובל"
Jonathan
19 יונ 2022 10:00:15לגרין יש פה גדול אבל הוא גם נוטה להיות די מדויק.
לגבי ג'יי ג'יי רדיק (וסטיבן איי), ראיתם את זה?
https://www.youtube.com/watch?v=mevDZGjIjLs
עידו גילרי
19 יונ 2022 10:15:18חחח, גדול – סוף סוף מישהו מעמיד א ותו במקום.
Jonathan
19 יונ 2022 10:42:19יוטיוב מלא בכאלה. בדרך כלל ג'יי ג'יי רדיק שולף עליו סטטיסטיקות וסטיבן איי סמית' עובר להתפתלויות. אבל כאן זה היה על משהו ערכי.
אור
19 יונ 2022 20:38:42ראיתי שוב בשקט.. אז לוקח בחזרה (למרות שמההופעות שלו בתכנית של צ'אק הוא יותר טוב? לא יודע)
אור
19 יונ 2022 09:37:01בכל מקרה הוא צודק אבל זה קרב אבוד, הקהל מצביע בעיניים
Jonathan
19 יונ 2022 09:40:41ראה מה כתבתי בתגובה מעל… הביקורת של גרין מוצדקת. הרגע שבו היא נאמרה מפריע לי…
עידו גילרי
19 יונ 2022 09:47:56אני מבין. אבל גם סטף מאד בקטע של תאכלו את הלב הייטרים.
במידה מסוימת זה מה שהופך אתכם לקבוצה מצליחה – התכונה ה"ג'ורדנית" הזו
רפיקי
19 יונ 2022 09:00:28תודה רבה מנחם.
הצט אולדרין (הטעות במקור) נשמע לי כמו שיקוצון קטן.
זה לא הבחור שחתום על הציטוט שאני עומד להיות השחקן הטוב בליגה?
פרוזינגס לידו נראה כמו באדי בילדר, את מה שחברה כמו אדביו ואמביד הולכים לעשות לו צריך לסווג 18+.
לך למי שבוחר אותך ותגיד תודה על הכסף המוגזם שאתה מקבל…לברון אשם בזה.
..
אם אני לא טועה רונדו נעצר כי איים על מישהו עם אקדח, הוא יכול לחזור לליגה אחרי דבר כזה?
..
כמו שכתבו מעליי עפולה בתהליך מאוד יפה בשנים האחרונות פעם הבאה שאתה בארץ שווה קפיצה לעמק יזרעאל גם יש פה אחלה מערכת כדורסל לנוער.
Jonathan
19 יונ 2022 09:43:52רונדו איים על בת הזוג אאל"ט. הוא פסיכופט לא קטן.
מנחם לס
19 יונ 2022 16:28:43פעם הכרתי את עפולה מצויין. לפני 25 שנה בתי אפרת למדה בניר העמק, שכנה של עפולה. אולי אפילו חלק מעפולה
מנחם לס
19 יונ 2022 16:29:13פפעם הכרתי את עפולה מצויין. לפני 25 שנה בתי אפרת למדה בניר העמק, שכנה של עפולה. אולי אפילו חלק מעפולה
ד"ר פופרס
19 יונ 2022 09:32:53בהתחשב בבריאותו,ריקי רוביו הוא אחלה רכז\מנטור לבוסטון
(אם הוא לא פורש)
דוקטור רזי הופמן
19 יונ 2022 09:47:13+1
ד"ר פופרס
19 יונ 2022 10:11:36רזי היתה אחלה עונה לירוקים
חצי ראשון נוראי חצי שני מדהים
אני מאוד אוהב אותם כבר שנים
תזכור,שי בעונש לשנתיים,מנוע מעגלה הירוקה
דה שוט
19 יונ 2022 10:44:33תמונות בלעדיות – דוקטור פ. ודוקטור ר. על העגלה הירוקה, מתכוננים לעונה הבאה. מאחורי ההגה – אברי
🙂
https://media.giphy.com/media/pP8WStHiHllt4vWqYb/giphy-downsized-large.gif
ד"ר פופרס
19 יונ 2022 10:45:46חחחחחחחחחחחחחחח
ד"ר פופרס
19 יונ 2022 10:46:04גנב שודד רוצח
דה שוט
19 יונ 2022 11:09:06חחחחחח נוכלים בוזזים שודדים
דוקטור רזי הופמן
19 יונ 2022 11:42:51חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני הדני הענק ואבו פופי המתחנגל הבלונדי.
דה שוט
19 יונ 2022 11:58:09😂😂😂😂😂
אשך טמיר המקורי
19 יונ 2022 16:05:43חחחחח יפ
אשך טמיר המקורי
19 יונ 2022 16:05:20חחחחח
מנחם לס
19 יונ 2022 16:30:32ג דול
Avri
19 יונ 2022 16:46:14חחח…
דוקטור רזי הופמן
19 יונ 2022 11:41:38חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עזוב את שי, שיבוסם לו. אני לא במהמרים אבל הוא פגע בול….
אשך טמיר המקורי
19 יונ 2022 16:04:40אני הלב (הירוק) והמנוע
ד"ר פופרס
19 יונ 2022 16:18:06אתה הנודים והגרפצים אחרי סלט בייצים על לחם
דה שוט
19 יונ 2022 16:45:47😂😂😂😂😂
קרעתם
ברוך רובין
19 יונ 2022 09:59:00רוביו תלה את הנעליים מזמן, אותו דבר רונדו, רוז זה גם לא הפתרון ובטח שלא פייטון, יש שחקן אחד שקופץ למוח שלי ואני חושב שגם לסטיבנס דגונטה מארי מהספרס, הוא נותן הגנה השאלה אם בוסטון יסכימו לתת בחירות עבורו ולקצר את הספסל הלא קיים שלהם עוד.
עמיחי קטן
19 יונ 2022 10:12:25רוביו היה מעולה העונה עד שנפצע. קליבלנד איתו הייתה עם יתרון ביתיות.
ברוך רובין
19 יונ 2022 10:18:50רוביו היה רכז מחליף בקליבלנד עד שנפצע; אתה חושב שהוא יכול להוביל קבוצה כמו הסלטיק? מארי נותן להם בדיוק מה שצריכים מצד אחד הם לא מאבדים מהיכולת ההגנתית, ומהצד השני מקבלים מנהל משחק שכל כך היה חסר להם (וויט נשרף בגמר הרבה בגלל רוטציה קצרה).
Smiley
19 יונ 2022 10:24:21הוא לא צריך להוביל, אלא רק לנהל משחק כדי שטאטום ובראון לא יצטרכו לשאת בנטל הזה.
וויט הוא 2-way גארד. וגם הוא לא ממש מנהל משחק (הוא אפילו נפל באותה אליפות עולם בזיונית של האמריקאים). הוא גארד נוסף שיהנה מרכז טוב לידו או גארד סקורר, אבל הוא לא מנהל משחק לדעתי כמו שהלסלטיקס צריכים (או יותר סמארט בסגנון שלו)
עמיחי קטן
19 יונ 2022 11:02:02רוביו מעולה בתור מחליף של 15-20 דקות. אני גם ככה מאמין בחמישייה הנוכחית של בוסטון כשהבעיה היא מחסור בעומק
Jonathan
19 יונ 2022 11:12:35אני לא יודע אם יודוקה היה נותן לו להיות חלק מהרוטציה בפלייאוף החל מאיפשהו בסיבוב השני
דוקטור רזי הופמן
19 יונ 2022 11:43:30+מליון
Avri
19 יונ 2022 16:48:52יופי, דג'ונטה. ממש ריאלי. למה לא עצרת בדג'ונטה? למה לא להביא גם את ג'א ולוקה שיחזקו לנו את הספסל?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19 יונ 2022 10:52:50נכון מאוד, אבל הוא, גם הוא, מוגבל משלוש, אז לא בטוח שהם מקבלים משהו שאין לדרק וייט.
Jonathan
19 יונ 2022 09:56:02לגבי רכז – הסלטיקס צריכים מישהו הרבה יותר רציני ושיכול לצמוח עם הכוכבים הצעירים. גם במחיר של טרייד של שחקן טוב שהוא לא טייטום או בראון. אני מודה שאני לא יכול לחשוב על יותר מידי מועמדים ראויים בליגה להביא לקבוצה. ואלה שאני מצליח לחשוב עליהם הם פצועים או נוטים להיפצע…
Smiley
19 יונ 2022 10:21:13הסלטיקס צריכים לבדוק את הברך של רוביו ולקוות שיגיע אליהם במינימום לשחקן ותיק ושהוא יציג את היכולת שלו מלפני הפציעה (כל זה בהנחה שהוא יחלים מהפציעה)
רפיקי
19 יונ 2022 10:55:51הגארד שהסלטיקס צריכים זה ספנסר דינווידי.
הייתי נותן עליו ועוד איזה שחקן נחמד לספסל את מרכוס סמארט
רן הנרגן
19 יונ 2022 11:02:05אם הוא טוב לסלטיקס הוא בודאי טוב לדאלאס, למה שיותרו?
רפיקי
19 יונ 2022 13:11:13כי סמארט שחקן הגנה טוב יותר ופחות צריך את הכדור ביד מדינווידי
Avri
19 יונ 2022 16:50:21לא לוקח.
רפיקי
19 יונ 2022 18:44:48לבוסטון יש את הבחירה של הספרס בדראפט הקרוב?
עידו גילרי
19 יונ 2022 18:50:14הפוך…למה אתה חושב הם עשו טרייד על ווייט?
רפיקי
19 יונ 2022 20:29:39הבנתי.
טרייד גרוע
עידו גילרי
19 יונ 2022 20:31:46ממש לא
דוקטור רזי הופמן
19 יונ 2022 11:53:02רוביו (32) סיים חוזה השנה ויהיה פנוי להובלה. הייתי בשמחה לוקח אותו בווטרן מינימום או קצת יותר מזה ונותן לו להמשיך להבריא בבוסטון עד שיגיע הזמן לזרוק אותו שוב למים.
רכזים כמוהו לא צומחים על העצים.
כשעוד היה בריא השנה הוא היה מצוין גם מהשלוש והריץ מצוין את הקבס הצעירים.
גילוי נאות, אני לא בטוח שהקבס לא יציעו לו להמשיך אצלהם.
דוקטור רזי הופמן
19 יונ 2022 11:54:49אולי הוא הועבר בטרייד כשהיו דיבורים עם אינדי?
Avri
19 יונ 2022 16:50:53גם אני הייתי מביא את רוביו על מינימום
zivovivo
19 יונ 2022 12:14:52לפי מה שכותבים באתרי הקינגס. הפיסטונס מאד היום רוציים לראות קו של קייד עם גיידן איוי והציעו לקינגס טרייד של גרמי גראנט, הבחירה5 ובחירה שנה הבאה מוגנת לוטרי. תמורת 4 ,הולמס ומו הרקלס. מעניין מה שווה להם יותר את הבחירה 7 ו5 או את 4 והולמס?
zivovivo
19 יונ 2022 12:21:54באופן כללי יש איזה באז סביב גיידן אי וי שאני לא מבין גם מקבוצות דראפט חזקות. השמועות אומרת ש לא פחות מ6 קבוצות בדיון על הבחירה 4: הפיסטטונס הפיסרס הוויזרדס והניקס שלהם בחערות גבוהות לתת. והרפטורס ןהסליטקס להם יש שחקנים טובים לתת. אם סיאקם על השולחן אני לא אתפלא אם אי וי יהיה של הרפטורס.
John
19 יונ 2022 16:19:42זיו – לדעתי הוא אחד האנדרייטד מהדראפט הזה. נכון שהוא לא חד קרן כמו צ'ט אבל האתלטיות שלו והיכולת לתקוף את הטבעת נונ-סטופ מבלי שהוא איזה שחיף כמו פוקס מאוד מפתה. לקראת המוק צפיתי בו קצת בנבחרת U-19 האמריקאית מקיץ קודם. הוא נראה אחרת לחלוטין. בפרדו שיחקו איתו לדעתי מאוד לא נכון. הוא שיחק עם זאק אידי שהיה מצוין אך סתם את הרחבות ושיחק הרבה דריבל האנד אוף. הוא נע נהדר ללא כדור וחותך נהדר לסל! בספייסינג הוא נראה שחקן אחר לחלוטין. לדעתי זו הסיבה שדיטרויט כל כך רוצה אותו ליד קייד (כי על פניו שניהם היו צריכים כדור ביד). עם כל זה נתן עונה נהדרת. השאלה מה שאר הליגה רואה…
zivovivo
20 יונ 2022 06:27:56כשאני רואה הייליט שלו אני כמו ילד מתלהב ומוזן בדופימין. כשאני רואה משחקים שלמים ראיתי רק מפרדו אני לא מתלהב. הוא קצת וואן טריק פוני. עדיין חתיכת טריק אבל משהו בתחושות לא עד הסוף.
John
19 יונ 2022 13:38:00מנחם: הבחירה של הסלטיקס (25) עוברת לספרס השנה… בכל מקרה זה לא דראפט משובח בפוינט גארדים. דווקא בבחירה 53 יש יותר סיכוי למצוא איזה אוצר בפוינט כג'ון מונטרו, הוגו בסון הצרפתי, JD דווידסון מאלאבמה, מטאו ספנולו האיטלקי או זיגה סאמר הסלובני המשחק בספרד.
מנחם לס
19 יונ 2022 16:35:41תודה ג'ון
zivovivo
19 יונ 2022 20:50:23קרלוס ולדרמה סליחה גי די דיוידסון יפול כל כך רחוק? הוא שחקן.
Pistons
19 יונ 2022 16:09:02שמעון ממתין לתגובה של הווריירס על הדברים שהוא רשם עליהם
🙂
דה שוט
19 יונ 2022 16:44:08תודה מנחם מעולה כרגיל.
גולדן סטייט הם המנצחים הכי מגעילים בהיסטוריה. אפילו בת הזוג של לייקוב בעסק. מדהים איך גרין ותומפסון סוגרים חשבונות על הגב של קרי. פיכסה
Avri
19 יונ 2022 16:52:41אלוהים ראיתי את התגובה של החברה של לייקוב. בחורה קלאסה, אין מה לומר.
דה שוט
19 יונ 2022 17:16:59אשכרה נראית כמו איזה אהבלה. מדהים כמה הם טעונים שם כולם.
רן הנרגן
19 יונ 2022 17:08:28שאלה, רק לי נראה שטיטום ובראון לא ממש מתים איש על חברו ורוב הזמן שיחקו בסיגנון עכשו תורך עכשו תורי?
Jonathan
19 יונ 2022 18:38:46אהבתי את התגובה של קנדריק פרקינס לזה שהוא הפך לאנטגוניסט של גולדן סטייט:
https://www.youtube.com/watch?v=ciXQSUGWAFI
וניל טרופי
19 יונ 2022 18:56:02אם כבר רונדו אז למה לא איזייאה תומאס? ואם כבר לחלום על שחקן שישנה אז דונובן מיטשל/בראדלי ביל/ ואן וליט.