(שיחוק) HUSTLE – סרט חדש בנטפליקס לאוהבי NBA / אלכס רבינו

בד"כ אינני מנצל את המינוי שלי לנטפליקס. אך שהקומיקאי האהוב עלי אדם סנדלר יוצא עם סרט חדש שכל כולו על מאחורי הקלעים של ה NBA לא יכולתי לסרב. הסרט עוסק בעולמו של סטנלי שוגרמן (סנדלר), סקאוט בשירותיה של קבוצת פילדלפיה  76. שוגרמן נשלח למיורקה בספרד לעקב אחרי שחקן מקומי. השחקן היה פצוע אך אז במשחק רחוב הוא מגלה שחקן מקומי גדול ממדים אותו מגלם שחקן היוטה ג'אז חואנצ'ו הרננגומז. בין השנים מתפתחת מערכת יחסים של אב ובן. הוא לוקח אותו תחת חסותו, מביא אותו לארה"ב ומתחיל לעניין את קבוצתו פילדלפיה בשחקן. שוגרמן נוחל כשלון, מתפטר מהקבוצה ואז מתחיל במסע להכשרת המציאה מהרחוב במיורקה להיות פרוספקט ב NBA. עוזרת לו אישתו אותה מגלמת השחקנית הידועה קווין לטיפה. לא אמשיך בתיאור העלילה כי אני לא אוהב ספוילרים.

אז למה כל כך נהניתי מהסרט? הוא משופע בכוכבי NBA בעבר ובהווה. נתחיל מכך שמפיק הסרט הוא לברון ג'יימס שחברת ההפקות שלו ספרינג היל הפיקה את הסרט. הרננגומז מתגלה כשחקן וכדמות שקל מאוד לאהוב אותה. כמובן ששחקני פילדלפיה בהווה טייריס מאקסי, טוביאס האריס, מאטיס טייבול וסת' קרי נראים על המסך. בסוף הסרט מפציע גם מאמנם דוק ריברס. גם מקומם של כוכבי הקבוצה בעבר לא נפקד. כך מופיעים על המסך אגדות כדוקטור ג'יי, צארלס בארקלי, ובשביל אלן אייברסון תצטרכו לא למצמץ כי הוא מופיע לשניות ספורות על מסך טלפון נייד. תפקידים משמעותיים יותר יש לקני סמית, דירק נוביצקי ואנטוני אדוארדס ממינסוטה המופיע כרוקי שאמור להטריף את הפרוספקט הספרדי.

חואנצ'ו הרננגומז ואנתוני אדוארדס

אבל יש עוד. הענק מדאלאס בובאן מריאנוביץ מגלם פרודיה משעשעת על עצמו. למשחק מבחן לכוכבי העתיד קובצו כמה מכוכבי ה NBA בהווה. כך נוכל למצוא את טריי יאנג, קייל לאורי, ארון גורדון,  ג'ורדן קלארקסון, לוקה דונציץ ועוד שעל הקווים מאמנים ופרשנים כמו בראד סטיבנס, מו צ'יקס ומארק ג'קסון. על היציע מעודדים כריס מידלטון ומארק קיובן. גם כל הצוות של NBA TODAY שאקיל, בארקלי. קני סמית וארני ג'ונסון מופיע בסרט. מקומם של אגדות מהיורוליג לא נפקד וכך תבחינו בספרדים ווילי הרננגומז, אלכס אברינס, חוזה קלדרון, פליפה ראיס והמאמן סרגיו סקאריולו.

בשביל כל הטוב הזה תצטרכו קצת להתאמץ. רוב כוכבי ה NBA מופיעים לזמן קצר ואפילו שניות ספורות. אינני מבקר קולנוע אך זהו סרט מאוד אנושי וממש לא הרגשתי איך עברו שעתיים. אז אם אין לכם מינוי לנטפליקס תמצאו חבר שיש לו ותהנו.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. תודה רבה אלכס, אחלה סקירה קולנועית.
    .
    האמת שאחרי הפוסט הדומה של אבי טרכטמן בנושא לפני מספר ימים, התכבדתי לצפות בסרט בעצמי. סרט חביב למדי לטעמי, והסנדלר הזה נראה לי יותר שחקן מקומיקאי – שימשיך לעשות סרטים כאלה.
    .
    נחמד שכולם שיתפו פעולה עם הסרט, אבל רם ונישא מעל כולם, הבחירה הראשונה בדראפט – אנטוני אדוארדס פשוט מעולה. והכי אהבתי את הקטע עם נוביצקי, פשוט קורע.

  2. טוב
    הצלחת לשכנע אותי לראות את הסרט בחד הסופשים הקרובים.
    חואן שחקן משלים לטיר שלישי באן בי איי.
    כמו שהוא נראה בבוסטון בתחילת השנה, הוא על זמן שאול לפני שהוא חוזר לשחק בליגה הספרדית בקבוצה ללא הרבה יומרות.

  3. תודה אלכס.
    מה שאהבתי בסרט זה שהוא מציג גיבורים בני 50+ (אני עוד לא בגיל). הרבה דמויות של גברים בגיל הזה הם או הרעים, או המנטורים (בתפקיד משנה לצד גיבור צעיר שעולה) או עוברים איזושהי טלטלה בחייהם.
    מעין הנחה שאפשר להתחבר אליך ולספר עליך סיפור מעניין רק אם כבר הגעת לאנשהו בחייך.
    אז כאן אדם סנדלר הוא המנטור אבל הוא במרכז, והוא חווה משבר אבל זה לא "נזרקתי מהתפקיד המצליח – בוא נתחיל מחדש" אלא זיהיתי הזדמנות ואני שולט בעניינים. שיחק את אחת הדמויות שהכי הזדהיתי איתן.
    לא סרט גדול, אבל מעבר לכדורסל – זה מה שממש אהבתי אצלו.

    1. יש 2 שחקני NBA בשם המשפחה הרננגומז. חואנצ'ו (2.06מ') הוא זה ששיחק בסרט והוא שייך ליוטה ג'אז. אחיו ווילי (2.11מ') שייך לסגל של הניו אורליאנס פליקאנס. סיפור הסרט פיקטיבי לגמרי כי 2 האחים שיחקו קודם בליגה הספרדית טרם הגיעם ל NBA.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט