גמר ה-NBA משחק 5, גולדן סטייט נגד בוסטון – סיקור משחק / שגב מטוס

13.6.22, צ'ייס סנטר, סן פרנסיסקו

אני קצת לא מאמין שאני כותב את השורות האלה ובשיחות עם חברים קרובים, על אף האישור הרשמי במייל, עד שתג הכניסה למשחק בתור עיתונאי מן המניין לא יושב לי על החזה אני לא באמת מעכל את העובדה שאני הולך להיות נוכח במשחק גמר NBA כשרק לפני שנה ראיתי את כל הבלאגן מהארץ בשעות לא שעות.

אקדים בלספר מעט על החוויות שעברתי בשבועיים וקצת האחרונים.

אני משתדל לספק לכם הקוראים, מעבר לסיקור המשחק והפליי ביי פליי שאני מנסה להעביר בו גם את תחושות האווירה באולם, את מה שעובר עלי בתור ישראלי שהגיע לעיר הגדולה של סן פרנסיסקו.

היום, נדבר על ההיפך.

השעה עכשיו היא 9:51 בבוקר, שעון מערבי, נחתתי בשדה התעופה בשעה 5:30 אחרי ביקור ראשון בארץ מאז המעבר שלי לארה״ב לפני כשנה.

תשמעו, יש לנו אחלה ארץ ובאמת זה תמיד יהיה הבית שלי והמשפחה והחברים הטובים, חלקם מהילדות, חלקם חדשים אך קרובים לא פחות, ובסך הכל באמת שכיף גדול לראות ולצחוק ולדבר בעברית בלי לחשוב על כל מילה שלישית שאני רוצה להביע ולחפש בראש האם אני בכלל מכיר את המילה באנגלית או שאני צריך להמציא משהו שיהיה מספיק קרוב למה שאני מנסה להגיד (:

החומוס – הטוב ביותר בעולם!, שווארמה? אליפות! תוך שעה וחצי מרגע שאבא שלי אסף אותי משדה התעופה בדרך הביתה לצפון לקיבוץ גשר הזיו, עצרנו בחיפה, איזור קרית אליעזר, המקום בו הייתי בתור נער הולך לאכול כל כך הרבה פעמים אחרי משחקים של מכבי חיפה, המועדון שאני גם היום מרגיש הכי מחובר אליו ריגשית.

אז פעם זה היה חזן, פעם ג׳יבלי ופעם…לכו תזכרו את כל השווארמיות שם – אבל זה תמיד היה לא פחות ממצויין!

עם זאת, מה אני אגיד לכם, זה גם גרם לי פתאום להבין דברים פחות משמחים…לפחות לי אישית.

נתחיל בדברים שלא קשורים באנשים ותרבות (:

החום! אויי החום! אלוהים?! למה? לא הספיקו 40 שנה במדבר שבסוף מגיעים למה שנראה ירוק, מריח פורח וחי ובסופו של יום 35 מעלות בצל, 85% לחות ואיך אפשר להסתובב בקיץ הישראלי בלי להתלונן אם זכית לגנים מיוזעים משהו..ואני בהחלט זכיתי.

תמיד כששאלו אותי פה בארה״ב או בטיולים שונים בעולם על מזג האוויר בישראל אמרתי את המשפט:

״הכי גרוע בקיץ, זה שאני עושה מקלחת בבוקר, מכין לי קפה מפנק, ועד שאסיים אותו ובגלל שהוא משקה חם, יחד עם מזג האוויר אני כבר צריך עוד מקלחת״. וזה נכון.

אז ניחא שהגעתי ממה שאני מגדיר העיר עם מזג האוויר המושלם בעולם, שמשי ויפה ועם זאת קריר, אני יורד מהמטוס בשעה 21:00 וגל אוויר חם מצליף בפני, באמת מזל שאבא שלי הסכים לבוא ולהסיע אותי הביתה, לפחות הוא מבין אותי ומפעיל את המזגן על עוצמה חזקה במיוחד, בכל זאת ירשתי את הגנים ממנו (:

אז אוקיי, חם בחוץ והבנתי מהר מאוד שאת המעט בגדים היותר חמים שהבאתי אפשר לדחוף חזרה למזוודה וסבבה מתרגלים אחרי כמה ימים להליכה עם בגדים קצרים וכפכפים וגם לא רע סך הכל טיפה לשזף את הרגליים שהפכו בהירות יותר מאור השמש.

אבל, לצערי, התרבות אליה חזרתי היוותה מכה מאוד קשה לתחושות שלי.

אם בארה״ב סיפרתי לכם איך הם אוהבים לעמוד בתור ואיך אני בתור ישראלי יכול להשתגע לפעמים מחוסר יעילות פתאום הבנתי כמה אני מעדיף את התרבות האמריקאית (לפחות זו באזור קליפורניה) על מה שקורה בארץ ישראל.

ניתן לכם כמה דוגמאות:

  1. עבדכם הנאמן עומד לו בתור בבית קפה בצפון, מגיע לקדמת התור ומשוחח עם המוכר בקופה.

כן, הפוך אחד גדול חזק בבקשה

-״אדוני רוצה איזה מאפה ליד?״

בטח, המאפים הישראלים מעולים דווקא, מה יש לכם להציע?

אני לא מסיים את המשפט והאישה מאחורי שנושפת לי בעורף צועקת ״סליחה אני רוצה לשלם על קפה!״

ומה אני? אוויר? קחי את עצמך שני צעדים אחורה וחכי בסבלנות, זה כולה אני פה ואת אחרי לא איזה תור של 30 איש שמעכב אותך בדרך לחדר מיון לניתוח מציל חיים!

כמובן ששמרתי את זה לעצמי ורק הסתכלתי אחורה וצקצקתי בליבי ״וואי וואי…מה זה החרא הזה, אני מבין שכל מנהגי הקורונה ושמירת המרחק נמחקו לחלוטין״.

  1. בתור לקנות חומוס, במקרה למזלי הלא רב נפלתי על רגע שבו פלוגה שלמה הגיעה לחומוסיה בכניסה לקיבוץ ועכשיו תורי לעמוד בסבלנות ולחכות להזמנות של משהו כמו 10 חיילים לפני.

טוב, מכיל את הסיטואציה על אף שאני ממהר כי מלחיצים אותי מהבית, תק, מקבל מכה קטנה מאחורי הברך. מסתובב, ״סליחה, סליחה״ הקצינה של החיילים פגעה בי עם הכת של הרובה.

בסדר, אמרתי, הכל טוב לא קרה כלום, מחייך, משתדל לפחות…

לא עוברת דקה, תק!, ״אויי סליחה, סליחה״ מצחקקת הקצינה עם עוד חיילת לידה, ״אויש אני חייבת לשים לב לנשק״

מה את אומרת?! נראה לך? ואיזה דוגמא את נותנת לחיילים שלך כשאת לא מפסיקה להתנגש באנשים עם הנשק שלך?! מה זה הדבר הזה??? קחי ממני מטר ותביני שזה לא הגיוני שאת פוגעת בי עם הנשק שלך פעם אחר פעם.

מקווה שגם פה ברור לכם שזה היה דיון שלי עם עצמי כי למי יש כוח בכלל להתחיל להתווכח כשכל כך חם בחוץ (:

  1. הגעתי לשדה התעופה, בדרך חזרה לארה״ב, עזבו את זה שהבנתי סוף סוף למה אומרים להגיע 3 שעות לפני הזמן לשדה בטיסות בינלאומיות.

טסתי לכל מיני מקומות ומכל מיני מקומות ותמיד כשהגעתי 3 שעות לפני מצאתי את עצמי אחרי חצי שעה-40 דקות גג כבר מסתובב ומחפש איך להעביר שעתיים וחצי ולמה לעזאזל באתי כל כך מוקדם?!

אז חברים, זה לדעתי חוק שהומצא על נתב״ג.

כמה חוסר אירגון, כמה בלאגן, תור של החיים ואחריו עוד תור של החיים וכל זה שעה וחצי-שעתיים רק כדי לעשות צ׳ק אין ולשלוח את המזוודה – החלק שאמור להיות המהיר ביותר.

אז בעודי עומד בין התורים בחור עם עגלה ו-3 מזוודות עליה לא מפסיק לדרוס אותי, הוא בניגוד לקצינה, אפילו לא ביקש סליחה. כאילו אני לא קיים ומתישהו אם הוא ידרוס אותי מספיק פעמים אני פשוט אזוז.

יודעים מה? באמת זזתי, אבל הבנתי שכלום לא זז והלכתי דוך לעמדה הריקה של האחראית הראשית.

ניצלתי את הסטטוס המאוד מאוד בכיר של אישתי בחברת התעופה כדי לעקוף את כל הבלאגן.

מה לעשות?! ברומא התנהג כרומאי, בישראל תנסה לקצר מה שאתה יכול כי זו התרבות.

יש לי עוד סיפורים רבים אבל רובם באמת מתרכז בחוסר סבלנות, בלחץ, ובדחיפה בתור ואפס פרסונל ספייס שהעבריים מודעים אליו.

וויגינס עוד לא יודע איזה ערב הולך להיות לו…או שכן?

אז כן, זה היה פחות נחמד במיוחד כשבארה״ב התרגלתי לאקסטרה מרחב.

פה לא רק שלא יאיצו בך הם יחכו בסבלנות שאותי כבר תשגע, אבל הבנתי מהטיול הזה שעלי לעבוד על עצמי ועל הסבלנות שלי כי באמת שעדיף ככה.

ושוב, אני חוזר ואומר, היה לי כיף והוויב והשפה והחברים והמשפחה והאוכל והנוף והכל באמת מדהים, רק צריך טיפה לשדרג את תרבות הרחוב (שאני לא מאמין שיכולה להשתנות באמת במדינה עם כל כך הרבה לחץ יום-יומי).

ובכל זאת יש לנו חתיכת גמר וחתיכת מפגש אז בואו נדבר עליהם קצת.

לקום ב3-4 לפנות בוקר לראות את המשחקים היה דווקא היתרון הגדול של הג׳ט-לג שלי, כמעט ולא הייתי צריך שעון כי הגוף כבר רגיל להיות ער בשעות האלו ונזכרתי גם קצת כמה זה מיוחד להתעורר כשכל המדינה מסביב ישנה ויש תחושה כזאת של רק אני והמשחק.

לא עבודה, לא ציפיות, לא שיחות, שום דבר שמושך את תשומת הלב שלי.

100% משחק NBA משובח.

כל המפגשים, יעידו חברי הקרובים, רק התפללתי למשחק 5 בתקווה שאזכה לראותו ויותר מלראותו, לחוש אותו ואת האווירה שלו. הקדמתי ביום את החזרה שלי לארה״ב על מנת להשאיר סיכוי שזה יקרה וכמו שאתם כבר יודעים, לא רק שיש משחק 5, משחק 7 נראה כמו משהו ריאלי לחלוטין.

אבל נחזור לאווירה.

ראיתי מצימר בצפון שלקחנו אני ומשפחתי את משחק 1.

איזו אווירה מחשמלת, על הגוף שלי היה עם זרמים, קצב מדהים, כל רבע הולך לכיוון אחר והאמת שזה אפילו לא כל רבע אלא יותר ברמה של כל 5 דקות יש שינוי מומנטום וקבוצה אחרת פתאום נראית כמו הראוייה הברורה לכתר האליפות.

שלחתי לחבר שלי, מלווין, הכתב הצרפתי, הודעה לשאול איך באולם.

הוא מסקר את גולדן סטייט כבר עשר שנים והוא כתב לי שזה אינטנסיבי ברמות הגבוהות ביותר, שהוא לא חווה משהו כזה המון זמן. וזה בהחלט הורגש בבית בטלוויזיה ב4 לפנות בוקר אז שם בצ׳ייס…כמה קינאתי. כמה פתאום הצטערתי שקבעתי נסיעה (מראש) דווקא על משחקי הגמר.

אך אלוהים היה איתי גם הפעם, אני מקווה (ציינתי בתחילת הכתבה שהתג עדיין לא עלי), וכאמור יש לנו משחק 5 ונראה שיהיה נציג להופס גם במשחקי הגמר שנותרו בצ׳ייס.

שמעו, אפשר להתחיל לנתח את סדרת הגמר הזאת אבל זה לא יגמר ובתכלס קראתם באלף ואחד מקומות על אלף ואחד דרכים וצורות בהם כל אחת מהקבוצות צריכה לשחק.

סטף אליל, וויגינס מדהים בעייני בשני צידי המגרש, אני מאוד אוהב את מה שאני רואה מלוני בדקות המוגבלות בו הוא על הפרקט.

בצד השני – טייטום טוב אבל לא מצויין, גם בראון, שניהם אגב פותחים טוב בדרך כלל ונחלשים מאוד במחצית השניה. זה כמובן לא חל על כל משחק בפני עצמו אבל באופן כללי אני מרגיש שהעייפות של בוסטון באה לידי ביטוי ביכולות חלשות יותר במחציות השניות מאשר אלו בראשונות.

כשסמארט והורפורד בעניינים מבחינה התקפית בוסטון מנצחים אבל זה לא משהו שהסלטיקס מקבלים באופן קבוע ואצל הווריורס גם כשדריימונד וקליי לא טובים (פרט למשחק אחד זה מה שקורה כל הסדרה) ווריורס עדיין מצליחים למצוא נתיב לניצחון.

גולדן סטייט החזירו לעצמם את הביתיות וזה דבר נחמד אבל היום אני חש שאין באמת יתרון ענק לקבוצה הביתית והדבר היחיד שנשאר מזה הוא החגיגות עם האוהדים שלך במידה והגעת למשחק מכריע בבית. לא יותר מזה.

המשחק היום סופר קריטי, אבל אני מרגיש שאמרתי את זה על כל משחק חוץ ממשחק 1.

הקרבות כל כך צמודים והמתח המטורף מלמד אותנו שהאליפות הזאת יכולה ללכת לכל צד.

מבחינתי המטרה של גולדן סטייט – לרדת למחצית במינימום פיגור (עד 10 הפרש) וכמו שראינו עד עכשיו הרבע השלישי שייך לה ביג-טיים.

והמטרה של בוסטון זה ללחוץ על הגז ולא להרפות, לרוב הם מתחילים טוב ואז נרגעים טיפה ברבע השני.

במקרה שבו בוסטון מובילים באזור ה-15 הפרש במחצית לפי מה שאני ראיתי בסדרה, אלו משחקים שהולכים אליהם.

טרום משחק:

אוקיי אוקיי, איזה טירוף, יש תג, יש כניסה. מדהים בסך הכל.

יש עוד שעה וחצי לתחילת המשחק, נרשמתי לאקרדיטציות דרך קשר שיצרתי במהלך העונה והוכיח את עצמו במהלך כל העונה אבל זה כמובן השיא, הדבר הכי מדהים שקרה זה שהלכתי לקבל את התג-מדיה ממקום אחר שבו מחלקים את התגים ונמצא 2 בלוקים ליד הצ'ייס.

מי שנתנה לי אותו אמרה "מטוס….שגב?" ואז אמרה לי שזו היא שאני מתכתב איתה כל העונה לבקשות מיוחדות, כפרה עליה! (:

אז נרשמתי בעודי בארץ וכנראה שבאמת לגמר צריך להגיע ערוכים מוקדם ומראש ומה שקרה זה שהשם שלי לא הופיע על אף כסא באולם.

יש מיליון ואחת אקרדיטציות לגמר ויציעים שלמים הוסבו ליציעי עיתונאים ותקשורת ו-HOOPS לא היה רשום באף אחד מהכסאות.

בשביל מה אני מגיע ל- 30+ משחקים בעונה? כדי לייצר חברים עם כוח (:

עמדות השידור

פניתי למייק, הבחור החייכן בתבל, מי שרושם את כל הנכנסים לחדר התקשורת בבואם למשחקים, ככה הם יודעים בערך כמה אנשים אוכלים ומשתמשים בשרותים הניתנים לאנשי התקשורת ולהתאים את עצמם לצרכים.

כפרה גם על מייק, ישר קרא לאחראי מתאם ה-NBA איזה פיליפ אחד מניו יורק, הבחור הסתכל על התג שלי HOOPS ISRAEL – מלמל משהו שלא הבנתי, בפעם השניה קלטתי את המילה ישיבה ואמר שהעברית שלו על הפנים, הבנתי שמדובר באח (:

הוא אמר לי שילך לחפש לי מקום לשבת בו יש מסך עם סטטיסטיקות וחיבור חשמל למחשב והכל…

אני שרק הגעתי מישראל, ניסה להגיד לו שראיתי מקומות כאלה בקומה 6 אבל פיליפ כנראה מלומד ומכיר את דרך היהודים לנסות לשדרג את עצמם ואמר לי שיחפש לי מקום טוב…בקומה 7 (:

מצא, ועכשיו אני מתכונן למשחק בכתיבת שורות אלה.

דיברתי עם מלווין שאמר שלידו יש מלא מקומות ישיבה כי בשונה מכל משחק וכל שלב בפלייאוף התג-אישור הוא לכל המשחקים ולא לפי משחק מסויים, אז מקווה שיהיה פנוי לידו ואולי אקפוץ לשם לשבת עם חבר לסיקור המשחק.

אבל רגע, איזה טירווווףףףף! אני בפאקינג גמר NBA משחק 5, וואט דה פאק?!

מה ההיגיון בכלל שרק לפני שנה כמו שסיפרתי ראיתי את זה מכל כך רחוק ועכשיו אני מעורבב עם אנשים וזהו ללא ספק סוג של חלום קטן שמתגשם. קשה לי לתאר את הכיף ועכשיו עוד מאוד רגוע מבחינת קהל.

כמו שאתם יודעים מכתבות עבר, הקהל של הווריורס נכנס בערך דקה וחצי לפני תחילת המשחק, אז אעדכן אם במקרה היום זה שונה אבל כרגע בפנים רגוע מאוד, בחוץ יש אווירה ואנשים מסתובבים גם 3 שעות לפני המשחק.

בחימום ג'יילן בראון לא פוגע בינתיים בשלשות. נקווה שימשיך ככה גם במשחק.

מה שכן העומס עיתונאים והחלוקה על גבי כל הצ'ייס גרמה לי לראות המון מקומות חדשים שלא הגעתי אליהם עדיין באולם, תמונות יצורפו.

מה גם, בגלל שאסור לנו להסתובב על הפרקט בגמר אז אין יותר מידי תמונות של החימום, וגם מה שכן צולם מפוקסל מאוד אז התנצלותי הכנה מראש.

פציעות ושמועות, כל מי שעלה בדו"ח הפצועים של לפני המשחק ישחק ובדקות רגילות.

זה הגמר חברים, אם לא ראינו איזו שבירת מרפק, ACL שנקרע מול עיניינו או חס וחלילה אכילס – אנחנו נראה את השחקנים משחקים ובדקות מלאות.

מי שרוצה לנוח שינוח בפגרה, מי שהגיע לרמה כזו גבוהה של לשחק בקבוצת NBA ולהגיע איתה לגמר ולהיות מספיק חשוב כדי להשאר בסגל לפלייאוף רמת התחרותיות והשגיות שלו כל כך גבוהה שאין סיכוי שהוא יוותר על ההזדמנות לתרום ולתת הכל כדי לנצח, וכן, גם על רגל אחת, יד אחת ואפילו אוזן או עין אחת.

הצגת השחקנים שודרגה פלאים והאווירה עכשיו רותחת בצ'ייס! פירוטכניקה לצד אווירה מטורפת מהקהל. תענוג.

מספרים בקטנה:

10-1 – המאזן של גולדן סטייט במשחקי בית בצ'ייס סנטר בפלייאוף הנוכחי. ההפסד היחיד היה במשחק 1 בגמר.

19 – נצחונות במשחקי גמר NBA ל-סטף, קליי ודריימונד. זהו שיא NBA יחד עם שלישייה אחרת – טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי וטוני פארקר.

34.3 – נקודות למשחק לסטף קרי בגמר עד עכשיו, שיא אישי שלו לסדרת גמר, השיא הקודם שלו עומד על 30.5 מעונת 2019.

7-2 – זהו המאזן של גולדן סטייט במשחקי 5 בגמרים בכל הזמנים. 

49+ סך הכל ההפרש המצטבר ברבע השלישי בגמר לטובת גולדן סטייט. 136-87 בארבעת המשחקים שעברו.

16 – ריבאונדים לאנדרו וויגינס במשחק האחרון (4) בבוסטון, זהו שיא אישי שלו מתוך 623 משחקים שבהם הוא שותף.

חמישיות:

בוסטון: סמארט, בראון, טייטום, הורפורד, וויליאמס

גולדן סטייט: סטף, קליי, וויגינס, פורטר ג'וניור, דריימונד

מהלך המשחק:

רבע ראשון:

כדור ראשון ווריורס, הקהל שואג.

פורטר עם 2 יפות מתחת לסל, אסיסט לדריי.

איבוד של סלטיקס. יאללה!

ג'יילן בראון חצי מרחק, בפנים. 2-2.

וויגינס מחזיר ב-2 משלו על הראש של וויליאמס. 

קרב מותח, אף אחת לא תוותר וכל שריקה נגד גולדן סטייט זוכה לשריקות מהקהל.

סטף קרי עם נקודות ראשונות שלו במתפרצת, לייאפ קל.

בוסטון נראים מעט המומים עם 2 איבודים ב2 דקות וחצי.

וויגינס כוכב עליון, איזה שחקן.

ימים עברו (:

סטף מסמן לקהל להתעורר, לא שהוא לא ער אבל האווירה – שיא!

בראון מחטיא שלשה, כמו בחימום (:

דריימונד גרין הגיע למשחק, הטעיה ודאנק.

פתיחה חלומית לווריורס!

טיים אאוט יודוקה, 7:28 לסיום הרבע הראשון, 12-4 לגולדן סטייט.

מתוך 6 סלי השדה הראשונים של גולדן סטייט, 5 היו מאסיסטים! מדהים.

קוון לוני עולה ומחליף את פורטר.

קליי בזריקה קשה מאוד תחת שמירה מצליח לשים את ה-2 הראשונות שלו היום. 10 הפרש.

הורפורד מצמצם את הנזק עם 2 מתחת לסל.

דרק ווייט עלה במקומו של וויליאמס.

קוון לוני עם עבירת תוקף בחסימה, חבל.

עבירה שלישית של לוני ב-3 דקות משחק, מאוד חבל. אנד וואן של בראון עליו בחדירה, אבל מחטיא מהקו. 17-8.

בוסטון לא פוגעים, 4 מ-15 מהשדה, 4 דקות לסיום הרבע הראשון.

טיים אאוט סטיב קר, 17-8 לגולדן סטייט.

גולדן סטייט מפספסים הזדמנויות לפתוח פער כבר ברבע הראשון כי בוסטון פשוט לא הגיעו למשחק בינתיים, נזכיר לקוראים האהובים שעבדכם הנאמן לא הפסיד משחק פלייאוף שהיה נוכח בו…קמע? כנראה שיש לפחות 500 אנשים שחושבים ככה על עצמם אם לא 5,000 (:

ג'ורדן פול עדיין לא ראה דקה היום.

חוזרים מפסק הזמן הישר לאסיסט של קליי לפייטון, שלשה מהפינה. בום! 12 הפרש 20-8.

איגואדלה עולה לשחק והקהל עף, פול עדיין בחוץ.

הופה, הנה הוא עולה הילד פלא הזה.

בוסטון פשוט לא פה, לווריורס יש הזדמנות פז לפתוח פער משמעותי עד המחצית ואולי לנצח את זה מוקדם מאוד מהצפוי.

סטף מגדיל ל-14 הפרש.

טייטום מסתדר כל עוד וויגינס לא שומר עליו.

פשוט מטורף מה שוויגינס עושה בפלייאוף הזה בכלל ובגמר בפרט.

טייטום עם 6 נקודות רצופות בשורות בוסטון.

אייר בול מיותר של פול, שלשה בהתקפה של 10 שניות, חבל מאוד. רק 10 הפרש.

עבירה של וויליאמס על וויגינס עם הבאזר לסיום הרבע הראשון, נשארו 0.5 שניות, איכשהו וויגינס קיבל את הזריקות ועכשיו יודוקה מקבל טכנית! השופטים ילכו לבדוק אם העבירה היתה לפני סיום הרבע.

0.2 לסיום הרבע, וויגינס ילך לקו ל-2.

תחילה סטף ילך לקו על הטכנית של יודוקה, איייי…..מחטיא.

הראשונה של וויגינס גם היא בחוץ

מכל הפיאסקו הזה של סוף הרבע עם מה נשאר?! הופ! השניה של וויגי נכנסת.

סוף רבע 1 – 27-16 לגולדן סטייט.

רבע שני:

גולדן סטייט ממשיכה לשמור מצויין, בוסטון לא יודעים מה לעשות.

נקודות ראשונות ברבע, רוברט וויליאמס מהקו. 2 מ-2.

ברוך הבא לג'ורדן פול איזו שלשה יפה.

דריימונד חוטף לטייטום אבל נעצר בדרך לניסיון הטבעה על ידי עבירה של וויליאמס, ילך לקו ל-2.

הראשונה נכנסת, השניה….גם! יופי דריי!

מרכוס סמארט עם נקודות ראשונות שלו אחרי 9 דקות משחק.

ושוב טייטום, כל עוד וויגינס לא שומר עליו הוא ימשיך לקלוע. 32-22.

סמארט מכפיל את הסקור שלו ועולה ל-4 נקודות.

פסק זמן ווריורס, 8:36 לסיום המחצית הראשונה, 8 הפרש.

וויגינס מחטיא מחצי מרחק ובוסטון יכולים להוריד ל-6, החטאה של טייטום.

החטאות רבות משני הצדדים.

סטף חוזר כדי לשנות את זה לפחות בצד אחד.

ויבוא מושיע, כבר כמה דקות בלי סל ודריימונד גרין, דווקא הוא שם 2 יפות. 34-26.

אנד וואן חדירה של וויגינס והוא ילך לקו, פוגע! 11 הפרש.

טייטום מצליח להשתחרר מהשמירה ושם שלשה יפה מאוד מרחוק.

בוסטון שמים דגש על סטף ובצדק והכדורים שמנסים להגיע אליו נהדפים פעם אחר פעם.

פייטון עם משחק פרודוקטיבי בהתקפה – 7 נקודות מהספסל לבן של.

הורפורד מצמצם עם שלשה משלו. 7 הפרש, 39-32.

וויגינס עושה לנו סטף כל עוד שומרים את סטף אקסטרה חזק.

וויגינס שוב במלחמה פשוט טירוף!

סמארט מרגיע את הקהל עם שלשה, אחרי ברבע הראשון בוסטון לא קלעו שלשה אחת עכשיו כבר יש להם 3.

2:18 לסיום המחצית הראשונה, טיים אאוט סלטיקס, 43-35 לגולדן סטייט.

גם כשנראה שזה מתחיל ללכת לכיוון מסויים בריצה קצרה של הצד המפגר הכל פתאום מרגיש שונה וצמוד, זה בערך תמצית הסדרה הזו.

סטף פוגע ב-2 מהקו, די מדהים ש-2 דקות לסיום המחצית וסטף רק עם 6 נקודות ועדיין גולדן סטייט מובילים ב-10 הפרש.

בוסטון כבר עם 5 החטאות מהקו, 12 החטאות מ-3 וככה תהיה להם בעיה לנצח.

תוצאת מחצית: 51-39 לגולדן סטייט.

התמונה הכי טובה שלי היום

סיכום מחצית:

וואו, טוב קודם כל אדיר פה בכל מובן.

דבר שני בואו נדבר על מה ראינו.

הגנה מצויינת של גולדן סטייט אבל גם יכולות התקפיות חלשות מאוד של בוסטון.

ג'יילן בראון עם מחצית של 2/10 מהשדה ו-4 נקודות סך הכל, הספסל של הסלטיקס עם תרומה של נקודה אחת בלבד על 29 דקות שמתחלקות בין 3 שחקנים.

טייטום שומר את הסלטיקס קרובים אך גם הוא מתקשה תחת השמירה של וויגינס, 13 נקודות שלו משאירות אותנו רק ב-12 הפרש.

אצל גולדן סטייט יש לנו כוכב אחד ברור בצד ההתקפי – אנדרו וויגינס יורד למחצית עם 50% מהשדה (7/14) – 16 נקודות, 7 ריבאונדים והגנה מעולה. שחקן אדיר שסוף סוף אנחנו זוכים לעונה בה הפוטנציאל האדיר שלו נראה בברור.

סטף עם פתיחה יחסית רגועה, זוכה לשמירה קשוחה ובהנעות הכדור של גולדן סטייט, בוסטון שומרת עם אקסטרה הקפדה על סטף כי ברור להם שבסופו של דבר הוא זה שיקבל את הכדור, בינתיים עובד להם חצי כוח. 10 נקודות שלו לצד 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

דריימונד שנותן משחק מצויין יורד למחצית עם 8-4-3.

ודיברנו על הספסל של בוסטון והנקודה הבודדה שלו, אז אצל הווריורס הספסל תרם 10 נקודות על 32 דקות משחק.

נראה אם לבוסטון יש את מה שצריך כדי לחזור לזה או שזה יהיה רבע שלישי קלאסי של הגמר ובריחה של גולדן סטייט לניצחון קל יחסית למתח של הסדרה הזו.

רבע שלישי:

בראון פותח את המחצית השניה ב-2 מהקו וחטיפה מיד אחר כך והוא ילך לעוד 2 מהקו.

27 שניות לפתיחת המחצית השניה וההפרש ירד מ-12 ל-8, בראון הכפיל את הסקור שלו.

איבוד נוסף של גולדן סטייט, שעון 24 שנגמר על אף שלשה של פורטר שלא תחשב.

טייטום עם שלשה ויש לנו משחק פתוח לחלוטין, 51-46.

ריצת 10-0 של בוסטון תוך 1:45 לפתיחת המחצית השניה וסטיב קר ממהר לקחת טיים-אאוט להרגיע את המצב.

אז עד עכשיו גולדן סטייט היתה נותנת רבע שלוש מצויין, בינתיים זה רבע שלישי בסימן ירוק בוהק.

טייטום עם 6, בראון עם 4, 2 הפרש בלבד לווריורס.

עבירת תוקף של סטף על הורפורד ללא כדור והזדמנות לבוסטון לעלות ליתרון.

נקודות ראשונות ברבע השלישי לווריורס, קליי תומפסון חצי מרחק על רגל אחת. תודה רבה באמת.

טייטום רותח, שלשה שלישית ברבע, נקודה הפרש לגולדן סטייט. 53-52.

קליי נעצר בעבירה של סמארט, פוגע בשתי הזריקות.

סמארט עם שלשה משלו ויש לנו שוויון!

בדרך לעוד אחת?

הורפורד עם שלשה ויתרון לבוסטון – 58-55.

אחרי שקלעו 3 שלשות בכל המחצית הראשונה בוסטון יוצאים מלוע של תותח במחצית השניה ובפחות מ-6 דקות ברבע השלישי הם כבר עם 5 שלשות. 6:27 לסיום הרבע השלישי טיים אאוט נוסף של גולדן סטייט.

סטף עם פלואטר מחזיר קצת צבע לפנים של הביתיים.

עוד שלשה של סמארט, ההגנה הפכה למסננת.

לפחות לוני מתחיל לקחת ריבאונדים בהתקפה ולהפוך אותם לנקודות.

סטף עם 0 מ-6 לשלוש, גולדן סטייט עם 3 מ-25 מזעזעים מרחוק.

קליי שומע תפילה וקליי עונה, שלשה שניה שלו. 2 הפרש לבוסטון.

קליי תופר עוד שלשה אחרי טיול ללייאפ קל של סמארט ואנחנו בנקודה הפרש לסלטיקס, 68-67.

ג'ורדן פול נכנס ושם ישר שלשה, כמה צריך את זה היום! 71-70.

מתפרצת של דריימונד גרין מגיעה לליאפ של פייטון, היתרון שוב של הווריורס.

לא להרבה זמן, ג'יילן בראון חודר לסל, מצליח להכניס את הלייאפ והוא גם ילך לקו. פוגע.

שלשה של פול עם הבאזר בספק, השופטים הולכים לבדוק את זה, הכדור עזב את היד ממש קרוב לבאזר והשופטים מאשרים.

רבע מצויין של בוסטון ורע של גולדן סטייט ועדיין אנחנו יורדים לקראת הרבע האחרון ביתרון של הווריורס 75-74. איזה משחק אלוהים!

רבע רביעי:

יאללה משחק!

וויגינס! חדירה בכל הכוח! 77-74.

חדירה של פול נעצרת בעבירה של דריק ווייט, בצד של בוסטון מחטיאים עם הפתיחה.

פול צולף את שתיהן מהקו.

סמארט נעצר בניסיון לייאפ, טוען לעבירה, לא מקבל שריקה.

אורח כבוד – ג'יי זי

צעדים של טייטום.

סמארט בניסיון לסחוט תוקף, השופטים לא קונים, קליי צולף שלשה!!!

טיים אאוט בוסטון, 9:30 לסיום המשחק. 82-74 לגולדן סטייט, ריצת 7-0 לפתיחת הרבע האחרון ו-10-0 כולל השלשה על הבאזר של פול.

טכנית של סמארט הפעם, ציפה לשלוש זריקות של בראון מהקו אחרי עבירה של דריימונד אבל במקום הוא קיבל קליעה של פול וכדור מהצד לבוסטון. 9 הפרש.

עבירת תוקף של סמארט על פול והסלטיקס מתחילים לאבד את הראש.

יש עוד הרבה זמן.

ג'ורדן פול!!! חצי מרחק, 11 הפרש.

החטאה משלוש של בראון, ריבאונד 11 של וויגינס.

ג'יילן בראון חודר באין מפריע, מוריד ל-9.

עבירה חמישית של דריימונד, טייטום ילך לקו ל-2.

טיים אאוט גולדן סטייט, 7:44 לסיום המשחק, בוסטון קצת מתאוששים מפתיחת רבע אחרון לא טובה, 85-77.

וויגינס עולה ל-20 נקודות. 87-78.

בראון מאבד כדור נוסף וסטף עדיין ללא שלשה הערב, 0 מ-7.

עבירה חמישית לקוון לוני על ג'יילן בראון, כדור של בוסטון מהצד.

טייטום חלש מידי, ריבאונד של פייטון.

וויגינס חודר לסל בכל הכוח איזה משחק איזו סדרה לבחור הצנוע!

בראון סוחט עבירה וילך לקו, 5:28 לסיום, ובראון מחטיא אחת מהשתיים, 10 הפרש.

וויגינס עם עבירה חמישית של גולדן סטייט ברבע, טייטום ילך לקו ל-2, מחטיא את הראשונה.

איזה ערב נורא מהקו לבוסטון. כבר 8 החטאות, 9, טייטום נחנק.

סטף עם עוד פלוואטר נהדר. 12 הפרש 91-78.

טיים אאוט יודוקה, 4:40 לסיום המשחק, 12 לווריורס.

פול מנצל את פסק הזמן כדי להרים את הקהל, זה עובד לו.

החטאה של בראון משלוש.

וויגינס נפלא והניצחון המתקרב הערב הוא לגמרי על השם שלו.

ניחסתי אז טייטום ענה בשלשה. 93-82.

גארי פייטון עם 2 משלו מתחת לסל.

סמארט ילך לקו, עבירה שישית של דריימונד.

פסק זמן צ'אלנג' של סטיב קר על השריקה.

3:01 לסיום המשחק.

אווירה

הצ'אלנג' לא צולח לקר, דריימונד גרין יצא מהמשחק עם השישית שלו ומשחק לא רע בסך הכל. 8-8-7 שלו עם הגנה דריימונדית טיפוסית.

סמארט לקו, פוגע בשתיהן, 11 הפרש.

סטף לא פוגע היום משלוש, אז חדירה זה יותר ריאלי. 13 הפרש, החטאה של טייטום וזה נראה כמו ניצחון בייתי!! הקהל מתחיל להשתולל משמחה.

איזה דאנק!!! וויגינס! 26-13! מפלצת!

קליי תומפסון חותם סופית עם שלשה משלו. 102-86.

1:17 לסיום, טיים אאוט בוסטון, סטף לא מצליח למצוא את השלשה והרצף המשוגע שלו כנראה יגיע לסופו. 104-88 לגולדן סטייט.

החמישיות יורדות בשתי הקבוצות ויזכו למנוחה לפני המשחק הבא בבוסטון ביום חמישי.

תוצאת סיום: 104-94 לגולדן סטייט

סיכום המשחק:

טירוף, קודם כל ולפני הכל!

חוויה לחיים.

מאץ' מדהים שכל רבע נדמה לך שהולך לכיוון אחר, כל רבע כתבתי?, יותר כל 5 דקות משחק.

מומנטומים משתנים מקצה לקצה, מלא מתח, מלא כדורסל ברמה הכי גבוהה.

התקפית, הגנתית, הכל.

בגדול, בוסטון ביום קליעה סביר וערב רע מאוד מהקו.

מחצית ראשונה בה הם לא פגעו בכלום ורבע שלישי בו כמעט הכל הלך להם.

גולדן סטייט שלרוב פותחים חלש ומתפרעים בשלישי עשו בדיוק ההפך, מחצית ראשונה טובה מאוד ושניה פחות, אבל רבע רביעי חזק והניצחון נשאר בבית.

הפסד שני רצוף ראשון לבוסטון בפלייאוף.

טייטום עם עוד משחק טוב אבל לא מצויין, 27 נקודות ב-50% מהשדה על 40 דקות משחק, הוסיף 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

סמארט שפתח חלש התחזק לקראת הסוף ומסיים עם 20 נקודות, ג'יילן בראון בערב קליעה מזעזע 5/18 פספס לא מעט הזדמנויות לריצה של בוסטון, תרם את ה-9 ריבאונדים שלו.

הורפורד ממשיך להיות לא יציב, מסיים הערב עם 9 נקודות בלבד.

מזל שהיה גארבג' טיים אחרת הספסל של בוסטון היה מסתפק ב-4 נקודות בלבד, אז לשמחתם זה נגמר עם 10.

בצד השני, תשמעו, קליי היה טוב, 21 ב 7/14 מהשדה.

סטף ניהל את המשחק אבל לא קלע שלשה אחת אפילו (0/9 משלוש) מסיים עם 16 נקודות ו-8 אסיסטים ואיש אחד שנתן תצוגה אדירה! אנדרו וויגינס. אני אלך הביתה לקרוא את כתבות תחילת העונה שלי כי אני זוכר שהתרכזתי בו ובשקט הפנימי שלו בפתיחת העונה.

המפלץ הזה אחרי משחק של 16 ריבאונדים נותן תצוגת על עם 26 נקודות ב- 12/23 מהשדה וזה כשהוא מחטיא את כל ששת הזריקות שלו לשלוש. לצד זה הוא קוטף 13 ריבאונדים ומחלק 2 אסיסטים.

אבל הוא נתן כל כך הרבה גיוון היום והגנה טובה על טייטום, זה לא סתם שטייטום טוב אבל לא מצויין, המון מזה בזכותו.

צחקתי באחת מקבוצות הוואצאפ ש- האם יתכן שסטף יפסיד את הפיינלס MVP במידה וגולדן סטייט הולכים עד הסוף לוויגינס בצורה כלשהי?

יש מצב (: זה יצטרך להיות מאוד קיצוני אבל יש מצב.

חברים איזו עונה, איזה משחק, איזה תענוג.

אני מלא הודיה על כל דקה בצ'ייס, כל החוויות, כל החברים וכמובן שלכם הקוראים שבלעדיכם לא היה למי לכתוב ולא הייתי זוכה להגיע לכל הרגעים המדהימים האלה.

אם יהיה משחק 7 זה יהיה סיום מושלם לעונה אגדית מבחינתי האישית אבל במידה ולא נפרד ונפגש שוב בעונה הבאה.

מאחל לכולכם ימים יפים מלאים בדברים טובים בארץ.

המון בריאות וכיף ושנזכה לשיאי ספורט חדשים וריגושים כאלה כל עונה!

אוהב המון.

שגב

ואיך לא ארוחת ערב לסיום….

לפוסט הזה יש 146 תגובות

  1. שגב – זכית . תמשיך לעשות חיים. מזדהה איתך מאוד בנוגע לחור השחי הדביק במזה"ת.

    על המשחק אגיב בהמשך.

    ורק מילה לידיעת הגולש אהרון שדה שחוץ מלהתבכיין על השיפוט ( שאם כבר, נטה יותר לאורחים ), זרק במהלך המשחק הערה על אגו :
    יש זהות לא קטנה בארץ הקודש בין הדוחפים ונדחפים בתורים, נוסעי טיסות שוקולד , פותחי אריזות בסופרמרקט בתורים , עברייני התנועה ומלכלכי השטחים הציבוריים ( ועוד תסמינים נוספים ) לבין תומכי ראש כת השנאה וההסתה .

    1. ואם לא הבנת , אהרון – ראש כת השנאה וההסתה , עם האגואיזם הבלתי נגמר שלו – הוא מחרב המדינה הגדול, אם יתנו לו.

      1. אחחח התגעתי לטווס שגלום בך. גידלת את הנוצות במשך כמה שנים בשקט וחזרת בשיא הדרך. תודה על המחמאות חבר.

        1. 1. קוראים לך אהרון ?
          2. אני מקפיד לא להגיב במהלך משחקים, כי אני משאיר לאחרים לצאת טווסים מצחיקים . רק לקרוא את התגובות שלהם היום במהלך המשחק, כשהקלטים עלו זמנית ליתרון ברבע השלישי., ולהתגלגל מצחוק.

          1. אז אני נבין שאתה מסכים לגבי הקביעה של הטווס והנוצות.
            .
            לא זכרתי את יכולות ההתממות שלך אבל זה חוזר אלי

        1. איזה בתור ? פותחים כבר במהלך הטיול עם העגלה בשורות . גם מלכלכים וגם מסיימים את הארוחה בלי לשלם בקופה.
          ומה עם השארת העגלה הכמעט ריקה בתור והליכה לעשות את הקניות ?

            1. גם וגם .

      1. אתה אומר את זה כי סומסום הוא הנמסיס של הייט אשברי ואתה רוצה שיכנס בו או בתור טענה שסומסום לא היה יורד לרמה כזו?
        כי מההיכרות שלי עם האליטיזם הכבד והגזענות ה…רכה(?) של סומסום, בלי צל של ספק הוא היה חותם על האמירה ה… נהיה נחמדים ונקרא לה מטופשת. סומסום היה אומר אותה בצורה הרבה יותר מגעילה ומוסיף את המילה עדר כמה פעמים, אבל הוא היה מסכים.

    2. היי הייט! כאן חתוליו לשעבר, נדמה לי שהיינו מיודדים פה פעם. נחמד לראות אותך כאן שוב אבל קצת מוזר שאתה לוקח את זה למקום פוליטי ומפלג בפורום שעניינו סדרת גמר הנבא עלינו לטובה.
      יש לנו רצף טוב כאן באתר ללא דיונים פוליטיים או ויכוחים על לברון וחבל שהרצף יהרס ככה

      1. דווקא אפשר לקרוא NFT של השירים של רמי קליינשטיין. השקעה בטוחה. בעתיד כולם יירצו לקנות בעלות שלא נותנת זכויות יוצרים על שיר של רמי קליינשטיין.

  2. מצחיק שבתאריך הזה לפני 6 עונות קיבלנו את ההצגה של קיריי ולברון נגד הלוחמים. באמבק הגדול בהיסטוריה. אם בוסטון לא ניצחו במשחק נפל של קרי ללא שלשה. וויגנס נראה כמו בחירה טופ 1. גרין במשחק הכי טוב שלו העונה. לבוסטון אין קלוזר אם כל הכבוד למרקוס סמארט הוא האחרון שצריך לקבל זריקות בדקות האחרונות. גולדן ב6

  3. תודה רבה על הסיקור הנהדר.
    הסלטיקס עם 18 איבודי כדור ונראים עם התקפה מסודרת.
    ההגנה שלהם – מהאיכותיות והמחויבות שיש, אבל הם לא מצליחים לנהל התקפה כמו שצריך. אם הם לא ניצחו היום כשסטף היה ביום רע מחוץ לקשת, הם יצטרכו לעבוד קשה מאוד בשביל לנצח פעמיים, בפעם השנייה במשחק 7 בחוץ.
    וויגינס במשחק ענק. בכללי הוא נותן פלייאוף מעולה. לא חושב שהוא יגנוב את הFMVP לסטף אפילו שסטף היה לא טוב היום, ה43 נקודות וממוצע מעל 30 בסדרה כבר סגרו את הסיפור במקרה שגולדן תנצח.
    עדיין וויגינס התפתח להיות שחקן שחקן, ואני מקווה שכל ההייטרים אוכלים תכובע.
    והדאנק! איזה אנרגיות.

  4. תודה שגב. אתה רק שנה אחת לא בארץ וכבר שכחת את ההתנהגות שלנו?
    הבעיה נובעת ממדינה שקמה כסטארט אפ ויש בה יותר מדי אנשים. הצפיפות עושה בנו שמות.
    שמח שנהנית מהחוויה. לבוסטון יש הרבה חושבים לעשות, רק שאין לה הרבה כלים על הספסל כדי לתקן את ההתקפה. הם צריכים התעלות יוצאת דופן בשני המשחקים הבאים מה שכנראה לא יקרה.

      1. זה מאוד תלוי בבסיס החינוכי ובתרבות החיים והשקפת עולם.
        כשהבסיס החינוכי הוא מידות טובות ושאין הצדקה להתנשאות ומי שמתנהג כך הוא תועבה, אז מגיעים לטוב ביותר ולא לרע.
        דיברת על המנטליות היהודית אך מי שדרכו לפי המסורת היהודית כפי שהיא הוא לא מתנשא כלל אלא מתנהג בעדינות ובצניעות כי "תועבת השם כל גבה לב" ומי שמתנשא נוהג הפוך מהדת היהודית.
        רופא ערבי שעבד כמה שנים בסביבה חילונית ולאחר מכן בסביבה חרדית אמר שהחרדים יותר עדינים ומחונכים מהחילונים וגם הילגים לא משתוללים כשרוצים לתת להםמזריקה לעומץ הילדים החילוניים.
        לכן מנטליות יהודית אמתית לפי הדת הינודית היא לא מתנשאת כלל אלא להפך.

    1. לדעתי זאת מנטליות הפליטים שהולכת איתנו כבר אלפיים שנה. בכל תור או צפיפות יש איזה קול בתת מודע שצועק שאם לא נמהר הלחם יגמר וזה מעביר את המיינד למקום הישרדותי

  5. מדהים מה שוויגינס עושה העונה הזאת.
    כיף גדול שאתה שם שגב בטוח שזה מרגש בטירוף!!
    סטף מעבר להיותו שחקן מדהים או מנהיג מהטובים ראיתי, נותן לשחקנים לצמוח ולפרוח לידו, רץ כמו משוגע כל התקפה, ודואג להנות מהמשחק על הדרך.

  6. היה משחק מצוין וקשה.
    כל הכבוד לוויגינס.
    בוסטון הפסיקו לתפקד ברביעי, לא ברור לי למה, אולי השלשה של פול ביאסה אותם? הלכו לבידודים, הפסיקו להניע את הכדור. ממש מפולת. נראה איך ואם יתאוששו במשחק הבא. סטף בטוח יתאושש.
    .
    תודה רבה שגב.

  7. לילה בלי כוכב.
    סטף היום עם משחק לא טוב, ולא רע.
    עצרו אותו עם שמירות כפולות כל המשחק ואין מה לעשות, אבל הרבה פעמים לא שיחרר כדור בזמן או למקום הנכון, וכמובן זרק מרחוק, וכשזה לא נכנס זה נראה רע.
    מזל שיש את וויגינס.
    גם הקלע הטוב ביותר, גם שומר על השחקן הטוב ביותר של הסלטיקס.

  8. תודה רבה.
    בוסטון מאכזבים לשמחתי.נשאר רק עוד ניצחון אחד.מקווה שילכו בכל הכוח עליו בבוסטון שלא נגיע למשחק 7(טראומות עבר).
    ראיתי בפוסט הקודם שרשור על אפי בירנבוים.קבלו את 5 הרגעים הגדולים של אפי:

    https://youtu.be/Cp8DggYSq8Q

  9. אש של סיקור מהשטח
    אשכרה הייתי קצת במתח כשתיארת את הרבע השלישי….
    תעשה חיים גם בשבילנו והלוואי משחק 7
    🙏

      1. לא סביר לאמר לה על קבוצה ששיחקה כבר מעל 100 משחקים מאוקטובר שיש לה כושר גופני לקוי. יותר סביר – עייפות מצטברת. לא חושב שיש הרבה קבוצות באירופה אהובתך שהיו שורדות דבר כזה.

        1. באירופה הכושר שלהם יותר גרוע בהרבה 🙂

          שחקנים לא מתאמנים מספיק או נכון למאמץ הנדרש. לא ייתכן ששחקן כדורסל מקצועני שמקבל 200 מיליון לא יכול לרוץ כמו משוגע 40 דק.
          אם סטף יכול לרוץ והמגן שלו לא אז למגן אין כושר מספיק טוב

  10. תובנות על המשחק והסדרה :
    1. ניבאתי בזמנו סוויפ ג'נטלמני שלנו . מה שדפק בסופו של דבר את התחזית הוא ההפסד במשחק הראשון בבית , כתוצאה מהתפוצצות של בוסטון מהשלוש ברבע האחרון , כשכל מטאטא ירה בהצלחה.
    2. היה היום קטע ברבעון השלישי , שנראה היה שזה הולך לקרות שוב, כשהשלשות של הקלטים צללו ברצף. בסוף הסטטיסטיקה התיישרה.
    3. סטף היה היום ביום קליעה חלש מאוד, אנטי קליימקס למשחק הקודם. עדיין הוא לא כפה עצמו על המשחק – לקח 6 ריבאונדים , מסר 8 אסיסטים וגם חטף פעם אחת ( מול איבוד אחד).
    4. וויג היה הכוכב האמיתי . שחקן-שחקן הוא הפך במפרץ. למרות שהחטיא את כל 6 הזריקות מהשלוש , עדיין הוא קלע 12 מ-23 , כלומר קלע 12 מ-17 מהשתיים. בנוסף הוא הוריד 13 ריבאונדים , מסר 2 אסיסטים , חטף 2 וחסם פעם אחת. וכמובן שמר מצויין על טייטום . שאפו.
    5. דריימונד חזר לעצמו , והיה מפקד ההגנה של פעם . השורה הסטטיסטית – 8 נק' ב-50% מהשדה ( 3 מ-6 ), 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים, חטיפה אחת, ורק 2 איבודים , שמבחינתו זה כמו לא לאבד…
    6 ראוי לציון גם GP2 , שתרם 15 נק' מהספסל ב-75% ( 6 מ-8 ), ושיחק מצויין בהגנה.
    7. לגבי המשך הסדרה, אני לא רואה לצערי את ג"ס מנצחת בגארדן פעם נוספת . תחושת הדחיפות תרד, וממול הסלטיקס עם 7 נשמות בפלייאוף הזה ולדעתי עם 80% סיכוי לנצח בבית . עדיין , במשחק 7 בבית אני נותן 60% סיכוי ללוחמים . אז במכפלת הסיכויים לסלטיקס לזכות באליפות , הם
    0.8X 0.4 , כלומר סיכוי של כשליש לקחת עדיין את הסדרה. הלוחמים יצטרכו להיזהר מאוד ולהיות במיטבם כדי לזכות, כדי לממש את הסיכוי העדיף .

    1. התחזית המקורית שלי הייתה גולדן ב-6.
      אחרי המשחק הראשון אמרתי שנראה שזה יהיה ב-7.
      אני עדיין חושב שעם רוטציות טובות יותר ושימוש בספסל, גולדן הייתה גומרת את זה בסוויפ או ג'נטלמני.

  11. העייפות והסגל הקצר גומרים את בוסטון.
    היום יודייקה הגזים לגמרי ושחט את המובילים שלו.
    טייטום ובראון עם 44 דק' כל אחד.
    סמארט 40.
    הורפורד המבוגר עם 33.
    רוברט וויליאמס הפורצלן 30.
    ווייט רק 21 וגרנט "האשם תמיד" וויליאמס 16 וזהו, בעצם.
    וזה כשהם צריכים לרדוף אחרי קארי ופול כמו מטורפים בהגנה ולסגור את השלשות של קליי.

      1. אני מעדיף את התחזית בברקט של בנג'מין R שנמצא רק 10 נק מאחריך (מעניין מי זה חחח)- לוחמים ב 7 על התחזית שלך לוחמים ב 6.
        בכל מקרה – שים לב כמו שאמרתי לך הערב וצדקתי:
        משחק הבא הלוחמים מנצחים בבוסטון מנחילים להם הפסד שלישי רצוף חוגגים בבוסטון ואתה יוצא אלוף הבראקט.
        השנה שלך אשכוס.
        דריימונד וקליי מחזיקים את הלוחמים. טוב שסטיב קר המאמן הכי טוב בליגה ומנהל המשחק הטוב בליגה לא הוריד אותם לספסל.
        זמנם של הקומינגות יגיע.
        נקוה שאני צודק שוב פעם אחרונה לעונה הזאת.. אני חושב שבוסטון אחרי מה שקרה בסוף המשחק הרביעי איבדו את האמונה הפנימית שלהם שהם מסוגלים לעשות את זה למרות שאם יש קבוצה עם חוסן מנטלי זה הם. נראה.

        1. אז איך אתה מסביר את העובדה שוויליאמס לא נעל את הצבע היום? החליט שלא מתחשק לו?
          בוסטון סוחבים ונשחקים על ידי יודוקה. הרוטציה שלהם היא של שמונה שחקנים כששתי הגבוהים שלהם הם בלי מחליף אידיאלי והם השחקנים שמתעייפים הכי הרבה.

  12. תודה שגב אחלה סיקור איזה כיף לך חוויה לכל החיים
    🙂
    דש לקליי, שתי שלשות שלו מהקבר ברבע ה-3 השאירו את גולדן בחיים לקראת הרביעי. כמו תמיד

        1. נאמנות של חתול סיאמי
          🙂
          אבל כן מוריה המקורי שיחק אותה
          .
          ותגובה לגילרי – 5 משחקים שהסתיימו בדו ספרתי זה לא בדיוק ההגדרה לסדרה מרתקת. שלי לפחות
          🤷‍♂️

            1. חחחח אדבוקט

            1. אפילו לא משחק צמוד אחד. ממש מרתקת. הבעייה שככה לא יהיה לסטף מהלך איקוני

            2. השלשה שהעלתה אותם ליתרון 6 במשחק 4.

            3. סתם שאלה,מה אתה מעדיף סדרה כמו זאת שהיא לפחות שישה משחקים אבל חוץ מאחד(שגם נגמר דו ספרתי) המשחקים לא צמודים?
              או בוסטון-ברוקלין שהמשחקים היו צמודים אבל נגמר בסוויפ?

            4. אני לא מסכים עם האמירה שהמשחקים לא צמודים. רק משחק 2 הוכרע מוקדם, כשבמשחק 1 קיבלנו רבע אחרון היסטורי וב-3 האחרים הרבע השלישי הסתיים בהפרש מצטבר של 6 (בוסטון ב-4 במשחק 3, גולדן ב-1 במשחקים 4 ו-5). ברור שזה יכול להיות יותר צמוד, אבל כבר ראינו משחקי 20-30 הפרש בפלייאוף הזה, וכאן זה לא ממש מה שקורה.

            5. יניב לקחת שני קצוות. תראה למשל מילווקי נגד בוסטון.
              עמיחי – צללת לעולם המיספרים, מציע לצאת לפני שיהיה מאוחר מדי. היום ראיתי בדיליי – משהו כמו 9 דקות לסיום קפצתי לסוף. את הדאנק של וויגינס פספסתי (היה בלי ניתור כי לא היו לו רגליים אבל בסדרה הזאת זה קוץ במדבר).

            6. אני תמיד בעולם המספרים… בסוף, הנאה זו חוויה אישית, ואני מאוד נהנה מסדרת הגמר השנה.

            7. עמיחי לא צריך קומביין עם כמות המיספרים שהוא מנפק פה זה חוזה מובטח
              אולי יתנו לו את המקס שהיה צריך ללכת לאייטון

  13. כל המשחקים עד עכשיו נגמרו ב10+ הפרש ועדיין הסדרה הזו מרתקת . הסיבה העיקרית היא שבכל משחק יש תנודות אדירות במומנטום וריצות של שתי הקבוצות.

            1. שישה של השחקנים ועוד אחד של 24 שניות.

            2. ככה גם זכרתי, אבל אז למה זה לא מופיע בנתונים הקבוצתיים?

            3. ככה הליגה שומרת את זה.

            4. ורק כדי להרגיע אותך – זה מופיע בסך הכללי.

  14. מרקוס סמארט ראה איך נראה שחקן wwe בחוקים של כדורסל אמיתי. שאין שריקות אוויר בדיחה מהלכת נרמסת ונדרסת. לשמור כבר אין לו כוח אז רק בליגת הwwe הוא יכול לחשוב שאם יפול זה הגנה וכדורים יעברו אליו….
    כל הגאונים והחכמים לאורי פול וחבריהם היו נראים ככה באירופה כי במקום באמת לשמור ולשחק כדורסל הם נופלים כל התקפה כי מישהו גרם להם לחשוב שזה כדורסל בטעות ואמרו להם שהם גאונים ובעלי ניסיון.
    עשו קריירה בwwe.
    אין שמחתי שסמארט נוגב היום והשופטים פשוט התעלמו מעל הזבל שלו. הפסיד לבוסטון את המשחק במו נפילותיו ומריחותיו.

  15. קטע מצחיק מהאימון של et אתמול. הם שיחקו משחקונים של 6 שניות ב1 על 1 לזרוק לסל ואיזה ילד קלע עליו סל קשה מהפינה בפרצוף ושאג עליו בטירוף
    Et אחרי זה שאג עליו בכל סל שקלע עליו חחחח
    זה קרע אותי מצחוק
    למד לשאוג לבד 😂😂😂

        1. הברינקס זה כבר השלב של תנועות הירייה לראש של כרמלו (הוא ראה את אדוארדס בסרט עושה את זה שאל מה זה 🤣🤣) והטו סמול של אבדיה בברלי וגה
          מה שכן לet יש תנועה יחודית משלו אחרי סלים הוא עושה אווירון 🤣🤣🤣

          1. חחחחחח אווירון זה טוב אבל זה ארוך מדי בשביל כדורסל וגם צריך שטח, מתאים יותר לכדורגל. הוא צריך תנועה על שטח קטן, שאפשר לעשות גם בלי תנופה
            😂😂😂

  16. ייתכן שהחוסר ניסיון בגמר השפיע, אך פעם שנייה ברציפות שהסלטיקס לא משחקים ברבע הרביעי כפי שהם יכולים ולא משחקים קבוצתי כפי שהם יכולים!!!

  17. מפה לשם זה משחק הפלייאוף הראשון בקריירה שסטף מסיים ללא שלשה. אחרי 132 משחקים. מיותר לציין שזה שיא, אבל בכל זאת.

  18. תודה.
    אחלה כתבה.
    קר שוב כמעט חירב את העסק עם איגי בהתחלה וחוסר ההבנה למפולת המתקרבת בתחילת השלישי.
    בסופו של דבר, היכולת לחזור לאינטנסיביות ההגנתית (שנעלמה בשלישי) ניצחה לגולדן סטייט את המשחק.

  19. בכלל – יפה לראות איך התנהלות נכונה מצד ההנהלה והצוות בענייני הקורונה גורמת לשחקן (וויגינס) לקבל את ההחלטה המוצלחת ביותר עבור המערכת (עוד בתחילת העונה). זה לא מובן מאליו – ועל זה מגיע כל הכבוד למושכים בחוטים שם.

    1. לא ממש קשור להתנהלות נכונה מצד ההנהלה במקרה הזה. אתה רואה את קיירי לדוגמא באותו המצב מתחסן? כנראה שהחיסון לא היה קו אדום מבחינת וויגינס

        1. עזוב שניה התבטאויות של הצדדים, כתבת שמדובר בהתנהלות נכונה מצד ההנהלה שגרמה לוויגינס לקבל את ההחלטה ואני אומר שאם השחקן היה קיירי לדוגמא זה לא היה קורה ולכן אין פה מבחן התוצאה כי מדובר באנשים שונים וכפועל יוצא לא ממש מגיע קרדיט להנהלה

          1. אמנם אנשים שונים אבל ההנהלה של ג"ס לא היתה מוכנה לקבל מה שההנהלה של ברוקלין הסכימה לו – ברוקלין ישר ויתרה. נכון שלא הגיעו עם וויגינס לעימות שסביר להניח והיה מגיע עם קיירי – אבל:
            .
            אין סיכוי שקיירי היה מגיע לג"ס מלכתכילה

  20. הלוואי וגולדן ייגמרו את זה בבוסטון כי הלב שלי לא עומד בזה . סמארט הפסיד לבוסטון את המשחק. הפלופים שלו זה משו שהוא עושה מתחילת הפלייאוף אם יש מגיע בכדורסל זה ההפסד הזה שרשום על שמו. לקרי לא יהיה עוד משחק כל כך חלש בוסטון פספסו את זה.

    1. הפלופ על קליי ברבע הרביעי הרג אותי
      פשוט נפל על הרצפה בניסיון לסחוט תוקף ופינה לקליי את הדרך לשלשה פנויה, הזוי ממש.
      יודוקה היה צריך לרסן אותו, השיפוט הביתי של הגארדן לא היה איתם בסן פרנסיסקו.

  21. ביום שבן לא וויגינס ולא סטף פוגעים, ג"ס מצאו דרך לייצר נקודות בהתקפת מעבר, ובמיד ריינג' של וויגינס.
    בסופו של יום, שלשות מטורפות יכולות לגמור את המשחק, אבל אם הן לא נכנסות, צריך מישהו מספיק אתלטי לקלוע מקרוב.
    לאף קבוצה אין את השחקן הזה. סטף נחסם פעם אחר פעם, בראון יכול מידי פעם, גם וויגינס, טייטום חלש מידי פיזית לדעתי.
    לגבי סטף – נכון שעשו עליו חיסול ממוקד עם לפחות דאבל טים לאורך כל המשחק, אבל הוא לא העניש את בוסטון מספיק בשביל שיפסיקו.
    מכיר שחקנים אחרים שאי אפשר להביא עליהם יותר מידי עזרה, פשוט כי זה נגמר בנקודות מיידיות.

  22. יש בסיקור מהאולם משהו מיוחד ואתה ואבי הכנסם את הצ'ייס חזק לסיסטם כאן. תודה שגב ו+100 לדברים שכתבת על הארץ כיום, לצערי זה רק יחמיר

  23. תודה על הסיקור המעולה, כולל שיתוף החוויות מהביקור בארץ.
    נראה שזה הולך לווריורס ב-6 או מקסימום ב-7. היה והירוקים יצליחו להציל את כבודם בביצ, אני בספק גדול כמה כוח יישאר להם לניצחון חוץ בסן פרנסיסקו.

  24. עד כה במהלך העונה והפלייאוף מאוד התרשמתי מיודוקה ומהעבודה שהוא עשה בבוסטון. אני עדיין חושב שהוא עשה עבודה מצוינת ומהפך של ממש בקבוצה, וזה לא מובן מאליו שהם הגיעו מהמקום התשיעי במזרח בספטמבר לגמר הNBA דרך המקום השני. עם זאת חוסר הניסיון שלו כמאמן, בנוסף לחוסר הניסיון של כל השחקנים בקבוצה במשחקי גמר בא לידי ביטוי כאן.
    יודוקה היה חייב למנוע את התקפת הבידודים הלא אפקטיבית ששחקני בוסטון (בראשון בראון וטייטום) הולכים אליה בכל פעם שקצת הנעת כדור לא עובדת. ההתקפה הגרועה הזאת הובילה אותם ל18 איבודי כדור. קצת פחות איבודים and we had a game ויתכן שלבוסטון היה סיכוי לנצח עם ערב כל כך רע של קרי מחוץ לקשת. זאת הייתה הזדמנות חריגה שלא הייתה חוזרת על עצמה לנצח במשחק חוץ ולעלות ליתרון מכריע בסדרה כשמשחק 6 בבית. במקום זה יודוקה עמד מהצד בזמן שבראון וטייטום הלכו על ISO, וסמארט עשה פלופים על המגרש בלי להפסיק. בנוסף האחוזים הגרועים מהקו (פחות מ70, זה הזוי) זה משהו שלא נסלח במעמדים האלה. בוסטון קבוצת פלופרים ולכל מי שהוא לא אוהד סלטיקס זה ברור רק מלהסתכל על הסדרה. אם הם כבר עושים פלופים ומקבלים 31 זריקות עונשין במשחק, הם צריכים לשים אותם כדי שבאמת יצא מזה משהו.
    קוון לוני שיחק כמות דקות מאוד מוגבלת, איך הסלטיקס לא ניצלו את זה כדי לחגוג בצבע? אם חשבתי שקר היה עיוור למה שקורה על המגרש עם רוטציה הזויה, אז יודוקה לא נופל ממנו בקריאת הסיטואציה לא נכון.
    ראיתי בכל מני פוסטים ברשתות החברתיות (בעיקר באינסטגרם) שאוהדי הסלטיקס במגמה לטנף על השיפוט (אותו שיפוט שנתן להם 31 עונשין היום). ההפסד הזה כתוב לסלטיקס כקבוצה על המצח, והם לא יכולים להאשים אף אחד חוץ מאת עצמם על רבע רביעי רע ופספוס של הזדמנות חד פעמית.
    אני חושב שמנטלית יהיה להם קשה לחזור מזה אם עד עכשיו הם לא נכנסו לאטרף הזה של גמר. חוץ מזה, לקליי עוד לא היה משחק אחד שבו הוא ממש התפוצץ והמשחק הבא הוא משחק 6.
    לדעתי הסדרה של גולדן סטייט, וצריך שסטיב קר בעיקר לא יעשה טעויות רוטציה בשביל שהם יפסידו אותה.

    1. אשכרה אנשים בוכים על השיפוט, לגולדן נשרקו 28 עבירות לחובתם ולבוסטון נשרקו רק 16 עבירות!!! היתרון הוא בבירור אצל בוסטון. תסתכלו קצת בסטטיסטיקה זה כבר הזוי..

    2. מסכים שהוא מאמן טוב אבל….
      יש לו באג עם פסקי הזמן והוא מרשה ריצות לא מחוייבות המציאות של ג"ס.
      לקחת את פס"ז אחרי שהסוסים כבר ברחו לא יעזור.

  25. שגב אתה יורד חדש אז עוד אכפת לך.
    אבל תדע לך שלישראלי בחול יש המון יתרונות
    א. אני לא צריך לעמוד בתורים.
    ב. אני יכול להכנס לכל מקום חופשי.
    ג. תמיד אני מוצא חנייה.
    😝😅😜🤗❤️🎷☺️😃👍

    1. חחחחחחחחחחחחחחח
      הרוב מנומסים,
      כמעטהכל זול יותר מהתאגיד הישראל,
      הכסף לא נגמר,
      שקט,נקי,
      אף אחד לא מזיין במוח😁🤣😃😄😅😆
      אין פקקים מטורפים,האמת כמעט אין בכלל
      אני לא חייב עיניים מאחורי הגב שלא ידקרו אותי מאחור
      באמת 0 תורים
      אין לי תחרות עם מנייקים כמוני
      והכי חשוב הצנטרישוט נקי ומצוחצח

  26. קודם כל ניצחון הירואי של גולדן סטייט. איך אומרים בצבא: "יורים עם מה שיש, קדימה אש". כל הכבוד.
    שנית, כל הכבוד לשגב על סיקור הירואי לא פחות. איך אומרים בפולניה: "קשה קשה". החוויות הקשות שלך באותה ארץ ים תיכונית אלמונית מעוררים בי טריגר קשה מאד, עד שהיה נדמה לי שגם אני חי בארץ הזאת.
    אם מדברים על מסכנים, אז מסכן עמיחי והמסקנות החפוזות שלו, עד שהצליח להוכיח מגמות במשחק, בא משחק מס' 5 וניפץ אותם לרסיסים.

    לסיום, תרשו לי לשים את עצמי שוב על הצנטרישוט: בוסטון לוקחים את 6 ומשחק 7 פתוח לחלוטין עם יתרון ללוחמים. הסדרה רחוקה מהלהסתיים.
    למעשה הם לקחו גם את משחק 5, החל משלהי הרבע ה- 1, עד אז הם חפרו לעצמם את הבור הגדול ממנו לא יכלו לצאת.
    רק המאמץ שלהם ברבע ה- 3, גמר להם את המחסנית ברביעי.
    רואים את הניסיון העצום של הלוחמים. זה הגמר השישי (?) שלהם והחוסן המנטלי שלהם עשוי מברזל כשהיה נדמה שבוסטון שוברת אותם בסוף הרבע השלישי. בוסטון לא פחות טובה בסדרה הזאת. זה שילוב של ניסיון, עצבים, מנטליות, עייפות ומזל
    לא ברור לי למה בוסטון קיצרה את הרוטציה אחרי 2 סדרות עם 7 משחקים. כשמהצד השני, קר מחזיר במהירות את GP2 במהירות לרוטציה. שחקן צעיר, בלי הרבה ניסיון, אחרי פציעה לא פשוטה. קר מדגים כמאמן את היכולות שלו כשחקן מחליף בשיקגו ובספרס. איך שחקן רוטציה שולי יכול להכריע משחקים כשיתנו לו את ההזדמנות. פשוט להצדיע למאמן מצויין שלא עושה חשבון ולא פחדן.

    1. ברוך הבא לעגלה הירוקה אוהד ס"א,
      תצטייד בקסדה ושחפץ,תביא את המשפחה,אנחנו חייבים עוד גופות לזרוק על שי(הכוח חזק אצלו)
      ודה שוט עשה נפקדות מהתחלת הגמר,הוא בוגד במקצוע
      שי מקפץ ממקום למקום כמו קרי ,אני ורזי קרועים,
      טיטולי XL תקבל בעליה לעגלה

  27. ,תודה שגב. אני אומר שוב: הסלטיקס מאבדת את עצמה עם כניסות לא טובות של טאטום, בראון, וסמארט. ראיתם את וויגינס ניכנס? ככה ניכנסים.!!! וטאטום קולע שלשות באחוז הרבה יותר טוב מאשר בכניסות, והוא גם מחטיא פאולים. אבל גם השלשות של הסלטיקס באות באחד-על-אחד, ולא במסירות קבוצהממצד לצד עד דמתפנה אדם. דבר בסיסי ביותרא בכדורסל שבסלטיקס לא עושים וכנראה לא מבינים.

  28. כולם אומרים שגולדן תפסיד במשחק 6.
    רבים וטובים, בקיאים ממני בכדורסל, אמרו שגולדן תפסיד שני משחקים בבוסטון.
    אני אומר הכל פתוח, הכל אפשרי.
    גם אפשרי שגולדן תגיע למשחק 6, כשהיא מבינה את גודל השעה, כשהיא חוששת ממשחק 7, ותלחץ חזק על הגרון של בוסטון ותנצח את הסדרה 4:2.
    סבירות נמוכה שלקרי יהיה משחק חלש כמו היום.
    סבירות מציאותית שקליי יתפוצץ במשחק 6.
    די סביר שויגינס ייתן את התפוקה שלו, הוא הרי מפגין יציבות ועקביות בפלייאוף.
    לא בלתי סביר שדריימונד גרין יבין את גודל השעה לאור הביקורות ששטפו אותו, נראה שהוא נרגע מעט.

    בקיצור יאללה גולדן סטייט תביאי לנו נצחון בבוסטון – אליפות רביעית ו-fmvp לקרי הרכז והקלע הגדול בהיסטוריה.
    לא חייב לחגוג נצחון באולם ביתי, תהלוכות הנצחון יגיעו יום או יומיים לאחר מכן.

    1. אינשאללה, תיקון שחייב להגיע.
      גיימ סיקס קליי צריך לבוא לתת עבודה. יום בסדר של קרי + משחק חזק של קליי והתפוקה הרגילה של שאר הווריורס יביאו ניצחון ואליפות רביעית.

  29. נאמר כבר הכל, אין לי מה להוסיף לזה
    פשוט לא יכול, הלילות ארוכים והתחת
    של ההוא, גרנט אברם
    כבר עבר לקרי
    עוד אחד והוא שם
    בהר עם לארי
    ומייק
    .
    כי הזמן הולך ותם
    ג'ף ואן גנדי לא נרדם
    רק עוד שניים זה קורה..
    או שלא.

    1. בקיצור קרי צריך ניצחון אחד להיות סוף סוף סוף סוף פיינלז אמ.וי.פי
      אבל את משחק 6 בוסטון תיקח.
      ואז – גיים 7.
      כולם כולל כולם פה יהיו על קוצים. המון יהיה מונח על הכף.

  30. מונטרז הארל נתפס בקנטאקי עם כמות מסחרית של מריחואנה (1.36 קילו) ככל הנראה צפוי הגשת כתב אישום.
    חחחחחחחחח איזה דפקטים מסתובבים בWWE 1.5 קג ביי ביי ברינקס ופרנסה דביל

  31. כל כך לא סובל ישראלים יורדים בכיינים. בתור אחד שחי בארה"ב 4 שנים יכול לכתוב בקלות עשרים דברים מעצבנים מאוד שם. לפי דעתי הכל עניין של הסתכלות. האם אתה מלא שנאה לעם שלך ולא מעריך מה שהוא השיג ב70 שנה או שאתה כן מעריך.

    1. שיווווווווווווו
      אני מאושר שאני לא חי בישראל
      אני בחיים לא יחיה בישראל שוב
      עזבתי לפני 18 שנה ,ההחלטה הכי טובה בחיים שלי
      אני הייטר מקצועי,לפי סדר יורד
      הבבון המוסלמי "לברונית"
      מוסלמים
      דתיים קיצוניים
      אנשים עם ריח מסריח מהפה או הגוף
      רוסים\הומואים\
      שאר האנושות
      אמושי ,אל תהיה קשה עם עצמך,אף אחד לא מושלם
      תבוא לכפר,נעשה לך טיפול המרה,תרגיש חדש דנדש
      שאל את דה שוט,הוא מת על הטיפולים,חוזר כל שנה מחדש
      https://tenor.com/view/prisoner-electric-chair-death-penalty-electrocuted-shaking-gif-11758063

    2. אתה מדבר אלי?
      כתבתי שיש דברים נפלאים בארץ ועם זאת יש גם דברים נוראיים…ממש כמו בארה"ב.
      כל מקום מגורים והפלוסים והמינוסים שלו.
      בגדול כרגע בתור מי שחווה את ארה"ב כמשהו חדש ברור שאני מעדיף אותה, נראה מה יהיה בהמשך אבל מקווה שהמרחב והשקט פה יתנו לי את מה שאני מחפש גם בלונג ראן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט