מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1. לא יאומן כי יסופר: אטלנטה האוקס מסתמנת כקבוצה בה ינחת דיאנדרה אייטון

אתם לא מאמינים לי? בסדר. בקשתי שתאמינו לי?

אבל כשזה יקרה וכמה כאן יחטפו מינור שבץ לב שלא יבואו בטענות שלא הזהרתי אותם.

משהו קרה בשורות הבוסים של הקבוצה. נמאס להם לראות את קבוצתם נאבקת לעשות את הפלייאוף ואז צונחת שוב. הם רוצים ווינר באטלנטה כפי שקורה כאן בכמה שווקים גדולים כשאטלנטה לוקחת את הפיקוד בהם. לאטלנטה נמאס להיות מין יוסטון. היא רוצה להיות העיר מס' 1 בארה"ב ללא נמל, והיא החליטה שספורט הוא-הוא הענף שיעלה אותה על העץ.

טוב. מספיק בלבלתי לכם את האשכים. הנה הסיפור: הסאנס לא נראים מוכנים לשלם לאייטון מקס. זה לא הכסף. זאת החלטה בין הבוסים שהוא לא האיש (Suns don’t appear willing to offer)

אטלנטה, שאף פעם לא הייתה BIG SPENDER בשוק השחקנים החופשי החליטה להיכנס למשחק כגדולה, ולנצח. יש לה את הכסף לשלם לן OUT RIGHT. יש לה את השחקנים הטובים לתת (את כולם מלבד טריי יאנג), וג'ייק פישר האמין הודיע בפודקסט שלו אתמול ש"אטלנטה החליטה ללכת עליו בכל הכוח וכל המשאבים" (ake Fischer’s June 11 podcast,

אטלנטה יכולה לעשות זאת OUTRIGHT או להשתמש ב-SIGN AND TRADE.

NBA insiders believe Ayton is the top target on Atlanta’s offseason wish list. And while they can’t sign him outright, the Hawks do have several trade assets that could intrigue the Suns, such as De’Andre Hunter, John Collins, Clint Capela, Danilo Gallinari. Really, anyone not named Trae Young is likely considered expendable this offseaso

2. ווג': "צפו לחוזי מקס לג'ה וזאיון מיד כשעונת הפרי-אייגנטס תיפתח ב-30 ליוני"

לפי ווג'נרובסקי, הניו יורק פליקנס לא יבזבזו יום מיותר אחד ומיד יציעו לזאיון ויליאמסון הארכת חוזה מקסימלית כדי למנוע כל מיני שמועות, רכילויות, רינונים, ובשורות. זאיון הביע רצונו: פליקנס. סגן הנשיא דייויד גריפין הביע רצונו: זאיון ויליאמסון.

ESPN’s NBA guru Adrian Wojnarowski recently confirmed these reports, while also stating that we should all expect to see this deal between Zion and the Pelicans sealed quickly. According to Woj, the Memphis Grizzlies plan to do the exact same thing with Ja Morant:

שתי הקבוצות החליטו הפעם NOT TO MESS AROUND ולחתום את עתידם ל-4-5 השנים הבאות כמעט מיד ב-30 ביוני.

.

3. תאריך להתחלת הפרי-אייג'נטס הוא ה-30 ליוני, אבל הטלפונים בין הקבוצות כבר רותחים

הניו יורק פוסט כתב על מגעים בין מינסוטה טימברוולבס וניו יורק ניקס בקשר לטרייד די מסיבי. הרי ג'וליוס רנדל חתום על חוזה מסיבי (שאולי הניקס מצטערים עליו אם להיזכר בכמה טנטרומים (TANTRUMS) שלו על הספסל, אבל הוא עובדה מוגמרת בתפוח הגדול. שלושת הצעירים אר.ג'יי בארט, עמנואל קוויקלי, ואובי טובין מעלים חיוך בפני כל אוהד ניקס באשר הוא.

הווה אומר שיש לנו סנטר, ושלושה. מה בקשר לפוינט גארד, דוק? לא הקדשת מילה ל-P.G.

נכון. כאן קבור הכלב, ז"א הסיבה לכל הקטע הזה: כמה שקמבה וולקר היה נפלא ביוקון, והייתי לו אפילו תקופה מצויינת בהורנטס (גם בסלטיקס הוא עשה דברים טובים), בניקס הוא הסר…ח. בעדינות? נכשל. אולי השיטה הכשילה אותו, אין לי מושג. כך או כך הניקס רוצים פוינט גארד חדש וזה מה שמסתמן:

New York Knicks Receive: G D’Angelo Russell, No. 19 Pick, No. 40 Pick

Minnesota Timberwolves Receive: G Derrick Rose, G Kemba Walker, C/F Taj Gibson, No. 11 Pick

(אם זה לא מוצא חן בעיני דובי, זה עדיין לא מאוחר להעמיד את הניקס בפני מה שכן מוצא חן בעיני דובי)

4. אנדרו ויגינס הופיע למשחק הרביעי עם בתו הלובשת את הטי שירט עם הדאנק, והמילה "THAT"

המילה "THAT" היא להזכיר לכולם את הדאנק ההוא – "THAT DUNK!" – מלפני שבועיים כשהאבא, אנדרו וויגינס, עשה על לוקה, דאנק שהלך VIRAL בכל העולם.

5. ביל סימונס טוען שג'ייסון טאטום "מנסה להיות יותר מדי קובי בריאנט"

ביל סימונס טוען שהבעייה של טאטום היא ש-"הוא מנסה יותר מדי להעתיק את קובי בריאנט בלהיות מציל הקבוצה". לדעתו ג'ייסון חייב 'TO TONE DOWN THE KOBE THING". הוא יורה רק 34%1 מהפארקט, אם כי הוא טוב מאד מהפרימטר. "כשהוא מבצע כניסה לסל הוא מחטיא הרבה מדי בזרירות ממיד-ריינג', ונחסם בצעד וחצי". אבל סימונס מציע גם נקודות חיוביות במשחקו:

  "With his playmaking and defense".

אבל בסיכום:

He needs to cool it a bit on the Kobe Bryant tributes during the game

6. הם לא הולכים לשום מקום

ווסטברוק מפנה גבו לאשך, לברוך, ושאר ההייטרים שלא מבינים שכל מה שראס היה צריך זה מאמן שיבין אותו ואת משחקו, כפי שהדוק מבין. עתה עם מאמן חדש, משחקי ה-30 והטריפל דאבלים יחזרו להכות כמו לפני עשר שנים

דובר כאן, ובכל אתר המכבד את עצמו, על ראסל ווסטברוק, קיירי אירוינג, ובראדלי ביל. לא על סדר היום שלהם, או אם הם שמעו על בנאדם בשם וולדימיר פוטין. דובר כמובן על לאן הם הולכים. נשמעו קולות של "לא משנה לאן הם הולכים, אבל בקבוצותיהם הם לא נשארים".

אז יש לי חדשות עבור דה שוט: הם לא הולכים לשום מקום. הקומבינציה של כמה הם ישתכרו בקבוצותיהם הנוכחיות, וכמה קבוצות מתחרות תצטרכנה לשלם להם עבור חתימתם בגולה – עושה מכל מעבר לאן שהוא דבר מסובך ויקר מדי. אז הלייקרס נשארת עם ראס, הנטס עם אירוינג, והויזרדס עם בראדלי ביל.

7. דברי התוכחה של כוכב הדאלאס קאובויס מיכה פרסונס הולכים VIRAL

"אם חותמים אותי היום לחוזה של 10 ימים אני עושה יותר משעשה דריימונד גרין"

.

8. דלונטה שוב נראה מקבץ נדבות באלכסנדריה, וירג'יניה

היו דיווחים טוביל בשנה-שנתיים אחרונות על דלונטה ווסט, שחקן הקאבס לשעבר. הסרטון האחרון הוא פחות מלבב.

ome videos and photos that surfaced on social media over the weekend appeared to show West panhandling on the side of the highway in Alexandria, Va. In one clip, a fan exchanges pleasantries with the man believed to be West and says, “My dog Delonte, how you doing my brother?” West’s response was not clear in the video, which you can see below

9. מה צריכים אוהדי הלייקרס לחשוב כשהם שומעים את דברי ההבל האלה יוצאים מפיו של כוכב קבוצתם?

אני לא מבין. אנטוני דייויס מתגאה בזה?

(לכן הוא אף פעם לא יהיה השחקן רציני)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 162 תגובות

  1. תודה מנחם מצויין כרגיל , אטלנטה לא יכולה להציע לאייטון מקס היא צריכה להטריד כמה מהנגרים שלה, השילוב של אייטון ויאנג יכול להיות מעניין למרות שלדעתי לא מה שיפטור את הבעיות של אטלנטה, כמובן שבכלל שילוב כזה יקרה הם יצטרכו להפטר מקולינס וקאפלה.
    .
    לאטלנטה יש המון בעיות שרק שינוי מאמן ושינוי גישה של יאנג יפתרו, כמו שהזהרתי במהלך העונה הסדירה התקפה שבנוייה על שחקן אחד ו4 סטטים לא יכולה לעבוד זה לא משנה כמה ההתקפה ״יעילה״ בעונה הסדירה (מקום שני בליגה) בפלייאוף היה נחנקת וצפוייה בקלות, מקמיילן הנוראי חייב לעוף אבל השאלה שצריכה להשאל האם יאנג יסכים לעשות תנועה בלי כדור ולשחק במשחק הקבוצתי?
    .
    2. גריפין אהבל לא נורמלי זה שהפוטנציאל של שחקן מקס לא אומר שצריך להציע לו מקס ישירות, זאיון וויליאמסון לא מתעניין בכדורסל ולא מתאמן כשצריך, בעודף משקל רציני שגרם להחמרת ולעיכוב הפציעה, להציע חוזה מקס לשחקן שמן שרוב הסיכויים יפצע שוב שאין לו גרם אחד של רצון ואתיקה מקצועית זה מתכון לאסון.
    הפליאקנס הייתה צריכה לשים את השיחות איתו בהשעייה ולתת לזאיון להוכיח את עצמו, אם זאיון הפסיק להתאמן והתחיל לטחון ציזבורגר שקיבל חוזה של 16 מליון, איך הוא יתנהג שיקבל חוזה של 200 מליון?
    .
    ג׳ה מוראנט לעומת זאת זה סיפור הפוך, הוכיח את עצמו והשתפר מאוד משנה לשנה מקס בעיניים עצומות. יש לקבוצה גם מאמן מצויין. השלב הבא בהתפתחות של ג׳ה מוראנט זה קליעה יציבה והבנה והשתלבות טובה יותר במשחק הקבוצתי.
    .
    5. לטייטום יש בעיה בהבנה וקריאה של המשחק לא מעט פעמים במיוחד כשלא הולך הוא נכנס עם הראש בקיר ובוחר זריקות נוראיות, במיוחד הפידוואי המטומטם הזה.
    .
    6. מנחם בשעה טובה החוזה של האפס נגמר וניפטר ממנו עונה הבאה, אני בספק אם איזה קבוצה תחתים אותו והאם הוא יסכים לחתום על מינימום, שאלו את השחקן במסיבת עיתונאים אם הוא יסכים לעלות מהספסל והוא צחק בזלזול. תודה מנחם פנטסטי

      1. נראה לי במקרה של סיין אנד טרייד קאפלה יהיה חייב לעבור הוא גם מתאים למשחק של הסאנס. השאלה שלי אם יפטרו מאייטון יסכימו להאריך לקמרון ג’ונסון את החוזה? בשוק של היום הוא שווה את ה10-15 מליון דולר (ויש גם את הסופר מקס לבוקר).

        1. אני פסימי בכל הגזרות.
          יש לי תחושה שזו תהיה השנה האחרונה של קמרון ג'ונסון בקבוצה –
          אני לא רואה את הסאנס משלמים הרבה לשחקן ספסל.
          לא אופתע לראות טרייד כבר בפברואר.

          1. אם אכן כך, ואם נחבר את זה לסיפור של אייטון, אני יכול להציע כמה דברים:
            .
            א. את פולטל – אין הרבה סנטרים קלי רגליים ואינטיליגנטיים כמוהו, והוא בהחלט יכול להשתלב מצוין אצלכם בהגנה. לא אייטון, אבל ההגנה תהיה מצוינת.
            .
            ב. את דז'ונטה מורי – כריס פול לא נהיה צעיר יותר, ואתם לא יכולים לחכות שגארד צעיר יתפתח. אנחנו, לדעתי, נתקשה לשמור על מורי לאורך זמן כי לא נהיה מספיק טובים.
            .
            מה אני רוצה? את אייטון, כי צריך פוטנציאל לסופרסטאר, ואת קמרון ג'ונסון כי הוא צעיר, צלף, ואינטיליגנטי.
            .
            הטרייד עובר במכונה

            https://imgur.com/igYCCgc

            הסאנס הופכים לקבוצת הגנה קטלנית, כולל בעמדות הגארד. מורי ובוקר לא דורכים אחד לשני על האצבעות, ואתם גם חוסכים לא מעט כסף שיכול לשמש אתכם לחיזוק הקבוצה. הספרס מקבלים שני שחקנים עם פוטנציאל לבניה מחודשת.
            .
            דעתך?

            1. לדעתי גיא מנתק את הקשרים איתך (: טרייד נוראי לסאנס שיכולים וצריכים לקבל הרבה יותר על שניהם.

            2. אם אני מקבל ההחלטות בסאנס,
              אני פשוט משאיר את אייטון ..
              .
              בהינתן סרבר –
              יש לי תחושה שהסאנס הולכים על טרייד כזה.
              פתרון ארוך לעמדת הרכז,
              פתרון מידי לעמדת הסנטר,
              לא צריך לשבור את הראש על קמרון ג'ונסון,
              והכי חשוב?
              חוסכים כסף.

            3. ברוך ת'מפוטר. גיא – התקבלת!
              .
              אם להיות לגמרי מהפכניים, אפשר גם להוסיף לחגיגה את כריס פול, כשאת הדרך חזרה עושים מקדרמוט, שיכול לייצר שלשות מהספסל, וההגנה הקלושה שלו תהיה פחות משמעותית בקבוצה עם הגנה כל כך טובה, את ריצ'רדסון, מגן מעולה מהספסל בדקות שבוקר נח או סתם מול קבוצות סמול בול, ששיחק יפה מאד העונה בספרס, ואת זאק קולינס כסטרץ' צלף ו/או שחקן שאפשר יחסית מהר להיפטר ממנו כדי לחסוך כסף מאחר והחוזה שלו, אאל"ט, לא מובטח ברובו בגלל הפציעה.
              .
              מה יוצא מזה – הסאנס נפטרת מהכבלים לחוזה הארוך של כריס פול, מקבלת שלושה שחקנים בעלי ערך, שמעמיקים מאד את הרוסטר, אבל גם יכולים לשמש כחתיכות נוחות לטריידים בהמשך. הספרס מקבלים את כריס פול, אופססס, שאין לי כל כך מה לעשות איתו, אז גם אבקש שתי בחירות סיבוב ראשון ובחירת סיבוב שני רחוקות.
              .
              גם זה עובר
              https://imgur.com/cny4yVP

            4. מאנו, יש רק בעיה אחת.
              אפילו אני לא הייתי מעסיק אותי כ-GM…

            5. וואו מאנו, זאת הצעה מאוד מעניינת.
              הייתי מת לראות את בוקר ודז'ונטה משחקים ביחד.

            6. אחד רכז השני קלע, הם משלימים האחד את השני מצוין.

  2. תודה רבה דוק
    ==
    אבל אף מעורב שיקוצים אינו שלם ללא ראש הכנופיה 🙂
    = חוזה מקס לאיש שאוכל יותר המבורגרים מדקות משחק?
    = ראס צריך מאמן, זה הכל, ברור
    ==
    ואין כמו הגרופי, מוסיף עניין לקראת העונה הבאה

  3. תודה מנחם
    קצת קשה להאמין שהגבה לא זרק בכלל לסל חודשיים פלוס. שיקלע בחיבור הגבות צמה עם כוונת חדשה ל 2023.
    דלונטה זה אופי של הומלס, אי אפשר להוציא את ההומלס ממנו. ניסו פעם, ניסו פעמיים, שום דבר לא יעזור כשמשהו נדפק במח.
    מסכנים אוהדי הניקס….
    ציון יקבל מקס בלי התניות? מי שחותם לו קובר את הקבוצה שלו לשנים הקרובות.
    רק אזכיר שלפני שנה מינוס שבועיים וחצי אטלנטה היתה בגמר המזרח. אז לא עשו פלייאוף השנה, בממוצע זה לא כל כך נורא.
    ניו יורק פליקנס אחד הגדולים שלך, אז ניו אורלינס זה הניקס החדשה.
    חמש שעות ואני בבת גלים. מיני סערה ויש קצת גשם.

  4. אטלנטה לא יכולים להחתים את אייטון השחקן שוק חופשי –
    אין להם מקום מתחת לתקרה השכר.
    .
    הם בהחלט יכולים ללכת על סיין אנד טרייד,
    יש להם נכסים אטרקטיביים.
    בשביל זה הם צריכים:
    א. רצון של אייטון להגיע לאטלנטה.
    ב. הסכמה של הסאנס.
    .
    אם אכן הסאנס מוותרים על אייטון,
    אז בהינתן רצון של אייטון,
    הם אחת הקבוצות עם באמת מנעד נכסים שיכול בקלות לאפשר טרייד,
    אם זה ישירות מול הסאנס,
    אם זה באמצעות קבוצה שלישית.
    .
    במילים אחרות?
    באסה.
    עוד מהדורה של הסאנס שסרבר בקמצנותו הורס.
    את קבוצת נאש הוא שבר כאשר סירב לתת לג'ו ג'ונסון חוזה,
    עכשיו על האש אייטון.
    .
    אטלנטה?
    הם יכולים להרוויח בענק (תרתי משמע) אם אכן עסקה כזו תצא לפועל.
    גם אייטון.
    קבוצה שתתן לו מקס,
    גם תשחק עליו. בשעה טובה.
    .
    ב-30 ליוני בשעה 17:00 שעון מזרח ארה"ב תגיע השעה בה מותר לקבוצות להתחיל לנהל משא ונתן עם שחקנים חופשיים.
    טריידים מותר לקבוצות לבצע למן הרגע בו הסתיימה העונה שלהן (לכל קבוצות הליגה למעט גולדן סטייט בוסטון מותר כרגע לבצע טריידים עד לתאריך בדדליין בפברואר 2023)
    .
    תודה, מנחם.

    1. תודה גיא מצויין למרות שלדעתי אי אפשר להפיל הכול על סארבר, מונטי וויליאמס עצמו לא מסתדר עם אייטון ולא בונה עליו, אפשר לראות את זה במהלך השנתיים האחרונות במשחק ההתקפה של הסאנס שכלל לא בנוי עליו ובאפס תרגילים שמסדרים לאייטון.

      יכול להיות שבסאנס לא חושבים שאייטון שווה חוזה מקס לא רק בגלל הקמצנות של סארבר?

      https://nba.nbcsports.com/2022/05/24/report-monty-williams-has-complained-about-deandre-ayton-suns-might-not-match-max-offer-sheet/amp/

      1. לי זה נקרא כמו אליבי של הסאנס לקראת הקיץ הקרוב.
        נכון, הסאנס לא שיחקו על אייטון במשך מרבית השנה. אבל כאשר הברירה הצטמצמה (ההיעדרות של כריס פול בשליש האחרון של העונה), אייטון החל לקבל הזדמנויות והוא הוכיח שהוא שחקן התקפי אדיר.
        תן לו קבוצה שמעוניינות לשחק עליו,
        ולדעתי תקבל תפוקה אדירה.
        .
        כאוהד הסאנס,
        לא ברורות לי התלונות.
        שחקן הגנה מצוין,
        שחקן סופר קבוצתי,
        אופי נוח (גם אחרי הקיץ שעבר המשיך לשחק בשביל הקבוצה ופחות בשביל החוזה הבא),
        הכישרון התקפי גדול.
        .
        מתלוננים שהוא לא אסרטיבי מספיק בהתקפה?
        אם היו נותנים לו במשך כל העונה מבטים למצבים, במאני טיים הוא היה טוב אפילו יותר.
        מתלוננים על ההתמכרות שלו למשחקי מחשב?
        ראיתי אותו משחק. זה לא מרגיש כמו שחקן שמזניח את עצמו. מרגיש הרבה יותר כמו שחקן לא ממש מרוצה.

  5. 7. כוכב דאלאס צודק, גרין זה מינוס עצום התקפית , ממש 4-5 בהתקפה, החוסר יכולת שלו לזרוק לסל הופכת את המשחק שלו לצפוי והתקפה נתקעת , אף אחד לא שומר עליו ובצדק אם יגיע לסל הנגר יחטיא לייאף או יחטוף בלוק ואם יזרוק מ3 יהיה נס אם יפגע בטבעת, הוא גם מפחד לזרוק לסל (היה לו שני לייאפס חופשיים משחק קודם והעדיף למסור).
    .
    גולדן סטייט הייתה צריכה לבעוט אותו אי שם ב2017 בריב עם דוראנט, מצחיק להזכר שכמה מאוהדי הלוחמים חשבו שהוא השחקן החשוב בקבוצה. גרין הוא דוגמה מובהקת לחוסר רצינות ועבודה בליגה והבנה ששיווק טוב חשוב יותר מלהיות שחקן טוב , קליעה זה לא יכולת שמתדרדרת עם השנים אם מתאמנים עליה.

    https://thecomeback.com/nba/celtics-turned-draymond-green-offensive-liability.html

  6. 8. ראיתי עכשיו דיוויס מביך עוד דוגמא לחוסר רצינות ששוררת בליגה, האוף סיזן של דיוויס לפיו מתנהל ככה וזה אחרי מנוחה של כמעט עונה שלמה.
    Anthony Davis said his usual off-season is

    • 4 weeks rest after the season
    • 6 weeks strictly weight training
    • Basketball stuff 6 weeks before training camp
    .
    הוא לא יכול לשלב אימוני כדורסל עם אימוני כוח? הוא במקרה הטוב עובד שעתיים במכון כושר ונח כל היום; רוב שחקני הNBA עצלנים מפונקים בלי דרייב למשחק וזה מתבטא בתוצאות או בחוסר שלהם במקרה של דיוויס ביחס לכשרון . קובי ברייאנט זל היה מתאמן כל היום, היה מתחיל את היום אימונים שלו ב4 בבוקר.
    איזה עובד בשוק העבודה בכל תחום עובד שעתיים ביום?

  7. מעורב גדוש להפליא מנחם, תודה רבה.
    .
    באטלנטה חולמים על אייטון ובסוף עוד יסיימו עם פולטל, שזה לא רע בכלל אגב, לדעתי הוא מתאים להם מאוד הן הגנתית והן התקפית. נראה.
    .
    לתת מקס לזאיון, בלי כוכביות של פציעות, נראה לי סיכון עצום. עם כוכביות של פציעות, כמו שפילי עשתה עם אמביד, נראה לי סיכון סביר, אבל גם כזה שיתממש.
    .
    הטרייד המוצע בין הניקס למיניסוטה נשמע לי טוב למיני, ולא כל כך טוב לניקס, אז הסיכוי ששני הצדדים ילכו על זה בהחלט גבוה.
    .
    אולי דייויס מנסה להוריד את ערך הטרייד שלו? אולי הוא פשוט לא אוהב להזיע בקיץ? אולי גם הוא מבין שכל עוד הסגל נראה ככה אין טעם להתאמץ? אולי כל התשובות נכונות?
    .
    טייטום הוא לא קובי, והוא גם לא דוראנט, ובטח שלא לברון או קוואי, והאמת שהוא לא מזכיר לי שחקן אחר כלשהו. הוא פשוט יצטרך לברר, עם יודוקה והסלטיקס, מיהו ומהו, ולנסות להיות הטייטום הכי טוב שהוא יכול להיות.

  8. וואי וואי וואי מנחם
    פצצות של מעורב
    מיכה פרסונס צודק ב 100%.חחחחחחח אחותי הפיסחת עם יד קשורה מאחורי הגב תעשה יותר מדריימונד
    אני צופה שציון עשה זיון לפליקנס, יעעעעעעעלה לא שפויים(כמה דחקות ירוצו פה בעונה הבאה)גריפין,חשבתי שאתה מבין את הג'וב ידביל,אני מתעב את ציון כבר עונה שניה ,ולמה? כי הוא שקרן\עצלן\שמוכר לוקשים לי ולכל מי שנהנה מהנ.ב.א\WWE ,שילך לשלייקרס,הוא מתאים בול לביוב שרץ שם
    ציון הזונה נותן פייט לבבון(שי,קח אותי מהצנטרישוט דחוף לכפר לטיפול פולשני על דברי הכפירה)
    אייטון + ווינר באותה שורה זה דבר והיפוכו,לא קורה ולא יקרה,שחקן מטרה\משלים
    כמות הטיטולים שהפליקנס ואטלאנטה יצרכו בעונה הבאה תהפוך אותי למליונר
    אני מאושר בשביל הבבון והגבון,מאחל לשניהם שיחנקו אחד את השני למוות למחיאות כפיים של הקלינגון,קבוצת השיקוצים הגדולה בהיסטוריה המודרנית עומדת בציפיות ה-ללל
    חחחחח שוק ה-WWE מלא זבלה וכל עוד המנהלים\בעלים מתנהלים בחוסר שפיות העסק יסריח יותר ויותר

    1. ציון ולברון הם שני הפכים – האחד הגיע מאשפתות וחצב את דרכו לפסגה במוסר עבודה מטורף, מזמן יש לו טונה של כסף אבל מה שחשוב לו זה ההשגים ההיסטוריים. השני נולד עם כפית של כסף, התעשר בגיל צעיר, וכבר בגיל 20 החליט שלא חשוב לו כלום ועדיף לפרוש לפנסיה

  9. השילוב של הבעלים הקמצן של פיניקס עם החוזה של כריס פול, שחקן שתמיד מגיע לגשר אבל לא מצליח לחצות אותו הוא קטלני לאוהדים. לו רק יכלו להחליף קבוצה אהודה.
    .
    לפיניקס יש 9 חוזים לשנה הבאה ולא יותר מ 19 מיליון פנויים לפני שתאלץ לשלם מס. זה אומר שכל עסקה של S&T על איטון לא יכולה להביא חזרה שחקן שמקבל יותר מ 10 מיליון. מגי אינו בין התשעה ואם הם נותנים לאיטון ללכת הם צריכים להחתים 2 סנטרים.

    1. הבעיה עצמה היא לא בחוזה של פול אלא בהסתמכות הכמעט מוחלטת על פול ועל הריכוזיות שלו שפוגעת בקבוצה. אני חושב שפול בהחלט יכול וצריך להיות עדיין הרכז הפותח של הסאנס אבל הוא צריך להיות הרבה פחות עם הכדור ביד ואופציות העיקרית בהתקפה צריכים להיות בוקר ואייטון, כמעט ולא הריצו לאייטון תרגילים לפוסט ( אם זה גבוה בינוני או נמוך) שבו הוא יכול לנצל את היד הרכה שלו.

    2. לגבי סארבר הוא בעיה עצומה, הליגה ניסתה להפטר ממנו כבר על ידי האשמות הזויות, לצערם של האוהדים אי אפשר להיפטר מהבוס של הקבוצה רק בגלל קמצנותו.

  10. בוקר צח בוקר זך
    תודה מנחם אחלה מעורב
    יש כאן מתקפת רפי הבנה – ראס בשנה הבאה יאכיל הרבה כובעים. התמונה שלו בוויזארדס מעלה זכרונות.
    ההצהרה של דייוויס היא בושה. אצבע בעין. הסרטן הפריך.

    1. חחחחח דה שוט
      לא הספיק לך מהצנטרישוט?
      קיבלת כבר מנוי קבוע על חשבון הקלינגון.
      הצעה ממומחה פופרס מדושן………..
      תעשה כיפה אדומה לשי,תן לו תלמה ומרח אותו בלואיז ונהייה 50\50

            1. אתם מובילים בדו ספרתי…

            2. עכשיו הבאתם את ברוך טרי מהספסל עושה מאנו אין לי שום דרך לשמור עליו

  11. תודה מנחם.
    הצעתי את הטרייד של אייטון להוקס מזמן ואם זה יקרה זה התגשמות חלומי.
    אייטון ויאנג זה שילוב מעולה והם ידברו חזק בשנים הקרובות.
    הוא יהיה מינימום שחקן של 22 ו12 באחוזים מטורפים ויאנג יפטם אותו יופי טופי.
    מזכיר קצת את אמארה סטודמאייר רק שהוא שומר הרבה יותר טוב.
    גם אם אין לו אופי של כוכב יאנג יכניס בו פלפל סמכו עליו.

      1. ברגע שהטרייד ייצא לפועל, מגיעים לי ולך אחוזים על תיווך הטרייד (מבעלי אטלנטה – טוני רסלר), הרי אני הצעתי אותו ואתה נתת חותמת סופית.
        חחחחחחחח

  12. הגבה אף פעם לא היה סמל של עבודה קשה, עושה רושם שציון הולך בעקבותיו. זה מקרי? מה מלמדים אותם שם בניו אורלינס? אולי זה בכלל הגמבו.
    תודה רבה על המעורב המעולה

    1. העונה עבר כל כך הרבה על הגוף של דייוויס, שלדעתי זה לחלוטין בסדר גמור אם הוא ינוח וישקיע בשיקום כמה שאפשר.

  13. תודה מנחם.
    לגבי אייטון ואטלנטה נראה לי זה בהמשך לעונת החלומות של האשך.2 שיקוצים בקבוצה אחת פותרלו הרבה בעיות.
    לגבי דיוויס מסרב להתרגש,דווקא מנוחה מוחלטת יכולה לעשות לו טוב,חוץ מזה שבואו זה לא ששנה הבאה הולכת להיות יותר טובה ללייקרס.
    לגבי זאיון אם הם לא שמים סייגים על המקס כמו שפילי עשו עם אמביד אז הם דפוקים ברמות חלל,אם הם יכניסו סייגים לדעתי זאת עסקה טובה,אתה לא מוותר על פוטנציאל כזה גם אם נכון לעכשיו הוא לא נראה הולך לממש את הפוטנציאל(אלא עם אתה סארבר)

      1. זה לא משנה אם הוא עגל או שיקוץ,מבחינתך אם הוא באטלנטה תפסת 2 ציפורים גם יאנג וגם ככה אייטון לא יצליח ותוכל לרדת על גיא שנים קדימה שאייטון לא שווה מקס

      1. תשמעו, גרמתם לי לחשוב (מזמן לא קרה לי):
        איכשהו תמיד מצפים (או אני מצפה) שגארד שמוסר 10 אסיסטים בשגרה וסנטר שמסיים טוב מתחת לסל יהיו חיבור טוב…
        אני לא זוכר שזה עבד יותר מידי, בטח לא מאז שאני צופה בכדורסל.
        שאק והאקים לא שיחקו עם גארד שמוסר בסיטונות, אפילו טוני פארקר לא היה קרוב ללהיות מלך אסיסטים.
        זה כן הביא אליפויות למג'יק וקארים וללברון ודייויס (אבל מג'יק ולברון הם לא רכזים קלאסיים ודייויס טוען שהוא לא סנטר).
        .
        אולי גמד וענק זה לא שילוב כזה טוב כמו שעושים ממנו.

        1. מהשחקנים שמשיגים הרבה אסיסטים היום, מי חוץ מאולי ווסטברוק הוא אחד כזה שמשיג אותם בעבודה עם גבוה ולא בהוצאה לשלשות?
          כריס פול יכול להיות כזה, הוא מבוגר מספיק בשביל לזכור את התקופה שעבדו עם סנטרים, אבל פיניקס בחרו אקטיבית ללכת פחות על היכולות הגבוהות של אייטון בתחום.

          1. אני לא מתווכח עם זה שזה פחות קיים – זה מה שאני אומר. רק אומר שאולי יש סיבה למה זה פחות קיים – כי זה פחות עבד.

            1. כן, ניסיתי למצוא התחלה של הסבר.

            2. אולי זה צפוי מידי…

            3. כלומר, לא ההסבר. השילוב בין השחקנים.

        2. ספירת אסיסטים זה בלוף היום, לא מעיד על דבר.
          בנוסף הרוב המוחלט של הרכזים כיום הם shoot first, ומשאירים פירורים לסנטרים, כמה לובים או רולים לסל.
          הסנטרים רצים מצד לצד וצריכים להגן (גם על הפרימיטר) ולרווח.
          הם משחקים בעיקר עם הפנים לסל ואיבדו את משחק הגב לסל, וגם אף אחד לא משחק עליהם.

          1. מה שאני אומר זה שמצב העניינים היום הוא ככה כיום גם כי זה הפסיק לעבוד בעבר. לא שכולם ככה כיום ובגלל זה לא עושים את זה יותר.

            1. זה ביצה ותרנגולת.
              אף אחד כבר לא עובד על זה ולא מפתחים יכולות גב לסל.

            2. מי שמפתח זה שחקנים שיכולים להביא את עצמם לשם עם כדרור. כמו לוקה שיש לו דרים שייק לכל דבר ותכלס גם לברון.
              אבל למסור לסנטר ולהסתכל עליו עושה קרב טוסיקים עם הסנטר ששומר עליו זה באמת משהו שדי עבר מהעולם.

            3. לוקה זה חייזר בליגה. הגיע עם יסודות מחו"ל כמו יוקיץ'.
              דיברתי על אמריקאיים

            4. כמה סנטרים אמריקאים שהם יותר מרול פליירז יש כרגע חוץ מKAT? אייטון ואמביד הגיעו לארה"ב בתיכון.

        3. מה זה לא עבד? גמר מערב (נאש ואמארה) לא תופס? סימונס ואמביד? גם יותר מפעם – אז מרק ג'קסון ויואינג עבד לא רע וגם סטוקטון ומלון זה די זה, למרות שמלון היה 4 ולא 5. יש (והיו) הרבה פחות רכזי מסירה-קודם ממה שנהוג לחשוב אז בוודאי שיש פחות דוגמאות.

          1. בהחלט התכוונתי לעבד אליפות…
            נאש הmvp חסר הגמרים וסטודמאייר זו אחת הדוגמאות שחשבתי עליה כהצלחה מוגבלת.

      1. הם לא צריכים לתת. אם אייטון מחליט שהוא רוצה פורטלנד לסאנס יש שתי בחירות – להשוות או לוותר עליו.

            1. זאת אומרת במקרה כזה הקבוצה תהיה חייבת ם את ההסכמה של אייטון(מן הסתם) וגם הסכמה של פיניקס-זאת אומרת לפיניקס יהיה יותר סיי באיזה שחקנים לקבל

            2. כן בדיוק.

        1. מקס מפיניקס אומר גם סכום יותר גבוה לאייטון נכון? אז הוא גם אמור להעדיף חתימה ואז סיין אנד טרייד ולפיניקס זה בטח יותר טוב כי היא תקבל תמורה

      2. לפי דעתי הם לא חייבים, הם פשוט יציעו לו מקס, ויקוו שפיניקס לא תשווה.
        שאלה האם פיניקס יכולים להשוות הצעה על אייטון ולבצע sign and trade עם קבוצה אחרת?
        למשל אייטון חותם על חוזה מקס עם פורטלנד, פיניקיס משווים ושולחים אותו לאטלנטה?

  14. לגבי דריימונד, לולא המהלכים בהם היה מעורב ברבע 4 של משחק 4, יש מצב שהסלטיקס היו מנצחים. במיוחד האסיסט שמצא את סטף לשלשה שהפכה את המשחק מsibgle possesion ליותר מזה. ראו שם את הסיבה לכך שגרין ממשיך לקבל קרדיט מקר – הוא שומר על קור רוח גם בתוך המשבר, הוא יודע לנוע, הוא יודע להחזיק עמדה ובאלוהים – הוא תמיד יודע לתת לסטף את מה שסטף צריך. גרין היה ונשאר שחקן שלא נכון למדוד אותו במה שמופיע בסטטיסטיקה. וזה בלי להתייחס לעובדה שגם כשהוא מסריח את הפרקט הוא ממשיך להציק לקבוצה השניה ולנסות להוציא לה את הרוח מהמפרשים בכל הדברים הקטנים והמגעילים שהמקצוענים עושים זה לזה.

    לגבי אנטוני דייויס – רואים מהסרטון שהוא עם גוף שמור היטב. כלומר, הוא לא זלל המבורגרים וישן כל היום. הוא בכושר. לא לגעת בכדורסל למי שהיתה לו עונה כל כך איומה זו דרך טובה להיטען באנרגיות מחדש. וכן, הוא לא משפר את עצמו כל קיץ, זה לא ג'ורדן או בירד או מג'יק או לברון – הוא לא מהקליבר הזה. אבל זה לא הפתיע אף אחד, נכון?

    1. אז מה שאתה אומר בעצם שעדיף להשאיר אותו במגרש אפילו שהוא נורא ואיום(הקטע שגם בהגנה הוא לא טוב) בשביל הסיכוי שבסוף הוא יעשה את הפעולות הנכונות.נראה לי סיכון מדי,בייחוד שעד עכשיו מתוך 4 משחקים רק אחד מהם אפשר להגיד היה צמוד.
      לגבי דיוויס מסכים לגמרי

      1. למעט ה1 מ-7 מהשדה שכלל גם החטאות מביכות היו לו 8 אסיסטים, 9 ריבאונדים ו-4 חטיפות . רק 2 איבודים. ה+/- היה אפס, שזה לא אומר הרבה אבל אי אפשר לטעון מזה שעצם הנוכחות שלו הזיקה.
        זה היה משחק רע שלו – אבל הוא לא היה נורא ואיום.
        מה שכן, אם הוא יבוא עוד פעם בכושר כזה, הסלטיקס יינצלו את זה עד הסוף.

        1. ריבאונדים זה נחמד וה"אסיסטים" האלה של למסור לכל אחד חוץ ממנו שאז זורק וקולע ממצב לא בהכרח פנוי.. בסוף הוא עושה יותר נזק מתועלת

          1. הוא הפסיד בצורה נוראית במבחן הצפיה.
            במבחן הסטאט במשחק, בכל יום אחר אם היו רואים את המספרים האלה אפשר היה להגיד שזה יום טיפוסי שלו ובשביל זה הוא שם.
            אי אפשר אבל להגיד שהאסיסטים שלו הם סתם למסור לכל אחד.

            1. טוב לא לכל אחד.. לסטף 😉

            2. פחות מחצי מהם היו לסטף וחוץ מהסל הקשה של סטף בסוף רובם מצאו את השחקנים במקומות נוחים

      2. יש משהו בווריוורס שלדעתי אולי לא כל-כך תופסים. גולדן זה קרי תומפסון וגרין. כשמאמן 'שובר" את אחד מהם ומייבש אותו בספסל גם אם זו סיבה מוצדקת כמו שהוא קטסטרופה זה עלול לגרום לסיוט ברמת החדר הלבשה בין היתר כי אלה השלושה שהחדר הלבשה מסתכל עליו כמי שמוביל את כל העסק, כשאחד מהם נשבר זה משפיע על כולם…זה לא פלייסטיישן אלה אנשים אמיתיים
        קר הצליח להעביר מסר לגרין שהוא לא מרוצה אבל החזיר אותו לדקות הסיום כדי להעביר מסר לכל השאר גרין הוא אחד מהמנהיגים שלנו והגענו לפה בגלל היכולת שלו ולמרות היכולת שלו ואנחנו ניקח או נפסיד את הסדרה בגלל היכולת הזאת, אבל הוא מנהיג ומנהיג נמצא על הפרקט בדקות הסיום – במקרה זה גם עבד וגרין היה מעורב ב2 סטופים שעזרו לגולדן לנצח

        1. מסכים מאוד.
          אני רוצה להדגיש לגבי המאמן – המאמן כל הזמן לוקח הימור במשחק, משנים הרכב ולא יודעים אם זה יעבוד, זה תלוי גם בצד השני. מוציאים את גרין ובהימור גדול (על כל הקופה, כן?) מחזירים אותו בסוף. וראה זה פלא, זה עבד הפעם.
          אולי במשחק 5 זה יכשל.
          העבודה של המאמן במהלך המשחק היא אוסף מהיר בטרוף של ניחושים מושכלים, שרובם אינסטיקטיביים ומבוססים על ניסיון העבר.

          1. נכון מאד
            הנקודה שרציתי להעביר היא שלדעתי המאמן חייב להחזיר את גרין בדקות הסיום עבור החוזק המנטלי של הקבוצה
            אם היה רוצה לבנות היררכיה אחרת היה לו את כל העונה לעשות את זה
            אם הגעת עד הגמר כנראה שהיררכיה עובדת

  15. כמו שאמרתי סרבר לא ישווה מקס לאייטון.
    הסאנס כארגון כולו לא רואים באייטון חלק עיקרי בקבוצה ולכן לא חושבים שהוא מקס עבורם. אתה לא נותן מקס לשחקן משלים. זה כמו לתת מקס לקמרון פיין עבורם.
    המשחק שלהם לא מבוסס סנטר.
    ויש גם את עניין המס שסרבר לא רוצה לשלם. הוא לא מאמין שהקבוצה הזאת תביא לו אליפות אז למה לבזבז כסף?
    הסאנס לדעתי ילכו אחורה בשנים הקרובות. כריס פול כבר לא ילד הדעיכה תגיע מתישהו ואם ילחצו אותו תגיע כבר בעונה הבאה בכל משחק אבל לא ילחצו אותו וזה נותן להם עוד עונה להיות בטופ.
    אייטון להוקס יהיה נהדר הוא יהפוך לאולסטאר שם. הוא גם מס 2 קלאסי הוא לא אלפא באופי אלא רק רוצה את הכסף ושיהיה לו טוב לכן הוא לא ירצה לקחת לטריי את המקום ויקבל את מעמדו כמס 2.
    ישחקו עליו יותר יתנו לו לפרוח וטריי יביא לו פינוקים ויהיה גם קצת הגנת צבע להוקס.

  16. שקל וחצי על אייטון –
    יש לו שתי בעיות.
    על הראשונה הצבענו מזמן – לא יכול להוריד כדור לרצפה. זה הופך אותו לתלוי-מוסר או ריבאונד במאה אחוז.
    השנייה – אין לו טווח. אם למשל יצוות ליאנג – ההתגלגלות תוכל להיות תמיד לכיוון הצבע, זה מגביל.
    לסנטרים הטובים בליגה יש טווח: אמביד, יוקיץ', דייוויס, לופז, JJJ, הורפורד, אדבאיו, טאונס, וואלאנצ'וניאנס, אפילו קולינס

          1. חכה, אם יגיע לקבוצה שתיתן לו יותר נפח זריקות והסתמכות עליו כל האחוז האפקטיבי הנפלא שלו יירד פלאים ויתברר לכולם שהוא ממוצע לגמרי.
            דופק לובים כמו מגי וכולם מריירים על האחוז האפקטיבי

            1. איך זה ישפיע על האחוזים מהמיד ריינג' שלו?
              כי אף אחד לא אמר מילה על אפקטיבי כרגע

            2. באנ בי איי לא טיפשים – אף אחד לא יוריד ממנו אם הוא ייקלע יותר, במגוון גדול יותר, ובאחוז נמוך יותר. להיפך, זה רק יוסיף לו. זה יראה בדיוק את ההבדל בינו לבין מק'גי וכאלה

          2. אני חושב שהמידריינג' שלו זה בסביבות הצבע בואכה קו הפאול. כל סל שלו מעבר לארבעה-חמישה מטר גיא פותח שמפניות ומפציץ עם איזה שש-שבע תגובות אקסלוסיביות

            1. אז תחשוב המספרים אומרים אחרת

            2. זה נכון שבתחילת הקריירה זה פחות היה הטווח שלו אבל הוא מאד השתפר.

            3. מודה שלא בדקתי מיספרים. הכל מהתרשמות. אני עדיין חושב שההתגלגלות שלו נוטה לכיוון הצבע ולכן לא מרווחת.

            4. זה כבר עניין של מה הקבוצה מחליטה.

            5. על דבר אחד אני מסכים עם אוהדיו הגדולים – לא פיתחו אותו מספיק בפיניקס. תהיה הסיבה אשר תהיה. טווח זה אחד הדברים. על כדרור כבר דיברנו.
              אבל הוא נראה ילד טוב וחרוץ – ועדיין צעיר – אני במקומו עובד כמו חמור על שני הדברים האלה. וגם קצת זריזות לא תזיק.

            6. גילרי – אנחנו רואים יותר ויותר שעבור הכוכבים – הקבוצות לא ממש מחליטות. אם הוא רוצה להיות כוכב, הוא צריך גם לדעת "להחליט".
              דיוויס ואמביד משחקים רחוק מהסל.
              הארדן לא הלך מספיק לסל בפילי.
              דוראנט מתעקש לכדרר ולא לשחק קאץ' אנד שוט.
              קליי מעיף קטויושות כמו חיזבאללה
              לוקה לא משחרר את הכדור
              לפעמים גם ג'ורג'
              יאניס בפלייאוף קלע 2 מ-5000 מהשלוש
              סמארט זורק לסל…
              אני לא מדבר בכלל על ראס ולברון

            7. כן הבעיה של סנטר היא שהכדור לא אצלו ואז כדי "להחליט" אתה צריך לעשות הצגות מחוץ למגרש.

      1. על האופי שלו דיברנו ואני מסכים איתך. אני (לדעתי כמוך) לא מאלה שמאשימים את פול ש"ייבש" אותו. עדיין יש מקומות שעבורם הוא שווה מקס. גם בתור מספר 2

    1. הם הקבוצה שעברה קבוצות עם שני סנטרים טובים (אחד מהם זה אייטון) והפסידה לגמדים של גולדן סטייט. הם לא ייתאמצו כדי להביא אותו…

      1. אם זה יהיה רלוונטי לגביהם בוודאי שהם יעשו מאמץ להביא אותו,אמנם הם ניצחו 2 קבוצות עם סנטרים טובים אבל ראית מה לוני עשה להם בגמר המערב

            1. אני לא רוצה לראות. אבל אחרי הפלייאוף הזה הוא ייקבל הצעות טובות..

        1. מה שלוני עשה זה בעיקר בזכות הריווח ההיסטרי שגולדן סטייט כפו עליהם, למרות שלוני לא איום משלוש. לא משהו שהרבה קבוצות מסוגלות לספק.
          ואם היה להם סנטר אחר שתפקידו היה לסגור את המסירה/זריקה ללוני במקום מי שהיה זה כנראה היה יוצר חור במקום אחר על הקשת שגולדן סטייט הייתה מנצלת.

          1. יכול להיות,אני התכוונתי שקבוצה שיודעת לשחק על החסרונות של דאלאס ושמה גבוה מספיק נייד שיודע את תפקידו,הוא עושה צרות צרורות לדאלאס, בעיקר בנושא הריבואנד.אם אייטון יעבור לדאלאס אני מניח שישתנו לא מעט דברים בסכימה של דאלאס ויהיה שחקן פנים שלוקה יוכל לסמוך עליו

  17. נו, ואם ווסטברוק יתן טריפל דאבל?
    זה לא שבימי הטריפל דאבל שלו הוא הוביל קבוצה לאן שהוא (אלא אם מחשיבים הגעה לפלייאוף כשהישג שהלייקרס מכוונים אליו).
    קיירי – אם אינני טועה, לכל היותר אמור להישאר עוד עונה וגם זה לא בטוח (אופציה שלו למיטב שלי). מעניין לראות מה יעשו הנטס איתו.
    אם קיירי לפעמים מופיע, מסוגל לקלוע והחוזה קצר
    הם החליטו להבטיח את ההתפתחות שלו העונה לשם בן סימונס – שחקן שלא מופיע בכלל, לא מסוגל לקלוע והחוזה שלו לטווח ארוך

  18. זה מדהים מה שינוי חיצוני עושה לתפיסה הציבורית.
    בגלל החלטה אחת, די גדולה אמנם, של אודוקה לשמור את סטף בדרופ ולמנוע את המשחק הקבוצתי של גולדן סטייט על חשבון תצוגות של סטף (בדיוק ההיפך מסכימות של הקבוצות בגמרים הקודמים שלו שהתאמצו להוציא את סטף ספציפית מהמשחק) ופתאום אפילו הלא חובבים הגדולים מוכנים להודות שקרי בסדר כזה לפעמים.

  19. אטלנטה לא יכולה להטריד עבור אייטון בלי לערב קבוצה שלישית בגלל כל מיני דקויות של חוקי השכר.
    כמובן שאין להם את היכולת להחתים אותו כשחקן חופשי.
    אבל יש להם את סוג הנכסים המתאים, סארבר קמצן, מערכת היחסים עם אייטון כבר הרוסה, אז בהחלט יכול לקרות (עם עוד קבוצה מעורבת…).
    .
    על רנדל והניקס דיברתי כבר באמצע העונה…
    .
    אם זה מה שווג׳ אמר הוא כנראה יודע, אבל אני לא מסוגל להאמין שהפליקנס יתנו לזאיון מקס עכשיו. עד שלא רואה את זה – לא מאמין שקבוצה תהיה עד כדי כך מטומטמת.

  20. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    לגבי אייטון, מקוה שיגיע לקבוצה שתדע להשתמש בו נכון.
    ראס, עדיין שחקן, כבר לא כוכב.
    זאיוח, ברגע שנחבר ראשון עם כל ההייפ, ברור שמישהו יתן לו מקוס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט