מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.לוקה דונצ'יק הוא 'האיש' של לברון בימים טרופים אלה

באפיזודה הרביעית של "THE SHOP" האורח היה לברון ג'יימס. הוא החליט לדבר על הסנסציה הסלובנית לוקה דונצ'יק. הוא נשאל מה עשה את הדאלאס מבריקס כה מיוחדים העונה. הוא ענה:

His size. I mean he’s gigantic. A 6-8 point guard. He’s 225 pounds. He has the ball on a string. And more importantly, his vision. That’s why I love him,” .

2. אפילו ה-NBA.COM לא צודק. אני עדיין מאמין שאני צדקתי שלשום במעורב יותר מ-AP.

גם ג'ייסון טאטום וגם ג'יילן בראון (בעיקר טאטום!) לא טובים במיוחד בחדירות. כמובן שעליהם לערבב שלשות עם חדירות אבל אתמול הם הגזימו בכניסות. הם משדרים את כניסתם; אין להם את מהירות הרגליים, והטעיות הגוף שישנן לחודרי הליגה המעולים

אני מעתיק את הקטע העיקרי במאמר AP שה-NBA כבר שנים מזכה אותה בזכות לסקר את משחקיה, ואף להוסיף אנליזה על המשחק. אז הנה בקיצור נאנליזה על הסיבות שהסלטיקס הפסידו לפי AP:

ayson Tatum was disappointed in his performance, though he finished with 23 points, 11 rebounds and six assists. But Tatum didn’t shoot the ball well — he just 8 of 23 from the field — and didn’t take of it; he had six of Boston’s 16 turnovers that led to 19 Golden State points

נכון, הוא היה רק 8 מ-23. אבל הם לא מזכירים שהוא היה 4 מ-8 מהטריי. זה 50% קליעה. היתר, 4 מ-15 היו כולן כמעט כניסות מסורבלות כשהוא משדר ברמקול את כניסתו, ושחקני גולדן מחכים לו. הוא ניכנס למערבולת אחרי מערבולת ושם הוא החמיץ ואיבד את ששת הכדורים שהוא איבד. הוא לא איבד אף כדור מאחורי הקשת.

"HE DID'NT SHOOT THE BALOL WELL"??? ארבע מ-8 מהטריי ב-50% זה יום קליעה נעלה. אבל 4 מ-15 שזה 35%, והכל ממרחק של 2 מטרים מהסל זה איום ונורא. הוא וג'יילן בראון אינם חודרים מעולים. הם משדרים את כניסתם ואין להם עבודת רגליים מהירה או הטעייה מהירה. הם ניכנסים עם הראש בקיר, וזה מה שחיסל את הסלטיקס ברבע האחרון כשג'ייסון החליט לנצח בכוח תחת הסל במקום בשלשות מאחורי הקשת.

אני את שלי אמרתי. NEXT. עוברים הלאה.

3. בינתיים בליגה הליטאית שמח

4. רעיון נפלא: אדם סילבר נוטה לאשר בחירות שחקני ה'אול-סטאר' שהן POSITION-LESS

עד עתה בחירות השחקנים לאול סטאר ע"י 100 עתונאים ואנשי TV נבחרים היו לפי עמדות: גארדים, פורוורדים, וסנטרים. ההצעה המתבשלת להחלטה היא לבחור את השחקנים הטובים ביותר ללא התחשבות בתפקידם.

הדבר נשמע לי הגיוני לחלוטין: השחקנים הנבחרים ראשונים כמייקל ג'ורדן, או בזמן האחרון יותר קובי, לברון, או יאניס, יכולים לשחק כל תפקיד. הרעיון הוא לבחור את 'הטובים ביותר' ואז לתת למאמנים ולשחקנים למצוא את הדרך הטובה ביותר לנצחון.

!MAKES SENSE TO ME!

5. זאיון ויליאמסון בהודעה מוחצת לגבי עתידו

הוא נשאל לדעתו על הפלייאוף.

"כל זמן שהפליקנס היו בפנים, לא החמצתי דקה. מאז שהם יצאו מהטורניר, גם אני יצאתי. אני מקווה לעזור להם בעונה הבאה ללכת הרבה יותר רחוק".

6. הטוויטר של מרי גרין, אמו של דריימונד, שלחה טוויטר שהלך VIRAL אחרי שתי הופעות של 2 נק' מהבן הגאה שלה

7. עשרת הגדולים ללא טבעת

S

Z

h

Why would Williamson b

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 143 תגובות

  1. תודה מנחם.
    ג'ייסון טייטום הוא מיס מאצ' על כל שומר בליגה.
    הארסנל יכולות והאתלטיות שלו הופכות אותו לבלתי אפשרי לשמירה באחד על אחד.
    חסר לו שני דברים כדיי להביא את יכולת הסקורינג שלו לשלמות:
    1.קבלת החלטות, לעיתים קרובות הוא לוקח החלטות שלא תואמות את השומר מולו.
    2.יציבות, יש לו יותר מדיי ימי קליעה רעים.
    הוא רק בן 24, אני לגמרי רואה אותו שולט בליגה בגיל 26 ביחד עם לוקה ויאניס.

  2. "כל זמן שהפליקנס היו בפנים, לא החמצתי דקה. מאז שהם יצאו מהטורניר, גם אני יצאתי. אני מקווה לעזור להם בעונה הבאה ללכת הרבה יותר רחוק".
    חחחחחחחח חתיכת 000 שקרן,ככה נראה דור השיקוצים החדש,
    מתי ה-ללל תצא לפנסיה?כמה זבלה מסתובב ב WWE

      1. נשברתי שי,אני לא מפסיק להקרע פה,בטוח הערתי כמה שכנים פה
        חחחחחחחחח ניצחת
        אני יורד לצנטרישוט להצטרף לדה שוט

            1. אם הייתי צרפתי הייתי בולע את דה שוט

            2. רזי,חייבים כמה גופות מתנדבות לזריקה על שי,הוא במוד פלייאוף טי דורס

            3. הרגת אותי!!! MVP

            4. אבו פופיק היקר
              אני אביא ובלבד שאתה תהיה אחראי לדאוג לחילבה וחווייג מרק ישירות מראש העין.

            5. 😂😂😂😂😂😂😂😂
              אחד הטובים
              דוקטור פופר אין מקום הצנטרישוט מלא: פיניקס, פילי, נטס, ממפיס, מיאמי, אנחנו לא עומדים בביקושים…
              תישאר על העגלה הירוקה עד הסוף, מקסימום תעשה עם רזיאל תלמה ולואיז
              פלייאוף טי מנגב אי אפשר לעצור אותו, הנה קטע מסרטון האבטחה במשרדי הופס – הבוקר
              https://youtu.be/X3DU-7a8mP0?t=41

            6. אני מבקש מכולם להירגע,כולה משחק עם כדור
              דה שוט,אתה מגורש מהצנטרישוט,אני מלאים אותו לעצמי,המצב פקקט

            7. זה כבר לא בידך דוקטור פ.
              הגולם קם על יוצרו

  3. תודה מנחם פנטסטי כרגיל, גיילן בראון נהיה הפלייאוף חודר כמעט בלתי עציר בטח ביד ימין עשהוא מוריד את הגוף כלפי מטה, לווריורס אין תשובה לזה, שחקן אדיר נהיה.
    גם טייטום עצמו חודר מצויין הבעיה שלו בקבלת החלטות הוא לא קורא את המשחק עדיין מספיק טוב יותר מדי פעמים הוא הולך בקיר האיבודי כדור שלו שבטו במשחק הקודם את המומנטום ללוחמים.
    .
    אני זוכר את פול גורג אומר כמה הוא ואשתו אוהבים את אוקלהומה וריך הם רואים את העתיד בחור הזה וכמה ישמחו שהילדים שלו ילמדו דרך ארץ ויגדלו שם, אחרי חוזה המקס ביקש טרייד לקליפרס. זאיון ויליאמסון השמן אותו דבר הפליקאנס תעשה טעות נוראית אם בכלל תכנס איתו לשיחות על חוזה מקס, חובת ההוכחה עליו במקום לעבוד השמנמן טוחן ציזבורגר כל היום.
    .
    דריימונד גרין אסון בוסטון שומרים 4-5 שהוא על המגרש, משחק קודם היה לו שני לייאפס חופשיים והוא העדיף למסור ממש כמו סימונס עונה שעברה, הווריורס תעשה טוב אם תיפטר מאפס העצלן בקיץ ותביא מוביל כדור במקומו (יש לא מעט שחקנים גבוהיים בליגה של היום שמסוגלים להוביל כדור), האיבוד יכולת זריקה זה גם עניין של חוסר עבודה ואימון התדרדרות דראסטית של שנים. האסיסטים שלו זה הדבר השקרי ביותר שראיתי גם אני מסוגל למסור לקרי על קו השלוש שיקלע עם יד של שומר על הראש, לקרוא חזה אסיסט זה בדיחה

  4. תודה מנחם
    עוד גדולים ללא אליפות שצריך לציין (מבין אלו שפרשו )
    1 רג'י מילר
    2. פני הארדוואי
    3.דומיניק ווילקינס (אין לו אפילו גמר לדעתי )

    בדור הנוכחי הרשימה ארוכה נציין את אלו שאם לא יקחו אליפות עד סוף הקריירה ידורגו חזק ברשימה הכללית (לא כולל אלו שכבר דורגו )
    הנה הדירוג שלי כרגע

    לוקה
    יוקיץ
    טייטום
    אמביד
    פול גורג
    לילארד
    בוקר
    באטלר
    גריפין

    ובקטנה יותר
    ביל , יאנג , מוראנט ,בראון ,מיטשל

  5. תודה רבה דוק
    ==
    חדי העין יבחינו במה שחשוב באמת בליטה
    ==
    0:37 המעודדות ממהרות לחפות על הבלאגן
    ==
    מר ציון המבורגר זה הבדיחה הכי שמנה ועסיסית בליגה

  6. מלון לטעמי הגדול ביותר בלי טבעת ושלוש פעמים בפיינלס לא עזרו. מייקל הרס לו ב 98. איך רג׳י מילר לא בעשירייה ? מה זה מלמד את הדור הצעיר שהארדן וווסטבורק שאפילו לא שיחקו בפיינלס והם לא ממש שחקנים קבוצתיים מדורגים לפניו.

    1. מייקל הוא ה -Demolition Man, הרס לבארקלי יואינג רג'י מלון וסטוקטון ולכל הניקס הפייסרס הקאבס וכמעט גם להאקים ודרקסלר

        1. חח לגמרי
          אני מריח פה קונספירציית נקמה עצבנית שקשורה איכשהו למשפחת הכדורסלנים קרי…אולי הימורים…מי יודע

  7. הקטע על ציון מעורר הרבה נורות אזהרה אם הוא נכון.
    אני הייתי רוצה ששחקן על שסביבו נבנית הקבוצה שלי יהיה חיית כדורסל שמעניין אותו מה קורה בשלבים המאוחרים של הפלייאוף, ומתעניין אותו לראות כדורסל ואת סידרת הגמר לפחות. דוראנט זו דוגמה מצוינת, שנסע אפילו לאירופה לראות יורוליג. מי שמתייחס למקצוע שלו כמו ציון, לא יתקדם לרמות הגבוהות ביותר

    1. מסכים באלף אחוז. לא מדובר על שחקן שנשחק בעונה ומבלה על אי יווני עם משפחתו במקום להיות מחובר לפלייאוף. מדובר על שחקן שקיבל שכר למרות שהרשלנות שלו ואי הטיפול בגופו היוו גורם מאיץ באי חזרתו למגרש. הבעלים חייבים להתייחס לעניין הזה. בדיוק כמו ששחקן פצוע שיקח אופנוע ויעשה תאונה יאבד זכויות כך צריך עם שחקן שלא עומד בתנאי השיקום שלו.
      זאיון הוא דוגמא חיה לכך שלעולם לא תדע להעריך אופי של שחקן לפני שהוא מקבל את הכסף. זאיון היה סוס עבודה שקיבל מחמאות אין סופיות על האופי המדהים והצנוע שלו אל מול חברי קבוצתו. השוו אותו לסטף בעניין המזג. בשניה שקיבל כסף זרק את תוכנית האימונים, העלה במשקל ומאז הפציעה הוסיף עוד משקל. זהו שחקן שיכול לבנות גוף עם אחוז שומן נמוך ב-275 פאונדס. זה עם שלל התכונות האתלטיות שלו. אבל להעמיס עוד 40-50 פאונדס על גוף כזה כבר הופך את השחקן לפצצה מתקתקת. שאק לפחות לא התבקש בשלביו המאוחרים לרוץ או ליצור מהלכים של מהירות. הוא גם היה 2.16 עם מוטת ידיים של 2.26. זאיון בקושי מגרד את ה2.00 מ'

      1. מדוייק זאיון שמן עצלן טים מקמון דיבר באמצע העונה על 330 פאונדס לשחקן כדורסל, יש מתאבקי סומו ששוקלים פחות.

        1. מסכים.
          מן העליהומים הפחות מובנים לי, ז'אנר המבוססים על שפיטה מוסרית של שמץ שמועות קלושות. והוא אפילו לא עשה שום דבר.

          1. שפיטה מוסרית זה לא. אלא שפיטה התנהגותית. אם היית אומר למקום העבודה שלך שאתה לא מתעניין בתחום שלך יותר מדי ולא מחפש להתחדש וללמוד היו מסתכלים עליך בעין עקומה (בטח בהיי אנד של חברה). לאמירות יש משמעות. הוא יכל להגיד שהוא עסוק בשיקום ומעדיף לראות קטעי וידאו ערוכים. כול מי שהיה בסביבתו סיפר שהוא בכלל לא היה בעניין הקבוצה, דיבר עם חבריו לקבוצה או הביע עניין בקבוצה עד שהם החלו את רצף הניצחונות שהסתיים בסדרה מול הסאנס.
            הוא הגיע מדוק אחרי שנבחר מספר 1 כאשר לפני הקיץ של דוק השקיע את הנשמה שלו להיות בכושר הכי מטורף שהיה בו בחיים. אחרי הפציעה הראשונה בדוק הוא עבד סופר קשה להגיע בכושר שיא לדראפט. ואז כשנבחר הוא פשוט הזניח את עצמו מבחינת תזונה וכושר. גם כששיחק והציג מספרים היסטוריים, לא הגיע לרמה ולעליונות הגופנית שהראה בדוק. הוא פשוט נולד עם גוף כזה נדיר ועליון שזה הספיק להיראות מעולה. ואז הפציעה האחרונה והוא מגיע למחנה האימונים בעודף אדיר של משקל. שחקן שהפרנצ'ייז שם את יהבו עליו.
            אני הראשון שירצה שהוא יחזור לעצמו. הליגה הזו מאז ומתמיד נבנתה על אלים\גיבורי על שהם גדולים מהחיים ומבצעים דברים שהמוח לא תופס. אדם בגודלו הנע במהירות שלו ומנתר לשמיים זה עניין שמעולם לא ראינו. הוא גם חכם ורואה משחק נהדר. הוא רק צריך לחזור לעצמו גופנית ולהתחבר למשחק ברמה היומיומית.

            1. שפיטה מוסרית של התנהגות (מדומיינת) זה כן. ולא דיברתי רק עליך, אחרים היו יותר גרועים.
              איפה כל הלא עובד על הגוף שלו? כשהוא נפצע קשה בפציעה שאין סיכוי שיחזור ממנה מהר וממש ניסה לחזור לשחק והרופאים העדיפו שימשיך את השיקום?
              מה זה פשוט נולד? ברור שהוא עובד על זה. ברור גם שהוא המשיך לעבוד על זה כשהוא הגיע לליגה, בין הפציעות. אני לא רואה אף אחד שטוען אחרת חוץ מכמה כאן באתר ועוד כמה צרחני טלוויזית טראש שחושבים שבדיחות שמנים זה הומור.
              שחקנים יודעים שלא כולם צופים במשחקים כולם. שלא כולם מעריצים שרופים של הענף. לא חושב שזה מזיז למישהו מלבד כמה אוהדים טהרנים. והוא אמר את הדבר החשוב שהאוהדים, שכל הזמן מופצצים בשמועות שלא ברור מקורן שזאיון רוצה לעזוב את העיר, היו רוצים לשמוע – שהוא עוקב אחרי הקבוצה שלהם כי היא חשובה לו.
              ואם כבר, שחקן נפצע בתאונה והוא מאבד את הזכויות? חזרנו לארצות הברית של הברונים השודדים או משהו? זה לא צריך להיות בשום מקום ובטח שזה לא קיים ב-NBA, בחסות ארגון השחקנים. לאנשים מותר לעשות טעויות.

      2. ציון ודורותיו לא יצטרכו לעבוד יותר יום בחיים. הבחורות יבואו בכל מקרה עכשיו. לתת 25-30 נק בעונה סדירה בקליר פאת שהוא משחק חצאי עונות הוא עדיין יוכל. מקס הוא עדיין יקבל. בשביל מה להתאמץ קשה?
        תכלס אם היה לי 200 מיליון גם אני הייתי נהנה מהחיים ולא מתאמץ.
        דוראנט בא ליוון לנופש הוא נוסע כמעט כל שנה לשם ולסיבות באזור. הוא לא בא במיוחד לפיינל פור זה היה על הדרך

  8. חברים,
    סטף שיחק אתמול בצורה של אגדה אמיתית.
    אם הוא יביא אליפות השנה אעשה חישוב מחדש ואקפיץ אותו מעל כמה אנשים.
    שזה יקרה אוכל את הכובע, אבל בכיף, אני מעריך גדולה גם אם זה לא מהפייבוריטים שלי.
    מעבר לכך טייטום זה לא זה, עוד שחקן מוכשר שלא יהיה משהו מעבר לכך.

      1. לא נראה לי שיש לו עוד הרבה להתפתח.
        הוא יישאר קלע פרימיטר טוב אך לא מספיק יציב, ביחד עם שמירה טובה וראיית משחק סבירה.
        אני בספק אם הוא ישפר את הכדרור הגמלוני משהו יחסית לכוכב שהוא לא ביגמן.

        1. קוואי החל להיות עושה משחק טוב רק בגיל 26. לטייטום אין משחק פוסט אפ אמין למרות שהוא גבוה וארוך מרוב הווינגים בליגה. פשוט כרגע אין לו גו-טו מוב שהוא הולך עליו בו הוא בלתי עציר כמו שיש לדרוזן או ג'ימי במיד ריינג'. נדיר לראות שחקן שהוא סטטי בגיל 24 ועד לסיום הקריירה. זה לאו דווקא יתבטא בכך שיקלע 30 נקודות למשחק אלא יותר בזה שיעבוד פחות קשה לכל סל. אפילו לברון היום בגיל 37 עובד הרבה פחות קשה על כל סל מבגיל 30. לכן שיפר מאוד את היעילות שלו.

            1. הוא לא היה קרוב למיצוי בצד ההתקפי אז

            2. הגזמת… הוא היה שחקן התקפי נחמד, לא יותר. הוא נבחר כי הספרס שיחקו סופר קבוצתי, ללא כוכב על בולט והוא הקשה על לברון ואחרים בשמירה. הוא היה סוג של איגוודלה 2015, רק שלא היה להם את סטף….
              קוואי האמיתי הגיע בעונת 2016 כשהביא לבספרס 65 ניצחונות. זה היה לפני הפציעה. וגם אז זה לא הקוואי הדומיננטי של 2019! זה הקוואיי שהקליפרס רצתה לקבל. כשהיה בן 28

            1. אין שום דבר מולד בכדרור וכניסות לסל. הכל זה רק אימונים. הדבר היחיד שמולד בכדורסל זה גובה.

            2. מה זה כישרון מולד? יש דבר כזה או שזו המצאה?

            3. דרייבים לסל זה כישרון ותכונה של שחקן.
              דרק רוז, לברון גיימס למדו את זה?
              זה בא להם טבעי.
              ניתן לשפר את קבלת ההחלטות באמצע החדירה, או לטפל טוב יותר בכדור, אבל בגדול זה המון כישרון.

            4. דרק רוז ולברון עבדו על זה מגיל 3. יש אימונים לזה. אין לזה שום קשר לכשרון. אני אומר לך הדבר היחיד שמולד בכדורסל זה גובה. כל היתר זה מאימונים. מה שהשחקנים האלה עושים בכל תנועת כף רגל קטנה זה אימונים מגיל מאד צעיר ולכן זה נראה לך טבעי אצלם כאילו זה רגיל.
              יש אימונים היום לכל דבר כולל אתלטיות וקפיצות שחשבו בעבר שזה מולד (מי שמתאמן יכול להגיע בדיוק לאותה רמות קפיצה של זאק לאבין)

            5. ולא רק זה היום יש לך הכל באינטרנט. הבן שלי למשל מתאמן באימוני קפיצה ואצלנו הכי אתלט במשפ]חה קופץ 10 סמ הוא בגיל 6 עושה 50 סמ ורטיקל כבר, אתה חושב שזה מולד או האימונים שלו?

            6. שמעון מבנה כמו שלברון גיימס הבן שלך לא יקבל גם אם יהיה 10 שיות ביום במכון כושר, אתלטיות זה דבר גנטי אפשר לפתח אותה עד השיא של הפוטנציאל הגנטי (שלכל אדם היא שונה).

            7. ברוך מבנה גוף של לברון אפשר לפתח בקלות עם אימונים נכונים. את הגובה שלו אי אפשר. אני מכיר מלא חבר'ה 1.80 שבנויים כמו לברון אבל הם 1.80 לא 2.03.
              שוב אחזור על זה לא קיים דבר בכדורסל שהוא מולד למעט גובה. כל השאר אפשר לאמן ולהגיע לזה באימונים.
              יכול להיות שמישהו יגדל להיות אתלטי יותר בטבעי מאחר אבל האחר בעזרת אימונים יכול להשתוות לו. פשדוט יצטרך לעבוד מאד קשה.
              כל אדם שיעשה אימוני קפיצות שמשך שנים יגיע לקפיצה של מטר ויותר.
              כל אדם שיעבוד בחדר כושר יקבלך נפח ושרירים כמו לברון יש מלא כאלה אגב בליגה עם "מבנה" כמו שלו. הוא פשוט עובד יותר מהם על הגוף.

            8. סליחה ידידי כאן אני חולק עלייך כאן זה לא נכון, לפחות לא לפי המדע, מבנה גוף לא כולל רק מסה… בליגה של הNBA אין מלא אם מבנה כמו של לברון גיימס אחרת היה יותר לברון.
              בסוף יש גבול של משקל מסת שריר וסיבים שהגוף יכול לפתח בעבודה נכונה. לא כל אחד יכול להפוך לאתלט.

    1. זה בגלל שטייטום עומד לשבור שיא אישי היסטורי של לברון?
      .
      .
      .
      (שיא איבודים לשחקן בפלייאוף אחד)

            1. חח
              לא הופיע ברשימות שלי.
              מי הפשלונרית?

            2. a true lady never tells
              GM

            3. שלנק הוא ה-GM של אטלנטה.
              (111? לפחות מספר יפה)

  9. אכזרית אמא של דריימונד, רואים מאיפה הוא למד לבצע הורדת זקיף (לפחות מילולית).
    תודה רבה על המעורב

  10. תודה על המעורב מנחם.
    הפליקנס יכולים בראש שקט להעביר את זאיון. הם יימצאו תמורתו איזושהי תמורה הוגנת בקבוצה אחרת. אולי הוא ייתבגר ויהפוך לכוכב שחשבו שהוא יהיה תוך כמה עונות, אבל לדעתי הם יכולים להיות טובים כבר עכשיו ולא צריכים לחכות.
    .
    יש לנו אחלה גמר (מודה שאני משוחד מכל הכיוונים).
    הווריירס קלעו עד כה 422 והסלטיקס 421. זו סדרת הגמר הכי צמודה, נכון למשחק רביעי מאז סלטיקס-לייקרס ב-1969 (ושם זה הלך ל-7 משחקים).
    המשחקים בסדרה הזו לא נגמרים בתוצאה צמודה אבל מדובר בקבוצות שעד כה היו מאוד שקולות.
    .
    מג'יק ג'ונסון דווקא חשב שהסלטיקס צריכים לחדור יותר:
    https://twitter.com/MagicJohnson/status/1535467430117400576
    The Celtics couldn’t get out of their own way in the fourth quarter. They kept launching and missing three pointers 🤦🏿‍♂️

    1. הסלטיקס באמת התפשרו יותר מדי על שלשות ברבע האחרון.
      באותו נושא – שתי הקבוצות גם עומדות על 64 שלשות כל אחת בסדרה ואם ימשיכו בקצב הזה כל אחת תשבור את שיא השלשות לסדרת גמר (שדי קל לנחש מי מחזיק בו כרגע).

    2. הסיכום של הנקודות עושה עוול
      אמנם המשחק האחרון לא היה צריך להסתיים בספרות כפולות אבל …
      2016 ו 2022 הן הסדרות היחידות שבהן כל המשחקים הסתיימו בהפרש דו ספרתי (להוציא גיים 7 ב 2016)
      ב 2016 גולדן סטייט וקליבלנד הגיעו לגיים 7 בשיוון 610-610
      בפליאוף הנוכחי יש כדורסל טוב מאוד אבל אין יותר מידי מתח ועניין בדקות האחרונות
      זה לא סותר שהסדרה מצויינת

      1. חושב שהוא בעיקר מראה עד כמה הסדרה שקולה ואי אפשר להגיד שמישהו הוא בבירור יותר טוב מהשני.
        צורת המשחק של הסלטיקס איכשהו הביאה לזה ששני הצדדים עומדים כמה שהם יכולים בפרץ ואז מישהו מתפוצץ לרבע אחד ולוקח את המשחק. ככה היה מול מיאמי. לחשוב שמול ברוקלין דברים נסגרו בדקה האחרונה ועוד בקליעות עם הבאזר.

        1. זה שההפרש המצרפי עומד על +1 זה לא אינדיקטור לכך שהסדרה שקולה.
          ב 2016 הטוטאל לאחר 6 משחקים עמד על 0
          והיו 4 משחקים מתוך 6 שהיו חד צדדים באופן קיצוני.
          זו אנקדוטה לא אינדיקציה

          1. זו אינדיקציה ברמה של "חוכמה שבדיעבד" שזה בגדול כל מה שיש לנו. זו סדרה בין שתי קבוצות שלא היה ברור לאף אחד מי תהיה הפייבוריטית, והיא עדיין מתנהלת ככה.
            אם אחת הקבוצות תשתלט על שני המשחקים הבאים עדיין יהיה אפשר להסתכל על זה שב-4 המשחקים הראשונים לא היה ברור לנו מי ייקח.
            מסכים אבל שאי אפשר להסיק מזה שום דבר מעבר לזה שזה עוזר לנו לספר את הסיפור של הסדרה (שזה גם חשוב).

            1. כן
              כתבתי את זה בזמנו בפרוויו של גיים 7

          2. זה דווקא כן יכול להגיד שהסדרה שקולה. אם הקבוצות מביסות אחת את השנייה לסירוגין אז הן עדיין שקולות, רק הפערים של הנצחונות גדולים.
            אבל יכול להיות מצב שקבוצה אחת תנצח 3 משחקים בפערים קטנים, והשנייה רק משחק אחד בבלואו-אאוט, ואז זה באמת לא אומר שהן שקולות.
            בקיצור זה תלוי וצריך להסתכל מה קרה בסדרה, לא ניתן להסיק ישירות

  11. תודה דוק, אחלה מעורב.
    התמונות מליטא מזכירות לי את זה שקראתי פעם כתבה על מחקר שבדק מהו ענף הספורט הפופולרי ביותר בכל מדינה, וליטא הייתה היחידה שהכדורסל בה היה הכי פופולרי.

        1. תודה, זאת באמת נראית כמו המפה מ-2006 שזכרתי.
          המפה האחרונה נראית קצת הזויה. באמת שקשה לי להאמין שהכדורסל הוא הפופולרי ביותר במדינות כמו ספרד, איטליה, ארגנטינה וטורקיה (וגם לא חושב שזה המצב בישראל).

  12. לוקה מזכיר ללברון את עצמו. רק שלברון הביא עמו אתלטיות מעולם אחר שלא נראתה מעולם (ניתור, מהירות אך עם גוף של 240-250 פאונדס).
    .
    לגבי הסלטיקס. החדירות שלהם פותחים את המשחק. עניין היעילות פחות חשוב מכיוון שה- swing-swing זה מה שמייצר עבורם את הסלים מהפינות והחיתוכים. האיבודים נבעו מכך שגולדן סטייט החליטו לקחת את אופציית הלוב לווילאמס או הורפורד ולשלם בשלשות מהפינה של וויט וסמארט.
    גם ג'יילן וגם טייטום יוצרים יותר מדי מגע בכניסות לטבעת במקום לעלות ממיד ריינג'. טייטום לוקח זריקות קשות ממיד ריינג' הרבה פעמים בפייד אוויי. אם יתחילו לטחון את הווריורס בקליעות מיד ריינג' הלובים יפתחו שוב. בנוסף עניין שהסלטיקס לא השתמשו ושהווריורס עשו עד לסדרה הזו זה חיתוכים לסל של גארדים מחסימות. כל חדירה של ג'יילן או טייטום מצריכה מרוב וויליאמס לצלול לסל או מאחד הגארדים לעמוד בפינה. הגארדים בפינות כמעט ולא חודרים לסל (גם כי צפוף עם רוב והורפורד) ואולי כדאי לחשוב לשחק עם הרכב 4 ווינגים עם רוב כפי שעשו ברבע האחרון של משחק 1. לשחק עם פריצ'ארד, וויט, ג'יילן, טייטום ורוב ווילאמס. אני מאוד אוהב את סמארט אך הוא כל כך לא יציב בקליעה וגם נוטה ל-tunnel vision כשהוא צריך לקבל החלטות בקלאץ'. והורפורד נהדר אך הוא סדין אדום מול קרי וחור הגנתי כשהווריורס עוברים להרכבים נמוכים ללא דריימונד ועם לוני.

    1. דיי מסכים אתך
      אם פריצארד היה מכניס את שתי השלשות הפנויות שהיו לו במשחק הרביעי (באימונים הוא מכניס אותן בעיניים עצומות) וגם את הקליעה שפספס מהקו הסלטיקס אולי היו היום מובילים 3:1. ההימור של קר השתלם!

    2. רוב וויליאס די מוגבל בתנועה מרגע שהשפעת הזריקה פגה. אני אומנם אינטרסנט אבל לנוכח הרקורד של בוסתון עם איזיה תומס במקומו לא הייתי מסכים לשחק כך.

      1. רגע אלה לא המומחים הגדולים בעולם בבריאות שחקנים רפואה תזונה ועוד? יכול להיות שמעניין אותם רק כסף? זריקה זה בריאות?🤦🏻‍♂️ רגע….

  13. מנחם,הסלטיקס יתרכו לנצח בסדרה הזאת כקבוצה ולא בשיטת הירו בול שתפרק אותם.
    בחצי העונה הראשונה זה בדיוק מה שהיה שמה קבוצה מפורקת שבה כל אחד חושב שהוא לברון ג'יימס.
    המהלך הנכון הוא לא תמיד זריקה ל-3 וזה בדיוק מה שהפסיד להם את המשחק האחרון כשכל אחד ניסה לנצח את המשחק עם זריקה מ-3.

    לברון יודע לפרגן לכל השחקנים בליגה גם אם לוקה בסוף העונה נראה כמו שחקן עם עודף משקל מה שהגביל אותו
    מאוד מול ההגנה של הלוחמים.

      1. הפוך, לברון הוא כבר ביליונר ויותר צעיר מקובי וג'ורדן.
        תהיה בטוח שכל השחקנים בליגה רוצים להיות חברים שלו בלי קשר לכדורסל.

  14. שחקנים ללא טבעת שצריכים להכנס לרשימה:
    כרמלו אנתוני
    טרייסי מקגרידי
    דמיאן ליליארד
    ג'ימי באטלר
    דריק רוז
    פול ג'ורג'
    בלאק גריפין
    גילברט ארינאס
    מייקל רד
    ג'ו גונסון

      1. מקריידי לא ניצח ולו סדרת פליאוף אחת
        אף אחד לא שיחק בגמר
        בניגוד למשל
        לרגי מילר או פני הארדוואי
        למעט רוז אף אחד ברשימה שלך לא היה אם וי פי הליגה בניגוד למשל ליוקיץ

  15. אגב, מדברים הרבה על קהל הקונצרטים בנ.ב.א
    .
    אהבתי את העידוד בבוסטון של אותו קהל קונצרטים שמצוטט מהסימפוניה השמינית של בטהובן: "לך 'זדיין דריימונד! לך 'זדיין דריימונד!"
    בהחלט קלאסיקה.

    1. הם גם הוציאו מאיזון את קליי במשחק 3, ולפי פרשנות מקובלת אם קליי היה בטוח בעצמו כמו בעבר זה לא היה מזיז לו אבל הוא בחר להתייחס לזה בהרחבה אחרי המשחק

    2. קהל בהחלט חזק. לרוע מזלם , הקלטים צריכים לשחק שניים משלושת המשחקים הנותרים במפרץ.
      אם דריי , שאמנם בדעיכה, לקח אישית את משחקי 3, 4 וישחק כמו במשחק 2 (לדעתי הוא מסוגל ), יש לבוסטון בעיה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט