חם מהתנור – קני אטקינסון מאמן ההורנטס

השרלוט הורנטס החליטו למנות את קני אטקינסון למאמן הקבוצה הבא. אטקינסון שעסוק כרגע בסדרת הגמר הופך לעוזר המאמן השני שהווריורס יאבדו בקיץ לאחר הבחירה במייק בראון למשרה בסקרמנטו. זו הפעם השניה שאטקינסון מקבל את המפתחות לקבוצת NBA לאחר שאימן את הנטס טרום דורנט וקיירי בין השנים 2016-2020. באותן שנים הנטס שהיו בבניה מחדש הגיעו למאזן 190-118 כשבעונה השלישית שלו בקבוצה הגיעו לפלייאוף עם מאזן חיובי. מאז שסיים לאמן בנטס אטקינסון עבר לעמדת העוזר בקליפרס והשנה בווריורס. בהורנטס מאמינים שאטקינסון ידע לפתח את השחקנים הצעירים בסגל ולהכניס גם הגנה לקבוצה שהראתה בעונה הקודמת התקפה מלהיבה אבל חסרה כל יכולת לעצור קבוצות הגנתית.

*

לאחר שסיכמו עם מייק בראון כמאמן הקבוצה הבא וג'ורדי פרננדז כעוזר המאמן הרא.שי הסקרמנטו קינגס השלימו את צוות האימון לעונה הבאה כשהחתימו תחת בראון את דאג כריסטי, ג'יי טריאנו ולוק לוקס כשאר עוזרי המאמן.

*

שחקנה של הניו אורלינס פליקנס, ברנדון אינגרם, עבר ניתוח באצבעו לאחר שסבל מחוסר יכולת לישר אותה. אינגרם אמור להחלים מהניתוח בעוד שמונה שבועות מה שיאפשר לו להגיע מוכן למחנה האימונים של העונה הבאה.

*

שחקנה של האטלנטה הוקס, בוגדן בוגדנוביץ' ,עבר ניתוח בברכו לאחר שסבל מכאבים במהלך סיום העונה והפלייאוף. בוגדנוביץ' יוכל לחזור למגרש רק בעוד שלושה חודשים ולכן יחמיץ את טורניר היורובסקט.

*

לאחר עזיבתו של קווין סניידר היוטה ג'אז מתכוונים לראיין את ג'רום אלן כמועמד למשרת המאמן הראשי. אלן משמש כרגע כעוזר מאמן בדטרויט פיסטונס.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. מאמן טוב.אהבתי מה שעשה בברוקלין לפני שדוראנט וקיירי באו וזרקו אותו באמצע העונה הראשונה שלהם שם.
    מתאים מאד לשארלוט ולדעתי יעלה אותם מדרגה מקבוצת פלייאין לקבוצת פלייאוף (סיבוב ראשון אבל עדיין פלייאוף)

  2. אין סימן יותר מבשר רעות לקריירה מאשר להיבחר על ידי ג'ורדן, נקווה שהבחור מהדיאטה יצליח להתגבר על זה

  3. ברוך החוזר. מאמן מצוין שנעשה לו עוול.
    שמח שהוא בשארלוט, קבוצה שנתנה המון חבל לקליפורד, ומספיק חבל לבורגו.
    מאמין שיצליח.
    סאק – כריסטי היה צריך להיות מאמן ראשי. יש לו חיבור מצוין עם השחקנים והקבוצה נראתה הרבה יותר טוב כשהחליף את ג'נטרי במהלך העונה.

  4. האם אטקינסון יצליח לביית את למלו? עבור קיירי הוא היה קפדן מידי.
    .
    אשך צודק, סקרמנטו היו צריכים לתת לכריסטי הזדמנות.
    .
    קר צריך להחליט, לקדם שנים מתוך מעגל עוזרי המאמן לעמדת ע מאמן להגנה וע מאמן להתקפה או להביא מבחוץ מאמן לשעבר. בניגוד לפופ למעט וולטון , מקרה מיוחד, לא התקדם עדין עוזר מאמן שלו שלא היה בעבר מאמן ראשי לתפקיד מאמן ראשי.

  5. אני חייב להודות שאני לא מבין את הקטע הזה שהעוזרים מקבלים ג'וב עוד לפני שהעונה של הקבוצה מסתיימת. נראה לי לא מקצועי – קודם כל, חלק מהריכוז שלהם, באופן בלתי נמנע נודד לקבוצה החדשה. שנית, כנראה גם לא מעט מהזמן – קשה לי להאמין שבראון לא היה מעורב בכל המינויים האלה. איך בדיוק זה עובד? ביום הוא עם סקרמנטו בווטסאפ, תוך כדי אימונים של גולדן, ובלילה, כשהגולדנים הולכים לארוחת ערב הוא בזום עם סקרמנטו? אם מניחים שזה המצב, עבור לפחות שני ע. מאמנים בסגל, זו ממש פגיעה בסגל האימון. מניח שזה הסטנדרט בליגה, ואז גם קר נאלץ להתיישר לפיו, אבל זו עדיין בעיה לטעמי.

    1. נכון, אבל יש מצב שאתה מגזים בחשיבותם של עוזרי המאמן למערכת. בנוסף, זה לא באמת כזה מסובך, כשיש ישיבה אז סוגרים את הנייד ובסופה בודקים מה הסוכן הביא. זה לא התעסקות שאוכלת להם את כל היום.

      1. תשמע, באירוע כזה המערכת צריכה 100 אחוז מכל אחד מהמרכיבים שלה. זהו הזמן זה היום זה הרגע. להיות שם בחצי כח זה לא מקצועי.
        .
        יש איזה סיפור מפורסם על איזה עוזר של עוזר שהציע לקר לעלות סמול בול אחרי איזו פציעה של בוגוט ב2015, והשאר, כמו שאומרים, הוא היסטוריה. לא זוכר את הפרטים אבל זה נראה לי מאד הגיוני. אתה צריך שכולם יתרכזו, וכל אחד יכול להביא את הרעיון המנצח לשולחן.
        .
        אני לא מהממהרים לבקר טעויות אימון, אז קשה לי להזדהות עם הביקורת על קר בסדרה – האיש שכח אלף שנות כדורסל שלעולם לא אלמד – אבל אם אתה אומר לי ששני עוזרי מאמן בכירים שלו עם הראש במקום אחר, אז כבר הרבה יותר קל לי להאמין שאכן יש טעויות אימון, ובסדרה כל כך צמודה זה יכול להשפיע. אפילו התבוסה של גולדן לממפיס, בלי קר ועם בראון על הקווים, כבר נראית כמו משהו מעבר למאמן דביל/משחק מהגיהנום.
        .
        בקיצור, אם אין מאה אחוז פוקוס יש יותר טעויות וטעויות יותר קשות. ולדעתי קונטנדרית בשלבים מתקדמים של העונה לא יכולה להרשות לעצמה את הלוקסוס הזה.

        1. צודק בכל מילה.
          יש בזה טעם לפגם … זה גם לא נראה טוב. (זה לא נוגד את חוקי הטמפרנג המוצלחים של הליגה ?)
          אתה רוצה שכולם יתרכזו במשימה. בעיקר כי היא לעוד שבוע / סדרה אחרונה, אחרי עונה כ"כ ארוכה, כשגם ככה יש לחץ ולכולם כבר מתחיל להמאס מהעונה הזאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט