סדרת הגמר מגיעה למשחק מספר 4, מי יתבריין על מי הפעם, ביום שישי הגדול! / דור בלוך

סדרת הגמר מגיעה למשחק מספר 4, מי יתבריין על מי הפעם, ביום שישי הגדול! / דור בלוך

4:00 בוסטון סלטיקס (2) – גולדן סטייט ווריורס (1):

דומה שהשאלה בכותרת היא סיפור הסדרה הזאת, מי שמצליח להתבריין על הקבוצה השנייה (ללא התערבות של השופטים) הוא זה שמנצח את המשחק. במשחק מספר 1 הייתה זאת בוסטון ואל הורפורד ספציפית שמחצו את הווריורס המעט קטנים ברבע הרביעי כדי לקחת את הביתיות. במשחק מספר 2 דריימונד היה זה שבא ככדור באולינג לפינים ופירק את ההגנה של הסלטיקס כדי לאפשר לווריורס את הנצחון. ואילו במשחק מספר 3 מי שהתבלט היה הטיים לורד בכבודו ובעצמו, שלכשירות שלו תהיה השפעה אדירה על המשך הסדרה, שאפשר לבוסטון להשתלט על ריבאונד ההתקפה, מה שהכריע עבורם לפי דעתי את המשחק הזה.

ולכן אל תיתנו לתשומת הלב שלכם לנדוד לכיוון אחוזי הקליעה לשלוש, איך הברך של תומפסון נראית או איך שפת הגוף של דריק וייט. הדבר שיהיה חשוב כאן הוא מי יצליח לדקור את נקודת האיזון הנכונה בין אגרסיביות לאלימות, כאשר נקודת האיזון הזאת נקבעת בצורה שרירותית (או אולי לא כל כך שרירותית…) על ידי השופטים, ותהיו בטוחים שיהיו עליהם אלף עיניים הלילה כשהחשד שהליגה מתסרטת סדרה ארוכה בין שתי קבוצות אטרקטיביות עולה לרמות שלא נראו מאז שהשופטים דאגו שהלייקרס יעיפו את הקינגס המהממים של דיבאץ', ביבי, כריסטי, סטויאקוביץ' והחברים.

אז תסתכלו על הכיוון שאליו הולך קרב הריבאונד, על השריקות לעבירות ספציפית בצבע ובחסימות ועוד יותר ספציפית על השריקות לעבירות תוקף בחסימות כמדדים קריטיים למשחק הזה.

וכעת מאחר וכבר דיברנו על ההיבטים הטקטיים דיי והותר בשבוע האחרון, וכדי להתכונן היטב למשחק הזה בואו נעבור על שחקני הרוטציה של כל קבוצה וניתן בהם סימנים.

סטף קארי: מי שרוצה להעביר עליו ביקורת מוזמן לעבור ל-one ולהגיב שם, 31.3 נקודות לערב, 3 חטיפות, הגנה ממש לא רעה רוב הזמן (למעט בסוף משחק 3 שבו טייטוום הבין שאין לקארי שום יכולת לשמור עליו בחדירה, ולווריורס אין רים פרוטקשן בכלל, הווריורס יצטרכו למצוא לזה פתרון טקטי), ולא פחות מ-49% מהפאקינג שלוש. פסיכי. השאלה הגדולה היא האם מחכה לנו משחק 50 נקודות ב-20 שלשות שלו, יכול להיות שזאת האסטרטגיה הטובה ביותר של הווריורס לסדרה.

קליי תומפסון: 17 נקודות למשחק, אבל זה כבר לא קליי, והשורה שהכי מדגימה זאת היא לא 32% משלוש אלא 3 ריבאונדים למשחק. קליי כבר לא מסוגל לשמור כמו ששמר בעבר, אבל הווריורס עדיין חייבים אותו על המגרש כי הם לא יכולים להיות בהרכב שאין בו 4 שחקני התקפה שהקבוצה היריבה חייבת לכבד. זמן טוב להזכיר שבכל משחק היה לו משחק אחד שבו הוא התלהט כמו קליי של פעם, יהיה מעניין לראות האם הפעם.

אנדרו וויגינס: אחרי שקיבל ים מחמאות על הסדרות הקודמות, דומה שהמעמד אולי מעט גדול עליו. היו לא מעט רגעים שבהם היה נראה שהוא לא בטוח מה הוא צריך לעשות, האם לסמוך על הקליעה שלו? לחדור? למסור? יש כאן עבודה לקאר לעשות כי וויגינס הוא כשרון אדיר אבל צריך להשתמש בו נכון.

ג'ורדן פול: אולי האיש שעליו אפשר לראות בצורה הכי ברורה שהמעמד גדול עליו לעומת הסיבובים הקודמים. הוא משחק רק 24 דקות לערב קולע באחוזים טובים (בעיקר בגרבג' טיים בינתיים) אבל נראה כמפחד מהמעמד ובחלק מהמהלכים ממש לא מבין מה הוא אמור לעשות ויש לו את מאזן הפלוס מינוס הגרוע בקבוצה.

קוון לוני: הפך להיות חשוב להפליא לוווריורס, אבל מצד שני לשחק איתו לצד גרין זה מסובך מאוד, אם הווריורס לא יקחו, יסומן כנקודה לשיפור לעונה הבאה, ולווריורס יש הרבה אפשרויות להשתפר

אוטו פורטר: 78% לשלוש (!!!), יהיה מעניין לראות האם קאר ישתמש בו יותר כרגע משחק רק 20 דקות לערב ואם יהיה צורך למנן את הדקות של גרין הוא מועמד טוב לקלוט את הדקות שלו.

דריימונד גרין: הבורמטר של הקבוצה, כשהוא בשליטה והאגרסיביות שלו בהגנה מכפה על היותו 0 איום בהתקפה (26% משלוש) הווריורס פייבורטיים. לא יכול יותר לזרוק 6.5 שלשות לערב, הסיפור הזה נגמר.

גארי פייטון: החזרה שלו למשחק מספר 3 הייתה משמעותית מאוד הוא נותן עוד מימד הגנתי סופר חשוב לווריורס, אבל במשחק מספר 2 הוא שקע יחד עם כל הקבוצה וכדי שהוא יהיה איום התקפי הוא צריך לעמוד על בלטה מאוד ספציפית בפינה, יהיה מעניין לראות את השימוש בו במשחק הזה.

איגודלה: שחקן עבר, הלאה

ביליצה: לא מתאים לסדרה הזאת, קאר ניסה להשתמש בו מעט (5 דקות לערב) אבל זה לא זה.

מודי וקמינגה: בינתיים לקאר לא היה אומץ להשתמש בהם למעט בגרבג' טיים, ובאמת לזרוק רוקיז למשחק כזה בהר הגעש של בוסטון לא נשמע כמו רעיון מצטיין, יכול להיות שבבית יהיה להם מקום כזריקת אדרנלין ואתלטיות

ונעבור לצד הירוק של המשחק:

ג'יילן בראון: סדרה אדירה שלו, הפיפן לג'ורדן של טייטום, הבעייה היא שהוא קצת סטריקי. כשהוא חם הוא חם. כשהוא לא חם הוא עושה שטויות, היכולת של אודוקה להשתלט עליו בדקות האלה תהיה חשובה מאוד כי בוסטון ממש תלויה בהתקפה שלו, בלי ה-20 שלו לערב והמשמעות שלהן לפתיחת אפשרויות לאחרים אני לא רואה את בוסטון מתחרה.

ג'ייסון טייטום: מאז משחק 6 מול מילווקי דומה שיש ירידה משמעותית ביכולת שלו, ובמידה רבה במקרה של בוסטון הכוכב שלה הוא גם הברומטר שלה ולא בהכרח בנקודות. דווקא כשהוא ניהל את המשח קומסר אסיסטים אז המשחק של בוסטון שטף יותר. יש לו 8 אסיסטים בממוצע למשחק בסדרה הזאת, תרשו לי להמר שאם הוא מגיע לדו ספרתי, בוסטון לא תפסיד.

מרקוס סמארט: מה לא נאמר עליו, 41% לשלוש, 47% לשתיים 15 נקודות וחטיפה והלב הפועם של ההגנה הטובה ביותר בליגה, אחת הטובות בהיסטוריה.

דריק וייט: יום עסל יום באסל, 13.3 לערב ב-46% לשלוש נראים נהדר לשחקן משלים, אבל זה פשוט תלוי באיזה ערב אתה תופס אותו, כשזה נכנס זה מדהים, כשלא הוא נכנס לכונכיה שלו ולא תחלצו ממנו זריקה גם אם החיים שלו היו תלויים בזה, נראה איזה ערב נקבל ממנו הלילה.

אל הורפורד: השחקן האהוב עליי בבוסטון בלי תחרות, הצטערתי מאוד כשעזב בפעם שעברה וסמכתי כשהוא חזר, אין דבר שאני אוהב יותר מגבוהים אינטליגנטיים והורפורד הוא האב טיפוס ממנו אפשר לייצר כאלה. אין זריקה רעה, אין החלטה רעה, לפעמים הוא מהסס יותר מדי אבל העונה דומה שאודוקה הוציא ממנו את הדפוס הזה, והוא תורם בשני צידי המגרש.

רוברט וויליאמס: מאוד מאוד חשוב מה מצבו הבריאותי. אם הברך בסדר, הוא איום מתחת לטבעת שלווריורס מאוד מאוד קשה להתמודד איתו יחד עם העובדה שהוא יכול להחליף על כל אחד

גרנט וויליאמס: בתחילת הסדרה היה נראה שהוא לא שייך לכאן, שזאת לא הסדרה בשבילו, אבל במשחק מספר 3 הוא פתאום חזר ונתן דקות טובות וחשובות. הסלטיקס דיי קצרים מתחת לפוזיציה 7-8 בסגל ומאוד חשוב להם שהוא יוכל לשחק ולתרום.

פייטון פריצ'ארד: בזכות הגודל הלא מרשים של הווריורס הוא יכול לשחק בסדר ההזאת ומספר הבזקים של התקפה נהדרת עם 43% מהשלוש והוא גם לא נענש יותר מדי בהגנה, גירסת הסדרה הזאת לדליוודובה של 2015

דניאל תייס: לא יכול בשום פנים ואופן לשחק בסדרה הזאת.

הימור: הווריורס ב-5

לפוסט הזה יש 436 תגובות

  1. בוסטון לא עשתה חילופים אחרי חסימות, אלא המגן ניסה לרדוף אחרי השחקן שעל הקשת מסביב לחסימה. כתוצאה מכך הווריורס מצאו את עצמם פנויים לשלשה פעם אחר פעם.

  2. תודה דור אחלה פוסט.
    הים וכל העניינים האלה גורמים לי לפספס קצת לאחרונה אבל עכשיו סיימתי בשעה טובה לראות את משחק 3. אני זורם איתך בהימור על הלוחמים בערך מוחלט 5 אבל לצורך ההימור נאמר שהלוחמים יפסידו ב 5. למה ? כי זו השנה של בוסטון. כך זה נראה. אשמח להתבדות אבל עם לא הלוחמים אלופים בוסטון זה הכי מתאים לי.

    1. טרול.
      תחליט את מי אתה אוהד.
      עוד לא פגשתי אוהד שאומר כמוך – אם הקבוצה שלי תפסיד, לא נורא, היריבה הכי מתאימה לי לאליפות.
      בוסטון והלייקרס שתי קבוצות עם מורשת מגעילה, 17 אליפויות לכל אחת, ממש מעורר הקאה.
      בוסטון לא מתאימה עד שמאזן האליפויות בליגה יתאזן.

      1. מאז 1986 בוסטון זכתה באליפות פעם אחת בלבד. שורת סופרסטארים העדיפה שלא לשחק שם – מדוראנט, וקוואי, דרך קיירי, ועד דייויס. אין להם, הלכה למעשה, יתרון על קבוצות אחרות בליגה. נחמד לדבר על סלטיקס מול לייקרס, אבל נכון להיום אין שום מקום להשוואה בין המועדונים הללו.
        .
        הלוחמים, לעומת זאת, הרבה יותר קרובים היום ללייקרס – שוק גדול, קליפורניה, אוהדים מפורסמים ומיליונרים, באז טכנולוגי – כך שאם אתה מחפש איזון, אתה צריך להיות דווקא בעד הירוקים.

        1. אפשר להסתכל על זה כך.
          כפי שאני מסתכל על זה אהדה לקבוצה מסוימת נובעת ממטענים רבים שהם מעבר לספורט.
          למשל, סן פרנסיסקו ידועה (כך אני למד מפרסומים בתקשורת) בעיר הכי ליברלית והכי מתקדמת מבחינת זכויות אדם ואזרח, זכויות לאוכלוסיות מוחלשות ומודרות כקהילת הלהט"ב, נשים, שחורים, שאר בני מיעוטים ומהגרים, סוגיית הפלות (זכות האישה על גופה) וכו'

      2. צחי בוסטון מתאימה לי מאוד. טייטום זה שחקן שעוד לפני הדראפט ראיתי בו פוטנציאל להכל. בראון הוא סוג של נמר. אפילו סמארט שבעייני הוא שחקן סביר אבל לא מתאים לתפקיד שלו יש בי משהו שמחבב. הורפורד ענק. כנל הטיים לורד. כשכולם באמצע השנה הציעו לפרק את החבילה כולל מנחם היקר ולהטאיד את טייטום או בראון כתבתי בשום פנים ואופן זה צמד שיהיה שווה ביום מן הימים טבעת. לא תארתי לעצמי שזה יקרה כל כך מהר אבל הזהרתי את דר רזי בימי היאןש שלו שהטיים ליין של הקבוצה הזאת הולך ומתקרב . שהם תוך שנה שנתיים יהיו קונטנדרים. אז מה יש לי להתבאס? אני חולה על הלוחמים אבל אני פוליאמורי לא חייב לאהוב רק קבוצה אחת. בוסטון מאוד מתאימה לי במיוחד שזה מה שחשבתי המון זמן. אני לא מסוגל להיות כמו למשל גיא. דבוק לקבוצה אחת , לשם, כל החיים בטוב וברע. אני אוהב לא את הקבוצה או את המותג. אני אוהב את השחקנים שמשחקים. זה סוג אהדה שנראה לי יותר נכון. אתבאס בשביל סטף אשמח בשביל טייטום.
        זה דיון קצת פילוסופי מה מניע אותנו לאהוב קבוצה/אדם וכ' ואני אוהב את השטויות האלה אז עניתי בהרחבה. זה המצב. מה לעשות.

        1. טרול אני מאוד מזדהה איתך, גם אני פוליאמורי באהדה לקבוצות, והלב שלי נוטה משמעותית ללוחמים, אבל אשמח בשביל בוסטון אם יזכו.

          1. תודה שרת +23 (המקורי).
            בוא נגיד שאם לברון היה שם בצד השני אז היה קצת יותר קשה להזדהות :)) יש גבול. אבל דוראנט למשל היה יכול להיות גם אחלה. עולמם של הפוליאמורים. חחח 🙂

      3. מדוע 17 אליפויות הן מורשת מגעילה?! זה שהם יותר מאחרים באופן משמעותי זה לא שייך למגעיל!!!
        בצורה אובייקטיבית בחי קשר את מי אוהדים כמה דיותר אליפויות זו מורשת יותר גדולה ויותר נפלאה.

  3. לא ברור מה מצב הקרסול של קרי.
    במשחק 3 לאחר ההתקלות עם הורפורד (שלא ברורה לי ההתלהבות ממנו) הוא לא באמת היה אותו הדבר.
    אם קרי נפגע ביכולת המשחק שלו, ללוחמים אין סיכוי והסדרה הזו גמורה.

  4. בסדרה הזאת ג"ס מתפשרים יותר מידי על זריקות קשות (בייחוד פול וקליי) הם חייבים לחזור להנעת כדור שלהם ולמצוא את השחקן הפנוי לזריקה. חלק מהסיבה שבוסטון כ"כ טובים בהתקפה זה כי גולדן לא מתישים אותם מספיק בהגנה.

    1. ההגנה של בוסטון זה בונקר איראני שמחביאים בו נשק גרעיני.
      קצת קשה להניע כדור עד שמוצאים שחקן פנוי לגמרי לזריקה.
      במשחק 3 היו מצבים שנגמר להם השעון.

        1. במשחק 3 בסוף הרבע השלישי המומנטום היה אצל ג"ס. קליי קיבל כדור ובוסטון באו אליו לדאבל טים במקום למסור לפול שהיה חופשי לשלשה קליי הכריח זריקה כי הוא הרגיש חם. משם הכל הלך והתדרדר. הם חייבים לחזור לאקסטרה פאס.

      1. מעולה דור תודה
        גולדן סטייט נשחטו בריבאונד אי אפשר לנצח ככה.
        22 אסיסטים ללוחמים לא מספיק. הם מצליחים לחבר התקפה טובה והנעת כדור מעט דקות למשחק, נרא. לי שזה לא מעשי מול קבוצה כמו בוסטון. השאלה עלתה גבר מול יוסטון אלא שאז היה דוראנט

        1. עוד פעם הטיעון דוראנט המקושקש שלכם…
          דוראנט נהנה מהנוכחות של קרי ומתשומת הלב שהוא מושך ותו לא.
          אם עכשיו, בזה הרגע, מוציאים את קרי מהמגרש ומכניסים במקומו את דוראנט, מצבה של גולדן סטייט יהיה טוב יותר?
          התשובה ברורה בעיניי – לא!

            1. 1+

    2. אין הנעת כדור כי הם פשוט הפסיקו לשמור על גרין לגמרי. היו מספר לא מבוטל של פוזשנים שבהם השומר על גרין פשוט עזב אותו והלך להביא עוד דאבל על מי שמכדרר. גם אם גרין מקבל את הכדור, אף שחקן בבוסטון לא יוצא עליו והוא מעניש. הוא יהיה חייב לקלוע משהו אם הוא רוצה באמת לא להפריע לגולדן סטייט בהתקפה (שזה די הזוי, אבל זאת המציאות).

      1. +1
        הוא חייב לחדור יותר (וכמובן להפסיק עם הפרובוקציות) הוא עשה את זה יחסית טוב במשחק 2.
        במשחק 3 הוא היה זוועה ולקחו עליו המון ריבאונדים.

          1. גרין יכול להיות מועיל כשהוא בוחר להתעסק בכדורסל אבל מתחילת הסדרה נראה שהראש שלו לא במגרש. קר צריך לעלות איתו בהתחלה ולראות לאן נושבת הרוח. אם הוא בקטע של מחיאות כפיים והצגות הוא צריך לספסל אותו מהר מאוד.

            1. מבחינתי גרין סיים את דרכו בגולדן.
              משחק 3 צריך להיות המשחק האחרון שלו במדי גולדן.
              וצריך להעיף אותו בטרייד.
              נמאס לי מההתנהגות המפגרת שלו.
              ייתכן שזו הפעם השנייה שאנחנו מאבדים אליפות בגללו.

            2. בהחלט צריך להיפטר מגרין.
              הבעיה שהוא בנה לעצמו כזה שם ומעמד בקבוצה, שזה כמעט בלתי אפשרי ולא יעבור.

            3. גרין עוד יכול להועיל בהתקפה וגם קצת בהגנה. אבל בפלייאוף הזה ההגנה שלו חלשה, גם ב 1-על-1 שתמיד היה חולשה שלו וגם בעזרה, שזו אמורה להיות נקודה חזקה שלו.
              אבל הפה והראש עדיין חזקים מאי פעם
              🙂

        1. +1
          לעומר מעליך
          לגבי הטענה שלך שהוא עשה את זה יחסית טוב…..
          כן הוא היה צריך לעוף אבל השופטים נתנו לו להמשיך להשתולל.

        1. עצוב מאוד, אלה פשוט מצבים שבהם הווריורס משחקים 4 על 6 בהתקפה (אפילו לא 4 על 5).
          במשך כל ריצות האליפות של הלוחמים גרין מעולם לא נדרש לעשות משהו מיוחד בהתקפה מעבר ללהיות קיים ולתת לסקוררים לקלוע, מדי פעם למסור אסיסטים כתוצאה מריווח טוב שסטף וקליי הביאו למגרש.
          נכון לעכשיו, קליי מוגבל יותר בהתקפה, וסטף אמנם ענק ונותן מספרים לפנתיאון אבל לא יכול לשחק כל הזמן התקפה לבדו. גרין אף פעם לא באמת חיפש לשפר את המשחק ההתקפי שלו, או לעבוד עליו. הוא לא פיתח שום יכולת לזרוק מטוח כלשהו ואין לו דרך לשים בעקביות את הכדור בסל, המשחק ההתקפי שלו מנוון, כל כך מנוון שהוא פשוט נטל בהתקפה.
          סטיב קר צריך לפתוח איתו את המשחק הזה, אבל אם ברבע הראשון בוסטון ימשיכו בטקטיקה הזאת של פשוט להתעלם מהקיום שלו, הוא צריך להיות מסופסל ושפורטר יקבל את הדקות שלו. הוא יוסיף ריווח ויכול לשמור סביר (יותר טוב מגרין כנראה שג'יילן בראון פשוט חיסל במשחק הקודם).

  5. זאת סדרה שסטיב קר זורק בינתיים.
    דריימונד רוב הזמן נזק ונטל, ומשאיר את החברים לשחק 4 על 5 בהתקפה.
    קליי זה לא השחקן שהיה.
    אבל הוא פותח עם שניהם וגולדן נאלצת לפתוח כל משחק בבור ואז לרדוף אחרי בוסטון כל המשחק.
    פול לא מצליח להיכנס למשחק ולהשאיר אימפקט כשהוא עולה מהספסל, ולא משחק מספיק.
    בייליצה במקום דריימונד היה נותן גוף יותר גדול בהגנה, ואיום התקפי וריווח בצד צד השני עם השלשות.
    הוא גם מוסר לא רע.
    וגם, רוב כוחה של גולדן על בוסטון זה בסגל הרחב והמצוין שלה.
    קר כמעט לא מנצל אותו.
    היה צריך להריץ הרכבים מגוונים יותר ולתת דקות לקומינגה, מודי, לי, ויותר פייטון ובייליצה.
    גם היה יכול לנסות פתרונות שונים איתם לבעיות שבוסטון מציבה.
    הוא קופא כל הסדרה והיא בורחת לו.
    עדיין, אני הולך עם גולדן היום, ואז מנצחת 4-2 או 4-3.
    גם אם תפסיד היום, בהחלט יכולה לחזור מזה עם ניצחון בית, ואז ניצחון חוץ כשכל הלחץ על בוסטון, ואז לגמור את זה בבית (מישהו כאן כבר אמר את זה).
    בשורה התחתונה, גולדן הייתה צריכה לגנוב 1 בחוץ והיה הגיוני יותר שתצליח היום מאשר במשחק 3, שממנו לא היו לי ציפיות.

    1. קליי עוד יפתיע לטובה. מגרין אין לי ציפיות. הלוואי וקר היה מעלה את קומינגה במקומו.
      כמה אחוז קליי לדעתך ממה שהוא היה לפני הפציעות?

          1. כרגע פול עדיין לא הלחם והחמאה. הוא עדיין בתהליך. שחקן מאוד מאוד מוכשר. פוטנציאל בשמיים אך לסדרה הזאת הוא חור בהגנה.
            קליי במצבו, אחרי הפציעות, עדיין יותר טוב מממו בהגנה. בסדרה הזאת ספציפית גם קליי כמה שהוא לא במיטבו, מלבד משחק 2, יותר טוב התקפית מפול.

    2. ניתוח טוב אם כי אני לא סגור על ההימור בסוף.
      הבעייה עם השמות שזרקת היא שהם לא מנוסים ועלולים לא לעמוד בלחץ. מסכים שקר לא בשיאו (אבל יש לו כלים מוגבלים), מסכים שגרין על הפנים.
      בכל מקרה אני משחרר את המשחק אז אתה ויתר אוהדי ג״ס יכולים לבוא אופטימיים.
      🙂

    3. בתור אוהד אני מאוד מאוכזב מקר. לא עושה רושם של מאמן בעל ניסיון, יודוקה עושה לו Outplay עד כה מבחינת התאמות וניצול חולשות.
      אם גולדן סטייט תפסיד היום ותפסיד בכללי את הסדרה, זה יהיה עליו ועל גרין לגמרי. ניהול הרוטציה וההרכבים שקר מריץ על הפנים במלוא מובן המילה, ואם לא יכולת מדהימה של סטף הווריורס היו חוטפים סוויפ.

    4. אשך סוף סוף מתחילת הפליאוף מצאתי משהו שאני לא מסכים איתך לגמרי אז אני הולך לחגוג על זה. גרין הוא הלב של הלוחמים הוא הבסיס של כל השיטה של קר מעבר לסטף וקליי כמובן. הוא המנהל משחק שלהם ועליו הם יקומו או יפלו בלעדיו זו סתם עוד קבוצה תראה את המאזן העלוב של הלוחמים השנה כשהוא לא שיחק.
      זה שהוא מסריח את הפרקט זה נכון אבל זה לגמרי עליו או שהוא יתחיל לשחק או שהלכה הסדרה אני מניח שקר מעביר לו את הרעיון הזה. בלעדיו אין לוחמים. ולא אמרתי עוד מילה אחת על הגנה.
      כמו כן אין שום דרך שהיא לא פחות מהרסנית להוריד את קליי לספסל. קר חייב לשחק איתו כי זה עניינים של כבוד הררכיות ובאופן כללי אנשים פסיכולוגיה ואיך שהם מתנהגים.
      הלוחמים יחיו או ימותו ככה זה לא ישתנה ואני לא ממליץ לקר לשנות את זה.סטף קליי ודריימונד זו שלישיה מיתולוגית אי אפשר לפגוע בה. זה לא עובד ככה.

  6. אני מאמין שמי שיפרוץ היום ב6-7 הדקות הראשונות יהיה מנצח המשחק והסידרה. משחק 4 הוא תמיד החשוב ביותר בסידרה העומדת על 2-1. אם זה 1-3 הסיפור גמטר. אם זה 2-2, הקבוצה שהישוותה תנצח את הכל.
    תודה דור

  7. תודה דור. אני מהמר על משחק 20+ של פול. כישרון כזה לא יכול להיחנק סדרה שלמה (למרות שהיו לנו כבר כל מיני פול ג'ורג'ים שלקח להם איזה עשור לצאת מהפאנק) ולדעתי הוא הפוקט אייס של קר. בלעדיו, או בלי משחק העילוי המתימטי (אני שלוש יחידות) של סטף – 50 נקודות על 20 שלשות, הסדרה גמורה…

  8. הכל תלוי בקרסול של סטף.
    אם הוא פגוע אפשר לסיים את הסיפור.
    אם הוא בריא אז מתישהו קליי פול וויגנס צריכים להכנס לעניינים והווריורס יקחו שליטה על הסדרה.

    1. עונה שלמה חיכו שראס ודיוויס יכנסו לעניינים ולא קרה
      ההגנה משחקת תפקיד פה זה נראה כאילו הם מעדיפים את סטף מתפוצץ מאשר את שאר הצוות מתפקד

  9. תודה על הפרוויו המשובח
    מנקודת המבט של אלופים נראה לי שלבוסטון יש יותר ספיריט והתלהבות לקחת.
    ילד ראשון זה לא כמו ילד שלישי
    🤣

    1. אבל ספיריט של הורה שיודע מה זה ילדים וטעם הורות מה היא, היא יותר חזקה מספיריט של רווק שלא יודע שילדים זה הרבה מלשחק שעה שעתיים עם האחיינים.

      1. מודה, עוד לא הבנתי את ההתלהבות.
        אף ילד ששיחקתי אותו Cards Against Humanity לא הצליח לקלוט את חוש האירוניה שלי.

  10. בינתיים אני פוגע בול כל סדרת הגמר אז נמשיך:
    היום בוסטון מנצחים ועולים ל 1-3
    הווריירס מנצחים משחק 5 ומצמקים ל 2-3
    בוסטון זוכה באליפות בבית 2-4

    המשחק הראשון יהיה המשחק היחיד שקבוצת חוץ ניצחה

  11. בוסטון ברגע שסמארט פוגע מנצחים כשלא מםסידים.
    פול חייב להעלות מסת שריר להתחזק הוא נטל בהגנה ובהתקפה שחקני הגנה פיזים הורגים אותו שילמד מקרי.
    הלב רוצה גולדן הראש אומר בוסטון

  12. תודה רבה על הסיקור, משחק חשוב ביותר הלילה.
    בוסטון יותר טובים, אבל עם קצרים במשחק לפעמים.
    .
    נתון מעניין מטור אחר פה –
    סטף קרי עם 0 שלשות בכל הרבעים האחרונים עד עתה.

  13. אם נחדד, נסכם ונבהיר- בוסטון קבוצה יותר טובה, עם שחקנים יותר טובים והגנה משמעותית יותר טובה.
    בגלל הבוסריות זה עלול להיגרר ל6 משחקים, אבל בגדול הבדלי הרמות די בולטים, לפי דעתי העייפה

    1. אני לא מסכים שבוסטון קבוצה יותר טובה עם שחקנים יותר טובים.
      אני מזהה בוויגינס ופול כישרון לא פחות מכל שחקן בבוסטון.
      סטף קרי בטח ובטח כמה וכמה רמות על לשחקני בוסטון ברמת הכישרון.
      אני לא רואה את טייטום מתקרב, גם לא בעתיד, לרמה של קרי.
      בוסטון פיזיים יותר עם גוף גדול יותר, זה כל הסיפור בעיניי.

      1. אין אף אחד שמתקרב לסטף, זה נכון, הוא "ראש וכתפיים" מעל כל השאר.
        קרה בסדרה הזאת משהו קצת מוזר – בסדרות נגד הקאבס לברון היה ביכולת טובה מכל השאר אבל ג"ס היתה עם תלכיד טוב יותר ומאוזן יותר. לא היה את מי לנטרל כדי לנצח אותם.
        מול בוסטון נראה שזה התהפך – סטף במעמד על והקבוצה תלויה בו לחלוטין. מנגד עומדת קבוצה מאוזנת שאין לה שחקן שעצירתו תנטרל את הקבוצה.

            1. בקיצור, האביר האפל

  14. משנה את ההימור שלי.
    לוחמים ב 5. לא הולך יותר עם בוסטון גם אם זה יעלה לי בשם שלי באתר ואני מודע לזה שפה זה לא קוף וזה לא לא הדודות מהאגודה למען החייל ולמרות שהראש אומר בוסטון אני עם החצי לב הגדול יותר.
    גו ווריירס.

  15. נמאס מהזלזול בבוסטון. תבינו שאין להם שום נקודת תורפה הקבוצה בנויה בשביל להביס את הלוחמים
    בסופו של דבר הגנה מביאה תארים. בוסטון ב6

            1. כמו שצריך

            2. הכי אני אוהב את הירידה מעמידה לשכיבה תוך כדי סימון של "רגע"

            3. חחחחחחח לגמרי אבל אני חושב שאם הגעת לדקות האלה בפיגור אז זאת בעייה שלך אין לי בעייה עם זה גם כשזה נגדי

            4. כן צריך להתמודד

  16. שתי הקבוצות עדיין לא הפסידו פעמיים רצוף בפלייאוף הזה. לסלטיקס זה רצף מדהים בהתחשב שהם שרדו שתי סדרות של שבעה משחקים.
    יש לי תחושה שג"ס תהיה הראשונה הלילה לשבור את הרצף של לא להפסיד פעמיים…

    1. שאלה אליך דה שוט, אתהלא אוהב את בוסטון כי הם פלופרים אבל כשהנבחרת שלך רובצת על הדשא ומעבירה זמן זה יפה? שווה לבדוק את סרגל הערכים שלך, כי ממרחקי המרשתת זה נראה עקום

  17. Report: Warriors' Kenny Atkinson Agrees to 4-Year Contract as Hornets' New Head Coach
    .

    Shams Charania
    @ShamsCharania
    Atkinson met with Charlotte Hornets officials — including owner Michael Jordan — on Wednesday and the franchise has decided on the former Nets coach as its new head coach, sources said. Atkinson brings development and defensive structure to a young and talented roster.
    Shams Charania
    @ShamsCharania
    The Charlotte Hornets are closing in on Golden State Warriors assistant Kenny Atkinson as the franchise’s next head coach, sources tell @TheAthletic @Stadium.

    1. כל מי שרואה את הסדרה הזו יודע שגייסון טייטום פצוע בכתף.
      זו עובדה. מי שפצע אותו הוא כנראה ויקטור אולדיפו בסדרה הקודמת, אבל אני לא בטוח שלא היה פצוע קודם.
      מה שאני כן יודע שבתחילת המשחק קווין לוני נתן לו מכה קטנה במקום הפציעה אבל אתם מוזמנים לראות את בסרטון הבא (בהמשך הדף) מה גרין עושה ובלי התיחסות השופטים.
      שימו לב שהוא תופש את טייטום מצד שני ואז מנחית מכה איומה על האיזור הפצוע. אני מסרב לאמין שלא קיבל הוראה לעשות זאת.
      ברור שהמכה מיועדת לפציעה ולנטרל את טייטום…..
      https://ftw.usatoday.com/lists/celtics-warriors-draymond-green-jayson-tatum-box-out-shoulder

      1. במצב רגיל יש דחיפות ותפישות, אבל פה רואים מכה בפצע ובלי תגובה של השופטיפש שנמצא ממש קרוב.
        דריימונד גרין היה צריך עוף בפלגרנט 2 והסלטיקס היו צריכים לקבל שתי קליעות וכדור מהצד.

        1. העיקר קר מצטייר כמוביל מאבק נגד הנשק, רוחץ בניקיון כפיו הדפקט. ניצחון בכל מחיר, הדרך האמריקנית כמו שניצחו בקוריאה, ווייטנם, אפגניסטן וכו'. העולם מתחיל להבין עם מי יש פה עסק.
          אבל, בעל המאה הוא בעל הדעה.

  18. קר פותח ללא לוני וחמישיית סמול בול, הוא הבין שגרין וילוני לא מסוגלים להיות על המגרש ביחד, מה שהוא לא הבין שגרין לא תורם

            1. לייקרס זה מועדון דוגמניות מנוהל על ידי נרקסיסט נסיכה וחרטטן צמרת. בטלויזיה היום 2 קבוצות עילית שמתפקדות אופטימלית

      1. זה בדיוק הבעיה אין לו איום, פורטר יכול לקלוע ביעילות מ3 זה שגרין לא זורק הופך אותו לצפוי ומאפשר להביא דאבל על האחרים בדיוק כמו סימונס

        1. לא יודע בוסטון היו 4-7 כשהיה על המגרש. הוא לא מסוגל להתמודד עם הפיזיות שלהם (עשה עבודה טובה על בראון בשני מהלכים אבל ווילאמס הפך אותו לילד).

          1. היה יכול להיות הרבה יותר. רק תראה מה קורא עכשיו. עם גורדון פול שיכול לקלוע משלוש, אבל איבד פעמיים שמירה וכאן לשש נקודות

  19. פול לא יודע לעלות מהספסל, הוא פחות חזק מנטלית מקליי.
    הוא מנסה יותר מדי, כדי לפצות על הזמן האבוד שלא היה.
    דווקא קליי היה מתפקס ועולה חד מאוד מהספסל.
    זה דברים שאמרתי מאז שקליי חזר.
    קר פספס את הרכבת כשלא ביסס את זה כבר מהחזרה שלו.

    1. מסכים איתך, קר הוציא ממנו 150% אחוז לימד אותו להיות שחקן הגנה פנטסטי להשתמש בפיזיות שלו כמו שצריך ולמען השם להיות חכם בהתקפה.

  20. הנה שוב חזרנו לאיבודי הכדור המטומטמים.
    לעובדה שיודוקה לא לוקח פסקי זמן בזמן ונותן לפול לאפס את הידית.
    מאמן טוב אבל עדיין מאמן תקוע שלא מצליח להגיב בזמן. בגלל זה ובגלל האיבודים המטומטמים, ג"ס ייקחו את המשחק הזה.

  21. הטעות של קר זה שהוא משתמש בפול כסטף של ההרכב השני.
    ואז משמר את השיוויון עם עדיפות לבוסטון.
    פול צריך להיות נשק שובר-שיוויון, לצד סטף – ואז ההגנה תישבר והיתרון יילך לגולדן.
    שישחק כבר עם הדקות אח"כ, ימשוך את סטף / פול ויכניס את קליי, יש פתרונות.
    סטף / פול אחד נגד הגנת הסלטיקס – זה לא מספיק לאורך זמן.

  22. מצחיק שבקבוצת המגיבים פה רק אני רוצה שהסלטיקס ינצחו. השאר או שלא מגיבים או שנמצאים רק ברקע.

  23. להוריד את קליי עכשיו לספסל במשחקים הבאים זה ייצור הו-הא גדול מאוד מהתקשורת ואפקט רע מאוד עבורו.
    קר היה צריך לבסס את זה כבר מהעונה הרגילה.
    זאת הטעות הבסיסית שלו העונה ועכשיו משלמים את המחיר.
    כשנתן לו לעלות בחמישייה קארד בלאנש מהרגע הראשון למרות שברור שפול השחקן הטוב יותר.

  24. אני מת על טייטום הזכיר לי את לארי שמתאבד על המגרש בשביל להציל כדור, תומפסון כיום לא יכול להתמודד עם בראון חזק ואתלטי מדי בשבילו.

  25. לכאלה אוהדים מגיע אליפות השנה אבל השחקנים פשוט לא רוצים לקלוע מהקו.
    הקליעה הכי קלה והם 7 מ 12, פחות מ 60%

    1. רק דיברתי…..
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. אני ד"ר לפופרס
      רזי ד"ר לצמחים
      לס ד"ר להרבה דברים והופס
      ואתה זקנבוט קליינט פונטציאלי לטיטולי פופרס,ARE YOU WORTHY

            1. חחחחחח שיחזור לחור המסריח שלו או שישאר ,על הפטו

  26. גיילן בראון אדיר החדירה שלו ביד ימין כשהוא מוריד את הגוף למטה בלתי עצירה, בוסטון טובה יותר עניין של זמן כל מה שנשאר להם להוריד באיסודים והפער יהפוך לדן ספרתי מהר מאוד

    1. ברוך (הגבר?) אתה מאלו שזורקים הימור. פעם במיליון צודקים. בשאר טועים ומורידים תראש… אז תוריד תראש ישר

    1. אשך אשך שעל הקיר… מי זרק את האשך על הקיר.
      וויט שחקן אבל את הקבוצה הייתי מתחיל מרוברט וויליאמס. זה ההבדל

    1. אולי צריך ללמוד קורסים אצל וויט איך לעוף כשיש דחיפה כזו?
      אם אנשים היו עפים כל פעם שלברון נותן קטנה הוא היה יוצא כל משחק ב 8 עבירות

  27. היה פה איזה מישהו שאמר שקרי הפך ללברון וג"ס הפכה לקאבס.
    בלעדיו הם כלום ושום דבר, "הקבוצה זה אני".
    .
    (אני קצת מקצין)

  28. סיכום מחצית-
    1- כל מי שמכנה את עצמו דוקטור… שיבדוק בחינות לסטודנטים ויתן לנו לראות בשקט משחק.
    2- רוברט וויליאמס- יש מצב לט״ד של נקודות ריבאונד ובלוק…
    3- יגמר 4-1
    עוד שאלות לרפי ההבנה פה?

    1. 10 זריקות יותר אז הגיוני שהאחוזים יהיו הרבה יותר נמוכים.
      וחוץ מזה יש גם קרדיט לרוברט ויליאמס. האיום שהוא יוצר מתחת לסל יוצר את האפקט הזה

  29. לא יאומן כמה בוסטון טובים בלרמות את השופטים,
    בחיי שלא ראיתי קבוצה מגעילה כזאת.. וזה שלא חסר לה יתרונות, היא בוחרת לשחק מסריח.
    אם יש צדק גולדן יבעטו בהם מחצית שנייה

  30. אם בראון יצליח להמנע מלצבור מהר עוד עבירות שיצמצמו את הזמן שלו על הפרקט בחצי השני,
    אז בוסטון במצב טוב.
    .
    אם גולדן לא מוצאים פתרונות נוספים בהתקפה,
    אז קרי נופל מהרגליים ברבע האחרון.
    סמארט עושה לו את המוות.

  31. סיכום מחצית סטטיסטי קצר בשביל הטנשניקים הצעירים שביננו:
    אחוזים מהשדה: 46%-39% לטובת בוסטון.
    אחוזים מהשלוש: 57%-29% לטובת בוסטון. זה יתאזן בהמשך.
    חטיפות: 7-3 לטובת ג"ס. הפרחים לסמארט ולווייט.
    חסימות: 5-0, אתם יודעים למי הפרחים.
    בכל השאר יש פחות או יותר שיויון.

  32. היום בגלל מגבלות זמן. לא אוכל לראות את הרביעית. עגל כבר הציל אותי פעם אחת. אבל היום אני נותן את הנצחון למי שעבר שמונים ראשונה.

  33. גרין סופית הפך לנטל על גולדן סטייט –
    בדקות שלו על הפרקט בוסטון שומרים 5 על 4 וגולדן פשוט מפסיקים לתפקד.
    .
    גרסה חלשה וחיוורת של השחקן האדיר שסיים את פיינלס 16 עם 16 נק' ו-10 רב' למשחק.

    1. גרין מוכיח ששיווק נכון שווה יותר מהמציאות, לא יאומן איך לא זרקו אותו כשדוראנט היה שם, ועוד יש כאלו שחשבו שזה לגיטימי

  34. התקפית גרין לא עוזר מבחינת השטף של המשחק
    והגנתית הוא לא עוצר בצורה יוצאת מהכלל את הטיים לורד או שאר שחקני בוסטון.
    עדיף כבר ללכת על לוני בשביל הריבאונד
    או בייליצה כדי להוציא את הטיים לורד מהצבע

  35. פאקינג פלוטרים מול הסל גרין לא קולע.
    זה מזכיר לי את אחד מתחרויות הקליעה באולסטר שהסנטר הרוקי (מובלי?) החטיא פלוטרים ממטר

  36. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מחריכים את יודוקה לקחת פס"ז?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    למה מי מת?

    1. אני כבר לא בטוח שרק השופטים אשמים. אתה רואה את בראון עף מגורדן פול כאילו ירו עליו טיל גרעיני, למרות שהוא רבע עוף, ובסוף אתה נופל בפח

  37. אי אפשר לשחק בקצב הזה. הם מפסידים את המשחק. זה תלוי נטו ביכולת של קרי לקלוע מקיבינימט.
    תן לקרי ופול לשחק ביחד שים לידם את פורטר ויגינס ולוני

  38. שופטים, לא שופטים, בכלל לא שם לב אליהם.
    הדבר היחיד שתופס לי את כל תשומת הלב היום זה התצוגת אימון הנוראית של סטיב קר.
    ההתעקשויות על גרין וקליי וחוסר השימוש בפול, במיוחד לצד סטף.
    וההרכבים המגוחכים שהוא מעמיד כדי לשמר את הפרדיגמות המפגרות שלו.
    ממש מייאש

  39. נקודה אחת הפרש. בוסטון צריכים להתאבד על הרבע הזה, כי אם הם מפסידים הם יצטערו על זה עוד הרבה זמן (ג"ס חוזרים להיות פייבוריטים בסדרה)

  40. הסלטיקס יוצאים מהרבע הזה עם נזק מינימאלי. אם טייטום ובראון סוף סוף ייתאפסו, יש צאנס.
    אם ימשיכו לאבד, עד כה 12 איבודים ועם אחוזים גרעת של טייטום מ 2 גם זה לא יעזור מול סטף!
    שמישהו יעייף אותו ברבע האחרון.

  41. דר חסקה, החוסר הבנה שלך … תגיב על דגים לא על כדורסל. תגיד- מה מצב השונית המזרחית של הגרייט בארייק ריף?

  42. הרכב הסמול בול של קרי, פול , תומפסון, ויגינס ולוני עובד לא רע
    שים 4 קלעים ובחור אחד מתחת לסל שיודע לקחת ריבאונד התקפה ולקלוע אותם (לוני לא גרין)

  43. פול ל-צ-ד סטף.
    מה לא ברור?
    וגרין על הספסל.
    דקות בודדות כאלה עשויות עוד לנצח לגולדן את המשחק, למרות כל הנזק שנעשה ברוב המשחק כשקר התעקש לחרב.
    זה רק מראה על הפער הפוטנציאלי בין הקבוצות.

    1. אין מה לעזור
      2:2
      כשיודוקה לא מסדר שם תרגיל לבראון או טייטום ונותן לסמארט לזרוק אז נתראה בשלישי לפנות בוקר.

  44. זהו
    תמא טקס
    כשמי שיש לו הג'ויס לזרוק זה רק סמארט ואין מי שיעצור את הזריקות האלה.
    יודוקה?
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    המשחק גמור
    2:2 והמשחק הבא בסן פרנציסקו.
    ילה שבת שלום לכולם

      1. חחחחחח בגלל החלטה אחת אתה מחליט על כל המשחק. היה כבר +5 לא חושב שזה היה משנה את התוצאה ובכל מקרה שרקו את אותה שריקה לכיוון השני לאורך כל המשחק (שהמגן לא משאיר את הידיים ישרות).

  45. מה שניצח את המשחק הזה, שני דברים, הספסל של ג"ס והעובדה שיודוקה לא הצליח להשפיע ולא לקח מספיק פסקי זמן כשהיה צריך.
    עכשיו שיקח מה שחסך, זה כבר לא יעזור!

  46. קרי ענק הוציא את הקבוצה מהקבר. בהתחלה חשבתי שהיומיים הפסקה בין משחק למשחק הם יתרון לבוסטון עכשיו אני מבין שזה יתרון לג"ס.

    1. אין ספק. הזכייה ב15 הייתה פסטיבל קבוצתי.
      17 ו18 עם דוראנט
      ואם יהיה השנה זה הופעה הירואית של שחקן אחד
      בכל משחק בסדרה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט