בוסטון עלתה ל-1:2 בסדרת הגמר / רועי ויינברג

בוסטון סלטיקס (2) 116 – גולדן סטייט ווריירס (1) 100

המשחק השלישי של הגמר היה משחק נהדר. הוא התחיל ברבע ראשון טוב מאוד של ג'יילן בראון וכדורסל דומיננטי של הסלטיקס, שהגיעו בקלות לסל ושלטו בריבאונד ההתקפה. הם הגיעו ל-39:56 במהלך הרבע השני, ונראה שבדרך הבטוחה לניצחון.

ואז גולדן התעוררה. ריצת 0:8 בתוך 37 שניות העירה מחדש את המשחק, בוסטון ברחה פעם נוספת והובילה ב-14 הפרש ברבע השלישי. סטפן קרי בדקות נהדרות הצליח למחוק את ההפרש, כולל מהלך 4 נקודות על אל הורפורד, וגולדן עלתה ל-82:83. במשחק מלא ריצות בוסטון הראתה פעם נוספת אופי.

הסלטיקס המשיכו לשלוט בריבאונד ובעזרת דקות נהדרות של טייטום ובראון עלו ל-91:102 בתחילת הרבע האחרון. היתרון של בוסטון גדל בדקות הגנתיות נהדרות, בעוד הווריירס התקשו בהנעת הכדור וראו הרבה זריקות קשות. ההפרש נשמר עד לסיום.

בבוסטון, ג'ייסון טייטום קלע 26 עם 9 אסיסטים. בראון הוביל עם 27 (9 ריב'), סמארט 24, הורפורד 11 ורוברט וויליאמס 8 עם 10 ריב', 3 חט' ו-4 חס'.

בגולדן, קרי קלע 31. תומפסון 25, וויגינס 18 ופול 10.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
147 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
MacLeod 1
MacLeod 1
09/06/2022 7:16:14

חח מעולה, תודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני נותן באמפ עם החזה לרזיאל יואל ואברי. נתנו עבודה היום

צחי
צחי
09/06/2022 6:39:38

איזה באסה.
היה רגע במשחק שצמצמנו ונראה לי שאפילו עלינו ליתרון של נקודה.
שהייתי בטוח שגולדן לוקחת את המשחק הזה.
באסה.

natiwarrior
natiwarrior
09/06/2022 6:49:56
הגב ל  צחי

ציפיתי מגולדן סטייט לקחת את המשחק הזה. אכזבו מקווה שאת הבא יקחו אחרת זה גמור

natiwarrior
natiwarrior
09/06/2022 6:39:58

מהיר ביותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יואל זה האשך או דה שוט
https://youtu.be/woIHbmxGZq8

אני עובד על פיתוח יכולות שלי

צחי
צחי
09/06/2022 6:45:00

יש מצב שגולדן בזבזה את משחק ההתפוצצות של תומפסון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יואל והאשך
comment image&imgrefurl=https%3A%2F%2Ftenor.com%2Fsearch%2Fwashing-machine-gifs&tbnid=9649FB1nITj35M&vet=1&docid=Hh9W8EjU97v2gM&w=220&h=391&itg=1&source=sh%2Fx%2Fim

דה שוט
09/06/2022 7:25:56

כאן חל שיפור חחחחחחחחח – תראה את דוקטור פופר למטה – הייתי אומר שהוא העז של הגיפים אבל ביום טוב אני מכניס אותו לתוך הסל חחחח…
מה עם הלב והמנוע? ממקסם את היכולות שלו לצד סטף דוראנט וקליי? חחחחחח גדול
.

אור
אור
09/06/2022 9:34:23
הגב ל  דה שוט

תמיד חשבתי שאני העז אבל יואל עוקף אותי בסיבוב לאחרונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

נראה לי שיואל לוקח חומרים אסורים. תפתיע אותו בבדיקת פתע. הוא פרץ משום מקום ככה לטופ העולמי

אור
אור
09/06/2022 10:19:32

יש לו מעבדה תת-קרקעית בכפר שלא אושרה ע"י הקרטל. ברגע שנמצא אותה היא תושמד

Smiley
09/06/2022 6:51:54

בוסטון באו מוכנים היום. שוב הנפילה ברבע השלישי, אבל היה שם מספיק דלק כדי לגמור את זה ברביעי.
47-31 בריבאונד, הם פשוט היו ראשונים היום לכל כדור.
קארי כרגיל היה שם ותומפסון נתן עבודה (אם כי הבעיות עבירות הפכה אותו לשטיח בהגנה), אבל הגנתית הווריורס לא היו במשחק.

TRIP
TRIP
09/06/2022 6:54:47

רוברט וויליאמס כתוב על המשחק הזה ברגע שהחליטו לצאת על קרי מהשלוש ובו זמנית נעל את הצבע. ספק אם לקר יש תשובה אליו. משחק הבא יילך לבוסטון כנראה שייגמר יותר מהר משחשבתי

golan
golan
09/06/2022 7:07:14

תודה רועי
אחלה משחק, בשני אמרתי לא גמור, בשלישי חשבתי שבוסטון חוזרים על משחק 2 . גדלו הילדים

ד"ר פופרס
09/06/2022 7:12:14

דה שוט שומר על כושר בצנטרישוט,
מתחזק לקראת משחק#4
https://media1.giphy.com/media/zEeZ2GSKpC4S8mOVec/giphy360p.mp4

דה שוט
09/06/2022 7:30:04
הגב ל  ד"ר פופרס

😂😂😂😂😂
תכין חיתולים טובים למשחק 4 זה על כל הקופה אני מצטרף לשמעון ונותן לך (ולרזיאל אברי והאווי לאסוף) באמפ עם החזה
comment image

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחחחח גוד וואן

ד"ר פופרס
09/06/2022 8:12:23
הגב ל  דה שוט

חחחח דה שוט,קודם תעשה תלמה לשי עד אז העגלה הירוקה נעולה ממך

עמיחי קטן
09/06/2022 7:16:03

שיפוט ביתי ברגעים קריטיים הכריע את המשחק. זה מה שיש לי לומר עליו. בניגוד למשחק השני, שבו ההפרש היה מספיק גבוה כדי שאפשר לומר בביטחון שהשיפוט לא השפיע.

עמיחי קטן
09/06/2022 7:35:02

שום דרך אחרת להסביר את זה שההגנה של בוסטון שיחקה יותר אגרסיבי ונשרקו לחובתה 6 עבירות פחות.

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 8:05:13

+1
מסכים שהשיפוט בסוף היה ביתי מדיי.
אחרי מה שעשו במשחק הקודם יכול להיות שהיתה לזה השפעה גם במשחק הזה.

עמיחי קטן
09/06/2022 8:06:45

זה לא משהו קיצוני שלא ראינו, אבל במשחק שהיה צמוד לפרקים משמעותיים הייתה לזה השפעה, הרבה יותר מאשר במשחק הקודם.

עגל
09/06/2022 8:05:47

23-17 בעבירות זה בכלל מספר די נמוך לשתי הקבוצות ביחס לאגרסיביות של המשחק.
לא יודע אם הטיעון שלך נכון, נותנים להרביץ חופשי לשני הכיוונים. 6 עבירות זה לא כזה משנה השאלה היא על מי שרקו אותן.
לסטף שרקו עבירה שלא היתה; מצד שני גרין משחק בושידו.

עמיחי קטן
09/06/2022 8:08:07
הגב ל  עגל

אז כאן אני חולק. לגולדן סטייט לא נתנו את מה שנתנו לבוסטון, וזה היה משמעותי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

למה אתה קורא ועוד רבים כאן למשחק כדורסל רגיל "נותנים להרביץ חופשי"?
הWWE הרגיל אתכם לסטנדרטים של קרקס עד ששכחתם מה זה כדורסל. חוץ מדריי אף אחד לא מרביץ וגם הוא לא בדיוק מרביץ הוא פשוט חסר יכולת ויודע גם שמאשרים לו חסימות נעות חופשי אז למה לא
זה נקרא כדורסל

האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/06/2022 7:17:32

איזה כיף.
תודה רבה על הסיקור הזריז

MacLeod 1
MacLeod 1
09/06/2022 7:17:39

פשוט בוסטון יותר טובים בלשחק כדורסל

צחי
צחי
09/06/2022 7:19:18
הגב ל  MacLeod 1

לא מסכים בכלל.

ירון, החלום
ירון, החלום
09/06/2022 7:18:29

בס"ד
תודה רבה. היה משחק נהדר.
היה שלב שבוסטון פשוט הלכו פעם אחרי פעם על סטף, וככה יצרו את היתרון.
הווילאמיסים היו טובים. פול קצת פחות, חבל.

עמיחי קטן
09/06/2022 7:20:54

זאת לא חכמה כשמדביקים לסטף עבירות על כלום בגדול

MacLeod 1
MacLeod 1
09/06/2022 7:27:51

בן אדם במעמדך צריך לתת דוגמאות והוכחות

עמיחי קטן
09/06/2022 7:33:08
הגב ל  MacLeod 1

בתגובות היה טוקבקיסט…
https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=29&GameID=0042100403&Season=2021-22&flag=1&title=Curry%20P.FOUL%20(P1.T2)%20(S.Foster)&sct=plot העבירה הראשונה, לדעתי שריקה מופרכת לחלוטין.
https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=279&GameID=0042100403&Season=2021-22&flag=1&title=Curry%20P.FOUL%20(P3.T3)%20(S.Foster)&sct=plot העבירה השלישית. היה שם מגע, אבל וויט דפק שם פלופ ואין סיבה לשרוק את זה לדעתי.
https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=366&GameID=0042100403&Season=2021-22&flag=1&title=Curry%20S.FOUL%20(P4.T1)%20(C.Kirkland)&sct=plot העבירה הרביעית. הייתה עבירה, אבל הרבה לפני שסמארט עלה לזריקה. 3 נקודות מתנה…

MacLeod 1
MacLeod 1
09/06/2022 7:36:28

הוא שומר עם הידיים… אין סיבה לאתרג אותו

עמיחי קטן
09/06/2022 7:41:04
הגב ל  MacLeod 1

1. סטף הוא הסופרסטאר הכי פחות מאותרג בליגה לתחושתי.
2. אני מרגיש בדיוק הפוך. דווקא בבוסטון יש שחקנים מאותרגים לפעמים (סמארט הוא דריימונד שמקבל פחות שריקות, כי לדריימונד יש תדמית רעה יותר, והקו הקדמי אגרסיבי מדי לפעמים).

עגל
09/06/2022 8:14:20
הגב ל  MacLeod 1

סמארה שומר טוב וורסטילי, דריימונד הפך לשומר פשוט גרוע. כל אחד קולע עליו והוא כמעט רק מרביץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  MacLeod 1

דריי תמיד היה שומר אישי חלש, בעצם בשיאו היה בינוני.
הוא טוב בעיקר בהגנת עזרה והוא טופ 3 בליגה שמוסר הכי מהר לסטף 🙂

דה שוט
09/06/2022 7:45:47

אני איתך עמיחי שריקות ביזיון הדוגמה השנייה (ווייט) זו הסיבה שאני לא סובל את הסלטיקס האלה – מרגישים מגע – ומיד קופצים על מישהו ומשתטחים על הרצפה בפלופ. אני אשכרה מתחיל לחשוב שהם עובדים על זה באימונים. סתם לא באמת, אבל אני בטוח שהם מדברים על זה בחדר ההלבשה.

עמיחי קטן
09/06/2022 7:46:17
הגב ל  דה שוט

יודוקה אמר את זה במפורש אחרי משחק 3 נגד מילווקי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

ברור שהם עובדים על זה באימונים יודוקה החתים את גילה אלמגור שכחת?
זה חלק מפיתוח היכולות.
שתדע לך שet התחיל לעשות פלופים כל פעם שגדול נתקע בו בריצה הוא על הריצפה כמו לאורי נופל סתם והוא לא למד את זה ממני.
הוא צפה קצת בwwe וראה שחקנים נופלים נראה לי זה משם

דה שוט
09/06/2022 7:48:45
הגב ל  דה שוט

וואלה, לא ידעתי, לא מופתע

דה שוט
09/06/2022 7:53:46
הגב ל  דה שוט

תאכלס זה שיטת פיני גרשון בהפוך – תעבוד גם בארץ – תיפול 5 פעמים ישרקו לך אחת. תיפול 12 פעמים ישרקו לך 4
בעיקרון שחקנים מוכרים מגע מגיל אפס, זה חלק מהמשחק, הבעייה שבאן בי איי זה הפך לבדיחה. יש דרכים יותר "מכובדות" למכור מגע אבל שם כבר לא אכפת לאף אחד, אז זורקים ראש ונופלים וטייטום בכל חדירה שולח ידיים קדימה (עושה הארדן)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

כן טייטום בכל חדירה לסל זורק 2 ידיים קדימה😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק עמיחי 2 שריקות אוויר מוחלטות של פוסטר על סטף. השלישית הייתה

עמיחי קטן
09/06/2022 7:48:55

השלישית הייתה עבירה. על זה אין מחלוקת. לדעתי זה לא שווה 3 זריקות אלא כדור מהצד

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 8:05:40

+1

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

משחק מצוין ומעניין.
.
כשרוברט וויליאמס טוב, או אפילו מסתדר, קשה מאד מול בוסטון. למרות שגולדן נחשבים, אולי, עמוקים יותר, בוסטון עם טיימלורד מתפקד, וספסל של וייט, גרנט ו., ופריצארד, היא קבוצה שלמה יותר לרוטציות פלייאוף מהלוחמים.
.
דרק וייט היה ענק זה לא מילה במחצית הראשונה.
.
ערב שקט של טייטום, לטעמי, הוא גם לא תמיד מקבל את ההחלטה הנכונה. קצת דוראנטי מצידו.
.
דריימונד היה זוועה, בעיקר מול הטיימלורד, פשוט נראה לא קשור לרמות האלה. לא תמיד הוא ישחק ככה, אבל אם גולדן מפסידה בערב שבו סטף פוגע וקליי עם 25 נקודות, זה גם בגללו.
.
פייטון לא הסתדר, נקווה שילך לו יותר טוב בהמשך.
.
שתי קבוצות שאני אוהב, אבל ככל שהסדרה מתקדמת מתברר לי שאני בעד הירוקים, לא רק בגלל דריימונד, אבל גם בגללו.
.
ועדיין, לא אתפלא אם הלוחמים יקחו את המשחק הבא.
.
תודה רבה רועי, על סיקור מצוין וזריז.

NFS
NFS
09/06/2022 7:41:58

גם כשהווריורס עלו ל-83:82 בשלישי זה הרגיש של בוסטון שהיו פשוט יותר טובים.
יותר מדי שריקות על כלום. המשחק קשה לשיפוט – אבל הטעויות נערמות. אולי צריך 2 צ'לנג'ים..
נכון שאין מה להשוות, יאדה-יאדה, אבל הרצליה-חולון היה משחק נהדר מהבחינה הזו. שחקן נופל אחרי חסימה כי הוא נופל, לא שורקים אוטומטית לתוקף..

דה שוט
09/06/2022 7:47:28
הגב ל  NFS

השופטים בארץ חמש רמות מעל הזברות. לא קונים פלופים כי בישראל אף אחד לא מוכן שידפקו אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אין פה ווי אר אול וויטנס למכור לאוכלי נקניקיות

דה שוט
09/06/2022 8:01:58

חחחח איזה ווי אר אול וויטנס? סל ניצחון פה רואים אלף שלוש מאות איש באולם ועוד עשרת אלפים בבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

בwwe חייב לשרוק אם מישהו נןפל או זורק ראש אין דבר כזה שאין שריקה.
אם 10 מדחקים לא ישרקו כלום בכל הנפילות והפלופינג האלה זה יפסק אבל הם רוצים את זה סה תורם להצגה לכוח של השופט לסטט וכו

Yinon Yavor
09/06/2022 7:47:34

סטיב קר שוב מבזבז משחקים על רוטציות חברתיות.
לא היתה שום סיבה לשחק עם גרין בדקות האחרונות ובכלל, בטח כשהוא עם אפס תרומה הגנתית והתקפית, וכשבוסטון הורגים אותך בריבאונד ובטיילת בצבע. מתחילת הרבע האחרון המצב זועק להכנסת לוני הריבאונדר ה"היסטורי" (זוכרים את הדיבורים על אחוזי ריבאונד? נראה מצחיק עכשיו. אבל עדיין עדיף) על חשבון גרין, שלא תרם יותר מדי וגם לא יכול לחסום אף אחד בחדירות.
קר עם עוד קיבעון סופר אמריקאי במהותו, אחרי איגי במשחק 1. ממש מאכזב. הוא מבזבז סידרה היסטורית של סטף, שקולע סלים בדרגות קושי מטורפות ועוד אחרי שמתישים אותו עם שמירה ממש חזקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Yinon Yavor

ממש פחדתי שגרין לא יקבל את ה6 מוקדם מידי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ממש ככה. נזק מהלך.

גיא רוזן
09/06/2022 7:56:02

בוסטון ניצחו כי הם היו טובים יותר במשחק –
הראשונים לכל כדור,
משחקים עם כמות בלתי נדלת של אנרגיה.
.
סמארט הראה לכול המבקרים מהיכן משתין הדג,
הוא היה אדיר הלילה.
.
קרי?
שחקן על.
לצערו,
בוסטון קבוצה טובה יותר.

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 8:07:47
הגב ל  גיא רוזן

זה סמארטקוס אבל 5 איבודים?
חלק מהם היו באמת מטומטמים!

גיא רוזן
09/06/2022 8:12:40

די, רזי.
מגיע הרגע בו צריך להודות על מה שיש –
.
ומה שיש זה שחקן שנותן את הנשמה על הפרקט,
נותן הגנת עילית מול אחד מהבאק קורט החזקים שבנמצא,
ועל הדרך הוא תורם גם בהתקפה.
כן, איבד כדורים. אף אחד לא האשים אותו אף פעם על היותו מנהל משחק משובח…
אבל הנוכחות שלו מאפשרת לבראון וטייטום לפרוח,
וכאשר האחוזים סבירים,
ובכן,
בוסטון מרחק 2 ניצחונות מזכירה באליפות.

MacLeod 1
MacLeod 1
09/06/2022 8:54:57
הגב ל  גיא רוזן

+1

golan
golan
09/06/2022 9:33:18
הגב ל  גיא רוזן

+2

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 10:16:12
הגב ל  גיא רוזן

סמארטקוס לא מסכם את כל השבחים ומה שכתבת?????
יתרה מכך הוא אחד משלושת הביג טרי של הסלטיקס.
אני מבסוט ממנו וזה לא שולל את העובדה שעדיין יש לי ביקורת על איבודי הכדור המטומטמים!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארטקוס זה אחד הכינויים הכי טובים אבר ענק.
גונב לך

עגל
09/06/2022 8:07:33

דריק ווייט הוא המאמי של האתר אבל חתכו אותו בחדירות לסל. מצד שני הטיים לורד נותן מטרייה אוירית רצינית, וזו הסיבה למה ווייט לא שיחק כמעט בחצי השני.
סטף היה ענק כל המשחק, בלעדיו ההתקפה של גולדן אנמית מאוד. אבל הוא היה חור בהגנה.

עגל
09/06/2022 8:20:27
הגב ל  עגל

וסטיב קר – הוא חייב להרחיב את הרוטציה כבר בחצי הראשון, חייב. יש לו שחקנים מצוינים על הספסל שלא רואים אור יום, זה היתרון הגדול של ג״ס. הם ישלמו על זה בהמשך כשקרי יצא מאיפוס בגלל עייפות

Jonathan
09/06/2022 9:44:43
הגב ל  עגל

צודק לחלוטין. העומק זה מה שהביא את הווריירס עד כאן. או שזו טעות של קר, או שהרוקיז באמת עד כדי כך לא בשלים…

Smiley
09/06/2022 9:04:40
הגב ל  עגל

קארי חור בהגנה אבל הפעם הוא גם נכנס מוקדם לבעיית עבירות וקר היה חייב אותו על המגרש כי הוא ההתקפה של הווריורס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עגל

אתה פשוט מקנא בוייט, שהוא המאמי של האתר ולא אתה 😉
.
נכון שלטיימלורד טוב יש יתרונות, אבל הירידה בדקות של וייט בחצי השני נבעה גם מכך שהפעם סמארט הסתדר עם קרי, יחסית כמובן.

Jonathan
09/06/2022 10:28:12

וייט אחלה שחקן. הגיע משום מקום ומשתלב ממש יפה בסלטיקס.
🙂

עגל
09/06/2022 14:32:27

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

צודק הוא ישן בעמידה אכל חיתוכים יותר ממללפון ועגבניה

ד"ר פופרס
09/06/2022 8:16:03

דה שוט מדגמן חליפה דנדשה ישר מפס היצור למשחק #4
https://giphy.com/clips/smilemtn-smile-mountain-ZkqDeWeInOEygAw52Z

Berch
09/06/2022 8:17:19

שאפו על הסיקור המוקדם
רכבת הרים היה המשחק הזה. כל הכבוד לבוסטון על המהפך מתחילת השנה. מבירא עמיקתא לאיגרא רמה.
אני שמח בשביל רזי ושאר אוהדי הסלטיקס. מגיע לכם אליפות פעם בכמה זמן.
גם לי מגיע. הערב השגתי כרטיס למשחק של חולון ומקווה לאליפות שתתן קונטרה להפסיד של פילי בשלב המוקדם.
🏆

Dor
Dor
09/06/2022 9:27:27
הגב ל  Berch

זאת אכן תהיה תמורה ראויה. לפחות לאחת הקבוצות שלך יש אופי 💪🏻

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Berch

פשש רק בלי אבוקות בסיום 🙂

עגל
09/06/2022 14:33:14
הגב ל  Berch

בהצלחה

ד"ר פופרס
09/06/2022 8:18:13

רזי אני מזהיר אותך,אסור לתת לדה שוט לעלות לעגלה הירוקה עד ביצוע תלמה מוצלח

דה שוט
09/06/2022 10:00:30
הגב ל  ד"ר פופרס

דוקטור – ידעתי מה תהיה התוצאה אתמול אבל לא שלחתי טופס חחחחחח
איך ידעתי?
ראיתי את קליי מדבר בראיון לפני המשחק – מתייחס לעצמו בגוף שלישי ואפילו קורא לעצמו גיים סיקס קליי (או משהו כזה). אחר כך אומר שראה סרטים של עצמו והוא היה שם די טוב.
כשמדברים ככה לפני משחק – בדרך כלל מפסידים. נכון, הוא היה טוב יותר משני המשחקים הקודמים – ועדיין – חופים… הם ליפ… עמים געגועים לנחל…
חחחחחחחח
בקשר לעגלה הירוקה – אמרתי לך – הם משחקים נהדר אבל אני לא נוטה לעלות על עגלות של פלופרים – אם אעלה זה יהיה רק בשביל לטלטל לכם אותה קצת.
מצורף סרטון מהאימון המסכם של בוסטון לפני המשחק
comment image

אור
אור
09/06/2022 10:13:31
הגב ל  דה שוט

הגזימו שם בסלטיקס
.
https://www.pinterest.com/pin/536280268105946990/

דה שוט
09/06/2022 10:18:09
הגב ל  אור

חחחח לא הצלחתי לזהות – זה ווייט או גראנט וויליאמס?

אור
אור
09/06/2022 10:19:51
הגב ל  דה שוט

כן

אור
אור
09/06/2022 10:21:35
הגב ל  דה שוט
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

אור העלת רמה אחרי שיואל נתן שואו משחקים קודמים

דה שוט
09/06/2022 10:33:23
הגב ל  אור

חחחחחחח אמביד גוד וואן
הקרב על הפיינלס אמ וי פי בגיפים מתחמם

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 12:32:41
הגב ל  אור

יואל סופרסטאר של ג'יפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 12:30:55
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
דייי דייי מוריה. מה ההבדל בין פלופים של ההיפופוטם הירוק לאלה של גורדן פול?
אולי תסביר לי כי אני לא רואה הבדל בין מי שנופל ממגע קל של טנק למי שאחרי שלשה נופל אחורנית גם כשאין מגע.
אתה עושה פה אפלייה. תבדוק טוב אם זה לא בגלל שראנט לא בא לך טוב בעין….

ד"ר פופרס
09/06/2022 12:59:28
הגב ל  דה שוט

חחחחחחחחח חתיכת פלופר

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 12:27:48
הגב ל  ד"ר פופרס

🙂
השבוע שלחתי שני מאמרים וגם הסלטיקס מנצחים, אז אני ברקיע שביעי. מורייה מוזמן….

דה שוט
09/06/2022 12:42:32

רזיאל נגמרו המילים להחמיא לך על ריצת הפלייאוף המטורפת הזאת יור דה רייל אמ וי פי
אל תדאג, בזכות הפלופרים שלכם אני לא קופץ על העגלה הירוקה אז אתם מוגנים.
לגבי ג'ורדן פול – כבר הבעתי את 'אהבתי' אליו אחרי שבלי כוונה (פחחחחח) פצע את מוראנט אז אני מוותר לו על הפלופים.
נ.ב.
על מה המאמרים? שוב פעם אצות? תגוון, תעשה קצת מדוזות, ירוקת, פטריות פונגס… משהו…
סתם סתם, קבל ח"ח על המאמרים, אני בקושי מצליח לכתוב תגובה בהופס

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 12:51:45
הגב ל  דה שוט

יש גם מאמר זואולוגי
אם יתקבל לפרסום אני אפרט יותר. מבטיח.
אגב פטריות, תרמתי לפני כשנה וחצי סוג חדש בו שני מינים חדשים למדע של פטריות.
לא מצליח לכתוב תגובות פה? חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Drexler
Drexler
09/06/2022 8:42:39

מה שבוסטון עושים טוב במשחקי 1 ו 3 , זה לסגור את הצבע לגולדן. שמעתי ראיון של גרנט וויליאמס אחרי המשחק והוא מסביר בצורה יפה שגולדן סטייט תמיד יעשו שלשות שחלקם קשות מאוד לביצוע והם יצטרכו לחיות עם זה אבל התפקיד שלהם זה למנוע לייאפים וסלים בצבע . אני חושב שזו אסטרטגיה סופר נכונה ולא מובנת מאליה . רוב הקבוצות ינסו למנוע את השלשות בכל מחיר ויקפצו כמו משוגעים על הקלעים אבל בוסטון דואגים קודם לשליטה בצבע . זה בא לידי ביטוי בכך שגם אם גבוה יוצא החוצה בחילוף, הגארד ירדוף את קרי,פול או תומפסון עד לטבעת ויתן הגנה חזקה בצבע. רואים את זה למשל בחסימה של גיילן בראון בסוף המשחק.
בנוסף כל השחקנים של בוסטון גם לא פחדו להיכנס לצבע בהתקפה וזה חשוב מאוד כי כיום שחקנים רק רוצים לחיןת על הזריקות שלהם משלוש וזה עושה את ההבדל .
אי אפשר להפחית בחשיבותו של הטיים לורד שהוא כיום המגן הכי טוב בנבא , סופר חשוב בריבאונד התקפה של בוסטון שהיה מדהים היום הרבה בזכות עבודה קבוצתית.
כן אפשר להפחית בחשיבותו של דריימונד שהפך כבר לפרשן ופחות לשחקן , האיש מרוויח 25 מיליון לשנה כדי לעשות פוזות ולספר שהוא גדול מרודמן . שימשיכו לספר לנו כמה הוא חכם על המגרש וקרי לא יכול בלעדיו . נו באמת.
אה והקהל של בוסטון -מדהים-

Dor
Dor
09/06/2022 9:28:46
הגב ל  Drexler

+1 חוץ מהקטע על הטיים לורד המגן הטוב בנבא. זה אפילו לא קרוב

bobby
09/06/2022 9:55:27
הגב ל  Drexler

+1
אני תמיד סברתי שהסחרור שהגנות היריבות של הווריורס חוות מהמרדף אחרי סטף וקליי מחוץ לקשת ה-3, בסוף משרת בצורה נהדרת את משחק ההתקפה של הלוחמים, וכל נגר שם יכול למצוא דרך סלולה ללייאפ קליל. איגי בזמנו יגע לדעתי לנצל הכי טוב את הפרצות האלה בהגנות. אבל כל עוד ההגנה של בוסטון או כל יריבה אחרת לא תתפרע ותאפשר לווריורס יותר חופש כל עוד הם מעבר לקו ה-3, אז הלוחמים יחיו או ימותו על הקליעה של הספלאש בראדרס. במשחקי עונה סדירה הם יכולים לתפוס ידית ולסיים את המשחק עוד במחצית הראשונה. אבל בפלייאוף, ובטח בפיינלס, זה לא שהם פתאום יקלעו מעל 50% כל לילה. כולם מהללים כאן את המספרים של קרי, ובצדק הוא אכן פנומן. אבל חלק לא מבוטל מהמספרים היפים שלו עד כה בסדרה, הם בזכות האסטרטגיה שח בוסטון שמאפשרת לו לקחת שלשות יותר בחופשיות ולא להתאבד בשמירה עליו מטווחים כל כך רחוקים. נראה אם זה יצליח לעבוד להם לעוד שני משחקים, לפני שהווריורס ינצחו עוד שלושה.

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 12:43:24
הגב ל  Drexler

נחמד
אם חלק מהדברים אני מסכים. למשל התרומה של טייטום מעבר לנקודות מעולה.
הוא רוצה להיות ה MVP של הגמר (הצעיר ביותר?????????????????????????????????????????) הזה.
מה שמדהים, הוא כנראה משחק עם פציעת כתף שפוגעת בו.
לא חושב כרגע שדריי שווה את החוזה שלו התקפית אבל מה שהוא עושה מסביב….
ג"ס לא היתה מגיעה לגמר אם הוא לא היה משחק (שימון, באימשך' עזוב אותי). היא גם לא היתה בגמר בלי סטף ותומפסון וויגינס ואפילו לוני.
רוברט וויליאמס וסמארט מגינים מעולים והניטור של הראשון ורטיקלית לחסימת שלשה הפך להיות מעולה. אני רק חושש שייפצע שוב. לגבי התרומה ההתקפית שלו, אני מאמין שהיא תשתפר כשהוא יתרגל לשחרר את הכדור לקרש סל יותר מהר. אני מאמין שהוא יכול להגיע לממוצע של דאבל עם 14 נקודות בממוצע. נחייה ונראה.
הקהל של הסלטיקס הכי טוב באן בי איי, תוצר של מסורת ארוכת שנים.

Zivo
09/06/2022 8:45:28

תענוג של משחק. טבעי שהשופטים יתנו לבוסטון שיפוט ביתי אחרי ההשתוללות של דריימונד. זה לא יכול להיות התירוץ להפסד. טיים לורד ענק

דה שוט
09/06/2022 12:44:21
הגב ל  Zivo

ברוך זה בדיוק מה שרציתי לכתוב ולא היה לי כוח. צודק באלף אחוז. השופטים באו לנקום בשביל הקולגות מהמשחק הקודם, כל העולם ראה איך גרין עשה מהם צחוק.

ברוך רובין
09/06/2022 9:00:39

בוסטון הראתה את העליונות הפיזית שלה במשחק היא יכלה לסיים את המשחק בבלואוט ללא שטויות של טייטום (שהיה נפלא בחצי השני), הם החיו את המשפט מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח.
בוסטון טחנה שחטה ושחטה את גולדן מתחת לסלים, חדרה עד הסל כמה שרצתה וההגנה של גולדן סטייט פשוט הייתה מביכה, לי באופן אישי זה הרגיש בוגרים נגד ילדים.
* לסטיב קר היה חסר אחד בשם וויסזמן 2.16 עם אורך בלתי נגמר ומגן טבעת אדיר שהיה חוסם את הצבע ומביא אתלטיות שכל כך חסר לקבוצה מול בוסטון חבל שהוא לא נתן לו לשחק בעונה הרגילה.
.
דריימונד גרין זה האפס הגדול ביותר שהיה על המגרש הלילה ממש שחקן חילוש כנו בכל הסדרה אני לא מבין את קר שנותן לו כל כך הרבה דקות, אין לו שום יכולת לזרוק לסל ההתקפה איתו 4-5 והוא היה נוראי גם בהגנה.
.
מילים חמות לבראון ולסמארט שהיו אדירים הלילה הם ניצלו עד תום את הייתרון הפיזי שלהם

ג'ורג' עובדיה הסקרן

גרין עד כה בסדרה: 15 נק, 15 פאולים….

המשגיח
09/06/2022 9:02:31

תודה רועי. חד וחלק

asaf
09/06/2022 9:09:22

תודה רועי. הפיזיות והאגרסיביות של בוסטון הייתה ההבדל המשמעותי היום. צמד הפועלים האפורים לבית וויליאמס נתן חתיכת עבודה בעניין הזה היום.

Smiley
09/06/2022 9:17:25

Golden State Warriors star Stephen Curry suffered a leg injury in the fourth quarter of Wednesday's Game 3 loss against the Boston Celtics in the 2022 NBA Finals.
.
The injury occurred when Curry dove for a loose ball, and Al Horford inadvertently fell into his leg. Warriors forward Draymond Green said after the game that he heard Curry "screaming" while he was on the floor in the pileup. When asked about Curry's injury, Kerr told reporters, "We'll know more tomorrow."

אור
אור
09/06/2022 9:38:49
הגב ל  Smiley

לצערם של הווריורס דווקא למשחק 4 יש מנוחה רק של יום אחד

Don
Don
09/06/2022 9:19:24

אז ככה:
רוברט וויליאמס ואל הולפורד הם בעיה קשה לבוסטון בהיי סקרין אנד רול. הם מאחרים ברוטציה ולא יוצאים עד הסוף קדימה, וקרי יורה מטווחים מטורפים ופוגע פעם אחר פעם. זה פשוט הזוי לנצח משחק כדורסל בצורה כזו, אבל קרי יכול. מעולם לא היה קלעי מטורף כזה בנ.ב.א. יודוקה מעדיף לספוג את המיס מצ הזה כי הוא צריך את הגובה והפיסיות של הגבוהים שלו. היום זה השתלם אעפ שקי נתן משחק ענק. כל הסיפור זה פיסיות ומאמץ אין סופי בהגנה. לא לוותר לשנייה כי אחרת גרין או קרי או קליי יעשו מהלך משנה מומנטום. כל הכבוד היום לבוסטון. נראה מה יהיה משחק הבא.

אור
אור
09/06/2022 9:36:49

דעה לא פופולרית – גם אם בוסטון מנצחים את הבא הסדרה לא גמורה

bobby
09/06/2022 10:32:55
הגב ל  אור

ברור שלא. להיות ביתרון 3-1 כשאתה בלי ביתיות זה שברירי מאוד. אם הווריורס חוזרים הביתה ומצמקים ל2-3, כל הלחץ יהיה על בוסטון במשחק 6. היה ולא עמדו בלחץ? משחק 7 בסן פרנסיסקו, עם סיכויים פחותים מאוד להפתיע שם שוב.
אבל לדעתי האישית הווריורס ישוו ל2-2 במשחק הבא.

אשך טמיר המקורי
09/06/2022 16:40:47
הגב ל  bobby

מסכים עם שניכם

Jonathan
09/06/2022 9:41:41

תודה רבה על הסיקור.
שתי קבוצות מצוינות. שתיהן לא זוכות לשיפוט ששומר עליהן יותר מידי, לאורך כל הפלייאוף.
אני מקווה שקרי בסדר. לא בא בטענות לבוסטון.
מודה שקצת מעצבן אותי כל החיפוש אחר גולדן סטייט והשמירה שלהם – בצד השני סטף חוטף מכות ליד קו השלוש שסנטרים לא חוטפים בצבע. היו שם עוד כמה זריקות שהוא זרק תוך כדי כאפה או דחיפה מהמגן ולא חשבו לשרוק לטובתו.
.
יודוקה עשה עבודה ענקית בסלטיקס. באמת מאמן אדיר. מאוד אוהב את הקבוצה שנבנתה ואת איך שהיא משחקת הגנה. ויליאמס הוא "אנדרסייזד" סנטר שמרגיש כאילו יש להם רודי גובר בצבע ושומר פרימטר הרבה יותר טוב מסנטרים אחרים…
.
מה שהביא את גולדן סטייט רחוק זה העומק שלה, אבל נראה שקר חושב שקומינגה ומודי לא בשלים כדי לשחק בגמר וביאליצה וJTA לא מספיק טובים. במצב הזה היתרון המרכזי של הווריירס נשחק. אולי הוא יחליט לשחק קצת פחות על קרי וייצטרך להכניס את הרוקיז… נקווה שזה יישתלם.
.
שוב, נראה שזה גם תלוי בבריאות של קרי מעכשיו אבל אני מקווה שהסדרה הזו תגיע ל6 או 7 משחקים. קבוצות מצוינות.

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 12:47:33
הגב ל  Jonathan

הבעייה היא שטייטום פצוע ובכניסות שלו במשחק לסל הוא ישר חוטף מכות בכתף, היום זה היה לוני.
לא יודע עם זה היה מכוון או לא. לא אתפלא אם כן.

Klay Thompson
Klay Thompson
09/06/2022 10:26:10

לדעתי המהלך שמסכם את השופטים במשחק היה שטייטום קפץ על המגן (אם אני זוכר נכון זה היה וויגינס) והשופטים שרקו ל2 זריקות. בנקודה הזאת הבנתי שבמשחק הזה לגולדן אין סיכוי לנצח את השופטים.

*לא חושב שהשופטים אשמים בהפסד אבל יש להם חלק של אולי 30%.

*כן במשחק השני הייתה העדפה של השופטים לטובת ג"ס אבל היא הייתה הרבה פחות משמעותית מהיום. הרגיש לי שהיום השופטים רצחו את המשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Klay Thompson

כל הסידרה השופטים לובשים גופיה צהובה ותחתונים סגולים. על מה אתה מדבר?

Klay Thompson
Klay Thompson
09/06/2022 10:51:48

אתה באמת חושב שהיום השופטים היו לטובת ג"ס?

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 12:54:34

אני מסכים שבסוף המשחק אמש הם הפלו נגד ג"ס אבל חושב שזה בגלל מה שראינו במשחק הקודם.
הם החמירו יותר עם גרין במשחק האחרון. לא אומר שלא הגיע לו. השאלה מה יהיה במשחקים הבאים.

Klay Thompson
Klay Thompson
09/06/2022 13:11:41

יכול להיות. מההרגשה שלי במשחק 2 רוב הטעויות נגד בוסטון היו ברבע הראשון לעומת זאת במשחק 3 הרבה מהטעויות היו בתחילת הרבע הרביעי וזה חיסל סופית את הקאמבק של ג"ס. אולי אני סתם משוחד לא יודע. בכל מקרה הטעויות גם במשחק 2 וגם במשחק 3 מאוד פגעו לי בחוויות צפייה (שופטים טועים אבל כמות הטעויות והחוסר בעקביות בשריקות היא לא שפויה ולא מתאימה למעמד).

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 14:07:52
הגב ל  Klay Thompson

אם אני מסכים אתך אז אני לא משוחד?
🙂
ההקלה לדריימונד במשחק הקודם היתה הזוייה ברמות. משחק 3 החזיר אותו למימדים הטבעיים.
נראה איך יתיחסו אליו במשחקים הבאים.

yaniv
09/06/2022 11:15:05

דה שוט בשבילך.
כולם מדברים על פיינלסMVP שיילך לקרי,אבל נראה לי שבסוף זה יהיה קרב בין בראון לטייטום.שכרגע בראון מוביל.מה זה יעשה להם(ראה ערך התיאוריה שלך לגבי קרי ודוראנט)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yaniv

זה לא אותו דבר די ברור ורואים את זה שטייטום השחקן הטוב של בוסטון לאורך כל הפלייאוף וגם בפיינלס הוא זה שמקבל דאבל טים.
זה כמו סטף ואיגי כמעט.

קרי ודוראנט היו שחקנים שווי ערך.

yaniv
09/06/2022 11:55:25

זה ברור אבל הפרס הוא לא על מצטיין הפליאוף אלא מצטיין הגמר.ואם בראון שהוא נחשב למספר 2 פתאום מקבל את המצטיין לדעתי (לפי התיאוריה של דה שוט) עלול לגרום למתח בין שניהם

דוקטור רזי הופמן
09/06/2022 12:56:03
הגב ל  yaniv

הבעייה של בראון?
הוא לא קלוזר כמו טייטום.
ראינו איך הוא פתאום נכבה במשחק הקודם.

דה שוט
09/06/2022 12:16:17

יניב שאלה מצויינת, חשבתי עליה לא מעט לפני הגמר.
אבל,
1. שמעון צודק במאה אחוז. ואני אוסיף עליו.
2. אני בזמנו דיברתי על מאבקי האגו – הלגיטימיים – בין שני ענקים מוכחים. ודיברתי על מאבקים לכל אורך העונה, לא דיברתי על הגמר. המאבק הזה הגיע לשיאו בעונה השנייה, בגמר האיזורי נגד יוסטון.
3. הערכתי שדוראנט וקרי כל כך גדולים גם בתור אנשים – ולכן הם יידעו להתגבר על המאבק הטבעי. והם עשו את זה.
4. בוסטון לא עליונה כמו ג"ס ההיא – לכן המאבק הראשון מבחינתם זה לקחת את האליפות. אצל ג"ס האליפות הייתה די מובטחת.
5. בגמר השני (2018) דוראנט עשה הכל כדי שקרי יקבל את התואר האישי. ברבע וחצי האחרונים של משחק 4 הוא פשוט לא זרק! הוא גם היה נבוך כשקיבל בכל זאת את התואר. תראה אם בא לך את התגבוה שלו בטקס בסיום.
6. בלי קשר – ועם קשר – שני המשחקים החלשים/בינוניים של הורפורד די 'הקלו' על בוסטון בעניין הזה. עכשיו זה מאבק בין שניים.
7. אני לא חושב שטייטום ובראון במצב שהם שמים את עצמם מעל לקבוצה. הם רוצים אליפות ראשונה, הם עברו דרך, זה כרגע הדבר שהכי חשוב להם.

דה שוט
09/06/2022 12:22:16
הגב ל  דה שוט

https://www.youtube.com/watch?v=cLpIPP9DZic
תשפוט בעצמך. אני עדיין עצוב על זה שהם נפרדו.

yaniv
09/06/2022 12:38:32
הגב ל  דה שוט

אני זוכר טוב מאוד את הקטע הזה, וגם אני הרגשתי שדוראנט היה נבוך לקבל את הפרס.
אני יותר התכוונתי לא לסדרת הגמר אלא ליחסים שלהם אחרי שהם יזכו באליפות.
האם בראון יסכים להישאר כמספר 2 של טייטום או שהוא ירגיש שתכלס הוא האלפא ולא טייטום. ומצד שני האם טייטום בעקבות זה יתחיל לשחק יותר בסגנון של קובי על חשבון הקבוצה בשביל להוכיח שהוא עדיין האלפא.
שאלות שנקבל עליהם תשובה רק שנה הבאה

דה שוט
09/06/2022 12:48:03
הגב ל  yaniv

אני חושב שבראון הוא סוג של קליי, מבחינת אופי. קשוח, מכונס בעצמו, מתפוצצן, לא תקשורתי (חחחח מצאתי תחליף טוב ל'על הרצף'). לדעתי אין לו שאיפות וגם לא אופי להיות אלפא. טייטום דווקא כן.
אבל אלפא לא חייב להיות לברון או ווסטברוק – יש הרבה אלפא-לייט בליגה שנותנים לכוכבים לידם לזרוח (למרות שבגלל אופי המשחק שלו ליד ראס הכוכבים תמיד זרחו, חלקם נתנו עונות קריירה).

Jonathan
09/06/2022 14:44:08
הגב ל  yaniv

לא יעשה ליחסים שלהם כלום

yaniv
09/06/2022 14:46:50
הגב ל  Jonathan

תן קצת לעשות עניין. תכלס ולצערי הרב בוסטון הולכת להיות הקבוצה לנצח ב4-5 שנים הבאות שכל הסגל שלהם באותו גיל ואפילו עוד לא בשיאו.
אז תן קצת לפנטז שטייטום יקנא בפיינלס MVP של בראון ויתחיל שם סכסוך שבסופו טייטום יגיד אני הולך להגשים חלום והולך להיות היורש של קובי…

Jonathan
09/06/2022 14:54:25
הגב ל  yaniv

חחח…
אני בעננים מהגמר הזה.
אפילו כשגולדן סטייט מפסידים. זה כמו לקבל למבורגיני כשביקשת פרארי… צרות של עשירים.

The Ljos of the Rings
09/06/2022 15:31:16
הגב ל  Jonathan

למה ככה?
בטח שיעשה משהו ליחסים שלהם. שמחה בשמחתו של האחר זה מאוד מחבר.

Jonathan
09/06/2022 16:04:20

אתה יודע מה העניין עם פרסים? ברגע שמקבלים אחד שמחים יומיים ואז מגלים שהוא לא פותר כלום בחיים. אולי אחרי שנים שלא השגת עוד שום דבר אתה מתחיל להכניס את זה בשיחה שפעם בחרו אותך לאיזה משהו ומקווה לנחות על האחד שיצליח לזייף התלהבות.
דברים בסגנון של "ב-2020 נבחרתי לפנים הכי יפות מאחורי מסכת קורונה!"

The Ljos of the Rings
09/06/2022 17:10:30
הגב ל  Jonathan

אתה אומר שהפעם ההיא שבטעות נכנסתי למסלול של מרתון תל אביב ובסוף זכיתי בפרס על "המשך התמודדות ספורטיבית למרות קשיים ברורים" לא שווה כלום?

Jonathan
09/06/2022 17:43:25

לגמרי שווה. אתה הRMVP. כמו אמא של דוראנט.

yaniv
09/06/2022 11:17:03

בוסטון קבוצה טובה יותר ובכושר טוב יותר.גולדן בזבזו את המשחק הטוב של קלי(בדרכ אחד בסדרה).
אצל הלוחמים שוב הכל תלוי בגרין.עד עכשיו ב2 הפסדים הוא היה נורא ובניצחון הוא היה טוב.

אבג
אבג
09/06/2022 11:20:36

1) מדובר בפלייאוף הגרוע בכל הזמנים. אפילו משחקים תחרותיים לכאורה יש דקות לא תחרותיות לצד אחד ואז דקות לא תחרותיות לצד השני. שום דקות של שתי התקפבות טובות מול שתי הכנות טובות
2) בתחושה שלי השופטים שוקא שרקו לגולדן סטייט פחות מידי. דרייצונד פשוט צריך להיות מורחק כל משחק. באופן עקרוני אם זה שינוי שיהיה מותר לשחקנים להביע רגשות אני לגמרי בעד, אבל אם זה רק דריימונד אז זה לא לעניין. גם בעניין העבירות היו כל מיני עבירות שלא נשרקו מתחת לסל.
3) אם בוסטון לוקחת MVP הגמר פתוח לחלוטין

shadow
shadow
09/06/2022 15:52:54
הגב ל  אבג

אני גם חושב ככה אבל לך תתווכח עם המספרים של העליה ברייטינג כנראה ככל שזה נהיה יותר זבל בידורי ככה זה מושך יותר קבוצות אוכלוסיה.

ג'ורג' עובדיה הסקרן

אל הורפורד עם משחק שני רצוף אנמי מאוד. רוב וויליאמס עם +21 בדקות שלו על הפרקט, וראו את זה. הבחור המגודל הזה משנה את המשחק, קשה לזרוק כשהוא בסביבה. ג'ורדן פול לא בנוי לאינטנסיביות הזאת, לפחות לא בשלב הזה בקריירה שלו. אוטו פורטר לא מפסיק לצלוף! 7-10 עד כה בפליאוף. לא שזה משנה מדי לתוצאה. לוני – הגבוה הכי אפקטיבי של גולדן, איום מתמיד בריבאונד התקפה, חסימות מעולות שמשחררות קלעים, אפילו תנועה בלי כדור. אתמול שיחק 17 דק. טעות של קר.

שייקה
09/06/2022 13:39:08

להורפורד היה משחק טוב, הרבה יותר טוב מהקודם זה בטוח (אם כי ברור שלא טוב כמו הראשון). מסכים לגבי השאר.

מנחם לס
09/06/2022 15:46:18

תודה רועי על סופר סקירה מהירה שהיא עדיין קולעת למטרה

עמיחי קטן
09/06/2022 16:48:30

כמובן תודה לרועי על הסיקור שעלה עוד לפני שהמשחק הסתיים!
אני מאמין שזה של בוסטון ב-5 או 6. יותר מדי שחקנים של הווריורס לא מסתדרים עם האגרסיביות של הסלטיקס ואין באמת המון אפשרויות מהספסל.
אני מקווה שההתקפה של בוסטון תקרוס בלי שום סיבה כמו במשחקים 6 ו-7 נגד מיאמי, אבל הפעם זה לא יקרה לצערי.

עומר
עומר
09/06/2022 17:21:40

בוסטון קבוצה פיזית מאוד, עברו דרך נורא קשה לגמר. גולדן סטייט דיי שייטו כל הדרך, מול קבוצות צעירות ולא מוכנות. היתרון היחידי של ג"ס בסדרה הוא החוסר ניסיון של בוסטון במעמדים האלו, אבל הפלייאוף הקשוח שלהם השנה (וגם בשנים הקודמות) הכין אותם. וגם קרי כנראה עדיין השחקן הכי טוב מ 2 הקבוצות, אבל בוסטון כקבוצה הרבה יותר טובה. נראה אם פן הניסיון יכריע או לא. בכל מקרה יהיה מאוד מעניין במזרח שנה הבאה, הסדרה בין בוסטון לבאקס הייתה סדרה מטורפת ברמה ובפיזיות שלה, והבאקס יחזרו עם מידלטון שנה הבאה ואולי חיזוק, מול בוסטון שתהייה בטוחה בעצמה בהרבה.

אשך טמיר המקורי
09/06/2022 18:14:14
הגב ל  עומר

בוסטון – באקס הייתה סדרה מטורפת בעיקר בגלל שמילווקי פיצצו בלי הפסקה בשני הצדדים, והיה להם רישיון להרוג מהשופטים.
זה היה דוחה לצפייה

Om3r
Om3r
09/06/2022 19:48:47

אכזבה מצד הסגל של הווריורס. קרי בכושר טוב אחרי עונה לא טובה שעברה עליו עם ירידת אחוזים, וגם קליי נכנס. בכל זאת מרגיש שהקבוצה מנותקת.
לא ברורה לי העובדה שקוון לוני שיחק רק 17 דקות במשחק הזה וגרין שיחק 4-5 חלקים נפרדים מהזמן. הסלטיקס מנצחים בריבאונד וקר לא מעלה את הריבאונדר הכי טוב בגולדן סטייט? באיזה סרט? באופן כללי קבלת ההחלטות של קר בסדרה הזאת שנויה מאוד במחלוקת, ומרגיש שהוא לא קורא את הסדרה נכון בכלל.
הייתה לווריורס הזדמנות לחזור ולהפוך את המשחק ברבע השלישי, אבל הרבע הרביעי המצוין של בוסטון סגר את הסיפור. השיפוט הביתי והמאוד מוטה לטובת המארחת גם לא עזר לזה יותר מדי.
בתחילת הסדרה חששתי בעיקר מהיכולת האישית של קרי אחרי העונה הבאמת לא משהו שהוא עבר כולל הפציעה לקראת הסוף, וחשבתי שיהיה סיכוי טוב כי הקבוצה נראתה בפלייאוף מגובשת ומאוד מסודרת, אבל מתחילת הסדרה קורה ההפך.
קרי סוחב את כולם על הגב שלו, קולע 30 בכל משחק כשהשמירה עליו אגרסיבית בצורה קיצונית, והווריורס כקבוצה נראים פשוט לא מחוברים. קליי נכנס לסדרה והיה טוב במשחק הזה וזה עדיין לא עזר.
האקס פקטור של הסלטיקס במשחק הזה היה טיים לורד שהגיע אחרי שתי משחקים מאוד פושרים בהם טחנו אותו. הסלטיקס צריכים אותו לעוד שתיים כאלה כדי לקחת טבעת ואחר כך שיתפרק לו בסבבה בפיזיותרפיה. אם הוא לא ימשיך ככה, הסדרה תהיה שוויונית. זה בעיקר עליו.

מקווה שהווריורס יקחו את המשחק הבא. קר (Kerr) צריך להיות קר (cold). או שגרין במשחק מההתחלה ומצליח לא להיות נגר, או שהוא יסופסל לרבעים הקריטיים ושאת הדקות שלו יקבלו כאלה שמסוגלים לשמור או כאלה שמסוגלים לשים כדורים בסל (חבל שלווריורס אין שחקן שעושה גם את זה וגם את זה).

יוני יצחק
09/06/2022 22:05:58

מה שאני ראיתי:
1. לא שיפוט ביתי ולא נעליים רק קבוצה אחת שרוצה יותר מהשניה ונמצאת בכל מקום על המגרש. עכשיו יביאו ברדרס למשחק הרביעי כדי להאריך את הסדרה כרגיל.
2. הכוכב של הקבוצה שלך קולע 31 נקודות ומקבל 40 על הראש. מה זה שווה?!!!
3. הכוכב של הקבוצה שלך קולע 31 ומחלק אסיסט אחד. הכוכב של הקבוצה השניה "מקרטע" עם 26 נקודות אבל מפנק ב-9 אסיסטים ולא חוגגים עליו בהגנה. מה עדיף?
4. עדיין הכל פתוח- חובת ההוכחה המנטלית על בוסטון עד השניה האחרונה. הלחץ עליהם לדעתי יותר גדול במשחק הבא מאשר גולדן. נראה ממה הם עשויים באמת כי זה יותר תלוי בירוקים.

NBA בדם
10/06/2022 1:28:02

+12.3

דוקטור רזי הופמן
10/06/2022 2:18:23

4. באמת? אני חושב שג"ס שוב עם הגב לקיר אז הלחץ הוא עליהם. אם הם לא ינצחו את מספר 4 בחוץ המשחק החמישי הוא מאסט מבחינתם כדי שהעונה לא תסתיים. הסלטיקס עכשיו הרבה יותר רגועים אחרי שלקחו את הראשון בבית ושמרו על הביתיות.

יוני יצחק
10/06/2022 6:23:31

רזי דיברתי על רמת הלחץ בסלטיקס האמת זה רמת הלחץ אצלי….