פריוויו למשחק 3 של הגמר / עמיחי קטן

בוסטון סלטיקס – גולדן סטייט ווריורס (1-1 בסדרה):

סדרת הגמר עוברת כעת לבוסטון בשוויון 1, כששתי הקבוצות יקוו לשבור את השוויון לטובתן ולהשיג את היתרון בסדרה. גולדן סטייט מגיעים עם המומנטום אחרי הניצחון במשחק 2, ואילו בוסטון עם הידיעה שהם לא הפסידו שני משחקים רצופים לאורך הפלייאוף (נתון שנכון גם לגבי הווריורס, אבל לא רלוונטי במשחק הזה) ועם הרבע האחרון של משחק 1 שניקז את כל מה שהם מסוגלים לתת לרבע יחיד.

היום, ננסה לנצל את הפינה הזאת כדי להציג כמה שאלות מפתח עבור כל אחת מהקבוצות ולהציע להן תשובות אפשריות שעשויות להכריע את המשחק הבא לכאן או לכאן:

1. שלשות – הסלטיקס קולעים טוב יותר בחוץ והווריורס קולעים טוב יותר בבית. איך הקבוצות מתמודדות עם זה?

בכל השאלות נתחיל עם בוסטון. הסליקס עומדים על 14 שלשות למשחק ב-38.1% במשחקי החוץ לעומת 13.8 שלשות ב-36.3% במשחקי הבית. הפער הזה לא משמעותי, כשאם מתעלמים מצד משחקי החוץ שלהם עד כה בגמר הנתונים יורדים ל-13.1 שלשות ב-36.2%, נתון זהה כמעט לחלוטין לזה של משחקי הבית. השאלה העיקרית שעומדת בפנינו היא האם הרבע ההוא של ה-9/12 לשלוש הוא מאורע שלא יחזור על עצמו ונחזור שוב לסביבות ה-36% בהמשך, או שהוא מעיד על ההתמודדות של הסלטיקס עם הגנה שמאפשרת קצת יותר שלשות.

בצד של גולדן סטייט, במשחקי הבית הם עומדים על 14.9 שלשות ב-40.7% לעומת 12.3 שלשות ב-34.5% במשחקי החוץ, כשגם כאן אם נוריד את הנתונים של צמד משחקי הגמר עד כה נקבל ירידה קלה ל-14.4 שלשות ב-40.5%, אבל אצל הווריורס ניתן לזהות פער משמעותי באחוזי השלשות בין משחקי הבית למשחקי החוץ. עם זאת, גולדן סטייט היא הקבוצה עם האיום המשמעותי יותר מבחוץ, כך שהירידה הזאת מושפעת גם מכך שהאחוזים בצבע עולים והם זורקים פחות שלשות.

בקיצור – יש לבוסטון יתרון מסוים על הנייר, אבל תחום השלשות הוא בלתי צפוי, ולשתי הקבוצות יש כלים להפתיע אותנו, לחיוב או לשלילה.

2. משחק הצבע – האם ניתן להצביע על יתרון לאחת הקבוצות?

הסלטיקס עומדים לאורך הפלייאוף על 54.3% מהצבע לעומת 52.2% של היריבות, בזמן שבסדרת הגמר בינתיים הם עומדים על 45.3% מהצבע. בכל הנוגע לריבאונד, בוסטון עומדים על אחד יותר במצטבר בצמד משחקי הגמר הראשונים, אבל גולדן סטייט מובילים באחוזי הריבאונד עם 50.8%, בריבאונד התקפה עם 29% לעומת 25.8% ובריבאונד הגנה עם 74.2% לעומת 71%.

בצד של גולדן סטייט, הם עומדים לאורך הפלייאוף על 59.3% מהצבע בזמן שהם הורידו את היריבות ל-53% מאותו טווח. גם בגמר הם אלה שמחזיקים ביתרון בתחום הזה בינתיים כשהם עומדים על 48.5% לעומת ה-45.3% של הסלטיקס, והם הצליחו ליצור שוויון בריבאונד למרות שהם אלו שמחטיאים יותר, כשבינתיים אחוזי הקליעה של הסלטיקס מחוץ לקשת עדיפים, בעיקר בגלל המשחק הראשון.

בקיצור – הנתונים מראים על יתרון מסוים לגולדן סטייט, אבל ייתכן שמול הקהל הביתי של בוסטון הדברים האלה ישתנו.

3. הנעת כדור ושמירה עליו – מי מצליחה לעשות זאת טוב יותר?

בוסטון מחלקים 24.7 אסיסטים על 14.2 איבודים למשחק לאורך הפלייאוף, שזה יחס אסיסטים-איבודים של 1.74, ואילו בסדרת הגמר בינתיים הם עם 28.5 אסיסטים מול 16 איבודים, שזה יחס של 1.78, כלומר שיפור קל. עם זאת, 19 האיבודים במשחק 2 עשויים להדאיג את הסלטיקס, משום שהם במאזן 0- 4 בפלייאוף הזה במשחקים של 18 איבודים ומעלה לעומת מאזן 12- 2 במשחקי 15 איבודים ומטה (ועוד מאז 1-1 במשחקים של 16 איבודים). בתחום האסיסטים הם במאזן 7- 0 במשחקי 26 ומעלה, מאזן 3- 5 במשחקי 23 ומטה (21 לפחות בכל משחק) ומאזן 3- 2 בטווח הביניים של 24-25 אסיסטים.

בצד של גולדן סטייט, הם מובילים את הפלייאוף באסיסטים עם 27.9 בממוצע על 14.6 איבודים, שזה יחס של 1.91, אך בגמר הם ירדו בינתיים ל-24.5 אסיסטים מול 13 איבודים, שזה יחס של 1.88. אפשר לראות שההגנה של בוסטון מאלצת את הווריורס לשחק יותר אחד על אחד, כשאחד ההבדלים הבולטים הוא שהווריורס עלו מ-12.5 זריקות לשלוש בעלייה מכדרור לאורך הפלייאוף ב-36.9% ל-17 שלשות כאלה למשחק ב-41.2% בגמר בינתיים. מדובר בעיקר על סטף שעלה מ-6.2 זריקות כאלה למשחק ב-41.4% לאורך הפלייאוף ל-11 זריקות כאלה ב-45.5% בגמר.

בקיצור – שתי קבוצות שמצטיינות בהנעת כדור, אבל סובלות לעיתים מריבוי איבודים. גולדן סטייט מאלצים את בוסטון להניע כדור יותר מהרגיל, ואילו הסלטיקס מאלצים את הווריורס לשחק יותר באחד על אחד, ולפחות סטף מגיב לזה היטב באופן אישי.

4. הרכבים – זמן לראות אילו הרכבים הצליחו יותר ופחות עבור כל קבוצה.

בוסטון:

סמארט, בראון, טייטום, הורפורד, ר. וויליאמס – החמישייה הפותחת של בוסטון לא ממש מצליחה בינתיים כשהיא מפסידה 64- 52 את 25 הדקות שלה. האחוזים שלה מחוץ לקשת די טובים (8/17), אבל ההגנה לא מסתדרת, בעיקר נגד החמישייה הפותחת של הווריורס.

סמארט, וויט, בראון, טייטום, הורפורד – ההרכב הזה הצליח יותר וניצח 30- 25 את 14 הדקות שלו, כשהמפתח הוא בעיקר ההגנה כשהרייטינג ההגנתי של הסלטיקס בדקות אלו עומד על 92.6. עם זאת, מדובר בעיקר על 20- 7 ב-6 דקות במשחק 1, כשבמשחק 2 כבר נמצאו פתרונות בצד השני וההרכב הזה הפסיד 18- 10 את 8 הדקות שלו.

וויט, פריצ'רד, טייטום, ג. וויליאמס, ת'ייס – גם הרכב המחליפים וטייטום לא ממש עובד כשב-11 דקות בשני המשחקים הוא ספג 41 נקודות לעומת 23 בלבד שהוא קלע. יש להרכב הזה חלק משמעותי מהמינוס 36 בדקות של טייטום במשחק 2.

וויט, פריצ'רד, בראון, טייטום, הורפורד – נסיים את הצד של בוסטון עם ההרכב הטוב ביותר שבמשך 3 דקות ברבע האחרון של משחק 1 יצר ריצת 12- 2 ואת המומנטום שהוביל למהפך ולניצחון. במשחק ההוא סמארט החליף את פריצ'רד בהרכב שהוזכר קודם, אבל יכול להיות שההרכב הזה הוא ההרכב ההתקפי הטוב ביותר של בוסטון, ואולי שווה לנסות אותו יותר.

גולדן סטייט:

סטף, קליי, וויגינס, דריימונד, לוני – החמישיה הפותחת של גולדן סטייט ניצחה 70- 51 את 29 הדקות שלה בסדרה, כשהם בעיקר שולטים בריבאונד עם 61.2% מהכדורים החוזרים בדקות של ההרכב הזה. לא בכדי ההרכב הזה שיחק 29 דקות (30.2% מהדקות) לעומת 9 דקות של הבא בתור.

סטף, פייטון, וויגינס, פורטר, דריימונד – שני המחליפים המובילים של גולדן סטייט מצטרפים אל שחקן ההתקפה הטוב ביותר, שחקן ההגנה הטוב ביותר והשחקן הדו-כיווני הטוב ביותר של החמישייה, וביחד הם מייצרים הרכב שניצח 24- 15 ב-8 דקות של משחק 2. ההרכב הזה שילב אחוזים נהדרים (5/7 לשלוש) עם הגנה אגרסיבית (4 חטיפות) והיה לו חלק בריצות של הווריורס לאורך המשחק.

פול, פייטון, קליי, דריימונד, בייליצה – ההרכב שנשלח לדקות המנוחה של סטף ברבע השני של משחק 2. 0/4 לשלוש בדקות אלו גרמו לכך שההרכב הזה הפסיד 9- 8 את הדקות שלו, אבל הגנתית מדובר היה בהרכב מעולה, ובמשחקים הבאים ייתכן שהשלשות, בעיקר של קליי, ייכנסו קצת יותר.

סטף, פול, קליי, וויגינס, לוני – ההרכב הזה דווקא פחות הצליח בגמר בינתיים, אחרי שנגד דאלאס הוא ניצח 38- 29 את 13 הדקות שלו. החסרונות ההגנתיים של ג'ורדן פול בולטים יותר בסדרה הזאת מאשר בשלבים קודמים, ויהיה מעניין לראות איך זה ישפיע עליו.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 430 תגובות

  1. תודה עמיחי, גם על הפריוויו וגם על החילוף.
    .
    אתה ה-MVP של האתר.
    .
    בסדרת גמר המזרח דיברו על כך שבוסטון ניצחה את מירב הרבעים כדי להדגיש את השליטה שלהם. בסדרה הנוכחית ההרגשה (שלי לפחות) שגולדן סטייט שולטת בעניינים בעוד בוסטון מנסה לא להיסחף עם השטף של סטף.
    לדעתי המשחק הזה יכריע לאיזה כיוון הרוח תנשוב (בערבון מוגבל), גם מבחינת השליטה וגם מבחינת המאזן.

  2. תודה עמיחי. הולך על הסלטיקס בסיום צמוד
    .
    ממש מגזימים עם היומיים הפסקה האלה בין כל ימי משחק (חוץ מבין 3 ל-4 זה ככה כל הסדרה מסתבר)

      1. +100
        אתה צודק
        עדיף שינוחו קצת יותר בין המשחקים בגלל האינטנסיביות של הגמר. זה עניין של בריאות!

  3. במשחקי חוץ, בטח במגרש ביתי כמו של בוסטון אני צופה שגולדן לא תפגע משלוש במשחק אחד שבוסטון תיקח בקלות, ועוד משחק שהיא תהיה במשחק ואז נראה מה טייטום ובראון שווים.

  4. אני בוחר להיצמד לרוח האופטימית שהתאמצתי לסגל לעצמי לפני משחק 2.
    גולדן סטייט ממשיכה במומנטום מנצחת את שני המשחקים בבוסטון.
    חוזרת לבית בסן פרנסיסקו וחוגגת ניצחון רביעי.
    4:1 בסדרה לגולדן.
    סטף קרי fmvp

  5. הסלטיקס בעיני עדיין הפייבוריטים הברורים. אין כאן כוכבים שמשחקים בעיקר בצד אחד של המגרש כמו אצל ממפיס ודאלאס, ויודוקה הוא גם חומר אחר כמאמן.

      1. עכשיו רגע ברצינות (חחח שונא את זה) – מקלאוד הראה כאן כתבה של התבכיינות על גרין (לא הוא, הכתבה).
        אז,
        אליפות לוקחים בכוח. תשאלו את פיניקס. אני לא מת על גרין אבל בינתיים הוא מתנהג כמו הבריון השכונתי וכל עוד לא עוצרים אותו – הוא צודק. הוא רוצה.
        לבוסטון לא חסרים בחורים קשוחים – הורפורד, וויליאמס, סמארט, ווייט – הם הראו יכולת עמידה מרשימה מול יאניס לופז והולידיי – אז אם הם יתנו לגרין להמשיך לכפכף אותם – אני באמת אעלה בסוף על העגלה של גולדן סטייט. וכולנו יודעים איך זה ייגמר…
        https://giphy.com/clips/alixmcalpine-goodbye-thelma-and-louise-jumping-off-a-clif-N5JQKydekliCefpf03

            1. האמת אין לי בעיה עם גרין, הוא אולי מלוכלך אבל לא כזה שפוצע שחקנים

            2. נכון

        1. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
          ווי האב א-ווינר
          אבל ברצינות טמיר – אל תתגרה – אם גרין ימשיך לחבוט בכל בוסטון לבד – אני עולה על העגלה של ג"ס
          הערב בכל מקרה המשחק משוחרר

      1. ככל שזכור לי , גרין , שבוודאי שחקן טמפרמנטי, לא פצע עוד אף אחד, בוודאי לא השנה. בוודאי לא מבוסטון..
        לעומת זאת, סמארט השבית את סטף לחודשיים במשחק ביניהן בעונה הרגילה , וניסה באותו מהלך ליישם על קליי את האימרה "טובים השניים מן האחד"…

    1. מה שנכון נכון.
      אם השופטים ימשיכו לתת יתרון לג"ס בחסימות הבלתי חוקיות שראינו אין טעם לשחק.

    2. קראתי את זה ולמרות שגרין בעייתי בלשון המעטה, ברור לי שזה נכתב ממשקפי אוהד. חלק מהדוגמאות שם גם לא ממש רלוונטיות למסקנה

  6. תודה עמיחי
    כרגיל כיף לקרוא אותך ואת התובנות שלך.
    מה שיקבע הלילה להשערתי זה שני דברים, סטף מול טייטום והאיבודים. אם הסלטיקס יאבדו כמו במשחק הקודם הם יפסידו הלילה בהנחה שאף אחד בג"ס ובבוסטון לא יפצע או יצא בטכניות.

  7. ככל שהפלייאוף מתקדם אני מתעייף מנטלית (שעות שינה?) והופך פחות או יותר לאוהד כדורגל. כבר אין לי כוח או סבלנות לניתוחים מעמיקים, מבחינתי זה הכל יאללה טייטום פוט דה בול אין דה באסקט וחסל סדר פסח.

    ובכל זאת, כל הכבוד על הניתוח הבאמת מעמיק. אני חושב שהרבה מהסטטיסטיקות האלו לא באמת מלמדות אותנו הרבה – חמישייה זו או אחרת תופסת יום זה או אחר והכל משתנה – אבל עדיין, כיף לקרוא.

  8. השאלה הגדולה היא האם בוסטון מסוגלים לקחת את השניים הבאים בבית. עפ"י היסטורית הפלייאוף מול מיאמי ומילווקי – לא. קבוצה שרוצה אליפות חייבת לממש את יתרון הביתיות. בפלייאוף הכל זה מענה ושינויים ותיקונים שיעזרו לטפל בטעויות של משחק קודם, לכן אני אהמר שהיום יהיה הנצחון של הירוקים. אבל אז השאלה הגדולה היא, האם יודוקה יכול לצפות קדימה ולהכין את הקבוצה בצורה הטובה ביותר לנצח את 4? אין לי מושג. דבר אחד אני בטוח. בוסטון חייבים להיות סופר קשוחים ופיסיים גם לעצור את קרי וגם להתמודד עם גרין. זה לא היה משחק שעבר. הלוחמים היו יותר חזקים וקשוחים פיסית ואז גם ההתקפה שלהם זרמה. נראה מה יהיה היום. את היכולת לעשות זאת יש להם.

    1. התשובה היא, ככל הנראה לא והראייה בשתי הסדרות הקודמות ביתם לא היה מבצרם. ג"ס יותר טובה ממיאמי ומילווקי חסרת מידלטון.
      אני מאמין שהסדרה חוזרת לסאן פרנציסקו כשהיא 2:2. מקווה שהסלטיקס יקחו את המשחק היום.

      1. 2-2?
        לא טוב לי
        לא בא לי שגולדן סטייט יקחו, אבל כנראה זה מה שקורה שאין מהצד השני איזה קוואי או לברון. צריך בבוסטון מישהו שישתלט ויתן מענה לכל התפוצצות של קרי. כל הזמן. כנראה שאין.

      2. ושוב אני חושב, איזו הפתעה/שינוי יודוקה הליצן מסוגל להביא שיקשה על גולדן סטייט. קודם כל, רוברט וויליאמס הוא חור בהגנה מול קרי. הוא מאחר ברוטציה ולא יוצא עד קו ה3 במהירות. כנל הורפורד. צריך לעבוד על זה. פאק איט, המאמנים בנ.ב.א כאלה בוקים אמריקאים. לך ותסמוך על טייטום שינצח את גולדן סטייט. כמו בוק או נכנס בחומה ומאבד פעם אחרי פעם. בלי חסימה, בלי פיק אן רול, אין בק דור…
        בקטע הזה אני מחשיב את סטיב קר פי מיליון מיודוקה. זה נחמד שלבוסטון יש הגנה טובה אבל התקפה זה מבצעים אישיים של טיטום או בראון ושההגנה מתכווצת יריה מרחוק. זה ברור מידי. איפה התנועה ללא הכדור? תרגילים בהתקפה? משחק בי שניים? כלום!!!! אותו הדבר מילווקי. כנ"ל מיאמי. איפה השכל? גמישות? כדורסל חכם? נאדה!!!! כדי לנצח את גולדן סטייט צריך שכל!!!

        1. לא חושב שהוא פי מליון מיודוקה אבל יש לו המון ניסיון וכמו שאמרת, אין לו איזה קוואי כזה שישתלט על המשחק וגם אין מספיק תנועה בלי כדור.

        2. יודוקה כבר הוכיח שהוא לא ליצן!!! אם הוא היה ליצן הסחטיקס לא היו הופכים לקבוצת ההגנה הטובה ביותר ומההתקפות הטובות ביותר ומה-בוצות החמות ביותר בחצי השני של העונה, אם לא הטובה ביותר.
          אין זה אומר שקר לא מסוגל להגיב.

  9. אני יודע שזה לא קשור למשחק אבל קשור קשר ישיר לספורט
    הנושא שהתחלתי לדבר עליו לא מעט לאחרונה, בריאות.
    במקרה הזה, תזונה.
    טרול הראת עניין מסויים אז אם אתה רוצה להבין איפה הכל מתחיל?
    צפה בוידאו הזה. סהכ 11 דקות שיכולות להתחיל להעיר אותך מהחלום של החברה המודרנית החולה.
    זה כמובן טיפה בים אבל זו נקודת התחלה מסויימת.
    .
    https://youtu.be/A5WVaSJ7cJ0
    .
    אחרי שתראה את אשמח לשמוע את דעתך, אם אתה עדיין חושב שספורטאים/אנשים בעולם בכלל ובאמריקה בפרט אוכלים באמת בריא ואם הם כאלה מושחתים/הושחתו כמה אתה חושב שהם טובים באמת בתחומים אחרים כמו רפואה אמיתית או אימונים מקצועיים? כמה שיקול הדעת שלהם פגום מהתזונה? לא מדבר אפילו על ההשפעה הענקית של התאווה לכסף וכוח על כל העניין הזה.
    .
    מה שבטוח בריאות הציבור זה הדבר האחרון שמעניין.

    1. האיום התיאורטי של גולדן סטייט מחוץ לקשת גורם ליריבות להתמקד בסגירת השלשה (חילופים אוטומטיים בעיקר), והווריורס הולכים לצבע, ואילו בהגנה גולדן סטייט מעדיפים לצופף את הצבע, גם במחיר של שלשות של היריבה.

  10. שיר הלילה של SOD
    אני חושב שכבר שמתי את זה בעבר ובכל זאת אשים את השיר speak-english-or-die- כי הוא מתאים למה שאני מרגיש עכשיו.
    מחבר השיר מופיע בוידאו של השיר המצורף שמו סקוט איאן והוא הגיטריסט הקרח עם הזקנ-צמה. הסולן השמן זה בילי, בילי מילאנו שהופיע קודם עם להקה ששמה נטיות להתאבדות….
    .
    You come into this country
    You cant get real jobs
    Boats, and boats, and boats of you
    Go home you fuckin slobs
    Sellin hot dogs on the corner
    Sellin papers in the street
    Pushing, pulling, digging, sweating
    Where you come from must be beat

    You always make us wait
    You are the ones we hate
    You can't communicate
    SPEAK ENGLISH OR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!!

    You dont know what I want
    You dont know what I need
    Why must I repeat myself,
    Can't you fuckin read?
    Nice fuckin accent
    Why can't you speak like me?
    What's that dot on your head,
    Do you use it to see?
    /
    You always make us wait
    You are the ones we hate
    You can't communicate
    SPEAK ENGLISH OR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!!

        1. זה לא השיר האידיוטי אלא מה שהוא אומר בשפה מאד בוטה ולא לירית. שיר מחאה.
          הוא התאים מאד לאמצע שנות השמונים ולהלך הרוח בתקופה הזו בארה"ב.

      1. אכן הקדימו את זמנם וההופעות שלהם היו משהו מיוחד.
        לצערי אין לי תיעוד מהופעה שראיתי באנגליה כי המצלמה התקלקלה אבל טי שירט למזכרת עדיין יש לי.
        🙂

          1. אכן
            אחרי זה בילי הקים את MOD וסקוטי התמקד באנטראקס. הסטוריה.
            אנטראקס קיימים עד היום ומופיעים הקיץ. אגב הוא מציין שלהקת הפאנק שהכי השפיעה עליו היא אקספלוייטד אותם ראה ב 82.
            אני ראיתי את אקספלוייטד 5 או 6 שנים אחרי זה פה בישראל ויש אחלה תמונות מההופעה למזכרת. וואטי חולה לב (התמוטט בהופעה) אבל הוא ממשיך להופיע עם אקספלוייטד, כנראה שיש להם ט'ור השנה אבל הוא צריך לשמור על הבריאות ולא לשכוח לקחת את הכדורים.

    1. זה משחק שאני אוהב לשחק עם ידידה חובבת מטאל שמודעת לבעיה בענף, אבל מתאים גם לפה –
      ניאו נאצים, ניאו נאצים for the lolz או פארודיה על ניאו נאצים? את התשובות יש לשלוח לרחוב "מה לעזאזל ההבדל, בעצם?" 88.

  11. אני בתחושה שזה יהיה משחק תבוסה לגולדן סטייט כשבוסטון יעלו ל-2-1. הפיזיות שהווריורס מגיעים למשחק 2 יכניס אותם לבעיית עבירות. ה-NBA כאילו עשה דווקא והכניס את הצוות של סקוט פוסטר למשחק אי זוגי כדי להימנע מהשם שנוצר לו כשופט (the equalizer) כמי שמגיע להאריך סדרות לכמה שיותר משחקים. הרושם שלי היא שהתלות שלהם בקרי בהתקפה ודריימונד בהגנה גבוהה מתמיד בסדרת הגמר הזו. אם אחד מהם נכנס לבעיית עבירות מוקדם זה יזרוק את המשחק. אם טעיתי בהערכה אני מנחש שזה בעיקר כי קליי ת'ומפסון התעורר לחיים והרביץ משחק נדיר. עדיין אני חושב שנצא מבוסטון עם סדרה מאוזנת

  12. אני בוחר ללכת על מהלך הסדרה כפי שראיתי אותה קורית עוד מלפני שהתחילה.בינתיים היא הולכת כמתוכנן.
    בוסטון תנצח היום וגם במשחק הבא ותעלה ל 1-3
    הווריירס יצמצמו ל-2-3 במפרץ
    בוסטון יקחו אליפות בבית 2-4

    1. אין מצב
      לא כשבוסטון כל כך רגילה להפסיד בבית…
      אבל אם במקרה הסלטיקס ינצחו את השנים הבאים, לדעתי נגיע ל 7 משחקים.

    1. כן.פחות אוהב את ההפרש של 3 ימים בין משחק למשחק (נדמה לי שזה התחיל בשנה שעברה).זה כמו סדרה בטלוויזיה שמסתיימת עונה ראשונה והעונה השנייה במקום לחזור אחרי כמה חודשים חוזרת אחרי שנתיים שלוש.
      הפעם היחידה שיהיה הפרש של יומיים הוא בין משחק 3-4.
      מבין את ההגדלה ל 3 ימים הפרש בגלל העומס אבל זה מוציא את העוקץ מהסדרה

      1. הפרש של יומיים ללא משחקים עדיין לא מוציא עוקץ מהסדרה!!! והוא חשוב בהחלט.
        אך אם רוצים באמת שיהיה כמה שפחות עומס על השחקנים צריך לקצר את העונה למספר משחקים שבו משוחקים רק שני משחקים בין כל שתי קבוצות ושיהיו שני ימים ללא משחקים בין רך שני משחקים, ושגם לפני וגם אחרי פגרת האולסטאר יהיה שבוע שלם ללא משחקים.

        אך זה לא יקרה כי בשביל האחראים הכסף חשוב יותר מבריאות השחקנים

  13. לפני כל סידרה , ביקשו מקליי לבחור מספר מ 1 עד 7 .
    תומפסון כהרגלו בחר 6 , אבל לפני הסידרת גמר שוב פנו אליו הפעם כדי שיבחר מספר נוסף מלבד 6 .
    הבחור החביב הוציא לשון כהרגלו וענה לסובבים : חצי מ 6

  14. תודה עמיחי, אתה הלברון של האתר!
    לא רוצה לברון, תהיה אייסי גרין, איש הברזל.
    אין לי מושג מה יהיה אבל מקווה לבוסטון, הצעירים, היפים והאמיצים

    1. אגב, אני דווקא אוהב את ההפסקות הארוכות בין המשחקים. כמה שהפלייאוף יימשך יותר זמן זה יותר טוב בשבילי.
      בין המשחקים יש יותר זמן לנתח, לראות סרטונים של גרין שוב ושוב, להתכונן, ולהשלים שעות שינה.
      כשהיינו צעירים היינו בכושר והיינו יכולים לצפות במשחק יום אחרי יום באינטנסיביות עם קולה, פיצה וקפה, וכל היום להתווכח עם החברים, היום הגוף דואב וזה רק קוואקר ומשקה דל קלוריות.

      1. קווקר ומשקה דל קלוריות, אני מניח שלא התכוונת למים או תה, הם גרועים כמעט באותה מידה כמו פיצה וקולה.
        שינוי בתזונה ובאורח החיים יכול לגלות לך שהעייפות שלך היא לא בגלל הגיל.

        1. תלוי איזה תה אבל בעיקרון אתה צודק. המזון הורג אותנו, איך אומר ניק קייב באחד מהשירים הראשונים שלו (Just you and me) היותר אהובים עלי?
          First: I tried to kill it with a hammer
          thought that I could lose
          the head
          sure! We've eaten off the silver
          when even the food was against us
          and then I tried to kill it in the bed
          /
          השורה הזו when even the food was against us אומרת הכל

  15. אם זה יהיה משחק צמוד עד סוף הרבע השלישי אני סומך לגמרי על בוסטון שהם יחרבנו את זה…
    קבוצה בלי מנהיג היא לא קבוצה !

  16. עדיין מהמר 4:1 לגולדן
    הסדרה היא נטו כמה סלטיקב מכניסים את השלשות שלהם כל השאר זה בשליטה של גולדן ולא הייתי בונה על קליעה משלוש כל משחק

  17. תודה רבה על הפריוויו הנהדר :).
    מה שיכריע בעיני את המשחק יהיה סוגיית הרבע השלישי. ראינו כבר במהלך הפלייאוף שבוסטון בבית ובחוץ הם פחות או יותר אותה בוסטון. בשתי המשחקים הראשונים בוסטון והווריורס היו שקולות עד המחצית, ואז הווריורס הצליחו לייצר בריחה ברבע השלישי. במשחק הראשון תצוגת קליעה חריגה ונדירה של דריק וויט ואל הורפורד ביחד עם נקודות טובות של ג'יילן בראון והגנה קשוחה הצליחו לסגור את הפער ובסופו של דבר גם לנצח בהפרש, אבל במשחק השני הסלטיקס לא עמדו בקצב של הווריורס. יתכן והעייפות של שתי סדרות מאוד פיזיות שהלכו למשחק 7 אכן משפיעה.
    סטף בכושר טוב מאוד בסדרה, אבל קליי לא מחובר. שאר הסגל של הווריורס נותן עבודה בהגנה וגם תורם בהתקפה. בבוסטון זה נראה שטייטום ובראון עושים תורנות על מי לא מצליח לקלוע. לפרקים במשחק הקודם בוסטון הזכירו לי את עצמם של תחילת העונה – התפשרות על זריקות חצי מרחק קשות, בעיקר מצד טייטום.
    אם צריך להמר – הווריורס בורחים פעם נוספת ברבע השלישי, וינצחו ב10. אני לא חושב שבוסטון יצליחו לנצח פעמיים בבית אבל אולי אתבדה.
    נשאר בהימור שלי עם ווריורס ב6 בסך הכל.

  18. חחחחחחח
    לברון נשאל לאיזו מקבוצות הגמר היה מעדיף להצטרף וענה "לווריירס"
    איבד את הבושה,זונה מכוערת, אבל זונה יקרה רצח

  19. חחחחח אם גרין היה מתנהל ככה במגרש בתקופתם הם היו מפרקים אותו
    סדריק מקסוול וגארי פייטון ,מאמין להם,סדריק מקסוול זה זה שחנק את צ'אק
    https://www.youtube.com/watch?v=CMnpFKF_wt8

    חחחח גרין בתגובה…..הם מאלה שהרביצו להם,לא חכם,אמן שמישהוא בבוסטון יחרפן אותו עד שיעיפו אותו על טכניות
    https://www.youtube.com/watch?v=CMnpFKF_wt8

  20. עמיחי, תודה על עוד פריוויו נהדר.
    גרין היום יקח צעד אחורה כי הוא יודע שכל המצלמות והשופטים יהיו עליו.
    מבחינת בוסטון זה משחק על הזכות להישאר בסדרה.
    לטעמי אם הלוחמים מנצחים היום הסדרה שלהם במקסימום 6.
    אם בוסטון מנצחת, נגיע ל-7 משחקים.
    לא יודע לנבא.
    האינסטינקט אומר ללכת אם הניסיון של הלוחמים, ואם הציפייה שלקליי תומפסון יהיה לפחות משחק אחד של 30 נקודות בסדרה הזו.

    1. אני חושב שאתה צודק.
      הכל טקטיקה של קר. כשצריך מאד הוא לוחץ על המפסק.
      כולנו ראינו את העליהום על גרין וצוות השופטפשים ביומיים האחרונים. אני חושב שהיום הוא לא יגיע במוד של לחטוף שתי טכניות כי יודעים בווריורס (ממו מסילבר ושופטי WWA) שעוד טריקים כאלה וגרין יושעה.

  21. חחחחחחחחחחחחחחחח, סרטון מהדקות האחרונות, ביל וולטון הענק עושה את דרכו בתחבורה הציבורית, הטיוב של בוסטון, בדרכו ל TD לראות את משחק 3. איזה מותק. יש אווירה של בוסטון. מזכיר את שנות השמונים.
    תקחו את המשחק הזה באמא'שכם

  22. דה שוט כמו שקבענו ,תעשה תלמה ולואיז לעכוז של שי והעגלה של גולדן
    בעונה הבאה אתה לא תראה צנטרישוט,נארגן מגבית של החלפות,עלינו

    1. הבעיה העיקרית זה גרין וקליי, גולדן סטייט משחקת עם שני ״ גבוהיים״ ללא טווח, ההתקפה של הלוחמים תקועה לחלוטין עם גרין שהוא נזק איום, קליי לא קולע ואז נשאר קרי וויגנס לא מספיק. הפתרון זה לעלות עם קליי מהספסל. גורדן פול כיום טוב ממנו ומסוכן ממנו, לבעוט את גרין באוף סיזן

  23. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ראיתם את העבירה של דריימונד על בראון? השופטים לא שרקו עבירה וגם התעלמו מצעדים ברורים של ברון שהצליח לקלוע את הסל.

  24. לטס גווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו סלטיקסססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
    יההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

  25. וויטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט על 3 שחקני ווריירז
    לא ייאמן איזה שחקן
    וואווווווווווווווווווווווווווווווווו

  26. הלוחמים נראים לגמרי מחוץ למשחק, ועדיין רק 11 הפרש. יהיה מעניין.
    .
    שני מהלכים של דרק וייט – המסירה החוזרת להורפורד, וההגנה במצב של שניים על אחד על סטף ופייטון – לספר השיאים של הליגה. כוכב עליון.
    .
    הלוחמים מג'עג'עים, כולם בערך, אבל פייטון במיוחד נראה לי קצת תקוע, אני מייחס את זה יותר לחלודה, חושב שהוא בהחלט מתאים לרמות האלה.

  27. גולדן קיבלו בחזרה את קליי, שיחק מצוין בדקות שקרי היה בחוץ, גם ניהל את המשחק וגם קלע לא רע.
    בוסטון צריכים להיות מודאגים

  28. וויליאמס מול גרין מזכיר גבר מול ילדים, הייתי מנסה להכניס את קומינגה הלוחמים יש להם אתלטיות על הספסל שיתחילו לעלות אותם

  29. שוב פעם התחלנו עם האיבודים המטומטמים שמביאים מתפרצות?
    די כבר עם השטויות האלה. הטימטום של סמארט לפעמים בלתי נסבל….

  30. לכל מי שאמר שקליי צריך לעלות מהספסל – אני חושב שקיבלתם תשובה מהדהדת.
    אולי בהמשך הוא באמת צריך לעלות מהספסל, אבל לא בזמן הקרוב.

    1. המזל של בוסטון שיש להם את דרק וויט אני מקווה שטייטום רואה ולומד אלה האנרגיות שהוא צריך להביא וישפסיק להסתכל על השופטים שיצילו אותו

  31. טייטום חייב להיות יותר אסרטיבי בפעולות שלו למרות משחק סולידי הוא לא מורגש. לא שולט בקצב לא מוביל את הקבוצה. גמר חלש עד עכשיו מה שאומר שאם הוא יתעורר זה נגמר באותו הרגע

    1. הוא משחק פצוע בכתף. הבעיה היא שבכל משחק מישהו בג"ס דואג לתת לו מכה חזקה בפציעה. היום זה היה לוני. במשחק הקודם אני חושב שגרין.

  32. אתם רואים כמה מהר קר מגיב.
    הוא לא מחכה שהסלטיקס יגיעו שוב לייתרון גבוה. יש מומנטום, יש שימחה בצד השני? הטבעות? משחק יפה?
    חייבים לעצור את זה מיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ככה עובד מאמן מנוסה, כי עכשיו כל נקודה בהפרש קובעת.

  33. גם כשבוסטון משחקים מושלם, הם לא מצליחים להוריד את גולדן מהנעל.
    אבל ון-גנדי צודק – גולדן יהיו חייבים למצוא פיתרון לכניסות לסל. בוסטון נכנסים חופשי-חודשי ממש עד פי הטבעת.
    אז הם כבר לא תלויים בשלשות.

  34. אני אומר, נשארו 15 שניות הכדור אצלך. קח טיימאאוט, אם יש לך, תארגן שלשה, אבל יודוקה לא שומע….

  35. סיכום סטטיסטי קצר של המחצית:
    אחוזים מהשדה: 57%-48% לטובת בוסטון.
    אחוזים מהשלוש: 44%-36% לטובת בוסטון.
    כ"ח 24-14 לטובת בוסטון.
    נק' בצבע: 32-16 לטובת בוסטון.
    נק' במתפרצת: 12-2 לטובת ג"ס.
    אחוזים מהעונשין: 90%-54% לטובת ג"ס.
    .
    בקיצור – זה בדיוק מה שרואים בעיניים.
    .
    קוון לוני מוליך את רשימת האסיסטים של ג"ס עם שניים . . .
    בבוסטון טייטום עם 5, הורפורד עם 3, ובראון עם 3

    1. נק' במתפרצת: 12-2 לטובת ג"ס הרבה יותר חשוב מהאחוזים של העונשין בינתיים.
      אולי זו נקודת תורפה של הסלטיקס?

  36. גרין 0 ממש 4-5 בהתקפה וגם בהגנה הוא חלש ביותר הלילה, הוא לא מגן טבעת לא מגן אישי נאדה, שייפטר ממנו כמה שיותר מהר הmvp של בוסטון. וויסזמן יכל לעזור הלילה גם קומינגה מבל שהוא לא נתן להם דקות במהלך העונה. וויסמן 2.16 עם אורך ידיים בלתי נגמר ואתלט

  37. הנה ג"ס סוגרים את הפער, יודוקה עוד צריך ללמוד ולהשתפר. היה צריך לרדת לחצי ביתרון 20 לפחות, יכולהיה לרדת ב 15 אם הה לוקחפסק זמןלארגן שלשה בהתקפה האחרונה.
    הסלטיקס עוד יפסידו את המשחק על זוטות.

  38. זה נראה מהמשחקים האלה של קליי, אלה שמגיעים אצלו במשחקים שהכסף על השולחן… בוסטון צריכה איכשהו להחזיר את בראון לעניינים ברבע האחרון די הועלם/נעלם ברבע הזה

  39. הפיזיות של בוסטון זה היתרון שלהם היום, מפרקים את גולדן סטייט בריבאונד התקפה. מאז בארקלי לא ראיתי שחקן שמנצל את התחת בכזו יעילות לריבאונד ואז בא גראנט וויליאמס.

  40. טייטום נהדר בקבלת החלטות שלו במאני טיים. כל קבוצה צריכה את השחקן האפור שלה, לבוסטון יש 2 כאלה בדמות צמד הוויליאמסים.

    1. חחחח עדיין משכנע את עצמך. העונות הכי טובות היו בלעדיו או שהיה פצוע על הספסל.
      קיירי זה ניסוי כושל אצל כולם עד כה מלבד עם לברון

        1. אם אני עם קרי קליי דוראנט ואמביד אני מחך חדר ההלבשה הדבק מחבר הקבוצה משרה אווירה חיובית ומגבש את השחקנים. מחלק כיפים שאגות באמפים עם החזה חבל על הזמן ומסמן 3 עם האצבעות אחרי כל מסירה שלי אליהם ובספסל מנופף עם המגבת ועושה שרירים.
          אני הלב והמנוע קל

  41. משחק שני בסדרה שבוסטון נועלת את הסל שלה בפני הלוחמים ברבע האחרון…בסוף איכשהו הקלישאה שפלייאוף מנצחים בהגנה ממשיכה לעבוד.

  42. בוסטון באו מוכנים היום. שוב הנפילה ברבע השלישי, אבל היה שם מספיק דלק כדי לגמור את זה ברביעי.
    47-31 בריבאונד, הם פשוט היו ראשונים היום לכל כדור.
    קארי כרגיל היה שם ותומפסון נתן עבודה (אם כי הבעיות עבירות הפכה אותו לשטיח בהגנה), אבל הגנתית הווריורס לא היו במשחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט