1.הסלטיקס ניצחו את הווריורס ברבע הרביעי במשחק מזרחי טיפוסי של העבר: כוח, און, הגנה, יתרון בצבע, וחוסר ויתור
*מהרגע הראשון שהמשחק ניפתח ראית קבוצה אחת שנראתה כמו מכבש של 10 טון נגד טויוטה קטנה השוקלת טון אחד.
*הסלטיקס עלו במטרה לדרוס את הווריורס כבר מתחילה ולא לתת להם צל של סכוי להתאושש, והווריורס באו במטרה לנסות לגנוב אחד. כך בדיוק נראה הרבע הראשון. קבוצה אחת מבצעת וקובעת, והקבוצה השנייה רק מנסה להגיב.
*קרו מיד שני דברים חשובים: בעוד ג'יילן בראון משתלט על המשחק בעצמו (הוא קלע 17 ברבע הראשון), אל הורפורד קולע אחת מקרוב ואחת מדאונטאון, וראית חיוך של אושר בפנים של השחקן שרק לפני שלושה ימים היה 1 מ-13. הוא יודע שהוא היה בפאנק, ושני הסלים נתנו לו את ההרגשה שהפאנק התייאד ונעלם. הדבר השני שקרה היא שלשה של ג'ייסון טאטום שכלום, מאומה, נאדה לא הלך לו במשחק השני.
*הסלטיקס שיחקה כמו שקבוצת בית צריכה לשחק בבית. היא הזכירה לי את הסלטיקס של שנות ה-80 שביתה היה מבצרה. הסלטיקס ממש עלו, דרסו, והכניעו את גולדן ברבע הראשון 22-33 זאת הייתה הבוסטון שהזכירה לי את בוסטון של פעם. היו שם כמה משחקים בהם הבוסטון של היום הזכירה לי את המאכלים (הטובים, אגב) של אשתי האהובה גייל, אבל בוסטון של אז תמיד הזכירה לי את המאכלים של אמא שלי. ברבע הראשון (והרביעי) הסלטיקס הזכירו לי את המאכלים של אמא.
*אבל גולדן היא גולדן. הלילה הערכתי אותה פעמיים כיצד חזרה בגבורה ממש וחתכה בבשר החי של הסלטיקס. ברבע השני הסלטיקס החלו לעשות שטויות. סמארט איבד כדור איום, וסטף קרי החל לקבור את השלשות שלו. אחת, ועוד אחת. לפתע, בום, ב-37 שניות גולדן עושה ריצה של 8-0 ויתרון של 17 לירוקים פתאום מצטמק ל-47-56. כשאתה מראה לסטף הפרש של 9, משהו מתעורר אצלו והוא מתחיל להשפיך אותן. פתאום זה 49-56, והאולם המטורף בהלם.
*הדבר הנפלא ביותר שקרה לגולדן ברבע זה היה קליי תומפסון שהיה עלוב ממש במשחק השני, והפעם היה אחלה בחצי הראשון כשהוא 4 מ-9 והעיקר, 3 מ-7 מהטריי שהראה שהוא חוזר – או חזר לעצמו (הוא סיים שני לסטף עם 25 נקודות ב-7 מ-17 ו-5 מ-13 מהטריי; סטף סיים עם 31 ב-12 מ-22 ו-6 מ-11, שלשה אחת מקנדה)
*פאול רביעי לגרין, ופאול רביעי לסטפן. שניהם יוצאים החוצה. אז עכשיו ככה: בעתונאות ספורט טובה החוכמה היא לא במציאת תשובות נכונות אלא בניסוח שאלות טובות: אז הנה אני שואל: למה להוציא את סטף קרי ודריימונד גרין כשהם עם ארבע עבירות והווריורס מראים סימנים שהם יכולים עוד לנצח את המשחק? 4 עבירות מ-6 זה רק 66.6% מהמשחק, לא? אז למה לא לתת לשחקן כמו סטף לשחק עד הפאול החמישי ואז להוציא אותו עד נניח 7-8 דקות מהסוף?
*את רוב הריצה הנפלאה של גולדן היא עשתה בסוף הרבע השלישי ללא סטף וללא גרין. קליי היה האדם. שלשה, ועוד שלשה. איזו מלחמה. איזו מלחמה על כל כדור!!! המשחק הפיזי והגברי ביותר מכולם בפלייאוף של עונה זאת. הסתערויות…השתטחויות…ממש מלחמה. כל מה שהיו צריכים לעשות זה לתת גרזנים לשחקנים. ממש התפעלתי מגולדן: אני לא חושב שהם ראו כל העונה קרב פיזי כזה. הזיברות ראו מה הולך ונתנו לדחיפות לדחוף אלא אם כן הייתה הגזמה. איזה להט היה כשגולדן הקטינה עם שלשה של קליי ל-85-87…
*כאן ניכנס טאטום ובהחדירה עושה 85-89. גראנט ויליאמס מגדיל ל-86-93, וקליי תומפסון עם עוד שלשה עושה את תוצאת הרבע השלישי – 89-93.
*אני מאמין שעם סטפן קרי ודריימונד גרין, גולדן הייתה מובילה אל תוך הרביעי ב-6-8 נקודות אבל הם לא היו, וכשהם ניכנסו ברבע הרביעי זה היה מאוחר. טאטום – שלא סמך על ידו מרחוק הלילה החליט לעשות זאת בכניסות (הוא סיים עם 26 חיצים ב-9 מ-23 ו-3 מ-9 מהטריי; בראון סיים עם 27 ב-0 מ-16 כולל 4 מ-8 מהטריי, וסמארט שם 24)
*איזה רבע רביעי וירילי זה היה! פלייז? איזה פלייז? מי פלייז? זאת הייתה מלחמה, אחא. משחק גברי. משחק על כל הקופה. לא האמנתי שגולדן מסוגלת לקרב אנרגטי מלא אונות כזה. אבל הסלטיקס היו חזקים מדי, ורוברט ויליאמס ניצל את חוסר סנטר בגולדן (לוני הלך אי-שם לאיבוד) לשני סלי דאנק, והסלטיקס בורחת שוב ל-96-107, וכשהיה 100-116 סטיב קר הרים דגל לבן לדקותיים האחרונות בהן לא קרה דבר.
***המלחמה הייתה עזה אבל בסופו של דבר הסלטיקס ניצחו בצבע לא רק במספר הנקודות משם, אלא ב -47 ריבאונדים נגד ה-31 של גולדן.
*הרשו לי לסכם: המורה שלי קווינט לימד אותנו פעם שמה שאתה רואה הן חדשות. מה שאתה יודע זו למידה. מה שאתה מבין זו אינטליגנציה, ומה שאתה מרגיש זאת דיעה. אז אם אני לוקח את החדשות, את מה שלמדתי הלילה, ומשתמש באינטיליגנציה שלי, ודעתי היא שהמשחק הרביעי הוא של בוסטון. על בטוח.
ואז העסק ייגמר כאן במשחק הששי, כפי שנבאתי כשהפלייאוף הזה התחיל.
2.הסאנס הסתירו את התפרצות ה-COVID 19 בקבוצה, עובדה שהייתה ידועה 'מבפנים' לפני המשחק ה-6 נגד דאלאס (ואולי אפילו ה-5)
פיניקס סאנס ניסו "TO MANAGE" את התקפת הקוביד 19 על קבוצתם במשחקים 6 ו-7 נגד דאלאס. 6 "חברי קבוצה" (כולל שחקן ששיחק משחק 7) ניבדקו ונמצאו 'חיוביים'.
חמישה מ'חברי הקבוצה' הם מאמנים או עוזרי מאמנים, או טריינרים. עם העונה שלהם על חוד התער, הם הפסידו בבית לדאלאס 123-90. מאמן עוזר אחד- בריאן גייטס – נבדק אחרי המשחק והתוצאה הייתה חיובית. כמה "חברי קבוצה" ("חברי קבוצה" לא הוגדרו וגם "כמה" לא הוגדר) טענו לפני המשחק ואחריו, כולל משחק 7, שהם לא מרגישים טוב. "לא מרגישים טוב" לא הוגדר. מי לא הרגיש טוב לא הוסבר, והאם איזה שהם שחקנים שלא הרגישו טוב שיחקו במשחק השביעי הוא סיפור נוסף שלא סופר.
כל הידע הזה נמסר ע"י "מקור מוסמך" ל'אתלטיק', ומשם לקחתי קטע זה.
One player and four staffers tested positive the day after Game 7. The Athletic does not identify individuals who test positive for COVID-19 unless their names are made public by the team, league or the individuals themselves.
As a result of the outbreak, the Suns could not hold season-ending exit meetings between players and coaches at their practice facility and instead conducted a team-wide meeting via
האם הסאנס עברו על חוק חמור שהליגה הטילה על כל הקבוצות, והוא:
The ordeal raised questions internally about whether they were following the league’s rules for testing. The NBA requires all team personnel, regardless of vaccine status, to test for the virus if they are experiencing symptoms, and they may not play, coach or be at team facilities if they test positive.
המקור שהפיץ את הידיעה הוסיף ש-"ברור שאיש לא רצה להפיץ את הידע. עכשיו מדאלאס יצאה הודעה ש…
Suns outbreak began as early as Game 5
מי שרוצה לקרוא את הכל ממקור ראשון אז הנה: https://theathletic.com/3353821/2022/06/08/suns-covid-19-nba-protocols/?source=rss
3. סלאם מגזין הוציא הוצאה מיוחדת מוקדשת כולה לטימאק – טרייסי מקגריידי
"FROM PHENOM TO ICON"? פנומן רק בפוטנציאל, ו-ICON? במה ICON?
4. כנראה טרייסי 'טימאק' מקגריידי רוצה לחזור לעולם הכדורסל: עכשיו הוא עולה על סטפן קרי. קנאה, או מה?
אני לא יודע אם הראיון של טימאק עם Chase Hughes of NBC Sports Washington. (ממנו לקוח חומר לקטע זה) הופיע גם ב'סלאם מגזין' אבל הייתי מוכן להתערב שכן כי התיזמון של השניים קרוב מדי מכדי לכנותו "עניין של מזל". אבל למעשה זה לא משנה אם דברי ההבל של טימאק – שאני בטוח שנבעו הרבה מתוך קנאה בסטף ובהטבעות שלו בעור לטימאק אין אף טבעת – הופיו גם כאן וגם שם. מה שמשנה הוא מה טימאק אמר אתמול (או שלשום) על סטף קרי.
הלגסי של סטף קרי כבר ניכתב באותיות זהב בליבם של רוב אוהדי הכדורסל אז לא משנה כל כך מה טימאק אומר עליו, אבל החלטתי שזה מעניין מספיק לכלול במעורב. אשאיר את הנאמר באנגלית כי היא פשוטה לחלוטין לקריאה.
McGrady believes that a fourth title would be significant for Curry’s legacy because of how it would be won. The former NBA All-Star feels that Curry’s first title with the Golden State Warriors was cheapened by the fact that Cleveland Cavaliers guard Kyrie Irving missed virtually off of the Finals in 2015. In 2017 and 2018, McGrady believes Curry was not the best player on the team, with that honor going to Kevin Durant. A title in 2022 would be significant to McGrady because it would come with Curry as the centerpiece of the team, and against a Celtics squad that is largely at full strength.
“That’s a tough question,” McGrady said of where Curry would rank all-time, via Chase Hughes of NBC Sports Washington. “Because he has his career individually and with what he’s accomplished with his team is tough. Because you’ve gotta think, he won a championship, right, against LeBron [James] that didn’t have Kyrie [Irving], that didn’t have Kevin Love. He didn’t win the [Finals] MVP, right? Then he loses a 3-1 lead to LeBron, gets K.D., K.D. comes and wins two championships, so that gives Steph three championship but K.D. wins the two MVPs, right?”
כשספרי ההסטוריה על ה-NBA ייכתבו, ההצלחה המטורפת של הווריורס תתואר כנכס בל יתואר וסטף קרי יהיה במרכזו. טימאק ייזכר בספרי ההסטוריה כפוטנציאל אדיר שלא ממש התממש.
5. ככה יצא קליי ת'ומפסון מה-SHOOTING SLAMP שלו (הלילה 25 נק' ב-7 מ-17 כולל 5 מ-13 מהטריי)
"אני יושב ומסתכל עם קטעים ביוטיוב, במיוחד "GO-TO GAME 6 KLAY" לפי per ESPN’s Ohm Youngmisuk. מי שלא יודע למה הכוונה, אז הנה:
For the unacquainted, “Game 6 Klay” is one of basketball’s most iconic superheroes. His origin story came back in Game 6 of the 2016 Western Conference Finals against the Oklahoma City Thunder when Thompson scored 41 points on 11 threes to avoid elimination. Since then, “Game 6 Klay” has often returned to rescue the Warriors when they are in need, including an appearance during this year’s playoffs.
כל מה שיש לי, מל , לומר זה שהוא NEEDS ALL THE HELP HE CAN GET!
6. רודי גובר כנראה לא חוזר לג'אז
ליוטה ג'אז יהיה מאמן חדש בעונה הבאה. יהיו שם גם שינויים גדולים ברוסטר. על דונובן מיצ'ל דברנו מספיק. עתה הגיע תורו של רודי גובר. שניהם בוודאי לא יהיו. האחד שאני מאמין שיישאר זה דונובן, ורודי יעבור לאן שהוא.
MyBookie.ag חישב את הסיכויים של הקבוצות הבאות לזכות בגובר:
Here are the odds on where Gobert will play next season:
Toronto Raptors +100
Utah Jazz +150
Dallas Mavericks +250
Atlanta Hawks +300
New York Knicks +400
Brooklyn Nets +550
Golden State Warriors +600
Charlotte Hornets +1000
Los Angeles Lakers +2000
7. קווין דוראנט 'מבעיר' ('עולה' על) את סטפן סמית'
קווין דוראנט הוא בכושר שיא עם הטוויטרים שלו באוף-סיס ון הזה. ה-BEEF האחרון שלו הוא סטפן סמית' וכמה עתונאים אחרים. (https://fadeawayworld.net/nba-media/kevin-durant-calls-out-stephen-a-smith-skip-bayless-and-shannon-sharpe-my-theory-is-that-guys-like-steve-skip-and-shannon-have-changed-the-game-for-the-worse)
לאחרונה ESPN שם את סטפן סמית' נגד שחקני עבר סופר אינטיליגנטיםכ-JJ REDDICK או שחקני הווה כ-CJ מקולם או פטריק בברלי, שהורסים אותו. הואנ חושב שהוא מבין גדול וחכם מכולם רק בגלל פיו הגדול אבל ממש מצחיק לראות אותו יושב פעןר פה בלי להצליח להוציא מילה כי שחקני ה-NBA האלה הם SUPER-SMART (https://fadeawayworld.net/nba-media/cj-mccollum-and-jj-redick-desroy-stephen-a-smith-in-heated-debate-you-said-that-he-shouldnt-have-been-at-that-press-conference-thats-a-foul)
דוראנט שלח טוויטר בו הוא כותב ל-ESPN שעתה, כשסטפן סמית' עומד מצול כדורסלנים שגם מבינים את המשחק וגם יודעים לדבר, הוא – דוראנט – הפך מכור לתכנית. "כשסטיב סמית' היה מול NON-BASKETBALL PEOPLE כמו Max Kellerman and 'Mad Dog' Russo – "לא היה טעם לחזות בטראש"
דוראנט 'הזהיר' את סטפן סמית שבקרוב ESPN תזמין עוד שחקנים שהוא TRASHED בעבר, והבור שרדיק, בברלי, ומקולם הכניסו אותו יהיה רק 'גומה קטנה' לעומת הבור שהוא – דוראנט – ואחרים יכניסו אותו.
8. טרי סטוטס הוא המועמד מס' 1 לאמן את יוטה ג'אז
דונובן מיצ'ל רוצה פנים חדשות. הוא רוצה את Johnnie Bryant, עוזר מאמן הניקס, והג'אז מראיינים גם אחרים, אבל הדיעה הרווחת היא שטרי סטוטס, מאמן פורטלנד לשעבר, יקבל את הג'וב!
הבולס אחרי רודי גובר
9. התקפת הסניקרס החדשות של נייקי שתאיים על עולם הכדורגל והכדורסל, ולמעשה כמעט כל ספורט אחר. הסוד הוא ב-CLEATS ובסולייה
לכדורגל:
New Nike Superfly 7 Pro MDS FG Soccer "superfly" Cleats Shoes Mens Size-11.5 BQ5483-703
לכדורסל
עמיחי קטן
9 יונ 2022 08:02:02תודה מנחם.
בעניין קשור, אבל קצת שונה. מישהו שאל אותי איפה סטף נמצא בדירוג כל הזמנים שלי, ואמנם על זה אין לי תשובה מספיק מובהקת, אבל מה שאני יכול לומר זה שאצלי ברשימות הוא ראשון מבין השחקנים הפעילים, בלי קשר לשאלה איך סדרת הגמר הזאת תסתיים.
מנחם לס
9 יונ 2022 08:13:49אני לא בטוח שהייתי בוחר בו ראשון אילו התחלתי קבוצה. כנראה שהייתי בןוחר ביאניס לפניו. אבל הוא בוודאי בחמישייה הראשונה. מה שבטוח זה שקלעי כמוהו לא היה אף פעם.
עמיחי קטן
9 יונ 2022 08:16:24אחד היתרונות המשמעותיים של סטף זה שהוא לא צריך מלא קלעים לידו, בניגוד לכל סופרסטאר אחר כמעט.
ברוך רובין
9 יונ 2022 08:51:10אפילו אמא של קרי לא בוחרת אותו לפני לברון בדור שלו, אפילו לא קרוב.
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 09:11:15אמא שלו אולי לא אבל אני כן. בחירה קלה אפילו.
ברוך רובין
9 יונ 2022 09:47:02שמעון אתה שונא לברון מבחינה אובייקטיבית הוא מתעלה על קרי בכל כך הרבה בקריירה, אורך הישגיים… קרי אולי השחקן המלהיב היותר שדרך על הפארקט אבל לחלוטין לא הטוב ביותר או הגדול ביותר בדור שלו.
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:27:14הסיבה היחידה ל"הישגים" של לברון הם סופר טימס ושנים רבות במזרח
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:28:30ורצון הליגה לווי אר אול וויטנס=שיפוט והגנות מתרפסות ולא מגינות
סטף תכלס שחקן כמה רמות מעל השקץ. אחרי סטף רודפים קבוע 2 שחקנים בלחץ בלתי פוסק. על השקץ אין רוב הזמן שומר ואם יש הוא עומד 1-2 מטר ממנו
ברוך רובין
9 יונ 2022 10:31:48כן על סטף מחליטים לשמור כי רוצים להשפיל אותו ואת לברון רוצים להאדיר, תספר לי איך רצו אחריו שניים היום שהשאירו אותו פעם אחר פעם חופשי על ה3 גבוהיי הסלטיק.
.
דרך אגב דוראנט במזרח לא הגיע לגמר עדיין והודח בסוויף משפיל על ידי הסלטיק
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:35:39המזרח בתקופת דוראנט 10 רמות מאשר בתקופת לברון. וכן לא שומרים את השקץ כדי לא להשפיל את המלך. מעולם לא שמרו אותו מעבר למינימום הנדרש.
השאירו את סטף חופשי פעם אלת? ברוך הבא ל-19 שנות לברון. אם תראה מגינים, לחץ, האסל, טראש באזור שלו תמסור להם דש.
גם דשון סטיבנסון מוסר כזה
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:37:36לברון זה בועה באבל, אני מבין את זה יותר ככל שאני מתבגר. התקשורת עשתה אותו ודאגה למלך.
בסופו של יום כמו דוראנט קנה אליפויות בסופר טימס (למעט האליפות עם הקאבס שמגיע לו בזכות) ובאיזה באבל שנח חצי שנה לפני והיחיד שהתאמן חח
ברוך רובין
9 יונ 2022 10:38:26שמעון למה לא רוצים להשפיל את לברון, אבל רוצים להשפיל את קרי דוראנט… אמרתי לך להפסיק עם הפטריות
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:45:51את קרי רוצים להשפיל כי הוא מקרקס אותם. כנל דוראנט. הם לא הוגדרו כפני הליגה. צריך פטריות כדי לא לראות את ההבדלים בשמירה על סטף ועל השקץ 🙂
עמיחי קטן
9 יונ 2022 10:11:03אני לוקח את סטף לפני לברון
ברוך רובין
9 יונ 2022 10:15:55מה זה לוקח ברור שסטף טוב מזה כיום, אתה התייחסת היסטורית וסטף בכלל לא בדיון עם לברון.
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:29:11גם היסטורית לוקח את סטף על השקץ כל יום. בכדורסל אמיתי השקץ לא היה משיג חצי מהשגיו
עמיחי קטן
9 יונ 2022 10:32:06בעיני, אחד המאפיינים החשובים ביותר ב"גדולה" של שחקן, ואולי אפילו החשוב ביותר, זו ההנאה שהשחקן הזה מסב לצופים. לכן, אני לוקח את סטף על פני לברון גם היסטורית (וכן, ברור שזה מושפע מזה שאני לא מחובבי לברון. בעיני זה חלק מהותי באופן שבו אני מרכיב את הרשימה)
ברוך רובין
9 יונ 2022 10:35:15כדורסל זה לא ספורט אומנתי לא מקבלים נקודות על יופי בגדולה היסטורית אחרי זה הארדן ודונציץ לא ברשימה ובטח שלא שאקיל, מנקדים על יכולת והשפעה על המגרש ושם לברון מעל קרי.
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:42:40לברון שיחק במזרח החלש בהיסטוריה שהתחרות שלו היו פול גורג וגארנט מזדקנים והוא היה בסופר טים. ניפח סטט, נשמר בצורה הכי מגוחכת שכוכב נשמר אי פעם. איש תקשורת ויחסי ציבור של הליגה. חי על השופטים עם צעדים ומרפקים ושריקות אוויר.
ההשפעה של לברון היא רק מחוץ למגרש כי הליגה חפצה בעיקרו.
שורה תחתונה 19 שנה בליגה. 2 אליפויות קנויות במיאמי, אליפות באבל אחרי חודשי מנוחה בכיף והיחיד שהתאמן, תכלס את הבאבל עשו רק בשבילו, אף אחד לא רצה בכלל לשחק והזוטרים רק רצו את תשלום הכסף ולברוח הביתה.
ואליפות אחת אמיתית בקאבס.
וניפוח סטט באזזור המזרח החלש בהיסטוריה.
סטף שיחק במערב אימתני לפחות וגם לו יש 2 אליפויות קנויות עם דוראנט ואליפות אחת אמיתית.
אם יזכה השנה עובר את לברון אצלי גם בדירוג ההיסטורי.
שלא נדבר על זה שהבן אדם שינה את המשחק לגמרי
ברוך רובין
9 יונ 2022 17:15:16שכחת גם 4 MVP 4 mvp final ו13 פעמים בחירה לחמישייה ראשונה, השורה התחתונה היא שמבחינת הישגים לברון הרבה מעל קרי. דרך אגב קרי הוגדר כפני הליגה ב2015
Jonathan
9 יונ 2022 09:24:51אני שאלתי.
נגיד אחרת – אם סטף עבר את מג'יק זה אומר שמבחינתך הוא עבר גם את לארי? וילט? קובי?
NBA בדם
9 יונ 2022 09:43:04מבחינת החבר'ה סטף הוא הgoat גם בלי mvpf אחד, אבל לברון הוא כלום לעומתו שיש לו "רק" 4 אליפויות(3קבוצות שונות), 4 mvp ו10 גמרים.
13 בחירה עונה ראשונה.
אני לא הייתי מכניס את לברון ל75 האגדות.
הוא לא ראוי לזה.
Jonathan
9 יונ 2022 09:53:01אתה נורא אובססיבי לגבי הFMVP. לביל ראסל לא היו כאלה בכלל (כי לא חילקו אותם רוב הקריירה שלו) לדעתך שאק סנטר יותר גדול ממנו?
ברוך רובין
9 יונ 2022 10:16:37בטח ביל ראסל היה נגר בליגה לא תחרותית
Jonathan
9 יונ 2022 10:26:26באותה מידה אפשר להקטין כמעט כל שחקן
ברוך רובין
9 יונ 2022 10:33:19זה לא כל שחקן יש הבדל עצום בין שחקן של 15 נקודות ב40% מהשדה בליגה לא תחרותית לשחקן של 30 נקודות ב58% אחרי שהמשחק נהפך לפופולרי מאגר הכשרונות גדל משמעותי המשפחה הכסף התחרות שאקיל גדול מראסל לא קרוב בכלל. ר
Jonathan
9 יונ 2022 10:51:16ראסל שיחק בליגה שבה ההתקפות נמשכו כמה שניות. זה היה גם אחוז הקליעה הרגיל בליגה.
בליגה הזו הוא הצליח להשתלט על כמות אדירה של ריבאונדים (לא היו הרבה סנטרים שהתקרבו אותה כמות הריבאונדים למרות שכולם החטיאו כל הזמן) והכריע משחקים בהגנה כמו שאף אחד לא עשה לפניו או אחריו. יש מעט מאוד שחקנים שקיבלו MVP אחד על דומיננטיות בהגנה. הוא קיבל חמישה…
ברמת ההישגים שלו לעומת התקופה – הוא פשוט יוצא דופן.
.
מצד שני – אם השאלה היא לגבי תחרותיות – אז ברמת תחרותיות של ימינו אפשר לשים את לברון וסטף חופשי לפני ג'ורדן… הליגה של הניינטיז עברה הרחבות תכופות שפיזרו את הכישרון, הגיוס עדיין היה בעיקר של מסיימי קולג'ים ואמריקאים, בעולם עוד לא למדו לשחק ברמה מספקת (היה להם את קוקוץ' ומוטומבו), ואף אחד לא דמיין שאפשר לאמן סנטרים לזרוק מכל פינה במגרש…
NBA בדם
9 יונ 2022 11:11:56זה שאלה, מה עדיף מספרים אישיים והישגים או הישגים קבוצתיים מרובים בנוסף להשפעה הגנתית נעלה?
אני חושב שראסל היום היה מינימום דוויט הווארד בשיאו ועוד לעשור פלוס וזה יכול ללכת לכל כיוון.
Jonathan
9 יונ 2022 11:15:46היו לבחור 5 תארי MVP לצד 11 אליפויות. זה לא רק "הישגים קבוצתיים מרובים בנוסף להשפעה הגנתית נעלה".
Jonathan
9 יונ 2022 09:54:09פשוט זה מרגיש כמו הפגם שמצאת אצל קרי ואתה נורא מתעקש לדבוק בו. זה נהיה קצת אבסורדי באיזשהו שלב…
NBA בדם
9 יונ 2022 11:18:36תואר הגמר הוא מדגים דומיננטיות ברגע החשוב ביותר (לרוב כמובן).
שחקן שלא זכה בו אחרי כל כך הרבה הופעות וזכיות לא היה אף פעם קונצנזוס מובהק באף התמודדות.
סטף הוא שחקן מדהים אבל לא הראה באופן מובהק ביותר שהוא "מכופף" קבוצה מתי שצריך, ולכן יש לו חוסר בתכונה הזאת.
כמובן שזכייה תתרום למעמדו ולדומיננטיות שלו.
נחכה ונראה.
Jonathan
9 יונ 2022 11:30:05אתה מבין שכדי להתחרות – צריך להגיע לשם – הוא הביא את הקבוצה שלו לשם כבר 6 פעמים. בכל הפעמים האלו הם שם מספרים מרשימים (לכל הפחות). אתה נדבק לתואר שמוענק על ידי חבר שופטים, לא למה שנכנס לסל ולתוצאה הסופית.
NBA בדם
9 יונ 2022 12:54:36לגבי ראסל, היו לו 5 mvp אבל קלע בהם 15-17 נק', זה לא קרוב למה שמקובל לשחקנים שזוכים בתואר השחקן הטוב בליגה.
11 אליפויות זה עצום, אבל הוא שיחק גם בליגה קטנה וגם קבוצתו הייתה משופעת בשחקנים מעולים.
לגבי סטף והעפלה ל6 גמרים:
ב15' הארדן והווארד (שהיה רחוק משיאו) וזהו, הם היו המכשול עד הגמר.
בגמר ניצחו כי לברון נותר לבדו ומתח אותם ל6 משחקים- סטף היה חלש מאוד.
ב16' עברו את אוקלהומה החזקה(שגם שם סטף לא היה בנחרצות השחקן הטוב בסדרה)- בגמר הפסידו למרות יתרון 3-1 ושני משחקי בית- סטף לא היה עקבי ולאורך רוב הסידרה לא היה במיטבו.
17'-18- דוראנט הצטרף לקבוצה הטובה בהיסטוריה בעונה הסדירה והאליפויות היו קלילות (למעט יוסטון שעשו להם את המוות, אבל פול שבק).
בשני הגמרים דוראנט היה יציב יותר וזכה בתארי הגמר.
השנה הם עברו פריכיות ופצועות ונחכה ונראה איך יתפתח הגמר.
גיא רוזן
9 יונ 2022 13:00:405 mvp זה 5 mvp
זה ממש לא משנה כמה הוא קלע.
.
ליגה קטנה, כן.
אבל ליגה קטנה לא פותר את העניין הפעוט של 10 מ-10 במשחקי 7 בה פלייאוף
(אם כבר, ההפך).
.
ב-15 סטף היה צריך לזכות ב-mvp.
26 נקודות, 54.5% אפקטיבי.
אם זה "חלש.. "
Jonathan
9 יונ 2022 13:54:47פשוט תגיד שהרצפה של כולם הייתה עקומה והייתה רוח כשהם זרקו
NBA בדם
9 יונ 2022 16:37:07גיא,
הנתונים של סטף בגמר 15' מכובדים, הבעיה לא המספרים אלא העובדה שלקח להכניע את לברון (שהיה הכי לבד שאי פעם כוכב היה בגמר כלשהוא) 6 משחקים.
הוא לא שיחק טוב, אם היה משחק טוב , היו שוחטים את קליבלנד ב4 חלק.
עמיחי קטן
9 יונ 2022 16:45:01NBA בדם – לפעמים קשה לי להבחין אצלך בין הנתונים האובייקטיביים (למשל – סטטיסטיקה, תארים אישיים וכו') ובין המסקנות הסובייקטיביות שאתה משיג מהן (למשל – האמירה שלך לפיה "סטף היה חלש מאוד בגמר 2015". אמירה שלי נראית מנותקת. אני אסכים על משחק וחצי חלשים).
עמיחי קטן
9 יונ 2022 16:46:05כמובן שזו זכותך המלאה להחליט שסטף היה חלש בגמר ולקחת את זה בחשבון בחישובים שלך, אבל אני חושב שיהיה קשה לאחרים להסכים איתך לגבי זה
NBA בדם
9 יונ 2022 20:05:13גיא,
במידה ואתה מחשיב 5 MVP ואת כל האליפויות של ראסל שהם שוות באותה מידה להישגים דומים של שחקנים אחרים,אז אין ויכוח ראסל הוא העז בלי ללא ספק, מי יכול להתחרות עם הישגים כאלו?
עמיחי קטן
9 יונ 2022 10:12:11הוא באותה סביבה שלהם
Jonathan
9 יונ 2022 10:15:11מאוד דיפלומטי מצידך
NBA בדם
9 יונ 2022 20:00:12אסביר לך את גמר 15' בתזה שלי:
שחקן לא רק נמדד אם הוא זכה בתואר כן או לא, הוא נמדד מה הוא עשה עם הכלים העומדים לרשותו(חבריו לקבוצה) וכמה הוא מקסם זאת להצלחה קבוצתית.
בגמר המדובר לברון איבד את לאב וקיירי, ונותר עם מוזגוב,דלי,ג'יי אר סמית',שאמפרט ותו'מפסון.
מנגד גולדן מעבר לקרי הייתה עם איגי(בן 31 סה"כ), קליי, דריימונד,בארנס, בוגוט ושון לווינגסטון
אז נכון שקליי לא היה במיטבו אבל עדיין הצוות המסייע לקרי הוא טוב פי כמה וכמה ממה שנותר ללברון.
הסיבה שהסידרה נמשכה 6 משחקים זה הרבה בגלל לברון שהחזיק את קבוצתו מעל המים עד שכוחותיו נגמרו , אבל גם הרבה בגלל שקרי לא היה מספיק טוב ודומיננטי לאורך הסידרה.
אני זוכר לקראת סוף הסידרה ממש חשבו לתת את התואר ללברון, ולא העדיפו לתת אותו לקרי עקב היכולת הלא משכנעת.
אז נכון שסטף קלע 26 באחוז טוב, אבל הוא לא היה טוב.
אם לסטף דריי וקליי היו נפצעים לברון היה מועך את גולדן ב4 חתיכות.
זה מה שחשתי באותה נקודת זמן.
Jonathan
9 יונ 2022 20:37:29או ש…
לברון החזיק את הקבוצה שלו במשך 3 משחקים כי הוא באמת שחקן גדול.
אבל בסוף קרי ניצח. וקרי היה ממש טוב בשלושת המשחקים האחרונים והם נגמרו ב21, 13 ו-8 הפרש כך שמרגע שהווריירס התאפסו על עצמם היה קשה לטעון שלברון החזיק משהו מעבר ללתת מופע ISO מרשים.
NBA בדם
9 יונ 2022 21:40:17מה זה קרי ניצח?
הוא נהנה מההפקר שלא היה ללברון עזרה, מתי שהוא היה ברור שהוא יתאפס.
קרי בתחילת הסידרה לא היה טוב כלל
במשחק השני הוא היה חושך, במשחק השלישי הוא התעורר מאוחר מדי.
במשחק הרביעי רק ברבע האחרון סטף וגולדן ברחו לקאבס.
יריבה בריאה הייתה מנצלת את המומנטום ושולטת בסידרה בבירור ואז נראה מה היו חושבים על סטף.
המצב ששיחקו מול קבוצה חבולה איפשר לגולדן ולקרי לא להיענש על חצי סידרה חלשה ואנמית.
גיא רוזן
9 יונ 2022 21:49:52השיטה הזו, של לחלק כוכביות,
היא בעייתית והיא דו כיוונית.
.
2016,
ההרחקה של גרין. העובדה שקיירי הציל את לברון.
2020,
בועה. העובדה שללייקרס הייתה מנוחה ארוכה באמצע העונה. העובדה שהם זכו לשחק מול ההיט בפיינלס.
.
רואה איך זה עובד?
זוכר איך לברון נראה בתחילת הסדרה מול גולדן ב-16?
זוכר את האחוזים המחרידים שלו ב-3 המשחקים האחרונים ב-15?
.
כמובן שכל הנ"ל שטויות.
אפשר לשחק רק מול מי שמולך,
ופציעות, הן חלק בלתי נפרד מהמשחק.
בשנה שעברה מילווקי הרוויחו מהפציעות של הנטס (ועדיין זה היה מרחק של סנטימטר),
השנה הם אלו שהיו פצועים מול בוסטון.
.
השורה התחתונה היא שגולדן ניצחו כי הם היו הקבוצה החזקה יותר.
וקרי, הוא היה המצטיין בשורות גולדן.
גיא רוזן
9 יונ 2022 21:53:24שלא יהיה ספק,
אני אוהד של לברון.
אני פשוט לא מרגיש את הצורך לשנמך את קרי.
היה ונשאר, קלע ורכז מדהים.
שחקן מוביל ב-3 אליפויות ו-6 פיינלס,
השחקן המוביל באליפות ו-3 פיינלס.
2 זכיות מוצדקות ב-mvp,
השורה של שירי קליעה מטורפים.
.
אם אתה מקשיב למה שלברון עצמו אומר,
אתה יודע שגם הוא לא חש בצורך…
NBA בדם
10 יונ 2022 09:41:07עצם זה שכוכב ששיחק בלי 2 השחקנים הכי טובים של קבוצתו ולקח 2 משחקים מהקבוצה היריבה (לא כולל הארכה שהפסידו במשחק הראשון), זה מראה על ניצחון לא משכנע בסידרה איך שלא תהפוך את זה.
NBA בדם
10 יונ 2022 01:26:18גיא,
אין בעיה שמרוויחים מפציעות, הבעיה היא שלפחות הניצחון יהיה משכנע בגלל הפציעות.
בכל מקרה אני לא אוהב את קרי ואת סגנון משחקו, אבל אני מעריך אותו כשחקן והוא אחד מ15 הגדולים בכל הזמנים לכל הפחות.
Jonathan
10 יונ 2022 06:27:02ניצחון "משכנע" זה כבר הדבר הכי סובייקטיבי בעולם. זה גם צ'רי פיקינג מהרבה נצחונות כן משכנעים שאפשר לבחור להתעלם מהם…
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:29:40אם סטף השנה יביא טבעת הוא נכנס לטופ 5 היסטורי אצלי
אבג
9 יונ 2022 11:14:44מסכים עם ברוך לגמרי
לברון קלע יותר נקודות, מסר יותר אסיסטים, לקח יטתר ריבאונדים, חסם יותר, חטך יותר, שמר טוב יותר ולרח קבוצות גרועות יותר להישגים טובים יותר לאורך יותר זמן.
בסופו של דבר הכל סובייקטיבי, אבל אם מדברים על הנאה אז טימאק ווינס קארטר טופ 10.
עמיחי קטן
9 יונ 2022 16:41:56אם הנאה היא הקריטריון היחיד אז אין שום מדד אחר ושום דבר אובייקטיבי.
בסופו של דבר, השאלה היא מי השחקן שהכי יהיה חסר אם נספר את הסיפור של הליגה בלעדיו, ושם יש לנתונים ה"אובייקטיביים" מקום חשוב, אבל חלקי.
אבג
9 יונ 2022 17:35:24אז איך צדיק בנתונים אובייקטיביים את הדירוג של סטף לפני לברון ללא התחשבות בהנאה מצפייה?
עמיחי קטן
9 יונ 2022 19:49:57יש הרבה קריטריונים. חלקם אובייקטיביים וחלקם סובייקטיביים, כשאצלי מבין הסובייקטיביים ההנאה מצפייה מדורגת גבוה, מכיוון שאני מאמין שזו המטרה העיקרית של הספורט המקצועני בכלל.
אהרון שדה
9 יונ 2022 18:15:49מבחינת הגדולים בדורונו אז
נוביצקי האגדי לקח אליפות לבד
מאז לברון קנה אליפויות אני מסכים עם שמעון חלקית כי שמעון יותר מדי מהר נותן ללברון את האליפות בקאבס
אני זוכר שהיה לה את המזרח החלש שהיו לו עוד 2 כוכבים ושנהנה מהרחקה של גרין
והוא למעשה טייל עד הגמר
קרי במובן זה לקח אליפות אמיתית ו 2 מזויפות
דוראנט שהוא שחקן ההתקפה הטוב בדור לא הביא שום אליפות של ממש
נשארנו עם קוואי
ויאניס
קוואי מוביל 1-2 בתארים
אבל יאניס היה הרבה יותר דומיננטי והרבה יותר שלם
אם קרי לוקח השנה הוא עוקף אותם בטח אם נבחר לאם וי פי .
NBA בדם
9 יונ 2022 20:22:35התייחסות לכל נקודה:
מסכים שנוביצקי לקח את האליפות הכי קשה שאפשר (אולי אי פעם)
לברון יצר קבוצת כוכבים ולא הצטרף לקבוצה הטובה בהיסטוריה בעונה הסדירה. (ב12' ואלך וויד כבר לא היה אותו כוכב ובוש הוא שחקן חמישייה מעולה אבל לא הרבה יותר מזה, ומעבר לכך בשנים הללו הם פגשו את הספרס החזקים פעמיים ואת אוקייסי הנפיצה והאתלטית שלא היו נחותות מהן כלל).
קרי לקח אליפות "אמיתית" שלברון שיחק בלי לאב וארווינג.
לגבי דוראנט אתה צודק 100%
קוואי הביא אליפות מרשימה אחת, בספרס הוא היה טוב אבל היה רחוק מלהיות כוכב.
יאניס גם הביא אליפות גדולה מהחיים.
captain beefheart
9 יונ 2022 08:10:34תודה דוק.
בעניין אחר – מי עוד נהנה כמוני מהסרט "האסל" שעלה אתמול לנטפליקס?
ד"ר פופרס
9 יונ 2022 08:36:16מי מי מי
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 09:10:29זה סרט עם אדם סנדלר וחואן הרננגומז על כדורסל עלה אתמול
ibl
9 יונ 2022 08:46:15+1
Smiley
9 יונ 2022 09:20:59סרט נחמד מאוד. נותן מבט על התהליך של הסקאוט וקצת על הקומביין. סרט חביב מאוד ומומלץ
yaniv
9 יונ 2022 10:08:00סרט חמוד,מזכיר קצת את ג'רי מקגוויר רק בגירסא עדינה יותר.היה יפה לראות שהם מעודכנים.הקטע בתחילת הסרט שהוא אומר לו שהאס יכול לשחק נהדר ליד אמביד,מקסי,האריס וטייבל(נדמה לי) ולא הזכירו את סימונס.
אדוארדס משחק תפקיד שתפור עליו
מנחם לס
9 יונ 2022 15:37:45אני ראיתי ומאד נהניתי
ד"ר פופרס
9 יונ 2022 08:36:00תודה על מעורב עשיר
טרי סטוטס הוא המועמד מס' 1 לאמן את יוטה ג'אז
טריידר דן הולך לשים את העציץ סטוטס בתור מאמן,וואו אם זה יקרה אני נכנס לצנטרישוט לשבוע
לבכות או לצחוק
ברוך רובין
9 יונ 2022 08:57:52תודה מנחם כרגיל פנטנסטי, והסכמתי עם הרוב בוסטון הראתה את העליונות הפיזית שלה במשחק היא יכלה לסיים את המשחק בבלואוט ללא שטויות של טייטום (שהיה נפלא בחצי השני), הם החיו את המשפט מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח.
בוסטון טחנה שחטה ושחטה את גולדן מתחת לסלים, חדרה עד הסל כמה שרצתה וההגנה של גולדן סטייט פשוט הייתה מביכה, לי באופן אישי זה הרגיש בוגרים נגד ילדים.
* לסטיב קר היה חסר אחד בשם וויסזמן 2.16 עם אורך בלתי נגמר ומגן טבעת אדיר שהיה חוסם את הצבע ומביא אתלטיות שכל כך חסר לקבוצה מול בוסטון חבל שהוא לא נתן לו לשחק בעונה הרגילה.
.
דריימונד גרין זה האפס הגדול ביותר שהיה על המגרש הלילה ממש שחקן חילוש כנו בכל הסדרה אני לא מבין את קר שנותן לו כל כך הרבה דקות, אין לו שום יכולת לזרוק לסל ההתקפה איתו 4-5 והוא היה נוראי גם בהגנה.
עגל
9 יונ 2022 09:10:11ווייזמן היה פצוע כל העונה ולא שיחק, אתה לא מכניס שחקן כזה לגמר ככה סתם.
שקר יתחיל להכניס קודם שחקנים שכן נמצאים בכושר על הספסל שלו.
ברוך רובין
9 יונ 2022 09:14:43הוא היה פצוע במיניסקוס כל העונה, לפני המשחק התפרסם סרטון שלו קולע גאמפים על ימין ושמאל. קר לא בנה עליו גם לפני. הוא העדיף גם את הגופה של איגודלה על קומינגה, קר מאמן מצויין הבעיה שדומה לדאונטני הוא יודע לשחק בשיטה 1
Smiley
9 יונ 2022 09:27:18זה שהוא קולע ג'אמפים עדיין לא אומר שהוא כשיר, זה חלק מהשגרת אימונים שלו כי הוא חלק מהקבוצה, והווריורס עדיין בונים עליו בתור שחקן שלהם.
לרוקיס תמיד קשה בשנה הראשונה שלהם, בטח לגבוהים שמתפתחים לאט, ו-וויזמן הגיע אחרי שנת מכללות שעזב בתחילתה ולא ממש שיחק. וגם בעונה הראשונה סבל מפציעות.
בנוסף, יש בדרך כלל קפיצה גדולה בין השנה הראשונה לשנייה אצל שחקנים. וויזמן די פספס את זה ואני ממש לא יודע איך הוא יופיע עונה הבאה. אבל הפוטנציאל שלו עצום עבור הווריורס (בהנחה שיממש אותו או את רובו).
ברוך רובין
9 יונ 2022 09:42:19קר עונה שעברה הסביר לו בבירור שהוא רוצה ממנו להיות שחקן משלים, אני לא בטוח בכלל שהלוחמים בונים עליו שחקנים במיוחד סנטרים צריכים יד מכוונת ומקום לטעות ובוורירוס אין את זה ממי תקח זריקות ? אני מסכים איתך לגבי הכשירות
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:30:44עדיף לנסות את וויזמן מאשר את הנגר
Drexler
9 יונ 2022 09:02:18טרי סטוטס בחירה נוראית לאימון יוטה אחרי סניידר . כמו להחליף את דיוויד בלאט באבי אבן . גובר בטוח יוחלף השאלה במי .
אני לא סובל את הציוצים של דוראנט אבל בסוגייה הזו הוא צודק , למי שעוקב אחרי first take מפעם לפעם , שחקני הנבא לשעבר עושים לסטיבן איי סמית בית ספר עם הידע שלהם בכדורסל ובכלל קהל הצופים רוצה לראות אנשים בעלי ידע אמיתי בכדורסל שיודעים לנתח את מה שקורה במגרש בניגוד לפרשנים שצועקים סיסמאות חלולות. נדמה שכיום שחקני הכדורסל משתלטים על המדיום התקשורתי בזכות הפודקאסטים שלהם והם בעצמם אנשים נבונים שיודעים לדבר ולהתנסח בטלוויזיה ולא רחוק היום בו הם ידחקו את הפרשנים בשקל כמו סטיבן איי סמית החוצה.
Smiley
9 יונ 2022 09:23:37היתרון של השחקני כדורסל שהם פשוט היו שם ושיחקו את המשחק ומכירים אותו מגובה הפרקט. לכן זה יתרון עצום עבורם, כי לפעמים מה שהצופה חושב מהטלוויזיה זה משהו אחד, שבפועל על הפרקט קורה דבר שונה לחלוטין.
ברוך רובין
9 יונ 2022 09:45:23מצטער ידידי כאן אני חולק עלייך ראינו את ההבנה של לא מעט שחקני עבר באימון ובניהול סטיב נאש גורדן שאקיל או יל … בסוף זה שהיית מצויין על הפארקט לא אומר שתוכל להדריך אחרים או שאתה מבין את המשחק יותר טוב מהצופים. דרך אגב הקהל הצעיר מעדיף עיתונאות צהובה מאשר פרשנים יש סיבה למי אי סמית מרוויח כל כך הרבה, זה לא הטעם שלי אבל ESPN מבינים מצויין לאן הרוח נושבת בדור הצעיר.
Smiley
9 יונ 2022 11:54:43אני לא מדבר על אימון ו/או ניהול. אני מדבר על פרשנות או הבנה של סיטואציה לצופה בטלוויזיה
Smiley
9 יונ 2022 09:22:19דני איינג' נכנס למשרדים של הג'אז כמו קאובוי שבה לעשות סדר בעיירה באמצע המדבר… אף אחד לא בטוח שם מ"טריידר- דני"
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:31:30שבסוף לא יטרידו את דני בוי
אור
9 יונ 2022 09:29:24תודה מנחם
.
עסק מעניין עם הסאנס, האמת שאם להיות selfish כאוהד טוב שהם הסתירו את זה ולא קיבלנו סיום מגוחך לסדרה
.
דוראנט חייב לשחרר, אולי יואל יכול לעזור לו עם זה
ד"ר פופרס
9 יונ 2022 09:34:33אהההה
איזה יואל? יואל פופרס או יואל אמביד?
רק חוקן יעזור לדוראנט
אור
9 יונ 2022 09:35:41דוקטור פופרס כמובן
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:32:04זה משהו שהיה שמור לשקץ-משחק הקוביד. הסאנס גנבו לו את זה
Jonathan
9 יונ 2022 09:29:27תודה מנחם.
וואו פניקס… מבין את הרצון לנצח ושהוריאנטים האחרונים יותר מתונים – אבל איכשהו הם מעצבנים אותי.
בכלל, אם לא היו משחקים לפחות היה להם תירוץ. ככה סתם הפסידו ושיחקו את המשך העונה של דאלאס.
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:32:36אמין כמו משחק השפעת
golan
9 יונ 2022 09:49:02תודה מנחם, אחלה מעורב.
היסטורית לדעתי סטף הגארד השני בכל הזמנים אחרי מג'יק
IDO
9 יונ 2022 10:30:08טוב שלפניקס יש סיפור לספר לעצמם.
גם אני שאני מפסיד בטניס זה בגלל שלא ישנתי טוב בלילה, השמש במקום הלא נכון או באתי עם הרקטה הלא נכונה. זה הכל סיפורים.
בקשר לבוסטון. וואוו. פעם ראשונה בשמונה השנים האחרונות הלוחמים ללא פצועים לא היתה הקבוצה הטובה על המגרש. הם זרקו את כיור המטבח ומכונת הקפה וזה עדיין לא הספיק. אם בוסטון יכולה לתת עוד 2 משחקים כאלו, אז too good. הם הקבוצה הטובה יותר
ברוך רובין
9 יונ 2022 10:30:12https://www.si.com/nba/lakers/.amp/news/lakers-russell-westbrook-laughs-off-idea-of-becoming-bench-player-ee21
אפס נשאר אפס, דרך אגב המאמן של הלייקרס על פטריות הזייה אין דרך אחרת להסביר את השטויות שפולט
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:33:28גם אני הייתי צוחק. וברוך אתה בדיליי כבר היה על זה ביומני האשך
ברוך רובין
9 יונ 2022 10:36:35איך זה מלפני 10 שעות
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 10:43:48אז הם בדיליי 🙂
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 יונ 2022 18:43:21:-)))))) אשכרה
גיא רוזן
9 יונ 2022 13:02:35מילה על דיוני מקומו של קרי במגדל השן של ה-hof
.
עוד לא פרש, הילד. סבלנות.
את הכסף סופרים במדרגות…
.
וקצת יותר ברצינות –
צריך מעט פרספקטיבה שניתן לקבל רק אחרי ששחקן פורש.
הציפור הנדירה
9 יונ 2022 13:11:26בכל מקרה מקומו מובטח כשחקן היסטורי וכאחד מלפחות עשרת הרכזים הגדולים בכל הזמנים והקלעי מרחוק הגדול ביותר בכל הזמנים.
The Pro
9 יונ 2022 13:24:51מחשבים הגנה ב-HOF? אפילו מרקוס סמארט הגמלוני חוגג עליו בצבע.
–
סטפן קורי הוא שחקן ההגנה הכי גרוע של הלוחמים וברגע שהוא לא מקבל את הכבוד המיוחד של השופטים
הוא לא מסוגל לשמור ברמה של הליגה הזאת.
הציפור הנדירה
9 יונ 2022 13:09:28בראון סיים אולי עם 18-10, אך לא ייתכן 16-0!!!
The Pro
9 יונ 2022 13:29:48יש הבדל גדול בין לשחק מול גארדים ברמה של ג'יילן בראון,וויט ופריצ'רד
לבין רג'י בולוק או הנגריה של ממפיס.
–
קווין לוני עוד שחקן שניצל את החולשה של היריבות בצבע, והיום הוא משותק
מול הפורוורדים של הסלטיקס.
DNA
9 יונ 2022 17:46:13זה יתכן. אבל לא במשחק הזה!!!
The Pro
9 יונ 2022 13:20:17מנחם,משחק שמראה בדיוק את החולשה והפוטנציאל של בוסטון, קבוצה שעם הכלים שלה הייתה צריכה
לסיים את ההיט בסוויפ והפסידה כבר אחד לווריורס החלשים.
–
השחקן המאכזב עד כה הוא דווקא הצעיר טייטום שעם הריטואל הקבוע תופס את הכתף בכל תחילת משחק לפני שנגעו בו,
השחקן הכי חשוב של הסלטיקס והאקס פקטור כפי שרשמתי לפני שהתחילה הסדרה הוא בראון,
ג'יילן בראון הוא הפרמטר שבסוף יקבע אם לסלטיקס תהיה אליפות, הוא זה שמקבל את ההחלטות ואף אחד לא יכול לשמור עליו בצד השני.
פחית שימורים צמיגית של Ljos
9 יונ 2022 15:17:12אם הדיווח לגבי פיניקס נכון זה חתיכת מחדל רציני שמצריך חקירה מעמיקה.
לפני כמה שנים כתבתי פה על היסטוריית הצללים של ענפים שונים, וכתבתי שם שבעברו של הפוטבול לקבוצות היה שחקן בתפקיד TB שהיה אמור להשתעל ולהעביר שחפת לקבוצה היריבה. עכשיו אני חושב שחבל שלא סגרתי זכויות יוצרים על ההמצאה הזו, אולי הייתי מרוויח כמה גרושים עכשיו מלתבוע את פיניקס.
אור
9 יונ 2022 15:59:29מדובר על TB12 במקרה?
פחית שימורים צמיגית של Ljos
9 יונ 2022 17:00:09חח
אותו שאדו תובע.
מנחם לס
9 יונ 2022 15:42:14תודה לכולם
shadow
9 יונ 2022 16:02:47וואי וואי מנחם איזה מעורב גם קורונה וגם נעליים ועוד של נייק🤦🏻♂️.😅
כמה מתו מהמחדל הזה של פיניקס וכמה עוד שחקנים יהרסו לעצמם את הרגלים והשלד מהנעליים האלה?
אהרון שדה
9 יונ 2022 18:24:40מנחם מעורב נהדר
אני חושב שגובר יכול להיות חוליה משלימה להרבה מאד קבוצות
הגנה ור תמיד יהיה
אחוז שדה גבוה גם
בקיצור נגר אבל לפניך
Indiani
9 יונ 2022 18:36:02תודה רבה מנחם
לא מצאתי במדיה הרבה התייחסות לכתף של טייטום, מישהו יודע כמה זה רציני?
גובר צריך לא להפוך לסטיבן אדאמס (אוהב את אדאמס אבל הוא לא קשור לליגה). בלי שיפור בשמירה אחד על אחד או קליעה כלשהי הסגנון שלו יכול להיות נטל גדול. כמובן בתנאי שהשמירה בצבע נשארת באותה הרמה.
birdman
9 יונ 2022 19:34:37טייטום קיבל פניות מכמה אוניברסיטאות, כאשר הזריקות לא נכנסות אז הכתף כואבת, כשנכנסות הכתף מבריאה. האוניברסיטאות מרגישות שיש פה פריצת דרך רפואית.
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 21:38:51וואלה ? זה בדיוק מה שיש לאמביד כל.פלייאוף
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 יונ 2022 18:47:59מצוין מנחם, תודה רבה, אחלה סיכום של המשחק.
.
בעניין יוטה – מעניין מאד מה יקרה שם. מבין המועמדות לגובר אני מהמר על אטלנטה – אין להם הגנה, אין להם הרבה אופציות אחרות, לובים של טרה לגובר יכולים בהחלט לעבוד, ויש להם כל מיני בוגדנוביץ' למיניהם להשוות את השכר. ואם נזכה לשני בוגדנוביץ' בקבוצה אחת זה בכלל בונוס אדיר.
טריי זריקה מחשידה
9 יונ 2022 21:39:17גובר לא יהיה להוקס. חס וחלילה
מנחם לס
9 יונ 2022 20:20:02שוב, תודה ללמגיבים. אני קורא כל תגובה בעיון
נועמיקו
9 יונ 2022 23:24:22מנחם, אין אין עליך בעולם, אין עוד כותב ספורט כמוך.
"היו שם כמה משחקים בהם הבוסטון של היום הזכירה לי את המאכלים (הטובים, אגב) של אשתי האהובה גייל, אבל בוסטון של אז תמיד הזכירה לי את המאכלים של אמא שלי."
משפט כל כך סתום אבל אומר כל כך הרבה. מפתיע, מקורי ונהדר.
ירון, החלום
10 יונ 2022 01:28:01בס"ד
תודה רבה.
מעורב נהדר.