מעורב הופס ליום שלישי: בלגן חדש – שלא נדע! – בלייקרס! / מנחם לס

1.נוסטלגיה, ומה קרה אחריה

אלה דברים שנעשה בקיץ. נחשוב על הכל ונכתוב על הכל.

(אגב, את הסל שאתם רואים מאחורינו בנינו והרכבנו בעצמנו ב-1953 כשאת הטבעת עצמה בנה לנו אביו המסגר של גיורא, בן כיתתי)

במעורב שלי מאתמול מצאתי תמונה משנת 1953. אני בן 16, מאמן קבוצת בנות 13 ו-14. היום מצאתי עוד תמונה: אני, שלישי מימין, מגיע ארצה עם אשתי רינה ז"ל בקיץ 1963 לביקור אחרי שנה וחצי של לימודים (גם רינה וגם אני היינו בוגרי סמינרים למורים בארץ, והאוניברסיטאות בארה"ב תירגמו את מיכסת הלימודים בסמינרים ל-60 עד 90 קרדיטס מה-120 הדרושים לתואר הראשון). אנחנ שנינו אז עם תוארי B.A ו-B.S ושנינו עם אסיסטנשיפ בכיסנו (שכר לימוד פלוס משכורת עבור הוראה ומחקר) לקנט סטייט יוניברסיטי לתואר השני.

אז זוהי תמונה טיפוסית, ואעבור על כל אחד בתמונה ואסביר מי-מה-מו. כנראה תמונה טיפוסית של קבוצת כדורסל מליגה ג' עם שחקנים בני 15-16 עד 25-26, ומה קרה איתם 60-65 שנים אחרי. הדבר היחיד שאולי הוא לא רגיל הוא המוות של מספר גדול מהרגיל (לדעתי) של צעירי הקבוצה כשהגיעו לגילי המעבר.

הראשון מימין הוא יפתח זייד ז"ל, בנו של השומר האגדי אלכסנדר זייד בשנות ה-10 וה-20 של המאה שעברה בכל השטח שהוא היום קרית טבעון, גבעות זייד, אלרועי, כפר יהושע, שדה יעקב, ואלונים. יפתח ושני אחיו ירשו את כל האזור בו נמצא עתה פסלו של אלכסנדר זייד, אבל רק יפתח נשאר לעבוד את האדמה. שני אחיו עסקו יותר בפוליטיקה של ארץ ישראל ונטשו את האזור דרומה. יפתח היה אלוף ארץ ישראל באגרוף משקל כבד (באליפויות האגרוף השתתפו אז האנגלים, וערבים), וכן אלוף א"י בהדיפת כדור-ברזל, זריקת כידון, ויידוי פטיש. אני עבדתי אצל יפתח מגיל 14 בקייצים ובשנת הלימודים. בשנות הלימודים הוא שילם לי לפי שעה, ועסקתי בעיקר בגיזום של גפנים בגנים של תושבי קרית טבעון, שכמעט כולם גידלו ענבים. בקיץ עבדתי עבודות קשות הרבה יותר בשדות הקציר שלו. הכל – כפי שהוא אמר – זוהי הכנה טובה לעונה הבאה של כדורגל, כדורסל, שחייה, וכדורמים.

יפתח היה מין מנטור של קבוצת הכדורסל שלנו.

ליד יפתח, אפרים שפירא בן קרית עמל, שלמד אתי במכון וינגייט ושיחק שתי עונות בהפועל חיפה כדורגל בהרכב הראשון.הוא ניהל קייטנות בארץ ועתה מבלה כסניור בקיבוץ בצפון הארץ. שלישי הוא מנחם לס שהגיע לביקור שתמיד היה הפוינט גארד של חמישיית הפועל קרית טבעון, ואת סיפורי רובכם מכירים.

לידי אילן קרייטנר ז"ל, סנטר הקבוצה, שהיה אלוף אס"א בשחמט, עבר בעזרתי לארה"ב שם הפך לאייקון ב-COMMODITY MARKET בשוק המניות בניונ יורק, והמשיך לשחק שחמט כאמן, ולטוס לטורנירים בינלאומיים. הוא קנה בשנות חייו האחרונות משטח אדמה ברמת אביב ובנה שם את ביתו עבורו ורותי אשתו. לפתע ניפטר משבץ מוחין ולא הספיק ליהנות מביתו שעתה רותי גרה בו לבדה, עם עוזרת.

ליד אילן, ישראל 'סלק' שפין ז"ל, בן כיתתי. ישראל סיים אף הוא את וינגייט והפך למאמן א"ק של הפועל חיפה, ומאמן ארצי של אתלטי הפועל. ליד ישראל עומד בן-ציון (בנצי) לפיד, אמן – צייר ידוע בחיפה שהגלריה שלו עמדה בגאווה בעיר משך עשרות שנים. האחרון בשורה העומדת הוא עמי טמיר, PF של החמישייה שלנו ואח"כ שחקן מכבי חיפה כשהיו בלאומית. עמי הפך למנהל מחוז בדואר ישראל.

יושבים מימין יקיר ירושלמי ז"ל שניפטר בלא-עת בגיל צעיר. לידו יוסף רבאון, סגן אלוף בחיל קרבי כקצין קבע. עוזי רודנברג, השוטינג גארד שלנו, הפך לחקלאי עצמאי, ולאחרונה שמעתי שהוא מגדל פרחים לייצוא. כורע לידו חיים גולדינר בן הקריה שעבר ללמוד במזרע ושם שיחק כדורסל בלאומית עם ראובן בכר ומחטי. הוא חזר לקריה ותקופה מסויימת שימש מאמן-שחקן. הוא עדיין חי בקריה ובעל בי"ס לנהגות בעמק יזרעאל. האחרון הוא המצרי שלנו. פשוט קראנו לו מצרי. הוא היה הסמול פורוורד שלנו. שחקן מצויין, שקט ומופנם שאף פעם לא הצלחתי לפתח עמו שיחה טובה. אפילו את שמו שכחתי. שאלתי כמה חברים ואיש לא יודע מה עלה בגורלו.

2. לסטיב קר הייתה רק מילה אחת לתאר את משחקו של סטפן קרי ברבע השלישי

"Breathtaking"

3. ביקשו תגובה מג'ורדן פול על הסל שלו מחצי המגרש עד הבאזר

"MY RANGE IS UNLIMITED!"

4. שאלו את אמה אודוקה אם גם לדעתו דריימונג גרין היה הסיבה להפסד

הוא ענה: דריימונד גרין הוא שחקן אחד והוא יכול לשמור רק על שחקן אחד. הסיבה היחידה שהפסדנו הייתה שאיבדנו 11 כדורים שהובילו ל-18 נקודות.

ציינתי זאת במעורב אתמול!

אודובה אמר:

We had 11 turnovers for 18 points in the first half. They had nine steals. We weren’t strong with the ball overall. [We were] searching for fouls instead of going up and making plays, especially with their lack of rim protection. For us, that was a little disappointing to give up 33 points off of 19 turnovers. When that happens, we’re in trouble.”

5. אנה הורפורד, אחותו החמודה (בינינו, יותר מסתם 'חמודה') מאשימה את דריימונד גרין בחיסול פיזי של אל

ואם לא מספיק היא הוסיפה:

How many times can Draymond hack Al & not get called for it? 😂

— Anna Horford (@AnnaHorford) June 6, 2022

6. האם הטענה של קווין סניידר שהוא עוזב את הג'אז כי הוא זקוק למנוחה סתם תרוץ לג'וב שהוא באמת רוצה?

כתב ה-NBA הוותיק טום הברסטרו כותב שההתפטרות של קווין סניידר מהג'אז הוא עבור מטרה אחת: לרוץ לג'וב של גרג פופוביץ' בספארס שהרבה מצפים מפופ להתפטר ממנו עוד הקיץ .

7. הטי שירט של גארי פייטון (האב) הולכת VIRAL. גיבורי סיאטל!

8. ג'ייסון טאטום מתחבר לקבוצה קטנה מאד בסלטיקס הכוללת את לארי בירד!

9. סיפור בחמש מערכות

מערכה ראשונה: הלייקרס מודיעה שראשיד וולאס הוא מועמד ראשי להיות עוזר מאמן של דרווין האם (בין האם לראשיד ישנו קשר הדוק, רב ימים, עוד מהימים ששיחקו יחד בדטרויט פיסטונס)

מערכה שנייה: "ראשיד וולאס הוא עוזר מאמן של הלייקרס"

https://www.bing.com/search?FORM=AFSCVO&PC=AFSC&q=RASHEED+WALLACE

שם כתוב:

Rasheed Wallace

Basketball Coach

Rasheed Abdul Wallace is an American basketball coach for the Los Angeles Lakers and former professional player. A native of Philadelphia, Wallace played college basketball at the University of North Carolina before declaring for the draft in 1995, where he'd play 16 seasons in the National Basketball Association.

מערכה שלישית: מנחם לס עומד להכניס את האייטם הבא למעורב היום:

ראשיד וואלאס – 'HEAD CASE' עם דיפלומה כשחקן בדטרויט, הוא עכשיו עוזר מאמן בלייקרס

מערכה רביעית: לברון מיד מביע "התנגדותו" לראשיד וולאס כעוזר מאמן בלייקרס (כי וולאס כתב שלברון לא היה מצליח בתקופתו כמו בשנים שאח"כ)

מערכה חמישית: כשהלייקרס שומעת מה לברון מרגיש לפתע היא יוצאת הלילה כשאתם כבר ישנים (בשם האם) עם ההודעה הבאה (אחרי שמשך שעות היה ברור שוולאס הוא עוזר המאמן החדש)

"In regards to Rasheed, that's an active situation, that's fluid. We're still working through that, that's not true at all. He's definitely a candidate that we'll take a look at, but we're working through that. We have a list of names and some people that's currently under contract and we're working with some really, really talented coaches. We're working through that in order to pick the best staff possible."

10. ראשיד וולאס לעולם לא יהיה עוזר מאמן בלייקרס כי לברון לא רוצה אותו! מילה שלי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 127 תגובות

    1. ובמילים אחרות גם צפריר שפוט של לברון ומוצא תירוצים מטופשים ללמה לא…. בושה של מועדון רק שימשיכו ככה, דוחים

      1. אני ממש לא אוהב להגיב על הסגנון תגובה הזה אבל אני חייב להבין
        אם אתה מסתלבט וזה מה שיוצא לך אז סבבה לגמרי אבל אם אתה רציני אזנראלי שצריך קצת לנשום
        לפעמים התגובות האלה קיצוניות סטייל חיזבאללה.
        ואני אשמח להבין למה מה שצפריר אמר זה לא מייק סנס באיזה שהיא מידה ?(כמו שדריימונד גרין לא יהיה עוזר מאמן…)

        1. התגובה שלי מכוונת לצפריר והוא יודע בדיוק באיזו רוח נאמרים הדברים, לא מרגיש צורך להסביר את עצמי רק אציין שממש ממש ממש לא מעניין אותי ולא מזיז לי מי יהיה עוזר המאמן בלייקרס

        2. איצקו, איזה מהתגובות מעל לתגובה של צפריר כן היתה נכנסת לפורום שבו מקפידים על התבטאות עניינית ואיכותית?
          שומעים לברון, וישר נובחים, זו הגישה כאן.

          1. דווקא עם זה אין לי בעיה כי שקוראים בין השורות זה כן מובן שיש פה צחוק וכל אחד עם מה שמצחיק אותו
            גם לגבי פילי אני לא באתי בקטע של ביקורת אלא ממש ניסיתי להבין אם זה הצחוק שלו או שאשכרה זה מוציא ממנו תגובות אמיתיות כאלה(מסקרן אותי ממש מה עובר לנו במוח למה ואיך כל אחד מגיב שונה ולמה זה לפעמים קיצוני וכו'וכו')
            ולגבי לברון זה לא רק פה יש שיגידו שהרוויח אתזה ביושר מה שבטוח שאם אתה רוצה פוסט עם תגובות תשחיל את לברון והשאר יעבדו בשבילך

            1. למה איצקו למה
              אל תגיד את המילה האסורה,גם אותך נאבד לכוחות השחור
              תשאל את דה שוט מה קרה לו

        3. עד כמה שאני יודע, צפריר ופילי ספייישל חברים טובים וצפריר הגיע לאתר בזכות פילי ספיישל, כך שהעקיצות ביניהם הדדיות ברוח טובה עם טאץ' פרטי שלהם.

  1. בס"ד
    תודה מנחם על מעורב נהדר.
    הורפורד בהחלט 'סובל' מנחת זרועו של גרין, אבל זה פלייאוף….
    שוכחים כמה טייטום צעיר, אם ימשיך להשתפר צפוי לו עתיד גדול מאד.
    גורד'ן פול שחקן נהדר, נראה כמו המחליף של סטף.
    האיבודים של הסלטיקס נבעו בעיקר מהגנה לוחמת מאד של הלוחמים.
    הלייקרס בלאגן גדול.

  2. אחלה מעורב מנחם תודה רבה. ראשיד בלייקרס יהיה מימוש מושלם של עקרון התיש. פשוט טירוף.
    .
    מבין את שניידר, יוטה צריכה שינוי, ולא ברור שהוא יהיה כיפי במיוחד. לא חושב שיש סיבה להניח שפופ פורש בקיץ. כולם תמיד מצפים ואיכשהו הוא תמיד נשאר.

      1. קשה לדעת כמה מהקריסה שלהם זה עליו, וכמה על גורמים אחרים (מיטשל/גובר, בניית הסגל). אני מניח שאחרי שיאמן בקבוצה אחרת, ואחרי שמישהו אחר יאמן ביוטה (למרות שכנראה שיאמן סגל אחר), יהיה יותר קל להעריך. פשוט לא יודע. גם אם מישהו יסיק מהפרשה הזו שסניידר לא מתאים לאימון סופרסטארים, למזלנו אין לנו את הבעיה הזו 😉

  3. מרתק דוק, תודה רבה.
    כשגילרי כתב אתמול שראשיד בלייקרס, ישר חשבתי כמה הוא לא מתאים שם.
    הוא ולברון זה שמן ומים.
    כמה שהוא ישיר, וכנה, אמיתי, ומשאיר את טיפת הדם האחרונה על המגרש ככה לברון הפוך – כולו זיוף אחד גדול, ובושה על המגרש מבחינת מאמץ.
    עוד כתם שחור ענק ל"מורשת" של השיקוץ.
    ראשיד תמצא קבוצה שמתאימה לך, דרווין האם – ימיך שם ספורים! מה חשבת בכלל

  4. תודה מנחם
    אני לגמרי מסכים שהסיבה העיקרית להפסד הסלטיקס במשחק השני היא איבודי כדור. בעיקר של בראון וסמארט (קצת פחות טייטום) במסירות ובכניסות חסרות אחריות, אני לבד נגד ג"ס. זה משחק האיסו ואיתו לא ניתן לנצח סדרה.

  5. מעורב מעולה,תודה
    לא יאומן שהכרת את הבן של אלכסנדר זייד… מרגש

    סניידר מיצה את עצמו ביוטה, אולי הפרידה ההדדית הראשונה בהיסטוריה 😀

  6. אחלה מעורב ותמונה נוסטלגית מעולה.
    גם אני אהבתי את החיבור לאלכסנדר זייד.
    והסיפור עם ראשיד וולאס…. פרייסלס. אוהב אותו ממש. והתגובה של לברון ילדותית כצפוי
    🤣

  7. מעורב פנטסטי
    בשנים האחרונות נפוצו להם מושגים כמו פוינט פורוורד, פוינט סנטר וכדומה, אך הרבה לפני שמישהו בכלל חשב להמציא תפקידים מוזרים ושריקות אוויר, דוק מנחם שלנו היה פוינט גארד! כיף לקרוא כמו תמיד.

    1. פוינט פורוורד ופוינט סנטר אלו מושגים כבר מלפני עשרות שנים. פוינט-פורוורד הוא לפחות מימי לארי בירד, משני הפוינט-פורוורדים והמוסרים הטובים ביותר בין הפורוורדים לצד לברון.
      ופוינט-סנטר לפחות מימי סאבוניס בנב"א. וילט וראסל היו הראשונים שהיו כאלו ועד היום הם עם ממוצעי המסירות למשחק הטובים ביותר בין הסנטרים עם 4.44 ו-4.35 אס' למשחק בעונה הסדירה (ביחס לאותו מספר דקות לראסל יותר) כשלווילט שתי עונות עוקבות עם 8.56 ו-7.78 כשמדובר בעונת האליפות הראשונה ובעונה שלפניה וראסל עם שישה אס למשחק הכי הרבה, ובפלייאוף לראסל היתרון עם 4.7 לעומת 4.2 אך דווקא לווילט בפלייאוף 67' תשעה אס' למשחק.

  8. זה נחמד שמנסים לעשות ניתוח פסיכולגי לראשיד
    זה ששחקן היה הד-קייס על המגרש לא אומר כלום על ההתנהלות שלו מחוץ למגרש
    אני מכיר לא מעט אנשים שהם חיות טרף כשהם מתרחים במסגרת תחרותית ומחוץ למגרש הם פוסיקטס.
    מי לעזעזל לברון חושב שהוא? מג’יק ג׳ונסון? מי הוא שיקבע מי יאמן או לא יאמן את הלייקרס
    שחקן שהשאיר אדמה חרוכה בכל קבוצה שעזב, אם אני ג׳יני באס אני שולח את הגואט אוף שיט בטרייד לדטרויט תמורת טראנטות מהמפעל של GM.

    1. לגמרי!
      ראשיד יכול להיות אחלה מוטיבטור ואולי השראה לשחקנים.
      להטריד את לברון יהיה עוד שיא ב-LEGACY שלו… 🙂

  9. מעורב מעולה, אני תמיד אוהב את stroll down memory lane.
    ותודה מיוחדת ללייקרס, שכמו בכל שנה, דואגים למלא לנו את עונת המלפפונים באייטמים מופרכים שממשיכים להתפתח מדי יום

  10. תמונה מרגשת מנחם ויופי של מעורב.
    יודוקה בעיני מאמן העונה. היה צריך לקבל את זה על המהפך בסלטיקס עוד לפני הפלייאוף – אבל עכשיו עם ההגעה שלהם לגמר זה כבר ברור.
    עם כמה שההבדל בין פלייאוף לעונה רגילה נהיה יותר ויותר ברור וכמה שהעונה הרגילה היא בעיקר ניסוי כלים בשביל הרבה מאמנים טובים – זה ה-פרס להעניק בשלב יותר מאוחר.

  11. מנחם,
    היכולת שלך לשלב חיים אינטלקטואלים עם ספורט, משפחה ותרומה לחברה מעוררת הערצה בעיני.
    לא פשוט בכלל להגיע לזה בעולם המודרני, בטח שלא במדינה זרה עם כל הקשיים.

  12. חברים להירגע
    דרווין האם ושיד יזריקו דם חדש וסמכותיות לצוות האימון
    לברון ימשיך להתיישן כמו יין טוב
    ראס יחזור לשמור ב-championship level
    ועם דייויס בריא השמיים הם הגבול
    .
    התחזית: פו פו פו אנד פו

  13. בסופו של ענין אף אחד לא יכול לדעת איך ראשיד יהיה כחלק מצוות אימון, או כישלון מפואר כמו נאש וסטודמאייר או הצלחה כקיד(גם בג'וב הראשון היה לא רע)
    ובלי שום קשר אני עדין מנסה לברר עם עצמי לגבי שמו של המאמן החדש – האם – מצד אחד זה מעורר בי קונוטציה של ביס גדול מצד שני קונוטציה של פיהוק או שבכלל זה התחלה של שאלה?!😂 נראה לי שאשאר עם דיוויד וזהו

  14. אחלה מעורב, תודה.
    מאוד אהבתי את ראשיד כשחקן – לא פוחד, לא מתחמק, תמיד נותן 100%
    יכול להיות אחלה עוזר …
    הפסד שלהם – בעיקר אם מגדילים את כוחו של לברון לקבוע גם את צוות האימון ולא רק סגל שחקנים.

  15. דוק, הסיפורים שמאחורי התמונות שלך פרייסלס. על זה נבנה הספורט בישראל.
    מקווה שסניידר איכשהו יתגלגל לפילי

  16. לא ייאמן. הייתי מטריד את ווסטברוק גם תמורת האחים בלול מחולון בכושרם הנוכחי. העיקר להיפטר ממנו. טוב…לפחות נהנה מעוד שנה של צחוקים ושמחה לאיד. האמת היא שכולם שם צריכים טרייד. דחוף. אחלה סיפורים מנחם. תודה ובריאות.

    1. אף אחד לא רוצה את ווסטברוק גם בחינם.מגישושים שעשו מול הלייקרס כולם רוצים לפחות בחירת דראפט להמתתיק את הגלולה והלייקרס מסרבים.
      לדעתי טעות שווה להקריב אפילו 2 בחירות דראפט בשביל להיפטר ממנו

  17. דריימונד גרין פשוט הורס את המשחק. וסטיב קר הצבוע נותן לו. אם דריימונד היה משחק בבוסטון קר היה מקדיש לו ולהתנהגות שלו חצי ממסיבת העיתונאים אם לא את כולה.
    היו צריכות להישרק לו לפחות 2 טכניות במשחק אתמול אבל בגלל שזה גרין הוא לא קיבל אפילו אחת. השופטים הם בני אדם אבל זה באמת מוגזם.. יש חוק אחד לכולם. אז או שלאף אחד לא שורקים טכנית כשהם דורכים על שחקנים אחרים בכוונה על הרצפה או שלכולם שורקים.
    אני מבין לשחק חזק, אבל גרין לא משחק חזק הוא פשוט משחק מלוכלך. אבל העיקר כשהוא מצליח להשלים צעד וחצי הוא ישר עושה פלקס כאילו הוא לברון שסיים בסל ועבירה אחרי ששלושה נתלו עליו.

  18. https://sports.walla.co.il/item/3510712
    הווסטברוק הזה חי בעולם דמיוני. הוא מסכיר לי את כרמלו. שניהם הפכו לשחקנים שאף אחד לא רוצה. כרמלו לפחות ידע לעשות את הסוויץ'. המזל של ווסטברוק שהוא חתום על חוזה מטורף, אחרת הוא היה עלול לסיים כמו כרמלו, ללא קבוצה.

    1. כרמלו ידע לעשות את הסוויץ רק אחרי שנזרק מהליגה ואף קבוצה לא רצתה לגעת בו.
      לגבי ווסטברוק אז זה ברור שהוא חי בעולם משלו,אחרת מזמן כבר היה מקשיב לביקורות עליו ואולי הופך להיות באמת שחקן בלתי עציר שמביא אליפויות

      1. גם בווסטברוק לא כל כך רוצים לגעת.
        מעניין מה היה קורה אם לא היה לו חוזה. האם הוא היה נפלט מהליגה או שאיזו קבוצה פראיירית היתה לוקחת אותו על חוזה מינימום?

        1. לדעתי אחרי העונה הזאת שתבוא עלינו,אף קבוצה לא תרצה לגעת בו.שוב הוא יצטרך כמו כרמלו לבלות עונה-שתיים מחוץ לליגה כדי להבין שהוא חייב לשנות את המשחק שלו.
          מצד שני ידוע שגורדן חולה עליו אז יש סיכוי שהוא ייתן לו חוזה גדול

            1. על דטריוט ישר חשבתי אבל יש להם את קייד אז הם לא יגעו בו.
              תכלס הייתי בטוח שמיניסוטה יילכו עליו אבל לצערי הם הצליחו השנה אז הם ירדו מהפרק

            2. הוא תפור על דטרויט. חבר להם שם תקן ״מנטור״

            3. ואוו חייב להבין מה אתה רוצה מקייד? מה הוא עשה שאתה כבר העלאת אותו לדרגת שיקוץ? כולה עונה ראשונה בליגה וחייב להגיד ממעט משחקים שראיתי אותו דווקא נראה לי המון פוטניצאל

            4. הוא לא באמת בדרגת שיקוץ עדיין.
              סתם מעצבן אותי ששחקן כ"כ בינוני מקבל כ"כ הרבה הייפ שלא מגיע לו.
              כן יש לו מניירות מעצבנות והוא מחזיק מעצמו יותר מדי, כל הזמן מכוון עם הידיים את כולם לאן ללכת ואיפה לעמוד, נראה לי טיפוס מלא בעצמו, שחצן בלי כיסוי ודי מעצבן.
              אני בדר"כ צודק בדברים האלה, הראדאר שלי עדין מאוד.

    2. מי שחי בעולם מאד דמיוני זה דארווין האם

      האם התייחס למעמדו של ווסטברוק, ואמר: "ראס ואני קיימנו שיחות מצוינות אחד על אחד, והמילה הכי גדולה שיצאה מהשיחות האלה הייתה 'הקרבה'. אני מצפה ממנו שיישאר השחקן הרעב ומלא האנרגיות שהוא היה כל הקריירה. הרבה מזה יהיה כשהוא בלי הכדור. הרבה מזה יהיה בצד ההגנתי. אבל שוב, כולנו צריכים להקריב".

      ריי ליוטה מתהפך מצחוק בקבר

      1. לא יודע מאיפה הם גירדו את הפראייר הזה.
        בא לעונה, ישפיל את עצמו, יגמור את הקריירה ויגיד שלום.
        אף אחד לא היה מוכן לבוא, מצאו מישהו מהתחתית של החבית, כנראה הבנאדם בחובות כבדים בשוק האפור

        1. תראה, הייתה מזוודת כסף על השולחן ומישהו בסוף היה צריך לקחת אותה. לא יודע מה המצב בעסקי הפסטרמה.
          אני הייתי עושה את זה בחצי מחיר אבל אני לא שחור אז לא פנו אליי. גם אין סיכוי שלברון היה מאשר את המינוי לאור דברים שכתבתי עליו בעבר.
          בסוף נשאר דארווין האם

      2. "אני מצפה ממנו שיישאר השחקן הרעב ומלא האנרגיות"
        אולי הוא רומז לו לעשות ציון ובמקום להיות על הפארקט, להיות בדוכני האוכל בזמן משחקים 🙂

        1. זה מזכיר לי את הילד שלי שהוא לפעמים עייף הוא לא עושה הגנה מטייל כמו ראס (להתקפה תמיד יש לו כוח וגם לכדורגל אחרי זה) ואז שאני אומר לו תשמור הוא מהנהן לי עם הראש ועומד עם רגליים ישרות 🙂
          גם ראס הנהן בשיחה כהסכמה 🙂

            1. זוכר את פול גורג שאיתגר את ראס להיכנס לחמישיית העונה ההגנתית?
              חחחחחחחחחחחח

            2. דיוויס צריך להגיע לכל משחק כמו דה שוט בביקור הראשון בצנטרישוט

            3. דיוויס צריך להגיע לכל משחק וזהו.אני מסתפק בזה

            4. שמעון – לא, אני לא זוכר חחחחחחחחח
              נשמע קטע גדול, כנראה הדחקתי
              שדואו – קרעת

  19. חחחחחח דארווין האם קורא הופס והחליט שהוא גם רוצה להיכנס למדור של האשך😂😂
    הרג אותי אני מת וואלה הוא כנראה יודע שימיו ספורים ומפתח קריירה שניה בתור סטנדאפיסט

  20. תודה מנחם
    שאדו – חחחחחח – מעולה
    ראס יאכיל כאן את החבר'ה הרבה כובעים. כמה רכזים יותר טובים ממנו יש בליגה? בסוף העונה שעברה הוא היה מצוין. חכו ותראו.

        1. זה נירטיב שרץ כאן בהופס וכנראה גם בארה"ב אבל יש עוד אפשרויות. ראס היה טוב בשנה שעברה ונפגע מהסלאמפ הנוראי שהלייקרס נכנסו אליו. ראינו איך וושינגטון קרסה טוטאלית כאשר עזב אותה. לברון ודייוויס לא הצליחו לחבר עשרה משחקים רצופים כל העונה. בסוף העונה ראס היה מצוין ואפילו נתן כמה הצגות. אני מסתכל על הרכזים של הפלייאוף – מי טוב ממנו?
          במערב: סטף, לוקה, פול (כבר לא), מוראנט (ממפיס להטה בלעדיו), זהו. אני לוקח אותו לפני כל שאר רכזי המערב.
          במזרח: הארדן, הולידיי, קיירי, יאנג (?), זהו. אי לוקח אותו לפני כל שאר רכזי המזרח.

          1. דה שוט קצת נסחפת.ווסטברוק בשום שלב לא היה טוב שנה שעברה,אתה צודק לגמרי שזה לא רק באשמתו אבל הוא היה מזעזע.מקסימום אתה יכול להגיד שהוא היה מזעזע כי כל הקבוצה הייתה מזעזעת אבל להגיד שהוא היה טוב!!!.
            הייתי לוקח עליו כל רכז אפילו את רוביו אחרי הפציעה,קונלי אפילו שהוא בירידה טוטאלית הייתי מעדיף על פניו,

          2. ווסטברוק נתן ריצה טובה בסוף העונה עם וושינגטון, והקבוצה הייתה די אותו דבר בלעדיו עד שהשביתו את ביל עם הפציעה. לעומת זאת, יוסטון הצליחו יותר בעונות בלעדיו מאשר איתו, והלייקרס נכשלו טוטאלית איתו, כשיש לו חלק בזה. בגדול, ווסטברוק יודע לתת מספרים ועברו כמה שנים טובות מאז הפעם האחרונה שהוא נתן יותר מזה, כשאירועי השנים האחרונות מטילים ספק ביכולת שלו לתקן.

            1. יוסטון היו מצוינים איתו לפני הבאבל שמאבל ובעיקר לפני שנפטרו מקאפלה ונשארו עם טאקר בסנטר. וושינגטון כשלו עוד לפני שביל פרש, איתו הם ניצחו יותר והגיעו לפלייאוף.
              יניב – אחד מתוך שלושה מאמנים בליגה ייקח את קונלי לפניו. ראינו השנה מה קונלי שווה. רוביו? אולי לריאל מדריד.

            2. בדיוק הנקודה שלי. קולני שלושת רבעי גמור עדיף על ווסטברוק. שוב תראה אם אתה רוצה שואו ובלאגן והרבה נקודות מרהיבות לצד איבודים מזעזעים וזריקות איומות ווסטברוק. או האיש שלך. אם את. רוצה מנהל משחק סביר אפילו סביר מינוס אתה לא מתקרב לווסטברוק

            3. חחחח
              אבל יוסטון איתו הפסידה רק לאלופה והוא היה אחרי קורונה ובאבל שמאבל ובלי גבוהים.
              ווש בלעדיו התפרקה. איתו עדו פלייאוף.

        2. שלא יהיו טעויות ראס שחקן אדיר
          יש לו בעיה רצינית של איבודים לקבלת החלטות בעייתי לפעמים, והאחוז שלו מהשלוש מתקרב לאחוזים של קוטז ובכל זאת אחלה ראסל שבעולם.
          מה שכן הוא מעולם לא שיחק בקבוצה שהוא צריך להיות שלישי בהיררכיה והוא נכשל בעונה האחרונה משמעותית פחות מלברוני שדי הרכיב את הקבוצה.
          הבעיה העיקרית שלו זה גובה החוזה שלו שזה לא ממש אשמתו וגם זה שהוא שיחק הרבה מהמשחקים בשונה מוול שפשוט לא שיחק ולכן לא טעה. אם כבר הוא סובל מפציעה הפוכה מזון של סימונס זה סובל מקרע בשריר החשק וזה עם שריר חשק גדול בצורה שצריך למנן.
          בכל מקרה לצחוק על ראס הפך להיות ספורט לאומי אבל ברור שיש לו איכויות שאי אפשר ללמוד…יש בליגה הזאת שחקנים שלא משנה כמה הם יחשבו על הסטט שלהם הם לא מגיעים לדאבל פיגרס בשום פרמטר בטח שלא ממוצע טריפל דאבל, (למרות שאף פעם לא הבנתי איך אפשר לחשוב רק על עצמך בשביל סטט וגם למסור 10 אסיסט)
          מאמין שנראה ממנו שיפור משמעותי בשנה הבאה

          1. הקומדיה דה לה שמאטע של הלוס אנגלס פייקרס ממש כותבת את עצמה. מתנה שלא מפסיקה לתת. איזה שפע מטורף. מתחרים אחד בשני מי יותר צומי חיב"ס הזוי ופאתטי. לפלופ צריך לקבל את פרס הראזי של הג'נרל מנג'רים. דה שוט אתה רציני? כל רכז בליגה עדיף עליו. אין לו מקום על המגרש. אלא אם כן אתה רוצה למכור חולצות מרצנדייז ולזבל את המח על טריפל דאבלים. כל שחקן אחר הליגה שהיה מחזיק את הכדור 50% מזמן המשחק היה משיג טריפל דאבל (אם היה מסכים כמו ראס האהבל להגחיך את עצמו במריבות עם הסנטר שלו על ריבאונד חסר משמעות בעוד הפסד שכולו באשמתו). הוא לא שחקן הוא לא רכז בלתי אפשרי לשחק לידו הוא לא עושה אפילו הצגה למראית עין כאילו הוא שומר. הוא לא משחק כדורסל הוא בעסקי השואוביז. היעילות שלו שלילית. הוא תמיד שיחק משחק אחר. כדורסל זה לא. דרווין האם בטח כבר בולע זנקס בשלשיות וממלמל לעצמו "מה לעזעזל עשיתי? השתגעתי?" נכון ראס יכול לתפוס יום ולשחק טוב. אבל זה קורה 1/10 משחקים. שחקן לא חכם. אתה באמת יכול לומר דה שוט שהוא רכז? אתה רואה את דריק וייט עכשיו בבוסטון? לכאורה שחקן פחות טוב אבל ההבדל תהומי. שומר, לא עושה מה שהוא לא יודע, לא חונק את הכדור לא מאבד בסיטונות. האגו של ראס הורס אותו והרס ויהרוס כל קבוצה ששיחק/ישחק בה.

          2. ראס כבר מבוגר ועדיין סחב את וושינגטון לפלייאוף.
            ראס הצעיר שיחק בגמר הכללי ובעוד שני גמרים איזוריים והיה כפסע מלהדיח את ג״ס של 9:73
            כן היה לו דוראנט אבל אותו דוראנט עם קיירי הגיע לפחות הישגים.
            אבל כאן אצל גאוני הופס הוא לא שחקן.

            1. ראס הצעיר היה כוכב. ראס הנוכחי לא שם כבר כמה שנים

            2. היחידים מהדור של ראס שהגיעו השנה לרמות הגבוהות זה סטף ובאטלר (צעיר בשנתיים). כריס פול מדהים אבל הוא תופעה בפני עצמו ולבסוף קרס בסיבוב השני. הורפורד גם מדהים אבל כינור שלישי. הארדן, דוראנט, קליי, לברון, גריפין, ואפילו קאוואי, ג'ורג', לילארד ודיוויס (צעירים ממנו בכמה שנים) – אף אחד מהם לא הבריק, חלקם בכלל לא שיחקו.

    1. שאדו קרעת אותי עם הבבל בוי
      אחרי בדיקה פולשנית בדה שוט היגענו למסקנה שמרוב גזים רעילים בצנטרישוט
      הבבל שמאבל בוי סובל מהזיות

  21. חחחחח
    הרבה זמן לא צחקתי ככה. מי הייתי לוקח במקום ווסטברוק?
    בוא נאמר שהייתי משלם בכיף 10 מיליון עדי להעיף אותו מהקבוצה שלי אם הוא היה בה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט