גולדן סטייט משווה את הסדרה אחרי רבע שלישי גדול / צ'יקו

גולדן סטייט משווה את הסדרה אחרי רבע שלישי גדול / צ'יקו

אחרי שהלוחמים התפוצצו ברבע השלישי ואז הפסידו את הרביעי, הפעם הרבע השלישי היה גדול מדי כדי לסגור את הפער שנוצר. גולדן סטייט התפוצצה והשאירה את העלים קצוצים.

הסדרה עוברת למזרח.

גולדן סטייט (1) – בוסטון (1): 88-107

המשחק נפתח בשלשה של וויגנס, אך בראון לא היסס וענה לו בשלשה. סמארט ובראון המשיכו עם המומנטום ועלו ליתרון 5, לוני עוד צמצם אך בראון המשיך בשלו והפער עולה ל-8, וויאלאמס חוסם את קרי וכעבור רגע הורפורד חוסם את וויגנס. קרי סוגר את הפער אך טייטום קולע את שלשתו הראשונה מיני רבות. גרין ותומפסון קולעים אך גרנט וויליאמס קולע לייאפ.

גרין עושה גרין ומקבל טכנית ראשונה אחרי דחיפות עם גרנט ווילאמס. בראון קולע את הזריקה ומיד קולע גם שלשה. 9 הפרש. סל לפה סל לשם, ושלשה של קרי מורידה את הפער לנקודה, טיטום ופייטון מחליפים שלשות אך טייטום אומר את המילה החארות עם שלשה. פול מצטרף לשיחה וקולע שלשה, קרי מסיים את הרבע בליי-אפ שמעלה את גולדן סטייט ליתרון מאז תחילת הרבע. 30-31.

ריצת 10-4 של בוסטון מובילה את קר לקחת פסק זמן, קרי קולע חצי מרחק ומיד לאחר האיבוד הרביעי של טייטום קרי גם תופר שלשה שמשווה את התוצאה. הריצה ממשיכה ואחרי שלשה של וויגנס בוסטון לוקחת פסק זמן. בוסטון נלחצים אך טייטום שם כדי לתפור שלשה. וויגנס מחטיא ודרק וויט נמצא שם כדי לתפור שלשה ולהחזיר את השליטה לירוקים. גרין ואנדרו קולעים וגולדן סטייט נמצאים ביתרון במחצית. 50-52.

מאירועי הערב

הנתונים של המחצית:

בוסטון קולעת 10 שלשות ב-52% אך מאבדת 11 כדורים, מתוכם 9 חטיפות.
גולדן סטייט מסרה 15 אס' על 20 סלים, בוסטון 12 על 17.
טייטום אמנם הקלע המוביל (21 נק') אבל הוא עם מדד הפלוס-מינוס הגרוע ביותר במשחק מלבד קליי תומפסון. -9 לג'ייסון -11 לקליי.

מחצית שנייה:

בראון פותח את המחצית עם סל אך קרי עונה בלייאפ, גרין מוסר ללוני ואז לתומפסון לשלשה והפער עולה. טייטום מצמצם מהקו אך קרי תופר שלשה על הורפורד, ותומפסון עם לייאפ מעלה את הפער לדו-ספרתי לראשונה במשחק. הורפורד עם סל קשה מוריד לחד ספרתי אבל קרי מהקו מחזיר את הפער.

שלשה של גרנט ווילאמס ממשיכה לשלשה של טייטום אך פורטר מקבל אסיסט מוויגנס ויורה שלשה גם הוא. גולדן סטייט או יותר נכון, קרי כופה עוד איבוד וממשיך בריצת ה- 0-11 של הזהובים. הזהובים ממשיכים בשלהם וקרי קולע שלשה אחרי שלשה והפער מגיע ל-20. איבוד חמישי של בוסטון ברבע ובצד השני פול תופר שלשה מחצי מגרש. 14-35 ברבע, 64-87 בסיום הרבע.

הרבע הרביעי מתחיל גם הוא, איך לא, באיבוד ושלשה של גולדן סטייט. הפער עולה ונושק ל-30 אחרי חטיפה נוספת ולייאפ קל של ביאלציה. מכאן יודוקה מוריד את שחקניו ונותר לנו רק לחכות לתוצאה הסופית.

קרי קלע 29, קטף 6, מסר 4 וחטף 3. פול 17 נק' ושתי חטיפות, לוני 12 וויגנס וקלי 11 כ"א גרין איכשהו סיים את המשחק בלי הרחקה ועם 9 נק'. 15 חטיפות קבוצתיות וכפיית 18 איבודים.
טייטום קלע 28 נק' (9-6 משלוש), אך גם איבד 4 והם המאזן פלוס-מינוס הנמוך בהיסטוריה: 36-. בראון 17, וויט 12.

האם גולדן סטייט תעשה את המהפך ותצליח לצאת מהגארדן עם מאזן חיובי?

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
65 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עידו גילרי
06/06/2022 6:54:22
הגב ל  צ'יקו

בראון לא מסוגל לנהל משחק מה גם שיש לו שליטה בעייתית בכדור. טייטום לא באמת היה הבעיה היום.

עגל
06/06/2022 7:46:24

הוא לא צריך לנהל משחק אלא לגעת יותר בכדור וליזום, כמו שהיה במשחק הראשון

עידו גילרי
06/06/2022 7:51:01
הגב ל  עגל

אהה.. זה די מה שהוא עשה הלילה.

עידו גילרי
06/06/2022 7:51:34
הגב ל  עגל

צ'יקו דיבר על לשים את המפתחות להתקפה.

עגל
06/06/2022 9:33:47

איפה קראת שזה מה שצ'יקו אמר?
בראון היה אקטיבי בחצי הראשון, בחצי השני לא לקח על עצמו כמו במשחק הראשון.
כמובן שאסור שהוא ירכז כי זה יהיה אסון.

עידו גילרי
06/06/2022 9:38:22
הגב ל  עגל

אההה בתגובה שלו אליה התייחסתי…(סעיף 5)
הוא המשיך לעשות בדיוק אותו דבר בחצי השני (לקח 5 זריקות בשש הדקות הראשונות של הרבע) עד שירד ולא חזר יותר.

עגל
06/06/2022 10:55:13
הגב ל  עגל

אוקיי, ראיתי מה שכתב בנקודה הראשונה וה-5 כבר פרחה לי מהעין. יכול להיות שגם לא כזה הודן לשפוט אותו על המחצית השניה, בסה"כ הוא לא שיחק בה הרבה (כמו שאר החמישיה)

אשך טמיר המקורי
06/06/2022 10:00:38

ווייט.

עגל
06/06/2022 7:49:34
הגב ל  צ'יקו

יופי של ניתוח. אז למה לא שמת אותו בגוף הפוסט?
.
"אך טייטום אומר את המילה החארות" זה מתוך שיח של יואל והאשך

אשך טמיר המקורי
06/06/2022 10:01:23
הגב ל  עגל

חכה שתראה את השיח שצומח לי למטה

אשך טמיר המקורי
06/06/2022 10:01:41

וליואל בין הלחיים

ד"ר פופרס
06/06/2022 11:50:19

חחחחחחחחח גם לי יש למטה
הגננת סוטה

אשך טמיר המקורי
06/06/2022 17:23:51
הגב ל  ד"ר פופרס

היא סוטה מדרך הישר אז צריך להצליף בה

ד"ר פופרס
06/06/2022 17:56:11
הגב ל  ד"ר פופרס

אותך למייייייייייייייייייייייייי2

golan
golan
06/06/2022 7:11:54

בוקר טוב. תודה על הסיקור .
אז יש סדרה צמודה למרות שהמשחקים לא ממש .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תובנות מהמחצית השניה:
בוסטון החמיצו כמו משוגעים בתוך הקשת, ואיבדו המון, חלק מזה אפשר לייחס להגנה הלוחמת, אבל לא חושב שאת הכל. מעניין מה בוסטון תכין למשחק הבא.
אני מניח שדריימונד ידע שלא ירחיקו אותו, בכל זאת משחק בית והם בפיגור בסדרה אחרי הפסד בבית, אבל לא בטוח בכלל שהוא יכול להמשיך ככה בהמשך הסדרה, וזה עלול לעלות ללוחמים ביוקר.
התוספת של גארי פייטון משמעותית. פעם ראשונה שאני שומע ורואה אותו מדבר – חמוד לאללה הג'וניור, חוש הומור, כנות, הכל, ממש מלך.
תודה רבה צ'יקו.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2022 7:39:25

לא יעיפו את גרין
היה לי דיי ברור שיבדקו אבל לא האמנתי שיעיפו אותו ולא התבדיתי.
בשיפוט נורמאלי הוא היה עף.
שיפוט נורמאלי לא היה נותן שם עבירה של בראון על פול בעליה לסל. אם היה מגע כזה או אחר. שפשוף רגליים? כמעט כל עלייה לסל יש מגע. אי אפשר לשרוק על דברים כאלה כי כל מגע היה עוצר את המשחק לקליעות.
אבל לא השיפוט הפסיד לבוסטון את המשחק הזה אלא משחק מפוזר מתחילתו ועד סופו עם איבודים טפשיים. כשמשחקים קקה גם יוצאים מהפוקוס של קליעה.

עידו גילרי
06/06/2022 7:49:34

זה היה על פייטון ובאמת לא היה שם שום מגע אבל אם זה היה הפוך אתה כבר היית אומר שזה מהלך מלוכלך.
בכל מקרה השיפוט היה סביר.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2022 8:06:20

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחלה פרובוקציה גאון….
קל לדעת שאתה מחפש את זה.
שיפוט שלא מוציא את גרין בטכנית שניה הוא מאד סביר….

עידו גילרי
06/06/2022 8:08:52

כן. מאד הסכמתי הפעם עם הניתוח של סטיב ג'אבי שם. לא היה שם הרבה ובמקרה הזה אני חושב שהפעילו שיקול דעת נכון.
(מה אני מחפש רק תזכיר לי?).

דוקטור רזי הופמן
06/06/2022 8:10:01

פרובו

עידו גילרי
06/06/2022 8:10:42

דרלינג אתה הפרובקטור שכחת?

אשך טמיר המקורי
06/06/2022 10:02:27

חחחחחחחחחחחח סביר

צפנת פענח
צפנת פענח
06/06/2022 7:26:32

ועדיין , אם קליי לא יאפס את היד , יהיה קשה ללוחמים לקחת משחק בחוץ. הוא כרגע היחיד בקבוצה שעדיין לא הופיע לסדרה .

צחי
צחי
06/06/2022 8:11:03

אני חושב שתומפסון צריך לעלות מהספסל.
פול צריך לפתוח עם קרי.
זו לא בושה לעלות מהספסל.
שסטיב קר יסדר לתומפסון שיחה עם ג'ינובילי.

Smiley
06/06/2022 8:26:34
הגב ל  צחי

היתרון של פול על תומפסון שהוא יכול להוביל כדור וליצור מכדרור, דבר שתומפסון לא עושה.
לכן עדיף שהוא יריץ את החמישייה השנייה בתור מרכז ההתקפה.
תומפסון עדיין מחייב את ההגנה להתמקד בו עם התנועה ללא כדרור כי הוא עדיין קלעי שמסוגל להתפוצץ בכל רגע. ההבדל שאת הזריקות הקשות הוא פעם היה קולע באחוזים טובים יותר.

Jonathan
06/06/2022 10:18:20
הגב ל  Smiley

בול

צפנת פענח
צפנת פענח
06/06/2022 8:28:16
הגב ל  צחי

תשכח מזה , קר מאמן שמרן. ובטח לא יעשה שינוי בחמישייה. ראה ערך איגי , שבמשחק הראשון נתן לו לעלות על חשבון אחרים כי חשב שעם הנסיון שלו הולכים למכולת וטעה בגדול. השחקן לא ראה פרקט מאז דנבר בסיבוב הראשון.

אשך טמיר המקורי
06/06/2022 10:03:47

הוא לא שמרן, אבל הוא פוליטיקאי מדופלם.
זאת הסיבה העיקרית שהוא לא יעשה את זה.

Jonathan
06/06/2022 10:22:32

מה יש לו להעלות את פול בחמישיה? פול מוביל כדור טוב (למרות שהוא שוטינג גארד, בגדול) ומשמש מעין רכז. יש לו את קרי ודריימונד בחמישיה. הוא יכול להוריד את קליי לספסל אם אין שם עניין של אגו – אבל מי שיעלה במקומו זה לא פול…

אשך טמיר המקורי
06/06/2022 17:25:45
הגב ל  Jonathan

ראית איך הם פתחו את המשחק? קטסטרופה
היו חייבים עוד יוצר

עגל
06/06/2022 9:35:47
הגב ל  צחי

אתה בחיים לא מעלה שחקן כמו קליי מהספסל. זאת חוסר הבנה בהיררכיה ובנבא ובפסיכולוגיה של קליי (שהתגלה כטיפוס יותר שבריר ממה שחשבתי שהוא)

עמיחי קטן
06/06/2022 9:36:58
הגב ל  עגל

זאת השפעה של שנתיים וחצי בחוץ שאף אחד לא מדבר עליה

עגל
06/06/2022 10:10:16

נכון. ואתה גם רואה כמה הם מנסים להכניס אותו לפורמה, כי הם יודעים שאפילו 80% מקליי של פעם והאליפות אצלם.
היתה נקודת זמן שהוא נפל וגרין רץ מהספסל כדי לעזור לו לקום.

אשך טמיר המקורי
06/06/2022 10:03:03
הגב ל  צחי

1+

Klay Thompson
Klay Thompson
06/06/2022 8:22:13

לפחות הוא עדיין לא בזבז את המשחק הטוב שלו בסדרה

דוקטור רזי הופמן
06/06/2022 7:43:36

מרכוס סמארט היה היום על הפנים, על הורפוד בכלל אין מה לדבר ו-וויט משחק טוב (התקפית) רק כשהקבוצה כולה משחקת טוב התקפית. אם הקבוצה בסלאמפ הוא נדבק במחלה הזו, 4 מ 13 מדבר בשם עצמו.

עגל
06/06/2022 7:48:17

נכון כי וויט שחקן מאוד מוגבל ויכול להיות טוב רק כשהאחרים גם הם טובים

דוקטור רזי הופמן
06/06/2022 8:09:32
הגב ל  עגל

אני בכלל לא חושב שהוא מוגבל, אבל במשחקים שראיתי השנה הוא שיחק טוב מאד (התקפית) כשהמשחק שטף והיה לא טוב כשחבריו היו לא טובים.

עגל
06/06/2022 10:09:07

הוא מאוד מוגבל, הוא לא יכול להיות גוטו גאי, לא יכול להות סקורר מרכזי, בגלל זה הוא מצטיין כשהוא מניע את ההתקפה ומוצא שחקנים פנויים, ומדי פעם קולע בעצמו (בגלל שכשאחרים קולעים הוא יותר פנוי).
שלא תבין, אני חושב שהוא שחקן ממש טוב

דוקטור רזי הופמן
06/06/2022 16:00:10
הגב ל  עגל

אוקיי

Smiley
06/06/2022 8:23:44

לא כל יום רבע רביעי משוגע עבור הסלטיקס… אבל הם שוב חוטפים מהווריורס ברבע השלישי ויצטרכו למצוא לזה פתרון.
וויגינס נתן עבודה בהגנה על טאטום בחצי השני, ובראון נעלם אחרי שברבע הראשון פתח אש.
הווריורס זה עדיין קארי, שכולם תלויים בו למבטים הפנויים כי תומפסון לא ממש איפס את היד ו-וויגינס השאיר מלא נקודות בלייאפס.
מזל לווריורס שפול נעץ את המסמרים בסוף הרבע השלישי ותחילת ברביעי כדי לתת למוסס את חלומות הקאמבק לסלטיקס ולתת לקארי מנוחה.
הסלטיקס עדיין עשו את שלהם שלקחו משחק אחד במפרץ, וג"ס חייבים לנצח אחד בבוסטון.
ההגנה של הסלטיקס מצויינת והם צריכים לקוות שבראון יחזור לעצמו כי טאטום כבר ישיג את הנקודות שלו.
תענוג לראות את החזרה של פייטן ג'וניור. הבחור משחק בכל רגע על הפרקט כאילו זה המשחק האחרון שלו.

קרים עבדול ג'באר
קרים עבדול ג'באר
06/06/2022 9:13:41

מחצית ראשונה מעולה הגנות התקפה . מחצית שניה גולדן בשיא ואז זה קשה לעצירה. עדיין גולדן נסמכת על קרי לחלוטין, קלי לא במגרש ואם לא יגיע עוד משהו כמו פול למשחק יהיה להם קשה מאוד. השאלה לדעתי תהיה העייפות, האם יש לבוסטון מספיק כוחות לרוץ לשמור ולקלוע מול קבוצה שלא משנה מה רצה .

ירון, החלום
ירון, החלום
06/06/2022 9:26:09

בס"ד
שלום עליכם
היה משחק נהדר.
בינתיים מי שנראה שמכריע משחקים, אלו השחקנים המשלימים.
ההבדל בין המשחקים הוא הורפורד וויט, מול פול וקליי( היחיד שהיה יציב יחסית).
מאמין שיצא 1-1 בבוסטון.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2022 16:01:15

גם אני חושב כך.
הסלטיקס מפסידים בבית, עניין של שגרה.
ביתם אינו מבצרם.

אשך טמיר המקורי
06/06/2022 17:26:43

זה הגיוני

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/06/2022 9:43:17

באסוש, אבל גם לצאת עם ניצחון אחד זה משהו בימינו… תודה רבה על הסדרה

yaniv
06/06/2022 10:12:33

טוב עד המשחק הזה לא חשבתי שהלוחמים באמת יכולים לזכות,זה המשחק שהראה לפחות לי שהלוחמים בסדרה חזק,ההגנה שלהם הייתה פנומנלית,באמת מדהימה.בכלל משחק ראשון לדעתי של בוסטון לאורך כל הפליאוף(כולל הפסדים) שהם מש ממש לא היו במשחק.עד המשחק הזה גם משחקים שבוסטון הפסידו ההרגשה הייתה שיותר מאשר מילווקי/מיאמי ניצחו את המשחק בוסטון הפסידו אותו,במשחק הזה זאת פעם ראשונה שהם היו גרועים.

NFS
NFS
06/06/2022 10:25:38

משחק אדיר של גולדן סטייט שדווקא פתחו עם החמצות של לייאפים מתחת לסל, אבל הגנה אדירה לכל אורך המשחק ובהמשך גם התחילו לקלוע ואז ברחו.
בסה"כ בוסטון עשו את שלהם עם ניצחון חוץ, רק מה נסגר עם היכולת ברבע השלישי? משחק שני כבר שהווריורס מנקנקים אותם ברבע הזה (במשחק הראשון קרי החטיא שלשה שהיתה מעלה אותם ל-18 הפרש, ואז הכל התפרק).
.
סדרה של פיפטי-פיפטי. אחלה.

Jonathan
06/06/2022 10:31:38

שתי קבוצות מדהימות.
כיף לראות את משחק ההגנה של שתי הקבוצות. המון עזרה ותיאום.
הטיימלורד הוא מערכת נ"מ משוכללת… אותו אימפקט של רודי גובר בצבע פלוס יכולת לרדוף אחרי שחקנים נמוכים יותר.
מקווה שקליי ייתפקס. גם לפני הפציעה לא היה דבר כזה סדרת פלייאוף שבה קליי לא פוגע בכלום במשחק או שניים. אני מקווה שנראה אותו חוזר לעצמו כבר בבוסטון.
תודה על הסיקור.

Klay Thompson
Klay Thompson
06/06/2022 10:36:54

מקווה שקליי לא איבד את הביטחון מ2 המשחקים הראשונים כי בלעדיו לגולדן יהיה מאוד קשה. מה שכן גולדן הרוויחו את פול במשחק הזה.

Klay Thompson
Klay Thompson
06/06/2022 10:43:58
הגב ל  Klay Thompson

בנוסף ההגנה של גולדן הייתה מדהימה. כל פעם שמישהו נכנס לצבע סגרו לו את נתיבי המסירה לפינות וציפו לאקסטרה פס בתוך הצבע מה שהוביל להרבה איבודי כדור של בוסטון. אני דווקא חושב שטוב להמשיך עם פול מהספסל בגלל החיסרון ההגנתי שלו.

רפיקי
06/06/2022 11:04:17

תודה צ'יקו.
לא חושב שהלוחמים נתנו משחק גדול.
כמעט בכל שנייה על המגרש הם היו תלויים נואשות בקרי שיצור משהו או שיקלע.
זה לא בריא ולא חכם.
בתור אוהד ווריורס אני טוען שאם דריימונד גרין מורחק מתישהו בסדרה הזו צריך להטריד אותו תמורת כל מחיר.
מינימום אחריות, כבר הפסדנו אליפות אחת בגלל שאתה מטומטם

אשך טמיר המקורי
06/06/2022 11:11:21
הגב ל  רפיקי

צודק

רפיקי
06/06/2022 11:11:59
הגב ל  רפיקי

אני לא נוהג בשנים האחרונות להחמיא כמעט לסטף קרי כי זה פסה,
אבל הלילה,פשוט וואו.
הוא משחק מול כמה משחקני ההגנה הטובים בעולם, מול מאמן הגנה מעולה, ההגנה בנויה טקטית כדיי להאט אותו, והוא עדיין שם עליהם 30 בשלושה רבעים.גם בדקות שאף אחד מסביבו לא היה מסוגל לקלוע וגם בדקות שהידית לא ממש התאפסה לו, הוא תמיד מצא פתרון.
מכל מקום, מה4, מה3, ג'אמפרים, חדירות קשות, פלואטרים, הכל.
זו גדולה של שחקן

Jonathan
06/06/2022 11:15:25
הגב ל  רפיקי

אני אהיה זהיר כאן – כי יכול להיות שגרין סתם מטורף – אבל במשחק הזה הרגשתי שיש שיטה בטירוף (באנגלית זה נשמע יותר טוב). הוא ממש נכנס לסלטיקס לורידים וזה הרגיש שזה מתוך רצון לשנות מומנטום. הם ממש היו עצבניים עליו עד המחצית והרבע השלישי כלל התפרקות שלהם.
מסכים שהוא חייב להתאזן בהמשך הסדרה, בבוסטון אין לו מה לנסות לעצבן את הקבוצה הביתית. נראה אם הוא יודע את זה.

רפיקי
06/06/2022 11:45:45
הגב ל  Jonathan

כל שופט עם ביצים היה מזמן מרחיק אותו.
מזל ותו לא

וניל טרופי
וניל טרופי
06/06/2022 14:47:43
הגב ל  Jonathan

בתור הקבוצה שהכי בוכה על פציעות "מכוונות" על ידי שחקני יריבה הייתי מצפה מאוהדי גולדן אם לא להתרחק מגרין לפחות לשתוק ולא להלל אותו. הלא משחק מסוכן של פול על דרק וויט היה רק המשך ישיר של דף המסרים של גרין. "הטירוף" הזה בהגנה הוא חיובי למשחק אבל גם מסוכן. אה כן, הייתה גם עברה טכנית אתמול של יודוקה שהעלתה את בוסטון למקום הרביעי בכמות הטכניות העונה לצוות המקצועי בנסיון נואש לומר לשופטים שיגן על השחקנים שלו,(תנחש.מי מקום ראשון בליגה בקטגוריה הזו….) כשראה שלא תהיה עזרה הוחלט על הפסד לבוסטון ובעקבותיו הורדת הכוכבים כי נצחון לא יהיה פה הלילה מה שהוריד את אחוזי הצפיה בטלביזיה. רעיון אדיר וסילבר עושה חישובים עכשיו…את הקרב הזה בוסטון הפסידו לשופטים את האליפות עדיין לא.

Jonathan
06/06/2022 15:58:50

גולדן סטייט הקבוצה שהכי בוכה על פציעות מכוונות? יש מדד כזה? או שזה נראטיב חדש?

וניל טרופי
וניל טרופי
06/06/2022 20:03:43
הגב ל  Jonathan

אין מדד כזה יש רק כמות טכניות שנשרקות לצוות מקצועי על הפרעה לשופטים. בוא רק נזכיר את העברה של סמארט על קרי ושבירת הקוד על פייטון השלישי ונחליט אם יש פה בכי ונהי. העברה של פול אתמול הייתה מכוערת ולא ספורטיבית, על גרין כבר ידענו שזה יגיע.

צחי
צחי
06/06/2022 14:43:11
הגב ל  רפיקי

100000000000+

shadow
shadow
06/06/2022 15:23:08

לא יודע מי עבד עם קליי תומפסון בשנתיים האחרונות אבל הייתי מפטר את כולם. שנתיים!! והגוף שלו נראה עקום לגמרי בדיוק כמו לפני הפציעה. לא תיקן את היציבה את האגן את הרגלים את הגב ואת הצוואר. מתכון בטוח לפציעה נוספת וכמובן שזה משפיע לו על היכולת. על הצד הפסיכולוגי אני בכלל לא מתחיל כי זה הרבה יותר מסובך אבל גם שם נראה שהוא לא בעניינים.
בוסטון עשו את שלהם במשחק הראשון, גולדן עדיין נראים פגיעים והיו זקוקים לדחיפת מומנטום מהשופטים כדי לנער מעליהם את בוסטון.

מנחם לס
06/06/2022 17:23:05

תודה צ'יקו על סקירה מדוייקת

natiwarrior
natiwarrior
06/06/2022 17:40:19

ההתקפה של בוסטון מזעזעים ברגע שמשחקים עליהם אגרסיבי בגלל שאין להם אף מוביל כדור טבעי ומוסר ברמה גבוהה שינהל את המשחק הם מאבדים ומתקפים לשחק התקפות מסודרות