אירועי דיומא – 06.06.2022 – אופניים ושחמט

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

קריטריום הדופינה – קטע 2

הקטע הפותח של המירוץ אתמול היה קטע בעל מספר טיפוסים מהדרגה הבינונית נמוכה עם סיום במישור. הדבוקה תפסה ללא בעיות את קבוצת הבריחה הקטנה, ובגבעה האחרונה הגבירה את הקצב, מה שהותיר מאחור את המאיץ דילן גרונבייגן. קבוצת בייק אקסצ'יינג' שלו ניסתה נואשות לתפוס את הדבוקה עד לסיום, אך המאמץ היה לשווא, ולאחר שהדבוקה גם חיסלה ניסיון בריחה אופייני של רמי קבאנייה, קיבלנו מיאוץ סיום. במיאוץ בעל העלייה הקלה גבר וואוט ואן ארט ללא בעיות על איתן הייטר ועל שון קווין, במה שהביא לו את הניצחון הרביעי בעונה זו.
קטע 2 היום די מזכיר את קודמו מבחינת תוואי – גם כאן נקבל מספר טיפוסים מהדרג הבינוני-נמוך עם סיום במישור. סיכוי סביר מאד שואן ארט ישכפל את ההצלחה מאתמול. הייטר, גרונבייגן, באוהאוס, מולאנו וסטויבן ינסו למנוע זאת ממנו. שידור ביורוספורט 1 ב-16:00.

שחמט / אינדיאני

18:00 טורניר נורווגיה – סיבוב 6

שיטת הניקוד: משחק קלאסי בפורמט 120 דקות לכל צד ותוספת של 10 שניות למהלך לאחר 40 מהלכים. 3 נקודות עבור ניצחון במשחק הקלאסי ו 0 עבור הפסד. במידה והמשחק נגמר בתיקו הולכים לארמגדון בו לבן מקבל 10 דקות והשחור מקבל 7 דקות עם תוספת של שנייה לכל מהלך לאחר 40 מהלכים. לבן חייב לנצח את המשחק ותיקו הוא ניצחון אוטומטי לשחור. ניצחון בארמגדון שווה 1.5 נקודות והפסד שווה נקודה אחת.

הטבלה לאחר 5 סיבובים (מתוך 9):

משחקי סיבוב 6:

טימור רדג'אבוב (מקום 9) – וסלין טופאלוב (מקום 8)

וונג האו (מקום 9) – מקסים וושייה לגראב (מקום 5)

ווסלי סו (מקום 3) – אריאן טארי (מקום 7)

מגנוס קרלסן (מקום 2) – שחרייאר מאמידיארוב (מקום 3)

אניש גירי (מקום 5) – וישוונתאן אנאנד (מקום 1)

מומלץ לעקוב אחרי שני המשחקים האחרונים.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. בינתיים הקטע בדופינה נראה כמו שידור חוזר של אתמול. הטיפוסים מפילים את הספרינטרים הטהורים – באוהאוס פורש מהמירוץ במהלך הטיפוס, וגרונוויגן נמצא כבר שתי דקות מאחורי הדבוקה. משהו שאמור להקל מאד שוב על ואן ארט במיאוץ הסיום (אמור להיות, כי הבריחה גם אמורה להיתפס).

    1. בינתיים כמעט כל הקבוצה באותם זמנים של כל הדבוקה (חוץ מפיקולי ושגיב, שאיבדו הרבה זמן). מחר זה הסיום הראשון בטיפוס, אז מניח שזה ישתנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט