מעורב הופס ליום שני: הלוחמים HAD RESPONDED ב'שלישי', אבל יתרון הבית עבר מזרחה / מנחם לס

סטף קרי מחבק את ג'ורדן פול שקבר טריי ממרחק גדול אפילו מזה שלו. למעשה הייתה זו השלשה הארוכה ביותר בתולדות משחקי הפלייאוף

1.לאלה המעוניינים להוסיף תמונה או איור לתגובות ב-הופס'

שמתי לב שישנם גולשים חדשים באתר. מי שמעוניין לצרף תמונה לשם (כפי שרובנו הגדול עושה), עושים זאת דרך GRAVATAR.COM. חמש דקות ושמך ילווה באיזה תמונה שתרצה – עצמך, מלכת יופי, או שחקן NBA. הכל עובר מלבד ערום וכאלה. זה מוסיף אחלה צבע לכל פוסט שניכתב. תודה

2. היו הלילה שני משחקים: החצי הראשון והרבע השלישי

*לא זכור לי מקרה של חצי ראשון שקול כל כך – 50-52 לווריורס – עם הגנות שנתנו לנו את החצי עם השמירות הטובות ביותר משתי הקבוצות לעונה זו, שאחריו בא הרבע המוזר, החד צדדי, והמתמיה ביותר. הגנת הסלטיקס שצימצמה את סטף קרי ל-2 שלשות מ-6, ורק שתי ריצות של הווריורס – אחת 0-10 מ-40-35 ל-40-45, והשנייה ריצת 0-7 מ-50-52 ל-52-59 – השאירו אותה במשחק, ולמעשה נתנו לה יתרון משמעותי ראשון (את היתרון הראשון נתן ללוחמים סטף קרי – 30-31).

*אני מצהיר ללא היסוס שהחצי הראשון היה החצי הטוב ביותר העונה בגלל שתי סיבות: הסיבה הראשונה הייתה ששתי ההגנות שיחקו את ההגנות החזקות העונה. אם במשחק הראשון הירוקים קלעו ללא הפרעה, וסטפן קרי קלע 21 ברבע הראשון (הלילה הוא קלע 4 ברבע הראשון), הלילה הלוחמים לא עזבו אף שחקן לעשירית השנייה, והטרוף של ג'ייסון טאטום מהשלוש (6 מ-9) היה כולו נגד שמירות צמודות. הסיבה השנייה הייתה שהזיברות נתנו לשומרים לשמור ולא ציפצפו על כל נגיעה אלא אם כן 'הנגיעה' גרמה לסטייה, או נתנה יתרון לקבוצה 'הנוגעת'. וכך היה לנו אחלה חצי של משחק גברי, נוקשה, סוחף, ומלהיב.

*היה זה לילה מוזר בו האופטימיסטים של גולדן האמינו בניצחון, והפסימיסטים חששו שהאופטימיסטים יצדקו הפעם. האופטימיסטים האמינו שסוד הנצחון של גולדן הלילה יהיה משחק גדול של סטף ועוד משחק עלוב של טאטום. ובכן טאטום היה מצויין עם 8 מ-19 כולל 6 מ-9 מהטריי ל-28 נק' (אבל בגלל שהוא שיחק חלק מהרבע השלישי, הוא סיים עם 36-, הנט השלילי הגדול ביותר שלו אי-פעם!), וסטף היה בינוני עד החצי, ורק ברבע השלישי כשהירוקים הפכו לבנים מבושה, הוא שילשל כמה שלשות, אחת ממדינה אחרת.

*אם סטפן קלע שלשה אחת ממדינה אחרת, ג'ורדן פול קבר אחת מיבשת אחרת. בתמונת השער סטף מחבק את הצעיר שקבר את השלשה הארוכה ביותר במשחק בשלב הגמר.

*הרבע השלישי היה ABERRATION. סטייה מהנורמלי. רבע חריג ויוצא דופן. לא יכול להיות שקבוצה השומרת כה נפלא ומשחקת כאילו זה משחק בית שלה (ככה זה הרגיש לי, כמובן ללא צרחות הקהל). אבל משחקה של סלטיקס בחצי הראשון כמעט כולו היה כשל קבוצה שהיא יותר בעלת בית מהביתית האמיתית.

*כאב לי הלב על אל הורפורד. השמירה ההדוקה עליו לא איפשרה לו להשתחרר FROM WHEVER GUARDED HIM. הוא סיים עם שתי נקודות. ככה זסה: יום אחד אתה "OLD PRO", וביום הבא (אוקיי, ביום השלישי) אתה "OLD MAN"

*אבל הרבע השלישי קרה עם 14-35 ללוחמים, והם ייבנו עליו כהתחלת השלטון שלהם. אני מאמין ששני המשחקים הבאים בבוסטון ביום רביעי וחמישי ישלחו את הווריורס הביתה ב-3-1 מפחיד, עם הסכנה להפסיד בבית את האליפות.

3. מיקאל ברידג' מביע דעתו בקשר ל-COLLAPSE של הסאנס

לפיניקס סאנס היה קצת זמן לחשוב, לאסוף את החתיכות השבורות, ולנסות להסביר לעצמם, לאוהדיהם, ובמיוחד לשניים בישראל הקטנה – גיא רוזן ועידו גילרי – שקיוו כל כך לשמוע מהחללים מה בדיוק קרה.

.מיקנל ברידג'ס, שחקן חמישייה קבוע, היה שלשום אורח ב- ppeared this week on JJ Redick’s “The Old Man and The Three” בו הוא ניסה להשביר את ה-MELTDOWN שלו וקבוצתו.

ההודאה הראשונה והחשובה הייתה שהם UNDERESTIMATED את יריביהם מדאלטס. הוא אמר:

WE [We] didn’t think that would happen,” said Bridges. “Never. Especially [against] Dallas. Dallas is good, but besides these playoffs, I don’t think I [had] lost to them. The Suns hadn’t lost to them in years. So it’s just like every time that we play them, [we think], ‘Oh, we have their number, we have their number.’ Then, the motherf–kers got us.”

"I never felt so embarrassed in my life"' הוא אמר, כשהם פתחו פער של 46 נקודות. "זה הסריח. אף פעם לא הייתי במצב כזה, ואני משער שגם חברי קבוצתי".

איש לא נתן לדאלאס צל של סכוי נגד הקבוצה שסיימה 18-64 את העונה. "היינו פייבוריטים ב-6.5 נק' וכשההפרש באתרי ההתערבויות נודע, חשבנו שהוא היה ב-BIAS נגדנו". 'חשבנו שאנחנו עדיפים ב-10 לפחות'.

"חשבנו שנטייל לגמר המערב, ובמבט אחורה זה מה ש- DID US IN. במקום טיול נתקלנו בסונאמי".

מה שהוא ראה נגד הדאלאס יביא הקיץ לשינויים דראסטיים בקבוצה (https://larrybrownsports.com/basketball/suns-monty-williams-same-page-deandre-ayton/597479

4. האם יש מצב שאנטוני דייויס הוא "PAST HIS PRIME" למרות גילו הצעיר?

לאלה שעדיין חושבים על אנטוני דייויס, "THE BROW" או 'הגבה', כילד בן 24 שיחשבו פעמיים כמו שכתוב בתורה. האמינו או לא, פתאום הוא קפץ ל-29, כאילו שהחמצנו איתו כמצה שנים. זה למעשה היה באמת כל עם השנה המבוזבזת בפליקנס, ואז ישיבה בחוץ של עונה, הקוביד 19 וכל מה שקרה IN BETWEEN (כולל אליפות בבועה!), והנה הוא בן טוונטי-ניין. לא יאומן. אז היום מאמינים שהוא בדרך למטה מה-PICK בעקומה שלו ליכולת כדורסלנית.

כל מה שאני יכול לומר על עצמי זה שלי זה קרה בגיל מוקדם אפילו יותר. אני הגעתי לטופ של יכולתי הפיזית בגילאי 17-21. הנה אני בגיל 17 מאמן בנות 14-16 בקרית טבעון:

אני בשיא גובהי – 1.72 מ' (היום אני 1.58 מ'). באמתחותי כמה הישגים לא רעים שאת התעודות עליהם הכנסתי כאן בעבר: אלוף הארץ בילדים בשחיית 50 מ' חזה; אלוף 'אות הספורט' של משרד החינוך (קומבינציה של ריצת 60 מ', קפיצה לרוחק, וזריקת כדור הוקי למרחק – לבתי הספר העממיים, כיתות א' – ח'); אלוף הפועל מחוז הצפון, (נוער טניס),. לפני הצבא הצלחתי לשחק בהפועל בלפוריה בליגה הלאומית. ואז, בצבא, אלוף צה"ל במשחה שליחים, ושלישי באליפות צה"ל בשחיית 4X50 מעורב. והסוף בישראלצ היה משהו באליפות אס"א שאני כבר לא זוכר, אבל נדמה לי אלוף אס"א במעורב 50X4. בארה"ב עוד הספקתי להיות 'אול אמריקן' בכדורגל כשחקן ווסטר קולג'. אבל השיא שלי קרה מוקדם מאד. במקרה שלי כשהזדקנתי הפכתי שוב לאתלט טוב יותר מבני גילי הממוצעים כשהצלחתי לשחק בנבחרת פאלם ביץ' לטניס לבני 65-70 נגד נסאו וברמודה.

(חזרה לתמונה: השלישית משמאל היא רינה ברנדיס, לימים רינה לס, ז"ל)

האם אנטוני דייויד נמצא בצד השני של השיא שלו?

אצל אנטוני דייויוס הTOP קרה כמה שנים לפני שנתו ה-29, אבל בעוד שאצלי גינטיקה מוזרה גרמה לי להגיע לשיאי הגופני מוקדם מדי (אני חייב הייתי להתגלח לבר המצווה שלי!), אצל הגבה כנראה שצרוף פציעות עשה זאת.

הוא כמובן ממשיך להיות נכס ללייקרס כשהוא בריא. הוא עדיין שחקן חוץ מצויין לגובהו, עם יכולות מדהימות בהתקפה ובהגנה תחת הסל. השאלה היא באיזו רמה הוא יוכל להמשיך לשחק. קווין סמית' ב-קווין סמית' מ- Sportac.com טוען שהוא – וטובי האנליסטים בכדורסל – לא מאמינים ש-AD יוכל לחזור אי-פעם ליכולות העבר שלו.

היה אפילו 'באז' שהלייקרס צריכים לשקול להעביר את אנתוני דייויס. למרות שזה לא סביר, הרעיון לא לגמרי חסר ערך. דיוויס הופיע ב-76 משחקים בלבד בשתי העונות האחרונות, כיוון שהוא התמודד עם מגוון פציעות. המשחק שלו היה טוב יותר בעונה שעברה מאשר בעונה שלפני כן, אבל דייויס עשוי להיות בתנופה של הקריירה שלו. הוא יהיה 30 לקראת סוף העונה הבאה וימי ההופעה שלו ביותר מ-60-65 משחקים כנראה הסתיימו. כעת, דייויס התמודד עם פציעות רבות בקריירה שלו, אבל הוא תמיד הצליח לחזור לשחק ברמה גבוהה. כל עוד דייויס מסוגל להישאר בריא, הוא עדיין יכול לשחק באותה מידה של אינטנסיביות, אבל הימים בהם הוא יכול היה לנצח משחקים לבדו כנראה עברו ולא ישובו עוד.

5. האם ה-BACK של מייקל פורטר ג'וניור שובר את ה-BACK של דנבר נאגטס?

ג'אש קרונקי, 'המושל' של הדנבר נאגטס (התואר היחיד ב-NBA) והמנכ"ל קלווין בות', נשאלו אם חוזה המקסימום למייקל פורטר ג'וניר (172 מיליון, 142 מובטחים) עם הגב השבור, שובר את העתיד של הנאגטס לשנים הבאות.

-"WE DON'T BELIEVE SO" הם ענו ל-שון קלר מהדנבר אקספרס (Nuggets enigma Michael Porter Jr. or Rockies absentee slugger Kris Bryant? Which bad back ends up breaking the backs of their respective franchises? (denverpost.com)). "מייקל הוא הגבר הצעיר החיובי ביותר שהיה לנו הכבוד להחתים. הפגיעה בגבו לא הייתה סוד. ידענו על כך, ועל כל מה שקרה באונ' מיסורי. הוא נתן לנו את כל מה שהיה לו ולא התלונן אפילו פעם אחת. אנחנו מקווים שעד סוף הקיץ הוא יחזור להיות המייקל פורטר שהכרנו לפני ניתוח הגב האחרון".

6. שמחה וצהלה ב-NBA: הרייטינג הגבוה איז בק!

Photo of Jordan Poole and Warriors fans: Noah Graham/NBAE via Getty Images

הליגה חוגגת בגלל הממצאים המראים שהרייטינג הגבוה של הציפייה במשחקי ה-NBA שירד לעומקי המעמקים בזמן הקורונה (הירידה התחילה לפני פרוץ הקורונה אבל התעצמה עם פרוץ המגיפה) הוא בעלייה מתמדת. זוהי חדשה טובה לפני החוזה החדש עם המדיה ב-2025.

מה גרם לעלייה האחרונה ברייטינג? אלף, הכוכבים החדשים של ה-NBA: יאניס, לוקה, ג'ה מוראנט, דונצ'יק, ג'ואל אמביד, טריי יאנג, טאטום, ג'ורדן פול, ועוד, וכן החזרה של כוכבים כסטף קרי, קליי תומפסון, כריס פול, קווין דוראנט, או לברון ג'יימס לכושרם בעבר. אבל הסיבה השנייה היא חשובה יותר, והיא למעשה מצביעה על העובדה שכל הרייטינגס של העבר הזעירו את תוצאות הרייטינג כי הם תמיד קבעו את אחוז הצופים לפי "אחוז הביתיים". השנה, לראשונה, נילסן רייטינג מוסיף לרייטינג שלו את ה-"לא ביתיים" – הצופים ב-NBA בבארים ובמסעדות.

There’s no denying the reality,” Ed Desser, a veteran media executive and former NBA Television president, said. “The reality is that the NBA is on a roll. The content is strong and is captivating.”

הרייטינג הקודם של "הביתיים" בלבד:

הרייטינג החדש עם ה"ביתיים והלא ביתיים" ( החוזים בבארים ובמסעדות)

7. הקליפרס מסומנת כקבוצה מס' 1 לדוג את קיירי אירוינג

מי שמעוניין לדעת למה הקליפרס – בנוסף לבעל הקבוצה סטיב בלמר שעבורו במשכורת של אירוינג היא חופן בוטנים – שייכנסו הנה:

Kyrie Irving to LA? Oddsmakers believe it's likely (clipperholics.com)

8. את מי שמעניין הפרט הזה, אז Igor Kokoskov הוא עוזר המאמן החדש של סטיב נאש

9. הג'אז לא מוכנים לתת למאמנם סניידר לעזוב כל כך מהר, ומציעים לו את "החוזה הענק ביותר ששולם עד כה ב-NBA למאמן"

Quin Snyder reportedly has huge offer from Jazz (larrybrownsports.com)

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 72 תגובות

  1. תודה לס
    בוקר קשה לכוחות האור
    דה שוט מתחבא בבונקר,שי עשה לואד מלא
    ועדיין כוחות החושך ניצחו
    ברדלי ביל מצהיר כמה הסטטיסטיקה האישית לא חשובה,אלא רק התרומה לנצחונות של הקבוצה😁😁😁
    https://twitter.com/BleacherReport/status/1533096221925056512?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1533096221925056512%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.orangeball.co.il%2Fd7a2d793d79bd795d7a0d799d79d%2F

  2. תודה על מעורב מושקע. דיוויס מתסכל.. וזה שהחליטו להשאיר את ווסטברוק עוד יותר. בתור אוהד לברון (כשחקן, לא כאדם) זה ממש מבאס כי אני לא רואה טעם לראות אותם בעונה הבאה במצב הזה.. הווריורס ממש קרעו את בוסטון הלילה.. זה היה מפתיע.. שמח בשביל קרי..

        1. גם לי הייתה ג׳סטי ב-93 ששפכה מנוע. נשבע! אבל שמרתי עליה עד 95, אחרי צפת הגיעו החוזים היותר טובים והשתדרגתי.
          כבר סיפרתי את זה פה פעם, על אותה ג׳סטי איבו נאקיץ׳ העיר לי בנון שאלאנט:
          ״קאר איז ורי ביג שיט איז בטר ביציקלה״
          .
          הלב שלי לא ירוק חו״ח קבוצה של פלופרים בלי רכז. אני בעד שניים בגמר הזה: הורפורד וסטף. אתה ופופר זה כמו שני הורים שרבים ומאשימים את הילד
          😂😂😂

  3. מנחם, אתה האמונה שלך שגולדן יפסידו שתי משחקים בבוסטון, מבוססת על נימוקי כדורסל או על היותך אוהד בוסטון?

    1. הסלטיקס קבוצת בית לא טובה. ראינו את זה בסדרות הקודמות במזרח.
      אני דיי בטוח שג"ס יחזירו לעצמם את הביתיות עם לא יותר מכך.

  4. תודה מנחם באמת אחלה תמונה לא רואים הרבה מהפנים אבל רואים שאתה ״פייסטי״
    סחטיין על כל ההישגים, היה לי פעם חבר מאמן שאמר שלהיות ראשון – לא משנה באיזו מסגרת – זה תמיד הישג אדיר. על אחת כמה וכמה בשחייה.
    לגבי במשחק הערב – חזרתי משלושה ימים בקאראבן בערבה, חם שם חחחחח – הייתי חייב לעשות לואוד.
    אני קם ורואה שדוקטור פופר ודוקטור הופמן חטפו בעיטה בתחת, הטמיר ניגב עם שלט רחוק.
    פששש
    אם גולדן ייגנבו אחד בבוסטון – בוסטון יהיו בצרות.
    כיוון שטרם צפיתי – לא אתייחס מעבר לזה.
    ברכות לצחי ויונתן ושאר אוהדי ג״ס (רפיקי, אבן צור, מדמה לי…)

  5. מצוין מנחם, תודה רבה.
    שאלה טובה, בנוגע לדייויס, יכול להיות שהוא צריך לעבור למוד איגודאלה כזה, של להתאמץ בעיקר בפלייאוף, אבל קשה לי לראות את זה קורה עם המשכורת הנוכחית שלו. לא יודע מה הייתי עושה איתו אם הייתי הלייקרס.

  6. לא ראיתי אתה במשחק השני, הייתי שמח לדעת האם בוסטון שלטו במשחק בשלב כלשהו?
    להבנתי, המשחק הקודם היה הפתעה ונוקאאוט לא צפוי ברביעי.
    צריך לזכור שהספסל של ג"ס לא מנוסה, מלבד איגואדלה, ולקח להם משחק אחד להיכנס לאינטנסיביות.
    אם ההגנה של ג"ס עובדת וזה אפילו לא קרוב, מי יציל את בוסטון? הרי טייטום כבר קולע טוב עם שלשות תחת לחץ.
    רק ג'יילן בראון יכול, ולדעתי גם זה לא יספיק ליותר מעוד ניצחון.

    1. ממש בהתחלה. אחרי זה כבר היה שקול כשטייטום משאיר אותם עם זריקות לא קלות. לקראת סוף המחצית הראשונה – תחילת רבע שלישי גולדון התחילה לקחת פיקוד.
      רבע רביעי גארבג' ארוך.
      סך הכל הרגיש שבשני המשחקים גולדן סטייט היתה בשליטה

  7. העליתי את האופציה של קיירי לקליפרס לפני איזה שבוע ומשהו ופשוט זה נראה הכי הגיוני כי לקליפרס יש הכי הרבה מה לתת בלי לשלוח את אחד מהסטארים שלהם
    יש להם לתת את רג'י ג'קסון רכז מצויין שפותח ב 70 אחוז מקבוצות הליגה.את נורמן פאוול שחקן ששווה 20 נק' למשחק.את טרנס מאן כישרון צעיר שקצת נתקע השנה אבל הראה מה הוא שווה שנה לפני כן.את לוק קנארד שיכול לחזק להם את הספסל.קובינגטון קופי ועוד.הנטס יצטרכו לבחור 3 שחקנים מהמלאי והכל בשביל קיירי שסיים את החוזה שלו(אם יבחר לא לממש את האופציה של השנה האחרונה) ויעבירו אותו בסיין אנד טרייד.זוהי האופציה הכי הגיונית.השאלה אם הקליפרס מוכנים להתמודד עם קיירי האדם
    חמישייה של:
    קיירי איירווינג
    קוואי לאונרד
    פול ג'ורג'
    מרכוס מוריס
    איביצה זובאץ

    ובספסל אלו שלא יעברו לנטס פלוס הוספת שחקנים בפרי אייגנסי ובדראפט ויש אחלה קבוצה

  8. מה יותר קליפרסי מהבאת קיירי בגילו ובמעמדו?
    אם באלמר רוצה לשחק אותה באמת הוא צריך להביא את לברון וראס כדי להשלים גריאטריקוס ולשים את כולם סביב יאניס. זה כמובן ייגמר בבכי, אבל נקבל את מופע הנאחס המרהיב של כל הזמנים.

  9. קיירי וקוואי ביחד זה יותר פרימדונה מהופעה של מדונה. שניהם שחקנים שהשתן עלה להם לראש והם מעל המשחק בעיני עצמם. אהבתי מאד את קוואי והתרגשתי בשבילו כשלקח את טורונטו כל הדרך. אם היה נשאר שם זה היה מדהים עבורו ועבורם. כיום הוא פציע ועם אגו מטורף למרות המופנמות שלו. לא מציע לאף קבוצה לקחת את קיירי. 2016 היא זכרון רחוק.

  10. בס"ד
    תודה מנחם, מעורב נהדר.
    היה משחק מצויין, ואני חושב שהלוחמים יקחו אחד בבוסטון.
    בוסטון לא מספיק יציבים, וגם בית וחוץ די דומים בפלייאוף. הזה.

    לגבי קיירי, להערכתי אם יגיע לקליפרס, זה על תקן שחקן חופשי, בחוזה מקס או קרוב.
    ולהערכתי תהיה טעות. לא נראה לי שיסתדר עם קוואי,
    ואנשים שוכחים, שצפויה כמעט בודאות גרסה חדשה של הנגיף,
    ולך תדע מה יהיו ההגבלות, וקיירי לא מתחסן.

    דייויס חבל מאד, ואמרתי כבר מזמן, שאם יקבלו תמורה יפה, הלייקרס צריכים להטריד אותו.

  11. תודה על המעורב מנחם
    דיוויס סיפור משוגע, פציעות זו בעיה אבל אם אמביד הצליח אולי גם הוא יצליח.
    לגבי קיירי… הקליפרס זה מעניין למרות שמהלך כזה אידיוטי יותר מתאים לניקס
    🤣

  12. תודה מנחם מעורב נהדר
    הבית של הסלטיקס השנה זה לא מה שהיה פעם
    למעשה בבוסטון מעדיפים לשחק בחוץ
    אם איני טועה בפליאוף
    בבית הם במאזן 4-5
    בחוץ הם 3-8
    יש לקוות שגמר הפליאוף ישדרג את האווירה הביתית

    שורה תחתונה
    אם ג.ס תיקח משחק היא תסיים כאלופה גם ב 2-2
    אם בוסטון תיקח 2 משחקי בית היא תהיה אלופה
    משחק 3 יילך לבוסטון ב 65 אחוז
    משחק 4 פתוח לגמרי והוא כנראה יהיה המשחק הכי חשוב בסדרה

  13. קיריי טופ 10 בליגה. חלון האליפות של הקליפרס מתחיל להיסגר והוא מושלם בשבילם לדעתי באלמר יילך על זה בכל הכוח לא אכפת לו לשלם מעל המס אם צריך. אבל מאמין ששון מרקס עושה שרירים בשביל להעביר מסר לקיריי יכול להיות שיגיעו להסכמה בניהם בחוזה מובטח חלקית כמו המקרה של זאיון. נראה שמתחיל אפקט של הבעלים שלוקחים את הכוח חזרה. יש הרבה סימני שאלה לגבי החוזים הבאים של כוכבים בליגה כמו הארדן, ביל , זאיון, אייטון, מצד שני אין לנטס תחליף לקיריי קבוצה אחרת תשלם לו. חייבים לשמור על סימונס ודוראנט בקבוצה

      1. איך מישהו רשם בתגובות:
        America continues the tradition of looking at a problem and always choosing the worst possible solution
        .
        ובהמשך אליו:
        Especially when someone is bound to make money off of said worst solution

    1. אני אשתדל לראות בהמשך למרות שאני לא מסוגל לראות את גון אוליבר. הוא כזה טמבל במלא נושאים שזה פתטי. מאז הפיאסקו שלו בבחירות 2016 ואחרי זה עם הטייק ההזוי שלו על העימות האחרון בעזה שאחרי זה העלימו אותו מיוטיוב אני כבר לא רואה דברים כאלה. זה ערוץ פרופגנדה שמטמטם את הציבור.
      .
      בכלל בשנים האחרונות נגמלתי מכל תוכניות הפח האלה שלא באמת מעבירות לך מיידע ובכל מקרה חוץ מלמלא לך את הראש בחרא שאין לך יכולת להשפיע עליו, מטמטמות את הציבור ומפלגות אותו בנושאים שרק יוצרים ויכוחים מלאכותיים ומעלות את רף החרדה והעויינות בציבור.
      .
      נ.ב
      .
      החדשות זה אותו הדבר. ההבדל היחיד זה "ההומור"

      1. שמע בכל מקום שתצפה יהיו טייקים ערוכים ומגמתיים, השאלה מי מנסה להכניס לך רעיונות לא מבוססים ומי מציג את העובדות התומכות בעמדה שלו ומפריך את טענות המתנגדים.
        מההתרשמות שלי אוליבר עושה כמה שאפשר כדי להיות בקבוצה השנייה, וגם לקראת סיום כל סגמנט עובר על הדברים שאפשר לעשות כדי לתקן את הבעיה. האפשרות האחרת היא לא להקשיב לאף אחד ואז על מה מתבססים חוץ מתגובות בהופס ודעות קדומות?
        אגב אני לא חושב שאוליבר הופך להיות פסול לגמרי בגלל טייקים רעים בעבר, זה לא אומר שהוא תמיד בסדר או שצריך לקבל כל דבר שהוא אומר בעיניים עצומות

          1. לדעתי אתה יכול להימנע מהדברים ה"פוליטיים" שלו (או אפילו ה"חברתיים") וללמוד על מלא נושאים אחרים שלא ידעת עליהם

            1. אתה מדבר עם מישהו שצורך את טאקר קרלסון כגמילה מתכניות פח.

            2. תמיד אני משתדל להשאיר את הדיונים בהשתתפותי פילוסופיים ולא פרסונליים אחרת גם לי יגיבו לגופו של כותב. ברור לי שאם אני מביא קישור מג'ון אוליבר למשל יש כאלה שישר יפסלו את הדעה שלי (כמו שאני פוסל את קרלסון) וזה בסדר, ויכוח באינטרנט זה לא תחרות עם פרסים ואין מנצחים. בקיצור הוא אחד מאלה שאני צופה בהם ואם יש לו טייק שנראה לי ומתבסס על עובדות אז אליו אני אקשר

            3. זה לא אישי, זה פשוט לא קשור לזה. זה קשור ליכולת שלו להבחין בטיב מקורות המידע שלו ולסנן אותם בתור מה שהם. יש כאן נתק חזק מאוד בקטגוריה הזאת שמרחיק את מי שנכשל לסנן כמותו מהכרה של העובדות והמציאות.

          2. ואיך אתה יכול לדעת מה זה מדיה חסרת אינטרסים? שגם עושה את העבודה שלה בצורה טובה? אני יכול סתם להגיד "אז תקרא על זה בעין השביעית" ואתה תגיד לי "מה פתאום, אלה הכי גרועים"

            1. לאו דווקא ברור שאתה צריך בבסיס לסמוך על האינטואציה שלך ועל הנסיון שלך. ותמיד תהיה איזושהי הטיה אבל אני מחפש את אלה שמנסים לפחות למראית עין להיות אובייקטיבים וכיום אני משתדל להתרחק מכאלה שעדיין דובקים בצד אחד של המפה כי הם שניהם גרועים. אני ליברל מטבעי. שתפו לי את המוח כשהייתי קטן להיות שמאלני במחנות החינוך מחדש של הקיבוצים הקומוניסטים. כשגדלתי הבנתי את גודל האסון.
              אתה אחד המגיבים הנחמדים פה למרות הטאקל הקטן שהיה לנו, אני אקרא לזה אי הבנה😉
              אל תתרגש מהרובוט הוא חי בעולם משלו כמו הכובען המטורף.
              .
              פעם כשעוד הייתי חזק בשמאל לפני שטראמפ נבחר(למרות שכבר התחלתי להתרחק מהחרא הזה לפני) עוד הייתי רואה את אוליבר אבל את האמת שהיום אני ממש מתקשה לסבול את ההגשה שלו. יש מספיק מקורות מידע היום בכל רחבי האינטרנט שאני יכול לצרוך מהם אבל את האמת שבין כל מה שאני עושה אין זמן לכולם.
              .
              אם אתה רוצה המלצה אני ממליץ לך על ראסל בראנד למרבה ההפתעה, דארק הורס של ברט ווינסטיין אם אתה מכיר.
              לדייב רובין יש אורחים מעניינים ויש עוד.

            2. זה אפילו יותר גרוע ממה שחשבתי.

  14. תודה רבה מנחם.
    קיירי אירווינג לקילפרס זה תחרות צמודה לקבוצה המשוקצת בהיסטוריה.
    מתחרות בה רק הלייקרס הנוכחית ויוסטון 2018.
    קרב לא פשוט להכרעה

  15. המינוס 36 במדד הפלוס מינוס ״שבר״ את השיא של קובי בריאנט שעמד על 35- בגיים 6 בגמר 2008. מחווה יפה של טייטום לגיבור הילדות שלו.

  16. 🙂
    קיירי טופ 10? אולי טופ 10 בליגת הקוביד, בטח לא ב-nba.
    קיירי כמו סימונס, מזמן פרש ומנסה להוציא כמה שיותר כסף ולשחק כמה שפחות

  17. אתמול היה לי דיון על בוסטון. עוברות 24 שעות שעות וגולדן פירקה את בוסטון, השחקנים המשלימים נראו כמו כלום ושום דבר, ההתקפה ממשיכה להיראות גרוע ולנצל מיס מיאצ'ים על שומרים קטנים של כולדן.
    בקיצור, בואו נמתין עם הכתרים לאודוקה.
    הסדרה הזאת הרבה יותר תלויה בגולדן סטייט מאשר בבוסטון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט