ג'ון קליפרי מאמן הלייקרס הבא? (ומיאמי הדפוקים הפסידו!*) / מנחם לס

 

*ָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָָ*************************

הולך לישון ב-2 בלילה בהוד השרון אחרי שמסיים מאמר על קליפרי,, ומתעורר ב-6:15 בבוקר לראות מה קורה עם מיאמי, שהנטס עשו עליהם ריצם 9-2 בסוף וניצחו, והחזירו את היתרון לאינדיאנה.

זקן דפוק בראש. מיאמי דפוקים בכדורסל.
הכל כרגיל!

(הכדורסל הזה יורידני שאולה מוקדם מדי או יאריך לי את החיים כי אני לא מפסיק להיות ילד מגודל ומטומטם!)

*****************

אתם זוכרים שכשבפיינל פור היו ארבעה מאמנים – בוב ריאן, קווין אולי, בילי דונובן, וג'ון קליפרי, דדי כתב לנו שאנחנו חוזים בשניים מתוך שלושת האפשרויות של מאמן לייקרס הבא מהמכללות?

הוא לא ציין שמות, אך אני יודע כיצד ראשו של דדי עובד, והוא התכוון לדונובן וקווין אולי. לא ידעתי בדיוק למי הוא מתכוון כמאמן שלישי.

עכשיו אני יודע. הוא היה צריך לומר ש-"אנחנו חוזים באחד מתוך שלוש האפשרויות", אבל כנראה שהוא לא התכוון לאפשרות הגרועה ביותר הקיימת של הלייקרס – WHAT ELSE IS NEW? – ג'ון קליפרי מקנטקי.

השאלה הגדולה הקיימת היום ב-"עיר רעידות האדמה" היא אם לפטר את מייק ד'אנטוני, לא לפטר אותו, או לקפוץ בין לפטר ולא לפטר.

לפי דייב מקמנמין מה-ESPN של אל איי (כפי שסיפר בראיון לספורטסנטר שראיתי עכשיו בליג פאס של NBA דרך ה-LAKER NATION) הוא יפוטר, זה בטוח. השאלה היא אם כבר בסיום העונה, או יתנו לו עוד עונה כדי לחכות שג'ון קליפרי יהיה מוכן.

שון דבניי מספורטינג ניוז כבר הודיע שלקובי בריאנט "אין כל עניין לשחק תחת ד'אנטוני אפילו כבר בעונה הבאה. בד"כ בלייקרס בלק ממבה זה כמו יישו: "THY WILL, WILL BE DONE!", הווה אומר (מומי, הווה אומר זה זאת אומרת) – MACARONI MIKE IS GONE!  דבניי הזכיר שני שמות: דונובן וקווין אולי.

אני מ-ב-ט-י-ח   לכם שאולי לא עוזב את יוקון אפילו שיציעו לו הרים וגבעות.

אבל אז בא קווין קינג מבליצ'ר רפורט ואומר ש-"הלייקרס יחזיקו בו בכל בכוח עד העונה הבאה". למה בדיוק הוא לא הסביר. למייק יש לו עוד שנה בחוזה מובטח, ומאחר וגם העונה הבאה תהיה עונה של 60 הפסדים, מה זה משנה מי יאמן אותם?

פתאום רקס צ'פמן, כוכב קנטקי לשעבר (וכמובן אחד הפיור שוטרס הטובים ב-NBA בזמנו) שהוא גם חברו הטוב ביותר של ג'ון קליפרי יוצא עם הצהרה ש-"ג'ון קליפרי יאמן את הלייקרס ב-2015 ואילך".

אז גם חוזהו של קליפרי יסתיים, וההפסד ליוקון כאב מאד: עם 7 מקדונלד אול אמריקן כפרשמן, ועוד 3 בהרכב כסופומורים , ג'וניורים, וסניורים, הנוסחה ניכשלה עתה פעמיים ברציפות, וכל הטענות על כל חוסר הפייריות בשיטה שלו כנראה לא שווים לקנטקי את הביקורת, אפילו שהוא הגיע לגמר.

דונובן מחוץ לתמונה. קווין אולי לא עוזב את יוקון. מה שמשאיר את ידידנו קליפרי!

מה אגיד לכם?

אם ג'ון קליפרי יהיה מאמן הלייקרס אני יוצא עם ההודעה לאיזה כפר דרוזי ומתחיל לרקוד איזה ריקור דרוזי או צ'רקסי עד אור הבוקר על ליילה מסעווי (אם לא שמעתם עליה, חבל על הזמן). למה מחולות ותופים עם חליל או שניים? כי קליפרי היה אחד המאמנים הגרועים ביותר ב-NBA. אולי הגרוע ביותר.

אז מה? לעבוד עם כמה ילדים בני 18 עשה ממנו פתאום מאמן?

גם הוא, גם ריק פיטינו, וגם קרליסימו – היו (והם) יותר מדי איגו-מניאקים וכוכבי ה-NBA לא סבלו אותם. הם מסתדרים רק עם מאמנים מהשורות שהיו שחקנים והפכו מאמנים, או מאמני קולג' צנועים כמו סטיב קליפורד מהבובקאטס, או צעירים כמו ווגל או בראד סטיבנס שבאים ללא אג'נדה.

למאמנים כמו קרליסימו שהגיעו 'גדולים' מסיטון הול הם סוטרים, או מפסידים בכוונה כפי שעשו לפיטינו בניקס כשהשחקנים ממש החרימו אותו. לקליפרי הם פשוט לא הקשיבו, ולא משנה כמה צרח עליהם.

קליפארי הגיע אחרי שאימן בהצלחה את UMASS ופיטסבורג כגדול, ואז  ניכשל קשות בנטס ובממפיס.

אם ירצה השם הוא יגיע ללייקרס, ואז החזרה שלהם לחיים לא תהיה אפילו ב-2022. אני אז מוסיף עוד 3 שנים לחזרה ללגיטימיות – הווה אומר (עכשיו גם מומי מבין!) שנת 2025-6, וזה הכי מוקדם! 

לילה טוב! 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. הלייקרס חייבים ביג שוט לעמדת המאמן
    מה קליפרי יעשה בלייקרס ? יגיס את שחקני התיכון הטובים ביותר ?
    לא אפול מהכסא אם קובי בריאנט יאמן את הלייקרס לאחר פרישתו
    כרגע אין מאמן בעל שיעור קומה פנוי שילכו על גורג קרל שיושב בבית

    1. הלייקרס צריכים יותר מסתם מאמן. הקבוצה צריכה מישהו עם שיעור קומה, שיצור שושלת שם. הייתי הולך על מאמן ותיק למשך שנתיים, עם שאקה סמארט (מאמן VCU) כעוזרו, ולאחר שנתיים סמארט יהיה המאמן הראשי. הצוות שהמאמן הראשי וסמארט יביאו ישאר בלייקרס לאורך מספר שנים, והמאמנים של הלייקרס יבואו משם. שנקלי עשה את זה בליברפול, ואאורבך עשה משהו דומה עם שחקנים לשעבר שלו (ראסל, היינסון, סונדרס וקייסי ג'ונס).

  2. ג'ון קרל זקן וחולה מדי.
    מידן, ממליץ על אחלה תכנית: "מאייה הדבורה". זה מה שאני עושה עכשיו עם הנכדה רומי בת ה-5 שהמליצה בחום על התכנית.

    1. מאיה הדבורה מגיעה בצבע הנכון בהוליוויד היא תקבל את הכבוד הראוי לה כרגע יש את דאנטוני שחוטף עקיצות מכל עבר ולפניו היה את מייק בראון אם ממשיכים את השושלת המאמן הבא של הלייקרס יהיה אריק שיבק

  3. לצערי למיאמי אין כל סכוי העונה. אפילו אם ינצחו במזרח, קבוצת המערב תאכל אותם. משחק אמש היה חובה: יתרון הבית היה תלוי בו (נגד אינדיאנה) והם לא יכולים היו לנצח.
    הסוס ניגמר.

  4. הדיון לגבי מאמן הלייקרס בעונה הבאה, הוא מעניין, אך עקר. הלייקרס גם בעונה הבאה, לא יהיו קונטנדרים, בייחוד שהשחקן שסותם להם את הקאפ, כנראה לא ישוב לעצמו לעולם….

  5. Rex chapman already took back his declaration, and all in all this guy(Chapman), seems a bit cuckoo. Don't tale him too seriously

    Lakers are facing another wasted season. They'll try some
    rebuilding, cleaning up etc., but bottom line, they won't fire mike d'antoni, it will be too expensive and for no good reason. And Kobe, what do you say about this guy, he costs 23 M already, for nothing, and now he wants to add also the cost of firing d'antoni? That's another 4M on Kobe's bill. Excellent idea, it was, keeping this a-hole around for 2 more seasons

  6. לא שאני חובב פרינגלס והבן אדם צ׳וקומוקו רציני אבל אתם צריכים להסתכל איזה סגל יש לו. לדעתי הכי גרוע בליגה כשגאסול לא משחק.
    קובי לאימון זה הרעיון הכי טוב ללייקרס אבל האגו שלו לא יתן לו לעבור עוד עונת בנייה, בטח לא כעונה ראשונה כמאמן

      1. Kareem was a fantastic player, but I don't know about his coaching abilities. His job with the Lakers seems more like a charity job because he was such a legend and all, but the fact that after so many years he was never seriously considered for a head coach is telling. Same case with Patrick Ewing, we all know he was a legends, but how smart this guy really is? I like the idea to appoint Nash – mentioned above by Adir.

        1. קארים הוא אחד מהשחקנים האינטיליגנטים שהחזיקו בכדור. חוכמה זה בטוח לא הבעיה שלו, יש לו איזושהיא בעיה באופי כנראה שדי מרחיק אותו מאנשים אבל מה שהלייקרס צריכים זו דמות סמכותית יותר מהכל. סתם זורק רעיונות ומוזר לי שאף פעם לא נתנו לו צ'אנס. אני דווקא מקווה שילך למילווקי. אם הם בוחרים בוויגינס ואם הוא יוכל לסדר לסנדרס את הראש תהיה שם כיף של קבוצה שנה הבאה:
          סנדרס, הנסון, גריק פריק, וויגינס וברנדון נייט. חמישייה פגז

  7. אגב קופצ'ק חתם על הארכת חוזה אז לא נראה לי שבלייקרס יותר מדי מוטרדים מהביזיון שהולך שם השנה. ובשנה הבאה. ובזו שאחריה…

  8. כל אחד עם קצת הבנה מינימלית בנבא מבין שלא מדובר בביזיון או בבעיה של ג'נרל מנג'ר.

    מיץ' הוא אחד הטובים ביותר שיש, עשה עבודה טובה מאד השנה, ואלה חדשות נהדרות שהוא נשאר עם הלייקרס.

    1. דדי, אז כנראה שלרוב האנשים באתר הזה אין אפילו הבנה מינימלית. קופצ'אק תקע ללייקרס חוזה של 23 מליון לשנתיים עם שחקן גמור, ולא השיג שום חוזה שיש בו קצת, או אפילו ממש קצת עתיד ללייקרס.
      כרגע מה שהוא מביא לליקרס זה ספרדי מזדקן, חבורת שחקני די ליג, ומאמן שאף אחד לא רוצה עם חוזה מובטח. אה כן, ויש גם את סטיב נאש.

      במקום לזרוק הצהרות ריקות כל הזמן על איך שהכל בעצם ורוד ורק אנחנו, חבורה של בורים שכמותינו לא רואים את האור, אולי תפרט לשם שינוי מה קופצ'אק עשה/עושה כל כך טוב? כי אני לא רואה אפילו דבר אחד.

        1. דדי, נשאלת דוגרי מה קופצ'אק עשה טוב, ואתה מטיח "אתה בור".
          אילו היית מראה לו מה קופצ'אק עשה טוב (דבר טוב אחד!) בשנתיים שלוש האחרונות, לא תצטרך לקרוא לו 'בור'. זאת נדע לבדינו.
          אבל אם לא תענה לדשאלתו, אז נדע שאתה לא הרבה יותר מ'פוני' שמשחק אותה במילים גדולות בלי לומר דבר אחד – אף פעם!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט