דיון הופס ליום שלישי PM: כיצד הווריורס תשמור על הסלטיקס?

גארי פייטון ג'וניור חוזר לשחק. אם הסלטיקס משחקים עם דרק ווייט, מרכוס סמארט, ג'ייסון טאטום, ג'יילן בראון, ורוברט ויליאמס, כיצד הווריורס תשמור עליהם אישית?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. תודה מל
    זה לא כל כך משנה אם הרבה מאוד מהמגנים של הסלטיקס מתחלפים וזאת החוזקה ההגנתית הכי טובה שלהם. בכל מקרה אני הייתי מתחיל עם וויט/סמארט על קרי וקליי, כי הם הכי טובים בלרדוף אחרי חסימות רחוק מהכדור, ששם הליבה של ההתקפה של הגולדנים.

      1. האלכוהול מיום הסטודנט עדיין משפיע 🙂
        וויגינס על טייטום וקליי על בראון או להפך. גארי פייטון 2 עוזר להם בעיקר על בראון כי טייטום יקח אותו לפוסט. קליי את שחקן הפרימטר הכי חלש לא משנה אם זה פריצ'ארד, סמארט או וויט, יהיה לו על מי לשמור. השאלה היא מה עושים עם פול…

  2. כמו שהם שמרו על דאלאס בגדול – סטף/פול יוצאים גבוה וחוזרים לשחקן שלהם אחרי חסימה, בזמן שהאחרים מחליפים בהגנה.
    מבחינת שמירות – בהתחלה וויגינס על טייטום, קליי על בראון, סטף על סמארט, לוני על הורפורד ודריימונד על רוברט וויליאמס ובעזרה. בהמשך זה כבר ישתנה לפי איך שהדברים יתפתחו.

    1. הורפורד ימשוך את לוני החוצה וה IPL יסוכל כבר בתחילת הסדרה.
      אני לא רואה את ריצארד (סילי ווילי) ה III נשאר בריא בסדרה הזו. לוני או דריי יסכלו אותו באחד מ 2 המשחקים הראשונים!

  3. לאן נעלם הורפורד?
    בהנחה ווייט מחליף
    ויליאמס על לוני ועוזר על הגארדים
    הורפורד על גרין
    בראון על קליי או פול
    טייטום על ויגינס
    סמארט על סטף.
    וכמובן הרווח הגדול זה חילופים ודאבל טים עם רוטציות מהירות

  4. האמת היא שהווריורס מאוד דינמיים בהגנה,קשה להצביע על דרך אחת ספיציפית שהם ישמרו את בוסטון.
    אם ללכת על הבסיס של הבסיס:
    קרי ישמור סמארט
    קליי את בראון
    וויגנס את טייטום
    גרין את הורפורד
    ולוני את ויליאמס.
    אבל כמו שאמרתי זה מאוד ספיציפי וכנראה שקר יבצע התאמות בהתאם לסלטיקס.

  5. מצד גולדן, אותי מעניין לדעת האם תמשיך המגמה של ללכת חזק על ריבאונד ההתקפה.
    מול דאלאס זה עבד היטב,
    מול בוסטון יש לי תחושה שהמחיר (התקפת מעבר מהירה שתאפשר לבוסטון לנצל את האתלטיות של שחקני הכנף) יהיה גבוה מדי.

  6. המשחק שבו בוסטון התארחה בצייס ב 17 במרץ ומהלכו סמארט התגלגל על הקרסול של קרי הוא אינדיקציה טובה לצורה שתי הקבוצות יתחילו:
    .
    בוסטון יהיו מאד פיזיים. קרי זוכה לחיבוק חם ממי ששומר עליו, גראנט ויליאמס יקבל הרבה דקות. זה עבד להם אז וקרי בכלל לא נכנס למשחק וקלע רק זריקה אחת מ 4 עד שנפצע. יומיים קודם הוא קלע 47 נקודות על וושינגטון. הערת אגב, 10 שניות אחרי שפצע את קרי סמרט הסתער על קלי וכמעט פצע גם אותו.
    .
    באותו משחק ג"ס שמרה רגיל. 1 על 1 עם סוויצים. גרין לא פתח וכששיחק לא היה בענינים ואנדרו וויגינס לא שיחק כלל. למרות זאת קשה לומר שההתקפה של בוסטון תיקתקה עד השלב שבו קרי נפצע. אבל, היא הפיקה יותר נקודות מזו של ג"ס.
    .
    יש ואין הבדל בין שיטת המשחק של בוסטון לזו של דאלאס. בבוסטון אין רכז מצד אחד אבל מצד שני בכל התקפה שחקן אחר הוא בעל הבית של הכדור עד שהוא עושה מהלך התקפי שמסתיים בנסיון קליעה או במסירה. הכדור לא מטייל בין מספר שחקנים כמו ב ג"ס. לכן ההגנה של ג"ס תהיה מה שראינו בסדרה מול דלאס ואפשר לצפות לשמורה אזורית כשפול יהיה על המגרש כדי להחביא אותו.
    .
    במשחקים שג"ס תקלע טוב מהשלוש בוסטון תפסיד. ג"ס לא הציגה הרבה משחקים כאלו השנה בפליאוף. מצד שני ג"ס ניצחה גם במשחקים שבהם לא קלעה טוב משלוש.
    .
    אני לא חושב ש GP2 ישחק בשני משחקי הבית. קר יעדיף לשמור עליו לרגעי משבר. פורטר ישחק . התעלומה זה איגואדלה. כשהוא בריא , כמו בחודש וחצי הראשון העונה, ההגנה של ג"ס מעולה. הוא לא שיחק כבר חודש עקב פציעה בצוואר. להערכתי (לא יוצא מידע החוצה) פריצת דיסק / דלק עקב בלט דיסק וזה לא דבר שעובר תוך חודש.
    .
    אצל קרי יש ירידה משמעותית בדיוק בקליעה. אני מקווה לשיפור מסויים שיתבטא באחוזי העונשין ובהגעה ל 40 אחוז מהשלוש.
    .
    לקר היה יותר משבוע לחדד תרגילים ולעשות לפול סמינר מזורז בהגנה ולהכניס את כולם לפוקוס. השנה קר חד ולא נותן לענינים להסתדר מעצמם.
    הרכב: לוני,גרין, וויגס, קלי, סטפ. רוטציה קבועה: פול, פורטר, מודי, איגואדלה (אם בריא ). מידי פעם: ביאליצה, GP2. מחליפים במקרה פציעה JTA, קמינגה (אלא אם כן הפגין יכולות חדשות בהגנה השבוע) וליי.
    .
    קר ינסה לרוץ כמה שאפשר בתקווה שלא יאבדו יותר מידי כדורים.
    .
    אני אופטימי. קרי משחק עבור תהילת עולם. גם גרין וקלי. 4 – 1.

  7. השאלה היא לא איך ג"ס תשמור על הסלטיקס, כי הווריורס עם הגנת חילופים מצויינת והסלטיקס עם התקפה בינונית למדי , שבד"כ טובה ואנמית לסירוגין. ובכל זאת – בבסיס , וויגינס על טייטום רוב הזמן . סטף על סמארט , קליי על בראון . לוני על וויליאמס , דריימונד בצבע על כולם.
    כאב הראש היותר גדול הוא של הסלטיקס – איך הם ישמרו על התקפת הלוחמים , שהיא משהו בו הם עדיין לא התנסו בפלייאוף . ברוקלין היתה מוגבלת לשני קלעים בלבד, מילווקי התיה עם חור ענק בהיעדרו של מידלטון וההיט נשענו על היט-מן יחיד.
    מה שחדש ויפה אצל הלוחמים – שהם כבר לא חייבים אחוזים גבוהים משלוש כדי לנצח. כשהשלשות לא נכנסות הם משחקים פנימה , ומוצאים את הקלע הפנוי לשתיים תוך הנעה מהירה של הכדור.
    כל עוד סמארט לא ינסה ויצליח (חו"ח) במהדורה חוזרת של השבתת סטף וקליי ( שופטים – זה בשבילכם…) , אז : דאבס בחמישה.

  8. הדיון אם כבר הפוך לדעתי.
    לווריורס יש שומרים אישיים שמסוגלים לשמור על הסלטיקס (אנדרו וויגינס שמר את לוקה כנראה כמו שאף אחד בליגה לא שמר אותו מעולם, הוא לחלוטין מסוגל לשמור על טייטום).
    ההגנה של בוסטון בהרבה מקרים גם בסדרה מול מילווקי וגם בסדרה מול מיאמי, תיעדפה זריקות של שחקנים פחות חזקים מהקו לטובת שמירה אינטנסיבית יותר בצבע. לא הייתה להם בעיה לתת שלשות בעצימות הגנתית יחסית נמוכה לשחקנים שלא קולעים טוב מהקשת בתמורה למוכנות בריבאונד ומניעת חדירה לצבע. זה עבד להם. גם הקלעים של מילווקי וגם הקלעים של מיאמי לא הגיעו לאחוזים טובים מהקשת. מול הווריורס המשוואה הזאת מורכבת יותר. לגולדן סטייט יש בכמה הרכבים שונים ארבעה שחקנים שמסוגלים לשים את הכדור מחוץ לקשת באחוזים גבוהים. כשקרי, קליי ופול ביחד על המגרש כל אחד מהם דורש שמירה אישית וצמודה, אחרת התקפת הoff ball של הווריורס נכנסת לפעולה ולרוב זה נגמר בסל (ולא מחייב בכלל שלשה, לעתים זה 2 קלות של לוני שמופקר לטובת הדאבל על הקלעי התורן ומעניש בהתאם). זה ישים הרבה לחץ על הגבוהים של בוסטון להיות מסוגלים לקחת ריבאונד ולסגור את הצבע. טיים לורד והורפורד יצטרכו לעבוד שעות נוספות, וזה יהיה קשה בהתחשב בזה שהם אחרי שתי סדרות שהלכו למשחק 7.
    גולדן סטייט מסוגלת לנצח גם כשהשלשות לא נכנסות דרך הגנה טובה והנעת כדור. ביום קליעה טוב של הספלאש טריו (מאמין שהשם כבר מוצדק בשלב הזה), הסיכוי של בוסטון לנצח לא גבוה.
    לדעתי ווריורס ב6 אחרי שטייטום יתן משחק 5 לפנתיאון אבל יגמר לו ולבוסטון האוויר במשחק 6.

  9. בס"ד
    .
    מנחם, דיון מעניין.
    לפי דעתי סטף על סמארט
    קליי ויגינס על טייטום ובראון, בהתאם לאיש החם,
    דריימונד על ווילאימסס כדי שיוכל לעזור על הכניסות
    הורפורד יקבל את לוני
    במקרה חירום אפשר לשים את קליי על ווליאמס,
    ולשחרר את דריי לשמור על טייטום למשל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט