מעורב הופס ליום שני: סלטיקס ניצחה משחק בו היא הובילה כל ה-48 דקות. אבל אם השלשה של באטלר ניכנסת עם 15.1 טיקים לסיום…/ מנחם לס

1."גיים סבן" – המשחק שמרעיד לי את הנשמה כבר 61 שנים רצופות עשה זאת גם הפעם אבל רק בדקה האחרונה!

1)בואו נתחיל מזה שאני עכשיו מבסוט לאללה שהסלטיקס ניצחה את מיאמי כי לפי שלושת המשחקים האחרונים הגעתי למסקנה שלמיאמי אין כל סיכוי לנצח את גולדן-סטייט ווריורס ולבוסטון סלטיקס יש סכוי גדול לנצח.

2) אני שוב מאשים את אריק ספואלסטרה בהפסד, ונותן לאודובה את כל הקרדיט על הניצחון.

3) אני יודע שכל ישראלי (ואני ישראלי בדיוק כמו כל אחד מכם, אלא שאני גר בארה"ב, בלית ברירה, אבל אני חושב כישראלי ומרגיש כישראלי) אז שוב – אני יודע שכל ישראלי בטוח שהוא יודע להדליק מדורה יותר טוב מכל אחד אחר, להריץ מסעדה יותר טוב מכל אחד אחר, ולאמן את מכבי ת"א – או במקרה שלי מיאמי היט – יותר טוב מכל אחד אחר. אז אני מאמין שאם אני מאמן היום את ההיט המשחק היה ניגמר אחרת.

4) ההיט קלעו 6 מ-30 מה-3 (הסלטיקס 11 מ-33). על ספסל ההיט יושב קלעי השלשות הטוב ביותר בליגה, דנקן רובינסון. במשחק נצחון ההיט הלפני אחרון ספואלסטרה הכניס את דנקן רובינסון בסוף המשדחק והוא קבר 6 שלשות באיזה 10 דקות משחק בצורה שהוא קולע אותן: עם תנועה, ואז התרוממות. הלילה ההיט שיחקה את רוב המשחק ללא פיור שוטר אחד!!!. אפילו ב-17 הפרש ספואלסטרה השאיר את קייל לאורי שמשך כל המחצית הראשונה עשה כ-ל-ו-ם מלבד נקודה אחת מ-2 מהפאול, ושני איבודי כדור, ולא נתן לדנקן אפילו דקה אחת. עם שחקן כדנקן אתה מכניבס אותו לדקותיים. אם השלשה הראשונה ניכנסת השאר באות בצרורות. אבל אם הוא לא מקבל צ'אנס, הצרורות הן לא יותר מחלום.

5) ב-98-93 משחקים לאורי, רולדיפו, באטלר, אדבאיו , ומקס סטראס. עכשיו שלשה עושה 98-96 ויש פחות מדקה. היחיד בחמישייה שהוא קלעי שלשות טוב הוא מקס סטראס. אם לא לפני כ,ן אז זה הזמן להכניס את דנקן רובינסון. דנקן המשיך לחמם את הספסל.

6) באמת היה 98-96 בסל ופאול עם 19 טיקים בשעון, עם 15.1 טיקים שגימי באטלר – שהיה הרוג מההשקעה שהשקיע במשחק – עלה לשלשה שהוחמצה. קצרה מדי מרוב עייפות.

7. מוזר אבל נכון: קבוצה טובה נמדדת במספר סלי הג'אנק שהיא קולעת. הסלטיקס עשתה זאת הלילה מצויין.

8. ג'ייסון טאטום הוא COCKY בנזונה, אבל לאחד ששם את המשחק שלו במקום שפיו מלכלך אז מותר. הכנסתי ל'מעורב' שטאטום אמר שהוא "בטוח ב-100% שהסלטיקס מנצחים את ההיט". אתם יודעים מה? הוא קלע 26 (סמארט ובראון 24 כ"א), והסלטיקס באמת ניצחו!

9. החמישייה של ההיט קלעה כך: טאקר 0. באטלר 35. אדבאיו 25. סטראס 8, ולאורי 16. אבל 9 מה-16 היו בפאולים, ומהשלוש הוא היה 1 מ-6. המאמן הכניס את טיילר הירו ל-7 דקות. וואללה שהוא הביא תנועה ומהירות, אבל זרק שתיים שלא ניכנסו וספואלטרה הוציא אותו אחרי 7 ושכח ממנו עד סיום המשחק.

10) כששאלו את ספואלסטרה בסיום הרבע השלישי מה הוא עומד לעשות שונה הוא ענה: "STAY THE COURSE!". זאת הייתה הבעייה. הוא היה צריך לצאת מה-COURSE ולנסות דברים שעובדים.

11. אני יודע שהפעם הייתי רכבת הרים עם ספואלסטרה. כשמיאמי ניצחו נתתי לו קרדיט וכשהם הפסידו די האשמתי אותו. הם ניצחו 3 והפסידו 4. אני נותן לס]פואלסטרה ציון 6 מ-10 על טיב האימון שלו בסידרה.

12. אודובה עשה את שלו בשקט. נתן לגרנט ויליאמס, דרק ווייט, ופריצ'רד את דקותיהם והם תרמו מצויין לנצחון.

13. מהיום ועד סוף הפלייאוף אני כולי ירוק. לטס גו סלטיקס. 4-2 (הווריורס הם עם יתרון הבית, שלפי המשחקים האחרונים זה חסרון…) קטן יהיה טוב לנשמה.

2. כל כך התרגלנו למייק ברין כאיש הפליי-ביי-פליי, והוא חסר לי אמש

3.

DEni Avdija to train with Drew Hanlen, trainer of Joel Embiid, Jayson Tatum, others

Quinton Mayo: Wizards third-year forward, Deni Avdija will be training with NBA skills coach @DrewHanlen for a few weeks this off-season, sources tell me. Some notable full time clients of Hanlen’s are Joel Embiid, Bradley Beal, Jayson Tatum, Zach LaVine, Jordan Clarkson & RJ Barrett. 1/

4. מה קורה עם קולין סטוקטון?

קרדיט: גטי אימאז'

הקאבס יציעו כנראה לקולין סקסטון QUALIFYING OFFER. הם יהיו COMFORTABLE בסביבות 18 מיליון, פחות או יותר מה שבוגדן בוגדנוביץ' מקבל. נניח 16 עד 18. סוכניו של סקסטון מסתכלים על 18-22 מיליון. עם הצעירים שלהם דריוס ג'רלנד ואבן מובלי – שלהם יצטרכו לשלם משמעותית יותר, ייתכן שהקאבס רואים בסקסטון TRADING ASSET בעתיד הקרוב.

5. ללייקרס לא היה אפילו את ה-DECENCY לצלצל לאטקינסון ולהודיע לו שהם החליטו על מאמן אחר

אחרי שהלייקרס ריאיינו אותו פעמיים ונתנו לו 'להרגיש' שהוא האיש, קני אטקינסון קרא כ-א-ן (Lakers Rumors: Head Coaching Search Ended Without Speaking With Kenny Atkinson After Darvin Ham's Interview (lakersnation.com)) שהלייקרס שכרו את דרווין האם כמאמנם.

מתאים לארגון כמו הלייקרס לא לומר אפילו תודה לאטקינסון שטס אליהם פעמיים מלונג-איילנד.

6. רודי גובר ואדן הזארד, כוכב ריאל מדריד

7. ניקולה יוקיץ' מגלה את תוכניותיו לעתיד אחרי כדורסל: טריינר של סוסי מרוץ

מסתבר שניקולה יוקיץ' הוא מין 'איש רנסנס'. הוא דיבר שלשום עם poke this week with European news outlet Expressen  post על עתידו בסיום הקריירה ב-NBA: "לחזור לסרביה ולגדל ולאמן סוסים כ-TROTTING COACH ל-HASRNESS RACING (מרוצי כרכרות, המרוצים הפופולריים בסרביה.

8. ניקולה יוקיץ' יוחתם הקיץ על חוזה מובטח מקסימלי בדנבר

The 27-year-old Jokic should also have plenty of funds to make his horse training dream become a reality. He is expected to sign a truly gargantuan contract with the Nuggets in the coming months

9. מרק קיובן מאמין שה-PLAY-IN TOURNAMENT הוא הסיבה לכל הפציעות ב-NBA


Mark Cuban has never been shy about letting everyone know what he thinks about the NBA as a product. He’s shot down ideas like an in-season NBA tournament despite it becoming a pretty popular idea around NBA circles.

Now, he’s coming out against a product the NBA already has — the play-in tournament.

The play-in is something Adam Silver has consistently vocalized that he wants to keep around for the NBA. It’s a product he thinks is good for the game. The tournament is fun! But it also had its downsides, too. We’ve written about them here.

There were already plenty of reasons to be anti-play-in tournament. But Mark Cuban seems to have come up with another one after seeing this year’s NBA playoffs play out.

He thinks the tournament’s slot in the NBA schedule is leading to more injury and fatigue during the actual postseason

10. סרג'יי איבקה ישחק עבור ספרד הקיץ

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 96 תגובות

  1. אחלה מנחם. בוקר פנטסטי.
    לא מבין למה הקבוצה שלי צריכה כל הזמן לעשות התקפי לב. גיים 7 ועוד גיים 7… השאלה אם לבוסטון יהיה מספיק זמן להתאושש וכמה הרגליים יסחבו לרדוף עוד סדרה הפעם אחרי הספלאש. הטיים לורד משחק על פיקות של אוויר.
    סך הכל בוסטון הייתה עדיפה רב הזמן על מיאמי.

  2. תודה מנחם. משובח כהרגלך.
    1. בוסטון עם מאזן 5- 4 במשחקי בית בפלייאוף לעומת 7- 2 בחוץ, אבל גולדן סטייט עם 9- 0 בבית לעומת 3- 4 בחוץ. זה ההבדל בין קבוצה שהגיעה לכאן בידיעה שיש לה עוד הילוך ובין זו שנלחמה על זה בשיניים.
    3. חדשות טובות מכיוון אבדיה. אני מאמין שזה יקרה בחודש האחרון של הפגרה, כי דני כבר הודיע שהוא ישחק עם נבחרת ישראל באליפות אירופה בספטמבר.

  3. מצטער להרוס את החגיגות אבל לבוסטון אין מספיק כוח אש. ברוקלין קבוצה מפורקת ומילווקי ומיאמי לא פוגעות מבחוץ ועדיין בשתי הסדרות נגמר 4-3. בוסטון מגרדים את ה100 נקודות למשחק אי אפשר ככה לנצח את גולדן. 4-2 גולדן.

    1. אחרי שנים בלי גמר ו 3 גמרי מזרח שלא הסתיימו בגמר הפלייאוף ואחרי הסדרות הקשות האלו מול קבוצות שהדיחו אותנו בעבר, אתה לא הורס את החגיגה .
      לא הכל זה השורה התחתונה

  4. תודה מנחם.
    גם אני עם בוסטון אול דה וויי.
    אבל יהיה מאוד קשה כי בוסטון זו קבוצה שלא חושבת בהתקפה ונגד ג"ס זה הכרחי (היה התפקיד של לברון ושל רונדו במפגשים מולם).
    ספולסטרה הוציא מים מהסלע עם השחקנים שלו אבל אני מסכים שהיה צריך לנסות קצת יותר את דאנקן (רק לא בדקה האחרונה, חס וחלילה, אלא בחצי הראשון).
    קרדיט גדול לאודוקה ולהורפורד.

    1. +100 על מה שכתבת על ספולס. סחט אותם עד הסוף אבל הכישרון ניצח.
      לא יודע איך היירו ורובינזון קרוזו בהגנה אבל הם היו חסרים מבחינת ההתקפה של מיאמי.
      אני מניח שמאמן מיאמי שם אותם בחוץ בגלל שלא סמך על ההגנה שלהם.

  5. לא יודע איך יודוקה לא לקח פסק זמן שמיאמי קלעו את הנק ה91 שלהם, היה ברור שהמומנטום שלהם והסלטיקס איפשרו חדירות קלות. למזלו מיאמי זה נגרים אבל הייתה שם שביקה רצינית שלו.
    אצל ההיט 2.8 שניות לבוסטון לזרוק ומשאירים לי את טייטום לבד…. באטלר נרדם ובכלל אסור היה לאפשר לטייטום לקבל כדור היה עדיף שאחר יזרוק.
    לצערי אני חושב שגס ינצחו הם לא נגרים כמו מיאמי ויש להם סטף.
    גו סלטיקס גו רזיאל תביא גביע הביתה תהפוך לאבו רזי

    1. +100
      מאמן טוב (אני סוף סוף אוכל כובע) אבל לוקה בפסקי הזמן כמו סטיבנס.
      תודה שימון, רוצה Banner 18

  6. הקבוצה הזו לא מפסיקה להפתיע אותי, והחזרה מהפיגורים היום זו הדוגמה האחרונה. לנצח ככה את מיאמי, קבוצה שחייה על אופי ומלחמה, מעיד על חוזק מנטלי. כל מה שיקרה מכאן והלאה זה צ'ופר בעיניי.
    תודה רבה על המעורב המעולה

  7. באטלר עשה טעות שהימר על שלשה ולא שם דאנק על הראש של הרפורד לסגור לנקודה ולשים את הלחץ על בוסטון.

    אני גם עם קליי טומפסון שמעליי. הכדורסל מנצחת הקבוצה עם יותר נקודות. מאה נקודות שבוסטון שמים לא מדגדגת את הלוחמים. שישימו 110-120 כל משחק.
    אם להיות ירמיהו הנביא, הלוחמים ינצחו 2 בבית ואת הראשון בחוץ. אז יזרקו משחק אחד בשביל ששגב מטוס יספיק להגיע למשחק ההכרעה.

  8. כל הכבוד לבוסטון. אבל בסדרת הגמר אני הולך עם גולדן סטייט מהסיבות הבאות:
    1. אודוקה הוא מאמן מתחיל לעומת סטיב קאר. ניהול המשחק שלנו בדקות האחרונות לא היה טוב.
    2. הקליעה מבחוץ של גולדן סטייט תכריע את הסדרה.
    3. רוברט ווילייאמס III פצוע כך שמשחק הפנים יהיה תלוי בהורפורד בלבד.
    4. בוסטון תבוא לגמר אחרי 2 סדרות של 7 משחקים. לגולדן סטייט הייתה הרבה יותר מנוחה.

  9. תודה מנחם… מעורב מצוין. פתיחת ה"מרעיד לי את הנשמה" הרעידה כאן נשמות.
    גם אני חושב שסקסטון צריך לעבור בטרייד. קליבלנד בריאה עם נכס טוב שיגיע תמורתו יכולה להיות קבוצה מפחידה.

    1. כמו תמיד זו שאלה של מה יקבלו בעדו, וכמה הוא הולך לעלות להם. לא יודע אם זה אפשרי אבל אני מעלה אותו מהספסל ל30 דקות, כוח אש לחמישייה השניה שמשחק הרבה גם עם הראשונה.

      1. זה מה ששם אותם במצב טוב. הם נראו מצוין העונה גם בלעדיו (הפציעות של שחקנים אחרים תקעו אותם בסופו של דבר), מובלי צפוי להמשיך להתפתח… אם לא ימצאו לסקסטון טרייד יוכלו להשתמש בו, אם יימצאו לו טרייד ראוי – אז הם בכלל במצב טוב.

  10. מאוד קשה להיות בעולם שבו הסלטיקס בפיינלס. נקווה שהווריורס למדו משכנתם הדרומית וינצחו את הסלטיקס. יהיה מרתק כי אני לא חושב שהווריורס נתקלו בהגנה כזאת והסלטיקס בהתקפה כזאת

    1. תשמע העונה הזאת עושה לי טוב מכל כך הרבה כיוונים. אפשר להיות ג'נטלמן ולהמנע מבעיטות בגופה מתה, אבל איפה הכיף כאן? מודה ומתוודה, התפוצצות הבלון של הלייקרס זה בערך 35% מההנאה שלי בעונה הזאת.

      1. לך על זה אברי.זה הספורט וזה הכיףחופשי תבעט בנו ובטח ששנה הבאה לא הולך להיות טוב יותר.
        תהנה כל עוד אתה יכול גם אליפות וגם התרסקות שלנו בהחלט עונה מדהימה מבחינתך.
        לגבי האליפות רק מזכיר שוב שמהרגע שראיתי אתכם מול ברוקלין אמרתי שזה שלכם(תאמת חשבתי שפיניקס יכולה לנצח אתכם…)

  11. בוסטון נראו גמורים ברבע האחרון. לא נשמו. נראה לי שיהיה להם מאוד קשה אחרי שתי סדרות של 7 קשות לרוץ אחרי גולדן וגולדן זו לא מיאמי הם רצים בלי הפסקה. מיאמי משחקים לאט

  12. מייק ברין כואב באוזן, יכול חופשי להמשיך את חופשת המחלה שלו עוד חודש לא יחסר לי לרגע.
    מעדיף את קווין הארלן בכל רגע, מי שהכי טוב שייצא לחופשה זה מארק "קלישאות וליקוקים" גקסון.
    הפרשן הגרוע בתבל.
    תודה לבוסטון שהעיפו גם אם באיחור את המתחזה לקבוצת כדורסל

  13. תודה רבה דוק
    ==
    מה אימון סוסים?
    עם חוזה מקס הג'וקר יכול כבר לקנות את כל סרביה
    ==
    מלא כבוד והערכה לבוסטון
    אבל זה יגמר 4-2 או אפילו 4-1 ללוחמים.
    יש להם יותר ניסיון והרבה יותר כשרון וכח אש

      1. תודה על הקישור. פשוט מדהים! איזה מזל יש לנו לראות ולהינות מהכשרון החד פעמי הזה. הקליעה הקשתית בסוף, דובדבן על הקצפת של כל הרצף הזה. איזה קלילות, כמו אוטומט, כל קליעה רק רשת

    1. זה קצת הזוי לדעתי, אבל היה נראה שהווריוס בקושי בהילוך ראשון בפלייאוף הזה ועדיין ניצחו בקלילות
      כל משחק הם היו שם בלי הרבה מאמץ ובסוף בסוף מעלים להילוך שני שמנצח להם משחקים..
      לא משנה כמה איבודים או היכולת של סטף או קליי, הם פשוט ניפנפו 3 קבוצות טובות ולא נראו בצרות לרגע אחד..

  14. איתך דוק. טוב שבוסטון עלו. מיאמי היו מסריחים את הפרקט התקפית. למרות שבוסטון מותשים הם יהיו חייבים לבוא עם תכנית הגנתית מסודרת ולגנוב את אחד משני המשחקים הראשונים. זה הולל להיות אתגר מטורף עבורם. על הנייר מאד מסקרן המפגש הגנה התקפה. מקווה לסדרה יותר צמודה מבחינת הפרשים מהגמרים האזוריים. משהו שיצדיק את השעות שבהן אנחנו צופים במשחקים (משחק 7 היה סביר). מה שבטוח שגולדן לא יאפשרו את הדקות האלו שנראה שאף אחד לא מסוגל לקלוע

      1. סוחר בבירות שלי? כל הכבוד לך. הרווחת ביושר.
        מאוד מפתה מאוד מפתה, אבל יש לי הרגשה שיש לך את המספר שלי – ואם אלך נגדך עם הלוחמים (מתבקש) – זה יחרוץ את גורל הסדרה. זה כבר לא קשור לכדורסל, אני לא חושב שאני יכול לנצח אותך השנה בהתערבות. בטח לא בכדורסל. חבל שלא התערבנו על ריאל מדריד…
        פני כבר תפס אז אני משחרר, אלא אם כן אתה רוצה שאשן על זה…

  15. כל הכבוד למערכת בבוסטון . עשו ריענון בקיץ אבל האמינו במערכת שלהם. בראד סטיבנס נכנס לנעליים גדולות ולמרות שהוא לא מילא אותם לגמרי כי בכל זאת איינג' בנה קבוצות ושושלות מאפס , הוא קיבל החלטות נכונות . הוא לא חיפש להביא כוכב בכל מחיר , אלא החזיר שחקנים ששיחקו עבורו ולמרות שזה נראה כמו גחמה אישית , למעשה זה היה ניסיון לבנות קבוצה עמוקה וכימיה טובה בין אנשים שמכירים את המועדון .

    יודוקה מאמן טוב מאוד ,גם התקפית הוא שיפר את בוסטון עם יותר הנעת כדור , הכוכבים מקבלים את הכדור יותר בחסימות ובתנועה וזה חשוב בכדורסל של היום.
    כבוד לטייטום ובראון שהוכיחו שהם הדבר האמיתי . בעיני עד שאתה לא מגיע לגמר nba ככוכב של קבוצה אתה לא שם גושפנקה על הגדולה שלך כשחקן. טייטום דיבר בפודקאסט של ג'י ג'י רדיק שנה שעברה על זה שהוא לא הבין כשהוא היה צעיר כמה זה קשה ולא מובן מאליו להגיע לגמר nba ועכשיו הוא סוף סוף עשה את זה.

    1. רק בשביל שהחזיר את הורפורד מגיע לו ציון A.
      אל הוא מעל לסטטיסטיקות, מי שלא רואה את זה לא רפה הבנה (שימון, אתה רואה את זה?).
      🙂

  16. ג"ס ינצחו ב 6 או פחות
    יש להם ניסיון
    יש יתרון ביתיות
    הם קבוצת הגנה לא פחות טובה
    הרבה יותר מנוסים
    קבוצת התקפה טובה יותר
    ספסל טוב יותר
    המפגש של טייטום עם וויגינס הולך להיות טראומטי

    1. חוץ מהניסיון והביתיות אתה טועה כאן בהכל.

      טייטום הוא הסקורר הטוב ובניגוד לדונצ'יץ הוא נמצא במצב פיזי מצויין.
      מרכוס סמארט הוא שחקן ההגנה הטוב מבין 2 הקבוצות.
      אל הורפורד הוא הגבוה האיכותי ביותר.
      המאצ'אפ החשוב באמת הוא דווקא בראון מול קורי שנהנה לשחק מול גארדים ברמה נמוכה.

      1. מה שתגיד.
        בסדרה הזו נראה את ההבדל בין קבוצה עם כלים מגוונים, שמשחקת כקבוצה, לאוסף של אינדיווידואלים.
        לא ראיתי מסמארט שהוא מצליח לעצור את באטלר. אם הו יצטרך לרדוף אחרי קרי ותומפסון, הסלטיקס ישארו ללא מוביל כדור כשיר (דבר שהוא לא מצטיין בו בכל מקרה).

    2. אל תשכח שגולדן לא קיבלה אף קבוצה ברמה שבוסטון קיבלה כולל הנטס.
      היא לא הרשימה יותר מדי, מעבר לכמה משחקים בודדים.
      השיטה שלהם מספיק טובה גם שהכוכבים לא בשיאם כל עוד הקבוצה היריבה היא בינונית.
      בוסטון זה בולדוגים בלי חולשות בהגנה ועם 2 סקוררים טובים.
      זה מבחן של מורשת לסטף, אם הוא נכשל פה, זה סופו ההיסטורי להיות טופ 10 אגדי.

        1. 😄😄😄
          הרכבת נוסעת פעם אחרונה והוא יהיה חייב לעלות עליה אם לא הוא בחוץ מרשימת עשרת השחקנים הגדולים אי פעם.

    1. למרות שהנטייה ללכת עם טייטום בסדרה הזו אין MVP ברור.

      בלי באטלר הסדרה הזו הייתה נגמרת בסוויפ. לסלטיקס יש ספסל מצויין
      שהביא קבלות עם וויט,גראנט,ויליאמס ופריצ'רד.

  17. היה גיים סבן ברמה נמוכה.
    מבחינת רמת הכדורסל אין ספק שהפלייאוף הזה היה חסר את לברון,דיוויס,קוואי,סימונס ואמביד.
    ההתקפה של ההיט לא הגיעה למעמד הזה והבור היה גדול מדי ברבע הראשון,
    העלייה של הסלטיקס היא לא בגלל התעלות של שחקן אחד אלה בגלל הרוחב שיש להם בסגל.

    כדי לקחת אליפות הסלטיקס יצתרכו לשחק על החולשות של הווריורס, קליי תופמסון הוא קלעי שלשות אבל לא אותו שחקן הגנה ברמת עלית,
    סטפן קורי נראה כמו סטופר הגנתי מול פאני בולוק והנגריה שפתחו בממפיס,החגיגה תשתנה מול גארד ברמה של בראון.

  18. אחלה מעורב.
    ספלוסטרה מאמן מצויין ומעטים בעולם (לא רק מישראל) היו מצליחים יותר ממנו – הוא אשם שהקלעים לא פוגעים ? (דוקא היו זריקות טובות ברובן, אז זאת לא בעיה בתכנית משחק או תרגילים) שהירו פצוע ודאנקן לא שומר על כלום וקלע מ-3 מול בוסטון 7-24. אם באטלר קולע את השלשה שלו והם עולים הוא גאון ואם לא לפטר אותו מיד ? לפעמים לקחת פסק זמן רק משדר לחץ לשחקנים (פיל ג'קסון אמר את זה פעם בראיון)
    לדעתי הגמר ממש צמוד … ג"ס נחו יותר אבל בוסטון רובם צעירים יותר.
    יתרון של ג"ס בגזרת ניסיון של המאמן שלהם, והסגל שלהם כבר לקח אליפות לעומת בוסטון שטרם זכו. ואת יתרון הביתיות.
    אבל לדעתי בוסטון רכשו מספיק ניסיון ב4 שנים שהם משחקים יחד (הם ניצחו בפלייאוף הזה את כל 3 הקבוצות שניצחו אותם ב3 שנים האחרונות, כולל 2 משחקי 7 – אחד בחוץ, ומשחק הדחה במילווקי מס' 6)
    ההגנה של בוסטון עדיפה לדעתי, ולא רואה מי שומר את בראון טייטום וסמארט ביחד (וויגינס, גרין ו…?) אם JP2 יחזור אולי …
    הולך להיות מרתק

  19. מאוד מעריך את קיובן אבל הוא מזיין בשכל. 2 משחקים אקטסרא בין ארבעת הקבוצות שבפלייאין היא לא הסיבה לפציעות, בוודאי לא לקבוצות שלא השתתפו בפליאין (גיחוך גיחוך דאלאס), הוא סתם עולה על עגלה ומניח שיש לו בעיות עם סילבר.
    .
    הפליאין נהדר ברמת התחרותיות, אם כי היא רק פלסטר לתופעת הטנקינג. ראשית יש לבטל את הקונפרנסים בכלליות, בעולם המודרני אין הצדקה לחלוקה בין מערב למזרח, שנית, יש לעשות רפורמה כוללת בהגיון הכללי שהקבוצה הכי גרועה מקבלת פרס, זה נוגד כל עיקרון ספורטיבי.

    1. זו לא הטענה שלו.
      הפלייאין מצופף את הזמן שבו מתקיים הפלייאוף ולכן משחקים רוב הזמן יום כן יום לא (למעט בסיבוב הראשון)

      1. נו ועדין הוא סתם מחרטט
        בסוף הליגה צריכה להיות אטרקטיבית לצופים, יום כן יום לא משמעותית עדיף עבור הצופים בבית. אותו דבר עם הפיילאין

      2. זה גם גורם למצב שמשחקים בסוף העונה חשובים ואי אפשר לתת מנוחות לכוכבים.
        פחות רלוונטי לדאלאס אבל הנקודה ברורה.
        העיקרון הספורטיבי שמי שגרוע מתחזק בשחקנים הכי טובים, אחרת איך מילווקי / דטרויט / פניקס / סן אנטוניו אמורות להתמודד עם לוס אנג'לס או ניו יורק שהן ערים יותר מרכזיות ויש להם אפשרויות תשלום שאין לשווקים קטנים ?

        1. איך? על ידי ניהול מצויין, אימון מצויין, תרבות ספורט מצויינת ובנוגע לדראפט גם בחירות מצויינות (שהן לא טופ 5). נגיד יאניס (בחירה 15), בוקר (בחירה 13), קוואי (בחירה 15), וסילחו לי דטרויט אבל שום דבר בהם לא מצויין בעשור באחרון..

          1. +100 🙂
            ואח"כ שימצאו דרך להוריד את היעילות של השלשות (כשזה רק הווריורס זה נחמד אבל כשזאת השיטה היחידה.. משעמם).
            ולקצר את העונה הסדירה.

    2. אז מה אתה מציע? שהקבוצה הטובה ביותר תקבל פרס?! למעשה זה כבר שונה ויש לוטרי ובכל מקרה שום קבוצה שעשתה טנקינג לא הצליחה עם זה לתווך ארוך, פילי שהיא כמעט ממציאת שיטת הטנקינג קיבלה את אמביד וזימונס ושנה אחרי שנה נכשלת…כנראה שרקוב נשאר רקוב ווינר נשאר ווינר

      1. יש לי מלא הצעות ופורמטים, אבל הכי חשוב הוא שכל מי שלא מגיע לפליאוף יש לו סיכוי שווה לזכות בלוטרי אחרת תמיד נראה טנקינג וטקטיקות שהורסות לקהל הצופים את המשחק בחודשים מרץ ואפריל

    3. בדראפט אין הגיון ספורטיבי כיוון שזו לא באמת ליגת ספורט אלא עסק כלכלי.
      ההגיון הכלכלי קפיטליסטי אומר שאם הליגה תשתמש במאפיין סוציאליסטי כמו חיזוק החלש אז התחרות תגבר ואיתה גם העניין ומכאן שגם הרווח יגדל.
      לאף אחד לא אכפת באמת מהספורט, בשביל ספורט טהור יש סנוקר

  20. מנחם תודה רבה הפעם אני בהחלט מסכים איתך
    אתה רואה את מיאמי מחטיאים אחד אחרי השני מחוץ לקשת ולא מבין את המאמן
    בהחלט לא מובן
    אשר לגמר אני מסכים שהסדרה של בוסטון הרבה יותר פתוחה ובכל זאת ג.ס פייבוריטית יש לה כח אש ענק

    1. כתבתי למטה שנראה שספולטרה התעקש לנצח בהגנה
      אבל זה לא רק זה. גם כרובינסון שיחק וגם כשהירו שיחק הם היו פשוט על הפנים בסדרה הזאת ואפשר להבין למה הוא ויתר עליהם (הירו לא נכנס במחצית שנייה בכלל).
      בסוף בסוף, זה היה קשה אבל הוא היה הכי קרוב שאפשר לנצח את המשחק הזה..

  21. בוסטון חזקים, והם מרביצים חזק…
    .
    בעוד שמילווקי ומיאמי מחזיקות בסגל גארדים לא פחות קשוחים,
    גולדן זה סיפור אחר.
    צפיתי שוב בחלקים נרחבים מהמשחק בין הקבוצות לא הרבה לפני סיום העונה הרגילה –
    בוסטון חנקו את התקפת גולדן.
    יש להם יתרון פיזי בכל עמדה על הפרקט,
    אפילו מול וויגינס שבלט בתחום זה מול דאלאס.
    .
    כאמור,
    יהיה מעניין,
    אם כי הניחוש שלי הוא שזה לא מגיע למשחק 7.

        1. בגדול אני איתך גיא.שישה משחקים לבוסטון שאחד מהניצחונות של גולדן יגיע מהמשחק הבודד בכל סדרה שקליי נזכר להגיע,אבל רק הערה אחת גולדן סטייט לא פעם ולא פעמיים עושה את הבריחה שלה במחצית השנייה ובמיוחד ברבע השלישי אז להגיד ששקרי שיחק כל המחצית הראשונה והם עדיין לא שיחקו טוב זה קצת חוטא לאמת

          1. ברור שמשחק בודד או 2 לא באמת מלמדים משהו.
            אז מחצית?
            .
            ועדיין,
            הרושם שלי היא שגולדן יתקשו מול הפיזיות של בוסטון. גם במשחק שלהם במילווקי הם הוחזקו על פחות מ-100 נק'.

            1. ואז קלעו 100 ב-3 רבעים במשחק השני נגד מילווקי

          1. יצא כמה דקות (נראה לי 5) לסיום המחצית הראשונה,
            הסלטיקס החזיקו את גולדן על 25 נק' בפרק הזמן הזה.
            במפרץ.
            .
            על ההגנה הזו אני מדבר,
            וזו הסיבה לניחוש הלא מלומדת שלי.

            1. לדעתי זה 50-50 כרגע, אבל אני חושב שהמקרה הזה לא משקף – גולדן סטייט היו בין משברים מול בוסטון בשיא הריצה שלהם. מאז זרמו הרבה מים בסן פרנסיסקו…

            2. משחק בודד אף פעם לא משקף,
              על אחת כמה וכמה כאשר קרי שיחק בחלק קטן כל כך של המשחק.

            3. בגדול, הסלטיקס הסתדרו לא רע עם הווריורס לאורך השנים, בטח ביחס לקבוצות אחרות. לכן אני גם מאמין שהם יעשו עבודה הרבה יותר טובה מדנבר ודאלאס, וגם משמעותית יותר טובה מממפיס (שכפו המון איבודים על גולדן סטייט ושיבשו את השטף ההתקפי של הוריורס בצורה לא רעה.

            4. ממפיס נטולת מוראנט זו בהחלט
              דוגמה טובה, הפעילו הרבה לחץ על עמדות הגארד.
              בוסטון עוד יותר פיזיים,
              והם מצוינים הגנתית גם מתחת לסל.

    1. מעניין. הקבוצות ההגנתיות היו בעיקר במזרח וגולדן סטייט הייתה רחוקה ממשהו כזה בפלייאוף הזה עד כה.
      קבוצות הפוכות בצורה די קיצונית.
      מצד אחד שלישייה שגורמת לכל הגנה לקרוס מהתזוזה שלהם על המגרש,
      ומצד שני קבוצה שכל שחקן בה יכול לשמור על כל שחקן בכל עמדה.
      .
      בראון וטייטום לאורך כל הפלייאוף עבדו קשה על המיסמאצים שהניעו אותם לאורך כל המשחק.
      ובשונה ממימאמי ובטח ממילווקי, לווריורס יש הרבה מאוד גמדים על המגרש ככה שמיסמאצים לא יהיו בעיה לצמד של בוסטון

    2. גם אני חושב כך
      קשה לדעת מה לחשוב כי הפלייאוף הזה הוא הוכחה שכל עוד שתי הקבוצות לא עומדות אחת מול השנייה בפלייאוף, קשה להמר. גולדן סטייט עלתה בקלילות וממש קשה להבין האם זה בגלל שהיא כל כך טובה, או שהתמודדה מול קבוצות חלשות, אף אחת מהן לא מתקרבת למיאמי, בוסטון או מילווקי. על סמך משחק שהיה בין גולדן לבוסטון לקראת סוף העונה הרגילה, הסלטיקס באמת חנקו לגמרי את הלוחמים וניצחו בדו ספרתי קליל ובלי להתאמץ.
      קשה להמר, אבל אעיז לגבי השניים הראשונים במפרץ: 1-1

  22. תודה רבה מנחם.
    קשה לי להגיד שספולסטרה טעה. בסוף הם היו רחוקים מילימיטר מנצחון למרות הכל.
    אני מאמין שהוא פשוט בחר בהגנה כי החורים של הירו רובינסון ושות פשוט גרמו לנק' קלות מדי לבוסטון
    .
    סוףסוף משחק 7 מטורף
    הלב נפל כשהזריקה של באטלר הייתה באוויר
    נצחון שלהם אחרי כל הרדיפה במשחק הזה היה יכול להיות סיום פשוט מטורף
    .
    מגיע לבוסטון שהובילו לאורך כל המשחק.
    אחלה גמר הולך להיות לנו! אחלה גמר!
    .
    מי חשב שבוסטון יגיעו לגמר בתחילת העונה..איפול בתחילת הפלייאוף לא ממש האמנתי
    בטח שלא שחשבתי שהווריוס יגיעו לשם. ועוד באיזה קלילות..

  23. נו זה כל הענין משחקים חשובים ושחקנים חשובים שמשחקים
    אני אכתוב משהו שכנראה לא כל-כך נחמד לשמוע: לאיש לא אכפת מהשחקנים הם מקבלים מיליונים כי הם מייצרים עבור מי שמשלם להם ועבור הפלטפורמה שמשווקת אותם פי כמה וכמה, זה הסיבה שיש עונה סדירה כ"כ ארוכה ושיש פלייאין אולסטאר ומשחקים בחול בקדם עונה. ואם שחקן נפצע אז אוי אוי אוי חיבור אחר במקומו
    אם קשה למישהו העונה הארוכה והפלייאין או משהו נוסף שעושים כדי לייצר כסף אז הוא מוזמן לחתוך גם מהשכר שלו

      1. זה היה אמור להיות בתגובה למה שאמר מארק קיובן על הפלייאין
        ולגבי אם אתה סימונס…מה אני אגיד בסופו של יום אני מאמין שגם הוא סובל, בטח מדמיין את עצמו מנצח משחקים ומביס יריבים ובסוף מתעורר ומגלה שהוא אוסטרלי שמשחק בקבוצה של רוסי בליגה אמריקאית ושהוא בשביתה איטלקית…גם אני הייתי מתבלבל🤣

  24. הלייקרס האלה
    איזה פח אשפה של ארגון הפכו
    וזה נהיה גרוע מיום ליום
    לא מבין איך דארוין האם הסכים
    אין לו טיפת כבוד לעצמו? הרי יזרקו אותו בבושת פנים כמו שעושים לכולם
    איזה גועל נפש
    איחחחחחחחססססססס

  25. בס"ד
    תודה רבה מנחם.
    אני הולך עם הלוחמים, בהרכבים מלאים.
    מיאמי ו מילווקי לא פגעו, שלשות חופשיות, ואני מאמין שהלוחמים כן יקלעו אותן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט