פריוויו למשחק 7 שיכריע את גמר המזרח / עמיחי קטן

בעונה שבה כל משחקי ה-7 חלים בימי ראשון, וכך יהיה גם בגמר אם וכאשר, ההיט והסלטיקס יפגשו בפעם האחרונה בגמר המזרח, שבו בוסטון מנצחים בהפרש ממוצע של 19.3 נקודות לעומת הפרש שיא של 11 בצד של מיאמי וממוצע של 8.3.

3:30 מיאמי היט – בוסטון סלטיקס (3-3 בסדרה):

ב-3 המשחקים הראשונים, מיאמי ניצחו ב-2 רבעים, כשהרבע השלישי של משחק 1 והראשון של משחק 3 הספיקו עבורם כדי לקחת את המשחקים האלו, אך בעוד שההיט השתלטו על רבעים, הסלטיקס לקחו יתרון 3- 2 בסדרה עם השתלטות על מחציות – יתרון 25 במחצית הראשונה של משחק 2, יתרון 24 במחצית הראשונה של משחק 4 ויתרון 18 במחצית הראשונה של משחק 5.

משחק 6 הביא לנו משחק צמוד סוף סוף, כשהיה זה ג'ימי באטלר שהוביל את ההיט עם תצוגת ענק של 47 נקודות, 9 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-4 חטיפות, יחד עם התעלות נוספת ברגעי ההכרעה. בצד השני, טייטום ובראון קלעו 18 כל אחד במחצית הראשונה ושמרו על הסלטיקס צמודים, ובמחצית השנייה ספולסטרה הגיב עם שמירות כפולות על שניהם. טייטום הגיע ל-30 במשחק, אבל היה זה דריק וויט שקלע 18 במחצית השנייה ושמר על המשחק צמוד לאורך כל הדרך.

לראשונה בסדרה, ואולי בפלייאוף בכלל, היו למיאמי שני שחקנים ששיחקו כמו כוכבים, כשקייל לאורי קלע 18 עם 10 אסיסטים והוביל את הצוות המסייע, מקס סטרוס חזר לעצמו עם רבע שלישי של 11 נקודות אחרי 2 משחקי נפל קיצוניים, טאקר קלע זריקות פנויות ואדבאיו הצליח לנטרל את הורפורד בהגנה. בעיקר, מיאמי הפעם קלעו שלשות ועם 15/35 מבחוץ, הם השלימו את כל מה שהם לא קלעו ב-2 המשחקים הקודמים.

בצד של בוסטון, נדמה שנקודת התורפה שלהם היא בניהול המשחק. טייטום ובראון עושים את שלהם בתחום הקליעה, כשטייטום עם 24.8 נקודות למשחק ב-54.2% אפקטיבי לאורך הסדרה ובראון עם 24.2 נקודות ב-56.6% אפקטיבי. עם זאת, מתקשים כשהם נדרשים לנהל את המשחק, כשטייטום עם 5.5 אסיסטים על 5.2 איבודים ובראון עם 2.5 אסיסטים על 3.2 איבודים.

לכל אחד מ-3 השחקנים בעמדת הרכז של בוסטון יש חיסרון משמעותי – פריצ'רד עם 2.2 אסיסטים על 0.3 איבודים, אבל מהווה מיס-מאצ' הגנתי מול כולם כמעט במיאמי, ולכן הוא קיבל רק 3 דקות במשחק 6, וויט היה עם 1/11 לשלוש לפני משחק 6 כשהוא עם 4.2 אסיסטים על 1.3 איבודים, ואילו סמארט עם יחס מעולה של 6.5 אסיסטים על 1.3 איבודים, אבל גם בחירת זריקות מזעזעת שמעמידה אותו על 43.4% אפקטיבי, וראינו את ה-4/15 מהשדה וה-1/9 לשלוש במשחק 6.

ההגנות המהמרות – בוסטון אחרי משחק 3 ומיאמי במשחק 6 בחרו שתיהן באסטרטגיה הגנתית שמהמרת על הקליעה מבחוץ של שחקני המשנה של היריבה. כאן נראה שתי דוגמאות מכל צד שיראו איך זה נעשה בפועל, כשאנחנו נתחיל עם מיאמי שמחזיקים ביתרון הביתיות.

ההיט חטפו 18 נקודות מטייטום ו-18 מבראון במחצית הראשונה של משחק 6, ורק 14 משותפות במחצית השנייה (12- 2 לטייטום), בגלל שהם התחילו לשלוח עזרה משמעותית יותר על שניהם. הסרטון הראשון זה מהלך שבו הסגירה החזקה על טייטום הסתיימה באיבוד והסרטון השני זה מהלך שבו לאורי פשוט חיכה לטייטום בצבע והשאיר את סמארט פנוי לשלשה שהלכה החוצה.

בצד השני, הסלטיקס משתמשים בהגנת "דרופ" שבה מי ששומר על החוסם מחכה בצבע כדי לסגור נתיבי חדירה אפשריים, ואילו זה ששומר על מוביל הכדור מנסה לעבור מעל החסימה כדי לסגור שלשה, כמו בסרטון הראשון כאן עם לאורי. במקרה שמי שעם הכדור הוא ג'ימי באטלר, כמו בסרטון השני כאן, בוסטון מהמרים על הקליעה שלו מבחוץ, במיוחד ברגעים שהורפורד שומר עליו, מה שאומר שהוא עובר מתחת לחסימה כדי למנוע מיס-מאצ' ומשאיר את באטלר לשלשה.

דבר ההיסטוריון:

זו הפעם הראשונה אי פעם בה קבוצת הבית מנצחת את משחקים 1 ו-4, ואילו קבוצת החוץ את משחקים 2, 3, 5 ו-6, גם אם מוספים את האפשרות של ניצחונות בית במשחקים 1 ו-3 וניצחונות חוץ במשחקים 2, 4, 5 ו-6. אם אנחנו מצמצמים את החיפוש ל-2 ניצחונות חוץ ב-4 המשחקים הראשונים יחד עם ניצחונות חו. במשחקים 5-6, ומתחילים את הבדיקה ב-1984, אז היו בסך הכל 4 מקרים כאלה מאז 1984, וזה מה שאנחנו נבדוק היום.

ניצחונות חוץ במשחקים 1, 3 ו-5-6 – יוטה-קליפרס 2017, אטלנטה-פילי 2021 – בשני המקרים קבוצת החוץ ניצחה את משחק 7.

ניצחונות חוץ במשחקים 1, 4-6 – אינדיאנה-אטלנטה 2014, בוסטון-מילווקי 2022 – בשני המקרים קבוצת הבית ניצחה את משחק 7.

הימור: מיאמי הוציאו המון אנרגיות במשחק 6. הקהל הביתי יחזיר להם חלק מהן, אבל זה לא יספיק. בוסטון ב-8.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 428 תגובות

    1. או לחילופין, היום מיאמי ב-2, גיימס טייטום עם 1-10 משלוש במשחק שיגדיל את סימן השאלה כמה הוא סופרסטאר.
      .
      מאחל בשבילו שיפגיז, מאחל גם לגימי באטלר אותו דבר, ושכולנו נהנה מכדורסל משובך. אני אישית גם אהנה מכדורסל גרוע ומותח, וגם מבלואו אאוט לכל אחד מהצדדים.
      .
      אין לי תלונות בודאי שבוסטון מיאמי מצד אחד וגולדן סטייט דאלאס מצד שני היו בטופ 2 בלב שלי בכל קונפרנס. לצערי במערב הטופ 1 שלי קיבלה גנטלמני, במזרח אני עם גימי מחר בבוקר.

      1. יכול להיות..הימרתי.
        אצלי בלב זה הווריורס ואחרי זה סלטיקס ובפרט טייטום.
        גמר בין הווריורס לסלטיקס יתסבך אותי אבל לפחות אני אהיה מרוצה מכל מי שתנצח

    2. לא יודע אם קיבלת את המזכר (בכל זאת דואר ישראל) אבל ג'ייסון טייטום עשה חמישיית עונה ואין שום ויכוח על היותו סופר סטאר

    1. אני מסכים איתך. מיאמי מזכירים לבוסטון שהם צעירים מידי והתקרה שלהם זה גמר מזרח.

      או שיצאתי צודק או שיצאתי שמח עד הגג. ווין-ווין.

  1. תודה עמיחי.
    מיאמי עשו את שלהם שהצליחו להגיע למשחק 7,כולם שם מפורקים וגמורים ואני מתקשה לראות את באטלר נותן עוד הצגה כמו במשחק הקודם.
    אני מאמין שהלילה נראה שוב את ווילאמס כמו במשחק השביעי מול מילווקי והוא יעשה את ההבדל.
    דו ספרתי קל לבוסטון

    1. כל הקריירה של באטלר היא מול סיטואציות שאנשים מתקשים להאמין ביכולת שלו. כך שבטוח צריך לפחד מ ו הלילה

      1. העניין שאני עקבי לאורך כל הדרך מאז הניצחון המרשים שלכם מול ברוקלין. הלוואי ואני אתבדה אבל אני חושב לצערי שאתם תהיו אלופים ועל היום אני גם מוכן להתערב

    1. מיאמי לעולם לא תקבל סוויפ
      4-2 מקסימום
      ואם מיאמי מנצחים את בוסטון הם יותר טובים והם יתנו התמודדות טובה יותר ללוחמים.

  2. הנקודה לגבי מנהלי המשחק של הסלטיקס מאד נכונה ובלטה לאורך הפלייאוף. סמארט לא מרכז והוא בעיקר מוביל כדור. ווייט מנהל משחק לעיתים ופריצ'ארד אולי יכול להיות כזה אבל הכדור פשוט לא אצלו. לרוב מי שהם עושי המשחק בפועל הם טייטום והורפורד.
    הדאבל טים על טייטום בעיקר עבד במשחק הקודם כי הורפורד וסמארט שברו את הקרש. הסלטיקס יכולים לצפות לטיפול דומה גם היום – ההיט מן הסתם ימשיכו בהתאם לתוצאות בשטח.

      1. נכון מאד
        אפילו אם בוסטון תפסיד אני שמח שהשחקן החכם והיצירתי הזה "יצא לאור".
        ללא ספק הוא צריך להיות מוביל הכדור של בוסטון

    1. זה היה נראה כך לקראת הסוף עד שמיאמי קלעה 11 נק' ברציפות וצמצמו לשתיים ובדקה האחרטנה הסחטעקס קלעו את הסל האחרון.

  3. המשחק הלילה הוא חשוב מאוד. יש שיאמרו אפילו עבור שתי הקבוצות. בואו נספור את כל הדברים הנורא חשובים שהסדרה הזו גילתה לנו וכמה שאנחנו עוד עשויים לגלות בגמר:
    .
    – ספורט זה ספורט של כוכבים, וכדורסל לא יוצא דופן. הלילה ורק הלילה נקבל את ההזדמנות היחידה והמיוחדת להגיד אם באחת הקבוצות יש בכלל כוכב. אחת ולתמיד עד הפעם הבאה. על כולם יש סימן שאלה חוץ ממי ספציפית שאני אוהב.
    – יש על מגרש הכדורסל מספר מוגבל של מקומות בהם כל שחקן יכול להיות בכל רגע נתון. מתישהו אמור להתקיים הרגע שבו קייל לאורי ומרכוס סמארט חולקים את אותו שטח פיזי. אבל אף אחד לא יודע מה יקרה. יש הטוענים שברגע זה שניהם יפלו לרצפה ויצביעו על השני, אבל הרבה יותר מדענים טוענים שזו סתם קונספירציה וההתנגשות תביא לסוף העולם.
    – קשה לקלוע סל כשההגנה שומרת טוב. מי ידע?
    – שתי הקבוצות מאוד קשוחות, חסרות רחמים וטיפה פראיות, אבל הכי אלימים הם האוהדים באינטרנט.
    – פייטון פריצ'ארד יגלה אם גם הפעם תהיה לו הזדמנות לתפוס את הכדור.
    – שחקנים באותה קבוצה מכירים אחד את השני. הם מתאמנים ביחד ועובדים על תרגילים וטקטיקות משותפות.
    – מאמנים לא לבנים יכולים לעשות עבודה לא הרסנית במיוחד.
    – מאט בארי הוא אוצר לאומי. אני יודע שהוא לא ישראלי, או אמריקאי, או קשור לכדורסל. אבל התעוררתי פעם מוקדם למשחק שהיה בבלואואאוט כבר ברבע הראשון, וראיתי קטעים של מאט בארי ביוטיוב לפני החזרה לשינה.
    – שחקנים לא יכולים לגדל איברים פנימיים מחדש. מסתבר שאם נקעו, פצעו, שברו משהו, הם צריכים לחכות שזה ירפא בדיוק כמו כל נורמי.
    – הייווד הייסמית' נראה אדם נחמד. אני רוצה שיהיה לו נוח על הספסל שם.
    – בתום המשחק הלילה, אחת מהקבוצות תעלה לאיזה גמר משהו או משהו, לא יודע.

  4. ג'ימי באטלר במשחק 5 בפיינלס מול הלייקרס –
    35 נק' (באחוזים מצוינים), 12 רב', 11 אס', 47 דקות.
    משחק 6 –
    12 נק', 7:רב', 8 אס', 44 דקות.
    .
    קשה מאוד לשחזר את היכולת ב-2 צדי המשחק ב-2 משחקים רצופים אחרי מאמץ של 47 דקות.
    .
    מישהו אחר במדי ההיט צריך לקחת את נטל ההובלה והאיום על הסל –
    קשה לי לראות מי עושה את זה ברמה שהציג באטלר במשחק הקודם,
    קשה לי לראות איך ההיט מנצחים ללא תפוקה זו.
    .
    תודה, עמיחי.

    1. בסדרה בה 43% מהזריקות (משני הצדדים) מגיעות מחוץ לקשת בערך והסלטיקס מאבדים כל כדור שישי כל תוצאה אפשרית בערב נתון even if it isn't the butler.

  5. אני לא מהמהמרים.
    משחק פתוח שתלוי ביותר מדיי גורמים. בין היתר אליו טייטום ובראון נראה היום? איזה סמארט נראה? אחד שקולע 5 שלשות או אחד של 1 מ 9?
    האם וויט יכול לחזור על ההצגה מהמשחק הקודם? (לא חושב!), האם גימי יצליח לחזר על ההצגה מהמשחק הקודם או לפחות לתת מספרים מעולים? האם לאורי יצליח שוב להשליש ולסחוט עבירות? האם טיילר הירו חוזר ואם כן מה יוסיף? האם אדבאיו יחזור להיות סנטר אפקטיבי? מי יעשה את המט בעמדת המאמן ספולסטרה או יודוקה? אני חושב שלניסיון יש חלק חשוב פה אבל מקווה שהסלטיקס סוף סוף ישברו את התקרה בגלל שאני רעב ומוכן לאכול כובע בשביל כל הפעמים שקראתי ליודוקה אידיוטק'ה ולטייטום טומטום.

  6. טוב כתבתי למעלה שלא אהמר אבל איך כתב רבנו
    מאיר אריאל: "מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה".. מיאמי בחד ספרתי

  7. המשחק הזה מאוד חשוב מאוד לטייטום.
    אין עוררין שהוא כישרון יוצא דופן ושחקן טופ 10 בבירור, אבל לעיתים אתה לא מרגיש שהוא בעל הבית וייסחוב את הקבוצה לניצחון קשה כשצריך.
    במשחק מס' 6 במלווקי הוא התעלה שצריך, צריך אותו באותו מוד גם למשחק מס' 7 במיאמי.
    אולי אחרי סוף הסידרה נהיה יותר חכמים לגביו למרות שהוא מאוד צעיר.

      1. נגיד שהוא נותן הצגה במשחק 7 וממשיך באותו מוד נגד גולדן ומביא לבוסטון אליפות.
        פה הוא יישבור כל מחשבה עליו כאל שחקן לא מספיק יציב ברגעים גדולים.
        במידה והלילה הוא יפסיד ולא יהיה מספיק טוב, הוא יישאר בתקרת הזכוכית של שחקן מעולה אבל לא דומיננטי כמו שחקני על טופ 5 שמכופפים קבוצות לבדם.

  8. ילאה
    אני לא מהמר היום
    3-3 וזו הוכחה ששתי הקבוצות שוות
    שיגיע כבר 3:30 ואראה בשידור חי
    סידרתי להיום
    ואתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים לגבי מי יהיה המצ אפ הטוב ביותר מבחינת המזרח לגולדן סטייט – מבחינתי, הקבוצה המנצחת היום היא הטובה יותר להתמודד עימם.
    ואם זו בוסטון – אז היו צריכים לקחת את משחק 6.

  9. אני קורא מעט מהביקורת שנכתבת על טייטום,
    שפשוט מתקשה להבין.
    .
    הוא סיים זה עתה את עונתו ה-5 בליגה,
    הוא רק בן 24.
    ועדיין, באמתחתו כבר 67 משחקי פלייאוף
    11 סדרות פלייאוף מהן ב-7 הסלטיקס ניצחו,
    ב-7 הסדרות האחרונות שלו הוא קולע יותר מ-24 נק' למשחק,
    ברובן (כולל 4 האחרונות) ביותר מ-50% אפקטיבי.
    .
    או במילים אחרות –
    עדיין ילד,
    וכבר באמתחתו רשימה מרשימה של ניצחונות והישגיות מרשימה.
    לצורך השוואה,
    ב-5 עונותיו של ל לברון הוא של שיחק ב-8 סדרות פלייאוף (5 מהן ניצח),
    מאזן זהה לזה של דוראנט,
    וגבוה משל ג'ורדן בטור הניצחונות (לג'ורדן 8 סדרות, 5 הפסדים).
    לקרי רק 3 סדרות ב-5 עונותיו הראשונות (2 הפסדים),
    ולכוכב הגדול הקודם של הסלטיקס (גראנט) 4 סדרות ו-4 הפסדים.
    אפילו לדנקן הגדול אין יותר סדרות פלייאוף ברזומה ב-5 עונותיו הראשונות (11 סדרות, 8 ניצחונות).
    .
    צריך לחזור לצערי ללארי בירד, האיש והאגדה, בשביל למצוא סלטיק עם הצלחה גדולה משל טייטום ב-5 עונותיו הראשונות בליגה (13 סדרות, 10 ניצחונות, 2 אליפויות. למג'יק דרך אגב, 14 סדרות, 11 ניצחונות. אבל גם קארים אחד משמעותי לצדו …)
    .
    השורה התחתונה –
    אין לי מושג איך ייגמר המשחק הלילה,
    אבל לטייטום רזומה מרשים מספיק בשביל לשרוד כל תוצאה שלא תהיה.

    1. אני לא מוריד מההישגים של טייטום עד כה, אבל צריך לזכור שבגמר האיזורי הראשון הוא לא היה כוכב אלא כישרון צעיר שהראה ניצוצות פה ושם.
      מעבר לכך לעומת לברון,לוקה וכוכבים אחרים רבים הוא גדל ביחד עם קאדר צעיר ומוכשר מההתחלה ולא "חיכה" שיתגבשו סביבו שחקנים טובים אלא היו איתו מתחילת הדרך.

    2. לא ראיתי שהרבה זילזלו בכישרון של ג'יימס, או ביקרו אותו. יש תהיה האם הוא שייך לסוג השחקנים הגדולים ביותר, תהיה לגיטימית.
      מאזן סדרות פלייאוף, כמה ניצח או הפסיד לא אומר הרבה אם הוא לא היה האיש של הקבוצה, וגם אם כן היה, עדיין ללא הרבה ערך.
      לטייטום יש הרבה זמן להשתפר, ועד שהוא יעשה את זה, או ירד ביכולת, תהיה התהיה אם הוא יכול לשלוט בסדרה, ולהכתיב מתי הוא נותן את המשחק הטוב ביותר שלו.
      במשחק הקודם זה היה מתבקש, ולא קרה.
      שוב, זו דרישה מאד גבוהה, לא ביקורת עליו.

  10. לצערי, אני מרגיש שבוסטון פספסו את הרכבת עם ה-no show שלהם במשחק השישי בבית.
    היו צריכים לגמור מזמן סדרה מול קבוצה נחותה מהם.
    היום, באטלר יחזור לנגר אבל שחקני המשנה של ההיט יתעלו ויפציצו – מיאמי מנצחת וחוזרת לגמר (ודופקת לי את הבראקט).

    1. חחחחח גם אני חושב ככה בלי קשר לבראקט שכבר מזמן הפך לקונפטי
      מיסכיייין רזי
      גוווווווווווו ירוק
      האנטי ניחוס בפעולה בעומק האויב

  11. תודה רבה
    לאור היסטוריית משחקי 7 ההזויים, ומשחקי 7 בפלייאוף הזה שהיו עוד יותר הזויים מהרגיל, לא חושב שאפשר להמר על המשחק הזה

  12. וואלה שחשבתי שבוסטון תיקח אליפות ועוד יש בי מקום קטן שחושב ככה, קבוצה באמת מדהימה, אבל אני על העגלה של מיאמי הלילה. יש למיאמי סגל כל כך אפור, במובן החיובי של המילה, שפשוט נותן בראש לכל הסופרסטארים של הליגה. מיאמי ב13
    ושוב תודה על כתיבה מהשורה הראשונה

  13. אגב בקשר לאתר, אולי אפשר להריץ פלאגין אחר לתגובות? שיהיה יותר קל לקרוא בבלוג החי מי נגד מי.. יש היום פתרונות מעולים לוורדפרס בחינם, לדעתי רק שודרג

    1. לפי היעולת במשחק לליברפול היה מגיע הרבה יותר עם 2-9 בבעיטות למסגרת וסה"כ 2-24 בבעיטות לשער, וביום לא כזה גדול של קורטואה הם היו מנצחים את ריאל לפחות 1-3.

  14. קה סרה סרה, אבל גם אם הסלטיקס יפסידו הערב זו תהיה סיומה של עונה מצוינת, בה הקבוצה למדה והתפתחה. תיקונים וכיוונים קטנים, וגם השמיים הם לא הגבול.
    תודה רבה על הפריוויו ויאללה סלטיקס נצחון

  15. מסכים עם שי דלעיל – התרחישים הסבירים ביותר הם בוסטון בהרבה או מיאמי בקצת, רוצה לומר שאם המשחק יהיה צמוד יש יתרון למיאמי. עכשיו נשאר רק להבין האם המשחק יהיה צמוד? אין לי מושג 🤷 אבל נלך על בוסטון.
    .
    תודה רבה עמיחי.

  16. הערב הרצליה תפרו את מכבי ת"א. אבי אבן אמר בסוף המשחק: לא קלענו… הם קלעו… אפשר לפתח הרבה תאוריות, אבל זה כל הסיפור. במשחק 6 הזריקות של מיאמי נפלו פנימה, בשני המשחקים לפני-כן הן נפלו החוצה.

  17. יוצאים לדרך סחטיין על ההשכמה פאני, ברוך תן עבודה!
    בהצלחה רזיאל – אם להפסיד בהתערבות אז לפחות שאתה תנצח. יואל וטמיר תהנו באפטר.

  18. אחת מהקבוצות תסיים את העונה הערב. מגיע מילה טובה לריילי וסטיבנס שהצליחו להעמיד קבוצות מצויונות לגמר. מצפה מהורפורד סמארט וגראנט לתת את הקשיחות שנעלמה במשחק 6.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      אתה רסמי מאמין בניחוסים, מראה שגם אנשים אינטליגנטיים קשורים באמונות טפלות.

  19. גוווווווווווווווו ירוק לנעול את דה שוט ולזרוק את המפתח
    רזי בוא תו עבודה אין לואד הלילה
    צריך לשים גופות על כוחות החושך

  20. יואל, בשבילך —
    .
    https://youtu.be/uk_ilymWo4s
    .

    The Doors – Back Door Man

    Wha, yeah
    C'mon, yeah
    Yeah, c'mon, yeah
    Oh, yeah, ma
    Yeah, I'm a back door man
    I'm a back door man
    The men don't know
    But the little girls understand
    Hey, all you people that tryin' to sleep
    I'm out to make it with my midnight dream, yeah
    'Cause I'm a back door man
    The men don't know
    But the little girls understand, all right, yeah
    You men eat your dinner, eat your pork and beans
    I eat more chicken than any man ever seen, yeah, yeah
    I'm a back door man, whoa
    The men don't know
    But the little girls understand
    Well, I'm a back door man
    I'm a back door man
    Whoa, baby, I'm a back door man
    The men don't know
    But the little girls understand

  21. ווייט עצר את הריצה של מיאמי עכשיו נקודת פריצה המשחק עלול להסתיים ברבע הזה מיאמי זה נגריה שזה לא יאמן

  22. אי אפשר כל התקפה להדביק שם עבירה לבוסטון.
    מה זה הדבר הזה?
    גועל נפש!
    פתחו טוב השופטים. רבע ראשון ותחילת שני וכבר עכשיו שופכים את הלאגר?

  23. תודה יודוקה שנזכרת לקחת פסק זמן
    כל השלשות האלה שסתם נזרקות לקיבינימט ומביאות מתפרצות מצד שני, למה לא סל קל מבפנים?

  24. ראית שי?
    לאורי רק צריך להיכנס בשחקן בשביל לקבל 2….
    פתחו כל כך טוב ועכשיו הורסים פשוט את המשחק

  25. אחכ מתפלאים איך מיאמי מנצחת
    הגנה חזקה + גימי אחד
    אם אפשר לנצח את בוסטון ככה אז כנראה שבאטלר הוא הרבה יותר גדול ממה שאנו חושבים
    נראה מה בוסטון יעשו

  26. עכשיו ברצינות – לאורי זה משהו
    לקח פלופ מהורפורד בריבאונד, גם ביטל גבוה עם הכדור, גם קיבל 2 זריקות וגם סידר 2 פור 1
    ואז ניסה פלופ בהגנה לא הצליח לא התייאש עשה פלופ במעבר ושוב 2 זריקות שנייה לסיום המחצית
    מדהים

    1. אפילו ואן גנדי אמר עליו ״סלינג איט״ בשני המקרים. הייתי מדביק לו 2 טכניות ומעיף אותו ליציע אבל תאכלס זה יהפוך את המשחק חחחח

  27. אני לא מבין את ספולסטרה – החמישייה החלה את המשחק מחורבן, למה להתחיל איתה את הרבע השלישי? התאמות? משהו?

    1. לא צריך להיות הנביא יחזקאל בשביל לראות את זה.
      מצידי שיכלו מיאמי בוסטון ביחד בשביל לעשות את זה יותר מעניין

  28. לא מאמין שקמתי בשלוש בשביל מיאמי האלה זה כואב בעיניים תאכלס כדי שתהיה סדרת גמר סבירה חייבים שבוסטון יעלו לא רואה איך מיאמי חוזרים מזה

  29. היה מישהו שאמר שדריק וויט צריך להיות רכז ראשון במקום סמארט.
    עם כל הכבוד לוויט, בחיים לא, הוא לא יכול להיות רכז ראשון בקונטנדרית. בוסטון זו קבוצה שלא חושבת בהתקפה ולכן ג"ס פייבוריטית מולם בגמר.
    הם צריכים רכז אמיתי מהשורה הראשונה, כמו ון פליט או לאורי או קונלי של פעם.

  30. עד עכשיו אני לא מבין איך מיאמי הגיעו עד הלום
    זה פשוט הזוי
    כזו נגריה לא נראתה מאז שהפלישתים כבשו את ישראל
    שחקנים חסרי טאצ לרשת שזה מדהים

  31. חחחח לאורי קיבל שני בלוקים בשבע שניות
    אבל בפלופים הוא מוביל על סמארט 2:4
    אם היה שיפוט הוגן היה שוויון שדדו את מיאמי
    תאכלס זה כמו לבוא בלילה ולשדוד נגריה ברחוב המסגר

  32. כל כך רציתי לאכול לכובע אבל יודוקה לא נותן לי.
    איפה לחץ ושמירה על לאורי?
    נותנים לו לגלגל כדור. אידיוטקה

      1. אני אגיד לך משהו, לא תמיד המאמן אשם. זה לגמרי על השחקנים במידה והם מפסידים, הם לחלוטין הצד היותר מוכשר.
        זאת דעתי בכל אופן

  33. המרוויח הגדול מהפסד בוסטון במשחק 6?
    סטף קרי. כרגע ה- Finals MVP אצלו. צריך שביקה רצינית כדי שהוא לא יקבל אותו.

    1. רובינסון יצא מהרוטציה בערך כל הפלייאוף. הבחור הספיק לפגוע ובהגנה הוא חור.
      הירו פשוט עם פציעה במפשעה, לא שיחק שלושה משחקים אחרונים וניסה היום וזה פשוט לא זה.

  34. רזיאללללללללללללל אנביליביט!!!!!!!! ברכות חבריקו
    גיא עקצת אותי שוב ברכות גם לך
    טמיר סחטיין על הבראקט
    יואל – סע לשלום – אני מחליף אותך בצנטרישוט. ווינטר איז קאמינג

  35. ברכות לבוסטון ובעיקר לאל הורפורד! ממש מגיע לו להיות בגמר סוף סוף.
    כל הכבוד למיאמי ולשחקנים שנתנו פייט לא נורמלי עם כם מיני וינסנט וסטרוס כאלה (שמישהו יסביר מה קרה להירו ולמה דאנקן גם לא שיחק).

  36. לא יודע על מה כולם מתלוננים כאן בתגובות (מצד שני ראיתי ברצף רק את ה8 דק' האחרונות) – זה משחק 7, גמר איזורי, הרבה לחץ על הכתפיים, הגנות חזקות, ידיים רועדות.
    סך הכל היה מותח, קשוח לבסוף הקבוצה שהגיע לה יותר ניצחה. להבנתי היא לא שמטה את היתרון בשום שלב של המשחק.

  37. לגבי הגמר:
    בפלייאוף הזה הוכח פעמים רבות שקשה מאוד להעריך ולחזות איך יתפתח משחק ואיך תתפתח סדרה. הגמר הזה לא שונה, על אחת כמה וכמה שכאשר יתרון הביתיות (להבנתי) הוא של בוסטון.

  38. ברכות למאמן בוסטון, שנמתין בקוצר רוח להתנצלות המיוחלת מנציג מגזר מדעי החיים בסניף אוהדי הסלטיקס בישראל.
    .
    ברכות גם לטייטום, שידע לבשל אחלה כובע למבקרים עם בלי קלאצ' ברבע הרביעי בלעדיהם הניצחון הוא של ההיט.
    .
    ברכות גם לדה שוט, שלא באמת האמין שהניט מנצחים, ולכן החוב שלו הוא "רק" 3 בירות…

  39. לא יודע, עם מאמן כזה לא נראה לי שהסלטיקס יגיעו רחוק…
    😉
    ברכות. סדרת הגמר שרציתי. מעולם לא הייתי במצב של וין-וין כצופה בליגה הזו…

  40. באטלר החליט שאין לו כוח להארכה. או מנוחה עד הגמר, או חופשה.
    ת'כלס, מאחר והוא היחיד במיאמי שיכול לעשות משהו, אפשר להבין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט