חם מהתנור: דארווין האם יהיה מאמן הלייקרס הבא

על פי אדריאן ווג'רנובסקי מ-ESPN הלייקרס החליטו למנות את דארווין האם, עורז המאמן של המילוקוי באקס, למאמן הקבוצה הבא. הודעה רשמית עדיין לא יצאה מהקבוצה אבל החותמת של לברון זה הכי קרוב שיש

האם ששימש כעוזרו של מייק בודנהולצר בכל שנותיו באטלנטה ומילווקי התחיל את דרכו על הקווים בליגה בלייקרס ב-2011. לפני כן הוא הצליח לבסס לעצמו קריירה כשחקן ספסל למרות שלא נבחר בדראפט. על פי הדיווחים הלייקרס התרשמו מהקשיחות של האם, מהנוכחות שלו ומהעובדה שכבר יש לו נסיון בהתמודדות עם סופרסטארים (להלן יאניס).

שאמס צ'ארניה מהאתלטיק מדווח כי החוזה של האם יהיה לארבע שנים (אורך סטנדרטי לחוזי מאמנים).

האם נכנס לסיטואציה לא פשוטה אחרי עונת כישלון צורב עם 3 כוכבים שיצריכו ממנו להראות את כל כישורי האימון שלו כדי ליצור מחדש כימיה קבוצתית שתחזיר את הקבוצה לפלייאוף ולעמדת התמודדות על האליפות.

*

גארי פייטון ג'וניור, שנפצע במרפקו בסדרת הסיבוב שני מול ממפיס צפוי לחזור לסדרת הגמר. הווריורס מקווים שהגארד שהפך לחלק חשוב ברוטציה של הקבוצה יהיה מוכן כבר למשחק מספר אחד אבל אם זה לא יקרה פייטון ג'וניור ישוב בהמשך הסדרה.

*

מספר דיווחים ממקורות שונים אומרים שלמרות העזיבה של טים קונלי, ניקולה יוקיץ' מתכוון לחתום בקיץ על חוזה סופרמקס שהנאגטס ישימו לו על השולחן.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. חחח התמודדות עם סופרסטאר כמו יאניס כאינדיקציה ליכולת להסתדר עם לברון, דיוויס ווסטברוק. הרי השאלה היא לא הקשיחות של מאמן אלא הגב שההנהלה נותנת לו. פט ריילי סתם ללברון את הפה וגיבה את ספולסטרה. גני בס? לא כל כך.

      1. בתור אוהד לייקרס הייתי רוצה לחשוב שלא אבל תכלס אם יש קבוצה שיכולה בהרכב הנוכחי למצוא עוד תחתית זה אנחנו. או כמו שחבר טוב עוד מימי התיכון נוטה להגיד על זה: "תמיד תשים את הרף גבוה שתוכל לעבור בקלות מתחתיו."

      1. אין לקחת את התגובות שלי בנושא ברצינות…
        .
        המתרחש הלייקרס זה מפלט משעשע לחרדה הגוברת שלי לגבי המתרחש בסאנס (התסמינים: חיפוש אובססיבי אחרי פירורי שמועות בנוגע לסטטוס של אייטון/שמועות על טריידים של הסאנס)

  2. אהבתי אותו כשחקן. היה אפור, לא מוכר וגם לא בלט סטטיסטיט אבל היה חזק, קשוח, ממושמע וטוב מאוד בהגנה. מאחל לו בהצלחה אבל קצת איבדתי אמונה בלייקרס מבחינת ניהול ואווירה…

  3. הפתעה מסויימת כי זו הבחירה הכי טובה שיכלו לעשות.
    .
    ובלי קשר, ריברס או סטוטס היו יכולים להיות סימן ברור שהלייקרס יודעים שלברון מאריך חוזה.
    דרווין האם זה לא חד משמעי במובן הזה אבל הרבה יותר חשוב שמדובר בכישרון מוערך ובשל לתפקיד מאמן ראשי במקום עוד מיחזור של מאמנים בינוניים.

  4. ברור. אם הצלחת להסתדר עם פועל הבניין (יאניס), אתה בטח מוכן להתמודדות עם הפרימה בלרינה של הבולשוי בלט (במקרה של הקבוצה הזו, אולי הבולשיט בלט…)

  5. אף אחד לא טורח להסביר שהשחקנים של הלייקרס הזמינו המבורגר וכרמלו רצה תוספת חזיר. כשדארווין צלצל בדלת לאף אחד לא היה לב להסביר לו את הטעות. אז הוא נשאר.

        1. לכלל הזה יש יוצא אחד מן הכלל אחד – אם היה יכול להשתמע מהבדיחה שלך שקראת למאמן החדש של הלייקרס חזיר. יחסל לי את האפשרות להשיג משרה כלשהי בארצות הברית בעתיד.

  6. Well, it seems the lakers decided to bring the Hammer down on the Rivers rumors and decided to Ham it up. It may look like a Hamboned decision by the end of the year, but the lakers' playoff Hambition during Hamentaschen season will depend less on how Hammy he'll be, but more on someone's Hamstring.
    Whether the fans call for Hamber alert or is it the Hamerican dream come true and we'll get to see Davis celebrate in his banana Hammocks, no one can stay Hambivalent
    Hamilton.
    אהם. אז האם האם מרעיד את האמות של הלייקרס או שזו האמא של ההחתמות הטובות? הממ…
    האם האם האם אמרו לך פעם…

  7. אני במצב מאוד מוזר גם שמח גם עצוב
    אם זה היה העציץ ריברס, היה נפלא
    אבל הבבון התנגד להאם אז אני שמח.
    האם הולך לקבל פנסיה מוקדמת עוד שנה אז אני שמח בשבילו.
    ה-ללל הולך לחגוג בעונה הבאה אז אני שמח.
    רציתי את הפסל של ריברס ההדיוט ליד הקלינגון ,עכשיו כבר לא,אז אני עצוב
    חחחחחחח איזה כייף
    האמת THE POOPERS הולכים לצוף גם בפילי וגם בשלייקרס בעונה הבאה אז WIN WIN
    גווווווווו פופרס

  8. הבחירה שלו עונה לכל חוקי הז'אנר::
    1 אל תבחר מאמן לבן, לא משנה כמה טוב הוא, גזענות?
    מה פתאם?
    2. בחר עוזר מאמן מקבוצה מצליחה. הרי ברור לגמרי שאם היית עוזר מאמן בקבוצה כזאת, תהיה מאמן טוב. אפשר לשאול את האחים ברט ומייק בראון. כמו שמפקד נערץ בסיירת מטכ"ל יהיה רמטכל טוב.
    3. חקה case study יוצלח. אודוקה הצליח בבוסטון? אין כמו copy paste.
    4. פילי תמיד יידפקו. עד שכמעט נפטרו מריברס.

    1. לגבי יודוקה, עוד מוקדם להגיד אם הצלחה או לא. הוא קיבל מועד ב' ושיפר ציונים עם קבוצה מצויינת אבל הוא בהחלט כרגע על הליין של קופי פייסט של בראד סטיבנס….. מגיע לבאר אבל חסר לו משהו כדי שיוכל לשתות ממנה. בוסטון היו קונטיינדרים מתחילת השנה, עם סטאר פאוור ושחקנים טובים-מצויינים סביבם. אם לא יעבור את הרף של גמר מזרח (הוא עוד יכול לתקן, השנה אפילו) ייזכר כמו הסטיבוט, חסרה לו האגורה ללירה.

      1. השאלה האם אי זכיה בטבעת נחשבת כאי הצלחה. לטעמי לא. וגם את אי הזכיה הזו אפשר ליחס לגורמים אחרים שאינם המאמן.
        .
        אני מבין לליבך המשווע לאליפות, בטח כאוהד האימפריה הירוקה, אבל זה לא באמת מוצדק. להגיע לגמר אזורי זה 4/30 – הישג משמעותי ומכובד. לא כל יום פורים (פורים, לעניין זה = לארי בירד/טים דאנקן וכדו') – לא כולם מצליחים לשתות מהבאר.

        1. טוב, מהבחינה הפילוסופית אתה כנראה צודק.
          מהצד של אוהד (ספורט = בידור להמונים) אי העלייה לגמר ה אן בי איי היא כישלון כי עם כזה סטאר פאוור הוא לא הצליח למצוא דרך לקחת את המשחק הזה. איזה אופציות היו לו? בלי סוף. אל תשכח שהוא המאמן ואמור לקבוע (חוץ מבקבוצות של לברון) מי יהיה על המגרש, איך ישמרו על ג'ימי מי לא ייקח זריקות מיותרות (רמז, מרכוס סמארט) ועוד לא מעט אפשרויות.
          אכן לא כל יום פורים אבל על זה אני מדבר, עם כזה קאדר כשרוני לא הבוט ואולי גם לא הוא נכשלו 3 (4) פעמים להגיע לגמר אן בי איי!
          גם זה אומר משהו.

    1. זה לא עובד ככה כשלג׳נרל מנג׳ר אין ביטחון תעסוקתי שנובע משנים של הצלחות או קשרים אישיים יוצאי דופן – ולפלינקה אין.
      .
      למרות שהאשמים העיקריים בכל מה שקרה או קורה הם הבעלים, יש שרשרת מזון – קודם כל המאמן הולך, ואז אם נכשלים שוב, נגמרים התירוצים לג׳נרל מנג׳ר הממוצע והוא הבא בתור.
      .
      מה בעצם אומר הג׳נרל מנג׳ר כשהוא מפטר מאמן ?
      שהאיש שהוא החליט להחתים נכשל, ובגלל זה ברגע שמאמן מפוטר גם הכסא של רוב הג׳נרל מנג׳רים – חוץ מהפרסטים והביופורדים של העולם – מתחיל לרעוד, כי לזרוק את האשמה בפעם השנייה על עוד מישהו שאתה החלטת להחתים זה כבר משהו שקשה למכור להנהלה…
      .
      בגלל זה פלינקה חיכה עם הפיטורים של ווגל עד לסוף העונה.
      אם ווגל היה מוחלף עוד קודם וגם המחליף שלו היה נכשל (תסריט סופר סביר), מי שהיה נשאר חשוף כאשם האמיתי זה פלינקה והסגל שהוא בנה.
      .
      אם אני צריך להמר על פי הדברים ששמעתי על האם ועל פי כישורי הג׳י אם שפלינקה הראה עד כה – הרבה הרבה יותר סביר שפלינקה ייזרק לפני האם, אבל זה רק אם ההנהלה תפתיע ושוב תקבל החלטה נכונה.
      סטטיסטית קשה להאמין שזה יקרה, אבל מי יודע.

  9. הכל היה סבבה עד – בעל נסיון בהתמודדות עם סופסטאר… יאניס.
    פה צחקתי ממש
    יאניס הוא החלום הרטוב של כל מאמן
    נראה לי שאפילו טיבודו היה נמס ממנו ומתמלא אהבה
    🤣

  10. זה רק אני ?
    האם מזכיר לי את האדם הקדמון,
    בטח הבבון התנגד להאם ,כשראה את התמונה של האם,הסיר את התנגדותו והודיע שהוא מתרגש

  11. השאלה החשובה, האם זה באמת משנה?
    כמה מאומנים הם לברון ווסטברוק, וכמה ז*ן דייויס שם על הארגון, הרי הוא עשה שביתה בנ"א אז כבר הבנו מה באמת מעניין אותו, וזה לא טובת הקבוצה.
    מאמן מוצלח שם הוא זה שייתן לשלושה לעשות מה שהם רוצים. לא בטוח שזה יספיק להגיע לפלייאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט