בוסטון תנסה לסגור עניין בבית ולתת לנו גמר ווריורס-סלטיקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

בוסטון תנסה לסגור עניין בבית ולתת לנו גמר ווריורס-סלטיקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

3:30 בוסטון סלטיקס (3) – מיאמי היט (2):

אחרי שגולדן סטייט סגרה עניין מול דאלאס והבטיחה את מקומה בגמר ה-NBA בפעם ה-6 ב-8 השנים האחרונות, הסלטיקס ינסו לעשות את אותו הדבר מול ההיט במשחק מספר 6 שיתקיים בבוסטון, ויש לה סיבות טובות לחשוב שהא מסוגלת לעשות את זה.

הסלטיקס שנפלו לפיגור 1-2 בבית כאשר ההיט החזירו לעצמם את יתרון הביתיות במשחק מספר 3, יצאו מהתסכול של ההפסד במשחק שבו כבר חזרו מפיגור גדול רק כדי להפסיד לקשיחות מטורפת של ההיט, לזריקה קשה של שטרוס ולקושי של מובילי הכדור של הסלטיקס לעמוד בלחץ של מיאמי, עם שני נצחונות מהדהדים כמו הדאנק של בראון במשחק מספר 5.

והסיפור של שני המשחקים היה דיי דומה. כאשר הסלטיקס משחקים עם רוברט וויליאמס בכושר לפחות סביר, וכאשר קייל לאורי לא נראה בשום צורה כמו קייל לאורי, להיט אין מספיק מי שייזום התקפה מול ההגנה הטובה ביותר העונה, הגנה שאם תייצר שושלת עשויה להיזכר כהגנה הטובה בכל הזמנים.

לא מספיק דובר על זה שבוסטון עצרה את מיאמי בשני המשחקים האחרונים על סביב ה-80 נקודות מתן בפעם האחרונה ראינו דבר כזה?

ווילאמס שלא שיחק במשחק מספר 3 הוא אם תשאלו אותי המפתח לשינוי שהסדרה הזאת עברה בשני המשחקים האחרונים. כאשר באם לא יכול להיות כתובת קלה בצבע כפי שהיה במשחק 3, וכאשר יוזם ההתקפה היחיד שבכושר סביר (וגם הוא פצוע) בהיט הוא באטלר, להיט מאוד מאוד קשה לעשות סל. אז מדי פעם הירו יתחמם או אולדיפו יראה ניצוצות של הפוטנציאל שהיה, אבל על פני 48 דקות ובוודאי על פני סדרה זה פשוט מעט מדי.

לוויליאמס היו בשני המשחקים האחרונים 5 חסימות ו-19 ריבאונדים כשהוא משבש לחלוטין את המשחק של מיאמי, ואם הוא בכושר למשחק הלילה, ואם הדבר נכון גם לגבי סמארט והורפורד, הם אמורים לייצר מספיק הגנה כדי שההתקפה של טייטום ובאותם רגעים שהוא מתפוצץ של בראון תנצח להם את המשחק.

מה יכול למנוע את זה?

  1. התפוצצות מטורפת של הקלעים של ההיט, אני אציין שאני לא חושב שקליעה היא משתנה אקסוגני יש סיבה שהאחוזים של מיאמי צללו במשחקים 4-5 לעומת משחק מספר 3 וכנ"ל האחוזים של דאלאס בהפסדים שלה לעומת בניצחון, זה לא קרה סתם ועדיין יש גם מרכיב מקרי שיכול לקרות במשחק נתון
  2. שיפוט – לא זוכר סידרה שהאופן שבו השופטים יחליטו לשפוט אותו כל כך ישפיע. אם הם יתנו לטאקר, באטלר והחבורה לשמור איך שהם רוצים ולא פחות חשוב לחסום איך שהם רוצים בהתקפה, בוסטון יכולה להתקשות, אם הם ישפטו כמו ממוצע משחקי הפלייאוף או אגרסיבי מכך למיאמי יהיה קשה מאוד
  3. פציעות – המשתנה הגדול של הסדרה הזאת, הסדרה התחילה בלי שני שחקני מפתח של בוסטון ובהתאם מיאמי ניצחה, לאחר מכן נהיה ברור שרבים מהשחקנים של מיאמי לא נמצאים ב-100% כשירות. אם לוטו הכשירות ילך הפעם לטובת מיאמי היא יכולה להישאר במשחק הזה ואולי סוף סוף נקבל משחק צמוד באמת בסדרות הגמר האזוריות האלה, אולי הגרועות בהיסטוריה

במאמר מוסגר שימו לב שלא ציינתי התפוצצות של באטלר כי אני לוקח אותה כנתון כדי שלמיאמי בכלל יהיה איזשהו סיכוי, אבל היא לכשעצמה לא תספיק להם הם צריכים פציעות, שיפוט או התפוצצות קליעה שתפתח קצת את האמצע ותאפשר להם לייצר התקפה דרך יוצר נוסף, באם אדביו או לאורי אם יחווה את תחיית המתים, בלי זה, אני לא נותן להם סיכוי משמעותי לנצח.

וחשוב לציין עוד דבר – המשחק הזה קריטי לבוסטון. גם אם תניחו כמוני, שבוסטון טובה יותר וגם אם תפסיד הלילה יש לה סיכויים טובים לנצח את משחק מספר 7, המנוחה תהיה דרמטית עבורה. בוסטון עברה דרך קשה ופיזית בהרבה מגולדן סטייט, והשחקנים שלה, חטפו חבטות רבות שניכרות במשחק שלהם. הליגה החליטה על משחק כל יומיים לאורך כל הסדרה וכמעט כל הסיבוב השני, ו-6 ימי מנוחה עד סדרת הגמר שתתחיל ביום ה' יכולים להיות מתנה משמיים לחבורה של אודוקה.

הימור: בוסטון ב-8

לפוסט הזה יש 364 תגובות

  1. תודה דור.
    ההגנה של בוסטון היא הטובה ביותר בליגה העונה, וגם בפלייאוף, ואולי יש לה פוטנציאל להיות היסטורית בעתיד (החל מהגמר המסתמן הקרוב נגד גולדן סטייט), אבל מוקדם מאוד לדבר עליהם במונחים היסטוריים.

  2. הסדרה גמורה.
    למעשה מיאמי מורכבת מבאטלר וקבוצת פוטבול. מתי שהוא טוב הם נראים ראויים למעמד, מתי שהוא לא בשיאו (יש לא מעט ימים כאלה)הם רק קבוצת פוטבול שמכסחים בהגנה ולא יודעים לקנות סל.
    לגבי הגמר: מבחינת הסגל בוסטון טובים מגולדן , אבל לניסיון ולביתיות יהיה משקל חשוב.
    הימור: 4-2 בוסטון.

  3. במהלך המשחק הקודם, באמצע הרבע השלישי, התחושה הייתה שזהו.
    נגמר למיאמי, הם נתנו את כל מה שיש להם,
    אבל גם אם/עם באטלר בריא, הם כנראה היו מפסידים.
    הניחוש שלי שהלילה הסדרה נגמרת ואנחנו יכולים להתחיל להתכונן לפיינלס מטורפים.

  4. אני מכריז – בוסטון מנגבת עם דה שוט את הפרקט
    בטלר חוטף 2 טכניות ומקבל ג'נן
    דה שוט לוקח את שמעון על הגב אוינק אוינק כל הדרך לצנטרישוט

      1. לא מוכן לזה.
        בשנייה שקבוצה מבטיחה עלייה לשלב הבא היא צריכה ישר לעלות למשחק נגד היריבה הבאה. ככה עשינו בשנות התשעים, לפני עליית דור השחקנים הבכיינים של היום.

  5. תודה רבה
    .
    לאורי מתברר כחיסרון, אולי כדאי לספו להעלות את וינסנט בחמישייה הראשונה ולאורי ישחק עם המחליפים ויספק ניהול משחק ואולי גם קליעה שכל כך חסרים מהספסל.
    .
    אולי כדאי למיאמי להכניס את דדמון יותר זמן כדי שיתמודד עם ווילאמס.

  6. מצחיק שאף אחד לא מזכיר את ספולסטרה וההתאמות.
    אם מיאמי ינצחו הלילה זה ייתן להם כזה בוסט להמשך.
    אני אחכה עם העגלה והסוסים.

  7. על פניו זה נראה גמור. מאידך, מיאמי זאת קבוצה שיודעת להתעלם מרעשי הרקע ולעלות למשחק כדי להתאבד. בלי קשר לזהות המנצחת אני מאמין שהמשחק הערב יהיה צמוד עד הסוף. אם באטלר ייראה כמו בשני המשחקים הראשונים יש לנו סיכוי.

  8. חברים חייב לשתף סיפור מהערב, אני מוכן להישבע שהוא אמיתי – מוכן להתחבר במפגש הופס הבא בפארק הירקון למכונת אמת חחחח
    .
    התלבטתי לפנות ערב מה לעשות – לצאת לריצה או לצאת לסיגריה. בסוף החלטתי לצאת לריצה כי אחר כך גם אפשר סיגריה
    🙂
    בקיצור רצתי בפארק להנאתי, לא יותר מדי (ותאכלס גם לא להנאתי), כמה קילומטר, וסיימתי. היה מזג אוויר נאה, אז הלכתי לי עוד חצי קילומטר כדי להתאושש בכיף.
    בעוד אני מהלך לאט לאט ומתאושש באים מולי שלושה ילדים קטנים מאוד, אולי בני 4, שהלכו ודיברו. האימהות שלהם הלכו במרחק כמה מטרים מאחוריהם, שתיים מהן היו עם עגלות של תינוקות.
    כיוון שהילדים עברו ממש מולי, יצא לי להקשיב קצת לשיחה שלהם. הייתי מאוד עייף ולא קלטתי הרבה אבל אני חייב לשתף את מה שכן קלטתי.
    זכרו!!! חי נפשי!!! זה הכל אמיתי!!!
    הילד הדובר הראשי, אני לא יודע את שמו אז נקרא לו י' (יוד) או פ' (פה) הסביר לשני האחרים: "אתה לוקח את הקקי ואז שם אותו בדלי ואז אתה שופך עליו מים."
    הילד השני שהלך צמוד ל-י', אני לא יודע גם את שמו אז נקרא א' (אליף) או ט' (טית) העיר הערה חשובה: "עדיף לשים מים חמים אז זה ינמס יותר מהר."
    הילד השלישי הלך לידם עם אופניים ביד (חי נפשי!!), אני לא יודע את שמו אז נקרא לו ד' (דלית) אפשר גם ש' (שין). הוא היה קצת נבוך מהגסות של שני חבריו אז הוא רק הקשיב, ומכיוון שהיו לו אופניים – הייתה לו גם קסדה. (נישבע נישבע נישבע!!!)
    י"פ קיבל את ההערה של א"ט, שניהם התעלמו מד"ש ו-י"פ סיכם: אתה מערבב את זה טוב ואז יש לך ממרח קקי-נוטלה"
    .
    הסתכלתי עליהם מתרחקים ודמעות בצבצו מזוויות עיני.
    הם דור העתיד שלנו, בעוד כמה עשרות שנים הם יהיו בגילנו, יתפסו את מקומנו.
    כמה נפלא, חשבתי לעצמי בלב, יש לנו עתיד. השלושה האלה הם העתיד – של העם, של המדינה, של הופס…

        1. חשוב לי להדגיש שהסיפור שלך חמוד ומצחיק בעיני והתגובה שלי הייתה נסיון לפרגן, אבל משום מה במקום שקקי זה רב מכר לקיא אין מה להציע. נפלאות דרכי הצנטרישוט 🤷🏽‍♂️

    1. אבל יותר ברצינות – בטח שזה מה שתספר לנו.
      הרי בסדרה בוסטון-מילווקי לדוגמא לא היה זמן לסיפורי קקי וקקי-נוטלה. היה זמן קצוב בו צריך היה לכתוב על מאטצ'-אפס, על שלשות, על שופטים, על יאניס, סמארט, 2:2, 3:2, 3:3. גיים 7. אין זמן לילדים בני 4 ואימהות עם עגלות.
      ועכשיו מה? על מה תדבר? על לאורי וסטרוס? ג'ימי? 25 הפרש? אז מספרים על קקי-נוטלה. לגיטימי. גם בבאבל-שמאבל דיברנו על נעליים זרחניות ותסרוקות צעקניות.

      1. שמע זה קרה באמת וזה ממש הצחיק אותי. שיחות של ילדים בני 4, חלקנו מכירים את זה. חשבתי הרבה אם לשתף, בסוף החלטתי שכן, לא צריך לקחת יותר מדי ברצינות וזה לא מוריד מהמשחק של הערב. בסך הכל אנקדוטה משעשעת.
        אולי יהיו כאן כאלה שייפגעו. אם כן אני מתנצל מראש.

            1. יצא משהוא טוב מכל ה 1 נייט סטנדס שלי

  9. תודה דור. אני מתלבט אם לקום, הרי כולם אומרים שבוסטון תנצח גם ככה.
    אפשר לעשות סקר קצר, נראה לי ש 85% מהמגיבים בעד ביסטון אם היא תהיה בגמר נול ג"ס

    1. אני חושב שזה מתפלג בערך באמצע בין אנשים שהטוטאל בסקקטבול של הגולדנים החזיר להם את האמון בעולם לבין אנשים שמתעבים את השטן ירוק העיניים והווינריות המכביסטית מעט שלו. ואה כן יש גם אוהדי סלטיקס אמיתיים פה ושם

  10. כמו שאמרתי/הזהרתי
    מיאמי לא באו להיות שטיח בשביל אף אחד….
    לא אוהב את הזלזול שקראתי פה בהופס בימים האחרונים, הוא לא במקום.

    1. אנטי ניחוס מקצועי של רזי
      תכין את המערבל של אחמד לדה שוט בבקשה
      חובה גם לראות 5 סרטים של ג'ים קרי הלילה

  11. העיקר טייטום עם אמירה ששום דבר לא גמור ושהסלטיקס צריכים לבוא בפוקוס ובכח למשחק הזה, אבל לשמור שגימי לא יקלע שלשות הוא לא יודע?
    דיבורים כמו חול…

  12. אנחנו בחברת הצנטרישוט בע"מ מתכוננים כבר לעונה הבאה
    התחלנו ניסויים חיים בקסדות עם הגנה נגד בן זוג
    פה אתם יכולים לראות את השלבים הראשונים עם הטסטר המקצוען דה שוט,נותן עבודה הבחור
    https://giphy.com/gifs/vC2hIDeImcwVO

  13. באטלר כבר עם 14 נקודות, 2 שלשות.
    הסלטיקס מפקירים את השמירה עליו.
    מה יודוקה צריך לעשות? מדוע הקבוצה מפקירה את ההגנה על הסטאר של מיאמי?

  14. דוקטור רז הופמן, אני עוקב אחרי השטויות שאתה כותב כבר כמה משחקים. אתה חושב שאנחנו מטומטמים ולא זוכרים את השטויות שלך?

  15. יש טענות, הפעם הן נגד ספולסטרה.
    למה חיכה כל כך הרבה עם הפסק זמן? היה חייב לקחת אחד מייד אחרי הסל השני של טייטום. טעויות של מאמנים יכולות לגמור להם את המשחק.

      1. מחטיא לייאפים שהוא אמור לקלוע מתוך שינה, מוותר על כניסות קלות לטובת מסירות תמוהות. הוא טוב בהכל חוץ מלקלוע הערב ואני מקווה שיתאפס בהמשך

  16. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איך לאורי שמר על ה IPL, מנע משחקן שגבוה ממנו בראש וחצי לקחת ריבאונד התקפה. שחקן פיקח מול גבוה בלי הרבה אינטליגנציה.

    1. הרגע הסלטיקס הובילו ב 4 וחטפו 4 מהירות מאדבאיו ועוד 2 מגימי כי לא היתה שם סבלנות ולא היה טיימאאוט לעצור את המפולת.

    1. האמת נראה לי כמו במשחק הקודם פה זה נגמר ואחרי המחצית בוסטון דורסת, מצד שני גימי הופיע היום מצד שלישי כל השאר לא. בעצם עזוב אותך הופעת מחצית יש סבא שעולה על כסאות אל תפספס

  17. איזה אהבלים השחקנים האלה מגלגלים כדור בשביל "להרוויח זמן" ואז מכדררים 20 שניות חחח🤦🏻‍♂️
    אולי הם מושקעים בבנק השניות של ג'ה 😅

  18. המחצית הראשונה התחילה עם שלשה של פיג'יי, השניה עם שלשה של טייטום. אני מניח את הצ'יפים על הארכה (ראשונה בפלייאוף 22??)

  19. IPL עם חוסר השפעה מוחלט על המשחק עד כה. ריבאונד 1 בלבד ב 20 דקות….
    אל הורפורד בינתיים עם משחק גרוע בשני הצדדים. שני הגבוהים האלה צריכים להתאמץ קצת יותר.
    אחרי משחק קודם עם הגנה משופרת, הסלטיקס משחקים כרגע עם הגנה גרועה, הבטיחו שיבואו בפוקוס אבל באו זחוחים.

  20. והנה מיאמי בורחים בלי תגובה של יודוקה שנראה כרגע תואם סטיבנס.
    אותה גישה אותה תקיעות. נקבל משחק שביעי?

  21. והנה ספולס מגיב הפעם בזמן. חטף 4 רצוף. ה IPL שם לו 2 מהקו ולוב והבין שמשחקים עליו. מייד טיימאאוט והתאמות. יודוקה צריך מיד טקטיקה אחרת. יודוקה גם חייב להשאיר את השחקן הכי חכם שלו על המגרש כי יש לו חלק בריצונת הזו של הסלטיקס.

  22. תגידו על האמריקאים מה שתגידו, שהם שמנים, שהתרבות שלהם מבוססת על בזבוז של כסף בשביל למלא את החלל בנשמה, שהאוכל שלהם תעשייתי ודוחה, שהבידור שלהם ריקני וההומור שלהם ילדותי. תגידו.

  23. יהיה משחק 7.
    לא הבנתי את העבירה שהשופטים הדביקו לגראנט וויליאמס בקליעה של גימי. זו שריקת אבסורד.

  24. טייטום תקוע שם על 24 נקודות הרבה מאד זמן.
    אין תרגילים לפנו לו את הדרך לסל? מה קורה עם יודוקה וצוות האימון?

  25. אני חוזר עבור כל אילה רפי ההבנה, וויט השחקן הכי חכם על המגרש.
    זה לא הנקודות, זה ההשפעה שלא בסטט

  26. הקהל בבוסטון????????????????????????????????????
    יההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

  27. עכשיו רואים מה ההבדל בין קבוצה שיש לה מאמן לאחת שמאמנה לוקה בחסר.
    הזלזול הזה במיאמי לא היה במקום, כולם רואים.

  28. ויש שחקן אחד שההפסד רשום בעיקר עליו, שמו מרכוס סמאחטה. היום השחקן הכי גרוע על המגרש.
    מעניין אם ה IPL יופיע למשחק הבא או שישב בחוץ?

        1. הוא אשכרא ניסה לגנוב את ההצגה ופשוט הרס לבוסטון מאמץ של עונה שלמה. מקוה שבוסטון יבינו את מה שהבנו מזמן לגביו.

  29. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עכשיו היודוקה לוקח טיימאאוטים. שיייי, איזה מאמן חכם.

            1. + אינסוף….
              קודם יורה אחר כך אולי רואה

  30. יש דבר אחד שלא משתנה בסדה הזו, בוסטון מאבדים והרבה… מעל 15 איבודים הפסד מתחת ניצחון היום היו 17. אלה הרגעים שקבוצה צריכה מוביל כדור רציני גיים 7 לצערי. השיפוט היום היה מתחת לכל ביקורת ולא ברור למה אנחנו בגמר המזרח רבאק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט