חם מהתנור: פורסמו הנבחרים להיכל התהילה ב-2014/רועי ויינברג

בסוף שבוע האול-סטאר, פורסמה רשימה חלקית של הנכנסים להיכל התהילה השנה. עכשיו, כחלק מהפיינל פור בכדורסל המכללות, פורסמה הרשימה המלאה שכוללת לא מעט שחקני עבר.

אלונזו מורנינג
מורנינג (33) במהלך טיפוסי. אחד מגדולי הסנטרים בשנות ה-90, שהופך השנה לחבר בהיכל התהילה.

הרשימה עליה הודיעו באול-סטאר כללה את דיוויד סטרן, מי שניהל את הליגה בהצלחה במשך 30 שנה, שרונאס מרצ'יולוניס האגדי (ליטאי עם מדליית זהב אולימפית ושחקן השנה באירופה ב-1988, ששיחק בגולדן סטייט, סיאטל, סקרמנטו ודנבר), מאמן הפייסרס לשעבר בוב "סליק" לאונרד, שאימן אותם בתקופתם ב-ABA, נאט "סוויטוואטר" קליפטון, אשר נפטר ב-1990, והיה אחד מפורצי הדרך לשחורים בליגה (שיחק בניקס ובבולס, ונבחר לאול-סטאר ב-1957), וגאי רודג'רס, ששיחק עם צ'מברליין בפילדלפיה מ-1957 עד 1966, ומסר 20 אסיסטים לענק במשחק בו קלע 100 נקודות.

השחקנים אשר נודע כי יכנסו השנה להיכל כוללת את מיץ' ריצ'מונד, שחקן הווריורס (חלק מ-Run TMC) והקינגס בניינטיז, שנבחר 6 פעמים לאול-סטאר, זכה באליפות עם הלייקרס ב-2002, ורוקי העונה ב-1989. ריצ'מונד קלע 21 נקודות עם 1.2 חטיפות למשחק בקריירה. בנוסף לריצ'מונד, גם אחד מגדולי שחקני ההיט, אלונזו מורנינג, פעמיים שחקן ההגנה של העונה, אלוף נבא מ-2006, שקלע 17 נקודות עם 8.5 ריבאונדים ו-2 גגות למשחק בקריירה בת 15 שנה.

המאמנים גארי וויליאמס (מאמן מרילנד מ-1989 עד 2011, אליפות NCAA ב-2002 עם הקבוצה), נולאן ריצ'רדסון (קריירת אימון שהחלה ב-1968, אימן בעבר מכללת ארקנזס וזכה איתה באליפות ב-1994), נבחרו.

המועמדים הבולטים שלא נבחרו-טים הארדוואי, ספנסר היוויד, אדי סוטון, הארלי רדין וקווין ג'ונסון, שצפויים להיות מועמדים גם בעונה הבאה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. ב-NBA TV עשו כתבה מעניינת על ספנסר הייווד, מי שרבים היו בטוחים שיכנס.
    לאו דווקא בגלל יכולתו ככדורסלן שהיתה לא רעה, אלא בגלל שהוא האחראי ששחקנים כמו קובי, לברון וכל החברה שדילגו על הקולג' יגיעו לליגה.
    גדל במיסיסיפי, לבן של קוטפי כותנה ב-2 דולר ליום, הלך לנסות את מזלו בקולג' בשיקגו. בשנה הראשונה בקולג העמיד ממוצעים מטורפים של איזה 20 ריבאונדים ו-20 נק' למשחק וליגת הABA, שאצלה לא היה חוק 4 השנים כמו ב-NBA באותה תקופה, פיתתה אותו לחוזה והוא עזב את הקולג' לאחר שנה אחת.
    לאחר האיחוד עם הNBA סיאטל סופרסוניקס בחרה אותו והליגה לא אפשרה לו לשחק כי לא היו מאחוריו 4 שנים של קולג'. הוא החליט לתבוע את הליגה וניצח למרות שזה כמעט עלה לו בקריירה.
    לא רק לשחקני הכדורסל הטובים ביותר מגיע מקום בהיכל התהילה כי אם גם לאמיצים ש"שכבו על הגדרות" ויצרו את הליגה של היום.
    אגב, הוא גם נגד החוק של one & done שיש היום

    1. יכול להיות שהם נגד כל הקטע הזה של הדילוג על המכללה, שבדיעבד התברר כאחד הגורמים שהאיצו פשיטות רגל בקרב שחקנים (אין להם תואר-אין מקור הכנסה אחרי הפרישה-אין כסף). אבל ככדורסלן הוא היה פאוור פורוורד פותח באלופה, MVP ב-ABA, פעמיים בחמישיית הליגה הראשונה ונתן 20 נק' עם 10 ריב' למשחק. מאז 1990 הוא רשאי להכנס, ושנה אחרי שנה נשאר בחוץ, כנראה בגלל סיבות שגדולות יותר מכדורסל.

      1. ממש אבל ממש לא קונה את זה. אתה עוד צעיר אבל שתגדל תבין איזה שקר זה האקדמיה ובן אדם בן 30+ עם תואר בלי שום ניסיון יכול לנגב איתו את התחת. הבעיה שמשתמשים בדפים קשים.
        אולי הגיל הצעיר וחוסר ההכוונה הם בעייתיים אבל בטח לא עניין התואר וה״חוויה האקדמית״.

  2. oi, did you just seriously write that Alonzo, I repeat, Alonzo (!!) Is the greatest Heat player of all time!!???!! Did you forget about the obvious? one of the league's best players of all times? if not the greatest???!! How can you ignore the king, the one and only, the most dominant player to ever step in Miami, the great Rony Seikaly???!!

    1. סייקלי היה שחקן גדול, אבל אני, אישית, מעדיף את מורנינג. סייקלי נכנס לחמישיית כל הזמנים שלנו, יחד עם לברון, וויד והארדוואי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט