מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.הגולדן סטייט ווריורס עלתה מהקבר לגמר ה-NBA

1)אני יודע שאני מעצבן הרבה אנשים כשאני כותב דברים שאני מאמין בהם ללא כחל וסרק. גם את אשתי גייל אני מעצבן די הרבה. פעם החברה הטובה ביותר שלה, ברברה, שאלה אותה איך היא סובלת אותי. גייל ענתה לה שעם השיזוף שלי מישראל, והשמש באטלנטה, אני הולך בול עם הרהיטים בחדר האורחים.

2) אז במה אני הולך לעצבן הרבה מכם? בזה שאני אומר שמשך שלושה רבעים גמר הקונפרנס הזה היה סירחון ושיעמומון אמיתי. את מי מעניין לראות משחק בו קבוצה אחת עליונה כל כך על השנייה ומובילה ב-20 הפרש, ויותר, מבלי להתאמץ יותר מדי? בשלב הזה של גמר הקונפרנס אתה מצפה למשחק אמיתי, הפכפך, מותח, וסוחף. המשחק הזה ממש שיעמם אותי עד ה-73-92, 2 דקות מסוף הרבע השלישי.

5) לוקה היה עד אז זוועה. הסתכלתי עליו בתימהון: האם זה השחקן שאני עצמי התחלתי להעריץ? אני כבר לא זוכר כי מרוב שעמום לא כתבתי, אבל אני לא מאמין שעד רבע זה היו לו יותר מעשר נקודות. כל מה שהוא ניסה לעשות ניכשל ברמות. אני נשבע לכם שהיו רגעים שריחמתי על המסכן. הוא ניסה וניסה ליצור משהו, והפעם איטיותו וחוסר האתלטיות שלו היו בעוכריו. אני זוכר רגע שסטף וקליי ת'ומפסון שישבו אחד ליד השני על הספסל אפילו חייכו כשלוקה ניכשל בעוד דבר שניסה לעשות.

4) אבל ב-73-92 הוא דפק שלשה. ואז עוד אחת. ואז עוד סל. תוך דקה הוא קלע 8 נקודות ולפתע זה 81-92. ואז עשו עליו עוד פאול. הוא קלע רק אחד מהשתיים אבל הוא, והמבריקס עשו ריצה של 15-0, ולפתע יש לנו משחק. לוקה, אגב, סיים עם 28 נק' ב-10 מ-28, ו-3 מ-13 מהטריי. השמירה של וויגינס עליו היא הטובה מכל שחקן NBA אחר.

5) וואללה שהתעוררתי לחיים. ברגעים כאלה כל האוהדים היהודים באולם חוזרים מהר בתשובה וכל הנוצרים מגלים את יישו.. חשבתי, קיויתי, שהריצה תימשך אבל היא לא. לוקה החל לזרוק מרחוק מדי לקלינגר אחרי קלינגר, סטיב קאר החזיר את סטף קרי וקליי ת'ומפסון למשחק, והמבריקס לא הצליחה משך כל הרבה הרביעי להקטין את העשר הפרש. לפחות היה מתח של "אולי יגיע הנס", אבל שלשה של סטף, ושלשה של קליי תומפסון – השחקן הטוב מכולם הערב – הביאו לקבוצה הטובה יותר את הנצחון. לסטף הגיע ה-MVP שהוא קיבל על כל סידרת גמר המערב, אבל קליי היה הלילה גיבור המשחק של הווריורס עם 32 נקודות.

אם לקליי תומפסון היו קורי עכביש בגין פציעותיו שהושיבו אותו לשנתיים רצופות, הערב קורי העכביש נעלמו אחת ולתמיד! הוא קלע 32 נקודות מצויינות. וויגינס 18, וסטף 15.

6) גולת הכותרת שלי מהמשחק הייתה החסימה שעשה סטף קרי על בולוק ב-97-110. סטף חוסם באותה תדירות שכורים פחם בנהלל אבל הוא היה כל כך HIGH לקראת הסוף שהוא ניתר ניתור שלא האמנתי שיש לו. אני, כמו דפוק בראש, יושב על הספה ומוחא כפיים לסטף!

7). כמובן שגולדן סטייט ניצחה את דאלאס מבריקס תחת הסל. בשלשות דאלאס הייתה אפילו טובה מהלוחמים: 16 מ-41 ל-39%. גולדן סטייט 14 מ-36 ל-38.9%! גולדן סטייט ניצחה תחת הסל עם 59 נגד 28. לדאלאס לא היה אף גבוה תחת הסל. שני הגבוהים הוונילים האירופאים הם גבוהים ממש אבל משחקם הוא של שוטינג גארד, והבית שלהם הוא הפארקט מאחורי הקשת.

8). מה שמביא אותי לנקודה האחרונה: אני אוהד ואוהב את מיאמי היט קצת יותר מאשר את הבוסטון סלטיקס כי ביליתי שם תריסר שנים מ-2,000 עד 2012, כשעברנו לדרום קרולינה ל-8 שנים. אבל אני מקווה שהסלטיקס תנצח אותם כי מיאמי תפסיד לווריורס כמו דאלאס: היא תפסיד את המשחק תחת הסל. אני מאמין שלסלטיקס יש את הגובה, המשקל, ה-STATE OF MIND, והשחקנים (כולל הספסל) לגבור על הווריורס 3-4. דבר אחד אני מבטיח לכם: לא יהיו לנו עו8ד משחקים של 20-25 הפרשים. לא נסבול יותר משעמום וטעם רע.

2. ג'יילן רוז מנסה להסביר את בחירתו (של קיירי אירוינג) לחמישיית ה-NBA השלישית

ג'יילן רוז הוא אחד מ-100 העתונאים הבוחרים את כל בחירות ה-NBA בסיום העונה. הוא היה היחיד מה-100 לבחור את קיירי אירוינג לאיזו חמישייה משלוש החמישיות שניבחרו. הוא הצביע עבורו לחמישיית ה-NBA השלישית. אמש, בתכנית "COUNTDOWN" הוא הודה: "I BLEW IT!"

3. ג'ואל אמביד רמז למיאמי היט רמז עבה כמו עץ סוקויה: "אתם צריכים כוכב" (…כמוני!…)

4. בעייה בלייקרס: המנהלים (כולל פיל ג'קסון ומג'יק ג'ונסון) רוצים מאמן מסויים ולברון (ועוד שחקנים) רוצים מאמן אחר

שון דביני מ – https://heavy.com/sports/los-angeles-lakers/lebron-james-doc-rivers-phil-jackson/ – מדווח שנוצר "RIFT" (סדק, קרע) בין ההנהלה פלוס היועצים פיל ג'קסון, מג'יק ג'ונסון וקורט רמביס. לבין לברון ועוד כמה שחקנים וותיקים, ביניהם אנטוני דייויס, בקשר לבחירת המאמן הבא של הקבוצה. "ההנהלה" מעדיפה את עוזר המאמן של מילווקי באקס Darvin Ham בעוד שלברון וקבוצת השחקנים שאיתו רוצים את דוק ריברס. אם פילדלפיה לא תסכים לשחרר את דוק ריברס מחוזהו, אז ההנהלה תיבחר בין טרי סטוטס, מאמן פורטלנד לשעבר, או קני אטקינסון, שאימן את הנטס. לברון ושאר השחקנים היותר וותיקים מעדיפים מאמן מנוסה שלא יעבוד איתם על יסודות אלא על טקטיקות ואסטרטגיות. ההנהלה והשחקנים הצעירים יותר מעדיפים מאמן צעיר שעבורו היסודות – פונדמנטלס – הם עדיין הדבר החשוב

5. בברוקלין נטס אף אחד לא מדבר עם אף אחד. זה סימן יותר רע מאשר "בברוקלין נטס כולם מקללים את כולם"

שימון, אני שואל אותך דוגרי, אתה יכול להאמין שמאז שברוקלין ניזרקה מהפלייאוף כמו איזו נמושה, אף אחד מההנהלה לא דיבר מילה אחת עד היום עם קווין דוראנט? (https://larrybrownsports.com/wp-content/uploads/2022/03/kevin-durant-nets-600×338.jpg

מנהלי הנטס גם לא דיברו איתו לפני שהחליטו לעשות טרייד של ג'יימס הארדן. אוקיי, זה מובן. הארדן ודוראנט 'לא ראו עין בעין' כמו שאומרים החברים שלי במרכז רעננה.

אבל עתה מתבשל משהו אחר לחלוטין כי קיירי אירוינג וקווין דוראנט הם (היו?) חברים בלב ונפש. הבעייה החדשה היא קיירי אירוינג והחוזה שלו. כתבתי על כך אתמול ולא אחזור על עצמי. הנטס לא תתן לו הארכת חוזה, והוא לא יחתום על האופציה שישנה לו לעונה הבאה. הווה אומר? תחליטו אתם. אני מקווה שהגעתם לאותה מסקנה כמוני שקיירי לא יהיה 'נטסי' בעונה הבאה. הפעם זה מקרה שונה כי דוראנט ואירוינג הם חברים טובים, או שפעם הם היו.

אז עתה, בשעה שעתוני ניו יורק מלאים באנליזות על העתיד של הנטס עם, או בלי קיירי אירוינג, דוראנט עדיין לא השמיע קול ולא דפק הופעה במטרופוליטן.

מה שמוביל אותי אל המסקנה הברורה והיא להתכונן למגה-התפוצצות ב'תפוח הגדול' שהשחקנים הראשיים בה יהיו השניים שפעם היו חברים בלב ונפש, ועתה אני לא יודע אם ישנו קשר בכלל בין שני הכוכבים הדועכים.

6. קליבלנד קאבס "הולכים עד הסוף" להביא את אנדרו וויגינס ומייק קונולי לשורותיהם

אני יכול להבין ששניהם הם המטרה הראשית של הקאבס לקיץ זה (https://hoopshype.com/lists/cavaliers-rumors-collin-sexton-caris-levert-kevin-love-trade-free-agent-nba-draft-targets/), אבל וויגינס הפך בפלייאוף הזה לסופרסטאר אמיתי. השמירה שלו על לוקה דונצ'יק היא אומנות בפני עצמה (בתוספת פיזיות שלא חלמתי שישנה לו) ולי נראה שגולדן סטייט תנסה להשוות כל הצעה שהוא יקבל כשחקן חופשי מוגבל. מצד שני הווריורס הם כבר ה-ר-ב-ה מעל המותרות, וה-LUXERY TAX שהיא תצטרך לשלם כדי להשוות כל הצעה על וויגינס עלול להיות גבוה מדי, ולא משנה כמה טוב הפך וויגינס להיות בפלייאוף הזה.

מייקל קונלי? יש לו שנתיים נוספות בחוזה עם יוטה. מפאת גילו יש לי רושם שיוטה תקשיב להצעות שהיא תקבל עליו.

7. עוד על הקאבס: הנהלת הקבוצה עומדת להציע לכריס לברט חוזה מקסימלי (מבחינת שנים, לא כסף)

8. האם העזיבה המצופה של קיירי, מרמזת גם על עזיבת דוראנט?

האם העזיבה המצופה של קיירי, מרמזת גם על עזיבת דוראנט?

נוט נססרילי.

לדוראנט חוזה ארוך עד עונת 2025-26. חשוב לקרוא קטע זה:

According to the New York Daily News' Kristian Winfield, Irving's spotty availability and refusal to get the COVID-19 vaccine has left Brooklyn "outright unwilling to give him a long-term extension" ahead of his 2022 free agency (player option). Perhaps this is merely a negotiating ploy. If it's something more, if the Nets are actually ready to close their Kyrie Irving chapter, they might as well prepare for the end of the Kevin Durant era, too.

This is not an all-or-nothing proposition in the most literal sense. Durant, unlike Irving, already signed an extension with Brooklyn. He is under contract through the 2025-26 season, without any early outs. The Nets can absolutely move on from Irving and keep him.

9. אני לא יודע. אריק ספואלסטרה נראה לי יותר מדי מבודח מ- PISSED-OFF כשהוא קורא את ה-SCORING SHEET ורואה "14% מה-3"

וזה מה שהוא עוד אמר:

Ok yeah, that’s not a great 3-point percentage,” Spoelstra said with a laugh. “We all felt it and we all saw it.

What I’m looking at is are we getting shots in our wheelhouse. If we’re missing some of those shots, you can’t panic and just try to reinvent things.”

10. תראו את טיילר הירו הפצוע, ה'סופר-נרד' (סופר 'יורם') שהופיע למשחק לבוש כעוזר מסז'יסט של כהן בודהא

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 156 תגובות

    1. אי אפשר להשוות… הנטס הגיעו פעמיים לגמר.
      הקליפרס רק בשנים האחרונות הפסיקו להיות נמושת הליגה. 51 שנים בלי בכלל להגיע לגמר המערב.
      אני זוכר מערכון מהניינטיז של מכור ספורט שדיבר על זה שהוא נסע לכל אירועי הספורט הביזאריים ביותר כולל תחרויות הטלת גמדים ואז הגיע לשפל המדרגה – מנוי עונתי לקליפרס.

      1. ימי קיד, ג'פרסון וקניון מרטין היו אפיזודה חולפת. זה גם היה מזמן, גם בניו ג'רזי וגם "אף אחד לא זוכר מי היה הסגן של בר כוכבא". מאז הם אלופי הנאחס. יעלו יבואו וינס קרטר, פול פירס, קווין גארנט, דרון ויליאמס, קיירי אירווינג, קווין דוראנט וג'יימס הארדן. מתחמם על הקווים: בן סימונס.

  1. בוקר טוב, מנחם.
    .
    אנדרו וויגינס לא יהיה הקיץ שחקן חופשי,
    וכאשר יהיה הוא לא יהיה שחקן חופשי מוגבל (כזה שהקבוצה יכולה להשוות את חוזהו).
    שחקן חופשי מוגבל הוא רק שחקן שסיים את חוזה רוקי של 4 שנים.

  2. מנחם, תודה על המעורב.
    מדהים מה שהווריירס עשו עם ויגינס מבחינת הכבוד שהוא התחיל לקבל בליגה. הם עשו את זה גם עם מגי.
    ברכות לסטף על הזכיה בMVP גמר המערב.

  3. לייקרס – נטס . בעיניי רבים זה היה אמור להיות הגמר , אבל שובל ארוך של ביוב זורם אצלם עד עצם היום הזה .

    וזה בעצם ההבדל בין שתי הקבוצות החולות האלה לבין הגמר הצפוי בין שתי קבוצות עם האירגון הכי בריא .

    מנחם , אהבתי את התיאור של עוזר המסז'יסט חחחחחח

  4. טרייד, זה סיפור אחר.
    אם קליבלנד יצליחו למצוא שותפה לסיין אנד טרייד עבור סרטון,
    הם שיחקו אותה.
    סקסטון, להבדיל מוויגינס,
    הוא כן שחקן חופשי מוגבל (סיטואציה דומה לאייטון).
    .
    יהיה מעניין בקליבלנד בקיץ הקרוב.

    1. קליבלנד קבוצה בדרך למעלה. הם לא צריכים את סקסטון ויש הרבה קבוצות שיעשו תמורתו טרייד שמשתלם לקאבס. אבל נראה לי שבערך השוק הנוכחי של ויגינס הם ייצטרכו לוותר על הרבה יותר מסקסטון ולא נראה לי שזה מה שהם היו רוצים לעשות.

  5. איך שאני רואה את זה, יש רק קבוצה אחת מספיק מעורערת בשביל לקחת את סקסטון בסיין אנד טרייד. הלייקרס.
    .
    (אני ממשיך בהזייה שחוזה את חזרתו של לברון לקליבלנד)

  6. יאללה שבוסטון יסגרו את הסיפור מול קבוצת הכדוריד של מיאמי ואמן נזכה לגמר נורמלי אחרי גמרים איזוריים הכי גרועים ב-30 השנים האחרונות.

  7. תודה מנחם. גולדן סטייט אמנם שלטו בעניינים לאורך רוב הסדרה, אבל אף הפרש לא באמת היה בטוח עם יכולת הקליעה של שתי הקבוצות. לעומת זאת, במזרח נדמה שכל יתרון דו-ספרתי כבר סוגר את המשחק.

  8. מסכים עם כל מילה. דאלאס קבוצה שעשתה את שלה בשלב הקודם.
    הטיפול הפיזי בדונצ'יץ' הוכיח את עצמו גם בזכות לוני שבניגוד לאיטון יכול לשחק הגנת חילופים ואזורית איכותית.
    מה שעובד על הסלובני המותש לא יעבוד על טייטום שהוא שחקן הרבה יותר פיזי ואם גרין ינסה ללכת מתחת לחגורה אז הוא
    יקבל תגובה רצינית מאחד כמו סמארט.

    בסדרת הגמר המאצ'אפ של הגולדן יהיה למצוא הרכב בו קורי לא יהיה החור ההגנתי-
    כי בראון זה ממש לא פני ורג'י בולוק הנגרים
    ואל הורפורד הוא גבוה שאיאפשר להתעלם ממנו בצבע בניגוד לגבוהים בדאלאס.

  9. הבעיה היחידה עם אריק ספולסטרה היא שהוא אוברייטד.
    הכדור בתהקפה של ההיט הוא כמו תפוח אדמה מלג בעומר כשאין בעל בית שיקח אותו.

    אם ג'ימי באטלר באמת פצוע אז למה הוא עולה לשחק ואיך ההתקפה של ההיט נראית יותר גרוע מההתקפה
    של הגלבוע בזמן ששחקן ההגנה הכי טוב של בוסטון מרכוס סמארט בכלל לא מתלבש למשחק.

  10. "לברון וקבוצת השחקנים שאיתו רוצים את דוק ריברס."
    חחחחחחחחח אמן אמן אמן
    ירוצו פה דחקות כל העונה ,אם זה קורה ה-ללל ישימו פסל של ריברס ליד הפסל של הקלינגון
    לגבי קיירי מעבר להרמות להנחתות שהדביל הזה הרוויח את כולם
    שיקבל אחריות על ההחלטות שלו או שיטיסו אותו לחירייה ואז אולי השפיות תתחיל תחזור לליגת הWWE
    השחקנים ישחקו ההנהלה תנהל.

  11. למרות אהבתי הגדולה לאנדרו ולדאנק המשמיד על הראש של דונציק אני מוכן לקנות טרייד של וויגינס בשביל גארט אלן ומישהו נוסף, זה יתן לג"ס את המימד שחסר להם כנראה כדי להביס גם בגמר

  12. חחחח דה שוט איך היה עם אוהד ס"א הלילה חמים ונעים?
    השארתי לכם אמבר לארוחת לילה וקסדות מלאות צוף
    הסברת לאוהד את כל הפרוז והקונז?
    שמעון תעמוד בתור,הצנטרישוט מפוצץ

      1. 😂😂😂😂😂😂😂😂
        אמרתי לך לתת לו פאס הוא בסך הכל ניסה קצת להעיר את הבלוג הסבתא-חיה-מתה
        עדיין עדיף הצנטרישוט על מה שאהדי גס עשו שם בלילה
        פופר נתת לואוד הלילה סחטיין עליך תאכלס צודק המשחק נגמר באמצע הרבע השני

          1. חבר'ה, אין לי מושג על מה אתם מדברים. הניצחון של ג"ס היה ברור כשמש. אמנם קצת מסתובב לי הראש בצנטרימשו, אבל אני בטוח לחלוטין שמיאמי יקחו את השישי.
            אבל גם אם לא, דאלאס בטוח לוקחים את השביעי. בלי שאלה.
            (יקחו = יקחו את ההפסד בכבוד)

            1. אוהד ס"א עברת את המבחן כמו ענק
              תאמין לילה עם דה שוט לא הולך ברגל

  13. תודה רבה דוק
    ==
    אם לוויגינס יש שכל בראש, הוא ישאר אצל הדאבס
    זה המקום שעזר ויעזור לו להגשים יכולות בליגה.
    ==
    דוק ריברס??
    איזו בדיחה של השיקוץ והגרופי
    נאחל לכולם בהצלחה 🙂

  14. כמו שגיא כתב, וויגינס חתום על חוזה לשנה נוספת בג"ס. לנוכח הרמה שהפגין בפליאוף והגיל שלו והעמדות בהן הוא משחק אני לא רואה מצב שג"ס מבצעים עליו עסקה רק בשביל לפרוק את החוזה שלו או עבור בחירות עתידיות. אם הם יחליטו שעלויות המס שצפויות להם בשנה הבאה ובזו שאחריה גבוהות מידי לטעמם (200 מיליון פלוס מינוס ו 350 מיליון פלוס) הם יעדיפו לפרוק את החוזה של קלי תמורת שחקן צעיר מבטיח ובחירות עתידיות. מי תרצה אותו? סקרמנטו, תמיד, ובטח יהיו עוד קבוצות

      1. קל לומר כשאתה לא זה שמשלם את החשבונות. ג"ס עושה אביוז לרעיון שמאחורי מס המותרות. המטרה לא היתה מס לשמו אלא להגיע לשויוניות בין הקבוצות ולאפשר גיוון בזוכות באליפות. בנבא מעולם לא הצליחו בזה, אבל זה הרעיון.
        בשנה הבאה המס לשלם יעמוד על 200 מיליון פלוס עקב עליה אוטומטית של החוזים ארוכי הטווח, הרצון לשלם ללוני ול GP2 ובעיקב בזכות העובדה שפול יקבל רק 4 מיליון בשנה האחרונה של חוזה רוקי. זה יותר מה 170 מיליון של שהקבוצה תשלם השנה אבל עדין בתחום האפשרי מבחינת ההכנסות שזורמות מהקומפלקס שכולל את האולם והעובדה שכל משחק של העונה הרגילה מכניס כ 7 – 8 מיליון דולר (ברוטו לא נטו). משחק פליאוף מכניס עוד יותר והשנה יהיו לפחות 11 כאלו.
        אבל בשנה אחרי זה מס המותרות ירים את ראשו. חוזה לפול (20 – 30 מיליון), חוזה לוויגינס (נאמר 20 – 25 מיליון) זחילה של החוזים החתומים יביאו את מס המותרות לאיזור של 350 מיליון דולר. זה כפול מתקציב של קבוצה כמו אינדיאנה. עכשו תוריד את 40 המיליון של קלי (נאמר רק 30 עקב חוזים אחרים שיכנסו תמורתו) מהתקציב ומס המותרות יורד ל רמה של 50 מיליון – הפרש של 250 – 300 מיליון דולר.
        לו אתה הבעלים, מה אתה מחליט?

        1. אם אני מיליארדר שמחזיק בבעלות פרטית ארגון קהילתי שרק להחזיק אותו שווה לי המון המון המון כסף כל שנה (בשווי עולה, רווחים שאני לא אחראי אליהם ונכנסים אליי לכיס ופטורי מס לא מחויבי המציאות), והייתי ספציפית אחד מהבעלים שברח מהבייס העני באוקלנד, לא שילמתי את החובות שלי על מה שהכרחתי אותם לבנות עבורי, והולך לכסף הגדול של סיליקון ואלי – ברור שמשאיר את קליי. הייתי עושה דברים אחרים קודם, אבל הייתי עף על מס המותרות הזה כאילו יש גיליוטינה בחוץ שמחכה רק לי.

        2. ברור שאם הייתי הבוס אז הייתי משאיר את קליי תומפסון. אין פה שאלה אפילו מבחינתי.
          הוא סמל, אהוד ואהוב ומבחינת מכירת חולצות הוא בין השחקנים הכי רווחיים בליגה. תזכור שמדובר בשחקן שלא שיחק שנתיים והיום הוא חוזר לאחר הפציעה ומשחק כדורסל ברמה גבוהה מאוד יחסית למה שעבר ועולה שוב לגמר. זה הרבה מעבר לכדורסל. זה סיפור. קליי תומפסון יסיים את הקריירה בג"ס.
          אם כל הכבוד לאנדרו ווגינס ולזה שהוא היה טוב בפליאוף השנה בחיים לא ישאירו אותו על חשבון קליי תומפסון. הבעלים לא ייתן לזה לקרות וגם האוהדים לא.

  15. לגולדן סטייט היה מזל גדול השנה.
    המערב מאוד חלש.
    אני מקווה עבור לוקה שההופעה בגמר היא לא אפיזודה חולפת עבורו.
    הלילה כולנו מיאמי, סדרת גמר בין הוורירס לבוסטון זה טו מאץ עבורי

    1. חחחחח MBK אחרי מה שאתם עורים עם הבבון ירוק-גולדן קטן עלייך
      אני מכריז-ירוק עולה
      דה שוט יורד לצנטרישוט עם בן זוגו שמעון

      1. שנה הכי קשה שלי מאז שאני עוקב אחרי הליגה
        יכל להיות יותר גרוע אם הקליקפס היו בגמר מול הלפקרונים
        אני מקווה שגימי באטלר יוציא את הצינור הלילה וייתן גרסה משלו לחונק מבוסטון

      1. אתה מסתלבט? הלייקרס שיחקה כדורסל מזעזע
        אם המערב היה אחד על אחד אז יכול להיות שאתה צודק
        לראשונה מאז 1997 קבוצה עם מאזן שלילי נכנסה לפלייאוף
        לראשונה מאז 2009 ובפעם השניה מאז 1999 קבוצות המזרח רושמות מאזן חיובי מול קבוצות המערב
        פורטלנד הלכו לפירוק והרכבה, כנ״ל אוקלהומה ויוסטון.
        יוטה מפורקת חברתית, דנבר פצועה ללא מארי ו MPJ. הפלייאוף במערב היה מהחלשים אי פעם.

        1. ג"ס שיחקה נגד הMVP, אחר כך נגד קבוצה עם יתרון ביתיות עליה ולבסוף נגד זו שהעיפה את הסאנס בפורמה האולי הכי טובה שלה אי פעם.
          לקרוא לזה "מזל" כי ההמערב חלש" זה באותה קטגוריה של להגיד שלבאקס היה קל בשנה שעברה כי כולם נפצעו, ללייקרס 2020 מגיעה כוכבית לאליפות בגלל הבועה או שג'ורדן ניצל תקופה שבה האימפריות של הלייקרס והסלטיקס התפרקו. אגב, באותה מידה אפשר להגיד שללייקרס ולסאנס היה מזל בעונות שעברו כי קליי היה פצוע…
          זו הליגה, אלה הנתונים, ג"ס בגמר לא כי מישהו חלש אלא כי היא הייתה יותר טובה מהשאר. בין אם היא תנצח או תפסיד בסיבוב הבא.

            1. כן… ברור. כל מי שהגיב לך משקר לעצמו

            2. יפ, איטס יו

            3. אתה שובר שיאים של ניתוק מידן. כאילו שאין לך את הפארה פוזיציה שבזה לקר ולא אוהבת את סטף.
              מה שתגיד מידן

    1. אולי מישהו פה יוכל לעזור לי- לפני שנה או שנתיים פורסם פה פוסט מתורגם של כריס האמפריז על החיים בתור רול פלייר בנבא, שחקן בקבוצה של דירק נוביצקי ואיך זה להיות נשוי לקים קרדאשיאן. מישוה אולי זוכר ויכול למצוא?

          1. זה הציטוט שחיפשתי:

            People think of Dirk as this silky
            shooter, but his work ethic was ridiculous. I’d get in two hours before practice, thinking I’m going to beat him to the gym, and he’d already be in there with his German shooting guru, practicing the wildest scenarios you could ever imagine. The dude would be shooting turnaround jumpers off one leg, squatting, with his guru’s hand in his face.

            I’d say, “Dirk, when is that situation ever gonna happen in a game?”

            And Dirk would say, “You never know.”

            1. באמת אחלה ציטוט.
              וכנל הפוסט המתורגם.

  16. תודה מנחם. ירית פה לכל הכיוונים.
    ברכות לג"ס על העלייה הראויה לגמר. הדרך לא היתה הכי קשה אבל מה זה חשוב, העיקר שאתה שם. בשנה הבאה כנראה שיהיה הרבה יותר קשה.
    קווין דוראנט לא מדבר עם הנהלת ברוקלין? אבל חשבתי שקיירי הוא ההנהלה, אז הם לא מדברים ?

    1. לא, קווין דוראנט הוא ההנהלה.
      קווין דוראנט פשוט מאוכזב מקווין דוראנט והחליט לא לדבר איתו בשביל להראות לו שהוא מאוכזב ממנו.

            1. שור ברור,אבל מה הוא כתב…… תן לי בצהוב גילרי

            2. הוא לא כתב.
              בגלל זה ביקשנו ממנו להפסיק להפסיק.

            3. או שכן. זו בדיוק הבעיה עם בן אדם שמסוכסך עם עצמו.

            4. אתה אף פעם לא יודע מה הוא כותב או לא כותב.

            5. יורשיו של ג'וזף הלר מבקשים את הזכויות על דו השיח הזה בין עידו לד"ר פופרס

            6. חחחחח לפחות עם שבר\ללל אתה יודע בדיוק מה תקבל

            7. חחחחחח פופר גילרי הכניס אותך לצנטרישוט חחחחחחח ועוד באמצע היום 😀

            8. חחחח מה זה הכניס ,אני גם ביקשתי יפה שיכניס ויזרוק את המפתח
              טנש ממזרים

            9. כן מה זה זה? נתן לך סדרת תשובות צריך לשתות מים אחרי זה חחחח ואז גם פאני פתאום שמע אנשים פה איבדו את זה בסוף יתברר שהכי בטוח זה בצנטרישוט

  17. מנחם, אתה גדול. לקרוא את המשפט:
    "אני יודע שאני מעצבן הרבה אנשים כשאני כותב דברים שאני מאמין בהם ללא כחל וסרק. גם את אשתי גייל אני מעצבן די הרבה. פעם החברה הטובה ביותר שלה, ברברה, שאלה אותה איך היא סובלת אותי. גייל ענתה לה שעם השיזוף שלי מישראל, והשמש באטלנטה, אני הולך בול עם הרהיטים בחדר האורחים.' זה בדיוק מה שהרופא רשם אחרי שבוע פסיכי. גם הדיווח על כריית הפחם בנהלל הולך ישר לראשמור.
    .
    הלייקרס עמוק בבוץ, שזה טוב לליגה, אבל עדיין ממש לא נעים לראות. ברוקלין כנ"ל. תלמדו מפופ – אופי, אופי, ועוד פעם אופי. הסופרטימז בזבל, והמקצוענים בצמרת – גולדן, בוסטון, ומיאמי. עונה נפלאה מהבחינה הזו. כן ירבו.
    .
    מקווה מאד שקליבלנד תלמד את הלקח ולא תביא את לברון, הקיץ או אחר כך.
    .
    אמביד כבר לא כל כך צעיר, אבל גם הוא, כמו כולם, צריך להסתכל על דאנקן – דבר מעט, עשה הרבה, ובעיקר בשכל. אם ימשיך ככה יגמור כמו אנטוני דייויס – כשרון מבוזבז ופציע. חבל.
    .
    תודה רבה מנחם 😘

    1. מאז שאק, אי אז בראשית שנות ה 2000, אף סנטר לא הוביל קבוצה כאופציה מספר 1 וגם לשאק היו קובי ווויד כמספרי 1B, לפניו היה אלגואן וכדי למצוא את הסנטר הקודם צריך ללכת עד לקרים בראשית שנות השמונים.
      .
      אמביד צריך ללמוד מההיסטוריה. לחפש קבוצה עם גארד אלפא ולהסכים לשחק בצורה שתתאים לו . אני הייתי ממליץ לו על ממפיס. להם יש נכסים שפילדלפיה (JJJ, ביין, וויליאס, קלארק – לא את כולם כמובן) תסכים לקבל ואת ג'ה.

      1. מצד אחד – זה היה הרעיון של להביא את הארדן ואיך שהוא נראה שבעיקר אמביד היה המאוכזב העיקרי מהגארד אלפא שהוא קיבל.
        מצד שני, זה לא מצב שאק. אמביד מסומן כסנטר אבל הוא הרבה יותר פורוורד ממה ששאק או האקים היו. הוא גם לא יותר מובהק כסנטר מדאנקן או נוביצקי.

  18. דאלאס מאוד הפתיעה אותי בזה שהצליחה לעבור את פיניקס. ראיתי קבוצה חלשה ולא היה ברור לי מה קרה. חשבתי שאולי יש משהו שאני לא רואה ואז באה גולדן סטייט.
    אני לא הייתי על העגלה של פיניקס והייתי בטוח שהיא לא תיקח אליפות וכנראה גם לא תגיע לגמר. ההפסד הקל של דאלאס לג"ס מעלה לי תהיה, האם זה הסוף של פיניקס? זאת בעצם העונה שבא היא הגיעה עם הסגל הכי שלם שיש.
    בעונה הבאה יתכן שלא יהיה איטון. כריס פול יזדקן בעוד שנה ונראה שהקבוצה תהיה בירידה. אז היא תאבד את איטון. את פול היא תאבד בעוד עונה-שתיים כשיפרוש או ילך לשדות אחרים והיא תישאר עם בוקר בלבד.

    1. נכון.
      בזמן אמת ובניגוד להרבה שקפצו כאן על העגלה של דאלאס, היה לי ברור ש
      It's not me, it's you
      כלומר, זה לא שדאלאס כאלה גדולים, זה יותר שפיניקס היו על הפנים (והכתובת שהיתה על הקיר בניו אורלינס פתאום התבהרה).
      התקרה של דאלאס הופגנה בסידרה הנוכחית מול הלוחמים

    2. אני חושב שעדין לא שמענו על כל הבלגן שקרה בחדר ההלבשה של פיניקס. גם למונטי יש אשמה בקריסה. אסור היה לכריס פול לשחק כל כך הרבה דקות ומשחקים בעונה הרגילה. לאורך כל הקרירה שלו הוא קרס פיזית בפליאוף, מה גרם למונטי לחשוב שהשנה יהיה אחרת?
      אני מסכים עם הערכה שלך לגבי השנה הבאה. דווין בוקר שחקן מצויין אבל הוא לא מנהיג.

    3. כמו שרן אמר. גם לי הייתה תחושה שהסאנס הגיעה שחוקה. בערך כמו שג"ס 2016 התאהבו בלהשיג מאזן עונה רגילה היסטורי ועם השילוב של להיות חבולים ומאמץ על לאורך העונה לא היה להם אוויר כבר כשהם פגשו את אוקלהומה. אולי זה תקף גם לג'אז של העונה שעברה.
      אבל צריך לתת להם ולמאבס את הכבוד. המאבס ניצחו כי יש להם הרבה שחקנים שהצליחו לעצור את בוקר וכריס פול. לא כי הסאנס התפרקו מעצמם. בסיבוב הבא זה פשוט לא עבד להם.

  19. יש קבוצות שנתנו חוזים לשחקנים שאתה מגרד את הראש ולא מצליח להבין. טוביאס האריס אמור לקבל 38 ו 41 מיליון דולר בשנתיים הבאות. קייל לאורי אומר לקבל ממיאמי – זו שמוצאת שחקנים בערימות הגרוטאות ומעלה אותם בהרכב הראשון – 28 ו 29 מיליון דולר. אז כל פעם שמישהו ישיר שיר תהילה לריילי תענו לו בשיר על לאורי. מיירס מג"ס משלם לאוטו פורטר 2.5 מיליון ומקבל 30 אחוז החזר מהליגה.

      1. לזה כיווניתי. שחקן ותיק שחתום על חוזה מינימום מקבל בערך 1.65 מיליון מהקבוצה והליגה משלימה לבערך 2.5 מיליון (תלוי בוותק). אבל הנקודה זו האיוולת שבהחתמה של מישהו כמו לאורי על כל כך הרבה כסף ליותר משנה אחת.

  20. וויגינס הוא סוג של הריסון בארנס בהרבה מובנים. הסיטואציה מלמדת שאם הוא יזרח בגמר ויזכה בתואר, כנראה יוחתם ויקבל תהילת עולם.
    אם יפשל והתואר יחמוק, הוא יקבל לדעתי הרבה מחיצי הביקורת. האמת – זה כנראה יהיה בצדק. כל קבוצה מזרחית שתגיע כנראה תהמר על הזריקה שלו (בהתחשב באלטרנטיבות…), ולכן זה בינארי: אם יקלע בעקביות, יזכו בתואר והוא בחוזה והתהילה. אם יחטיא – ייזרק מתחת לאוטובוס ויואשם בהפסד, במידה מסוימת של צדק

    1. איך יוחתם אם הוא חתום…
      בכל מקרה, אתה לא יכול לבחור מי יזרוק מולך עם הווריורס. אתה צריך להחליט מאיפה אתה מוכן שיגיעו הזריקות.
      הסלטיקס אגב המאצ'אפ הכי קשה לווריורס בצד הזה של המגרש.

      1. למה להרוס תאוריה טובה עם המציאות?!?
        .
        אבל יותר ברצינות – הכוונה שלי היתה איך הוא ייזכר, או במילים של ימינו – איזה נראטיב יתפוס ויאומץ על ידי הקהל הרחב.
        תהיה לזה כמובן השפעה על החתמה/אי החתמה עתידית, אפילו אם לא ספציפית בקיץ הזה.

        1. אתה יכול לקרוא לזה אזור הצבע + החלקים הקרובים לצבע בפינות (האזור שקצת מחוץ לצבע).
          הוא זרק מהריסטריקטד + האזור שבתוך הצבע שלא ריסטריקטד 109 זריקות מתוך ה-204 שלו בפלייאוף.
          אז יש אמת בדבריך. הוא עדיין זורק את רוב הזריקות שלו קרוב לטבעת, אבל לא בווליום שהרגשתי. מעניין לראות כמה הוא זורק מהחלק שקצת מחוץ לצבע אבל בפינות של הבקבוק.
          https://www.nba.com/stats/player/203952/shooting?SeasonType=Playoffs

          1. אהה אהה אז אולי כדאי שתשווה למה שהיה קודם. כי אתה דיברת על למה הוא הפך כשהזריקות שלו רק התרחקו מהסל.

            1. אוקיי. בפלייאוף 53.4% מהזריקות שלו משם. קצת קשה להשוות לפלייאופים קודמים.
              אז בוא ניקח את עונת 2017-2018:
              https://www.nba.com/stats/player/203952/shooting?SeasonType=Regular+Season&Season=2017-18
              44.9% משם
              עונת 2018-2019:
              https://www.nba.com/stats/player/203952/shooting?SeasonType=Regular+Season&Season=2018-19
              גם 44.9% משם

              אז בוא תסביר לי איך הזריקות שלו התרחקו מהסל?

            2. כי מאז שהוא בווריורס הוא פחות חודר לסל וזורק יותר לשלוש אז בפועל הזריקות שלו התרחקו.

            3. ואם אתה רוצה את זה מספרית אז במינסוטה 45% מהזריקות שלו היו מתחת לשלושה מטר בווריורס זה ירד ל-41%

          2. ולקחת את איזור הצבע זה ממש לא רלבנטי כי זה רחוק מלהיות איזור זריקה של 'פועל שחור' כמו שהגדרת ובודאי לא נחשב 'קרוב לסל'

            1. לא הבנתי מה רשמת כאן.
              מה אתה מגדיר כאזור זריקה של פועל שחור?
              זה תלוי בסוג הפועל השחור. לכל אחד יש את האזורים שלו.

            2. את המנסה להגיד שהוא לוקח זריקות של פועל שחור ואלה בהגדרה מאד כללית הן – זריקות לייאפ ליד הסל או שלשות קאץ' אנד שוט.
              תמצא לי מישהו אחד שיגדיר את מנעד הזריקות של וויגינס ככזה של פועל שחור.הוא עדיין שחקן שהולכים אליו כשצריכים מישהו שייצר לעצמו זריקה.

            1. לא עשיתי ממש בדיקה לעומק,
              אבל התחושה שלי היא שבפלייאוף הנוכחי הכמות היחסית של זריקות נוראיות (מיד ריינג' רחוק, יותר מ-9 פיט) קטן בהפרש מהותי מהכמות היחסית (ביחס לסך הזריקות מטווח 2 הנקודות) שהייתה לו בפלייאוף 18' אז למיטב זכרוני היה לו אחוז מחריד בזריקות הנ"ל אותן למרות הכל המשיך לזרוק.
              עוד יותר משמעותי זה איך שהוא משחק בהתקפה (במינסוטה הוא זרק iso כאילו הוא לוקה או הארדן… וקלע כמו ווסטברוק בתקופות החשוכות שלו.
              .
              כאמור,
              לא באמת בדקתי. אני עדיין עסוק בלמצוא איזה ווישפול עם סיכוי לקראת השנה הבאה.

            2. בהחלט חתך בזריקות הרעות אבל זה פחות רלבנטי לעצם הדיון.

            3. נראה לי שיש רלוונטיות לעובדה שהוא לוקח הרבה פחות זריקות מ-iso, ושאפילו לפול יש אחוז (וכמות ניסיונות) גבוה יותר.
              .
              אני לא טוען "נגר". פשוט כבר לא אותו וויגינס שזכה לכל כך הרבה ביקורת
              (עכשיו עברה לי מחשבה –
              מה אם.
              מה אם ראסל ווסטברוק היה עובר סדנת תיקון כמו וויגינס???)

            4. אני הראשון להסכים שזה לא אותו וויגינס. כבר סגרתי עליו את הסיפור מזמן. איך זה מעיד אבל על זה שהוא 'הפך לפועל שחור שבעיקר זורק קרוב לטבעת'?

            5. גילרי, אני בטוח שאם תבדוק נתוני זריקות שלו אתה תראה ירידה בכמות הזריקות שהוא יוצר, בכמות הדרבילים וכו'.
              הוא כבר לא זה שמייצר הרבה לעצמו.
              בנוגע לזורק קרוב לטבעת – אתה בהחלט צודק שזה לא בווליום שחשבתי (אולי בגלל שאני יותר שם לב כשהוא מנסה להטביע או נותן איזה טיפ בריבאונד), אבל בנתונים שהבאתי לך יש עליה ולא קטנה.
              לומר שההפך הוא הנכון, זה לא נכון.

            6. ברור. לא חולק על זה. זה מה שהופך אותו לשחקן כל כך חיוני כרגע.
              ההיפך היה בנוגע למרחקים שמהם הוא זורק. כמו שציינתי מרחקי הזריקה שלו התרחקו מהסל מאז שהוא בווריורס.

            7. לא טענתי "פועל שחור".
              .
              מה שאני כן אומר זה שהוא מרגיש הרבה יותר "קליי".
              יפה לו.

            8. אם כבר – פול הוא סטף, וויגינס הוא קליי ולוני הוא דריימונד

            9. אני יודע שאתה לא אמרת – אבל משם התחילהדיון המקורי.

  21. קלינגר אחרי קלינגר!
    עוזר מסאג'יסט של כהן בודהה!
    הנטס יכולים לעשות מה שהקליפרס עשו עם הלייק גריפין: חוזה חדש ארוך טווח, ואז לשלוח אותו בטרייד.

  22. אחלה מעורב מנחם
    אמביד וטאקר זה חלום שהתגשם
    מצד שני פילי יתחילו פרוסס חדש עם הארדן??
    אני נקרע פה
    ובסוף דוראנט יגיע למיאמי על תקן הכוכב החסר וספק המשנה לתארים, שני רק לבוב "ביג שוט" הורי הידוע לשמצה
    🤣

  23. בס"ד
    תודה רבה.
    מנחם, כרגיל מעורב מהנה.
    הנטס בלאגן מושלם, הכל יכול לקרות.
    ויגינס, פורח בלוחמים, אבל יש את בעית המס.
    קיירי על ראס?

  24. לוקה עם 32, 9, 6 ב 41.5%.
    סטף עם 24, 6.6, 7.4 ב 44%.
    מי האם וי פי? כמובן סטף.
    מגיע לו אם וי פי הנראטיב אולי, כי דונצ'יץ' היה יותר טוב.
    ג"ס היא קבוצה, ומשחקים כקבוצה, וטוב שעלו ולא דאלאס, ויש להם הרבה שחקנים שתורמים.
    הגדולה של סטף היא היכולת שלו להשתלב במשחק הקבוצתי ולתת לאחרים להוביל לפעמים.
    ג"ס לא יכולה בלי סטף, אבל גם הוא לא יכול בלעדיהם, ובשלב הזה של הקריירה הוא לא שחקן שסוחב קבוצה.
    מגיע לדונצ'יץ' לפחות תואר אישי על הסדרה הזו.

        1. אל תכניס לי מילים לפה. אני חושב שאפילו כשהוא לא שיחק יש לשקול לתת לו את המצטיין של הסדרה כי ההיעדרות שלו רק מבליטה עד כמה הרמה שווה לתחת.

      1. לברון נתן השנה עונה היסטורית במונחים של גיל, וגם סטטיסטית.
        מצטער אם זה לא מסתדר עם הסיפור שגדלת עליו – יש טובים ויש רעים, הגיבור הוא זה שתמיד מנצח, מי שמשחק טוב תמיד צודק וכו'.
        אני תמיד צודק וכו'
        חשיבה ביקורתית וראיה של הדברים בלי הסיפורים בראש היא דבר מעייף, למה שלא תנוח בנראטיב עם כל אלה שלא רוצים לחשוב?

        1. "חשיבה ביקורתית" זה אומר שבסוף הדברים לברון הוא הטוב ביותר וזה לא ניתן לערעור כן? שאדע לשנן את החשיבה הביקורתית שלך. אגב גם את החשיבה הביקורתית" של רזי בה הוא מבקר ללא הרף את מושאיו היא ראויה לשינון. נועדתם זה לזה.

          1. חשיבה ביקורתית זה להבין שלברון נכנס לראש שלך ולא יצא משם, ואתה מעוניין לדבר רק עליו.
            מה שאתה חושב עליו כל הזמן – זה האלוהים שלך.

            1. נמשיך בכיף רק אשקף כחלק מהחשיבה הביקורתית שאתה צעד לפני האמירה ש"הכל חוזר עליך וצואה בידך".
              עכשיו איפה אנחנו עומדים בכל מה שקשור לרזי?
              מצחיק שבתגוב. הבאה אתה רושם ש"עם זה כבר אפשר להתמודד"…
              אגב אשמח לדעת איך הצלחת בחשיבתך הביקורתית לנטרל את ההיטריות המושרשת בך מששת ימי? להתייחסותך אודה

    1. טוב, אני אהיה תוכי לרגע, כי זה משהו שאני בערך אומר כל השבוע:
      דאלאס וגולדן סטייט משחקות כדורסל שבו הן מנסות ליצור התקפי בצורה שונה לחלוטין. דאלאס בונה על לוקה שיקח את הכדור ויצור יתרון בצורת עזרה של ההגנה, או יקלע לבד. זו שיטה שיצרה כמה מההתקפות הלכאורה יעילות ביותר בכדורסל המודרני, אבל זה מגיע עם כמה בעיות צפויות – 1) השחקן המרכזי בשיטה לא יכול לסחוב כזה עומס התקפי לאורך זמן, מה שגם 2) מכריח אותו כמעט ולא לשמור, 3) הגנות טובות מצליחות בסופו של דבר לפגוע מספיק בשיטה הזו, ראה ערך גולדן סטייט מול הארדן ולוקה, 4) עם כל האירוניה שמדובר בשיטה של "כוכב סוחב נגרים" קשה למצוא שחקנים מספיק טובים כדי להחזיק את השיטה הזו בצמרת. זו שיטה שלדעתי מספיק טובה כדי להביא שחקנים (אחד, מרכזי, אם הוא טוב מאוד) לשיא פוטנציאל הנקודות שלהם, אבל לא מספיק כדי באמת להשיג איתה יותר מדי.
      מצד שני, גולדן סטייט בונה על זה שכולם מפחדים מסטף. קבוצות מפחדות משחקנים כל כך טובים, ואפילו ראסל ווסטברוק לא בשיאו כשהוא מחזיק את המותניים 95% מהזמן שהכדור לא אצלו מצליח להפחיד למוות הגנות ב-5% האלה שהוא כן זז אוף בול. גולדן סטייט בנויה על כך שקבוצות ינסו למנוע מסטף להגיע לכדור וככה נוצר יתרון התקפי בכל מקום אחר במגרש (או אצל סטף, כשלמרות הכל הוא מצליח ליצור אותו. והוא מצליח). היתרון בשיטה הזו הוא שסטף לא "צריך" להביא מספרים עצומים כדי ליצור התקפה ושאפשר לשחק עם נונשוטרים מוחלטים, כמו לוני, איגודאלה שאני בספק אם דאלאס הנוכחית הייתה יכולה לשחק איתם.
      בקיצור, זה שאתה חושב שסטף לא יכול בלעדיהם זה בעיקר בגלל השיטה שבה לא "מנפחים" לו מספרים, אבל הוא סוחב את הקבוצה בדרך שונה ומאפשר לוויגינס ליצור בעצמו למרות שאינו שחקן גדול. בדאלאס זה שבלי לוקה (וקצת ג'יילן וספנסר לעיתים) אין איך ליצור, כשרג'י בולוק נתקע עם הכדור והלכה ההתקפה, זה פיצ'ר של השיטה. לא באג.
      או במילים אחרות – לחשוב שבוודאות לוקה היה טוב יותר מסטף בסדרה הזו זה בעיקר נראטיב. נראטיב שנבנה על ידי השיטה שבה שתי הקבוצות משחקות. וביאס אישי מסוים.

      1. עם תגובה כזו כבר אפשר להתמודד.
        אם וי פי זה פרס על הישגים אישיים ולא קבוצתיים.
        אני מסכים עם זה שאף שחקן לא הצליח לנצח עם משחק כמו של לוקה, אבל כן היו שחקנים ששיחקו די דומה לו ולקחו אליפויות.
        הכדורסל של הווריורס הרבה יותר אפקטיבי משל דאלאס, שאין להם באמת שום מהלכים התקפיים חוץ מפיק אנד רול.
        עדיין, לוקה היה השחקן הטוב במגרש בצד ההתקפי, וקרי לא מספיק דומיננטי בהגנה בשביל שיהיה הבדל ביניהם בצד הזה.
        סטף ראה אתמול מהספסל איך הקבוצה שלו שוברת סופית את דאלאס, ונכנס ל 7 דקות האחרונות לסגור עניינים.
        יותר מידי משחקים של סטף הוא נסמך על האחרים. זה יתרון ברמה הקבוצתית, אבל מבחינה אישית, לא מספיק בשביל אם וי פי.
        אם מתלבטים בין 3 שחקני ווריורס למי לתת את הפרס, כנראה שהיה צריך ללכת לדונצ'יץ'.

        1. אבל ההישג האישי קשור באופן ישיר לקבוצה.
          המספרים של לוקה בהכרח "מנופחים" בגלל השיטה. סטף לא נסמך על אחרים, אלא משחרר אותם, בפעולות שלו עצמו, לעשות יותר. זה רק נראה בהסתכלות ראשונית (וגם אז רק אם היא בעיקר על הכדור עצמו ולא על מה שקורה מסביב) שלוקה היה התקפית טוב יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט