חם מהתנור – ה-NBA פרסם את חמישיות העונה / Smiley

חם מהתנור – ה-NBA פרסם את חמישיות העונה / Smiley

הלילה לפני המשחק הרביעי בדאלאס הליגה פרסמה את חמישיות העונה שלה. ועוד קצת שמועות לקראת הקיץ.

חמישייה ראשונה:

לוקה דונצ'יץ' – גארד, דאלאס מאבריקס
בן ה-23 ממשיך להיות כוח משמעותי בעונתו הרביעית בליגה, עם ממוצעים של 28.4 נקודות, 9.1 ריבאונדים ו-8.7 אסיסטים עם המאבריקס שסיימו במקום ה-5 במערב (ונמצאים כרגע בפיגור 3-1 מול הווריורס בגמר המערב במסע הפלייאוף האדיר שלהם).
דונצ'יץ', אול-סטאר שלוש פעמים, רושם גם הופעה שלישית בחמישיית העונה וזכייה ברוקי השנה בעונתו הראשונה.

דווין בוקר – גארד, פיניקס סאנס
הגארד של הסאנס, שסיימה את העונה עם המאזן הטוב בליגה (18-64), הרוויח ביושר את המקום שלו בחמישייה הראשונה, כשהוא רושם שיא קריירה בממוצע נקודות למשחק עם 26.8.
יאניס אנטטוקומפו – פורוורד, מילווקי באקס
בקריירה בעלת 9 השנים שלו, היווני, אולי השחקן הטוב בעולם, רשם 6 הופעות באול-סטאר, והעונה רשם 29.9 נקודות למשחק (שיא קריירה), כשהוא מוסיף 11.6 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים.
אנטטוקומפו, שבאמתחתו שני תארי MVP רצופים, סיים שלישי העונה בהצבעות ל-MVP (אחרי יוקיץ' ואמביד) והוא רושם הופעה רביעית ברציפות בחמישייה הראשונה (הרצף הארוך מתוך השחקנים שנבחרו לחמישייה הראשונה).
ג'ייסון טאטום – פורוורד, בוסטון סלטיקס
טאטום, שנבחר שלוש פעמים לאול-סטאר, מציין הופעה שנייה בחמישיות העונה בקריירת בת החמש שנים שלו. לאחר פתיחת עונה לא טובה של הסלטיקס, טאטום העמיס את הירוקים על גבו, ולקח אותם בסיומת עונה אדירה, עד למקום השני במזרח (וכרגע בשוויון 2-2 מול מיאמי היט בגמר המזרח, תוך שבסלטיקס מעיפים בסוויפ את ברוקלין של קווין דוראנט ומדיחים את האלופים היוצאים, מילווקי באקס, השבע משחקים).
בהחלט יתכן שהפריצה שלו העונה תביא לבוסטון תואר ראשון מאז 2008.
ניקולה יוקיץ' – סנטר, דנבר נאגטס
זוכה פרס ה-MVP בשנתיים האחרונות רשם ממוצעים של 27.1 נקודות, 13.8 ריבאונדים ו-7.9 אסיסטים למשחק. יוקיץ' עשה השנה בכל עבור הנאגטס שחסרו את הגארד המוביל, ג'מאל מורי (קרע ברצועה) והפורוורד המבטיח מייקל פורטר ג'וניור (פציעה בגב).
מי שנבחר לאול-סטאר ארבע פעמים, והוביל את הנאגטס למקום ה-6 העונה, רושם הופעה שלישית בחמישייה הראשונה והופעה אחת בחמישייה השניה.

חמישייה שנייה:

ג'ה מוראנט – גארד, ממפיס גריזליס
סטפן קארי – גארד, גולדן סטייט ווריורס
דמאר דרוזן – פורוורד, שיקגו בולס
קווין דוראנט – פורוורד, ברוקלין נטס
ג'ואל אמביד – סנטר, פילדלפיה 76

חמישייה שלישית:

טרה יאנג – גארד, אטלנטה הוקס
כריס פול – גארד, פיניקס סאנס
פסקל סיאקם – פורוורד, טורונטו ראפטורס
לברון ג'יימס – פורוורד, לוס אנג'לס לייקרס
קארל-אנטוני טאונס – סנטר, מינסוטה טימברוובס


שוק השחקנים החופשי הולך ומתקרב ואיתו גם הבאז (ובעיקר שמועות) לקראת הקיץ :

אייטון והסאנס
אולי הנושא המסקרן ביותר לקראת הקיץ, במיוחד לאחד אותו "עימות" בין אייטון למונטי וויליאמס במשחק השביעי, בו הסאנס הודחו מהפלייאוף על ידי המאבס.
לפי מקורות בליגה אייטון צפוי לקבל חוזה מקס, אבל אותם המקורות בספק אם הסאנס ישוו הצעה שכזו. כרגע יש 3 קבוצות אשר מקושרות לסנטר הצעיר (אטלנטה, דטרויט ופורטלנד). מספר מנהלים גם הצביעו על ההורנטס, אשר חסרים גבוה דומיננטי ועל הספרס.
בתחילת העונה הסאנס היו זכאים להציע לאייטון את המקסימום, עם 170 מיליון דולר ל-5 שנים, אך נרתעו לעשות כך. ובאזור פברואר הסאנס גיששו על השווי של אייטון, כולל טרייד אפשרי מול הפייסרס וסאבוניס.

אטלנטה מוכנה לשינוי?
אנשים צופים כי ההוקס יהיו אחת הקבוצות הפעילות בקיץ וזאת לאחר עונה מאכזבת שהסתיימה בהדחה למיאמי היט בסיבוב הראשון (לעומת גמר המזרח בעונה הקודמת).
מאחורי הקלעים, מקורות בליגה מציינים את ההוקס כקבוצה אשר מוכנה לעשות שינויים גדולים, ובסגל הקבוצה רק טריי יאנג הוא הבאנקר היחיד.
האם ההוקס יכולים לבשל טרייד על קפלה כדי להביא את אייטון? להוקס יש את כל בחירות הסיבוב הראשון ובתוספת הבחירה של שארלוט (2023), בנוסף לחוזים סחירים כמו קפלה, גלינרי, בוגדנוביץ', האנטר והוארטר.
על פי מקורות בליגה, ההוקס כבר רחרחו בשיחור טריידים הכוללים את קולינס, האנטר והוארטר.
האם בארדלי ביל ודונובן מיטשל, שעושה רושם שלא ממש ימשיכו בוושינגטון ויוטה בהתאמה יכולים להיות יחד עבור ההוקס וחבילת השחקנים שלהם, או אולי מול זאק לאבין והבולס?

שיקגו בולס ודילמת לאבין
הבולס התחילו את העונה מצויין אבל פציעות של לונזו בול וקארוסו הורידו את המומנטום ואת הבולס מראשות המזרח (ולהדחה מול הסאקס בסיבוב הראשון).
ההנהלה של הבולס שדרגו את הסגל מסביב ללאבין, אותו סימנו כשחקן הפרנצייז שלהם, כאשר סדרת טריידים הנחיתה בעיר הרוחות את דרוזן, בול וקארוסו, וזאת במטרה לשכנע את לאבין להישאר.
אבל התוצאה הייתה אירונית, כאשר התוצאה של הרבע הרביעי חזרה על עצמה שוב ושוב. המהלכים המבריקים של דרוזן, שהכניסו אותו גם לדיוני ה-MVP השאירה את לאבין כצופה מהצד בעוד הבולס נותנים את הכדור למהלכי הבידוד של דרוזן.
בעוד הבולס היו אמורים להיות הקבוצה של לאבין, בתור שחקן הפרנצייז שיחתום בקיץ, הבולס הפכו להיות הקבוצה של דרוזן, כאשר לאבין מקבל את התפקיד של השחקן המשלים.
אין הרבה קבוצות מחוץ לשיקגו שמסוגלות להציע ללאבין את השילוב של חוזה המקס והתפקיד המוביל שבו הוא חושק, אבל האופציה של סיין-נ-טרייד בהחלט נשקלת. אטלנטה מוזכרת לרוב, אבל בגלל היותו של לאבין יליד סיאטל, גם פורטלנד נחשבת לאופציה ולילארד ולאבין כבר חלקו חדר הלבשה בנבחרת ארה"ב בקיץ האחרון.
סן אנטוניו היא אופציה נוספתף עם יליד סיאטל נוסף, דזונטה מארי ואיחוד של לאבין עם גרג פופוביץ', שאימן אותו באולימפיאדה (וזה די אירוני שהחור שנוצר עם עזיבתו של דרוזן יתמלא עם לאבין).


ה-NBA מגיע לפריז!

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
145 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עח קה בושה
השקץ בחמישייה ה3 עוד יותר בושה היישר מהמקום ה11
חברי הליגה פינקו את טריי בחוזה המקס שמוסיף לו עוד איזה 50 מיליון

NFS
NFS
25/05/2022 8:09:30

לא מסכים.
לוקה יותר טוב ממוראנט.
תוציא את מוראנט מממפיס – אוקיי, ינצחו, יפסידו
תוציא את לוקה מדאלאס – נס ציונה בואכה מ.כ הבקעה

עמיחי קטן
25/05/2022 8:17:39
הגב ל  NFS

זאת לא השאלה.
לוקה מתחרה עם יאניס על מקומות 1-2 בליגה לדעתי, אבל בבחירות לחמישיות העונה צריך לקחת בחשבון שלוקה התחיל את העונה רע.

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 8:24:39

וג'ה פספס המון משחקים והקבוצה רצה.
אלה גם דברים שנלקחים בחשבון.
גם לזכרוני מאז שחזר לא העמיד את אותן שורות סטט' שלפני.

עמיחי קטן
25/05/2022 8:29:38

אני מעדיף את מוראנט (וכנראה את שניהם על בוקר) אחרי מאבק צמוד, אבל הטיעון שלי הוא כלפי השיקול – לוקה רמה אחת לפחות מעל מוראנט כשחקן, וזה לא השיקול לבחירת החמישיות, כי גם סטף שחקן טוב ממוראנט ובוקר למשל

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2022 10:19:01

גם אם התחיל את העונה רע, עדיין בסופו של דבר, הוביל את דאלאס לצמרת המערב (ולגמר המערב, אך זה כמובן לא שייך לשיקול לגבי חמישיות העונה הסדירה).
כך גם טאטום ראוי לחמישיית העונה באותה מידה חמרות הפתיחה הרעה.

עמיחי קטן
25/05/2022 10:29:24

בוקר הוביל את פיניקס למקום 1, מוראנט הוביל את ממפיס למקום 2 ולוקה הוביל את דאלאס למקום 4.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2022 11:03:33

1. בוקר נבחר לחמישיית העונה הראשונה כך שדבריך לגבי בוקר מיותרים.
2. טאטום הוביל את הסלטיקס למקום שני במזרח כפי שמוראנט הוביל את ממפיס למקום שני במערב והפער במאזנים לא ממש משמעותי טבכל מקרה הם לא התחרו כל אותו מקום בחמישייה כי כמטבן שמראנט היה אחד מהגארדים וטאטום נבחר כפורוורד.
3. הפערים במאזנים בין ממפיס לדאלאס אינו משמעותי כך שהפער של שני מקומות אינו סיבה להעדיף את מוראנט על לוקה.
4. המאזן של פיניקס אמנם טוב משמעותית מכולם אך כאמור בוקר נבחר לחמישיית העונה הראשונה.

עמיחי קטן
25/05/2022 11:16:19

הטיעון שלך היה שלוקה הוביל את דאלאס למקום הרביעי, והוא לא מחזיק מכיוון שכמעט כל הנבחרים לחמישיית העונה (למעט יוקיץ') עשו טוב יותר. כמובן שזה אינו בהמדד היחיד, אולם בחירתך להשתמש רק בו בתגובתך הקודמת אילצתני להגיב בהתאם.

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 8:21:18
הגב ל  NFS

1+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

זה לא השאלה אם לוקה יותר טוב. גה נתן עונה טובה יותר. והקבוצה של לוקה ניצחה מספיק בלעדיו כולל 2 משחקי פלייאוף. נס ציונה הם ממש לא.
בסידרה של מאבס בלי לוקה מול ממפיס בלי גה המאבס ינגבו ללא רחם. זה לא כוחות אפילו

אבג
אבג
25/05/2022 8:57:31

לוקה גם נתן עונה לפחות שקולה לגה.
לדעתי היה צריך להיות ה אמויפי ולפני בוקר וגה וקרי בגארדים
זוכרים לו עשרים משחקים ראשונים אבל מה עם השישים המעולים?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2022 10:20:24

בסיכומה של האונה לוקה הוהיל את דאלאס לצמרת המערב כפי שטאטום הוביל את הסלטיקס לצמרת המזרח, ושניהם ראויים לחמישיית העונה למרות הפתיחה הרעה.

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 10:53:26

הפלייאוף לא רלוונטי

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 10:54:05

4-0 ממפיס, קל

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2022 11:06:27

בסופו של דבר הם המנהיגים של קבוצותיהם והובילו אותן לצמרת המערב כשאמנם ממפיס במקום שני ודאלאס רביעי אך הפער במאזנים אינו משמעותי ורינו סיבה להעדיף את מוראנט.

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 11:13:53

אגב, גם בלי להתייחס להיעדרות של ג'ה ואיך ממפיס ניצחו בלעדיו, איך ג'ה נתן עונה טובה יותר מלוקה?
https://stathead.com/basketball/pcm_finder.cgi?player_id2=moranja01&p1yrfrom=2022&player_id1=doncilu01&p2yrfrom=2022&sum=0&request=1

עגל
25/05/2022 12:54:48

בדיוק הפוך שמעון, ממפיס בלי ג'ה נוגפים את דאלאס בלי לוקה

דוקטור רזי הופמן
25/05/2022 19:08:48

זה בגלל שהשקץ ניפח סטט

thetroll
thetroll
26/05/2022 18:41:34

תורם את ה 2 סנט שלי השחקן הטוב ביותר ובפער עצום הוא כמובן סטף . לא לוקה ולא ג'ה.
אני כן מקבל את הבחירה הזאת כי סטף היה פצוע לא מעט העונה. בעייני לוקה טוב מג'ה וגם היה פצוע ככל הזכור לי הרבה פחות אבל שניהם שחקנים פסיכיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייטון להוקס ישדרג אותם רציני הוא יקבל שם תפקיד גדול מאד וטריי יפנק אותו כמו שמעולם לא פינקו אותו

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 8:23:22

יאללה תיקברו איתו, סטט' יפה והדחה סיבוב ראשון שוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איתו ועוד בשחקן טוב נוסף קשוח זה אליפות. בהוקס הוא לא יעשה רק לובים יתנו לו תפקיד בכיר והוא בהגנה כמה רמות על קאפלה. ההוקס צריכים קצת בריונים שירביצו קלעי נוסף טוב וטריי ידאג לשאר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מוכן לקחת את הנגר בלדסו להוקס בחוזה קצר. הוא זבל אבל יכול לשמור טוב שצריך

רן הנרגן
25/05/2022 18:12:51

בזבוז

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 9:01:28

חחחחחחחחח אליפות(!!)
איזה הגזמה פראית
מציע לשלב גם את טיבס בקבוצה, שייתן לטריי קארד בלאנש כמו לרנדל, יהיה צחוקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עם טיבס ההוקס עושים אליפות. הלוואי יגיע להוקס איפה מחתימים?

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 12:34:04

בלשכה. איפה שבקרוב יהיה

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 9:02:43

חחחחח קולינס שחקן התקפי פי מיליון טוב ממנו והוא הפך לעציץ ליד טריי, אז העגל הזה יקבל תפקיד בכיר מעבר ללובים?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2022 10:21:58

אייטון גבוה מצוין שנהדר בשני צדי המגרש שהסאנס לא משתמשים בו מספיק התקפה!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולינס זה אשפה חחחחחח הוא שחקן התקפי יותר טוב מאייטון? חחחחחחחח במה בדיוק הוא לא יכול לעשות כלום. הוא התקפי בקליר פאת, בפלייאוף הוא לא מצליח להגיע אפילו לזריקה לסל 🙂 הוא רואה את פי גי טאקר הוא בורח מהמשחק

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 12:40:05

הרבההה יותר טוב, אין מה להשוות בכלל. יש לו שלשה. יש לו גב לסל וחצי מרחק רק רשת. יכול להוריד כדור לרצפה.
אין מה להשוות לעגל.
אתה שוכח כי טריי כבר שאב לו את הנשמה וזוכר רק את שתי העונות האחרונות.
בעונה הטובה ביותר שלו נתן 21.6 נק' עם שלשה וחצי למשחק ב-40% ו-64% משתיים.
אייטון בעונה הטובה ביותר שלו נתן 18.2 נק' ב-55% משתיים ואין לו שלשה בכלל.

שייקה
25/05/2022 15:49:55

אתמול שמעתי הצעה מעניינת – קולינס למאבס.

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 16:17:23

יהיה מעניין לראות את קולינס לצד לוקה, לעומת קולינס לצד טריי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולינס ליד לוקה לא יראה כדור😁

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 19:22:18

הרבה יותר מליד יאנג.
ליד לוקה יש כבר שני שחקנים שמשחקים עם הכדור ביד, ברונסון ודינווידי, והמשלימים פורחים.
ליד יאנג הכל מת, ולאף אחד אחר אסור להחזיק בכדור.

PhillySpecial
25/05/2022 13:58:21

מה שתגיד…. טרה יאנג זה ערימה של כלום שלא עם.תרגיל וחצי, הוא יקבור את אטלנטה שנים קדימה ובחיים לא יהיה קרוב לגמר מזרח כמו שהיה בפוקס שנה שעברה.

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 14:22:27
הגב ל  PhillySpecial

1+

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2022 11:07:57

אייטון לסלטיקס גם ישדרג אותה רציני ויהפוך אותם למועמדים בכירים לאליפות.

thetroll
thetroll
26/05/2022 18:45:03

איטון לשארלוט. זה המקום שלו ובעייני היא הופכת מיידית לקונטנדרית בתנאי שגורדון היוורד משחק ולא פצוע. זו חמישיה קטלנית ביותר למלו הייווארד רוזיר ברידג'ס ואייטון. פנטזיה והכדורסל המושלם.

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 8:22:57

תודה רבה
חס וחלילה אייטון / לאבין לספרס.
אנחנו רוצים שחקנים אמיתיים, לא פיקציה.
למה לעזאזל שלאבין ירצה לעזוב את שיקגו בכלל? רק בגלל האגו?
היה לו חצי עונה שני נוראי ממש.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2022 11:08:49

אייאון שחקן רציני מאוד. מי שרואה בו פיקציה לא מבין כדורסל!!!

אבג
אבג
25/05/2022 8:58:54

שאלה
באולסטאר אפשר לבחור שני סנטרים
בחמישיות העונה לא? כי פינאליסט ל mvp לא בחמישיית העונה

עמיחי קטן
25/05/2022 9:07:08
הגב ל  אבג

בעיקרון מותר, אבל רוב הבוחרים לא עושים את זה.

אבג
אבג
25/05/2022 9:12:37

אז קשה להבין את העדפת טייטום על אמביד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2022 11:13:24
הגב ל  אבג

לא קשה להבין כי כאמור מעדיפים לא לבחור בשני צירים והעדיפו לבחור את טאטום שהוביל את הסלטיקס למקום שני במזרח עם יכולת נפלאה בחצי השני כשאם היו משחקים ברמה הזו מתחילת העונה היו מתחרים על המאזן הטוב ביותר, וטאטום עצמו היה נהדר בשני צדי המגרש.

PhillySpecial
25/05/2022 13:59:28

הוא שיחק חצי עונה כמו לוקה "הטרנד העכשוי".
אמביד היה טוב כל העונה כל משחק

Jonathan
25/05/2022 8:59:13

רשה להתלונן על הבחירות. בוקר קיבל את הכבוד הראוי, הייתה לסאנס עונה רגילה מטורפת.

Jonathan
25/05/2022 8:59:31
הגב ל  Jonathan

*קשה

דוקטור רזי הופמן
25/05/2022 9:59:48

עכשיו נראה אם טייטום ייקח את הבחירה הזו כאחריות.
הוא צריך לנפק כמה משחקים באמת טובים (גם באחוזי קליעה) בשביל להוכיח שהגיע לו חמישייה פותחת וזה בהנחה שהכתף שלו מסתדרת.

אהרון שדה
25/05/2022 10:10:29

הקונספציה שלי שהם שינו את התוצאות לאור 2 סיבובי הפליאוף
טייטום ולוקה מעולים בפליאוף היו טובים ברגילה אבל לא כמו מוראנט למשל
גם קרי השתדרג בזכות הפליאוף
למרות שידוע שלכאורה בוחרים בגמר העונה

עידו גילרי
25/05/2022 10:59:16

נהדר עכשיו גם אתה עם תאוריות קונספירציה.
אתה קצת שוכח איך טייטום חרך את הליגה בחצי השני של העונה.

Avri
Avri
25/05/2022 11:06:41

בדיוק, חרך את הליגה חצי עונה. בחצי הראשון הוא גרם לי למחשבות אובדניות. השאלה היא האם החצי עונה השני היה עד כדי כך טוב בשביל לחפר על חצי העונה מהגיהנום. יש מצב שכן, אגב.

אור
אור
25/05/2022 10:26:22

אמביד היה מספר 2 צמוד ליוקיץ' במירוץ ה-MVP ובפער גדול מיאניס השלישי, גם אם מתחשבים בעמדות איך הוא לא בחמישייה ויאניס כן?

אור
אור
25/05/2022 10:28:28
הגב ל  אור

ואם מתחשבים בעמדות ויש נניח שלושה פורוורדים כולל טייטום אז אמביד צריך להיות במקומו
.
בקיצור – לוקה, בוקר, יאניס, יוקיץ', אמביד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
25/05/2022 11:14:54
הגב ל  אור

כמו שכבר כתבו מעדיפים לא תבחור שני צירים גם אם זה אפשרי לפי הכללים.

עידו גילרי
25/05/2022 11:00:31
הגב ל  אור

כי ההצבעות מוגבלות עמדה (וכאן יש סנטר בניגוד לאולסטאר).

אור
אור
25/05/2022 11:02:34

👍

עמיחי קטן
25/05/2022 11:13:45

אבל שניהם מוגדרים פורוורד/סנטר

עידו גילרי
25/05/2022 11:41:27

ואתה באמת יכול לראות שהרבה הצביעו לשניהם לחמישיה הראשונה – אבל בגדול אנשים די הולכים עם ההנחיה לשמור על העמדה שבה השחקן בדרך כלל משחק. נניח טייטום יותר גמיש בקטע הזה ולכן לדעתי נכנס גם בסוף (לקח קולות בגארד)

Dor
Dor
25/05/2022 11:37:02

יש הגדרה של פורוורד/סנטר ולכן אמביד היה יכול (ובטח צריך) להיכנס לחמישיה 1 במקום טייטום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Dor

זה חרטא באולסטאר יש 3 גבוהים לא משה אם פורוורד או סנטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

כי הם ליצנים בבחירות

thetroll
thetroll
26/05/2022 18:47:29
הגב ל  אור

מסכים

golan
golan
25/05/2022 10:54:29

תודה על העדכון .
בחירות סבירות.
רלוונטי בעיקר למנהל שיחתום את החוזה הבא.

אהרון שדה
25/05/2022 11:03:26

14/15 עשו פליאוף
רק אחד חריג …..תאגיד או לא תאגיד ?
אגב
2-3 מערב בחמשיייה 1
3-2 מזרח בחמישייה 2
1-4 מערב בחמישייה 3
סה"כ
6-9 מערב

3 אירופאים בחמישייה ראשונה
1 אפריקאי בחמישייה 2
1 אפריקאי 1 דומינקני בחמישייה.3
6/15 לא מארה"ב
כולל רוב חמישייה ראשונה
ספק אם היה בעבר
בולטים שלא נכנסו
אף נציג ממיאמי אלופת המזרח
גם מיטשל וגובר בחוץ
אחריהם נציין גם את אייטון ,הארדן , לאבין , קיירי , בראדלי ביל , אדוארס , מקלום , מורי , ראסל ,דיוויס ,פול גורג וקוואי .
חלקם היו פצועים חלקם היו לא בכיוון
אבל אם בפגרת הקיץ שעבר הייתי אומר לכם מי חמישות העונה 22 הרבה מהשמות כאן היו עולים
קייס ממשי בכל אופן יש רק לבאטלר מיטשל וגובר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל חברי התאגיד חחחחחחחח איזה בזיון זה מזכיר לי את חמישיות ההגנה של קובי שהיה כבר פיסח וקונוס ושמו אותו חמישיות הגנה חחחחחח

Avri
Avri
25/05/2022 11:13:24

לגבי דילמת לאווין. כל שנה יש סיפור כזה, שחקן שלא שווה מקס אבל ברור שהוא יקבל את זה. הוא יקבל את זה בגלל ש(1) לשיקגו אין חלופה טובה יותר/משהו טוב יותר לעשות עם הכסף, ו(2) אם הם לא יפתחו את הארנק מישהו אחר יעשה את זה.
לעניין היותו האלפא דוג – לא חושב שזה ממש עניין כאן. רוב קבוצות הצמרת משחקות עם דואו של כוכבים, מה גם שללאווין היה חלק פעיל בהבאה של דרוזן. הוא גם צעיר בהרבה וברור שדרוזן הוא לא שחקן סוג א על אמת (למרות שנתן עונה כזאת).

אור
אור
25/05/2022 12:15:01
הגב ל  Avri

בתכלס אלה שחקנים שהורגים פרנצ'ייז לשנים הקרובות. הקבוצות הטובות לאורך זמן הן אלה ששחקני המקס שלהם שווים את החוזה ואלה שלא לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

הם לא הורגים כלום. זו ליגה שאתה חייב לזרוק כסף על מישהו. אז אם היותר טובים תפוסים אתה זורק את הכסף על ההבא בתור. זה לא שאתה חוסך כסף ולא משלם. זה לא יוצא מהכיס שלך 🙂
אם לא יזרקו על לאבין יזרקו על לונזו ובונזו למשל.
משמעות הביטוי "הוא לא שווה את הסכום" לא תקף בכלל לNBA.
הכסף חייב להיזרק

אור
אור
25/05/2022 14:12:46

אתה יכול לזרוק על הורפורד כזה בחוזה לעונה ולחשוב מה לעשות אח"כ ולא לתקוע את הקבוצה שלך כמה שנים קדימה עם סימונס כזה (בכוונה הבאתי דוגמה שמדברת אליך)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

אני לא זורק לא על סימונס ולא על הורפורד כלום חוץ ממינימום. פנית לאדם הלא הנכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מצד שני על אייטון אני זורק מקס כGM של ההוקס

אור
אור
25/05/2022 15:26:49

נו אז אתה לא עונה לעניין. תחשוב שמדברים על סימונס ולא על לאבין, זה שחקן שלתת לו מקס הורג את הקבוצה, מה לא ברור?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאבין שחקן טוב. איזה אופציה יש לבולס מי יבוא? סטף? לוקה? גה? אם לא יתנו לזאק יצטרכו לתת למישהו יותר פח כמו 20 מיליון ללונזו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס זה זבל היה עדיף.להביא מקס לסת קרי

אור
אור
25/05/2022 17:45:44

אז אני מסביר שהאופציה העדיפה היא לתת סתם חוזים קצרים ולקוות לפגוע עם שחקן אחר עוד שנה שנתיים שלוש במקום להיתקע עם לאבין כזה ל-5. בטח אפשר להוציא משהו גם מסיין אנד טרייד. מבין שזה לא מקובל וישנאו ג'י אם כזה אבל זה הכי טוב ברמת התיאוריה

Avri
Avri
25/05/2022 11:15:18

ואייטון לספרס זו הברקה. יקרה עם יש צדק קוסמי בעולם הזה.

Avri
Avri
25/05/2022 11:22:12

ואיזה משחק מחורבן זרקו בשביל הקהל האירופאי. עוד הוכחה שמשתינים שם על הקהל הבינלאומי. לצערי יהיה סולד אאוט, כמו בכל המשחקים סוג ז ששמו באירופה עד כה. אנחנו לא אוהדים, אנחנו עבדים נרצעים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Avri

חחחחח משחק זבל עם הכל קליר פאת יהיה שם

אור
אור
25/05/2022 12:16:23
הגב ל  Avri

ככה זה גם ב-NFL, הקבוצות הטובות לא רוצות לנסוע ורשתות השידור לא רוצות לבזבז שידור של משחק טוב

The Ljos of the Rings
25/05/2022 13:48:07
הגב ל  אור

שישלחו את דנבר.
גם ככה לא משדרים אותם בשום מקום ובקושי (יחסי) באים אוהדים לאולם. אולי אצליח למכור לחברה שמדובר בחופשה רומנטית בפאריס. שלי ושל ניקולה.

אור
אור
25/05/2022 14:44:06

חחחחח, אפשר גם שלישייה

עידן
עידן
25/05/2022 11:42:37

אפרופו אייטון
מונטי וויליאמס לא מחזיק ממנו ופיניקס סבורים ששום סנטר בליגה לא אמור להרוויח מעל 30 מיליון אפרופו מה שכתבתי לפני שבוע על האליפויות של הווריירס עם מו ספייטס אזילי פאצוליה מק'גי ועוד

https://www.yahoo.com/sports/report-monty-williams-complained-deandre-171105103.html

עידן
עידן
25/05/2022 11:45:57
הגב ל  עידן

אני מריח סיין אנד טרייד במקרה של אייטון.יתנו לו מקס ויטרידו אותו לקבוצה אחרת תמורת 2-3 שחקנים ואולי גם בחירת דראפט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

אמת זה מה שיהיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

זה ברור שהסאנס לא ישוו את המקס ואם כן אז בסיין אנד טרייד. אייטון צריך ללכת על המקס לא הייתי מוותר דולר. יקבלו את קאפלה. יהיה להם מצויין לקפוץ ללובים

עידן
עידן
25/05/2022 11:50:17
הגב ל  עידן

בינתיים ראיתי ביומיים האחרונים 2 קבוצות בספקולציות לטרייד על אייטון.אחת אטלאנטה והשניה ניו אורלינס שתיתן לפיניקס את יונאס ואלנצ'ונאס לארי נאנס דבונטה גרהאם ונדמה לי(לא בטוח) שהיתה גם בחירת דראפט שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

עדיף לו לבוא להוקס טריי ינפח לו את הסטט ככה שגם החוזה הבא שלו יהיה מקס 🙂
בנ"א מה הוא יעשה עם ציון הבטט הזה?

עידן
עידן
25/05/2022 11:58:25

ההוקס גם חזק בקטע של זאק לאבין ליד טריי.ב 1 ליולי יפתח הפרי אייגנסי ואז נראה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עידן

מקווה שלא. לאבין אכזב חזק והוא לא בנוי להיות מס 2 ליד טריי והוא גם לא שומר. עדיף אייטון

thejanitor
thejanitor
25/05/2022 12:03:29

לכל המומחים כאן באתר, יש לדאלאס איזה אופן להציע חוזה מקס לאייטון, אם כן, זה יכול להיות סיפור אגדות, מה שחסר לדאלאס זה ביג מן דומיננטי שישלים את לוקה, וכמות הקורויזים מהדראפט ההוא יכולה להיות משוגעת.. לוקה אייטון וברונסון מביאים אליפות לדאלאס 🍀

עידן
עידן
25/05/2022 12:12:22
הגב ל  thejanitor

התשובה היא כן.
השאלה אם פיניקס רוצה 2-3 שחקנים מבין טים הארדוויי דוריאן פיני סמית ספנסר דינווידי ברטאנס קליבר בולוק ושאר החברה שהם לא לוקה וברונסון.

גיא רוזן
25/05/2022 12:33:04
הגב ל  עידן

סיין אנד טרייד. זה פחות חשוב מה הסאנס רוצים.

עידן
עידן
25/05/2022 12:47:15
הגב ל  גיא רוזן

כן התכוונתי לסיין אנד טרייד.השאלה אם לפיניקס יהיו כמה הצעות לסיין אנד טרייד הם לא אמורים לבחור עם איזו קבוצה לעשות את הסיין אנד טרייד(שחקנים שתקבל שיותר מתאימים לה) או שאייטוןן קובע איפה הוא רוצה לשחק?

גיא רוזן
25/05/2022 13:40:33
הגב ל  עידן

ברגע בו הסאנס מוותרים על הזכויות של אייטון,
ההחלטה היכן הוא חותם היא שלו בלבד (כמובן, בהתאם למצוי).
אם הסאנס רוצים תמורה כלשהי תמורתו,
אז סיין אנד טרייד זו האופציה היחידה.
ואז, זה תלוי באייטון (קבוצה בשורותיה הוא מעוניין לחתום), בקבוצה החדשה (מוכנים לוותר על נכסים תמורת אייטון), ורק בסוף בסאנס (מוכנים לקבל את התמורה שמציעים להם).

עידן
עידן
25/05/2022 14:01:27
הגב ל  גיא רוזן

הבנתי.תודה

אור
אור
25/05/2022 15:22:47
הגב ל  גיא רוזן

גיא, לא כזה הבנתי מה קורה כאשר הקבוצה השנייה (נניח דאלאס) *חייבת* סיין אנד טרייד ולא יכולה להחתים את אייטון סתם כך ואז לדבר עם הסאנס, אז בוודאי שזה תלוי בסאנס קודם
.
ומה הכוונה הסאנס מוותרים על הזכויות? הם אלה שמחכים לדעת מה קורה איתו קודם מבחינת שאר הקבוצות ולא סתם מחליטים שהם "מוותרים"

thejanitor
thejanitor
25/05/2022 19:33:23
הגב ל  גיא רוזן

מצטרף לשאלות של אור..?

גיא רוזן
25/05/2022 19:49:31
הגב ל  גיא רוזן

סיטואציית השחקן החופשי המוגבל היא סיטואציה מעניינת בעלת משמעויות להתנהלות של הקבוצה, השחקן, וקבוצות שמעוניינות השחקן.
.
יש 2 תרחישים –
א. הסאנס מוכנים לשלם מקס. זה התרחיש הפשוט שיסתיים באחת מ-2 דרכים: הסאנס יתנו חוזה/הסאנס ישוו חוזה.
ב. הסאנס לא מוכנים לשלם מקס. עכשיו, בהנחה שהם יודעים שאייטון יקבל מקס, עד שהם לא מוותרים על הזכויות עבורו, גם אם הוא לא חתם, הוא תופס מקום עצום מתחת לתקרה השכר (קאפ הולד) שמצמצם את ה-mle שהם יכולים לתת. ההנחה היא שאם הם לא מחתימים את אייטון הם ינסו לא להיכנס למחוזות המס.
אם הם מוותרים על שירותיו של אייטון יש לפניהם 2 אפשרויות –
לתת לו ללכת ללא תמורה.
סיין אנד טרייד.
סיין אנד טרייד יהיה בעייתי בגלל שהוא מונע מהם להיות קבוצה משלמת מס + רווח שנקרא "הסינר",
ותקרת השכר שלהם הופכת לקשיחה (אני מזכיר את גולדן אחרי הסיין אנד טרייד על דוראנט). בעייתי, אבל אפשרי.
עכשיו, סיין אנד טרייד, בראש ובראשונה דורש את הסכמת כל הצדדים. זה לא טרייד רגיל בו לא ממש שואלים את השחקן,
זה דורש קבוצה שרוצה ויכולה להחתים את השחקן,
זה דורש שהשחקן ירצה להגיע לאותה קבוצה,
וזה דורש שהסאנס יסכימו לעסקה המוצעת.
צריך לזכור –
האלטרנטיבה היא לתת לאייטון ללכת בחינם, ואז זה לא כאילו הסאנס יכולים להחתים שחקן באותו גובה חוזה. גם ללא השכר של אייטון, לסאנס אין ממש מקום מתחת תקרת השכר לשחקן חופשי אחר בשכר גבוה.
.
השורה התחתונה –
אם אכן הסאנס מוותרים על שירותיו של אייטון בגלל שסרבר קמצן,
אז המוצא היחיד שלהם בניסיון לשמר את כוחם זה סיין אנד טרייד,
ולא תהיה להם הרבה ברירה אלא ללכת על עסקה שאייטון רוצה.

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 20:30:31
הגב ל  גיא רוזן

לא לעניין לקרוא לבנאדם קמצן, כשאתה דורש ממנו לתת אוברפיי לשחקן סתם כי בא לך, וזה לא יוצא מכיסך.
כל המערכת בפיניקס לא חושבת שאייטון שווה את המקס – כולל המאמן המוערך על ידך – ולא משחקת עליו כשחקן מפתח אשר שווה מקס.
אם המערכת חושבת שיוטב לקבוצה להשתמש בכסף בצורה אחרת, סיין-אנד-טרייד או משהו אחר, ולהסתמך על שחקנים כמגי וביומבו בסנטר (שעשו עבודה מצוינת) – זו החלטה לגיטימית לחלוטין.
זה ממש לא רק "סרבר הקמצן" ותו לאו.

גיא רוזן
25/05/2022 20:56:50
הגב ל  גיא רוזן

זה לעניין רק כאשר משתמשים בשורש ש.ק.צ ? ? ?
.
ההחלטות הכלכליות של סרבר כבר עלו לסאנס בסיכוי לאליפות בעבר (ג'ו ג'ונסון).
לדעתי, החלטה דומה תהיה עם עלות דומה.
.
דרך אגב, היות ואפיק הרווח המרכזי של סרבר זו קבוצת הכדורסל,
לבקר כאוהד את ההתנהלות הפיננסית של סרבר זה לגיטימי לחלוטין.
.

The Ljos of the Rings
25/05/2022 21:25:05
הגב ל  גיא רוזן

גיא, בנוסף למה שאמרת, זה בסדר לבקר את ההתנהלות של סארבר גם כי –
א) לא הוא מייצר את הרווח הזה, אלא השחקנים. הוא פשוט אחראי על לחלק אותו מחדש. סארבר לא יפסיד כסף אם יבחר לשלם לשחקנים מה שמגיע להם. רק ירוויח קצת פחות, ולא חסר לו כסף בשום צורה.
ב ויותר חשוב) כשבנאדם משתלט על גוף קהילתי, יש לו אחריות כלפי אותה קהילה.

גיא רוזן
25/05/2022 12:33:56

אם הסאנס מוותרים על אייטון,
אני רשמית מוותר על הסאנס עד יעבור סרבר.

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 12:41:13
הגב ל  גיא רוזן

חבל, תפסיד אליפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אליפות עם ביומבו

עידו גילרי
25/05/2022 13:01:32
הגב ל  גיא רוזן

take that back

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

תעלה על העגלה של יוקיץ. אתה כבר חצי רגל שם

thejanitor
thejanitor
25/05/2022 14:00:42
הגב ל  גיא רוזן

אני עזבתי את הסאנס כשמארלי עזב

דוקטור רזי הופמן
25/05/2022 19:21:21
הגב ל  גיא רוזן

אתה לא רציני….

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 12:44:16

פיניקס אומרים בדיוק מה שאני אומר כל הזמן – אייטון לא שווה מקס, המחליפים הזולים שלו עושים את אותה עבודה פחות או יותר:
https://sports.yahoo.com/report-monty-williams-complained-deandre-171105103.html

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה ברור. הסאנס מעולם לא ראו בו פרנצייז פלייר, הם לא מאמינים בו ולא חושבים שהוא מספיק טוב ולכן גם לא פיתחו אותו כראוי. הם מאמינים שמספיק להם סנטר לוביסט כמו ביומבו, מגי, קאפלה וכל החברה האלה. הם לא רואים בו מישהו למקס. אתה לא משלם מקס ללוביסט אלא לשחקן שאתה רואה בו חשיבות עליונה לפרנצייז שלך ורואה בו כוכב בעל חשיבות.
הסאנס רואים באייטון אפילו פחות חשוב מברידגס וישוו מקסימום לשכר שלו, לא יותר מזה.
ובמצב כזה אין להם באמת מה להציע לו מקס סתם.
יש מספיק קבוצות שיתנו לו מקס ותפקיד הרבה יותר בכיר מהתפקיד בסאנס.
כל סיפור כריס פול בא על חשבונו, זה היה ברור.

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 14:15:11

גם בעיני בריג'יס חשוב הרבה יותר מאייטון, כמו שטרחתי לציין פעמים רבות.
אז פיניקס כנראה לא ישוו מקס.
השאלה היחידה שנותרה היא האם הוא יעדיף להתפשר על חוזה כמו בריג'יס ולהישאר, או לקבל מקס במקום אחר (אם וכאשר).
זה שווה לי כמה בירות מול גיא (אוהד סאנס לשעבר).

אהרון שדה
25/05/2022 13:36:50

נציין סט בולטות לכל הנבחרים ולאלו הבולטים שלא
חמשיייה 1
נרשם אבל נציין בעיגול כלפיי מעלה
לוקה 65 מש 35 דק מדד
28 9 9
46 35 74
מדד 29.8

בוקר
68 מש 35 דק
27 5 5
47 38 87
מדד 23.9

יאניס :
67 מש 33 דק
30 12 6
55 29 72
מדד 35

טייטום :
76 מש 36 דק
27 8 4
45 35 85
מדד 25.9

יוקיץ
74 מש 34 דק
27 14 8
58 34 81
מדד 38.7
————–
חמשיייה 2
מוראנט :
57 מש 33 דק
27 6 7
49 34 76
מדד 25.4

קרי :
64 מש 35 דק
25 4 10
53 41 82
מדד 24.4
דראוזן
76 מש 36 דק
28 5 5
50 35 88
מדד 27.2
דראונט :
55 מש 37 דק
30 7 6
52 38 91
מדד 31.6

אמביד :
68 מש 34 דק
31 12 4
50 37 81
מדד 33.9

חמשיייה 3
יאנג :
76 מש 35 דק
28 4 10
46 38 90
מדד 27.2
כריס פול
65 מש 33 דק
15 4 11
49 32 84

סיקאם :
68 מש 38 דק
23 9 5
49 34 75
מדד 25.5
לברון :
56 מש 37 דק
30 8 6
52 36 76
מדד 31.7
טאונס
74 מש 33 דק
25 10 4
53 41 82
מדד 28.2

———————–

סוסמעץ
25/05/2022 13:40:10

חמישיית הפח שצריכה להכנס למסורת סיכום השנה:
גארד – האחד והיחיד סימונס
שוטינג גארד – אבו זקן
(עכברוש + CP3 בשניה)
==
הצעות שלכם לפורוורדים וסנטר

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 14:21:05
הגב ל  סוסמעץ

ראס חייב להיכנס. אז אני שם אותו בפוינט לצד הארדן בשוטינג, ומעביר את סימונס לפאואר (גם ככה אין לו שום עמדה על המגרש).
רנדל ב-5.
נשאר סמול, וזה הולך לדעתי לשיקוץ הגדול על עונה מביכה במיוחד בצד ההגנתי והמנהיגותי, שיחק עבור עצמו והשורה הסטט' שלו והקבוצה התרסקה לגמרי.
אז זה:
ראס
הארדן
לפלופ
סימונס
רנדל.
.
מחליפים – טריי, דמיאן, ודייוויס + כל סגל הלייקרס מלבד מונק וריבס.

דה שוט
25/05/2022 14:31:37

טמירוס פלביוס – צר להודיע לך – אבל אני מסכים עם הדירוג שלך.
😱😱😱😱😱

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 14:44:17
הגב ל  דה שוט

comment image

סוסמעץ
25/05/2022 15:17:34

האשך נותן את האמת כפי שהיא
==
פח אחר פח, ללא משוא פנים
==
1000+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך שכחת את קיירי

אשך טמיר המקורי
25/05/2022 16:02:03

לא שיחק, ולא מרצונו (זה נכפה עליו).
לא עומד בקריטריון

דוקטור רזי הופמן
25/05/2022 19:24:09

חהה הההה חחהההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

גיא רוזן
25/05/2022 13:41:30

דרך אגב,
סיימנו עם הנרטיב שמדברר את זה שהתקשורת שמה את פול לפני בוקר?

עידו גילרי
25/05/2022 13:42:31
הגב ל  גיא רוזן

חחח, זה עוד יעשה קאמבק.

The Ljos of the Rings
25/05/2022 13:50:12
הגב ל  גיא רוזן

זה רק כי פול כזה עגל.

אור
אור
25/05/2022 14:46:41
הגב ל  גיא רוזן

נירטיבים לא נגמרים, הם רק מתחלפים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

אמת. אגב זה היה גם נכון עובדה שהתקשורת תיקנה. הם שכחו את ימי כריס פול מקום 4 במירוץ לאמויפי, זה היה לא ככ מזמן

אור
אור
25/05/2022 15:27:47

נראה לי שלא הבנת את הבדיחה

עגל
25/05/2022 16:00:46

בכלל שמעון, מאז שהתחיל הפלייאוף אתה לא בשיאך.
חשבתי שתעלה הילוך ואתה דווקא הורדת. ההגנות התהדקו?
.
סמיילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

הקבוצות שלי כולן בחוץ אני משתעמם

עגל
25/05/2022 17:10:06

תהיה חיובי. תסתכל עלינו, אוהדי יוסטון – היו לנו כמה שנים קשות ומותחות, כמעט הגענו לגמר, היו כאלה שאפילו אמרו שלולא כמה טעויות שיפוט (טעויות? פחחח השופטים מקבלים הוראות) מול ג"ס הגדולה היינו בגמר אולי עם איזה טייטל. היתה תקופה קשה.
עכשיו? הכל דבש, אפשר לקפוץ מעגלה לעגלה, להנות מכדורסל טוב, וללכת עם המנצח בלי נקיפות מצפון.

Berch
25/05/2022 15:35:14

אחלה טור
🙂

מנחם לס
25/05/2022 16:04:01

החמישייה שגם אני הייתי בוחר

The Ljos of the Rings
25/05/2022 16:17:33

שאלה היפותטית שאין לה תשובה מוחלטת אבל מעניינות התשובות האפשריות:
נניח אני מתחיל לבנות עכשיו קבוצה עם יוקיץ' ואמביד. מי שהם כנראה שני השחקנים הכי טובים בעונה הסדירה האחרונה. לאן קבוצה כזו מגיעה? איך היא משחקת?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוקיץ רכז אמביד 5 זה קל. בהגנה יהיה קצת בעיה אבל בהתקפה ינגבו. שניהם גם אוהבים לשחק לאט. לדעתי הם מתאימים מאד אחד לשני

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/05/2022 16:34:02

לכל מי שמתאונן למה יוקיץ׳ ואמביד לא יחד בחמישייה —
תעקבו קצת אחרי ההיסטוריה..
זה לא היה ככה בתקופת ראסל-ווילט, לא עם קארים-ביל וולטון- מוזס, לא עם רובינסון-האקים-יואינג-שאק, ואפילו לא עם יאו-שאק. סנטר יש אחד בחמישייה. לרשום מי מהם כפורווארד זה משעשע, אך שגוי.

אור
אור
25/05/2022 17:20:36

השינוי מתחיל בתוכנו

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/05/2022 18:09:28
הגב ל  אור

שישאר שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה עמדה יאניס שיחק בעונה הסדירה?

MacLeod 1
MacLeod 1
25/05/2022 18:15:19

רכז, למה סנטר?

The Ljos of the Rings
25/05/2022 18:59:46

אל תשכח גם את תקופת דיאנדרה ג'ורדן – דראמונד המהוללת.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/05/2022 19:40:31

"You know how they say you only hurt the ones you love? Well, it works both ways"

The Ljos of the Rings
25/05/2022 20:20:52

"Every guy is shaped by a cool movie that they quote incessantly. In almost all cases it's fight club" 🙂

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
25/05/2022 22:01:01

נהדר!
ה-go-to שלי לרוב הוא ניטשה, אבל בשנות העשרה+בדוגמא לעיל — בול בפוני!

ירון, החלום
ירון, החלום
26/05/2022 1:17:08

בס"ד
תודה רבה, די מסכים עם הבחירות.
אייטון לדעתי יתאים ליד לוקה, ודאלאס ממש צריכים גבוה אמיתי.