סיקור משחק 4 של גמר המערב / עמיחי קטן

דאלאס מאבריקס – גולדן סטייט ווריורס (3- 0 לגולדן סטייט טרם המשחק הזה):

ברונסון פתח את המשחק עם סל ועבירה, ולוני הגיב עם אותו הדבר, פחות החטאת עונשין של הגבוה של הווריורס לפני שוויגינס ודריימונד קלעו וקבעו 6- 3 לאורחים. פיני-סמית השווה בשלשה, אבל סטף הגיב באחת משלו. לוקה סחט עבירה מקליי ודייק פעם אחת מהקו, ובצד השני דריימונד ניצל את העובדה שברונסון שומר עליו כדי לשים 2 בפוסט-אפ. פיני-סמית קלע שלשה נוספת ופסק זמן ראשון להיום קיבלנו כשהווריורס ביתרון 11- 10.

לוני דייק פעם אחת מהקו, קלבר הגיב בשלשה שהשלימה מהפך וסטף הגיב עם 2 נגדיות מתחת לסל. וויגינס תפר על הפנים של לוקה וקלבר קבע שוויון עם שלשה נוספת. לוקה עם 2 בצבע ועוד 1/2 מהקו שלח את סטיב קר לקחת פסק זמן כשדאלאס ביתרון 19- 16, וממנו יצאנו עם דקות ראשונות לג'ונתן קומינגה מאז הדקות האחרונות וחסרות החשיבות של משחק 1, והוא הגיב עם סחיטת עבירה ו-2/2 מהקו.

קומינגה גם השווה עם 1/2 נוספים מהקו ובולוק הגיב עם 2 שלשות, כשביניהן גם סטף תרם 1/2 מהקו. סטף הוסיף עוד 2 מהקו ו-2 שקבעו את תוצאת הרבע, אבל בין לבין לוקה תפר שלשה רחוקה. בסיום הרבע הראשון, דאלאס עם יתרון 28- 24, בעיקר בזכות רבע של 7 שלשות ב-12 ניסיונות לעומת שלשה אחת יחידה של סטף אצל גולדן סטייט ב-7 ניסיונות.

הרבע השני נפתח עם החטאה משלוש של ברטנס מצד אחד, ושלשה מדויקת של פול בצד השני. ברונסון קלע 1/2 מהקו וקומינגה הגיב עם 2 שקבעו שוויון ואחר כך מצא את מודי שהחזיר את היתרון לווריורס. ברטנס עם שלשה, פיני-סמית עם 2 ובולוק עם עוד שלשה הגיבו בריצת 8- 0 של המאבס, ושלחו את גולדן סטייט לפסק זמן כשהתוצאה היא 37- 31 לזכות דאלאס. בינתיים ברטנס עומד על 2/3 ל-2 נקודות נגד גולדן סטייט אחרי 0/0 בשאר הפלייאוף.

רק הזכרתי את ההחטאה הראשונה של ברטנס ל-2 נקודות בפלייאוף הזה, ממנה הוא לקח את הריבאונד ומצא את בולוק לשלשה הקודמת, אז הוא הגדיל את הריצה ל-10- 0 עם דאנק לפני שקומינגה קלע סל קשה ועצר זמנית את הריצה. עם זאת, הריצה נמשכה עם 4 של ברונסון, 2 מהקו של דינווידי, 1/2 של פיני-סמית ועוד סל של פיני-סמית, וזו ריצת 19- 2 ויתרון 48- 33.

דריימונד קלע פעמיים מהקו, אבל אפילו ניליקינה ירה שלשה לפני שדמיון לי צמצם מריבאונד התקפה. ברונסון תפר עוד שלשה, סטף הגיב עם סל ועבירה, אבל לוקה הוסיף 2/2 מהקו ויתרון 16 שוב. דריימונד קלע 2, לוקה הגיב עם 2 משלו, ושלשה של קליי צמצמה ל-13 לפני שברונסון שוב נשלח לקו ואנחנו לפסק זמן בזמן שדאלאס עם 11/21 לשלוש.

ברונסון דייק פעמיים, סטף הגיב ב-2 משלו ולוקה הוסיף 2 בצבע לפני שקיבלנו רצף של החטאות ואיבודים שקבעו את תוצאת המחצית – 62- 47 לדאלאס במחצית שבה השלשות נכנסות רק למאבס – 11/23 לעומת 3/16 של הווריורס, כשלאור המשחקים הקודמים כנראה שזאת הדרך העיקרית שלהם לנצח, ואולי אפילו היחידה. בהפסקת המחצית קיבלנו עיכוב של עוד כרבע שעה בגלל נזילה, ומעניין לראות איך זה ישפיע על ההמשך והאם באמת פתרו את הבעיה לפני שחזרו לשחק.

ברונסון פתח את המחצית עם 2 וקליי הגיב עם שלשה, אבל פיני-סמית ענה ב-2 שלשות נוספות ולוקה הוסיף עוד 2 כדי לקבוע 72- 50 ופסק זמן נוסף של הווריורס. וויגינס וקליי ניסו קצת לצמצם, אבל לוקה ובולוק תפרו שלשות ולא אפשרו מחשבות בכיוון הזה כשהפער קפץ ל-25 והדבר הכי מעניין שראינו היה זריקת עונשין של דריימונד שנתקעה על הטבעת.

דינווידי הצטרף לחגיגת השלשות עם עוד 2 רצופות וקבע יתרון שיא חדש של 95- 67, והווריורס הכריזו על כניעה באופן לא רשמי כשגם בייליצה נכנס לשחק. פיני-סמית הגדיל את היתרון ל-29, כשזו גם הייתה התוצאה בסיום הרבע השלישי – 99- 70 למאבס שהוסיפו עוד 8 שלשות ברבע השלישי לעומת 2 בלבד של הווריורס.

הרבע האחרון נפתח עם ריצת 9- 0 של מחליפי גולדן סטייט שצמצמו ל-20 ושלחו את ג'ייסון קיד לקחת פסק זמן, וזה הדאיג אותו מספיק כדי להחזיר את לוקה במהלך הרבע, אבל הכי קרוב שהווריורס הגיעו היה 16 הפרש, או לפחות עד ש-2 שלשות רצופות של מוזס מודי צמצמו ל-13, 4 דקות לסיום. קומינגה עם 2 מהקו ושלשה צמצם ל-8 בלבד, וכשנותרו 3:24 לסיום זה אמנם ברור לי שדאלאס ינצחו, אבל הם מתחרטים על התקף הלב שהם בדרך לעשות לעצמם.

בשלב הזה, סטיב קר מקבל החלטה מעניינת ומשאיר את רוב המחליפים שעשו את העבודה ברבע הזה, כשרק סטף חוזר לשחק מבין החמישייה, והוא חובר לפול, מודי, קומינגה ובייליצה, אבל לוקה צינן את ההתלהבות עם סל קל מול האזורית וקומינגה עשה עבירת תוקף על ברונסון ששלחה את סטיב קר לקחת צ'אלנג' לא מוצלח, מה שהחזיר לפרקט גם את וויגינס וקליי.

בולוק ראה מולו את החמישייה ותפר שלשה, וויגינס הגיב בצד השני בשלשה משלו, אבל דאלאס הצליחו לשמור על יתרון 10 לאורך כל הזמן שנותר. גולדן סטייט יהיו מרוצים מהרבע האחרון ומהספסל, אבל דאלאס משיגים ניצחון 119- 109 ויחזרו לפחות למשחק אחד נוסף בסן-פרנסיסקו על המים מחרתיים.

לוקה, כרגיל, הנהיג את החברים מדאלאס עם 30 נקודות, 14 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-2 חטיפות וחסימות, וזה עוד ביום יחסית רגוע של 10/26 מהשדה, 3/11 לשלוש ו-7/10 מהקו, פיני-סמית קלע 23 ב-9/13 מהשדה ו-4/7 לשלוש, בולוק קלע 18 ב-6/10 לשלוש, ברונסון קלע 15 ב-5/12 מהשדה עם 5 ריבאונדים ואסיסטים, קלבר קלע 13 ב-5/6 מהשדה עם 8 קרשים ו-3 בלוקים ודינווידי קלע 10 ב-2/7 מהשדה עם 8 אסיסטים.

את גולדן סטייט הוביל סטף עם 20 נקודות ב-7/16 מהשדה ו-8 אסיסטים, קומינגה קלע 17 עם 8 ריבאונדים, פול קלע 14, וויגינס קלע 13, קליי קלע 12, דריימונד קלע 10 עם 6 ריבאונדים ואסיסטים ו-2 חסימות וגם מודי קלע 10.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. דוקטור רזי הופמן

    תודה
    הרבע השלישי נראה מאד לא תחרותי מהאמבטיה אבל הסוף, ברכבת, כבר נראה הרבה יותר מעניין.
    ותודה על הלינק, נפתח טוב באייפון ברכבת.

    1. אחלה סיקור
      תודה גדולה.
      משחק מוזר מאוד, חייב לומר.
      כנראה שהמאבס הרגישו את המכות של המטאטא בקרסוליים וזה דירבן אותם
      🤣

    2. רזי, רציתי להגיב לך בנפרד, להרחיב על החוויות שלך באמבטיה ולהוסיף תיאור צבעוני של הטיול ברכבת.
      אבל
      וזה אבל קטן
      יצא לי לענות לך בתגובה הכללית ומשם הכל התחרבש… קצת כמו בקבוצות של כריס פול אחרי פציעה שלו בריצות פלייאוף
      🤣

  2. כמו במשחק 4 נגד דנבר ומשחק 5 נגד ממפיס – גם הפעם ראינו את משחק ירידת המתח וההגנה הרעה של גולדן סטייט. דאלאס הצליחו בכל זאת להקשות על עצמם ברגע שהשלשות פחות נכנסו ברבע האחרון, אבל הם הוכיחו שביום קליעה טוב קשה מאוד להתמודד איתם.

      1. ירידת מתח זה דבר טבעי, אבל ב-2 המקרים הקודמים הווריורס התקשו לסגור את הסדרה גם במשחקי שאחרי (והצליחו אחרי משחק צמוד). הם לא ירצו להסתבך בסדרה שבה אם הקלעים של היריבה חמים היא מאוד קשה לעצירה.

  3. תודה רבה על הסיקור!
    מה שנקרא – הפסד ״ג׳נטלמני״ מצד הווריוס. המזל של המאבס הוא שהריצה שלהם התחילה רק מאמצע הרבע השני ונמשכה עד סוף השלישי. אם היו פותחים פער מוקדם יותר, לווריורס היה יותר זמן לצמצם ולהשלים מהפך..

  4. תודה.
    קר עשה טעות, היה צריך להישאר עם המחליפים עד הסוף.
    לתת להם את הכבוד על החזרה ואת הצ'אנס הקטן להשלים את זה.
    ועל הדרך להכניס אותם לעניינים כמו שצריך.
    אבל הוא החזיר את סטף, ואח"כ את שאר הפותחים (רק בייליצה נשאר), וסתם סיכן אותם, וגם פספס את ההזדמנות לחזור, וגם די ביאס את אלה שעשו את הקאמבק.

    1. מצד שני, להשאיר את המחליפים זה קצת כמו לומר שהוא לא באמת מאמין בקאמבק. לדעתי, להכניס רק את סטף היה טוב (דמיון לי לא יכול להתלונן שמכניסים את הגיס שלו במקומו…), ואחרי זה הייתה לו תחושה שהמומנטום נגמר עם הסל הקל של לוקה.

      1. מסכים עם האשך. גם ככה הסיכוי לנצח קלוש, ועדיף להשאר עם מי שעשה את הקאמבק.
        לדוגמא הארדן שישב בחוץ נגד הקליפרס.
        חמישיות לא סטנדרטיות זה בעיה גם לדאלאס כשיש שחקנים ממול שהם לא באמת התכוננו אליהם

        1. פריט מידע שאנשים נוטים לשכוח, זה שהארדן שיחק במשחקים 5 ו-6 בסדרה ההיא נגד הקליפרס עם שפעת. הוא נתן מחצית ראשונה מעולה במשחק 6 (שהסתיימה ביתרון 2 בלבד לקליפרס, והארדן הספיק לתפור איזה 20 ומשהו נקודות), אבל לרבע השלישי כבר עלה חסר כוחות ואנרגיה. היה גם רגע מסוים שהארדן חזר לדקה ברבע הרביעי, בעיצומו של הקאמבק, אבל ירד חזרה מהר כי כנראה הוא לא היה מסוגל לסחוב, לא כי הוא עשה איזה טעות או משהו.
          הארדן של 2015 היה משהו אחר לגמרי ממה שהוא היום, תאמינו לי.

  5. כמו ב-2 הסדרות הקודמות, גולדן סטייט מקבלים הזדמנות ראשונה לסגור את הסדרה במשחק חוץ ומגיבים עם ירידת מתח משמעותית, בעיקר בהגנה, והפסד שמוביל לכך שהם צריכים לסגור את הסדרה בבית.
    נגד דנבר הם ספגו 126 באותו הפסד לעומת 106 בשאר המשחקים, והרייטינג ההגנתי עמד על 123.5 בהפסד ההוא לעומת 111.3 בשאר המשחקים.
    נגד ממפיס הם ספגו 134 באותו הפסד לעומת 105.6 בשאר המשחקים, והרייטינג ההגנתי עמד על 130.1 בהפסד ההוא לעומת 103.2 בשאר המשחקים.
    ב-3 המשחקים הראשונים נגד דאלאס הם ספגו 101.3 נקודות למשחק והרייטינג ההגנתי שלהם עמד על 106.3, ואילו בהפסד הלילה הם ספגו 119 והרייטינג ההגנתי שלהם עמד על 122.7.

  6. תודה עמיחי.
    גולדן סטייט במאזן דלילי כרע במשחקי סגירה. אם יינצחו את הבא הוא יהיה רק 50%. חייבים לצייח אבל שזה תמיד הגיע במשחקי חוץ שממילא אמורים להפסיד כמה.
    .
    קומינגה/מודי לא אמורים היות הכי צעירים שקלעו איזשהו צשהו בגמר איזורי? בטוח שאפשר לשלוף איזושהי סטטיסטיקה איזוטרית מהגארבג' טיים/ניסיון קאמבק של המשחק.

    1. אני בטוח שזה לא שהווריורס היו מעוניינים ״להפסיד״, אבל כשאתה נמצא ביתרון 3-0 או 3-1, במשחק חוץ, והיריבה מצליחה לקלוע בצרורות, באמת שאין סיבה למאמן ולשחקנים ללחןץ על הדוושה ולרדוף קאמבק. כשאתה במשחק 7 בבית לעומת זאת.. (אהמ אהמ, פיניקס..).

        1. אנטי ישראלי…
          😉
          אבל הפעם נראה שדיבר מדם ליבו
          בלי קשר אכתוב אולי בהמשך על עניין הנשק בארה״ב, המקור לתיקון בחוקה איננו סביב שאלת הזכות לקניין, כפי שרובנו נוטים לחשוב (ובצדק, כי כיום זה באמת קשור לקניין)

          1. לצערי אין לי זמן להרחיב על התיקון השני לחוקה שמאפשר לכל אזרח בארה״ב לשאת נשק.
            המקור – למנוע הפיכה צבאית. לא קניין.
            למי שרוצה להעמיק – הנה בעברית – מתוך ויקיפדיה. מומלץ להתחיל שם ולהתקדם לחומרים באנגלית.
            https://he.m.wikipedia.org/wiki/התיקון_השני_לחוקת_ארצות_הברית

            1. עגל

              אני לא מומחה בחוקה האמריקאית, אבל ממה שידוע לי עניין ההפיכה היה רלוונטי פעם פעם ומהר מאוד הוא הפך לעניין של חירות אישית.

            2. דה שוט

              על זה דיברתי – על המקור לתיקון הזה שמחזיק עד היום – המקור איננו זכות הקניין אבל החלט קשור לחירות.
              כמובן שהוא קיבל טוויסט כאשר תעשיית הנשק הפכה לתעשייה הגדולה בעולם.
              חשוב לזכור – ארה"ב הייתה דמוקרטיה ייחודית ויחידה בעת לידתה, אחת דומה (וגם שונה) נולדה בצרפת עשור אחר כך. וזהו.
              שתיהן היו רופפות בלידתן (למשל סוגיית זכות ההצבעה או מעמד השחורים) ונזקקו לחוקות ותיקונים כדי להבטיח את עצמן מפני התדרדרות בחזרה לטיראניה. צרפת ד"א אכן התדרדרה (נפוליאון).
              הפחד מהפיכה צבאית הוא המקור לתיקון השני. הכוונה הייתה שיהיה בידי אזרחי המדינות מספיק נשק כדי להתגונן מפני ניסיון השתלטות של הצבא הפדרלי (אם יתרחש).

    1. דברים חשובים שנאמרו מאדם שאכפת לו ושחושב שיש דברים יותר חשובים מכדורסל שצריך להגיד כמה דקות לפני פתיחת המשחק.

    2. פחית שימורים צמיגית של Ljos

      מעולה.
      No notes.
      .
      (טוב, יש קצת. אבל זה לא באמת חשוב ביחס דברים הכללי. חבל שהרפובליקנים והדמוקרטים ביחד, מעל לרק חמישים הסנאטורים שסטיב קר הזכיר, הפכו את הנושא החשוב הזה, כמו כמה אחרים נורא חשובים, לטריז בין המחנות לצורכי גיוס כספים והלהטת הבייס. לא זכות קניין, לא חופש ולא בטיח. צד אחד שלא עושה כלום וצד שני שמשחק ישירות על הפחדות ומשחק לידי אנשים שחולמים על אלימות נגד מי שהם חושבים שהם האויבים שלהם, ושניהם רק בשביל לשמר כוח)
      .
      (עוד הערונת קטנה נוספת ברשותכם, שלא קשורה לסטיב קר. ממש רגעים אחרי הרציחות האכזריות כבר יצאו המון פייק ניוז בנושא, שהגיעה אפילו מחבר קונגרס במהירות שיא. אנשים באינטרנט, בעיקר במחוזות נחמדים כמו 4chan, מצאו תמונה רנדומלית של אישה טרנסית והאשימו אותה שהיא הרוצחת. קורבן לא מפתיע בהתחשב באידאולוגיות של אנשים שירוצו להגן על רוצח כזה. האישה הזו הגיבה שעות ברדיט בניסיון להציל את הכבוד שלה, אבל קשה להילחם בצונמי שכזה. ברגעים כאלו כדאי לזכור שמשהו כזה הזניק את הקריירה של אלכס ג'ונס, שצרח בכל מקום שהרציחות בסנדי הוק היו תיאטרון שנועד לעודד חקיקה נגד נשק וגרם ללפחות אבא אחד לחשוד ולמרר את החיים לבן שלו ששרד את האירוע האכזרי, והזניק עשור שלם של פייק ניוז בוטה ברמת כת, QAnon ועוד המון תיאוריות קונספירציה מגוחכות ואיומות שחלקן אפילו הגיעו לכאן, בנושאים של חיים ומוות או פחות. אל תתנו לקונספירציזם לנצח. זה אף פעם לא נגמר במקום טוב)

  7. לא חושב שמישהו מתרגש מהתוצאה, לא סביר שהמאבריקס יקחו עוד משחק בסדרה הזו.
    אבל אם ללמוד דבר אחד מהמשחק הזה זה קשור לגמישות.
    אם אתה עושה בוקס אנד וואן, נקודת התורפה שלך זה שלשות,בעיקר בקאץ אנד שוט, בעיקר מהפינה.
    אם היריבה שלך קולעת אותן ב47 אחוז אתה צריך לשנות משהו.
    יכול להיות שקר לא היה מאוד מעוניין לנצח את המשחק הזה,אבל למשחקים אחרים זה קריטי

  8. אני מקווה שהווריירס יסגרו את זה משחק הבא (לא בטוח בכלל).כפי שרשמו מעליי לווריירס יש בעיה לסגור סדרות ואני מוסיף לדאלאס יש את הכישרון לנצח בצייס סנטר.
    בכל מקרה בגמר הווריירס יהיו אנדרדוג מובהק ולא אכפת לי מה סוכנויות ההימורים אומרות.
    בוסטון בניגוד לממפיס הם בשלים (לממפיס חסרים שנה שנתיים) טייטום ובראון התחילו את הפריים שלהם ועברו שנים של מסע בפלייאוף.
    בוסטון גם גדולים פיסית.הכי נמוך בחמישייה הוא מרכוס סמארט שהוא 6.4 ואין שם שחקן בחמישייה שהוא לא עילוי הגנתית בניגוד לשאר הקבוצות שהווריירס פגשו עד עכשיו.
    גמר הנבא יספק אותי(גישה של לוזר) אבל לפני תחילת העונה לא חשבתי שהווריירס יגיעו לשם(לייקרס פיניקס דנבר קליפרס ועוד) וגם לפני הפלייאוף הייתי בטוח שעם בחצי גמר מערב לממפיס על פי מה שהתרחש העונה.

      1. דווקא נגד מיאמי הווריירס לדעתי פייבוריטים.
        בוסטון זו מפלצת שהתחברה באמצע העונה ובשלב הזה של הקריירה של שחקני בוסטון (הכוכבים נכנסו לפריים) ושחקני הווריירס (הכוכבים אחרי הפריים ואחד לפני הפריים ג'ורדן פול) הם פייבוריטים גמורים.דווקא המסע היותר קשה של בוסטון בפלייאוף(ברוקלין מילווקי מיאמי) יהיה לטובתם.הם התחשלו עוד יותר בפלייאוף הזה.בנוסף לנושא הפריים הסלטיקס יותר מידי גדולים צעירים ופיזיים בשביל הווריירס.בוסטון היא מיס מאץ מוחלט לווריירס

          1. הקליעה של הווריירס זו לא הקליעה של פעם.כבר במהלך העונה ראיתי את הירידה של סטף בקליעה.שחקן שכל הקריירה קלע מעל 40 אחוז ל 3(חוץ מבעונה ששיחק 5 משחקים) ירד ל 30 ומשהו ומחטיא הרבה זריקות פנויות.קליי בסדרה נגד דאלאס לפני המשחק האחרון היה על 20 ומשהו אחוז מה 3 וגם הוא נדמה לי לא ירד מעולם מ 40 אחוז(אולי בעונת הרוקי-לא בטוח). הווריירס טוחנים את דאלאס בפנים לא מבחוץ.בין אם זה מחדירות של הגארדים או לוני.הראו נתונים לפני המשחק האחרון על הדומיננטית של הווריירס בסדרה הזו מהנק בצבע.נגד בוסטון קשה יהיה לגארדים לחדור כשיש לך את סמארט בראון וטייטום וגם אם הצלחת לחדור מחכים לך שם הורפורד ורוברט וויליאמס.

            1. עמיחי קטן

              הווריורס טוחנים את דאלאס בפנים, בגלל שהם נאלצים לסגור את השלשות. בשלשות פנויות אתה תקבל מהווריורס מטווח.

      1. אני לא מחשיב יתרון ביתיות בנבא.
        כאחד כל העגלה של הווריירס ראיתי כל כך הרבה הפסדים בייתיים בפלייאוף (אז זה היה באורקל).
        קליבלנד 2016 וגם 2015.יוסטון במאבקים במערב והכי מצחיק הסדרה ב 2019 שהווריירס היו פצועים והפסידו 2-4.את 2 הניצחונות שלהם הם עשו בטורונטו והפסידו את שלושת משחקי הבית

        1. פיניקס שנחשבת אחת הקבוצות הביתיות בנבא הפסידה משחק 7 בבית לדאלאס
          אין באמת הרבה משמעות ליתרון ביתיות בנבא.
          זה לא שאתה משחק באיצטדיוני כדורגל בדרום אמריקה.
          בסך הכל קהל אחר שצועק דיפנס ולטס גו עם פרצופים אחרים בפייס קאם בהפסקות

        2. 2010 לייקרס (ב)
          2011 דאלאס (ח)
          2012 מיאמי (ח)
          2013 מיאמי (ב)
          2014 ס״א (ב)
          2015 ג״ס (ב)
          2016 קליבלנד (ח)
          2017 ג״ס (ב)
          2018 ג״ס (ב)* (ללא ביתיות בגמר איזורי)
          2019 טורונטו (ב)
          2020 באבל שמאבל
          2022 מילווקי (ח)
          .
          4-7 לביתיות בסדרת הגמר.

    1. עצם ההגעה לגמר תהיה הישג ביחס לעונה. וזאת למרות שציפיתי שנהיה בטופ של המערב. היי, זה הישג גם למדורגת ראשונה שלא הגיעה.
      ג"ס כן מרגישה הכי "קומפקטית" מתוך הרביעיה שעלתה כרגע אבל הסלטיקס וההיט לא קבוצות מאוד גבוהות. לא חושב שיותר מדאלאס ובטוח לא יותר מממפיס או מדנבר.
      כשהתחילו הסדרות לא הייתה קונטנדרית מובהקת וגם בגמר זה יהיה קרוב ל50-50 בין שתי הפיינלסיטיות.

      1. אני מסכים עם אוהדי ג"ס כאן באשר הם.
        אבל בכל זאת רוצה לחדד שכשאתה מגיע לגמר, אפילו אם בתחילת העונה זה נראה רחוק, ריחה של ההזדמנות הכבירה הזאת, מעלה מאוד את התיאבון. אני בטוח ב 100% שדריימונד כבר מדבר על זה עם החברה, על הסיכוי שלא יחזור לחטוף טבעת נוספת ("לחטוף" כי תואר השנה לא היה כל כך צפוי וכי המסע לגמר עבר די בקלות). לשחקן בנב"א אין המון הזדמנויות לתואר, אם יש לך הזדמנות – לך עליה בכל הכוח.

        1. ברור. אנחנו כאן רק בשביל ניתוחים, מחשבות, דאחקות… מה שלא יהיה.
          אם אתה בתוך זה, ממש לא אכפת לך מה הסיכויים בלאס וגאס.

  9. הציפור הנדירה

    היתרון הגדול של דאלאס היה בשלשות עם 20 ב-46.5% לעומת 10 ב-35.7% לווריירס. יש לציין שלוקה וברטנס עם 15-4 בלבד כשכל השאר עם 28-16.

  10. תודה עמיחי, אתה סאיירונמן אמיתי. איי סי גרין של הופס.
    הדבר הטוב שיצא לג"ס מהמשחק הזה זו הרצה של המחליפים. לתת להם קצת אקשיון אמיתי מעבר לאימונים, להיזכר איך קהל נראה, כל העסק הזה. אולי זה ישתלם להם בהמשך הדרך.

  11. ה 4-7 הוא נתון לא מרשים בטח בהתחשב בזה שרוב הביתיות היו פייבורטיות בסדרה גם בלי היתרון ביתיות בין אם זה בגלל היכולת או בין אם זה בגלל פציעות 2015(קיירי ולאב פצועים) 2019(דוראנט פצוע וקליי מצטרף במהלך הסדרה).
    חוץ מדאלאס 2011 מי שצריך היה לנצח ניצח בין עם זה בגלל יכולת כישרון או פציעות בלי קשר לביתיות.
    בוסטון באה לטעמי כפייבוריטית ברורה.אנחנו אפילו לא נגיע בסדרה הזו למשחק 7.אין שום חשיבות לביתיות.
    מיאמי זה סיפור אחר.לדעתי הווריירס פייבוריטים גם אם הביתיות הייתה אצל מיאמי והיא לא

      1. בוסטון מזכירים לי בגודל ובפיסיות את טורונטו של 2019 רק שהם יותר מוכשרים למרות שהיה לטורונטו את קוואי.
        אני הימרתי על טורונטו אלופה עוד בשרשור של הבראקטים לפני תחילת הפלייאוף (למי שיש כח לחזור 3 שנים אחורה לפוסט הספציפי) וזה עוד כשדוראנט היה בריא.היום סטף הוא 50 אחוז ממה שהיה ב 14-19 קליי אולי 20 אחוז ממה שהיה ובוסטון
        גדולים צעירים אך כבר מנוסים.בדיוק בתחיל הפריים גילאים 24-25 של הכוכבים

      1. אני גם פוחד מהפסד מחר.עדיין ניקח את הסדרה כי לא נפסיד 4 ברצף לדאלאס אבל לא אופתע מהפסד שיצמק את הסדרה ל 2-3.

        זה 50-50 מחר במשחק הספציפי בין הווריירס לדאלאס.

        לגבי הגמר
        ווריירס-מיאמי- 30-70 לווריירס
        ווריירס-בוסטון- 80-20 לבוסטון ואני נדיב עם הווריירס.

        '

      1. ד"ר אמבר"מומחית לפופרס"

        חחחח ייפ
        הוא נפל למלכודת העתיקה בעולם,אבל הוא בחר בה,יצא מזה יפה מאוד
        קרה לי פעם אחת בחיים,לומדים מזה

    1. זה לא נחשב – זה היה צפוי – קבל פאס ולך לשזף איפה שהשמש לא זורחת.
      .
      מה שכן – אם הלילה מיאמי לוקחת את זה – אין שחרורים (או שיש, אבל רק בצנטרישוט עצמו חחחחח רק שלא תעשה שם אמבר)

        1. ד"ר אמבר"מומחית לפופרס"

          לאלאלא
          האמבר מחכה לך הלילה
          מי שרוצה לראות איך עושים כסף מפופרס ונקרעים בדרך
          לכו לראות ג'ק אס 4.5,ראיתי אתמול עם הבן שלי ,בין כמעט הקאות להלם גם התגלגלתי על הרצפה
          יש שם קטע מטורף של אכילת סושי מהעכוז של 300גק בלי ידיים אחרי שעטפו אותו בניילון נצמד והוא רץ ועשה כושר עם הסושי תקוע בכל הגוף,אימאל'הההההההההה

          1. ד"ר אמבר"מומחית לפופרס"

            עטפו גבר של 300 קג בניילון נצמד עם סושי תקוע בכל מקום,שלחו אותו לעשות כושר בשמש ואחרי זה כולם היו צריכים לאכול סושי ממנו השיא היה שסטיבו אכל סושי שהיה תקוע עמוק בעכוז של העוג והוציא אותו עם פופרס בלי ידיים ישר לפה,
            חחחחחחחחחחחח המון קיא זרם שם,כולל אותי,בדיוק הייתי באמצע נודל עם נקניקיות

            1. דה שוט

              דוקטור אמבר אתה אב השנה
              .
              אור – ווט דו ווי סיי טו דה גוד אוף צנטרישוט? נוט טודיי

          2. דוקטור רזי הופמן

            יואל אני מחבב אותך אבל ראיתי דקה וחצי מהסרט הדפוק הזה ומייד אמרתי נקסט…..
            אם ראית את כל הסרט עם הילד (???) זה אומר דרשני.
            זה כל כך מטומטם שאין עוד דברים כאלה. הרבה יותר גרוע מג'ים קרי בקומדיות המפגרות של שנות התשעים…..

            1. ד"ר אמבר"מומחית לפופרס"

              חחחחחחחח מת על ג'ים קרי
              חביבי הפתעה,זאת היתה בקשה מהבן שלי,לא רעיון שלי

  12. פחית שימורים צמיגית של Ljos

    בגלל שקיבלנו סדרה לא מותחת במיוחד ואף אחד מהמשחקים לא היה צמוד מספיק, נשאר לנו לבחון את המאבק האמיתי שהתרחש על המגרש ומחוצה לו – עם מהפך קטנטן בדרך לסוף הסדרה.
    הקליעה של קליבה הלילה הרחיקה אותו מהמירוץ הקשוח ביותר, מירוץ לתחתית שכרגע שני שחקנים עומדים בו בגאון – ברטנס ופאוול.
    בהצלחה להם במשחק הבא, שאולי תהיה ההזדמנות האחרונה שלהם ללכת ראש בראש על הזכות להיות מי שחוטף מכות והתעללות מג'ייסון קיד המאוכזב.

  13. איזו שגיאה איומה של המאמן סטיב קאר שהוציא את החמישייה השנייה שהקטינה בהתמדה את ההפרש עד 10, 12 נקודות, ואז 'להעניש' אותם ע"י הכנסת החמישיחה הראשונה שלא הצליחה להקטין את ההפרש. שגיאה מנטלית ששחקני החמישדייה השנייה לא ישכחו לו.

כתיבת תגובה