מעורב הופס ליום ה': הסלטיקס יכולה לנצח את אליפות המזרח ביום ששי בבית / מנחם לס

1.טוב לחזור אחרי חופשה קצרה עם המשפחה

למעלה עומדות הנכדה אמי בת ה-22, שהגיעה מהוד השרון לנהל את מחלקת הריקוד של קמפ יהודי גדול בהרי האפלשים, שעה נסיעה מאטלנטה (כך שנראה אותה הרבה הקיץ), אשתי האהובה גייל, שלא נראית כלל בת 86 – עדיין אוהדת דפוקה של הלייקרס ועתה רובה ככולה באליפות צרפת בטניס – והנכדה טליה (טלי) בת ה-19 מאטלנטה, שזה עתה סיימה שנה ראשונה בפן-סטייט, ומחר יש לה דייט עם 'מישהו' בגובה 2.06 מ', שאסר עליה (בכל הרצינות!) לגלות לי את שמו כשהיא סיפרה לו קצת עלי. אם יתפתח משהו יותר רציני כמובן שאדע מי הוא.

יושבות לידי בתי אפרת (שבעלה ג'ייסון לא הצטרף אלינו כי הוא במשחק בייסבול של הפיליס – הוא אוהד שרוף של כל דבר 'פילדלפיה' – נגד הברייס) בעלת ה-MENTAL WELLNESS CENTER OF ATLANTA, מרכז גדול לטיפול הנפש (אפרת עצמה היא טרפיסטית), והנכדה שירה בת ה-16, שחקנית טניס מעולה הטסה עוד שבועיים לסן דיאגו למבחנים לקבוצת הכדורגל של בנות ה-16 למכביה בישראל. היא מגיעה הקיץ לישראל בכל מקרה עם בנות גילה שסיימו בקיץ שעבר את השנה הלפני אחרונה של קמפ קולמן היהודי בהרי האפלשים – קמפ מתחרה לקמפ בו תעבוד אמי – והשנה האחרונה בקמפ הוא טיול רציני ביותר להכרת הארץ, כולל שבוע גדנ"ע ומה לא.

מהנכדות שנשארו בארץ, דריה בת ה-25 מסיימת את האוניברסיטה הבין-תחומית בהרצליה הקיץ, ומתכוננת להצטרף באוגוסט לשקד יעקובי שלנו הלומד על סטפנדיית כדורמים באוניברסיטה היקרתית 'ווגנר' (דיביזיה I) בניו-יורק פיזיקה (ומשהו בתיכנות מחשבים) ויסיים עוד שנה, ורומי בת ה-13 המתכוננת לטיסה הקיץ לפורטוגל עם נבחרת ילדות לריקוד/התעמלות (משהו שאני לא מבין).

אז זהו. אחרי 5 ימים אני חוזר לשיגרה.

2. הסלטיקס הגיעה למיאמי והיכתה את המארחת בטוסיק כשהמאמן ספואלסטרה שוגה ושוגה

1)משחק שקל ביותר להגדיר את משמעותו: משחק שמיאמי חייבת לנצח, כי אין דרך בעולם שמיאמי תנצח את הששי בבוסטון אם היא לא תשנה כמה דברים בהרכב, דבר שאני טוען כבר כמה זמן.
2) כשהמשחק מתחיל אני לא אוהב שני דברים במיאמי: אחד – טיילר הירו עדיין פצוע ולא משחק, ושניים, קייל לאורי שוב עולה בחמישייה. תראו, המורה שלי קווינט לימד אותי בכיתה ג' ש'עבר זמנו בטל קרבנו'. לא כל כך הבנתי את 'הבטל קרבנו', אבל בגדול הבנתי את הכוונה. אריק ספואלסטרה לא שמע כנראה על כך: קייל לאורי עשה פלאים בטורונטו. אבל היום במיאמי הוא לא עושה הרבה מלבד למסור את הכדור למישהו אחר. הוא חור בהתקפה ואין להעלותו בחמישייה ולתת לו לשחק 8 דקות מהרבע הראשון. הוא חזר לשחק ברבע השני, פתח ברבע השלישי, ושיחק כמה דקות ברבע הרביעי. הבק-קורט של מיאמי – לאורי ומקס סטרוס קלעו א-פ-ס בחצי משחק שלם. לאורי המשיך לשחק וסיים את המשחק עם 0 נקודות. הגארד השני סטראס סיים עם 4 נק' ב-4 זריקות פאול. לא ייתכן שבק-קורט של קבוצה באליפות הקונפרנס יקלעו יחד 4 נק' במשחק שלם. תגידו "להגנה של הסלטיקס היה מה לומר בנידון', וכמובן שזה בחלקו נכון אבל הם החמיצו זריקות פתוחות לחלוטין והיו 0 מ-15 מקרוב ומרחוק.
3)דרק ווייט לסלטיקס הוא הפתעה עצומה: 5 מ-6 ל-12 נק' בחצי הראשון. הווייט הזה קלע פעם 49 נקודות עבור פופ בספארס. יש לו את זה. הוא רק צריך דקות שהוא לא מקבל בגלל שהוא נראה כמו קאפיר ערבי בעיראק. הוא סיים מצויין גם את הרבע האחרון עם ריכוז מצויין של הסלטיקס.
4)מיאמי משחקת חזק ביותר בחצי הראשון. היא מובילה 37-47. תוצאה נמוכה מאד בגלל השמירה החזקה של השתיים. המורה שלי קווינט לימד אותנו פעם בכיתה ג' להיזהר ממים שקטים, מכלב שלא נובח, ומקבוצה שמפסידה ב-20 כמו שקרה למיאמי ביום שני. בינתיים מופיעה קבוצה שונה לחלוטין. אחת הסיבות ברבע השני הייתי הכנסתו סוף סוף של דנקן רובינסון למשחק לדקות משמעותיות.
5) קייל לאורי שוב עולה בחצי השני כשהתוצאה היא 37-42. תוך 3 דקות בוסטון מובילה 45-42, ומכאן ועד סוף המשחק הסלטיקס משחקת בקלילות, ומיאמי המסורבלת לא מוצאת את הסל אפילו חייה תלויים בכך. אתם מאמינים שבסוף ה-3 מיאמי היא 5 מ-35 מה-3 ל-14%. גם ה-22 מ-72 הכללי לסוף השלישי ל-31% הוא בושה וחרפה. קצת קרדיט להגנה של הסלטיקס, אבל הרוב זה קלינגים וקלינגים של קבוצה מבולבלת שלא מוצאת את עצמה, ומאמנה אריק ספואלסטרה איבד אצלי הרבה מהכבוד שהיה לי אליו. למשל? קלאב מרטין התחיל מצויין כשהוא הוכנס ברבע הראשון. ב-11 דקות שהוא שיחק הוא קלע 7 נק' ב-3 מ-7 כולל 1 מ-3 ממהטריי, ו-5 ריבאונדים. הוא אחד האתלטים הטובים ביותר בקבוצה ויש לו גובה וגוף אתלטי מצויין. הוא לא הוכנס יותר למשחק עש שהמשחק היה גמור, ואז קיבל עוד 4 דקות בלתי משמעותיות לחלוטין.
6) כמה שאהבתי את אל הורפורד. שני דאנקים מהסרטים, 16 נק' ב-5 מ-8 ו-7 ריבאונדים, גניבה אחת, שתי חסימות, ו-33 דקות של קלות רגליים, וממש חיוך על פניו. אמרתי לעצמי שהבנאדם שותה מ-"מעיין הנעורים" של פונס דה-ליאון. אחרת אין לי הסבר למטמורפוזה שקרתה אצלו.
7)ג'יימס טאטום וג'יילן בראון עשו את שלהם והוכיחו שהם לא צריכים לקלוע 30 ו-30 כדי שהסלטיקס תנצח. היה דאנק אחד של בראון שהזכיר לחלוטין את מייקל ג'ורדן, כולל הלשון.
8) ארבעה דברים חייבים לקרות במשחק 6 כדי שלמיאמי היא יהיה צל של סיכוי:

אחד: הירו חייב לשחק. בלעדיו מיאמי לא תעשה זאת.

שניים: קייל לאורי לא יכול לשחק כי הוא נמוך מדי, שמנמן מדי, ואיבד את כל זוהר המשחק שפעם היה לו. מי יעלה במקומו? ה-י-ר-ו!!!

שלוש: דנקן רובינסון חייב לעלות בחמישייה וספואלסטרה חייב לדרוש משחקניו שייתנו לו כדורים. הוא עומד בפינה לבדו, והשחורים מתעלמים ממנו. אני יודע שהוא נראה כמו איזה פקיד מס הכנסה צעיר בחדרה והוא יבש כמו ערימת חציר ביולי בקיבוץ רמת יוחנן, אבל הוא בעל יד זהב נה-3 ומאחר והוא לא דורש כדורים, הוא לא מקבל אותם. מיאמי לא תנצח ללא 7-8-9 שלשות ממנו.

ארבע: לתת הרבה, הרבה, הרבה יותר כדורים לאדבאיו, ולשחק הרבה, הרבה, הרבה יותר עליו.

9)ומה על הסלטיקס לעשות ביום ששי? לשחק כמו בסוף הרבע השלישי ותחילת הרבע הרביעי, והם בגמר ה-NBA אחרי שב-6 השנים האחרונות הם הגיעו לגמר הקונפרנס 4 פעמים, והפסידו בכולם.

3. לפי 'בליצ'ר רפורט' מתבשל טרייד על בן סימונס

לפי הבליצ'ר רפורט הטרייד שולח את בן סימונס לדטרויט להיות העוגן החדש עליו תתבסס בניית הקבוצה (שהיא כבר בחצייה מסודרת) עבור ג'רמי גראנט, קורי ג'וזף, וקלי אוליניק.

4. לפי ג'ון הולינגר האמין בד"כ, המג'יק החליטה על CHET HOLMGREN כבחירה ראשונה (https://theathletic.com/3328595/2022/05/23/nba-draft-combine-analysis/

הבחירה הראשונה של המג'יק היא, אולי, הבחירה החשובה ביותר שלהם מאז הם בחרו בשאקיל אוניל. למעשה הבחירה הזאת היא חשובה יותר כי אז הבחירה של שאקיל הייתה NO BRAINER.

ג'ון הולינגר וסם ווסני מ'האתלטיק' מדווחים ש"ידוע להם" שאורלנדו תיבחר בצ'ט הולמגרן מגונזגה כבחירה ראשונה בדראפט. אני יודע טוב כשמעון על הגוף הרזה שלו ובלה-בלה-בלה. אחת הסיבות? לאורלנדו ישנה היסטוריה טובה מאד עם שחקנים ארוכים, סליחה, גבוהים.

לאורלנדו יהיה אם-כן אחלה 'תחת הסל' עם מו במבה (ההופך לשחקן חופשי מוגבל), מוריץ ווגנר (שהוא על חוזה בלתי מובטח לעונה הבאה), ג'ונתן אייזק החוזר מפציעה ארוכה, וונדל קרטר (שעם ה-10'6 שלו הוא קצת אנדר-סייז. ועתה נוסף הולמגרן עם ה-2.13-2.14מ' שלו!

עם הולמגרן אין כל בעייה של גובה, יכולת משחק, מוטיבציה, או I.Q. איתו הבעייה היחידה היא תזונה. או איך לומר זאת בשפה יותר ישירה? 'השמנה'. או יותר נכון "BULKING". את הבעייה של שמירה ללא פאולים שישנה לו, כל עוזר מאמן טוב יפתור.

הוא נתן כמה ריאיונות מצויינים בימים האחרונים, וכל דמותו-אישיותו-צביונו והסילואט שלו לקחו תפנית צפונית כמו נסיעה למטולה.

5. שלוש קבוצות מוכנות למכור את הדאונטאון שלהם (הצרה היא שהוא לא שלהם, אז בואו נאמר 'הכל') עבור ד'אנדרה אייטון


\

הקבוצות הן שרלוט הורנטס, שאין לה סנטר; אטלנטה האוקס שרוצה את אייטון בתור סנטר וקלינט קפלה יהיה הפאור-פורוורד – או ההיפך, וסאן אנטוניו ספארס שיש לה את הכסף תחת הסף. אייטון יהיה שחקן חופשי מוגבל, והסאנס תהיה חייבת להיות מוכנה לשלם מקס כדי לשמר אותו בקבוצה, דבר שהיא בינתיים מסרבת, לפי ה-'דה אתלטיק' (ומקורות אחרים)

6. בעייה רצינית מתבשלת בברוקלין נטס והיא – איך לא? – קיירי אירוינג

הבעייה – שוב – הוא קיירי אירוינג והחוזה שלו.

לקיירי ישנה אופצייה לעונה הבאה בסך 36 מיליון. הוא הודיע לנטס השבוע שהוא מעדיף חוזה חדש, ארוך שנים. הנטס הסכימו לשבת לריאיון עם כריסטיאן ווינפילד מהניוז ש"הנטס לא יחתמו בשום פנים ואופן על חוזה חדש עם קיירי אירוינג לפני שהוא ישחק את שנת האופציה שלו ב-2022-23, ואז הכל פתוחhttps://www.nydailynews.com/sports/basketball/nets/ny-20220524-hfug5wiemzcalocthifea7p7p4-story.html.

מה שאני רואה הן שתי אפשרויות:

1)הנטס מעלים את סכום ה-36 מיליון לשנת האופצייה למשהו בסביבות 42-44 מיליון

2) הנטס לא מעלים את סכום האופציה של 36 מיליון.

אני לא מאמין שהנטס יעלו את ה-36 ל-42-44.

מה יקרה אז?

א)קיירי לא לוקח את האופצייה ועוזב בתקווה לקבל חוזה ארוך ימים מקבוצה אחרת

ב) קבוצה אחרת משלמת לו 42-44 מיליון לעונה הבאה

ג) "ב" לא קורה, וקיירי עוזב לשחק בסין.

7. מג'יק ג'ונסון יודע בדיוק מה על הלייקרס לעשות עם ראסל ווסטברוק: "לקחת אותו לדינר טוב!"

מג'יק ג'ונסון יודע בדיוק כמוני שראסל ווסטברוק הוא יהלום שאין שני לו. צריך רק לדעת כיצד להלבישו על האצבע הנכונה, עם ההרכב הנכון. "טרייד לא בא בחשבון" מג'יק אמר.

ישנם רפי הבנה באתר שלא משנה כמה פעמים אנסה להכניס להם לראש שראסל ווסטברוק הוא אחד ויחיד בליגה, שעם המאמן הנכון, השיטה הנכונה, הרכב השחקנים הנכון, ועמוד שכל השחקנים – יחד עם ראסל – קוראים יחד, במקהלה, נכון וללא זיופים – יכול לרוץ לאליפות כבר בעונה הבאה, הם לא יבינו. אז גם הפעם קטע זה במעורב הוא בזבוז כי רפי ההבנה שאני מתכוון אליהם לא יאמינו למג'יק כפי שהם לא מאמינים לי.

מילא. לפחות אני ממלא את מיכסת הכתיבה שלי אחרי שנעלמתי לכמה ימים.

מג'יק מציע שאחרי שהלייקרס ימצאו את המאמן הנכון, הוא, המאמן, מג'יק ג'ונסון, ופלינקה, יילכו למסעדה טובה לפי בחירתו של ראסל ווסטברוק – המכיר את המסעדות באל איי כמו שמומי מכיר את המסעדות בתל-אביב (כולל יפו ושכונת התקווה, וכשמדברים על מסעדות תמיד צריכים לכלול את אור יהודה) כי זאת העיר שלו.

אז לוקחים את ראס למסעדה שהוא אוהב, ואז…(למעשה, תקראו לבדכם מה מג'יק אומר. אותן מילים שאני אומר על ראסל ווסטברוק כבר שנים!):

It only can work, if you’ve got the coach — the right coach,” said Johnson. “To me, it still comes down to, who’s the coach?

I said, talk to him,” he added about Westbrook. “Whatever happened [this year], how can you make it better with Russell? How can you make it more comfortable? So they’ve got to figure all these things out. Take him out, take him to dinner or sit him down. How can this thing be better? ‘Cause if he’s going to be there, it’s got to be better. I guess whoever they name, that’s the first thing they’re going to have to do. And you can’t sit down once. You’re
going to have to sit down for a week or two to try to figure that thing out.
When it comes to Johnson’s suggestion for the Westbrook situation though, all we have to say is — Eureka!! If only the Lakers had thought of bringing Westbrook out to dinner in the first place, this whole debacle might have been avoided! It appears the Lakers can also learn a lot from Johnson’s advice of simply … choosing the right coach. Thanks Magic

ואת זה אני אומר כי מג'יק התכוון בדיוק לזה ואמר זאת בריאיון המלא: You can read the interview in full here

And this is because there is only one Westbrook! You just need to know how to play him and how to instruct the other players to play with him!

8. מינסוטה טימברוולבס נותנת את אחד החוזים ההזויים ביותר לטים קונולי

מינסוטה טימברוולבס עומדת לעשות מטים קונולי את ה-SPORT EXECUTIVE עם החוזה העשיר בעולם. הם מעלים פי 2.5 את משכורתו שהייתה לו בדנבר, והוא ישתכר ב-5 השנים הבאות 40 מיליון דולארים. זה 8 מיליון לשנה, ל-5 שנים, למנכ"ל היושב במשרד ומרים טלפונים 6-7 פעמים ביום עבודה.

כסף לא רע עבור אדם המתעסק בכדורסל ומשחק בכספים של אחרים!!!

מה גרם לטרוף? הבעלים אלכס רודריגז (איירוד, זוכרים? זה מהיאנקיס?) ומארק לור מאמינים שעם קרל-אנטוני טאונס ואנטוני אדוורדס הקבוצה מוכנה על מנהל חכם לעשות את הצעד הבא ולהפוך לפקטור רציני במערב (https://theathletic.com/3326241/2022/05/23/tim-connelly-wolves/)

9. לקווין גארנט ישנה דיעה בקשר למאמן הלייקרס הבא, לפי רשימת ה-FINALISTS שלהם (שכללתי במעורב האחרון: סטוטס, ועוזר הווריורס)

תחליטו אתם:

Man are the lakers serious?” wrote Garnett with laughing emojis. “They not serious about trying to better the situation with that list of coaches. FOH [f— outta here]. They serious??????Nah they not serious

כן. הם רציניים מאד. שניהם אינם מהסוג שווסטברוק צריך כמנטור.

10. כל הקבוצות המעוניינות בראסל ווסטברוק מתעקשות על תנאי אחד

According to Jovan Buha of The Athletic, teams that are interested in Westbrook have told the Lakers they will only trade for him if they also get at least one first-round pick in return. The Lakers have said they are not going to agree to a deal like that.

רק לא להכניס לדיל בחירת דראפט בסיבוב ראשון!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 127 תגובות

  1. אחלה מעורב על הבוקר
    אני אתך בחיבה העמוקה לווסטברוק מתוך הזדהות עמוקה. גם עלי אמרו שיש לי פוטנציאל ואני צריך את המורה הנכון…
    הוא לא הגיע וסיימתי עם 11 שנות לימוד
    🤣

  2. נוווווווווווו?
    דירק וויט הוא מתאבד שיעי.
    אם יש שני שחקנים בסלטיקס שמגיע להם לארי אובראייאן השנה אלו דירק וויט ואל הורפורד.
    אני קודם כל רוצה שהשניים האלה יקחו טבעת. לוויט אולי יש אחת מהספרס?

  3. אני יודע ששי יהרוג אותי, אבל אייטון תפור על פופ…
    סליחה סליחה שי תסלח לי בבקשה ביום כיפור, כפרת עוונות.

    1. תוסיף אותי גם לכפרת עוונות הזו רזי. גם אני חושב ככה, פופ ידע לנצל אותו היטב. למרות שלדעתי זה יסתיים במקס' בסאנס ,סארבר ישלם .

  4. סימונס יגיע למושבת העונשין בדטרויט במקום בלייק? שגם הארדן לא יסיים שם. כל האקס קרדשיאנס. איזה זין הוא הולך לזרוק במועדון הרקוב הזה חחחחחחחחחחחחח. כל העונה ינוח להם. מה הוא יעשה עם קייד? חחחחחחחח קומדיה הקבוצות בליגה ולצידו שיווצתו את הצלף ומנהל המשחק קיליאן הייז חחחחחחח

      1. דטרויט זה המקום המושלם לסימונס. קבוצה בלי פלייאוף. משחקת רק בעונה הסדירה. ינפח שם סטט בקליר פאת קוסט טו קוסט עם 16 נק ו-7 אס יעלים ב76% אפקטיבי. יעשה הגנה על כל מיני סוג ב. יגייס את התאגיד שיחמיא לו וישיג חוזים גדולים נוספים.

    1. +1
      לקבל בחירות שחקנים צעירים ולבנות מחדש.לממפיס לקח קצת זמן אחרי שחרור קונלי וגאסול.
      ניסו-לא הצליחו.הלאה.
      מקווה שלמדו את הלקח לא לתת לשחקנים לנהל להם את המועדון ב 100 אחוז.
      יש להתייעץ עם הכוכבים שזה דבר טוב ויש לתת להם לנהל כולל בחירת המאמן והשחקנים שזה דבר רע.
      עד עכשיו אני לא מבין את הטרייד על ג'ארט אלן.אולי כדי לפנות מקום בזמנו לחבר דיאנדרה ג'ורדן שלא החזיק שם יותר מידי זמן

      1. ויש לברוקלין כבר 3 צעירים נחמדים בסגל(קאם תומאס קסלר אדוארדס ודיארון שארפ).לא יודע מה התקרה שלהם כי הם אחרי עונת רוקי בקבוצה לא מתפקדת אבל הראו קצת ניצוצות בעונת הרוקי וגם אם לא יהיו כוכבים הם יכולים להיות אחלה שחקנים משלימים לשחקנים הצעירים הכוכבים שברוקלין תקבל על דוראט וקיירי פלוס הבחירות דרפאט שיהפכו לשחקנים צעירים

  5. לא יאומן מה שראינו הלילה. משחק נוראי. פשוט עצוב. זה יום שלדעתי אפילו עירוני נהריה מנצחת את שתי הקבוצות האלו.
    לא היו שם שום הגנות הירואיות. בעיקר התקפות אימפוטנטיות. אנשים מכדררים לכיוון ה"בקבוק" (מי עוד אומר את המילה הזו?!), וברגע שהחיישן שלהם מגלה שהם קרובים מדי לסל הם מסתובבים ובורחים, מפחדים אפילו לייצר קשר עין עם הטבעת. כל קבוצה נורמלית היתה נותנת כאן 30 הפרש לכל אחת מהן.
    יש שיגידו שזה בגלל פציעות. לדעתי יש משחקים כאלו שאתה מרגיש מראש ששום דבר לא יצליח. בין אם זה הראשון או השני, המאמן חייב לזהות את זה ולספסל כל מי שנמצא במיינד סט הזה. עדיף איזה מתאבד שישחק אחד על אחד אבל ייקח זריקות עם ביטחון, על התצוגה הנרפית הזו שראינו. אנשים השליכו כדור לכיוון הסל ולעיתים הופתעו שזה בכלל פוגע בטבעת.
    אגב ווסטברוק – זה למשל משחק שהוא היה מנצח בלי בעיות. הוא מאלו שלא מעניין אותם שזה לא היום שלהם, והוא היה מכניס את עצמו בכוח למשחק. אם הייתי אריק, הייתי משחק כל החצי השני בידודים של גייב וינסנט. הוא נראה היחיד שלא פחד מהסיטואציה

    1. אז דעתך שגויה!!! גם ביום כזה שתי
      הקבוצות מפרקות את נהריה לחתיכות קטנות. וסה"כ הסלטיקס היו ביכולת טובה ומעלה עם 46% מהשדה שמהם 60% משתיים ו-24 אס' (לעומת 15 אי' שבמובן קבוצתי זה יחס טוב כי קבוצה כולל שחקני פנים שבאופן מסורתי יחס האס'-אי' שלהם נמוך משמעותית משאר השחקנים ויותר מהרכזים, ומיאמי עם יחס של 12-14)

  6. מעורב לפנתיאון
    בהצלחה לטליה! מי יתן ובעונה הבאה פן סטייט יעשו חיל ואוכל לכתוב עליהם. מקווה שהוא משחק כדורסל כי עם הגובה, הדבר היחיד שהוא יכול לעשות חוץ מזה הוא לשטוף את התקרה.
    כיף שחזרת, דוק

  7. תודה מנחם.
    אף אחד מהקלעים של מיאמי לא הגיע למשחק, מלבד וינסנט שהגיע ל-15 נקודות נאות ורובינסון שגם לא הרשים במיוחד עם 4/12 מהשדה. כשבאטלר עם 4/18 מהשדה, אולדיפו עם 1/7, סטרוס עם 0/9 ולאורי עם 0/6 מהשדה מיאמי לא יכולים לנצח גם עם הירו.
    בצד השני, ההימור על הקלעים החזיק מעמד 2 וחצי רבעים, ואז קרס בריצת 24- 2 של בוסטון שגמרה את המשחק.

  8. יפה שמג'יק טורח להוסיף את עצמו לשיחת 'יחסינו לאן' עם ווסטברוק, אבל לא את לברון, שאפעס קצת יותר רלוונטי. מתברר שקשה לחזור לפרופורציות אחרי ששמים פסל שלך בכניסה להיכל.
    תודה רבה על המעורב המעולה

  9. מדהים איך מאמן מוערך כמו ספולסטרה נותן ללאורי כזה קרדיט גדול .
    מדהים עוד יותר קבוצות שרוצות את בן סימונס

      1. אולי הוא יכול לקחת כמה שיעורים מהחברים כאן באתר.
        רק שומעים סימונס או לברון, ישר עוברים לירות באוטומט.
        שכל זה לחלשים.

  10. תודה מנחם. ברוך שובך ואחלה מעורב.
    לגבי ווסטברוק – לא חושב שראס הוא כזה נורא כמו שעושים ממנו. טרייד לקבוצה שלא התאימה לו הפך להתרסקות מפוארת לו ולקבוצה. אבל: "עם המאמן הנכון, השיטה הנכונה, הרכב השחקנים הנכון…" עם כזו רשימה אפשר לבנות גם קבוצת אליפות סביב פטריק בברלי. זה לא מוסיף לו.
    *
    קיירי ייקבל חוזה טוב מאיפשהו. אין הרבה שחקנים בעולם שיכולים לעשות מה שהוא עושה, ואם צריך לשים את הכסף על מישהו כדי להתקדם הוא אופציה לא רעה. למרות השריטות.
    *
    לפיסטונס יש את קייד קאנינגהם. שהוא עושה משחק גבוה.
    לשלב לידו את סימונס זה דומה ללהביא רכז בלי קליעה מבחוץ ועם חוזה סופר מקס לקבוצה שכבר יש בה פליימייקר כמו לברון (מי האידיוט שייעשה דבר כזה?!).

    1. הבעיה של קיירי היא שקבוצות שיכולות להחתים אותו כרגע על החוזה שהוא ירצה הן קבוצות שלא חושדים בהן שילכו לאנשהו העונה.
      במצב כזה הפתרון הוא הידוע לשמצה, לחתום בקבוצה ואז בהזדמנות הראשונה (אמצע דצמבר כזה) לדרוש לעבור לקבוצה אחרת תמורת בחירות דראפט וחוזים משלימים.
      השאלה אם בזמן הזה קבוצות אחרות ירצו שקיירי יוכיח שהוא כבר לא מסוג השחקנים שנעלמים כל הזמן ושהוא יכול להישאר בריא, ואם הוא יעשה את זה אז מה תהיה ההשפעה על שאר העונה שלו.

  11. תודה מנחם
    לנטס יש קבוצה לאליפות – קיידי, קיירי, סימונס
    רק לבנות סביבם כמו שצריך.
    מי נפטר משחקנים כמו קיידי וקיירי? רק גולם
    בשביל מה אנשים משלמים כרטיס? בשביל הדבר הזה שאני לא יודע איך קוראים לו בדיוק שמיאמי ובוסטון מציגות בסדרה הזאת? כדור-פול או כדור-פלופ או אולי כדור-נגר
    יד על הלב – חוץ מדוקטור הופמן – מי ראה 5 משחקים בסדרה הזאת כפול 48 דקות? זאת ההגדרה של מאזוכיזם. מצד אחד קו אחורי של חימקי מוסקבה, מהצד השני אסופה של פלופרים שנופלים כמו חיילי באולינג בכל פעם שמישהו מהקבוצה היריבה מתקרב אליהם.
    .
    לגבי ראס, הוא אכן לא היה הבעייה של הלייקרס השנה. הבעייה הייתה פציעות והאגו של לברון. לדעתי בסוף העונה הלייקרס למדו לאהוב את ראס. אני מאוד מקווה שיישאר שם לעונת תיקון.
    .
    אני בצנטרישוט ולא עונה לטלפונים.
    .

    1. אני מאוד שמח על זה שבוסטון מצליחים. ויש להם סטארפאוור, אבל המשחקים בין שתי הקבוצות באמת בלתי נסבלים.

      1. סדרה טובה בין הלוחמים לסלטיקס תפצה אותנו על הכל. אשרי המאמין.
        דוקטור אמבר – ניפגש הלילה בבלוג החי. מסיבת סיום…

        1. חייבים סדרת גמר נורמאלית. בעיקר אחרי מה שהולך במזרח.
          קטע איך אור תפס אתכם על המשפט הכי טראשי שהאנושות ידעה.

          1. חחחחחח צודק
            אמבר ליואל זה כמו שלשה פנויה לסטף, כמו מיד ריינג׳ לפול, כמו פאול תוקף ליאניס, כמו קליר פאת׳ לג׳יימס

            1. קח, פנקו את עצמכם לכבוד הגמר. יש אפילו בניחוחות סלבריטאים.
              https://www.nodcallu.com/

            2. חחחחחח
              זה יותר בשביל ד"ר אמבר אני פחות חזק בעניינים האלה, הקיבה שלי לא חזקה כמו שלו ושל חבריו ב-ללל
              אני קיידי, משחק בעדינות

            3. כמו זריקה באזור הסל ליאניס!
              מגיע ליאניס, לפחות עלציכולת המשחק, התייחסות חיובית יותר מאשר עברת תוקף.

            4. חחחחחחחחחחח יונתן יקרוע
              שי חייב לראות את זה
              נתת לי רעיון עיסקי לעונה הבאה

            5. ציפור יקר קח בקלות
              🙂
              עגל זה מופע נגרות משולב מייג׳ור ליג פלופינג. תהנה
              🙂

            6. שי, אתה אומר שהם עשו לך תרגיל מסריח?

    2. חחחחחחחח באמת נפעמתי ממציאת הזמן הפנוי מהפעילויות בצנטרישוט
      מוריד את הכובע דה שוט על היעילות
      השארתי לך אמבר בקסדה לארוחת לילה,מאהבה

  12. תודה על מעורב נפלא
    שי אני באמת לא מבין למה נתנו את וויט לירוקים עבור שוקו\לחמניה?
    "בן סימונס לדטרויט להיות העוגן החדש עליו תתבסס בניית הקבוצה "
    ה-ללל מתנגד לטרייד,
    אנחנו ב-ללל בעד לשים את כל הזבלה בחבילה אחת,זכות יסוד של הייטרים
    חוץ

  13. מעולה וגדוש, תודה רבה מנחם.
    .
    לדטרויט אין מה לעשות עם סימונס ליד קייד, זה ספין של הנטס שרוצים, ובצדק, את ג'רמי גרנט.
    .
    יהיה טירוף מצד ברוקלין לחתום על חוזה חדש עם קיירי, מאד מקווה שלא יעשו זאת.
    .
    ראסל סיים את תפקידו השחקן משמעותי בליגה, וזה לא ממש משנה איפה ישחק. מג'יק מדבר לאוזניים של מנהלים אחרים בליגה, אבל זה לא יעזור.
    .
    לא נקבל את אייטון, וחבל.
    .
    דרק וייט אדיר, תמיד אמרתי לכם, שמח שהלך לשתיים ולא לשלוש.

    1. אייטון בספרס יהיה דווקא מגניב. עוד יעשו ממנו אדמירל. או לפחות חובל ראשון.
      *
      צריך שיסבירו לי מה ההתלהבות מג'רמי גרנט – בפעם האחרונה שהסתכלתי – המעבר שלו לפיסטונס כלל שיפור אדיר בסטטיסטיקות הפרמיטיביות אבל הוא נפל בכל מדד של יעילות. סוג של קווין לאב שמשחק אותה במינסוטה ומתגלה כסביר לכל היותר בקבוצה עם תוכנית משחק שיכולה לנצח משחקים.

        1. מהרגע שהוא עבר לקליבלנד הוא קלע כמעט 10 נקודות פחות מהממוצע שלו במינסוטה. "נהדר" זו מילה מאוד חזקה למה שהם ראו ממנו.

            1. הוא ירד גם בריבאונדים, באסיסטים, פלוס-מינוס, PER, טרו-שוטינג.
              במה אתה כן רוצה למדוד אותו? מה נשאר?

        1. תשמע, במעבר לדטרויט, פר 36 דקות ממוצע הנקודות שלו עלה מ-16.2 ל-23.7. אבל… האחוזים שלו ירדו באופן ניכר והeGF% שלו ירד בכ6.5%. האיבודים קפצו מ1.2 ל-2.1.
          לדעתי בשביל קבוצה טובה אז הגודל הטבעי שלו היה בנאגטס. שזה שחקן משלים ממש טוב בסך הכל.

  14. כיף שחזרת לס!
    כל מילה על קייל לאורי..פעם ראשונה שאני אומר ברצינות על שחקן שאפשר לשים אותי במקומו.

    האמביוולנטיות של הפלייאוף הזה הורגת אותי, משחק אחד מיאמי נראת כמו ספרס 2014 משחק אחרי זה הם נראים כמו מכבי יפיע.
    לא מצליח להבין את זה, וזה נכון לכל הקבוצות שנשארו.

  15. מנחם תודה על המעורב.
    להאשים בהחטאות "פנויות" זה נחמד אבל כדורסל לא אמורים לשחק נגד קונוסים. ההגנה של בוסטון חונקת את מיאמי ברב המשחקים למעט שתי נפילות בשני רבעים ספציפיים אגב כולל עוד שני משחקי עונה רגילים שמיאמי נחנקו. תראה מה האחוזים של מיאמי השנה נגד בוסטון ותגיע למסקנות. מספיק 2-3 חסימות במשחק, למשל של טיים לורד, לזורקים מהשלוש, כדי להכניס בהם את החשש לזריקה הבאה.

    1. ההגנה חונקת את הצבע ומהמרת על הקלעים. נגד מיאמי הנוכחית עם כל הפציעות זה הימור שעובד בדרך כלל, אבל זה בדיוק מה שהפסיד לבוסטון את משחק 5 נגד מילווקי למשל

      1. בהתחלה אמרו דוראנט וקיירי לא פוגעים- איפה הם?
        אחר כך אמרו שהקלעים של מילווקי לא קיימים ולא שוויל כלום.
        עכשיו אומרים מיאמי מחטיאים זריקות פנויות.
        ישרק מכנה משותף אחד לכל הנ"ל- ממול עמדה קבוצה ששומרת. אמנם קצת נדיר בנוף נ.ב.א של היום אבל יש דבר כזה לפעמים

        1. ההגנה של בוסטון נגד ברוקלין הייתה מעולה, ועדיין ההתקפה של הנטס עשתה את שלה – עצרו את דוראנט וקיירי, אבל קיבלו אחוזים נהדרים משחקני המשנה. הסדרה ההיא הוכרעה בצד שבו בוסטון תקפו. אחוזי הקליעה של הנטס יראו את זה. מילווקי ומיאמי סומנו מראש כקבוצות שצריך להמר על הקליעה שלהן, וההגנה של בוסטון עושה את זה נהדר, אבל זו לא הגנה שלא ראינו כבר שנים או משהו מהסוג הזה.

          1. ברוקלין היו כפסע מניצחון במשחק הראשון – דבר שהיה משנה את פני הפלייאוף במזרח – לפעמים הפרשנויות נהדרות וחכמות ולפעמים זה פשוט דלתות מסתובבות

            1. אני חושב, בדיעבד אחרי שראינו את בוסטון מאז, שהם היו מנצחים את זה גם אחרי הפסד במשחק הראשון, אבל בכל מקרה, זה לא סותר את זה שההגנה של בוסטון הייתה מעולה לאורך כל הסדרה (אולי למעט רגעים ספציפיים) וזו של ברוקלין לא הייתה שם (בניגוד לעונה שעברה, אז הנטס הביאו את ההגנה לפלייאוף).

            1. ההגנה של בוסטון מעולה ומגוונת. כרגע הם בחרו בסגנון שמאפשר ליריבות זריקות מבחוץ, וזה עובד כי ההיט לא פוגעים, אבל בגמר פוטנציאלי הם יצטרכו לשנות סגנון, כי הם יהיו נגד שתי קבוצות קליעה טובות בהרבה ממיאמי.

  16. הנטס זורקים את הכביסה המלוכלכת על קיריי.
    שון מרקס יהרוס במו ידיו את הקבוצה, הבריח 5 אולסטארים. דוראנט לא הולך לשחק עם עצמו.. הפציעה של סימונס לא באשמתו, ההפסד בסיבוב הראשון בגלל נאש. היינו צריכים להיות כבר עם שתי טבעות

    1. יותר נראה לי שקיירי הרס את הקבוצה אחרי שהוא ודוראנט קיבלו את כל מה שהם רצו, ועכשיו זורקים עליו את הכביסה המלוכלכת שלו עצמו
      🙁

  17. מנחם, פרט למאבס.
    לקבוצות המנצחות שהגיעו השנה לגמר האזורי יש 2 גארדים\קלעים שנותנים גיבוי לכוכב המוביל
    בבוסטון וויט ובראון,בגולדן קורי ופול ובמיאמי אולדיפו ולאורי.

    ראסל ווסטברוק הוא שחקן שאיבד את רוב היתרונות שלו כאתלט והפיט שלו כשחקן מוביל כבר לא קיים.
    אין לוקסוס להשים שחקן שמרוויח כל כך הרבה ומצד שני לא מצליח להוביל אפילו את החמישיה השניה.
    קלעי ברמה של אולדיפו היה יכול לשנות את כל התמונה בלייקרס שסבלה השנה מפציעות של לברון ודיוויס.

      1. כל השלושה היו שחקנים יותר משמעותיים בקבוצות האחרונות שלהם.

        מה שמראה לך באמת את הרוחב שיש בעמדת הגארד גם לבוסטון וגם למיאמי.
        ללייקרס יש את ווסטברוק והורטון שלא פוגעים ממטר ביום ממוצע.

  18. אם השמועה נכונה אז פלינקה חייב להתעורר.
    ווסטברוק על קיירי יכול להיות טרייד מנצח ל-2 הצדדים.
    מה גם שבראיון ל-ESPN ארווינג הודה שהטעות הכי גדולה שלו הייתה לעזוב את לברון.

    מבחינה מקצועית-
    קיירי ארווינג הוא מקרה דומה לראסל שתי שחקנים שלא מסוגלים להוביל קבוצה לאליפות,
    אבל בניגוד לשני מדובר בקלעי שמסוגל לפנות שטחים בצבע בלייקרס.

        1. לא הבנתי. מה שאתה רוצה? גם את ווסטברוק הם לא יקבלו.
          ולמה שקיירי ירצה להשאר במקום שלא משלם לו או מאשים אותו בכשלון של קווין דורנט בפלייאוף.

          אם קיירי מחליט אז תהיה שביתה איטלקית והסיפור של הנטס גמור בשנים הקרובות.

  19. חחחחחח איזה אליפות יש לווסטברוק? אם כבר קיירי ילך לקליפרס. גם הניקס אפשרות אין לו מה לחפש בלייקרס מועדון גמור

  20. אחלה מעורב ואחלה משפחה מנחם
    אגב עבר זמנו בטל קורבנו במקור היה עבר יומו בטל קורבנו. מתייחס לזמן בית המקדש ולקורבנות ציבור שהיו מקריבים על בסיס יומי שאם שכחו ולא הקריבו לא צריך ביום המחרת להקריב 2 אלא רק אחד כי עבר יומו בטל קורבנו
    אם תביטו מצד שמאל אפשר לראות את שרידי הארמון של דוד המלך שהיה חחח סתם סתם 😂
    הרגשתי לרגע מדריך טיולים

  21. ברוקלין בחיים לא יטרידו את קיירי על ראסל ווסטברוק.
    אם הם יטרידו את קיירי ללייקרס זה רק על אנטוני דייוויס

  22. תודה מנחם. איזה משחק חלש היה הלילה. נגרות נתקדמת. אבל אני מבין לגמרי את ספולסטרה. לאורי חלש אמנם אבל מנוסה וספולסטרה סומך עליו. שומר מצוין. הוא לא צריך בגיל הזה לקלוע 20. אחרי פציעה ולא בכושר. הוא צריך לנהל התקפה. גימי ובאם צריכים לקלוע. לא קרה. בוסטון טובה ובריאה יותר. ותעבור.
    לגבי ווסטברוק זה מדהים אותי כל פעם מחדש שאנשים ותיקים כמוך מנחם וכמו מג'יק מתרצים בשבילו תירוצים ועדיין חושבים שהוא שחקן. הוא רק צריך מנטור/ הוא רק צריך מאמן כזה….גיב מי א ברייק. הוא קלוריות ריקות. תמיד היה. וטוב שהוא אחד יחיד ומיוחד. נגר יחיד ומיוחד. מנהל משחק קטסטרופלי. הייתי מטריד אותו תמורת כלום. ואם זה לא מצליח הייתי משבית אותו לכל השנה. אסור לו לשחק. אתו על הספסל כל מה שתעלה במקומו עדיף פי מאה. שחקן שהאגו שלו גדול ממנו. חי בסרט שהוא כוכב. ההגנה שלו מביכה. הוא פשוט מזלזל בשחקני קבוצתו. ובמאמן. לא ניתן בכלל לאמן אותו הוא מטומטם מידי. מעל 40 שנה אני רואה כדורסל ולא ראיתי אוויל כזה. שחקן עם אייקיו כדורסל שלילי. נזק לקבוצה. מדהים שיש עוד מישהו שמחזיק ממנו.

    1. דרור, לא מסכים אתך בעניין ווסטברוק. אבל כל שנה שעוברת הוא מזדקן יותר, ובו הגיל פוגע יותר מאשר באחרים כי הוא סומך על מהירותו והאתלטיות שלו ב-100%

  23. זה הזמן להתפרע ולשחק את המשחק הידוע: "מי רוצה לצאת מפגר".
    אני כמובן מתנדב ראשון ולהמר שהסדרות לא יגמרו במשחק הבא. זאת אומרת שבניגוד לכל היגיון, מגמה, שכל ישר, בדיקת עיניים או IQ מינימלי:
    מיאמי מנצחים בבוסטון וגרוע מזה, לוקה מקלקל את שמחת הניצחון ללוחמים בסאן פרנסיסיקו.
    עכשיו ,אני מבקש לא להתנפל עליי כולם בבת אחת.

        1. חחחח אוהד ס"א אתה מצהיר וטועה אתה הולך לחדר כביסה לתוך המכונה(הצנטרישוט,פליז אל תשאל מאיפה השם)
          דה שוט כבר שבוע מקבל סבובים בלי הפסקה עם ניקוי פולשני,אתה הולך להצטרף אליו הלילה,
          הוא יסביר לך הכל חחחחחחח

  24. אחלה מעורב.
    מיאמי מאכזבים … יש לה קלעים – הם עדיין לא הופיעו לפלייאוף, למרת ההגנה של בוסטון – דיברנו על הקליעה שלהם גם מול אטלאנטה.
    גם סף השבירה שלהם נמוך מהמצופה.
    במצבו הנוכחי ובמעמד שהוא חושב שמגיע לו, ראס בבעיה חמורה, הוא לא קולע מ3 אז הוא לא עוזר לריווח כשמישהו אחר עם הכדור, הוא לא מנהל משחק כשהוא עם הכדור, ונפח הזריקות שלו גדול אז הוא לא מוביל טוב את המחליפים, והוא כבר לא אתלט על כמו פעם אז גם בהגנה הוא לא להיט וגם החדירה שלו לסל נפגעה בעיקר כי אפשר לתת לו מטר.

  25. מנחם, הימנית למעלה ממש חמודה
    —–
    הרבה זמן לא ראיתי כזאת בדיחה כמו הטרייד של סימונס. בואו נניח שכרגע משכורת לא משחקות תפקיד מבחינת הטרייד עצמו אבל כן משחקות תפקיד מבחינת תקרת השכר. בשביל לסבול את המשכורת והחוזה של סימונס:
    קלי אוליניק תמורת סימונס פלוס שתי בחירות סיבוב ראשון.
    —-
    ווסטברוק מאוד מזכיר את סימונס. אם הוא בסיטואציה הנכונה, ובהרכב הנכון, והמאמן הנכון וכו'.
    גם אני הייתי לוקח אליפות אם מסביבי היו את מייקל, לברון, שאקיל ודאנקן.
    ——
    קיירי – יהיה מעניין הסיפור הזה. הנטס עושים בחכמה ואולי אפילו מנסים להראות לו את הדרך החוצה. השאלה אם דוראנט לא יחליט לעזוב ביחד איתו.

    1. דוראנט לא יאים לעזוב כי הוא לא יכול. יש לו חוזה לארבע שנים שמשלם 192 מיליון דולר. הוא לא בנוי כמו הארדן למשחקי ברוגז ולכן הדרך היחידה שלו לעזוב היא להצליח להביא קבוצה שתהיה מוכנה לשלם עליו תמורה שהנטס יהיו מוכנים לקבל – יותר ממחיר העסקאות של כריס פול / ווסטברוק / הארדן. הקבוצה הנ"ל צריכה להיות ממוקמת בעיר שדוראנט יאהב. לא נראה לי.

      1. הוא לא בנוי על משחקי ברוגז כי הוא ברוגז עם כולם כל יום כל היום…כשהיה בקבוצה טובה שרצה בפלייאוף אז לא מוסרים לו מספיק, עבר לקבוצה שמוסרים לו מספיק + 3 גמרים 2 טבעות אז אוהבים את סטף יותר, עכשיו אוהבים אותו מספיק אבל לא אוהבים את חבר שלו וגם המדים בצבע לא מחמיא לו לעיניים
        דייייי חלאס הגיע הזמן לדכדרר ולשתוק

  26. צ'ט הולמגרן נראה שחקן איכותי עם פוטנציאל לגדולה, הבעיה היא שהוא עדיין בגוף הילד שלו ולא יסתדר עם הטנקים של הנבא. במקומו הייתי הולך לשחק באירופה לפני שהכדורסל האמריקאי יהרוס אותו. ומתחיל להרים משקולות ולעשות אימוני כוח.
    כאן אפשר לראות היילייטס שלו:

    https://youtu.be/YE8St_E1Fu4

    "המורה שלי קווינט לימד אותנו פעם בכיתה ג' להיזהר ממים שקטים, מכלב שלא נובח, ומקבוצה שמפסידה ב-20 כמו שקרה למיאמי ביום שני" לפנתיאון :)))

    תודה מנחם 🙏🏽

  27. פוסט מרגש ונהדר! יש לך משפחה נפלאה ולתפארת!
    אני מאחל הצלחה לכל נכדותייך בכל מפעלם ודרכם!
    מצחיק שהבחור לא רצה שתדע את שמו, כי בטח שמך הולך לפנייך והוא ירא מן הניתוח המקצועי\משפחתי שלך עליו.
    זה אומר שעדיין בגילך ה"מופלג" ונכון שאשתך נראית נהדר…עדיין מזהים ומכירים את שמך בעולם הכדורסל האמריקאי! שאפו!

    כמו שאמרתי בפוסט הקודם, הלייקרס צריכים לעשות Retreat ארוך של שבועיים כדי להבין ולגלות מיהם הנפשות הפועלות עבור הצלחת המועדון. בל.א. קל מאוד להעמיד פנים, לרוץ עם הזרם והזרקורים אך זה מה שפוגע במועדון כמעט באופן מסורתי.
    אולי הם אלו אשר היו צריכים לשלם סכום כל כך גדול לאיש הנהלה מוצלח שכזה, שיכול להעמיד את כל החיילים בשורה.
    למרות הסכומים, אני בטוח ש A-Rod ומינסוטה לקחו החלטה טובה ובואו נקווה שנראה אותם נוסקים בשנים הבאות.

    צ'ט הולמגרן דווקא בחירה ראשונה? מה עם מו במבה? אני לא בטוח שזה הכי נכון עבורם…אך נראה ונגלה יחד כאוהדים ופרשנים.

    בנימה אישית, אני מקווה שבחודש הבא וקצת אחריו, יהיה לי זמן לנסוע אלייך לאטלנטה. להציץ לרגע ולאמר שלום.
    חשבתי כבר על מתנה עבורך, אך לא בטוח שאמצא אותה בחנויות 🙂

    סופ"ש נעים ומבורך.
    בוסטון – ווריורס בגמר ובאמת, שהכל פתוח…
    אך תחושת הבטן אומרת שבוסטון תניף אליפות ראשונה מן רבים בדרך…
    הם פשוט שמרו על הצעירים והנה, הסבלנות עתידה להשתלם.

    Peace Doc!!!!

  28. מנחם תודה מעורב נפלא. גם אני הייתי מנותק יומיים . ראשית איזה יופי שאפו גדול על המשפחה שלך. לגבי צ'ט אין לי מושג למה הוא יתפתח בחיים לא ראיתי יצור מוזר פיזית כמוהו – יש פה סוג של הימור מאחל לאורלנדו בהצלחה הגיע הזמן שתצא מאיזור הדמדומים.
    איטון לשארלוט בעייני הופך אותה לקונטנדרית בתנאי שהיווארד משחק 80% מהמשחקים בעונה.
    חמישיה של למלו הייוורד רוזיר מיילס ואיטון זה מתכון בטוח לכדורסל חלומי.
    אני רוצה את איטון קודם כל בפיניקס אבל אם לא אז שארלוט זה יכול להיות מושלם.

  29. חבל לכם עם הבבל"ת. ראסל ווסטברוק ובן סימונס לא הולכים לדום מקום. הם יישארו (או לפחות יתחילו את עונת 2022/23) בדיוק באותן קבוצות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט