גמר המזרח עובר לבוסטון למשחק קריטי מאין כמותו ביום שבת מרכזי / עידו רבינוביץ

גמר המזרח עובר לבוסטון למשחק קריטי מאין כמותו ביום שבת מרכזי / עידו רבינוביץ

מיאמי היט – בוסטון סלטיקס, 03:30

תוצאת הסדרה: 1-1.

שניים מהארגונים האיכותיים ביותר בספורט העולמי נפגשים לתחנה אחרונה בדרך לבמה האדירה ביותר של הכדורסל העולמי. מבין כלל הקבוצות שהיו ב-75 שנות ההיסטוריה של הליגה, לבוסטון סלטיקס יש מאזן שלילי בפלייאוף רק נגד 6 מהן. אחת מהן היא השיקגו הסטאגס, שניצחו 2 מתוך 3 משחקי הפלייאוף שהיו להם נגד הסלטיקס בשנת הקמת מדינת ישראל, ולא עשו הרבה מעבר.

מבין הקבוצות הללו, רק 2 באמת שמרו על מאזן חיובי נגד הלפרקונים לזמן רב (דהיינו, מעל 10 ניצחונות): הברוקלין נטס והמיאמי היט.

היריבות שלהם בפלייאוף התחילה רק מ-2010, 22 שנים לאחר הקמת הפרנצ'ייז בסאות' ביץ'. ההיט הקטנים חטפו סוויפ ג'נטלמנים נגד הקבוצה שהפסידה רק בגמר נגד הלייקרס, אבל שמרו על המשחקים קרובים (10 הפרש או פחות ב-3 מ-4 ההפסדים שלהם בסדרה ההיא, כולל הפסד מכאיב על הבאזר במשחק 3 על ידי פול פירס ללא דוויין וייד שנפצע במשחק).

מאז אותה סדרה, הם נפגשו שלוש פעמים בפלייאוף לפני העונה, ההיט ניצחו בשלושת הסדרות הללו, ובכל אחת מהפעמים הגיעו לגמר לאחר מכן. מהופעות הרואיות של לברון ג'יימס בתחילת העשור ועד להפצצות הצעירה של טיילר הירו בבועה, הפרנצ'ייז הצעיר מפלורידה הנחית מהלומות על המועדון האגדי בירוק.

כך נראתה גם התחלת הסדרה הזו: ללא מרקוס סמארט ואל הורפורד, ג'ימי באטלר נתן תצוגה לפנתיאון וההיט שמרו עלו ליתרון הראשון בסדרה. משחק מספר 2 גם נפתח עם ריצה ביתית שהלהיבה את הקהל הפלורידיאני, כאשר תוך ארבע דקות בלבד ההיט עלו ליתרון 10.

בדיוק מהנקודה הזו, הסלטיקס לחצו על דוושת הגז ולא הרפו לשנייה. למשחק הראשון הם הגיעו מותשים וחבולים מהסדרה העוצמתית נגד מילווקי, אך השדונים הירוקים קיבלו רוח גבית חזרה עם סמארט והורפורד ששבו לחמישייה ופשוט נתנו אגרוף דונקי קונג למיאמי היט ישר בקרקפת. 50% מעבר לקשת ב-40 ניסיונות, 28 אסיסטים, 70 נקודות במחצית ראשונה על קבוצה שנחשבת לאחת העמידות ביותר בהגנה בכל הליגה. משחק מרשים במיוחד מכל המעורבים אצל אימה אידוקה, במיוחד מרקוס סמארט שניהל מצוין את המשחק עם 12 אסיסטים לחבריו (אף אחד אחר בירוק לא תרם מעל 5 בקטגוריה הזו).

אחד מהדברים הידועים ביותר על אוהדי הסלטיקס, הנאמנים ביותר, הוא שהם לא יחסכו ביקורת מהקבוצה שלהם. הנהלת בוסטון חטפו מטרי הערות וחוסר הסכמה עוד לפני ששריקת הפתיחה נשמעה. ההחלטה להשאיר את המפתחות אצל אימה אידוקה, אדם שלעולם לא היה מאמן ראשי בליגה הזו, לא ישבה טוב אצל הקהל במסצ'וסטס. כך גם העובדה שלאחר שנים רבות עם רכז טבעי בדמויותיהם של ראז'ון רונדו, אייזיאה תומאס, קיירי אירווינג וקמבה ווקר – שחקנים נמוכים שעיקר עסקם נמצא בצד ההתקפי, הסלטיקס שמו את כל הצ'יפים שלהם במרכז על מרקוס סמארט. לא מנהל המשחק האיכותי ביותר שהטיקט שלובעיקר בצד ההגנתי.

כמו בסדרה הנוכחית, המלעיזים והמבקרים חגגו ראשונים באמצע העונה. הסלטיקס היו פושרים במיוחד לאורך רוב שלבי העונה, היו רגעים מאוד לא פשוטים לירוקים העונה (התפרקות מפוארת נגד השיקגו בולס, שני הפסדים רצופים לוושינגטון וויזארדס, ירידה למאזן של 3 משחקים מתחת למאזן חצוי נגד הניקס השנואים עליהם), אך הם לעולם לא נתנו לעצמם להתרסק. לאורך כל העונה, גם ברגעים הקשים ביותר, הם לא הפסידו יותר משלושה משחקים ברציפות. קרדיט ענק לאימה אידוקה, שעמד איתן מול כל קיטונות הביקורת ושמר על עצמו ושיטת המשחק שלו שהובילה את הסלטיקס למקום השני בסיום העונה הסדירה וכעת מרחק שלושה ניצחונות מהגמר הגדול עם יתרון ביתיות בידיהם לאחר שגנבו אותו בזדוניות כמו השליקה הקלאסית של פסלון החסינות על ידי בוקי נאה בהישרדות, ישר מתחת לאף של ההיט.

קשה להתווכח עם העובדה שהסלטיקס מציגים יותר שחקנים יצירתיים מההיט. העבודה של ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון היא עצומה, פלוס התוספת של מרקוס סמארט ואפילו פייטון פריצ'רד הנהדר מהספסל, מתעלה על היכולת של שחקני הסקיל מההיט שכוללים בעיקר, אם לא רק, את ג'ימי באטלר וטיילר הירו בהרכב הנוכחי.

למרות כל זאת, ההיט אינם מחוץ לקרב הזה, אפילו לא קרוב. החבורה של אריק ספולסטרה היא חבורה מנוסה, אין להם ברירה, הם נשלחו ישר למים העמוקים מהרגע שהגיעו לקבוצה. אם הסלטיקס מציגים חמישייה שכולה בחירות לוטורי ומעלה, ההיט עלו לשני המשחקים בסדרה הזו עם קו אחורי של שחקנים שלא נבחרו בדראפט (גייב וינסנט ומקס סטרוס), סופרסטאר שנלקח עם הבחירה האחרונה של הסיבוב הראשון, עוד בחירת סיבוב שני בעמדה מספר 4 ובחירת הלוטורי היחידה שנראתה תמוהה לרבים בזמנו.

הסדרה הזו היא מלחמה בין חתולי הרחוב לזן הספינקס על כריות המשי שלו. חלקם נאבקים בפחים, האחרים מקבלים דגים בהתאמה אישית. כעת הם נזרקו לאותו האולם, שם הם נלחמים אחד בשני בלהט בלתי פוסק.

ג'ימי באטלר, אולי הכוכב שהכי מתאים לתיאור חתול הרחוב בליגה הזו, מהילדות שלו ועד לסגנון המשחק, נותן אולי את הפלייאוף הכי טוב שלו כשחקן ובהתמודדות לפלייאוף הטוב ביותר מכלל שחקני הליגה העונה. הוא עקבי שאין כדוגמתו, משיג את הסלים שלו ומשחק הגנה חונקת הן אישית והן קבוצתית. הוא היחיד שתפקד במשחק מספר שתיים, שנגמר בהפרש 25 לבוסטון ולא היה בסכנה להם מסוף הרבע הראשון.

זה לא מקובל בבית ספרו של באטלר. הסטאר המאוכזב נשאל על ההופעה המחרידה של קבוצתו במסיבת העיתונאיים לאחר המשחק והשיב בשלוש מילים פשוטות: "אני אמצא פתרון". הוא נתקל בבעיות ומוצא להם פתרונות כל חייו, הצ'יפ על הכתף שלו רק גדל מיום ליום, זה מה שהפך אותו לשחקן והאדם שהוא היום.

הצד המנטלי של שחקני הכדורסל הוא צד שלא מדובר עליו מספיק, שחקן כמו ג'ימי באטלר מצליח ברמות כאלו רק בגלל הכוונון של המוח שלו. המשחק הלילה, משחק מספר 3 שבדרך כלל מטה את כף המאזניים בסדרות צמודות כאלו, בעל פוטנציאל להיות משחק משנה קריירה ונרטיבים לבאם אדביאו. הסנטר הפנטסטי של מיאמי שחקן כל כך מוכשר, שלעיתים הוא מרגיז עם הפאסיביות שלו. לקחת 6 זריקות בלבד במשחק שהקבוצה שלך משוועת למושיע זה בלתי מתקבל על הדעת. הייתי שש להיות זבוב על הקיר בשיחה של ג'ימי עם באם לאחר המשחק, איזה נאום א-לא "קואץ' קרטר" הוא יכול לזרוק לעברו כדי לחמם אותו, אולי להוסיף כמה קללות עסיסיות בסגנון סמואל ל' ג'קסון כיאה למאמן ההוא.

ההיט של אריק ספולסטרה אף פעם לא מוותרים, הם אף פעם לא מחוץ לעניינים. הוא לא ייתן לזה לקרות כל עוד הוא עומד על הקווים ופט ריילי צופה בו וחורך את עורפו עם מבט הלייזר החודרני שלו.

תהיו אמיצים, שתי הקבוצות הללו היו אמיצות. מאמן ראשי צעיר עם אור הזרקורים מסוונר את עיניו מצד אחד, שחקנים שלא נבחרו בדראפט ופותחים בפלייאוף מצד שני.

"אם אנצח, אני גאון. אם אפסיד, אני  מטורף. זה טבעה של היסטוריה" – אואן קולפר.

הלילה נראה מי גאון ומי מטורף, אולי נראה מי מספיק משניהם ביחד.

הימור: ההיט מהממים את הקהל ב-TD גארדן ולוקחים את הביתיות בחזרה ב-3 הפרש צמוד במיוחד.

לפוסט הזה יש 338 תגובות

  1. כל תוצאה אפשרית.
    למיאמי יש מאמן שיודע לעשות התאמות. השאלה היא לא אם מיאמי יצליחו לעצור את טייטום ובראון ובוסטון יצליחו לעצור את גיימי אלא מה יהיה לשאר השחקנים בשני הצדדים להוסיף. אני חושב שהלילה שחקנים כמו גראנט וויליאמס ופריצארד יכולים להיות לא פחות חשובים. אולי נקבל עוד תצוגה של הורפורד ומצד שני רובינזון הירו ואולדיפו.

  2. לכבוד רזי הירוקים
    והעגלה היפייפיה של בוסטון שמריחה כמו סביון ביום אביב ונקייה
    אנו אורזים את הרוצח דה שוט,
    נועלים אותו בארגז פיצפון,
    עוטפים את הארגז בטיטול משומש מפוקים של הבבון(האם זכרת לקחת את הזריקה נגד אבעבועות בבון דה שוט?)
    וזורקים אותו לירקון
    גווווווווווווווו ירוק עולה

      1. אויי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
        ניחסת והרגת אותנו. מה יהיה? למי ניפנה.
        באשר עבדנו, אבדנו…..
        אז לא נעבוד מחר?
        גו דה שוט
        ישר לסנאפ שוט.

      2. לאלאלא
        אתה תקוע עם מיאמי עד הסוף
        לא מאשר אנטי ניחוסון
        כבוד היושב ראש אשך……….. בגידה ,מה העונש ?
        שנה בצנטרישוט או כינוי חדש לעונה הבאה?
        רזי תיזהר,דה שוט מנסה להזדחל לעגלה,הוא לא יציב ומסוכן

            1. נערת פיתוי? שמיכה?

      3. אני קורא בכל מקום שאבעבועות בבון עוברות לבד אחרי שבועיים ואין סכנת נפש
        ואין תרופה,למה הפאקינג מערכת מכניסה פאניקה לדיווח
        אולי הם מפחדים מסינדרום המראה הבבוני של השיקוץ?

  3. אני יודע שאנחנו שבויים של התוצאה האחרונה,
    אבל זה לא נגמר עד ש…
    .
    רק להזכיר,
    בפעם האחרונה שמיאמי שיחקו בבוסטון, הם ניצחו.
    הם עשו זאת נגד בוסטון שבועיים לסיום העונה הרגילה (2 הקבוצות שיחקו בשביל לנצח),
    והם עשו את זה בראש ובראשונה דרך הגנה משובחת.
    לדעתי, המפתח יהיה היכולת להפוך את המשחק לכמה שיותר פיזי, ולהמר שזה יהיה כל מי שהוא לא טייטום/בראון שיקלע.
    .
    יהיה מעניין.
    .
    תודה, עידו.

    1. למיאמי חסרים קלעים מבחוץ. הם קיבלו 20 שלשות ב50 אחוז מהסלטיקס שכולם קלעים נהדרים. מיאמי דפקו 10 ב29.4 אחוז. אין מי שיתן נקודות. זה שההגנה שלהם חזקה אנחנו יודעים. אבל בסלטיקס כולם אגרסיבים בהתקפה: טייטום, מרקוס, הורפורד, גרנט וויליאמס, דרק וויט, פריצרד…
      במיאמי אין מי שישים נק – אולדיפו, טקר, סטרוס, אדביו ואפילו הירו (השחקן השישי של העונה), שיחקו כמו נגרי עץ מלא משובח. ככה קשה לנצח סידרה.

  4. ראיתי שמישהו כתב כאן ששימי ריגר אמר שג"ס צריכה להפרוק את החוזה של תומפסון כדי להחתים את גורדן פול. אז המצב הוא כזה. פול מחוייב לשנה רביעית של חוזה רוקי בשנה הבאה. ג"ס יכולה להציע כבר הקיץ הארכה לחוזה רוקי של 3 שנים או להמתין לסוף השנה הרביעית ולסגור איתו חוזה ארוך טווח אז. אין מצב שהיא לא תחתים אותו על חוזה, השאלה אם זה יהיה חוזה מקס או פחות.
    בכל מקרה זה לא משפיע על השכר בשנה הבאה.
    .
    אבל זה לא אומר שאין הוצאות שכר עצומות (ותשלומי מס אדירים). כדי להשאיר את לוני, פורטר ו GP2 בשנה הבאה הקבוצה תצטרך להציע יותר כסף, להערכתי 15 – 10 מיליון יותר ממה ששילמה להם השנה והמשמעות היא תשלומי מס בשכונה של 100 מיליון מעבר למה ששילמה השנה.
    .
    לקבוצה יש היום הכנסות של כ 700 מיליון דולר בשנה מהאולם, קומפלס הנדךן שסביבו, חסויות והסכמי שידור. לכן השאלה כמה כסף הבעלים ירצה להשאיר אצלו בכיס. אם הוא ירצה לצמצם בהוצאות הוא חייב לפרוק את אחד משלושת החוזים: קלי, וויגינס או גרין. אני לא רואה מצב שג"ס מותרת מרצונה על גרין. הוא מנהל את ההגנה ואין לו מחליף. וויגינס שהיה המועמד הברור למהלך כזה שיפר מאד את מעמדו והוא צעיר. נשאר קלי. השכר שלו עומד על 40 מיליון לשנה הבאה ופריקה של החוזה שלו תחסוך לבעלים סכום של כ 150 מילליון דולר.
    .
    אני חושב שבמידה וג"ס תזכה באליפות קלי ימשיך והבעלים יספור את העלויות. במידה ולא סביר להערכתי שנראה עסקה.
    .
    אז השאלה, לו אתם אורלנדו, האם אתם לוקחים את קלי תמורת פרנץ ווגנר?

    1. הכל תלוי אם העונה תסתיים באליפות או לא.
      במקרה שלא , גורלו של וויגנס יהיה כמו של הריסון בארנס בזמנו ..
      לא רואה מצב שמישהו אחר יילך משם מהשחקנים הבכירים .

    2. וואלה את גרין הייתי מטריד בכיף. הבנאדם אנטי כדורסל בהתקפה, נחלש מאוד, וירצה חוזה גדול יותר, זה הזמן לתת אותו למרבה במחיר.. שילמדו את הצעירים לשחק

    3. אוהב את הקונספט של ג'ורדן פול. מזכיר לי את קוואי.
      כמו שבסוף שושלת ספרס השנייה הם יצרו להם כוכב שהוא שילוב של הכוכב הראשי שלהם (דאנקן, דה) והיריב הגדול שלהם (כאילו, לברון) והרכיבו את קוואי. אז ככה גולדן סטייט בשקט בשקט יצרו את ג'ורדן פול, שילוב של הדברים הנדירים שקרי יודע לעשות ודברים שלצערי כמעט רק הוא מוכן לעשות (רק יוקיץ' משפיע על קבוצה אוף בול כמוהו) והוסיפו את השליטה המיוחדת בתאוצה ותנועה שהיריב הגדול האחרון הביא למשחק – הארדן.
      ממש מקווה בשבילם שבניגוד לקוואי, הם ידעו לשמור עליו.
      מאוד מקווה גם שכסף לא תהיה הבעיה שלהם. הם כבר שילמו לאוקלנד את כל מה שהם חייבים על הפרת ההתחייבויות והבריחה משם? בטח האולם החדש הכניס מספיק כסף כדי להיות מסוגלים להצדיק את הבריחה הזו לקהל הבית שלהם אל חיק אנשי ה-VC של סיליקון ואלי בהשארה של פול.

      1. אתה בדרכך להפסיד עוד התערבות, טמיר.
        .
        כל הסימנים מלמדים על חוזה מקס מהסאנס עוד לפני שאייטון יספיק לקבל הצעה ממתחרים בשוק השחקנים החופשיים.

          1. א) תקשיב לאוהדי פיניקס – אחרי שנים של מאבקים, אף אחד מהם עדיין לא הצליח להכריח את סארבר לעשות משהו שהם רוצים והוא לא.
            ב) תקשיב לדיווחים שיוצאים מפיניקס – סארבר נשמע הרבה יותר קרוב לאיש שיכריח מדינה שלמה ללמוד ריקודי עם כדי לנסות למנוע מהם להיחשף להשפעה המזיקה של הג'אז. מסטול? הבנאדם לא יגע במריחואנה הנחותה חברתית הזו. רק קוקאין.

            1. אולי הוא מוכר,והקונה אישר מקס לאייטון

            2. סארבר יילחם יותר מסטרלינג ומהחברה של הספיריט אוף סנט לואיס לפני שימכור.

          1. ראיתי משהו שרשמת, אז ברור לך שהכל בצחוק כן? אז הגיבו לך לדברים שרשמת בבלוג החי, אפשר לחשוב.
            לכן לאות סולדריות החלטתי להשהות את פעילותה של הליגה להשמצת דה שוט, לפחות עד שהמאבס ינצחו

            1. חו״ח
              הסברתי אחר כך
              ראיתי בדיליי משמעותי וההפסד דיכא אותי – נכנסתי לסיקור במוד של בלוג חי וקרה מה שקרה.
              תרגיש חופשי אני לא נעלב כל כך מהר הכל טוב אני יודע שהכוונות שלך טהורות לפחות כמו אלו של דוקטור פופר (הטמיר לא טהור חחחחחח הוא ייעלב אם אומר זאת עליו)
              העימות שהיה לי עם ניסני והטרול היה בכלל סביב דברים שנאמרו על שמעון
              במערב עליתי על העגלה של לוקה (אחרי שזאת של ג׳ורג׳י בוי עשתה תלמה ולואיז) אז עכשיו אני משלם את המחיר. הכל טוב
              🙂🙂
              המסקנה – לחזור לצפות בלייב. דיליי לא בשבילי

            2. אור אני לא משתף פעולה,הליגה להשמצת דה שוט חיה ובועטת
              דה שוט נאחסן מקצועי רוצח שכיר,שקרן מקצועי,ואיש שירות הכי טוב בשוק לצנטרישוט

            3. אני ושי הולכים לתפוס את דה שוט ולעשות לו שמיכה מקסיקנית

            4. רק חי. יש מספיק הפסקות בשביל לכתוב תגובות.

            1. נוכלים בוזזים שודדים

  5. צפיתי אחרי שבת במשחק.
    זה ישמע מוזר אבל סטיב קר אנדרייטד,
    גם על השיטה הגדולה שבנה
    אבל בעיקר על היכולת להוציא מים מסלע משחקנים כמו פורטר, וויגנס לוני ועוד
    האמת אני לא בטוח שזה דני דברים שונים.

    1. סטיב קר הוא המאמן הכי טוב בליגה.
      בלי מתחרים בכלל.
      בעייני יותר ממה שהוא מאמן הוא פילוסוף כדורסל.
      האיש יצר סכמות ופרדיגמות משלו והכי חשוב מיישם אותם. אהבתי.

  6. אנדולו אפס זוכה בק טו בק ביורוליג.בניגוד לעונות הקודמות העונה הזו הייתה קטסטרופה.סיימו במקום ה 6 וזה עוד אחרי הרחקת 3 הקבוצות הרוסיות ששלושתן היו מעליהן לפני ההרחקה (לגבי צסקא וזניט אני כמעט בטוח לגבי קזאן לא).זו סיומה של תקופה בקבוצה.מיציץ כבר הודיע על רצונו ללכת לנבא.רצה ללכת כבר שנה שעברה והתחרט.ללארקין יש הצעות גדולות אחרות והרבה מהסגל הזדקן

  7. אנאדולו – ריאל מדריד, גמר גביע אירופה. 3 דקות לסיום, פאבלו לאסו בטיים אאוט, מכריז מי השחקנים על המגרש, הם שומעים ומתחפפים, המאמן נשאר גלמוד עם לוח התרגילים, התרגיל שלו לא מעניין אף אחד. דקה לסיום, יתרון נקודה לאנדולו, כדור אצל אנאדולו, לריאל 2 עבירות לתת, ז"א, הם הגיעו לדקה האחרונה בלי יכולת לעצור את השעון. עושים עבירה ועוד עבירה על הריצפה, כל פעם אנאדולו מקבלת 14 שניות חדשות. 4 שניות לסיום הם זורקים לסל, אנדרלמוסיה, נגמר אותה נקודה הפרש מקודם. ניהול משחק אומלל של לאסו. המאמן הכי גרוע באירופה וגם השחקנים שלו חושבים ככה.

  8. עוד פעם הטיים לורד בספק למשחק. מיאמי מנצחת רק אם יש לבוסטון חוסרים בחמישייה – סטטיסטיקה מדאיגה מאוד אבל זה מה שהיה השנה בינתיים. מצד שני במיאמי כולם מתכוונים לשחק. נמאס מכל הנאחס.

    1. זה בעיקרון היתרון הכי גדול של מיאמי על בוסטון, עם כל המשתמע מכך – סגל עמוק מאוד.
      רוברט וויליאמס קצת סובל מזה ששישה שחקנים היו צריכים לסחוב את בוסטון עונה שלמה.

    1. וואו! כחלק מהטרייד של קבלת הורפורד מפילדלפיה + בחירת דראפט, אוקלהומה קיבלו גם את הזכויות על מיצ'יץ'. אולי הגיע הזמן לממש נכסים?

  9. אייטון לא שווה מקס בשום עולם.
    בכדורסל אני רפה הבנה. יכול להיות שמבחינת כדורסל נטו הוא שווה מקס.
    הבעיה היא שהוא לא משחק כשחקן מקס, הוא לא ימכור חולצות, אין בו שום דבר שמשדר כוכב. והאן ביי איי, לפני כדורסל זה קודם כל ביזנס, ושם אייטון לא שווה מקס.
    ואם גם נצלול לנתונים.. אני לא זוכר משחקים שלו שהוא חצה את השלושים נקודות ( תקנו אותי אם אני טועה) , לא זורק שלשות, לא מוביל, לא מנהיג..
    אין איזה הצגות שלו שאני זוכר בכל אופן, גם אם ישים 20 ו10 כל הקריירה( מכובד שלעצמו, ממש לא מזלזל) הוא לא נתן משחקי הצהרה. הכל על קרוז קונטרול.
    מה שכן אני אסייג – הוא עוד צעיר ועלול להשתפר, השאלה אם פיניקס יכולים לקדם אותו – במתכונת הנוכחית, אני לא חושב.

  10. פריוויו מעולה ומדויק, תודה רבה רבינוביץ', אין לי שמץ של מושג מה יהיה. מה שכן, בוסטון קצת מזכירים לי את הקליפרס, על הפורוורדיזציה שלהם, למעט שני הבדלים – שאודוקה הוציא את הכדור מהידיים של שני הכוכבים שלו, ושהשניים, טפו טפו טפו, נשארים בריאים.

  11. אני לא כל כך מבין בחוזים וכאלו. ועם האחוזים של טמיר מהפלייאוף הייתי נותן לו להגיד למי מגחע המקס. אני בכללי חושב שהשכר יצא מאיזון, אם נסתכל על השחקנים שמרוויחים הכי הרבה כסף היום, רובם לא חוזים שהחזירו את ההשקעה או אפילו קרוב לכך. חלק בכלל לא משחקים.
    ואני חושב שבכללי השחקנים נהיו מפונקים, זה התחיל מקוואי ומה שעשה לספרס. וגם אחרי הבנאדם לדעתי שיחק רק חצי מהזמן מאז שעבר, עם לואד מנגמנט מטורף בחסות שקר כלשהו של מנוחות.
    אגב אני די בטוח שהחיסורים האלו כדי לשמור עליו, פוגעים בו ברמה המנטלית, ושהוא הרבה פחות עמיד מכיוון שהוא מוותר לעצמו הרבה פעמים.
    גם לוקה, עם כמה שהוא שחקן התקפי מצוין, עם כל הסייז שלו הוא צריך לתת הגנה בת זונה, ולשים גוף כמו שצריך, וזה לא קורה.

    ואם בכל זאת אתה שואל אותי – דווין בוקר לא היה, לא עכשיו ולא יהיה שחקן ראשון של אלופה. פיניקס צריכה אלפא רציני שייקח אותם קדימה, לא יודע מי פנוי בשוק היום..

  12. עידו תודה רבה איזה פריוויו נהדר. אני מהמר על בוסטון בסדרה הזאת. ברמת המשחק הבודד פשוט אי אפשר להמר. ובכל זאת – בוסטון.

  13. אני רוא שהאינג'ר פרון לורד לא משחק, איזו הפתעה?
    בטמת הפתעה שלא ציפינו, כי אינג'ר פרון עם ברגים רופפים ולא בקטע של אלימות אלא בקטע של רפיפות זה רוב III.
    שחקן שאתה יודע שאתה לא יודע אם ישחק או לא?

  14. הגנה מעולה של מיאמי על הטימטומיאדה שהשתלטה על הסלטיקס.
    כל האיבודים האלה של טומטום ושות תולדה של פתיחה עם תייס במקום גראנט וויליאמס.
    למה יודוקה פותח עם תייס, מה רע בלפתוח עם גראנט?

  15. אני בטראומה,רזי אמרתי לך שאסור לתת לדה שוט לעלות לעגלה הירוקה,
    הוא טימא אותה,חייבים לעשות לה ניקוי עמוק בכפר
    אני מוציא עליו פאקינג חוזה,שבירת פיקות ברכיים,כפכף משומש בראש ומקל בייסבול בעכוז

  16. סמארט מחארב היום את המשחק אבל האהבל הכי גדול תייס עם שני איבודים.
    מדוע יודוקה פתח איתו? הרי אדבאיו פשוט חוגג עליו. בחילופים הגארדים עושים ממנו צחוק ועוברים אותו כאילו הוא אוויר….

  17. משחקים משוגעים.
    הסלטיקס פיקףרקו את מיאמי במיאמי במדחק הקודם ועכשיו מיאמי מפרקים את הסלטיקס בבוסטון.
    א"א לכל לרוחות לקבל משחקים צמודים?!?!?!

    1. לא יצליחו
      הם יצאו לגמרי מהמשחק הזה בגלל חטא ההיבריס של השחקנים ובמיוחד של צוות האימון הזחוח.

  18. איזו שחיטה
    זה בדיוק מה שמאמן טוב עושה על מאמן טירון שחושב שהוא ממציא הגלגל….
    ספולסטרה עושה צחוק מהאידיוטקה ותייס בחמישייה הפותחת.
    מה חשב? שהוא יפתיע מאמן שלקח שתי אליפויות והיה בגמר עם קבוצה נכה?

      1. רעיון טוב. גם הייתי קובע ניצחון לקבוצה מהפרש מסויים שקבוצות יתאמצו לא לקבל בראש. איזה ערך יש למשחק שמתנהל סביב ה30 הפרש? 25 זה על הגבול.

  19. לטייטום יש פוטנציאל להיות טופ 3 בליגה אבל כיום הוא לא בחמישייה הראשונה של השחקנים בליגה בגלל חוסר היציבות שלו.יש לו מידי פעם משחקים רעים בפלייאוף (לא בינוניים-רעים לצד משחקים גדולים).ברגע שיתייצב הוא יהיה טופ 5 בליגה

  20. מחצית. בוסטון הורידו ל15 ומיאמי חזרו לעשות שטויות. יפה. רק 15 הפרש. הכל פתוח ילדים. נקווה שהסלטיקס התעוררו.

  21. משחק מזרח טיפוסי. התקפת שתי הקבוצות סטטית לגמרי. איפה התנועה ללא הכדור וחסימות?
    טייטום צריך לעשות הטעיה לעשות שני צעדים ארוכים ולעלות לקליעה עם הגובה שלו מחצי מרחק.

      1. אולי זה מה שאני צריך לעשות?
        כשהקבוצה חוטפת שנים והוא לא מנצל את הטיימאאוטים שלו ולא מנסה לשנות, אז כן הוא אדיוטק'ה.

  22. מיאמי משחקים בלי גימי ובוסטון מתקשים לדרוס….
    ממש לא ברור מה הולך פה אצל יודוקה.
    על פניו הסלטיקס היו צריכים להוביל כבר ב 10.

      1. הם אשמים כי הם טיפשים מאוד. יהירים, גאוותנים ומקובעים.
        אבל רוב האשמה מלמעלה, התרחקו כ"כ משיפוט כדורסל בשנים האחרונות, בלבלו אותם עם כ"כ הרבה שטויות, חוקים מפגרים וניואנסים שפשוט הם כבר לא זוכרים בכלל איך שיפוט כדורסל אמור להיראות.

            1. הסלוגו החדש לעונה הבאה

  23. אני רואה מאמן כמו ספולסטרה שמנצל מה שנותנים לו בפסקי זמן ונשאר רלוונטי למרות שאין לי ג'ימי שיסדר תעניינים לעומת מאמן שיש לו כל כך הרבה כישרון בקבוצה ולא מוצא את הדרך לתת אימון כמו שצריך כשזה עניין של פסקי זמן.

  24. למה הכניס את טייטום?
    ממש לא ברורות ההחלטות של היודוקה הזה.
    הקבוצה רצה כשהוא בחוץ ועכשיו הוא יתן למיאמי את הניצחון הזה.

    1. באהבה חברים – השארתי את הקסדות תהנו
      🙂
      מוציא את רזיאל מהצנטרישוט איש יקר 🙏 מתנצל לא נעים להפסיד בבית

  25. ניצחון מדהים של מיאמי, לא ראיתי את זה מגיע בכלל. וטאקר מלך! בגיל 37 עם משחק מדהים!!, איפה הוא ואיפה לברון שכל חצי דקה אני רואה פוסט בפייסבוק על כמה צריך לאונן עליו שבגיל 37 שבר איזה סטיסטיקה שאף אחד לא מכיר, וכריס פול ששכח איך זורקים לסל.

  26. סוף סוף נגמר
    כדורסל גדול לא היה פה
    אבל מלחמה – כן
    ומה שמיוחד בפליאוף הזה – אין טעם לחזות מה יהיה על סמך משחקים קודמים. חשבתי שבוסטון ינצחו עפי משחק שעבר.

  27. איך טאקר הזה בן 37! רץ כל המשחק אחרי טייטום בן ה23 וחנק אותו לגמרי. לגמרי. נגד הגנה ולחימה כזו של מיאמי צריך התקפה יותר אינטיליגנטית עם תזוזה ללא הכדור, או לחילופין יכולת אישית גבוהה. גילן בראון לא הספיק לבוסטון. גימי היה חסר למיאמי כמו אויר לנשימה. אין מי שיקלע. ובכל זאת הצליחו לנצח. ניהול משחק מדהים של ספו, שנתן לשחקנים לנוח וכל הזמן החליף כדי לקחת אויר. את הירו ורובינזון הושיב על הספסל כי הם לא מספקים את הסחורה ואין לו כוח לכל מיני השחקן השישי הכי טוב בעונה הסדירה שבפלייאוף לא מסוגל לעשות סל. נקווה שגימי יחזור משחק הבא. אז אם מיאמי תעלה, אני לא מקנה בגולדן סטייט. הם ינצחו אבל יחטפו כאלה מכות…

    1. צריך מאמן אינטליגנטי….
      מאמן שלא פותח משחק עם תייס על חשבון גראנט וויליאמס!
      מאמן שמקבל מתנה כמו פציעה של גיימי ולא מוצא דרך לנצח.
      מאמן שלא לוקח פסקי זמן כי לא מזהה שינוי מגמה מהיר.
      מאמן שכבר הצליח להוריד הפרש ל 4 ומחזיר למגרש שחקן שפשוט מחארב לו משחק על חשבון שחקן שהיה חלק רציני בצמצום הפערים.
      כל הכבוד למיאמי וספולס שניצחו למרות שהיה להם גיימי רק במחצית אחת.
      המשחק על אדביו היה שיחוק ובמיוחד כשתייס היה שם ישר על ההתחלה כדי לתת לו קלייר פאטאט…
      כל הכבוד לקייל לאורי שאת השלשות החשובות כן שם.

  28. הרבה אופי של מיאמי הלילה ומעל כולם באם שסוף סוף הגיע לסדרה גם בצד ההתקפי. אני לא יודע מה חומרת הפציעה של באטלר אבל מקווה שזה לא משהו רציני.

    גראנט וויליאמס השחקן הכי דוחה בליגה.

      1. אתה יכול.

        לא יודע, אני רואה שחקן שכל המשחק נמרח על הפרקט ובוכה לשופטים. מניירות של כוכב על כשבפועל הוא רחוק מאוד משם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט